Ivan
pre 5 godina
golf 4 1.9sdi evo kolega vozi vec 8 godina i kaze nije bas kako je ocekivao ali je zadovoljan. Prosek 6 litara dizela.
Četvrtak, 09.08.2018.
16:00
Izvor: B92
pre 5 godina
golf 4 1.9sdi evo kolega vozi vec 8 godina i kaze nije bas kako je ocekivao ali je zadovoljan. Prosek 6 litara dizela.
pre 5 godina
glof 6 tdi bluemotion - fabricki 3,9 l/100 km, stvarna kombinovana potrosnja 3,9 l/100 km.
prezadovoljan!
stekam pare za sedmicu tdi bluemotion
pre 5 godina
moj golf raspali 2.0 benzin 85 kw trosi penzionerske voznje 10 litara benzina..a one divljačke 20l ..ja ne znam da li ima gore auto od ovoga..niti ide niti udoban,a nista nema da me privuce da ga volim ..vozim ga i mrzim ga...
pre 5 godina
@nenad Vozim Tojotu Rav4 hibrid vec pola godine, presao sam oko 6000 km, potrosnja goriva u proseku 5,9l/100km, po gradu 4,5l/100km. Auto ima 197 ks i 1700kg.
U kom gradu vozis to je isto jako bitno. Meni auris hibrid po Beogradu trosi od 3.5-7 litara kako kad zavisi od mnogo faktora uglavnom je 5lit mozda malo manje 4.8 al ajd nek bude 5. Bas me zanima kako rav4 trosi manje
pre 5 godina
Ne razumem ljude koji ovde tvrde da su ostvarili fabrički deklarisanu potrošnju!
Izgleda da oni u uopšte ne shvataju da su ti rezultati ostvareni dok je vozilo na valjcima i ne mrda uopšte, nema ubrzavanja, usporavanja, ometanja, strujanja vazduha, promena stepeni prenosa...
Nisu proizvođači toliko varali koliko su testovi bili nerealni. Za početak testove treba da rade u stvarnom saobraćaju pa da vidimo rezultate.
(Milan, 11. avgust 2018 05:20)
Milance druze, prilicno si u pravu, samo jos da dodam. Pre potrosnje jos su uzeti neki okvirni parametri. Kao sto je aerodinamika, profil, i vrsta guma, opterecenost, itd... Sve to daje priblizne rezultate, i niko ne daje 100% tacne podatke, ipak reqlna voznja se razlikuje od laboratorijskog testiranja, tako da se pojavljuje razlika u potrosnji. Neki namerno lazu da bi bilo lakse za prodaju, a inace postpje idredjene tolerancije plus i minus, sti ne bi trebalo da bude presudno za prodaju. Neki lazu i do 3 litre (nemci), lazu na testu 100 000km,,lazu na testu izdrzljivosti (Mercedes, BMW), najvise lazu. Manipulacija softverima, manipulacija sa garancijom, manipulacija sa servisima..To je citav spektar prevara i igrarija i uzimanje para na lazne informacije i podatke..
pre 5 godina
Ne razumem ljude koji ovde tvrde da su ostvarili fabrički deklarisanu potrošnju!
Izgleda da oni u uopšte ne shvataju da su ti rezultati ostvareni dok je vozilo na valjcima i ne mrda uopšte, nema ubrzavanja, usporavanja, ometanja, strujanja vazduha, promena stepeni prenosa...
Nisu proizvođači toliko varali koliko su testovi bili nerealni. Za početak testove treba da rade u stvarnom saobraćaju pa da vidimo rezultate.
pre 5 godina
(Maksim & Divizija, 10. avgust 2018 17:03)
Ti imas premisu da svi koji voze japance ili neke druge econobox-ove ne mogu da priuste bolje, ja te razumem jer verovatno tako razmisljas i sam i dajes za vozilo para koliko mozes. Da li mozes recimo da razumes da ima ljudi kojima dati 30-40k eur za auto nema smisla ako radis za evropsku platu kakva god da je ona? Meni je nerazumno dati vise od maksimum 6 mesecnih plata za automobil a licno ne prelazim 3-4 plate. Mozemo sad da pricamo o lizingu i mesecnom placanju ali ti na kraju radis dobar deo svog vremena za taj automobil a to je totalno besmisleno jer postoji mnogo nacina da se vreme potrosi bolje od rintanja za pare koje posle bacis na prevozno sredstvo.
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Mazda CX5, 2.5l automatic
Trosi mi oko 10.5 u gradu. Inace, strava auto, super se vozi, pre njega vozio passata, neuporedivo... Enterijer iznad mnogih premium automobila.
Presao 60.000km za 2 godine, prezadovoljan sam.
pre 5 godina
Zavisi dosta i od goriva i od efikasnosti motora.
Japanci prave relativno dobre motore ali štede na ostalom.
Dobih puno minusa što kažem istinu da se BMW ili Mb ili Audi ili Porche vozi mnogo bolje nego bilo koji Japanac a razlika u potrošnji skoro da i ne postoji.
Razumem da neko voli Japance, voleo i ja, imao dva godinama ali... vreme je bilo da se počne voziti ozbiljan auto u kom se uživa a ne samo da se gleda da li sam potrošio 6litara ili 8.
Jeste CX5 je 50% jeftiniji ili čak 70% od X1 ali koliko para toliko i muzike. Šta očekujete, da vas neko hvali što vozite automobile koji su pravljeni za one koji nemaju da priušte bolje?
Šta, sad treba svi da hvalimo njih jer eto tako treba?
Ko jednom proba i ima premijum vozila bilo koja, ne vraća se na economy class.
Ne zato što je neko iskompleksiran nego što su zaista bolji automobili.
Recimo Lexus je Toyota ali duplo bolji od Toyote... Isto Acura i Infiniti. Ali duplo i košta!!!
Sve što ste U Srbiji uštedeli na gorivu ste platili majstoru ili promenili ranije neki deo zbog puteva ili lošeg održavanja.
Dok sam živeo u Srbiji, 7 godina sam vozio keca jer me nije bilo briga da plaćam ekstra za ništa. Posle sam uzeo Yarisa i bio prezadovoljan. Ali sad da se vratim, mislim da ne bih vozio isto.
pre 5 godina
Uzmite najpažljiviji mogući stil vožnje po Beogradu i to bez velikih gužvi,najekonomičniji benzin,duge relacije, bez upaljene klime,punite do prvog klika na istoj pumpi na istom pištolju i tako merite i uz sve to da je auto noviji sa malom kilometražom i ispravan, pa bez oko 2-3 litra više od fabričke neće mogne.Ovo sam isprobao sa trojkom 2.0 150 konja 2007,1.6 105 konja 2010 i Ford Kugom 1.5 150 konja 2015.A Baron priče da mu auto troši po gradu fabrički a osim lažiranja imate uslove testiranja kao iz Sf filma to da ali za laku noć.
(NIKOLA, 10. avgust 2018 10:04)
Kod mene je obrnuto. Malkice manje trosi nego po katalogu. Gradska bez klime od 5,7 -6 litara...sa klimom bez guzve oko 7 litara dizela..
pre 5 godina
Nova Mazda 3, 2.0 benzinac, 2018. godište, po gradu prosečno 8-9l (10l kad je baš špic), na autoputu 130-140 km/h 6-7l, na običnom putu 5-6l.
pre 5 godina
Do novembra prosle godine sam imao Mazdu 2010 CX-7, automatik 2.5L motor, 4 cilindra non-turbo, kupio je novu. Potrosnja je varirala od 9 do 10L/100Km sa prosekom od 9.5L na komjuteru, voznja oko 50/50 grad i autoput.
Nju sam prodao i kupio novi Nisan Murano, 3.5L motor sa CVT menjacem, 6 cilindara. Kompjuter pokazuje 10.2L prosek do sada i polako se smanjuje kako vreme prolazi, pocevsi od 10.5L
Prosto ne mogu da verujem koliko manje trosi. Cak sam i sam racunao nekoliko puta it tu je negde.
Sto se tice muvanja sa izduvnim gasovima i potrosnjom verujem da to svi rade samo sto su ove uhvatili. Kao i sportisti sa dopingom, svi rade a samo neke uhvate.
pre 5 godina
Mozda zato sto 1.6 motor je iz starog modela trojke, Sky activ nema 1.6 benzinca, taj model i 2.0 su isli redovno i preko 10 litara, pricam za benzince, dizel je dosta stedljiv.
Ovi noviji dosta manje trose.
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Benny Hill malo pre napisa da njemu Mazda 3 1.6 benzin troši 12 po gradu.
Kako duplo veći auto da troši toliko manje?
(berkut, 09. avgust 2018 23:44)
pre 5 godina
@(berkut, 9. avgust 2018 23:44)
Noviji motori generalno trose manje, ima tu svega i svacega, deaktivacije cilindara, jurenje manje emisije stetnih gasova sto je direktno povezano sa potrosnjom a sve na racun elasticnosti i snage itd. Pa samo kod sebe kad pogledam na dve generacije istog hyundaija iste zapremine motora razlika ide oko litar u korist novijeg, moze i vise, narocito po gradu. Takodje vecina vozi raspale krsine, kad auto krene da trosi vise goriva nego kad je nov. Lepo uzmes auto star do 3 godine ispod 100k km, i onda ga vozi lagano i videces da fabricke potrosnje su ostvarive ili skoro ostvarive. Druga je prica sto niko ne moze tako da vozi i sto smo svi Sumaheri, podivljali, da pokazemo kako su nase masine najbolje i najjace.
pre 5 godina
Procitajte na stranici Mazda na kojoj verziji se mjerila potrosnja. Mislim da se zove Edition Zero. Model bez idje iceg, al oni to barem napisu.
pre 5 godina
Neka mi neko objasni zbog čega dobijam minuse ako napišem da moj Accord 2.0 benzinac troši po gradu tačno koliko piše u katalogu. 10.9. I to vožnje uglavnom po starom Beogradu... Sta ne svidja vam se? Puno je? Ne verujete? Molim objašnjenje?
pre 5 godina
Vozim Tojotu Rav4 hibrid vec pola godine, presao sam oko 6000 km, potrosnja goriva u proseku 5,9l/100km, po gradu 4,5l/100km. Auto ima 197 ks i 1700kg.
pre 5 godina
Uzmite najpažljiviji mogući stil vožnje po Beogradu i to bez velikih gužvi,najekonomičniji benzin,duge relacije, bez upaljene klime,punite do prvog klika na istoj pumpi na istom pištolju i tako merite i uz sve to da je auto noviji sa malom kilometražom i ispravan, pa bez oko 2-3 litra više od fabričke neće mogne.Ovo sam isprobao sa trojkom 2.0 150 konja 2007,1.6 105 konja 2010 i Ford Kugom 1.5 150 konja 2015.A Baron priče da mu auto troši po gradu fabrički a osim lažiranja imate uslove testiranja kao iz Sf filma to da ali za laku noć.
pre 5 godina
Avensis 2004 1.8 benzinac presao 300k. Autoput 120-140 7-8l. Na magistrali ide ispod 6l. Ne vozim agresivno i uglavnom postujem ogranicenja. Trosi ulje ali to je zanemarljiv trosak.
Ne znam za gradsku sta da kazem. Nije isto gradska po nisu polupraznim bulevarima i gradska u spicu od autokomande do slavije.
pre 5 godina
Qashkai 1.5 dci stvarno trosi malo,po regionalnim putevima na oko 1500 obrtaja kad se vozi pokazuje 3.8l potrosnju.
pre 5 godina
Renault megane karavan 1500, 2004 , nas 4 + pola kuce, autoput do grcke , prosek 120 km/h, klima, 4.7 l/km. Pozdrav !
pre 5 godina
@Maksim & Divizija
Ti u Mazdu nisi seo
pre 5 godina
Da sada mi se cini da su Francuzi najkorektniji, u katalogu za 407 2.0 benzinac pise da je gradska voznja 11,6L, tu se negde i krece nekad litar manje nekad litar vise. Na magistralnom do 90km/h trosi 6-6.5L bez divljanja. Ali sve zavisi od stila voznje. Ako se stisne minimum 2L vise u svakoj kategoriji.
pre 5 godina
Lokalni Japanci masovno izvrsavaju harakiri!
pre 5 godina
Ja samo ne znam ko je te njihove podatke i uzimao za ozbiljno, ikad? Ti podaci su relevantni isto koliko i snaga motora, jedino što kod snage kupac zna da nikada ne može više, a kod potrošnje ili zagađenja zna da ne može manje od deklarisanog.
Najvažniji problem je što su države na osnovu tih, u suštini lažnih (reklamnih) podataka uzimale realne pare od kupaca na ime taksi.
pre 5 godina
Ko o cemu, Srbin o Japancevom postenju...
pre 5 godina
U Srbiji je već odavno postalo stvar folklora lagati o potrosnji kola,nebitno marka i pogonsko gorivo .I najnovija stvar,meni baterija telefona drži bar 3 dana ?
pre 5 godina
Vozio sam godinu dana accord 2,4. Po Beogradu mi je tukao 16-18. Na otvorenom je mogao i ispod 10.
