1. @Ned

    Lane splitting (deljenje trake) je svugde ZABRANJENO u svetu,
    pa i kod nas.
    (lol, 26. mart 2019 16:52)

    # Link komentara

  2. @ kulov

    ajde sto ne smeju od zene,nego i od dece;)
    (tata kupi mi, 26. mart 2019 13:16)

    # Link komentara

  3. Krenuli osioni vozaci automobila (i anateri) da komentarisu. Evo da vam prenesem utiske kao aktivnog vozaca skoro svih kategorija sem D.
    Vozacima na DVA TOCKA omogucice te da se provuku do pocetka semafora dok svi stoje iz bezbednosnih razloga, kao sto je to dozvoljeno svugde u svetu, a postoje i posebne trake sa desne strane za motocikliste. A oni su:

    - Koriscenje mobilnog telefona u autu i zanemarivanje drugih ucesnika
    - Ne davanje pokazivaca pravaca pri promeni smera
    - Posebna kategorija su vozaci SUV vozila koji zauzmu celu traku jer toboze misle da je samo za njih pravljena i razvlace se brzinom koja njima samo odgovara, da bi mogli da obave i druge radnje tokom voznje.

    Dosta vozaca motora i skutera je stradalo vozeci u koloni zbog guzve i manje siluete, nepaznjom vozaca na cetiri tocka.
    Zbog toga su potrebne sveobuhvatne izmene.

    Bahati vozaci na dva tocka treba da budu predmet sankcionisanja policije na dva tocka.

    Bice price na semaforu, popravljanja i uvazavanja vozacke kulture.
     (je-bote, 26. mart 2019 10:12)

    # Link komentara

  4. Komentarisu vozaci motora da je provlacenje izmedju vozila normalno Svuda u svetu - ( slazem se) Ali mi zivimo u naprednoj Srbiji - tako da ... !!
    (MrsiMudoje, 26. mart 2019 09:48)

    # Link komentara

  5. Samo neka vozači automobila nauče da koriste onu polugicu sa leve strane iza volana što služi za pokazivanje promene pravca kretanja i da prestanu da se dopisuju telefonom dok voze i sve će biti u redu !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Coure Sportivo, 26. mart 2019 08:24)

    Samo neka vozači motora nauče da od 10 km/sat do 80 ne mora da prođe 2 sekunde. A pritom za polugicu, samo da vozači motora nauče da je obilaženje sa leve strane a ne kako stigne.
    Kolege vozači na dva i tri točka, ako si mi u mrtvom uglu , ili jednog momenta sa desne strane a već sl. sa leve obilaziš sa desne sa "navlačenjem " gasa, onda teško da te mogu paziti. Pa još kada uletite ispred mene obilazeći me tako da ulazite u makazice, dolazom u iskušenje da vas sklonim sa puta. Turiranje, iza vozila na uvo vozaču ne prija nikom, pogotovo ako je malo dete u kolima, ali to vas nije briga. Da ne govorim da se skuter vizi i po trotoaru. pritom besno viče da mu se sklonimo. !!!!!
    Pravila važe za sve, a kada bi ih i vi ugroženi poštovali bilo bi mnogo manje nesreća. Ali je bitnije da se vidite i lečite komplekse.
    Moji drugari, ozbiljni bajkeri svoje mašine voze vrlo pažljivo, i poštuju pravila. Zato i zaslužuju poštovanje, ostali bilje sedite kući.
    Pravila i ograničenja važe za sve,
    (lala, 26. mart 2019 09:29)

    # Link komentara

  6. najbezbednije je zabrakiti im da voze,sta ce nam ti bahati vozaci na putevima.
     (svabatralala, 26. mart 2019 09:25)

    # Link komentara

  7. Pogrešno novinarsko pitanje... Pravo bi bilo, kako zastiti ostale ucesnike u saobraćaju od motociklista. Retko se desava da u normalnoj situaciji neko vozilo ugrozi motor, ali ako motor ide 100km na sat tamo gde je ograničenje 50, otvaraju se razne mogucnost!
     (sumadinac, 26. mart 2019 09:23)

