1. @Marko
    Imam utisak da si teleportovan iz 1978 godine?
    (time sharing, 1. maj 2019 20:50)

    # Link komentara

  2. Naravno alfisti se popalili... Da bi kupio alfu izgleda da stvarno moraš da imaš dijagnozu....
     (asd, 30. april 2019 10:30)

    # Link komentara

  3. Katastrova od testa. Alfa je na programu neutral, kar pomeni veliko slabše pospeške kot v programu race. Če bi testni voznik vedel kaj vozi, bi se z Alfo peljal ob boku porša. Nisem pričakoval take neprofesionalnoti od njih. Žalost. In to ljudje gledajo....
    (tomi zupanc, 30. april 2019 05:36)

    # Link komentara

  4. Stelvio je vožen u "normal" modu umesto u "racing", i mnogi komentatori to tvrde, te je stigao do 60 milja/h za 4.1 umesto 3.6 sec jer je "test" trka verovatno naručena.
    (PetarPP, 30. april 2019 01:00)

    # Link komentara

  5. @Marko
    Imam neki osecaj da ti druze nisi ni video neki noviji dizel,a ne da si se vozio u njemu.Tvoj komentar govori u prilog tome.
    (ciga, 29. april 2019 19:29)

    # Link komentara

  6. Da li ovo znaci da Lamborghini Urus nije SUV???
     (Kaiser, 29. april 2019 17:42)

    # Link komentara

  7. (Stanislav, 28. april 2019 16:51)

    Stanislave pogrešno si shvatio (kao i mnogi) smisao SUV vozila.Nikad ta vozila nisu pravljena za of road vožnje.Koncept SUV vozila ili crossover je zamišljen kao lifestyle vozilo koje je namenjeno za udobnije i jednostavnije putovanje uz olakšanu i bezbedniju vožnju sa awd pogonom.U svakom uptstvu (user manual) SUV vozila više puta je naglašeno da to nije of road vozilo a sad što za mnoge sa ovih krajeva sve što ima 4x4 pogon i malo je podignuto se zove džip je već druga stva.Mnogo lakše i lepše je putovati u SUV vozilu.Sad što se testa tiče ništa tu nije ni relevantno ni ozbiljno i test je viš eto promotivnog karaktera i pažljivo odabrana vozila da pobedi ko treba mada po nekim drugim testovima Stelvio je brži od Poršea ali i nije bitno jer ovaj test siguno neće uticati na kupce da se umesto Bentlija odluči za Porše ili umesto Alfe za Porše..
    (Al Bundy, 29. april 2019 15:30)

    # Link komentara

  8. @Milojko
    Umor se oseti zbog vise stvari: vibracija, buke, sedista, vesanja...
    Sa kombijem i golfom sam izlazio osamucen, jednom sam se vozio u S klasi (2009. godiste cini mi se) na istoj relaciji i uopste nisam bio osamucen, jedino sam sam sebi nekako bio tezak kad sam izasao, valjda zbog voznje kao na oblaku. Za nekoliko min sam se osecao kao da nisam presao velik put, dok od obicnog dizel automobila budem dugo osamucen.
     (Marko, 29. april 2019 15:04)

    # Link komentara

  9. Ima dosta testova gde je Alfa brza u drag race od porshea...nemoguce da je ovoliko ostavi
     (cuore, 29. april 2019 12:33)

    # Link komentara

  10. SUV mi je za zene i to one nekompletne i nesigurne.
    (pete, 29. april 2019 09:41)

    Isto koliko su i kabrioleti za neizivljene
    (Sve u svoje vreme, 29. april 2019 11:19)

    # Link komentara

  11. Imate na tjubi dobar test Stelvija koji je uradio hrvatski reli vozač Šebelj. Vidi se da je auto zvrk po krivinama i tu njegovi pandani iz premijum brendova ne mogu da ga prate do kraja. Šta reći o SUV klasi. Možete da ih obožavate ili prezirete, ali ta klasa raste takvom brzinom da neke kompanije potpuno izbacuju hečeve i limuzine da bi povećali proizvodnju SUV modela. Najbolje što sam ja vozio je Merc. GLK 220 cdi i tvrdim da je strašan auto na kome se pozadi sedi katastrofalno, možda malo bolje nego u 500L gde sam skoro zaplakao na zadnjoj klupi posle 200 km. Qaškai, Vitara, SX 4, BMW X3, Dacija Daster i Nisan X treil sam takođe vozo i tvrdim da je se ni jedan od njih ne može porediti u udobnosti na dužim putovanjima sa običnim Pežo 407, Mazde 6 ili autom slične koncepcije.
    (Kole, 29. april 2019 10:58)

