Sreda, 28.11.2018.

09:12

Svetska premijera: Debitovala nova Mazda3 FOTO

Izvor: B92

Svetska premijera: Debitovala nova Mazda3 FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Čajna kobasica

pre 5 godina

Motor je ovde glavna priča. Pustite se amatera dizajnera. Pozadi se ionako vozi tašta, da trucka, multilink šta? Dat a$$ me isto brine kao lanjski sneg.

Da li može motor preko pola miliona km, il ne može do 100 a da se te fensi prskalice ne razdroćkaju. Da li troši 2.0 kao upaljač, a vuče kao zeldi? Koliko je bučan (zezam se, isto me boli uvo za buku)

gradjaninX

pre 5 godina

Volim sto svi oce neke super jake motore...da voze 50 po gradu i 130 na autoputu. Mislim, bez 300ks to nikako ne moze.

I sad ce komentar "ja zivim u Nemackoj, imamo autoban" I odma da kazem, i autoban je 130kmh osim na pojedinim delovima gde nema ogranicenja, a ti delovi uglavnom nisu odmah do naseljenih mesta.

Perica

pre 5 godina

2.5 motor vjerojatno opet samo za američko i australsko tržište, kao i na trenutno aktualnom modelu.

Skyactive-X motor vjerojatno u nekom najskupljem paketu opreme, pa možda u faceliftu 2021-2022. dođe i u mainstream.

Na sedanu gepek opet s malim otvorom. Nije pet vrata kao na Škodi ili novom i30 fastbacku, nego je ipak klasičan sedan s četiri vrata. Pa kad idete vulkanizeru, dvije gume u gepek, dvije na stražnja sjedala...

I još uvijek nema tvornice u Europi, tako da će cijena biti viša od konkurencije zbog skupog transporta i carina.

rog

pre 5 godina

@rog 

Koja je oprema ta koju si probao? Uporedo sam u taxiju, jedno vreme vozio Golf 7 highline dizel, pa posle jedno 12 meseci 1.2 tsi comfortline, sa kurblama pozadi. Xd Sustina je da sam se prepoznao u tvom odgovoru, i odmah se setih kakva primetna zvucna izolacija i koliko se to samo primecuje manje u cuje, uopste kompletan auto u voznji. Pozdrav svima.
(Dezon, 29. novembar 2018 01:35)

Mazda 3 sedan 120 challenge. Sumnjam da je zvucna izolacija drugacija u visim paketima opreme.

priprema za radio®

pre 5 godina

(loki, 28. novembar 2018 08:12)
"Ko kupi fijata, forda, pežoa a da nije žena mora ozbiljno da razmisli gde greši u životu"

(Milos, 29. novembar 2018 06:51)
"Mazda...do sada sam ih kupio 5, od toga 3 nove i prešao bez ikakvih problema 200000 km."

Treba li tu nešto dodati ili pametnome sve jasno?

neko

pre 5 godina

Lep je sedan, ali nisam baš neki zastupnik malih sedana poput octavie, jette i mazde 3. Hatchback malo upropašćen, ali dobro, nema veze. Čekamo novu Mazdu 6 da vidimo na šta su spremni.

Milos

pre 5 godina

Veliki sam ljubitelj Mazda. Čak štaviše do sada sam ih kupio 5, od toga 3 nove i prešao bez ikakvih problema 200000 km. Ne sumnjam da je i ova Mazda visoko kvalitetan auto, ali sam duboko razočaran stavljanjem zaostalog i prevazidjenog zadnjeg oslanjanja. Prosto ne mogu da verujem kome je ovo palo na pamet? Ja lično, samo zbog ovoga neću da kupim ovaj auto, a planiram da to uradim za najdalje 6 meseci.

godzilla

pre 5 godina

@bojan Evo vec druga godina kako ga imam. Uzeo sam ga u Decembru 2016 godine. Motor 1.6 Sce 115 ks. Meni je dovoljno, moze lepo da ubrza, ali mora i da se stisne papucica gasa. Menjac je 5 brzina, mogao bi biti malo precizniji, ali je oke. Maksimalno koliko sam ga terao je bilo 180 km/h, mogao je jos, sigurno jer je to bilo na oko 5000 obrtaja. Komp pokazuje prosecnu potrosnju 6.7 litara benzina. Zvucna izolacija je odlicna, cak bolja i od nekih skupljih automobila koje sam vozio sto rent a car sto sluzbene. Plastika dobra, meni nista ne skripi, dobro upija rupe, kada prelazim preko tramvajskih sina ili rupa nista ne lupka unutra, bas sam iznenadjen. Sve deluje jako cvrsto i utegnuto. Centralna konzola kada uzmes sa obe ruke nece da mrde, dok na primer kod Aurisa, Focusa, to je standardan problem da se klati. Barem ja kada sam ih probao u test voznjama. Servisi nisu skupi, prvi sam platio oko 7 hiljada, a drugi je bio oko 14 hiljada dinara. Servise radim u Hit-u. Mana mu je manjak prostora na zadnjim sedistima jer su profilisana i masivna. Gepek moze da prodje. Hauba mu se otvara na dva amortizera ako se to tako kaze, nema da ga kacite i drzite sa onom metalnom sipkom. Meni i dan danas odusevljavaju vrata kako se lepo zatvaraju i tup zvuk prilikom zatvaranja. Ja sam presao iz Megana 2 u njega, tako da je kod mene skok ogroman. Realno, bolje je uradjen auto od velike vecine u svojoj klasi, jer sam ih mnogo testirao pre kupovine i vozio ovako poslovno. Iskreno, ne bih ga menjao ni za jedan, iako ima svojih mana, mene svaki put odusevi kada sednem u njega. Pozdrav

Dezon

pre 5 godina

@rog

Koja je oprema ta koju si probao? Uporedo sam u taxiju, jedno vreme vozio Golf 7 highline dizel, pa posle jedno 12 meseci 1.2 tsi comfortline, sa kurblama pozadi. Xd Sustina je da sam se prepoznao u tvom odgovoru, i odmah se setih kakva primetna zvucna izolacija i koliko se to samo primecuje manje u cuje, uopste kompletan auto u voznji. Pozdrav svima.

Milan

pre 5 godina

@rog
Nisi, mazda ima baš lošu zvučnu izolaciju za tržišnu poziciju kojoj teži. Golf je još uvek kralj tišine u klasi ( bez premijum modela)

Slavko Vica

pre 5 godina

@markez Ja nisam hteo da pomenem ni slepce ni ruralne tipove koji preferiraju precenjene, predosadne i ružnjikave Švapske taljige. Pa ko je tu slepac?

Hehe

pre 5 godina

Ja cu dodati, da u svim autima do sad sam imao punu dimenziju rezervnog tocka i da ga nijednom nisam upotrebio unazad 15godina. Uvek pravac vulkanizer kad je trebalo i uvek ih je bilo u blizini. Vucem teret nepotrebno, ali po Marfijevom zakonu, ako ga izbacim, bas tad ce da se namesti da mi zatreba u nekoj vukoj***ni, hehehe.

markez

pre 5 godina

@Slavko vica
Baš te jede taj golf,jel ? Čak ni na vest o mazdi nemože da se propusti neki pomen o rak rani domaćeg slepca.Uostalom da je taljiga verovatno bi bio prodat u više miliona primeraka.

miki

pre 5 godina

@Mrki
Evo da čuješ i mišljenje vozača aktuelne sedan verzije. Za 4god, 130k km, bez bilo kakvih problema i vrlo rado bih kupio ponovo ovu sedan verziju, bez razmišljanja. Jedva čekam da probam taj novi motor. Ko voli minimalistički dizajn enterijera i analogne instrumente, sviđa mu se auktelni model, a i ovaj novi će. Ko želi milion dugmića i digitalu, nek je zaobiđe. Kakva bre korozija, ja ništa ne primećujem na svom autu? Rezervni točak mi u životu nije bio potreban a vozim preko 20god, rekao bih finu kilometražu. Uostalom dobiješ repair kit, ne znam da li završava posao. Vozim mazdu3, zadovoljan sam, nije mi dosadila i verovatno ću i dalje nju birati. Toliko...

rog

pre 5 godina

Mazda 3 sedan 2018., machine gray sa 18", 2.0 G-motor... zaigra vam srce kada mu prilazite a kada krenete da vozite osecaj x10. Ko je probao zna koliko je zabavan za voznju.
(trt, 28. novembar 2018 14:27)

Probao bas skoro, samo crvenu, i nisam bas toliko odusevljen. Upravljanje je odlicno, bolje od focus-a, motor zacudjujuce dobro vuce na nizim obrtajima s obzirom da je benzinac, ali je zvucna izolacija losa. Ne znam da li sam se odvikao od C segmenta pa ocekujem previse ili je realno losija zvucna izolacija od konkurencije u klasi.

NIKOLA

pre 5 godina

Ove slike nisu bas realne pogledajte snimke uživo sa sajma u LA.Kao i za Fokus prvo komentari isti I30 ili Tipo a uživo potpuno drugačiji.Treba to pogledati,sesti,videti komfor i ostale stvarčice i naravno kakav je na testu taj X agregat.Ovako objektivno lep auto a subjektivno hečbek kao da su smanjili CX5.

Miroslav

pre 5 godina

@Zika

"@Miroslav, ono kad oces da nadjes neku manu autu umesto da pogledas sebe u ogledalu. "

Baš tako. Ako čovek hoće mane da traži naći ih čak i fiatu a ne jednoj mazdi.
A sada sam se i pogledao u ogledalu ali ako dobro vidim meni ne fali rezervni točak.

Partizanovac

pre 5 godina

@ facelift ...nista vise a ni manje
(alex, 28. novembar 2018 16:07)

Facelift sa potpuno novom platformom, motorom, enterijerom?

