Fiat Punto 1,2 – italijanski krš ili najisplativiji auto za grad?

Jedni tvrde da je kupovina Punta bacanje para bez obzira koliko jeftin bio. Kao prvo, to je Fiat, kao drugo, to je Punto. Ovo je uobičajen stav mnogih vozača u Srbiji: "Sve je to urađeno nekvalitetno, jeftino, kvarljivo", "znamo da Italijani rđaju..." Da li je Punto zaista "krš" ili idealna isplativa kupovina pročitajte u tekstu koji vam prenosimo sa sajta Polovni automobili.

Pošaljite komentar
  1. Kupio sam nov Punto 1.2 8v 2009. sa klimom. Posle 2 godine ugradio plin.Do sada prešao 110000km. Vozi se svaki dan po centru Beograda, jednom godišnje more Grčka/Crna Gora/Hrvatska, i srpske magistrale oko 2000km godišnje.Za to vreme sam od ulaganja imao redovno održavanje, jednom pločice, paknovi, akumulator, zadnji amortizeri, lonac, pumpa za gorivo i sajla kvačila.Po gradu troši 8-10 litara plina (uglavnom kreni-stani vožnja), na magistrali (70-80 km/h) 7 litara, na auto putu (120-135 km/h) 8-10 litara plina.Na dužim putovanjima imam kofer na krovu pa je potrošnja veća sigurno za litar. Prijatan za vožnju do 120 na sat, za grad idealan (city servo fantastičan za parkiranje). Nikad me nije ostavio, pouzdan je i sposoban za duže ture ako ga normalno održavate. Mene ne umara specijalno u dužoj vožnji, u cugu sa par zaustavljanja do recimo Tasosa (800km). Cena održavanja je zaista minimalna (jeftinije od ovog danas ne može). Dovoljno prostora u kabini za gradski auto, prednja sedišta su odlična (vozačevo ima podešavanje i po visini), zadnja su neudobnija (2 osobe se smeštaju relativno udobno), gepek je čini mi se največi u klasi.Ljušti se lak tu i tamo i to mu je najveća mana (za to je kriv proizvođač/smena u Kragujevcu), ali je pocinkovana limarija pa je problem samo estetske prirode.Oprezno sa preticanjima na magistrali i auto-putu jer je slabašan pogotovo ako je uključena klima.Sve u svemu,zadovoljan sam sa Puntom,kao i sve u zemlji Srbiji,a i u životu,pitanje je kompromisa
    (Punto, 5. jun 2019 00:09)

    # Link komentara

  2. Najkvalitetniji auto današnjice koji je najeftiniji za održavanje.
    (Goran, 19. maj 2019 19:47)

    # Link komentara

  3. Čuj ovog Manner: "rizik da plaćam registraciju 1000 evra". pa nije to rizik, nego ne možeš da priuštiš, reci lepo. (Ne mogu ni ja, da se razumemo).
     (Tumbarajko, 1. maj 2019 15:43)

    # Link komentara

  4. Uništi me servo na Puntiću, i sajla ručne i creva za kočnice i auspuh i hladnjak. Vozila ga gospođa, pa sam svako malo morao nešto da popravljam, za njenih 60-70 km po gradu mesečno
    Pevao sam kada sam ga prodao.
     (Tumbarajko, 1. maj 2019 15:40)

    # Link komentara

  5. Imao sam Punta 7 godina i prešao 86000 km, uglavnom gradske vožnje. Vodio sam evidenciju o svakom sipanom litru i prosečna potrošnja je 7,06 litara. Nije najniža potrošnja ali sam bio vrlo zadovoljan.
    (Panta, 31. mart 2019 23:15)

    # Link komentara

  6. Imao sam preko 15 Marki automobila u svom vlasništvu.Svašta je tu bilo i Sačeka,Audija,Volvoa,M.B,Automobila od 3000 kubika.Lično moji,osim Sačeka,svi novi.
    zadnja 2 su Punto,mk2 i Punto Classic -kraj 2011.E drugovi Srbi,Stručnjaci,kada bi se pravio Nov,sutra BiH ga kupio.
    Toliko.
     (Običan čovek, 18. mart 2019 08:52)

    # Link komentara

  7. ala je jeftin...a 6 2003 god 1.8t sa plinom mali servis 5-30w 7000din veliki 30.000 potrosnja otvoreno 8-10l plina grad 12-15l zavisi od stila viznje i brzine o udobnosti ne treba trositi reci ostalo ne vidim neku veliku prednost punta..obrni okreni mislim da je na godisnjem nivou razlika mozda 100e ako ne racunamo potrosnju...
     (boki, 17. mart 2019 22:00)

    # Link komentara

  8. Goran i njegov servis su za svaku preporuku!
     (b1321, 16. mart 2019 18:08)

    # Link komentara

  9. @ Imam auris hybrid TS. Gepek 672 litra što je ubedljio najviše u klasi, a stvarna potrošnja posle 20.997 km i to pretežno gradske vožnje mi je 5,14 l/100km što je ubedljivo najmanje u klasi uz napomenu da sam ta kola kupio isključivo iz ekoloških pobuda iako mi je već postalo očito i da su ekonomski najisplativija.
    (Ivan, 15. mart 2019 09:38)
    Super, ali ko te sad pita za Auris? Kad bude neki tekst o Japancima, fino se javiš i komentarišeš.
    (052, 16. mart 2019 15:11)

    # Link komentara

  10. I jedno i drugo (uglavnom).
    (Aleksandar, 16. mart 2019 09:28)

    # Link komentara

  11. U Srbiji se proda godisnje oko 20000 novih vozila,a u taj broj ulaze i firme sa sluzbenim vozilima.Znaci zelje i snovi su jedno a realnost sasvim drugo.E ta tuzna realnost je veliki broj ljudi radi za 30000-35000 din i kome je auto potreban punto je jedan od idealnih automobila.Pre svega zbog jeftinih i dostupnih delova.Kolega sa posla vozi BMW iz 2002 serija 3 i jeste da kad sedes u njega i u punta razlika je ko nebo i zemlja.Ali registracija mu je skoro duplo skuplja i dva ozbiljnija kvara mu kostaju kao pola auta.Na puntu najskuplji kvar neverujem da moze da prebaci 300€.
     (Strokavi mozak, 16. mart 2019 09:18)

    # Link komentara

  12. 2009 classic bez klime. Palio servo par puta obično zimi ali ugasi posle. Tera 3ci par pločica za 105 hiljada i tek sada zamenio paknove. Vozim mešovito gradska, ap. Na apu ga pržim i do 120km/h da mi se ne ulenji. :) Na 80 hiljada rađen velik servis. Menjan i termostat za 800din. da bi imao grejanje. Do posla i nazad oko 35-40km na dan. Godinama mu sipam ecto na lukojlu. Nema konforta al nema ni nekih troškova. Drugi je auto sa 185/55 R15 gumama. Stabilniji od onih R14 balona a točak gotovo isti obim ima.
     (edge, 16. mart 2019 09:15)

