Subota, 13.04.2019.

09:30

Auto test: Dacia Duster – prava stvar na pravom mestu

Izvor: B92

Auto test: Dacia Duster – prava stvar na pravom mestu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Vladimir Galas

pre 3 godine

Treba sagledati stvari sa vise uglova. Dacia, nekom se svidja a nekom je fuj, sto se tice offroad-a mislim da je najbolja u klasi qashqaj,kuga,tiguan,kadjar. Ima najvisi klirens medju pomenutima, pogon sa Nissan xtrail , prednji deo branika je uradjen da ne kaci svaki prdez na putu nego da ima svrhu na off stazi... sto se bezbednosti tice, moguce da ga elektronika malo sprda, ali ko garantuje na polovnom autu da se jastuci 100% otvore prilikom udesa ne daj boze nikome... znam vise ljudi sto voze Daciu i kupili bi je ponovo. A ovi pacenici neka kazu koliku sumu novca uloze u turbine, zamajce,dizne,komplet kocnice.... sedeo sam u ovoj Daciji, vozio nisam ,nepravljena je ekstra. Dokker sam vozio sa 100000 na satu i ova plastika tvrda ne krcka ni malo.....

Miroljub

pre 4 godine

@To je za prevoz i prenos od A do B.
(Robi, 18. april 2019 20:45)

Pa to je svaki auto, sem ako nemas komplekse ili neki fetis. Dobro, izuzetak je sportski auto ako vozis brdske trke ili na stazi.

realno

pre 4 godine

Nije neki auto,ali,novo je novo,pa makar i Dacia.Ja već 5 godina vozim Daciu,kupio sam je novu,ni sijalica nije pregorela.Sve ima svoje,ne može i jare i pare.

Robi

pre 4 godine

Ok je auto u beloj i osnovnoj boji,sivi branici,celicne felne i 4x4 i pravac atar po Banatu,za obilazak njiva i podrska setvi i poljoprivredi je sasvim ok,izvlacenje koje kante dizela,semenske robe prikolicom itd. Za te pare i za te poslove je ok. Za put u Grcku sa porodicom nije. Ko zeli da ima visoku poziciju u voznji,neka se popne na Belarusa,ako nema pametnija posla..Ovo je moje misljenje.Mi ga ganjamo i satiremo i ne ulazemo u njegovo odrzavanje. Nismo ga ni vozili u servis u garantnom roku,menjamo ulje i sipamo dizel.To je za prevoz i prenos od A do B.

Nsbot

pre 5 godina

"Duster druge generacije postao je jedan od najlepših SUV modela na našem tržištu." Nakon ove (prve) rečenice prestao sam da čitam tekst. Sve jw meni jesno, vas plaćaju da hvalite sva vozila, ali sad ste baš preterali.

Mrgec

pre 5 godina

Većina ljudi koji ovde komentariše nikad nije selo u novu Dačiju ili nov automobil uopšte. Najveći domet im je A3 98 godište koji je vozila bakica u Nemačkoj ili Fokus 2002, u najboljem slučaju.
Naravno, tekst više deluje kao reklama. Malo su previše ulepšali Daster. Ja sam prošle godine kupio Dastera za 13.000 evra. Pre njega sam vozio 6 godina Sandera koga sam takođe kupio kao novo vozilo. Nula problema za tih 6 godina. Kupio ga za 7.500 a prodao za 4.000 evra što mislim da je sasvim ok. Za ovih godinu dana sa Dasterom mogu reći da je odlično vozilo što se tiče mojih potreba. Ima ono što mi treba bez previše besmislenih dodataka koji ne služe ničemu. Prostran, udoban, potrošnja prosečna. Plastika je tvrda ali nisam od onih koji uđu u auto i maze se sa plastikom. Nije nešto brz i startan ali svakako ne idem na trke.Ništa ne škripi, sve je dobro spojeno. Gepek solidan, svakako više nego što mi je potrebno.
Prošlog meseca sam sa njim išao do Regenzburga.Iznenadio sam se kad sam na ulicama grada video za tih nekoliko dana bar 50 vozila marke Dačija, najviše Dastera a Regenzburg baš i nije veliki grad.
Poenta je da normalni ljudi ne razmišljaju o brendu već o onome što im je potrebno. Mogao sam ja da poduplam cifru i kupim Kodiaka ali ne vidim poentu. Dobar je Daster uz sve svoje mane. Ko preko toga ne može da pređe ima 1000 drugih izbora. Samo je pitanje dubine džepa.

Milosav

pre 5 godina

...i ne dajem bulju za 1e kao 90% stanovnistva..
(spaki, 14. april 2019 20:13)

Tako je Spaki, ne daj bulju ni za 10, a kamoli za 1 euro :)

duke nukem

pre 5 godina

Fabricke gume su bile, duster godinu dana star. Prolece, letnje gume. Zaglibili obojca, na kraju traktorce izvuce drugara a duster se sam iskopao uz guranje.

Rico Suave

pre 5 godina

@... Boli me uvo kako se zove, da li je ovaj bolji ili nije, cilj je da me odveze od A do B, da se ne kvari i da je odrzavanje povoljno.
(Petar, 15. april 2019 11:06)

Putnički automobil za privatnu upotrebu je odavno prestao da bude sredstvo za prevoz od A do B, ako je to ikada bio. Za tu svrhu služe teretna i transportna poslovna vozila. Od svojih početaka, upravljanje automobilom je bilo materijalizacija čovekove težnje da se bude slobodan, da se kreće po svom nahođenju u pravcu i u vreme kada to pojedincu odgovara. Ta sloboda ima svoju nadogradnju u lepoti, osećaju i iz toga kasnije proizilaze sujeta i ego. I to je tako, ljudska priroda je daleko od savršenog, ceo svet je daleko od savršenog. U nemogućnosti ostvarenja želja, kod ljudi van balansa, nastaju fraze tipa "prevoz od A do B", kod onih u balansu to je nebitno, zadovoljstvo se postiže i Dunsterom.

Ko ne može bolje, neka se zadovolji Dunsterom, ko može, neka vozi šta hoće.

Sivi Soko

pre 5 godina

@duke nukem

Taj što je došao da ga čupa, pitanje koje gume je imao.

Prešao sam 100tinak kkm sa prvom generacijom prašinara od blata banatskih najvećih i slatina, pa do planina, krševa i kamenjara, po kiši, snegu, ledu, suncu, auto-putu, natovaren, prazan, s prikolicom. Ni jednom izdao nije. 1.5 dci, 109 ks. Prva dizna otišla na oko 140kkm. Sve to vreme sa vrhunskim kramponkama na kojima se nije žalilo. Promenjene, stavljene lošije, odma' bez ESP-a ni na najmanjoj poledici. U početku potrošnja do 6, kasnije uglavnom oko 7,5, po planinama 8, auto-put natovaren + 5 osoba + klima 8.5 nije prelazio. Ovo su objektivne činjenice i neplaćena reklama, iz ličnog iskustva.

konkurencijski botovi

pre 5 godina

@petar
Nije samo to u pitanju mada ima i toga dosta.
Realno treba pogledati šta zapadni tekstovi kažu i s obzirom da su navikli na višu klasu i standard, dodaj jedan poen na njihovu ocenu i toliko taj suv vredi. Dakle jaka četvorka.

Marsovac

pre 5 godina

"Dacia je budžetski automobil i jedino se isplati ona najodranija najjeftinija verzija! Svaka doplata za neku dodatnu opremu na njoj je van svake pameti! Za toliko para to "ide" solidno, i tu bi bio krak priče
(Dejan, 15. april 2019 09:41)"
Da, ovo je prevara, ali se vidi tek kada se sve stavi na papir. Nekada na Daciu nisu stavljali ni elektricne podizace stakala (kada su svi to imali), nego kurblu, a kad se jos doda klima i ostalo... cena bude blizu slicnog folcvagena... hvala, ali ne hvala...

Strucnjak

pre 5 godina

Duster... drugar zaglavio na ledinama na ravnom auto u blatu. Dosao duster da ga cupa, zamalo se i on ne zaglavi. Toliko o sposobnosti, dizajn slaba trojka, kvalitet jaka dvojka. Tehnologija od pre 10 god al novo “auto” je novo “auto”
(duke nukem, 15. april 2019 09:18)


Druze nije toliko o Duster-u, nego toliko o Ledinama i sta se sve naziva Beogradom :)

Petar

pre 5 godina

Vidim da vecina ovde pokusava da leci svoje frustracije i primitivizam kolima. Ne znam da li im je neko objasnio da to tako ne funkcionise. Boli me uvo kako se zove, da li je ovaj bolji ili nije, cilj je da me odveze od A do B, da se ne kvari i da je odrzavanje povoljno.

T

pre 5 godina

" Clio, koji je stvarno dobar mali auto"

Za sta je dobar? Skucen i nepregledan sa nekim bednim motorima. Ne znam kako to spada pod dobar. Spoljni dizajn odlican, samo ne za auto.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Da Duster 4x4 kosta 12000e mozda bih razmisljao da ga kupim bez obzira na slabu karoseriju i sto svi do jednog kloparaju.
On je skoro pa legitimni naslednik Nive jer ima malo slabiju prohodnost zbog nedostatka reduktora i blokade diferencijala ali je sigurno znatno udobniji na putu sto je i nama koji smo cesto u sumi i njivi ipak 90% kilometraze.
Za 15 hiljada najskuplja verzija sa pogonom na tva tocka je preskupo jer Tucson imate za 18 a u odnosu na Dustera, Vitaru izgleda kao svemirski brod.

duke nukem

pre 5 godina

Duster... drugar zaglavio na ledinama na ravnom auto u blatu. Dosao duster da ga cupa, zamalo se i on ne zaglavi. Toliko o sposobnosti, dizajn slaba trojka, kvalitet jaka dvojka. Tehnologija od pre 10 god al novo “auto” je novo “auto”

Dejan

pre 5 godina

Dacia je budžetski automobil i jedino se isplati ona najodranija najjeftinija verzija! Svaka doplata za neku dodatnu opremu na njoj je van svake pameti! Za toliko para to "ide" solidno, i tu bi bio krak priče

ciga

pre 5 godina

@Transformer
Velika većina ovdašnjih komentara na bilo koju temu je sažeta komplexima, a ne ne iskustvom i zdravim razumom. Što je skuplje i iz Evrope to se više mrzi.

Posmatrac

pre 5 godina

Sta reci nego da mi sve znamo. Yugo je nabolji na svetu,Golf 2 star 30 godina je jos bolji od bilo cega a najbolja kupovina je 10-15 godina star BMW,Audi,Pasat... koji je presao jedva 100.000 km i to ga je bakica u Nemackoj vozila samo do pijace i nazad a pritom joj je desna noga bila kraca i tako u negodled. Svi su najbolji vozaci na svetu a niko nije svestan svojih gresaka u saobracaju sto je najgore. Neki se jos i hvali kako je kupio polovan A6 koji sada ima 13 godina i skoro "300.000km" i da je jos uvek "kao nov". Svabe kada procitaju ove komentare prestace da prave automobile jer nista ne valjaju. Kolima se hvali samo polusvet kome praziluk iz pozadine viri.

Larva

pre 5 godina

Čekaj, ladno postoje ljudi koji uopšte razmišljaju da daju 17.000 evra za ovog rumuna?! Pa da je duplo jeftiniji, sramota je voziti ovako nešto. Bože gospode i majko božija!

ciklon b

pre 5 godina

ako živiš blizu rumunske granice, ima smisla voziti dačiju, jeftini delovi i održavanje uz intezivnu exploataciju, inače sve sem motora i menjača je horor, a uporedjivanje sa radnom mašinom ladom, nema smisla ikakvog.

Transformer

pre 5 godina

@Djoko Moja žena ima Kadjara. Sa bilo kojim VW iznad Pola, teško je uporediv. Taj Kadjar je za Dustera kao kad uporedjuješ Galaxy S10 sa Nokiom od prije 10god. Prije toga vozila Clio, koji je stvarno dobar mali auto, ali opet ne bolji od Pola. Sandero bazoran na Cliu prethodne generacije, pa još sve što je ugradjeno u Sandera lošijeg kvaliteta nego u osnovnom Cliu. Uporedjivati Daciju sa VW može samo neko ko pojma nema o savremenim automobilima. Reći da je Dacia bolja od VW, tu mora da rade neki kompleksi.

cosmo

pre 5 godina

Ne treba biti hejter... nije Dacia los auto za te novce, ali je i ovaj tekst teski marketing.

Dacia ima smisla u osnovnim verzijama, u skupljim ulazi na teren konkurencije od koje je lošija.

Imam privatno u porodici 2016 S-Cross 1.6 LPG u osnovnoj verziji. Službeno koristim 2015 Duster dCi 90 2WD u nekom srednjem.paketu s klimom.

S Cross je bolji auto.

boki

pre 5 godina

zamislite ovo brus li je zensko ili merlin monro musko..sve to ima na jutu pa ko poveruje poveruje..
E tako i za kola kako nas varaju ili ti pljackaju,kako obiti auto i slicno niko ne ramislja i ne snalazi se samo ode na jut i sve zna..dacija je dobra i ti poverujes u to ili ti losa i poverujes u to je se tako servira pa ko veruje veruje..