    # Link komentara

  8. Mnogo mrzovoljnih komentara. Većina od onih sto bi voleli da voze motor ali ne smeju od žene. Motor je sloboda, uživanje, druženje. Motor ne vozim po gradu ni po urbanim sredinama, nema uživanja a konstanti stres od automobila. Samo planinski prevoji, Alpi, Pirineji i slično. Na destinaciju dodjem tako sto prevezem motor na prikolici i onda uživam. Ali za to treba mnogo novca, otprilike kao 10 letovanja za celu porodicu u Grčkoj je jedna moto tura od 7 dana.
    (kulov, 26. mart 2019 09:23)

    # Link komentara

  9. Pa samo da počne da se razmišlja da nismo sami na putu, da tu ima i drugih ljudi.
     (Lune, 26. mart 2019 09:10)

    # Link komentara

  10. Za ocigledno neupucene komentatore, najveci broj udesa koji ukljucuju motocikle su ODUZIMANJE PRVENSTVA od strane vozaca automobila! "Nisam ga video" obicno znaci "Nisam ni pogledao". A to se ljudi uci u auto skoli i zove se uveravanje, okrenuti glavu i pogledati ako se menja pravac kretanja, ukljucuje sa sporednog puta itd.

    (dumpster diving championship, 26. mart 2019 00:09)

    Ne znam kako da ti objasnim, ali u auto skoli se NE UCI da moras UVEK da proveravas i desnu stranu vozila jer su i saobracajnim propisima i zakonom zabranjeni i preticanja sa desne strane i prolasci vozila unutar saobracajne trake u kojoj se nalazi moje vozilo.
    Najbolje da vi svi vozikate kako hocete, a da obaveza da o bezbednosti brinu bude kod vozaca automobila. Good point.
    (Deki, 26. mart 2019 09:04)

    # Link komentara

  11. Vidim svi pominju provlacenje izmedju vozila, svima smeta to. Pa ljudi to se zove lane splitting i dozvoljeno je svuda u svetu. Uostalom, koja je poenta imati motor ako ces ga voziti kao automobil?
    (Ned, 26. mart 2019 04:29)

    Samo sam cekao kada ce neko masno da slaze :)

    Nije tacno da je dozvoljeno svuda u svetu. To je cesta i prihvacena praksa u nerazvijenim zemljama tipa Indonezija, Tajland, Bangkok, itd. u kojima na ulicama imas gomilu krs sklepanih dvotockasa (bukvalno i zdrljanih po ulicnim radionicama) i gde se ni saobracajne trake ne postuju. Mrdni malo do razvijenijih zemalja - tesko da je u svim dozovljeno.

    Koja je poenta imati motor ako ne mozes da se provlacis izmedju automobila? Ako ti to ne vidis - onda si potpuno promasen slucaj.
    (Joca, 26. mart 2019 09:04)

    # Link komentara

  12. 50:50 је кривица за удесе.
    (киза Д, 26. mart 2019 08:53)

    # Link komentara

  13. Batalite ove profitere iz nvo bezbednosti, odmah me zaboli glava kad pomislim koliko su novca inkasirali za ovo pojavljivanje u medijima!
     (PRAVI VALTER, 26. mart 2019 08:49)

    # Link komentara

  14. Kada se prica o statistici, koliko je vozaca motora izgubilo zivot vozeci 40 na sat? Znam veliki broj ljudi koji voze motor, ljude iz bajkerskih udruzenja itd. Niko nije poginuo ko nije divljao. Problem je sto vozaci auta ne obracaju paznju, ali tu uglavnom nastanu povrede koje nisu opasne po zivot (naravno moze svasta da bude).
    Posto zivim blizu ulice znam kako voze. Imate skutere koje voze ljudi na posao. Imate skutere na kojima divljaju klinci (skoro bez izuzetka), imate motore koji su jaci. E tu dodjemo do problema. Preglasni su (iako ne moraju da budu), jure i divljaju (dizanje na zadnji tocak u sred grada, paljenje guma itd). Tu skoro da nema izuzetaka i to je tuzno
     (Pera85, 26. mart 2019 08:35)

