1. @Srđan
    Da, dobro si primjetio da sam pogriješio kada sam naisao da raspodjeljuje snagu na prednje i zadnje kotače jer ima samo prednji pogon i hvala na ispravljanju pogreške.

    @IvanZG
    Posle ove tvoje izjave, slobodno mozes da se odjavis sa teme.
    Kada bih kupovao HH, ni jedan ova dva ne bih ni uzeo u razmatranje. Vozio Golfa GTi MK6 210KS. Auto brutalno povlaci, nije los u krivinama zbog diferencijala, ali sam zato vozio i BMW 120i sa 170KS, koji je jeftinije placen od Golfa, i koji je za voznju u odnosu na GTi misaona imenica. Oba automobila sam vozio nove, golfa 1000km, BMW 180000 i dalje ga vozim :)
    (Mickey, 18. april 2019 21:21)

    # Link komentara

  2. Ivan ZG
    ''Dugme'' za podesavanje ''set-up'' Golf 7 je imao dok ovaj I30 nije bio ni u skicama i zato ne lupaj vise, molim te... Raspitaj se pa pisi i ne siri dezinfomacije...
     (Srđan BL, 18. april 2019 14:53)

    # Link komentara

  3. @VW botovi
    Prijatelju,vozio sam brdo i novih i starih VW-a,izmedju ostalog VW Pasat B8 biturbo od 240 ks,to je auto sa motorom kojeg bilo koja japanska i korejska marka moze samo da sanja i gleda jer NIKADA nece napraviti tako nesto...Moj ukus je druga nemacka fabrika,jer mi se vise svidja kako se voze,a od kompleksa zvanog VW predlazem tebi i slicnima terapiju...
    @Ivan ZG
    Susjed,zamisli kada to aktivno podesavanje ima gomila auta te klase mnogo pre nego li drljavi Hjundaji(zaboravljad da su im i to nemci napravili),a zamisli da Fokus Rs ima cak i dugme za drift,kakav li je tek to svemirski brod, susjed...
     (Molder, 18. april 2019 14:01)

    # Link komentara

  4. @ostao ovde

    dodji u jagodinu tj "svetozarevo promet" ili bolje pre dolaska nazovi. oni su hyundai ovlasceni vidim po gradu brdo tih 1.6 turbo tucsona vrv ima na lageru bar jedan. pozdrav
     (Dezon, 18. april 2019 12:54)

    # Link komentara

  5. @Srđan
    Da, dobro si primjetio da sam pogriješio kada sam naisao da raspodjeljuje snagu na prednje i zadnje kotače jer ima samo prednji pogon i hvala na ispravljanju pogreške.
    Ono što nisam napisao da Hyundai ima 5 postavki rada svih vozačkih djelova auta. Od Eco, Normal do Sport. Mijenjaju se postavke ovjesa, mapa rada motora i odaziva na gas, prijenosni odnosi na volanu i težina zakretanja...
    Tako isti auto može biti ultimativna jurilica na stazi i normalno se može voziti i udobno u svakodnevnoj vožnji.
    E to nema Golf. Zato je Hyundai upotrebljiviji auto za svaki dan, a kao što smo vidjeli i na stazi je jako dobar. Poatna je da je ostavljeno vozaču da bira u kakvom autu se voli voziti i da svaki dan promjeni mišljenje. Kao one akcije 5 u 1.
    A u Golfu ne može birati. Kakav je tvornički setup takvog cijeli život vozi. Baš zabavno.
    (Ivan ZG, 18. april 2019 12:21)

    # Link komentara

  6. Ivan ZG
    To sto rasporedjuje snagu po potrebi na svaki tocak se zove ''aktivni diferencijal'' i odavno je opcija kod VW-a. U gomili gluposti koju si napisao si naveo kako kod Hyudai-a taj diferencijal snagu po potrebi prebacuje i na zadnje tockove... Kako moze snagu prebacivati na zadnje kada I30 ima samo pogon napred? Za takve stvari VW ima Golf R, koji je za I30 svemirski brod, al ''placenim'' likovima poput tebe, koji ne voze Hyundai a druge ubjedjuju da ga kupe to i ne vrijedi objasnjavati. Udarila para u glavu, pa kako papagaj isto ponavljas...
     (Srđan BL, 18. april 2019 10:49)

