Sreda, 20.06.2018.

11:46

Alfa Giulia i Stelvio Quadrifoglio u NRing izdanju FOTO

Izvor: B92

Alfa Giulia i Stelvio Quadrifoglio u NRing izdanju FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

M

pre 5 godina

@scorpio, mislim da si promasio ociglednu ironiju u mom komentaru. Sto se tice M, nema veze sa BMW. Odlican auto (ako pricamo o limuzinama), ali privlaci odredjen tip ljudi kojima nikako ne pripadam.
@batica, sto se tice pouzdanosti ne bih se ni malo slozio. Evo moj primer, mada znam da je anegdotalni dokaz, ali nije ni mali uzorak: od 2004 se u mojoj porodici voze italijanska kola, Fiat Marea, Alfa 156, koje se obe jos koriste iako su 2000/2001; od 2015 Lancia Delta, a od skoro i Giulia. Na Marei do sada od vanrednih kvarova potenciometar gasa i protokomer, takodje promenjen plivajuci zamajac, nagadjam da je razlog tome sto ju je najvise vozila osoba zenskog pola. Evo jutros sam je odvezao da se promeni kompresor klime jer je poceo da pusta prosle godine. Na 156 sijalice, sijalice, roletna gepeka (SW), suvozaceva vrata (polomio se klin koji ih vezuje za karoseriju, nikome nije jasno kako, polovna 40 evra ista boja). Lancia ostala bez jedne diode u trecem stop svetlu i nista vise (mada je ona relativno nova, 2013). Giulia je nova, pa nemam sta da dodam na ovaj spisak. Eto toliko o pouzdanosti, svi automobili su bili redovno servisirani. Inace znam jos ljudi koji voze Alfe, uglavnom 147, i znam da je jednom popustio neki spoj na krovu, pa mu je malo vlazilo unutra, to je sredio sam. Meni nije jasno odakle tolika kolicina ljudi koji tvrde da se Alfe mnogo kvare, pa cak idu do takvih krajnosti kao ti da kazu da je svake 2 nedelje kod majstora, ili nebuloza o truljenju, a sva italijanska kola vec decenijama imaju picinkovani lim.

kole

pre 5 godina

Molio bih pojedine komentatore ovde da ne vređaju prave Alfiste,nazivajući ove jtd traktoriste Alfistama.Svaki pravi Alfista u svetu bi ove nase nabeđene isterao motkom iz dvorišta da mu uđu sa jtd cuore sportivo fiatom.

ad

pre 5 godina

Alfa Romeo automobili su se mnogo puta dokazali na pisti, u automobilskom sportu. Postali su deo auto istorije i tradicije. Na osnovu toga razvijen je brend koji garantuje uživanje u temperamentnoj vožnji. Osim toga, izgled ovih automobila odražava stil i ukus. Isto tako, Alfe izazivaju posebne emocije. To su automobili koji se vole i za koje se ljudi vezuju. Slavne, lepe, okretne, brze, elegantne, šmekerske, posebne...

M

pre 5 godina

@cile, znam ja da ljude zanima samo da je auto nemacke proizvodnje, nije bitno koji, ali u principu moze sto skuplji. Zasto ih zanima sta na autu pise, a ne kako je konstruisan je vec pitanje marketinga, psihologije i ko zna cega jos. Sto se tice toga sta ja imam od svega ovoga, odgovor je da nemam motor od 510 KS i haubu i krov od ugljenicnih vlakana, i to zato sto mi QV verzija stvarno ne treba, jer na stazu ne idem, a imam sve ostalo navedeno jer to imaju sve verzije Giulie. Dakle, ako neko misli da je u AUTOMOBILU bitnije imati mekanu plastiku ili tablet, nego precizno upravljanje i dobro lezanje u krivini, neka kupi kauc, pa nek se napipa kvalitetnih materijala za ceo zivot. Ili neka vozi u koznim rukavicama, mada ne znam kako bi onda kucao po tabletu. Takodje imam i trenutno najvecu bezbednost pri eventualnom sudaru, sto takodje nije zanemarljiva stvar, mada ne planiram da se sudaram. Na kraju, cak i da licno nemam nista od navedenog, zaista je smesno reci za ovakav auto da je nekvalitetan, sto je i bila poenta mog komentara. Podsetio bih sve kojima je broj prodatih jedinica jedino merilo kvaliteta, da je coca cola najprodavanije pice na svetu

izhlapjeli starac

pre 5 godina

Da, "alfista" jeste dijagnoza. Ali kao sto procitah u jednom komentaru, osmehnem se svaki put kad je vidim. Moj sin je mozda dao najbolji opis: auto koji te zagrli kad sednes za volan. Zato je volim.
Srbi kad biraju zenu gledaju da bude lepa pa makar i ne najbolja. Ali kad kupuju auto, onda nemac, dizel, karavan sa kukom. Zato cu uvek voleti Alfu, i nadam se imati para da je vozim.