    # Link komentara

  15. Samo neka vozači automobila nauče da koriste onu polugicu sa leve strane iza volana što služi za pokazivanje promene pravca kretanja i da prestanu da se dopisuju telefonom dok voze i sve će biti u redu !
     (Coure Sportivo, 26. mart 2019 08:24)

    # Link komentara

  16. Prvo ne vozim motor, drugo biciklista sam rekreativni i prelazim godisnje skoro 8-9000km sto kroz grad i lokalne puteve. Vozaci automobila ne mogu da shvate kako voze motociklisti ili biciklisti. Sve dok vozac automobila, kamiona ili GSP ne sedne na dva tocka ne razume koliko nas ugrozava nedavanje pokazivaca smera ( ona mala rucka sa desne strane volana) ili nebezbdno obilazenje da desne strane. Motorciklista pa i biciklista mogu da se provuku izmedju kola opusteno. Na biciklu moze na pravcu da se razvije opusteno i 50km/h i jedan sekund da vozac automobila da me ocese ili isece za mene su povrede kobne. Slazem se da vozaci motora i bicikla divljaju ima i takvih ali zbog nas koji nosimo komplet opremu i ne divljamo ne treba da nas zabranite ili svojim nerazumevanjem ubijete u saobracaju.
    (Totalnodrukcijiodsvih, 26. mart 2019 08:08)

    # Link komentara

  17. Evo pisem vam iz bolnice, cela noga mi je u gipsu jer sam u nedelju slomio koleno iliti tibiu. Pao sam sa ATV-a i srecan sam sto sam samo koleno polomio, razmislicu da li opet da sedam na ATV kada se oporavim, ali ako sednem stvarno cu se truditi da mi se ovo ili slicno vise nikada ne desi.
    (Nenad, 26. mart 2019 07:53)

    # Link komentara

  18. Dva vozila u istoj traci to je zabranjeno ali motociklisti to ne poštuju. Neka se voze u koloni kao i ostala vozila, drže rastojanje i poštuju ograničenje brzine pa neće biti nezgoda
     (jova, 26. mart 2019 07:46)

    # Link komentara

  19. Znam da se vozacima četvorotočkaša to neće svideti, ali potrebno je da vozač motocikla ima sva prava u odnosu na motrna vozila, kao što ih ima i pešak.
    (dragan, 25. mart 2019 18:07)

    Odlična ideja! Kao što je kolovoz zabranjen za pešake, bio bi i za motocikle.
    (phreak, 26. mart 2019 07:09)

    # Link komentara

  20. Samo postovanje stavke iz Zakona o saobracaju, od motociklista i policije: motorno vozili se krece SREDINOM kolovozne trake.
    Rigorozno kaznjavanje svakog slaloma izmedju zaustavljenih automobila na semaforu, zavlacenja u "mrtvim uglovima", voznja i preko dve pune linije: oduzimanje vozacke, ponistavanje "A" kategorije! Time ce se spasiti zivoti motociklista, ali i problemi ostalih vozaca. Svako postavljanje u paraleli s automobilom, svako obilazenje ZAUSTAVLJENIH VOZILA smatrati teskim saobracajnim prekrsajem.
    Da izadje portpatol ministra policije, Stefanovic, mozda i njegov shef Vucic, i objasne: motocikl je motorno vozilo za koje vazi ISTI ZAKON kao i za auto.
    PS.
    Vreme je da se uvazavaju snimci s kamera u automobilu, da se dozvoli SAMOZASTITA od bahatih i vozaca ubica.
     (acomurija, 26. mart 2019 07:08)

    # Link komentara

  21. saobracajna nauka se samo izucaca kod nas i nigde u svetu.
     (dragi, 26. mart 2019 06:38)

    # Link komentara

  22. dokle vise neke NVO da kroje propise po Srbiji? Ovima je zadatak da idu niz dlaku Okanovicu....i da podele neku kintu koju klepe.
     (dr.kadzija, 26. mart 2019 04:54)

