Petak, 05.04.2019.

10:19

Test polovnjaka: Mazda3 Sedan – gradska katana VIDEO

Izvor: B92

Test polovnjaka: Mazda3 Sedan – gradska katana VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

78 Komentari

Sortiraj po:

Knjigoslav

pre 5 godina

Ajd malo sa tom skyactive pričom da se iskulira, to je samo pr naziv mazdinog atmosferca. Isto kao i iPhone/iMac "retina" ekran pa kad uporediš rezoluciju sa npr. Samsungom, dodje do suza.

Mazda je (pre)lepa, motori su im sve kompleksniji, a hauba sve duža. Potrošnja benzinaca nije za hvaljenje, nije ni astronomska. Sve zavisi od kilometraže i debljine buđelara...

Pedja

pre 5 godina

@Mozak jedne kokoske

Spinujes pricu. Niko nikada nije tvrdio da je ta Mazda najekonomicnija u klasi niti je prica krenula od toga. Radi se o tome da je neko tvrdio da trosi 12L sto je suludo. E, onda si ti nasao JEDAN auto na spiritmonitor.de koji trosi 11 i na osnovu toga proglasio kako je covek u pravu i kako je dao realne podatke, iako ti je bar 6 vlasnika tog vozila sa tim motorom koji u ovom trenutku voze taj auto reklo da to nema veze sa istinom. Sad se hvatas za to da , eto, nije po datom sajtu najekonomicnija u klasi,a to nikad nije bila ni tema ni tvrdnja bilo koga, niti je svim ljudima najbitnije da li trosi litar manje ili vise od nekog drugog auta. Dakle, hvatas se za slamku, jer si uhvacen u lazi i pokusaju manipulacije na osnovu JEDNOG slucaja. Sad ne valja prosecna potrosnja i opet uzimas manjinu automobila koji su u zoni koja je veca od srednje vrednosti. E zato sam rekao da bi vam i Vucic pozavideo. Spineri klasicni, bedno. Trebalo bi da znas i da na potrosnju itekako utice stil voznje i mnogi drugi faktori. Ako ti se ne svidja auto, nije problem, zaista. Vozite sta god hocete ili mozete,ali nemojte da dolazite ovde i prosipate svoju "pamet" i dovodite u zabludu ljude koji su mozda zainteresovani za ovaj automobil tako sto pametujete onima KOJI GA VOZE i ubedjujete ih kako njihov auto koji poseduju ne trosi toliko koliko kazu nego vise. Svakom normalnom coveku ispadate smesni sa dijagnozom budale koja misli da sve zna.

kimi

pre 5 godina

@lala
Pročitaj do kraja kako šta piše i kako piše, čovek je zadojen mržnjom i besom. Ovo nije portal o političarima nego automobilima i nije mesto za iznošenje sopstvenih frustracije. Prati ga malo i sve će ti biti jasno. Što se tiče zvaničnih podataka, Srbija je ispred Nemačke po industriskom rastu!

Saler

pre 5 godina

Magistrala 5-5.5, autoput 6-6.5 (po ogranicenjima), grad 7-9 (Konjarnik-Galenika redovno). Do leta cu preci 100000 km, 2015. godiste, hecbek Challenge 2.0. Kvarova nula. Zamenjene obe h15 za dnevno svetlo, prednje kocione obloge jednom, treci set letljih guma trosim. Odlican automobil, sada vec smem to ta kazem.

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

@mozak jedne kokoške
moja G120 troši od prvog dana do sada (7000km) prosečno 7,6l/100Km
Čist grad leto ispod 8 , zimi 9 Otvoreno regionala 5,5 a autoput 6,5 (120) do 7(130) u zavisnosti od brzine.
Moj plan je da prelazim do 10.000 godišnje i mislim da mi dizel ne igra
(willem, 6. april 2019 21:48)

Verujem da je tako. I pozdravljam (razuman) izbor.

Ja razmišljam da se (privatno) vratim benzincu, jer prelazim do 20 kkm godišnje, a po gradu malo vozim (privatna) kola. Ali, brinu me i savremeni (Euro 6.2 ) benzinci (iz upustva):

"Regeneracija filtera BENZINSKIH čestica

Čestice u izduvnim gasovima se skupljaju u filteru prouzrokujući postepeno zagušenje tokom vremena...
Da bi pomogli pasivnu regeneraciju, preporučujemo da:
• vozite u različitim uslovima, uključujući i vožnju na autoputu u trajanju od minimum 20 minuta.
• odaberete pogodan stepen prenosa koji će održavati brzinu motora između 1.500 i 4.000 obrtaja u minuti.
Ukoliko je filter zasićen ili je blizu zasićenja, upozoravajuća lampica svetli ili se prikazuje poruka na informativnom ekranu.

U slučaju česte vožnje brzinama manjim od 40 km/h, ili vožnju na kratkim rastojanjima tokom kojih motor ne dostigne punu radnu temperaturu, RUČNA regeneracija Vam omogućava da započnete čišćenje filtera kada motor radi u praznom hodu...Ručna regeneracija može trajati i do 40 minuta."

borivoje surdilovic

pre 5 godina

cuj polovnjak....ovo 78 posto srba ne moze da priusti....2005 god da testirate.....tu je negde realnost....a auto da ne bude skuplji od 3000 evra.....

Drajver

pre 5 godina

Komentari kao da se skupila sirotinja ispred lokalne trafike gde ispijaju pivo krisom od zene jer nisu platili racune domacinstva i onda se posle fiksa alkohola udubila u mastu i planove da kroz deset godina kada cena odredjenog modela degradira do 2k evra isti kupi ali im problem pravi ta potrosnja od 7-8l pa sada se ubedjuju izmedju sebe da je auto los jer ni za to nemaju. :D

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".
(mozak jedne kokoške ..., 6. april 2019 16:44)

"Al nek si ti nasao tog jednog koji ima nenormalne rezultate. Vucic bi vam pozavideo..."
(Pedja, 6. april 2019 21:51)

Kako ste krenuli da pljujete "Cinika" (samo zatoj er se drznuo da iznese drugačije činjenice), ne bi me čudilo da ga nazovete i "fašistom", "tajkunom" ...

Da li je prosek potrošnje od 6,8 za G120 sa Spritmonitor.de zaista superioran ili ne, ne znam, ali, znam, ali, kada tamo podesim pretragu na najmanje 10 kkm, na gorište 2015-2019, izadju i ovi rezultati:

oktavia 1,0 TSI - 5,96
Honda civic 1,0 od 129 ks - 6,19
oktavia 1,4 i 1,5 TSI (140 i 150ks) - 6,48
i30 sa 120 ks - 6,52
auris 1,2 T od 116 ks - 6,67
focus sa 125 ks - 6,73

Liči li tebi da je G120 sa ostvarenim rezultatima ekonomičnija od gore pobrojanih?

A baš da sam našao samo jednu G120 sa velikim prosekom potrošnje, pa i nije tako, to se vidi i sa onog dijagrama za koji si postavio link. Dijagrm kaže da tamo ima 46 mazdi sa prijavljenim prosekom UKUPNE potrošnje od 7,9.

Ko zna, možda i ja sada postanem "fašista", zar ne?

Fica lerdi

pre 5 godina

Kako ljudi lazu i to sa javnim podacima... evo linka sa nemackog sajta o potrosnji na koji se pozivaju lazovi i vagen sektasi https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/250-3.html?fueltype=2&power_s=115&power_e=125&powerunit=2 ako vas mrzi da klikcete ja cu da vam skratim muke: analiza na 454 ispitanika, najmanja zabelezena 3,09l prosecna 6,72l najvisa 9,99l (raspored 454 ispitanika po potrosnji: 3,1l-1; 5,2l-5; 5,9l-52; 6,5l-197; 7,2l-141; 7,9l-42; 8,8l-12;
9,8l-3; 10,0l-1) najvise ih ima sa potrosnjom od 6,5l njih 197 i sa potrosnjom od 7.2 njih 141. Nije mi jasno da se pozivate na neki izvor i onda cinik, ciga, moron, mozak jedne kokoske i ekipa pisu izmisljene podatka. Kao da mi nemamo internet. Cemu laganja, zasto stalno iste fore. Niko od vas sem na sajmu nije sedeo u mazdi a znate da trosi 12l. Pisete o koroziji a ljudi daju 12 godina garanciju na lak. Koliko daje skoda koliko vagen, jel 3 ili 4? Stvarno ste sektasi i nepopravljivi baroni. Onaj ko hoce da kupi mazdu sigurno nece uvazavati misljenje jedog “cinika” ili “morona” koji se trude da dobiju sto vise pluseva da bi sebi nahranili ego, po principu utata. Onda kada vam napisem da ste sekta i da vas ima najvise na komentarima o japancima vi se ljutite, a svako od vas “vozi nekog japanca i ima iskustva iz prve ruke” koje su to price, dokle iste lazi stalno u krug, nije valjda da ste ispucali sve fazone?

2 ulja, 3 šećera, 3 brašna =glas Sns.u

pre 5 godina

Duzina od 4580 moze da zavara da na zadnjoj klupi ima vise prostora nego sto realno ima. Ja sam 195 i kad se namestim napred, nazad moze samo mesar da me ubaci. Definitivno nije za one koji kupuju auto "na metar", za njih je Octavia. Inace predivan auto, sa odlicnom potrosnjom s obzirom da je 2L benzinac.A komentatorima koji prozivaju za koroziju i kvalitet bi bolje bilo da to rade argumentovanije, jer ovako se da zakljuciti da su se vozili u nekoj raspaloj 323 iz '91. i da im je to reper za japanske aute.
(betmen, 06. april 2019 10:23)
@betmen
Oktavija za ovu mazdu je autina u svakom smislu i to zamislite Oktavia auto na metar.

ciga

pre 5 godina

@Lala
Mazdu ne vozim i nikad nikog nisam ni poznavao ko je vozi,zato se nebih se mesao u pitanje o potrosnji ali ono sto sa sigurnoscu mogu reci je,ako si dosao na mestto gde ces da procitas objektivne postove i korisne savete,E onda si prijatelju na pogresnom mestu !

Fort De Soto

pre 5 godina

Vozim mazdu 5 od 2011, kupljena nova, motor 2.5 benzin nije skyactive nego duratec, automatik sa 5 brzina, lokacija SAD, svaki put klima upaljena, po gradu ne prelazi 10.5 litara, a na auto putu sa tempomatom 8 litara maksimum, ne razumijem iskustvo od 12 plus litara sa manjom i laksom verzijom plus noviji motor sa direktnim ubrizgavanjem.

Lala

pre 5 godina

@ Cinik,5.april 2019 22:20)
Komentari bi trebalo da budu korisni za ljubitelje automobila a zato bi trebalo da budu rezultat objektivnog iskustva ili/i poznavanja činjenica. Kao višegodišnji vlasnik trojki (prva generacija 8 godina, treća generacija -- ova sa testa -- 3,5 godine) samo mogu da potvrdim podatke o potrošnji, po tempomatu i po merenju, a to je u beogradskoj vožnji od 7 do 8 litara leti i preko 8 litara zimi (po meni to je malo mnogo :(. Testirani paket opreme je skup zbog visokog nivoa opreme. Nažalost mnogi komentatori uopšte nisu svesni da je vrlo često razlika kod svih marki između osnovnog modela i onog sa najvišim nivoom opreme i preko 100 %. Onaj ko može to sebi da priušti, sa razlogkom uživa u autu i spolja i unutra :).

Pozdrav ljubiteljima automobila.

Pedja

pre 5 godina

"Oko potrošnje motora G120. Evo, ovaj na Spritmonitor.de na 9.840 km ima prosek potrošnje 9,79.
[link]
A, kao što se može videti, taj čovek po gradu ima prosek potrošnje i do 12-13 litara.
Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".
(mozak jedne kokoške ..., 6. april 2019 16:44)"

Evo i tebi link

https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=120&powerunit=2

Kao sto vidis sa istog sajta je. To su SVE mazde od 120 konja na benzin koje postoje na sajtu. I sta pise gore desno ?

Min: 3.09 Avg(OVO JE PROSEK): 6.8 Max:10

Al nek si ti nasao tog jednog koji ima nenormalne rezultate. Vucic bi vam pozavideo...

willem

pre 5 godina

@mozak jedne kokoške

moja G120 troši od prvog dana do sada (7000km) prosečno 7,6l/100Km

Čist grad leto ispod 8 , zimi 9
Otvoreno regionala 5,5 a autoput 6,5 (120) do 7(130) u zavisnosti od brzine ...

Moj plan je da prelazim do 10.000 godišnje i mislim da mi dizel ne igra

Gox

pre 5 godina

Vozim auto 2 godine, potrošnja grad ne prelazi 8l, autoput 130 natovaren+klima 6,5.Izuzetno precizno upravljanje, odlično leži u krivinama ali nije pretvrd, menjač klak, klak precizan.Kvalitetni materijali. Negativno: tanka farba, akustična izolacija bi mogla biti bolja, leti se mnogo znoji na sedištima. Sve u svemu jako sam zadovoljan.

NS

pre 5 godina

Smarate svi sa tom potrošnjom. Kupio benzinca, od prvog dana 8 godina svaki put napunim do vrha-45litara. Ako kupujete kola, bilo koje marke i samo na potrošnju mislite, uzmite bicikl. Svaki proizvodjač je dobar ako koristite auto kako treba. Imao i nemca i japanca. Svaki ima svoje prednosti i mane. Sve je do gazde, uglavnom lošeg i nabedjenog u zemlji Srbiji. Pozdav

kimi

pre 5 godina

Ako će mo da budemo pošteni,onda moramo reći da je Mazda samo jedan lep automobil sa jako uspešnim dizajnom(stvar ukusa) i ništa više od toga.Ni po čemu drugom se ne izdvaja od ostatka klase.

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

Oko potrošnje motora G120. Evo, ovaj na Spritmonitor.de na 9.840 km ima prosek potrošnje 9,79.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/642606.html
A, kao što se može videti, taj čovek po gradu ima prosek potrošnje i do 12-13 litara.
Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".

tex viler

pre 5 godina

Vozim Mazdu 6, 2.0 165 ks i prosecna potrosnja u gradu mi se kretala izmedju 7,6 i 9,7 l, u zavisnosti od forsiranja, klime, optecenja itd. Ne znam kako si ti uspeo sa trojkom sa 120 ks da postignes 12 litara ako znas da koristis menjac.
(Kako?, 06. april 2019 11:04)


voziio pod ručnom...

Toronto

pre 5 godina

Ovde su mazde dosta popularne i ima ih dosta na ulicama. Cene su ok. Lim jeste slaba tačka, naročito kod mazde 3. Puno ih je načela korozija, ali i ovde se zimi soli nemilice. Za mazdu je obavezno redovno prskati zaštitu i onda nema problema. Benzinski motori su im fantastični, puno prelaze i vrlo su pouzdani. Sve u svemu, solidan kvalitet za dat novac.

Pedja

pre 5 godina

@Cinik

Pa i dok zagrejes motor, ako to radis u leru, to trosi gorivo. Jos ona ima ono turazno paljenje. Da, do posla imam 3km do tamo i 3km nazad. Ja sam ti rekao PROSECNU potrosnju za rezervoar do rezerve jer uvek sipam pun, a to nije SAMO voznja do posla i nazad, ali jeste vecinsko. Za ta 3km do posla motor ne moze posteno da se zagreje, tek kad dodjem relativno blizu posla ugasi se lampica da je motor hladan. Za "gde nadje ovih 300cl" necu ni da komentarisem, da sam napisao da trosi 9L ti bi rekao "pa to moze da znaci i 9.9!"..Inace, recena potrosnja nije sa boarda vec vodim evidenciju i na Fuelio aplikaciji. Nemam ja sta sa tobom da se ubedjujem, ja vozim taj auto vec skoro 2 godine i napisao sam posteno svoja iskustva. Meni je zao ako si ti imao drugacija jer ja ne znam sta bi trebalo onda da mu radim pa da trosi 12L, to mi je neverovatno. Da li je najbolji auto na svetu? Nije, ima svoje mane. Svako nek kupi sta mu odgovara. Ali za ovaj ja pricam iz prve ruke jer ga posedujem i kad vidim komentare kako nekom trosi 11L ili vise...idite u servis da se proveri, ne znam sta drugo da vam kazem, zaista. Ne radim ja za Mazdu niti bilo koga, nece niko da mi plati da lazem za nekoga, a da se hvalim autom koji vozim samo da bih ga pokazao u dobrom svetlu ljudima koje ne poznajem...to bi tek bila dijagnoza. Ja sam svoje utiske napisao jer sam vlasnik, mozda nekom pomogne. Tebe posto vidjam na svakoj vesti za neki auto, moglo bi se zakljuciti da si vozio..sve. Vrlo zanimljivo..

Jovan Milkic

pre 5 godina

Prvi auto mi je bio golf 3 1.8 na plin, drugi auto petica 1.9 tdi, posle toga sam uzeo sesticu sa 1.6 tdi motorom. Svi su bili pomalo tvdi za nase puteve, kao i za duza putovanja. Najbolje me je sluzila trojka, najmanje sve kvarila i ako je bila sa puno kilometara. Kada sam video ovaj primerak mazde 3 bas u sedan verziji zaljubio sam se na prvi pogled. Uspeo sam da uzmem skoro nov primerak sa nesto manje od 15 hiljada km sa istim ovom motorom. Auto trosi BEOgradske voznje 8 litra, super je udoban, upija neravnine i rupe kao da je mnogo vece medjuosovinsko. Lezanje i upravljanje vrhunsko. Cekam opet istu priliku pa da probam da uzmem opet mazdu 3 sedan, samo ovu novu. Bio na sajmu i odusevio se. Mislim da nema dalje u ponudi kompaktnih sedana. Slozio bih se sa reporterom u potpunosti, ovi momci sto po komentarima pisu o rdja, potrosnja ulja i goriva, su obicne prazne price. Ko danas pravi auto koji rdja? To sto ne mogu da veruju da benzinski motor moze manje da trosi od dizela je zato sto su ograniceni i nisu probali nista sem dizela starog 20 godina.

mlađan lovac

pre 5 godina

Peđa!Gledao si seriju "Vruć Vetar"?Pa tamo imaš lika koji se zove Kontraš.Mi ovde imamo CINIKA.Tko god za nešto napiše da je dobro(a naročito za Srbiju)predlažem da pročitate njegove komentare.

Kako?

pre 5 godina

@ C i n i k, 05. april 2019 22:20

Vozim Mazdu 6, 2.0 165 ks i prosecna potrosnja u gradu mi se kretala izmedju 7,6 i 9,7 l, u zavisnosti od forsiranja, klime, optecenja itd. Ne znam kako si ti uspeo sa trojkom sa 120 ks da postignes 12 litara ako znas da koristis menjac.

japi

pre 5 godina

@CINIK
Ja sam je puno terao i teram je. Grad plafon 9l/ i to zimi, dugorocna mesovita potrosnja 7.5l/100km. 11-12l mozda ako vozis u prvoj ceo zivot.

Lazar Bojanic

pre 5 godina

vozim takav sličan i mogu samo reći da nije najbolji ali je jako jako dobar auto.

Test je pošteno oslikao prednosti i mane automobila.

jaretina

pre 5 godina

prvo, vozim korejanca, pa me baš briga za švabe vs žuti (a u principu me baš briga za sve (ne ide u moj džep ako neko proda/kupi kola)), ali znam dečka koji je imao ova kola, kaže da je ova kola retko na jednocifrenom broju litara. grad 15, autoput 9.
e sad važna napomena: on je tad imao 25god i tada (a i sada) vozi agresivno. u gradu visoki obrtaji zbog preticanja, autoput 150 minimum.
znači, trebalo bi kao obavezu u komentarima navesti koliko imate godina kada pričate o potrošnji.

betmen

pre 5 godina

Duzina od 4580 moze da zavara da na zadnjoj klupi ima vise prostora nego sto realno ima. Ja sam 195 i kad se namestim napred, nazad moze samo mesar da me ubaci. Definitivno nije za one koji kupuju auto "na metar", za njih je Octavia. Inace predivan auto, sa odlicnom potrosnjom s obzirom da je 2L benzinac.

A komentatorima koji prozivaju za koroziju i kvalitet bi bolje bilo da to rade argumentovanije, jer ovako se da zakljuciti da su se vozili u nekoj raspaloj 323 iz '91. i da im je to reper za japanske aute.

Fica lerdi

pre 5 godina

Gledao sam sta koja garancija obuhvata i video da mazda daje 12 godina garanciju na lak. Ne vidim cemu opet laganje i stalno isto laganje ovih botova kako mazde trule. Mozda bilo osamdesetih i devedesetih, na nekim primercima. Pogledajte po oglasima pa sami procenite. Takodje sam gledao i koliko vagen daje garanciju na svoja vozila. Da skratim ima 4 god ili 150.000km, prva godina je osnovna ili 10.000km, ostalo je sve dodatno i nisu u obavezi da vam zamene deo koji je neispravan. Takodje osnovna garancija moze da i nevazi. Evo citiracu: Osnovna garancija ne pokriva nedostatak koji je nastupio kao posledica:
- dejstva više sile (poplava, grom, zemljotres i sl.);
- specifičnih uslova eksploatacije i rukovanja vozilom (sudar, loši putevi i sl.);...
- loseg goriva.... znaci crkne vam motor, koristili ste lose gorivo, odu amortizeri rupe krive.... meni je vise smesno posto kao pokvarene ploce vrte u krug lazi o koroziji, crkavanju motora, potrosnji (kaze covek da trosi 8 a botovi kao meni 11-12, kao i njihov prius, smesno). pogledajte novu mazdu u satu lepo su odradili recenziju i taman da cujete sta se sve dobija za 20.000 koliko kosta pocetna verzija, a onda vidite koliko kosta isto tako opremljen golf barem 35k€. Taman da vam bude jasno zasto ovoliko lazu vagen sektasi

Dejan L

pre 5 godina

Komsija kupio 2016. crevnu
Sav lak na rubovima spao.
Nisu mu uvazili garanciju.
Dno dna. Kazu vozio po kamenju.
Jeste, po Durmitoru niz kotlinu.
Ekoloske boje kao na Hondi

Zicco

pre 5 godina

@Cinik Ne može ni u Vojvodini. Vozim trojku iz videa, prosek, uglavnom po Subotici, 11,7 l/100. Žena vozi Renault Kadjar tce 120, turbobenzinac 1.2, prosek je 8,6. Mazda je ozbiljan potrošač.

XoX

pre 5 godina

Veliki sam ljubitelj nemackih automobila ne zelim da navodim koji vozim i koje sam vozio nije mi to cilj. Od skoro u kuci imamo testirani automobil samo sa drugim motorom 1.5 120ks i automatskim menjacem. Auto se vozi po centru Beograda i ne razradjen prvih 1.500km trosi 9.2L g-drive 100. O dizajnu ne vredi raspravljati meni je auto prelep.
Kvalitet enterijera je na jako visokom nivou i ja sam vrlo prijatno iznenadjen. Ko kaze da su nemci bolji nisam siguran da su upravu, prvo su filozofije potpuno razlicite a samim tim i proizvod. Pozdrav svima.

Vozac

pre 5 godina

Bas te 15e je razmatrah, nisam otisao dalje od cenovnika.Pa sedan kosta kao Insignia ili Mondeo, razumem da je Hirosima daleko, carina 12.5 % i ostali troskovi, ali preteraste. Ne sumnjam u vrhunski kvalitet, ali par hiljada evra razlike u ceni mi je tesko doplatiti s obzirom da mi se nikad nece vratiti.

C i n i k

pre 5 godina

Pedja, 05. april 2019 20:32)

Nezagrejan motor,6 km ga vozis,i zimi ti trosi 9.3 L? A zagrejan bi trosio 8,manje i od dizela?
I de nadje bas ovih 300 cl..?
Verovatno bas slepo verujes bordu?
Kad bi stvarno benzinac od 2.0 i 120 ks trosio 8,9 l po gradu tesko da bi iko ugradjivao gas u njega...
Ok, uzivaj ti u toj potrosnji sta drugo da ti napisem...
Jedini je problem da neko naivan ne poveruje u te price pa se zaleti i kupi benzinca od 2.0 misleci da ce da trosi manje i od dizela,posle jure plin i metan da ugradjuju,to je problem,nije problem sto ces ti sa mnom da se ubedjujes,ja sam to imao i rekao sebi,hvala,nikad vise..

Vladis NS

pre 5 godina

Jooj! Kako smatrate sa švabe - japanci. Vozio sam Lupo 1.0 benzin nov kupljen u Autokomercu 2000. do 2004. Odličan gradski auto. Kupio opet potpuno nov Polo 1.9 SDI i vozio ga do 2008. Kupio novu Jettu 2.0 TDI do 2011 je u sreći i veselju vozio. Polo je ok, osim što je trošio ulje ko sumanut. Dolivao litru na 4-5 hiljada. Jetta, tvrda, brza malo trošila, mesta imala taman koliko mi treba. Sticajem raznih životnih okolnosti od 2011 do 2014.vozio Twingo 1.2, možda najbolji mali auto što postoji, takođe i Punta 1.2 novog kupljenog u Stojanovu 2010. godište i njega i sad vozim. Odlična kanta za završavanje posla s jeftinim održavanjem i to je to. Kupim 2014. dobro održavan Nissan Note 1.6 benzin 2007. godište i to vozim i dan današnji. Nissan je neuporedivo udobniji, jeftin za održavanje, troši po gradu 7.5 L, na auto putu isto, regionalni put 80 - 90 na sat 6 - 6,2L. Delova ima i nisu skupi, neki čak i jeftiniji nego za VW. Sad dolazi momenat da ponovo kupim novi auto i nema šanse da bude VW, Nissan ili neki drugi japanac... Punto dok se ne raspadne iako je sebi zaradio tri nova...

Nebitan

pre 5 godina

Prosle godine rodjak imao neku porodicnu frku i morali smo za Nis hitno. Honda Civic 2010, 1.8 (dakle japanac), 3 vozaca, 20h voznje. Auto se gasio na pumpama dok smo jeli i u Nisu nekih 6-7 sati dok smo malo odspavali. Nakon toga, sedanje u kola i nazad za Dizeldorf. U povratku smo vozili oko 24h (guzva strasna bila).
Realno, masina nije uspela ni da se ohladi kako treba....
Prosecna potrosnja benzina 7.8l.
Ulja....ni mililitar!!!!

Tako da svi vi koji pljujete motore japanaca i potrosnju ulja, mozete slobodno da im se sagnete.... i pogledate nivo ulja...

sima

pre 5 godina

@Rob Sinji
Vozila od 2002-2007 idu kao mećava, troše kao upaljač, prešla su 160.000km,održavana u ovlašćenom servisu i imaju urednu dokumentaciju. Dobiješ i garanciju pride. Šta tu ima da se testira. Ne postoji ništa bolje. Još ako je nemački premijum...ih! Usput, ne znam nikoga ko vozi 16 godina star automobil. Ne znam ni bogataše. Nešto nije u redu ili sa tvojom precepcijom prosečnog Srbina, ili sa mojom. Moguće je i da sam bot jer se moje mišljenje ne slaže sa mišljenjem 20-30 komentatora ovde. Ako imaš znanje (ne školu, znanje) voziš pristojan automobil. Ako motaš kablove voziš krš kako ovde tako i bilo gde. Smarate sa kukanjem.

C i n i k

pre 5 godina

Lala, 05. april 2019 19:39)

Lalo sve ok,solidna je Mazda 3 ali 7, 8 litra benzina u gradu?
Mozda negde u Vojvodini mada sumnjam,jer toliko trosi Punto 1.2 cmm, realna gradska potrosnja je oko 11 do 12 l, ja sam to malo terao pa znam..

Laki-Ns

pre 5 godina

(Djuro, 05. april 2019 14:59)

O cemu ti druze pricas? U svakom vecem gradu imas makar po jednu prodavnicu rezervnih delova za japance gde mozes kupiti sve za mazdu i bez cekanja na delove. O Bg da i ne pricam. Ti mora da si ljuti vozac neke vw lesine tipa golf 2 sa pola miliona km na satu. Nisi ti druze ni prosao pored mazde a kamoli sta drugo

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

"Odličan i pouzdan auto koji kao polovnjak drži nenormalnu cenu. Čak je takvu polovnu mazdu skoro nemoguće dobiti."
(vozač demokrata, 5. april 2019 17:12)

Da, baš zato su oglasi na početku drugog kvartala 2019. godine prepuni i salonskih mazdi iz 2017. godine.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/pretraga?brand=mazda&price_from=&price_to=&year_from=2017&year_to=2017&loanInstallmentFrom=&loanInstallmentTo=&loanDeposit=&loanPeriod=&door_num=&submit_1=&without_price=1&date_limit=&showOldNew=all&modeltxt=&engine_volume_from=&engine_volume_to=&power_from=&power_to=&mileage_from=&mileage_to=1000&emission_class=&seat_num=&wheel_side=®istration=&country=&country_origin=&city=®istration_price=&page=&sort=

Smuleco

pre 5 godina

Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube.
(Jarić T Živadin, 05. april 2019 15:58)

Upravo je dizajnerski pun pogodak, ta produžena hauba!:)
I taj fazon i dalje furaju na svim modelima, što im doprinosi eleganciji, i sportskoj noti..nešto drugačije, a dopadljivo (eye-catcher), u odnosu na ostale:)

Pedja

pre 5 godina

"Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube."

Mozda ces se iznenaditi, ako ovu specifikaciju ne daje proizvodjac, a mnogi zapravo daju, samo ti to ne znas jer novi auto sa tom knjigom za koriscenje ocigledno nikad nisi imao, informacije mozes da nadjes i na internetu. Mazda 3 hatchback je 10cm duza od nekog proseka klase, ugrubo, i tacno je da je to otislo na nesto duzu haubu zbog drugacije izduvne grane. Medjutim, time se onda lako zakljuci da je prostor u kabini otprilike isti kao kod ostalih. Raspitaj se malo, mislim da ces se iznenaditi. Sto se tice kapaciteta prtljaznika takodje je u proseku klase ili iznad u odnosu na automobile koji su se pojavili te godine. Hatchback ima 365L, sedan 420L.

Pedja

pre 5 godina

"Da pitam ja vlasnike Mazdi, kako korozija, kako potrošnja ulja? Japansko auto nikada ne bi kupio - delovi preskoupi, čekaju se 2-3 nedelje, kvalitet nula... Samo mit od strane vlasnika da sebe opravdaju šta su kupili. Ko i vlasnici Dačije i francuza."

Mazda 3, 2017, 2.0L 120 konja. Korozije nema, potrosnje ulja nema (Vozio Hondu pre Mazde, 8 godina, nikad nije trosila ulje). Kvalitet 0? Aj da sednemo u tvog Nemca i da mi objasnis sta je tacno tu kvalitetnije jer sam takodje vozio iste...Pre ce biti mit to sto ti pises a vozis se u Golfu 2. Takodje, imali u firmi dacije (prodate ove godine posle 8 godina) i nije bilo vecih problema sa njima. Al sve to tebe nece spreciti da mislis da samo Nemci prave dobre automiobile....Inace, kako gramatika? Kaze se "japanski auto" a ne "japansko auto".

"Mnogo trosi 2.0 benzinac.Ispod 11 l u gradu nema sanse a neretko i vise.
Ovako je ok,solidan.
(C i n i k, 5. april 2019 16:21)"

Ovo ne moze biti smesnije. Ja do posla imam 6km, motor mi se posteno ni ne zagreje. 99% moje voznje je gradska voznja, najvise do posla i nazad. I na tih 6km do posla i ostatka sto se krecem, zimi trosi 9.3L, ne znam odakle ti ta lazna informacija o potrosnji koja ne moze biti dalja od istine. Siguran sam da ces pokusati da me ubedis da ne znam ja dobro potrosnju auta koji zapravo vozim....

Lala

pre 5 godina

Mala dopuna prikazu: u ovom paketu Mazda3 ima parking senzore napred i nazad, točkove 18 inča, automatsko gradsko kočenje pri malim brzinama, električne retrovizore itd, i naravno rezervoar od 50 l (a ne od 38 ili 39). Nažalost, tačno je da auto ne voli kratke gradske relacije i zato je potrošnja u gradu između 7 i 8 l.

Rob Sinji

pre 5 godina

Polovnjak iz 2015 ? Kolike plate imaju ti vaši novinari kada ovakve stvari objavljuju. Prosečan Srbin bi da zna o problemima vozila iz 2002-2007. Kakva crna tri-četiri godine stara vozila . To voze bogataši.

vozač demokrata

pre 5 godina

Odličan i pouzdan auto koji kao polovnjak drži nenormalnu cenu. Čak je takvu polovnu mazdu skoro nemoguće dobiti. Niko je ne izbacuje u oglas nego ostane u familiji kao što je praksa u razvijenim zemljama.
Jeste auto koji drži cenu, ali ima i sitnih nedostataka: loša zvučna izolacija, korozija na duži rok, mali prtljažnik i malo mesta na zadnjoj klupi.

Dunavko

pre 5 godina

Gledam često na YT testove koje radi Miloš sa svojom ekipom i što se mene tiče,svaka čast,nastavite!Jedino bih ga zamolio a nadam se da se neće uvrijediti,da izbaci one fore sa kesom čipsa i velikom flašom vode jer to uopšte nije bitno u ukupnoj ocjeni automobila.Srećno u daljem radu!!!

Jarić T Živadin

pre 5 godina

Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube.

Djuro

pre 5 godina

Pogrešno ste napisali "kanta". Nije katana, već kanta.

Da pitam ja vlasnike Mazdi, kako korozija, kako potrošnja ulja? Japansko auto nikada ne bi kupio - delovi preskoupi, čekaju se 2-3 nedelje, kvalitet nula... Samo mit od strane vlasnika da sebe opravdaju šta su kupili. Ko i vlasnici Dačije i francuza.

Rob Sinji

pre 5 godina

Polovnjak iz 2015 ? Kolike plate imaju ti vaši novinari kada ovakve stvari objavljuju. Prosečan Srbin bi da zna o problemima vozila iz 2002-2007. Kakva crna tri-četiri godine stara vozila . To voze bogataši.

Laki-Ns

pre 5 godina

(Djuro, 05. april 2019 14:59)

O cemu ti druze pricas? U svakom vecem gradu imas makar po jednu prodavnicu rezervnih delova za japance gde mozes kupiti sve za mazdu i bez cekanja na delove. O Bg da i ne pricam. Ti mora da si ljuti vozac neke vw lesine tipa golf 2 sa pola miliona km na satu. Nisi ti druze ni prosao pored mazde a kamoli sta drugo

Pedja

pre 5 godina

"Da pitam ja vlasnike Mazdi, kako korozija, kako potrošnja ulja? Japansko auto nikada ne bi kupio - delovi preskoupi, čekaju se 2-3 nedelje, kvalitet nula... Samo mit od strane vlasnika da sebe opravdaju šta su kupili. Ko i vlasnici Dačije i francuza."

Mazda 3, 2017, 2.0L 120 konja. Korozije nema, potrosnje ulja nema (Vozio Hondu pre Mazde, 8 godina, nikad nije trosila ulje). Kvalitet 0? Aj da sednemo u tvog Nemca i da mi objasnis sta je tacno tu kvalitetnije jer sam takodje vozio iste...Pre ce biti mit to sto ti pises a vozis se u Golfu 2. Takodje, imali u firmi dacije (prodate ove godine posle 8 godina) i nije bilo vecih problema sa njima. Al sve to tebe nece spreciti da mislis da samo Nemci prave dobre automiobile....Inace, kako gramatika? Kaze se "japanski auto" a ne "japansko auto".

"Mnogo trosi 2.0 benzinac.Ispod 11 l u gradu nema sanse a neretko i vise.
Ovako je ok,solidan.
(C i n i k, 5. april 2019 16:21)"

Ovo ne moze biti smesnije. Ja do posla imam 6km, motor mi se posteno ni ne zagreje. 99% moje voznje je gradska voznja, najvise do posla i nazad. I na tih 6km do posla i ostatka sto se krecem, zimi trosi 9.3L, ne znam odakle ti ta lazna informacija o potrosnji koja ne moze biti dalja od istine. Siguran sam da ces pokusati da me ubedis da ne znam ja dobro potrosnju auta koji zapravo vozim....

sima

pre 5 godina

@Rob Sinji
Vozila od 2002-2007 idu kao mećava, troše kao upaljač, prešla su 160.000km,održavana u ovlašćenom servisu i imaju urednu dokumentaciju. Dobiješ i garanciju pride. Šta tu ima da se testira. Ne postoji ništa bolje. Još ako je nemački premijum...ih! Usput, ne znam nikoga ko vozi 16 godina star automobil. Ne znam ni bogataše. Nešto nije u redu ili sa tvojom precepcijom prosečnog Srbina, ili sa mojom. Moguće je i da sam bot jer se moje mišljenje ne slaže sa mišljenjem 20-30 komentatora ovde. Ako imaš znanje (ne školu, znanje) voziš pristojan automobil. Ako motaš kablove voziš krš kako ovde tako i bilo gde. Smarate sa kukanjem.

Lala

pre 5 godina

Mala dopuna prikazu: u ovom paketu Mazda3 ima parking senzore napred i nazad, točkove 18 inča, automatsko gradsko kočenje pri malim brzinama, električne retrovizore itd, i naravno rezervoar od 50 l (a ne od 38 ili 39). Nažalost, tačno je da auto ne voli kratke gradske relacije i zato je potrošnja u gradu između 7 i 8 l.

NS

pre 5 godina

Smarate svi sa tom potrošnjom. Kupio benzinca, od prvog dana 8 godina svaki put napunim do vrha-45litara. Ako kupujete kola, bilo koje marke i samo na potrošnju mislite, uzmite bicikl. Svaki proizvodjač je dobar ako koristite auto kako treba. Imao i nemca i japanca. Svaki ima svoje prednosti i mane. Sve je do gazde, uglavnom lošeg i nabedjenog u zemlji Srbiji. Pozdav

C i n i k

pre 5 godina

Lala, 05. april 2019 19:39)

Lalo sve ok,solidna je Mazda 3 ali 7, 8 litra benzina u gradu?
Mozda negde u Vojvodini mada sumnjam,jer toliko trosi Punto 1.2 cmm, realna gradska potrosnja je oko 11 do 12 l, ja sam to malo terao pa znam..