Naj bitnije je sesti u auto,videti i provozati i sta ti tvoj subjektivni osecaj govori,ako imas 15.000 imas i 17.000 rata ti je 15e veca nemoj se ciganiti..budzet ti je oko 15.000 i za te pare gledaj malo gore ili dole ne bitno je usmi ono sto ti je po ukusu...

dre

pre 5 godina

Nedavno sam video na polovnim automobilima havarisan duster, najnovija generacija, kome je krov spoljosten tako da je dosao u visinu sica odokativno (daj Boze da je vozac preziveo). U opisu prodavac kaze da nije aktiviran nijedan air bag. Toliko o tih 6 komada.. i da ima 10, dzaba im. A za karoq-ovih 4 u srbiji sramota svakako, al nadajmo se bar
da rade.

spaki

pre 5 godina

ala ste glupavi brale moj pa i treba da vas sisaju..sve se nadje ako hoces i znas naj lakse je reci nema to su ukunuli kakva servisna knjiga i ostala sranja..verujte u ono sto vam se servira svojom glavom nista ne znate..auto se ne kupuje sad pa sad pogotovo polovan vec trazis par meseci dok ne nadjes..mi kola ne odrzavamo nego teramo dokle ide kod nas dodjes da kupis auto ovaj vice ker mi pocepo servisnu ili klinac i slicne izgovore pa poverujes pa kupis i zeznes se,hitno samo danas putujem u inostranstvo i slicno ako se razumes mozes da vidis dali je vracana kilometraza ili ne,ako je lupan,odrzavan a ako si tele svako te obrne a inace srbija je zemlja goveda..

milan

pre 5 godina

Pustite ljudi plastiku i džidžabidže .
U uslovima saobraćajnog haosa , primarni kriterijum je bezbednost , a tu Dacia značajno zaostaje .

spaki

pre 5 godina

polavan auto star 5-10godina ali od prvog vlasnika i eventualno sa servisnom knjigom nekog renomoranog proizvodjaca (mecka,bmw,audi i drugi) je mnogo bolje resenje od ovog kontejnera na tockovima..

Naravno vecina se ne slaze samnom jer bolje telefon od 1000e na rate a u kuci nemati osnovne stvari ili ti patike 150e,jakna 100,kaput 200 letovanja i zimovanja da se vidi na drustvenim mrezama pa tako i auto..nek je nov pa i kontejner na tockovima ali je nov i jos ubedis sam sebe da je to ispravno i branis taj stav..

Kad dodjes u kafic i vidis kako je ko obucen i sta vozi i koje telefone furaju rekao bi da si negde u nemackoj a sve kad ih istreses iz gaca imaju samo za tu kafu da plate,gade mi se pacenici i bolesnici glumataju da su nesto sto nisu i takvih nas je preko 50%,mene gledaju sa visene a ja nosim tel od 250e vozim auto star 12god od 250ks u dzepu uvek imam bar po dve pacinicke plate i ne libim se da sednem u resoran da jedem nisam nikom duzan nemam karticu nemam kredit ratu za stan i ne dajem bulju za 1e kao 90% stanovnistva..

godzilla

pre 5 godina

O kojoj vi tvrdoj plastici pricate? Jeste se svi rodili na plisu i svili? svaki dan didirujete tu plastiku ruka? Mozda jefino kad prebrisete prasinu sa nje. Jedan VW T-Rock koji je duplo skuplji ima tvrdu plasticetinu svuda. Sta se lozite ljudi, nije mi jasno.

Posmatrač

pre 5 godina

Ovaj siroti @moron sigurno desetak puta mesečno zakucava auto u bandere i zidove, pa su mu air-begovi najbitnija stavka na vozilu... Da nema ni jedan jedini air-beg ni sigurnosne pojaseve, Škoda je za daciu mercedes, morone.

Stojko

pre 5 godina

@biki
Ja sam kupio Tojotu 2012. i tad nisu imali servisne knjige. Audi je to ukinuo verovatno i pre. Tako da ce majstor Zile koji ti je to prodao sa 138000 bas izradio.

Đoko

pre 5 godina

Najljepši SUV u klasi definitivno a razlog je zato jer je i dizajniran da izgleda poput pravog SUV-a, ostali modeli u toj klasi pored njega izgledaju kao napuhani karavani i kompakti te ako kupujem SUV onda ipak pravi SUV sa 4x4 pogonom dakle Duster bez ikakve dileme. Vidim da mnogi pljuju po Daciji da je kanta, imamo i mi u firmi Daciu a prije toga smo imali VW te mogu slobodno reči da je Dacia za VW avion.

Timer

pre 5 godina

U ovoj klasi polovnjaka za iste pare ima na pretek koji su za ovo avioni.
(Maestro, 14. april 2019 14:30)

U kojoj klasi polovnjaka, ovo je nov auto?! Neverovatni su mi domaci majstori, porede nova i polovna vozila. Pa ko onda kupuje nov BMW 5 kada "za te pare" ima polovan BMW 7? Jeste li ljudi uopšte svesni kakve nebuloze pišete?

only fools and horses

pre 5 godina

"najskuplja verzija sa 4x4 pogonom košta koliko i najjeftiniji Nissan Qashqai sa prednjim pogonom."

Mislim da ko god ima dilemu da li da kupi ovu kantu po istoj ceni kao Qashqai, nije normalan. Osim ako mu baš, baš nije neophodan 4x4 pogon. Ali i tu je 10 puta bolje po istoj (ako ne i manjoj) ceni uzeti Suzuki,

Žiks

pre 5 godina

Nov auto je nov i svi bi želeli da imaju nov auto. Oni koji kažu da ne bi, nikada nisu seli u nov auto pa makar i od komšije bio. Svako ko je vozio nov auto zna o čemu pričam. Kad ga opereš sija se, enterijer čist i neizhaban, tih rad motora itd. Naravno da Daster nije najbolji u klasi i da ima nedostatke kao što su plastika, izolacija pri višim brzinama ali zato toliko i košta. Ne može da se poredi sa Tusconom, Sportage, Kadjarom, Kaškajiem ali zato i ti automobili koštaju u fullu i do 30 € a Daster do 19k € nije mala razlika. Daster i sa 4x4 može da se kupi i za 17k€.Koliko para toliko muzike, vazda bilo. Svi mi bi da vozimo dobar auto ka što je bmw, mercedes itd Ali taj bmw koji kupiš polovan npr 3 je neka 3,4,5 ruka i prešao je 300 k km i više i to posle 6,7god a kod nas je stigao sa 10+ godina. Zna se gde završavaju dobri polovnjaci u državama koje su platežno moćne a kod nas krševi.

biki

pre 5 godina

kupis daciu i za 5 godina izgubis 5000e plus ovlasceni servisi deru zbog garancije,za te pare kupim polovan a6 star 8-10god sa opremom sto dacia nece imati za jos bar 10godina i za 5 godina eksplatisanja manje cu izgubiti na njemu sve racunajuci i servise,potrosnju,registraciju itd...

pricam jer moj cele kupio novu daciu sandero 2013 a ja 2014 uzeo a6 karavana 2.0 177ks benzin/plin 2006god smejao mi se kaze pojma nemam a sad je promenio pricu..on presao 131.000km ja sad na satu 278.000 a imao 138.000km kad saberem odrzavanje posto imam komplet servisne knjige i razlike u ceni tada i sada na audiju sam izgubio 870e manje a vozio se ko gospodin..kvarova nikakvih imao nisam..

Batica

pre 5 godina

Vozio sam dizel 4x4 u više navrata i reći da je najlepši je ipak preterano a to da "se okreću" za njim je stvarno smešno.Ako se kupuje za neki offroad onda u redu,pristojna kupovina,ali za skoro sve ostalo je ovo skroman automobil.Zvučna izolacija veoma skromna,ponašanje na putu neubedljivo a u stvari najgore je što tih 6 vazdušnih jastuka i blind spot monitor apsolutno ne dočaravaju koliko je ovaj automobil zastareo po pitanju bezbednosnih sistema,to je po meni najveći problem a i najveća ušteda.Pre par godina sam gledao kako Logan udara u drvo sa 50ak Km/h,vrlo zabrinjavajuća situacija sa sve vezanim vozačem i aktiviranim airbegom opet povrede glave i nogu dotičnog (izvlačio sam nesretnika iz auta).Posle toga nekako ne verujem u ove priče o bezbednosti dotične marke,pozdrav.

DDOS

pre 5 godina

U nivou opreme prikazane u tekstu cena ne bi smela da prelazi 12k, i onako je zastarela tehnologija upakovana u rugobu od auta sa sovjetskim završnom obradom.

Ljudi, uozbiljite se

pre 5 godina

Ubedljivo najgori evropski auto. Da je po ceni Lade Nive, pa u redu, ali dati 15-17 hiljada Evra za ovo je van svake pameti.

Cost benefit

pre 5 godina

Za cenu kakvu ima deluje sasvim ubedljivo. Sa pogonom 4x4 je upotrebljiv na zahtevnijem terenu. Potrebno je da prodje neko vreme u eksploataciji da bi dokazao opravdanost kupovine. Na prvi pogled bi se reklo da je vredan paznje.

shile

pre 5 godina

Kad vidim dačiju, želudac mi se okrene... Kvake na vratima kao na jugu, na haubi se vide šarke, plastika kao za kontejner... Očajan auto u smislu završne izrade. Jedino što je pristupačan za naše ljude. Ali opet, pre bih dao za polovan auto nekog drugog brenda nego za dačiju

Maestro

pre 5 godina

Vozio sam ovaj auto 6 meseci i ne znam ko je pisao ovaj tekst ali veze sa zivotom nema. Reci da je za te pare dobra kupovina je u redu. Ali pisati da je jedan od nalepsih u klasi, da ima neku luksuznu opremu, da je konstrukcija karoserije nova pa jos da se okrecu za njimna ulici, moze samo neko kome je narucen tekst. Koja crna ergonomija, koja sjajna izolacija od buke i lezanje na putu. Audo je jedna obicna kanta na tockovima i jedino sto je u ovom tekstu tacno je kratak menjac usled cega vec na 130 km/h izdise. Jedino za sta vredi je off road ali posto SUV klasu automobila zbog off road kupuje mozda 5% ljudi ne mogu da shvatim da je neko spreman da potrosi pare na ovako nesto. U ovoj klasi polovnjaka za iste pare ima na pretek koji su za ovo avioni.

Из угла

pre 5 godina

У Јужној Америци, Дастер има Рено лого. Мислим да се производи у Бразилу.

Zlatko

pre 5 godina

"Dobio je neuporedivo više opreme i to prilično luksuzne a sve to po praktično nepromenjenim cenama – idealno za naše tržište."

Ja razumem da je tekst preuzet, ali nije lepo da lažete narod. Najjeftiniji 4x4 benzinac je bio 12.000 a sada je 14.500. Ako 2500 znače "po praktično nepromenjenim cenama", koliko onda cena treba da skoči da bi se reklo da je promenjena?

Dejan L

pre 5 godina

Gledao osnovni, gledao full opremu.
Kao kad uporedis Starke i Najke.U full-u je i plastika lepsa, nijansa plastike lepsa, u osnovnoj iskrzana, losa zavrsna obrada...

Prestige

pre 5 godina

Trenutno jedan od najboljih automobila za sve nekompleksaše. A tek sa novim Renault turbo motorima, ne može više da mu se zameri ni da je trom.

kole

pre 5 godina

ha ha bravo !!!

Pročitam prvu rečenicu i nasmejem se:
"jedan od najlepših SUV modela na našem tržištu."

Dobar je Duster,odličan možda i najbolji za te novce ali da je najlepši preterujete.

Vozio sam ga nedelju dana bukvalno nov sa 800 km i jedina mana po meni je zvučna izolacija.
Pri brzinama većim od 120 km/h ne čujem ni svoje misli.

Za nekoga ko svaki vikend provodi u vikendici i ko često ne izlazi na auto put ovo je idealan auto.

miki

pre 5 godina

Ovaj duster je fenomenalan automobil. Od restaylinga kvalitet se znatno poboljšao a novi model je još dosta bolji. Ali ovako opremljen dizelaš sa 4x4 košta preko 18 hiljada i tu sve pada u vodu. Fantastičan ali nije tačno da košta kao prethodni restyling model. Pre restaylinga kanta za izbegavanje. Od 2014.godišta kupujte. Izgledaju isti samo masla je vizuelno različita a mehanički neverovatno unapređen kažu stručnjaci. Najpametnije je kupiti iz 2015te za 9 hiljada odprilike. A ovaj novi sačekati da pojeftini polovan.

Strawdog

pre 5 godina

Ovaj 4x4 Diesel sa 115 konja imamo kao službeno vozilo u firmi. Uzeli ga novog prošle godine. Ljudi moji, to je takva kanta....Posle 50km vožnje sve te boli, bilo da si vozač, ili suvozač. Enterijer je na nivou šatre na nekom lokalnom vašaru, zbudžen, bez ikakve logike, mislite da će sve da se raspadne...Žali Bože teško zaradjenog novca koji ljudi izdvoje da kupe ova kolica.

Probirljivi

pre 5 godina

(Džej, 14. april 2019 10:25
Očekuješ da kod najjeftinijeg terenca ne bude tvrda plastika već, jelte, mekana? A na osnovu čega to očekuješ?

Ivan

pre 5 godina

Duster je najbolja kupovina novog automobila za 12.390 evra u ovom momentu, atmosferac od 1.6 je sasvim dobra opcija za sve kojima ne treba 4x4 s obzirom na trenutne cene goriva, uz mogucnost ugradnje plina u ovaj Renoov motor koji svi taksisti hvale da odlicno podnosi plin. Benzinac nema boljki kao sto su turbina, zamajac, EGR itd. Jednostavno i jeftino odrzavanje. Dobijate SUV sa 20 cm visine od tla sto je odlicno za voznju van asfalta. Takodje imaju odlicne opcije za finansiranje i jaku servisnu mrezu po celoj Srbiji.

Lemi

pre 5 godina

@ (Džej, 14. april 2019 10:25)

Tvrdoca plastike...

Koliko ti to znaci? Koliko je za kvalitet rtvoje voznje bitno sto je ispred npr. suvozaca komad tvrde, a ne 'mekane' plastike? Ili suvozacu?

