Utorak, 23.10.2018.

16:00

Problemi sa dizelom – BMW povlači 1,6 miliona automobila

Izvor: B92

Problemi sa dizelom – BMW povlaèi 1,6 miliona automobila IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

TNT

pre 5 godina

@XC 60 - sa najvećim stručnjacima, koji su bili na “praksama” u fabrikama je stvarno bespredmetno raspravljati - teško mi je da se spustim na taj nivo, nemam 16 godina već 3 puta više. Moj komentar je zasnovan na ličnom iskustvu, testiranju i činjenicama, a tvoj na praznom lupetanju, što meni spočitavaš. Ipak, “stručnjače” komponentašu - valjda bi morao da znaš da BMW nema ručne robotizovane menjače u ponudi! SVE svoje AUTOMATSKE menjače BMW kupuje, što od Aisin-a za svoje jeftinije FWD platforme - isti kupuje i Volvo za XC60 - što od ZF-a za sve svoje skuplje RWD i X-drive modele... Ako pogrešno pod robotizovanim menjačem podrazumevaš DCT, BMW tu uzima Getrag. Na kom robotizovanim menjaču onda čestitaš BMW-u? A sad, navali kako lupetam, nemam pojma, uzmi neki dinar od Volvoa SRB za marketing, a pogledaj usput kako Volvo prodavci u SRB privatno voze BMW, to dosta govori...

bimmer

pre 5 godina

BMW kao odgovorna kompanija povuče automobile, prizna grešku i ispravi je. Tako to rade ozbiljne kompanije. A ko je taj ko ne pravi greške? Koja kopmanija nema opozive? Samo što neki ćute, i greške i varanja priznaju tek kad ih pritisnu sudskim procesima i pritiskom javnosti, što ih košta milijarde, a neki i najmanje sitnice ispravljaju. To se zove briga o kupcu, to se zove profesionalizam u radu.
A onaj hejter Matić iz Lazarevca, može i dalje da hejtuje, ionako nema pojima o automobilizmu.

XC 60

pre 5 godina

@XC 60 - vidiš, novi Volvo XC60 je toliko kvalitetan da su na demo modelu, koji su testirali svi novinari Srbije, onom tamno zelenom sa bež kožom unutra, morali da zamene volan, spadala je zaštitna plastika sa zadnjeg levog amortizera, sve je bilo klimavo i pohabano za nepunih godinu dana... Mnogo vode mora da prođe Savom i Dunavom dok Volvo ne dostigne nemce. Na odličnom je putu, novi XC60 je svetlosnu godinu ispred starog, ali mnogo toga mora da se doradi. Testirao, vozio i ja svoj novac ne bih dao za to.
(TNT, 24. oktobar 2018 15:48)
Evo spremaju se zbog tog jednog da opozovu 3 miliona vozila. Čoveče, bio sam na praksi u BMW-u, MB i Volvou, posetio fabrike koje 99,99% populacije videlo nije ni na TV-u, moja firma snabdeva FIAT u Srbiji- da bi dao relevantan komentar na kvalitet moraš dosta toga da znaš, u suprotnom samo lupetaš. Generalni zaključak o kvalitetu ne donosi se na osnovu tvog ličnog iskustva, ukusa ili pojedinačnog slučaja, već na osnovu jasnih sistemskih problema. Pogledaj opozive vodećih svetskih proizvođača, pogledaj VW aferu sa dizelom - Volvo u svojoj filozofiji ima neke druge stvari koje ga izdvajaju od ostatka automobilskog sveta. BMW-u skaka čast na robotizovanom menjaču i na dinamici vožnje (kome je to prioritet), o ostalim detaljima ne bih jer me ogromna većina neće razumeti.

rog

pre 5 godina

eto opet a kad alfa puvuce koji autic svi drvlje i kamenje na nju onomad japanci sa tojotom povukli brdo kola a, sad i bmw i sta je zakljucak pa svi grese majku mu....
(KingSRB, 24. oktobar 2018 07:25)

Istina, samo neki manje a neki vise.

rog

pre 5 godina

Barem opozovu. Menja ti se sta vec treba o njihovom trosku. Ovde u CH su npr Citroen i DS odvojeni. Mene zvala DS garaza da promeni po nalogu kompanije dugmice na volanu, posle predjenih 30 hiljada km na DS5. Pitam coveka zasto, kaze da postoji sansa da se uvuku unutra, da nije postavljeno kako treba. Ja to postujem npr. Videli gresku i dodjite da zamenimo, oni me zvali jer naravno znaju gde su njihovi automobili i kod koga. Biram ja dan i vreme. Sto se tice Bmw-a, kad su vec imali saradnju sa PSA, mogli da ih zamole za neki HDI da nemaju probleme :)
(kako da ne, 23. oktobar 2018 23:36)

Budi realan pa priznaj da je 2.0 hdi u odnosu na 2.0 tdi sto se tice kultivisanosti rada losiji. Probao i jedan i drugi i razlika je u tom smislu ocigledna.