M

pre 5 godina

Druga generacija Mazde za redom koja fenomenalno skida italijanski dizajn. Ima ovde elemenata i Giuliette i 159ke, pomalo i Lancie Delte, a ima i nekih daleko starijih modela. Sve u svemu, ja sam odusevljen. Enterijer ok, u kvalitet ne sumnjam, jedina mana, po mom misljenju, je slaba motorizacija. Barem je tako bilo kod prosle trojke i aktuelne sestice. Dugo sam razmisljao, jos pre par godina kada sam kupio Lanciu, da li da uzmem ovu Mazdu3, ali je twin turbo ipak presudio. Slicna situacija je bila i ove godine za Giuliu i Mazdu6. Nisam se pokajao, ali ako ova nova generacija Mazde bude imala neku jacu verziju, mozda i predjem malo na nju. U svakom slucaju, malo je zamerki koje bi mogle da se pripisu ovom autu, a dizajn svakako nije jedna od njih.

lemimile

pre 5 godina

Sunce ti poljubim kakav auto. Pa za mene ubedljivo nesto najskladnije i najseksi u klasi, bukvalno dizajn perfekcija. Vidim da se nekima ne svidja c stub, upravo zbog njega izgleda kao kupe, sportski, agresivan, a opet nekako jednostavan i elegantan. Nadam se jednoj polovnoj za recimo 3-5 godina, moze obican benzin a jos bolje ovaj novi.

Живчан_неки_лик

pre 5 godina

@Светски мега цар

Мени је Мазда 3 друге генерације најлепши хеч и даље (на спољашност мислим). Ова четврта генерација јесте да изгледа нескладно, али кад видиш какаве ће бензинске моторе имати и изгледа у комбинацији са 4х4, па можда тај бензинац од 2,5 литре буде спортиста, додатним стилизовањем каросерије касније, биће веома пожељан. Нова Хонда Сивик ми је на сликама изгледала поприлично лоше из профила, све док је нисам видео уживо... даље ми тај ауто изгледа лоше на сликама :Д Шкодилак, Меган, Астра су ми се свиђали на сликама, уживо скоро да не оставе утисак на мене и тотално их не примећујем на улици иако их има. А да је Тојота убола са новом Королом, убола је!

Astrolog

pre 5 godina

Konacno lepa instrument tabla i uredjen deo oko naslona za ruke, na proslom modelu je sve bilo razbacano sa onom nesrecnom klasicnom rucnom kocnicom.

Pop

pre 5 godina

Kao neki veliki puž koji vuče onu njegovu kuću...

Nije mogao KAI koncept bez ovih modifikacija da bude uopšte za po ulici...

Verujem da je sigurno u REALNOSTI druga priča...

Ako su motori kao što su rekli, progutacu sve ove eventualne nedostatke...

Brena

pre 5 godina

VW sekta i botovi se uključili u akciju pljuvanja i izmišljanja stalno istih stvari, kako vam bre nije dosadno stalo nisto da ponavljate za sve marke koje nisu pod okrivljem grupacije....

GuyFawkes

pre 5 godina

Dobar auto, dizajn uvek inovativan. O Motoru,mehanici i dr. ne treba trositi reci. I da,ne doade se gomili lokalnih "strucnjaka" ciji je vrhunac polovni i budzeni Golf 4 dizel ( 2 su tek prevazisli, a 3 je kao i svaki neparni Golf "diskutabilan"), sa 200 000 km na satu, koji je vozio neki penzos iz D ( a realno gazi pola miliona sa vracenim satom,obavezno, i scupanim katalizatorima), eventualno ako isti dobace do nekog mucenog Pasata (lupan 749 puta i sa pola tone gita na sebi). Naravno,sipaju nikad vise od 10 L u rezervoar,jer zaboga benzin skup... I onda im ne valja nova Mazda- te ruzna,te neskladna, te mali prostor za odlaganje casa i tome sl... Srbija,bato.

Mrki

pre 5 godina

Ušao sam na komentare, da vidim da li ima nekih komentara vlasnika aktuelne generacije, i pročitah skoro svih 72 komentara i većina je pljuvačkih, i koji nemaju veze sa nekim argumentima.

I nekako se odmah setim Dragana Jovanovića i one scene iz filma: Nije Sloba kriv, mi smo.... znate kraj.

Srećom pa smo toliko ne bitni i kao tržište i kao narod, da naše mišljenje niko ne uzima u obzir kao važno.

Mnogo smo jadni i isfrustirani i očigledno da je za većinu ljudi ovde auto nešto što poseduješ i nešto čime se ponosiš, a ne funkcionalno prevozno sredstvo.

I treba da se potrujemo sa ovim starim dizelašima i da nestanemo.

A što se tiče ove Mazde, pogotovo ove golf varijante, dizajn je jako dobar za normalne ljude, i mislim da će se svugde jako dobro prodavati van Evrope, a možda i u Evropi.

Srbiju ne računam, jer smo više puta dokazali da nismo deo Evrope.

kik

pre 5 godina

pa jeli moguce da ovu masku ne mogu da suze bar 5-6cm....inace mozda najbolji japanski brend...6icu 2009 2.5 benzin sam provozao nisam hteo da izadjem...jos jedan krug sam morao da napravim

Mario

pre 5 godina

Sve je kako treba, enterijer skladan i drugaciji od konkurencije, cak i zadnji deo kod heca sa sve debelim C stubom izgleda drsko, to su hteli i uspeli su, tako da se ne moze nista zameriti po tom pitanju ... ali ovoliki prednji grip, em suludo veliki, em bezlican, ne mogu da svarim i to mi je za sada jedina dizajnerska mana, doduse nije velika, tako da utisak ostaje generalno pozitivan.

trt

pre 5 godina

Mazda 3 sedan 2018., machine gray sa 18", 2.0 G-motor... zaigra vam srce kada mu prilazite a kada krenete da vozite osecaj x10. Ko je probao zna koliko je zabavan za voznju.

Artur

pre 5 godina

Niko ovde i ne pomenu novi inovativni motor a ni novu mehaničku platformu,al zato ručka menjača okrugla, pa ne vide pozadi dok teraju u rikverc,pa crne felne... Kapiram da su sad većina ovdašnjih stručnjaka presrećna što su uspeli da izmisle neke mane i da dobro popljuju Mazdu.Verujem da vam nije lako.
(Kad ne mozes da je imaš ti je dobro napljuj, 28. novembar 2018 12:27)

Sve je to lepo nego jesi vratila čoveku pare i karticu? :D

maz

pre 5 godina

i dok su svi ocekivali da poslednji mohikanac konacno predje na turbo desilo se :
"Varnicom kontrolisano kompresiono paljenje = obrtni moment do 30% "

Ako tromost benzinskog 2.0 motora sa 120KS iz prethodne generacije konacno rese ovim - ostace svoji i zaokruzice ponudu jer i dizajn i opremu vec imaju.

Iskreno prethodni hecbek mi je lepsi ali ajde da vidimo prvo nove motore na testu i nove cene pa da sudimo

Kokki

pre 5 godina

citat_:" Sedan je vrlo dobar, hecbek totalni promasaj."

Sreća pa Mazda nije videla tvoj komentar ranije... tj pre nego što je prodala milione "totalnih promašaja"...

C stub

pre 5 godina

Taj C stub podseca na Breru, sto po meni nikako nije lose. Lici malo i na Volvo V40 hatchback verziju. Ko je video Kai Concept znao je sta moze da ocekuje od Mazde 3. Meni je unutrasnjost prelepa kao i farovi. Poebno zadnji. Da li je sedan lepsi od hatcha...hm...treba videti uzivo. Nikada nisam bio ljubitelj produzenih verzija nekog automobila ali Mazda je sa trojkom to uspela da radi prilicno uspesno. Prica oko korozije... javljaju se pajaci, cirkuzanti, mediokriteti. :D

Avenged

pre 5 godina

Honda likes this :). Moze li neki liubitelj Mazde da mi pojasni, ne vidim neko veliko unapredjenje u odnosu na prethodnu generaciju. Nista od one najave po mayazinima, lici kao facelift, mozda gresim.

moron

pre 5 godina

Pozdravljam što će imati u ponudi 1,8 dizel.
Ostaje da "vidimo" taj novi benzinac. Specifikacije i kako će da se pokaže.
Mere vozila, ništa ?

Heroj Pinki

pre 5 godina

Molim urednistvo da u svaki buduci tekst o Mazdi stave napomenu da lako korodiraju i da im rezervni tocak kosta 600 eura, cisto da se ove dve botine ne muce svaki put.
Inace ni meni se ne svidja zadnji deo hezbeka, ostalo perfektno.

Toronto

pre 5 godina

Ovde se mazda 3 hatchback pokazala kao jako loša. Pošto se zimi dosta soli ima veliki problemi sa limom. Jako brzo truli, posebno zadnja vrata i rubovi blatobrana. Ne biste verovali kolike rupe se otvaraju. Začudo, ostali modeli nemaju te probleme. Osim toga, mazdini automobili su dosta pouzdani.

Nemanja

pre 5 godina

Slazem se sa vecinom ostalih komentatora. Hec je bas ruzan, deluje nezgrapno i neskladno, zadnji kraj katastrofa. Limuzina jako lepo izgleda. Enterijer: ne znam ni sam, mnogo je lepsi u aktuelnoj 6-ici. Ocekivao sam da ce bar ekran da uklope skroz u centralnu konzolu, da ne gledamo onu budzevinu od tableta.
Tehnicka je sa druge strane vec respektabilna. Jedva cekam da probam taj novi benz. motor koji ima paljenje bez varnice u pojedinim rezimima. Zaista intersantan koncept a nagrade samo pokazuju da nije samo mrtvo slovo na papiru.
Sve u svemu, dizajnerski padaju, sto je i bilo ocekivano (tesko da ce uspeti da ponove dizajn iz perioda 2012-2017) ali nisam ocekivao bas toliko. Vozim CX-5 i nadam se da nece zeznuti toliko sledecu verziju...

GuA

pre 5 godina

Prvi put da mi je sedan lepši od hedžbeka.
(alwys look on the bright side of life, 28. novembar 2018 10:13)

Ne. Prvi put je hedzbek toliko ruzan da je cak ruzniji i od limuzune :)

Kad ne mozes da je imaš ti je dobro napljuj

pre 5 godina

Niko ovde i ne pomenu novi inovativni motor a ni novu mehaničku platformu,al zato ručka menjača okrugla, pa ne vide pozadi dok teraju u rikverc,pa crne felne... Kapiram da su sad većina ovdašnjih stručnjaka presrećna što su uspeli da izmisle neke mane i da dobro popljuju Mazdu.Verujem da vam nije lako.