    # Link komentara

  13. Ne znam da li si gledao crash testove za punta... Jedva pola zvezsice ima... tako da je covek u pravu, skroz nebezbedan!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mixxx, 16. mart 2019 00:17)

    Što nisi ostavio link, kad tvrdiš da nismo videli crash test?
    Punto MKII je dobio četiri zvezdice ne testu bezbednosti i nemojte da širite dezinformacije na ovu temu, lako se proveri jer vidim da svi komentatori imaju net. Za razliku od npr. Sandera koji je tad izašao i dobio tri.
    (Ej bre, 16. mart 2019 09:02)

    # Link komentara

  14. Odakle vam tolika potrošnja za Punto? Ne troši toliko ni u ludilu.
    (Bane, 16. mart 2019 08:40)

    # Link komentara

  15. Punto i Logan najizdrzljiviji kršovi.
     (Prosjecni_seljacina, 16. mart 2019 08:32)

    # Link komentara

  16. Jeftin, pouzdan, nebezbedan krš za grad.
     (Prosjecni_seljacina, 16. mart 2019 08:31)

    # Link komentara

  17. Postoji osnovna razlika: imati auto ili nemati auto. Sve drugo je manje bitno. Razlika izmedju peglice i pešačenja je mnogo veća nego izmedju peglice i bugatija.
    Zato je punto dobar izbor.
     (izhlapjeli starac, 16. mart 2019 08:18)

    # Link komentara

  18. Najisplativiji krš za grad. Tužna nam je ekonomska situacija kad je dobar za toliko ljudi, kad ne znaju za bolje.
    Ko hoće da troši što manje novca na auto, ne vozi mnogo ili daleke relacije a ipak mu treba auto, punto je ok. Nikog ja potcenjujem ko ga vozi, možda je i pametnije nego voziti neka skuplja kola ovde.
    Ali da mi se priča kako je to odličan, kvalitetan auto, to zaista ne ide, nije u redu, jer ne odgovara istini.
    (old skul, 16. mart 2019 03:43)

    # Link komentara

  19. Ja licno kupio delove za fiat 500 1.4 koji je 100% idemtican kao i 1.2 iz Punta

    Set zupčenja 3600din Dayco
    Pumpa za vodu 2200din Dayco
    Termostat 2400din Italijanski
    Filteri vazduha,ulja i klime 1900din
    PK kais 800din
    Ulje 4l Shell 5-30 3300din

    Dakle kojih 17 500,momci aj da malo derete,vi bas derete....
    (xyz, 16. mart 2019 00:50)

    # Link komentara

  20. Nama je punto classic 1.2 na celom putovanju do Halkidikija, sa lokalnom voznjom i u povratku trosio u proseku 5,2l sa klimom. Prejeftino odrzavanje, smesna potrosnja i po gradu ali je pre neki dan devojka udarila sa 20 na sat otpozadi u Golf 5 kome nije bilo apsolutno nista, a nas Puntićko je zadobio slomljeni far, zguzvanu haubu, napukli hladnjak i polomljen branik.  
    Ne moze i jare i pare. Ekonomican ali nebezbedan...  
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gandra, 15. mart 2019 10:56) 

    Ovako obično ne upućeni ljudi pričaju.. Svaki auto je "tvrd" nazad.. To nije da je Golf "nemački kvalitet".. Nazad kola nemaju zonu za demoliranje.. Napred je svaki auto pravljen da bude "mekan" i da absorbira udarac.. To ne znači da nije bezbedan, baš na protiv.. Zona za demoliranje funkcioniše baš kako treba.. Tolko o tome..
    (HanSolo, 15. mart 2019 22:30)
    Ne znam da li si gledao crash testove za punta... Jedva pola zvezsice ima... tako da je covek u pravu, skroz nebezbedan!!
     (mixxx, 16. mart 2019 00:17)

    # Link komentara

  21. Punto izgleda mnoooogo bolje sa digitalnom klimom unutra. Mada retki su ima par komada na oglasima.
    (Dezon, 15. mart 2019 23:44)

    # Link komentara

  22. Ne razumem ljude koji toliko pljuju ovaj auto. Pa niko nije rekao da je idealan, takav auto ne postoji. Razlikuju se ukusi, namene, potrebe... Sve u svemu solidan auto. U mom slučaju je to bila, nova Z10 2008. Danas, negde daleko, vozim automobil koji je svemirski brod u odnosu na njega, ali to mi ne daje za pravo da bez osnove blatim Z10/Punto.
     (Au!, 15. mart 2019 23:34)

    # Link komentara

  23. Ako za grad smatras npr Borcu onda moze da trosi 5 - 7 litara. U gradskoj voznji nema auta koji trosi ispod 10 litara!
    (blaster, 15. mart 2019 15:12)
    Nisam ni u Borci ni u Ovci. Ni veliki ni mali grad. Samo pricam svoje iskustvo. Ne mogu pricati za Bg, kad u Bg ne zivim. Klinac vozi 1.3 mtjet po Bg. Cim moze da sipa od svoje plate, nije "veliki" potrosac. A znam i kad mu ja dopunim rezervoar da se hvata od 4-5,5l. Pricam od cepa do cepa sipanje, ne ono sto pokazuje bord. Ali i ne očekujem da trosi 3l zato sto je Punto i zato sto je mali.
     (The Spatula, 15. mart 2019 23:08)

    # Link komentara

  24. Nama je punto classic 1.2 na celom putovanju do Halkidikija, sa lokalnom voznjom i u povratku trosio u proseku 5,2l sa klimom. Prejeftino odrzavanje, smesna potrosnja i po gradu ali je pre neki dan devojka udarila sa 20 na sat otpozadi u Golf 5 kome nije bilo apsolutno nista, a nas Puntićko je zadobio slomljeni far, zguzvanu haubu, napukli hladnjak i polomljen branik. 
    Ne moze i jare i pare. Ekonomican ali nebezbedan... 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gandra, 15. mart 2019 10:56)

    Ovako obično ne upućeni ljudi pričaju.. Svaki auto je "tvrd" nazad.. To nije da je Golf "nemački kvalitet".. Nazad kola nemaju zonu za demoliranje.. Napred je svaki auto pravljen da bude "mekan" i da absorbira udarac.. To ne znači da nije bezbedan, baš na protiv.. Zona za demoliranje funkcioniše baš kako treba.. Tolko o tome..
     (HanSolo, 15. mart 2019 22:30)

    # Link komentara

  25. Prodao Porsche 911 turbo i kupio Punto. Ma ne zalim ni 2 sekunde...
    (Koja budalaština, 15. mart 2019 21:49)

    # Link komentara

  26. Twingo 2 1.2 16v mnogo bolji
     (pera, 15. mart 2019 20:57)

    # Link komentara

  27. Probajte pa sudite, EVO abarth. Pozdrav
     (garavi, 15. mart 2019 19:20)

    # Link komentara

  28. vozio sam punta 1.2 8v ,5 godina,kupio polovnog starog 13 godina,obišao bivšu jugu uzduž i popreko, nikad me nije izdao ili ostavio na putu,servo mi je crkao popravka 50 evra I dva puta kompjuter (ECU), i to samo mojom krivicom jer je osetljiv na lose kablove i svecice koji se moraju menjati na vreme. i kad crkne ecu auto radi na dva klipa. veliki servis 100 evra,set kvacila 100 evra,amortizeri monroe 100 evra I to je to od ulaganja za 5 godina. plastika krš i to mi je jedina zamerka. morao sam da ga prodam nažalost,ali i dalje smatram da je to best buy auto za naše uslove,kao i za početnike.
     (sajber kurajber, 15. mart 2019 18:24)