Bmw

pre 5 godina

Sa njim veciti problemi, pa bio iz 1995 ili 2003 ili 2015. :)
(Replay, 24. oktobar 2018 21:08)

Било да је била 1995-та или 2003-а или 2015-а, Бмв је увек испред "преквалитетног" Аудија. На врху могу само да се смењују Бмв и Мерцедес. Него, како иде са софтверима и оним технолошким чудом 1.4 тси?

CH 530D Touring FL 2017

pre 5 godina

Mene nekako niko nije kontaktirao, ali cu baš da pitam Niederlassung Dielsdorf da li sam u scope-u, pa cu da vam javim za par dana :o)

TNT

pre 5 godina

@XC 60 - vidiš, novi Volvo XC60 je toliko kvalitetan da su na demo modelu, koji su testirali svi novinari Srbije, onom tamno zelenom sa bež kožom unutra, morali da zamene volan, spadala je zaštitna plastika sa zadnjeg levog amortizera, sve je bilo klimavo i pohabano za nepunih godinu dana... Mnogo vode mora da prođe Savom i Dunavom dok Volvo ne dostigne nemce. Na odličnom je putu, novi XC60 je svetlosnu godinu ispred starog, ali mnogo toga mora da se doradi. Testirao, vozio i ja svoj novac ne bih dao za to.

Giovanni

pre 5 godina

Citam komentare i shvatam da kod nas vazi jos uvek misljenje od pre 20 godina. Kupis dobar auto, nov ili polovan i vozis ga narednih 20 godina! Danas su toliko skratili taj ciklus da je 5-7 godina optimum a 10 maksimum. A posto su proizvodjaci bas alavi onda gledaju da ustinu i ustede gde god mogu pa im se dese ove brljotine posle 2-3 godine, a cene nikad vise! Kvalitet se moze naci jos kod ponekog azijskog proizvodjaca (ali nije premijum osecaj) dok evropljani i ostali - tesko.

KingSRB

pre 5 godina

eto opet a kad alfa puvuce koji autic svi drvlje i kamenje na nju onomad japanci sa tojotom povukli brdo kola a, sad i bmw i sta je zakljucak pa svi grese majku mu....

Samo Realno

pre 5 godina

bolje i sina drogerasa nego bmw-a dizelasa!! nije to dzabe davno rečeno!! salu na stranu, sva ova nova kola su toliko puna svega i svacega, kojekakvih uglavnom bespotrebnih sistema "bezbednosti",kojekakvih gedzeta, sistema potrosnje, emisija stetnih gasova da je prosto neverovatno da nesto ne krene po zlu i da sve radi kako treba, sve ovo je jos uvek da kazem novo i problemi ce tek da se javljaju sve vise i vise!!

kako da ne

pre 5 godina

@Dejan L
Barem opozovu. Menja ti se sta vec treba o njihovom trosku. Ovde u CH su npr Citroen i DS odvojeni. Mene zvala DS garaza da promeni po nalogu kompanije dugmice na volanu, posle predjenih 30 hiljada km na DS5. Pitam coveka zasto, kaze da postoji sansa da se uvuku unutra, da nije postavljeno kako treba. Ja to postujem npr. Videli gresku i dodjite da zamenimo, oni me zvali jer naravno znaju gde su njihovi automobili i kod koga. Biram ja dan i vreme. Sto se tice Bmw-a, kad su vec imali saradnju sa PSA, mogli da ih zamole za neki HDI da nemaju probleme :)

zz

pre 5 godina

pa zato sto im delove rade kurta,murta,limun...

igrom slucaja dobro sam upoznat sa auto industrijom i mnogi nemaju pojma kakvi sve losi i nekvalitetni materijali se ugradjuju u skupocena vozila,i to u premijum klase!!!

danas se ide na sto manja ulaganja i velike profite,danas nemas nista kvalitetno jer se kompanijama to nikako ne isplati...zato nabavljaju i ugradjuju najlosiju klasu materijala u skupocene automobile!!!

to rade i audi,merc,ne samo bmw,samo je pitanje vremena kada ce nesto da zeznu i padnu...ljudi misle da kupuju kvalitet,placaju na destine hiljada evra,a dobiju boflu!!!

Mile idiot 83%

pre 5 godina

Gazda na X5 2014.g u roku od mesec dana crkli zadnji vazdušni jastuci. Komad u servisu 570€+softver (koji verivatno nije ni trebao)+ruke=cca~1300€.

mzex

pre 5 godina

@Dejan L
Audi je imao problema sa pucanjem cevi za dovod goriva na dizel motorima a cesto se i zapalio kao posledica toga. Upravo se to desilo mom kolegi na A6 2012 god. Audi nije uradio opoziv radi toga, BMW jeste, u tome je razlika.