    # Link komentara

  7. Gledam testove ovog N modela, pa i uporedne, od kako je izasao. Poenta je da ovom autu GTI nije konkurencija, N je pravi sportski automobil, GTI je snazniji i malo tvrdji Golf.
     (Lars, 18. april 2019 09:01)

    # Link komentara

  8. @IvanZG
    Imaš li ti suajed kad šta da kažeš iz ličnog iskustva sa neta možemo da prepisujemo i bez tebe. Da li Hyundai valja, pa sigurno da valja to je neosporno, uostalom Nemac ga je i napravio :-)
     (cune, 18. april 2019 08:11)

    # Link komentara

  9. @vw botovi
    Bot nisam pošto još nevozim VW, ali radim na tome da vozim. Pošto sam posećujući ovaj portal shvatio da tolika količina mržnje usmerena prema VW znači da apsolutno vredi. Sve što Srbe da mrzi uglavnom uvek vredi. Što se pravopisa tiče, kada ovo bude mesto za Srpski jezik onda dođi da se praviš pametan, a dotle jedi....
     (kimi, 18. april 2019 08:08)

    # Link komentara

  10. @Molder
    Niti sam zaslepljen, niti imam kompleks od VW. Imao sam Golf 3 i 5, zena trenutno vozi Polo. Mogu da vozim bilo sta, nemam kompleks znacke na haubi. Svi vi ste problem i japanski i nemacki i ostali botovi. Razumem ja da volite brend, ali da toliko mrzite druge (kao gospodin polupismeni @kimi) mi nije jasno. Secam se dobro da si se na objavi o Civic Type R raspravljao toliko da si dosao do titula u motosportu. A ako ne vozis, niti bi vozio VW, onda ne vidim kako sebi dajes za pravo da ga branis kada nisi seo u njega???
     (vw botovi, 17. april 2019 23:14)

    # Link komentara

  11. Manje više svuda se spominje VW, kao i u ovom slučaju, iz razloga što VW modeli predstavljaju najbolje automobile u klasi, pa je razumljivo da njih ostali pokušavaju da stignu. Ja nisam neko ko misli, ni ti sam kupovao njihove automobile, naorotiv, oduvek ssmo jaoanske i južno korejske, i veoma sam bio zadocoljsn sa njima. Skoro sam kupio Škodu Octaviu 1.4 tsi sa 7-spead DSG menjačem, i mogu vam reći da je to motor i menjač koji je daleko od superiorniji .
     (Milos, 17. april 2019 22:20)

    # Link komentara

  12. Vidim da nekima nije sjeo moj prvi komentar, ali me nitko nije argumentirano demantirao.
    1. Da je Hyundai jeftiniji od Golfa svi znaju, dakle točno je.
    2. Da je atraktivniji svi znaju iz jednostavnog razloga što je dizajn Golfa star...jedno...50 godina. Ops, nova je lajsna na vratima. Dakle, nema što tu biti atraktivno kada su to već svi vidjeli jedno 500 puta u životu.
    3. Da je Hyundai zabavniji za vožnju ocjenili su jednoglasno SVI novinari koji su ga vozili. E sada ili je zavjera masona pa svi pišu isto ili je stvarno tako. Ostavljam Molderu da sam odluči što je od toga dvoje istina.
    Hyundai ima podešavanje proklizavanja diferencijala tj. stupnja blokade, a ima i podešavanje prijenosa snage motora na prednje ili zadnje kotače pa tako auto može u zavoju biti neutralan, podupravljati ili preupravljati po željama vozača. Tu postoji bezbroj kombinacija za igranje i zato je Hyundai zabavniji. Usput rečeno ovo Golf uopće nema kao opciju.
    (Ivan ZG, 17. april 2019 18:25)

