1. Legalno ili ne onaj ko hoće će je koristiti,tako da to nema veze sa realnim životom od koga svi okreću glavu ,a vožnja pod bilo čega dejstvomm je prekršaj a u tim zemljama gde je legalna i krivično delo.Interes je na drugoj strani kako bi se pojedinci onda bogatili kad bi bilo legalno?
    (Milosso, 26. oktobar 2018 08:55)

    # Link komentara

  2. Poznato je da su sportisti osvajali medalje na marihuani, koje su im oduzeli zbog tog dopinga. Takođe NBA igrači su igrali pod uticajem iste. Nisam nikad čuo da je neko nešto pijan osvojio.
    (Iz ugla, 25. oktobar 2018 09:14)
    čekaj, ti stvarno mislis da je neko bio naduvan na bitnom sportskom takmicenju i da mu je to pomoglo da osvoji medalju. hahahhahahaha
     (miša, 25. oktobar 2018 19:01)

    # Link komentara

  3. Zabraniti automobile!!!
     (Pedja, 25. oktobar 2018 13:07)

    # Link komentara

  4. LEGALIZOVATI?
    pa jel ste vi normalni? koga će ondak naša policija da maltretira i apsi? pošto ove sa belim ne sme ni da pogleda...
    (hadžija, 25. oktobar 2018 10:21)

    # Link komentara

  5. Zvečarkice treba te uhapsiti, verovatno ponovo i tog tvog Šoneta isto. Sram te bilo, nisi dobar!
     (Nikola, 25. oktobar 2018 09:46)

    # Link komentara

  6. pa i alkohol je legalan, ali ne sme da se vozi pod njegovim dejstvom isto bi trebalo da vazi i za marih. zar nije tako ? novi predlog izmene dopune zakona i resen problem zabrana iste ne resava problem niti je efikasns. pa videlo se to i kod zabrane tocenja alkohola (prohibicije ) svojevremeno u smerici.
     (TUCKE, 25. oktobar 2018 09:24)

    # Link komentara

  7. Koliko vidim svi podaci o povećanju broja nezgoda se odnose na SAD a Kanada se spominje samo bog toga jer je odnedavno legalizirana marihuana. Samo je autor članka morao malo istražiti da je u Kanadi vožnja pod utjecajem (alkohola ili trave) krivično djelo a ne prekršaj i da su kazne ogromne i to ne samo novčane, već i zatvora, privremeno oduzimanje vozila i sl. Probajte kao stranac ući u Kanadu a da oni imaju saznanje da ste bilo gdje uhvaćeni da vozite pod utjecajem alkohola više od 0,8 promila (jer je to limit u Kanadi) , srećom pa ne mogu doći do tih podataka za ostale države ali mogu za SAD, pa se amerikanci čude kada im zbog kazne za vožnju pod utjecajem alkohola ne dopuste ulazak u Kanadu.
    (mb, 25. oktobar 2018 09:21)

    # Link komentara

  8. da su pametni da legalizuju,sve bi procvetalo,turizam,tekstil,za gradjevinu materijal,hrana.... al naravno neda najveca mafija da se legalizuje i da se istrazi a da ne pricamo da je jugoslavija imala to sve pa su odjednom ugasili pitam se zasto...Ne treba je gledat kao Drogu nego kao korovo koji daje od nicega nesto!!!! e sad pametan covek ce iskoristit za izolaciju npr. a glup ce je popusit!!! i ko vozi kad se napusi jedino sto strada je frizider!!!!
     (drekavac, 25. oktobar 2018 09:20)

    # Link komentara

  9. Duvam sa kracim prekidima sugurno 20 god i nista mi ne fali. Alkohol nikad nisam podnosio. Vutra je totalno ok. Kad imas super, kad nemas nije frka ali cigarate se kupiti moraju...
    (Vladan, 25. oktobar 2018 09:19)

    # Link komentara

  10. Poznato je da su sportisti osvajali medalje na marihuani, koje su im oduzeli zbog tog dopinga. Takođe NBA igrači su igrali pod uticajem iste. Nisam nikad čuo da je neko nešto pijan osvojio.
     (Iz ugla, 25. oktobar 2018 09:14)