    # Link komentara

  23. Vidim svi pominju provlacenje izmedju vozila, svima smeta to. Pa ljudi to se zove lane splitting i dozvoljeno je svuda u svetu. Uostalom, koja je poenta imati motor ako ces ga voziti kao automobil? Slazem se za brzinu, buku, indijance koji iritiraju narod, preticanje u punoj liniji i sa desne strane, to je apsolutno za osudu, ali provlacenje izmedju vozila dragi moji to je sasvim normalno svuda u svetu.
    (Ned, 26. mart 2019 04:29)

    # Link komentara

  24. Jednostavno...Kažnjavajte ih kad divljaju po ulicama i putevima...I vozače i motorcikliste i bicikliste i pešake...
    (erazmo beogradski, 26. mart 2019 03:16)

    # Link komentara

  25. naterati ih da se drze propisa a ne da voze kako im padne na pamet, da se provlace izmedju traka u toku voznje, na semaforima kad ostali stoje ok, ali dok vozis je suludo
    (marica, kriv, razumevanje..., 26. mart 2019 02:33)

    # Link komentara

  26. Vidi se da ovi koji komentarišu nemaju mnogo iskustva u vožnji po svetskim metropolama, gde je učešće motociklista u saobraćaju mnogo veće nego u Beogradu. Ta vrsta sujete, tipa moja traka, on mi se provlači i sl. pa to samo ima u primitivnoj Srbiji. Vozio sam u Tuluzu, Nantu, Parizu, Brižu, Amsterdamu...tamo se u slučaju gužve automobili sklanjaju do linije u svojoj kolovoznoj traci da bi motori prolazili. Pametni ljudi su shvatili i primenjuju činjenicu da ako je automobil u gužvi i ne može da prođe, motor može i odtavlja mu se prostor! Ja sam par puta ispao top seljak, jer sam po starom srpskom običaju, virio automobilom da vidim kolika je kolona, a onda mi tip sa motorom sočno objasni da sam ljajse iz Srbistana i da se maknem jer on MOŽE to što ne mogu ja. Prosto
    (dare 011, 26. mart 2019 00:17)

    # Link komentara

  27. Za ocigledno neupucene komentatore, najveci broj udesa koji ukljucuju motocikle su ODUZIMANJE PRVENSTVA od strane vozaca automobila! "Nisam ga video" obicno znaci "Nisam ni pogledao". A to se ljudi uci u auto skoli i zove se uveravanje, okrenuti glavu i pogledati ako se menja pravac kretanja, ukljucuje sa sporednog puta itd.

    Nosim kameru na kacigu zbog svoje bezbednosti, sta tu sve moze da se vidi od strane vozaca automobila, ja recima ne mogu da opisem! Naravno da postoje bahati vozaci motocikala, kao sto postoje i bahati vozaci automobila. Ali motociklisti ne koriste moblini dok voze, dok bar 60% automobilista to rade! Kazna mizerna, niko ne primenjuje. Motociklisti gledaju gde idu, i planiraju unapred jer im od toga zavisi zivot, a verujte mi, ogromna vecina nas nema zelju za pogibijom! Vozaci automobila su zasticeni gomilom metala i nemaju istu svest o tome sta znaci prestrojiti se bez pokazivaca pravca.

    Sto se tice provlacenja, zakonom DOZVOLITI kao u vecini drzava Evrope! Sva istrazivanja pokazuju da je to najbezbedniji vid kretanja za motocikliste, pod uslovom da vozaci automobila znaju sta rade! Sto nazalost kod nas nije slucaj...

    Dve strane medalje u ovoj prici, a vas je vise nego nas i zato ove reakcije u komentarima, mnogi ljudi nemaju predstavu sta znaci biti motociklista. I u tu grupu svrstavam i divljake sa 200 na sat kroz centar na zadnjaku, one bez kacige i ostale "motocikliste"!
     (dumpster diving championship, 26. mart 2019 00:09)

    # Link komentara

  28. Najbolja zastita za motorcikliste je da pocnu da postuju saobracajne propise a ne da se ponasaju kao da saobracajna pravila za njih ne vaze !
    (Mika, 25. mart 2019 23:58)