    # Link komentara

  29. Moj prvi auto, Punto Classic iz Kg sa Emotion paketom opreme i 1.3 Mjet motorom. Sa njim presao 100 000 kad sam ga dao mojima , a sebi posle kupio drugi auto. Moram priznati da sam bio prezadovoljan. Promenjene obe viljuske, oba amortizera prednja i akumulator (sveukupno sa rukama 25 000din). Nikad nisam imao nijedan pronlem sa njim. Motor odlican, nalo trosi, startan. I sad mi nekad krivo sto ga nisam ostavio sebi jos par godina.
    (Vlada, 15. mart 2019 18:21)

    # Link komentara

  30. mi smo nas penzionisali sa 630k km. otišao na otpad. dušu smo mu uzeli, vozio ga i kurta i murta.
     (maxy, 15. mart 2019 18:12)

    # Link komentara

  31. Imao sam 2 punta, jedan je bio 2002 ,1.2 60. Praktican autic, lagan za voznju, ali i nekvalitetan. Sve je na njemu otislo: pragovi, servo, pumpa za benzin, kvacilo...Tako da i nije jeftin kad se sve uzme u obzir.
    (Sasa, 15. mart 2019 18:05)

    # Link komentara

  32. Pitajte policajce saobraćajce o njihovim puntićima. Na 500000 su prestali da broje kilometražu. Većina policajaca ga je kupila i za sebe, što kao glavni, što kao drugi auto...
     (vlad, 15. mart 2019 16:56)

    # Link komentara

  33. "ta od sarca boljeg konja nema,nit' nada mnom boljega junaka;)
    (lada zakon, 15. mart 2019 16:36)

    # Link komentara

  34. Punto je stvarno extra gradski auto pri cemu je odrzavanje jeftino.Preporuka je motor 1.2...
     (C i n i k, 15. mart 2019 16:27)

    # Link komentara

  35. Krš
    (MARKONI, 15. mart 2019 13:49)

    Mislis? Za nekog ko vozi juga sigurno nije! Za nekog ko vozi novog bugatija je i ferari krs... ugao gledanja!
     (Rumunija '89 je ono sto nam nedostaje, 15. mart 2019 16:15)

    # Link komentara

  36. Ja vozim Punto 1.2 8v iz 2001. Kod mene je tri godine. To mi je ujedno i prvi auto. Automobil je dopadljivog dizajna, jeftine registracije, jeftinog odrzavanja, male potrosnje, niske cene. Takodje ne razmisljam o eventualnim ostecenjima po parkinzima a jedina zamerka je sto je poceo da mu popusta lak na krovu. Oprema je osnovna (podizaci, klima, CD plejer, city volan, airbag-ovi,...) i potpuno zadovoljava moje kriterijume. Nisam od onih koji ne mogu bez dvozonske dig. klime, soft close vrata, distronic-a, night vision-a, koznih sedista,... meni auto sluzi da me preveze od tacke A do tacke B. Mogu da kupim bolji ali zasto bih ja sebi dozvolio taj rizik da ga neko isara kljucem iz ljubomore, da placam registraciju od 1000 evra, da ga rascimam na rupama ili da znam da ce kroz 5 godina vredeti 5000-7000 evra manje?
    (Manner, 15. mart 2019 16:06)

    # Link komentara

  37. Samo bez predrasuda i naravno kao i uvek sa kupovinom polovnog auta treba ga proveriti, jer ako je siromah arčen i sahranjen, nije lepo kriviti ga jer je Fiat i jer je Punto.
    Pored njega istakao bih i Pandu, posebno Pandu 2, jer kad god sam je vozio prezadovoljan sam bio, a malo je reći da nije bila bog zna kako čuvana.
    Uglavnom, za to što nudi i po kojoj ceni, i šta očekujete unapred od auta, možete biti nezadovoljni samo ako ste nerealni...
     (Brkajlo, 15. mart 2019 16:06)

    # Link komentara

  38. da je pameti, kao što nije, u Srbiji bi se i dalje proizvodio Punto Klasik i prodavao po povoljnoj ceni i uslovima placanja cime bi mnogim porodicama bio dostupan nov i bezbedan auto za razliku od automobila na trzistu polovnih automobila. o povecanju bezbednosti na nasim putevima, razvoju pratece industrije rezervnih delova kao trgovina istom nema smisla ni govoriti, zato samo zakljucujem da smo umesto razvoja jedne kvalitetne mogucnosti stavili ''tacku'' i istom onemogucili jos jedan pravac za razvoj naseg drustva.
    (dragisa, 15. mart 2019 16:06)

    # Link komentara

  39. Moj stric ima Punta i vozio sam ga nekoliko puta. Ni sada mi nije jasno koja je razlika izmedju njega i Juga. Krš ko krš.
     (blah, 15. mart 2019 16:05)

    # Link komentara

  40. Zasto i na ovu vest botovi tuku minuse kada neko kaze da Punto ne valja? Nije valjda da je cela Srbija odusevljena ovim automobilom i da vam je svima decacki san da posedujete jedan ovako atraktivan i pouzdan model, kojem otkazuje servo jer ste puno volan okretali? Da se ne lazemo, to auto je q...c. Limarija malo deblja od limenke, trosi kao Titanik, konja nema kao ni gaca u pornicima, plastka unutra skripi kao vrata u horor filmovima, o kvalitetu plastike ne vredi ni raspravljati, i da ne nabrajam jos 500 stvari. Za 2000e je ok automobil za otici do grada u nabavku i nista vise, a neki hvalospevi o ovom automobilu su totalno nerealni.
     (ls, 15. mart 2019 16:02)

    # Link komentara

  41. Moj Punto je iz Zastave i manje više je ok ali su sedišta punjena nekim skrnavim mekim sunđerom. U poređenju sa Jugom je mnogo bolji, u poređenju sa Kliom su sedišta lošija. Ali za te pare super... Samo ne valja putovati duže od 2h u njemu.
    (60 cavalli furiosi, 15. mart 2019 15:57)

    # Link komentara

  42. Imam Punta 1.4 16v. Prava mala raketa. Od opreme imam ono sto mnogi sa daleko boljim autima sanjaju. Brz, izuzetno startan, a potrosnja oko 6 do 7 litara. Delovi jevtini, a retko kad se nesto kvari, i nikada ne pali greske. Sta god da ode ne moram da se sekiram. Prethodno sam imao VW pola. Krs od auta.Svaki mesec pali neke greske. Originalni delovi preskupi. Jednom recju prezadovoljan sam sa puntom.
    (Bob, 15. mart 2019 15:54)