    # Link komentara

  11. Ovo je zaključak lvl manje dece u višespratnicama
     (asdf, 25. oktobar 2018 09:01)

    # Link komentara

  12. Pa naravno da je zabranjeno voziti uz alkohol, sedative (lekove) i marihuanu. Ova priča nema veze sa životom.
     (ko je ovde lud, 25. oktobar 2018 08:49)

    # Link komentara

  13. @nikolaaaassss, 25. oktobar 2018 00:32
    Pre bih rekao da je do vozača.
     (veljko, 25. oktobar 2018 08:46)

    # Link komentara

  14. Nisu zakonom regulisali voznju pod uticajem iste? O cemu ti pricas??? Je l si probao nekad travu? ocigledno nisi i primas ne na price da juris zmajeve. Trava te samo malo opusti i apsolutno nista vise. Evo ja palim prvi jutarnji
     (vozdovac, 25. oktobar 2018 08:35)

    # Link komentara

  15. @only fools and horses "Tada misliš i da si najpametniji na svetu, najači, viđao sam drugara koji je mislio da može iz trka da preskoči zid od metar ipo (ne moram da pričam kako se proveo)." Daj ne lupetaj, molim te... Taj tvoj drugar se ili nasmrkao ili napio, jer se sigurno nije navario i preskakao zidove... Da si rekao da je pojeo ceo frizider hrane pa i da ti ljudi veruju... A da, kod vas zatucanih marihuana je isto sto i heroin... Zato vam je alkohol lek...
    (Dejan S., 25. oktobar 2018 08:06)

    # Link komentara

  16. U Portugalu su jos 2001 legalizovali sve droge i pare koje su ulagali u borbu protiv droge ulazu u socijalizaciju ovisnika.
    Broj narkomana pao je na polovinu u prve dve godine!
    (Eto, 25. oktobar 2018 07:46)

    # Link komentara

  17. Nezavisna agencija za bezbednosz u saobracaju prica prazne price.
    Ja sam totalni protivnik blo kakvih opojnih supstanci.
    Bahatost, novac i moc da se plati sve, kao debele veze u institucijama koje treba da sankcionisu nasilnicku voznju dobode do saobracajnih nesreca.
    Ajde jednom da pogledamo istinu u oci a ne da bezimo od istine.
     (Lone, 25. oktobar 2018 07:46)

    # Link komentara

  18. Samo gazi svi su batice !
    (Bubba the love sponge, 25. oktobar 2018 07:42)

    # Link komentara

  19. Holandija i Svedska su u saobracaju najbezbednije zemlje u evropi, pri tom Holandija ima 17 000 000 stanovnika na povrsini od dve Vojvodine. Gusta naseljenost i jako puno saobracaja.

    Moguce da je to zbog prostitucije, mozda u Kanadi kad legalizuju i prostituciju postane bezbednost u saobracaju veca, jer to isto ima veze kao i ovo sa marihuanom.
     (Ivan, 25. oktobar 2018 07:25)

    # Link komentara

  20. U tekstu ama baš nigde ne piše da su povećanje broja udesa izazvale osobe pod uticajem marihuane tako da je tekst najobičnija patka.
    (Pedja Valjevo, 25. oktobar 2018 07:02)

    # Link komentara

  21. @Almir i ostali koji misle da je trava bezbednija od alkohola za voznju
    ...
    Nemate pojma sta pricate . Na alkoholu ste brzi ali isto tako su vam refleksi brzi dok je na travi suprotno i u kriticnoj situaciji vam treba mnogo vise vremena da odreagujete i naravno zbunjeni ste. Primer je kad dodjete na raskrsnicu na travi prvo vam je potrebno vremena da skapirate gde se ustvari nalazite a na alkoholu vec pre raskrsnice znate gde treba da skrenete.
    Ni jedno ni drugo ne treba raditi ali onaj ko je to uradio nekad zna sta je gore. Ja na travi ne volim da vozim bas iz tog razloga. Ko misli suprotno nema pojma
    (MarkoSS, 25. oktobar 2018 05:50)