    # Link komentara

  29. Jel neko od ovih komentatora poslušao šta kaže čovek pre nego što su rešili da nešto napišu? Pa jel problem da dok vozite automobil koristite migavce i ne koristite mobilni telefon? Dešava se da je motorciklista jedini krivac za nesreću, ali daleko češći uzrok je oduzimanje prednosti vozaču motorcikla! Par puta nedeljno mi se desi da vozeći motor aposlutno po svim propisima neki vozač automobila otpočne radnju kao da sam nevidljiv (najčešće prestrojavanje ili skretanje u levo). Ne ulazim u to da li je razlog nepažnja ili bezobrazluk, ali zbog takvih - dva prsta uvek na kočnici, jedan na sireni. Inače imam blizu 40 godina i nisam neiživljeni klinac, ali i kad su usijane glave u pitanju imajte u vidu da vi njih možete ozbiljno da ugrozite, a oni vas teško. Sud će vas verovatno osloboditi ako se motor zakuca u vas jer nije mogao da odreaguje nakon vašeg neočekivanog prestrojavanja bez migavca, ali da li ćete moći mirno da spavate. Mislite o tome kada sledeći put sednete za volan.
    (SilentBob, 25. mart 2019 23:49)

    # Link komentara

  30. Svašta. Pa 99% njih i vozi motocikle da ne bi morali da poštuju saobraćajne propise i ograničenja. Plus što ga parkira na trotoaru kao savršeno normalno.

    Nego se ovde po pravilu uvek povlađuje bahatima i neodgovornima.
    (Cinique, 25. mart 2019 23:12)

    # Link komentara

  31. Zabraniti upravljanje motociklima i biciklima.
    (Jedino efikasno, 25. mart 2019 22:54)

    # Link komentara

  32. 260

    Znam da se vozacima četvorotočkaša to neće svideti, ali potrebno je da vozač motocikla ima sva prava u odnosu na motrna vozila, kao što ih ima i pešak.
    (dragan, 25. mart 2019 18:07)

    Po kom osnovu? Zašto motociklista da ima prava kao pešak kada je u vozilu na dva točka i kreće se kolovozom, a ne trotoarom? Pre bi trebalo da motociklisti poštuju osnovne saobraćajne propise, a ne 120 ma sat po centru. U retrovizoru ih nema i u roku od sekund projure, pa da rupu hoću da izbegnem i da malo skrenem i da ga čačnem gine na licu mesta...
     (Kibo, 25. mart 2019 22:52)

    # Link komentara

  33. jedno je uzivati u voznji motocilla nesto sasvim drugo je maznuti neku lovu kupiti drumsku zver staviti naocare za varenje umesto kacige i naprziti gascinu pa ko ziv ko mrtav.psp je izgubio na znacaju moji klinci sada voze bajsove da bi im priustio da polazu za bicikli sa motorom moraju da polazu a2 a3 da bi vozili zoljicu. ajde da kazemo da mogu da im to priustim mnogi imaju motore a deci ne mogu da plate posebno polaganje za motor. zar stvarno mislite da deca nece kradom vozati motore.vi ste gospodo napravili medvedju uslugu i deci i roditeljima i drustvu. dajte toj deci mogucnost da nauce osnove u saobracaju dajte im mogucnost da plate polaganje nemojte i tu da se ugradjujete zasto ste toliko prokleti.mali motor je dobar za pocetnike i klince pa ako padnu sa malog motora nece im pasti na pamet da sedaju na veci. ovako desava ss da ljudi koji nisu nikada seli na mali motor u zelji da sebi ispune san kad nisu imali kintu sedaju na motore od 500 1000 kubika i misle ma znam ja to ili ubijaju sebe ili druge ucesnike u saobracaju
     (nebitan srbin, 25. mart 2019 22:48)

