Škoda obara prodajne rekorde

U prvih devet meseci 2018. kupcima širom sveta isporučeno je 939.100 vozila sa značkom Škode na haubi.

Pošaljite komentar
  1. Ratko, 1. novembar 2018 11:08
    "Onaj sto mrzi Skodu tkv."moron" na aparatima."

    Biću ja "na aparatima" kada "Auto Čačak" sa škoda za tržište Srbije prestane da "guli" bezbednosnu opremu koja je deo serijske opreme istoimenih paketa u inostranstvu ...
    (moron, 4. novembar 2018 19:26)

    # Link komentara

  2. Skoda ima dobitnu formulu. Pouzdana i proverena VW tehnologija uz dobar kvalitet materijala po razumnoj ceni. Meni licno dizajn nije privlacan ali kod superba i novih SUV modela, pravim izuzetak.
     (Baxuz, 2. novembar 2018 16:00)

    # Link komentara

  3. Onaj sto mrzi Skodu tkv."moron" na aparatima.
    (Ratko, 1. novembar 2018 11:08)

    # Link komentara

  4. @JAGDT
    Prosvetli nas šta je za zrele ?
    (ciga, 1. novembar 2018 08:33)

    # Link komentara

  5. Ostap Bender
    Jesu digli kvalitet ali mislim da je presudno što je Škoda pravi nadlednik VW. VW koliko sam upoznat teži da pridje premium segmentu. Škoda daje proverenu mehaniku uz sveden dizajn i malo lošije materijale od VW. Iskreno kome treba bolje. P.S. Desetka za nick name. Zlatno Tele....
     (Fert 14, 1. novembar 2018 02:32)

    # Link komentara

  6. @Bane3
    Vidi,da su prodali i 4 miliona,kakve to veze ima sa ovom vešću ?
    (markos, 31. oktobar 2018 20:27)

    # Link komentara

  7. Glupost za nezrele
     (JAGDT, 31. oktobar 2018 20:07)

    # Link komentara

  8. Svi zivi pomunju kako skoda razbija, a suzuki (za prosecnog balkanca ovaj brend je smesan i sve sto ide uz to) proda godisnje preko 1.7 miliona automobila... razmislite o tome!
    (Bane3, 31. oktobar 2018 16:11)
    @Bane3
    Nigde veze u Vašem komentaru, znači ako je Porche proizveo 400 000 automobila a Škoda milion to znači da je Škoda bolja od Porchea????
     (državno opštinska mafija, 31. oktobar 2018 19:30)

    # Link komentara

  9. Suzuki je proizveo u periodu januar-septembar 2018.godine 2.649.681 automobila na globalnom nivou i to kao samostalni (jedan od retkih preostalih!) brend.

    [link]
    (TechnicsV, 31. oktobar 2018 19:11)

    # Link komentara

  10. Sve čestitke za VW grupu i njihov brend.
    Nadam se samo da će uvoznik škode za Srbiju, podstaknut ovako dobrim globalnim rezultatima i rukovođen principima poslovne politike društvene odgovornosti, prestati da za tržište Srbije "specijalno" ( bezbednosno) "guli" škode, a što bi škodu u Srbiji učinilo "dobrom kupovinom" i za neflotne kupce.
    (moron, 31. oktobar 2018 18:24)

    # Link komentara

  11. Škoda je podigla kvalitet na najviši nivo za game koje proizvodi! Najbolja prodaja je u Nemačkoj i Kini.
     (Ostap Bender, 31. oktobar 2018 16:49)

    # Link komentara

  12. Svi zivi pomunju kako skoda razbija, a suzuki (za prosecnog balkanca ovaj brend je smesan i sve sto ide uz to) proda godisnje preko 1.7 miliona automobila... razmislite o tome!
    (Bane3, 31. oktobar 2018 16:11)

    # Link komentara

  13. Česi grabe li, grabe u prodaji.
    (ja, 31. oktobar 2018 15:54)