1. Korejske auto fabrike ugrađuju svoje proizvedene menjače.
    Japanske auto fabrike ugrađuju svoje proizvedene sisteme za ubrizgavanje goriva.
    Japanske auto fabrike ugrađuju svoje proizvedene turbo puhala.
    Japanske auto fabrike ugrađuju svoje proizvedene 4x4 transmisije.

    Koreja odavno spustila takt silaska gotovog auta sa trake na 30 sekundi i ukupno vreme za izradu jednog auta na ispod 20 časova.

    Zaostali i zakržljali Daleki istok, a Evropa napreduje sa BOSCH,ZF,itd.
    (Radovan, 11. oktobar 2018 20:54)

    # Link komentara

  2. (Bmw, 11. oktobar 2018 12:57)
    Alo bre veliki poznavaoci BMWa, E46/5 nije E45 vec E46 kroz (slash, schrägstrich) 5.

    Ova nakaza [link]
    (E39, 11. oktobar 2018 14:55)

    # Link komentara

  3. E46/5 je E46 Compact
    (E39, 11. oktobar 2018 12:02)

    е45 не постоји, никако само е46 у различитим варијантама, у следећој генерацији да, е90, е91...
     (Bmw, 11. oktobar 2018 12:57)

    # Link komentara

  4. Такође не знам шта ти значи е46/5, то још нисам срео "фан-у".
    (Bmw, 11. oktobar 2018 05:56)

    E46/5 je E46 Compact
    (E39, 11. oktobar 2018 12:02)

    # Link komentara

  5. " I tata bi sine" - tamo da radi kad daju i 14 platu. e46 je odlicna osnova za seriju 3 a sve sledece je modifikacija za nove kupce.
    (mirko, 11. oktobar 2018 10:04)

    # Link komentara

  6. kroz par godina turirace ga svaki djilkos po selima kroz srbiju. nikad nece biti ono sto je Audi
     (abraham, 11. oktobar 2018 09:20)

    # Link komentara

  7. ukrali farove od pežoa. poražavajuće.
     (pravda za zirafe, 11. oktobar 2018 08:54)

    # Link komentara

  8. e46 m3 najljepši auto svih vremena i svih svetova i svog vremena od kad se belezi vreme i paralelnih svetova
     (Jagodic.Kistanje., 11. oktobar 2018 08:36)

    # Link komentara

  9. Jesam fan BMW-a od malih nogu, ali ovaj model (G20) je uzas, u rangu E46/5 i E60.
    (sto dalje od ovakvih, 10. oktobar 2018 17:49)

    е46 ужас? Па ти немаш благе везе. То један од најбољих, најуспешнијих и најпродаванијих модела. Са скоро идеалним односом масе напред-назад. Такође не знам шта ти значи е46/5, то још нисам срео "фан-у". Пооготво М верзија е46це је једна од најбољих. Масовност и квалитет је такав да су и данас после скоро 20 година по пожељне по целом свету. Гомила клубова само за е46 је свуда. Ти си фан као што сам ја краљица Тереза.
     (Bmw, 11. oktobar 2018 05:56)

    # Link komentara

  10. au kakva je trojka, sa Trojkom i peticom su ponovo zadali domaci zadatak glavnim konkurentima, 7ica ipak po meni ostaje u senci sad vec 5 godina stare S klase, ali je ona definitivno najelegantnija i sigurno najudobnija, tako da svaka cast bmw-u!! uz duzno postovanje neka se fanovi Audija ne ljute ali to je samo nasminkani passat..
     (Samo Realno, 11. oktobar 2018 01:10)

    # Link komentara

  11. Сви модели им исти и изгледају старомодно!
     (Одговор, 11. oktobar 2018 00:41)

    # Link komentara

  12. Kako ga miluje ?
    (JA i JA, 11. oktobar 2018 00:29)

    # Link komentara

  13. Prvi snimak, momak sa naocarima, 100% ex-YU!!
    (Toxic_Pr, 10. oktobar 2018 23:27)

    # Link komentara

  14. Ludnica. Koji je ovo nivo...
     (Dusan, 10. oktobar 2018 21:31)

    # Link komentara

  15. A cinkanje u kadi....
     (bojan, 10. oktobar 2018 21:30)

    # Link komentara

  16. stari model u Nemackoj krece 33480 eura a novi krece od 40300 eura ipak je to prevelik skok cene za nepunih 9 cm u duzini 7000evra veca cena.uz neki dodatnu opremicu ide na preko 50000 evra .previse i za zapadne kupce.
     (neko iz Nemacke, 10. oktobar 2018 21:25)

    # Link komentara

  17. Prilicno glupavi snimci.
     (Mali Jim, 10. oktobar 2018 19:22)

    # Link komentara

  18. Preskupo, ali ono baš....
    (vaše ime, 10. oktobar 2018 18:57)

    # Link komentara

  19. Meni bi i ova aktuelna generacija serije F dobro legla...
     (C i n i k, 10. oktobar 2018 18:30)

    # Link komentara

  20. Lakirnica koja je nova kostala je 150 mil. eura izgleda kao apoteka,roboti rade 90% posla..savrsenstvo u svakom pogledu.
    (Lala, 10. oktobar 2018 18:19)

    # Link komentara

  21. Impresivna tehnologija, mada mi smiješno izgleda kad ona crnka u bijelim rukavicama trlja po limu i "kao fol" traži nešto!Automobil je fenomenalan u svakom pogledu!
     (M, 10. oktobar 2018 17:58)

    # Link komentara

  22. Jesam fan BMW-a od malih nogu, ali ovaj model (G20) je uzas, u rangu E46/5 i E60.
    (sto dalje od ovakvih, 10. oktobar 2018 17:49)