Ali je i lepo isao.
pre 5 godina
Возим трећу тројку.
Прва из 2004 је била 1,6 бензин. Лепа за своје време али је мотор био страшно килав и доста је трошила, мени по БГ 11-13.
Друга је била 1,6 дизел из 2011 (CD 115). Та је заиста била одлична. Мотор фантазија. Са њом сам прегазио преко 150 хиљада у срећи.
Прошле године сам узео 1,5 дизел (CD 105). Неспорно је боља по многим стварима,па и опреми, али онај 1,6 дизел ми је био бољи, потентнији, имао је и већи момент, а није ни трошио више.
Д амогу да вратим време,опет бих узео ону CD 115.То им је најбољи мотор који су направили.А троши као упаљач.
Са садашњом сам имао пех летос у Грчкој.Пробих гуму,а сет за репарацију није одрадио оно што кажу да хоће.
pre 5 godina
Svi proizvođači u svetu lažu o potrošnji.
pre 5 godina
Moj accord 2.0 troši tačno u desetu po gradu. Katalog 10.9, nisu slagali ama baš ni malo! Uzdravlje
pre 5 godina
Ljudi, vozim Avensisa 2.0 d4d i potroši mi sve što mu naspem!
pre 5 godina
Neko od vozača Mazde se hvalio kako nema tog Nemca koji će u toj klasi da toliko troši...
Slažem se.
Ali nema ni te Mazde koja će da se vozi i pruži uživanje u vožnji kao BMW ili Mb ili Audi ili Porche.
Ako bih gledao na suvu uštedu onda ne bih uživao u vožnji ni malo ali reda radi probao sam moj X1 da vidim koliko malo će da troši na autoputu. Ograničenje 65milja, cruise control i vožnja od oko 200 milja.
Kompjuter kaže potrošnja 6 litara benzina.
Kada se vozi normalnije i ne penzionerski i škrtaroški onda ta ista deonica donosi potrošnju od oko 8,5 litara.
Grad oko 11. To je to realna slika.
Da ne pominjem uživanciju u iskustvu vožnje BMW-a...
Verovatno bih vozio Kiu da sam hteo štednju goriva...
pre 5 godina
Vozim Hondu CRV, 2.4l, 184ks i van grada troši 7.1L (sa uključenom klimom na 35 stepeni), sto je manje nego u katalogu.
pre 5 godina
Moja Mazda 6 trosi 9.5L ,ali sa motorom od 2.5l benzinac 180hp...
Sto smatram skroz korektnom potrosnjom za taj motor...
pre 5 godina
Šta ste očekivali od 1,2 motora u takvom autu, nego da na autoputu srče kao blesav. Pa sa njim ako pređete 130 km/h, duša mu je u nosu!
pre 5 godina
Dajte imena modela i to brzo, uskoro mi izlazi iz garancije pa ako mogu da izvučem nešto.
pre 5 godina
nije mi jasno što se čudite kad je čovek napisao da mu benzinac 1.6 u gradu ne troši ispod 10l. Meni do sada ni jedan benzinac u vožnji po centru bg nije trošio ispod te vrednosti.
pre 5 godina
Koja se ovde kolicina hejta moze naci, strasno, interesantno da nekoliko komentatora na svakom tekstu pljune po nekom, pogotovo npr ua japan, ua koreja, ua italija i sl... Ljudi jel imate akcije u tim brendovima kad toliko ostrasceno razmisljate? Ono sto mene zanima je da li su samo naveli manju potrosnju(sto rade svi, ali bukvalno svi, oduvek, i dalje), ili su ugradili neki prevarantski softver sa ciljem obmane, kao neki? Nije ista stvar.
(Gladijajator, 09. avgust 2018 19:53)... slazem se, tebi napisu da treba manje da trosi pa ti placas vise, a softver sa ciljem obmane ti obezbedi manje takse za ekologiju pa time i jeftiniju registraciju za tebe kao kupca! Stvarno nije ista stvar.
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Benny Hill malo pre napisa da njemu Mazda 3 1.6 benzin troši 12 po gradu.
Kako duplo veći auto da troši toliko manje?
pre 5 godina
Varaju svi na tome, oduvek. Tj nije da varaju vec oni te rezultate postizu bukvalno u ‘laborotorijskim’ uslovima. Sve na vrhunskom mestu, sve kako treba i test. Tako npr Citroen odradi potrosnju prosek 5,5 za DS5 2.0 hdi 180ks 2015-to a ja ne mogu da spustim manje od 6,8 litara i to sam samo jednom testirao i nikad vise jer je smor militi po putu, sporo ubrzavati itd. Znaci to sam samo radio da vidim koliko moze. Mozda bih jos malo spustio da nisam gasio start/stop. Ali ne mogu da kazem nista. Kao prvo meni potrosnja ide vise jer moj nema ‘17-ice gume sa kojim testiraju, vec ima 19 inca. Guma takodje utice, pogotovo ako nije proizvodjac isti kao sto kompanija testira. Fabricki je sa Michelin, ja sam mu prvom zamenom stavio Vredestein, pricam o letnjim. Cena je bila slicna, ali su mi rekli kako je Vredestein bolja guma. E, sad...Meni je uglavnom prosek oko 7,6-7,8 jer ne stedim auto. Tj ponekad preterujem i dajem pun gas iako znam da cu ubrzo kociti, a sve to dize potrosnju. Pritom auto je tezak 1600kg, kada ga stalno cimate, gas, kocenje, verujem da je ta potrosnja i okej. Uglavnom nema sanse da izvucete potrosnju koju je deklarisao proizvodjac jer oni to rade u vrhunskim uslovima. Niti treba da se ljutite jer ne mozete jer znate da oni to rade u vrhunskim uslovima, a vi ste odjednom u gradu u 17h u spicu kreni, stani, pa pun gas, pa koci...Sve to dize potrosnju.
pre 5 godina
Ovaj specijalac sa mazdom 3 iz 2004. najblaze receno lupa gluposti... Imam istu 1.6b,doduse jedno 3 godine mladju, i imam situaciju da sam uspeo na otvorenom da spustim protosnju ispod fabricke (fabrika 5,8 otvoren,ja sam sa klimom i doduse laganom voznjom 80-90km/h uspeo 5,7,mereno od cepa do cepa),no ovako u glavi racunam kao 6 na otvorenom. Sve je do tezine noge na gasu. Slazem se jedino da u gradu ume da popne,ali Nikada nije presla 10,cak ni 9,5...uglavnom oko 8,5 (sto je opet nesto malo vise nego sto fabrika kaze) Sigurno da moze preko 10-11 ako se vozi divljacki,ali to bi bio slucaj i sa dizelom... Sve u svemu ne bunim se,jer je auto olicenje kvaliteta.. vec skoro 3 bezbrizne godine sa preko 60000km predjenih i redovnim odrzavanjem... Sve preporuke za 1.6 benzinac (made in Hiroshima),a 1.6d izbegavati (Pezoov hdi,nesto poboljsan,ali ne bih se uputio na duzi put sa njim ispod haube) pozz
pre 5 godina
Znate li vi kako se testira poteošnja vozila? Test teaje cela dva minutabu vazdušnom tunelu. Uslovi su takvi da skoro nema otpora vazduha. svega 10-20 sekundi traje testiranje pri brzini od 120 km/h i 10 sek na 80-100. Ostalo vreme se testira na 40-60 km/h. A nigde se ne spominje gradska voznja kreni-stani, semafori, zakrčene ulice. Meni je AstraGl G 2.0 dti trošila 5.2-5.5 na otvorenom putu do brzine od 90km/h što je bilo u redu. U gradu je išlo do 9 litara. Ali po fabričkom testiranju piše 7 litara. Nikad mi nije bilo jasno gde odu ona 2 litra.
pre 5 godina
@jelena: to je zato što stalno voziš u drugoj.
pre 5 godina
Imao sam Mazdu 3...2004 godine...1.6 benzinac...oficialno trebao trositi 7.7 l po gradu a nikad nisam mogao manje od 10l najbolji scenario...a obicno 11 ili 12l na 100km
(Benny Hill, 09. avgust 2018 16:31)
12 Litara na 100 km pa to je 2 000 dinara???
Auuu Mile - To je 20 dinara po pređenom kilometru - Plus održavanje,redovni servisi,kvarovi,gume,registracija.....
Prijatelju jeftinije je voziti se taxijem nego posedovati tu Mazdu.
Da je neki Tuareg,X5 ili Q7 pa da i razumem ali Mazda 3 pa to je bickl.
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
@jelena
Ako si udata koliko si mužu rekla da si imala momaka pre njega, hehe, žene su čudo.
pre 5 godina
Jedini koji nisu lagali su bili proizvodjači Zastave. 7 litra pa to ti je.
pre 5 godina
Ipak nije većina, svi oni prodaju daleko manje automobila od Toyote i Honde koji nisu pomenuti u ovom tekstu.
(Sasa, 09. avgust 2018 17:36)
koji nisu...ali to ne znaci da nece i njih spomenuti,mozda jos kod njih traju istrage...
pre 5 godina
Kupio nov Qashqai prošle godine benzinac 1,2, vozim lagano a kombinovana potrošnja mi ne ide ispod 7,2, dok u prospektu stajalo 5,8. Na autoputu preko 8. Ostalo sve ok, samo da su podaci bili bar približni, uzeo bi dizelaša. Sad mi dođe da ih tužim.
Sa druge strane drugar prošle nedelje dođe iz Nemačke sa novim benzincem 2.0 VW Arteonom, ne štedi ga i troši mu ravno 7 litara.
pre 5 godina
Vozim hondu sa 140ks, i verujte u brosuri sigurno ne pise da trosi 4,2l/100km u gradu.. Kao sto tvrde neki evropski proizvodjaci. Realna potrosnja se razlikuje u odnosu na katalosku, sigurno, ali u daleko manjem procentu u odnosu na navike ostalih proizvodjaca.
(lenstina, 09. avgust 2018 17:29
I ja vozim HONDU 140 ks. Diesel. Pise da u gradu trosi 6,6 litara, ja prelazim 5,7-6 litara po normanom saobracaju, kad nema guzve u gradu. Klima trosi litru vise, tako da kad ukljucim klimu naidje i na 7 litara po gradu.
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
Bravo jelena.Samo to sto pricas je apsolutno nemoguce.Ti testovi su izvodjeni u najboljim mogucim uslovima za malu potrosnju,cak se do skoro ta potrosnja merila na valjcima.Mozda poredis kombinovanu sa gradskom fabrickom potrosnjom.
pre 5 godina
@(., 9. avgust 2018 16:44)
Eto imam dva komada i30 karavane 1.4 benzince i preko 9 u bg nisam video i to zimi, mereno cep, bord malo laze, najcesce oko pola litra u odnosu na cep, ali ponekad desi da pokaze i vise od cepa, samo retko. Deklarisane potrosnje mogu da postignem penzionerskom voznjom po gradu bez upadanja u spic i pola sata kreni stani, znaci bez tih ekstremnih zastoja, ali sa semaforima i pesackim prelazima itd., dok na otvorenom i autoputu bez problema. Na spritmonitor sam medju losijima sa potrosnjom, a medju ljudima koje poznajem a voze i30 sam medju boljima, pa sad...
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
pre 5 godina
Au sta je sad ovo, ljubitelji japanaca na aparatima?
pre 5 godina
Birokrati i ekoteroristi maltretiraju privatni biznis i dižu cene krajnjim potrošačima. Sav taj državno aktivistički kriminal bi jednog dana trebalo da završi iza reštaka zbog svih svinjarija "za naše dobro".
pre 5 godina
Koja se ovde kolicina hejta moze naci, strasno, interesantno da nekoliko komentatora na svakom tekstu pljune po nekom, pogotovo npr ua japan, ua koreja, ua italija i sl... Ljudi jel imate akcije u tim brendovima kad toliko ostrasceno razmisljate?