    # Link komentara

  43. pa bolja je 10 puta brava od 15ak godina nego punto ako je neko resio fiata (da prodje sto jeftinije). a isti motor 1.2 16v 80ks.
    veca, udobnija, veliki gepek, pocincana limarija... kombinovana voznja 7,2 litara na 100km.
     (realno, 15. mart 2019 15:40)

    # Link komentara

  44. Kupio ga novog za keš pre 12 godina pa da prenesem utiske kao atipičan Srbin a to znači da me auta zanimaju kao nekog npr.šah ili američki fudbal .Lak za voznju,za vozaca i suvozaca ima fino mesta,lako se namestis,nazad- kicma otpada( ali ja vozim pa me ne tangira),gepek korektan,isli smo do Greece nekoliko puta sa dvoje dece ,ne staje bas sve pa trpamo i u kabinu,tako dobijemo begove koje inace nemamo sem vozackog,odrzavanje je stvarno jeftino,veliki servis je bio oko 15 hiljada,kvacilo Luk 12 hiljada,amortizeri BLST 10 hiljada...menjali bocu za gas i multiventil+atest 25 hiljada,cini mi se bas jeftino.Neudoban jeste,truckav ali na regionalnim putevima do stotke je odlican,preko toga je hmmm,nikad nam nije potrosio vise od 6,5 lit gasa .Da je nebezbedan jeste ali cuva dzep i zivce jer se ne kvari nista na njemu ono iznenada stao mi auto.Sad imamo i drugi veci auto ,2xskuplji,150 ks,mladji,sam parkira,ovo ono,zena voli da se qrči sa njim,ja ne...zena ga odrzava jer ima vecu platu,ljudi moji sta je taj auto para pojeo po servisima,ode senzor moja plata,otisao zamajac 1,5 plata...Da remiziram,punto je za mene auto sa vise vrlina nego mana i vraca me u neka stara vremena kada ljudi nisu bili besni i neskromni,u gradu tata,van grada maćeha ali punto je mama za mnoge izvikane " zadnje i ".
    (Z10, 15. mart 2019 15:23)

    # Link komentara

  45. Grande Punto 1.4 95 ks 16 ventila benzin 2008.
    Za novce koje sam dao odličan.
    Birao izmedju Klia i Pola istih godina i nisam pogresio. Odlican benzinski motor. Samo redovne zamene i servis pri eksplataciji od 40000 km godisnje.
    Unutrasnjost poboljsana u odnosu na Punto clasik.
    Sjajan auto za male pare i nase puteve.
     (posmatrac bb, 15. mart 2019 15:19)

    # Link komentara

  46. Imao sam 1.2 16v sporting 4 godine. Vrlo korektan autic sa pouzdanom bosch elektronikom motora koja rijetko otkazuje. Mjenjac je bio 6 stepeni vrlo hitar auto ne samo za grad.
     (stoliv, 15. mart 2019 15:19)

    # Link komentara

  47. A šta kažete za tvrdoga Getza. U mojoj firmi od 2003. prešao šest stotina hiljada sa barem dvadesetak različitih vozača. Neuništiva beštija.
    (kutiljero na šestu, 15. mart 2019 15:18)

    # Link komentara

  48. Ne daj Bože da moram to da kupim! Nema te namene za koju su ovakvi krševi pogodni i jeftini za održavanje!
     (ma idi, 15. mart 2019 15:18)

    # Link komentara

  49. Najtužniji dan mog vozačkog staža je bio kada sam ocu vratio kragujevačkog Punta jer sam kupio svoj automobil. Neprevaziđen, saživi se čovek sa njim jer su mu mane sitnice ali zato sve bitne stvari su bez mana.
    (xyz, 15. mart 2019 15:13)

    # Link komentara

  50. @The Spatula
    Ako za grad smatras npr Borcu onda moze da trosi 5 - 7 litara. U gradskoj voznji nema auta koji trosi ispod 10 litara!
     (blaster, 15. mart 2019 15:12)

    # Link komentara

  51. Ja se dugo bakcem sa kolima, pa me kolegin sin koji je tek polozio pita sta da kupi za pocetak. Ja mu kazem da izadje na prometnu ulicu, da stoji 10 minuta, pa koji auto najcesce bude video neka ga kupi. Tako je i uradio, a kupio je upravo Punta od nekog penzionera. Mali je prezadovoljan, jer je kupio auto 2010 sa 60.000 km za male pare. Nista se za sada ne kvari, a redovno odrzavanje je dzaba.
    (kole, 15. mart 2019 15:01)

    # Link komentara

  52. Koliko para, toliko muzike, sasvim korektan auto.
     (Mitar, 15. mart 2019 14:55)

    # Link komentara

  53. E ovako, posto mi je u dvoristu uglavnom Fiat grupacija da kazem i ja koju, jer pored Alfe, Lancie imamo i dva Puntica, 1.2 8v i 1.3 mtjet. Ovaj 1.2 je lenj, ali smatram da je cisto gradski auto, pa samim tim sta da ocekujem. Potrosnja 5-7l zavisi ko ga vozi i kako. 1.3 lepse ide, lepse se vozi, ali je daleko tvrdji i neudobniji od 1.2, zasto ne znam, i meni je cudno ali tako je. O gepeku i komforu za tako mali auto, samo reci hvale. Sta da kazem za tako mali auto kad su u gepek stale dve masine, za ves i za susenje. Kako? Ne znam, ali usle i izasle. Jesu bila oborena zadnja sedista ali opet za nepoverovati. 1.3 u proseku trosi 4-5,5l. Zavisi od voznje i ko ga vozi. Na 1.2 jedini problem smo imali sa dihtungom na poklopcu ventila ili gde vec, jer je curkalo ulje. Slagacu vas koja je cifra bila za zamenu ali znam da je bilo nesto smesno, tipa do 2000 dinara sa radom ako ne i manje. 1.3 nikakvih problema, sem podizaca na desnim vratima. Zamenjen deo, sa delom i radom 1500 dinara. Jeftina registracija, jeftino odrzavanje, slabo kvarljiv, mali potrosac. Svaka kuca treba da ga ima, bar kao drugi GRADSKI AUTO. I jos nesto, sto je najbitnije, nece ga niko ukrasti, sem bas ako zuri negde a Punto vam otkljucan i sa kljucem u bravi. Ne kazem da je to najbolji auto, daleko bilo, alinza te pare, za tu namenu, meni i mojoj porodici savrsen. Za dalja putovanja imamo vece automobile, ali za grad, svako treba da uzme Puntica u uzi izbor.
     (The Spatula, 15. mart 2019 14:52)

