1. @Bosnjak. U pravu si za komentar po pitanju preCednika- svi glasaju,a najgori u ustoriji.Isto vazi i za prevozno sredstvo zvano golf.
    (alfista, 16. maj 2019 16:03)

    # Link komentara

  2. Evolution not revolution ! Ko razume shvatice
     (ilija cvorovic, 16. maj 2019 15:30)

    # Link komentara

  3. Kupio GTI skoro i jedina mana mu je sto je skup. Realno. Nisam ga kupio u fulu ali ok ima sve sto meni treba. Ali auto je haos. Ovo vam najiskrenije kazem. Kvalitet voznje, ubrzanje i to... Unutrasnjost je uradjena maksimalno kvalitetno. Tako da ne sumnjam da ce 8 biti jos i bolja
     (panco, 16. maj 2019 14:29)

    # Link komentara

  4. Samo kada se pomene Golf u bilo kojoj vjesti onda brdo komentara.. ,a najvise ovih koji ga mrze ,i stvarno neznam kako je najptodavaniji, a toliko negativnih komentara. Podsjeca me na Vucica,svi ga mrze a svi glasaju za njega ?
     (Bosnjak, 16. maj 2019 13:37)

    # Link komentara

  5. @vlasnik MK7. Ja cu recimo uvek kupovati automobil sa analognim satom.Cak mislim da je proizvodnja analognog sata skuplja od tih kineskih tableta (dig.satova).Sve se danas radi da bi zaradili sto vise para,kvalitet nije ni na 3. mestu.Tako su nam uvali motore sa 3 cilindra pod firmom potrosnje,a u stvari je sustina u jeftinijoj proizvodnji,odn.vecoj zaradi.Vozio sam se u novoj e klasi pre 3god,isto mirisu materijali kao u ladi nivi ili jeep renegade-u.Sve je to reciklirana plastika,meksa ili tvrdja.
    (mikki, 16. maj 2019 11:55)

    # Link komentara

  6. Ziveo sam dugo u Francuskoj i emotivno sam vezan za francuska vozila ali iskreno retko u kojoj klasi mogu da se porede sa nemcima,mozda samo pezo 508 je uradjen vrhunski.Kuci imamo jednog Golfa 4 1.6 benzinca,to se ljudi moji nikada nije pokvarilo.Njega voze u kuci svi a sluzi i za pozajmljivanje prijateljima.Mercedes 211,212 i Golf 4,najpouzdaniji automobili a sada da li su najbolji to je sve stvar ukusa.
     (miki, 16. maj 2019 10:52)

    # Link komentara

  7. Kad otvore fabriku u Srbiji praviće se ovde i svima biti dostupan
     (potemkin, 16. maj 2019 10:02)

    # Link komentara

  8. aaa evo za bogate balkance da se hvale u selu...ajmooo djudjaniiiii
     (Istina, 16. maj 2019 09:38)

    # Link komentara

  9. Marko
    Sva ta vozila koja sam uporedjivao se nalaze u ''dvoristu'' porodicne kuce. Gledam ih svaki i vozim po potrebi. Pomenuti Golfovi 6 su radni auti sa preko 200 000km. Jedan kupljen sa 9000km, drugi sa 130 000km. Megan je kupljen nov i sada ima oko 50 000km. Stanje njegovog enterijera je tuzno, kada pogledam obloge ''a'' stubova koje zijevaju/odvajaju se. Izmedju vjetrobrana i ''instrument table'' viri nekakva spuzva, a obloge vrata su jeftinije uradjene. To sto se tice ''zvonjave'' vrata je ziva istina svidjelo ti se ili ne, kao i ostale navedene cinjenice... Pomenutog Klija cesto provozam, a pomenuti Golf kec je GL varijanta sa ''instrument tablom'' kao u kabrija sto ce reci da nije od plastike, vec od materijala presvucenog imitacijom koze... Molio bih da me ''preskocis'' kada je pisanje gluposti u pitanju...
     (Srđan BL, 16. maj 2019 09:26)