Ono sto mene zanima je da li su samo naveli manju potrosnju(sto rade svi, ali bukvalno svi, oduvek, i dalje), ili su ugradili neki prevarantski softver sa ciljem obmane, kao neki? Nije ista stvar.
pre 5 godina
@lenstina japanci troše manje od nemaca zato sto davite dok vozite. Preticete šleper na autoputu sa 95kmh, vozite magistralom 60kmh... pa kako da trosi? Nijedan auto ne trosi ako se tako vozi
pre 5 godina
@xy
Jedini je problem sto ljubitelje Nemaca imaš na ulici koliko hoćes,voze svoje Nemce.ljubitelje Japanaca imaš samo ma netu,na ulici trč trč pa japanac.Znaci brojčano nadjacani ?
pre 5 godina
Хонда. Соиширо Хонда.
pre 5 godina
Mislim da većina ne želi da prihvazi objektivne činjenice. Za bilo kojeg proizvođača. Testo se rade u kontrolisanim uslovima. Naše svakodnevne navike i situacije u kojima se nalazimo nisu iste. Ubrzacanje i kočenje, temperaturne razlike i pritisvi koji se javljaju zbog vremenskih prilika, vožnja ili rad motora na leru... prosto je nemoguće da isti automobil u različitim uslovima troši kako fabrika propisuje! A pri tom naravno, ima i štelovanja na papiru da bi se bolje prodalo.
pre 5 godina
Ja mogu da razumem zasto proizvodjaci lazu o potrosnji, ali zasto lazu korisnici, mi vozaci, e to mi je vecita enigma! Kad cujem po slavama i rodjendanima, kako nekome njegov 15 godina star kontejner, trosi 2 litre manje od fabricke dok je bio nov, presedne mi prasetina! Imam utisak da nekima cak NIS dodje 200 eura mesecno!
pre 5 godina
Test potrošnje goriva. To je veoma rastegljiva kategorija. Ja moj automobil mogu da vozim u dijapazonu od 7l na 100 km, pa do 12l na 100km. Sve zavisi od načina vožnje, konfiguracije terena po kojem se vozi, godišnjeg doba, brzine kojom se vozi, da li je gradska vožnja ili je po autoputu i kvaliteta benzina koji se sipa u auto. Kvalitet benzina moze da utiče i do 20% na povećanje potrošnje goriva. Zimi kola troše viša do 10%, jer kasnije, zbog hladnoće, motor postiže radnu temperaturu. Dakle, svaki proizvođač osmisli neku svoju vrstu testa i na osnovu rezultata takvih, unapred definisanih testova, deklarišu se podaci o potrošnji.
pre 5 godina
rade@"U Americi i Australiji DRZAVA testira automobile i daje potrosnju"
Teske komunjare ti Ameri i Ozi. To bi sve trebalo ostaviti trzistu i ono bi se samo dovelo do balansa.
pre 5 godina
Meni je Svejedno koliko će trošiti 1l ili 2l više to je zanemarljivo. Šta bi bilo da oni ne laziraju, niko onda neće kupovati japanska vozila (što troše kao više od npr Nemaca) moraju da se prilagođavaju
pre 5 godina
Hahahaha Nissan laze već 30godina. Na kraju ima da se ispostavi da Ameri muvaju još od modela T i da Nemci nisu imali drugog izbora nego da se priključe grupi da ostanu u trendu...
pre 5 godina
Toyota RAV 4 2,2 Diesel.Potrosnja 6,4 L na 100km.Prezadovoljan a ovakve vesti mora pustiti neko iz VW zato sto je prodaja Japanaca znatno skočila pa se vidi trn u oku i mogući problemi za iste proizvodjače.
pre 5 godina
Vozim NISSAN NOTE 1.6 benzin, katalog kaže: 8.5 grad, 6.5 regionalni, 7.5 autoput. Realno posle 10 godina eksploatacije je: isto kao u katalogu, osim grada, gde zna da bude i 10 L/100 Km.
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
probaj se nekad s njim malo i provozati,pa ce potrosnja ziher biti veca od tvornicke....
pre 5 godina
Nemci varaju 5 godina a ovi varaju poslednjih 30 godina.
pre 5 godina
Vozim mazdu 3 sport GX, pre neki dan merim. 200 km, 10 posto te kilometraže je bilo kroz grad a na autoputu prosek između 120-130 km/h, sa A/C ukljucenim, trošio je 6.1 na 100 km. Inače je 5.5 bez klime i to je što je Mazda reklamirala.
pre 5 godina
Kde je Toyota? Nema je!
pre 5 godina
A zasto neki misle da je iznenadjujuce sto Japanci laziraju? Sto su oni bolji pd Nijemaca? Zato sto su imali kamikaze, kao ISIL, ili sto rade harakiri? To samo pokazuje njihovu ludost. Rijec je o nemilosrdnoj kapitalistickoj zemlji koja radi profita ne bira sredstva. Isto kao i svi ostali. Bogati.
pre 5 godina
Moja Mazda 6 (dizel) trosi po gradu 6,5l. Na autoputu, vozena do 120km/h u 6-oj brzini 4,5 do 5,0l. Koliko zagadjuje okolinu (EURO 5) ne znam. Verovatno manje od jednog Boinga na nebu, ili neke termoelektrane na ugalj.
pre 5 godina
U Americi i Australiji DRZAVA testira automobile i daje potrosnju. Prizvodjaci nemaju veze sa cifrom.
pre 5 godina
Vozim hondu sa 140ks, i verujte u brosuri sigurno ne pise da trosi 4,2l/100km u gradu.. Kao sto tvrde neki evropski proizvodjaci. Realna potrosnja se razlikuje u odnosu na katalosku, sigurno, ali u daleko manjem procentu u odnosu na navike ostalih proizvodjaca.
pre 5 godina
Ipak nije većina, svi oni prodaju daleko manje automobila od Toyote i Honde koji nisu pomenuti u ovom tekstu.
pre 5 godina
Ponovite brzo pet puta ime i prezime direktora Subarua.
pre 5 godina
Eto ga sad. Verovao sam da Japaneri nemogu sebi tako nesto da dozvole. Sta ti je glad za profitom, odnosno pohlepa. Slama etiku. Kada Japanci varaju zbog pohlepe, svet je otisao dodjavola. Sada bi bilo globalno korisno da se napravi iscrpna, kvalitetna svetska studija sa genezom kada je sve pocelo, ko je predvodio, razlozi, ko je odgovoran idr. Tako bi svet nesto naucio. To se naravno nece dogoditi. Zivimo u svetu brzog novca, napumpanih berzi, derivata, krupnih prevara. Odavno smo presli granicu povratka. Kola ce se slomiti, samo je pitanje na kojoj generaciji.
pre 5 godina
I gde su sad pasionirani obozavatelji Japanskog kvaliteta i vozila? Pa svi su oni isti, to je biznis za njih nego mi ne kapiramo.
pre 5 godina
Japančerosi su mala deca, kad se radi o potrošnji goriva, u odnosu na Nemce. Koliko pratim Francuzi su najobjektivniji, naročito Reno, ali ako voziš po propisima.
pre 5 godina
Imam neki osećaj da svaki proizvođač automobila lažira neke testove. Ne samo na zagađenje i potrošnju. Neko manje, neko više. Kakvih tek muljanja ima sa testovima u proizvodnji hrane, pića, sredstava za higijenu, kozmetike bolje i da ne znam.
pre 5 godina
Ma nije moguce,prepodobni i preposteni japanci,bogovi,najbolji,zar oni!?Ma to samo germani truju,ovi ispustaju parfeme za decu cveca...Joj,licemeri i prevaranti najveci,ajde sad nasi ljubitelji japanaca spasite cast...
pre 5 godina
E gde su sad hejteri Audija, VW i Mercedesa?
pre 5 godina
Sem Toyote, oni prociscavaju vazduh.
pre 5 godina
Što dalje implicira da su zahtevi vlada o toliko niskim zagađenjima nerealna.
pre 5 godina
ko je kupio nov neki model od ovih proizvodjaca, tuzba brale i eto.... ?
pre 5 godina
Nemojte ovakve stvari objavljivati, zaratice se u Srbiji - Japanci protiv Nemaca... Gore bi bilo nego partizani protiv cetnika pre 70 godina.
pre 5 godina
A zašto bi bilo drugačije? I Japanci su samo ljudi od krvi i mesa ... Uostalom, i svetska istorija je to pokazala.
pre 5 godina
Imao sam Mazdu 3...2004 godine...1.6 benzinac...oficialno trebao trositi 7.7 l po gradu a nikad nisam mogao manje od 10l najbolji scenario...a obicno 11 ili 12l na 100km
pre 5 godina
Pa naravno!
Još samo da idolopoklonici "neuništivih" Japanaca to shvate.
Ja sam vozio Tojotu i Hondu godinama i sijaset drugih Japanskih vozila na kraće vreme. Od kako ne vozim Japance više, vozački sam se preporodio.
Ljudi ne shvataju da cela auto industrija U Japanu je napravljena na Američkim platformama posle '45.
Kao Korola je bolja od Fokusa...
ili Kamri od Mondea...
Sve je to isto s**nje...
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
pre 5 godina
jasno ko dan svi su lazirali i VW, Fiat... uskoro pada PSA grupa kao i Ford...
pre 5 godina
Naucili od drzava gde je nemacki jezik #1 da se samo varanjem moze uspeti u biznisu
pre 5 godina
Honda i Toyota?
pre 5 godina
Ljudi, ajde molim vas napisite ko ne laze za potrosnju? Japanci, Nemci lazu, vozio sam ih i znam da trose dosta vise, najvise laziraju za gradsku voznju, naravno. Neka dodju u neki veliki grad i izmere ne na periferiji nekih varosica. Korejanci takodje, benzinci gutaju po 12 u BG a pise do 8. Ne znam jos za Francuze?
pre 5 godina
Dodavanje Mazde na rastuc?u listu automobila koji varaju u rezultatima emisije i podatke o ekonomičnosti potrošnje goriva je razočaravajuc?e.
Slazem se.
pre 5 godina
Nemojte ovakve stvari objavljivati, zaratice se u Srbiji - Japanci protiv Nemaca... Gore bi bilo nego partizani protiv cetnika pre 70 godina.
pre 5 godina
U Americi i Australiji DRZAVA testira automobile i daje potrosnju. Prizvodjaci nemaju veze sa cifrom.
pre 5 godina
Imam neki osećaj da svaki proizvođač automobila lažira neke testove. Ne samo na zagađenje i potrošnju. Neko manje, neko više. Kakvih tek muljanja ima sa testovima u proizvodnji hrane, pića, sredstava za higijenu, kozmetike bolje i da ne znam.
pre 5 godina
Ipak nije većina, svi oni prodaju daleko manje automobila od Toyote i Honde koji nisu pomenuti u ovom tekstu.
pre 5 godina
Ponovite brzo pet puta ime i prezime direktora Subarua.
pre 5 godina
Vozim hondu sa 140ks, i verujte u brosuri sigurno ne pise da trosi 4,2l/100km u gradu.. Kao sto tvrde neki evropski proizvodjaci. Realna potrosnja se razlikuje u odnosu na katalosku, sigurno, ali u daleko manjem procentu u odnosu na navike ostalih proizvodjaca.
pre 5 godina
Eto ga sad. Verovao sam da Japaneri nemogu sebi tako nesto da dozvole. Sta ti je glad za profitom, odnosno pohlepa. Slama etiku. Kada Japanci varaju zbog pohlepe, svet je otisao dodjavola. Sada bi bilo globalno korisno da se napravi iscrpna, kvalitetna svetska studija sa genezom kada je sve pocelo, ko je predvodio, razlozi, ko je odgovoran idr. Tako bi svet nesto naucio. To se naravno nece dogoditi. Zivimo u svetu brzog novca, napumpanih berzi, derivata, krupnih prevara. Odavno smo presli granicu povratka. Kola ce se slomiti, samo je pitanje na kojoj generaciji.
pre 5 godina
I gde su sad pasionirani obozavatelji Japanskog kvaliteta i vozila? Pa svi su oni isti, to je biznis za njih nego mi ne kapiramo.
pre 5 godina
Japančerosi su mala deca, kad se radi o potrošnji goriva, u odnosu na Nemce. Koliko pratim Francuzi su najobjektivniji, naročito Reno, ali ako voziš po propisima.
pre 5 godina
Ljudi, ajde molim vas napisite ko ne laze za potrosnju? Japanci, Nemci lazu, vozio sam ih i znam da trose dosta vise, najvise laziraju za gradsku voznju, naravno. Neka dodju u neki veliki grad i izmere ne na periferiji nekih varosica. Korejanci takodje, benzinci gutaju po 12 u BG a pise do 8. Ne znam jos za Francuze?
pre 5 godina
A zašto bi bilo drugačije? I Japanci su samo ljudi od krvi i mesa ... Uostalom, i svetska istorija je to pokazala.
pre 5 godina
Imao sam Mazdu 3...2004 godine...1.6 benzinac...oficialno trebao trositi 7.7 l po gradu a nikad nisam mogao manje od 10l najbolji scenario...a obicno 11 ili 12l na 100km
pre 5 godina
Što dalje implicira da su zahtevi vlada o toliko niskim zagađenjima nerealna.
pre 5 godina
Ljudi, vozim Avensisa 2.0 d4d i potroši mi sve što mu naspem!
pre 5 godina
Sem Toyote, oni prociscavaju vazduh.
pre 5 godina
Naucili od drzava gde je nemacki jezik #1 da se samo varanjem moze uspeti u biznisu
pre 5 godina
Honda i Toyota?
pre 5 godina
Ja mogu da razumem zasto proizvodjaci lazu o potrosnji, ali zasto lazu korisnici, mi vozaci, e to mi je vecita enigma! Kad cujem po slavama i rodjendanima, kako nekome njegov 15 godina star kontejner, trosi 2 litre manje od fabricke dok je bio nov, presedne mi prasetina! Imam utisak da nekima cak NIS dodje 200 eura mesecno!
pre 5 godina
Jedini koji nisu lagali su bili proizvodjači Zastave. 7 litra pa to ti je.
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
pre 5 godina
E gde su sad hejteri Audija, VW i Mercedesa?
pre 5 godina
jasno ko dan svi su lazirali i VW, Fiat... uskoro pada PSA grupa kao i Ford...
pre 5 godina
Pa naravno!