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

Sedan mi se sviđa i rado bih ga provozao.
Kod heča je zadnji deo nezgrapan, sa preširokim zadnjim stubom, što celom automobilu daje čudan izgled.

bojan

pre 5 godina

@godzilla
Kakva su ti iskustva sa meganom? Koji motor, kakva je zvučna izolacija, plastika da li skripi(ja vozim 2ku pa zato pitam), kvalitet materijala, menjač jel dobar? :)

lada zakon

pre 5 godina

nije lose,nije,hecbek mi se vise svidja,ali,ali jedna stvar bode uoci,
ljudi moji zar je problem napraviti ono ruglo od tevea na preklapanje?

EU Citizen

pre 5 godina

Prednji deo wow u obe varijante, zadnji deo hečbeka mi se ne sviđa previše, ali je zato sedan totalna lepotica, i nagoveštaj kako će da izgleda nova šestica koja mene svakako mnogo više zanima :)))

Pero Treger

pre 5 godina

Sedan jedan od najlepših u klasi, ako ne i najlepši, hedzbek, meni lično, apsolutni promašaj... Unutrašnjost deluje zastarelo, ume Mazda mnogo bolje...

only fools and horses

pre 5 godina

Definitivno je stari model lepši, mnogo lepši. Ovaj sedan i može da prođe ali "guzati" je izgubio svu lepotu.
Barem ovako na slikama.

Velja

pre 5 godina

@Dikh tu kava. Sto se tice duzine haube; ona je toliko duga zato sto Skyactive G motori imaju veliku kompresiju I zbog te kompresiije je izduvna grana, onaj deo koji izlazi pravo iz motora, mnogo duzi nego kod drugih motora.

LIQUID

pre 5 godina

Hatch dosta lici na Kai i lep je, ali dokle vise crne felne, odvratne su, kao da nema tockove?! Ne znam za vas, ali meni je "srebrna" ili "titanium" boja felni neuporedivo lepsa na svakom autu.

Citizen-X

pre 5 godina

Meni je ovo korak nazad, sto se tice dizajna. Hecbek sa ovolikom zadnjicom je bas ruzan. Sedan je lepsi ali dosta lici na prethodnu generaciju. Unutra ok mada suvise ozbiljno. Mazda me ovaj put razocarala.

hahaha mazda

pre 5 godina

Hecbek dizajn diskutabilan mnogoo lose odradjen zadnji kraj. Instrument tabla kod suvozača kao da su se deca igrala mnogo lose dizajneraki uradjeno. Pokusaj kopiranja audija a samo su pokvarili najjednostavniju mogucu stvar . Limuzina brutalnog karaktera svaka cast za dizajn i celokupni izgled.

glas ciljne grupe

pre 5 godina

Volim japanske automobile, imao sam 2 Honde Civic a svidjaju mi se jako Mazde u poslednjih desetak godina. Cekao sam da vidim ovu trojku, u verziji sa 5 vrata, jer imam porodicu a ne zelim da kupujem SUV ili karavan posto mi nisu potrebni, dok za SUV ne vidim svrhu posto ne vozim van asfaltnog puta. Bitna su mi 5ta vrata i prostran gepek, sto je slucaj sa predstavljenom hacbek verzijom, ali je problem u C stubu i malim staklenim povrsinama. Previse je funkcionalnost podredjena dizajnu, ja ovakav auto sigurno necu razmatrati a zao mi je, siguran sam da su pouzdani i zanimljivi za voznju.

Svetski Mega Car

pre 5 godina

Meni su aktuelna Mazda 3 i Mazda 6 medju najlepsim automobilima koji su ikada napravljeni, do sada. Ovaj hecbek mi se uopste ne svidja, korak u nazad u dizajnu, bas sam razocaran. Ovaj C stub je previse sirok, previse debeo, ne znam kako drugacije da se izrazim, ni malo elegantan. Samim tim su i staklene povrsine na zadnjim vratima premale, kao da je nekakvo oklopno vozilo. Enterijer mi je generalno ok, al previse ogoljen i pojednostavljen. Na sedan nemam zamerku sto se tice dizajna, mnogo je lepsi od hecbeka. Bilo je nemoguce napraviti tako lep auto kao sto je sadasnja Mazda 3, ali ipak sam ocekivao bolje. Vise mi se svidja nova Corolla hecbek, mnogo je lepsa i spolja i unutra. Toyota nikad nije mogla ni da pridje Mazdi sto se dizajna tice, ali moram da priznam da je ovog puta nadmasila Mazdu.

Dikh tu kava

pre 5 godina

Dakle, navijački: enterijer - odličan, limuzina - odlična, hečbek... šta je bre ovo, braćo mila japanska?? Mislio sam da, u negativnom kontekstu, posle zadnjice i C stuba Ignisa nema dalje u auto-industriji, ali vi ga ukantaste za medalju.. Blago rečeno - odvratno. I opet hauba kao Korveta. Čemu to, pa ne ide 7000 kubika unutra? Čekao sam novu trojku, bio sam zagrejan, sad ću samo da se okrenem nekom drugom taboru.. A čisto sumnjam da će utisak uživo biti drugačiji, al ajde da je "ispoštujem"..
P.S. Pozdrav antikorozivnim "anđelima-čuvarima", nekako smo se već bili zabrinuli da niste slučajno odustali od misije..

godzilla

pre 5 godina

Ja sam mozda lud ili ne vidim dobro, ali mene ova nova Mazda 3 podseca na Alfa Romeo Brera... Pogotovo kada se gleda odzada i bocno! I da budem iskren, vise mi se svidjala i dalje mi se vise svidja aktuelna generacija. Inace privatno vozim Megane 4.

prosjecni_seljak

pre 5 godina

Meni ovo odlicno izgleda. Zadnji deo hecbeka me podseca na seat leon mk1. Ne svidja mi se displej koji viri mogao je biti integrisan.

Moma

pre 5 godina

Slon da stand iza ne bi ga video od ovog C stuba... Na raskrsnicama je sigurno haos.
(Aleksandar, 28. novembar 2018 09:38)

To nije nikakav problem s'obzirom da ima senzore za mrtav ugao kao i za isparkiravanje i sirokougaonu kameru.

мими

pre 5 godina

префињено, једноставно, савршено, елегантно.. једном речју најлепше. Ц стуб јединствен и упечатљив.

rog

pre 5 godina

"U Mazdi navode i da je unapređen sistem oslanjanja automobila, koji napred koristi ogibljenje tipa "mekferson", a pozadi poboljšanu torziju."

Al ga poboljsase ...

Zika

pre 5 godina

@Miroslav, ono kad oces da nadjes neku manu autu umesto da pogledas sebe u ogledalu. I spolja i unutra odlican auto. E sad sto ja nemam para za njega nije njihov problem nego moj.

rog

pre 5 godina

"U Mazdi navode i da je unapređen sistem oslanjanja automobila, koji napred koristi ogibljenje tipa "mekferson", a pozadi poboljšanu torziju."

Al ga poboljsase ...

Zika

pre 5 godina

@Miroslav, ono kad oces da nadjes neku manu autu umesto da pogledas sebe u ogledalu. I spolja i unutra odlican auto. E sad sto ja nemam para za njega nije njihov problem nego moj.

Kad ne mozes da je imaš ti je dobro napljuj

pre 5 godina

Niko ovde i ne pomenu novi inovativni motor a ni novu mehaničku platformu,al zato ručka menjača okrugla, pa ne vide pozadi dok teraju u rikverc,pa crne felne... Kapiram da su sad većina ovdašnjih stručnjaka presrećna što su uspeli da izmisle neke mane i da dobro popljuju Mazdu.Verujem da vam nije lako.

Dikh tu kava

pre 5 godina

Dakle, navijački: enterijer - odličan, limuzina - odlična, hečbek... šta je bre ovo, braćo mila japanska?? Mislio sam da, u negativnom kontekstu, posle zadnjice i C stuba Ignisa nema dalje u auto-industriji, ali vi ga ukantaste za medalju.. Blago rečeno - odvratno. I opet hauba kao Korveta. Čemu to, pa ne ide 7000 kubika unutra? Čekao sam novu trojku, bio sam zagrejan, sad ću samo da se okrenem nekom drugom taboru.. A čisto sumnjam da će utisak uživo biti drugačiji, al ajde da je "ispoštujem"..
P.S. Pozdrav antikorozivnim "anđelima-čuvarima", nekako smo se već bili zabrinuli da niste slučajno odustali od misije..

GuyFawkes

pre 5 godina

Dobar auto, dizajn uvek inovativan. O Motoru,mehanici i dr. ne treba trositi reci. I da,ne doade se gomili lokalnih "strucnjaka" ciji je vrhunac polovni i budzeni Golf 4 dizel ( 2 su tek prevazisli, a 3 je kao i svaki neparni Golf "diskutabilan"), sa 200 000 km na satu, koji je vozio neki penzos iz D ( a realno gazi pola miliona sa vracenim satom,obavezno, i scupanim katalizatorima), eventualno ako isti dobace do nekog mucenog Pasata (lupan 749 puta i sa pola tone gita na sebi). Naravno,sipaju nikad vise od 10 L u rezervoar,jer zaboga benzin skup... I onda im ne valja nova Mazda- te ruzna,te neskladna, te mali prostor za odlaganje casa i tome sl... Srbija,bato.

Heroj Pinki

pre 5 godina

Molim urednistvo da u svaki buduci tekst o Mazdi stave napomenu da lako korodiraju i da im rezervni tocak kosta 600 eura, cisto da se ove dve botine ne muce svaki put.
Inace ni meni se ne svidja zadnji deo hezbeka, ostalo perfektno.