    # Link komentara

  10. "@ ivan, 15. maj 2019 19:01)
    Ti nisi video golfa 7 ni na slici kad mozes da kazes da je plastika na cliu bolja. Najgluplji komentar u istoriji si dao.
    (masinista, 15. maj 2019 20:32

    Ili ti nisi video od Clia.Kome sad da verujemo?:-)
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (deki 185, 16. maj 2019 05:57)
    Kolege, pogledao sam oba enterijera uživo, objektivnosti radi, oba su korektna, ali je kod golfa 7 preciznost izrade bolja, i za nijansu je kvalitet upotrebljenih materijala bolji...
    (Saša, 16. maj 2019 09:12)

    # Link komentara

  11. @Miki Ima grijanje :)
     (Raka, 16. maj 2019 09:09)

    # Link komentara

  12. @Kaboom
    Precenjen tebi, ali prodajni rezultati kažu da ima više miliona ljudi kojima nije!
     (kimi, 16. maj 2019 08:59)

    # Link komentara

  13. @deki 185
    Veruj kome hoćeš, ali klio ni u svojoj klasi nema najbolji enterijer a kamoli klasu više.
     (cune, 16. maj 2019 08:57)

    # Link komentara

  14. Clio ima bolju plastiku, ahhaha.
    Koju onu recikliranu od gajbica sa krupnim reljefom, sa zazorima kasete od 5mm, a kod Golfa 1mm.
    Clio unutra tandrce cim se priblizi kilometrazi od 100.000 km.
    A u Golfu plasitka na dodir poput koze, da je mrak i da opipas, mislio bi da je koza. Cukni enterijer kod Clia pa kad zvoni ko pecina, a uradi to na Golfu.
    Golf 8 nije redizajn jer je duzi, siri, nizi, kao i medjuosovniski razmak.
    Clio 5 je redizajn redizajna, a ne nov model
     (Dejan L, 16. maj 2019 08:40)

    # Link komentara

  15. Ako malo se bolje informišete a 99% vas ovde nema pojma i golf 7 ima digitalnu tablu ali to u Srbiji će te da vidite možda za 10 godina kada se bude prodavao polovan. Imam mk7 restilizovan iz 2017. kupljen nov ovde, vozi ga žena, auto je 1.6 dizel sa 90 konja ima veliki displey na tač i unutrašnjost je sasvim korektna. Ono što ga izdvaja iz kalse je što je sve na svom mestu i što je sve UTEGNUTO. Ono što je mana mog modela je 90 konja. Za grad je odličan jer su ga kao i benzince namestili da vuče u malim obrtajima pa imate osećaj kao da ima snage, međutim čim pređe 100 tu se svaka priča sa snagom završava. REalno su samo ubili motor fabričkim softverom jer kako bi prodavali razne verzije... Motor ne bi trebao da ima manje od 130 konja što će da ima čim prođe garancija. A onda će to biti jedan sasvim pristojan auto.Svi ti tač skrinovi su u automobilima teška budalaština i šminkerica. Bespotrebne stvari da se budale lože. Mi smo taj model sa velikim tačom uzeli jer je to bio model koji je bio u dolasku a da je imao metalik sivu boju. koštao je 500 eura skuplje. Verujte mi da taj tač ni ne koristimo. Teški idijotizam. Sledeća stvar je što to što vidite na slikama kako je neko pomenuo će da košta više od 30K a da će za nas sirotinju i dalje da budu modeli sa analognim satom. Nemojte se ložiti za džabe. Realno nikakva svemirska tehnologija a budlaština za primer.
    (Vlasnik MK7, 16. maj 2019 08:30)