Još samo da idolopoklonici "neuništivih" Japanaca to shvate.
Ja sam vozio Tojotu i Hondu godinama i sijaset drugih Japanskih vozila na kraće vreme. Od kako ne vozim Japance više, vozački sam se preporodio.
Ljudi ne shvataju da cela auto industrija U Japanu je napravljena na Američkim platformama posle '45.
Kao Korola je bolja od Fokusa...
ili Kamri od Mondea...
Sve je to isto s**nje...
pre 5 godina
Ma nije moguce,prepodobni i preposteni japanci,bogovi,najbolji,zar oni!?Ma to samo germani truju,ovi ispustaju parfeme za decu cveca...Joj,licemeri i prevaranti najveci,ajde sad nasi ljubitelji japanaca spasite cast...
pre 5 godina
Dodavanje Mazde na rastuc?u listu automobila koji varaju u rezultatima emisije i podatke o ekonomičnosti potrošnje goriva je razočaravajuc?e.
Slazem se.
pre 5 godina
U Srbiji je već odavno postalo stvar folklora lagati o potrosnji kola,nebitno marka i pogonsko gorivo .I najnovija stvar,meni baterija telefona drži bar 3 dana ?
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
@jelena
Ako si udata koliko si mužu rekla da si imala momaka pre njega, hehe, žene su čudo.
pre 5 godina
Test potrošnje goriva. To je veoma rastegljiva kategorija. Ja moj automobil mogu da vozim u dijapazonu od 7l na 100 km, pa do 12l na 100km. Sve zavisi od načina vožnje, konfiguracije terena po kojem se vozi, godišnjeg doba, brzine kojom se vozi, da li je gradska vožnja ili je po autoputu i kvaliteta benzina koji se sipa u auto. Kvalitet benzina moze da utiče i do 20% na povećanje potrošnje goriva. Zimi kola troše viša do 10%, jer kasnije, zbog hladnoće, motor postiže radnu temperaturu. Dakle, svaki proizvođač osmisli neku svoju vrstu testa i na osnovu rezultata takvih, unapred definisanih testova, deklarišu se podaci o potrošnji.
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
probaj se nekad s njim malo i provozati,pa ce potrosnja ziher biti veca od tvornicke....
pre 5 godina
Hahahaha Nissan laze već 30godina. Na kraju ima da se ispostavi da Ameri muvaju još od modela T i da Nemci nisu imali drugog izbora nego da se priključe grupi da ostanu u trendu...
pre 5 godina
ko je kupio nov neki model od ovih proizvodjaca, tuzba brale i eto.... ?
pre 5 godina
Znate li vi kako se testira poteošnja vozila? Test teaje cela dva minutabu vazdušnom tunelu. Uslovi su takvi da skoro nema otpora vazduha. svega 10-20 sekundi traje testiranje pri brzini od 120 km/h i 10 sek na 80-100. Ostalo vreme se testira na 40-60 km/h. A nigde se ne spominje gradska voznja kreni-stani, semafori, zakrčene ulice. Meni je AstraGl G 2.0 dti trošila 5.2-5.5 na otvorenom putu do brzine od 90km/h što je bilo u redu. U gradu je išlo do 9 litara. Ali po fabričkom testiranju piše 7 litara. Nikad mi nije bilo jasno gde odu ona 2 litra.
pre 5 godina
nije mi jasno što se čudite kad je čovek napisao da mu benzinac 1.6 u gradu ne troši ispod 10l. Meni do sada ni jedan benzinac u vožnji po centru bg nije trošio ispod te vrednosti.
pre 5 godina
Moja Mazda 6 trosi 9.5L ,ali sa motorom od 2.5l benzinac 180hp...
Sto smatram skroz korektnom potrosnjom za taj motor...
pre 5 godina
Imao sam Mazdu 3...2004 godine...1.6 benzinac...oficialno trebao trositi 7.7 l po gradu a nikad nisam mogao manje od 10l najbolji scenario...a obicno 11 ili 12l na 100km
(Benny Hill, 09. avgust 2018 16:31)
12 Litara na 100 km pa to je 2 000 dinara???
Auuu Mile - To je 20 dinara po pređenom kilometru - Plus održavanje,redovni servisi,kvarovi,gume,registracija.....
Prijatelju jeftinije je voziti se taxijem nego posedovati tu Mazdu.
Da je neki Tuareg,X5 ili Q7 pa da i razumem ali Mazda 3 pa to je bickl.
pre 5 godina
Moja Mazda 6 (dizel) trosi po gradu 6,5l. Na autoputu, vozena do 120km/h u 6-oj brzini 4,5 do 5,0l. Koliko zagadjuje okolinu (EURO 5) ne znam. Verovatno manje od jednog Boinga na nebu, ili neke termoelektrane na ugalj.
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Benny Hill malo pre napisa da njemu Mazda 3 1.6 benzin troši 12 po gradu.
Kako duplo veći auto da troši toliko manje?
pre 5 godina
Šta ste očekivali od 1,2 motora u takvom autu, nego da na autoputu srče kao blesav. Pa sa njim ako pređete 130 km/h, duša mu je u nosu!
pre 5 godina
Vozim NISSAN NOTE 1.6 benzin, katalog kaže: 8.5 grad, 6.5 regionalni, 7.5 autoput. Realno posle 10 godina eksploatacije je: isto kao u katalogu, osim grada, gde zna da bude i 10 L/100 Km.
pre 5 godina
Toyota RAV 4 2,2 Diesel.Potrosnja 6,4 L na 100km.Prezadovoljan a ovakve vesti mora pustiti neko iz VW zato sto je prodaja Japanaca znatno skočila pa se vidi trn u oku i mogući problemi za iste proizvodjače.
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
pre 5 godina
@lenstina japanci troše manje od nemaca zato sto davite dok vozite. Preticete šleper na autoputu sa 95kmh, vozite magistralom 60kmh... pa kako da trosi? Nijedan auto ne trosi ako se tako vozi
pre 5 godina
Dajte imena modela i to brzo, uskoro mi izlazi iz garancije pa ako mogu da izvučem nešto.
pre 5 godina
Svi proizvođači u svetu lažu o potrošnji.
pre 5 godina
Uzmite najpažljiviji mogući stil vožnje po Beogradu i to bez velikih gužvi,najekonomičniji benzin,duge relacije, bez upaljene klime,punite do prvog klika na istoj pumpi na istom pištolju i tako merite i uz sve to da je auto noviji sa malom kilometražom i ispravan, pa bez oko 2-3 litra više od fabričke neće mogne.Ovo sam isprobao sa trojkom 2.0 150 konja 2007,1.6 105 konja 2010 i Ford Kugom 1.5 150 konja 2015.A Baron priče da mu auto troši po gradu fabrički a osim lažiranja imate uslove testiranja kao iz Sf filma to da ali za laku noć.
pre 5 godina
Ovaj specijalac sa mazdom 3 iz 2004. najblaze receno lupa gluposti... Imam istu 1.6b,doduse jedno 3 godine mladju, i imam situaciju da sam uspeo na otvorenom da spustim protosnju ispod fabricke (fabrika 5,8 otvoren,ja sam sa klimom i doduse laganom voznjom 80-90km/h uspeo 5,7,mereno od cepa do cepa),no ovako u glavi racunam kao 6 na otvorenom. Sve je do tezine noge na gasu. Slazem se jedino da u gradu ume da popne,ali Nikada nije presla 10,cak ni 9,5...uglavnom oko 8,5 (sto je opet nesto malo vise nego sto fabrika kaze) Sigurno da moze preko 10-11 ako se vozi divljacki,ali to bi bio slucaj i sa dizelom... Sve u svemu ne bunim se,jer je auto olicenje kvaliteta.. vec skoro 3 bezbrizne godine sa preko 60000km predjenih i redovnim odrzavanjem... Sve preporuke za 1.6 benzinac (made in Hiroshima),a 1.6d izbegavati (Pezoov hdi,nesto poboljsan,ali ne bih se uputio na duzi put sa njim ispod haube) pozz
pre 5 godina
Возим трећу тројку.
Прва из 2004 је била 1,6 бензин. Лепа за своје време али је мотор био страшно килав и доста је трошила, мени по БГ 11-13.
Друга је била 1,6 дизел из 2011 (CD 115). Та је заиста била одлична. Мотор фантазија. Са њом сам прегазио преко 150 хиљада у срећи.
Прошле године сам узео 1,5 дизел (CD 105). Неспорно је боља по многим стварима,па и опреми, али онај 1,6 дизел ми је био бољи, потентнији, имао је и већи момент, а није ни трошио више.
Д амогу да вратим време,опет бих узео ону CD 115.То им је најбољи мотор који су направили.А троши као упаљач.
Са садашњом сам имао пех летос у Грчкој.Пробих гуму,а сет за репарацију није одрадио оно што кажу да хоће.
pre 5 godina
Vozio sam godinu dana accord 2,4. Po Beogradu mi je tukao 16-18. Na otvorenom je mogao i ispod 10.
Ali je i lepo isao.
pre 5 godina
A zasto neki misle da je iznenadjujuce sto Japanci laziraju? Sto su oni bolji pd Nijemaca? Zato sto su imali kamikaze, kao ISIL, ili sto rade harakiri? To samo pokazuje njihovu ludost. Rijec je o nemilosrdnoj kapitalistickoj zemlji koja radi profita ne bira sredstva. Isto kao i svi ostali. Bogati.
pre 5 godina
(Maksim & Divizija, 10. avgust 2018 17:03)
Ti imas premisu da svi koji voze japance ili neke druge econobox-ove ne mogu da priuste bolje, ja te razumem jer verovatno tako razmisljas i sam i dajes za vozilo para koliko mozes. Da li mozes recimo da razumes da ima ljudi kojima dati 30-40k eur za auto nema smisla ako radis za evropsku platu kakva god da je ona? Meni je nerazumno dati vise od maksimum 6 mesecnih plata za automobil a licno ne prelazim 3-4 plate. Mozemo sad da pricamo o lizingu i mesecnom placanju ali ti na kraju radis dobar deo svog vremena za taj automobil a to je totalno besmisleno jer postoji mnogo nacina da se vreme potrosi bolje od rintanja za pare koje posle bacis na prevozno sredstvo.
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
Bravo jelena.Samo to sto pricas je apsolutno nemoguce.Ti testovi su izvodjeni u najboljim mogucim uslovima za malu potrosnju,cak se do skoro ta potrosnja merila na valjcima.Mozda poredis kombinovanu sa gradskom fabrickom potrosnjom.
pre 5 godina
@jelena: to je zato što stalno voziš u drugoj.
pre 5 godina
Varaju svi na tome, oduvek. Tj nije da varaju vec oni te rezultate postizu bukvalno u ‘laborotorijskim’ uslovima. Sve na vrhunskom mestu, sve kako treba i test. Tako npr Citroen odradi potrosnju prosek 5,5 za DS5 2.0 hdi 180ks 2015-to a ja ne mogu da spustim manje od 6,8 litara i to sam samo jednom testirao i nikad vise jer je smor militi po putu, sporo ubrzavati itd. Znaci to sam samo radio da vidim koliko moze. Mozda bih jos malo spustio da nisam gasio start/stop. Ali ne mogu da kazem nista. Kao prvo meni potrosnja ide vise jer moj nema ‘17-ice gume sa kojim testiraju, vec ima 19 inca. Guma takodje utice, pogotovo ako nije proizvodjac isti kao sto kompanija testira. Fabricki je sa Michelin, ja sam mu prvom zamenom stavio Vredestein, pricam o letnjim. Cena je bila slicna, ali su mi rekli kako je Vredestein bolja guma. E, sad...Meni je uglavnom prosek oko 7,6-7,8 jer ne stedim auto. Tj ponekad preterujem i dajem pun gas iako znam da cu ubrzo kociti, a sve to dize potrosnju. Pritom auto je tezak 1600kg, kada ga stalno cimate, gas, kocenje, verujem da je ta potrosnja i okej. Uglavnom nema sanse da izvucete potrosnju koju je deklarisao proizvodjac jer oni to rade u vrhunskim uslovima. Niti treba da se ljutite jer ne mozete jer znate da oni to rade u vrhunskim uslovima, a vi ste odjednom u gradu u 17h u spicu kreni, stani, pa pun gas, pa koci...Sve to dize potrosnju.
pre 5 godina
Ja samo ne znam ko je te njihove podatke i uzimao za ozbiljno, ikad? Ti podaci su relevantni isto koliko i snaga motora, jedino što kod snage kupac zna da nikada ne može više, a kod potrošnje ili zagađenja zna da ne može manje od deklarisanog.
Najvažniji problem je što su države na osnovu tih, u suštini lažnih (reklamnih) podataka uzimale realne pare od kupaca na ime taksi.
pre 5 godina
Birokrati i ekoteroristi maltretiraju privatni biznis i dižu cene krajnjim potrošačima. Sav taj državno aktivistički kriminal bi jednog dana trebalo da završi iza reštaka zbog svih svinjarija "za naše dobro".
pre 5 godina
Koja se ovde kolicina hejta moze naci, strasno, interesantno da nekoliko komentatora na svakom tekstu pljune po nekom, pogotovo npr ua japan, ua koreja, ua italija i sl... Ljudi jel imate akcije u tim brendovima kad toliko ostrasceno razmisljate?