Milan

pre 5 godina

A kad to dizeli nisu imali probleme?
(dzo, 23. oktobar 2018 17:12)

Kod mene nikad. Vozio sam Hondu Accord 2.2, C5 2.2, Mazdu 6 2.2 i trenutno vozim Insigniju 2.0 cdti 170ks. Sa svima sam presao puno kilometara bez i jednog problema, a zadovoljstvo u voznji neopisivo. Sledeci auto ce biti opet dizel, nadam se Audi A6 2.0 TDI.

Dejan L

pre 5 godina

Dakle da saberemo opozive u poslednjih 36 meseci. Hmmmmm, plus ovih 1.6 miliona opoziva = 3.000.000 opoziva. Toliko o BMW ultimativnom efficiency dynamic kvalitetu, pa sad samo čekam ponovni napad da sam hejter.
Ne, ne, samo stvari treba nazvati pravim imenom. A mi Srbi smo mazohisti.
VW jeste imao opozive, zbog zagadjenja, ne zbog požara. A to je kao kad bi oženili lepu plavušu koja ne može da rodi.

rani

pre 5 godina

Ja sam uvek voleo BMW, ali me je profesija(taksi) nekako odvukla ka Mercedesu, jednostavno, nije bembara za taksi, čak ga ni Nemci ne koriste za taj posao! Bez obzira na to, BMW je vrhunski automobil i biti za njegovim upravljačem je jedan predivan i jedinstven osećaj! To što rade opoziv ili kako se to već kaže, to samo govori da su ozbiljna firma i da drže do sebe, što ne bih rekao za neke druge proizvodjače! To isto, jako često radi i Tojota, što je za poštovanje, jer najlakše je praviti se blesav, pa kad se pokvari, kažeš, ti ne znaš da voziš, ili još bolje, prevelika upotreba vozila! Kunem vam se, u Fiatu su meni baš to rekli!

tako je kako je

pre 5 godina

A sta ja da radim sa mojim polovnim iz 2013 god?
(igor, 23. oktobar 2018 17:05)

Idi brate u ovlašćen servis i traži popravku!

Maksim & Divizija

pre 5 godina

Dosadio sam i bogu i narodu o BMW vozilima ali kako vreme prolazi izgleda da ću stvarno izaći iz sekte iz Minhena...

Prvo i osnovno ne znam šta je sa ljudima kada počnu da voze motoren werke from bayerische...
Kao da im se otkine nešto u glavi pa dobiju dozvolu da budu agresivni i bezobrazni.

Sam uvidjam da se i kod mene to polako počelo pojavljivati...mislim da je vreme da se to iskoreni...

Reziel

pre 5 godina

Ako na sajtu ima vlasnika BMW modela koji bi mogli da budu obuhvaćeni ovim opozivom neka pismeno to pitaju prodavca i domaćeg zastupnika, i neka sačuvaju pismen odgovor da nema potrebe da dovoze automobil na servis.

Kupio sam BMW 116i 2015. nov, kod nas,na kome je posle 36.000 kilometara crkao motor. Servisiran isključivo kod uvoznika, dobio sam obaveštenje da je kvar nastao njihovom krivicom jer nisu odradili "servisnu akciju". Na svu sreću, automobil je bio još dva meseca u garanciji i zamenili su mi ga besplatno. Imao sam više sreće nego pameti. Samo savet za vlasnike da dobrano paze.

Reziel

pre 5 godina

Ako na sajtu ima vlasnika BMW modela koji bi mogli da budu obuhvaćeni ovim opozivom neka pismeno to pitaju prodavca i domaćeg zastupnika, i neka sačuvaju pismen odgovor da nema potrebe da dovoze automobil na servis.

Kupio sam BMW 116i 2015. nov, kod nas,na kome je posle 36.000 kilometara crkao motor. Servisiran isključivo kod uvoznika, dobio sam obaveštenje da je kvar nastao njihovom krivicom jer nisu odradili "servisnu akciju". Na svu sreću, automobil je bio još dva meseca u garanciji i zamenili su mi ga besplatno. Imao sam više sreće nego pameti. Samo savet za vlasnike da dobrano paze.

rani

pre 5 godina

Ja sam uvek voleo BMW, ali me je profesija(taksi) nekako odvukla ka Mercedesu, jednostavno, nije bembara za taksi, čak ga ni Nemci ne koriste za taj posao! Bez obzira na to, BMW je vrhunski automobil i biti za njegovim upravljačem je jedan predivan i jedinstven osećaj! To što rade opoziv ili kako se to već kaže, to samo govori da su ozbiljna firma i da drže do sebe, što ne bih rekao za neke druge proizvodjače! To isto, jako često radi i Tojota, što je za poštovanje, jer najlakše je praviti se blesav, pa kad se pokvari, kažeš, ti ne znaš da voziš, ili još bolje, prevelika upotreba vozila! Kunem vam se, u Fiatu su meni baš to rekli!