    # Link komentara

  16. Golf 5,kupljen 2005 u Autokomercu,1.9tdi,plaćen papreno,sve što su mogli naplatili su kao dodatnu opremu,čak i patosnice,ukrali otvarač za flaše koji se nalazi u kaseti kod menjača,enterijer najgora plastika,kao u starim Dacijama.Plastika na tasterima se sva istopila,oznake su se obrisale.Pretpostavljam da je to samo za naše "afričko" tržište tako jer polovni Golfovi koji se uvoze,a istog su godišta imaju daleko bolji kvalitet enterijera.
     (r, 16. maj 2019 08:04)

    # Link komentara

  17. Jel otvaraju fabriku u Srbiji?
     (mikins, 16. maj 2019 07:34)

    # Link komentara

  18. @iskander
    Nevezano za Golfa, Srbenda mrzi sve što nemože imati a to lako može da se vidi i na drugim portalima a bogami i u životu.
     (ciga, 16. maj 2019 06:55)

    # Link komentara

  19. @ ivan, 15. maj 2019 19:01) 
    Ti nisi video golfa 7 ni na slici kad mozes da kazes da je plastika na cliu bolja. Najgluplji komentar u istoriji si dao.
    (masinista, 15. maj 2019 20:32

    Ili ti nisi video od Clia.Kome sad da verujemo?:-)
     (deki 185, 16. maj 2019 05:57)

    # Link komentara

  20. Imam 6 ticu.
    Kanta obična al je bio medju najjeftinijm u svojoj klasi,zato sam ga i kupio,deca idu sa njim u školu.
    Unutra i spolja ništa, lošiji od većine u svojoj klasi a kupio sam ga sa kožnim sedistima,gps,siberom,grijacima sedišta itd.
    I sa svim tim opet u najbolju ruku samo ok auto za po gradu,ništa više od toga.
    Kad čujem kad neko kaže da je to jako dobar auto smešno mi je u najmanju ruku.
     (Miki, 16. maj 2019 01:10)

    # Link komentara

  21. @ivan
    Ne bih rekao da imas ova 2 automobila. Izvini, ali tako je. Ja imam golf 6, koga uglavnom vozi moja supruga. A moj sluzbeni auto je megan 2016. godiste, kod mene je 24/7, a dakle 6 godina mladji auto. Plastika je i u jednom i u drugom dosta mekana na dodir, ne bih neku od njih izdvojio. Vizuelno mi se megan vise svidja unutra, ali ukupan utisak je da je golf ozbiljniji auto. Dosta se i VW kritikuje jer je "tvrd". Mozda i jeste bio slucaj nekad, ali za 9 godina i 200000 predjenih kilometara, na golfu smo sto se trapova tice, duplo manje ulagali nego sto je ulozeno na 180000 kod Megana. Nisam vozio niti se vozio u Golf 7, ali sumnjam da moze da bude gori od 6, a pogotovo po bilo kom parametru od Clio-a.
    (John, 16. maj 2019 00:54)

    # Link komentara

  22. Golf i iphone i sva priča prestaje
     (spin, 16. maj 2019 00:19)

    # Link komentara

  23. bice precenjen kao i svi golfovi zadnjih 30 godina koji nude manje i neudobnije za veće pare.
    Ako imaš pare uzmi Audi umesto jeftinijih varijanti zvanih vw ili škoda, ako nemaš - kupi lepo nekog japanca ili francuza polovnog
     (Kaboom, 16. maj 2019 00:06)

    # Link komentara

  24. @Srdjan BL
    Kao vlasnik 2 Renoa, mogu reci da vecu glupost nisi mogao napisati.
    Clio 2 restajling (imao ga) je svemirski brod za Golf 1 (vozio se xy puta), da ne nabrajam ostale stvari sta si napisao...
    VW generalno ima bolju plastiku, ali razlika uopste nije velika, pogotovo sto se tice najnovijih modela. Zvuk zatvaranja vrata je takodje nesto bolji, ali daleko od toga da kod francuza nesto "odzvanja". Zvucna izolacija zavisi od modela do modela, a udobnost je na strani francuza. Manuelni menjac precizniji kod VW, mada se Reno popravio u zadnje vreme itd.
     (Marko, 16. maj 2019 00:03)