Batica

pre 5 godina

@AR
Odgovorno tvrdim da ste vi Alfisti najveći sektaši od svih ljubitelja automobila.To i ne mora da bude loše sve dok ne krenete sa vređanjem svih ostalih,onda ste naporni do bola.Ovo je pogotovo značajno jer se Alfa očajno pokazala do pojave ovih najnovijih modela.Kome bre treba bilo kakav automobil pa bio on i najbolji i najlepši kad se kvari svake 2 nedelje a posle 3 godine truli na sve strane?I možda možete da tvrdite da ljubav nema cenu ali u dubini duše veoma dobro znate da to nije tačno.Takođe,postoji gomila automobila koji čoveku mogu namestiti osmeh na lice a znaju biti i pouzdani,e tu je vaš problem dragi alfisti,niti ste probali nešto drugo niti vas zanima.Dokle god vozite samo AR nećete znati šta ste sve propustili i koliko ste uzaludno propatili.Budite normalni i uživajte u slikama ova dva zaista lepa automobila.

Bane je

pre 5 godina

"Njemci su izmislili automobile. Amerikanci su ih uveli u serijsku proizvodnju. 

Japanci, oni su ih učinili dostupnima. 

A Italijani? E, Italijani su učinili da automobili pjevaju i plešu."

Dragan Nis

pre 5 godina

@Еуридамас, @M, @Turbo Benzina
Slazem se sa vama po pitanju 4x4 pogona (da utice pozitivno na ubrzanje), kao i da aerodinamika za ubrzanje do 100 nema mnogo bitnu ulogu, ali masa je ta koja odredjuje.
Medjutim, mislim da je doslo do greske u prepisivanju podataka i da Giulia ubrzava za 3.8, a Stelvio za 3.9 (linkovi ispod pa Performance)
https://www.conceptcarz.com/s28636/alfa-romeo-stelvio-quadrifoglio-nring.aspx
https://www.conceptcarz.com/s28637/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-nring.aspx.aspx

Pozdrav

Samir Novi Pazar

pre 5 godina

Drago mi je sto sam bogat da vozim alfu jeste da se gube na ceni kvare se ali kvare se i ljudi pa nikom nista. Za firmu sam kupio WV ali to je za radnike za gospodu je nesto drugo ne mora to biti samo alfa ali wv niposto.

AR

pre 5 godina

Alfa se kupuje radi uživanja u vožnji. Stariji modeli imaju plastiku lošeg kvaliteta, prekidači se olabave posle dugog korišćenja, ručica šaltera menjača se olabavi posle nekoliko godina, na zadnjoj klupi je tesno za visoke ljude... i ostale nebitne drangulije na kojima je Fiat hteo da uštedi. Ono po čemu je Alfa drugačija:

-sedišta su u obliku kadica koje drže vozača čvrsto pri promeni pravca
-kokpit je zakrivljen prema vozaču
-upravljački sistem je neverovatno precizan. Alfa ima patent na tzv. direktno upravljanje. Prava stvar za izbegavanje rupa na putu ;) Cena koja se morala platiti je veći luk pri polukružnom kretanju. Videćete vozače Alfi kako voze napred-nazad da uparkiraju auto
-ogibljenje je kruto i drugačije nego kod drugih automobila. Alfe su krute i gotovo zakucane za asfalt. Zbog toga se oseća manja G sila pri većim brzinama.
-Alfa radi na 70 stepeni a ne na 90 stepeni jer je motor od aluminijuma
-motori su elastični i pouzdani. Motori bez turbine ubrzavaju postepeno (čini mi se da je spec. 100 km/h za 6-9 sek) osim v6 motora od 3L. Motor na 3 500 obrtaja menja zvuk i počinje da reži. Postoji deo koji otvara sve ventile. Tek tada Alfa pokazuje svoje sportsko srce.

Ovo što sam napisao važi za modele pre Đulije. Najnoviji model je druga dimenzija. Isti je jedino upravljački sistem.

Alfa je najjeftiniji auto koji može pružiti užitak sportske vožnje. Ko jednom sedne u nju zaljubi se odmah u ono što auto nudi. Alfe su lepe. Svaki put kad vidiš svoj auto ujutru osmehneš se. Na pumpi svi gledaju u tvoju lepoticu. Ako se održava temeljno Alfa vraća pravim užitkom u vožnji.

Turbo Benzina

pre 5 godina

"" Cudno je da limuzina ima sporije ubrzanje od SUV-a (laksa je i ima bolju aerodinamiku, a imaju iste motore)! (Dragan Nis, 20. jun 2018 17:49) ""

Nije čudno zato što Stelvio ima pogon na sva četiri točka i što u startu ne proklizava ni najmanje, već odmah ima sjajan grip. Manja masa i aerodinamika dolaze do izražaja nešto kasnije u ubrzanju i kod krajnje, maksimalne brzine.