Maksim & Divizija

pre 5 godina

Dosadio sam i bogu i narodu o BMW vozilima ali kako vreme prolazi izgleda da ću stvarno izaći iz sekte iz Minhena...

Prvo i osnovno ne znam šta je sa ljudima kada počnu da voze motoren werke from bayerische...
Kao da im se otkine nešto u glavi pa dobiju dozvolu da budu agresivni i bezobrazni.

Sam uvidjam da se i kod mene to polako počelo pojavljivati...mislim da je vreme da se to iskoreni...

tako je kako je

pre 5 godina

A sta ja da radim sa mojim polovnim iz 2013 god?
(igor, 23. oktobar 2018 17:05)

Idi brate u ovlašćen servis i traži popravku!

mzex

pre 5 godina

@Dejan L
Audi je imao problema sa pucanjem cevi za dovod goriva na dizel motorima a cesto se i zapalio kao posledica toga. Upravo se to desilo mom kolegi na A6 2012 god. Audi nije uradio opoziv radi toga, BMW jeste, u tome je razlika.

Dejan L

pre 5 godina

Dakle da saberemo opozive u poslednjih 36 meseci. Hmmmmm, plus ovih 1.6 miliona opoziva = 3.000.000 opoziva. Toliko o BMW ultimativnom efficiency dynamic kvalitetu, pa sad samo čekam ponovni napad da sam hejter.
Ne, ne, samo stvari treba nazvati pravim imenom. A mi Srbi smo mazohisti.
VW jeste imao opozive, zbog zagadjenja, ne zbog požara. A to je kao kad bi oženili lepu plavušu koja ne može da rodi.

zz

pre 5 godina

pa zato sto im delove rade kurta,murta,limun...

igrom slucaja dobro sam upoznat sa auto industrijom i mnogi nemaju pojma kakvi sve losi i nekvalitetni materijali se ugradjuju u skupocena vozila,i to u premijum klase!!!

danas se ide na sto manja ulaganja i velike profite,danas nemas nista kvalitetno jer se kompanijama to nikako ne isplati...zato nabavljaju i ugradjuju najlosiju klasu materijala u skupocene automobile!!!

to rade i audi,merc,ne samo bmw,samo je pitanje vremena kada ce nesto da zeznu i padnu...ljudi misle da kupuju kvalitet,placaju na destine hiljada evra,a dobiju boflu!!!

kako da ne

pre 5 godina

@Dejan L
Barem opozovu. Menja ti se sta vec treba o njihovom trosku. Ovde u CH su npr Citroen i DS odvojeni. Mene zvala DS garaza da promeni po nalogu kompanije dugmice na volanu, posle predjenih 30 hiljada km na DS5. Pitam coveka zasto, kaze da postoji sansa da se uvuku unutra, da nije postavljeno kako treba. Ja to postujem npr. Videli gresku i dodjite da zamenimo, oni me zvali jer naravno znaju gde su njihovi automobili i kod koga. Biram ja dan i vreme. Sto se tice Bmw-a, kad su vec imali saradnju sa PSA, mogli da ih zamole za neki HDI da nemaju probleme :)

Giovanni

pre 5 godina

Citam komentare i shvatam da kod nas vazi jos uvek misljenje od pre 20 godina. Kupis dobar auto, nov ili polovan i vozis ga narednih 20 godina! Danas su toliko skratili taj ciklus da je 5-7 godina optimum a 10 maksimum. A posto su proizvodjaci bas alavi onda gledaju da ustinu i ustede gde god mogu pa im se dese ove brljotine posle 2-3 godine, a cene nikad vise! Kvalitet se moze naci jos kod ponekog azijskog proizvodjaca (ali nije premijum osecaj) dok evropljani i ostali - tesko.

Milan

pre 5 godina

A kad to dizeli nisu imali probleme?
(dzo, 23. oktobar 2018 17:12)

Kod mene nikad. Vozio sam Hondu Accord 2.2, C5 2.2, Mazdu 6 2.2 i trenutno vozim Insigniju 2.0 cdti 170ks. Sa svima sam presao puno kilometara bez i jednog problema, a zadovoljstvo u voznji neopisivo. Sledeci auto ce biti opet dizel, nadam se Audi A6 2.0 TDI.

Mile idiot 83%

pre 5 godina

Gazda na X5 2014.g u roku od mesec dana crkli zadnji vazdušni jastuci. Komad u servisu 570€+softver (koji verivatno nije ni trebao)+ruke=cca~1300€.

KingSRB

pre 5 godina

eto opet a kad alfa puvuce koji autic svi drvlje i kamenje na nju onomad japanci sa tojotom povukli brdo kola a, sad i bmw i sta je zakljucak pa svi grese majku mu....