    # Link komentara

  12. @R

    Ali se nižim vozilom bolje izbjegavaju rupe ;) šalim se malo, sve ima svoje prednosti, samo sam htio podvući da se često priča o toj nekoj preglednosti SUVa, a ja cijenim da nije toliko značajno bolja. Vozim privatno limuzinu, na poslu par različitih SUV. I ništa se ja bolje ne osjećam dok vozim taj "pregledniji" auto. A ako je neravan put kojim vozim, SUV samo umara više od limuzine, zato što se dosta ljulja u takvim uslovima.
     (g3, 29. april 2019 10:52)

    # Link komentara

  13. (g3, 28. april 2019 22:52)

    Ne znam čemu minusi na komentar, kratko i jezgrovito. Skoro pa 100% saglasan..

    A brzinu ovih i ovakvih "SUV"-ih testiraju "jer su tako u mogućnosti", ni tu ne vidim prostor za da nekom ne bude jasno.

    Ipak, najjače su "kolege" koje smisao ovih vozila crpe iz "naših puteva", kao da svi SUV prave isključivo i ekskluzivno za Srbiju.. :))
    (Dikh tu kava, 29. april 2019 09:56)

    # Link komentara

  14. Svakom svoje. Vozim nekoliko vozila sticajem oklnosti, a medju njima i nov ultramoderan japanski suv. Za moj ukus to je jedna teska dosada i ucmalost. Ne vidim automobil kao produzetak dnevne sobe nego kao zabavu (na drugom mestu nakon sto je prevozno sredstvo). U ovom slucaju znaci da u SUV sednem i vozim bez ikakve emocije za razliku od patosiranog cabrioleta gde je sve dozivljaj (doduse i rupe na nasim putevima). A zivot bez emocija i zabave je promasen zivot. Cinjenica je da se mnogo losije vidi u tim niskim kolima,ali sam zato i obazrviji,predvidjam opasnosti za razliku od prvog koji sam koci i upozorava. SUV mi je za zene i to one nekompletne i nesigurne.
    (pete, 29. april 2019 09:41)

    # Link komentara

  15. Ne znam za vas, ali ja iz SUV ne osjetim nikakvu prednost tipa "bolji pregled saobraćaja". Sjedim malo povišeno, ali da sad vidim preko krova ostalih vozila...pa ne vozim kamion. U principu, lakši ulaz i izlaz, više prostora na manju dužinu vozila, a na uštrb dinamike vožnje i stabilnosti u određenoj mjeri. To je to po mom mišljenju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (g3, 28. april 2019 22:52)

    Pa niko ne kaze da ces videti preko drugih vozila.U odnosu na vozila koja su niska,videces bolje svaki ivicnjak i svaku rupu na putu.
    (R, 29. april 2019 08:10)

    # Link komentara

  16. @Marko: jel može neko da mi objasni taj fenomen “ne umoriš se posle 500km u cugu”? To čujem često i nikako ne razumem, šta to tačno znači? U kom smislu se čovek manje umori u luksuznijem autu nego u nekom “običnom”? Vozim baš puno i svašta i marka, tip i luksuznost vozila me ne umara “manje ili više”. Ako sam umoran, zna da mi se prispava u bilo kom autu, ako trčim sa sastanka na sastanak po par stotina km u danu, osećam se izmoždeno i sažvakano. Ako je put prazan i uslovi su dobri, uživanje je voziti i Fiat Tipa, po snegu, kiši i ledu u koloni mi ni najnovija E klasa sa masažom u sedištu nije legla. Asistencija mi isto više odmaže nego pomaže, naročito kada sam umoran jer me samo još više uspavljuje (Touareg). Ograničenje se mora poštovati, snaga motora nije presudna u koloni... (X5)... samo mi treba objašnjenje na šta se misli jer ne razumem a priča se o tome stalno, mada možda zaista nikada i nisam dobacio do te klase auta “koja ne umara”.
    (Milojko bre!, 28. april 2019 23:56)