Svetski Mega Car

pre 5 godina

Meni su aktuelna Mazda 3 i Mazda 6 medju najlepsim automobilima koji su ikada napravljeni, do sada. Ovaj hecbek mi se uopste ne svidja, korak u nazad u dizajnu, bas sam razocaran. Ovaj C stub je previse sirok, previse debeo, ne znam kako drugacije da se izrazim, ni malo elegantan. Samim tim su i staklene povrsine na zadnjim vratima premale, kao da je nekakvo oklopno vozilo. Enterijer mi je generalno ok, al previse ogoljen i pojednostavljen. Na sedan nemam zamerku sto se tice dizajna, mnogo je lepsi od hecbeka. Bilo je nemoguce napraviti tako lep auto kao sto je sadasnja Mazda 3, ali ipak sam ocekivao bolje. Vise mi se svidja nova Corolla hecbek, mnogo je lepsa i spolja i unutra. Toyota nikad nije mogla ni da pridje Mazdi sto se dizajna tice, ali moram da priznam da je ovog puta nadmasila Mazdu.

GuA

pre 5 godina

Prvi put da mi je sedan lepši od hedžbeka.
(alwys look on the bright side of life, 28. novembar 2018 10:13)

Ne. Prvi put je hedzbek toliko ruzan da je cak ruzniji i od limuzune :)

Mrki

pre 5 godina

Ušao sam na komentare, da vidim da li ima nekih komentara vlasnika aktuelne generacije, i pročitah skoro svih 72 komentara i većina je pljuvačkih, i koji nemaju veze sa nekim argumentima.

I nekako se odmah setim Dragana Jovanovića i one scene iz filma: Nije Sloba kriv, mi smo.... znate kraj.

Srećom pa smo toliko ne bitni i kao tržište i kao narod, da naše mišljenje niko ne uzima u obzir kao važno.

Mnogo smo jadni i isfrustirani i očigledno da je za većinu ljudi ovde auto nešto što poseduješ i nešto čime se ponosiš, a ne funkcionalno prevozno sredstvo.

I treba da se potrujemo sa ovim starim dizelašima i da nestanemo.

A što se tiče ove Mazde, pogotovo ove golf varijante, dizajn je jako dobar za normalne ljude, i mislim da će se svugde jako dobro prodavati van Evrope, a možda i u Evropi.

Srbiju ne računam, jer smo više puta dokazali da nismo deo Evrope.

EU Citizen

pre 5 godina

Prednji deo wow u obe varijante, zadnji deo hečbeka mi se ne sviđa previše, ali je zato sedan totalna lepotica, i nagoveštaj kako će da izgleda nova šestica koja mene svakako mnogo više zanima :)))

C stub

pre 5 godina

Taj C stub podseca na Breru, sto po meni nikako nije lose. Lici malo i na Volvo V40 hatchback verziju. Ko je video Kai Concept znao je sta moze da ocekuje od Mazde 3. Meni je unutrasnjost prelepa kao i farovi. Poebno zadnji. Da li je sedan lepsi od hatcha...hm...treba videti uzivo. Nikada nisam bio ljubitelj produzenih verzija nekog automobila ali Mazda je sa trojkom to uspela da radi prilicno uspesno. Prica oko korozije... javljaju se pajaci, cirkuzanti, mediokriteti. :D

мими

pre 5 godina

префињено, једноставно, савршено, елегантно.. једном речју најлепше. Ц стуб јединствен и упечатљив.

miki

pre 5 godina

@Mrki
Evo da čuješ i mišljenje vozača aktuelne sedan verzije. Za 4god, 130k km, bez bilo kakvih problema i vrlo rado bih kupio ponovo ovu sedan verziju, bez razmišljanja. Jedva čekam da probam taj novi motor. Ko voli minimalistički dizajn enterijera i analogne instrumente, sviđa mu se auktelni model, a i ovaj novi će. Ko želi milion dugmića i digitalu, nek je zaobiđe. Kakva bre korozija, ja ništa ne primećujem na svom autu? Rezervni točak mi u životu nije bio potreban a vozim preko 20god, rekao bih finu kilometražu. Uostalom dobiješ repair kit, ne znam da li završava posao. Vozim mazdu3, zadovoljan sam, nije mi dosadila i verovatno ću i dalje nju birati. Toliko...

Citizen-X

pre 5 godina

Meni je ovo korak nazad, sto se tice dizajna. Hecbek sa ovolikom zadnjicom je bas ruzan. Sedan je lepsi ali dosta lici na prethodnu generaciju. Unutra ok mada suvise ozbiljno. Mazda me ovaj put razocarala.

lemimile

pre 5 godina

Sunce ti poljubim kakav auto. Pa za mene ubedljivo nesto najskladnije i najseksi u klasi, bukvalno dizajn perfekcija. Vidim da se nekima ne svidja c stub, upravo zbog njega izgleda kao kupe, sportski, agresivan, a opet nekako jednostavan i elegantan. Nadam se jednoj polovnoj za recimo 3-5 godina, moze obican benzin a jos bolje ovaj novi.

godzilla

pre 5 godina

Ja sam mozda lud ili ne vidim dobro, ali mene ova nova Mazda 3 podseca na Alfa Romeo Brera... Pogotovo kada se gleda odzada i bocno! I da budem iskren, vise mi se svidjala i dalje mi se vise svidja aktuelna generacija. Inace privatno vozim Megane 4.

only fools and horses

pre 5 godina

Definitivno je stari model lepši, mnogo lepši. Ovaj sedan i može da prođe ali "guzati" je izgubio svu lepotu.
Barem ovako na slikama.

Живчан_неки_лик

pre 5 godina

@Светски мега цар

Мени је Мазда 3 друге генерације најлепши хеч и даље (на спољашност мислим). Ова четврта генерација јесте да изгледа нескладно, али кад видиш какаве ће бензинске моторе имати и изгледа у комбинацији са 4х4, па можда тај бензинац од 2,5 литре буде спортиста, додатним стилизовањем каросерије касније, биће веома пожељан. Нова Хонда Сивик ми је на сликама изгледала поприлично лоше из профила, све док је нисам видео уживо... даље ми тај ауто изгледа лоше на сликама :Д Шкодилак, Меган, Астра су ми се свиђали на сликама, уживо скоро да не оставе утисак на мене и тотално их не примећујем на улици иако их има. А да је Тојота убола са новом Королом, убола је!

Partizanovac

pre 5 godina

@ facelift ...nista vise a ni manje
(alex, 28. novembar 2018 16:07)

Facelift sa potpuno novom platformom, motorom, enterijerom?

trt

pre 5 godina

Mazda 3 sedan 2018., machine gray sa 18", 2.0 G-motor... zaigra vam srce kada mu prilazite a kada krenete da vozite osecaj x10. Ko je probao zna koliko je zabavan za voznju.

Pero Treger

pre 5 godina

Sedan jedan od najlepših u klasi, ako ne i najlepši, hedzbek, meni lično, apsolutni promašaj... Unutrašnjost deluje zastarelo, ume Mazda mnogo bolje...

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

Sedan mi se sviđa i rado bih ga provozao.
Kod heča je zadnji deo nezgrapan, sa preširokim zadnjim stubom, što celom automobilu daje čudan izgled.

prosjecni_seljak

pre 5 godina

Meni ovo odlicno izgleda. Zadnji deo hecbeka me podseca na seat leon mk1. Ne svidja mi se displej koji viri mogao je biti integrisan.

Moma

pre 5 godina

Slon da stand iza ne bi ga video od ovog C stuba... Na raskrsnicama je sigurno haos.
(Aleksandar, 28. novembar 2018 09:38)

To nije nikakav problem s'obzirom da ima senzore za mrtav ugao kao i za isparkiravanje i sirokougaonu kameru.

hahaha mazda

pre 5 godina

Hecbek dizajn diskutabilan mnogoo lose odradjen zadnji kraj. Instrument tabla kod suvozača kao da su se deca igrala mnogo lose dizajneraki uradjeno. Pokusaj kopiranja audija a samo su pokvarili najjednostavniju mogucu stvar . Limuzina brutalnog karaktera svaka cast za dizajn i celokupni izgled.

maz

pre 5 godina

i dok su svi ocekivali da poslednji mohikanac konacno predje na turbo desilo se :
"Varnicom kontrolisano kompresiono paljenje = obrtni moment do 30% "

Ako tromost benzinskog 2.0 motora sa 120KS iz prethodne generacije konacno rese ovim - ostace svoji i zaokruzice ponudu jer i dizajn i opremu vec imaju.

Iskreno prethodni hecbek mi je lepsi ali ajde da vidimo prvo nove motore na testu i nove cene pa da sudimo

glas ciljne grupe

pre 5 godina

Volim japanske automobile, imao sam 2 Honde Civic a svidjaju mi se jako Mazde u poslednjih desetak godina. Cekao sam da vidim ovu trojku, u verziji sa 5 vrata, jer imam porodicu a ne zelim da kupujem SUV ili karavan posto mi nisu potrebni, dok za SUV ne vidim svrhu posto ne vozim van asfaltnog puta. Bitna su mi 5ta vrata i prostran gepek, sto je slucaj sa predstavljenom hacbek verzijom, ali je problem u C stubu i malim staklenim povrsinama. Previse je funkcionalnost podredjena dizajnu, ja ovakav auto sigurno necu razmatrati a zao mi je, siguran sam da su pouzdani i zanimljivi za voznju.

Velja

pre 5 godina

@Dikh tu kava. Sto se tice duzine haube; ona je toliko duga zato sto Skyactive G motori imaju veliku kompresiju I zbog te kompresiije je izduvna grana, onaj deo koji izlazi pravo iz motora, mnogo duzi nego kod drugih motora.

NIKOLA

pre 5 godina

Ove slike nisu bas realne pogledajte snimke uživo sa sajma u LA.Kao i za Fokus prvo komentari isti I30 ili Tipo a uživo potpuno drugačiji.Treba to pogledati,sesti,videti komfor i ostale stvarčice i naravno kakav je na testu taj X agregat.Ovako objektivno lep auto a subjektivno hečbek kao da su smanjili CX5.

Toronto

pre 5 godina

Ovde se mazda 3 hatchback pokazala kao jako loša. Pošto se zimi dosta soli ima veliki problemi sa limom. Jako brzo truli, posebno zadnja vrata i rubovi blatobrana. Ne biste verovali kolike rupe se otvaraju. Začudo, ostali modeli nemaju te probleme. Osim toga, mazdini automobili su dosta pouzdani.