Samo Realno

pre 5 godina

bolje i sina drogerasa nego bmw-a dizelasa!! nije to dzabe davno rečeno!! salu na stranu, sva ova nova kola su toliko puna svega i svacega, kojekakvih uglavnom bespotrebnih sistema "bezbednosti",kojekakvih gedzeta, sistema potrosnje, emisija stetnih gasova da je prosto neverovatno da nesto ne krene po zlu i da sve radi kako treba, sve ovo je jos uvek da kazem novo i problemi ce tek da se javljaju sve vise i vise!!

bimmer

pre 5 godina

BMW kao odgovorna kompanija povuče automobile, prizna grešku i ispravi je. Tako to rade ozbiljne kompanije. A ko je taj ko ne pravi greške? Koja kopmanija nema opozive? Samo što neki ćute, i greške i varanja priznaju tek kad ih pritisnu sudskim procesima i pritiskom javnosti, što ih košta milijarde, a neki i najmanje sitnice ispravljaju. To se zove briga o kupcu, to se zove profesionalizam u radu.
A onaj hejter Matić iz Lazarevca, može i dalje da hejtuje, ionako nema pojima o automobilizmu.

TNT

pre 5 godina

@XC 60 - vidiš, novi Volvo XC60 je toliko kvalitetan da su na demo modelu, koji su testirali svi novinari Srbije, onom tamno zelenom sa bež kožom unutra, morali da zamene volan, spadala je zaštitna plastika sa zadnjeg levog amortizera, sve je bilo klimavo i pohabano za nepunih godinu dana... Mnogo vode mora da prođe Savom i Dunavom dok Volvo ne dostigne nemce. Na odličnom je putu, novi XC60 je svetlosnu godinu ispred starog, ali mnogo toga mora da se doradi. Testirao, vozio i ja svoj novac ne bih dao za to.

rog

pre 5 godina

Barem opozovu. Menja ti se sta vec treba o njihovom trosku. Ovde u CH su npr Citroen i DS odvojeni. Mene zvala DS garaza da promeni po nalogu kompanije dugmice na volanu, posle predjenih 30 hiljada km na DS5. Pitam coveka zasto, kaze da postoji sansa da se uvuku unutra, da nije postavljeno kako treba. Ja to postujem npr. Videli gresku i dodjite da zamenimo, oni me zvali jer naravno znaju gde su njihovi automobili i kod koga. Biram ja dan i vreme. Sto se tice Bmw-a, kad su vec imali saradnju sa PSA, mogli da ih zamole za neki HDI da nemaju probleme :)
(kako da ne, 23. oktobar 2018 23:36)

Budi realan pa priznaj da je 2.0 hdi u odnosu na 2.0 tdi sto se tice kultivisanosti rada losiji. Probao i jedan i drugi i razlika je u tom smislu ocigledna.

rog

pre 5 godina

eto opet a kad alfa puvuce koji autic svi drvlje i kamenje na nju onomad japanci sa tojotom povukli brdo kola a, sad i bmw i sta je zakljucak pa svi grese majku mu....
(KingSRB, 24. oktobar 2018 07:25)

Istina, samo neki manje a neki vise.

TNT

pre 5 godina

@XC 60 - sa najvećim stručnjacima, koji su bili na “praksama” u fabrikama je stvarno bespredmetno raspravljati - teško mi je da se spustim na taj nivo, nemam 16 godina već 3 puta više. Moj komentar je zasnovan na ličnom iskustvu, testiranju i činjenicama, a tvoj na praznom lupetanju, što meni spočitavaš. Ipak, “stručnjače” komponentašu - valjda bi morao da znaš da BMW nema ručne robotizovane menjače u ponudi! SVE svoje AUTOMATSKE menjače BMW kupuje, što od Aisin-a za svoje jeftinije FWD platforme - isti kupuje i Volvo za XC60 - što od ZF-a za sve svoje skuplje RWD i X-drive modele... Ako pogrešno pod robotizovanim menjačem podrazumevaš DCT, BMW tu uzima Getrag. Na kom robotizovanim menjaču onda čestitaš BMW-u? A sad, navali kako lupetam, nemam pojma, uzmi neki dinar od Volvoa SRB za marketing, a pogledaj usput kako Volvo prodavci u SRB privatno voze BMW, to dosta govori...

CH 530D Touring FL 2017

pre 5 godina

Mene nekako niko nije kontaktirao, ali cu baš da pitam Niederlassung Dielsdorf da li sam u scope-u, pa cu da vam javim za par dana :o)

Bmw

pre 5 godina

Sa njim veciti problemi, pa bio iz 1995 ili 2003 ili 2015. :)
(Replay, 24. oktobar 2018 21:08)

Било да је била 1995-та или 2003-а или 2015-а, Бмв је увек испред "преквалитетног" Аудија. На врху могу само да се смењују Бмв и Мерцедес. Него, како иде са софтверима и оним технолошким чудом 1.4 тси?