    # Link komentara

  17. @ (Stanislav, 28. april 2019 16:51)

    Sve sto ti mislis o SUV klsai ja mislim o limuzinama i mini vanovima. Koncepcijski zastreli (limuzine) i ruzni (MPV). U zivotu ne bih kupio.
    (GuA, 28. april 2019 23:31)

    # Link komentara

  18. Suv je zapravo vratio autoindustriju na njene pocetke. Visok klirens, lak ulazak i izlazak. Kao na automobilima pre sto godina. Pobedila je filozofija prosecnog amerikanca koja i nije nuzno losa. Evropski gradovi nemaju bas infrastrukturu prilagodjenu velikim vozilima. Za 15 godina niko nece kupovati ni c segment nego njegovu suv izvedbu. Sve je to nekako podnosljivo ali kad vidis auto b segmenta sa povisenim klirensom smuci ti se zivot. Meni bi zavrsili posao E coupe i alfa spider pa makar svi ostali vozili kamione, ako bas mora, eto nek bude Jimny ili Niva :)
    (Kasper, 28. april 2019 23:16)

    # Link komentara

  19. @Stanislav
    Evo imam odgovor za tebe,vozio sam karavan pa limuzinu i smučili su mi se automobili od skoro 5 metara dužine.Sad imam automobil od 4.5 metara koji ima više prostora unutra od oba ova prethodna.I nije sve u prostoru,zimus sam vozio skoro 100km po snegu (utabanom),meni se 4x4 potpuno isplatio samo tom vožnjom gledajući apsolutno sve ostale kako su vozili po takvom "putu".
     (Batica, 28. april 2019 23:09)

    # Link komentara

  20. Ne znam za vas, ali ja iz SUV ne osjetim nikakvu prednost tipa "bolji pregled saobraćaja". Sjedim malo povišeno, ali da sad vidim preko krova ostalih vozila...pa ne vozim kamion. U principu, lakši ulaz i izlaz, više prostora na manju dužinu vozila, a na uštrb dinamike vožnje i stabilnosti u određenoj mjeri. To je to po mom mišljenju.
     (g3, 28. april 2019 22:52)

    # Link komentara

  21. Potpuno očekivano za Porsche
    (Wizard of Oz, 28. april 2019 22:43)

    # Link komentara

  22. Zanimljiv video, ali se potkrala greska: Stelvio ima ZF-ov automatski menjac (torque converter) sa 8 brzina. Takodje, na snimcima nije odabran Race mod voznje, tako da izlazni moment motora nije maksimalan kod Stelvia, sto znatno utice na ubrzanje
     (M, 28. april 2019 22:38)

    # Link komentara

  23. Glupo je porediti tri različite klase, motor 2.9 sa 4.0 ili 6.0.
    Alfa bi ih oduvala da su ostali krenuli sa manjim motorom ako postoje. Plaćena reklama za Bentli je ovaj "test".
    (Gagi, 28. april 2019 22:08)

    # Link komentara

  24. Razumeo bih da prave test koji SUV ima najveći momenat; razumeo bih da testiraju koji može najviše da povuče u prikolici; koji može da ponese najviše tereta ili koji može da savlada veću uzbrdicu. Mogao bih da razumem i takmičenje koji je unutra luksuzniji i udobniji. Ali koja je svrha meriti koji je najbrži???
    (T, 28. april 2019 21:53)

    Alo, to se zove, "toys for boys"...
    Koji je brži, koji je jači, jbg šta inače klinci najčešće porede:)
     (Smuleco, 28. april 2019 22:06)

    # Link komentara

  25. Razumeo bih da prave test koji SUV ima najveći momenat; razumeo bih da testiraju koji može najviše da povuče u prikolici; koji može da ponese najviše tereta ili koji može da savlada veću uzbrdicu. Mogao bih da razumem i takmičenje koji je unutra luksuzniji i udobniji. Ali koja je svrha meriti koji je najbrži???
    (T, 28. april 2019 21:53)