Zaista ne znam sta vi radite kada udjete u kola... skinete se goli i valjate i mazite sa autom pa vam je toliko bitna tvrdoca vestacke komponente koju normalan covek ne pipne vise od 10 puta godisnje u kolima!?

Papageno

pre 5 godina

Dacija je ozbiljno krenula stopama Škode. Sve bolje i luksuznije automobile prave. Svaka čast!
(Bgd, 14. april 2019 09:51)

Tačno. U stvari, Dačiju najbolje opisuje izreka: "Dačija je sve manje Dačija, a sve više Reno".

E sad, kome Reno ne valja, neće mu valjati ni Dačija, uprkos tome što onoliki ljudi po svetu svake godine kupuju stotine hiljada Reno/Dačija automobila. Ali ko im je kriv, kad nemaju pojma. Ili vole da kupuju krševe, pa to ti je...

Ursa Minor

pre 5 godina

Pa sad, da li je Duster "jedan od najlepših SUV-ova", možemo da pričamo. Meni nije, ali to je samo stvar ukusa...

Kako god, siguran sam da će prosečni Sorab Dusteru nalaziti samo jednu, ali veliku manu: nema VW logo na haubi!

s.nikolić , austrija

pre 5 godina

Lep auto a i cena je pristupačna i za ono što pruža na mestu je!
Problem kod svih novijih "terenaca" je da su svi pri krovu suženi i tu nastaje problem sa krupnijim i visokim osobama !
To je bio razlog što sam se odlučio za suzuki predzadnje generacije!

igor

pre 5 godina

Plasticna kanta sa limom debljine limenke od piva i tehnologijom od pre 15 godina,a ako je ovaj automobil lep onda sam ja lepsi od Alena Delona iz njegovih najboljih dana...

Ljubisav

pre 5 godina

Novi model je za stepenicu bolji od prethodnika po pitanju: udobnosti, zvučne izolacije, ergonomije vozača, eneterijera što je za pohvalu. Primedba koju delim sa Vama jeste da je suviše visoka pedala za kvačilo tako da posle duže vožnje počinje grč u listovoma i ono što mi je posebno zasmetalo jesu brisači , kada su vremenski uslovi sa niskom temperaturom i padavinama metlice stalno lede zato što su suviše utonule u vetrobran pa ventilacija nemože da ih odledi ili je neki drugi problem, neznam dali ima ponuda sa grejačima kao rešenje.

vozač demokrata

pre 5 godina

Jedini kros-over koji ima realnu i pristojnu cenu.
Ne, nije više đip za sirotinju, jer je sa poslednjom serijom tehnološko savršeniji, sa boljom opremom i višom cenom. Odlična je i zvučna izolacija, koja recimo kod suzukija ne postoji.

Dikh tu kava

pre 5 godina

Sve i da je lepota u oku posmatrača, sve i da je meni lep kao što mi uopšte nije ružan, naprotiv, morala bi DACIA još dosta da poradi na jačanju snage brenda da opravda svoju više uopšte ne nisku cenu. Trenutno je na oglasima Duster TechRoad za simboličnih eur 20.270.. Naravno, bez naslona za ruke napred.. Pa dobro, majku mu, gde više letite..? Pre par dana uđem u salon, sednem u Duster, aj reko da namestim poziciju, krenem da izvlačim volan, neće. A znam da sam pročitao da može i po dubini. Onda još par puta, i zainatim se, i trud se isplati, izađe volan ali ne bez borbe, taj zvuk škripe već danima sanjam.. Ok, nemam ništa protiv, ali ljudi, jedan Ssangyong Tivoli koji je po osećaju kvaliteta za dva koplja iznad Dacie (u svemu osim prekidačima za prozore..), sa AEBS već u drugom nivou opreme, sa dizelom od 300 Nm, i još svačim nečim - oko 19.000 (doduše 2WD. Nisam siguran da je Duster toliko kvalitetniji koliko je precenjen. Pri čemu Tivoli kreće od 13.990, sa odličnom opremom i benzincem od 118 KS. Ja ne bih imao dilemu ni trenutka. DACIA ulazi u istu priču kao KIA i Hyundai. Prva generacija - probni balon, a onda berba ušiju. Nema više jeftinih (a iole prihvatljivih i adekvatno kvalitetnih) Dacia.

lol

pre 5 godina

najjeftiniji 4x4 dizelas je ako se ne varam 17 ,18 hiljada sa osnovnom opremom a motor 2.o je oko 20 hiljada. Npr ford rendzer nov porstiji moodeli su oko 22- -24000 a unutra je neuporediv kao i u voznji udobnost a i sama masina kao masina je bolja nego duster. nije duster toliko jeftin

Ahtung

pre 5 godina

Ni ovo više nije jeftino! Samo su drugi više poskupeli. Pre nekoliko godina si za te pare mogao kupiti KIA ili Nisana. Uz to, najavljenih turbo benzinaca još uvek nema u ponudi.

ucha

pre 5 godina

@dzej Potpuno si u pravu. U terencima samo plis, koza i sundjerasta plastika. Najvise me nervira kada, posle lova, udjem u dzip, a ono sve tvrda plastika. I nikako gumene patosnice. Cak i psi nerado ulaze u tvrdom plastikom oblozen prtljaznik.

Poz iz BG-a

pre 5 godina

@Jaric T Zivadin Za te pare imaš dosta boljih opcija. Nađi nekog qashqai-a koji je star 2 godine, imaš mnogo raznih modela još, Mitsubishi ASX, ma bilo šta samo ne Dacia.

rani

pre 5 godina

Licno smatram da ovakvi automobili treba da postoje, jer, nije svakome bitna znacka na haubi, vec da auto bude nov, upotrebljiv, funkcionalan, jednostavan, a ne previse skup! Cak mislim, da nikako nisu trebali da izbacuju jednostavne atmosferske benzince! Ko voli da bude primecen, da bude fensi i glumi facu, ima polovnih Alfi i Audija na tone u oglasima! Inace, ne volim Daciju i ne bih je kupio, ali postujem njeno postojanje i ljude koji je poseduju!

moron

pre 5 godina

Dacija je ozbiljno krenula stopama Škode. Sve bolje i luksuznije automobile prave. Svaka čast!
(Bgd, 14. april 2019 09:51)

Nije baš tako. Srpski Karoq Ambition ima četri air baga.
Duster bazno šest.

moron

pre 5 godina

Ne razumem toliko primedbi na Dustera. Ipak je Dacia.
Barem ne dolazi na "Riken" gumama od 17 i 18 cola kao nova korola.
Jedna Riken guma 225/40x18 je 5.500 dinara.
A ta korola i preko 25 hiljada eura.
A na fabiji Bridgestone ...

Vozac

pre 5 godina

Kada u nju ulazite iz Juga ili Golfa 2. Ako ste vozili barem Korejski nov auto, Dacija je smehotres za novac koji je potrebno izdvojiti za nju.

Drmezni Piljota

pre 5 godina

@Bgd, slažem se potpuno. I ne samo škodu, nego uveliko pežoa, a renoa je već prestigla u svim segmentima, i ako je dio reno familije. A recimo daleko je bolja od suzukia!

rastafari auspuh vari

pre 5 godina

Sjajan daster, al dzaba kad je za našeg čoveka i ovo luksuz. Vozim na poslu 2018 god. I sa predjenih 55000 nikakvih problema nije bilo.svugde prodje bez ptoblema. Za svaku preporuku. Jedino je mali gepek za toliki auto. Možda zato što je 4*4.

Džej

pre 5 godina

Duster je izgledom sasvim ok za cenu za koju se nudi. I oprema je dobra. Ali naslon ruke na vratima je samo ono što je "kvalitet" materijala unutra. Koliko vidim, skoro sve ostalo je tvrda plastika, koja kod jednog terenca ne bi trebalo da da bude prisutna. Takođe se ne slažem ni da je najlepši, a ni to da nije promenio cenu od ranije. Ipak je to, za sada, Dacia, još uvek jeftin auto-brend za evropske standarde.

Ostao ovde

pre 5 godina

Duster izgleda mnogo atraktivnije od kada lici na Jeep-a,posebno sa onim zadnjim svetlima preuzetim od Renegade-a.
Ovo bi bila neka realna cena za sve SUVove.Ako bi malo povecali kvalitet enterijera pa cak i uz jacu cenu od 1000 do 2000evra to bi bio pravi pogodak.Ostali brendovi samo koriste trzisnu ekspanziju ovog tipa karoserije pa su nerealno nabili cene.Posebno su bezobrazni neki nasi auto dileri.Recimo KIA Sportage je u Srbiji skuplja za 2500evra sa sve izmisljenom akcijom od 6500 ili 4500 evra.Ispada da je u CG onda akcija jos 2500 evra plus.Da ne pricamo o tome da kao daju staro za novo a onda ti srozaju cenu vozila koje otkupljuju 4000 do 5000evra od cene za koju oni posle prodaju.Govorim o skupljim i novijim modelima.Ne shvataju da su tako izgubili kupca koji ce otici u konkurentski brend.

Jaric T Zivadin

pre 5 godina

Razlika od skoro 3000 eura ,izmedju 1.6 i 1.5d je apsolutno neopravdana.Prava dilema je, da li nov Duster,ili nesto polovno,ozbiljnije 4x4 iz uvoza,jer Duster kao nov, nema suparnika.

Jaric T Zivadin

pre 5 godina

Razlika od skoro 3000 eura ,izmedju 1.6 i 1.5d je apsolutno neopravdana.Prava dilema je, da li nov Duster,ili nesto polovno,ozbiljnije 4x4 iz uvoza,jer Duster kao nov, nema suparnika.

Timer

pre 5 godina

U ovoj klasi polovnjaka za iste pare ima na pretek koji su za ovo avioni.
(Maestro, 14. april 2019 14:30)

U kojoj klasi polovnjaka, ovo je nov auto?! Neverovatni su mi domaci majstori, porede nova i polovna vozila. Pa ko onda kupuje nov BMW 5 kada "za te pare" ima polovan BMW 7? Jeste li ljudi uopšte svesni kakve nebuloze pišete?

Zlatko

pre 5 godina

"Dobio je neuporedivo više opreme i to prilično luksuzne a sve to po praktično nepromenjenim cenama – idealno za naše tržište."

Ja razumem da je tekst preuzet, ali nije lepo da lažete narod. Najjeftiniji 4x4 benzinac je bio 12.000 a sada je 14.500. Ako 2500 znače "po praktično nepromenjenim cenama", koliko onda cena treba da skoči da bi se reklo da je promenjena?

Lemi

pre 5 godina

@ (Džej, 14. april 2019 10:25)

Tvrdoca plastike...

Koliko ti to znaci? Koliko je za kvalitet rtvoje voznje bitno sto je ispred npr. suvozaca komad tvrde, a ne 'mekane' plastike? Ili suvozacu?

Zaista ne znam sta vi radite kada udjete u kola... skinete se goli i valjate i mazite sa autom pa vam je toliko bitna tvrdoca vestacke komponente koju normalan covek ne pipne vise od 10 puta godisnje u kolima!?

Džej

pre 5 godina

Duster je izgledom sasvim ok za cenu za koju se nudi. I oprema je dobra. Ali naslon ruke na vratima je samo ono što je "kvalitet" materijala unutra. Koliko vidim, skoro sve ostalo je tvrda plastika, koja kod jednog terenca ne bi trebalo da da bude prisutna. Takođe se ne slažem ni da je najlepši, a ni to da nije promenio cenu od ranije. Ipak je to, za sada, Dacia, još uvek jeftin auto-brend za evropske standarde.

rani

pre 5 godina

Licno smatram da ovakvi automobili treba da postoje, jer, nije svakome bitna znacka na haubi, vec da auto bude nov, upotrebljiv, funkcionalan, jednostavan, a ne previse skup! Cak mislim, da nikako nisu trebali da izbacuju jednostavne atmosferske benzince! Ko voli da bude primecen, da bude fensi i glumi facu, ima polovnih Alfi i Audija na tone u oglasima! Inace, ne volim Daciju i ne bih je kupio, ali postujem njeno postojanje i ljude koji je poseduju!

ucha

pre 5 godina

@dzej Potpuno si u pravu. U terencima samo plis, koza i sundjerasta plastika. Najvise me nervira kada, posle lova, udjem u dzip, a ono sve tvrda plastika. I nikako gumene patosnice. Cak i psi nerado ulaze u tvrdom plastikom oblozen prtljaznik.

Žiks

pre 5 godina

Nov auto je nov i svi bi želeli da imaju nov auto. Oni koji kažu da ne bi, nikada nisu seli u nov auto pa makar i od komšije bio. Svako ko je vozio nov auto zna o čemu pričam. Kad ga opereš sija se, enterijer čist i neizhaban, tih rad motora itd. Naravno da Daster nije najbolji u klasi i da ima nedostatke kao što su plastika, izolacija pri višim brzinama ali zato toliko i košta. Ne može da se poredi sa Tusconom, Sportage, Kadjarom, Kaškajiem ali zato i ti automobili koštaju u fullu i do 30 € a Daster do 19k € nije mala razlika. Daster i sa 4x4 može da se kupi i za 17k€.Koliko para toliko muzike, vazda bilo. Svi mi bi da vozimo dobar auto ka što je bmw, mercedes itd Ali taj bmw koji kupiš polovan npr 3 je neka 3,4,5 ruka i prešao je 300 k km i više i to posle 6,7god a kod nas je stigao sa 10+ godina. Zna se gde završavaju dobri polovnjaci u državama koje su platežno moćne a kod nas krševi.