Brena

pre 5 godina

VW sekta i botovi se uključili u akciju pljuvanja i izmišljanja stalno istih stvari, kako vam bre nije dosadno stalo nisto da ponavljate za sve marke koje nisu pod okrivljem grupacije....

LIQUID

pre 5 godina

Hatch dosta lici na Kai i lep je, ali dokle vise crne felne, odvratne su, kao da nema tockove?! Ne znam za vas, ali meni je "srebrna" ili "titanium" boja felni neuporedivo lepsa na svakom autu.

M

pre 5 godina

Druga generacija Mazde za redom koja fenomenalno skida italijanski dizajn. Ima ovde elemenata i Giuliette i 159ke, pomalo i Lancie Delte, a ima i nekih daleko starijih modela. Sve u svemu, ja sam odusevljen. Enterijer ok, u kvalitet ne sumnjam, jedina mana, po mom misljenju, je slaba motorizacija. Barem je tako bilo kod prosle trojke i aktuelne sestice. Dugo sam razmisljao, jos pre par godina kada sam kupio Lanciu, da li da uzmem ovu Mazdu3, ali je twin turbo ipak presudio. Slicna situacija je bila i ove godine za Giuliu i Mazdu6. Nisam se pokajao, ali ako ova nova generacija Mazde bude imala neku jacu verziju, mozda i predjem malo na nju. U svakom slucaju, malo je zamerki koje bi mogle da se pripisu ovom autu, a dizajn svakako nije jedna od njih.

gradjaninX

pre 5 godina

Volim sto svi oce neke super jake motore...da voze 50 po gradu i 130 na autoputu. Mislim, bez 300ks to nikako ne moze.

I sad ce komentar "ja zivim u Nemackoj, imamo autoban" I odma da kazem, i autoban je 130kmh osim na pojedinim delovima gde nema ogranicenja, a ti delovi uglavnom nisu odmah do naseljenih mesta.

Kokki

pre 5 godina

citat_:" Sedan je vrlo dobar, hecbek totalni promasaj."

Sreća pa Mazda nije videla tvoj komentar ranije... tj pre nego što je prodala milione "totalnih promašaja"...

bojan

pre 5 godina

@godzilla
Kakva su ti iskustva sa meganom? Koji motor, kakva je zvučna izolacija, plastika da li skripi(ja vozim 2ku pa zato pitam), kvalitet materijala, menjač jel dobar? :)

Miroslav

pre 5 godina

@Zika

"@Miroslav, ono kad oces da nadjes neku manu autu umesto da pogledas sebe u ogledalu. "

Baš tako. Ako čovek hoće mane da traži naći ih čak i fiatu a ne jednoj mazdi.
A sada sam se i pogledao u ogledalu ali ako dobro vidim meni ne fali rezervni točak.

markez

pre 5 godina

@Slavko vica
Baš te jede taj golf,jel ? Čak ni na vest o mazdi nemože da se propusti neki pomen o rak rani domaćeg slepca.Uostalom da je taljiga verovatno bi bio prodat u više miliona primeraka.

rog

pre 5 godina

Mazda 3 sedan 2018., machine gray sa 18", 2.0 G-motor... zaigra vam srce kada mu prilazite a kada krenete da vozite osecaj x10. Ko je probao zna koliko je zabavan za voznju.
(trt, 28. novembar 2018 14:27)

Probao bas skoro, samo crvenu, i nisam bas toliko odusevljen. Upravljanje je odlicno, bolje od focus-a, motor zacudjujuce dobro vuce na nizim obrtajima s obzirom da je benzinac, ali je zvucna izolacija losa. Ne znam da li sam se odvikao od C segmenta pa ocekujem previse ili je realno losija zvucna izolacija od konkurencije u klasi.

Perica

pre 5 godina

2.5 motor vjerojatno opet samo za američko i australsko tržište, kao i na trenutno aktualnom modelu.

Skyactive-X motor vjerojatno u nekom najskupljem paketu opreme, pa možda u faceliftu 2021-2022. dođe i u mainstream.

Na sedanu gepek opet s malim otvorom. Nije pet vrata kao na Škodi ili novom i30 fastbacku, nego je ipak klasičan sedan s četiri vrata. Pa kad idete vulkanizeru, dvije gume u gepek, dvije na stražnja sjedala...

I još uvijek nema tvornice u Europi, tako da će cijena biti viša od konkurencije zbog skupog transporta i carina.

Hehe

pre 5 godina

Ja cu dodati, da u svim autima do sad sam imao punu dimenziju rezervnog tocka i da ga nijednom nisam upotrebio unazad 15godina. Uvek pravac vulkanizer kad je trebalo i uvek ih je bilo u blizini. Vucem teret nepotrebno, ali po Marfijevom zakonu, ako ga izbacim, bas tad ce da se namesti da mi zatreba u nekoj vukoj***ni, hehehe.

moron

pre 5 godina

Pozdravljam što će imati u ponudi 1,8 dizel.
Ostaje da "vidimo" taj novi benzinac. Specifikacije i kako će da se pokaže.
Mere vozila, ništa ?

Pop

pre 5 godina

Kao neki veliki puž koji vuče onu njegovu kuću...

Nije mogao KAI koncept bez ovih modifikacija da bude uopšte za po ulici...

Verujem da je sigurno u REALNOSTI druga priča...

Ako su motori kao što su rekli, progutacu sve ove eventualne nedostatke...

priprema za radio®

pre 5 godina

(loki, 28. novembar 2018 08:12)
"Ko kupi fijata, forda, pežoa a da nije žena mora ozbiljno da razmisli gde greši u životu"

(Milos, 29. novembar 2018 06:51)
"Mazda...do sada sam ih kupio 5, od toga 3 nove i prešao bez ikakvih problema 200000 km."

Treba li tu nešto dodati ili pametnome sve jasno?

Nemanja

pre 5 godina

Slazem se sa vecinom ostalih komentatora. Hec je bas ruzan, deluje nezgrapno i neskladno, zadnji kraj katastrofa. Limuzina jako lepo izgleda. Enterijer: ne znam ni sam, mnogo je lepsi u aktuelnoj 6-ici. Ocekivao sam da ce bar ekran da uklope skroz u centralnu konzolu, da ne gledamo onu budzevinu od tableta.
Tehnicka je sa druge strane vec respektabilna. Jedva cekam da probam taj novi benz. motor koji ima paljenje bez varnice u pojedinim rezimima. Zaista intersantan koncept a nagrade samo pokazuju da nije samo mrtvo slovo na papiru.
Sve u svemu, dizajnerski padaju, sto je i bilo ocekivano (tesko da ce uspeti da ponove dizajn iz perioda 2012-2017) ali nisam ocekivao bas toliko. Vozim CX-5 i nadam se da nece zeznuti toliko sledecu verziju...

kik

pre 5 godina

pa jeli moguce da ovu masku ne mogu da suze bar 5-6cm....inace mozda najbolji japanski brend...6icu 2009 2.5 benzin sam provozao nisam hteo da izadjem...jos jedan krug sam morao da napravim

godzilla

pre 5 godina

@bojan Evo vec druga godina kako ga imam. Uzeo sam ga u Decembru 2016 godine. Motor 1.6 Sce 115 ks. Meni je dovoljno, moze lepo da ubrza, ali mora i da se stisne papucica gasa. Menjac je 5 brzina, mogao bi biti malo precizniji, ali je oke. Maksimalno koliko sam ga terao je bilo 180 km/h, mogao je jos, sigurno jer je to bilo na oko 5000 obrtaja. Komp pokazuje prosecnu potrosnju 6.7 litara benzina. Zvucna izolacija je odlicna, cak bolja i od nekih skupljih automobila koje sam vozio sto rent a car sto sluzbene. Plastika dobra, meni nista ne skripi, dobro upija rupe, kada prelazim preko tramvajskih sina ili rupa nista ne lupka unutra, bas sam iznenadjen. Sve deluje jako cvrsto i utegnuto. Centralna konzola kada uzmes sa obe ruke nece da mrde, dok na primer kod Aurisa, Focusa, to je standardan problem da se klati. Barem ja kada sam ih probao u test voznjama. Servisi nisu skupi, prvi sam platio oko 7 hiljada, a drugi je bio oko 14 hiljada dinara. Servise radim u Hit-u. Mana mu je manjak prostora na zadnjim sedistima jer su profilisana i masivna. Gepek moze da prodje. Hauba mu se otvara na dva amortizera ako se to tako kaze, nema da ga kacite i drzite sa onom metalnom sipkom. Meni i dan danas odusevljavaju vrata kako se lepo zatvaraju i tup zvuk prilikom zatvaranja. Ja sam presao iz Megana 2 u njega, tako da je kod mene skok ogroman. Realno, bolje je uradjen auto od velike vecine u svojoj klasi, jer sam ih mnogo testirao pre kupovine i vozio ovako poslovno. Iskreno, ne bih ga menjao ni za jedan, iako ima svojih mana, mene svaki put odusevi kada sednem u njega. Pozdrav

Milos

pre 5 godina

Veliki sam ljubitelj Mazda. Čak štaviše do sada sam ih kupio 5, od toga 3 nove i prešao bez ikakvih problema 200000 km. Ne sumnjam da je i ova Mazda visoko kvalitetan auto, ali sam duboko razočaran stavljanjem zaostalog i prevazidjenog zadnjeg oslanjanja. Prosto ne mogu da verujem kome je ovo palo na pamet? Ja lično, samo zbog ovoga neću da kupim ovaj auto, a planiram da to uradim za najdalje 6 meseci.

Čajna kobasica

pre 5 godina

Motor je ovde glavna priča. Pustite se amatera dizajnera. Pozadi se ionako vozi tašta, da trucka, multilink šta? Dat a$$ me isto brine kao lanjski sneg.