Ono sto mene zanima je da li su samo naveli manju potrosnju(sto rade svi, ali bukvalno svi, oduvek, i dalje), ili su ugradili neki prevarantski softver sa ciljem obmane, kao neki? Nije ista stvar.
pre 5 godina
Vozim hondu sa 140ks, i verujte u brosuri sigurno ne pise da trosi 4,2l/100km u gradu.. Kao sto tvrde neki evropski proizvodjaci. Realna potrosnja se razlikuje u odnosu na katalosku, sigurno, ali u daleko manjem procentu u odnosu na navike ostalih proizvodjaca.
(lenstina, 09. avgust 2018 17:29
I ja vozim HONDU 140 ks. Diesel. Pise da u gradu trosi 6,6 litara, ja prelazim 5,7-6 litara po normanom saobracaju, kad nema guzve u gradu. Klima trosi litru vise, tako da kad ukljucim klimu naidje i na 7 litara po gradu.
pre 5 godina
@xy
Jedini je problem sto ljubitelje Nemaca imaš na ulici koliko hoćes,voze svoje Nemce.ljubitelje Japanaca imaš samo ma netu,na ulici trč trč pa japanac.Znaci brojčano nadjacani ?
pre 5 godina
Ko o cemu, Srbin o Japancevom postenju...
pre 5 godina
Хонда. Соиширо Хонда.
pre 5 godina
Mislim da većina ne želi da prihvazi objektivne činjenice. Za bilo kojeg proizvođača. Testo se rade u kontrolisanim uslovima. Naše svakodnevne navike i situacije u kojima se nalazimo nisu iste. Ubrzacanje i kočenje, temperaturne razlike i pritisvi koji se javljaju zbog vremenskih prilika, vožnja ili rad motora na leru... prosto je nemoguće da isti automobil u različitim uslovima troši kako fabrika propisuje! A pri tom naravno, ima i štelovanja na papiru da bi se bolje prodalo.
pre 5 godina
Au sta je sad ovo, ljubitelji japanaca na aparatima?
pre 5 godina
Avensis 2004 1.8 benzinac presao 300k. Autoput 120-140 7-8l. Na magistrali ide ispod 6l. Ne vozim agresivno i uglavnom postujem ogranicenja. Trosi ulje ali to je zanemarljiv trosak.
Ne znam za gradsku sta da kazem. Nije isto gradska po nisu polupraznim bulevarima i gradska u spicu od autokomande do slavije.
pre 5 godina
Qashkai 1.5 dci stvarno trosi malo,po regionalnim putevima na oko 1500 obrtaja kad se vozi pokazuje 3.8l potrosnju.
pre 5 godina
Vozim Tojotu Rav4 hibrid vec pola godine, presao sam oko 6000 km, potrosnja goriva u proseku 5,9l/100km, po gradu 4,5l/100km. Auto ima 197 ks i 1700kg.
pre 5 godina
Kupio nov Qashqai prošle godine benzinac 1,2, vozim lagano a kombinovana potrošnja mi ne ide ispod 7,2, dok u prospektu stajalo 5,8. Na autoputu preko 8. Ostalo sve ok, samo da su podaci bili bar približni, uzeo bi dizelaša. Sad mi dođe da ih tužim.
Sa druge strane drugar prošle nedelje dođe iz Nemačke sa novim benzincem 2.0 VW Arteonom, ne štedi ga i troši mu ravno 7 litara.
pre 5 godina
Ipak nije većina, svi oni prodaju daleko manje automobila od Toyote i Honde koji nisu pomenuti u ovom tekstu.
(Sasa, 09. avgust 2018 17:36)
koji nisu...ali to ne znaci da nece i njih spomenuti,mozda jos kod njih traju istrage...
pre 5 godina
Koja se ovde kolicina hejta moze naci, strasno, interesantno da nekoliko komentatora na svakom tekstu pljune po nekom, pogotovo npr ua japan, ua koreja, ua italija i sl... Ljudi jel imate akcije u tim brendovima kad toliko ostrasceno razmisljate? Ono sto mene zanima je da li su samo naveli manju potrosnju(sto rade svi, ali bukvalno svi, oduvek, i dalje), ili su ugradili neki prevarantski softver sa ciljem obmane, kao neki? Nije ista stvar.
(Gladijajator, 09. avgust 2018 19:53)... slazem se, tebi napisu da treba manje da trosi pa ti placas vise, a softver sa ciljem obmane ti obezbedi manje takse za ekologiju pa time i jeftiniju registraciju za tebe kao kupca! Stvarno nije ista stvar.
pre 5 godina
Vozim Hondu CRV, 2.4l, 184ks i van grada troši 7.1L (sa uključenom klimom na 35 stepeni), sto je manje nego u katalogu.
pre 5 godina
Moj accord 2.0 troši tačno u desetu po gradu. Katalog 10.9, nisu slagali ama baš ni malo! Uzdravlje
pre 5 godina
Da sada mi se cini da su Francuzi najkorektniji, u katalogu za 407 2.0 benzinac pise da je gradska voznja 11,6L, tu se negde i krece nekad litar manje nekad litar vise. Na magistralnom do 90km/h trosi 6-6.5L bez divljanja. Ali sve zavisi od stila voznje. Ako se stisne minimum 2L vise u svakoj kategoriji.
pre 5 godina
Ne razumem ljude koji ovde tvrde da su ostvarili fabrički deklarisanu potrošnju!
Izgleda da oni u uopšte ne shvataju da su ti rezultati ostvareni dok je vozilo na valjcima i ne mrda uopšte, nema ubrzavanja, usporavanja, ometanja, strujanja vazduha, promena stepeni prenosa...
Nisu proizvođači toliko varali koliko su testovi bili nerealni. Za početak testove treba da rade u stvarnom saobraćaju pa da vidimo rezultate.
pre 5 godina
Nemci varaju 5 godina a ovi varaju poslednjih 30 godina.
pre 5 godina
rade@"U Americi i Australiji DRZAVA testira automobile i daje potrosnju"
Teske komunjare ti Ameri i Ozi. To bi sve trebalo ostaviti trzistu i ono bi se samo dovelo do balansa.
pre 5 godina
@(., 9. avgust 2018 16:44)
Eto imam dva komada i30 karavane 1.4 benzince i preko 9 u bg nisam video i to zimi, mereno cep, bord malo laze, najcesce oko pola litra u odnosu na cep, ali ponekad desi da pokaze i vise od cepa, samo retko. Deklarisane potrosnje mogu da postignem penzionerskom voznjom po gradu bez upadanja u spic i pola sata kreni stani, znaci bez tih ekstremnih zastoja, ali sa semaforima i pesackim prelazima itd., dok na otvorenom i autoputu bez problema. Na spritmonitor sam medju losijima sa potrosnjom, a medju ljudima koje poznajem a voze i30 sam medju boljima, pa sad...
pre 5 godina
Neka mi neko objasni zbog čega dobijam minuse ako napišem da moj Accord 2.0 benzinac troši po gradu tačno koliko piše u katalogu. 10.9. I to vožnje uglavnom po starom Beogradu... Sta ne svidja vam se? Puno je? Ne verujete? Molim objašnjenje?
pre 5 godina
Vozim mazdu 3 sport GX, pre neki dan merim. 200 km, 10 posto te kilometraže je bilo kroz grad a na autoputu prosek između 120-130 km/h, sa A/C ukljucenim, trošio je 6.1 na 100 km. Inače je 5.5 bez klime i to je što je Mazda reklamirala.
pre 5 godina
@Maksim & Divizija
Ti u Mazdu nisi seo
pre 5 godina
Lokalni Japanci masovno izvrsavaju harakiri!
pre 5 godina
Ne razumem ljude koji ovde tvrde da su ostvarili fabrički deklarisanu potrošnju!
Izgleda da oni u uopšte ne shvataju da su ti rezultati ostvareni dok je vozilo na valjcima i ne mrda uopšte, nema ubrzavanja, usporavanja, ometanja, strujanja vazduha, promena stepeni prenosa...
Nisu proizvođači toliko varali koliko su testovi bili nerealni. Za početak testove treba da rade u stvarnom saobraćaju pa da vidimo rezultate.
(Milan, 11. avgust 2018 05:20)
Milance druze, prilicno si u pravu, samo jos da dodam. Pre potrosnje jos su uzeti neki okvirni parametri. Kao sto je aerodinamika, profil, i vrsta guma, opterecenost, itd... Sve to daje priblizne rezultate, i niko ne daje 100% tacne podatke, ipak reqlna voznja se razlikuje od laboratorijskog testiranja, tako da se pojavljuje razlika u potrosnji. Neki namerno lazu da bi bilo lakse za prodaju, a inace postpje idredjene tolerancije plus i minus, sti ne bi trebalo da bude presudno za prodaju. Neki lazu i do 3 litre (nemci), lazu na testu 100 000km,,lazu na testu izdrzljivosti (Mercedes, BMW), najvise lazu. Manipulacija softverima, manipulacija sa garancijom, manipulacija sa servisima..To je citav spektar prevara i igrarija i uzimanje para na lazne informacije i podatke..
pre 5 godina
Kde je Toyota? Nema je!
pre 5 godina
Neko od vozača Mazde se hvalio kako nema tog Nemca koji će u toj klasi da toliko troši...
Slažem se.
Ali nema ni te Mazde koja će da se vozi i pruži uživanje u vožnji kao BMW ili Mb ili Audi ili Porche.
Ako bih gledao na suvu uštedu onda ne bih uživao u vožnji ni malo ali reda radi probao sam moj X1 da vidim koliko malo će da troši na autoputu. Ograničenje 65milja, cruise control i vožnja od oko 200 milja.
Kompjuter kaže potrošnja 6 litara benzina.
Kada se vozi normalnije i ne penzionerski i škrtaroški onda ta ista deonica donosi potrošnju od oko 8,5 litara.
Grad oko 11. To je to realna slika.
Da ne pominjem uživanciju u iskustvu vožnje BMW-a...
Verovatno bih vozio Kiu da sam hteo štednju goriva...
pre 5 godina
Renault megane karavan 1500, 2004 , nas 4 + pola kuce, autoput do grcke , prosek 120 km/h, klima, 4.7 l/km. Pozdrav !
pre 5 godina
Nova Mazda 3, 2.0 benzinac, 2018. godište, po gradu prosečno 8-9l (10l kad je baš špic), na autoputu 130-140 km/h 6-7l, na običnom putu 5-6l.
pre 5 godina
Zavisi dosta i od goriva i od efikasnosti motora.
Japanci prave relativno dobre motore ali štede na ostalom.
Dobih puno minusa što kažem istinu da se BMW ili Mb ili Audi ili Porche vozi mnogo bolje nego bilo koji Japanac a razlika u potrošnji skoro da i ne postoji.
Razumem da neko voli Japance, voleo i ja, imao dva godinama ali... vreme je bilo da se počne voziti ozbiljan auto u kom se uživa a ne samo da se gleda da li sam potrošio 6litara ili 8.
Jeste CX5 je 50% jeftiniji ili čak 70% od X1 ali koliko para toliko i muzike. Šta očekujete, da vas neko hvali što vozite automobile koji su pravljeni za one koji nemaju da priušte bolje?
Šta, sad treba svi da hvalimo njih jer eto tako treba?
Ko jednom proba i ima premijum vozila bilo koja, ne vraća se na economy class.
Ne zato što je neko iskompleksiran nego što su zaista bolji automobili.
Recimo Lexus je Toyota ali duplo bolji od Toyote... Isto Acura i Infiniti. Ali duplo i košta!!!
Sve što ste U Srbiji uštedeli na gorivu ste platili majstoru ili promenili ranije neki deo zbog puteva ili lošeg održavanja.
Dok sam živeo u Srbiji, 7 godina sam vozio keca jer me nije bilo briga da plaćam ekstra za ništa. Posle sam uzeo Yarisa i bio prezadovoljan. Ali sad da se vratim, mislim da ne bih vozio isto.
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Mazda CX5, 2.5l automatic
Trosi mi oko 10.5 u gradu. Inace, strava auto, super se vozi, pre njega vozio passata, neuporedivo... Enterijer iznad mnogih premium automobila.
Presao 60.000km za 2 godine, prezadovoljan sam.
pre 5 godina
Meni je Svejedno koliko će trošiti 1l ili 2l više to je zanemarljivo. Šta bi bilo da oni ne laziraju, niko onda neće kupovati japanska vozila (što troše kao više od npr Nemaca) moraju da se prilagođavaju
pre 5 godina
@(berkut, 9. avgust 2018 23:44)
Noviji motori generalno trose manje, ima tu svega i svacega, deaktivacije cilindara, jurenje manje emisije stetnih gasova sto je direktno povezano sa potrosnjom a sve na racun elasticnosti i snage itd. Pa samo kod sebe kad pogledam na dve generacije istog hyundaija iste zapremine motora razlika ide oko litar u korist novijeg, moze i vise, narocito po gradu. Takodje vecina vozi raspale krsine, kad auto krene da trosi vise goriva nego kad je nov. Lepo uzmes auto star do 3 godine ispod 100k km, i onda ga vozi lagano i videces da fabricke potrosnje su ostvarive ili skoro ostvarive. Druga je prica sto niko ne moze tako da vozi i sto smo svi Sumaheri, podivljali, da pokazemo kako su nase masine najbolje i najjace.
pre 5 godina
Mozda zato sto 1.6 motor je iz starog modela trojke, Sky activ nema 1.6 benzinca, taj model i 2.0 su isli redovno i preko 10 litara, pricam za benzince, dizel je dosta stedljiv.