    # Link komentara

  54. Nama je punto classic 1.2 na celom putovanju do Halkidikija, sa lokalnom voznjom i u povratku trosio u proseku 5,2l sa klimom. Prejeftino odrzavanje, smesna potrosnja i po gradu ali je pre neki dan devojka udarila sa 20 na sat otpozadi u Golf 5 kome nije bilo apsolutno nista, a nas Puntićko je zadobio slomljeni far, zguzvanu haubu, napukli hladnjak i polomljen branik.
    Ne moze i jare i pare. Ekonomican ali nebezbedan...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gandra, 15. mart 2019 10:56)

    Kako to mislis nebezbedan? Na osnovu tvog "cukanja"? Pa jel'devojka bila povredjena pri tom udesu ili smatras da je "bezbedan" auto onaj koji nije ostecen u udesu a svi u njemu povredjeni ili, ne daj boze, mrtvi?
    Punto je dobio 4* na Euro NCAP testiranju, malo li je za tu velicinu i cenovnu klasu? Svaki iole noviji auto ima namerno oslabljene, tzv. absorpcione zone, bas da bi auto preuzeo deo kineticke energije pri sudaru na sebe a ne putnici.
    (pa, 15. mart 2019 14:51)

    # Link komentara

  55. Ubedljivo najbolji odnos cene i kvaliteta (kad kazem cene,mislim i na odrzavanje)...Bravo za Punta 1.2
     (Jorgovanka, 15. mart 2019 14:48)

    # Link komentara

  56. Sva Italijansko kola su krsevi . Fiat kao nos krš Alfa Romeo malo bolje 3-4 godine popravljaj Mazerati na žalost isto sa Chrysler jeftinim delovima posle 70,000 milja krš
    (Billy Đ Goat, 15. mart 2019 14:43)

    # Link komentara

  57. Nema ništa lepše voziti Uno Turbo i Punto GT iz tih doba.. Pravi Sleepersi kao što bi britanci rekli.. Motori fantastični!
     (HanSolo, 15. mart 2019 14:42)

    # Link komentara

  58. Autom sam pre svega razočaran zbog jednog ergonomskog detalja.Plastika instrument table iznad papučica je toliko nisko postavljena, a iste su tako glupo uvučene da svaki viši čovek (a visok sam 190 cm) u toku vožnje mora fino da tare potkolenice u tu plastiku.Veoma neprijatno iskustvo.Kvalitet enterijera, plastika i sedišta je bar za klasu ispod kvaliteta istih u recimo Reno Clio II, koji mu je bio konkurencija. Pošto sam imao Clio, a i vozio Punto II mogu da ih uporedim i da tvrdim da je Punto II za klasu lošiji auto od Clia.U cenu održavanja neću da ulazim i tu verujem da je Punto veoma povoljan.
    (laki78, 15. mart 2019 14:35)

    # Link komentara

  59. Hteo sam da kupim Punta 1.2 i dok sam tražio najbolju ponudu, iskrsne mi povoljno Peugeot 206 1.1 benzinac sa petoro vrata, bez plina. Prezadovoljan sam, definitivno ima snagu i malo troši. Vozim ga pola godine, nigde me nije ostavio, odmah sam uradio sve neophodne servise i to je to...
     (Sasa, 15. mart 2019 14:34)

    # Link komentara

  60. moj 1999 1.1 benzin
    kod mene je od 2006
    ne trosi ulje ne trosi vodu ne trosi ni benzin( sala 5'5 litara)
    svaki kvar 50€ max
     (kalcokera, 15. mart 2019 14:32)

    # Link komentara

  61. Krš!
    (Milojko bre!, 15. mart 2019 14:31)

    # Link komentara

  62. Vozim punta 1.9 JTD godinama i ne postoji bolji auto za te pare, to je definitivno. Mozda nije udoban, zvucna izolacija je 0, ali za taj novac dobijes pouzdan motor i jeftino odrzavanje. Pozdrav
     (LRGrof, 15. mart 2019 14:20)

    # Link komentara

  63. Kada procitam pojedine komentare, shvatam da je Srbija bas bolesna zemlja.
     (BgH2O, 15. mart 2019 14:08)

    # Link komentara

  64. zena uzela. bez ucesca. 2011. reciklaza. 97 eur na 7 godina. Ekstra autic.
     (Ayala, 15. mart 2019 14:07)

    # Link komentara

  65. Krš
     (MARKONI, 15. mart 2019 13:49)

    # Link komentara

  66. vozim ga deset godina, doduse novog sam kupio. jedina mana je to sto sam tada bio samac a sad su mi tu zuoruga i dva sina pa je guzva kad negde krenemo? za moj dzep fenomenalan. neka prica ko sta hoce, u nasim uslovima bolji tesko moze da se kupi.
     (jaa, 15. mart 2019 13:48)

    # Link komentara

  67. Samo se u bednoj Srbiji vodi polemika o tome da li je ili nije dobar Punto star 15 godina. U normalnim državama to je već odavno reciklirano.
     (VZ, 15. mart 2019 13:42)

    # Link komentara

  68. Punto HGT nije lose malo provozati😀
    (Bob, 15. mart 2019 13:20)

    # Link komentara

  69. Ja sam imao svemirski brod koji je trošio manje od punta i koji se kvario manje od punta.
    (Harun el Rašid, 15. mart 2019 13:07)

    # Link komentara

  70. procitao sam tekst o volanu...i prestao dalje da citam...tuzno mi je nekako... kad skupim pristojnije pare za auto kupicu nesto... do tada gradski prevoz...sta treba da okumim majstora da bih vozio auto od 2000 eura?
    (radojica, 15. mart 2019 13:05)

    # Link komentara

  71. Као комерцијалиста сатрао сам три пунта, кеца, двојку и грандеа...никад квар, никад проблем... маневар бољи него бицикло... све три раздужио на преко двесто хиљада и све оставио у возном стању... 1.7 дизел чупа као луд, 1.2 бензин терао по 170 на сат...
     (Невен, 15. mart 2019 12:54)

    # Link komentara

  72. @Smuleco
    Ti vozio službeni pre 10g i lupetaš. Ja sad vozim taj auto i te kako znam šta pišem!
     (Mika, 15. mart 2019 12:46)

    # Link komentara

  73. to se znalo zadnjih 10 godina, zamena za juga .
    Da nije punta, početnici bi još terali jugića.
     (Žika Pavlović, 15. mart 2019 12:46)

    # Link komentara

  74. Vozim punta 1.3 mjet, i mogu da vam ga opisem u jednoj recenici - SAVRSEN - uz redovan servis i odrzavanje. Potrosnja po gradu je 5l/100km a na otvorenom 3l/100km uz normalnu voznju... auto vozim vec 5 godina, i nikad me nije ostavio na put ili slicno!
    (dzon, 15. mart 2019 12:38)

    # Link komentara

  75. Odlican auto...
     (Dragan, 15. mart 2019 12:30)

    # Link komentara

  76. Ako se uzme u obzir cena automobila, cena i dostupnost rezervnih delova i servisa, Fiat Punto jeste najbolja kupovina za prosečnog srpskog vozača.
    Limarija je pocinkovana, tako da nema govora o truljenju iste, osim ako nije bio havarisan, auto je krajnje umeren potrošač, a pri tome Fiatovi Fire motori su poznati po kvalitetu i izdržljivosti.
    Da je najkvalitetniji, sigurno nije, jer ima puno kvalitetnijih automobila u toj klasi.
    Isto tako nije ni najstartniji niti najudobniji, ali za cenu koju plaćate dobijate jedan sasvim solidan automobil. Daleko od toga da je krš. Sve se svodi na to koliko ko ima novca. Neko ko ima novca i ko želi izuzetno kvalitetan i pouzdan auto sigurno neće kupiti Punta, ali realno za prosečnog, reletivno siromašnog, srpskog vozača je idealan sa svim svojim prednostima i manama.
    (Miki, 15. mart 2019 12:24)

    # Link komentara

  77. žao mi je što uopšte pričamo o ovom automobilu i što ga većina komentara hvali, a to govori koliko smo siromašni kada nam je on odličan. Odličan je npr mom tastu kada je iz pola iz 1982. prešao u punta. ja sam ga lično imao godinu dana, dobar je samo za do prodavnice i to je to. Auto je jedna nula i ništa drugo.
     (bure, 15. mart 2019 12:05)

    # Link komentara

  78. Vozim 1.3 multijet i sasvim zadovoljan. Meni ne treba bolji auto. Malo troši. Pre njega sam imao benzinca 1.2 16V. Mislim da je bolji benzinac 1.2 8V.
    (Filip, 15. mart 2019 09:42)

    Slazem se, bolji je 1.2 8V 60 ks, pre svega zbog potrosnje.
     (Svetski Mega Car, 15. mart 2019 11:54)

    # Link komentara

  79. Imam ga i dan danas kao drugi auto u porodici, Punto 1.2 benzinac 60 ks, 2002. godiste. Moj otac ga uglavnom vozi, ja samo ponekad. To je najbolji auto na svetu, ima najbolji odnos ulozeno i dobijeno. Objasnicu i zbog cega. 1. Ekstremno jeftin za odrzavanje, verovatno auto koji je najjeftiniji za odrzavanje na celom trzistu. 2. Delovi su jeftini i svuda dostupni 3. Pouzdan je, i retko se kvari, samo redovno odrzavanje i to je to. Pored ovog sada, imali smo jos jednog Punta u porodici ranije, nikada ni sa jednim ni sa drugim nismo imali problema. A oba Punta su kupljena iz uvoza, ko zna ko je te automobile arcio tamo po Italiji pre nas. 4. POTROSNJA! Ovo je mozda i najbitnije, auto veoma malo trosi, a pritom je benzinac. Trenutna potrosnja na bord kompjuteru 18.5 kilometara po litru, ispada da auto trosi malo vise od 5 litara na 100 km kombinovane voznje. Dakle jeftiniji je za voznju od bilo kog dizela, zato sto je benzin danas 145 dinara, a dizel 165 dinara litar. A da ne pricam da je dizel generalno skuplji za odrzavanje od benzinca. Vi sto pricate da vam auto mnogo trosi, ili ne znate da vozite, ili vam je auto neispravan, trece nema. Naravno, za porodicu i za duge relacije ipak treba veci i jaci auto, za neku udobniju voznju, pogotovo ako se cesto koristi auto put.
     (Svetski Mega Car, 15. mart 2019 11:52)

    # Link komentara

  80. Ni manje ni više prvo crkava volan ha ha ha koji smeh od automobila.
    (Lepi, 15. mart 2019 11:44)

    # Link komentara

  81. Najisplativiji auto je definitivno dacia logan 1.4 benzin. Auto koji prelazi po 700000... Samo pogledajte taksiste
    (galinari, 15. mart 2019 10:39)

    Tako zamišljam pakao.....da te neko natera da pređeš 700.000 km u Dačiji Logan.
    (Toni, 15. mart 2019 11:40)

    # Link komentara

  82. 2008. vozio sam vise puta punto 1.9 jtd, tadasnja devojka ga je imala. Odusevljenje kakav auto, vukao je ko blesav. Po gradu milina (posebna draz je bila city dugme). Isli smo
    par puta na Kop, auto je bio prava pesma.
    Tada je imao 4-5 god starosti i ne secam se da su imali neka vanredna ulaganja.
    Danas, kad dodjem na odmor u Srb i vidim ga na ulici, uvek mi izmami osmeh na lice :)
    (srecica je ljubav, 15. mart 2019 11:02)

    # Link komentara

  83. Nama je punto classic 1.2 na celom putovanju do Halkidikija, sa lokalnom voznjom i u povratku trosio u proseku 5,2l sa klimom. Prejeftino odrzavanje, smesna potrosnja i po gradu ali je pre neki dan devojka udarila sa 20 na sat otpozadi u Golf 5 kome nije bilo apsolutno nista, a nas Puntićko je zadobio slomljeni far, zguzvanu haubu, napukli hladnjak i polomljen branik.
    Ne moze i jare i pare. Ekonomican ali nebezbedan...
     (gandra, 15. mart 2019 10:56)

    # Link komentara

  84. Totalni Italijanski krš! Pa kad pogledate nesreće u kojima je učestvovao možete ga prepoznati samo po zadnjim vratima. Ostalo je zgužvano! 
    Da bi bio dobar auto za grad prvo mora manevarski da bude bolji (manji radijus okreta). 
    Kočioni sistem pozadi nikad nije bio dobar. Čak su fabrički ugrađivali pojačavače kočenja i opet nisu dobre. Ručna kočnica kod Punta jednostavno ne može dobro i jednako da radi. Lim je debljine i čvrstine hamer papira. Ceo menjački sklop sa sajlama totalni idiotluk. Električni servo nepouzdan i kvarljiv. Nabrajanju nema kraja...
    (Mika, 15. mart 2019 10:09)

    Kakvo lupetanje!
    Vozio sam firminog Punta Classic jedno vreme, pre 10 godina. Za uslove gradske vožnje i "krateža" do 200 km, idealan auto!!
    Inače, kočioni sistem Punta, je u klasi kojoj pripada, jedan od najboljih, ako ne i najbolji!
    Tako da se lupetajući o onome što ne znaš, vrati u svoj Moskvič, i i uživaj!
     (Smuleco, 15. mart 2019 10:47)

    # Link komentara

  85. Boljeg autića za grad za te pare nema.Jeftino održavanje,delova ima gde hoćeš,a ima i peta(treća)vrata za ubacivanje većih predmeta.Veoma upotrebljiv i praktičan auto!
     (odličan, 15. mart 2019 10:40)

    # Link komentara

  86. Najisplativiji auto je definitivno dacia logan 1.4 benzin. Auto koji prelazi po 700000... Samo pogledajte taksiste
     (galinari, 15. mart 2019 10:39)

    # Link komentara

  87. Korektan auto. Jedna bitna mana koja nije navedena, a vodite računa ako ga ikad kupite, posebno nekom početniku, da na to ukažete pažnju - ima jako nezgodno velike mrtve uglove auto, dakle nepregledan je u dve inače vrlo kritične situacije (za Punto 2 govorim):

    1. Skretanje levo, levi A-stub može da pokrije celog pešaka i da ga ne vidite dobro, mora da se izviruje malo levo pa desno oko A-stuba da bi se bezbedno skrenulo levo u gradu.