    # Link komentara

  13. Postovani susjedu,tvoja priopcenja zaista ovde nikoga ne zanimaju,kuzis...
    (Molder, 16. april 2019 19:14)
    Ti bi trebao da skuzis da imas neki gadan kompleks id tih korejanaca.Potpuno je nebitno ko je dizajner i ko ih proizvodi,vec kvalitet istih koji je neuporedivo bolji nego pre 15 ili 10 god.a koji ne zaostaje ni za vw ni za ostalim brendovima.
    Mene brine tvoja mrznja prema brendovima iz Juzne Koreje.Molim te poseti nekog,nije zdravo toliko mrzeti potpuno neosnovano.Na svakom tekstu o Hyundai i KIA vozilims se pojavis i popljujes a da si pri tome samo pun predrasuda i nista vise.
     (Ostao ovde, 17. april 2019 17:57)

    # Link komentara

  14. Čestitke uvozniku što je napokon u ponudu stavio i30 karavan. Doduše, samo sa 1,4 atmosfercem. 
    Nadam se da ce da obogati cenovnik i sa ostalim motorima i bar nekim opcionalima.
    Ali, bojim se da bi tada bilo očito da je skuplji od focusa karavana slicnih motora. 
    I30 SW je, inace, unutra dobar sa prostorom (bolji, recimo od 308SW), ali je focus karavan od njega (unutra) "za broj veci". 
    Otidjite, pogledajte oba, premerite telom. Videćete.
    (moron, 16. april 2019 23:32)
    Da ali zato probam da zakazem probnu voznju za Tucsona 1.6 turbo benzin,kad ono nemaaaaa.Pa kako da kupim auto kada ne mogu da ga probam?Kazu,pa evo imamo 1.6 atmosferac i 1.6 dizel.Svaka im cast na neprofesionalnosti.
     (Ostao ovde, 17. april 2019 17:51)

    # Link komentara

  15. Za Moldera

    A sta nemci su kao NBA u automobilizmu?Svasta!
    Sta je sa vama ljudi,odmorite malo.
    (Predrag, 17. april 2019 17:39)

    # Link komentara

  16. @Predrag
    Golf se dokazao odavno,ovi su posle 50 godina napravili sportski hot hatch(uz pomoc nemaca) i poleteli tako visoko da misle da NBA auto industrije...
    @vw botovi
    Alo,ja niti vozim VW niti bih ga kupio,tvoja glupa zaslepljenost i tezak kompleks od VW- doprinosi svakako tvom jadnom komentaru...Svako ko kritikuje presvete azijate je vw bot,izgleda su vam ostavili trajne posledice,zalosno...
     (Molder, 17. april 2019 15:57)

    # Link komentara

  17. @Predrag
    Znas sta je jos zanimljivije od deonicara Vagena ? Deonicari japanaca,pogotovo Honde,oni vagenovci bar voze svoje Vagene kakve takve,a japanerosi sa akcentom na Hondu.Svoj predmet obozavanja ni videli nisu,a svima sole pamet.Teslo pacenike nebih ni pominjao,oni su za posmatranje !Verovatno to sto sam pomenuo nisi ni primetio,posto ti ne godi ali probaj malo da otvoris oci,svasta ces videti.
    (kimi, 17. april 2019 15:22)

    # Link komentara

  18. @vlada
    Pa,jesi ti kupio tog polovnog N30 koji je jos pod garancijom ?
    (markez, 17. april 2019 15:18)

    # Link komentara

  19. Za Moldera
    Nisam ja nikakav biser,nego gledam realno da ste dosadni vise sa tom wagen grupacijom i ovi sto to objavljuju i nasi hajteri koji jedva cekaju da se nesto jadno i cemerno[u ovom slucaju I 30],poredi sa najvecim dostignucem svemirske tehnoligije[citaj-Golf]i koga to uopste zanima.U vlasnistvo firmi nisam ni ulazio, niti me to interesuje.
    A i tebi nebi bilo lose da malo proguglas,verovatno si zahvacen stereotipom iz 80-tih kad je tadasnji Golf 2 mozda i bio auto u odnosu na ponudu u SFRJ u svojoj klasi![izmedju ostalog pravljen je u TAS-u,pa je mozda i to doprinelo ovdasnjoj njegovoj popularnosti].
    Govorim o tome da i drugi imaju pravo da se dokazuju, a ne samo ko o cemu baba o ustipcima.
    Tako da ne pametuj mnogo,zato smo svi razliciti kao ljudi i to covecanstvo cini sarenolikim,tako je i sa automobilima.[pojedinci pisu kao da imaju deonice u wagen grupaciji]Tuga!
    Pozdrav redakciji!!!
    (Predrag, 17. april 2019 14:53)