    # Link komentara

  22. mi napuseni uglavnom samo malo ocesemo branik tu i tamo, to ovi pijani lupaju automobile i prave ozbiljne nesreće
     (ala, 25. oktobar 2018 05:28)

    # Link komentara

  23. Kako se bre toliko čukaju kad jure 20 na sat...40 max!
    Navaren teško da može brže... Ma nemoguće je!
    LoL
     (dia dudule, 25. oktobar 2018 03:33)

    # Link komentara

  24. Za legalizaciju!!! Vise alkohol menja svest, nego bilo koji drugi porok, pogotovu u srbiji gde ga i maloletnici i dalje kupuju bez problema...
    (drz-te-se, 25. oktobar 2018 02:31)

    # Link komentara

  25. Way drink and drive when you can smoke and fly :).
    (Ko to tamo peva, 24. oktobar 2018 22:23)

    Or take LSD and teleport :)
     (kojot, 25. oktobar 2018 02:28)

    # Link komentara

  26. A ovi uzivaoci iste u komentarima kao fol ne konzumiraju alkohol pa im je to glavna argument za legalizaciju.
     (Milan, 25. oktobar 2018 02:07)

    # Link komentara

  27. To su garant cukanja a ne ozbiljniji sudari. Ako su alkohol i antidepresivi legalni i marihuana mora da bude! Tacka!
    (Marko, 25. oktobar 2018 01:28)

    # Link komentara

  28. Glavna razlika izmedju alkohola i THC-a je u tome sto se alkohol metabolise i izluci u roku od 24 casa a THC ostaje u sistemu nedeljama pa cak i mesecima. Koncentracija se istina naglo smanjuje u pocetku ali odredjeni nivo supstance ostaje veoma dugo. Zato ne postoji fizicka zavsisnost, ili tacnije ne postoji apstinentski sindrom na marihuanu. Koliko ta niska koncentracija utice na kognitivne sposobnosti je veoma tesko utvrditi jer ista osoba nemoze da ga izluci da bi se izvrsilo testiranje bez. Takodje je potrebno dugotrajno uzimanje da se postigne taj nivo zasicenosti sto eliminise "ciste" dobrovoljce.
    Kanabinoidi su halucinogene droge i menjaju osecaj stvarnosti i vremena. Zato su opasni jer vozac pod uticajem nemoze da proceni situaciju i pravilno reaguje.
    I jos jedna informacija. Iako je za vecinu ljudi kanabis relativno bezopasan, za ljude sa predipozicijom, jedno uzimanje moze da izazove dozivotne psihoze.
    (Dragan, Ontario, 25. oktobar 2018 01:21)

    # Link komentara

  29. More ne treba legalizovati konoplju nego konopac.
    (Džo, 25. oktobar 2018 01:16)

    # Link komentara

  30. Ma da! Cist primer je Holandija! Ima manje saobracajnih udesa sa smrtnim ishodom nego srbija puta dva! Ali to nema veze sa marihuanom vec sa putevima! Oni su svako selo ,svaki grad povezali autoputem! A mi pravimo ljig - obrenovac 10godina !!!!!!!
    (nikolaaaassss, 25. oktobar 2018 00:32)

    # Link komentara

  31. legalizovati to..van svake pameti
    (mmm, 24. oktobar 2018 19:17)

    Nema to veze sa legalizacijom. Alkohol je dozvoljen pa ja nikad ne vozim kad pijem, nego platim taxi. Verovatno bih isto radio i za ovo kada bi bilo dozvoljeno.
     (troll level 100, 24. oktobar 2018 23:01)

    # Link komentara

  32. A najbolje da će stondirani ljudi bolje da voze, ali isto važi i za alkohol, pa je poprilično legalan :)
    (SS, 24. oktobar 2018 22:26)