Ovi noviji dosta manje trose.
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Benny Hill malo pre napisa da njemu Mazda 3 1.6 benzin troši 12 po gradu.
Kako duplo veći auto da troši toliko manje?
(berkut, 09. avgust 2018 23:44)
pre 5 godina
Do novembra prosle godine sam imao Mazdu 2010 CX-7, automatik 2.5L motor, 4 cilindra non-turbo, kupio je novu. Potrosnja je varirala od 9 do 10L/100Km sa prosekom od 9.5L na komjuteru, voznja oko 50/50 grad i autoput.
Nju sam prodao i kupio novi Nisan Murano, 3.5L motor sa CVT menjacem, 6 cilindara. Kompjuter pokazuje 10.2L prosek do sada i polako se smanjuje kako vreme prolazi, pocevsi od 10.5L
Prosto ne mogu da verujem koliko manje trosi. Cak sam i sam racunao nekoliko puta it tu je negde.
Sto se tice muvanja sa izduvnim gasovima i potrosnjom verujem da to svi rade samo sto su ove uhvatili. Kao i sportisti sa dopingom, svi rade a samo neke uhvate.
pre 5 godina
Uzmite najpažljiviji mogući stil vožnje po Beogradu i to bez velikih gužvi,najekonomičniji benzin,duge relacije, bez upaljene klime,punite do prvog klika na istoj pumpi na istom pištolju i tako merite i uz sve to da je auto noviji sa malom kilometražom i ispravan, pa bez oko 2-3 litra više od fabričke neće mogne.Ovo sam isprobao sa trojkom 2.0 150 konja 2007,1.6 105 konja 2010 i Ford Kugom 1.5 150 konja 2015.A Baron priče da mu auto troši po gradu fabrički a osim lažiranja imate uslove testiranja kao iz Sf filma to da ali za laku noć.
(NIKOLA, 10. avgust 2018 10:04)
Kod mene je obrnuto. Malkice manje trosi nego po katalogu. Gradska bez klime od 5,7 -6 litara...sa klimom bez guzve oko 7 litara dizela..
pre 5 godina
@nenad Vozim Tojotu Rav4 hibrid vec pola godine, presao sam oko 6000 km, potrosnja goriva u proseku 5,9l/100km, po gradu 4,5l/100km. Auto ima 197 ks i 1700kg.
U kom gradu vozis to je isto jako bitno. Meni auris hibrid po Beogradu trosi od 3.5-7 litara kako kad zavisi od mnogo faktora uglavnom je 5lit mozda malo manje 4.8 al ajd nek bude 5. Bas me zanima kako rav4 trosi manje
pre 5 godina
Procitajte na stranici Mazda na kojoj verziji se mjerila potrosnja. Mislim da se zove Edition Zero. Model bez idje iceg, al oni to barem napisu.
pre 5 godina
moj golf raspali 2.0 benzin 85 kw trosi penzionerske voznje 10 litara benzina..a one divljačke 20l ..ja ne znam da li ima gore auto od ovoga..niti ide niti udoban,a nista nema da me privuce da ga volim ..vozim ga i mrzim ga...
pre 5 godina
glof 6 tdi bluemotion - fabricki 3,9 l/100 km, stvarna kombinovana potrosnja 3,9 l/100 km.
prezadovoljan!
stekam pare za sedmicu tdi bluemotion
pre 5 godina
golf 4 1.9sdi evo kolega vozi vec 8 godina i kaze nije bas kako je ocekivao ali je zadovoljan. Prosek 6 litara dizela.
pre 5 godina
I gde su sad pasionirani obozavatelji Japanskog kvaliteta i vozila? Pa svi su oni isti, to je biznis za njih nego mi ne kapiramo.
pre 5 godina
Pa naravno!
Još samo da idolopoklonici "neuništivih" Japanaca to shvate.
Ja sam vozio Tojotu i Hondu godinama i sijaset drugih Japanskih vozila na kraće vreme. Od kako ne vozim Japance više, vozački sam se preporodio.
Ljudi ne shvataju da cela auto industrija U Japanu je napravljena na Američkim platformama posle '45.
Kao Korola je bolja od Fokusa...
ili Kamri od Mondea...
Sve je to isto s**nje...
pre 5 godina
Ma nije moguce,prepodobni i preposteni japanci,bogovi,najbolji,zar oni!?Ma to samo germani truju,ovi ispustaju parfeme za decu cveca...Joj,licemeri i prevaranti najveci,ajde sad nasi ljubitelji japanaca spasite cast...
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
pre 5 godina
E gde su sad hejteri Audija, VW i Mercedesa?
pre 5 godina
Japančerosi su mala deca, kad se radi o potrošnji goriva, u odnosu na Nemce. Koliko pratim Francuzi su najobjektivniji, naročito Reno, ali ako voziš po propisima.
pre 5 godina
Imao sam Mazdu 3...2004 godine...1.6 benzinac...oficialno trebao trositi 7.7 l po gradu a nikad nisam mogao manje od 10l najbolji scenario...a obicno 11 ili 12l na 100km
(Benny Hill, 09. avgust 2018 16:31)
12 Litara na 100 km pa to je 2 000 dinara???
Auuu Mile - To je 20 dinara po pređenom kilometru - Plus održavanje,redovni servisi,kvarovi,gume,registracija.....
Prijatelju jeftinije je voziti se taxijem nego posedovati tu Mazdu.
Da je neki Tuareg,X5 ili Q7 pa da i razumem ali Mazda 3 pa to je bickl.
pre 5 godina
Ipak nije većina, svi oni prodaju daleko manje automobila od Toyote i Honde koji nisu pomenuti u ovom tekstu.
pre 5 godina
@lenstina japanci troše manje od nemaca zato sto davite dok vozite. Preticete šleper na autoputu sa 95kmh, vozite magistralom 60kmh... pa kako da trosi? Nijedan auto ne trosi ako se tako vozi
pre 5 godina
Vozim hondu sa 140ks, i verujte u brosuri sigurno ne pise da trosi 4,2l/100km u gradu.. Kao sto tvrde neki evropski proizvodjaci. Realna potrosnja se razlikuje u odnosu na katalosku, sigurno, ali u daleko manjem procentu u odnosu na navike ostalih proizvodjaca.
pre 5 godina
Neko od vozača Mazde se hvalio kako nema tog Nemca koji će u toj klasi da toliko troši...
Slažem se.
Ali nema ni te Mazde koja će da se vozi i pruži uživanje u vožnji kao BMW ili Mb ili Audi ili Porche.
Ako bih gledao na suvu uštedu onda ne bih uživao u vožnji ni malo ali reda radi probao sam moj X1 da vidim koliko malo će da troši na autoputu. Ograničenje 65milja, cruise control i vožnja od oko 200 milja.
Kompjuter kaže potrošnja 6 litara benzina.
Kada se vozi normalnije i ne penzionerski i škrtaroški onda ta ista deonica donosi potrošnju od oko 8,5 litara.
Grad oko 11. To je to realna slika.
Da ne pominjem uživanciju u iskustvu vožnje BMW-a...
Verovatno bih vozio Kiu da sam hteo štednju goriva...
pre 5 godina
Ovaj specijalac sa mazdom 3 iz 2004. najblaze receno lupa gluposti... Imam istu 1.6b,doduse jedno 3 godine mladju, i imam situaciju da sam uspeo na otvorenom da spustim protosnju ispod fabricke (fabrika 5,8 otvoren,ja sam sa klimom i doduse laganom voznjom 80-90km/h uspeo 5,7,mereno od cepa do cepa),no ovako u glavi racunam kao 6 na otvorenom. Sve je do tezine noge na gasu. Slazem se jedino da u gradu ume da popne,ali Nikada nije presla 10,cak ni 9,5...uglavnom oko 8,5 (sto je opet nesto malo vise nego sto fabrika kaze) Sigurno da moze preko 10-11 ako se vozi divljacki,ali to bi bio slucaj i sa dizelom... Sve u svemu ne bunim se,jer je auto olicenje kvaliteta.. vec skoro 3 bezbrizne godine sa preko 60000km predjenih i redovnim odrzavanjem... Sve preporuke za 1.6 benzinac (made in Hiroshima),a 1.6d izbegavati (Pezoov hdi,nesto poboljsan,ali ne bih se uputio na duzi put sa njim ispod haube) pozz
pre 5 godina
jasno ko dan svi su lazirali i VW, Fiat... uskoro pada PSA grupa kao i Ford...
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
pre 5 godina
Naucili od drzava gde je nemacki jezik #1 da se samo varanjem moze uspeti u biznisu
pre 5 godina
Nemci varaju 5 godina a ovi varaju poslednjih 30 godina.
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Benny Hill malo pre napisa da njemu Mazda 3 1.6 benzin troši 12 po gradu.
Kako duplo veći auto da troši toliko manje?
pre 5 godina
Renault megane karavan 1500, 2004 , nas 4 + pola kuce, autoput do grcke , prosek 120 km/h, klima, 4.7 l/km. Pozdrav !
pre 5 godina
Toyota RAV 4 2,2 Diesel.Potrosnja 6,4 L na 100km.Prezadovoljan a ovakve vesti mora pustiti neko iz VW zato sto je prodaja Japanaca znatno skočila pa se vidi trn u oku i mogući problemi za iste proizvodjače.
pre 5 godina
Zavisi dosta i od goriva i od efikasnosti motora.
Japanci prave relativno dobre motore ali štede na ostalom.
Dobih puno minusa što kažem istinu da se BMW ili Mb ili Audi ili Porche vozi mnogo bolje nego bilo koji Japanac a razlika u potrošnji skoro da i ne postoji.
Razumem da neko voli Japance, voleo i ja, imao dva godinama ali... vreme je bilo da se počne voziti ozbiljan auto u kom se uživa a ne samo da se gleda da li sam potrošio 6litara ili 8.
Jeste CX5 je 50% jeftiniji ili čak 70% od X1 ali koliko para toliko i muzike. Šta očekujete, da vas neko hvali što vozite automobile koji su pravljeni za one koji nemaju da priušte bolje?
Šta, sad treba svi da hvalimo njih jer eto tako treba?
Ko jednom proba i ima premijum vozila bilo koja, ne vraća se na economy class.
Ne zato što je neko iskompleksiran nego što su zaista bolji automobili.
Recimo Lexus je Toyota ali duplo bolji od Toyote... Isto Acura i Infiniti. Ali duplo i košta!!!
Sve što ste U Srbiji uštedeli na gorivu ste platili majstoru ili promenili ranije neki deo zbog puteva ili lošeg održavanja.
Dok sam živeo u Srbiji, 7 godina sam vozio keca jer me nije bilo briga da plaćam ekstra za ništa. Posle sam uzeo Yarisa i bio prezadovoljan. Ali sad da se vratim, mislim da ne bih vozio isto.
pre 5 godina
Au sta je sad ovo, ljubitelji japanaca na aparatima?
pre 5 godina
@xy
Jedini je problem sto ljubitelje Nemaca imaš na ulici koliko hoćes,voze svoje Nemce.ljubitelje Japanaca imaš samo ma netu,na ulici trč trč pa japanac.Znaci brojčano nadjacani ?
pre 5 godina
Imao sam Mazdu 3...2004 godine...1.6 benzinac...oficialno trebao trositi 7.7 l po gradu a nikad nisam mogao manje od 10l najbolji scenario...a obicno 11 ili 12l na 100km
pre 5 godina
Vozim Hondu CRV, 2.4l, 184ks i van grada troši 7.1L (sa uključenom klimom na 35 stepeni), sto je manje nego u katalogu.
pre 5 godina
Moj accord 2.0 troši tačno u desetu po gradu. Katalog 10.9, nisu slagali ama baš ni malo! Uzdravlje
pre 5 godina
ko je kupio nov neki model od ovih proizvodjaca, tuzba brale i eto.... ?
pre 5 godina
Birokrati i ekoteroristi maltretiraju privatni biznis i dižu cene krajnjim potrošačima. Sav taj državno aktivistički kriminal bi jednog dana trebalo da završi iza reštaka zbog svih svinjarija "za naše dobro".
pre 5 godina
Kupio nov Qashqai prošle godine benzinac 1,2, vozim lagano a kombinovana potrošnja mi ne ide ispod 7,2, dok u prospektu stajalo 5,8. Na autoputu preko 8. Ostalo sve ok, samo da su podaci bili bar približni, uzeo bi dizelaša. Sad mi dođe da ih tužim.