    # Link komentara

  20. polovan Hyundai i30 N Performance sa 10-20000km moze da se nadje za 15000 u Nemackoj, 2018 godiste sto znaci jos 4 godine fabricke garancije bez ogranicenja kilometara. Sto znaci da dobijete skoro pa nov hot hatch za duplo manje ili skoro troduplo manje od konkurenata, sa boljom opremom i duzom garancijom.
     (Vlada, 17. april 2019 13:54)

    # Link komentara

  21. @(nesh, 17. april 2019 10:35)

    Pricas nesto sto nemas pojma. Deset godina imam prvu gen i30cw i prednji amortizeri su mi fabricki, preko 150k km. Trap odlicno podnosi srpske puteve, ali ta prva generacija je isuvise tvrda za iste. Volan je oblozen eko kozom, koja je bezveze, ali bez ikakvog odrzavanja nema promena, niti se guli, niti ljusti. Prodavnica zamenskih delova ima, naravno manje nego za golfa, a koliko sam cuo delovi nisu skupi, ne znam za kvalitet, nije mi bilo potrebno jos uvek. Znam i da neki ovlasceni servisi nude zamenske delove po dosta nizoj ceni od hyundai delova. Auto naravno ima mana, nije sve tako bajno, ali iz licnog iskustva, radi se o veoma izdrzljivom i pouzdanom automobilu.
    (Hehe, 17. april 2019 13:07)

    # Link komentara

  22. vidi se na snimku da Hjundai moćno vuče, biće teško izbeći situaciju da ga gledaju samo u stop svetla... powerHyi!
    (dragisa, 17. april 2019 11:50)

    # Link komentara

  23. Tu su @kimi i @Molder da odbrane cast narodnog auta. Toliko ga vole da ga brane i na objavama o Hondi, Toyoti, Mazdi, Peugeotu, Alfi, da ne nabrajam. Evo udjite na objavu o opozivu Mazde 3, videcete o cemu pricam. Klasicni botovi. Tu je i @ciga, ali on brani samo na objavama o samom VW. Ne trpa nos gde ne treba. Onda neko pametuje kako su ljubitelji Japanaca ili Alfe sektasi, sram vas bilo.
     (vw botovi, 17. april 2019 11:18)

    # Link komentara

  24. Ko o čemu,baba o uštipcima.Već 20-tak godina Golfa porede sa raznim automobilima.Astra,Focus,Peugeot 308,Fiat Bravo,Kia Ceed itd,pa sad valjda došao red na Huyndai i30,pa makar to bio tzv.Performance ili šta već.I šta je poenta.Huyndai i30 je auto koji kada se pojavio koštao oko 10.000 evra.Sada bazni model košta preko 14.000 evra.Korejski je proizvod,koliko i Fiat 500 Srpski.Razvojni centar im je u Nemačkoj.Broj prodatih primeraka govori za sebe.Amortizacija vrednosti je još jedan bitan faktor.Npr.cena rezervnih delova za Golfa 7, pogotovo za Golf 6 je sada povoljnija.Servisna mreža je daleko bolja.Dostupnost delova je neuporediva.Golf dobro "razume" Srpske puteve i njegove rupe i grbine.I ne skine se gumena obloga volana kod Golfa u garantnom roku kao kod i30.Svaka radionica danas zna da popravi VW brend.itd,itd.To je za Hyundai i dalje misaona imenica.Mogli bismo ovako do sutra.Znači - neuporedivo.Ne brkati tu ubrzanja i sekunde i ostale sitnice.I da napomenem na kraju,ne vozim Golf ni u jednoj varijanti.
    (nesh, 17. april 2019 10:35)