    2. Izlazak u rikverc na put, isto opasno, mali retrovizori i široki C-stubovi mogu da učine da vam se "sakrije" sporiji auto koji nije ni predaleko ni preblizu, već taman gde treba da ga udarite ako izađete, a nećete ga videti da prilazi.

    Nije se meni desilo ništa od ovoga, ali imam osećaj da bi moglo lako da se desi, dok sa nekim većim automobilima pre Punta 2 nisam imao ovakvih problema sa preglednošću.
    (Milan, 15. mart 2019 10:37)

    # Link komentara

  88. ma Renault Clio je keva!
     (Crvena Zvezda Tirana 1945, 15. mart 2019 10:34)

    # Link komentara

  89. Nisam mikra K11 je pojam kvaliteta za ovu šklopociju.
     (Jarić T Živadin, 15. mart 2019 10:30)

    # Link komentara

  90. Krš, evo da se ne mučite da čitate tekst
     (Thor, za stoku thor, 15. mart 2019 10:26)

    # Link komentara

  91. Vozim Seicento Van sa motorom od Punta 1 Fire 1.1.
    2003 godište i ide bez ikakvih problema, samo radim redovan servis i ćao.
    O parkingu ne razmišljam
     (rotkve strugane, 15. mart 2019 10:20)

    # Link komentara

  92. Vozim 1.2 8v 5god. Osim redovnog održavanja za 50k predjenih km sajla haube i sajla vozača. Na more, planinu svuda idem sa njim. Kupio ga za 1900, toliko vredi i danas sa 135.000km. Imao sam sumnje na početku ali me je oduševio. Jako pouzdan auto. Mane su buka preko 90km na sat kao i loša preglednost. Inače imate osećaj da vozite veći auto. Svaka preporuka, naravno sve zavisi od stanja i verzije.
    (Vladimir, 15. mart 2019 10:16)

    # Link komentara

  93. Simpatičan autić ali u mom kraju nema Punta kojem brava nije obijana.
    (Ilija, 15. mart 2019 10:14)

    # Link komentara

  94. 1.3 MJT, 208 hiljada km, prvi lanac, prva turbina, nema plivajućeg zamajca da se pokvari.
    (Pera, 15. mart 2019 10:12)

    # Link komentara

  95. Naravno da se isplati za nase uslove, do 1500e je sigurno dobra kupovina. Prednisti i mane ste naveli.
    Ja sam imao Stila 1.2 16v (gore pomenuti agregat), 3 godine bez ijednog kvara na motoru. Trosio je oko 8,5l prosecno.
    6 brzina. Posle toga sam kupio Grande Punto, 1.4 16v 95ks, nikakava razlika. Iste performanse, potrosnja, odrzavanje...
     (monarhista, 15. mart 2019 10:10)

    # Link komentara

  96. drugar se kune u punta i sremski kulen,mada,neki kazu skoda felicia 1.3 mpi bese bolja;)
    (degaznaj, 15. mart 2019 10:10)

    # Link komentara

  97. U Srbiji (Beogradu) manje boli glava s Puntom nego bilo kojom limuzinom/SUVom/itd...
    Na putu do posla prva-druga- prva... isto u svakom autu.
    Kvalitet puteva, lezeci policajci, gorivo... manje kosta na Puntu.
    Parkiranje lakse, grebanja i cukanja podnosljivija.
    Jedina prednost veceg (luxuznijeg) auta je kad se ide na more. Jednom godisnje.
    (ime, 15. mart 2019 10:09)

    # Link komentara

  98. Totalni Italijanski krš! Pa kad pogledate nesreće u kojima je učestvovao možete ga prepoznati samo po zadnjim vratima. Ostalo je zgužvano!
    Da bi bio dobar auto za grad prvo mora manevarski da bude bolji (manji radijus okreta).
    Kočioni sistem pozadi nikad nije bio dobar. Čak su fabrički ugrađivali pojačavače kočenja i opet nisu dobre. Ručna kočnica kod Punta jednostavno ne može dobro i jednako da radi. Lim je debljine i čvrstine hamer papira. Ceo menjački sklop sa sajlama totalni idiotluk. Električni servo nepouzdan i kvarljiv. Nabrajanju nema kraja...
     (Mika, 15. mart 2019 10:09)

    # Link komentara

  99. Mnogo troši! Moj dizel od 150 ks D klase troši dosta manje. Imao sam i starijeg benzinca od 140 ks D klase koji je trošio ko Punto klasik.
     (Ahtung, 15. mart 2019 10:06)

    # Link komentara

  100. Da je sreća da se u Zastavi nastavio proizvoditi, za 6000 evra klima, ABS i 2 prednja vazdušna jastuka, bio bi to novi nacionalni auto!
     (Ivan, 15. mart 2019 10:05)

    # Link komentara

  101. krs
    (rcgmne100, 15. mart 2019 09:18)

    Slažem se, pošto pouzdano znamo da vi svi tamo vozite RR Autobiography, poneko ko manje uspe on mora Levante, a onaj kome baš ne ide u životu (ako takvih u mne uopšte ima), njemu za kaznu Q5, i to je to. I ne bio vam Punto krš..
    (F odeljenje, 15. mart 2019 10:05)

    # Link komentara

  102. Moj prvi auto, sta smo sve prosli zajedno i nikada me nije izneverio.
    (Nikodim, 15. mart 2019 10:03)

    # Link komentara

  103. teska krsina je svaku italijanski automobil...
     (slobodan, 15. mart 2019 10:03)

    # Link komentara

  104. Najbolji auto u istoriji.
     (Baxuz, 15. mart 2019 10:02)

    # Link komentara

  105. Imam punta 1, prezadovoljan sam, problem je losa limarija, ali mehanički je mnogo dobar auto... sitne kvarove sam imao, kvarove koje sam uglavnom sam otklanjao i ako nemam veze sa mehanikom. vrlo jednostavan i jeftin za odrzavanje, sto nemam servo nije mi problem. za duze puteve imam drugi auto ali kunem se u punta. presao sam 350 hiljada km sa njim, ceo balkan a i dalje...
     (fantom, 15. mart 2019 10:01)

    # Link komentara

  106. "Uglavnom, ukoliko dođe do pucanja zupčastog kaiša, benzinac od 60 KS neće iskriviti ventile, dok snažniji sa 16 ventila hoće."
    Strucno receno izgleda ovako: benzinac od 60KS je NON-interference a snazniji (80KS) sa 16 ventila JE interference.
    (mufljuz, 15. mart 2019 09:59)

    # Link komentara

  107. Da mu je limarija plastikarija ,jeste. Da je krš , nije . Za pažljivog vozača u saobraćaju idila .
     (SchOne, 15. mart 2019 09:59)

    # Link komentara

  108. Nakveći problem Punta je jako tanka limarija koju će jači pljusak ili grad uništiti. Ako nemate garažu morate ga pokrivati ceradom.
     (trn u oku, 15. mart 2019 09:59)