Maestro

pre 5 godina

Vozio sam ovaj auto 6 meseci i ne znam ko je pisao ovaj tekst ali veze sa zivotom nema. Reci da je za te pare dobra kupovina je u redu. Ali pisati da je jedan od nalepsih u klasi, da ima neku luksuznu opremu, da je konstrukcija karoserije nova pa jos da se okrecu za njimna ulici, moze samo neko kome je narucen tekst. Koja crna ergonomija, koja sjajna izolacija od buke i lezanje na putu. Audo je jedna obicna kanta na tockovima i jedino sto je u ovom tekstu tacno je kratak menjac usled cega vec na 130 km/h izdise. Jedino za sta vredi je off road ali posto SUV klasu automobila zbog off road kupuje mozda 5% ljudi ne mogu da shvatim da je neko spreman da potrosi pare na ovako nesto. U ovoj klasi polovnjaka za iste pare ima na pretek koji su za ovo avioni.

Posmatrac

pre 5 godina

Sta reci nego da mi sve znamo. Yugo je nabolji na svetu,Golf 2 star 30 godina je jos bolji od bilo cega a najbolja kupovina je 10-15 godina star BMW,Audi,Pasat... koji je presao jedva 100.000 km i to ga je bakica u Nemackoj vozila samo do pijace i nazad a pritom joj je desna noga bila kraca i tako u negodled. Svi su najbolji vozaci na svetu a niko nije svestan svojih gresaka u saobracaju sto je najgore. Neki se jos i hvali kako je kupio polovan A6 koji sada ima 13 godina i skoro "300.000km" i da je jos uvek "kao nov". Svabe kada procitaju ove komentare prestace da prave automobile jer nista ne valjaju. Kolima se hvali samo polusvet kome praziluk iz pozadine viri.

Mrgec

pre 5 godina

Većina ljudi koji ovde komentariše nikad nije selo u novu Dačiju ili nov automobil uopšte. Najveći domet im je A3 98 godište koji je vozila bakica u Nemačkoj ili Fokus 2002, u najboljem slučaju.
Naravno, tekst više deluje kao reklama. Malo su previše ulepšali Daster. Ja sam prošle godine kupio Dastera za 13.000 evra. Pre njega sam vozio 6 godina Sandera koga sam takođe kupio kao novo vozilo. Nula problema za tih 6 godina. Kupio ga za 7.500 a prodao za 4.000 evra što mislim da je sasvim ok. Za ovih godinu dana sa Dasterom mogu reći da je odlično vozilo što se tiče mojih potreba. Ima ono što mi treba bez previše besmislenih dodataka koji ne služe ničemu. Prostran, udoban, potrošnja prosečna. Plastika je tvrda ali nisam od onih koji uđu u auto i maze se sa plastikom. Nije nešto brz i startan ali svakako ne idem na trke.Ništa ne škripi, sve je dobro spojeno. Gepek solidan, svakako više nego što mi je potrebno.
Prošlog meseca sam sa njim išao do Regenzburga.Iznenadio sam se kad sam na ulicama grada video za tih nekoliko dana bar 50 vozila marke Dačija, najviše Dastera a Regenzburg baš i nije veliki grad.
Poenta je da normalni ljudi ne razmišljaju o brendu već o onome što im je potrebno. Mogao sam ja da poduplam cifru i kupim Kodiaka ali ne vidim poentu. Dobar je Daster uz sve svoje mane. Ko preko toga ne može da pređe ima 1000 drugih izbora. Samo je pitanje dubine džepa.

kole

pre 5 godina

ha ha bravo !!!

Pročitam prvu rečenicu i nasmejem se:
"jedan od najlepših SUV modela na našem tržištu."

Dobar je Duster,odličan možda i najbolji za te novce ali da je najlepši preterujete.

Vozio sam ga nedelju dana bukvalno nov sa 800 km i jedina mana po meni je zvučna izolacija.
Pri brzinama većim od 120 km/h ne čujem ni svoje misli.

Za nekoga ko svaki vikend provodi u vikendici i ko često ne izlazi na auto put ovo je idealan auto.

Petar

pre 5 godina

Vidim da vecina ovde pokusava da leci svoje frustracije i primitivizam kolima. Ne znam da li im je neko objasnio da to tako ne funkcionise. Boli me uvo kako se zove, da li je ovaj bolji ili nije, cilj je da me odveze od A do B, da se ne kvari i da je odrzavanje povoljno.

Batica

pre 5 godina

Vozio sam dizel 4x4 u više navrata i reći da je najlepši je ipak preterano a to da "se okreću" za njim je stvarno smešno.Ako se kupuje za neki offroad onda u redu,pristojna kupovina,ali za skoro sve ostalo je ovo skroman automobil.Zvučna izolacija veoma skromna,ponašanje na putu neubedljivo a u stvari najgore je što tih 6 vazdušnih jastuka i blind spot monitor apsolutno ne dočaravaju koliko je ovaj automobil zastareo po pitanju bezbednosnih sistema,to je po meni najveći problem a i najveća ušteda.Pre par godina sam gledao kako Logan udara u drvo sa 50ak Km/h,vrlo zabrinjavajuća situacija sa sve vezanim vozačem i aktiviranim airbegom opet povrede glave i nogu dotičnog (izvlačio sam nesretnika iz auta).Posle toga nekako ne verujem u ove priče o bezbednosti dotične marke,pozdrav.

only fools and horses

pre 5 godina

"najskuplja verzija sa 4x4 pogonom košta koliko i najjeftiniji Nissan Qashqai sa prednjim pogonom."

Mislim da ko god ima dilemu da li da kupi ovu kantu po istoj ceni kao Qashqai, nije normalan. Osim ako mu baš, baš nije neophodan 4x4 pogon. Ali i tu je 10 puta bolje po istoj (ako ne i manjoj) ceni uzeti Suzuki,

godzilla

pre 5 godina

O kojoj vi tvrdoj plastici pricate? Jeste se svi rodili na plisu i svili? svaki dan didirujete tu plastiku ruka? Mozda jefino kad prebrisete prasinu sa nje. Jedan VW T-Rock koji je duplo skuplji ima tvrdu plasticetinu svuda. Sta se lozite ljudi, nije mi jasno.

Transformer

pre 5 godina

@Djoko Moja žena ima Kadjara. Sa bilo kojim VW iznad Pola, teško je uporediv. Taj Kadjar je za Dustera kao kad uporedjuješ Galaxy S10 sa Nokiom od prije 10god. Prije toga vozila Clio, koji je stvarno dobar mali auto, ali opet ne bolji od Pola. Sandero bazoran na Cliu prethodne generacije, pa još sve što je ugradjeno u Sandera lošijeg kvaliteta nego u osnovnom Cliu. Uporedjivati Daciju sa VW može samo neko ko pojma nema o savremenim automobilima. Reći da je Dacia bolja od VW, tu mora da rade neki kompleksi.

cosmo

pre 5 godina

Ne treba biti hejter... nije Dacia los auto za te novce, ali je i ovaj tekst teski marketing.

Dacia ima smisla u osnovnim verzijama, u skupljim ulazi na teren konkurencije od koje je lošija.

Imam privatno u porodici 2016 S-Cross 1.6 LPG u osnovnoj verziji. Službeno koristim 2015 Duster dCi 90 2WD u nekom srednjem.paketu s klimom.

S Cross je bolji auto.

Strucnjak

pre 5 godina

Duster... drugar zaglavio na ledinama na ravnom auto u blatu. Dosao duster da ga cupa, zamalo se i on ne zaglavi. Toliko o sposobnosti, dizajn slaba trojka, kvalitet jaka dvojka. Tehnologija od pre 10 god al novo “auto” je novo “auto”
(duke nukem, 15. april 2019 09:18)


Druze nije toliko o Duster-u, nego toliko o Ledinama i sta se sve naziva Beogradom :)

Probirljivi

pre 5 godina

(Džej, 14. april 2019 10:25
Očekuješ da kod najjeftinijeg terenca ne bude tvrda plastika već, jelte, mekana? A na osnovu čega to očekuješ?

Из угла

pre 5 godina

У Јужној Америци, Дастер има Рено лого. Мислим да се производи у Бразилу.

moron

pre 5 godina

Ne razumem toliko primedbi na Dustera. Ipak je Dacia.
Barem ne dolazi na "Riken" gumama od 17 i 18 cola kao nova korola.
Jedna Riken guma 225/40x18 je 5.500 dinara.
A ta korola i preko 25 hiljada eura.
A na fabiji Bridgestone ...

Ivan

pre 5 godina

Duster je najbolja kupovina novog automobila za 12.390 evra u ovom momentu, atmosferac od 1.6 je sasvim dobra opcija za sve kojima ne treba 4x4 s obzirom na trenutne cene goriva, uz mogucnost ugradnje plina u ovaj Renoov motor koji svi taksisti hvale da odlicno podnosi plin. Benzinac nema boljki kao sto su turbina, zamajac, EGR itd. Jednostavno i jeftino odrzavanje. Dobijate SUV sa 20 cm visine od tla sto je odlicno za voznju van asfalta. Takodje imaju odlicne opcije za finansiranje i jaku servisnu mrezu po celoj Srbiji.

Cost benefit

pre 5 godina

Za cenu kakvu ima deluje sasvim ubedljivo. Sa pogonom 4x4 je upotrebljiv na zahtevnijem terenu. Potrebno je da prodje neko vreme u eksploataciji da bi dokazao opravdanost kupovine. Na prvi pogled bi se reklo da je vredan paznje.

shile

pre 5 godina

Kad vidim dačiju, želudac mi se okrene... Kvake na vratima kao na jugu, na haubi se vide šarke, plastika kao za kontejner... Očajan auto u smislu završne izrade. Jedino što je pristupačan za naše ljude. Ali opet, pre bih dao za polovan auto nekog drugog brenda nego za dačiju

moron

pre 5 godina

Dacija je ozbiljno krenula stopama Škode. Sve bolje i luksuznije automobile prave. Svaka čast!
(Bgd, 14. april 2019 09:51)

Nije baš tako. Srpski Karoq Ambition ima četri air baga.
Duster bazno šest.

Dejan L

pre 5 godina

Gledao osnovni, gledao full opremu.
Kao kad uporedis Starke i Najke.U full-u je i plastika lepsa, nijansa plastike lepsa, u osnovnoj iskrzana, losa zavrsna obrada...

Strawdog

pre 5 godina

Ovaj 4x4 Diesel sa 115 konja imamo kao službeno vozilo u firmi. Uzeli ga novog prošle godine. Ljudi moji, to je takva kanta....Posle 50km vožnje sve te boli, bilo da si vozač, ili suvozač. Enterijer je na nivou šatre na nekom lokalnom vašaru, zbudžen, bez ikakve logike, mislite da će sve da se raspadne...Žali Bože teško zaradjenog novca koji ljudi izdvoje da kupe ova kolica.

Đoko

pre 5 godina

Najljepši SUV u klasi definitivno a razlog je zato jer je i dizajniran da izgleda poput pravog SUV-a, ostali modeli u toj klasi pored njega izgledaju kao napuhani karavani i kompakti te ako kupujem SUV onda ipak pravi SUV sa 4x4 pogonom dakle Duster bez ikakve dileme. Vidim da mnogi pljuju po Daciji da je kanta, imamo i mi u firmi Daciu a prije toga smo imali VW te mogu slobodno reči da je Dacia za VW avion.

Ljudi, uozbiljite se

pre 5 godina

Ubedljivo najgori evropski auto. Da je po ceni Lade Nive, pa u redu, ali dati 15-17 hiljada Evra za ovo je van svake pameti.

Stojko

pre 5 godina

@biki
Ja sam kupio Tojotu 2012. i tad nisu imali servisne knjige. Audi je to ukinuo verovatno i pre. Tako da ce majstor Zile koji ti je to prodao sa 138000 bas izradio.

spaki

pre 5 godina

polavan auto star 5-10godina ali od prvog vlasnika i eventualno sa servisnom knjigom nekog renomoranog proizvodjaca (mecka,bmw,audi i drugi) je mnogo bolje resenje od ovog kontejnera na tockovima..

Naravno vecina se ne slaze samnom jer bolje telefon od 1000e na rate a u kuci nemati osnovne stvari ili ti patike 150e,jakna 100,kaput 200 letovanja i zimovanja da se vidi na drustvenim mrezama pa tako i auto..nek je nov pa i kontejner na tockovima ali je nov i jos ubedis sam sebe da je to ispravno i branis taj stav..

Kad dodjes u kafic i vidis kako je ko obucen i sta vozi i koje telefone furaju rekao bi da si negde u nemackoj a sve kad ih istreses iz gaca imaju samo za tu kafu da plate,gade mi se pacenici i bolesnici glumataju da su nesto sto nisu i takvih nas je preko 50%,mene gledaju sa visene a ja nosim tel od 250e vozim auto star 12god od 250ks u dzepu uvek imam bar po dve pacinicke plate i ne libim se da sednem u resoran da jedem nisam nikom duzan nemam karticu nemam kredit ratu za stan i ne dajem bulju za 1e kao 90% stanovnistva..

Ursa Minor

pre 5 godina

Pa sad, da li je Duster "jedan od najlepših SUV-ova", možemo da pričamo. Meni nije, ali to je samo stvar ukusa...

Kako god, siguran sam da će prosečni Sorab Dusteru nalaziti samo jednu, ali veliku manu: nema VW logo na haubi!

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Da Duster 4x4 kosta 12000e mozda bih razmisljao da ga kupim bez obzira na slabu karoseriju i sto svi do jednog kloparaju.
On je skoro pa legitimni naslednik Nive jer ima malo slabiju prohodnost zbog nedostatka reduktora i blokade diferencijala ali je sigurno znatno udobniji na putu sto je i nama koji smo cesto u sumi i njivi ipak 90% kilometraze.
Za 15 hiljada najskuplja verzija sa pogonom na tva tocka je preskupo jer Tucson imate za 18 a u odnosu na Dustera, Vitaru izgleda kao svemirski brod.