Sa druge strane drugar prošle nedelje dođe iz Nemačke sa novim benzincem 2.0 VW Arteonom, ne štedi ga i troši mu ravno 7 litara.
pre 5 godina
Vozim hondu sa 140ks, i verujte u brosuri sigurno ne pise da trosi 4,2l/100km u gradu.. Kao sto tvrde neki evropski proizvodjaci. Realna potrosnja se razlikuje u odnosu na katalosku, sigurno, ali u daleko manjem procentu u odnosu na navike ostalih proizvodjaca.
(lenstina, 09. avgust 2018 17:29
I ja vozim HONDU 140 ks. Diesel. Pise da u gradu trosi 6,6 litara, ja prelazim 5,7-6 litara po normanom saobracaju, kad nema guzve u gradu. Klima trosi litru vise, tako da kad ukljucim klimu naidje i na 7 litara po gradu.
pre 5 godina
Eto ga sad. Verovao sam da Japaneri nemogu sebi tako nesto da dozvole. Sta ti je glad za profitom, odnosno pohlepa. Slama etiku. Kada Japanci varaju zbog pohlepe, svet je otisao dodjavola. Sada bi bilo globalno korisno da se napravi iscrpna, kvalitetna svetska studija sa genezom kada je sve pocelo, ko je predvodio, razlozi, ko je odgovoran idr. Tako bi svet nesto naucio. To se naravno nece dogoditi. Zivimo u svetu brzog novca, napumpanih berzi, derivata, krupnih prevara. Odavno smo presli granicu povratka. Kola ce se slomiti, samo je pitanje na kojoj generaciji.
pre 5 godina
Vozim mazdu 3 sport GX, pre neki dan merim. 200 km, 10 posto te kilometraže je bilo kroz grad a na autoputu prosek između 120-130 km/h, sa A/C ukljucenim, trošio je 6.1 na 100 km. Inače je 5.5 bez klime i to je što je Mazda reklamirala.
pre 5 godina
Ko o cemu, Srbin o Japancevom postenju...
pre 5 godina
Vozim Tojotu Rav4 hibrid vec pola godine, presao sam oko 6000 km, potrosnja goriva u proseku 5,9l/100km, po gradu 4,5l/100km. Auto ima 197 ks i 1700kg.
pre 5 godina
Ljudi, ajde molim vas napisite ko ne laze za potrosnju? Japanci, Nemci lazu, vozio sam ih i znam da trose dosta vise, najvise laziraju za gradsku voznju, naravno. Neka dodju u neki veliki grad i izmere ne na periferiji nekih varosica. Korejanci takodje, benzinci gutaju po 12 u BG a pise do 8. Ne znam jos za Francuze?
pre 5 godina
Moja Mazda 6 (dizel) trosi po gradu 6,5l. Na autoputu, vozena do 120km/h u 6-oj brzini 4,5 do 5,0l. Koliko zagadjuje okolinu (EURO 5) ne znam. Verovatno manje od jednog Boinga na nebu, ili neke termoelektrane na ugalj.
pre 5 godina
Ipak nije većina, svi oni prodaju daleko manje automobila od Toyote i Honde koji nisu pomenuti u ovom tekstu.
(Sasa, 09. avgust 2018 17:36)
koji nisu...ali to ne znaci da nece i njih spomenuti,mozda jos kod njih traju istrage...
pre 5 godina
Moja Mazda 6 trosi 9.5L ,ali sa motorom od 2.5l benzinac 180hp...
Sto smatram skroz korektnom potrosnjom za taj motor...
pre 5 godina
Lokalni Japanci masovno izvrsavaju harakiri!
pre 5 godina
Qashkai 1.5 dci stvarno trosi malo,po regionalnim putevima na oko 1500 obrtaja kad se vozi pokazuje 3.8l potrosnju.
pre 5 godina
Sem Toyote, oni prociscavaju vazduh.
pre 5 godina
Kde je Toyota? Nema je!
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
Bravo jelena.Samo to sto pricas je apsolutno nemoguce.Ti testovi su izvodjeni u najboljim mogucim uslovima za malu potrosnju,cak se do skoro ta potrosnja merila na valjcima.Mozda poredis kombinovanu sa gradskom fabrickom potrosnjom.
pre 5 godina
Znate li vi kako se testira poteošnja vozila? Test teaje cela dva minutabu vazdušnom tunelu. Uslovi su takvi da skoro nema otpora vazduha. svega 10-20 sekundi traje testiranje pri brzini od 120 km/h i 10 sek na 80-100. Ostalo vreme se testira na 40-60 km/h. A nigde se ne spominje gradska voznja kreni-stani, semafori, zakrčene ulice. Meni je AstraGl G 2.0 dti trošila 5.2-5.5 na otvorenom putu do brzine od 90km/h što je bilo u redu. U gradu je išlo do 9 litara. Ali po fabričkom testiranju piše 7 litara. Nikad mi nije bilo jasno gde odu ona 2 litra.
pre 5 godina
@Maksim & Divizija
Ti u Mazdu nisi seo
pre 5 godina
Uzmite najpažljiviji mogući stil vožnje po Beogradu i to bez velikih gužvi,najekonomičniji benzin,duge relacije, bez upaljene klime,punite do prvog klika na istoj pumpi na istom pištolju i tako merite i uz sve to da je auto noviji sa malom kilometražom i ispravan, pa bez oko 2-3 litra više od fabričke neće mogne.Ovo sam isprobao sa trojkom 2.0 150 konja 2007,1.6 105 konja 2010 i Ford Kugom 1.5 150 konja 2015.A Baron priče da mu auto troši po gradu fabrički a osim lažiranja imate uslove testiranja kao iz Sf filma to da ali za laku noć.
pre 5 godina
Uzmite najpažljiviji mogući stil vožnje po Beogradu i to bez velikih gužvi,najekonomičniji benzin,duge relacije, bez upaljene klime,punite do prvog klika na istoj pumpi na istom pištolju i tako merite i uz sve to da je auto noviji sa malom kilometražom i ispravan, pa bez oko 2-3 litra više od fabričke neće mogne.Ovo sam isprobao sa trojkom 2.0 150 konja 2007,1.6 105 konja 2010 i Ford Kugom 1.5 150 konja 2015.A Baron priče da mu auto troši po gradu fabrički a osim lažiranja imate uslove testiranja kao iz Sf filma to da ali za laku noć.
(NIKOLA, 10. avgust 2018 10:04)
Kod mene je obrnuto. Malkice manje trosi nego po katalogu. Gradska bez klime od 5,7 -6 litara...sa klimom bez guzve oko 7 litara dizela..
pre 5 godina
Dodavanje Mazde na rastuc?u listu automobila koji varaju u rezultatima emisije i podatke o ekonomičnosti potrošnje goriva je razočaravajuc?e.
Slazem se.
pre 5 godina
Honda i Toyota?
pre 5 godina
U Americi i Australiji DRZAVA testira automobile i daje potrosnju. Prizvodjaci nemaju veze sa cifrom.
pre 5 godina
Возим трећу тројку.
Прва из 2004 је била 1,6 бензин. Лепа за своје време али је мотор био страшно килав и доста је трошила, мени по БГ 11-13.
Друга је била 1,6 дизел из 2011 (CD 115). Та је заиста била одлична. Мотор фантазија. Са њом сам прегазио преко 150 хиљада у срећи.
Прошле године сам узео 1,5 дизел (CD 105). Неспорно је боља по многим стварима,па и опреми, али онај 1,6 дизел ми је био бољи, потентнији, имао је и већи момент, а није ни трошио више.
Д амогу да вратим време,опет бих узео ону CD 115.То им је најбољи мотор који су направили.А троши као упаљач.
Са садашњом сам имао пех летос у Грчкој.Пробих гуму,а сет за репарацију није одрадио оно што кажу да хоће.
pre 5 godina
Ja samo ne znam ko je te njihove podatke i uzimao za ozbiljno, ikad? Ti podaci su relevantni isto koliko i snaga motora, jedino što kod snage kupac zna da nikada ne može više, a kod potrošnje ili zagađenja zna da ne može manje od deklarisanog.
Najvažniji problem je što su države na osnovu tih, u suštini lažnih (reklamnih) podataka uzimale realne pare od kupaca na ime taksi.
pre 5 godina
Nemojte ovakve stvari objavljivati, zaratice se u Srbiji - Japanci protiv Nemaca... Gore bi bilo nego partizani protiv cetnika pre 70 godina.
pre 5 godina
Imam neki osećaj da svaki proizvođač automobila lažira neke testove. Ne samo na zagađenje i potrošnju. Neko manje, neko više. Kakvih tek muljanja ima sa testovima u proizvodnji hrane, pića, sredstava za higijenu, kozmetike bolje i da ne znam.
pre 5 godina
Meni je Svejedno koliko će trošiti 1l ili 2l više to je zanemarljivo. Šta bi bilo da oni ne laziraju, niko onda neće kupovati japanska vozila (što troše kao više od npr Nemaca) moraju da se prilagođavaju
pre 5 godina
A zasto neki misle da je iznenadjujuce sto Japanci laziraju? Sto su oni bolji pd Nijemaca? Zato sto su imali kamikaze, kao ISIL, ili sto rade harakiri? To samo pokazuje njihovu ludost. Rijec je o nemilosrdnoj kapitalistickoj zemlji koja radi profita ne bira sredstva. Isto kao i svi ostali. Bogati.
pre 5 godina
@(., 9. avgust 2018 16:44)
Eto imam dva komada i30 karavane 1.4 benzince i preko 9 u bg nisam video i to zimi, mereno cep, bord malo laze, najcesce oko pola litra u odnosu na cep, ali ponekad desi da pokaze i vise od cepa, samo retko. Deklarisane potrosnje mogu da postignem penzionerskom voznjom po gradu bez upadanja u spic i pola sata kreni stani, znaci bez tih ekstremnih zastoja, ali sa semaforima i pesackim prelazima itd., dok na otvorenom i autoputu bez problema. Na spritmonitor sam medju losijima sa potrosnjom, a medju ljudima koje poznajem a voze i30 sam medju boljima, pa sad...
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
@jelena
Ako si udata koliko si mužu rekla da si imala momaka pre njega, hehe, žene su čudo.
pre 5 godina
Koja se ovde kolicina hejta moze naci, strasno, interesantno da nekoliko komentatora na svakom tekstu pljune po nekom, pogotovo npr ua japan, ua koreja, ua italija i sl... Ljudi jel imate akcije u tim brendovima kad toliko ostrasceno razmisljate? Ono sto mene zanima je da li su samo naveli manju potrosnju(sto rade svi, ali bukvalno svi, oduvek, i dalje), ili su ugradili neki prevarantski softver sa ciljem obmane, kao neki? Nije ista stvar.
(Gladijajator, 09. avgust 2018 19:53)... slazem se, tebi napisu da treba manje da trosi pa ti placas vise, a softver sa ciljem obmane ti obezbedi manje takse za ekologiju pa time i jeftiniju registraciju za tebe kao kupca! Stvarno nije ista stvar.
pre 5 godina
Dajte imena modela i to brzo, uskoro mi izlazi iz garancije pa ako mogu da izvučem nešto.
pre 5 godina
Neka mi neko objasni zbog čega dobijam minuse ako napišem da moj Accord 2.0 benzinac troši po gradu tačno koliko piše u katalogu. 10.9. I to vožnje uglavnom po starom Beogradu... Sta ne svidja vam se? Puno je? Ne verujete? Molim objašnjenje?
pre 5 godina
glof 6 tdi bluemotion - fabricki 3,9 l/100 km, stvarna kombinovana potrosnja 3,9 l/100 km.
prezadovoljan!
stekam pare za sedmicu tdi bluemotion
pre 5 godina
Хонда. Соиширо Хонда.
pre 5 godina
Jedini koji nisu lagali su bili proizvodjači Zastave. 7 litra pa to ti je.
pre 5 godina
Svi proizvođači u svetu lažu o potrošnji.
pre 5 godina
Vozio sam godinu dana accord 2,4. Po Beogradu mi je tukao 16-18. Na otvorenom je mogao i ispod 10.
Ali je i lepo isao.
pre 5 godina
@(berkut, 9. avgust 2018 23:44)
Noviji motori generalno trose manje, ima tu svega i svacega, deaktivacije cilindara, jurenje manje emisije stetnih gasova sto je direktno povezano sa potrosnjom a sve na racun elasticnosti i snage itd. Pa samo kod sebe kad pogledam na dve generacije istog hyundaija iste zapremine motora razlika ide oko litar u korist novijeg, moze i vise, narocito po gradu. Takodje vecina vozi raspale krsine, kad auto krene da trosi vise goriva nego kad je nov. Lepo uzmes auto star do 3 godine ispod 100k km, i onda ga vozi lagano i videces da fabricke potrosnje su ostvarive ili skoro ostvarive. Druga je prica sto niko ne moze tako da vozi i sto smo svi Sumaheri, podivljali, da pokazemo kako su nase masine najbolje i najjace.
pre 5 godina
Mozda zato sto 1.6 motor je iz starog modela trojke, Sky activ nema 1.6 benzinca, taj model i 2.0 su isli redovno i preko 10 litara, pricam za benzince, dizel je dosta stedljiv.