Jovan Milkic

pre 5 godina

Prvi auto mi je bio golf 3 1.8 na plin, drugi auto petica 1.9 tdi, posle toga sam uzeo sesticu sa 1.6 tdi motorom. Svi su bili pomalo tvdi za nase puteve, kao i za duza putovanja. Najbolje me je sluzila trojka, najmanje sve kvarila i ako je bila sa puno kilometara. Kada sam video ovaj primerak mazde 3 bas u sedan verziji zaljubio sam se na prvi pogled. Uspeo sam da uzmem skoro nov primerak sa nesto manje od 15 hiljada km sa istim ovom motorom. Auto trosi BEOgradske voznje 8 litra, super je udoban, upija neravnine i rupe kao da je mnogo vece medjuosovinsko. Lezanje i upravljanje vrhunsko. Cekam opet istu priliku pa da probam da uzmem opet mazdu 3 sedan, samo ovu novu. Bio na sajmu i odusevio se. Mislim da nema dalje u ponudi kompaktnih sedana. Slozio bih se sa reporterom u potpunosti, ovi momci sto po komentarima pisu o rdja, potrosnja ulja i goriva, su obicne prazne price. Ko danas pravi auto koji rdja? To sto ne mogu da veruju da benzinski motor moze manje da trosi od dizela je zato sto su ograniceni i nisu probali nista sem dizela starog 20 godina.

Pedja

pre 5 godina

@Cinik

Pa i dok zagrejes motor, ako to radis u leru, to trosi gorivo. Jos ona ima ono turazno paljenje. Da, do posla imam 3km do tamo i 3km nazad. Ja sam ti rekao PROSECNU potrosnju za rezervoar do rezerve jer uvek sipam pun, a to nije SAMO voznja do posla i nazad, ali jeste vecinsko. Za ta 3km do posla motor ne moze posteno da se zagreje, tek kad dodjem relativno blizu posla ugasi se lampica da je motor hladan. Za "gde nadje ovih 300cl" necu ni da komentarisem, da sam napisao da trosi 9L ti bi rekao "pa to moze da znaci i 9.9!"..Inace, recena potrosnja nije sa boarda vec vodim evidenciju i na Fuelio aplikaciji. Nemam ja sta sa tobom da se ubedjujem, ja vozim taj auto vec skoro 2 godine i napisao sam posteno svoja iskustva. Meni je zao ako si ti imao drugacija jer ja ne znam sta bi trebalo onda da mu radim pa da trosi 12L, to mi je neverovatno. Da li je najbolji auto na svetu? Nije, ima svoje mane. Svako nek kupi sta mu odgovara. Ali za ovaj ja pricam iz prve ruke jer ga posedujem i kad vidim komentare kako nekom trosi 11L ili vise...idite u servis da se proveri, ne znam sta drugo da vam kazem, zaista. Ne radim ja za Mazdu niti bilo koga, nece niko da mi plati da lazem za nekoga, a da se hvalim autom koji vozim samo da bih ga pokazao u dobrom svetlu ljudima koje ne poznajem...to bi tek bila dijagnoza. Ja sam svoje utiske napisao jer sam vlasnik, mozda nekom pomogne. Tebe posto vidjam na svakoj vesti za neki auto, moglo bi se zakljuciti da si vozio..sve. Vrlo zanimljivo..

Jarić T Živadin

pre 5 godina

Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube.

Dunavko

pre 5 godina

Gledam često na YT testove koje radi Miloš sa svojom ekipom i što se mene tiče,svaka čast,nastavite!Jedino bih ga zamolio a nadam se da se neće uvrijediti,da izbaci one fore sa kesom čipsa i velikom flašom vode jer to uopšte nije bitno u ukupnoj ocjeni automobila.Srećno u daljem radu!!!

Smuleco

pre 5 godina

Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube.
(Jarić T Živadin, 05. april 2019 15:58)

Upravo je dizajnerski pun pogodak, ta produžena hauba!:)
I taj fazon i dalje furaju na svim modelima, što im doprinosi eleganciji, i sportskoj noti..nešto drugačije, a dopadljivo (eye-catcher), u odnosu na ostale:)

vozač demokrata

pre 5 godina

Odličan i pouzdan auto koji kao polovnjak drži nenormalnu cenu. Čak je takvu polovnu mazdu skoro nemoguće dobiti. Niko je ne izbacuje u oglas nego ostane u familiji kao što je praksa u razvijenim zemljama.
Jeste auto koji drži cenu, ali ima i sitnih nedostataka: loša zvučna izolacija, korozija na duži rok, mali prtljažnik i malo mesta na zadnjoj klupi.

Fica lerdi

pre 5 godina

Gledao sam sta koja garancija obuhvata i video da mazda daje 12 godina garanciju na lak. Ne vidim cemu opet laganje i stalno isto laganje ovih botova kako mazde trule. Mozda bilo osamdesetih i devedesetih, na nekim primercima. Pogledajte po oglasima pa sami procenite. Takodje sam gledao i koliko vagen daje garanciju na svoja vozila. Da skratim ima 4 god ili 150.000km, prva godina je osnovna ili 10.000km, ostalo je sve dodatno i nisu u obavezi da vam zamene deo koji je neispravan. Takodje osnovna garancija moze da i nevazi. Evo citiracu: Osnovna garancija ne pokriva nedostatak koji je nastupio kao posledica:
- dejstva više sile (poplava, grom, zemljotres i sl.);
- specifičnih uslova eksploatacije i rukovanja vozilom (sudar, loši putevi i sl.);...
- loseg goriva.... znaci crkne vam motor, koristili ste lose gorivo, odu amortizeri rupe krive.... meni je vise smesno posto kao pokvarene ploce vrte u krug lazi o koroziji, crkavanju motora, potrosnji (kaze covek da trosi 8 a botovi kao meni 11-12, kao i njihov prius, smesno). pogledajte novu mazdu u satu lepo su odradili recenziju i taman da cujete sta se sve dobija za 20.000 koliko kosta pocetna verzija, a onda vidite koliko kosta isto tako opremljen golf barem 35k€. Taman da vam bude jasno zasto ovoliko lazu vagen sektasi

Kako?

pre 5 godina

@ C i n i k, 05. april 2019 22:20

Vozim Mazdu 6, 2.0 165 ks i prosecna potrosnja u gradu mi se kretala izmedju 7,6 i 9,7 l, u zavisnosti od forsiranja, klime, optecenja itd. Ne znam kako si ti uspeo sa trojkom sa 120 ks da postignes 12 litara ako znas da koristis menjac.

Nebitan

pre 5 godina

Prosle godine rodjak imao neku porodicnu frku i morali smo za Nis hitno. Honda Civic 2010, 1.8 (dakle japanac), 3 vozaca, 20h voznje. Auto se gasio na pumpama dok smo jeli i u Nisu nekih 6-7 sati dok smo malo odspavali. Nakon toga, sedanje u kola i nazad za Dizeldorf. U povratku smo vozili oko 24h (guzva strasna bila).
Realno, masina nije uspela ni da se ohladi kako treba....
Prosecna potrosnja benzina 7.8l.
Ulja....ni mililitar!!!!

Tako da svi vi koji pljujete motore japanaca i potrosnju ulja, mozete slobodno da im se sagnete.... i pogledate nivo ulja...

jaretina

pre 5 godina

prvo, vozim korejanca, pa me baš briga za švabe vs žuti (a u principu me baš briga za sve (ne ide u moj džep ako neko proda/kupi kola)), ali znam dečka koji je imao ova kola, kaže da je ova kola retko na jednocifrenom broju litara. grad 15, autoput 9.
e sad važna napomena: on je tad imao 25god i tada (a i sada) vozi agresivno. u gradu visoki obrtaji zbog preticanja, autoput 150 minimum.
znači, trebalo bi kao obavezu u komentarima navesti koliko imate godina kada pričate o potrošnji.

mlađan lovac

pre 5 godina

Peđa!Gledao si seriju "Vruć Vetar"?Pa tamo imaš lika koji se zove Kontraš.Mi ovde imamo CINIKA.Tko god za nešto napiše da je dobro(a naročito za Srbiju)predlažem da pročitate njegove komentare.

betmen

pre 5 godina

Duzina od 4580 moze da zavara da na zadnjoj klupi ima vise prostora nego sto realno ima. Ja sam 195 i kad se namestim napred, nazad moze samo mesar da me ubaci. Definitivno nije za one koji kupuju auto "na metar", za njih je Octavia. Inace predivan auto, sa odlicnom potrosnjom s obzirom da je 2L benzinac.

A komentatorima koji prozivaju za koroziju i kvalitet bi bolje bilo da to rade argumentovanije, jer ovako se da zakljuciti da su se vozili u nekoj raspaloj 323 iz '91. i da im je to reper za japanske aute.

Drajver

pre 5 godina

Komentari kao da se skupila sirotinja ispred lokalne trafike gde ispijaju pivo krisom od zene jer nisu platili racune domacinstva i onda se posle fiksa alkohola udubila u mastu i planove da kroz deset godina kada cena odredjenog modela degradira do 2k evra isti kupi ali im problem pravi ta potrosnja od 7-8l pa sada se ubedjuju izmedju sebe da je auto los jer ni za to nemaju. :D

japi

pre 5 godina

@CINIK
Ja sam je puno terao i teram je. Grad plafon 9l/ i to zimi, dugorocna mesovita potrosnja 7.5l/100km. 11-12l mozda ako vozis u prvoj ceo zivot.

Pedja

pre 5 godina

"Oko potrošnje motora G120. Evo, ovaj na Spritmonitor.de na 9.840 km ima prosek potrošnje 9,79.
[link]
A, kao što se može videti, taj čovek po gradu ima prosek potrošnje i do 12-13 litara.
Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".
(mozak jedne kokoške ..., 6. april 2019 16:44)"

Evo i tebi link

https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=120&powerunit=2

Kao sto vidis sa istog sajta je. To su SVE mazde od 120 konja na benzin koje postoje na sajtu. I sta pise gore desno ?

Min: 3.09 Avg(OVO JE PROSEK): 6.8 Max:10

Al nek si ti nasao tog jednog koji ima nenormalne rezultate. Vucic bi vam pozavideo...

Gox

pre 5 godina

Vozim auto 2 godine, potrošnja grad ne prelazi 8l, autoput 130 natovaren+klima 6,5.Izuzetno precizno upravljanje, odlično leži u krivinama ali nije pretvrd, menjač klak, klak precizan.Kvalitetni materijali. Negativno: tanka farba, akustična izolacija bi mogla biti bolja, leti se mnogo znoji na sedištima. Sve u svemu jako sam zadovoljan.

Toronto

pre 5 godina

Ovde su mazde dosta popularne i ima ih dosta na ulicama. Cene su ok. Lim jeste slaba tačka, naročito kod mazde 3. Puno ih je načela korozija, ali i ovde se zimi soli nemilice. Za mazdu je obavezno redovno prskati zaštitu i onda nema problema. Benzinski motori su im fantastični, puno prelaze i vrlo su pouzdani. Sve u svemu, solidan kvalitet za dat novac.

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

"Odličan i pouzdan auto koji kao polovnjak drži nenormalnu cenu. Čak je takvu polovnu mazdu skoro nemoguće dobiti."
(vozač demokrata, 5. april 2019 17:12)

Da, baš zato su oglasi na početku drugog kvartala 2019. godine prepuni i salonskih mazdi iz 2017. godine.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/pretraga?brand=mazda&price_from=&price_to=&year_from=2017&year_to=2017&loanInstallmentFrom=&loanInstallmentTo=&loanDeposit=&loanPeriod=&door_num=&submit_1=&without_price=1&date_limit=&showOldNew=all&modeltxt=&engine_volume_from=&engine_volume_to=&power_from=&power_to=&mileage_from=&mileage_to=1000&emission_class=&seat_num=&wheel_side=®istration=&country=&country_origin=&city=®istration_price=&page=&sort=

Lala

pre 5 godina

@ Cinik,5.april 2019 22:20)
Komentari bi trebalo da budu korisni za ljubitelje automobila a zato bi trebalo da budu rezultat objektivnog iskustva ili/i poznavanja činjenica. Kao višegodišnji vlasnik trojki (prva generacija 8 godina, treća generacija -- ova sa testa -- 3,5 godine) samo mogu da potvrdim podatke o potrošnji, po tempomatu i po merenju, a to je u beogradskoj vožnji od 7 do 8 litara leti i preko 8 litara zimi (po meni to je malo mnogo :(. Testirani paket opreme je skup zbog visokog nivoa opreme. Nažalost mnogi komentatori uopšte nisu svesni da je vrlo često razlika kod svih marki između osnovnog modela i onog sa najvišim nivoom opreme i preko 100 %. Onaj ko može to sebi da priušti, sa razlogkom uživa u autu i spolja i unutra :).

Pozdrav ljubiteljima automobila.

Pedja

pre 5 godina

"Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube."

Mozda ces se iznenaditi, ako ovu specifikaciju ne daje proizvodjac, a mnogi zapravo daju, samo ti to ne znas jer novi auto sa tom knjigom za koriscenje ocigledno nikad nisi imao, informacije mozes da nadjes i na internetu. Mazda 3 hatchback je 10cm duza od nekog proseka klase, ugrubo, i tacno je da je to otislo na nesto duzu haubu zbog drugacije izduvne grane. Medjutim, time se onda lako zakljuci da je prostor u kabini otprilike isti kao kod ostalih. Raspitaj se malo, mislim da ces se iznenaditi. Sto se tice kapaciteta prtljaznika takodje je u proseku klase ili iznad u odnosu na automobile koji su se pojavili te godine. Hatchback ima 365L, sedan 420L.

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

Oko potrošnje motora G120. Evo, ovaj na Spritmonitor.de na 9.840 km ima prosek potrošnje 9,79.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/642606.html
A, kao što se može videti, taj čovek po gradu ima prosek potrošnje i do 12-13 litara.
Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".

Djuro

pre 5 godina

Pogrešno ste napisali "kanta". Nije katana, već kanta.

Da pitam ja vlasnike Mazdi, kako korozija, kako potrošnja ulja? Japansko auto nikada ne bi kupio - delovi preskoupi, čekaju se 2-3 nedelje, kvalitet nula... Samo mit od strane vlasnika da sebe opravdaju šta su kupili. Ko i vlasnici Dačije i francuza.

Lazar Bojanic

pre 5 godina

vozim takav sličan i mogu samo reći da nije najbolji ali je jako jako dobar auto.

Test je pošteno oslikao prednosti i mane automobila.

tex viler

pre 5 godina

Vozim Mazdu 6, 2.0 165 ks i prosecna potrosnja u gradu mi se kretala izmedju 7,6 i 9,7 l, u zavisnosti od forsiranja, klime, optecenja itd. Ne znam kako si ti uspeo sa trojkom sa 120 ks da postignes 12 litara ako znas da koristis menjac.
(Kako?, 06. april 2019 11:04)


voziio pod ručnom...

willem

pre 5 godina

@mozak jedne kokoške

moja G120 troši od prvog dana do sada (7000km) prosečno 7,6l/100Km

Čist grad leto ispod 8 , zimi 9
Otvoreno regionala 5,5 a autoput 6,5 (120) do 7(130) u zavisnosti od brzine ...

Moj plan je da prelazim do 10.000 godišnje i mislim da mi dizel ne igra

kimi

pre 5 godina

Ako će mo da budemo pošteni,onda moramo reći da je Mazda samo jedan lep automobil sa jako uspešnim dizajnom(stvar ukusa) i ništa više od toga.Ni po čemu drugom se ne izdvaja od ostatka klase.

Saler

pre 5 godina

Magistrala 5-5.5, autoput 6-6.5 (po ogranicenjima), grad 7-9 (Konjarnik-Galenika redovno). Do leta cu preci 100000 km, 2015. godiste, hecbek Challenge 2.0. Kvarova nula. Zamenjene obe h15 za dnevno svetlo, prednje kocione obloge jednom, treci set letljih guma trosim. Odlican automobil, sada vec smem to ta kazem.

Vozac

pre 5 godina

Bas te 15e je razmatrah, nisam otisao dalje od cenovnika.Pa sedan kosta kao Insignia ili Mondeo, razumem da je Hirosima daleko, carina 12.5 % i ostali troskovi, ali preteraste. Ne sumnjam u vrhunski kvalitet, ali par hiljada evra razlike u ceni mi je tesko doplatiti s obzirom da mi se nikad nece vratiti.

XoX

pre 5 godina

Veliki sam ljubitelj nemackih automobila ne zelim da navodim koji vozim i koje sam vozio nije mi to cilj. Od skoro u kuci imamo testirani automobil samo sa drugim motorom 1.5 120ks i automatskim menjacem. Auto se vozi po centru Beograda i ne razradjen prvih 1.500km trosi 9.2L g-drive 100. O dizajnu ne vredi raspravljati meni je auto prelep.
Kvalitet enterijera je na jako visokom nivou i ja sam vrlo prijatno iznenadjen. Ko kaze da su nemci bolji nisam siguran da su upravu, prvo su filozofije potpuno razlicite a samim tim i proizvod. Pozdrav svima.

borivoje surdilovic

pre 5 godina

cuj polovnjak....ovo 78 posto srba ne moze da priusti....2005 god da testirate.....tu je negde realnost....a auto da ne bude skuplji od 3000 evra.....

Vladis NS

pre 5 godina

Jooj! Kako smatrate sa švabe - japanci. Vozio sam Lupo 1.0 benzin nov kupljen u Autokomercu 2000. do 2004. Odličan gradski auto. Kupio opet potpuno nov Polo 1.9 SDI i vozio ga do 2008. Kupio novu Jettu 2.0 TDI do 2011 je u sreći i veselju vozio. Polo je ok, osim što je trošio ulje ko sumanut. Dolivao litru na 4-5 hiljada. Jetta, tvrda, brza malo trošila, mesta imala taman koliko mi treba. Sticajem raznih životnih okolnosti od 2011 do 2014.vozio Twingo 1.2, možda najbolji mali auto što postoji, takođe i Punta 1.2 novog kupljenog u Stojanovu 2010. godište i njega i sad vozim. Odlična kanta za završavanje posla s jeftinim održavanjem i to je to. Kupim 2014. dobro održavan Nissan Note 1.6 benzin 2007. godište i to vozim i dan današnji. Nissan je neuporedivo udobniji, jeftin za održavanje, troši po gradu 7.5 L, na auto putu isto, regionalni put 80 - 90 na sat 6 - 6,2L. Delova ima i nisu skupi, neki čak i jeftiniji nego za VW. Sad dolazi momenat da ponovo kupim novi auto i nema šanse da bude VW, Nissan ili neki drugi japanac... Punto dok se ne raspadne iako je sebi zaradio tri nova...

Fica lerdi

pre 5 godina

Kako ljudi lazu i to sa javnim podacima... evo linka sa nemackog sajta o potrosnji na koji se pozivaju lazovi i vagen sektasi https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/250-3.html?fueltype=2&power_s=115&power_e=125&powerunit=2 ako vas mrzi da klikcete ja cu da vam skratim muke: analiza na 454 ispitanika, najmanja zabelezena 3,09l prosecna 6,72l najvisa 9,99l (raspored 454 ispitanika po potrosnji: 3,1l-1; 5,2l-5; 5,9l-52; 6,5l-197; 7,2l-141; 7,9l-42; 8,8l-12;
9,8l-3; 10,0l-1) najvise ih ima sa potrosnjom od 6,5l njih 197 i sa potrosnjom od 7.2 njih 141. Nije mi jasno da se pozivate na neki izvor i onda cinik, ciga, moron, mozak jedne kokoske i ekipa pisu izmisljene podatka. Kao da mi nemamo internet. Cemu laganja, zasto stalno iste fore. Niko od vas sem na sajmu nije sedeo u mazdi a znate da trosi 12l. Pisete o koroziji a ljudi daju 12 godina garanciju na lak. Koliko daje skoda koliko vagen, jel 3 ili 4? Stvarno ste sektasi i nepopravljivi baroni. Onaj ko hoce da kupi mazdu sigurno nece uvazavati misljenje jedog “cinika” ili “morona” koji se trude da dobiju sto vise pluseva da bi sebi nahranili ego, po principu utata. Onda kada vam napisem da ste sekta i da vas ima najvise na komentarima o japancima vi se ljutite, a svako od vas “vozi nekog japanca i ima iskustva iz prve ruke” koje su to price, dokle iste lazi stalno u krug, nije valjda da ste ispucali sve fazone?

Zicco

pre 5 godina

@Cinik Ne može ni u Vojvodini. Vozim trojku iz videa, prosek, uglavnom po Subotici, 11,7 l/100. Žena vozi Renault Kadjar tce 120, turbobenzinac 1.2, prosek je 8,6. Mazda je ozbiljan potrošač.

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

@mozak jedne kokoške
moja G120 troši od prvog dana do sada (7000km) prosečno 7,6l/100Km
Čist grad leto ispod 8 , zimi 9 Otvoreno regionala 5,5 a autoput 6,5 (120) do 7(130) u zavisnosti od brzine.
Moj plan je da prelazim do 10.000 godišnje i mislim da mi dizel ne igra
(willem, 6. april 2019 21:48)

Verujem da je tako. I pozdravljam (razuman) izbor.

Ja razmišljam da se (privatno) vratim benzincu, jer prelazim do 20 kkm godišnje, a po gradu malo vozim (privatna) kola. Ali, brinu me i savremeni (Euro 6.2 ) benzinci (iz upustva):

"Regeneracija filtera BENZINSKIH čestica

Čestice u izduvnim gasovima se skupljaju u filteru prouzrokujući postepeno zagušenje tokom vremena...
Da bi pomogli pasivnu regeneraciju, preporučujemo da:
• vozite u različitim uslovima, uključujući i vožnju na autoputu u trajanju od minimum 20 minuta.
• odaberete pogodan stepen prenosa koji će održavati brzinu motora između 1.500 i 4.000 obrtaja u minuti.
Ukoliko je filter zasićen ili je blizu zasićenja, upozoravajuća lampica svetli ili se prikazuje poruka na informativnom ekranu.

U slučaju česte vožnje brzinama manjim od 40 km/h, ili vožnju na kratkim rastojanjima tokom kojih motor ne dostigne punu radnu temperaturu, RUČNA regeneracija Vam omogućava da započnete čišćenje filtera kada motor radi u praznom hodu...Ručna regeneracija može trajati i do 40 minuta."

ciga

pre 5 godina

@Lala
Mazdu ne vozim i nikad nikog nisam ni poznavao ko je vozi,zato se nebih se mesao u pitanje o potrosnji ali ono sto sa sigurnoscu mogu reci je,ako si dosao na mestto gde ces da procitas objektivne postove i korisne savete,E onda si prijatelju na pogresnom mestu !

Pedja

pre 5 godina

@Mozak jedne kokoske

Spinujes pricu. Niko nikada nije tvrdio da je ta Mazda najekonomicnija u klasi niti je prica krenula od toga. Radi se o tome da je neko tvrdio da trosi 12L sto je suludo. E, onda si ti nasao JEDAN auto na spiritmonitor.de koji trosi 11 i na osnovu toga proglasio kako je covek u pravu i kako je dao realne podatke, iako ti je bar 6 vlasnika tog vozila sa tim motorom koji u ovom trenutku voze taj auto reklo da to nema veze sa istinom. Sad se hvatas za to da , eto, nije po datom sajtu najekonomicnija u klasi,a to nikad nije bila ni tema ni tvrdnja bilo koga, niti je svim ljudima najbitnije da li trosi litar manje ili vise od nekog drugog auta. Dakle, hvatas se za slamku, jer si uhvacen u lazi i pokusaju manipulacije na osnovu JEDNOG slucaja. Sad ne valja prosecna potrosnja i opet uzimas manjinu automobila koji su u zoni koja je veca od srednje vrednosti. E zato sam rekao da bi vam i Vucic pozavideo. Spineri klasicni, bedno. Trebalo bi da znas i da na potrosnju itekako utice stil voznje i mnogi drugi faktori. Ako ti se ne svidja auto, nije problem, zaista. Vozite sta god hocete ili mozete,ali nemojte da dolazite ovde i prosipate svoju "pamet" i dovodite u zabludu ljude koji su mozda zainteresovani za ovaj automobil tako sto pametujete onima KOJI GA VOZE i ubedjujete ih kako njihov auto koji poseduju ne trosi toliko koliko kazu nego vise. Svakom normalnom coveku ispadate smesni sa dijagnozom budale koja misli da sve zna.

Dejan L

pre 5 godina

Komsija kupio 2016. crevnu
Sav lak na rubovima spao.
Nisu mu uvazili garanciju.
Dno dna. Kazu vozio po kamenju.
Jeste, po Durmitoru niz kotlinu.
Ekoloske boje kao na Hondi

Fort De Soto

pre 5 godina

Vozim mazdu 5 od 2011, kupljena nova, motor 2.5 benzin nije skyactive nego duratec, automatik sa 5 brzina, lokacija SAD, svaki put klima upaljena, po gradu ne prelazi 10.5 litara, a na auto putu sa tempomatom 8 litara maksimum, ne razumijem iskustvo od 12 plus litara sa manjom i laksom verzijom plus noviji motor sa direktnim ubrizgavanjem.