XC 60

pre 5 godina

@XC 60 - vidiš, novi Volvo XC60 je toliko kvalitetan da su na demo modelu, koji su testirali svi novinari Srbije, onom tamno zelenom sa bež kožom unutra, morali da zamene volan, spadala je zaštitna plastika sa zadnjeg levog amortizera, sve je bilo klimavo i pohabano za nepunih godinu dana... Mnogo vode mora da prođe Savom i Dunavom dok Volvo ne dostigne nemce. Na odličnom je putu, novi XC60 je svetlosnu godinu ispred starog, ali mnogo toga mora da se doradi. Testirao, vozio i ja svoj novac ne bih dao za to.
(TNT, 24. oktobar 2018 15:48)
Evo spremaju se zbog tog jednog da opozovu 3 miliona vozila. Čoveče, bio sam na praksi u BMW-u, MB i Volvou, posetio fabrike koje 99,99% populacije videlo nije ni na TV-u, moja firma snabdeva FIAT u Srbiji- da bi dao relevantan komentar na kvalitet moraš dosta toga da znaš, u suprotnom samo lupetaš. Generalni zaključak o kvalitetu ne donosi se na osnovu tvog ličnog iskustva, ukusa ili pojedinačnog slučaja, već na osnovu jasnih sistemskih problema. Pogledaj opozive vodećih svetskih proizvođača, pogledaj VW aferu sa dizelom - Volvo u svojoj filozofiji ima neke druge stvari koje ga izdvajaju od ostatka automobilskog sveta. BMW-u skaka čast na robotizovanom menjaču i na dinamici vožnje (kome je to prioritet), o ostalim detaljima ne bih jer me ogromna većina neće razumeti.

Dejan L

pre 5 godina

Dakle da saberemo opozive u poslednjih 36 meseci. Hmmmmm, plus ovih 1.6 miliona opoziva = 3.000.000 opoziva. Toliko o BMW ultimativnom efficiency dynamic kvalitetu, pa sad samo čekam ponovni napad da sam hejter.
Ne, ne, samo stvari treba nazvati pravim imenom. A mi Srbi smo mazohisti.
VW jeste imao opozive, zbog zagadjenja, ne zbog požara. A to je kao kad bi oženili lepu plavušu koja ne može da rodi.

Maksim & Divizija

pre 5 godina

Dosadio sam i bogu i narodu o BMW vozilima ali kako vreme prolazi izgleda da ću stvarno izaći iz sekte iz Minhena...

Prvo i osnovno ne znam šta je sa ljudima kada počnu da voze motoren werke from bayerische...
Kao da im se otkine nešto u glavi pa dobiju dozvolu da budu agresivni i bezobrazni.

Sam uvidjam da se i kod mene to polako počelo pojavljivati...mislim da je vreme da se to iskoreni...

Milan

pre 5 godina

A kad to dizeli nisu imali probleme?
(dzo, 23. oktobar 2018 17:12)

Kod mene nikad. Vozio sam Hondu Accord 2.2, C5 2.2, Mazdu 6 2.2 i trenutno vozim Insigniju 2.0 cdti 170ks. Sa svima sam presao puno kilometara bez i jednog problema, a zadovoljstvo u voznji neopisivo. Sledeci auto ce biti opet dizel, nadam se Audi A6 2.0 TDI.

rani

pre 5 godina

Ja sam uvek voleo BMW, ali me je profesija(taksi) nekako odvukla ka Mercedesu, jednostavno, nije bembara za taksi, čak ga ni Nemci ne koriste za taj posao! Bez obzira na to, BMW je vrhunski automobil i biti za njegovim upravljačem je jedan predivan i jedinstven osećaj! To što rade opoziv ili kako se to već kaže, to samo govori da su ozbiljna firma i da drže do sebe, što ne bih rekao za neke druge proizvodjače! To isto, jako često radi i Tojota, što je za poštovanje, jer najlakše je praviti se blesav, pa kad se pokvari, kažeš, ti ne znaš da voziš, ili još bolje, prevelika upotreba vozila! Kunem vam se, u Fiatu su meni baš to rekli!

Samo Realno

pre 5 godina

bolje i sina drogerasa nego bmw-a dizelasa!! nije to dzabe davno rečeno!! salu na stranu, sva ova nova kola su toliko puna svega i svacega, kojekakvih uglavnom bespotrebnih sistema "bezbednosti",kojekakvih gedzeta, sistema potrosnje, emisija stetnih gasova da je prosto neverovatno da nesto ne krene po zlu i da sve radi kako treba, sve ovo je jos uvek da kazem novo i problemi ce tek da se javljaju sve vise i vise!!