    # Link komentara

  34. Znam da se vozacima četvorotočkaša to neće svideti, ali potrebno je da vozač motocikla ima sva prava u odnosu na motrna vozila, kao što ih ima i pešak.
    (dragan, 25. mart 2019 18:07)
    Cekaj,odakle ti takva ideja,i zbog cega bi to trebalo da bude???
    Najvece krsenje i nepostovanje svih mogucih propisa upravo rade vozaci raznih motora,skutera...
    Da li je po bilo kom propisu da vozis motor izmedu vozila,da bi se probio na celo kolone?Da ne nabrajam jos sve prekrsaje,a ima ih bas puno.
    Motocikl je vozilo za koje vaze svi propisi kao za auto,zasto se i po cemu razlikuje.Da li je neko od vozaca motora radio/polagao testove iz saobracaja,jer kako se voze motori tesko da je tako.
    Samo da znate,imate vrlo malo prostora za greske,ko padne sa motora,tesko ustaje.Jedan je zivot,ucite na tudjim greskama,gledajte malo Youtube,idiot on wheel,Best of how to not drive ima puno naslova...
    (vozac, 25. mart 2019 22:15)

    # Link komentara

  35. ukinuti motorcikliste. jednostavno
     (goran, 25. mart 2019 22:05)

    # Link komentara

  36. Zabraniti automobile! :)
    (UR, 25. mart 2019 22:03)

    # Link komentara

  37. Koliko mnogo negativnih komentara...

    Mnogi greše sto poistovećuju sve motocikliste sa onim usijanim glavama sa sportskim motorima...
    Ali ima mnogo normalnih ljudi, koji poštuju pravila, klinaca sa skuterima itd...
    Što neko reče - dao bih svakom da vozi motor mesec dana, pa da onda sudi.
    Pa meni se 2 puta dogodilo da sam skoro izguran sa puta dok sam vozio časove u auto školi! Zeleni prsluk, 35 na sat, instruktor na motoru iza mene. I opet, ili se razgovara telefonom, ili ih jednostavno nije briga.

    A što se provlačenja na semaforu tiče, davno sam rekao sebi da to neću raditi. I onda mi se par puta dogodilo da mi se izuzetno brzo približi auto, naglo koči i stane na metar od mene. Uopšte nije prijatan osećaj, motociklisti su jako izloženi u toj situaciji.

    Pozdrav za sve normalne i pažljive vozače, bez obzira šta voze!
    (Niks, 25. mart 2019 22:02)

    # Link komentara

  38. Poboljsati tako sto ce se motociklisti naterati da postuju propise: da ne preticu da desne strane, da ne voze slalom izmedju automobila, da ne misle da moraju uvek da budu na semaforu...
     (Vojislav, 25. mart 2019 21:59)

    # Link komentara

  39. Kako poboljsati bezbednost saobracaja od mitociklista?
     (Herbalajzer, 25. mart 2019 21:43)

    # Link komentara

  40. Jednistavno uvesti oslibadjanje odgovornosti vizace autombila koji ucestvuju u udesu sa motociklom.zasto ja zbog tudje gluposti da odgovaram i prolazim kroz ceo proces.sami su izabrali rizik,izlozenost povredama,kontinuirano izlaganje stresu.kakve to veze ima sa nama?
    (Pex, 25. mart 2019 21:05)

    # Link komentara

  41. Oni su najbezbedniji deo saobracaja.
     (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 25. mart 2019 20:15)

    # Link komentara

  42. Tako sto ce voziti svojom trakom a nece se zavlaciti izmedju auta. ne shvataju da ih tu niko ne ocekuje niti vidi iz auta
    (Vasilije, 25. mart 2019 20:07)

    # Link komentara

  43. Za početak, neka se ne guraju između automobila!
     (Lud i zbunjen, 25. mart 2019 19:53)

    # Link komentara

  44. Mislim da bi sama primena odredaba postojećeg Zakona o saobraćaju značajno smanjila žrtve. Ovako, motoristi očigledno smatraju da za njih jednostavno ne važe ni zabrana preticanja na punoj liniji, vožnja levom stranom puta, a ograničenje brzine je puka formalnost, koja se njih uopšte ne tiče. Ne sećam se da sam ikada video saobraćajce da su zaustavili nekoga na jačem motoru, valjda im i ne staju, a možda i grešim?
    (Numb, 25. mart 2019 19:49)

    # Link komentara

  45. uveli ste obaveznu registraciju za male motore.time cete dodatno povecati bezbednost.potrebno je jos da uvedete obaveznu registrackju za bicikle i da povecate min za duplo za auta i time cete potpuno dovesti bezbednost saobracaja u normalu.
    pardon,i pesaci treba da se registruju za pesacenje,odlazak i dolazak.na posao..
     (mozaks, 25. mart 2019 19:43)