    # Link komentara

  109. Imao. 1.9 Jtd, 2004-to. Neverovatan motor. Nosio je karoseriju kao perce. Moguće da za grad i kratke relacije nije najpametniji izbor, jer se zbog zapremine sporije ugreje, ali s njim po gužvama bukvalno kao skuterom, gde vi okom, tu se on stvori. Tokom eksploatacije toliko sam stekao poverenje u motor, da sam mogao na kraj sveta. Više puta na more u Grčku, nikad izdao. Osim što su mu se stalno palile neke lampice, koje smo posle na kompu "brisali", ako nisu bile za svetlo, a često jesu, jer su mu stalno pregorevale neke sijalice. Elektronika mu, ipak, nije jača strana, naprotiv. Što se komfora tiče, zavisi s čim se poredi. Jednom sam službeno morao da idem u Niš, dali mi Polo s 3 cilindra. Ne zna se šta me više smorilo, užasan zvuk motora ili užasna sedišta, ujedno i (subjektivan utisak) solidno kraća od onih u Puntu. U svakom slučaju, meni su putovanja Puntom bila prilično rasterećena, nisam ja tu video neki nekomfor. Mali servis te 2008-me bio je oko 6500 u domaćoj radinosti, vidim po cenama u tekstu da je sad poskupeo. Ne razumem postoji li ikom uopšte dilema 1.2 60 ili 80 ks. Naravno i uvek 80. Jači motor, manje rasterećenje, manja potrošnja, lepša vožnja. Ne uvek, ali skoro uvek je tako. Znam još dosta ljudi koji kupuju kola sa što manje KS da im što manje troše. U 21 veku, kad su sve informacije (pa i poluinformacije) na dohvat ruke.. Mislim da su benzinac sa 80 i 1.9 JTD "sweet spot" za Punta. E, da, i limarija je sjajna, ni tačkice. U zaključku, preporuka.
    (Dikh tu kava, 15. mart 2019 09:54)

    # Link komentara

  110. Samo golf 2 za srbiju i nista drugo i to dizel naravno
     (Sasa, 15. mart 2019 09:46)

    # Link komentara

  111. Svaka čast za auto, ali druže troši kao nezdrav. Poređenja radi, vozim BMW 3, isto 2004 godište sa 85kW. Gradske vožnje nikad nije prešao 8 litara (mada ne živim u velikom gradu, ali bio sam BG-u s njim mnogo puta). A na otvorenom 5-6 litara. 5 ako paziš, 6 bez ikakvih problema sa sve auto putem i 130km/h. Ne može se porediti cijena, dijelovi i sve ostalo. Ali za školjkicu od Fijata koja je skoro duplo lakša da toliko troši je previše. Plus trebam li spominjati snagu dosta veće kubikaže mada slične jačine motora.
     (Gospodin vozač, 15. mart 2019 09:45)

    # Link komentara

  112. Italijanski Punto moze, ovaj iz Kragujevca - ne, hvala.
     (MoX, 15. mart 2019 09:42)

    # Link komentara

  113. Vozim 1.3 multijet i sasvim zadovoljan. Meni ne treba bolji auto. Malo troši. Pre njega sam imao benzinca 1.2 16V. Mislim da je bolji benzinac 1.2 8V.
    (Filip, 15. mart 2019 09:42)

    # Link komentara

  114. Imam auris hybrid TS. Gepek 672 litra što je ubedljio najviše u klasi, a stvarna potrošnja posle 20.997 km i to pretežno gradske vožnje mi je 5,14 l/100km što je ubedljivo najmanje u klasi uz napomenu da sam ta kola kupio isključivo iz ekoloških pobuda iako mi je već postalo očito i da su ekonomski najisplativija.
    (Ivan, 15. mart 2019 09:38)

    # Link komentara

  115. Vozio sam punta 2 dizela godinama, jak trap, potcinkovana karoserija, jednostavan, dusu dao za nase puteve. Vukao kao konj do 60-80kmh, posle falilo brzina, bio tvrd, dosta zamoran na dugim putovanjima. Moj bio prepravljen teretni sto je tad bilo popularno kod uvoznika, nisam ni znao dok nisam neki brisac kupovao, nije imao zatamnjena zadnja stakla. Tovarilo se po 600kg, kolko stane. Prevozno sredstvo kao stvoreno za Srbiju. Ima sad preko 400 hiljada, jos se vozi svaki dan.
    (realno, 15. mart 2019 09:35)

    # Link komentara

  116. Više nego korektan automobili za te pare i namenu za koju je i zamišljen!
     (ciga, 15. mart 2019 09:35)

    # Link komentara

  117. Punto ili Zastava 10 imao sam priliku da vozim kao službeni auto motor 1.2 60, konkretno zastavu 10. Izuzetno dobar automobil ( odnos cene i kvaliteta auta) potrošnja oko 6 i niža. Zastava 10 nema katalizator, motor bez ekoloških normi, odličan osećaj u vožnji. Za preporuku.
     (Driver, 15. mart 2019 09:35)

    # Link komentara

  118. Ma jaooooo.....Srbi i automobili....i svi se razumeju u sve.

    Kupio novog Punta iz KG kad su počeli da ga prave, eno ga ništa mu ne fali.
    Svaki dan prelazi 50ak kilometara, nikad nije izdao, nije truo...ništa.
    Ali je auto redovno održavan, i servisiran.

    Sestra vozi Alfu 156 1.9 dizel, 98 godište, 480000 prešla, auto savršen, nikad izdao...ali redovno održavan i servisiran.

    Prema tome, Srbi, ne očekujte ništa od bilo kog auta, ako ne mislite da ga održavate.
     (Pedu, 15. mart 2019 09:27)

    # Link komentara

  119. Cak su i Ford Fieste i Opel Korse kao mali automobili luksuzne, zestoke masine za Punta 1.2. To je pravi Jugo po svim manama.
    (Nenad, 15. mart 2019 09:23)

    # Link komentara

  120. Ma sasvim korektan gradski autic za svakodnevno archenje..
     (Radnik, 15. mart 2019 09:22)

    # Link komentara

  121. Grande Punto prava lepotica! Bombona!
     (Poznavalac, 15. mart 2019 09:20)

    # Link komentara

  122. Mrtvački sanduk na kotačima, pogledajte samo sigurnosne testove te kante.
     (mig-29 u kutijama, 15. mart 2019 09:19)

    # Link komentara

  123. krs
     (rcgmne100, 15. mart 2019 09:18)

    # Link komentara

  124. Fiat punto 1.2 je meni sasvim dovoljan vec 10godina...lagan auto, milina ga voziti.
     (anica, 15. mart 2019 09:16)

    # Link komentara

  125. Moj drug ga vozi,auto je presao 500.000km pravih,covek radi kao komercijalista. 1.9jtd radi kao prvog dana. Izmenjao mu je neke delove i redovni servisi i to je sve.
    (Michael Clayton, 15. mart 2019 09:07)

    # Link komentara