C i n i k

pre 5 godina

Pedja, 05. april 2019 20:32)

Nezagrejan motor,6 km ga vozis,i zimi ti trosi 9.3 L? A zagrejan bi trosio 8,manje i od dizela?
I de nadje bas ovih 300 cl..?
Verovatno bas slepo verujes bordu?
Kad bi stvarno benzinac od 2.0 i 120 ks trosio 8,9 l po gradu tesko da bi iko ugradjivao gas u njega...
Ok, uzivaj ti u toj potrosnji sta drugo da ti napisem...
Jedini je problem da neko naivan ne poveruje u te price pa se zaleti i kupi benzinca od 2.0 misleci da ce da trosi manje i od dizela,posle jure plin i metan da ugradjuju,to je problem,nije problem sto ces ti sa mnom da se ubedjujes,ja sam to imao i rekao sebi,hvala,nikad vise..

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".
(mozak jedne kokoške ..., 6. april 2019 16:44)

"Al nek si ti nasao tog jednog koji ima nenormalne rezultate. Vucic bi vam pozavideo..."
(Pedja, 6. april 2019 21:51)

Kako ste krenuli da pljujete "Cinika" (samo zatoj er se drznuo da iznese drugačije činjenice), ne bi me čudilo da ga nazovete i "fašistom", "tajkunom" ...

Da li je prosek potrošnje od 6,8 za G120 sa Spritmonitor.de zaista superioran ili ne, ne znam, ali, znam, ali, kada tamo podesim pretragu na najmanje 10 kkm, na gorište 2015-2019, izadju i ovi rezultati:

oktavia 1,0 TSI - 5,96
Honda civic 1,0 od 129 ks - 6,19
oktavia 1,4 i 1,5 TSI (140 i 150ks) - 6,48
i30 sa 120 ks - 6,52
auris 1,2 T od 116 ks - 6,67
focus sa 125 ks - 6,73

Liči li tebi da je G120 sa ostvarenim rezultatima ekonomičnija od gore pobrojanih?

A baš da sam našao samo jednu G120 sa velikim prosekom potrošnje, pa i nije tako, to se vidi i sa onog dijagrama za koji si postavio link. Dijagrm kaže da tamo ima 46 mazdi sa prijavljenim prosekom UKUPNE potrošnje od 7,9.

Ko zna, možda i ja sada postanem "fašista", zar ne?

kimi

pre 5 godina

@lala
Pročitaj do kraja kako šta piše i kako piše, čovek je zadojen mržnjom i besom. Ovo nije portal o političarima nego automobilima i nije mesto za iznošenje sopstvenih frustracije. Prati ga malo i sve će ti biti jasno. Što se tiče zvaničnih podataka, Srbija je ispred Nemačke po industriskom rastu!

2 ulja, 3 šećera, 3 brašna =glas Sns.u

pre 5 godina

Duzina od 4580 moze da zavara da na zadnjoj klupi ima vise prostora nego sto realno ima. Ja sam 195 i kad se namestim napred, nazad moze samo mesar da me ubaci. Definitivno nije za one koji kupuju auto "na metar", za njih je Octavia. Inace predivan auto, sa odlicnom potrosnjom s obzirom da je 2L benzinac.A komentatorima koji prozivaju za koroziju i kvalitet bi bolje bilo da to rade argumentovanije, jer ovako se da zakljuciti da su se vozili u nekoj raspaloj 323 iz '91. i da im je to reper za japanske aute.
(betmen, 06. april 2019 10:23)
@betmen
Oktavija za ovu mazdu je autina u svakom smislu i to zamislite Oktavia auto na metar.

Knjigoslav

pre 5 godina

Ajd malo sa tom skyactive pričom da se iskulira, to je samo pr naziv mazdinog atmosferca. Isto kao i iPhone/iMac "retina" ekran pa kad uporediš rezoluciju sa npr. Samsungom, dodje do suza.

Mazda je (pre)lepa, motori su im sve kompleksniji, a hauba sve duža. Potrošnja benzinaca nije za hvaljenje, nije ni astronomska. Sve zavisi od kilometraže i debljine buđelara...

Djuro

pre 5 godina

Pogrešno ste napisali "kanta". Nije katana, već kanta.

Da pitam ja vlasnike Mazdi, kako korozija, kako potrošnja ulja? Japansko auto nikada ne bi kupio - delovi preskoupi, čekaju se 2-3 nedelje, kvalitet nula... Samo mit od strane vlasnika da sebe opravdaju šta su kupili. Ko i vlasnici Dačije i francuza.

Rob Sinji

pre 5 godina

Polovnjak iz 2015 ? Kolike plate imaju ti vaši novinari kada ovakve stvari objavljuju. Prosečan Srbin bi da zna o problemima vozila iz 2002-2007. Kakva crna tri-četiri godine stara vozila . To voze bogataši.

C i n i k

pre 5 godina

Lala, 05. april 2019 19:39)

Lalo sve ok,solidna je Mazda 3 ali 7, 8 litra benzina u gradu?
Mozda negde u Vojvodini mada sumnjam,jer toliko trosi Punto 1.2 cmm, realna gradska potrosnja je oko 11 do 12 l, ja sam to malo terao pa znam..

Jarić T Živadin

pre 5 godina

Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube.

Dejan L

pre 5 godina

Komsija kupio 2016. crevnu
Sav lak na rubovima spao.
Nisu mu uvazili garanciju.
Dno dna. Kazu vozio po kamenju.
Jeste, po Durmitoru niz kotlinu.
Ekoloske boje kao na Hondi

sima

pre 5 godina

@Rob Sinji
Vozila od 2002-2007 idu kao mećava, troše kao upaljač, prešla su 160.000km,održavana u ovlašćenom servisu i imaju urednu dokumentaciju. Dobiješ i garanciju pride. Šta tu ima da se testira. Ne postoji ništa bolje. Još ako je nemački premijum...ih! Usput, ne znam nikoga ko vozi 16 godina star automobil. Ne znam ni bogataše. Nešto nije u redu ili sa tvojom precepcijom prosečnog Srbina, ili sa mojom. Moguće je i da sam bot jer se moje mišljenje ne slaže sa mišljenjem 20-30 komentatora ovde. Ako imaš znanje (ne školu, znanje) voziš pristojan automobil. Ako motaš kablove voziš krš kako ovde tako i bilo gde. Smarate sa kukanjem.

kimi

pre 5 godina

Ako će mo da budemo pošteni,onda moramo reći da je Mazda samo jedan lep automobil sa jako uspešnim dizajnom(stvar ukusa) i ništa više od toga.Ni po čemu drugom se ne izdvaja od ostatka klase.

vozač demokrata

pre 5 godina

Odličan i pouzdan auto koji kao polovnjak drži nenormalnu cenu. Čak je takvu polovnu mazdu skoro nemoguće dobiti. Niko je ne izbacuje u oglas nego ostane u familiji kao što je praksa u razvijenim zemljama.
Jeste auto koji drži cenu, ali ima i sitnih nedostataka: loša zvučna izolacija, korozija na duži rok, mali prtljažnik i malo mesta na zadnjoj klupi.

C i n i k

pre 5 godina

Pedja, 05. april 2019 20:32)

Nezagrejan motor,6 km ga vozis,i zimi ti trosi 9.3 L? A zagrejan bi trosio 8,manje i od dizela?
I de nadje bas ovih 300 cl..?
Verovatno bas slepo verujes bordu?
Kad bi stvarno benzinac od 2.0 i 120 ks trosio 8,9 l po gradu tesko da bi iko ugradjivao gas u njega...
Ok, uzivaj ti u toj potrosnji sta drugo da ti napisem...
Jedini je problem da neko naivan ne poveruje u te price pa se zaleti i kupi benzinca od 2.0 misleci da ce da trosi manje i od dizela,posle jure plin i metan da ugradjuju,to je problem,nije problem sto ces ti sa mnom da se ubedjujes,ja sam to imao i rekao sebi,hvala,nikad vise..

Pedja

pre 5 godina

"Da pitam ja vlasnike Mazdi, kako korozija, kako potrošnja ulja? Japansko auto nikada ne bi kupio - delovi preskoupi, čekaju se 2-3 nedelje, kvalitet nula... Samo mit od strane vlasnika da sebe opravdaju šta su kupili. Ko i vlasnici Dačije i francuza."

Mazda 3, 2017, 2.0L 120 konja. Korozije nema, potrosnje ulja nema (Vozio Hondu pre Mazde, 8 godina, nikad nije trosila ulje). Kvalitet 0? Aj da sednemo u tvog Nemca i da mi objasnis sta je tacno tu kvalitetnije jer sam takodje vozio iste...Pre ce biti mit to sto ti pises a vozis se u Golfu 2. Takodje, imali u firmi dacije (prodate ove godine posle 8 godina) i nije bilo vecih problema sa njima. Al sve to tebe nece spreciti da mislis da samo Nemci prave dobre automiobile....Inace, kako gramatika? Kaze se "japanski auto" a ne "japansko auto".

"Mnogo trosi 2.0 benzinac.Ispod 11 l u gradu nema sanse a neretko i vise.
Ovako je ok,solidan.
(C i n i k, 5. april 2019 16:21)"

Ovo ne moze biti smesnije. Ja do posla imam 6km, motor mi se posteno ni ne zagreje. 99% moje voznje je gradska voznja, najvise do posla i nazad. I na tih 6km do posla i ostatka sto se krecem, zimi trosi 9.3L, ne znam odakle ti ta lazna informacija o potrosnji koja ne moze biti dalja od istine. Siguran sam da ces pokusati da me ubedis da ne znam ja dobro potrosnju auta koji zapravo vozim....

Laki-Ns

pre 5 godina

(Djuro, 05. april 2019 14:59)

O cemu ti druze pricas? U svakom vecem gradu imas makar po jednu prodavnicu rezervnih delova za japance gde mozes kupiti sve za mazdu i bez cekanja na delove. O Bg da i ne pricam. Ti mora da si ljuti vozac neke vw lesine tipa golf 2 sa pola miliona km na satu. Nisi ti druze ni prosao pored mazde a kamoli sta drugo

Zicco

pre 5 godina

@Cinik Ne može ni u Vojvodini. Vozim trojku iz videa, prosek, uglavnom po Subotici, 11,7 l/100. Žena vozi Renault Kadjar tce 120, turbobenzinac 1.2, prosek je 8,6. Mazda je ozbiljan potrošač.

Dunavko

pre 5 godina

Gledam često na YT testove koje radi Miloš sa svojom ekipom i što se mene tiče,svaka čast,nastavite!Jedino bih ga zamolio a nadam se da se neće uvrijediti,da izbaci one fore sa kesom čipsa i velikom flašom vode jer to uopšte nije bitno u ukupnoj ocjeni automobila.Srećno u daljem radu!!!

Jovan Milkic

pre 5 godina

Prvi auto mi je bio golf 3 1.8 na plin, drugi auto petica 1.9 tdi, posle toga sam uzeo sesticu sa 1.6 tdi motorom. Svi su bili pomalo tvdi za nase puteve, kao i za duza putovanja. Najbolje me je sluzila trojka, najmanje sve kvarila i ako je bila sa puno kilometara. Kada sam video ovaj primerak mazde 3 bas u sedan verziji zaljubio sam se na prvi pogled. Uspeo sam da uzmem skoro nov primerak sa nesto manje od 15 hiljada km sa istim ovom motorom. Auto trosi BEOgradske voznje 8 litra, super je udoban, upija neravnine i rupe kao da je mnogo vece medjuosovinsko. Lezanje i upravljanje vrhunsko. Cekam opet istu priliku pa da probam da uzmem opet mazdu 3 sedan, samo ovu novu. Bio na sajmu i odusevio se. Mislim da nema dalje u ponudi kompaktnih sedana. Slozio bih se sa reporterom u potpunosti, ovi momci sto po komentarima pisu o rdja, potrosnja ulja i goriva, su obicne prazne price. Ko danas pravi auto koji rdja? To sto ne mogu da veruju da benzinski motor moze manje da trosi od dizela je zato sto su ograniceni i nisu probali nista sem dizela starog 20 godina.

Smuleco

pre 5 godina

Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube.
(Jarić T Živadin, 05. april 2019 15:58)

Upravo je dizajnerski pun pogodak, ta produžena hauba!:)
I taj fazon i dalje furaju na svim modelima, što im doprinosi eleganciji, i sportskoj noti..nešto drugačije, a dopadljivo (eye-catcher), u odnosu na ostale:)

Pedja

pre 5 godina

"Po nekoj vrsti kazne,trebalo bi naterati proizvođače automobila, da u specifikaciju vozila, obavezno uvrste i zapreminu putničke kabine.Ova mazda bi bila svakako na poslednjem mestu,dok bi na prvom mestu bila po nepotrebnoj dužini haube."