kako da ne

pre 5 godina

@Dejan L
Barem opozovu. Menja ti se sta vec treba o njihovom trosku. Ovde u CH su npr Citroen i DS odvojeni. Mene zvala DS garaza da promeni po nalogu kompanije dugmice na volanu, posle predjenih 30 hiljada km na DS5. Pitam coveka zasto, kaze da postoji sansa da se uvuku unutra, da nije postavljeno kako treba. Ja to postujem npr. Videli gresku i dodjite da zamenimo, oni me zvali jer naravno znaju gde su njihovi automobili i kod koga. Biram ja dan i vreme. Sto se tice Bmw-a, kad su vec imali saradnju sa PSA, mogli da ih zamole za neki HDI da nemaju probleme :)

KingSRB

pre 5 godina

eto opet a kad alfa puvuce koji autic svi drvlje i kamenje na nju onomad japanci sa tojotom povukli brdo kola a, sad i bmw i sta je zakljucak pa svi grese majku mu....

Mile idiot 83%

pre 5 godina

Gazda na X5 2014.g u roku od mesec dana crkli zadnji vazdušni jastuci. Komad u servisu 570€+softver (koji verivatno nije ni trebao)+ruke=cca~1300€.

zz

pre 5 godina

pa zato sto im delove rade kurta,murta,limun...

igrom slucaja dobro sam upoznat sa auto industrijom i mnogi nemaju pojma kakvi sve losi i nekvalitetni materijali se ugradjuju u skupocena vozila,i to u premijum klase!!!

danas se ide na sto manja ulaganja i velike profite,danas nemas nista kvalitetno jer se kompanijama to nikako ne isplati...zato nabavljaju i ugradjuju najlosiju klasu materijala u skupocene automobile!!!

to rade i audi,merc,ne samo bmw,samo je pitanje vremena kada ce nesto da zeznu i padnu...ljudi misle da kupuju kvalitet,placaju na destine hiljada evra,a dobiju boflu!!!

mzex

pre 5 godina

@Dejan L
Audi je imao problema sa pucanjem cevi za dovod goriva na dizel motorima a cesto se i zapalio kao posledica toga. Upravo se to desilo mom kolegi na A6 2012 god. Audi nije uradio opoziv radi toga, BMW jeste, u tome je razlika.

Giovanni

pre 5 godina

Citam komentare i shvatam da kod nas vazi jos uvek misljenje od pre 20 godina. Kupis dobar auto, nov ili polovan i vozis ga narednih 20 godina! Danas su toliko skratili taj ciklus da je 5-7 godina optimum a 10 maksimum. A posto su proizvodjaci bas alavi onda gledaju da ustinu i ustede gde god mogu pa im se dese ove brljotine posle 2-3 godine, a cene nikad vise! Kvalitet se moze naci jos kod ponekog azijskog proizvodjaca (ali nije premijum osecaj) dok evropljani i ostali - tesko.

XC 60

pre 5 godina

@XC 60 - vidiš, novi Volvo XC60 je toliko kvalitetan da su na demo modelu, koji su testirali svi novinari Srbije, onom tamno zelenom sa bež kožom unutra, morali da zamene volan, spadala je zaštitna plastika sa zadnjeg levog amortizera, sve je bilo klimavo i pohabano za nepunih godinu dana... Mnogo vode mora da prođe Savom i Dunavom dok Volvo ne dostigne nemce. Na odličnom je putu, novi XC60 je svetlosnu godinu ispred starog, ali mnogo toga mora da se doradi. Testirao, vozio i ja svoj novac ne bih dao za to.
(TNT, 24. oktobar 2018 15:48)
Evo spremaju se zbog tog jednog da opozovu 3 miliona vozila. Čoveče, bio sam na praksi u BMW-u, MB i Volvou, posetio fabrike koje 99,99% populacije videlo nije ni na TV-u, moja firma snabdeva FIAT u Srbiji- da bi dao relevantan komentar na kvalitet moraš dosta toga da znaš, u suprotnom samo lupetaš. Generalni zaključak o kvalitetu ne donosi se na osnovu tvog ličnog iskustva, ukusa ili pojedinačnog slučaja, već na osnovu jasnih sistemskih problema. Pogledaj opozive vodećih svetskih proizvođača, pogledaj VW aferu sa dizelom - Volvo u svojoj filozofiji ima neke druge stvari koje ga izdvajaju od ostatka automobilskog sveta. BMW-u skaka čast na robotizovanom menjaču i na dinamici vožnje (kome je to prioritet), o ostalim detaljima ne bih jer me ogromna većina neće razumeti.

Reziel

pre 5 godina

Ako na sajtu ima vlasnika BMW modela koji bi mogli da budu obuhvaćeni ovim opozivom neka pismeno to pitaju prodavca i domaćeg zastupnika, i neka sačuvaju pismen odgovor da nema potrebe da dovoze automobil na servis.