    # Link komentara

  25. Ma gde to valja... Čuj Golf pa da valja, onih 250 hiljada koji ga kupe svake godine moroni...
     (Poz iz BG-a, 16. maj 2019 00:00)

    # Link komentara

  26. Fora je sto kad god izadje neka vest o Golfu, bude odmah 50-100 komentara. Kazu, za dobrim konjem uvek se prasina dize. Generalno, na koji god strani sajt da odete, Golf prednjaci u klasi. Daleko je Golf otisao u odnosu na konkurenciju, zato im je i jaca cena, sto znaci da prosecan covek na balkanu tesko da moze i da ga priusti kad je star 5 godina. Eto odakle tolika mrznja, ako vec nesto zelis da imas, a ne mozes da dostignes, ne znaci da treba da mrzis. pozz
     (Iskander, 15. maj 2019 23:04)

    # Link komentara

  27. Sto bi se mučili da tumačimo kroki crtež, kao da je 1937. godina. Kad se bude pojavio, komentarisaćemo, hejtovati ili balaviti...
    (Profa, 15. maj 2019 22:42)

    # Link komentara

  28. ivan
    Imam priliku da uporedjujem Golf VI sa Meganom 3, a zavrsna obrada Megana je prilcno ''sramotna'' za tu klasu. Obloge na A stubovima se odvajaju/zjevaju, a isto se desava i kod aktuelne generacije Megana. Oko Start/Stop prekidaca plastika se oljustila vec na 20-30 hiljada km. Kada na Meganu vrata zatvaras ''zvone kao crkvena zvona'', a kada izvana hvatas rucku za otvaranje vrata odaje prejeftin osjecaj. Enterijer Megana izgleda prilicno jeftino i ima daleko losiju zvucnu izolaciju. Novom Meganu su razmaci na karoseriji ''problematicni'', pa im hauba i vrata gepeka dodiruju karoseriju na pojedinim mjestima. Otac mi osim Golfa 1 ima i Clio 2, u Storia varijanti... Taj auto po pitanju enterijera uporedjivati sa Golfom 7 je prilicna glupost. Cak je u Golfu 1 bolje izradjena unutrasnjost. Do skoro aktuelni model Klija je imao problem sa bucnim opstrujavanjem vazduha oko vozila pri vecim brzinama. Kada je vlasnik otisao da pita u ovlastenom servisu zasto je to tako rekli su mu da je to gradski auto i nije predvidjeno da se vozi auto putem. Naravno, prodao ga je...
     (Srđan BL, 15. maj 2019 22:32)

    # Link komentara

  29. Nije gora plastika u Klia ? Kažes ista je kao u Golfa ? Ne volim Golf ali plastika i generalno enterijer je kvalitetniji u odnosu na Reno,pogotovo u odnosu na Klia. Ja ne mogu da vjerujem da si dobio toliko pluseva na taj komentar. Imam Megan,2014 godište,osnovni paket,pa bratee to je gola plastika,ona najgora,ako je malo zakačiš nečim ostane trag. Imao sam prilike da vozim Golfa 7,očigledna je razlika u kvalitetu,ko kaže drugačije ili se nije vozio u auta pa ne zna kakav je koji unutra ili baš mrzi Golfa pa priča tako.
     (Ivan, 15. maj 2019 22:30)

    # Link komentara

  30. Izgleda lepo. Nisam poklonik Vagena ali je ovo za pohvalu. Samo sto ce ova oprema biti u najskupljoj varijanti on 30-ak hiljadarki, predpostavljam. Za ljude sa Balkana ostace nedosanjan san, pa ce krenuti da se ispredaju legende u odsustvu bilo kakve relevantnosti.
    (ljAXE, 15. maj 2019 22:21)

    # Link komentara

  31. gdje je ovdje unutasnjost kola, ovo je dovoljno da bi ocijenili Novo auto?
     (morski valovi, 15. maj 2019 21:54)

    # Link komentara

  32. zasad mi lici na kopiju BMW ali videcemo kad bude premijerno prikazan...
     (srbin, 15. maj 2019 21:45)

    # Link komentara

  33. Ubise u pojam sa ovim touchscreen-ovima. Nego, da se uzme jedan oldtimer sa analognom tablom, odrzava i cuva narednih 30 godina, ceo auto se pretvorio u ekrane, nocu ekrani oci da isteraju coveku.
    (Selfi Romeo, 15. maj 2019 21:44)

    # Link komentara

  34. Sto bi se mučili da tumačimo kroki crtež, kao da je 1937. godina. Kad se bude pojavio, komentarisaćemo, hejtovati ili balaviti...
    (Profa, 15. maj 2019 21:35)

    # Link komentara

  35. sta da gledamo, znamo da ce biti rucni podizaci i jeftina plastika
     (zika dobrosav, 15. maj 2019 21:33)

    # Link komentara

  36. Koji moron moze da poredi kvalitet Golfa i jednog Clia ?!!
     (Nebo i zemlja, 15. maj 2019 21:30)

    # Link komentara

  37. @masinista nema potrebe da se vređamo, ja sam samo dao svoje mišljenje koje sam stekao na osnovu iskustva. Naravno da je golf 7 bolji od clia2, samo svako ko je vozio golfa bilo koje generacije (do sad) zna da je plastika loša. A ti pošto vidim da si veliki poznavaoc automobila visoke klase, svrati da te provozam na moj q sedaš!
     (ivan, 15. maj 2019 21:26)

    # Link komentara

  38. Hoce li i na osmici hauba i motorni prostor biti ne ofarban? Plastika losa koja se lako ogrebe i puna cvrcaka? Izolacija losa da kada pada kisa mislim da je 1945-a koliko udara. Gde je dupla brtva na vratima? Ima neki bedan pokusaj ali nije to to. Zasto ne mogu ESP ugasiti u kralju druma? Daleko od kralja klase, pogotovo spolja koja je losija nego u Golfu 5/6,a i od ostalih auta, osmica ce samo biti jos gora da podignu profit.
    (Golf mk7, 15. maj 2019 21:20)

    # Link komentara

  39. Samo sacekajte uskoro ce se pojaviti neki cing cong sto puta bolji od golfa i tri puta jeftiniji! Ajfon je puko u borbi sa kinezima! Folciki ne predvidjamo bolju sansu ajfon je ipak BIO bas bas brend. ali samo bio.
    (Mucke su negledljivo smece od serije, 15. maj 2019 21:02)

    # Link komentara

  40. Golf je odavno otišao daleko i naravno nije za džep prosječnog balkanca. Zato ostaje da se tešimo francuzima. Ajmo po jedan lajk za francuze, ili dislajk ako ne.
     (didule, 15. maj 2019 20:59)

    # Link komentara

  41. Bio sam siguran da ga kupujem sledeće godine ali sad me ova slika razočarala,nadam se da neće ovako izgledati.
     (3210, 15. maj 2019 20:52)

    # Link komentara

  42. Ko je taj nestrpljivi??? izaći novi Golf!!! Isto kao i do sada
     (frantic voša, 15. maj 2019 20:51)

    # Link komentara

  43. Hoce li imati 6-tu brzinu. Neki modeli 7dmice je nemaju. To bi im bilo vrh. A tek farovi .... mmm…mm .
    (jesam.ba, 15. maj 2019 20:45)

    # Link komentara

  44. Das auto!
    (Kakadu, 15. maj 2019 18:49)
    Das Auto! Imenice se u nemackom jeziku pisu velikim slovom. Dosta naseg naroda uci navedeni jezik pa je dobro da ga ne dovodimo u zabludu jer je vec dovoljno tezak.
    (mandov, 15. maj 2019 20:41)

    # Link komentara

  45. @ ivan, 15. maj 2019 19:01)
    Ti nisi video golfa 7 ni na slici kad mozes da kazes da je plastika na cliu bolja. Najgluplji komentar u istoriji si dao.
    (masinista, 15. maj 2019 20:32)

    # Link komentara

  46. Treba ih tuziti za ovaj promo bzirom da ce finalna verzija da izgleda kao evolucija golfa 7...
    (masinista, 15. maj 2019 20:30)

    # Link komentara

  47. Pazi koliko elektronike. Nemci su inače poznati po "dobroj" elektronici u kolima. Pretpostavljam da će cene popravki istih osetiti građani na Balkanu za 20 godina, kada budu kupovali polovnu osmicu tada. Inače kod sedmice je kvalitet enterijera užas. Pa samo naslon za ruku kod menjača je presvučen tako "kvalitetnim" materijalom da garantujem 4-5 god max može izdržati, a dugmad očajna preglednost, kvalitet žalosna za cenu sedmuce...1.6 dizel troši ko da vozite dizela 2.0 od ostalih proizvođača...
     (Neđo Valderama, 15. maj 2019 20:27)

    # Link komentara

  48. Izgleda kao pola Arteona.
     (mahir, 15. maj 2019 20:23)

    # Link komentara

  49. Digitalno, samo digitalno...

    ...Ili što bi Rambo rek'o, "urbano, samo urbano"...
     (Pop (dokon), 15. maj 2019 20:17)

    # Link komentara

  50. Sviđa mi se (noooooot).
    (Bot92, 15. maj 2019 18:14)

    Ajd sad realno, da ne znas da je golf 99% bi rekao da je ovo pristojna kabina.
    (Bob, 15. maj 2019 20:17)

    # Link komentara

  51. A sta ako se tu nalaze dugmici koji su osetljivi na budale, sta onda raditi, bog te mazo!?
    (Analiticar, 15. maj 2019 20:16)

    # Link komentara

  52. Golf(čina)...razbiće ih enterijerom sve od reda pogotovo EU konkurenciju kao što je i Polo to uradio 2017 u B segmentu pa se sad Clio i Lav spremaju da uzvrate. Samo da napomenem ovo u vezi Polo-a ne kažu " Balkanci " već novinari i ljudi koji prate dešavanja u auto industriji. A ko ne veruje neka ide u salon VW pa onda u ostale i videće da je to istina a ne afinitet.
    (Dex, 15. maj 2019 20:15)

    # Link komentara

  53. Zver:)
     (Smuleco, 15. maj 2019 20:11)

    # Link komentara

  54. Stize golf treci redizajn golfa 6...
     (Aca, 15. maj 2019 20:01)

    # Link komentara

  55. Jaooo poceo i u VW tabletmania Merecedsa, smesno.
     (Toxic_PR, 15. maj 2019 19:57)

    # Link komentara

  56. Sta da se kaze.Jednostavno najbolji.
     (King Roger, 15. maj 2019 19:54)

    # Link komentara

  57. krs....nece moci ni da pridje dacia sanderu 7..
     (borivoje surdilovic, 15. maj 2019 19:46)

    # Link komentara

  58. Golf je zakon za svoju klasu koji god se model pojavi !
     (Najbolji u klasi, 15. maj 2019 19:44)

    # Link komentara

  59. Ovoliki ekrani i elektronika ce da upropaste svaki automobil, dovoljno je da jedan relej otkaze i mozete da vristite na sred puta !
     (Nema popravke, 15. maj 2019 19:41)

    # Link komentara

  60. Koliko god da Golf unutra nije extra ovo se ne može smatrati ružnim.
    (Džej, 15. maj 2019 19:41)

    # Link komentara

  61. Za osmicu tvrde ljudi da ćete morati imati ugrađen čip ispod kože da biste mogli da upalite motor.
    (ljuba, 15. maj 2019 19:39)