Mozda ces se iznenaditi, ako ovu specifikaciju ne daje proizvodjac, a mnogi zapravo daju, samo ti to ne znas jer novi auto sa tom knjigom za koriscenje ocigledno nikad nisi imao, informacije mozes da nadjes i na internetu. Mazda 3 hatchback je 10cm duza od nekog proseka klase, ugrubo, i tacno je da je to otislo na nesto duzu haubu zbog drugacije izduvne grane. Medjutim, time se onda lako zakljuci da je prostor u kabini otprilike isti kao kod ostalih. Raspitaj se malo, mislim da ces se iznenaditi. Sto se tice kapaciteta prtljaznika takodje je u proseku klase ili iznad u odnosu na automobile koji su se pojavili te godine. Hatchback ima 365L, sedan 420L.

2 ulja, 3 šećera, 3 brašna =glas Sns.u

pre 5 godina

Duzina od 4580 moze da zavara da na zadnjoj klupi ima vise prostora nego sto realno ima. Ja sam 195 i kad se namestim napred, nazad moze samo mesar da me ubaci. Definitivno nije za one koji kupuju auto "na metar", za njih je Octavia. Inace predivan auto, sa odlicnom potrosnjom s obzirom da je 2L benzinac.A komentatorima koji prozivaju za koroziju i kvalitet bi bolje bilo da to rade argumentovanije, jer ovako se da zakljuciti da su se vozili u nekoj raspaloj 323 iz '91. i da im je to reper za japanske aute.
(betmen, 06. april 2019 10:23)
@betmen
Oktavija za ovu mazdu je autina u svakom smislu i to zamislite Oktavia auto na metar.

Nebitan

pre 5 godina

Prosle godine rodjak imao neku porodicnu frku i morali smo za Nis hitno. Honda Civic 2010, 1.8 (dakle japanac), 3 vozaca, 20h voznje. Auto se gasio na pumpama dok smo jeli i u Nisu nekih 6-7 sati dok smo malo odspavali. Nakon toga, sedanje u kola i nazad za Dizeldorf. U povratku smo vozili oko 24h (guzva strasna bila).
Realno, masina nije uspela ni da se ohladi kako treba....
Prosecna potrosnja benzina 7.8l.
Ulja....ni mililitar!!!!

Tako da svi vi koji pljujete motore japanaca i potrosnju ulja, mozete slobodno da im se sagnete.... i pogledate nivo ulja...

japi

pre 5 godina

@CINIK
Ja sam je puno terao i teram je. Grad plafon 9l/ i to zimi, dugorocna mesovita potrosnja 7.5l/100km. 11-12l mozda ako vozis u prvoj ceo zivot.

Pedja

pre 5 godina

@Cinik

Pa i dok zagrejes motor, ako to radis u leru, to trosi gorivo. Jos ona ima ono turazno paljenje. Da, do posla imam 3km do tamo i 3km nazad. Ja sam ti rekao PROSECNU potrosnju za rezervoar do rezerve jer uvek sipam pun, a to nije SAMO voznja do posla i nazad, ali jeste vecinsko. Za ta 3km do posla motor ne moze posteno da se zagreje, tek kad dodjem relativno blizu posla ugasi se lampica da je motor hladan. Za "gde nadje ovih 300cl" necu ni da komentarisem, da sam napisao da trosi 9L ti bi rekao "pa to moze da znaci i 9.9!"..Inace, recena potrosnja nije sa boarda vec vodim evidenciju i na Fuelio aplikaciji. Nemam ja sta sa tobom da se ubedjujem, ja vozim taj auto vec skoro 2 godine i napisao sam posteno svoja iskustva. Meni je zao ako si ti imao drugacija jer ja ne znam sta bi trebalo onda da mu radim pa da trosi 12L, to mi je neverovatno. Da li je najbolji auto na svetu? Nije, ima svoje mane. Svako nek kupi sta mu odgovara. Ali za ovaj ja pricam iz prve ruke jer ga posedujem i kad vidim komentare kako nekom trosi 11L ili vise...idite u servis da se proveri, ne znam sta drugo da vam kazem, zaista. Ne radim ja za Mazdu niti bilo koga, nece niko da mi plati da lazem za nekoga, a da se hvalim autom koji vozim samo da bih ga pokazao u dobrom svetlu ljudima koje ne poznajem...to bi tek bila dijagnoza. Ja sam svoje utiske napisao jer sam vlasnik, mozda nekom pomogne. Tebe posto vidjam na svakoj vesti za neki auto, moglo bi se zakljuciti da si vozio..sve. Vrlo zanimljivo..

Lala

pre 5 godina

Mala dopuna prikazu: u ovom paketu Mazda3 ima parking senzore napred i nazad, točkove 18 inča, automatsko gradsko kočenje pri malim brzinama, električne retrovizore itd, i naravno rezervoar od 50 l (a ne od 38 ili 39). Nažalost, tačno je da auto ne voli kratke gradske relacije i zato je potrošnja u gradu između 7 i 8 l.

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

"Odličan i pouzdan auto koji kao polovnjak drži nenormalnu cenu. Čak je takvu polovnu mazdu skoro nemoguće dobiti."
(vozač demokrata, 5. april 2019 17:12)

Da, baš zato su oglasi na početku drugog kvartala 2019. godine prepuni i salonskih mazdi iz 2017. godine.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/pretraga?brand=mazda&price_from=&price_to=&year_from=2017&year_to=2017&loanInstallmentFrom=&loanInstallmentTo=&loanDeposit=&loanPeriod=&door_num=&submit_1=&without_price=1&date_limit=&showOldNew=all&modeltxt=&engine_volume_from=&engine_volume_to=&power_from=&power_to=&mileage_from=&mileage_to=1000&emission_class=&seat_num=&wheel_side=®istration=&country=&country_origin=&city=®istration_price=&page=&sort=

jaretina

pre 5 godina

prvo, vozim korejanca, pa me baš briga za švabe vs žuti (a u principu me baš briga za sve (ne ide u moj džep ako neko proda/kupi kola)), ali znam dečka koji je imao ova kola, kaže da je ova kola retko na jednocifrenom broju litara. grad 15, autoput 9.
e sad važna napomena: on je tad imao 25god i tada (a i sada) vozi agresivno. u gradu visoki obrtaji zbog preticanja, autoput 150 minimum.
znači, trebalo bi kao obavezu u komentarima navesti koliko imate godina kada pričate o potrošnji.

Toronto

pre 5 godina

Ovde su mazde dosta popularne i ima ih dosta na ulicama. Cene su ok. Lim jeste slaba tačka, naročito kod mazde 3. Puno ih je načela korozija, ali i ovde se zimi soli nemilice. Za mazdu je obavezno redovno prskati zaštitu i onda nema problema. Benzinski motori su im fantastični, puno prelaze i vrlo su pouzdani. Sve u svemu, solidan kvalitet za dat novac.

Vladis NS

pre 5 godina

Jooj! Kako smatrate sa švabe - japanci. Vozio sam Lupo 1.0 benzin nov kupljen u Autokomercu 2000. do 2004. Odličan gradski auto. Kupio opet potpuno nov Polo 1.9 SDI i vozio ga do 2008. Kupio novu Jettu 2.0 TDI do 2011 je u sreći i veselju vozio. Polo je ok, osim što je trošio ulje ko sumanut. Dolivao litru na 4-5 hiljada. Jetta, tvrda, brza malo trošila, mesta imala taman koliko mi treba. Sticajem raznih životnih okolnosti od 2011 do 2014.vozio Twingo 1.2, možda najbolji mali auto što postoji, takođe i Punta 1.2 novog kupljenog u Stojanovu 2010. godište i njega i sad vozim. Odlična kanta za završavanje posla s jeftinim održavanjem i to je to. Kupim 2014. dobro održavan Nissan Note 1.6 benzin 2007. godište i to vozim i dan današnji. Nissan je neuporedivo udobniji, jeftin za održavanje, troši po gradu 7.5 L, na auto putu isto, regionalni put 80 - 90 na sat 6 - 6,2L. Delova ima i nisu skupi, neki čak i jeftiniji nego za VW. Sad dolazi momenat da ponovo kupim novi auto i nema šanse da bude VW, Nissan ili neki drugi japanac... Punto dok se ne raspadne iako je sebi zaradio tri nova...

Fica lerdi

pre 5 godina

Gledao sam sta koja garancija obuhvata i video da mazda daje 12 godina garanciju na lak. Ne vidim cemu opet laganje i stalno isto laganje ovih botova kako mazde trule. Mozda bilo osamdesetih i devedesetih, na nekim primercima. Pogledajte po oglasima pa sami procenite. Takodje sam gledao i koliko vagen daje garanciju na svoja vozila. Da skratim ima 4 god ili 150.000km, prva godina je osnovna ili 10.000km, ostalo je sve dodatno i nisu u obavezi da vam zamene deo koji je neispravan. Takodje osnovna garancija moze da i nevazi. Evo citiracu: Osnovna garancija ne pokriva nedostatak koji je nastupio kao posledica:
- dejstva više sile (poplava, grom, zemljotres i sl.);
- specifičnih uslova eksploatacije i rukovanja vozilom (sudar, loši putevi i sl.);...
- loseg goriva.... znaci crkne vam motor, koristili ste lose gorivo, odu amortizeri rupe krive.... meni je vise smesno posto kao pokvarene ploce vrte u krug lazi o koroziji, crkavanju motora, potrosnji (kaze covek da trosi 8 a botovi kao meni 11-12, kao i njihov prius, smesno). pogledajte novu mazdu u satu lepo su odradili recenziju i taman da cujete sta se sve dobija za 20.000 koliko kosta pocetna verzija, a onda vidite koliko kosta isto tako opremljen golf barem 35k€. Taman da vam bude jasno zasto ovoliko lazu vagen sektasi

Kako?

pre 5 godina

@ C i n i k, 05. april 2019 22:20

Vozim Mazdu 6, 2.0 165 ks i prosecna potrosnja u gradu mi se kretala izmedju 7,6 i 9,7 l, u zavisnosti od forsiranja, klime, optecenja itd. Ne znam kako si ti uspeo sa trojkom sa 120 ks da postignes 12 litara ako znas da koristis menjac.

tex viler

pre 5 godina

Vozim Mazdu 6, 2.0 165 ks i prosecna potrosnja u gradu mi se kretala izmedju 7,6 i 9,7 l, u zavisnosti od forsiranja, klime, optecenja itd. Ne znam kako si ti uspeo sa trojkom sa 120 ks da postignes 12 litara ako znas da koristis menjac.
(Kako?, 06. april 2019 11:04)


voziio pod ručnom...

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

Oko potrošnje motora G120. Evo, ovaj na Spritmonitor.de na 9.840 km ima prosek potrošnje 9,79.
https://www.spritmonitor.de/en/detail/642606.html
A, kao što se može videti, taj čovek po gradu ima prosek potrošnje i do 12-13 litara.
Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".

Pedja

pre 5 godina

@Mozak jedne kokoske

Spinujes pricu. Niko nikada nije tvrdio da je ta Mazda najekonomicnija u klasi niti je prica krenula od toga. Radi se o tome da je neko tvrdio da trosi 12L sto je suludo. E, onda si ti nasao JEDAN auto na spiritmonitor.de koji trosi 11 i na osnovu toga proglasio kako je covek u pravu i kako je dao realne podatke, iako ti je bar 6 vlasnika tog vozila sa tim motorom koji u ovom trenutku voze taj auto reklo da to nema veze sa istinom. Sad se hvatas za to da , eto, nije po datom sajtu najekonomicnija u klasi,a to nikad nije bila ni tema ni tvrdnja bilo koga, niti je svim ljudima najbitnije da li trosi litar manje ili vise od nekog drugog auta. Dakle, hvatas se za slamku, jer si uhvacen u lazi i pokusaju manipulacije na osnovu JEDNOG slucaja. Sad ne valja prosecna potrosnja i opet uzimas manjinu automobila koji su u zoni koja je veca od srednje vrednosti. E zato sam rekao da bi vam i Vucic pozavideo. Spineri klasicni, bedno. Trebalo bi da znas i da na potrosnju itekako utice stil voznje i mnogi drugi faktori. Ako ti se ne svidja auto, nije problem, zaista. Vozite sta god hocete ili mozete,ali nemojte da dolazite ovde i prosipate svoju "pamet" i dovodite u zabludu ljude koji su mozda zainteresovani za ovaj automobil tako sto pametujete onima KOJI GA VOZE i ubedjujete ih kako njihov auto koji poseduju ne trosi toliko koliko kazu nego vise. Svakom normalnom coveku ispadate smesni sa dijagnozom budale koja misli da sve zna.

Gox

pre 5 godina

Vozim auto 2 godine, potrošnja grad ne prelazi 8l, autoput 130 natovaren+klima 6,5.Izuzetno precizno upravljanje, odlično leži u krivinama ali nije pretvrd, menjač klak, klak precizan.Kvalitetni materijali. Negativno: tanka farba, akustična izolacija bi mogla biti bolja, leti se mnogo znoji na sedištima. Sve u svemu jako sam zadovoljan.