Vozac

pre 5 godina

Kada u nju ulazite iz Juga ili Golfa 2. Ako ste vozili barem Korejski nov auto, Dacija je smehotres za novac koji je potrebno izdvojiti za nju.

Papageno

pre 5 godina

Dacija je ozbiljno krenula stopama Škode. Sve bolje i luksuznije automobile prave. Svaka čast!
(Bgd, 14. april 2019 09:51)

Tačno. U stvari, Dačiju najbolje opisuje izreka: "Dačija je sve manje Dačija, a sve više Reno".

E sad, kome Reno ne valja, neće mu valjati ni Dačija, uprkos tome što onoliki ljudi po svetu svake godine kupuju stotine hiljada Reno/Dačija automobila. Ali ko im je kriv, kad nemaju pojma. Ili vole da kupuju krševe, pa to ti je...

Dikh tu kava

pre 5 godina

Sve i da je lepota u oku posmatrača, sve i da je meni lep kao što mi uopšte nije ružan, naprotiv, morala bi DACIA još dosta da poradi na jačanju snage brenda da opravda svoju više uopšte ne nisku cenu. Trenutno je na oglasima Duster TechRoad za simboličnih eur 20.270.. Naravno, bez naslona za ruke napred.. Pa dobro, majku mu, gde više letite..? Pre par dana uđem u salon, sednem u Duster, aj reko da namestim poziciju, krenem da izvlačim volan, neće. A znam da sam pročitao da može i po dubini. Onda još par puta, i zainatim se, i trud se isplati, izađe volan ali ne bez borbe, taj zvuk škripe već danima sanjam.. Ok, nemam ništa protiv, ali ljudi, jedan Ssangyong Tivoli koji je po osećaju kvaliteta za dva koplja iznad Dacie (u svemu osim prekidačima za prozore..), sa AEBS već u drugom nivou opreme, sa dizelom od 300 Nm, i još svačim nečim - oko 19.000 (doduše 2WD. Nisam siguran da je Duster toliko kvalitetniji koliko je precenjen. Pri čemu Tivoli kreće od 13.990, sa odličnom opremom i benzincem od 118 KS. Ja ne bih imao dilemu ni trenutka. DACIA ulazi u istu priču kao KIA i Hyundai. Prva generacija - probni balon, a onda berba ušiju. Nema više jeftinih (a iole prihvatljivih i adekvatno kvalitetnih) Dacia.

Ostao ovde

pre 5 godina

Duster izgleda mnogo atraktivnije od kada lici na Jeep-a,posebno sa onim zadnjim svetlima preuzetim od Renegade-a.
Ovo bi bila neka realna cena za sve SUVove.Ako bi malo povecali kvalitet enterijera pa cak i uz jacu cenu od 1000 do 2000evra to bi bio pravi pogodak.Ostali brendovi samo koriste trzisnu ekspanziju ovog tipa karoserije pa su nerealno nabili cene.Posebno su bezobrazni neki nasi auto dileri.Recimo KIA Sportage je u Srbiji skuplja za 2500evra sa sve izmisljenom akcijom od 6500 ili 4500 evra.Ispada da je u CG onda akcija jos 2500 evra plus.Da ne pricamo o tome da kao daju staro za novo a onda ti srozaju cenu vozila koje otkupljuju 4000 do 5000evra od cene za koju oni posle prodaju.Govorim o skupljim i novijim modelima.Ne shvataju da su tako izgubili kupca koji ce otici u konkurentski brend.

Sivi Soko

pre 5 godina

@duke nukem

Taj što je došao da ga čupa, pitanje koje gume je imao.

Prešao sam 100tinak kkm sa prvom generacijom prašinara od blata banatskih najvećih i slatina, pa do planina, krševa i kamenjara, po kiši, snegu, ledu, suncu, auto-putu, natovaren, prazan, s prikolicom. Ni jednom izdao nije. 1.5 dci, 109 ks. Prva dizna otišla na oko 140kkm. Sve to vreme sa vrhunskim kramponkama na kojima se nije žalilo. Promenjene, stavljene lošije, odma' bez ESP-a ni na najmanjoj poledici. U početku potrošnja do 6, kasnije uglavnom oko 7,5, po planinama 8, auto-put natovaren + 5 osoba + klima 8.5 nije prelazio. Ovo su objektivne činjenice i neplaćena reklama, iz ličnog iskustva.

igor

pre 5 godina

Plasticna kanta sa limom debljine limenke od piva i tehnologijom od pre 15 godina,a ako je ovaj automobil lep onda sam ja lepsi od Alena Delona iz njegovih najboljih dana...

dre

pre 5 godina

Nedavno sam video na polovnim automobilima havarisan duster, najnovija generacija, kome je krov spoljosten tako da je dosao u visinu sica odokativno (daj Boze da je vozac preziveo). U opisu prodavac kaze da nije aktiviran nijedan air bag. Toliko o tih 6 komada.. i da ima 10, dzaba im. A za karoq-ovih 4 u srbiji sramota svakako, al nadajmo se bar
da rade.

rastafari auspuh vari

pre 5 godina

Sjajan daster, al dzaba kad je za našeg čoveka i ovo luksuz. Vozim na poslu 2018 god. I sa predjenih 55000 nikakvih problema nije bilo.svugde prodje bez ptoblema. Za svaku preporuku. Jedino je mali gepek za toliki auto. Možda zato što je 4*4.

Prestige

pre 5 godina

Trenutno jedan od najboljih automobila za sve nekompleksaše. A tek sa novim Renault turbo motorima, ne može više da mu se zameri ni da je trom.

milan

pre 5 godina

Pustite ljudi plastiku i džidžabidže .
U uslovima saobraćajnog haosa , primarni kriterijum je bezbednost , a tu Dacia značajno zaostaje .

Milosav

pre 5 godina

...i ne dajem bulju za 1e kao 90% stanovnistva..
(spaki, 14. april 2019 20:13)

Tako je Spaki, ne daj bulju ni za 10, a kamoli za 1 euro :)

ciga

pre 5 godina

@Transformer
Velika većina ovdašnjih komentara na bilo koju temu je sažeta komplexima, a ne ne iskustvom i zdravim razumom. Što je skuplje i iz Evrope to se više mrzi.

Ahtung

pre 5 godina

Ni ovo više nije jeftino! Samo su drugi više poskupeli. Pre nekoliko godina si za te pare mogao kupiti KIA ili Nisana. Uz to, najavljenih turbo benzinaca još uvek nema u ponudi.

Dejan

pre 5 godina

Dacia je budžetski automobil i jedino se isplati ona najodranija najjeftinija verzija! Svaka doplata za neku dodatnu opremu na njoj je van svake pameti! Za toliko para to "ide" solidno, i tu bi bio krak priče

miki

pre 5 godina

Ovaj duster je fenomenalan automobil. Od restaylinga kvalitet se znatno poboljšao a novi model je još dosta bolji. Ali ovako opremljen dizelaš sa 4x4 košta preko 18 hiljada i tu sve pada u vodu. Fantastičan ali nije tačno da košta kao prethodni restyling model. Pre restaylinga kanta za izbegavanje. Od 2014.godišta kupujte. Izgledaju isti samo masla je vizuelno različita a mehanički neverovatno unapređen kažu stručnjaci. Najpametnije je kupiti iz 2015te za 9 hiljada odprilike. A ovaj novi sačekati da pojeftini polovan.

Ljubisav

pre 5 godina

Novi model je za stepenicu bolji od prethodnika po pitanju: udobnosti, zvučne izolacije, ergonomije vozača, eneterijera što je za pohvalu. Primedba koju delim sa Vama jeste da je suviše visoka pedala za kvačilo tako da posle duže vožnje počinje grč u listovoma i ono što mi je posebno zasmetalo jesu brisači , kada su vremenski uslovi sa niskom temperaturom i padavinama metlice stalno lede zato što su suviše utonule u vetrobran pa ventilacija nemože da ih odledi ili je neki drugi problem, neznam dali ima ponuda sa grejačima kao rešenje.

spaki

pre 5 godina

ala ste glupavi brale moj pa i treba da vas sisaju..sve se nadje ako hoces i znas naj lakse je reci nema to su ukunuli kakva servisna knjiga i ostala sranja..verujte u ono sto vam se servira svojom glavom nista ne znate..auto se ne kupuje sad pa sad pogotovo polovan vec trazis par meseci dok ne nadjes..mi kola ne odrzavamo nego teramo dokle ide kod nas dodjes da kupis auto ovaj vice ker mi pocepo servisnu ili klinac i slicne izgovore pa poverujes pa kupis i zeznes se,hitno samo danas putujem u inostranstvo i slicno ako se razumes mozes da vidis dali je vracana kilometraza ili ne,ako je lupan,odrzavan a ako si tele svako te obrne a inace srbija je zemlja goveda..

realno

pre 4 godine

Nije neki auto,ali,novo je novo,pa makar i Dacia.Ja već 5 godina vozim Daciu,kupio sam je novu,ni sijalica nije pregorela.Sve ima svoje,ne može i jare i pare.

DDOS

pre 5 godina

U nivou opreme prikazane u tekstu cena ne bi smela da prelazi 12k, i onako je zastarela tehnologija upakovana u rugobu od auta sa sovjetskim završnom obradom.

Posmatrač

pre 5 godina

Ovaj siroti @moron sigurno desetak puta mesečno zakucava auto u bandere i zidove, pa su mu air-begovi najbitnija stavka na vozilu... Da nema ni jedan jedini air-beg ni sigurnosne pojaseve, Škoda je za daciu mercedes, morone.

Nsbot

pre 5 godina

"Duster druge generacije postao je jedan od najlepših SUV modela na našem tržištu." Nakon ove (prve) rečenice prestao sam da čitam tekst. Sve jw meni jesno, vas plaćaju da hvalite sva vozila, ali sad ste baš preterali.

lol

pre 5 godina

najjeftiniji 4x4 dizelas je ako se ne varam 17 ,18 hiljada sa osnovnom opremom a motor 2.o je oko 20 hiljada. Npr ford rendzer nov porstiji moodeli su oko 22- -24000 a unutra je neuporediv kao i u voznji udobnost a i sama masina kao masina je bolja nego duster. nije duster toliko jeftin

biki

pre 5 godina

kupis daciu i za 5 godina izgubis 5000e plus ovlasceni servisi deru zbog garancije,za te pare kupim polovan a6 star 8-10god sa opremom sto dacia nece imati za jos bar 10godina i za 5 godina eksplatisanja manje cu izgubiti na njemu sve racunajuci i servise,potrosnju,registraciju itd...

pricam jer moj cele kupio novu daciu sandero 2013 a ja 2014 uzeo a6 karavana 2.0 177ks benzin/plin 2006god smejao mi se kaze pojma nemam a sad je promenio pricu..on presao 131.000km ja sad na satu 278.000 a imao 138.000km kad saberem odrzavanje posto imam komplet servisne knjige i razlike u ceni tada i sada na audiju sam izgubio 870e manje a vozio se ko gospodin..kvarova nikakvih imao nisam..

Rico Suave

pre 5 godina

@... Boli me uvo kako se zove, da li je ovaj bolji ili nije, cilj je da me odveze od A do B, da se ne kvari i da je odrzavanje povoljno.
(Petar, 15. april 2019 11:06)

Putnički automobil za privatnu upotrebu je odavno prestao da bude sredstvo za prevoz od A do B, ako je to ikada bio. Za tu svrhu služe teretna i transportna poslovna vozila. Od svojih početaka, upravljanje automobilom je bilo materijalizacija čovekove težnje da se bude slobodan, da se kreće po svom nahođenju u pravcu i u vreme kada to pojedincu odgovara. Ta sloboda ima svoju nadogradnju u lepoti, osećaju i iz toga kasnije proizilaze sujeta i ego. I to je tako, ljudska priroda je daleko od savršenog, ceo svet je daleko od savršenog. U nemogućnosti ostvarenja želja, kod ljudi van balansa, nastaju fraze tipa "prevoz od A do B", kod onih u balansu to je nebitno, zadovoljstvo se postiže i Dunsterom.

Ko ne može bolje, neka se zadovolji Dunsterom, ko može, neka vozi šta hoće.

vozač demokrata

pre 5 godina

Jedini kros-over koji ima realnu i pristojnu cenu.
Ne, nije više đip za sirotinju, jer je sa poslednjom serijom tehnološko savršeniji, sa boljom opremom i višom cenom. Odlična je i zvučna izolacija, koja recimo kod suzukija ne postoji.

boki

pre 5 godina

zamislite ovo brus li je zensko ili merlin monro musko..sve to ima na jutu pa ko poveruje poveruje..
E tako i za kola kako nas varaju ili ti pljackaju,kako obiti auto i slicno niko ne ramislja i ne snalazi se samo ode na jut i sve zna..dacija je dobra i ti poverujes u to ili ti losa i poverujes u to je se tako servira pa ko veruje veruje..

Naj bitnije je sesti u auto,videti i provozati i sta ti tvoj subjektivni osecaj govori,ako imas 15.000 imas i 17.000 rata ti je 15e veca nemoj se ciganiti..budzet ti je oko 15.000 i za te pare gledaj malo gore ili dole ne bitno je usmi ono sto ti je po ukusu...

ciklon b

pre 5 godina

ako živiš blizu rumunske granice, ima smisla voziti dačiju, jeftini delovi i održavanje uz intezivnu exploataciju, inače sve sem motora i menjača je horor, a uporedjivanje sa radnom mašinom ladom, nema smisla ikakvog.