    # Link komentara

  33. Way drink and drive when you can smoke and fly :).
    (Ko to tamo peva, 24. oktobar 2018 22:23)

    # Link komentara

  34. e srbijo medju sljivama...
     (zappex, 24. oktobar 2018 21:58)

    # Link komentara

  35. Amin.
     (hahah, 24. oktobar 2018 21:52)

    # Link komentara

  36. Mi nemamo taj problem,kod nas je u toku llegalizacija korupcije.
    (steva, 24. oktobar 2018 21:31)

    # Link komentara

  37. nigde ne pise da su tih 6% ili 5.2% uvecanih bili zbog marihuane! mozda su vise cirkali te godine... bas glupo.
    (citaj pazljivo, 24. oktobar 2018 21:21)

    # Link komentara

  38. Slažem se da se treba tretirati kao alkohol kad je u pitanju vožnja i ako je uticaj marihuane mnogo blaži i drugačiji od alkohola, svejedno je psihoaktivna supstanca, ponekad zaboraviš gde se nalaziš, pitaš se kako sam do ovde stigao...
    No 100 % za legalizaciju, vutra je zakon :)
     (Almir, 24. oktobar 2018 20:59)

    # Link komentara

  39. Bitno da je cigara svima postala jako veliki problem !
    (ciga, 24. oktobar 2018 20:53)

    # Link komentara

  40. Pa u svim tim zemljama o jeste zabranjeno upravljanje vozilom pod dejstvom marihuane iako je test pokazao da vozaci voze opreznije kada su navareni... 

    (Al420, 24. oktobar 2018 19:55)

    Kada si kako kažeš "navaren" misliš da voziš bolje opreznije. Tada misliš i da si najpametniji na svetu, najači, viđao sam drugara koji je mislio da može iz trka da preskoči zid od metar ipo (ne moram da pričam kako se proveo). A stvarnost je potpuno drugačija, suprotna. Tako da ne pričajte gluposti, potrebna je potpuna zabrana vožnje pod dejstvom marihuane i drugih psihoaktivnih supstanci. Nulta tolerancija, kao što je za alkohol.
     (only fools and horses, 24. oktobar 2018 20:51)

    # Link komentara

  41. @svi
    Svi vi sto odmah trpate alkohol kako je stetniji od marihuane, slazem se, obe stvari treba zabraniti i da vidis normalan svet odjednom. A ne obe stvari legalizovati... Kao ljudi na thc su miroljubivi. Jesu, ali cesto su i nesvesni okruzenja... Pa i zbog toga opasni za druge...
     (brt, 24. oktobar 2018 20:40)

    # Link komentara

  42. Kako i ne bi, kad umesto semafora vide kornjacu.
    (Sasa, 24. oktobar 2018 20:24)

    # Link komentara

  43. To zavisi ga od vozaca i dobroga automobila. Jel vam je palo na pameti da taj sto trosi dosta na travu ima manje para za dobroga auta? Moj drugar Shone Surovi nikada sudara nije imao, a vari dok vozi. Nekad kad je guzva na Branku upali laznu rotaciju pa 120 zutom, ali rodjeni ima i za dobru travu i za dobroga bmwa.
    (Zvecarkica, 24. oktobar 2018 20:22)

    # Link komentara

  44. Ko bi rekao
    (IOvan, 24. oktobar 2018 20:22)

    # Link komentara

  45. I tamo gde se koristi alkohol mnogo je veći broj saobraćajnih nesreća, nego u zemljama gde se ne koristi. U zemljama u kojima je legalizovana marihuana zabranjeno je voziti pod dejstvom marihuane, kao i pod dejstvom alkohola.
     (Musa Kesedžija, 24. oktobar 2018 20:04)

    # Link komentara

  46. Dobro jutro...
     (JOBAH, 24. oktobar 2018 19:59)

    # Link komentara

  47. Pa u svim tim zemljama o jeste zabranjeno upravljanje vozilom pod dejstvom marihuane iako je test pokazao da vozaci voze opreznije kada su navareni...
    Ova zatucana vlast i svaka druga u srbiji ce legalizovati marihuanu tek nakon sto je legalizuju SVE zemlje okruzenja i tako sprece svaku mogucnost da eventualno osnujemo novu privrednu granu, podignemo turizam i ne daj boze nesto zaradimo! Pu pu daleko bilo da srbi zarade u srbiji... ko hoce da zaradi eno mu nemacka...
    (Al420, 24. oktobar 2018 19:55)

    # Link komentara

  48. Alkohol je zato legalan jer uopšte ne povećava broj saobraćajnih nesreća, ne uništava zdravlje, ne podstiče ljude na neodgovorno ponašanje, ne povećava agresivnost, ne uništava porodice itd
     (Mare, 24. oktobar 2018 19:47)

    # Link komentara

  49. Kao sto kaze tekst, treba je tretirati kao alkohol za slucaj voznje.
    Inace, TOTALNA LEGALIZACIJA!
    Bolje pusiti vutru nego piti bromice, ksanakse i slicno.
    (PetarGM, 24. oktobar 2018 19:40)

    # Link komentara

  50. Ne znam kakva je njihova marihuana ali od ove naše vozim sporije nego "normalan" a dok sam pio ni ne sećam se kako sam vozio.
     (Partizan 1917, 24. oktobar 2018 19:38)

    # Link komentara

  51. ne izmisljajte
     (basketas, 24. oktobar 2018 19:37)

    # Link komentara

  52. U Njemačkoj su opaki, barem su prije 15 godina bili.
    Zapalio sam u Amsterdamu zadnji džoint jučer.
    I zaustavila nas tamo kod Franfurta i Darmstadta ova autoputna presretačka policija, dali mi čašicu, imali odmah one testove za urin i odrali nas €900, za mene i prijatelja po €200 zbog posjeda i meni €500 zbog vožnje pod utjecajem narkotika.
    Odvezli nas u stanicu da mi doktorica izvadi krv, kao za slučaj da ovaj test nije bio točan, zanimljivo, policijska stanica se nalazila u Michael Pupin Weg, iliti Put Mihajla Pupina.
    (Bruder Jakob, 24. oktobar 2018 19:35)

    # Link komentara

  53. Legalizovali marihuanu a nisu zakonom zabranili voznju pod dejstvom iste
     (LaleGator, 24. oktobar 2018 19:34)

    # Link komentara

  54. Uuuuuuuuu, CAK 5,2%!!! :o
    (Drug Crni, 24. oktobar 2018 19:32)

    # Link komentara

  55. ma dajte , to su prvi podaci jer su svi masovno krenuli da koriste u narednim danima situacija ce se smiriti..isto bi videli i da pustite alkohol i slicnu supstancu koja je tremutno zabranjena
     (prosecan_student, 24. oktobar 2018 19:19)

    # Link komentara

  56. legalizovati to..van svake pameti
     (mmm, 24. oktobar 2018 19:17)

    # Link komentara

  57. Koliko pijanih ljudi pogine za volanom? kad prestigne alkoholisane za volanom onda pisite ovakve gluposti!
     (svemirko, 24. oktobar 2018 19:13)

    # Link komentara

  58. I? Treba da zabranite ljudima sve u ime bezbednosti? Nije vam dosta famozna nula u mnogim evropskim zemljama (nikad ne vozim u Beogradu, jer me em mrzi da doalzim autom, em je stil vožnje previše "arapski", tj. stresan za moj ukis, :) pa i ne znam koliko je limit), koja sprečava normalne ljude da popiju u miru čašicu vina ili malo pivo uz ručak, a ne čini baš ništa da spreči pravi problem, ludake koji sedaju sa promilom ili dva-tri za volan, a koje bih ja lično odmah sa testiranja u zatvor, tipično socijalističko rešenje, blago prema kriminalcima a maltretman xa normalne ljude, trebalo bi sve moguće da bude ilegalno u ime fetiša bezbednosti, onda bi dušebrižnici i ideološki pseudoeksperti bili srećni.
     (EU Citizen, 24. oktobar 2018 19:10)

    # Link komentara