    # Link komentara

  25. Ivan ZG
    Iz koje PR brosure Hyundai-a si izvukao svoje konstatacije? I 30N jeste jeftiniji, a ostalo je tema za diskusiju... Taj automobil je cisto kopiranje Golfa, pa ako nesto kopiras nemas razloga bas toliko ''pljuvati'' po tome. Zadnji kraj preslikan Golf 6... Cijene I30 su paprene pa nisam siguran da bi vecina ovih koji ga ovdje hvale iskesirala novac za novog I30. Tudjim novcima je lako ''mlatiti'', al vlastitim se dobro ''važe'' u sta ga potrositi...
     (Srđan BL, 17. april 2019 09:22)

    # Link komentara

  26. Sa Golfa nema usporedba, u jedan reč, Nemac je Švabo. Hundaći su dobre al zamalo.
     (Zhuta patka, 17. april 2019 00:52)

    # Link komentara

  27. Ivan i Mašinista su potpuno isto komentarisali ova dva auta ,a dobili su vrlo različite ocene ! (usput,složio bih se sa njihovom konstatacijom)
     (Superhik, 17. april 2019 00:29)

    # Link komentara

  28. Čestitke uvozniku što je napokon u ponudu stavio i30 karavan. Doduše, samo sa 1,4 atmosfercem.
    Nadam se da ce da obogati cenovnik i sa ostalim motorima i bar nekim opcionalima.
    Ali, bojim se da bi tada bilo očito da je skuplji od focusa karavana slicnih motora.
    I30 SW je, inace, unutra dobar sa prostorom (bolji, recimo od 308SW), ali je focus karavan od njega (unutra) "za broj veci".
    Otidjite, pogledajte oba, premerite telom. Videćete.
    (moron, 16. april 2019 23:32)

    # Link komentara

  29. @Predrag
    Da tako je, angažovali su Nemce i oni su na svim bitnim rukovodeći mestima, osim vlasništva.
     (cune, 16. april 2019 22:39)

    # Link komentara

  30. @Ivan ZG
    Aj jednom prestani lupati, i ja volim Demi Mur ali je nikad nisam khm khm
     (ciga, 16. april 2019 22:36)

    # Link komentara

  31. Nisam ljubitelji golfa,ali on je klasa za sebe. Super je poređenje sa drugim modelima,ali sa Hjundaijem...
     (Bojan, 16. april 2019 20:52)

    # Link komentara

  32. @Predrag
    Hajde ti biseru mudrosti,izguglaj koga su sve od evropskih inzinjera i dizajnera doveli,zapanjices se kad vidis da nijedan koreanac i ne ucestvuje u pravljenju automobila,cak se i u evropi i sklapaju...Rodonacelnik cele klase(tad su u Koreji vozili rikse)je upravo Golf,a GTI zacetnik hot hatch klase.Od te daleke 74 god. do danas svi pokusavaju da ga kopiraju,prestignu,nadmase...Nista o automobilskoj istoriji ne znas,koliko samo sportskih verzija modela Golf bilo,i ovi posle 40 godina napravili nesto pa pomislili da uhvatili...
    @Ivan ZG
    Postovani susjedu,tvoja priopcenja zaista ovde nikoga ne zanimaju,kuzis...
     (Molder, 16. april 2019 19:14)

    # Link komentara

  33. @ Srbivoje

    da, u pravu ste!
    (z, 16. april 2019 18:38)

    # Link komentara

  34. ajmo lubenicari da vas cujem.....
     (panke, 16. april 2019 18:08)

    # Link komentara

  35. Za Moldera.
    Da Korejanci neznaju sami da naprave pa angazovali Nemce da im dizajniraju i prave.Vece gluposti nisam procitao.Zasto vi pojedinci mislite da sve potice od Nemaca,odakle tolika histerija pogotovo u auto industriji?
    Od kad je to Golf reper za bilo sta sem kod nas?
    Da ovde Golfu nemoze nista da pridje,kakav trans kod nas[jadno]
    Vecina ljudi komentarise to sa vise aspekata,ali su najaci ovi: nema bolje i tacka.
    Pa tako su isto i Nemci svojevremeno angazovali Italijanske dizajnere da im dizajniraju modele!
    Cisto jedan primer.
    [link]

    Prema tome pamet u glavu i razmisli sta pises,nemoj da vredjas nijedan brend pa makar on bio i Korejski.[kojima naravno nista ne fali]
    Pozdrav redakciji!!!
    (Predrag, 16. april 2019 18:03)

    # Link komentara

  36. Hyndai je bolji, lepsi, kvalitetniji, brzi, jeftiniji ... ne varaju sa siftverom sto je vozacu u srbiji svakako prioritet. Ne moze covek da prodje ulicom od Hyndaia , shvatili smo sta je bolje. VW zakonom zabraniti .
    (masinista, 16. april 2019 17:50)

    # Link komentara

  37. @kimi Nema sta meni da se svidja ili ne, u ovoj kategoriji mi se svi svidjaju ako cemo bas... I svi su dobri. Samo kazem ono sto kazu testiranja. Kod obicnih verzija jeste Golf merilo, ali kod rs-gti-st...i slicnih verzija golf nije vodeci model, tj.ima boljih
     (iii, 16. april 2019 17:05)

    # Link komentara

  38. Ovaj test na stazi kao i većina kometatora su potpuno promašili poantu. Nije bitno da li jedan ima 10 ili 20 KS više ili manje i da li na stazi ide 1 ili 2 sekunde brže ili sporije. Ionako ih nitko neće voziti po stazi kao što nitko SUV-ove ne vozi van ceste.
    Poanta ove usporedbe je da je pobjednik Hyundai. Iz tri razloga. Prvi - atraktivniji je. Drugi - zabaviniji je za vožnju (i daleko bolje opremljen - sve se podešava kako vozaču odgovara). I treće - jeftiniji je.
    Ove tri karakteristike su na strani Hyundaija i nema sumnje da će odnijeti pobjedu kod kupaca.
    (Ivan ZG, 16. april 2019 17:05)

    # Link komentara

  39. @z
    Pa nista, Vas izbor. To govori dosta o Vama. Prijatno.
     (Srbivoje, 16. april 2019 16:49)

    # Link komentara

  40. @ Srbivoje

    imao bih gti golfa i sta sad?
    (z, 16. april 2019 16:40)

    # Link komentara

  41. Uglavnom, komentarišu ljudi koji voze automobile stare 10-20 godina.
    (Milentije, 16. april 2019 16:04)

    # Link komentara

  42. Uglavnom, komentarišu ljudi koji voze automobile stare 10-20 godina.
    (Milentije, 16. april 2019 16:04)

    # Link komentara

  43. Koreanci odavno prešišali nemce u pitanju svega, dok se nemac igrao sa varanjem na eko testu i ostao u tehnološkoj prašini.
    (Makki, 16. april 2019 15:58)

    # Link komentara

  44. @(asd, 16. april 2019 12:09)

    i30 nikada nije imao 1.2 motor. Bili su benzinci 1.4, 1.6 i 2.0 (negde daleko), danas su prisutni 1.4 100KS, 1.0 120KS, 1.4 140KS. i30N je dolazio u dve varijante sa 2.0 250KS i Performance 275KS, isto Nm ako se dobro secam. Za stazu N bolji od obicnog GTI, za svaki dan GTI bolji, nema tu mnogo filozofije.
    (Hehe, 16. april 2019 15:23)

    # Link komentara

  45. golfa voze samo paori. odlican je za prevoz prasica i lubenica
     (zz, 16. april 2019 15:09)

    # Link komentara

  46. Za ove sto pljuju N30, nije tesko doci do informacija da je to u stvari nemacki produkt.. odnosno Nemacki timovi stoje iza N30...
    Isti taj auto bi vi dizali u nebo da je na njemu VW znak..
     (Argentto, 16. april 2019 14:53)