    # Link komentara

  46. Samo neka motociklisti ne budu bahati i neka vode racuna o saobracajnim propisima i svi srecni i zadovoljni.
    (Smrt botovima!, 25. mart 2019 19:35)

    # Link komentara

  47. Za pocetak da se pridrzavaju saobracajnih pravila!
    (usb, 25. mart 2019 19:12)

    # Link komentara

  48. Brzina brzina brzina...kad bi se poštovala ograničenja, mislim da bi jako malo stradalih bilo, takođe u novi pazar ili prijepolje bi ste stigli za 12 sati...
     (MARKONI, 25. mart 2019 19:10)

    # Link komentara

  49. Vala zuje ko muve bez glave !!!! dok ga uočiš u retrovizoru već te obišao !!!!
     (gorski, 25. mart 2019 19:07)

    # Link komentara

  50. Ja kao vozac motora,automobila i kamiona mogu da kazem da su za nijansu gori vozaci skutera i motora. Ajde sto ovi u kolima ne gledaju,ne obracaju paznju ali brate mili sto ovi sa motorima hoce sugde da se provuku i na svakoj raskrsnici da budu prvi,pa to je strasno. Ljudi malo razmislite,malo obratite paznju JEDAN JE ZIVOT
     (baron, 25. mart 2019 19:01)

    # Link komentara

  51. Zabraniti im da voze po gradu. Da “urlicu” po ulicama i iritiraju normalan svet. Tako ce ih manje mrzeti svi i nece ih opstruirati u saobracaju. Ja to radim. Priznajem. Idu mi na nerve.
    (jovancha, 25. mart 2019 18:46)

    # Link komentara

  52. Svako ko vozi takozvane zujalice jedna noga mu je u grobu,tako da ako oni ne brinu o sebi tesko da tu moze bilo ko da pomogne.
     (Back in Black, 25. mart 2019 18:37)

    # Link komentara

  53. Edukovati ih da ako svi cekamo na semaforu u redu da strpljivo saceka isti. A ne da se probija izmedju kolona ili jos gore preko pesackog prelaza i nasadi se direkt na zebru da bude prvi. Takodje konstantno sa desne strane vrse preticanje kao i konstantno zaboravljanje a tek iskljucivanje pokazivaca pravca da ne spominjem. Nagla ubrzanja i propinjanja na zadnji tocak, kao i kocenja koja su momentalna. Buku koju proizvode iz fabrickih auspuha koji se cuju na glasnocu motorne testere a ne na neki prigusen normalan zvuk. Bez ikakve zastitne opreme se vozi u sorcu i papucama sa kacigom koja je namenjena za bicikle. Divljanje nocu kad mala deca, bebe spavaju sa otvorenim prozorom, Sramota. Obozavam motore ali zbog takvih samozivih, bahatih, bezosecajnih, neuvidjajnih, neskolovanih, nevaspitanih vozaca ne zelim da se nadjem medju njima. Cast izuzecima kojih ima u promilima da se ne uvrede. Ali surova reapnost je ovakva.
     (engineer, 25. mart 2019 18:25)

    # Link komentara

  54. Морам рећи сам као возач мопеда барем 2 пута недељно изложен ризично ситуацији грешком возача аутомобила. Немарни су према малим моторима и не остављају нам простор а блицање са циљем да променим траку јер не идем задовољавајућом брзином је уобичајно
     (joj, 25. mart 2019 18:20)

    # Link komentara

  55. Lepo.
    Naučite ih da ne pretiču preko pune linije,da poštuju semafore,da se ne guraju izmedju vozila...
    I da policija malo više obrati pažnju na njih jer mi se čini da pravila nisu ista za sve..E tada će se poboljšati bezbednost motociklista...
     (Marko, 25. mart 2019 18:16)

    # Link komentara

  56. Pokripite rupe na putevima. Ponekad vozim skuter i to je meni licno najveci problem za sigurnost. Par puta za malo da mi dodju glave, kad je ne vidis ili ne ocekujes a nemas gde drugo.
     (whiterose, 25. mart 2019 18:14)