Larva

pre 5 godina

Čekaj, ladno postoje ljudi koji uopšte razmišljaju da daju 17.000 evra za ovog rumuna?! Pa da je duplo jeftiniji, sramota je voziti ovako nešto. Bože gospode i majko božija!

konkurencijski botovi

pre 5 godina

@petar
Nije samo to u pitanju mada ima i toga dosta.
Realno treba pogledati šta zapadni tekstovi kažu i s obzirom da su navikli na višu klasu i standard, dodaj jedan poen na njihovu ocenu i toliko taj suv vredi. Dakle jaka četvorka.

Robi

pre 4 godine

Ok je auto u beloj i osnovnoj boji,sivi branici,celicne felne i 4x4 i pravac atar po Banatu,za obilazak njiva i podrska setvi i poljoprivredi je sasvim ok,izvlacenje koje kante dizela,semenske robe prikolicom itd. Za te pare i za te poslove je ok. Za put u Grcku sa porodicom nije. Ko zeli da ima visoku poziciju u voznji,neka se popne na Belarusa,ako nema pametnija posla..Ovo je moje misljenje.Mi ga ganjamo i satiremo i ne ulazemo u njegovo odrzavanje. Nismo ga ni vozili u servis u garantnom roku,menjamo ulje i sipamo dizel.To je za prevoz i prenos od A do B.

s.nikolić , austrija

pre 5 godina

Lep auto a i cena je pristupačna i za ono što pruža na mestu je!
Problem kod svih novijih "terenaca" je da su svi pri krovu suženi i tu nastaje problem sa krupnijim i visokim osobama !
To je bio razlog što sam se odlučio za suzuki predzadnje generacije!

duke nukem

pre 5 godina

Duster... drugar zaglavio na ledinama na ravnom auto u blatu. Dosao duster da ga cupa, zamalo se i on ne zaglavi. Toliko o sposobnosti, dizajn slaba trojka, kvalitet jaka dvojka. Tehnologija od pre 10 god al novo “auto” je novo “auto”

Marsovac

pre 5 godina

"Dacia je budžetski automobil i jedino se isplati ona najodranija najjeftinija verzija! Svaka doplata za neku dodatnu opremu na njoj je van svake pameti! Za toliko para to "ide" solidno, i tu bi bio krak priče
(Dejan, 15. april 2019 09:41)"
Da, ovo je prevara, ali se vidi tek kada se sve stavi na papir. Nekada na Daciu nisu stavljali ni elektricne podizace stakala (kada su svi to imali), nego kurblu, a kad se jos doda klima i ostalo... cena bude blizu slicnog folcvagena... hvala, ali ne hvala...

Poz iz BG-a

pre 5 godina

@Jaric T Zivadin Za te pare imaš dosta boljih opcija. Nađi nekog qashqai-a koji je star 2 godine, imaš mnogo raznih modela još, Mitsubishi ASX, ma bilo šta samo ne Dacia.

Miroljub

pre 4 godine

@To je za prevoz i prenos od A do B.
(Robi, 18. april 2019 20:45)

Pa to je svaki auto, sem ako nemas komplekse ili neki fetis. Dobro, izuzetak je sportski auto ako vozis brdske trke ili na stazi.

duke nukem

pre 5 godina

Fabricke gume su bile, duster godinu dana star. Prolece, letnje gume. Zaglibili obojca, na kraju traktorce izvuce drugara a duster se sam iskopao uz guranje.

T

pre 5 godina

" Clio, koji je stvarno dobar mali auto"

Za sta je dobar? Skucen i nepregledan sa nekim bednim motorima. Ne znam kako to spada pod dobar. Spoljni dizajn odlican, samo ne za auto.

Drmezni Piljota

pre 5 godina

@Bgd, slažem se potpuno. I ne samo škodu, nego uveliko pežoa, a renoa je već prestigla u svim segmentima, i ako je dio reno familije. A recimo daleko je bolja od suzukia!

Vladimir Galas

pre 3 godine

Treba sagledati stvari sa vise uglova. Dacia, nekom se svidja a nekom je fuj, sto se tice offroad-a mislim da je najbolja u klasi qashqaj,kuga,tiguan,kadjar. Ima najvisi klirens medju pomenutima, pogon sa Nissan xtrail , prednji deo branika je uradjen da ne kaci svaki prdez na putu nego da ima svrhu na off stazi... sto se bezbednosti tice, moguce da ga elektronika malo sprda, ali ko garantuje na polovnom autu da se jastuci 100% otvore prilikom udesa ne daj boze nikome... znam vise ljudi sto voze Daciu i kupili bi je ponovo. A ovi pacenici neka kazu koliku sumu novca uloze u turbine, zamajce,dizne,komplet kocnice.... sedeo sam u ovoj Daciji, vozio nisam ,nepravljena je ekstra. Dokker sam vozio sa 100000 na satu i ova plastika tvrda ne krcka ni malo.....

shile

pre 5 godina

Kad vidim dačiju, želudac mi se okrene... Kvake na vratima kao na jugu, na haubi se vide šarke, plastika kao za kontejner... Očajan auto u smislu završne izrade. Jedino što je pristupačan za naše ljude. Ali opet, pre bih dao za polovan auto nekog drugog brenda nego za dačiju

Larva

pre 5 godina

Čekaj, ladno postoje ljudi koji uopšte razmišljaju da daju 17.000 evra za ovog rumuna?! Pa da je duplo jeftiniji, sramota je voziti ovako nešto. Bože gospode i majko božija!

biki

pre 5 godina

kupis daciu i za 5 godina izgubis 5000e plus ovlasceni servisi deru zbog garancije,za te pare kupim polovan a6 star 8-10god sa opremom sto dacia nece imati za jos bar 10godina i za 5 godina eksplatisanja manje cu izgubiti na njemu sve racunajuci i servise,potrosnju,registraciju itd...

pricam jer moj cele kupio novu daciu sandero 2013 a ja 2014 uzeo a6 karavana 2.0 177ks benzin/plin 2006god smejao mi se kaze pojma nemam a sad je promenio pricu..on presao 131.000km ja sad na satu 278.000 a imao 138.000km kad saberem odrzavanje posto imam komplet servisne knjige i razlike u ceni tada i sada na audiju sam izgubio 870e manje a vozio se ko gospodin..kvarova nikakvih imao nisam..

spaki

pre 5 godina

polavan auto star 5-10godina ali od prvog vlasnika i eventualno sa servisnom knjigom nekog renomoranog proizvodjaca (mecka,bmw,audi i drugi) je mnogo bolje resenje od ovog kontejnera na tockovima..

Naravno vecina se ne slaze samnom jer bolje telefon od 1000e na rate a u kuci nemati osnovne stvari ili ti patike 150e,jakna 100,kaput 200 letovanja i zimovanja da se vidi na drustvenim mrezama pa tako i auto..nek je nov pa i kontejner na tockovima ali je nov i jos ubedis sam sebe da je to ispravno i branis taj stav..

Kad dodjes u kafic i vidis kako je ko obucen i sta vozi i koje telefone furaju rekao bi da si negde u nemackoj a sve kad ih istreses iz gaca imaju samo za tu kafu da plate,gade mi se pacenici i bolesnici glumataju da su nesto sto nisu i takvih nas je preko 50%,mene gledaju sa visene a ja nosim tel od 250e vozim auto star 12god od 250ks u dzepu uvek imam bar po dve pacinicke plate i ne libim se da sednem u resoran da jedem nisam nikom duzan nemam karticu nemam kredit ratu za stan i ne dajem bulju za 1e kao 90% stanovnistva..

Posmatrač

pre 5 godina

Ovaj siroti @moron sigurno desetak puta mesečno zakucava auto u bandere i zidove, pa su mu air-begovi najbitnija stavka na vozilu... Da nema ni jedan jedini air-beg ni sigurnosne pojaseve, Škoda je za daciu mercedes, morone.

Đoko

pre 5 godina

Najljepši SUV u klasi definitivno a razlog je zato jer je i dizajniran da izgleda poput pravog SUV-a, ostali modeli u toj klasi pored njega izgledaju kao napuhani karavani i kompakti te ako kupujem SUV onda ipak pravi SUV sa 4x4 pogonom dakle Duster bez ikakve dileme. Vidim da mnogi pljuju po Daciji da je kanta, imamo i mi u firmi Daciu a prije toga smo imali VW te mogu slobodno reči da je Dacia za VW avion.

T

pre 5 godina

" Clio, koji je stvarno dobar mali auto"

Za sta je dobar? Skucen i nepregledan sa nekim bednim motorima. Ne znam kako to spada pod dobar. Spoljni dizajn odlican, samo ne za auto.

Maestro

pre 5 godina

Vozio sam ovaj auto 6 meseci i ne znam ko je pisao ovaj tekst ali veze sa zivotom nema. Reci da je za te pare dobra kupovina je u redu. Ali pisati da je jedan od nalepsih u klasi, da ima neku luksuznu opremu, da je konstrukcija karoserije nova pa jos da se okrecu za njimna ulici, moze samo neko kome je narucen tekst. Koja crna ergonomija, koja sjajna izolacija od buke i lezanje na putu. Audo je jedna obicna kanta na tockovima i jedino sto je u ovom tekstu tacno je kratak menjac usled cega vec na 130 km/h izdise. Jedino za sta vredi je off road ali posto SUV klasu automobila zbog off road kupuje mozda 5% ljudi ne mogu da shvatim da je neko spreman da potrosi pare na ovako nesto. U ovoj klasi polovnjaka za iste pare ima na pretek koji su za ovo avioni.

Džej

pre 5 godina

Duster je izgledom sasvim ok za cenu za koju se nudi. I oprema je dobra. Ali naslon ruke na vratima je samo ono što je "kvalitet" materijala unutra. Koliko vidim, skoro sve ostalo je tvrda plastika, koja kod jednog terenca ne bi trebalo da da bude prisutna. Takođe se ne slažem ni da je najlepši, a ni to da nije promenio cenu od ranije. Ipak je to, za sada, Dacia, još uvek jeftin auto-brend za evropske standarde.

duke nukem

pre 5 godina

Duster... drugar zaglavio na ledinama na ravnom auto u blatu. Dosao duster da ga cupa, zamalo se i on ne zaglavi. Toliko o sposobnosti, dizajn slaba trojka, kvalitet jaka dvojka. Tehnologija od pre 10 god al novo “auto” je novo “auto”

Transformer

pre 5 godina

@Djoko Moja žena ima Kadjara. Sa bilo kojim VW iznad Pola, teško je uporediv. Taj Kadjar je za Dustera kao kad uporedjuješ Galaxy S10 sa Nokiom od prije 10god. Prije toga vozila Clio, koji je stvarno dobar mali auto, ali opet ne bolji od Pola. Sandero bazoran na Cliu prethodne generacije, pa još sve što je ugradjeno u Sandera lošijeg kvaliteta nego u osnovnom Cliu. Uporedjivati Daciju sa VW može samo neko ko pojma nema o savremenim automobilima. Reći da je Dacia bolja od VW, tu mora da rade neki kompleksi.

Rico Suave

pre 5 godina

@... Boli me uvo kako se zove, da li je ovaj bolji ili nije, cilj je da me odveze od A do B, da se ne kvari i da je odrzavanje povoljno.
(Petar, 15. april 2019 11:06)

Putnički automobil za privatnu upotrebu je odavno prestao da bude sredstvo za prevoz od A do B, ako je to ikada bio. Za tu svrhu služe teretna i transportna poslovna vozila. Od svojih početaka, upravljanje automobilom je bilo materijalizacija čovekove težnje da se bude slobodan, da se kreće po svom nahođenju u pravcu i u vreme kada to pojedincu odgovara. Ta sloboda ima svoju nadogradnju u lepoti, osećaju i iz toga kasnije proizilaze sujeta i ego. I to je tako, ljudska priroda je daleko od savršenog, ceo svet je daleko od savršenog. U nemogućnosti ostvarenja želja, kod ljudi van balansa, nastaju fraze tipa "prevoz od A do B", kod onih u balansu to je nebitno, zadovoljstvo se postiže i Dunsterom.

Ko ne može bolje, neka se zadovolji Dunsterom, ko može, neka vozi šta hoće.

ciklon b

pre 5 godina

ako živiš blizu rumunske granice, ima smisla voziti dačiju, jeftini delovi i održavanje uz intezivnu exploataciju, inače sve sem motora i menjača je horor, a uporedjivanje sa radnom mašinom ladom, nema smisla ikakvog.

Drmezni Piljota

pre 5 godina

@Bgd, slažem se potpuno. I ne samo škodu, nego uveliko pežoa, a renoa je već prestigla u svim segmentima, i ako je dio reno familije. A recimo daleko je bolja od suzukia!

Strawdog

pre 5 godina

Ovaj 4x4 Diesel sa 115 konja imamo kao službeno vozilo u firmi. Uzeli ga novog prošle godine. Ljudi moji, to je takva kanta....Posle 50km vožnje sve te boli, bilo da si vozač, ili suvozač. Enterijer je na nivou šatre na nekom lokalnom vašaru, zbudžen, bez ikakve logike, mislite da će sve da se raspadne...Žali Bože teško zaradjenog novca koji ljudi izdvoje da kupe ova kolica.

igor

pre 5 godina

Plasticna kanta sa limom debljine limenke od piva i tehnologijom od pre 15 godina,a ako je ovaj automobil lep onda sam ja lepsi od Alena Delona iz njegovih najboljih dana...

Ljudi, uozbiljite se

pre 5 godina

Ubedljivo najgori evropski auto. Da je po ceni Lade Nive, pa u redu, ali dati 15-17 hiljada Evra za ovo je van svake pameti.

only fools and horses

pre 5 godina

"najskuplja verzija sa 4x4 pogonom košta koliko i najjeftiniji Nissan Qashqai sa prednjim pogonom."