    # Link komentara

  47. Ha,ha,ha. Pa gde moze da bude bolji od golfa. Pa GTI test severnog jelena prolazi sa 73. Od njega je bolji samo arteon sa 74. Dobro i neki francuski suvovi sa preko 80, al se oni ne racunaju. Hyundai ide sa 74, al kvalitet plastike i zvuk zatvaranja vrata su na strani Nemca.
    Realno u klasi hot hatch-a ovo su fenjerasi.
    To su sve vrhunski automobili i svi bi ih rado posedovali. Ali kada ih uporedjujemo niti je golf lider, niti mu hyundai preti da ga zbaci sa trona.
    (ucha, 16. april 2019 14:31)

    # Link komentara

  48. Dostojan je izazivac koliko i obican i30 obicnom golfu. Hyundai se snazno bori za trziste, verujem da su im vozila solidna...Ali golf je za i30 mama i tata. Pre bih uzeo i dobrog golfa 6 nego nov i30.
    (Nemanja, 16. april 2019 14:23)

    # Link komentara

  49. @www
    On jeste reper klase bar u Evropi,a što se tebi to nesviđa to je tvoj problem.
    (kimi, 16. april 2019 14:08)

    # Link komentara

  50. Ne ,ne znaju japanci.
    (King Roger, 16. april 2019 10:09)

    Otkud tu japanac u igri?

    No, prvi ne-japanski automobil koji je uspio biti automobil godine u Japanu je upravo trenutni model Golfa :D
    Tako da, slazem se - sta oni znaju
    (boombar, 16. april 2019 13:22)

    # Link komentara

  51. Gledao sam dosta testova tih hot hečova, realno svi su tu negde, nekad je bolji golf, nekad i30n, nekad civic, nekad focus st, ima dosta do vozača, do starta, a ima i do toga ko da neki dinar da malo podmaže turbinu (wink)
    Sve u svemu dobre su maśine i jedan i drugi, samo je stvar šta se kome više svidja. Neće niko pogrešiti ni sa jednim od njih.
     (kalimero, 16. april 2019 13:19)

    # Link komentara

  52. Nema on konkurenciju
     (ExS, 16. april 2019 13:16)

    # Link komentara

  53. Ko nije probao nema pojma... Pogledajte testove iz Amerike, azije ili čak i Britanije, svi su pokazali da je i30n bolji. A da ne pričamo o ceni.....
    PS ne da je Golf GTI loš, samo u ovoj turi im je hyundai dobro isprašio tur... Jedva čekam da vidim odgovor nemaca
    (Marko, 16. april 2019 13:07)

    # Link komentara

  54. Nije tu Hyundai nikakav izazivac, to su bolja kola od bilo kojeg Golfa
    (GuGa, 16. april 2019 13:06)

    # Link komentara

  55. Uporedjuje se auto koji je konstruisan 2012, koji je na zalasku karijere i ovaj drugi iz 2018 . I pored toga performanse su tu negde. Sacekajmo jos koji mesec da izbace MK 8 pa onda da se opali kakav test.
     (ilija cvorovic, 16. april 2019 13:03)

    # Link komentara

  56. razvalice ga H.
     (hladnjacar, 16. april 2019 12:51)

    # Link komentara

  57. Jeste dostojan izazivac. Samo je greska sto je golf predstavljen kao reper klase. A on to nije . To su Civic, Megane i Focus, godinama unazad
     (www, 16. april 2019 12:36)

    # Link komentara

  58. Naslo pile da uci kokosku,kakve budalastine bez imalo blama ovde pisu...Ne znaju ni ko je,ni sta je,ni odakle je u auto industriji a komentarisu...Cak i ovaj Hjundaji koreanci nisu uspeli sami da naprave vec su angazovali nemacke inzinjere i dizajnere...U cemu je ova plastika bolja od legende klase,sacuvaj boze...
     (Molder, 16. april 2019 12:35)

    # Link komentara

  59. Udarila kanta na kantu!
    (Over And Out, 16. april 2019 10:32)
    a tebe kanta u glavu zveknula
    (miroslav, 16. april 2019 12:32)