M

pre 5 godina

@dragan nis, pogon na svim tockovima omogucava Stelviu bolje prijanjanje pri startu do brzine od nekih 60 km/h kada tockovi imaju tendenciju da proklizavaju. Alfa ne koristi launch control. Giulia je naravno aerodinamicnija, s obzirom da je niza, sto se vidi i po maksimalnoj brzini. Inace, mislim da im se cak masa i ne razlikuje znacajno, s obzirom da su na istoj platformi, mozda 100inak kg.

Еуридамас

pre 5 godina

@Dragan Nis, али нема погон на 4 точка, зато није стартнија. Али зато сигурно има боља међуубрзања.

Lalos

pre 5 godina

Pročitao sam par komentara od nekih inženjera autoindustrije. Ali motor ne valja, bzvze jer je rađen u Ferariju, verujem da među nama ima i onih koji se bolje razumeju u automobile, ali ljudi, ovaj automobil je 200 puta bolji od mog Mondea 2008. Zato vas molim da kada budete posedovali neki od ova dva, onda napišite nešto.

M

pre 5 godina

@raspevani platipus, ma ni K od kvaliteta. Pogotovu motor koji je od aluminijuma i iz manje od 3 litra izvlaci 510 KS, a to sto je konstruisan u Ferrariu mu dodje jos gore. Pa onda sasija, najveca krutost od svih komercijalnih automobila, koja omogucava neverovatno dobro upravljanje i 98% na crash testu. Tu je i menjac, neki ZF ga pravio, nikad cuo za njih, mada kao tvrde da je brzi od menjaca sa duplim kvacilom. Dalje raspodela mase po osovinama 1:1, to isto nista ne valja, lose kocnice, nekvalitetni hauba i krov od ugljenicnih vlakana, kao i prenosni sistem za pogon na zadnje tockove. Eksterijer odvratan, enterijer jos gori, nema ni onaj nakalemljeni tablet na vrhu centralne table, uz odvratne aluminijumske pedale za promenu brzine iza volana. Sve u svemu, ni najgorem neprijatelju je ne bih pozeleo, jer nema plastiku mekanu na dodir dole sa leve strane kod suvozacevih nogu, a svi znamo da se to mesto bas cesto pipa u toku voznje

Dragan Nis

pre 5 godina

"Giulia Quadrifoglio ima zadnji pogon, a 0-100 km/h ubrzava za 3,9 s, pre nego što dostigne maksimalnih 307 km/h.

Stelvio poseduje pogon na sva 4 točka i do stotke stiže za 3,8 s. Maksimalna brzina SUV-a je 283 km/h."

Cudno je da limuzina ima sporije ubrzanje od SUV-a (laksa je i ima bolju aerodinamiku, a imaju iste motore)!

imate priliku da izadjete na balkone i pozdravite šampione

pre 5 godina

(kimi, 20. jun 2018 13:00)

Burnu verovatno ali bogatu istoriju - nikada.
Sadašnjost Alfe je tmurna, ili Srbije, nisam razumeo, prolazim krug u Ringu 20 sec brže od specijalno olakšanog M3, koji doduše ima sjajnu budućnost kao Srbija sadašnjost. Ili je to bila burna sadašnjost a bogata prošlost, u svakom slučaju - tmurno

M

pre 5 godina

@raspevani platipus, ma ni K od kvaliteta. Pogotovu motor koji je od aluminijuma i iz manje od 3 litra izvlaci 510 KS, a to sto je konstruisan u Ferrariu mu dodje jos gore. Pa onda sasija, najveca krutost od svih komercijalnih automobila, koja omogucava neverovatno dobro upravljanje i 98% na crash testu. Tu je i menjac, neki ZF ga pravio, nikad cuo za njih, mada kao tvrde da je brzi od menjaca sa duplim kvacilom. Dalje raspodela mase po osovinama 1:1, to isto nista ne valja, lose kocnice, nekvalitetni hauba i krov od ugljenicnih vlakana, kao i prenosni sistem za pogon na zadnje tockove. Eksterijer odvratan, enterijer jos gori, nema ni onaj nakalemljeni tablet na vrhu centralne table, uz odvratne aluminijumske pedale za promenu brzine iza volana. Sve u svemu, ni najgorem neprijatelju je ne bih pozeleo, jer nema plastiku mekanu na dodir dole sa leve strane kod suvozacevih nogu, a svi znamo da se to mesto bas cesto pipa u toku voznje

AR

pre 5 godina

Alfa se kupuje radi uživanja u vožnji. Stariji modeli imaju plastiku lošeg kvaliteta, prekidači se olabave posle dugog korišćenja, ručica šaltera menjača se olabavi posle nekoliko godina, na zadnjoj klupi je tesno za visoke ljude... i ostale nebitne drangulije na kojima je Fiat hteo da uštedi. Ono po čemu je Alfa drugačija:

-sedišta su u obliku kadica koje drže vozača čvrsto pri promeni pravca
-kokpit je zakrivljen prema vozaču
-upravljački sistem je neverovatno precizan. Alfa ima patent na tzv. direktno upravljanje. Prava stvar za izbegavanje rupa na putu ;) Cena koja se morala platiti je veći luk pri polukružnom kretanju. Videćete vozače Alfi kako voze napred-nazad da uparkiraju auto
-ogibljenje je kruto i drugačije nego kod drugih automobila. Alfe su krute i gotovo zakucane za asfalt. Zbog toga se oseća manja G sila pri većim brzinama.
-Alfa radi na 70 stepeni a ne na 90 stepeni jer je motor od aluminijuma
-motori su elastični i pouzdani. Motori bez turbine ubrzavaju postepeno (čini mi se da je spec. 100 km/h za 6-9 sek) osim v6 motora od 3L. Motor na 3 500 obrtaja menja zvuk i počinje da reži. Postoji deo koji otvara sve ventile. Tek tada Alfa pokazuje svoje sportsko srce.

Ovo što sam napisao važi za modele pre Đulije. Najnoviji model je druga dimenzija. Isti je jedino upravljački sistem.

Alfa je najjeftiniji auto koji može pružiti užitak sportske vožnje. Ko jednom sedne u nju zaljubi se odmah u ono što auto nudi. Alfe su lepe. Svaki put kad vidiš svoj auto ujutru osmehneš se. Na pumpi svi gledaju u tvoju lepoticu. Ako se održava temeljno Alfa vraća pravim užitkom u vožnji.

Samir Novi Pazar

pre 5 godina

Drago mi je sto sam bogat da vozim alfu jeste da se gube na ceni kvare se ali kvare se i ljudi pa nikom nista. Za firmu sam kupio WV ali to je za radnike za gospodu je nesto drugo ne mora to biti samo alfa ali wv niposto.

Lalos

pre 5 godina

Pročitao sam par komentara od nekih inženjera autoindustrije. Ali motor ne valja, bzvze jer je rađen u Ferariju, verujem da među nama ima i onih koji se bolje razumeju u automobile, ali ljudi, ovaj automobil je 200 puta bolji od mog Mondea 2008. Zato vas molim da kada budete posedovali neki od ova dva, onda napišite nešto.

Turbo Benzina

pre 5 godina

"" Cudno je da limuzina ima sporije ubrzanje od SUV-a (laksa je i ima bolju aerodinamiku, a imaju iste motore)! (Dragan Nis, 20. jun 2018 17:49) ""

Nije čudno zato što Stelvio ima pogon na sva četiri točka i što u startu ne proklizava ni najmanje, već odmah ima sjajan grip. Manja masa i aerodinamika dolaze do izražaja nešto kasnije u ubrzanju i kod krajnje, maksimalne brzine.

izhlapjeli starac

pre 5 godina

Da, "alfista" jeste dijagnoza. Ali kao sto procitah u jednom komentaru, osmehnem se svaki put kad je vidim. Moj sin je mozda dao najbolji opis: auto koji te zagrli kad sednes za volan. Zato je volim.
Srbi kad biraju zenu gledaju da bude lepa pa makar i ne najbolja. Ali kad kupuju auto, onda nemac, dizel, karavan sa kukom. Zato cu uvek voleti Alfu, i nadam se imati para da je vozim.

M

pre 5 godina

@cile, znam ja da ljude zanima samo da je auto nemacke proizvodnje, nije bitno koji, ali u principu moze sto skuplji. Zasto ih zanima sta na autu pise, a ne kako je konstruisan je vec pitanje marketinga, psihologije i ko zna cega jos. Sto se tice toga sta ja imam od svega ovoga, odgovor je da nemam motor od 510 KS i haubu i krov od ugljenicnih vlakana, i to zato sto mi QV verzija stvarno ne treba, jer na stazu ne idem, a imam sve ostalo navedeno jer to imaju sve verzije Giulie. Dakle, ako neko misli da je u AUTOMOBILU bitnije imati mekanu plastiku ili tablet, nego precizno upravljanje i dobro lezanje u krivini, neka kupi kauc, pa nek se napipa kvalitetnih materijala za ceo zivot. Ili neka vozi u koznim rukavicama, mada ne znam kako bi onda kucao po tabletu. Takodje imam i trenutno najvecu bezbednost pri eventualnom sudaru, sto takodje nije zanemarljiva stvar, mada ne planiram da se sudaram. Na kraju, cak i da licno nemam nista od navedenog, zaista je smesno reci za ovakav auto da je nekvalitetan, sto je i bila poenta mog komentara. Podsetio bih sve kojima je broj prodatih jedinica jedino merilo kvaliteta, da je coca cola najprodavanije pice na svetu