Mislim da ko god ima dilemu da li da kupi ovu kantu po istoj ceni kao Qashqai, nije normalan. Osim ako mu baš, baš nije neophodan 4x4 pogon. Ali i tu je 10 puta bolje po istoj (ako ne i manjoj) ceni uzeti Suzuki,

Poz iz BG-a

pre 5 godina

@Jaric T Zivadin Za te pare imaš dosta boljih opcija. Nađi nekog qashqai-a koji je star 2 godine, imaš mnogo raznih modela još, Mitsubishi ASX, ma bilo šta samo ne Dacia.

Marsovac

pre 5 godina

"Dacia je budžetski automobil i jedino se isplati ona najodranija najjeftinija verzija! Svaka doplata za neku dodatnu opremu na njoj je van svake pameti! Za toliko para to "ide" solidno, i tu bi bio krak priče
(Dejan, 15. april 2019 09:41)"
Da, ovo je prevara, ali se vidi tek kada se sve stavi na papir. Nekada na Daciu nisu stavljali ni elektricne podizace stakala (kada su svi to imali), nego kurblu, a kad se jos doda klima i ostalo... cena bude blizu slicnog folcvagena... hvala, ali ne hvala...

DDOS

pre 5 godina

U nivou opreme prikazane u tekstu cena ne bi smela da prelazi 12k, i onako je zastarela tehnologija upakovana u rugobu od auta sa sovjetskim završnom obradom.

Prestige

pre 5 godina

Trenutno jedan od najboljih automobila za sve nekompleksaše. A tek sa novim Renault turbo motorima, ne može više da mu se zameri ni da je trom.

Lemi

pre 5 godina

@ (Džej, 14. april 2019 10:25)

Tvrdoca plastike...

Koliko ti to znaci? Koliko je za kvalitet rtvoje voznje bitno sto je ispred npr. suvozaca komad tvrde, a ne 'mekane' plastike? Ili suvozacu?

Zaista ne znam sta vi radite kada udjete u kola... skinete se goli i valjate i mazite sa autom pa vam je toliko bitna tvrdoca vestacke komponente koju normalan covek ne pipne vise od 10 puta godisnje u kolima!?

dre

pre 5 godina

Nedavno sam video na polovnim automobilima havarisan duster, najnovija generacija, kome je krov spoljosten tako da je dosao u visinu sica odokativno (daj Boze da je vozac preziveo). U opisu prodavac kaze da nije aktiviran nijedan air bag. Toliko o tih 6 komada.. i da ima 10, dzaba im. A za karoq-ovih 4 u srbiji sramota svakako, al nadajmo se bar
da rade.

Dejan

pre 5 godina

Dacia je budžetski automobil i jedino se isplati ona najodranija najjeftinija verzija! Svaka doplata za neku dodatnu opremu na njoj je van svake pameti! Za toliko para to "ide" solidno, i tu bi bio krak priče

Jaric T Zivadin

pre 5 godina

Razlika od skoro 3000 eura ,izmedju 1.6 i 1.5d je apsolutno neopravdana.Prava dilema je, da li nov Duster,ili nesto polovno,ozbiljnije 4x4 iz uvoza,jer Duster kao nov, nema suparnika.

Batica

pre 5 godina

Vozio sam dizel 4x4 u više navrata i reći da je najlepši je ipak preterano a to da "se okreću" za njim je stvarno smešno.Ako se kupuje za neki offroad onda u redu,pristojna kupovina,ali za skoro sve ostalo je ovo skroman automobil.Zvučna izolacija veoma skromna,ponašanje na putu neubedljivo a u stvari najgore je što tih 6 vazdušnih jastuka i blind spot monitor apsolutno ne dočaravaju koliko je ovaj automobil zastareo po pitanju bezbednosnih sistema,to je po meni najveći problem a i najveća ušteda.Pre par godina sam gledao kako Logan udara u drvo sa 50ak Km/h,vrlo zabrinjavajuća situacija sa sve vezanim vozačem i aktiviranim airbegom opet povrede glave i nogu dotičnog (izvlačio sam nesretnika iz auta).Posle toga nekako ne verujem u ove priče o bezbednosti dotične marke,pozdrav.

Vozac

pre 5 godina

Kada u nju ulazite iz Juga ili Golfa 2. Ako ste vozili barem Korejski nov auto, Dacija je smehotres za novac koji je potrebno izdvojiti za nju.

spaki

pre 5 godina

ala ste glupavi brale moj pa i treba da vas sisaju..sve se nadje ako hoces i znas naj lakse je reci nema to su ukunuli kakva servisna knjiga i ostala sranja..verujte u ono sto vam se servira svojom glavom nista ne znate..auto se ne kupuje sad pa sad pogotovo polovan vec trazis par meseci dok ne nadjes..mi kola ne odrzavamo nego teramo dokle ide kod nas dodjes da kupis auto ovaj vice ker mi pocepo servisnu ili klinac i slicne izgovore pa poverujes pa kupis i zeznes se,hitno samo danas putujem u inostranstvo i slicno ako se razumes mozes da vidis dali je vracana kilometraza ili ne,ako je lupan,odrzavan a ako si tele svako te obrne a inace srbija je zemlja goveda..

Dikh tu kava

pre 5 godina

Sve i da je lepota u oku posmatrača, sve i da je meni lep kao što mi uopšte nije ružan, naprotiv, morala bi DACIA još dosta da poradi na jačanju snage brenda da opravda svoju više uopšte ne nisku cenu. Trenutno je na oglasima Duster TechRoad za simboličnih eur 20.270.. Naravno, bez naslona za ruke napred.. Pa dobro, majku mu, gde više letite..? Pre par dana uđem u salon, sednem u Duster, aj reko da namestim poziciju, krenem da izvlačim volan, neće. A znam da sam pročitao da može i po dubini. Onda još par puta, i zainatim se, i trud se isplati, izađe volan ali ne bez borbe, taj zvuk škripe već danima sanjam.. Ok, nemam ništa protiv, ali ljudi, jedan Ssangyong Tivoli koji je po osećaju kvaliteta za dva koplja iznad Dacie (u svemu osim prekidačima za prozore..), sa AEBS već u drugom nivou opreme, sa dizelom od 300 Nm, i još svačim nečim - oko 19.000 (doduše 2WD. Nisam siguran da je Duster toliko kvalitetniji koliko je precenjen. Pri čemu Tivoli kreće od 13.990, sa odličnom opremom i benzincem od 118 KS. Ja ne bih imao dilemu ni trenutka. DACIA ulazi u istu priču kao KIA i Hyundai. Prva generacija - probni balon, a onda berba ušiju. Nema više jeftinih (a iole prihvatljivih i adekvatno kvalitetnih) Dacia.

Aleksa Pufta

pre 5 godina

Da Duster 4x4 kosta 12000e mozda bih razmisljao da ga kupim bez obzira na slabu karoseriju i sto svi do jednog kloparaju.
On je skoro pa legitimni naslednik Nive jer ima malo slabiju prohodnost zbog nedostatka reduktora i blokade diferencijala ali je sigurno znatno udobniji na putu sto je i nama koji smo cesto u sumi i njivi ipak 90% kilometraze.
Za 15 hiljada najskuplja verzija sa pogonom na tva tocka je preskupo jer Tucson imate za 18 a u odnosu na Dustera, Vitaru izgleda kao svemirski brod.

Nsbot

pre 5 godina

"Duster druge generacije postao je jedan od najlepših SUV modela na našem tržištu." Nakon ove (prve) rečenice prestao sam da čitam tekst. Sve jw meni jesno, vas plaćaju da hvalite sva vozila, ali sad ste baš preterali.

ucha

pre 5 godina

@dzej Potpuno si u pravu. U terencima samo plis, koza i sundjerasta plastika. Najvise me nervira kada, posle lova, udjem u dzip, a ono sve tvrda plastika. I nikako gumene patosnice. Cak i psi nerado ulaze u tvrdom plastikom oblozen prtljaznik.

Timer

pre 5 godina

U ovoj klasi polovnjaka za iste pare ima na pretek koji su za ovo avioni.
(Maestro, 14. april 2019 14:30)

U kojoj klasi polovnjaka, ovo je nov auto?! Neverovatni su mi domaci majstori, porede nova i polovna vozila. Pa ko onda kupuje nov BMW 5 kada "za te pare" ima polovan BMW 7? Jeste li ljudi uopšte svesni kakve nebuloze pišete?

Ursa Minor

pre 5 godina

Pa sad, da li je Duster "jedan od najlepših SUV-ova", možemo da pričamo. Meni nije, ali to je samo stvar ukusa...

Kako god, siguran sam da će prosečni Sorab Dusteru nalaziti samo jednu, ali veliku manu: nema VW logo na haubi!

lol

pre 5 godina

najjeftiniji 4x4 dizelas je ako se ne varam 17 ,18 hiljada sa osnovnom opremom a motor 2.o je oko 20 hiljada. Npr ford rendzer nov porstiji moodeli su oko 22- -24000 a unutra je neuporediv kao i u voznji udobnost a i sama masina kao masina je bolja nego duster. nije duster toliko jeftin

Ivan

pre 5 godina

Duster je najbolja kupovina novog automobila za 12.390 evra u ovom momentu, atmosferac od 1.6 je sasvim dobra opcija za sve kojima ne treba 4x4 s obzirom na trenutne cene goriva, uz mogucnost ugradnje plina u ovaj Renoov motor koji svi taksisti hvale da odlicno podnosi plin. Benzinac nema boljki kao sto su turbina, zamajac, EGR itd. Jednostavno i jeftino odrzavanje. Dobijate SUV sa 20 cm visine od tla sto je odlicno za voznju van asfalta. Takodje imaju odlicne opcije za finansiranje i jaku servisnu mrezu po celoj Srbiji.

milan

pre 5 godina

Pustite ljudi plastiku i džidžabidže .
U uslovima saobraćajnog haosa , primarni kriterijum je bezbednost , a tu Dacia značajno zaostaje .

vozač demokrata

pre 5 godina

Jedini kros-over koji ima realnu i pristojnu cenu.
Ne, nije više đip za sirotinju, jer je sa poslednjom serijom tehnološko savršeniji, sa boljom opremom i višom cenom. Odlična je i zvučna izolacija, koja recimo kod suzukija ne postoji.

Robi

pre 4 godine

Ok je auto u beloj i osnovnoj boji,sivi branici,celicne felne i 4x4 i pravac atar po Banatu,za obilazak njiva i podrska setvi i poljoprivredi je sasvim ok,izvlacenje koje kante dizela,semenske robe prikolicom itd. Za te pare i za te poslove je ok. Za put u Grcku sa porodicom nije. Ko zeli da ima visoku poziciju u voznji,neka se popne na Belarusa,ako nema pametnija posla..Ovo je moje misljenje.Mi ga ganjamo i satiremo i ne ulazemo u njegovo odrzavanje. Nismo ga ni vozili u servis u garantnom roku,menjamo ulje i sipamo dizel.To je za prevoz i prenos od A do B.

Papageno

pre 5 godina

Dacija je ozbiljno krenula stopama Škode. Sve bolje i luksuznije automobile prave. Svaka čast!
(Bgd, 14. april 2019 09:51)

Tačno. U stvari, Dačiju najbolje opisuje izreka: "Dačija je sve manje Dačija, a sve više Reno".

E sad, kome Reno ne valja, neće mu valjati ni Dačija, uprkos tome što onoliki ljudi po svetu svake godine kupuju stotine hiljada Reno/Dačija automobila. Ali ko im je kriv, kad nemaju pojma. Ili vole da kupuju krševe, pa to ti je...

Žiks

pre 5 godina

Nov auto je nov i svi bi želeli da imaju nov auto. Oni koji kažu da ne bi, nikada nisu seli u nov auto pa makar i od komšije bio. Svako ko je vozio nov auto zna o čemu pričam. Kad ga opereš sija se, enterijer čist i neizhaban, tih rad motora itd. Naravno da Daster nije najbolji u klasi i da ima nedostatke kao što su plastika, izolacija pri višim brzinama ali zato toliko i košta. Ne može da se poredi sa Tusconom, Sportage, Kadjarom, Kaškajiem ali zato i ti automobili koštaju u fullu i do 30 € a Daster do 19k € nije mala razlika. Daster i sa 4x4 može da se kupi i za 17k€.Koliko para toliko muzike, vazda bilo. Svi mi bi da vozimo dobar auto ka što je bmw, mercedes itd Ali taj bmw koji kupiš polovan npr 3 je neka 3,4,5 ruka i prešao je 300 k km i više i to posle 6,7god a kod nas je stigao sa 10+ godina. Zna se gde završavaju dobri polovnjaci u državama koje su platežno moćne a kod nas krševi.

godzilla

pre 5 godina

O kojoj vi tvrdoj plastici pricate? Jeste se svi rodili na plisu i svili? svaki dan didirujete tu plastiku ruka? Mozda jefino kad prebrisete prasinu sa nje. Jedan VW T-Rock koji je duplo skuplji ima tvrdu plasticetinu svuda. Sta se lozite ljudi, nije mi jasno.

moron

pre 5 godina

Dacija je ozbiljno krenula stopama Škode. Sve bolje i luksuznije automobile prave. Svaka čast!
(Bgd, 14. april 2019 09:51)

Nije baš tako. Srpski Karoq Ambition ima četri air baga.
Duster bazno šest.

miki

pre 5 godina

Ovaj duster je fenomenalan automobil. Od restaylinga kvalitet se znatno poboljšao a novi model je još dosta bolji. Ali ovako opremljen dizelaš sa 4x4 košta preko 18 hiljada i tu sve pada u vodu. Fantastičan ali nije tačno da košta kao prethodni restyling model. Pre restaylinga kanta za izbegavanje. Od 2014.godišta kupujte. Izgledaju isti samo masla je vizuelno različita a mehanički neverovatno unapređen kažu stručnjaci. Najpametnije je kupiti iz 2015te za 9 hiljada odprilike. A ovaj novi sačekati da pojeftini polovan.

boki

pre 5 godina

zamislite ovo brus li je zensko ili merlin monro musko..sve to ima na jutu pa ko poveruje poveruje..
E tako i za kola kako nas varaju ili ti pljackaju,kako obiti auto i slicno niko ne ramislja i ne snalazi se samo ode na jut i sve zna..dacija je dobra i ti poverujes u to ili ti losa i poverujes u to je se tako servira pa ko veruje veruje..

