Zavirite u Putinovu predsedničku limuzinu VIDEO

Novu rusku predsedničku limuzinu mogli smo da vidimo u januaru u Beogradu, kada je Vladimir Putin bio u poseti našoj zemlji, a sada smo u prilici da zavirimo u putničku kabinu ovog luksuznog vozila.

Izvor: B92, rt.com
Pošaljite komentar
  1. Aleko s Ladinim motorom je bio super autic. Vozio me preko pola Evrope, od Francuske do grckih ostrva, nikada me ostavio nije. Imao je odstojanje od tla vece nego danas Kajen.
    (@ Kibla, 20. februar 2019 07:13)

    # Link komentara

  2. Ruska auto industrija... Jel se neko seća lade, zaporošca tavrije i aleka? Jel se sečate tih smradova? :)
    (Kibla, 19. februar 2019 23:14)

    # Link komentara

  3. заиста не разумем..толико подцењивање Руске индустрије...па и аутомобилске...нарочито стога што безмало сви светски брендови аутоиндустрије имају фабрике у Русији...Лада је у рукама Гиганта РЕНО-НИСАН-МИЦУБИШИ,чувени Амерички Кадилаци се такође производе тамо...зар не мислите да нису Руси имали прилике да дођу до технологије...робота..уосталом Директор бренда Аурус је Немачки инжењер...мотор су развили у сарадњи са Немачким Поршеом...
    (Живан Гајић, 19. februar 2019 21:16)

    # Link komentara

  4. Majko mila sto je ruski jezik gadan......usi bolu... - (laki, 19. februar 2019 14:59)

    Боле уши? Да ти то није један од симптома мождане дефицијенције?
    (Гаги, 19. februar 2019 20:33)

    # Link komentara

  5. Majko mila sto je ruski jezik gadan......usi bolu...
    (laki, 19. februar 2019 14:59)

    Utišaj zvuk, i nauči pravopis.
     (Smuleco, 19. februar 2019 17:27)

    # Link komentara

  6. Majko mila sto je ruski jezik gadan......usi bolu...
     (laki, 19. februar 2019 14:59)

    # Link komentara

  7. @ Aleksandar Што се авиона тиче,апсолутно се не слажем.Али,да се сложим око
    овог аутомобила.Само,колико аутомобилских индустрија то може да направи?3-4.
    Српска,ни случајно.И шта онда?Кисело грожђе.Think about it,пре него се доватиш
    тастатуре.
    (артиљерац, 19. februar 2019 13:58)

    # Link komentara

  8. Realno prodace ih dosta, blindirana testirana limuzina za potrebe milijardera sirom sveta, a narocito u Moskvi :)
    (hhh, 19. februar 2019 13:47)

    # Link komentara

  9. Gadna mesavina Rolsa, Bentlija i ima malo Krajslera 300c zbog farova.
    (kako da ne, 19. februar 2019 11:35)

    # Link komentara

  10. I to je kopija,kao i sve ostalo sto proizvode.
    (Aleksandar, 19. februar 2019 10:08)

    # Link komentara

  11. Sedamnaesti tekst o putinovoj limuzini
     (markonjero, 19. februar 2019 09:57)

    # Link komentara

  12. Bravo:)
     (Smuleco, 19. februar 2019 09:48)

    # Link komentara

  13. Ушла је нека компанија из УАЕ са 150 милиона$.Они ће пласирати по арапским
    државама.Основна цена "Ауруса" је 10 милиона рубаља=133 000 евра.RR почиње са
    300 и кусур хиљада $,Бентли такође.
    (артиљерац, 19. februar 2019 09:43)

    # Link komentara

  14. a dugme za sarmat?
     (abraham, 19. februar 2019 09:37)