    # Link komentara

  26. (Stanislav, 28. april 2019 16:51)
    Sve ima smisla sto se prodaje.Nema smisla ono sto niko ne kupuje.
    Preduzetnik nisi sigurno.Nemoj ni da pokusavas,propasces.
    Zanimljivo je kako ti bolje od kupaca SUVova znas zasto ih oni kupuju.
    Kad su limuzine ili HB bili u trendu onda je valjda to bilo OK kupovati.
     (Ostao ovde, 28. april 2019 21:25)

    # Link komentara

  27. Vidi Stelvio stigao do cilja bez kvara..! Vauuuu
    (wow-vw, 28. april 2019 19:59)

    # Link komentara

  28. znam koji je najružniji: bentli
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gvozden Jovanović, 28. april 2019 14:59)

    Ja bih prednost dao Porse-u.
    (cento, 28. april 2019 19:44)

    # Link komentara

  29. @stanislav... nisam ni ja ljubitelj SUV- ova..ali danasnji ljudi imaju potrebu za komotan “ulaz” i “izlaz” iz vozila, sto SUV vozilo svakako pruza..to
    Je prvo. Drugo je bolja preglednost, zatim poviseni klirens koji omogucuje da se parkiras bez problema a da ne zakacis nesto jer imamo dosta dobre puteve znas i sam..uporedi najmanji SUV i BMW serie 3 npr prostor na zadnjoj klupi i sve ti je jasno..i
    Ako je pogon 4x2 moze se koristiti za neki blagi off road ili na putu do izletista vikendice, bas zbog tog klirensa zatim biranja moda(mud,snow..itd itd) sistem kada ti jedan tocak nije u dodiru sa tlom on automatski salje sav obrtni moment na tocku koji je u kontaktu sa cvrstom podlogom..sve u svemu danasnje limuzine kao da su pravljene za kineze jer se stvarno tesko ulazi i izlazi iz vozila( pricam za manje segmente C,D) a SUV te nedostatke upotpunjuje
    (Rijad, 28. april 2019 19:12)

    # Link komentara

  30. Sva ta tri auta su besmislena a to koji je od njih najbrži je potpuno nebitno. Da imam te pare, imao bih neki pravi terenac i još, na primer, jedan Mercedes SL pored njega. Ta trenutna SUV moda je stvarno dostigla komične razmere.
    (Miloš_NS, 28. april 2019 18:59)

    # Link komentara

  31. Stanislav, 28. april 2019 16:51)
    Ne slazem se. ja imam suv. U gepek uvek unacim neke vrece za dvoriste kad kupujem milch ili nesto oko kuce kavasto. Na hitch stavljam nosac za bicikl kad idem na rides. Cesto sam rentao ihal prikolice kad trba da prevuxem neki namestaj ili nesto kabastije itd itd
    (achitwn, 28. april 2019 18:58)

    # Link komentara

  32. Trka na stazi je ok, ovo je besmisleno.
    (dzigi, 28. april 2019 15:17)
    Ne slazem se. da bi se eliminidao vozac kao faktor i uporrdili automobili drag race je ok. Sve ostale verzijenovise o vozackim sposobnostima pa samim tim testovi ne bi bili relevantni.
    (achitwn, 28. april 2019 18:56)

    # Link komentara

  33. Stanislave, kao da sam ja pisao. Potpisujem u šest primeraka.
    Pazi, suv kupe. Suv kupe, kombi kupe. Komedija.
     (izhlapjeli starac, 28. april 2019 18:21)

    # Link komentara

  34. Totalno drugacije klase i cene. Bentley je luksuzna krstarica u kojoj se ne umorite ni nakon 500km u cugu, u Alfi osetite svaku neravninu i sum vetra, ali zato "letite" kroz krivine itd.
     (Marko, 28. april 2019 17:54)

    # Link komentara

  35. Kajen zbog težine Bentlija, na stazi Alfa.
    (Dušan, 28. april 2019 17:36)

    # Link komentara

  36. @Dzigi
    Koja staza, covece? Znas li da stazu koristi broj vozaca statisticke greske...