    # Link komentara

  57. Znam da se vozacima četvorotočkaša to neće svideti, ali potrebno je da vozač motocikla ima sva prava u odnosu na motrna vozila, kao što ih ima i pešak.
    (dragan, 25. mart 2019 18:07)

    # Link komentara

  58. Tako sto ce isti postovati pravaila u saobracaju i ne ponasati se kao da su sami na putu.
     (Ivan, 25. mart 2019 17:56)

    # Link komentara

  59. Prvo kontrolišite motocikliste da voze ponsaobraćajnim pravilima. Njihova nepropisna vožnja preticanjem sa leve strane preko punih linija, nepropisna vožnja izmedju vozila, ogromna prekoračenja brzina itd. najčešće su i uzrok njihovih udesa. Oni treba da shvate da to što su na motorima ne znači da treba da uvek stignu svuda pre ostalih vozila!!!
    (Dejan, 25. mart 2019 17:54)

    # Link komentara

  60. Najveći problem su vozači automobila. Upravo sam gledao na Novom Beogradu kako automobilista skreće levo i iseva motociklistu, uopšte ne konstatujući da ovaj nailazi.
     (Acika, 25. mart 2019 17:52)

    # Link komentara

  61. Prvo, treba da imaju vozačku dozvolu , drugo da su trezni, i treće psiho test.Pa ne može svako biti motociklista.
     (cokan, 25. mart 2019 17:50)

    # Link komentara

  62. Problem su u 99% sami motociklisti... Kreces se gradom 50 na sat... Pogledas retrovizore... Nigde nikog, pocnes radnju skretanja i olaaa eo ga... Zakuca se u tebe i posle si ti kriv jer nisi gledao... A sto se on sjurio sa 120 na sat nikom nista...
     (virus, 25. mart 2019 17:46)

    # Link komentara

  63. Tako što ćete im lupati bodove ako voze 120 i više po gradu...pa do oduzimanja dozvole.
    Ako nakon toga vozi bez dozvole onda oduzimanje vozila itd
    Samo represija maximalna u slučaju bahatosti i nebrige za druge,to je put do kulture i samosvesnosti.
     (Idi begaj, 25. mart 2019 17:40)

    # Link komentara

  64. Treba paziti duplo, na sebe i na druge.
    (Baka, 25. mart 2019 17:38)

    # Link komentara

  65. Neka se oni malo kultivišu, pogotovo ovi sa skuterima i zujalicama. Malopre propuštam pešake na pešačkom, a "motociklista" pun gas, kad nije oduvao pešaka. Gospodo, na dva točka se gine kao od šale, mi u četiri točka smo koliko toliko zaštićeni. Svaka čast onima koji poštuju pravila i odgovorno uživaju u motociklima, ali većina su neiživljene i bahate budale.
     (mile rizik, 25. mart 2019 17:35)

    # Link komentara

  66. Zabraniti motore
     (Prosjecni_seljacina, 25. mart 2019 17:27)

    # Link komentara

  67. Sigurno je da promena (poboljšanje) ponašanja svih učesnika u saobraćaju dovodi do smanjenja broja nezgoda kako dvotočkaša tako i 2X-točkaša.
    (Džej, 25. mart 2019 17:24)

    # Link komentara

  68. Pocnite da kaznjavate provlacenje izmedju automobila kao nasilnicku voznju i spasice te ih na hiljade.
     (mile, 25. mart 2019 17:21)

    # Link komentara

  69. 10 godina robije za skretanje automobilom u levo i presecanje puta motociklistima. Drugačije samo bude "nisam te video" i mala kazna za uništene živote.
    (Nikola, 25. mart 2019 17:21)

    # Link komentara

  70. Tako sto doticni pocnu da postuju saobracajna pravila koja vaze za sve pa i za njih.
    (Igor, 25. mart 2019 17:16)

    # Link komentara

  71. A da svi vozaci prvo malo voze motocikl?
     (jest, 25. mart 2019 16:36)

    # Link komentara

  72. Najbolje je zabraniti ih efikasno 100%
     (Jovan, 25. mart 2019 16:20)

    # Link komentara