    # Link komentara

  62. Podseca malo na novu BMW3 unutra .
     (NemanjaBB, 15. maj 2019 19:32)

    # Link komentara

  63. Deluje da ce biti vrhhh. Ostale smesne marke (francuzi, japanci, amerikanci) sa VW ne poredite molim vas.
    (Marko G, 15. maj 2019 17:45)
    Klasican Srbenda kome je golf dizelaš vrhovno božanstvo, kome je golf 2 najbolje vozilo na svetu.
    (THE FINAL CUT, 15. maj 2019 19:21)

    # Link komentara

  64. @ ivan, 15. maj 2019 19:01
    Takodje vozim bas Golf 7 i Clio 2.
    Ne slazem se da Clio ima bolju plastiku! Ako nije bolja, sigurno nije ni gora.
     (Fake, 15. maj 2019 19:21)

    # Link komentara

  65. nemci pa japanci pa francuzi..na slici izgleda lepo ali poznavajuci golf cinimi se da nece biti takav kad se proizvede...
    cena astronomska verovatno se vise isplati uzeti tipa a4 ili 508..
     (boki, 15. maj 2019 19:12)

    # Link komentara

  66. bmw
     (zicer, 15. maj 2019 19:05)

    # Link komentara

  67. Pa nekoliko stvari... Postavljene slike (kad ih postave) su uvek od top modela, koji se u srbiji nikada ne proda. Možda stigne neki polovnjak posle 10 godina. Drugo, imam golfa 7 i clia2, i plastika je u cliu bolja. U golfu je uvek plastika loša! A treće, to smanjenje broja dugmića znači da umesto pritiskanja jednog dugmeta ću morati 15 minuta da se j... po ženiju buljeći u ekran.
     (ivan, 15. maj 2019 19:01)

    # Link komentara

  68. 10 koraka ispred svih, neponovljivi golf!!
     (acika, 15. maj 2019 18:53)

    # Link komentara

  69. @ Marko G
    ...a ti ćeš sigurno da ga kupiš?
    ...ali polovnog kada izađe Golf 12!
     (TNT, 15. maj 2019 18:51)

    # Link komentara

  70. Das auto!
     (Kakadu, 15. maj 2019 18:49)

    # Link komentara

  71. Kopiraju mercedes
     (123, 15. maj 2019 18:44)

    # Link komentara

  72. Na prvi pogled se vidi da su materijali vrhunski i meki na dodir a da se vrata zatvaraju uz premijum zvuk. Tako je to kod VW, dva poteza olovkom i jasno se nazire ko je najbolji u klasi.
    (Zeza, 15. maj 2019 18:41)

    # Link komentara

  73. @Marko G
    Brate ja sam vagenovac ali ne možeš mi reći da Japanci (pogotovo Mazda) prave loše automobile. Ja ih lično nebi kupio za sebe (osim Mazde) ali automobili su im odlični i tu nema šta da se raspravljamo.
    A za Francuze se slažem.
    (Novosadista, 15. maj 2019 18:37)

    # Link komentara

  74. VW kralj automobila definitivno...
     (ne znam, 15. maj 2019 18:37)

    # Link komentara

  75. Deluje da ce biti vrhhh. Ostale smesne marke (francuzi, japanci, amerikanci) sa VW ne poredite molim vas.
    (Marko G, 15. maj 2019 17:45)
    Ako ti nesto znaci sto ces ga gledati samo na slici onda ok...Koja ste vi sekta cccc
    (P, 15. maj 2019 18:32)

    # Link komentara

  76. Zar nije Folcvagen na srpskome FV :(
    (Pajdo, 15. maj 2019 18:03)
    Fauvee..
     (HanSolo, 15. maj 2019 18:32)

    # Link komentara

  77. Sviđa mi se (noooooot).
    (Bot92, 15. maj 2019 18:14)

    # Link komentara

  78. Zar nije Folcvagen na srpskome FV :(
     (Pajdo, 15. maj 2019 18:03)

    # Link komentara

  79. Deluje da ce biti vrhhh. Ostale smesne marke (francuzi, japanci, amerikanci) sa VW ne poredite molim vas.
    (Marko G, 15. maj 2019 17:45)

    # Link komentara