    Inace, ovaj test cudan, zato sto su 3 razlicite klase.
     (Replay, 28. april 2019 17:33)

    # Link komentara

  37. @Stanislav

    ne znam sta si toliko ogranicen i ogorcen, ljudi kupuju sta ime svidja ili sta im egu odgovara ,to je tako od kad je auta, trziste se menja. ja kad sam kupovao auto, uporedjivao sam obicne aute sa novim krosoverima ili malim takozvanim suv. i karavanima. razlika je ogromna od prtljaznika do polozaja zadnje klupe i uopste ima vise prostora a sam auto je kraci od karavana. da ima nezgrapni mini ven ko hoce vise prostora ili da uzme suv, pa naravno da ce suv uzeti. sam suv kao osnovna ideja je evoluirao u gradski auto i nema veze sa onim prvobitnim terencem sto ti spominjes.
     (zicer, 28. april 2019 17:28)

    # Link komentara

  38. Urus je sigurno na vrhu šteta što ga nema na startu.
     (MarS, 28. april 2019 17:22)

    # Link komentara

  39. @(Stanislav, 28. april 2019 16:51)... zato sto se ne razumeju a ovo deluje najvece, onako kao da najvise dobiju za novac koji daju, deluju sami sebi bolje onako sa visine kad posmatraju saobracaj, i jos misle da su bezbedniji! Nek vozi ko sta zeli, sve je to ok!
    (Metropola, 28. april 2019 17:12)

    # Link komentara

  40. Ma koga briga koji je suv brži nije to sportski auto. Ne razumem ljude koji kupuju "sportske" suv-ove,to je potpuno nelogično. Suv-sportista,mali gradski suv,suv-kabriolet,suv-kupe,suv sa 2 vrata,"suv" sa prednjom vučom,sve to postoji zato što se ljudi lože na sve što je suv nebitno što nema nikakve poente. Tek pre jedno 5 godina je značajno skočila prodaja suv-ova i ljudi ga kupuju samo zato što je to trend a ne zato što im treba. Ja prvi obožavam sve vrste off road vozila (džip,bagi,kvad,motor pa čak i bicikl) ali ove automobile kupuju 95% ljudi koji ni peške neće otići van asfalta a ne autom a najači su mi ovi "neću da ga vozim van asfaltiranog puta ogrebaću ga".ja da posedujem takvo vozilo pa to nebi videlo asfalta sekunde. Ljudima nije bitna ni veličina ni pogon ni motor ni karoserija,bitno samo da je suv i svi će ga kupovati a sve pod izgovorom "treba mi porodični auto,veliki gepek,dobra preglednost,dosta prostora,praktičnost otd". Za sve ovo postoji bolji izbor od džipa ali nije popularno,nemožeš me ubediti da si kupio suv zato što je "porodični" auto. Minivanovi,karavani pa čak i limuzine smanjuju udeo na tržištu zbog suv-ova. Pre 15 godina retko koji proizvođač je imao suv-ove a danas ih kod svakog proizvođača ima više nego običnih auta. Lamborgini,bentli,rols rojs,u najavi ferari,lotus,aston, uvode te automobile iako znaju da nemaju smisla ali to je ono što kupci žele. Nije mi jasno zašto se ljudi lože na suv-ove ako će ga voziti samo po putu.
    (Stanislav, 28. april 2019 16:51)

    # Link komentara

  41. Ovi automobili uopšte nisu u istoj crnovnoj kategoriji. Alfa nijr najbolja, ali daje najviše automibila za najmanje para. I izgleda najatraktivnije.
     (Bojan BG, 28. april 2019 16:15)

    # Link komentara

  42. Ocekivan rezultat, a video je odradjen maksimalno lose...
     (saki6, 28. april 2019 15:38)

    # Link komentara

  43. Procitajte komentare ako vec niste na istom snimku...
     (Nash, 28. april 2019 15:21)

    # Link komentara

  44. Generalno uopšte nisu ista klasa vozila, ni po ceni, ni veličini, a ni težini.
     (stručnjak, 28. april 2019 15:18)

    # Link komentara

  45. Trka na stazi je ok, ovo je besmisleno.
     (dzigi, 28. april 2019 15:17)

    # Link komentara

  46. znam koji je najružniji: bentli
     (gvozden Jovanović, 28. april 2019 14:59)

    # Link komentara

  47. Najskuplji nije i najbrži.
    (Džej, 28. april 2019 14:36)

    # Link komentara

  48. Svaka cast na testu. Nisam previse bas strucan, ali na papiru stavio bih lovu na W12. medjutim ono sto laicki znam V8 je ni premalo, ni previse :-)
     (Shone, 28. april 2019 13:44)

    # Link komentara