M

pre 5 godina

@scorpio, mislim da si promasio ociglednu ironiju u mom komentaru. Sto se tice M, nema veze sa BMW. Odlican auto (ako pricamo o limuzinama), ali privlaci odredjen tip ljudi kojima nikako ne pripadam.
@batica, sto se tice pouzdanosti ne bih se ni malo slozio. Evo moj primer, mada znam da je anegdotalni dokaz, ali nije ni mali uzorak: od 2004 se u mojoj porodici voze italijanska kola, Fiat Marea, Alfa 156, koje se obe jos koriste iako su 2000/2001; od 2015 Lancia Delta, a od skoro i Giulia. Na Marei do sada od vanrednih kvarova potenciometar gasa i protokomer, takodje promenjen plivajuci zamajac, nagadjam da je razlog tome sto ju je najvise vozila osoba zenskog pola. Evo jutros sam je odvezao da se promeni kompresor klime jer je poceo da pusta prosle godine. Na 156 sijalice, sijalice, roletna gepeka (SW), suvozaceva vrata (polomio se klin koji ih vezuje za karoseriju, nikome nije jasno kako, polovna 40 evra ista boja). Lancia ostala bez jedne diode u trecem stop svetlu i nista vise (mada je ona relativno nova, 2013). Giulia je nova, pa nemam sta da dodam na ovaj spisak. Eto toliko o pouzdanosti, svi automobili su bili redovno servisirani. Inace znam jos ljudi koji voze Alfe, uglavnom 147, i znam da je jednom popustio neki spoj na krovu, pa mu je malo vlazilo unutra, to je sredio sam. Meni nije jasno odakle tolika kolicina ljudi koji tvrde da se Alfe mnogo kvare, pa cak idu do takvih krajnosti kao ti da kazu da je svake 2 nedelje kod majstora, ili nebuloza o truljenju, a sva italijanska kola vec decenijama imaju picinkovani lim.

Bane je

pre 5 godina

"Njemci su izmislili automobile. Amerikanci su ih uveli u serijsku proizvodnju. 

Japanci, oni su ih učinili dostupnima. 

A Italijani? E, Italijani su učinili da automobili pjevaju i plešu."

ad

pre 5 godina

Alfa Romeo automobili su se mnogo puta dokazali na pisti, u automobilskom sportu. Postali su deo auto istorije i tradicije. Na osnovu toga razvijen je brend koji garantuje uživanje u temperamentnoj vožnji. Osim toga, izgled ovih automobila odražava stil i ukus. Isto tako, Alfe izazivaju posebne emocije. To su automobili koji se vole i za koje se ljudi vezuju. Slavne, lepe, okretne, brze, elegantne, šmekerske, posebne...

M

pre 5 godina

@dragan nis, pogon na svim tockovima omogucava Stelviu bolje prijanjanje pri startu do brzine od nekih 60 km/h kada tockovi imaju tendenciju da proklizavaju. Alfa ne koristi launch control. Giulia je naravno aerodinamicnija, s obzirom da je niza, sto se vidi i po maksimalnoj brzini. Inace, mislim da im se cak masa i ne razlikuje znacajno, s obzirom da su na istoj platformi, mozda 100inak kg.

Dragan Nis

pre 5 godina

"Giulia Quadrifoglio ima zadnji pogon, a 0-100 km/h ubrzava za 3,9 s, pre nego što dostigne maksimalnih 307 km/h.

Stelvio poseduje pogon na sva 4 točka i do stotke stiže za 3,8 s. Maksimalna brzina SUV-a je 283 km/h."

Cudno je da limuzina ima sporije ubrzanje od SUV-a (laksa je i ima bolju aerodinamiku, a imaju iste motore)!

imate priliku da izadjete na balkone i pozdravite šampione

pre 5 godina

(kimi, 20. jun 2018 13:00)

Burnu verovatno ali bogatu istoriju - nikada.
Sadašnjost Alfe je tmurna, ili Srbije, nisam razumeo, prolazim krug u Ringu 20 sec brže od specijalno olakšanog M3, koji doduše ima sjajnu budućnost kao Srbija sadašnjost. Ili je to bila burna sadašnjost a bogata prošlost, u svakom slučaju - tmurno

kole

pre 5 godina

Molio bih pojedine komentatore ovde da ne vređaju prave Alfiste,nazivajući ove jtd traktoriste Alfistama.Svaki pravi Alfista u svetu bi ove nase nabeđene isterao motkom iz dvorišta da mu uđu sa jtd cuore sportivo fiatom.

Еуридамас

pre 5 godina

@Dragan Nis, али нема погон на 4 точка, зато није стартнија. Али зато сигурно има боља међуубрзања.

Dragan Nis

pre 5 godina

@Еуридамас, @M, @Turbo Benzina
Slazem se sa vama po pitanju 4x4 pogona (da utice pozitivno na ubrzanje), kao i da aerodinamika za ubrzanje do 100 nema mnogo bitnu ulogu, ali masa je ta koja odredjuje.
Medjutim, mislim da je doslo do greske u prepisivanju podataka i da Giulia ubrzava za 3.8, a Stelvio za 3.9 (linkovi ispod pa Performance)
https://www.conceptcarz.com/s28636/alfa-romeo-stelvio-quadrifoglio-nring.aspx
https://www.conceptcarz.com/s28637/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-nring.aspx.aspx

Pozdrav

Batica

pre 5 godina

@AR
Odgovorno tvrdim da ste vi Alfisti najveći sektaši od svih ljubitelja automobila.To i ne mora da bude loše sve dok ne krenete sa vređanjem svih ostalih,onda ste naporni do bola.Ovo je pogotovo značajno jer se Alfa očajno pokazala do pojave ovih najnovijih modela.Kome bre treba bilo kakav automobil pa bio on i najbolji i najlepši kad se kvari svake 2 nedelje a posle 3 godine truli na sve strane?I možda možete da tvrdite da ljubav nema cenu ali u dubini duše veoma dobro znate da to nije tačno.Takođe,postoji gomila automobila koji čoveku mogu namestiti osmeh na lice a znaju biti i pouzdani,e tu je vaš problem dragi alfisti,niti ste probali nešto drugo niti vas zanima.Dokle god vozite samo AR nećete znati šta ste sve propustili i koliko ste uzaludno propatili.Budite normalni i uživajte u slikama ova dva zaista lepa automobila.

imate priliku da izadjete na balkone i pozdravite šampione

pre 5 godina

(kimi, 20. jun 2018 13:00)

Burnu verovatno ali bogatu istoriju - nikada.
Sadašnjost Alfe je tmurna, ili Srbije, nisam razumeo, prolazim krug u Ringu 20 sec brže od specijalno olakšanog M3, koji doduše ima sjajnu budućnost kao Srbija sadašnjost. Ili je to bila burna sadašnjost a bogata prošlost, u svakom slučaju - tmurno

Batica

pre 5 godina

@AR
Odgovorno tvrdim da ste vi Alfisti najveći sektaši od svih ljubitelja automobila.To i ne mora da bude loše sve dok ne krenete sa vređanjem svih ostalih,onda ste naporni do bola.Ovo je pogotovo značajno jer se Alfa očajno pokazala do pojave ovih najnovijih modela.Kome bre treba bilo kakav automobil pa bio on i najbolji i najlepši kad se kvari svake 2 nedelje a posle 3 godine truli na sve strane?I možda možete da tvrdite da ljubav nema cenu ali u dubini duše veoma dobro znate da to nije tačno.Takođe,postoji gomila automobila koji čoveku mogu namestiti osmeh na lice a znaju biti i pouzdani,e tu je vaš problem dragi alfisti,niti ste probali nešto drugo niti vas zanima.Dokle god vozite samo AR nećete znati šta ste sve propustili i koliko ste uzaludno propatili.Budite normalni i uživajte u slikama ova dva zaista lepa automobila.

Samir Novi Pazar

pre 5 godina

Drago mi je sto sam bogat da vozim alfu jeste da se gube na ceni kvare se ali kvare se i ljudi pa nikom nista. Za firmu sam kupio WV ali to je za radnike za gospodu je nesto drugo ne mora to biti samo alfa ali wv niposto.

Dragan Nis

pre 5 godina

"Giulia Quadrifoglio ima zadnji pogon, a 0-100 km/h ubrzava za 3,9 s, pre nego što dostigne maksimalnih 307 km/h.

Stelvio poseduje pogon na sva 4 točka i do stotke stiže za 3,8 s. Maksimalna brzina SUV-a je 283 km/h."

Cudno je da limuzina ima sporije ubrzanje od SUV-a (laksa je i ima bolju aerodinamiku, a imaju iste motore)!

M

pre 5 godina

@raspevani platipus, ma ni K od kvaliteta. Pogotovu motor koji je od aluminijuma i iz manje od 3 litra izvlaci 510 KS, a to sto je konstruisan u Ferrariu mu dodje jos gore. Pa onda sasija, najveca krutost od svih komercijalnih automobila, koja omogucava neverovatno dobro upravljanje i 98% na crash testu. Tu je i menjac, neki ZF ga pravio, nikad cuo za njih, mada kao tvrde da je brzi od menjaca sa duplim kvacilom. Dalje raspodela mase po osovinama 1:1, to isto nista ne valja, lose kocnice, nekvalitetni hauba i krov od ugljenicnih vlakana, kao i prenosni sistem za pogon na zadnje tockove. Eksterijer odvratan, enterijer jos gori, nema ni onaj nakalemljeni tablet na vrhu centralne table, uz odvratne aluminijumske pedale za promenu brzine iza volana. Sve u svemu, ni najgorem neprijatelju je ne bih pozeleo, jer nema plastiku mekanu na dodir dole sa leve strane kod suvozacevih nogu, a svi znamo da se to mesto bas cesto pipa u toku voznje

AR

pre 5 godina

Alfa se kupuje radi uživanja u vožnji. Stariji modeli imaju plastiku lošeg kvaliteta, prekidači se olabave posle dugog korišćenja, ručica šaltera menjača se olabavi posle nekoliko godina, na zadnjoj klupi je tesno za visoke ljude... i ostale nebitne drangulije na kojima je Fiat hteo da uštedi. Ono po čemu je Alfa drugačija:

-sedišta su u obliku kadica koje drže vozača čvrsto pri promeni pravca
-kokpit je zakrivljen prema vozaču
-upravljački sistem je neverovatno precizan. Alfa ima patent na tzv. direktno upravljanje. Prava stvar za izbegavanje rupa na putu ;) Cena koja se morala platiti je veći luk pri polukružnom kretanju. Videćete vozače Alfi kako voze napred-nazad da uparkiraju auto
-ogibljenje je kruto i drugačije nego kod drugih automobila. Alfe su krute i gotovo zakucane za asfalt. Zbog toga se oseća manja G sila pri većim brzinama.
-Alfa radi na 70 stepeni a ne na 90 stepeni jer je motor od aluminijuma
-motori su elastični i pouzdani. Motori bez turbine ubrzavaju postepeno (čini mi se da je spec. 100 km/h za 6-9 sek) osim v6 motora od 3L. Motor na 3 500 obrtaja menja zvuk i počinje da reži. Postoji deo koji otvara sve ventile. Tek tada Alfa pokazuje svoje sportsko srce.

Ovo što sam napisao važi za modele pre Đulije. Najnoviji model je druga dimenzija. Isti je jedino upravljački sistem.

Alfa je najjeftiniji auto koji može pružiti užitak sportske vožnje. Ko jednom sedne u nju zaljubi se odmah u ono što auto nudi. Alfe su lepe. Svaki put kad vidiš svoj auto ujutru osmehneš se. Na pumpi svi gledaju u tvoju lepoticu. Ako se održava temeljno Alfa vraća pravim užitkom u vožnji.

kole

pre 5 godina

Molio bih pojedine komentatore ovde da ne vređaju prave Alfiste,nazivajući ove jtd traktoriste Alfistama.Svaki pravi Alfista u svetu bi ove nase nabeđene isterao motkom iz dvorišta da mu uđu sa jtd cuore sportivo fiatom.

izhlapjeli starac

pre 5 godina

Da, "alfista" jeste dijagnoza. Ali kao sto procitah u jednom komentaru, osmehnem se svaki put kad je vidim. Moj sin je mozda dao najbolji opis: auto koji te zagrli kad sednes za volan. Zato je volim.
Srbi kad biraju zenu gledaju da bude lepa pa makar i ne najbolja. Ali kad kupuju auto, onda nemac, dizel, karavan sa kukom. Zato cu uvek voleti Alfu, i nadam se imati para da je vozim.

Turbo Benzina

pre 5 godina

"" Cudno je da limuzina ima sporije ubrzanje od SUV-a (laksa je i ima bolju aerodinamiku, a imaju iste motore)! (Dragan Nis, 20. jun 2018 17:49) ""

Nije čudno zato što Stelvio ima pogon na sva četiri točka i što u startu ne proklizava ni najmanje, već odmah ima sjajan grip. Manja masa i aerodinamika dolaze do izražaja nešto kasnije u ubrzanju i kod krajnje, maksimalne brzine.

M

pre 5 godina

@scorpio, mislim da si promasio ociglednu ironiju u mom komentaru. Sto se tice M, nema veze sa BMW. Odlican auto (ako pricamo o limuzinama), ali privlaci odredjen tip ljudi kojima nikako ne pripadam.
@batica, sto se tice pouzdanosti ne bih se ni malo slozio. Evo moj primer, mada znam da je anegdotalni dokaz, ali nije ni mali uzorak: od 2004 se u mojoj porodici voze italijanska kola, Fiat Marea, Alfa 156, koje se obe jos koriste iako su 2000/2001; od 2015 Lancia Delta, a od skoro i Giulia. Na Marei do sada od vanrednih kvarova potenciometar gasa i protokomer, takodje promenjen plivajuci zamajac, nagadjam da je razlog tome sto ju je najvise vozila osoba zenskog pola. Evo jutros sam je odvezao da se promeni kompresor klime jer je poceo da pusta prosle godine. Na 156 sijalice, sijalice, roletna gepeka (SW), suvozaceva vrata (polomio se klin koji ih vezuje za karoseriju, nikome nije jasno kako, polovna 40 evra ista boja). Lancia ostala bez jedne diode u trecem stop svetlu i nista vise (mada je ona relativno nova, 2013). Giulia je nova, pa nemam sta da dodam na ovaj spisak. Eto toliko o pouzdanosti, svi automobili su bili redovno servisirani. Inace znam jos ljudi koji voze Alfe, uglavnom 147, i znam da je jednom popustio neki spoj na krovu, pa mu je malo vlazilo unutra, to je sredio sam. Meni nije jasno odakle tolika kolicina ljudi koji tvrde da se Alfe mnogo kvare, pa cak idu do takvih krajnosti kao ti da kazu da je svake 2 nedelje kod majstora, ili nebuloza o truljenju, a sva italijanska kola vec decenijama imaju picinkovani lim.

M

pre 5 godina

@cile, znam ja da ljude zanima samo da je auto nemacke proizvodnje, nije bitno koji, ali u principu moze sto skuplji. Zasto ih zanima sta na autu pise, a ne kako je konstruisan je vec pitanje marketinga, psihologije i ko zna cega jos. Sto se tice toga sta ja imam od svega ovoga, odgovor je da nemam motor od 510 KS i haubu i krov od ugljenicnih vlakana, i to zato sto mi QV verzija stvarno ne treba, jer na stazu ne idem, a imam sve ostalo navedeno jer to imaju sve verzije Giulie. Dakle, ako neko misli da je u AUTOMOBILU bitnije imati mekanu plastiku ili tablet, nego precizno upravljanje i dobro lezanje u krivini, neka kupi kauc, pa nek se napipa kvalitetnih materijala za ceo zivot. Ili neka vozi u koznim rukavicama, mada ne znam kako bi onda kucao po tabletu. Takodje imam i trenutno najvecu bezbednost pri eventualnom sudaru, sto takodje nije zanemarljiva stvar, mada ne planiram da se sudaram. Na kraju, cak i da licno nemam nista od navedenog, zaista je smesno reci za ovakav auto da je nekvalitetan, sto je i bila poenta mog komentara. Podsetio bih sve kojima je broj prodatih jedinica jedino merilo kvaliteta, da je coca cola najprodavanije pice na svetu

Еуридамас

pre 5 godina

@Dragan Nis, али нема погон на 4 точка, зато није стартнија. Али зато сигурно има боља међуубрзања.

Bane je

pre 5 godina

"Njemci su izmislili automobile. Amerikanci su ih uveli u serijsku proizvodnju. 

Japanci, oni su ih učinili dostupnima. 

A Italijani? E, Italijani su učinili da automobili pjevaju i plešu."

ad

pre 5 godina

Alfa Romeo automobili su se mnogo puta dokazali na pisti, u automobilskom sportu. Postali su deo auto istorije i tradicije. Na osnovu toga razvijen je brend koji garantuje uživanje u temperamentnoj vožnji. Osim toga, izgled ovih automobila odražava stil i ukus. Isto tako, Alfe izazivaju posebne emocije. To su automobili koji se vole i za koje se ljudi vezuju. Slavne, lepe, okretne, brze, elegantne, šmekerske, posebne...

M

pre 5 godina

@dragan nis, pogon na svim tockovima omogucava Stelviu bolje prijanjanje pri startu do brzine od nekih 60 km/h kada tockovi imaju tendenciju da proklizavaju. Alfa ne koristi launch control. Giulia je naravno aerodinamicnija, s obzirom da je niza, sto se vidi i po maksimalnoj brzini. Inace, mislim da im se cak masa i ne razlikuje znacajno, s obzirom da su na istoj platformi, mozda 100inak kg.

Lalos

pre 5 godina

Pročitao sam par komentara od nekih inženjera autoindustrije. Ali motor ne valja, bzvze jer je rađen u Ferariju, verujem da među nama ima i onih koji se bolje razumeju u automobile, ali ljudi, ovaj automobil je 200 puta bolji od mog Mondea 2008. Zato vas molim da kada budete posedovali neki od ova dva, onda napišite nešto.

Dragan Nis

pre 5 godina

@Еуридамас, @M, @Turbo Benzina
Slazem se sa vama po pitanju 4x4 pogona (da utice pozitivno na ubrzanje), kao i da aerodinamika za ubrzanje do 100 nema mnogo bitnu ulogu, ali masa je ta koja odredjuje.
Medjutim, mislim da je doslo do greske u prepisivanju podataka i da Giulia ubrzava za 3.8, a Stelvio za 3.9 (linkovi ispod pa Performance)
https://www.conceptcarz.com/s28636/alfa-romeo-stelvio-quadrifoglio-nring.aspx
https://www.conceptcarz.com/s28637/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-nring.aspx.aspx

Pozdrav