Naj bitnije je sesti u auto,videti i provozati i sta ti tvoj subjektivni osecaj govori,ako imas 15.000 imas i 17.000 rata ti je 15e veca nemoj se ciganiti..budzet ti je oko 15.000 i za te pare gledaj malo gore ili dole ne bitno je usmi ono sto ti je po ukusu...

Petar

pre 5 godina

Vidim da vecina ovde pokusava da leci svoje frustracije i primitivizam kolima. Ne znam da li im je neko objasnio da to tako ne funkcionise. Boli me uvo kako se zove, da li je ovaj bolji ili nije, cilj je da me odveze od A do B, da se ne kvari i da je odrzavanje povoljno.

Strucnjak

pre 5 godina

Duster... drugar zaglavio na ledinama na ravnom auto u blatu. Dosao duster da ga cupa, zamalo se i on ne zaglavi. Toliko o sposobnosti, dizajn slaba trojka, kvalitet jaka dvojka. Tehnologija od pre 10 god al novo “auto” je novo “auto”
(duke nukem, 15. april 2019 09:18)


Druze nije toliko o Duster-u, nego toliko o Ledinama i sta se sve naziva Beogradom :)

Cost benefit

pre 5 godina

Za cenu kakvu ima deluje sasvim ubedljivo. Sa pogonom 4x4 je upotrebljiv na zahtevnijem terenu. Potrebno je da prodje neko vreme u eksploataciji da bi dokazao opravdanost kupovine. Na prvi pogled bi se reklo da je vredan paznje.

Probirljivi

pre 5 godina

(Džej, 14. april 2019 10:25
Očekuješ da kod najjeftinijeg terenca ne bude tvrda plastika već, jelte, mekana? A na osnovu čega to očekuješ?

ciga

pre 5 godina

@Transformer
Velika većina ovdašnjih komentara na bilo koju temu je sažeta komplexima, a ne ne iskustvom i zdravim razumom. Što je skuplje i iz Evrope to se više mrzi.

Stojko

pre 5 godina

@biki
Ja sam kupio Tojotu 2012. i tad nisu imali servisne knjige. Audi je to ukinuo verovatno i pre. Tako da ce majstor Zile koji ti je to prodao sa 138000 bas izradio.

cosmo

pre 5 godina

Ne treba biti hejter... nije Dacia los auto za te novce, ali je i ovaj tekst teski marketing.

Dacia ima smisla u osnovnim verzijama, u skupljim ulazi na teren konkurencije od koje je lošija.

Imam privatno u porodici 2016 S-Cross 1.6 LPG u osnovnoj verziji. Službeno koristim 2015 Duster dCi 90 2WD u nekom srednjem.paketu s klimom.

S Cross je bolji auto.

Ostao ovde

pre 5 godina

Duster izgleda mnogo atraktivnije od kada lici na Jeep-a,posebno sa onim zadnjim svetlima preuzetim od Renegade-a.
Ovo bi bila neka realna cena za sve SUVove.Ako bi malo povecali kvalitet enterijera pa cak i uz jacu cenu od 1000 do 2000evra to bi bio pravi pogodak.Ostali brendovi samo koriste trzisnu ekspanziju ovog tipa karoserije pa su nerealno nabili cene.Posebno su bezobrazni neki nasi auto dileri.Recimo KIA Sportage je u Srbiji skuplja za 2500evra sa sve izmisljenom akcijom od 6500 ili 4500 evra.Ispada da je u CG onda akcija jos 2500 evra plus.Da ne pricamo o tome da kao daju staro za novo a onda ti srozaju cenu vozila koje otkupljuju 4000 do 5000evra od cene za koju oni posle prodaju.Govorim o skupljim i novijim modelima.Ne shvataju da su tako izgubili kupca koji ce otici u konkurentski brend.

duke nukem

pre 5 godina

Fabricke gume su bile, duster godinu dana star. Prolece, letnje gume. Zaglibili obojca, na kraju traktorce izvuce drugara a duster se sam iskopao uz guranje.

moron

pre 5 godina

Ne razumem toliko primedbi na Dustera. Ipak je Dacia.
Barem ne dolazi na "Riken" gumama od 17 i 18 cola kao nova korola.
Jedna Riken guma 225/40x18 je 5.500 dinara.
A ta korola i preko 25 hiljada eura.
A na fabiji Bridgestone ...

kole

pre 5 godina

ha ha bravo !!!

Pročitam prvu rečenicu i nasmejem se:
"jedan od najlepših SUV modela na našem tržištu."

Dobar je Duster,odličan možda i najbolji za te novce ali da je najlepši preterujete.

Vozio sam ga nedelju dana bukvalno nov sa 800 km i jedina mana po meni je zvučna izolacija.
Pri brzinama većim od 120 km/h ne čujem ni svoje misli.

Za nekoga ko svaki vikend provodi u vikendici i ko često ne izlazi na auto put ovo je idealan auto.

Posmatrac

pre 5 godina

Sta reci nego da mi sve znamo. Yugo je nabolji na svetu,Golf 2 star 30 godina je jos bolji od bilo cega a najbolja kupovina je 10-15 godina star BMW,Audi,Pasat... koji je presao jedva 100.000 km i to ga je bakica u Nemackoj vozila samo do pijace i nazad a pritom joj je desna noga bila kraca i tako u negodled. Svi su najbolji vozaci na svetu a niko nije svestan svojih gresaka u saobracaju sto je najgore. Neki se jos i hvali kako je kupio polovan A6 koji sada ima 13 godina i skoro "300.000km" i da je jos uvek "kao nov". Svabe kada procitaju ove komentare prestace da prave automobile jer nista ne valjaju. Kolima se hvali samo polusvet kome praziluk iz pozadine viri.

rani

pre 5 godina

Licno smatram da ovakvi automobili treba da postoje, jer, nije svakome bitna znacka na haubi, vec da auto bude nov, upotrebljiv, funkcionalan, jednostavan, a ne previse skup! Cak mislim, da nikako nisu trebali da izbacuju jednostavne atmosferske benzince! Ko voli da bude primecen, da bude fensi i glumi facu, ima polovnih Alfi i Audija na tone u oglasima! Inace, ne volim Daciju i ne bih je kupio, ali postujem njeno postojanje i ljude koji je poseduju!

s.nikolić , austrija

pre 5 godina

Lep auto a i cena je pristupačna i za ono što pruža na mestu je!
Problem kod svih novijih "terenaca" je da su svi pri krovu suženi i tu nastaje problem sa krupnijim i visokim osobama !
To je bio razlog što sam se odlučio za suzuki predzadnje generacije!

Mrgec

pre 5 godina

Većina ljudi koji ovde komentariše nikad nije selo u novu Dačiju ili nov automobil uopšte. Najveći domet im je A3 98 godište koji je vozila bakica u Nemačkoj ili Fokus 2002, u najboljem slučaju.
Naravno, tekst više deluje kao reklama. Malo su previše ulepšali Daster. Ja sam prošle godine kupio Dastera za 13.000 evra. Pre njega sam vozio 6 godina Sandera koga sam takođe kupio kao novo vozilo. Nula problema za tih 6 godina. Kupio ga za 7.500 a prodao za 4.000 evra što mislim da je sasvim ok. Za ovih godinu dana sa Dasterom mogu reći da je odlično vozilo što se tiče mojih potreba. Ima ono što mi treba bez previše besmislenih dodataka koji ne služe ničemu. Prostran, udoban, potrošnja prosečna. Plastika je tvrda ali nisam od onih koji uđu u auto i maze se sa plastikom. Nije nešto brz i startan ali svakako ne idem na trke.Ništa ne škripi, sve je dobro spojeno. Gepek solidan, svakako više nego što mi je potrebno.
Prošlog meseca sam sa njim išao do Regenzburga.Iznenadio sam se kad sam na ulicama grada video za tih nekoliko dana bar 50 vozila marke Dačija, najviše Dastera a Regenzburg baš i nije veliki grad.
Poenta je da normalni ljudi ne razmišljaju o brendu već o onome što im je potrebno. Mogao sam ja da poduplam cifru i kupim Kodiaka ali ne vidim poentu. Dobar je Daster uz sve svoje mane. Ko preko toga ne može da pređe ima 1000 drugih izbora. Samo je pitanje dubine džepa.

Zlatko

pre 5 godina

"Dobio je neuporedivo više opreme i to prilično luksuzne a sve to po praktično nepromenjenim cenama – idealno za naše tržište."

Ja razumem da je tekst preuzet, ali nije lepo da lažete narod. Najjeftiniji 4x4 benzinac je bio 12.000 a sada je 14.500. Ako 2500 znače "po praktično nepromenjenim cenama", koliko onda cena treba da skoči da bi se reklo da je promenjena?

Ljubisav

pre 5 godina

Novi model je za stepenicu bolji od prethodnika po pitanju: udobnosti, zvučne izolacije, ergonomije vozača, eneterijera što je za pohvalu. Primedba koju delim sa Vama jeste da je suviše visoka pedala za kvačilo tako da posle duže vožnje počinje grč u listovoma i ono što mi je posebno zasmetalo jesu brisači , kada su vremenski uslovi sa niskom temperaturom i padavinama metlice stalno lede zato što su suviše utonule u vetrobran pa ventilacija nemože da ih odledi ili je neki drugi problem, neznam dali ima ponuda sa grejačima kao rešenje.

Из угла

pre 5 godina

У Јужној Америци, Дастер има Рено лого. Мислим да се производи у Бразилу.

Dejan L

pre 5 godina

Gledao osnovni, gledao full opremu.
Kao kad uporedis Starke i Najke.U full-u je i plastika lepsa, nijansa plastike lepsa, u osnovnoj iskrzana, losa zavrsna obrada...

konkurencijski botovi

pre 5 godina

@petar
Nije samo to u pitanju mada ima i toga dosta.
Realno treba pogledati šta zapadni tekstovi kažu i s obzirom da su navikli na višu klasu i standard, dodaj jedan poen na njihovu ocenu i toliko taj suv vredi. Dakle jaka četvorka.

Milosav

pre 5 godina

...i ne dajem bulju za 1e kao 90% stanovnistva..
(spaki, 14. april 2019 20:13)

Tako je Spaki, ne daj bulju ni za 10, a kamoli za 1 euro :)

Miroljub

pre 4 godine

@To je za prevoz i prenos od A do B.
(Robi, 18. april 2019 20:45)

Pa to je svaki auto, sem ako nemas komplekse ili neki fetis. Dobro, izuzetak je sportski auto ako vozis brdske trke ili na stazi.

rastafari auspuh vari

pre 5 godina

Sjajan daster, al dzaba kad je za našeg čoveka i ovo luksuz. Vozim na poslu 2018 god. I sa predjenih 55000 nikakvih problema nije bilo.svugde prodje bez ptoblema. Za svaku preporuku. Jedino je mali gepek za toliki auto. Možda zato što je 4*4.

Ahtung

pre 5 godina

Ni ovo više nije jeftino! Samo su drugi više poskupeli. Pre nekoliko godina si za te pare mogao kupiti KIA ili Nisana. Uz to, najavljenih turbo benzinaca još uvek nema u ponudi.

Sivi Soko

pre 5 godina

@duke nukem

Taj što je došao da ga čupa, pitanje koje gume je imao.

Prešao sam 100tinak kkm sa prvom generacijom prašinara od blata banatskih najvećih i slatina, pa do planina, krševa i kamenjara, po kiši, snegu, ledu, suncu, auto-putu, natovaren, prazan, s prikolicom. Ni jednom izdao nije. 1.5 dci, 109 ks. Prva dizna otišla na oko 140kkm. Sve to vreme sa vrhunskim kramponkama na kojima se nije žalilo. Promenjene, stavljene lošije, odma' bez ESP-a ni na najmanjoj poledici. U početku potrošnja do 6, kasnije uglavnom oko 7,5, po planinama 8, auto-put natovaren + 5 osoba + klima 8.5 nije prelazio. Ovo su objektivne činjenice i neplaćena reklama, iz ličnog iskustva.

realno

pre 4 godine

Nije neki auto,ali,novo je novo,pa makar i Dacia.Ja već 5 godina vozim Daciu,kupio sam je novu,ni sijalica nije pregorela.Sve ima svoje,ne može i jare i pare.

Vladimir Galas

pre 3 godine

Treba sagledati stvari sa vise uglova. Dacia, nekom se svidja a nekom je fuj, sto se tice offroad-a mislim da je najbolja u klasi qashqaj,kuga,tiguan,kadjar. Ima najvisi klirens medju pomenutima, pogon sa Nissan xtrail , prednji deo branika je uradjen da ne kaci svaki prdez na putu nego da ima svrhu na off stazi... sto se bezbednosti tice, moguce da ga elektronika malo sprda, ali ko garantuje na polovnom autu da se jastuci 100% otvore prilikom udesa ne daj boze nikome... znam vise ljudi sto voze Daciu i kupili bi je ponovo. A ovi pacenici neka kazu koliku sumu novca uloze u turbine, zamajce,dizne,komplet kocnice.... sedeo sam u ovoj Daciji, vozio nisam ,nepravljena je ekstra. Dokker sam vozio sa 100000 na satu i ova plastika tvrda ne krcka ni malo.....