Kupio sam BMW 116i 2015. nov, kod nas,na kome je posle 36.000 kilometara crkao motor. Servisiran isključivo kod uvoznika, dobio sam obaveštenje da je kvar nastao njihovom krivicom jer nisu odradili "servisnu akciju". Na svu sreću, automobil je bio još dva meseca u garanciji i zamenili su mi ga besplatno. Imao sam više sreće nego pameti. Samo savet za vlasnike da dobrano paze.

CH 530D Touring FL 2017

pre 5 godina

Mene nekako niko nije kontaktirao, ali cu baš da pitam Niederlassung Dielsdorf da li sam u scope-u, pa cu da vam javim za par dana :o)

tako je kako je

pre 5 godina

A sta ja da radim sa mojim polovnim iz 2013 god?
(igor, 23. oktobar 2018 17:05)

Idi brate u ovlašćen servis i traži popravku!

rog

pre 5 godina

Barem opozovu. Menja ti se sta vec treba o njihovom trosku. Ovde u CH su npr Citroen i DS odvojeni. Mene zvala DS garaza da promeni po nalogu kompanije dugmice na volanu, posle predjenih 30 hiljada km na DS5. Pitam coveka zasto, kaze da postoji sansa da se uvuku unutra, da nije postavljeno kako treba. Ja to postujem npr. Videli gresku i dodjite da zamenimo, oni me zvali jer naravno znaju gde su njihovi automobili i kod koga. Biram ja dan i vreme. Sto se tice Bmw-a, kad su vec imali saradnju sa PSA, mogli da ih zamole za neki HDI da nemaju probleme :)
(kako da ne, 23. oktobar 2018 23:36)

Budi realan pa priznaj da je 2.0 hdi u odnosu na 2.0 tdi sto se tice kultivisanosti rada losiji. Probao i jedan i drugi i razlika je u tom smislu ocigledna.

bimmer

pre 5 godina

BMW kao odgovorna kompanija povuče automobile, prizna grešku i ispravi je. Tako to rade ozbiljne kompanije. A ko je taj ko ne pravi greške? Koja kopmanija nema opozive? Samo što neki ćute, i greške i varanja priznaju tek kad ih pritisnu sudskim procesima i pritiskom javnosti, što ih košta milijarde, a neki i najmanje sitnice ispravljaju. To se zove briga o kupcu, to se zove profesionalizam u radu.
A onaj hejter Matić iz Lazarevca, može i dalje da hejtuje, ionako nema pojima o automobilizmu.

TNT

pre 5 godina

@XC 60 - vidiš, novi Volvo XC60 je toliko kvalitetan da su na demo modelu, koji su testirali svi novinari Srbije, onom tamno zelenom sa bež kožom unutra, morali da zamene volan, spadala je zaštitna plastika sa zadnjeg levog amortizera, sve je bilo klimavo i pohabano za nepunih godinu dana... Mnogo vode mora da prođe Savom i Dunavom dok Volvo ne dostigne nemce. Na odličnom je putu, novi XC60 je svetlosnu godinu ispred starog, ali mnogo toga mora da se doradi. Testirao, vozio i ja svoj novac ne bih dao za to.

Bmw

pre 5 godina

Sa njim veciti problemi, pa bio iz 1995 ili 2003 ili 2015. :)
(Replay, 24. oktobar 2018 21:08)

Било да је била 1995-та или 2003-а или 2015-а, Бмв је увек испред "преквалитетног" Аудија. На врху могу само да се смењују Бмв и Мерцедес. Него, како иде са софтверима и оним технолошким чудом 1.4 тси?

rog

pre 5 godina

eto opet a kad alfa puvuce koji autic svi drvlje i kamenje na nju onomad japanci sa tojotom povukli brdo kola a, sad i bmw i sta je zakljucak pa svi grese majku mu....
(KingSRB, 24. oktobar 2018 07:25)

Istina, samo neki manje a neki vise.

TNT

pre 5 godina

@XC 60 - sa najvećim stručnjacima, koji su bili na “praksama” u fabrikama je stvarno bespredmetno raspravljati - teško mi je da se spustim na taj nivo, nemam 16 godina već 3 puta više. Moj komentar je zasnovan na ličnom iskustvu, testiranju i činjenicama, a tvoj na praznom lupetanju, što meni spočitavaš. Ipak, “stručnjače” komponentašu - valjda bi morao da znaš da BMW nema ručne robotizovane menjače u ponudi! SVE svoje AUTOMATSKE menjače BMW kupuje, što od Aisin-a za svoje jeftinije FWD platforme - isti kupuje i Volvo za XC60 - što od ZF-a za sve svoje skuplje RWD i X-drive modele... Ako pogrešno pod robotizovanim menjačem podrazumevaš DCT, BMW tu uzima Getrag. Na kom robotizovanim menjaču onda čestitaš BMW-u? A sad, navali kako lupetam, nemam pojma, uzmi neki dinar od Volvoa SRB za marketing, a pogledaj usput kako Volvo prodavci u SRB privatno voze BMW, to dosta govori...