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".
(mozak jedne kokoške ..., 6. april 2019 16:44)

"Al nek si ti nasao tog jednog koji ima nenormalne rezultate. Vucic bi vam pozavideo..."
(Pedja, 6. april 2019 21:51)

Kako ste krenuli da pljujete "Cinika" (samo zatoj er se drznuo da iznese drugačije činjenice), ne bi me čudilo da ga nazovete i "fašistom", "tajkunom" ...

Da li je prosek potrošnje od 6,8 za G120 sa Spritmonitor.de zaista superioran ili ne, ne znam, ali, znam, ali, kada tamo podesim pretragu na najmanje 10 kkm, na gorište 2015-2019, izadju i ovi rezultati:

oktavia 1,0 TSI - 5,96
Honda civic 1,0 od 129 ks - 6,19
oktavia 1,4 i 1,5 TSI (140 i 150ks) - 6,48
i30 sa 120 ks - 6,52
auris 1,2 T od 116 ks - 6,67
focus sa 125 ks - 6,73

Liči li tebi da je G120 sa ostvarenim rezultatima ekonomičnija od gore pobrojanih?

A baš da sam našao samo jednu G120 sa velikim prosekom potrošnje, pa i nije tako, to se vidi i sa onog dijagrama za koji si postavio link. Dijagrm kaže da tamo ima 46 mazdi sa prijavljenim prosekom UKUPNE potrošnje od 7,9.

Ko zna, možda i ja sada postanem "fašista", zar ne?

borivoje surdilovic

pre 5 godina

cuj polovnjak....ovo 78 posto srba ne moze da priusti....2005 god da testirate.....tu je negde realnost....a auto da ne bude skuplji od 3000 evra.....

XoX

pre 5 godina

Veliki sam ljubitelj nemackih automobila ne zelim da navodim koji vozim i koje sam vozio nije mi to cilj. Od skoro u kuci imamo testirani automobil samo sa drugim motorom 1.5 120ks i automatskim menjacem. Auto se vozi po centru Beograda i ne razradjen prvih 1.500km trosi 9.2L g-drive 100. O dizajnu ne vredi raspravljati meni je auto prelep.
Kvalitet enterijera je na jako visokom nivou i ja sam vrlo prijatno iznenadjen. Ko kaze da su nemci bolji nisam siguran da su upravu, prvo su filozofije potpuno razlicite a samim tim i proizvod. Pozdrav svima.

Pedja

pre 5 godina

"Oko potrošnje motora G120. Evo, ovaj na Spritmonitor.de na 9.840 km ima prosek potrošnje 9,79.
[link]
A, kao što se može videti, taj čovek po gradu ima prosek potrošnje i do 12-13 litara.
Dakle, ono što Cinik navodi, deluje takodje veoma životno. I istinito.
Kao i da nekome troši manje.
Ali, na priču da po BG trojka sa G120 troši oko "8 litara", može i to, verujem i to, sve zavisi KUDA i KADA je vozite "po gradu". "Grad" je i auto put, "van špica", ali "Grad" je i Brankov most i/ili krug dvojke, "u špicu".
(mozak jedne kokoške ..., 6. april 2019 16:44)"

Evo i tebi link

https://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/250-3.html?fueltype=2&constyear_s=2015&power_s=120&powerunit=2

Kao sto vidis sa istog sajta je. To su SVE mazde od 120 konja na benzin koje postoje na sajtu. I sta pise gore desno ?

Min: 3.09 Avg(OVO JE PROSEK): 6.8 Max:10

Al nek si ti nasao tog jednog koji ima nenormalne rezultate. Vucic bi vam pozavideo...

Fica lerdi

pre 5 godina

Kako ljudi lazu i to sa javnim podacima... evo linka sa nemackog sajta o potrosnji na koji se pozivaju lazovi i vagen sektasi https://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/27-Mazda/250-3.html?fueltype=2&power_s=115&power_e=125&powerunit=2 ako vas mrzi da klikcete ja cu da vam skratim muke: analiza na 454 ispitanika, najmanja zabelezena 3,09l prosecna 6,72l najvisa 9,99l (raspored 454 ispitanika po potrosnji: 3,1l-1; 5,2l-5; 5,9l-52; 6,5l-197; 7,2l-141; 7,9l-42; 8,8l-12;
9,8l-3; 10,0l-1) najvise ih ima sa potrosnjom od 6,5l njih 197 i sa potrosnjom od 7.2 njih 141. Nije mi jasno da se pozivate na neki izvor i onda cinik, ciga, moron, mozak jedne kokoske i ekipa pisu izmisljene podatka. Kao da mi nemamo internet. Cemu laganja, zasto stalno iste fore. Niko od vas sem na sajmu nije sedeo u mazdi a znate da trosi 12l. Pisete o koroziji a ljudi daju 12 godina garanciju na lak. Koliko daje skoda koliko vagen, jel 3 ili 4? Stvarno ste sektasi i nepopravljivi baroni. Onaj ko hoce da kupi mazdu sigurno nece uvazavati misljenje jedog “cinika” ili “morona” koji se trude da dobiju sto vise pluseva da bi sebi nahranili ego, po principu utata. Onda kada vam napisem da ste sekta i da vas ima najvise na komentarima o japancima vi se ljutite, a svako od vas “vozi nekog japanca i ima iskustva iz prve ruke” koje su to price, dokle iste lazi stalno u krug, nije valjda da ste ispucali sve fazone?

betmen

pre 5 godina

Duzina od 4580 moze da zavara da na zadnjoj klupi ima vise prostora nego sto realno ima. Ja sam 195 i kad se namestim napred, nazad moze samo mesar da me ubaci. Definitivno nije za one koji kupuju auto "na metar", za njih je Octavia. Inace predivan auto, sa odlicnom potrosnjom s obzirom da je 2L benzinac.

A komentatorima koji prozivaju za koroziju i kvalitet bi bolje bilo da to rade argumentovanije, jer ovako se da zakljuciti da su se vozili u nekoj raspaloj 323 iz '91. i da im je to reper za japanske aute.

Lala

pre 5 godina

@ Cinik,5.april 2019 22:20)
Komentari bi trebalo da budu korisni za ljubitelje automobila a zato bi trebalo da budu rezultat objektivnog iskustva ili/i poznavanja činjenica. Kao višegodišnji vlasnik trojki (prva generacija 8 godina, treća generacija -- ova sa testa -- 3,5 godine) samo mogu da potvrdim podatke o potrošnji, po tempomatu i po merenju, a to je u beogradskoj vožnji od 7 do 8 litara leti i preko 8 litara zimi (po meni to je malo mnogo :(. Testirani paket opreme je skup zbog visokog nivoa opreme. Nažalost mnogi komentatori uopšte nisu svesni da je vrlo često razlika kod svih marki između osnovnog modela i onog sa najvišim nivoom opreme i preko 100 %. Onaj ko može to sebi da priušti, sa razlogkom uživa u autu i spolja i unutra :).

Pozdrav ljubiteljima automobila.

NS

pre 5 godina

Smarate svi sa tom potrošnjom. Kupio benzinca, od prvog dana 8 godina svaki put napunim do vrha-45litara. Ako kupujete kola, bilo koje marke i samo na potrošnju mislite, uzmite bicikl. Svaki proizvodjač je dobar ako koristite auto kako treba. Imao i nemca i japanca. Svaki ima svoje prednosti i mane. Sve je do gazde, uglavnom lošeg i nabedjenog u zemlji Srbiji. Pozdav

mlađan lovac

pre 5 godina

Peđa!Gledao si seriju "Vruć Vetar"?Pa tamo imaš lika koji se zove Kontraš.Mi ovde imamo CINIKA.Tko god za nešto napiše da je dobro(a naročito za Srbiju)predlažem da pročitate njegove komentare.

Vozac

pre 5 godina

Bas te 15e je razmatrah, nisam otisao dalje od cenovnika.Pa sedan kosta kao Insignia ili Mondeo, razumem da je Hirosima daleko, carina 12.5 % i ostali troskovi, ali preteraste. Ne sumnjam u vrhunski kvalitet, ali par hiljada evra razlike u ceni mi je tesko doplatiti s obzirom da mi se nikad nece vratiti.

willem

pre 5 godina

@mozak jedne kokoške

moja G120 troši od prvog dana do sada (7000km) prosečno 7,6l/100Km

Čist grad leto ispod 8 , zimi 9
Otvoreno regionala 5,5 a autoput 6,5 (120) do 7(130) u zavisnosti od brzine ...

Moj plan je da prelazim do 10.000 godišnje i mislim da mi dizel ne igra

Fort De Soto

pre 5 godina

Vozim mazdu 5 od 2011, kupljena nova, motor 2.5 benzin nije skyactive nego duratec, automatik sa 5 brzina, lokacija SAD, svaki put klima upaljena, po gradu ne prelazi 10.5 litara, a na auto putu sa tempomatom 8 litara maksimum, ne razumijem iskustvo od 12 plus litara sa manjom i laksom verzijom plus noviji motor sa direktnim ubrizgavanjem.

ciga

pre 5 godina

@Lala
Mazdu ne vozim i nikad nikog nisam ni poznavao ko je vozi,zato se nebih se mesao u pitanje o potrosnji ali ono sto sa sigurnoscu mogu reci je,ako si dosao na mestto gde ces da procitas objektivne postove i korisne savete,E onda si prijatelju na pogresnom mestu !

Saler

pre 5 godina

Magistrala 5-5.5, autoput 6-6.5 (po ogranicenjima), grad 7-9 (Konjarnik-Galenika redovno). Do leta cu preci 100000 km, 2015. godiste, hecbek Challenge 2.0. Kvarova nula. Zamenjene obe h15 za dnevno svetlo, prednje kocione obloge jednom, treci set letljih guma trosim. Odlican automobil, sada vec smem to ta kazem.

Lazar Bojanic

pre 5 godina

vozim takav sličan i mogu samo reći da nije najbolji ali je jako jako dobar auto.

Test je pošteno oslikao prednosti i mane automobila.

Drajver

pre 5 godina

Komentari kao da se skupila sirotinja ispred lokalne trafike gde ispijaju pivo krisom od zene jer nisu platili racune domacinstva i onda se posle fiksa alkohola udubila u mastu i planove da kroz deset godina kada cena odredjenog modela degradira do 2k evra isti kupi ali im problem pravi ta potrosnja od 7-8l pa sada se ubedjuju izmedju sebe da je auto los jer ni za to nemaju. :D

mozak jedne kokoške ...

pre 5 godina

@mozak jedne kokoške
moja G120 troši od prvog dana do sada (7000km) prosečno 7,6l/100Km
Čist grad leto ispod 8 , zimi 9 Otvoreno regionala 5,5 a autoput 6,5 (120) do 7(130) u zavisnosti od brzine.
Moj plan je da prelazim do 10.000 godišnje i mislim da mi dizel ne igra
(willem, 6. april 2019 21:48)

Verujem da je tako. I pozdravljam (razuman) izbor.

Ja razmišljam da se (privatno) vratim benzincu, jer prelazim do 20 kkm godišnje, a po gradu malo vozim (privatna) kola. Ali, brinu me i savremeni (Euro 6.2 ) benzinci (iz upustva):

"Regeneracija filtera BENZINSKIH čestica

Čestice u izduvnim gasovima se skupljaju u filteru prouzrokujući postepeno zagušenje tokom vremena...
Da bi pomogli pasivnu regeneraciju, preporučujemo da:
• vozite u različitim uslovima, uključujući i vožnju na autoputu u trajanju od minimum 20 minuta.
• odaberete pogodan stepen prenosa koji će održavati brzinu motora između 1.500 i 4.000 obrtaja u minuti.
Ukoliko je filter zasićen ili je blizu zasićenja, upozoravajuća lampica svetli ili se prikazuje poruka na informativnom ekranu.

U slučaju česte vožnje brzinama manjim od 40 km/h, ili vožnju na kratkim rastojanjima tokom kojih motor ne dostigne punu radnu temperaturu, RUČNA regeneracija Vam omogućava da započnete čišćenje filtera kada motor radi u praznom hodu...Ručna regeneracija može trajati i do 40 minuta."

kimi

pre 5 godina

@lala
Pročitaj do kraja kako šta piše i kako piše, čovek je zadojen mržnjom i besom. Ovo nije portal o političarima nego automobilima i nije mesto za iznošenje sopstvenih frustracije. Prati ga malo i sve će ti biti jasno. Što se tiče zvaničnih podataka, Srbija je ispred Nemačke po industriskom rastu!

Knjigoslav

pre 5 godina

Ajd malo sa tom skyactive pričom da se iskulira, to je samo pr naziv mazdinog atmosferca. Isto kao i iPhone/iMac "retina" ekran pa kad uporediš rezoluciju sa npr. Samsungom, dodje do suza.

Mazda je (pre)lepa, motori su im sve kompleksniji, a hauba sve duža. Potrošnja benzinaca nije za hvaljenje, nije ni astronomska. Sve zavisi od kilometraže i debljine buđelara...