Ponedeljak, 12.11.2018.

09:00

Auto test: Renault Mégane GrandTour Intens Blue dCi 115

Izvor: B92

Auto test: Renault Mégane GrandTour Intens Blue dCi 115 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

94 Komentari

Sortiraj po:

Vozac

pre 5 godina

O čemu pričaš da vidiš za 10 god koliko će vredeti moj Reno, pa evo reći ću ti: Passat 7 2013 kupljen nov za 27000 evra ja sam kupio 2016-te znači nakon 3 godine za 13000 evra, više od duplo mu je pala cena.

Ja sam u februaru kupio novog Megana samo ne karavana nego sedan u najvećem paketu opreme za 18000 evra. Pre toga sam takodje vozio renoa. Prezadovoljan sam automobilom, za uloženo definitivno nudi najviše, potpisujem. Rapid koliko god budžio nikad neće biti ni blizu sa opremom i kvalitetom kao Megan a cenovno će ga i preteći, a Oktavija sa početnom cenom će ga preteći gde neće imati ništa od opreme, imaće čelične felne, manuelnu klimu da ne nabrajam, muka mi je od tih izvikanih automobila što voze likovi koji misle da su napravili pravu kupovinu ako su ga kupili za 10000 evra a preš'o malo 130000, čudno da su svi baš na 130000.

Reno Megan novi, auto godine!!!

tex viler

pre 5 godina

imam megana trojku 2011 ..kupih ga 2014 sa originalnih 172420 km...vozio hjundai accent 2001 benzinca 1.35...jos je kod mene...zardjali rubovi...ostalo se ne kvari ...sipaj i vozi..sto se tiche renoa mislim da nije los auto...dobro vuce 1.9 dci i uzbrdo dosta upravljiv i udoban,nije buchan ni na 150...mislim da je i pouzdan...jedino ta zavrsna obrada i spolja i unutra nije na nivou nemaca ili japanaca...ali kolko para tolko muzike...onda za 7400 eura uzeh auto star 40 meseci tako da to je to...skoro tri puta mu opala cena za to vreme...uostalom to je samo gomila ,,gvozdja,,i ne treba se vezivati za brend kao recimo za psa!zakljucak..dobar je reno ...sluzi svrsi bez problema tako da mogu reci i da ima nekakav kvalitet!

Stanimir

pre 5 godina

Ljudi, što pljujete Megana, nije u redu. Dobar auto nema šta, motor, dizajn, enterijer, oprema - sve mnogo bolje od mog Jugo korala.

maki

pre 5 godina

Ocenicu vam kratko Megane... Zlatna sredina! Pruzaju mnogo, po nekim stvarima konkurenti su bolji, u mnogima je on bolji, ako je dobro odrzavan to je pun pogodak ulozeno-dobijeno

Nemoselažemo

pre 5 godina

Giovanni, 13. novembar 2018 13:07
Čoveče sta ti napisa, pa oko moje zgrade ima na buljuke megana 3, ni na jednom nije posvetlela farba, ni na jednom se nije oljustila plastika, nigde se nije "okrunila" srebrnkasta imitacija hroma... Pa tvoje tvrdnje je bar lako proveriti, pogledajte ljudi prvi megan 3 koji prodje? Kako si ti uopšte uspeo da naneseš toliko štete, da si klestima podešavao klimu i srafcigerom palio auto bolje bi izgledao nego po tvom opisu?

GtLine

pre 5 godina

Vozio Megane III 1.5dci 106ks, presao 120k, samo redovan servis i dobro (mol) gorivo i nema nikakvih problema, sad Megane IV 1.6dci 130ks, malo veci i brzi, za te pare prezadovoljan.

Samo Fiat

pre 5 godina

Fiat Tipo 1.6 mjtd 120 ks 6 mt je najbolji auto u klasi malolitraznih dizelasa.Ja obozavam kada sa njim idem na putovanje,malo trosi,trajace nekoliko stotina hiljada motor jer je Fiatov motor kvalitetan.Enterijer zanimljiv,kvalitetnije je od nekih basnoslovnih placenih kola.Ne mogu da verujem da ljudi kupuju Skodu Octaviju umesto Tipa ?Ne znam zasto je to tako iako je Tipo jeftiniji.

Vozac Renault-a

pre 5 godina

Privatno sam vozio megane sedan II (2007. godiste), prodao ga 2015. Isti motor 1.5dci (110ks; 6 brzina), presao sa njim 137k km, nikad nisam imao nikakav kvar. Na zalost dva puta sam imao sudar (ne svojom krivicom). Pouzdan, udoban auto, odlican za porodice (veliki gepek).
Sad vozim sluzbeni megane sedan, 2017. godiste. Ono sto mi je smetalo kod prosle generacije (servisni interval na 15k km), Renault ispravio - sada je na predjenih 30k km. Do sada presao 55k km za nepunih 18 meseci, samo reci hvale (hvala bogu sto su prestali sa proizvodnjom Fluence-a (prethodni sluzbeni), to je bio ocajan auto).

cile

pre 5 godina

@Giovanni
Kada će te već jednom shvatiti ljudi da se ovde samo Nemci smeju pljuvati,cak je i poželjno.Svi ostali nikako cak i da su naj grđi jel pada kletva :-)

mada ns

pre 5 godina

za "Giovanni, 13. novembar 2018 13:07"
Za dosta toga ste u pravu; iritira cvrkutanje plastike, tanak lim na autu koji se lako ulubi -linije i tačke na limariji od udara prilikom otvaranja vrata drugih automobila na parkingu, škripe nove i potpuno ispravne kočnice (ako se auto ne opere 1 u 7 dana-zbog prljavštine u diskovima..itd). Kao vlasnik kupljenog novog pre 3 god, priznajem da je teški "plastikaner" i da ima neizlečivo slabu muziku, a zvučnici zanitovani u vrata se ne mogu zameniti bez fizičkog oštećivanja obloga (pogotovo ne u garantnom roku!)..

E sada, masne fleke i grebanja ni posle 3 godine nema na mom turskom (najjadnijem) meganu, pa je to verovatno rezultat vaše lične higijene i odnosa prema tuđoj-službenoj imovini.

Kada ste napisali da ste zamenili megana polom, e tu ste popili realan minus, uz pitanje: da li ste vi službeni pozeri ili vam treba auto da radite i prevozite s njim?

Jer ako ga službeno i vozite, osetićete neviđen luksuz i lakoću postojanja za volanom megana i u odnosu na golf VII, a kamoli u poređenju sa vw polom.. ako ste dokoni pa zagledate u finoću završne obrade, ona jeste na strani nemca, ali, ipak se ne voze savršeno lepi spojevi..

Kupljen nov, Reno nudi najbolju suštinu u klasi, iako tandrkanje beznačajnih sitnica i neuglednost opreme (koja je kompletna) toliko ume da nervira "picajzle" da im odvrati misli od najvažnijeg (vešanje,motor,potrošnja,pouzdanost,lakoća vožnje,udobnost..), pa kupe VW POLO!:)

www

pre 5 godina

@giovanni Prijatelju moj pa sta si ti to vozio :) Ja do prosle godine vozio 2ku 2003god bila, nista od ovoga sto si ti napisao ne prepoznajem. Ni to sa tasterima, ni kloparanja ili sta ti ja znam, jos 2god star...O prasini stvarno ne bih komentatisao :)) Reci mi, a kako onda opisujes cinjenicu da je VW i Audi i cela grupacija imala godinama problem sa onim ljustenjem prekidaca i kruznih kontrolera??? Pri tom je Audi premijim marka??? Ali ja za audi na osnovu plastike na prekidacima ne mogu da kazem da je los ili plastikaner

Giovanni

pre 5 godina

Evo da jednom konačno objasnim šta se smatra pod „plastikaner“ za renoova vozila, posto sam vozio megana predhodnu generaciju kao sluzbeno vozilo. Prvo, posle 2-3 godine izgleda kao drugi automobili koji su 10 godina stari, lak izgubi skaj a plasticni delovi dobiju onu svetlu patinu (od kise i sunca). Drugo, vrata kad se zatvore zvone kao serpa a plasticni paneli u vratima tandrcu (ovo je isto i sa ganc novim autom). Trece, plastika unutra (na tabli i centralnom stubu) pokupi svu prljavštinu u teljef i ne moze se nicim ocistiti. Dugmici i prekodaci su od neke glatke plastike na koju se isto uhvati svasta i umasti se jako brzo, pri tome je sve jako jeftino uklopljeno i hod tastera je grub i bucan. Svi „hromirani“ detalji u kabini uradjeni na plastici se okrune i ispod bude ona odvratna sivo-zuckasto-zelenkasta boja plastike kao u kineskim igrackama, svi mat srebrni detalji (na menjacu najvise) se izlizu gde isto izbije ta odvratna svetla plastika. Delovi sa sjajnijom plastikom pocnu da se krune, cesto od male ogrebotine bude cela fleka oljustene povrsiske boje a ispod je istatakva crna plastika samo mat (ovo krece isto posle 2-3 godine). Samo lezanje automobila je mekano i cesto sve klopara preko nasih rupa i neravnina na putu. Napominjem da je auto ima jako visok nivo opreme i nije bio bas jeftin. Posle Megana smo presli na Pola koji je iako manji bio „klasa“ za Francuza...

ns ja

pre 5 godina

Za rani, "12. novembar 2018 18:25"

Kako , majku mu, sad oktavija sa dsg menjačem za 16k eur? Ja kad sam kupovao i izabrao megana kao najbolji izbor za tu cenu, za škodetinu sam morao i čak i zadnji brisač da doplatim 60eur (o jbte kad čak i brisači spadaju u dodatnu opremu!?) Naravno kada sam kompletirao rapida sa ok motorom, i korektnom dodatnom opremom, megan ispade jeftin, kao džabe da je !! A ipak složićemo se iako rapid nije loš auto, ja ga nikada sa megane-om ne bih upoređivao... a o kakvoj je to novoj oktaviji reč za te pare, zaista ne mogu da shvatim (ako bi to bilo nepobitna istina, i samo u tom slučaju - takva oktavija bi bila dobar izbor..)

moron

pre 5 godina

Bilo bi lepo kada bi se "prodajni savetnici" ( svih brendova) posvetili onim retkim posetiocima njihovih salona, umesto što ovde na svakoj vesti (o svakom brendu) ostavljaju najveći deo (pozitivno/negativnih) komentara.
To je toliko providno, da je prosto komično.

DC

pre 5 godina

Sve ukupno uzevši, vrlo kompetentan auto u svojoj klasi. Onaj novi benzinac 1.3 je verovatno jeftiniji i za većinu potencijalnih kupaca bolji izbor.

srb

pre 5 godina

Imao redom megane 1-2-3. Dizeli, 1 i 2 bili 1.9 , 3ka 1.5. Sa svakim presao 50-70.000km, tako da se smatram kompetentim da posle nepunih 200.000km na tockovima megana dam svoj sud. Ono glavno, ni sa jednim nisam imao skup i veci kvar, niti kvarove oko motora ili dizel komponenti, niti sa elektronikom. Sluzili kao svaki normalan polovnjak, povremeno neki deo trapa, jednom podizac, redovan servis i td. Mislim da su u grupi najjeftinijih za odrzavanje. Sama voznja udobna i prijatna, dobra izolacija, dobra oprema,od najnizih paketa su sedista odlicna, niska potrosnja, osrednji po pitanju komfora... Korozije ni u tragovima. Problem moze da bude kradja, vole ih lopovi. Eto to je kratak zakljucak o meganima sto ja imam, generalno su se dosta dobro pokazali, redovni servisi i provereno gorivo i nema glavobolje

Rambo

pre 5 godina

Do sada sam tri Renaulta vozio, jedan i dalje vozim. Laguna 1 2000, 1.9dci karavan, Laguna 2 2006, 1.9dci Grand Tour i trenutno Megane 3 GT Line 2011 s 1.5dci 110 motorom, isto u karavan verziji. Polovno sve naravno. Nema boljeg i isplativijeg automobila za pare za koje se nude. Gledao sam sve ostalo u tom cenovnom rangu, nema bolje opreme i pouzdanijeg auta od Renaulta. I planiram u dogledno vreme da promenim mog Megana 3 za Megane 4 isto karavan. I pored tog tableta koji se nekome dopada a nekome ne, to je trend koji svi forsiraju, hteli vi to ili ne. Auto je bombona.

888

pre 5 godina

Da pitam ove znalce i tehnoloski potkovane... Sta vam je to kod renaulta "plastikaner"??? Na sta konkretno mislite a da drugi nemaju te iste komponente? Prica o plasticnim blatobranima je odavno zavrsena jer je jasno koliko tu ima prednosti, a i ostali su odavno ubacili razne vrste plastike u tu svrhu. Renaulti su odavno pocinkovani i probleme sa korozijom nemaju, za razliku od nekih izvikanih. Instrument table su kod svih renaulta generacijama unazad od mekih materijala, opet za razliku od nekih izvikanih. I da nije tako, neka je i enterijer malo slabiji ali nemoj kao recimo golf 5 koji se smatra i modernim i vodecim u klasi da truli kao kadet, ili mercedesi pocetkom 2000ih sto ne smes na dizalicu da ih stavis od korozije. To su po meni neoprostive greske i propusti za automobile novojih doba. Ali ocigledno je da kod nas znak na haubi cini cuda!

daki

pre 5 godina

@vozac tih 45 l je sasvim dovoljno za 1100 km vise puta provereno... Sa jednim punim rezervoarom sam stigao od Frankfurta na Majni do Subotice, pabti sad vidi da li je mali rezervoar

kole

pre 5 godina

Ko god zucne protiv Renoa, dobije gomilu minusa. Bice da je ovde skup ocajnika i sapatnika koji su naseli na jeftinu auto propagandu i kupili nesto francusko, sto nije vino ili parfem. Dati za ovog krndelja 20 hiljada je siguran znak da takvu osobu treba pazljivije pratiti i posmatrati, jer se od nje moze svasta ocekivati.

Milos

pre 5 godina

Problem sa njihovim automobilima je kvalitet. Nije On loš da bi ste rekli kako je apsolutno pogrešno kupiti renault, ali kada ga uporedimo sa nemačko-japanskom, čak i sa juznokoreanskom konkurencijom, ipak je objektivno rečeno iza njih.

Slobodan

pre 5 godina

Citam komentare i cudim se da ih daji ljudi koji nikada nisu vozili mladji auto od 2005. Normalno je da i daju takve komentare. Nije mi jasno kako neko moze nesto da komentarise a da nije probao isto. Stalno se nadju neki profesori automobilske industrije pa daju svoje kriticki nastrojene komentare. A kada bi im neko ponudio takav auto pali bi u nesvest. Idite do salona WV i Renaulta pa uzmite na probu dva modela iz istog segmenta pa nakon toga dajte svoj sud inkomentar o istom. Ne zaboravite da je Megane klasa Golfa. A Talisman Passata. A sto se 1.5 diesela motora tice, zeznuli se iz Mercedesa pa ugradili najbolji motor na svetu u A klasu ;)

je-bote

pre 5 godina

Konacno jedan tekst (nije SUV).
Inace najbolji su mi za sad oni koji nesto brljaju-mrljaju prstom po centralnom ekranu ne bi li nesto uboli.
Bez premca je nova Audi A 6, 8, serija gde mozes i slobodnom rukom nesto da pises. Pa sta to brate???
Vozi i gledaj ispred, ne mrljaj.

Slobodan

pre 5 godina

Odlican je auto. Bravo za Renault. Neko je komentarisao da je jeftina i ruzna kopija tesle, tablet r lika 2. Mogu samo da mu kazem da ne komentarise nesto sto nije uzivo video i isti koristio. Bez 8.7 inca Taletom ne bi bio kompletan utisak svemirskog broda. A sto ima opcija u navigaciji kada odete u Evropu gde je internet dostupan ininteraktivne mape, tek onda shvatite koliko je to mocna i kvalitetna stvar. 5000 km sam presao sa njim za dve nedelje o utisci su odlicni.

Pera

pre 5 godina

Vozio sam u januaru mesec dana ovog renoa, ali hetčbek. Dizel, full oprema, led svetla, masaža sedišta, Ali felne 17, zatamljena stakla nazad,kamera za rikverc,...
Blago rečeno ja sam se oduševio autom! Vozim nemce već 20 godina, obe narodne marke, službeno sam vozio svašta od Oktavia, C klase, Golfa i sl, ali ovaj auto je best baj za pare koje košta. Jedino taj tač skrin je malo više konfzan za moj ukus, verovatno da sam ga imao u letnjim mesecima da bih ga bolje upoznao. Inače, motor, menjač, izgled, udobnost odlična. E da, još jedna zamerka kočnice su znale da cvile prilikom kočenja iako su pločice bile dobre.

moron

pre 5 godina

@državni posao=godišnji odmor

Grešiš da je 5MT prednost, jer je on velika mana.
On ima veće "korake" izmedju pojedinih stepeni prenosa (pa lakše dolazi "do rupa" u optimalnom prenosu snage).
A osim toga, kola sa 5MT (zbog često mnogo dužeg finalnog prenosnog odnosa) imaju značajno lošija medjuubrzanja (pa je zato i golf 1,6 TDI 115 sa 5MT u disciplini medjuubrzanja bio ubedljivo najgori na uporednom testu 5 dizela 1,6 koji je letos uradio Auto Bild, razlike izmedju njega i 1,6 MJ su bile neverovatnih 4-6 sekundi u 60-100 i 80-120).
Nije to "sa promašenošću" 5MT samo kod VW grupacije.
Pogledaj, recimo, 308 mk2 sa slabijim 1,2 e-THP 110, on je najpre radjen sa prastarim i prevazidjenim 5MT, pa se prešlo na normalan 6MT (oba 110 ks i 205 Nm).

Onaj sa 5MT:
60-100 km/h u 4-toj: 8.9
80-120 km/h u 4-toj:10
80-120 km/h u petoj: 13

Onaj sa 6MT:
60-100 km/h u 4-toj: 6.3
80-120 km/h u 4-toj:7,3
80-120 km/h u petoj: 9

Sve imaš ovde: http://www.automobile-catalog.com/car/2016/2624270/peugeot_308_1_2_puretech_110.html

Nadji podatke (za medjuubrzanja) 1,6 TDI sa 6MT i usporedi sa 1,6 TDI sa 5MT (iste snage, imaš npr 6MT sa 115 ks u A3, a sa 5MT u golfu i oktaviji). "Nebo i Zemlja".

Pogledaj na onom sajtu kolima je "teorijska maksimalna brzina" za Audi A1 TFSI 95 5MT u petom stepenu prenosa. 253 km/h. Zbog "nenormalno" produženih prenosnih odnosa. To "plus" sam 5MT daje očajna medjuubrzanja.

uuuooo

pre 5 godina

@tdi Ovakvim komentarom samo brukas sebe. Takvi komentari su iscezli u danasnje vreme. Da li ce nas narod shvatiti da tamo negde na zapadu NOV auto nije isto kao polovan star 2,3,5...god.Da tamo ljudima nije bitno da umesto nov auto voze pasat ili audi da bi bili vidjeni. Da tamo prilikom zamene auta je prva zelja Nov auto pa sve ostalo. Da se tamo svaka popravka i kvar skupo placa i da je to jos jedan argument vise u korist novog. Elem, Megani su se pokazali kao mozda i najbolji i najpouzdaniji renaulti, lako i lepo se voze, dobri motori, dobra oprema, nisu skupi za odrzavanje... Verujem da je i 4ka takva

nou nejm

pre 5 godina

@zevs Dodji da ti pokazem to djubre od motora u taxi sluzbi sa preko 600 hiljada predjenih, radi kao i kada je kupljen sa pravih 140

Molder

pre 5 godina

@drzavni posao
Pojma nemam o cemu pricas,niko nije ni spomenuo oktaviju,samo sam rekao da je ovaj reno lep automobil i da nije los.Inace uvek pre bih uzeo nemacki auto u ovom slucaju oktaviju,ali ako bi izbor bio izmedju francuskog i japanskog uvek francuski...Svaka evropska kanta je auto za japanske i korejske rikse...Nicim izazvano
@rog
Koliko su japanci dobri,to pokazuje da ih i ti vozis,pardon ne vozis...I da,Reno je veliko ime u auto sportu za razliku od mazde,datsuna i sl...

rani

pre 5 godina

Šta znam, ukusi su različiti, ali kada bi imao tih 20 hiljada i bio "primoran" da ih stučem u auto, što je za mene suludo, možda bi pre uzeo Škodu Oktaviju 1.6 dizel sa DSG menjačem! Imao sam par Renoa i nisam baš bio srećan sa njima! Ovi novi su još čudljiviji od starih! Prijatelj ima službeni novi Megan i ostao sam u čudu kada sam se provozao, to sve cvrči i škripi, a potpuno je nov! To je boljka kod mnogih savremenih vozila, valjda ta reciklaža, šta li je, a meni je baš bezveze da mi nešto škripi i cvrkuće za te parice! Ja lično imam nov Fiat 500L i nemam te probleme, ali bez obzira, nikada više tolike pare za automobil! Nikada više automobil koji počinje na F, Fiat, Ford, i svi Francuzu!

Veliki brat

pre 5 godina

Jesu li oni normalni?

Jeste da nije ista klasa, ali do pre neki mesec na akcijama su bili za 17k evra Hyndai Tucson 1.6 sa 132ks (dizel je 2k evra skuplji, što je u rangu cene sa ovim), Suzuki SX4, i mnoga druga vozila...

Neko će sad početi o kvalitetu ovog Renoa. Oni kanda umislili da malo po malo cenom uđu u rang sa Pasatom, za te pare Golfa da birate, jeste da može da se diskutuje o detaljima i motorizaciji i koliko je ko star, ali da vidimo za 5 godina koliko će koji da vredi kao polovan auto. A posle 10 godina svi francuzi su upola jeftiniji od nemaca, pogledajte cene Golfa 2008. godište i Megana ili Pežoa 307.

Možemo da pljujemo nemce koliko hoćemo, ni ja ih ne gotivim i pre bih kupio neku Tojotu ili Mazdu, ali kad se presaberem i razmislim koliko ću sutra para dobiti za taj auto kad ga budem prodavao, nije mi svejedno da li ću imati učešće za šestinu ili trećinu cene novog auta.

jedan od mnogih

pre 5 godina

@giant - ja te razumem potpuno jer smo fizicki skoro isti, ja nesto tezi...vozio sam sve i svasta do sada, od jugica, kadeta, vectre B karavan, passat B6, B7, renault grand scenic...sve to ide onako kako je predvidjeno i cim predjes onih idealnih 120 km/h svima skace potrosnja poprilicno...onda sam kupio BMW F11 (525d xdrive) i prvi put vozim auto koji ni na 170 km/h ne dize toliko potrosnju (oko 7.5l) ali tu snagu niko do sada nije imao i tu udobnost...jeste da ce neko reci da je to cela klasa gore u odnosu na ostale, ali svaku paru vredi i nije mi zao....kad budem menjao ovaj nameravam da kupim neki SUV ili nesto slicno, videcu sta bude opcija...nije visokim ljudima lako naci odgovarajuce vozilo, a i automatik je nezamenjiv :)

dejanR

pre 5 godina

@Bobex:
Da je dizel, poverovao bih ladno, jer sam se i sam uverio u vrlo nisku potrošnju Renoovih motora, ali za benzinac mi je teško da poverujem, mada, priznajem, nemam iskustva sa ovim modernim motorima.

Sale

pre 5 godina

Vozio sam rental ovaj, GT varijantu ako se ne varam i miram priznati da su sedista poprilicno neudobna i pored toga plis na sedistima je bio ok za drzanje u mestu dok skrecem, nema klizanja itd mada auto nije nista posebno kada je u pitanju snaga pa da mu trebaju sedista koja imaju takvu stabilnost u krivinama... ali zato je uzrokovao da se znojim kao na maratonu, cak i tokom hladnijih dana.

Pinjoe

pre 5 godina

Motor je odlican po gradu i na auto putu,to je realna potrosnja .Na brdskim putevima fali mu malo snage i mora opreznije da se vozi.

Iz kog ste vi Univerzuma?!

pre 5 godina

@Giant

da bi ti udobno sedeo u SUV kao u limo, moras da posedujes SUV skuplji od 35.000€.
za te novce imas kakvu hoces limuzinu, da ne znas sta ces sa prostorom za sebe, putnike i prtljag.
Skoda Superb na primer, da ne idem dalje, a ima ih.........

renault4ever

pre 5 godina

Vozim Reno Senik 1 i zeleo bi da ga zamenim necim ovakvim. Cak je i cena realna i ne smeta mi. Ali ja za moj auto mogu da dobijem maksimalno 2 hiljade te mi tih 18hiljada razlike predstavlja malu prepreku. Inace sve najbolje mogu reci o Renou.

državni posao=godišnji odmor

pre 5 godina

Pitao bih sada jednog od češćih komentatora na auto rubrici "Moldera" i još po koje, kako to da ovaj automobil sa motorom od 115ks, menjačem od 6 brzina, slične težine kao nova Oktavia ima slabije ubrzanje od Oktavije za 1 sek. I krajnja brzina mu je manja 10km/h, Oktavija čak i slabiji motor ima za 10ks. Pričam o Oktaviji 1.6tdi, 105ks, 5 brzina.??? Kako Molderu, auto sa 5 brzina i slabijim motorom efikasniji u svakom smislu!? Inače nije loš ovaj reno karavan, cena je mislim ipak previsoka.

Goran

pre 5 godina

Vozio dva Renoa i jedan Pezo. Sasvim sam siguran da te dve marke, odnosno Francuze nikad vise necu kupiti. Osim sto su lepi na oko, ne zna se sta je gore u njima.

Kol

pre 5 godina

Koliko lep auto spolja i unutra, i onda ona tabla tablet u sredini koji je pokusaj da se iskopira Tesla ili Volvo, izgleda toliko ruzno da je upropastilo odlican auto!

Miša

pre 5 godina

Oblik farova je kopija nemačkih automobila, kvalitet celokupnog automobila daleko ispod nemačkih, cena bezobrazno visoka za ono što se nudi. Totalni promašaj. Bolje se nije ni moglo očekivati od francuske državne firme.

Niko iz mase

pre 5 godina

@Giant
Trebao si kupiti minivan da vidiš tek tu prostora.
Sa prostorom u npr senic-u, ne može ni jedan SUV da priđe.
Ja sam pre 2 god uzeo Fiat 500l , a kum ove godine kaškai, iznenadio sam se koliko je 500l prostraniji .

Django

pre 5 godina

Imam Mercedes C klasu sa Renault dizelom od 1.6 litara. Sta znam, nije los motor. Savremen je sto ce reci motor ko motor. Uzivo mi se Megan mnogo svidja, cak i unutra sa onom mucnom tabletinom. U DE je vrlo jeftin, dobra oprema, moze i motor od 160, 200 konjica, automatik za do 23 soma. Nije lose, nije lose. Sad kad bi kupiovao nova kola uzeo bi njega ili novog Focusa. Mercedes je i dalje dozivljaj ali 200 konjica, automatski menjac, senzori odstojanja a ne izgleda lose.

Miks ultramoderne retrospektive

pre 5 godina

Vozim tri meseca reno kao sluzbeni auto i još nisam prestao da se gadim onom centralnom delu konzole, gde je vecina komandi smestena. Em sto je dizajn odvratan, em sto ostaju otisci kao da sam masan burek jeo. Ako su to ti dosta kvalitetniju materijali, sta su u prethodnim serijama stavljali unutra?

bocca

pre 5 godina

Apsolutno netačno da je kod hb i karavana isto međuosovinsko rastojanje!!! Ima još nekoliko rečenica koje svakako nisu za jedan ozbiljan tekst i test. Nevezano za to kakav je megan auto, vrlo amaterski odrađeno!

logika

pre 5 godina

Evo od mene jedan laički komentar.Moj prijatelj radi(igra fudbal)u inostranstvu i privatno vozi novog Audi Q7...,u poslednjem klubu u kome je igrao dobio je na korišćenje,kao klupsko vozilo,gore pomenuti Renault. Čovek je,blago rečeno,bio oduševljen tim autom i rekao mi je kada bude kupovao kupovao drugi auto za kuću ima to da bude Renault Megan Grand Tour. E sad,niti je on stručnjak za automobile,niti ja,ali je ovo jedno mišljenje čoveka koji je istovremeno vozio i vrhunski SUV model i ovog Renault-a.

pon.

pre 5 godina

@samo ja. Ocigledno je da nisi nikad vozio taj 1.5dci pa pravis nekog ludim. Ovo je vise nego racionalan izbor. Imao sam 1.5 jacu verziju u megane 2, zatim u megane 3 karavan, potrosnja je stvarno mala, snage ima dovoljno, da je atm. benzinac pa i da postoji sumnja, ovo je turbo dizel i to je neka druga prica. Cesto se vozim u golf VII 1.6tdi, ista prica, snage dovoljno. Da se razumemo ne mogu da pariraju 2.0 dizelima ali vecini kupaca je puna kapa

Aca

pre 5 godina

Ne kazem da je megan los auto, ali ja cu radije za taj novac kupiti pasata b8 star dve godine koji je u svakom pogledu bolji auto. Inace ta dva automobila nisu za poredjenje, ali ja ih poredim jer da kupim megana za dve godine izgubio sam toliko novca koliko bi potrosio kao za pet godina letovanja sa cetvoroclanom porodicom.

Metropola

pre 5 godina

I ja sam mislio da je SUV glupost i preferirao sam limuzine dok nisam kupio jedan na insistiranje svoje zene. I sada ne bih iz SUV-a izlazio! Konacno imam dovoljno mesta u kabini i za noge i za glavu i za ramena i ne migoljim se kao zmija kad ulazim i izlazim iz vozila, uvijajuci se oko volana. U gepek staje šta hoćeš čak i sa dvoje dece. A da, visok sam preko dva metra i tezak oko 120kg tako da znam sta pricam... Reno je super ali, ne hvala...
(Giant, 12. novembar 2018 11:31)... i sta sad, zato sto je tebe kamenolom rodio, svi treba SUV da vozimo!? Sve sto si nabrojao ima i mini-bus.

Aleksandar

pre 5 godina

da motor je pravo smece pa ga mercedes ugradjuje u svoje modele. Stvarno ne razumem ljude takvu glupost da napisu. zadnjih 10 godina vozim megane i ni jedan veci kvar nisam imao na motoru, turbini ,diznama. doduse to su kilometraze bile do 250 000km.Mozda je gospodin kupio auto sa 500 000 km pa ocekivao da se ne kvari. Sve mi diraj ali Renault nikako!!!

moron

pre 5 godina

Za mene, kao porodični karavan sve je tu manje vise u redu, ali, ogroman problem je nedostatak prostora za stopala pozadi. Neki kažu da se to rešava podizanjem prednjeg sedišta, ali, šta ako je i vozač visok, kao i putnik pozadi.
Npr, astra karavan pozadi nudi kolosalan prostor u odnosu na sve ostale u toj klasi.
Ali, megan i astra imaju istu manu (za mene). Nemaju opciono panoramu, vec samo šiber.

Mario

pre 5 godina

E ovo se zove domaci zadatak, auto sa ozbiljnom opremom i motorom, moguce da je i najbolje vozilo u svojoj klasi a svakako medju najboljima, a cena realna naspram iste konkurencije.

Ivon

pre 5 godina

Najinteresantnije su mi ove mudrice koje nikada nisu sele u svoj nov auto ali zato imaju kritiku za sve. Kao zensko ne razumem se mnogo u automobile i uzela sam novi Megan iskljucivo radi dizajna ali to je pre svega udoban, upravljiv i pouzdan auto.

rog

pre 5 godina

Lepo izgleda,lepi podaci,korektno udobno vozilo mnogo bolje od izvikanih japanaca,auto u odnosu na Auris...
(Molder, 12. novembar 2018 11:16)

Japanci su klasa za Francuske kante koje ne mogu nigde drugo da se prodaju osim Evrope i nekih severoafrickih zemalja gde izbor ni ne postoji. Otpada tocak, pale se lampice na kontrolnoj tabli kao da je septembar u Beogradu pa krenula novogodisnja rasveta, ali zato znas da vozis auto sa istim znakom kao neki rucno pravljeni trkac u WRC-u pa ti je lakse.

komšija

pre 5 godina

Dobro predstavljanje. Praktičan automobil. Međutim, skup je za tu klasu, a takođe i cela klasa je otišla sa cenama na gore. Po mome ukusu bi bio neki 1,9 dci za ovakav auto.
Da je manje zatvoren pozadi bio bi malo pregledniji za grad.

rog

pre 5 godina

Najbitnija stvar na svetu kad kupujes porodicni auto od 20k za tesko steceni novac za naseg prefinjenog kupca je:
gde i kako je postavljen tablet. Mnogo bitna stvar da to izgleda premiJum.

Giant

pre 5 godina

I ja sam mislio da je SUV glupost i preferirao sam limuzine dok nisam kupio jedan na insistiranje svoje zene. I sada ne bih iz SUV-a izlazio! Konacno imam dovoljno mesta u kabini i za noge i za glavu i za ramena i ne migoljim se kao zmija kad ulazim i izlazim iz vozila, uvijajuci se oko volana. U gepek staje šta hoćeš čak i sa dvoje dece. A da, visok sam preko dva metra i tezak oko 120kg tako da znam sta pricam... Reno je super ali, ne hvala...

ja

pre 5 godina

S* obzirom na to koliko košta trebalo je i istaći šta je to poskupelo ovaj auto u odnosu na prethodnika? Inače mislim da je dobro stilski urađen, kako spolja tako i unutra.

Kosta

pre 5 godina

Renault karavan i Grandscenic (posedujem) su zakon za sve pomodarske crosovere. Da se razumemo SUV upravo to i treba da bude sa svim svojim karakteristikama. Za porodicu su prve dve kategorije neprevaziđene.

Milan

pre 5 godina

Jedan od najlepših karavana na tržištu. Motor adekvatan, cena ispod 20K. Ne postoji isplativija kupovina u SUV segmentu.
Jedina mana u odnosu na D segment - zvučna izolacija

rog

pre 5 godina

Najbitnija stvar na svetu kad kupujes porodicni auto od 20k za tesko steceni novac za naseg prefinjenog kupca je:
gde i kako je postavljen tablet. Mnogo bitna stvar da to izgleda premiJum.

Kosta

pre 5 godina

Renault karavan i Grandscenic (posedujem) su zakon za sve pomodarske crosovere. Da se razumemo SUV upravo to i treba da bude sa svim svojim karakteristikama. Za porodicu su prve dve kategorije neprevaziđene.

ja

pre 5 godina

S* obzirom na to koliko košta trebalo je i istaći šta je to poskupelo ovaj auto u odnosu na prethodnika? Inače mislim da je dobro stilski urađen, kako spolja tako i unutra.

Milan

pre 5 godina

Jedan od najlepših karavana na tržištu. Motor adekvatan, cena ispod 20K. Ne postoji isplativija kupovina u SUV segmentu.
Jedina mana u odnosu na D segment - zvučna izolacija

Metropola

pre 5 godina

I ja sam mislio da je SUV glupost i preferirao sam limuzine dok nisam kupio jedan na insistiranje svoje zene. I sada ne bih iz SUV-a izlazio! Konacno imam dovoljno mesta u kabini i za noge i za glavu i za ramena i ne migoljim se kao zmija kad ulazim i izlazim iz vozila, uvijajuci se oko volana. U gepek staje šta hoćeš čak i sa dvoje dece. A da, visok sam preko dva metra i tezak oko 120kg tako da znam sta pricam... Reno je super ali, ne hvala...
(Giant, 12. novembar 2018 11:31)... i sta sad, zato sto je tebe kamenolom rodio, svi treba SUV da vozimo!? Sve sto si nabrojao ima i mini-bus.

logika

pre 5 godina

Evo od mene jedan laički komentar.Moj prijatelj radi(igra fudbal)u inostranstvu i privatno vozi novog Audi Q7...,u poslednjem klubu u kome je igrao dobio je na korišćenje,kao klupsko vozilo,gore pomenuti Renault. Čovek je,blago rečeno,bio oduševljen tim autom i rekao mi je kada bude kupovao kupovao drugi auto za kuću ima to da bude Renault Megan Grand Tour. E sad,niti je on stručnjak za automobile,niti ja,ali je ovo jedno mišljenje čoveka koji je istovremeno vozio i vrhunski SUV model i ovog Renault-a.

renault4ever

pre 5 godina

Vozim Reno Senik 1 i zeleo bi da ga zamenim necim ovakvim. Cak je i cena realna i ne smeta mi. Ali ja za moj auto mogu da dobijem maksimalno 2 hiljade te mi tih 18hiljada razlike predstavlja malu prepreku. Inace sve najbolje mogu reci o Renou.

Slobodan

pre 5 godina

Citam komentare i cudim se da ih daji ljudi koji nikada nisu vozili mladji auto od 2005. Normalno je da i daju takve komentare. Nije mi jasno kako neko moze nesto da komentarise a da nije probao isto. Stalno se nadju neki profesori automobilske industrije pa daju svoje kriticki nastrojene komentare. A kada bi im neko ponudio takav auto pali bi u nesvest. Idite do salona WV i Renaulta pa uzmite na probu dva modela iz istog segmenta pa nakon toga dajte svoj sud inkomentar o istom. Ne zaboravite da je Megane klasa Golfa. A Talisman Passata. A sto se 1.5 diesela motora tice, zeznuli se iz Mercedesa pa ugradili najbolji motor na svetu u A klasu ;)

Aleksandar

pre 5 godina

da motor je pravo smece pa ga mercedes ugradjuje u svoje modele. Stvarno ne razumem ljude takvu glupost da napisu. zadnjih 10 godina vozim megane i ni jedan veci kvar nisam imao na motoru, turbini ,diznama. doduse to su kilometraze bile do 250 000km.Mozda je gospodin kupio auto sa 500 000 km pa ocekivao da se ne kvari. Sve mi diraj ali Renault nikako!!!

Giant

pre 5 godina

I ja sam mislio da je SUV glupost i preferirao sam limuzine dok nisam kupio jedan na insistiranje svoje zene. I sada ne bih iz SUV-a izlazio! Konacno imam dovoljno mesta u kabini i za noge i za glavu i za ramena i ne migoljim se kao zmija kad ulazim i izlazim iz vozila, uvijajuci se oko volana. U gepek staje šta hoćeš čak i sa dvoje dece. A da, visok sam preko dva metra i tezak oko 120kg tako da znam sta pricam... Reno je super ali, ne hvala...

Ivon

pre 5 godina

Najinteresantnije su mi ove mudrice koje nikada nisu sele u svoj nov auto ali zato imaju kritiku za sve. Kao zensko ne razumem se mnogo u automobile i uzela sam novi Megan iskljucivo radi dizajna ali to je pre svega udoban, upravljiv i pouzdan auto.

pon.

pre 5 godina

@samo ja. Ocigledno je da nisi nikad vozio taj 1.5dci pa pravis nekog ludim. Ovo je vise nego racionalan izbor. Imao sam 1.5 jacu verziju u megane 2, zatim u megane 3 karavan, potrosnja je stvarno mala, snage ima dovoljno, da je atm. benzinac pa i da postoji sumnja, ovo je turbo dizel i to je neka druga prica. Cesto se vozim u golf VII 1.6tdi, ista prica, snage dovoljno. Da se razumemo ne mogu da pariraju 2.0 dizelima ali vecini kupaca je puna kapa

Iz kog ste vi Univerzuma?!

pre 5 godina

@Giant

da bi ti udobno sedeo u SUV kao u limo, moras da posedujes SUV skuplji od 35.000€.
za te novce imas kakvu hoces limuzinu, da ne znas sta ces sa prostorom za sebe, putnike i prtljag.
Skoda Superb na primer, da ne idem dalje, a ima ih.........

Slobodan

pre 5 godina

Odlican je auto. Bravo za Renault. Neko je komentarisao da je jeftina i ruzna kopija tesle, tablet r lika 2. Mogu samo da mu kazem da ne komentarise nesto sto nije uzivo video i isti koristio. Bez 8.7 inca Taletom ne bi bio kompletan utisak svemirskog broda. A sto ima opcija u navigaciji kada odete u Evropu gde je internet dostupan ininteraktivne mape, tek onda shvatite koliko je to mocna i kvalitetna stvar. 5000 km sam presao sa njim za dve nedelje o utisci su odlicni.

Pera

pre 5 godina

Vozio sam u januaru mesec dana ovog renoa, ali hetčbek. Dizel, full oprema, led svetla, masaža sedišta, Ali felne 17, zatamljena stakla nazad,kamera za rikverc,...
Blago rečeno ja sam se oduševio autom! Vozim nemce već 20 godina, obe narodne marke, službeno sam vozio svašta od Oktavia, C klase, Golfa i sl, ali ovaj auto je best baj za pare koje košta. Jedino taj tač skrin je malo više konfzan za moj ukus, verovatno da sam ga imao u letnjim mesecima da bih ga bolje upoznao. Inače, motor, menjač, izgled, udobnost odlična. E da, još jedna zamerka kočnice su znale da cvile prilikom kočenja iako su pločice bile dobre.

Niko iz mase

pre 5 godina

@Giant
Trebao si kupiti minivan da vidiš tek tu prostora.
Sa prostorom u npr senic-u, ne može ni jedan SUV da priđe.
Ja sam pre 2 god uzeo Fiat 500l , a kum ove godine kaškai, iznenadio sam se koliko je 500l prostraniji .

komšija

pre 5 godina

Dobro predstavljanje. Praktičan automobil. Međutim, skup je za tu klasu, a takođe i cela klasa je otišla sa cenama na gore. Po mome ukusu bi bio neki 1,9 dci za ovakav auto.
Da je manje zatvoren pozadi bio bi malo pregledniji za grad.

uuuooo

pre 5 godina

@tdi Ovakvim komentarom samo brukas sebe. Takvi komentari su iscezli u danasnje vreme. Da li ce nas narod shvatiti da tamo negde na zapadu NOV auto nije isto kao polovan star 2,3,5...god.Da tamo ljudima nije bitno da umesto nov auto voze pasat ili audi da bi bili vidjeni. Da tamo prilikom zamene auta je prva zelja Nov auto pa sve ostalo. Da se tamo svaka popravka i kvar skupo placa i da je to jos jedan argument vise u korist novog. Elem, Megani su se pokazali kao mozda i najbolji i najpouzdaniji renaulti, lako i lepo se voze, dobri motori, dobra oprema, nisu skupi za odrzavanje... Verujem da je i 4ka takva

nou nejm

pre 5 godina

@zevs Dodji da ti pokazem to djubre od motora u taxi sluzbi sa preko 600 hiljada predjenih, radi kao i kada je kupljen sa pravih 140

Stanimir

pre 5 godina

Ljudi, što pljujete Megana, nije u redu. Dobar auto nema šta, motor, dizajn, enterijer, oprema - sve mnogo bolje od mog Jugo korala.

je-bote

pre 5 godina

Konacno jedan tekst (nije SUV).
Inace najbolji su mi za sad oni koji nesto brljaju-mrljaju prstom po centralnom ekranu ne bi li nesto uboli.
Bez premca je nova Audi A 6, 8, serija gde mozes i slobodnom rukom nesto da pises. Pa sta to brate???
Vozi i gledaj ispred, ne mrljaj.

Milos

pre 5 godina

Problem sa njihovim automobilima je kvalitet. Nije On loš da bi ste rekli kako je apsolutno pogrešno kupiti renault, ali kada ga uporedimo sa nemačko-japanskom, čak i sa juznokoreanskom konkurencijom, ipak je objektivno rečeno iza njih.

Miks ultramoderne retrospektive

pre 5 godina

Vozim tri meseca reno kao sluzbeni auto i još nisam prestao da se gadim onom centralnom delu konzole, gde je vecina komandi smestena. Em sto je dizajn odvratan, em sto ostaju otisci kao da sam masan burek jeo. Ako su to ti dosta kvalitetniju materijali, sta su u prethodnim serijama stavljali unutra?

mada ns

pre 5 godina

za "Giovanni, 13. novembar 2018 13:07"
Za dosta toga ste u pravu; iritira cvrkutanje plastike, tanak lim na autu koji se lako ulubi -linije i tačke na limariji od udara prilikom otvaranja vrata drugih automobila na parkingu, škripe nove i potpuno ispravne kočnice (ako se auto ne opere 1 u 7 dana-zbog prljavštine u diskovima..itd). Kao vlasnik kupljenog novog pre 3 god, priznajem da je teški "plastikaner" i da ima neizlečivo slabu muziku, a zvučnici zanitovani u vrata se ne mogu zameniti bez fizičkog oštećivanja obloga (pogotovo ne u garantnom roku!)..

E sada, masne fleke i grebanja ni posle 3 godine nema na mom turskom (najjadnijem) meganu, pa je to verovatno rezultat vaše lične higijene i odnosa prema tuđoj-službenoj imovini.

Kada ste napisali da ste zamenili megana polom, e tu ste popili realan minus, uz pitanje: da li ste vi službeni pozeri ili vam treba auto da radite i prevozite s njim?

Jer ako ga službeno i vozite, osetićete neviđen luksuz i lakoću postojanja za volanom megana i u odnosu na golf VII, a kamoli u poređenju sa vw polom.. ako ste dokoni pa zagledate u finoću završne obrade, ona jeste na strani nemca, ali, ipak se ne voze savršeno lepi spojevi..

Kupljen nov, Reno nudi najbolju suštinu u klasi, iako tandrkanje beznačajnih sitnica i neuglednost opreme (koja je kompletna) toliko ume da nervira "picajzle" da im odvrati misli od najvažnijeg (vešanje,motor,potrošnja,pouzdanost,lakoća vožnje,udobnost..), pa kupe VW POLO!:)

Nemoselažemo

pre 5 godina

Giovanni, 13. novembar 2018 13:07
Čoveče sta ti napisa, pa oko moje zgrade ima na buljuke megana 3, ni na jednom nije posvetlela farba, ni na jednom se nije oljustila plastika, nigde se nije "okrunila" srebrnkasta imitacija hroma... Pa tvoje tvrdnje je bar lako proveriti, pogledajte ljudi prvi megan 3 koji prodje? Kako si ti uopšte uspeo da naneseš toliko štete, da si klestima podešavao klimu i srafcigerom palio auto bolje bi izgledao nego po tvom opisu?

maki

pre 5 godina

Ocenicu vam kratko Megane... Zlatna sredina! Pruzaju mnogo, po nekim stvarima konkurenti su bolji, u mnogima je on bolji, ako je dobro odrzavan to je pun pogodak ulozeno-dobijeno

bocca

pre 5 godina

Apsolutno netačno da je kod hb i karavana isto međuosovinsko rastojanje!!! Ima još nekoliko rečenica koje svakako nisu za jedan ozbiljan tekst i test. Nevezano za to kakav je megan auto, vrlo amaterski odrađeno!

Rambo

pre 5 godina

Do sada sam tri Renaulta vozio, jedan i dalje vozim. Laguna 1 2000, 1.9dci karavan, Laguna 2 2006, 1.9dci Grand Tour i trenutno Megane 3 GT Line 2011 s 1.5dci 110 motorom, isto u karavan verziji. Polovno sve naravno. Nema boljeg i isplativijeg automobila za pare za koje se nude. Gledao sam sve ostalo u tom cenovnom rangu, nema bolje opreme i pouzdanijeg auta od Renaulta. I planiram u dogledno vreme da promenim mog Megana 3 za Megane 4 isto karavan. I pored tog tableta koji se nekome dopada a nekome ne, to je trend koji svi forsiraju, hteli vi to ili ne. Auto je bombona.

Django

pre 5 godina

Imam Mercedes C klasu sa Renault dizelom od 1.6 litara. Sta znam, nije los motor. Savremen je sto ce reci motor ko motor. Uzivo mi se Megan mnogo svidja, cak i unutra sa onom mucnom tabletinom. U DE je vrlo jeftin, dobra oprema, moze i motor od 160, 200 konjica, automatik za do 23 soma. Nije lose, nije lose. Sad kad bi kupiovao nova kola uzeo bi njega ili novog Focusa. Mercedes je i dalje dozivljaj ali 200 konjica, automatski menjac, senzori odstojanja a ne izgleda lose.

srb

pre 5 godina

Imao redom megane 1-2-3. Dizeli, 1 i 2 bili 1.9 , 3ka 1.5. Sa svakim presao 50-70.000km, tako da se smatram kompetentim da posle nepunih 200.000km na tockovima megana dam svoj sud. Ono glavno, ni sa jednim nisam imao skup i veci kvar, niti kvarove oko motora ili dizel komponenti, niti sa elektronikom. Sluzili kao svaki normalan polovnjak, povremeno neki deo trapa, jednom podizac, redovan servis i td. Mislim da su u grupi najjeftinijih za odrzavanje. Sama voznja udobna i prijatna, dobra izolacija, dobra oprema,od najnizih paketa su sedista odlicna, niska potrosnja, osrednji po pitanju komfora... Korozije ni u tragovima. Problem moze da bude kradja, vole ih lopovi. Eto to je kratak zakljucak o meganima sto ja imam, generalno su se dosta dobro pokazali, redovni servisi i provereno gorivo i nema glavobolje

ns ja

pre 5 godina

Za rani, "12. novembar 2018 18:25"

Kako , majku mu, sad oktavija sa dsg menjačem za 16k eur? Ja kad sam kupovao i izabrao megana kao najbolji izbor za tu cenu, za škodetinu sam morao i čak i zadnji brisač da doplatim 60eur (o jbte kad čak i brisači spadaju u dodatnu opremu!?) Naravno kada sam kompletirao rapida sa ok motorom, i korektnom dodatnom opremom, megan ispade jeftin, kao džabe da je !! A ipak složićemo se iako rapid nije loš auto, ja ga nikada sa megane-om ne bih upoređivao... a o kakvoj je to novoj oktaviji reč za te pare, zaista ne mogu da shvatim (ako bi to bilo nepobitna istina, i samo u tom slučaju - takva oktavija bi bila dobar izbor..)

GtLine

pre 5 godina

Vozio Megane III 1.5dci 106ks, presao 120k, samo redovan servis i dobro (mol) gorivo i nema nikakvih problema, sad Megane IV 1.6dci 130ks, malo veci i brzi, za te pare prezadovoljan.

državni posao=godišnji odmor

pre 5 godina

Pitao bih sada jednog od češćih komentatora na auto rubrici "Moldera" i još po koje, kako to da ovaj automobil sa motorom od 115ks, menjačem od 6 brzina, slične težine kao nova Oktavia ima slabije ubrzanje od Oktavije za 1 sek. I krajnja brzina mu je manja 10km/h, Oktavija čak i slabiji motor ima za 10ks. Pričam o Oktaviji 1.6tdi, 105ks, 5 brzina.??? Kako Molderu, auto sa 5 brzina i slabijim motorom efikasniji u svakom smislu!? Inače nije loš ovaj reno karavan, cena je mislim ipak previsoka.

888

pre 5 godina

Da pitam ove znalce i tehnoloski potkovane... Sta vam je to kod renaulta "plastikaner"??? Na sta konkretno mislite a da drugi nemaju te iste komponente? Prica o plasticnim blatobranima je odavno zavrsena jer je jasno koliko tu ima prednosti, a i ostali su odavno ubacili razne vrste plastike u tu svrhu. Renaulti su odavno pocinkovani i probleme sa korozijom nemaju, za razliku od nekih izvikanih. Instrument table su kod svih renaulta generacijama unazad od mekih materijala, opet za razliku od nekih izvikanih. I da nije tako, neka je i enterijer malo slabiji ali nemoj kao recimo golf 5 koji se smatra i modernim i vodecim u klasi da truli kao kadet, ili mercedesi pocetkom 2000ih sto ne smes na dizalicu da ih stavis od korozije. To su po meni neoprostive greske i propusti za automobile novojih doba. Ali ocigledno je da kod nas znak na haubi cini cuda!

Mario

pre 5 godina

E ovo se zove domaci zadatak, auto sa ozbiljnom opremom i motorom, moguce da je i najbolje vozilo u svojoj klasi a svakako medju najboljima, a cena realna naspram iste konkurencije.

Pinjoe

pre 5 godina

Motor je odlican po gradu i na auto putu,to je realna potrosnja .Na brdskim putevima fali mu malo snage i mora opreznije da se vozi.

moron

pre 5 godina

Bilo bi lepo kada bi se "prodajni savetnici" ( svih brendova) posvetili onim retkim posetiocima njihovih salona, umesto što ovde na svakoj vesti (o svakom brendu) ostavljaju najveći deo (pozitivno/negativnih) komentara.
To je toliko providno, da je prosto komično.

Vozac Renault-a

pre 5 godina

Privatno sam vozio megane sedan II (2007. godiste), prodao ga 2015. Isti motor 1.5dci (110ks; 6 brzina), presao sa njim 137k km, nikad nisam imao nikakav kvar. Na zalost dva puta sam imao sudar (ne svojom krivicom). Pouzdan, udoban auto, odlican za porodice (veliki gepek).
Sad vozim sluzbeni megane sedan, 2017. godiste. Ono sto mi je smetalo kod prosle generacije (servisni interval na 15k km), Renault ispravio - sada je na predjenih 30k km. Do sada presao 55k km za nepunih 18 meseci, samo reci hvale (hvala bogu sto su prestali sa proizvodnjom Fluence-a (prethodni sluzbeni), to je bio ocajan auto).

moron

pre 5 godina

@državni posao=godišnji odmor

Grešiš da je 5MT prednost, jer je on velika mana.
On ima veće "korake" izmedju pojedinih stepeni prenosa (pa lakše dolazi "do rupa" u optimalnom prenosu snage).
A osim toga, kola sa 5MT (zbog često mnogo dužeg finalnog prenosnog odnosa) imaju značajno lošija medjuubrzanja (pa je zato i golf 1,6 TDI 115 sa 5MT u disciplini medjuubrzanja bio ubedljivo najgori na uporednom testu 5 dizela 1,6 koji je letos uradio Auto Bild, razlike izmedju njega i 1,6 MJ su bile neverovatnih 4-6 sekundi u 60-100 i 80-120).
Nije to "sa promašenošću" 5MT samo kod VW grupacije.
Pogledaj, recimo, 308 mk2 sa slabijim 1,2 e-THP 110, on je najpre radjen sa prastarim i prevazidjenim 5MT, pa se prešlo na normalan 6MT (oba 110 ks i 205 Nm).

Onaj sa 5MT:
60-100 km/h u 4-toj: 8.9
80-120 km/h u 4-toj:10
80-120 km/h u petoj: 13

Onaj sa 6MT:
60-100 km/h u 4-toj: 6.3
80-120 km/h u 4-toj:7,3
80-120 km/h u petoj: 9

Sve imaš ovde: http://www.automobile-catalog.com/car/2016/2624270/peugeot_308_1_2_puretech_110.html

Nadji podatke (za medjuubrzanja) 1,6 TDI sa 6MT i usporedi sa 1,6 TDI sa 5MT (iste snage, imaš npr 6MT sa 115 ks u A3, a sa 5MT u golfu i oktaviji). "Nebo i Zemlja".

Pogledaj na onom sajtu kolima je "teorijska maksimalna brzina" za Audi A1 TFSI 95 5MT u petom stepenu prenosa. 253 km/h. Zbog "nenormalno" produženih prenosnih odnosa. To "plus" sam 5MT daje očajna medjuubrzanja.

Kol

pre 5 godina

Koliko lep auto spolja i unutra, i onda ona tabla tablet u sredini koji je pokusaj da se iskopira Tesla ili Volvo, izgleda toliko ruzno da je upropastilo odlican auto!

daki

pre 5 godina

@vozac tih 45 l je sasvim dovoljno za 1100 km vise puta provereno... Sa jednim punim rezervoarom sam stigao od Frankfurta na Majni do Subotice, pabti sad vidi da li je mali rezervoar

www

pre 5 godina

@giovanni Prijatelju moj pa sta si ti to vozio :) Ja do prosle godine vozio 2ku 2003god bila, nista od ovoga sto si ti napisao ne prepoznajem. Ni to sa tasterima, ni kloparanja ili sta ti ja znam, jos 2god star...O prasini stvarno ne bih komentatisao :)) Reci mi, a kako onda opisujes cinjenicu da je VW i Audi i cela grupacija imala godinama problem sa onim ljustenjem prekidaca i kruznih kontrolera??? Pri tom je Audi premijim marka??? Ali ja za audi na osnovu plastike na prekidacima ne mogu da kazem da je los ili plastikaner

kole

pre 5 godina

Ko god zucne protiv Renoa, dobije gomilu minusa. Bice da je ovde skup ocajnika i sapatnika koji su naseli na jeftinu auto propagandu i kupili nesto francusko, sto nije vino ili parfem. Dati za ovog krndelja 20 hiljada je siguran znak da takvu osobu treba pazljivije pratiti i posmatrati, jer se od nje moze svasta ocekivati.

Aca

pre 5 godina

Ne kazem da je megan los auto, ali ja cu radije za taj novac kupiti pasata b8 star dve godine koji je u svakom pogledu bolji auto. Inace ta dva automobila nisu za poredjenje, ali ja ih poredim jer da kupim megana za dve godine izgubio sam toliko novca koliko bi potrosio kao za pet godina letovanja sa cetvoroclanom porodicom.

Goran

pre 5 godina

Vozio dva Renoa i jedan Pezo. Sasvim sam siguran da te dve marke, odnosno Francuze nikad vise necu kupiti. Osim sto su lepi na oko, ne zna se sta je gore u njima.

dejanR

pre 5 godina

@Bobex:
Da je dizel, poverovao bih ladno, jer sam se i sam uverio u vrlo nisku potrošnju Renoovih motora, ali za benzinac mi je teško da poverujem, mada, priznajem, nemam iskustva sa ovim modernim motorima.

Vozac

pre 5 godina

O čemu pričaš da vidiš za 10 god koliko će vredeti moj Reno, pa evo reći ću ti: Passat 7 2013 kupljen nov za 27000 evra ja sam kupio 2016-te znači nakon 3 godine za 13000 evra, više od duplo mu je pala cena.

Ja sam u februaru kupio novog Megana samo ne karavana nego sedan u najvećem paketu opreme za 18000 evra. Pre toga sam takodje vozio renoa. Prezadovoljan sam automobilom, za uloženo definitivno nudi najviše, potpisujem. Rapid koliko god budžio nikad neće biti ni blizu sa opremom i kvalitetom kao Megan a cenovno će ga i preteći, a Oktavija sa početnom cenom će ga preteći gde neće imati ništa od opreme, imaće čelične felne, manuelnu klimu da ne nabrajam, muka mi je od tih izvikanih automobila što voze likovi koji misle da su napravili pravu kupovinu ako su ga kupili za 10000 evra a preš'o malo 130000, čudno da su svi baš na 130000.

Reno Megan novi, auto godine!!!

rog

pre 5 godina

Lepo izgleda,lepi podaci,korektno udobno vozilo mnogo bolje od izvikanih japanaca,auto u odnosu na Auris...
(Molder, 12. novembar 2018 11:16)

Japanci su klasa za Francuske kante koje ne mogu nigde drugo da se prodaju osim Evrope i nekih severoafrickih zemalja gde izbor ni ne postoji. Otpada tocak, pale se lampice na kontrolnoj tabli kao da je septembar u Beogradu pa krenula novogodisnja rasveta, ali zato znas da vozis auto sa istim znakom kao neki rucno pravljeni trkac u WRC-u pa ti je lakse.

jedan od mnogih

pre 5 godina

@giant - ja te razumem potpuno jer smo fizicki skoro isti, ja nesto tezi...vozio sam sve i svasta do sada, od jugica, kadeta, vectre B karavan, passat B6, B7, renault grand scenic...sve to ide onako kako je predvidjeno i cim predjes onih idealnih 120 km/h svima skace potrosnja poprilicno...onda sam kupio BMW F11 (525d xdrive) i prvi put vozim auto koji ni na 170 km/h ne dize toliko potrosnju (oko 7.5l) ali tu snagu niko do sada nije imao i tu udobnost...jeste da ce neko reci da je to cela klasa gore u odnosu na ostale, ali svaku paru vredi i nije mi zao....kad budem menjao ovaj nameravam da kupim neki SUV ili nesto slicno, videcu sta bude opcija...nije visokim ljudima lako naci odgovarajuce vozilo, a i automatik je nezamenjiv :)

Veliki brat

pre 5 godina

Jesu li oni normalni?

Jeste da nije ista klasa, ali do pre neki mesec na akcijama su bili za 17k evra Hyndai Tucson 1.6 sa 132ks (dizel je 2k evra skuplji, što je u rangu cene sa ovim), Suzuki SX4, i mnoga druga vozila...

Neko će sad početi o kvalitetu ovog Renoa. Oni kanda umislili da malo po malo cenom uđu u rang sa Pasatom, za te pare Golfa da birate, jeste da može da se diskutuje o detaljima i motorizaciji i koliko je ko star, ali da vidimo za 5 godina koliko će koji da vredi kao polovan auto. A posle 10 godina svi francuzi su upola jeftiniji od nemaca, pogledajte cene Golfa 2008. godište i Megana ili Pežoa 307.

Možemo da pljujemo nemce koliko hoćemo, ni ja ih ne gotivim i pre bih kupio neku Tojotu ili Mazdu, ali kad se presaberem i razmislim koliko ću sutra para dobiti za taj auto kad ga budem prodavao, nije mi svejedno da li ću imati učešće za šestinu ili trećinu cene novog auta.

Molder

pre 5 godina

@drzavni posao
Pojma nemam o cemu pricas,niko nije ni spomenuo oktaviju,samo sam rekao da je ovaj reno lep automobil i da nije los.Inace uvek pre bih uzeo nemacki auto u ovom slucaju oktaviju,ali ako bi izbor bio izmedju francuskog i japanskog uvek francuski...Svaka evropska kanta je auto za japanske i korejske rikse...Nicim izazvano
@rog
Koliko su japanci dobri,to pokazuje da ih i ti vozis,pardon ne vozis...I da,Reno je veliko ime u auto sportu za razliku od mazde,datsuna i sl...

DC

pre 5 godina

Sve ukupno uzevši, vrlo kompetentan auto u svojoj klasi. Onaj novi benzinac 1.3 je verovatno jeftiniji i za većinu potencijalnih kupaca bolji izbor.

Samo Fiat

pre 5 godina

Fiat Tipo 1.6 mjtd 120 ks 6 mt je najbolji auto u klasi malolitraznih dizelasa.Ja obozavam kada sa njim idem na putovanje,malo trosi,trajace nekoliko stotina hiljada motor jer je Fiatov motor kvalitetan.Enterijer zanimljiv,kvalitetnije je od nekih basnoslovnih placenih kola.Ne mogu da verujem da ljudi kupuju Skodu Octaviju umesto Tipa ?Ne znam zasto je to tako iako je Tipo jeftiniji.

Miša

pre 5 godina

Oblik farova je kopija nemačkih automobila, kvalitet celokupnog automobila daleko ispod nemačkih, cena bezobrazno visoka za ono što se nudi. Totalni promašaj. Bolje se nije ni moglo očekivati od francuske državne firme.

rani

pre 5 godina

Šta znam, ukusi su različiti, ali kada bi imao tih 20 hiljada i bio "primoran" da ih stučem u auto, što je za mene suludo, možda bi pre uzeo Škodu Oktaviju 1.6 dizel sa DSG menjačem! Imao sam par Renoa i nisam baš bio srećan sa njima! Ovi novi su još čudljiviji od starih! Prijatelj ima službeni novi Megan i ostao sam u čudu kada sam se provozao, to sve cvrči i škripi, a potpuno je nov! To je boljka kod mnogih savremenih vozila, valjda ta reciklaža, šta li je, a meni je baš bezveze da mi nešto škripi i cvrkuće za te parice! Ja lično imam nov Fiat 500L i nemam te probleme, ali bez obzira, nikada više tolike pare za automobil! Nikada više automobil koji počinje na F, Fiat, Ford, i svi Francuzu!

Giovanni

pre 5 godina

Evo da jednom konačno objasnim šta se smatra pod „plastikaner“ za renoova vozila, posto sam vozio megana predhodnu generaciju kao sluzbeno vozilo. Prvo, posle 2-3 godine izgleda kao drugi automobili koji su 10 godina stari, lak izgubi skaj a plasticni delovi dobiju onu svetlu patinu (od kise i sunca). Drugo, vrata kad se zatvore zvone kao serpa a plasticni paneli u vratima tandrcu (ovo je isto i sa ganc novim autom). Trece, plastika unutra (na tabli i centralnom stubu) pokupi svu prljavštinu u teljef i ne moze se nicim ocistiti. Dugmici i prekodaci su od neke glatke plastike na koju se isto uhvati svasta i umasti se jako brzo, pri tome je sve jako jeftino uklopljeno i hod tastera je grub i bucan. Svi „hromirani“ detalji u kabini uradjeni na plastici se okrune i ispod bude ona odvratna sivo-zuckasto-zelenkasta boja plastike kao u kineskim igrackama, svi mat srebrni detalji (na menjacu najvise) se izlizu gde isto izbije ta odvratna svetla plastika. Delovi sa sjajnijom plastikom pocnu da se krune, cesto od male ogrebotine bude cela fleka oljustene povrsiske boje a ispod je istatakva crna plastika samo mat (ovo krece isto posle 2-3 godine). Samo lezanje automobila je mekano i cesto sve klopara preko nasih rupa i neravnina na putu. Napominjem da je auto ima jako visok nivo opreme i nije bio bas jeftin. Posle Megana smo presli na Pola koji je iako manji bio „klasa“ za Francuza...

tex viler

pre 5 godina

imam megana trojku 2011 ..kupih ga 2014 sa originalnih 172420 km...vozio hjundai accent 2001 benzinca 1.35...jos je kod mene...zardjali rubovi...ostalo se ne kvari ...sipaj i vozi..sto se tiche renoa mislim da nije los auto...dobro vuce 1.9 dci i uzbrdo dosta upravljiv i udoban,nije buchan ni na 150...mislim da je i pouzdan...jedino ta zavrsna obrada i spolja i unutra nije na nivou nemaca ili japanaca...ali kolko para tolko muzike...onda za 7400 eura uzeh auto star 40 meseci tako da to je to...skoro tri puta mu opala cena za to vreme...uostalom to je samo gomila ,,gvozdja,,i ne treba se vezivati za brend kao recimo za psa!zakljucak..dobar je reno ...sluzi svrsi bez problema tako da mogu reci i da ima nekakav kvalitet!

Sale

pre 5 godina

Vozio sam rental ovaj, GT varijantu ako se ne varam i miram priznati da su sedista poprilicno neudobna i pored toga plis na sedistima je bio ok za drzanje u mestu dok skrecem, nema klizanja itd mada auto nije nista posebno kada je u pitanju snaga pa da mu trebaju sedista koja imaju takvu stabilnost u krivinama... ali zato je uzrokovao da se znojim kao na maratonu, cak i tokom hladnijih dana.

moron

pre 5 godina

Za mene, kao porodični karavan sve je tu manje vise u redu, ali, ogroman problem je nedostatak prostora za stopala pozadi. Neki kažu da se to rešava podizanjem prednjeg sedišta, ali, šta ako je i vozač visok, kao i putnik pozadi.
Npr, astra karavan pozadi nudi kolosalan prostor u odnosu na sve ostale u toj klasi.
Ali, megan i astra imaju istu manu (za mene). Nemaju opciono panoramu, vec samo šiber.

cile

pre 5 godina

@Giovanni
Kada će te već jednom shvatiti ljudi da se ovde samo Nemci smeju pljuvati,cak je i poželjno.Svi ostali nikako cak i da su naj grđi jel pada kletva :-)

Giant

pre 5 godina

I ja sam mislio da je SUV glupost i preferirao sam limuzine dok nisam kupio jedan na insistiranje svoje zene. I sada ne bih iz SUV-a izlazio! Konacno imam dovoljno mesta u kabini i za noge i za glavu i za ramena i ne migoljim se kao zmija kad ulazim i izlazim iz vozila, uvijajuci se oko volana. U gepek staje šta hoćeš čak i sa dvoje dece. A da, visok sam preko dva metra i tezak oko 120kg tako da znam sta pricam... Reno je super ali, ne hvala...

kole

pre 5 godina

Ko god zucne protiv Renoa, dobije gomilu minusa. Bice da je ovde skup ocajnika i sapatnika koji su naseli na jeftinu auto propagandu i kupili nesto francusko, sto nije vino ili parfem. Dati za ovog krndelja 20 hiljada je siguran znak da takvu osobu treba pazljivije pratiti i posmatrati, jer se od nje moze svasta ocekivati.

Miša

pre 5 godina

Oblik farova je kopija nemačkih automobila, kvalitet celokupnog automobila daleko ispod nemačkih, cena bezobrazno visoka za ono što se nudi. Totalni promašaj. Bolje se nije ni moglo očekivati od francuske državne firme.

rog

pre 5 godina

Lepo izgleda,lepi podaci,korektno udobno vozilo mnogo bolje od izvikanih japanaca,auto u odnosu na Auris...
(Molder, 12. novembar 2018 11:16)

Japanci su klasa za Francuske kante koje ne mogu nigde drugo da se prodaju osim Evrope i nekih severoafrickih zemalja gde izbor ni ne postoji. Otpada tocak, pale se lampice na kontrolnoj tabli kao da je septembar u Beogradu pa krenula novogodisnja rasveta, ali zato znas da vozis auto sa istim znakom kao neki rucno pravljeni trkac u WRC-u pa ti je lakse.

Goran

pre 5 godina

Vozio dva Renoa i jedan Pezo. Sasvim sam siguran da te dve marke, odnosno Francuze nikad vise necu kupiti. Osim sto su lepi na oko, ne zna se sta je gore u njima.

Milos

pre 5 godina

Problem sa njihovim automobilima je kvalitet. Nije On loš da bi ste rekli kako je apsolutno pogrešno kupiti renault, ali kada ga uporedimo sa nemačko-japanskom, čak i sa juznokoreanskom konkurencijom, ipak je objektivno rečeno iza njih.

Aca

pre 5 godina

Ne kazem da je megan los auto, ali ja cu radije za taj novac kupiti pasata b8 star dve godine koji je u svakom pogledu bolji auto. Inace ta dva automobila nisu za poredjenje, ali ja ih poredim jer da kupim megana za dve godine izgubio sam toliko novca koliko bi potrosio kao za pet godina letovanja sa cetvoroclanom porodicom.

Giovanni

pre 5 godina

Evo da jednom konačno objasnim šta se smatra pod „plastikaner“ za renoova vozila, posto sam vozio megana predhodnu generaciju kao sluzbeno vozilo. Prvo, posle 2-3 godine izgleda kao drugi automobili koji su 10 godina stari, lak izgubi skaj a plasticni delovi dobiju onu svetlu patinu (od kise i sunca). Drugo, vrata kad se zatvore zvone kao serpa a plasticni paneli u vratima tandrcu (ovo je isto i sa ganc novim autom). Trece, plastika unutra (na tabli i centralnom stubu) pokupi svu prljavštinu u teljef i ne moze se nicim ocistiti. Dugmici i prekodaci su od neke glatke plastike na koju se isto uhvati svasta i umasti se jako brzo, pri tome je sve jako jeftino uklopljeno i hod tastera je grub i bucan. Svi „hromirani“ detalji u kabini uradjeni na plastici se okrune i ispod bude ona odvratna sivo-zuckasto-zelenkasta boja plastike kao u kineskim igrackama, svi mat srebrni detalji (na menjacu najvise) se izlizu gde isto izbije ta odvratna svetla plastika. Delovi sa sjajnijom plastikom pocnu da se krune, cesto od male ogrebotine bude cela fleka oljustene povrsiske boje a ispod je istatakva crna plastika samo mat (ovo krece isto posle 2-3 godine). Samo lezanje automobila je mekano i cesto sve klopara preko nasih rupa i neravnina na putu. Napominjem da je auto ima jako visok nivo opreme i nije bio bas jeftin. Posle Megana smo presli na Pola koji je iako manji bio „klasa“ za Francuza...

rani

pre 5 godina

Šta znam, ukusi su različiti, ali kada bi imao tih 20 hiljada i bio "primoran" da ih stučem u auto, što je za mene suludo, možda bi pre uzeo Škodu Oktaviju 1.6 dizel sa DSG menjačem! Imao sam par Renoa i nisam baš bio srećan sa njima! Ovi novi su još čudljiviji od starih! Prijatelj ima službeni novi Megan i ostao sam u čudu kada sam se provozao, to sve cvrči i škripi, a potpuno je nov! To je boljka kod mnogih savremenih vozila, valjda ta reciklaža, šta li je, a meni je baš bezveze da mi nešto škripi i cvrkuće za te parice! Ja lično imam nov Fiat 500L i nemam te probleme, ali bez obzira, nikada više tolike pare za automobil! Nikada više automobil koji počinje na F, Fiat, Ford, i svi Francuzu!

državni posao=godišnji odmor

pre 5 godina

Pitao bih sada jednog od češćih komentatora na auto rubrici "Moldera" i još po koje, kako to da ovaj automobil sa motorom od 115ks, menjačem od 6 brzina, slične težine kao nova Oktavia ima slabije ubrzanje od Oktavije za 1 sek. I krajnja brzina mu je manja 10km/h, Oktavija čak i slabiji motor ima za 10ks. Pričam o Oktaviji 1.6tdi, 105ks, 5 brzina.??? Kako Molderu, auto sa 5 brzina i slabijim motorom efikasniji u svakom smislu!? Inače nije loš ovaj reno karavan, cena je mislim ipak previsoka.

moron

pre 5 godina

Za mene, kao porodični karavan sve je tu manje vise u redu, ali, ogroman problem je nedostatak prostora za stopala pozadi. Neki kažu da se to rešava podizanjem prednjeg sedišta, ali, šta ako je i vozač visok, kao i putnik pozadi.
Npr, astra karavan pozadi nudi kolosalan prostor u odnosu na sve ostale u toj klasi.
Ali, megan i astra imaju istu manu (za mene). Nemaju opciono panoramu, vec samo šiber.

Miks ultramoderne retrospektive

pre 5 godina

Vozim tri meseca reno kao sluzbeni auto i još nisam prestao da se gadim onom centralnom delu konzole, gde je vecina komandi smestena. Em sto je dizajn odvratan, em sto ostaju otisci kao da sam masan burek jeo. Ako su to ti dosta kvalitetniju materijali, sta su u prethodnim serijama stavljali unutra?

Samo Fiat

pre 5 godina

Fiat Tipo 1.6 mjtd 120 ks 6 mt je najbolji auto u klasi malolitraznih dizelasa.Ja obozavam kada sa njim idem na putovanje,malo trosi,trajace nekoliko stotina hiljada motor jer je Fiatov motor kvalitetan.Enterijer zanimljiv,kvalitetnije je od nekih basnoslovnih placenih kola.Ne mogu da verujem da ljudi kupuju Skodu Octaviju umesto Tipa ?Ne znam zasto je to tako iako je Tipo jeftiniji.

Sale

pre 5 godina

Vozio sam rental ovaj, GT varijantu ako se ne varam i miram priznati da su sedista poprilicno neudobna i pored toga plis na sedistima je bio ok za drzanje u mestu dok skrecem, nema klizanja itd mada auto nije nista posebno kada je u pitanju snaga pa da mu trebaju sedista koja imaju takvu stabilnost u krivinama... ali zato je uzrokovao da se znojim kao na maratonu, cak i tokom hladnijih dana.

Milan

pre 5 godina

Jedan od najlepših karavana na tržištu. Motor adekvatan, cena ispod 20K. Ne postoji isplativija kupovina u SUV segmentu.
Jedina mana u odnosu na D segment - zvučna izolacija

Kol

pre 5 godina

Koliko lep auto spolja i unutra, i onda ona tabla tablet u sredini koji je pokusaj da se iskopira Tesla ili Volvo, izgleda toliko ruzno da je upropastilo odlican auto!

Veliki brat

pre 5 godina

Jesu li oni normalni?

Jeste da nije ista klasa, ali do pre neki mesec na akcijama su bili za 17k evra Hyndai Tucson 1.6 sa 132ks (dizel je 2k evra skuplji, što je u rangu cene sa ovim), Suzuki SX4, i mnoga druga vozila...

Neko će sad početi o kvalitetu ovog Renoa. Oni kanda umislili da malo po malo cenom uđu u rang sa Pasatom, za te pare Golfa da birate, jeste da može da se diskutuje o detaljima i motorizaciji i koliko je ko star, ali da vidimo za 5 godina koliko će koji da vredi kao polovan auto. A posle 10 godina svi francuzi su upola jeftiniji od nemaca, pogledajte cene Golfa 2008. godište i Megana ili Pežoa 307.

Možemo da pljujemo nemce koliko hoćemo, ni ja ih ne gotivim i pre bih kupio neku Tojotu ili Mazdu, ali kad se presaberem i razmislim koliko ću sutra para dobiti za taj auto kad ga budem prodavao, nije mi svejedno da li ću imati učešće za šestinu ili trećinu cene novog auta.

komšija

pre 5 godina

Dobro predstavljanje. Praktičan automobil. Međutim, skup je za tu klasu, a takođe i cela klasa je otišla sa cenama na gore. Po mome ukusu bi bio neki 1,9 dci za ovakav auto.
Da je manje zatvoren pozadi bio bi malo pregledniji za grad.

Molder

pre 5 godina

@drzavni posao
Pojma nemam o cemu pricas,niko nije ni spomenuo oktaviju,samo sam rekao da je ovaj reno lep automobil i da nije los.Inace uvek pre bih uzeo nemacki auto u ovom slucaju oktaviju,ali ako bi izbor bio izmedju francuskog i japanskog uvek francuski...Svaka evropska kanta je auto za japanske i korejske rikse...Nicim izazvano
@rog
Koliko su japanci dobri,to pokazuje da ih i ti vozis,pardon ne vozis...I da,Reno je veliko ime u auto sportu za razliku od mazde,datsuna i sl...

rog

pre 5 godina

Najbitnija stvar na svetu kad kupujes porodicni auto od 20k za tesko steceni novac za naseg prefinjenog kupca je:
gde i kako je postavljen tablet. Mnogo bitna stvar da to izgleda premiJum.

Kosta

pre 5 godina

Renault karavan i Grandscenic (posedujem) su zakon za sve pomodarske crosovere. Da se razumemo SUV upravo to i treba da bude sa svim svojim karakteristikama. Za porodicu su prve dve kategorije neprevaziđene.

Metropola

pre 5 godina

I ja sam mislio da je SUV glupost i preferirao sam limuzine dok nisam kupio jedan na insistiranje svoje zene. I sada ne bih iz SUV-a izlazio! Konacno imam dovoljno mesta u kabini i za noge i za glavu i za ramena i ne migoljim se kao zmija kad ulazim i izlazim iz vozila, uvijajuci se oko volana. U gepek staje šta hoćeš čak i sa dvoje dece. A da, visok sam preko dva metra i tezak oko 120kg tako da znam sta pricam... Reno je super ali, ne hvala...
(Giant, 12. novembar 2018 11:31)... i sta sad, zato sto je tebe kamenolom rodio, svi treba SUV da vozimo!? Sve sto si nabrojao ima i mini-bus.

cile

pre 5 godina

@Giovanni
Kada će te već jednom shvatiti ljudi da se ovde samo Nemci smeju pljuvati,cak je i poželjno.Svi ostali nikako cak i da su naj grđi jel pada kletva :-)

ja

pre 5 godina

S* obzirom na to koliko košta trebalo je i istaći šta je to poskupelo ovaj auto u odnosu na prethodnika? Inače mislim da je dobro stilski urađen, kako spolja tako i unutra.

bocca

pre 5 godina

Apsolutno netačno da je kod hb i karavana isto međuosovinsko rastojanje!!! Ima još nekoliko rečenica koje svakako nisu za jedan ozbiljan tekst i test. Nevezano za to kakav je megan auto, vrlo amaterski odrađeno!

Slobodan

pre 5 godina

Citam komentare i cudim se da ih daji ljudi koji nikada nisu vozili mladji auto od 2005. Normalno je da i daju takve komentare. Nije mi jasno kako neko moze nesto da komentarise a da nije probao isto. Stalno se nadju neki profesori automobilske industrije pa daju svoje kriticki nastrojene komentare. A kada bi im neko ponudio takav auto pali bi u nesvest. Idite do salona WV i Renaulta pa uzmite na probu dva modela iz istog segmenta pa nakon toga dajte svoj sud inkomentar o istom. Ne zaboravite da je Megane klasa Golfa. A Talisman Passata. A sto se 1.5 diesela motora tice, zeznuli se iz Mercedesa pa ugradili najbolji motor na svetu u A klasu ;)

Mario

pre 5 godina

E ovo se zove domaci zadatak, auto sa ozbiljnom opremom i motorom, moguce da je i najbolje vozilo u svojoj klasi a svakako medju najboljima, a cena realna naspram iste konkurencije.

Iz kog ste vi Univerzuma?!

pre 5 godina

@Giant

da bi ti udobno sedeo u SUV kao u limo, moras da posedujes SUV skuplji od 35.000€.
za te novce imas kakvu hoces limuzinu, da ne znas sta ces sa prostorom za sebe, putnike i prtljag.
Skoda Superb na primer, da ne idem dalje, a ima ih.........

moron

pre 5 godina

@državni posao=godišnji odmor

Grešiš da je 5MT prednost, jer je on velika mana.
On ima veće "korake" izmedju pojedinih stepeni prenosa (pa lakše dolazi "do rupa" u optimalnom prenosu snage).
A osim toga, kola sa 5MT (zbog često mnogo dužeg finalnog prenosnog odnosa) imaju značajno lošija medjuubrzanja (pa je zato i golf 1,6 TDI 115 sa 5MT u disciplini medjuubrzanja bio ubedljivo najgori na uporednom testu 5 dizela 1,6 koji je letos uradio Auto Bild, razlike izmedju njega i 1,6 MJ su bile neverovatnih 4-6 sekundi u 60-100 i 80-120).
Nije to "sa promašenošću" 5MT samo kod VW grupacije.
Pogledaj, recimo, 308 mk2 sa slabijim 1,2 e-THP 110, on je najpre radjen sa prastarim i prevazidjenim 5MT, pa se prešlo na normalan 6MT (oba 110 ks i 205 Nm).

Onaj sa 5MT:
60-100 km/h u 4-toj: 8.9
80-120 km/h u 4-toj:10
80-120 km/h u petoj: 13

Onaj sa 6MT:
60-100 km/h u 4-toj: 6.3
80-120 km/h u 4-toj:7,3
80-120 km/h u petoj: 9

Sve imaš ovde: http://www.automobile-catalog.com/car/2016/2624270/peugeot_308_1_2_puretech_110.html

Nadji podatke (za medjuubrzanja) 1,6 TDI sa 6MT i usporedi sa 1,6 TDI sa 5MT (iste snage, imaš npr 6MT sa 115 ks u A3, a sa 5MT u golfu i oktaviji). "Nebo i Zemlja".

Pogledaj na onom sajtu kolima je "teorijska maksimalna brzina" za Audi A1 TFSI 95 5MT u petom stepenu prenosa. 253 km/h. Zbog "nenormalno" produženih prenosnih odnosa. To "plus" sam 5MT daje očajna medjuubrzanja.

jedan od mnogih

pre 5 godina

@giant - ja te razumem potpuno jer smo fizicki skoro isti, ja nesto tezi...vozio sam sve i svasta do sada, od jugica, kadeta, vectre B karavan, passat B6, B7, renault grand scenic...sve to ide onako kako je predvidjeno i cim predjes onih idealnih 120 km/h svima skace potrosnja poprilicno...onda sam kupio BMW F11 (525d xdrive) i prvi put vozim auto koji ni na 170 km/h ne dize toliko potrosnju (oko 7.5l) ali tu snagu niko do sada nije imao i tu udobnost...jeste da ce neko reci da je to cela klasa gore u odnosu na ostale, ali svaku paru vredi i nije mi zao....kad budem menjao ovaj nameravam da kupim neki SUV ili nesto slicno, videcu sta bude opcija...nije visokim ljudima lako naci odgovarajuce vozilo, a i automatik je nezamenjiv :)

Django

pre 5 godina

Imam Mercedes C klasu sa Renault dizelom od 1.6 litara. Sta znam, nije los motor. Savremen je sto ce reci motor ko motor. Uzivo mi se Megan mnogo svidja, cak i unutra sa onom mucnom tabletinom. U DE je vrlo jeftin, dobra oprema, moze i motor od 160, 200 konjica, automatik za do 23 soma. Nije lose, nije lose. Sad kad bi kupiovao nova kola uzeo bi njega ili novog Focusa. Mercedes je i dalje dozivljaj ali 200 konjica, automatski menjac, senzori odstojanja a ne izgleda lose.

uuuooo

pre 5 godina

@tdi Ovakvim komentarom samo brukas sebe. Takvi komentari su iscezli u danasnje vreme. Da li ce nas narod shvatiti da tamo negde na zapadu NOV auto nije isto kao polovan star 2,3,5...god.Da tamo ljudima nije bitno da umesto nov auto voze pasat ili audi da bi bili vidjeni. Da tamo prilikom zamene auta je prva zelja Nov auto pa sve ostalo. Da se tamo svaka popravka i kvar skupo placa i da je to jos jedan argument vise u korist novog. Elem, Megani su se pokazali kao mozda i najbolji i najpouzdaniji renaulti, lako i lepo se voze, dobri motori, dobra oprema, nisu skupi za odrzavanje... Verujem da je i 4ka takva

Ivon

pre 5 godina

Najinteresantnije su mi ove mudrice koje nikada nisu sele u svoj nov auto ali zato imaju kritiku za sve. Kao zensko ne razumem se mnogo u automobile i uzela sam novi Megan iskljucivo radi dizajna ali to je pre svega udoban, upravljiv i pouzdan auto.

logika

pre 5 godina

Evo od mene jedan laički komentar.Moj prijatelj radi(igra fudbal)u inostranstvu i privatno vozi novog Audi Q7...,u poslednjem klubu u kome je igrao dobio je na korišćenje,kao klupsko vozilo,gore pomenuti Renault. Čovek je,blago rečeno,bio oduševljen tim autom i rekao mi je kada bude kupovao kupovao drugi auto za kuću ima to da bude Renault Megan Grand Tour. E sad,niti je on stručnjak za automobile,niti ja,ali je ovo jedno mišljenje čoveka koji je istovremeno vozio i vrhunski SUV model i ovog Renault-a.

Niko iz mase

pre 5 godina

@Giant
Trebao si kupiti minivan da vidiš tek tu prostora.
Sa prostorom u npr senic-u, ne može ni jedan SUV da priđe.
Ja sam pre 2 god uzeo Fiat 500l , a kum ove godine kaškai, iznenadio sam se koliko je 500l prostraniji .

dejanR

pre 5 godina

@Bobex:
Da je dizel, poverovao bih ladno, jer sam se i sam uverio u vrlo nisku potrošnju Renoovih motora, ali za benzinac mi je teško da poverujem, mada, priznajem, nemam iskustva sa ovim modernim motorima.

Aleksandar

pre 5 godina

da motor je pravo smece pa ga mercedes ugradjuje u svoje modele. Stvarno ne razumem ljude takvu glupost da napisu. zadnjih 10 godina vozim megane i ni jedan veci kvar nisam imao na motoru, turbini ,diznama. doduse to su kilometraze bile do 250 000km.Mozda je gospodin kupio auto sa 500 000 km pa ocekivao da se ne kvari. Sve mi diraj ali Renault nikako!!!

Pinjoe

pre 5 godina

Motor je odlican po gradu i na auto putu,to je realna potrosnja .Na brdskim putevima fali mu malo snage i mora opreznije da se vozi.

Pera

pre 5 godina

Vozio sam u januaru mesec dana ovog renoa, ali hetčbek. Dizel, full oprema, led svetla, masaža sedišta, Ali felne 17, zatamljena stakla nazad,kamera za rikverc,...
Blago rečeno ja sam se oduševio autom! Vozim nemce već 20 godina, obe narodne marke, službeno sam vozio svašta od Oktavia, C klase, Golfa i sl, ali ovaj auto je best baj za pare koje košta. Jedino taj tač skrin je malo više konfzan za moj ukus, verovatno da sam ga imao u letnjim mesecima da bih ga bolje upoznao. Inače, motor, menjač, izgled, udobnost odlična. E da, još jedna zamerka kočnice su znale da cvile prilikom kočenja iako su pločice bile dobre.

GtLine

pre 5 godina

Vozio Megane III 1.5dci 106ks, presao 120k, samo redovan servis i dobro (mol) gorivo i nema nikakvih problema, sad Megane IV 1.6dci 130ks, malo veci i brzi, za te pare prezadovoljan.

renault4ever

pre 5 godina

Vozim Reno Senik 1 i zeleo bi da ga zamenim necim ovakvim. Cak je i cena realna i ne smeta mi. Ali ja za moj auto mogu da dobijem maksimalno 2 hiljade te mi tih 18hiljada razlike predstavlja malu prepreku. Inace sve najbolje mogu reci o Renou.

Slobodan

pre 5 godina

Odlican je auto. Bravo za Renault. Neko je komentarisao da je jeftina i ruzna kopija tesle, tablet r lika 2. Mogu samo da mu kazem da ne komentarise nesto sto nije uzivo video i isti koristio. Bez 8.7 inca Taletom ne bi bio kompletan utisak svemirskog broda. A sto ima opcija u navigaciji kada odete u Evropu gde je internet dostupan ininteraktivne mape, tek onda shvatite koliko je to mocna i kvalitetna stvar. 5000 km sam presao sa njim za dve nedelje o utisci su odlicni.

Rambo

pre 5 godina

Do sada sam tri Renaulta vozio, jedan i dalje vozim. Laguna 1 2000, 1.9dci karavan, Laguna 2 2006, 1.9dci Grand Tour i trenutno Megane 3 GT Line 2011 s 1.5dci 110 motorom, isto u karavan verziji. Polovno sve naravno. Nema boljeg i isplativijeg automobila za pare za koje se nude. Gledao sam sve ostalo u tom cenovnom rangu, nema bolje opreme i pouzdanijeg auta od Renaulta. I planiram u dogledno vreme da promenim mog Megana 3 za Megane 4 isto karavan. I pored tog tableta koji se nekome dopada a nekome ne, to je trend koji svi forsiraju, hteli vi to ili ne. Auto je bombona.

maki

pre 5 godina

Ocenicu vam kratko Megane... Zlatna sredina! Pruzaju mnogo, po nekim stvarima konkurenti su bolji, u mnogima je on bolji, ako je dobro odrzavan to je pun pogodak ulozeno-dobijeno

daki

pre 5 godina

@vozac tih 45 l je sasvim dovoljno za 1100 km vise puta provereno... Sa jednim punim rezervoarom sam stigao od Frankfurta na Majni do Subotice, pabti sad vidi da li je mali rezervoar

888

pre 5 godina

Da pitam ove znalce i tehnoloski potkovane... Sta vam je to kod renaulta "plastikaner"??? Na sta konkretno mislite a da drugi nemaju te iste komponente? Prica o plasticnim blatobranima je odavno zavrsena jer je jasno koliko tu ima prednosti, a i ostali su odavno ubacili razne vrste plastike u tu svrhu. Renaulti su odavno pocinkovani i probleme sa korozijom nemaju, za razliku od nekih izvikanih. Instrument table su kod svih renaulta generacijama unazad od mekih materijala, opet za razliku od nekih izvikanih. I da nije tako, neka je i enterijer malo slabiji ali nemoj kao recimo golf 5 koji se smatra i modernim i vodecim u klasi da truli kao kadet, ili mercedesi pocetkom 2000ih sto ne smes na dizalicu da ih stavis od korozije. To su po meni neoprostive greske i propusti za automobile novojih doba. Ali ocigledno je da kod nas znak na haubi cini cuda!

mada ns

pre 5 godina

za "Giovanni, 13. novembar 2018 13:07"
Za dosta toga ste u pravu; iritira cvrkutanje plastike, tanak lim na autu koji se lako ulubi -linije i tačke na limariji od udara prilikom otvaranja vrata drugih automobila na parkingu, škripe nove i potpuno ispravne kočnice (ako se auto ne opere 1 u 7 dana-zbog prljavštine u diskovima..itd). Kao vlasnik kupljenog novog pre 3 god, priznajem da je teški "plastikaner" i da ima neizlečivo slabu muziku, a zvučnici zanitovani u vrata se ne mogu zameniti bez fizičkog oštećivanja obloga (pogotovo ne u garantnom roku!)..

E sada, masne fleke i grebanja ni posle 3 godine nema na mom turskom (najjadnijem) meganu, pa je to verovatno rezultat vaše lične higijene i odnosa prema tuđoj-službenoj imovini.

Kada ste napisali da ste zamenili megana polom, e tu ste popili realan minus, uz pitanje: da li ste vi službeni pozeri ili vam treba auto da radite i prevozite s njim?

Jer ako ga službeno i vozite, osetićete neviđen luksuz i lakoću postojanja za volanom megana i u odnosu na golf VII, a kamoli u poređenju sa vw polom.. ako ste dokoni pa zagledate u finoću završne obrade, ona jeste na strani nemca, ali, ipak se ne voze savršeno lepi spojevi..

Kupljen nov, Reno nudi najbolju suštinu u klasi, iako tandrkanje beznačajnih sitnica i neuglednost opreme (koja je kompletna) toliko ume da nervira "picajzle" da im odvrati misli od najvažnijeg (vešanje,motor,potrošnja,pouzdanost,lakoća vožnje,udobnost..), pa kupe VW POLO!:)

Vozac Renault-a

pre 5 godina

Privatno sam vozio megane sedan II (2007. godiste), prodao ga 2015. Isti motor 1.5dci (110ks; 6 brzina), presao sa njim 137k km, nikad nisam imao nikakav kvar. Na zalost dva puta sam imao sudar (ne svojom krivicom). Pouzdan, udoban auto, odlican za porodice (veliki gepek).
Sad vozim sluzbeni megane sedan, 2017. godiste. Ono sto mi je smetalo kod prosle generacije (servisni interval na 15k km), Renault ispravio - sada je na predjenih 30k km. Do sada presao 55k km za nepunih 18 meseci, samo reci hvale (hvala bogu sto su prestali sa proizvodnjom Fluence-a (prethodni sluzbeni), to je bio ocajan auto).

nou nejm

pre 5 godina

@zevs Dodji da ti pokazem to djubre od motora u taxi sluzbi sa preko 600 hiljada predjenih, radi kao i kada je kupljen sa pravih 140

Nemoselažemo

pre 5 godina

Giovanni, 13. novembar 2018 13:07
Čoveče sta ti napisa, pa oko moje zgrade ima na buljuke megana 3, ni na jednom nije posvetlela farba, ni na jednom se nije oljustila plastika, nigde se nije "okrunila" srebrnkasta imitacija hroma... Pa tvoje tvrdnje je bar lako proveriti, pogledajte ljudi prvi megan 3 koji prodje? Kako si ti uopšte uspeo da naneseš toliko štete, da si klestima podešavao klimu i srafcigerom palio auto bolje bi izgledao nego po tvom opisu?

Stanimir

pre 5 godina

Ljudi, što pljujete Megana, nije u redu. Dobar auto nema šta, motor, dizajn, enterijer, oprema - sve mnogo bolje od mog Jugo korala.

pon.

pre 5 godina

@samo ja. Ocigledno je da nisi nikad vozio taj 1.5dci pa pravis nekog ludim. Ovo je vise nego racionalan izbor. Imao sam 1.5 jacu verziju u megane 2, zatim u megane 3 karavan, potrosnja je stvarno mala, snage ima dovoljno, da je atm. benzinac pa i da postoji sumnja, ovo je turbo dizel i to je neka druga prica. Cesto se vozim u golf VII 1.6tdi, ista prica, snage dovoljno. Da se razumemo ne mogu da pariraju 2.0 dizelima ali vecini kupaca je puna kapa

je-bote

pre 5 godina

Konacno jedan tekst (nije SUV).
Inace najbolji su mi za sad oni koji nesto brljaju-mrljaju prstom po centralnom ekranu ne bi li nesto uboli.
Bez premca je nova Audi A 6, 8, serija gde mozes i slobodnom rukom nesto da pises. Pa sta to brate???
Vozi i gledaj ispred, ne mrljaj.

srb

pre 5 godina

Imao redom megane 1-2-3. Dizeli, 1 i 2 bili 1.9 , 3ka 1.5. Sa svakim presao 50-70.000km, tako da se smatram kompetentim da posle nepunih 200.000km na tockovima megana dam svoj sud. Ono glavno, ni sa jednim nisam imao skup i veci kvar, niti kvarove oko motora ili dizel komponenti, niti sa elektronikom. Sluzili kao svaki normalan polovnjak, povremeno neki deo trapa, jednom podizac, redovan servis i td. Mislim da su u grupi najjeftinijih za odrzavanje. Sama voznja udobna i prijatna, dobra izolacija, dobra oprema,od najnizih paketa su sedista odlicna, niska potrosnja, osrednji po pitanju komfora... Korozije ni u tragovima. Problem moze da bude kradja, vole ih lopovi. Eto to je kratak zakljucak o meganima sto ja imam, generalno su se dosta dobro pokazali, redovni servisi i provereno gorivo i nema glavobolje

ns ja

pre 5 godina

Za rani, "12. novembar 2018 18:25"

Kako , majku mu, sad oktavija sa dsg menjačem za 16k eur? Ja kad sam kupovao i izabrao megana kao najbolji izbor za tu cenu, za škodetinu sam morao i čak i zadnji brisač da doplatim 60eur (o jbte kad čak i brisači spadaju u dodatnu opremu!?) Naravno kada sam kompletirao rapida sa ok motorom, i korektnom dodatnom opremom, megan ispade jeftin, kao džabe da je !! A ipak složićemo se iako rapid nije loš auto, ja ga nikada sa megane-om ne bih upoređivao... a o kakvoj je to novoj oktaviji reč za te pare, zaista ne mogu da shvatim (ako bi to bilo nepobitna istina, i samo u tom slučaju - takva oktavija bi bila dobar izbor..)

moron

pre 5 godina

Bilo bi lepo kada bi se "prodajni savetnici" ( svih brendova) posvetili onim retkim posetiocima njihovih salona, umesto što ovde na svakoj vesti (o svakom brendu) ostavljaju najveći deo (pozitivno/negativnih) komentara.
To je toliko providno, da je prosto komično.

www

pre 5 godina

@giovanni Prijatelju moj pa sta si ti to vozio :) Ja do prosle godine vozio 2ku 2003god bila, nista od ovoga sto si ti napisao ne prepoznajem. Ni to sa tasterima, ni kloparanja ili sta ti ja znam, jos 2god star...O prasini stvarno ne bih komentatisao :)) Reci mi, a kako onda opisujes cinjenicu da je VW i Audi i cela grupacija imala godinama problem sa onim ljustenjem prekidaca i kruznih kontrolera??? Pri tom je Audi premijim marka??? Ali ja za audi na osnovu plastike na prekidacima ne mogu da kazem da je los ili plastikaner

DC

pre 5 godina

Sve ukupno uzevši, vrlo kompetentan auto u svojoj klasi. Onaj novi benzinac 1.3 je verovatno jeftiniji i za većinu potencijalnih kupaca bolji izbor.

Vozac

pre 5 godina

O čemu pričaš da vidiš za 10 god koliko će vredeti moj Reno, pa evo reći ću ti: Passat 7 2013 kupljen nov za 27000 evra ja sam kupio 2016-te znači nakon 3 godine za 13000 evra, više od duplo mu je pala cena.

Ja sam u februaru kupio novog Megana samo ne karavana nego sedan u najvećem paketu opreme za 18000 evra. Pre toga sam takodje vozio renoa. Prezadovoljan sam automobilom, za uloženo definitivno nudi najviše, potpisujem. Rapid koliko god budžio nikad neće biti ni blizu sa opremom i kvalitetom kao Megan a cenovno će ga i preteći, a Oktavija sa početnom cenom će ga preteći gde neće imati ništa od opreme, imaće čelične felne, manuelnu klimu da ne nabrajam, muka mi je od tih izvikanih automobila što voze likovi koji misle da su napravili pravu kupovinu ako su ga kupili za 10000 evra a preš'o malo 130000, čudno da su svi baš na 130000.

Reno Megan novi, auto godine!!!

tex viler

pre 5 godina

imam megana trojku 2011 ..kupih ga 2014 sa originalnih 172420 km...vozio hjundai accent 2001 benzinca 1.35...jos je kod mene...zardjali rubovi...ostalo se ne kvari ...sipaj i vozi..sto se tiche renoa mislim da nije los auto...dobro vuce 1.9 dci i uzbrdo dosta upravljiv i udoban,nije buchan ni na 150...mislim da je i pouzdan...jedino ta zavrsna obrada i spolja i unutra nije na nivou nemaca ili japanaca...ali kolko para tolko muzike...onda za 7400 eura uzeh auto star 40 meseci tako da to je to...skoro tri puta mu opala cena za to vreme...uostalom to je samo gomila ,,gvozdja,,i ne treba se vezivati za brend kao recimo za psa!zakljucak..dobar je reno ...sluzi svrsi bez problema tako da mogu reci i da ima nekakav kvalitet!