Da li može motor preko pola miliona km, il ne može do 100 a da se te fensi prskalice ne razdroćkaju. Da li troši 2.0 kao upaljač, a vuče kao zeldi? Koliko je bučan (zezam se, isto me boli uvo za buku)

Mario

pre 5 godina

Sve je kako treba, enterijer skladan i drugaciji od konkurencije, cak i zadnji deo kod heca sa sve debelim C stubom izgleda drsko, to su hteli i uspeli su, tako da se ne moze nista zameriti po tom pitanju ... ali ovoliki prednji grip, em suludo veliki, em bezlican, ne mogu da svarim i to mi je za sada jedina dizajnerska mana, doduse nije velika, tako da utisak ostaje generalno pozitivan.

Slavko Vica

pre 5 godina

@markez Ja nisam hteo da pomenem ni slepce ni ruralne tipove koji preferiraju precenjene, predosadne i ružnjikave Švapske taljige. Pa ko je tu slepac?

Milan

pre 5 godina

@rog
Nisi, mazda ima baš lošu zvučnu izolaciju za tržišnu poziciju kojoj teži. Golf je još uvek kralj tišine u klasi ( bez premijum modela)

lada zakon

pre 5 godina

nije lose,nije,hecbek mi se vise svidja,ali,ali jedna stvar bode uoci,
ljudi moji zar je problem napraviti ono ruglo od tevea na preklapanje?

Avenged

pre 5 godina

Honda likes this :). Moze li neki liubitelj Mazde da mi pojasni, ne vidim neko veliko unapredjenje u odnosu na prethodnu generaciju. Nista od one najave po mayazinima, lici kao facelift, mozda gresim.

Artur

pre 5 godina

Niko ovde i ne pomenu novi inovativni motor a ni novu mehaničku platformu,al zato ručka menjača okrugla, pa ne vide pozadi dok teraju u rikverc,pa crne felne... Kapiram da su sad većina ovdašnjih stručnjaka presrećna što su uspeli da izmisle neke mane i da dobro popljuju Mazdu.Verujem da vam nije lako.
(Kad ne mozes da je imaš ti je dobro napljuj, 28. novembar 2018 12:27)

Sve je to lepo nego jesi vratila čoveku pare i karticu? :D

Astrolog

pre 5 godina

Konacno lepa instrument tabla i uredjen deo oko naslona za ruke, na proslom modelu je sve bilo razbacano sa onom nesrecnom klasicnom rucnom kocnicom.

rog

pre 5 godina

@rog 

Koja je oprema ta koju si probao? Uporedo sam u taxiju, jedno vreme vozio Golf 7 highline dizel, pa posle jedno 12 meseci 1.2 tsi comfortline, sa kurblama pozadi. Xd Sustina je da sam se prepoznao u tvom odgovoru, i odmah se setih kakva primetna zvucna izolacija i koliko se to samo primecuje manje u cuje, uopste kompletan auto u voznji. Pozdrav svima.
(Dezon, 29. novembar 2018 01:35)

Mazda 3 sedan 120 challenge. Sumnjam da je zvucna izolacija drugacija u visim paketima opreme.

neko

pre 5 godina

Lep je sedan, ali nisam baš neki zastupnik malih sedana poput octavie, jette i mazde 3. Hatchback malo upropašćen, ali dobro, nema veze. Čekamo novu Mazdu 6 da vidimo na šta su spremni.

Dezon

pre 5 godina

@rog

Koja je oprema ta koju si probao? Uporedo sam u taxiju, jedno vreme vozio Golf 7 highline dizel, pa posle jedno 12 meseci 1.2 tsi comfortline, sa kurblama pozadi. Xd Sustina je da sam se prepoznao u tvom odgovoru, i odmah se setih kakva primetna zvucna izolacija i koliko se to samo primecuje manje u cuje, uopste kompletan auto u voznji. Pozdrav svima.

Citizen-X

pre 5 godina

Meni je ovo korak nazad, sto se tice dizajna. Hecbek sa ovolikom zadnjicom je bas ruzan. Sedan je lepsi ali dosta lici na prethodnu generaciju. Unutra ok mada suvise ozbiljno. Mazda me ovaj put razocarala.

Toronto

pre 5 godina

Ovde se mazda 3 hatchback pokazala kao jako loša. Pošto se zimi dosta soli ima veliki problemi sa limom. Jako brzo truli, posebno zadnja vrata i rubovi blatobrana. Ne biste verovali kolike rupe se otvaraju. Začudo, ostali modeli nemaju te probleme. Osim toga, mazdini automobili su dosta pouzdani.

Zika

pre 5 godina

@Miroslav, ono kad oces da nadjes neku manu autu umesto da pogledas sebe u ogledalu. I spolja i unutra odlican auto. E sad sto ja nemam para za njega nije njihov problem nego moj.

Pero Treger

pre 5 godina

Sedan jedan od najlepših u klasi, ako ne i najlepši, hedzbek, meni lično, apsolutni promašaj... Unutrašnjost deluje zastarelo, ume Mazda mnogo bolje...

мими

pre 5 godina

префињено, једноставно, савршено, елегантно.. једном речју најлепше. Ц стуб јединствен и упечатљив.

Avenged

pre 5 godina

Honda likes this :). Moze li neki liubitelj Mazde da mi pojasni, ne vidim neko veliko unapredjenje u odnosu na prethodnu generaciju. Nista od one najave po mayazinima, lici kao facelift, mozda gresim.

Miroslav

pre 5 godina

@Zika

"@Miroslav, ono kad oces da nadjes neku manu autu umesto da pogledas sebe u ogledalu. "

Baš tako. Ako čovek hoće mane da traži naći ih čak i fiatu a ne jednoj mazdi.
A sada sam se i pogledao u ogledalu ali ako dobro vidim meni ne fali rezervni točak.

hahaha mazda

pre 5 godina

Hecbek dizajn diskutabilan mnogoo lose odradjen zadnji kraj. Instrument tabla kod suvozača kao da su se deca igrala mnogo lose dizajneraki uradjeno. Pokusaj kopiranja audija a samo su pokvarili najjednostavniju mogucu stvar . Limuzina brutalnog karaktera svaka cast za dizajn i celokupni izgled.

Kad ne mozes da je imaš ti je dobro napljuj

pre 5 godina

Niko ovde i ne pomenu novi inovativni motor a ni novu mehaničku platformu,al zato ručka menjača okrugla, pa ne vide pozadi dok teraju u rikverc,pa crne felne... Kapiram da su sad većina ovdašnjih stručnjaka presrećna što su uspeli da izmisle neke mane i da dobro popljuju Mazdu.Verujem da vam nije lako.

GuA

pre 5 godina

Prvi put da mi je sedan lepši od hedžbeka.
(alwys look on the bright side of life, 28. novembar 2018 10:13)

Ne. Prvi put je hedzbek toliko ruzan da je cak ruzniji i od limuzune :)

rog

pre 5 godina

"U Mazdi navode i da je unapređen sistem oslanjanja automobila, koji napred koristi ogibljenje tipa "mekferson", a pozadi poboljšanu torziju."

Al ga poboljsase ...

trt

pre 5 godina

Mazda 3 sedan 2018., machine gray sa 18", 2.0 G-motor... zaigra vam srce kada mu prilazite a kada krenete da vozite osecaj x10. Ko je probao zna koliko je zabavan za voznju.

lada zakon

pre 5 godina

nije lose,nije,hecbek mi se vise svidja,ali,ali jedna stvar bode uoci,
ljudi moji zar je problem napraviti ono ruglo od tevea na preklapanje?

prosjecni_seljak

pre 5 godina

Meni ovo odlicno izgleda. Zadnji deo hecbeka me podseca na seat leon mk1. Ne svidja mi se displej koji viri mogao je biti integrisan.

LIQUID

pre 5 godina

Hatch dosta lici na Kai i lep je, ali dokle vise crne felne, odvratne su, kao da nema tockove?! Ne znam za vas, ali meni je "srebrna" ili "titanium" boja felni neuporedivo lepsa na svakom autu.

neko

pre 5 godina

Lep je sedan, ali nisam baš neki zastupnik malih sedana poput octavie, jette i mazde 3. Hatchback malo upropašćen, ali dobro, nema veze. Čekamo novu Mazdu 6 da vidimo na šta su spremni.

Artur

pre 5 godina

Niko ovde i ne pomenu novi inovativni motor a ni novu mehaničku platformu,al zato ručka menjača okrugla, pa ne vide pozadi dok teraju u rikverc,pa crne felne... Kapiram da su sad većina ovdašnjih stručnjaka presrećna što su uspeli da izmisle neke mane i da dobro popljuju Mazdu.Verujem da vam nije lako.
(Kad ne mozes da je imaš ti je dobro napljuj, 28. novembar 2018 12:27)

Sve je to lepo nego jesi vratila čoveku pare i karticu? :D

Dikh tu kava

pre 5 godina

Dakle, navijački: enterijer - odličan, limuzina - odlična, hečbek... šta je bre ovo, braćo mila japanska?? Mislio sam da, u negativnom kontekstu, posle zadnjice i C stuba Ignisa nema dalje u auto-industriji, ali vi ga ukantaste za medalju.. Blago rečeno - odvratno. I opet hauba kao Korveta. Čemu to, pa ne ide 7000 kubika unutra? Čekao sam novu trojku, bio sam zagrejan, sad ću samo da se okrenem nekom drugom taboru.. A čisto sumnjam da će utisak uživo biti drugačiji, al ajde da je "ispoštujem"..
P.S. Pozdrav antikorozivnim "anđelima-čuvarima", nekako smo se već bili zabrinuli da niste slučajno odustali od misije..

Svetski Mega Car

pre 5 godina

Meni su aktuelna Mazda 3 i Mazda 6 medju najlepsim automobilima koji su ikada napravljeni, do sada. Ovaj hecbek mi se uopste ne svidja, korak u nazad u dizajnu, bas sam razocaran. Ovaj C stub je previse sirok, previse debeo, ne znam kako drugacije da se izrazim, ni malo elegantan. Samim tim su i staklene povrsine na zadnjim vratima premale, kao da je nekakvo oklopno vozilo. Enterijer mi je generalno ok, al previse ogoljen i pojednostavljen. Na sedan nemam zamerku sto se tice dizajna, mnogo je lepsi od hecbeka. Bilo je nemoguce napraviti tako lep auto kao sto je sadasnja Mazda 3, ali ipak sam ocekivao bolje. Vise mi se svidja nova Corolla hecbek, mnogo je lepsa i spolja i unutra. Toyota nikad nije mogla ni da pridje Mazdi sto se dizajna tice, ali moram da priznam da je ovog puta nadmasila Mazdu.

only fools and horses

pre 5 godina

Definitivno je stari model lepši, mnogo lepši. Ovaj sedan i može da prođe ali "guzati" je izgubio svu lepotu.
Barem ovako na slikama.

Mario

pre 5 godina

Sve je kako treba, enterijer skladan i drugaciji od konkurencije, cak i zadnji deo kod heca sa sve debelim C stubom izgleda drsko, to su hteli i uspeli su, tako da se ne moze nista zameriti po tom pitanju ... ali ovoliki prednji grip, em suludo veliki, em bezlican, ne mogu da svarim i to mi je za sada jedina dizajnerska mana, doduse nije velika, tako da utisak ostaje generalno pozitivan.

markez

pre 5 godina

@Slavko vica
Baš te jede taj golf,jel ? Čak ni na vest o mazdi nemože da se propusti neki pomen o rak rani domaćeg slepca.Uostalom da je taljiga verovatno bi bio prodat u više miliona primeraka.

EU Citizen

pre 5 godina

Prednji deo wow u obe varijante, zadnji deo hečbeka mi se ne sviđa previše, ali je zato sedan totalna lepotica, i nagoveštaj kako će da izgleda nova šestica koja mene svakako mnogo više zanima :)))

Kokki

pre 5 godina

citat_:" Sedan je vrlo dobar, hecbek totalni promasaj."

Sreća pa Mazda nije videla tvoj komentar ranije... tj pre nego što je prodala milione "totalnih promašaja"...

GuyFawkes

pre 5 godina

Dobar auto, dizajn uvek inovativan. O Motoru,mehanici i dr. ne treba trositi reci. I da,ne doade se gomili lokalnih "strucnjaka" ciji je vrhunac polovni i budzeni Golf 4 dizel ( 2 su tek prevazisli, a 3 je kao i svaki neparni Golf "diskutabilan"), sa 200 000 km na satu, koji je vozio neki penzos iz D ( a realno gazi pola miliona sa vracenim satom,obavezno, i scupanim katalizatorima), eventualno ako isti dobace do nekog mucenog Pasata (lupan 749 puta i sa pola tone gita na sebi). Naravno,sipaju nikad vise od 10 L u rezervoar,jer zaboga benzin skup... I onda im ne valja nova Mazda- te ruzna,te neskladna, te mali prostor za odlaganje casa i tome sl... Srbija,bato.

Mrki

pre 5 godina

Ušao sam na komentare, da vidim da li ima nekih komentara vlasnika aktuelne generacije, i pročitah skoro svih 72 komentara i većina je pljuvačkih, i koji nemaju veze sa nekim argumentima.

I nekako se odmah setim Dragana Jovanovića i one scene iz filma: Nije Sloba kriv, mi smo.... znate kraj.

Srećom pa smo toliko ne bitni i kao tržište i kao narod, da naše mišljenje niko ne uzima u obzir kao važno.

Mnogo smo jadni i isfrustirani i očigledno da je za većinu ljudi ovde auto nešto što poseduješ i nešto čime se ponosiš, a ne funkcionalno prevozno sredstvo.

I treba da se potrujemo sa ovim starim dizelašima i da nestanemo.

A što se tiče ove Mazde, pogotovo ove golf varijante, dizajn je jako dobar za normalne ljude, i mislim da će se svugde jako dobro prodavati van Evrope, a možda i u Evropi.

Srbiju ne računam, jer smo više puta dokazali da nismo deo Evrope.

lemimile

pre 5 godina

Sunce ti poljubim kakav auto. Pa za mene ubedljivo nesto najskladnije i najseksi u klasi, bukvalno dizajn perfekcija. Vidim da se nekima ne svidja c stub, upravo zbog njega izgleda kao kupe, sportski, agresivan, a opet nekako jednostavan i elegantan. Nadam se jednoj polovnoj za recimo 3-5 godina, moze obican benzin a jos bolje ovaj novi.

M

pre 5 godina

Druga generacija Mazde za redom koja fenomenalno skida italijanski dizajn. Ima ovde elemenata i Giuliette i 159ke, pomalo i Lancie Delte, a ima i nekih daleko starijih modela. Sve u svemu, ja sam odusevljen. Enterijer ok, u kvalitet ne sumnjam, jedina mana, po mom misljenju, je slaba motorizacija. Barem je tako bilo kod prosle trojke i aktuelne sestice. Dugo sam razmisljao, jos pre par godina kada sam kupio Lanciu, da li da uzmem ovu Mazdu3, ali je twin turbo ipak presudio. Slicna situacija je bila i ove godine za Giuliu i Mazdu6. Nisam se pokajao, ali ako ova nova generacija Mazde bude imala neku jacu verziju, mozda i predjem malo na nju. U svakom slucaju, malo je zamerki koje bi mogle da se pripisu ovom autu, a dizajn svakako nije jedna od njih.

Moma

pre 5 godina

Slon da stand iza ne bi ga video od ovog C stuba... Na raskrsnicama je sigurno haos.
(Aleksandar, 28. novembar 2018 09:38)

To nije nikakav problem s'obzirom da ima senzore za mrtav ugao kao i za isparkiravanje i sirokougaonu kameru.

godzilla

pre 5 godina

Ja sam mozda lud ili ne vidim dobro, ali mene ova nova Mazda 3 podseca na Alfa Romeo Brera... Pogotovo kada se gleda odzada i bocno! I da budem iskren, vise mi se svidjala i dalje mi se vise svidja aktuelna generacija. Inace privatno vozim Megane 4.

glas ciljne grupe

pre 5 godina

Volim japanske automobile, imao sam 2 Honde Civic a svidjaju mi se jako Mazde u poslednjih desetak godina. Cekao sam da vidim ovu trojku, u verziji sa 5 vrata, jer imam porodicu a ne zelim da kupujem SUV ili karavan posto mi nisu potrebni, dok za SUV ne vidim svrhu posto ne vozim van asfaltnog puta. Bitna su mi 5ta vrata i prostran gepek, sto je slucaj sa predstavljenom hacbek verzijom, ali je problem u C stubu i malim staklenim povrsinama. Previse je funkcionalnost podredjena dizajnu, ja ovakav auto sigurno necu razmatrati a zao mi je, siguran sam da su pouzdani i zanimljivi za voznju.

Milos

pre 5 godina

Veliki sam ljubitelj Mazda. Čak štaviše do sada sam ih kupio 5, od toga 3 nove i prešao bez ikakvih problema 200000 km. Ne sumnjam da je i ova Mazda visoko kvalitetan auto, ali sam duboko razočaran stavljanjem zaostalog i prevazidjenog zadnjeg oslanjanja. Prosto ne mogu da verujem kome je ovo palo na pamet? Ja lično, samo zbog ovoga neću da kupim ovaj auto, a planiram da to uradim za najdalje 6 meseci.

Nemanja

pre 5 godina

Slazem se sa vecinom ostalih komentatora. Hec je bas ruzan, deluje nezgrapno i neskladno, zadnji kraj katastrofa. Limuzina jako lepo izgleda. Enterijer: ne znam ni sam, mnogo je lepsi u aktuelnoj 6-ici. Ocekivao sam da ce bar ekran da uklope skroz u centralnu konzolu, da ne gledamo onu budzevinu od tableta.
Tehnicka je sa druge strane vec respektabilna. Jedva cekam da probam taj novi benz. motor koji ima paljenje bez varnice u pojedinim rezimima. Zaista intersantan koncept a nagrade samo pokazuju da nije samo mrtvo slovo na papiru.
Sve u svemu, dizajnerski padaju, sto je i bilo ocekivano (tesko da ce uspeti da ponove dizajn iz perioda 2012-2017) ali nisam ocekivao bas toliko. Vozim CX-5 i nadam se da nece zeznuti toliko sledecu verziju...

Brena

pre 5 godina

VW sekta i botovi se uključili u akciju pljuvanja i izmišljanja stalno istih stvari, kako vam bre nije dosadno stalo nisto da ponavljate za sve marke koje nisu pod okrivljem grupacije....

Astrolog

pre 5 godina

Konacno lepa instrument tabla i uredjen deo oko naslona za ruke, na proslom modelu je sve bilo razbacano sa onom nesrecnom klasicnom rucnom kocnicom.

Milan

pre 5 godina

@rog
Nisi, mazda ima baš lošu zvučnu izolaciju za tržišnu poziciju kojoj teži. Golf je još uvek kralj tišine u klasi ( bez premijum modela)

Velja

pre 5 godina

@Dikh tu kava. Sto se tice duzine haube; ona je toliko duga zato sto Skyactive G motori imaju veliku kompresiju I zbog te kompresiije je izduvna grana, onaj deo koji izlazi pravo iz motora, mnogo duzi nego kod drugih motora.

Heroj Pinki

pre 5 godina

Molim urednistvo da u svaki buduci tekst o Mazdi stave napomenu da lako korodiraju i da im rezervni tocak kosta 600 eura, cisto da se ove dve botine ne muce svaki put.
Inace ni meni se ne svidja zadnji deo hezbeka, ostalo perfektno.

C stub

pre 5 godina

Taj C stub podseca na Breru, sto po meni nikako nije lose. Lici malo i na Volvo V40 hatchback verziju. Ko je video Kai Concept znao je sta moze da ocekuje od Mazde 3. Meni je unutrasnjost prelepa kao i farovi. Poebno zadnji. Da li je sedan lepsi od hatcha...hm...treba videti uzivo. Nikada nisam bio ljubitelj produzenih verzija nekog automobila ali Mazda je sa trojkom to uspela da radi prilicno uspesno. Prica oko korozije... javljaju se pajaci, cirkuzanti, mediokriteti. :D

maz

pre 5 godina

i dok su svi ocekivali da poslednji mohikanac konacno predje na turbo desilo se :
"Varnicom kontrolisano kompresiono paljenje = obrtni moment do 30% "

Ako tromost benzinskog 2.0 motora sa 120KS iz prethodne generacije konacno rese ovim - ostace svoji i zaokruzice ponudu jer i dizajn i opremu vec imaju.

Iskreno prethodni hecbek mi je lepsi ali ajde da vidimo prvo nove motore na testu i nove cene pa da sudimo

Живчан_неки_лик

pre 5 godina

@Светски мега цар

Мени је Мазда 3 друге генерације најлепши хеч и даље (на спољашност мислим). Ова четврта генерација јесте да изгледа нескладно, али кад видиш какаве ће бензинске моторе имати и изгледа у комбинацији са 4х4, па можда тај бензинац од 2,5 литре буде спортиста, додатним стилизовањем каросерије касније, биће веома пожељан. Нова Хонда Сивик ми је на сликама изгледала поприлично лоше из профила, све док је нисам видео уживо... даље ми тај ауто изгледа лоше на сликама :Д Шкодилак, Меган, Астра су ми се свиђали на сликама, уживо скоро да не оставе утисак на мене и тотално их не примећујем на улици иако их има. А да је Тојота убола са новом Королом, убола је!

bojan

pre 5 godina

@godzilla
Kakva su ti iskustva sa meganom? Koji motor, kakva je zvučna izolacija, plastika da li skripi(ja vozim 2ku pa zato pitam), kvalitet materijala, menjač jel dobar? :)

kik

pre 5 godina

pa jeli moguce da ovu masku ne mogu da suze bar 5-6cm....inace mozda najbolji japanski brend...6icu 2009 2.5 benzin sam provozao nisam hteo da izadjem...jos jedan krug sam morao da napravim

Partizanovac

pre 5 godina

@ facelift ...nista vise a ni manje
(alex, 28. novembar 2018 16:07)

Facelift sa potpuno novom platformom, motorom, enterijerom?

rog

pre 5 godina

Mazda 3 sedan 2018., machine gray sa 18", 2.0 G-motor... zaigra vam srce kada mu prilazite a kada krenete da vozite osecaj x10. Ko je probao zna koliko je zabavan za voznju.
(trt, 28. novembar 2018 14:27)

Probao bas skoro, samo crvenu, i nisam bas toliko odusevljen. Upravljanje je odlicno, bolje od focus-a, motor zacudjujuce dobro vuce na nizim obrtajima s obzirom da je benzinac, ali je zvucna izolacija losa. Ne znam da li sam se odvikao od C segmenta pa ocekujem previse ili je realno losija zvucna izolacija od konkurencije u klasi.

Slavko Vica

pre 5 godina

@markez Ja nisam hteo da pomenem ni slepce ni ruralne tipove koji preferiraju precenjene, predosadne i ružnjikave Švapske taljige. Pa ko je tu slepac?

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

Sedan mi se sviđa i rado bih ga provozao.
Kod heča je zadnji deo nezgrapan, sa preširokim zadnjim stubom, što celom automobilu daje čudan izgled.

moron

pre 5 godina

Pozdravljam što će imati u ponudi 1,8 dizel.
Ostaje da "vidimo" taj novi benzinac. Specifikacije i kako će da se pokaže.
Mere vozila, ništa ?

miki

pre 5 godina

@Mrki
Evo da čuješ i mišljenje vozača aktuelne sedan verzije. Za 4god, 130k km, bez bilo kakvih problema i vrlo rado bih kupio ponovo ovu sedan verziju, bez razmišljanja. Jedva čekam da probam taj novi motor. Ko voli minimalistički dizajn enterijera i analogne instrumente, sviđa mu se auktelni model, a i ovaj novi će. Ko želi milion dugmića i digitalu, nek je zaobiđe. Kakva bre korozija, ja ništa ne primećujem na svom autu? Rezervni točak mi u životu nije bio potreban a vozim preko 20god, rekao bih finu kilometražu. Uostalom dobiješ repair kit, ne znam da li završava posao. Vozim mazdu3, zadovoljan sam, nije mi dosadila i verovatno ću i dalje nju birati. Toliko...

Perica

pre 5 godina

2.5 motor vjerojatno opet samo za američko i australsko tržište, kao i na trenutno aktualnom modelu.

Skyactive-X motor vjerojatno u nekom najskupljem paketu opreme, pa možda u faceliftu 2021-2022. dođe i u mainstream.

Na sedanu gepek opet s malim otvorom. Nije pet vrata kao na Škodi ili novom i30 fastbacku, nego je ipak klasičan sedan s četiri vrata. Pa kad idete vulkanizeru, dvije gume u gepek, dvije na stražnja sjedala...

I još uvijek nema tvornice u Europi, tako da će cijena biti viša od konkurencije zbog skupog transporta i carina.

godzilla

pre 5 godina

@bojan Evo vec druga godina kako ga imam. Uzeo sam ga u Decembru 2016 godine. Motor 1.6 Sce 115 ks. Meni je dovoljno, moze lepo da ubrza, ali mora i da se stisne papucica gasa. Menjac je 5 brzina, mogao bi biti malo precizniji, ali je oke. Maksimalno koliko sam ga terao je bilo 180 km/h, mogao je jos, sigurno jer je to bilo na oko 5000 obrtaja. Komp pokazuje prosecnu potrosnju 6.7 litara benzina. Zvucna izolacija je odlicna, cak bolja i od nekih skupljih automobila koje sam vozio sto rent a car sto sluzbene. Plastika dobra, meni nista ne skripi, dobro upija rupe, kada prelazim preko tramvajskih sina ili rupa nista ne lupka unutra, bas sam iznenadjen. Sve deluje jako cvrsto i utegnuto. Centralna konzola kada uzmes sa obe ruke nece da mrde, dok na primer kod Aurisa, Focusa, to je standardan problem da se klati. Barem ja kada sam ih probao u test voznjama. Servisi nisu skupi, prvi sam platio oko 7 hiljada, a drugi je bio oko 14 hiljada dinara. Servise radim u Hit-u. Mana mu je manjak prostora na zadnjim sedistima jer su profilisana i masivna. Gepek moze da prodje. Hauba mu se otvara na dva amortizera ako se to tako kaze, nema da ga kacite i drzite sa onom metalnom sipkom. Meni i dan danas odusevljavaju vrata kako se lepo zatvaraju i tup zvuk prilikom zatvaranja. Ja sam presao iz Megana 2 u njega, tako da je kod mene skok ogroman. Realno, bolje je uradjen auto od velike vecine u svojoj klasi, jer sam ih mnogo testirao pre kupovine i vozio ovako poslovno. Iskreno, ne bih ga menjao ni za jedan, iako ima svojih mana, mene svaki put odusevi kada sednem u njega. Pozdrav

priprema za radio®

pre 5 godina

(loki, 28. novembar 2018 08:12)
"Ko kupi fijata, forda, pežoa a da nije žena mora ozbiljno da razmisli gde greši u životu"

(Milos, 29. novembar 2018 06:51)
"Mazda...do sada sam ih kupio 5, od toga 3 nove i prešao bez ikakvih problema 200000 km."

Treba li tu nešto dodati ili pametnome sve jasno?

gradjaninX

pre 5 godina

Volim sto svi oce neke super jake motore...da voze 50 po gradu i 130 na autoputu. Mislim, bez 300ks to nikako ne moze.

I sad ce komentar "ja zivim u Nemackoj, imamo autoban" I odma da kazem, i autoban je 130kmh osim na pojedinim delovima gde nema ogranicenja, a ti delovi uglavnom nisu odmah do naseljenih mesta.

Pop

pre 5 godina

Kao neki veliki puž koji vuče onu njegovu kuću...

Nije mogao KAI koncept bez ovih modifikacija da bude uopšte za po ulici...

Verujem da je sigurno u REALNOSTI druga priča...

Ako su motori kao što su rekli, progutacu sve ove eventualne nedostatke...

NIKOLA

pre 5 godina

Ove slike nisu bas realne pogledajte snimke uživo sa sajma u LA.Kao i za Fokus prvo komentari isti I30 ili Tipo a uživo potpuno drugačiji.Treba to pogledati,sesti,videti komfor i ostale stvarčice i naravno kakav je na testu taj X agregat.Ovako objektivno lep auto a subjektivno hečbek kao da su smanjili CX5.

Hehe

pre 5 godina

Ja cu dodati, da u svim autima do sad sam imao punu dimenziju rezervnog tocka i da ga nijednom nisam upotrebio unazad 15godina. Uvek pravac vulkanizer kad je trebalo i uvek ih je bilo u blizini. Vucem teret nepotrebno, ali po Marfijevom zakonu, ako ga izbacim, bas tad ce da se namesti da mi zatreba u nekoj vukoj***ni, hehehe.

rog

pre 5 godina

@rog 

Koja je oprema ta koju si probao? Uporedo sam u taxiju, jedno vreme vozio Golf 7 highline dizel, pa posle jedno 12 meseci 1.2 tsi comfortline, sa kurblama pozadi. Xd Sustina je da sam se prepoznao u tvom odgovoru, i odmah se setih kakva primetna zvucna izolacija i koliko se to samo primecuje manje u cuje, uopste kompletan auto u voznji. Pozdrav svima.
(Dezon, 29. novembar 2018 01:35)

Mazda 3 sedan 120 challenge. Sumnjam da je zvucna izolacija drugacija u visim paketima opreme.

Dezon

pre 5 godina

@rog

Koja je oprema ta koju si probao? Uporedo sam u taxiju, jedno vreme vozio Golf 7 highline dizel, pa posle jedno 12 meseci 1.2 tsi comfortline, sa kurblama pozadi. Xd Sustina je da sam se prepoznao u tvom odgovoru, i odmah se setih kakva primetna zvucna izolacija i koliko se to samo primecuje manje u cuje, uopste kompletan auto u voznji. Pozdrav svima.

Čajna kobasica

pre 5 godina

Motor je ovde glavna priča. Pustite se amatera dizajnera. Pozadi se ionako vozi tašta, da trucka, multilink šta? Dat a$$ me isto brine kao lanjski sneg.

Da li može motor preko pola miliona km, il ne može do 100 a da se te fensi prskalice ne razdroćkaju. Da li troši 2.0 kao upaljač, a vuče kao zeldi? Koliko je bučan (zezam se, isto me boli uvo za buku)