    # Link komentara

  60. Ali su se ovde nemci i vw obrukali,pobedila ih je korenska kanta od 30000e,auto od 95000e,što nisu doveli najobičniji golf gti tu su otprilike iste cene, procenjujem da bi ga i30 samo tako oduvao!!
     (Stefan, 16. april 2019 12:27)

    # Link komentara

  61. Nije
     (GoXy, 16. april 2019 12:21)

    # Link komentara

  62. @zjb
    Legende umiru. A Golf kao model je presao vise kilometara kd svih Ferrarija, Paganija, Koengisegga zajedno, a sta bi Vi pre imali. Idiotsko poredjenje zaista.
     (Srbivoje, 16. april 2019 12:19)

    # Link komentara

  63. Jedino nisu rekli da Hyundai I30 Performance u Nemackoj moze da se kupi za 28000 evra a Golf ide OD 38000, skuplji je minimum 10000 evra a pitanje je da li je bolji jer svi testovi Hyundai I30N Performance kuju u neba...pa Nemac ga je i napravio!
    (Miki, 16. april 2019 12:18)

    # Link komentara

  64. Kakav cirkus,nekakva imitacija auta protiv kralja Golfa.
     (t.b., 16. april 2019 12:17)

    # Link komentara

  65. Renault Megane RS
    (Miki, 16. april 2019 12:10)

    # Link komentara

  66. Gle ove sto voze i30 sa 1.2 benzin sto su se popalili da komentarisu :)
    Ne lozite seeee :)
    (asd, 16. april 2019 12:09)

    # Link komentara

  67. Pa da li iko normalan može ozbiljno da stavi u istu rečenicu jedan VW i neki Hyundai ?
     (Kale7, 16. april 2019 11:49)

    # Link komentara

  68. Udarila kanta na kantu!
    (Over And Out, 16. april 2019 10:32)

    # Link komentara

  69. kakav izazivac i bakraci, gti ostaje legenda za veke vekova a osim toga golf je kao model sam presao mnogo, mnogo vise kilometara od svih hyundai zajedno,,
    (zjb, 16. april 2019 10:31)

    # Link komentara

  70. i bolji
     (Akustični_Pajser, 16. april 2019 10:23)

    # Link komentara

  71. Eheh, pa "ubio" ih je Hyundai ko granom. Svaka revija preko Atlantika, gde ne radi nemački lobi, je u ekstazi zbog N serije, nisu mogli da proizvedu koliko ide. Na stranu što je kralj klase type r, gde je cena rođaci? Šta je, muk neki nastupio...
     (Knjigoslav, 16. april 2019 10:17)

    # Link komentara

  72. Uporedjujete Magare i Konja? To se ne da uporediti.
    (Joca Dopisnik Belosvetski, 16. april 2019 09:54)

    Ako ti je u toj prici magare Golf onda si apsolutno u pravu.
     (Turbulencija, 16. april 2019 10:14)

    # Link komentara

  73. Ne ,ne znaju japanci.
     (King Roger, 16. april 2019 10:09)

    # Link komentara

  74. Pustite predrasude...ja sam oba automobila ne ista naravno...i Hyundai je mnogo bolji auto...o ceni da ne pricamo...
    (janeverujem, 16. april 2019 10:04)

    # Link komentara

  75. Jeste
    (the truth is?, 16. april 2019 10:02)

    # Link komentara

  76. Uporedjujete Magare i Konja? To se ne da uporediti.
    (Joca Dopisnik Belosvetski, 16. april 2019 09:54)

    # Link komentara

  77. Što se tiče rezultata na stazi u prednosti je za nijansu Hyundai, ali i zbog toga što iz manje snage i sporijeg ubrzanja izvlači više. Mada ne može se zaključiti koji je bolji na osnovu samo jednog kruga na stazi. Takođe u TCR šampionatu bolji je za sada bio Korejac.
    (Džej, 16. april 2019 09:47)

    # Link komentara

  78. Dobar je i30n ali nije bolji od Golfoa. :)
     (Legenda, 16. april 2019 09:40)

    # Link komentara

  79. Ma da....vazi...
     (Coka, 16. april 2019 09:11)

    # Link komentara