Ovi noviji dosta manje trose.
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Benny Hill malo pre napisa da njemu Mazda 3 1.6 benzin troši 12 po gradu.
Kako duplo veći auto da troši toliko manje?
(berkut, 09. avgust 2018 23:44)
pre 5 godina
Imam Mazdu CX-5 benzinca. Prosecna potrosnja je 8L uglavnom po gradu.
Nadjite alternativni SUV nemacke proizvodnje sa tom potrosnjom.
Neka laze ko hoce, cinjenice pokazuju pravo lice.
(mALI, 09. avgust 2018 19:17)
Mazda CX5, 2.5l automatic
Trosi mi oko 10.5 u gradu. Inace, strava auto, super se vozi, pre njega vozio passata, neuporedivo... Enterijer iznad mnogih premium automobila.
Presao 60.000km za 2 godine, prezadovoljan sam.
pre 5 godina
Ne razumem ljude koji ovde tvrde da su ostvarili fabrički deklarisanu potrošnju!
Izgleda da oni u uopšte ne shvataju da su ti rezultati ostvareni dok je vozilo na valjcima i ne mrda uopšte, nema ubrzavanja, usporavanja, ometanja, strujanja vazduha, promena stepeni prenosa...
Nisu proizvođači toliko varali koliko su testovi bili nerealni. Za početak testove treba da rade u stvarnom saobraćaju pa da vidimo rezultate.
(Milan, 11. avgust 2018 05:20)
Milance druze, prilicno si u pravu, samo jos da dodam. Pre potrosnje jos su uzeti neki okvirni parametri. Kao sto je aerodinamika, profil, i vrsta guma, opterecenost, itd... Sve to daje priblizne rezultate, i niko ne daje 100% tacne podatke, ipak reqlna voznja se razlikuje od laboratorijskog testiranja, tako da se pojavljuje razlika u potrosnji. Neki namerno lazu da bi bilo lakse za prodaju, a inace postpje idredjene tolerancije plus i minus, sti ne bi trebalo da bude presudno za prodaju. Neki lazu i do 3 litre (nemci), lazu na testu 100 000km,,lazu na testu izdrzljivosti (Mercedes, BMW), najvise lazu. Manipulacija softverima, manipulacija sa garancijom, manipulacija sa servisima..To je citav spektar prevara i igrarija i uzimanje para na lazne informacije i podatke..
pre 5 godina
A zašto bi bilo drugačije? I Japanci su samo ljudi od krvi i mesa ... Uostalom, i svetska istorija je to pokazala.
pre 5 godina
Što dalje implicira da su zahtevi vlada o toliko niskim zagađenjima nerealna.
pre 5 godina
Koja se ovde kolicina hejta moze naci, strasno, interesantno da nekoliko komentatora na svakom tekstu pljune po nekom, pogotovo npr ua japan, ua koreja, ua italija i sl... Ljudi jel imate akcije u tim brendovima kad toliko ostrasceno razmisljate?
Ono sto mene zanima je da li su samo naveli manju potrosnju(sto rade svi, ali bukvalno svi, oduvek, i dalje), ili su ugradili neki prevarantski softver sa ciljem obmane, kao neki? Nije ista stvar.
pre 5 godina
@jelena: to je zato što stalno voziš u drugoj.
pre 5 godina
Šta ste očekivali od 1,2 motora u takvom autu, nego da na autoputu srče kao blesav. Pa sa njim ako pređete 130 km/h, duša mu je u nosu!
pre 5 godina
Ljudi, vozim Avensisa 2.0 d4d i potroši mi sve što mu naspem!
pre 5 godina
U Srbiji je već odavno postalo stvar folklora lagati o potrosnji kola,nebitno marka i pogonsko gorivo .I najnovija stvar,meni baterija telefona drži bar 3 dana ?
pre 5 godina
Do novembra prosle godine sam imao Mazdu 2010 CX-7, automatik 2.5L motor, 4 cilindra non-turbo, kupio je novu. Potrosnja je varirala od 9 do 10L/100Km sa prosekom od 9.5L na komjuteru, voznja oko 50/50 grad i autoput.
Nju sam prodao i kupio novi Nisan Murano, 3.5L motor sa CVT menjacem, 6 cilindara. Kompjuter pokazuje 10.2L prosek do sada i polako se smanjuje kako vreme prolazi, pocevsi od 10.5L
Prosto ne mogu da verujem koliko manje trosi. Cak sam i sam racunao nekoliko puta it tu je negde.
Sto se tice muvanja sa izduvnim gasovima i potrosnjom verujem da to svi rade samo sto su ove uhvatili. Kao i sportisti sa dopingom, svi rade a samo neke uhvate.
pre 5 godina
moj golf raspali 2.0 benzin 85 kw trosi penzionerske voznje 10 litara benzina..a one divljačke 20l ..ja ne znam da li ima gore auto od ovoga..niti ide niti udoban,a nista nema da me privuce da ga volim ..vozim ga i mrzim ga...
pre 5 godina
Ponovite brzo pet puta ime i prezime direktora Subarua.
pre 5 godina
Ja mogu da razumem zasto proizvodjaci lazu o potrosnji, ali zasto lazu korisnici, mi vozaci, e to mi je vecita enigma! Kad cujem po slavama i rodjendanima, kako nekome njegov 15 godina star kontejner, trosi 2 litre manje od fabricke dok je bio nov, presedne mi prasetina! Imam utisak da nekima cak NIS dodje 200 eura mesecno!
pre 5 godina
Vozim NISSAN NOTE 1.6 benzin, katalog kaže: 8.5 grad, 6.5 regionalni, 7.5 autoput. Realno posle 10 godina eksploatacije je: isto kao u katalogu, osim grada, gde zna da bude i 10 L/100 Km.
pre 5 godina
Test potrošnje goriva. To je veoma rastegljiva kategorija. Ja moj automobil mogu da vozim u dijapazonu od 7l na 100 km, pa do 12l na 100km. Sve zavisi od načina vožnje, konfiguracije terena po kojem se vozi, godišnjeg doba, brzine kojom se vozi, da li je gradska vožnja ili je po autoputu i kvaliteta benzina koji se sipa u auto. Kvalitet benzina moze da utiče i do 20% na povećanje potrošnje goriva. Zimi kola troše viša do 10%, jer kasnije, zbog hladnoće, motor postiže radnu temperaturu. Dakle, svaki proizvođač osmisli neku svoju vrstu testa i na osnovu rezultata takvih, unapred definisanih testova, deklarišu se podaci o potrošnji.
pre 5 godina
Ja imam nissana qashkai i manja mu je potrosnja od fabricke.Prezadovoljna autom.
(jelena, 09. avgust 2018 16:50)
probaj se nekad s njim malo i provozati,pa ce potrosnja ziher biti veca od tvornicke....
pre 5 godina
rade@"U Americi i Australiji DRZAVA testira automobile i daje potrosnju"
Teske komunjare ti Ameri i Ozi. To bi sve trebalo ostaviti trzistu i ono bi se samo dovelo do balansa.
pre 5 godina
Avensis 2004 1.8 benzinac presao 300k. Autoput 120-140 7-8l. Na magistrali ide ispod 6l. Ne vozim agresivno i uglavnom postujem ogranicenja. Trosi ulje ali to je zanemarljiv trosak.
Ne znam za gradsku sta da kazem. Nije isto gradska po nisu polupraznim bulevarima i gradska u spicu od autokomande do slavije.
pre 5 godina
Nova Mazda 3, 2.0 benzinac, 2018. godište, po gradu prosečno 8-9l (10l kad je baš špic), na autoputu 130-140 km/h 6-7l, na običnom putu 5-6l.
pre 5 godina
Mislim da većina ne želi da prihvazi objektivne činjenice. Za bilo kojeg proizvođača. Testo se rade u kontrolisanim uslovima. Naše svakodnevne navike i situacije u kojima se nalazimo nisu iste. Ubrzacanje i kočenje, temperaturne razlike i pritisvi koji se javljaju zbog vremenskih prilika, vožnja ili rad motora na leru... prosto je nemoguće da isti automobil u različitim uslovima troši kako fabrika propisuje! A pri tom naravno, ima i štelovanja na papiru da bi se bolje prodalo.
pre 5 godina
Hahahaha Nissan laze već 30godina. Na kraju ima da se ispostavi da Ameri muvaju još od modela T i da Nemci nisu imali drugog izbora nego da se priključe grupi da ostanu u trendu...
pre 5 godina
Varaju svi na tome, oduvek. Tj nije da varaju vec oni te rezultate postizu bukvalno u ‘laborotorijskim’ uslovima. Sve na vrhunskom mestu, sve kako treba i test. Tako npr Citroen odradi potrosnju prosek 5,5 za DS5 2.0 hdi 180ks 2015-to a ja ne mogu da spustim manje od 6,8 litara i to sam samo jednom testirao i nikad vise jer je smor militi po putu, sporo ubrzavati itd. Znaci to sam samo radio da vidim koliko moze. Mozda bih jos malo spustio da nisam gasio start/stop. Ali ne mogu da kazem nista. Kao prvo meni potrosnja ide vise jer moj nema ‘17-ice gume sa kojim testiraju, vec ima 19 inca. Guma takodje utice, pogotovo ako nije proizvodjac isti kao sto kompanija testira. Fabricki je sa Michelin, ja sam mu prvom zamenom stavio Vredestein, pricam o letnjim. Cena je bila slicna, ali su mi rekli kako je Vredestein bolja guma. E, sad...Meni je uglavnom prosek oko 7,6-7,8 jer ne stedim auto. Tj ponekad preterujem i dajem pun gas iako znam da cu ubrzo kociti, a sve to dize potrosnju. Pritom auto je tezak 1600kg, kada ga stalno cimate, gas, kocenje, verujem da je ta potrosnja i okej. Uglavnom nema sanse da izvucete potrosnju koju je deklarisao proizvodjac jer oni to rade u vrhunskim uslovima. Niti treba da se ljutite jer ne mozete jer znate da oni to rade u vrhunskim uslovima, a vi ste odjednom u gradu u 17h u spicu kreni, stani, pa pun gas, pa koci...Sve to dize potrosnju.
pre 5 godina
nije mi jasno što se čudite kad je čovek napisao da mu benzinac 1.6 u gradu ne troši ispod 10l. Meni do sada ni jedan benzinac u vožnji po centru bg nije trošio ispod te vrednosti.
pre 5 godina
Da sada mi se cini da su Francuzi najkorektniji, u katalogu za 407 2.0 benzinac pise da je gradska voznja 11,6L, tu se negde i krece nekad litar manje nekad litar vise. Na magistralnom do 90km/h trosi 6-6.5L bez divljanja. Ali sve zavisi od stila voznje. Ako se stisne minimum 2L vise u svakoj kategoriji.
pre 5 godina
Procitajte na stranici Mazda na kojoj verziji se mjerila potrosnja. Mislim da se zove Edition Zero. Model bez idje iceg, al oni to barem napisu.
pre 5 godina
(Maksim & Divizija, 10. avgust 2018 17:03)
Ti imas premisu da svi koji voze japance ili neke druge econobox-ove ne mogu da priuste bolje, ja te razumem jer verovatno tako razmisljas i sam i dajes za vozilo para koliko mozes. Da li mozes recimo da razumes da ima ljudi kojima dati 30-40k eur za auto nema smisla ako radis za evropsku platu kakva god da je ona? Meni je nerazumno dati vise od maksimum 6 mesecnih plata za automobil a licno ne prelazim 3-4 plate. Mozemo sad da pricamo o lizingu i mesecnom placanju ali ti na kraju radis dobar deo svog vremena za taj automobil a to je totalno besmisleno jer postoji mnogo nacina da se vreme potrosi bolje od rintanja za pare koje posle bacis na prevozno sredstvo.
pre 5 godina
Ne razumem ljude koji ovde tvrde da su ostvarili fabrički deklarisanu potrošnju!
Izgleda da oni u uopšte ne shvataju da su ti rezultati ostvareni dok je vozilo na valjcima i ne mrda uopšte, nema ubrzavanja, usporavanja, ometanja, strujanja vazduha, promena stepeni prenosa...
Nisu proizvođači toliko varali koliko su testovi bili nerealni. Za početak testove treba da rade u stvarnom saobraćaju pa da vidimo rezultate.
pre 5 godina
@nenad Vozim Tojotu Rav4 hibrid vec pola godine, presao sam oko 6000 km, potrosnja goriva u proseku 5,9l/100km, po gradu 4,5l/100km. Auto ima 197 ks i 1700kg.
U kom gradu vozis to je isto jako bitno. Meni auris hibrid po Beogradu trosi od 3.5-7 litara kako kad zavisi od mnogo faktora uglavnom je 5lit mozda malo manje 4.8 al ajd nek bude 5. Bas me zanima kako rav4 trosi manje
pre 5 godina
golf 4 1.9sdi evo kolega vozi vec 8 godina i kaze nije bas kako je ocekivao ali je zadovoljan. Prosek 6 litara dizela.
96 Komentari
Sortiraj po: