1. Srbija do Tokija preko Milvokija, 30. april 2018 00:33) Sa Benzom se nista ne poredi! Infiniti sve uzima do merca pa je donekle I ok, a ostalo su samo kola. Benz pa tri mesta prazna, a onda neka se poredaju kako hoće.
    (kobaja, 30. april 2018 23:55)


    Slazem se da je mercedes pa tri mesta prazna, pa onda drugo smece koje se zove bmw,,ali po kvarovima i laznim marketingom su u vrhu. SVAPSKA AUTA SU SMECE.
     (SRBIN, 1. maj 2018 10:57)

    # Link komentara

  2. Imah avensisa. Trosio ulja vise nego goriva. U garanciji rekli sve u redu. Posle garancije me zvali na zamenu polumotora. A ja kola vec prodao. Zbog potrosnje ulja.
    (Ninko, 1. maj 2018 07:55)

    # Link komentara

  3. Čitajući komentare imam utisak da su na ulici sve sami Japanci,a kad izađem trci trci pa Japanac.Koreanci su ih presisali sa prodajom u Evropi debelo.
    (markoni, 1. maj 2018 07:35)

    # Link komentara

  4. @malavida

    Nije to moje razmisljanje, ja i zivim u Australiji i mogu da priustim koji god auto hocu, ali jednostavno je tako. Bogati Kinezi, Koreanci, Australijanci i drugi ovde kupuju Mercedes, BMW, Audi. A ti sto mozda nisi izasao iz Srbije i ne znas, to je tvoj problem. Samo sam izneo cinjenice koje su 100% tacne. Pozdrav
     (Iskander, 1. maj 2018 04:45)

    # Link komentara

  5. Za sve one koji kupe truleks na placu sa "pravih 120.000" i odrzavaju ga kad se sete kod lokalnog majstora za frizidere, i onda kupe Toyotu i vise nijedno drugo vozilo "zbog pouzdanosti", i treba ceo zivot da voze Toyotu..
    (Dikh tu kava, 1. maj 2018 01:29)

    # Link komentara

  6. (Srbija do Tokija preko Milvokija, 30. april 2018 00:33) Sa Benzom se nista ne poredi! Infiniti sve uzima do merca pa je donekle I ok, a ostalo su samo kola. Benz pa tri mesta prazna, a onda neka se poredaju kako hoće.
    (kobaja, 30. april 2018 23:55)

    # Link komentara

  7. @(Makki, 30. april 2018 16:03)

    Zanimljivo bi bilo videti vozilo kojim ideš na te 'veće ture' pošto sem ako ti šoferka nije od vrlo specijalne vrste plastike nema ni najmanje šanse za tako nešto - štaviše, laminirana stakla u šoferkama ne propuštaju ni 90% UVA a kamo li UVB, a bez UVB-a ne možeš da pocrniš sem ako nisi medicinski fenomen... ili ako povremeno ne spustiš prozore i dozvoliš Suncu da ti direktno miluje nezaštićene ruke vozačke, je l' da...
    (Aleksandar, 30. april 2018 22:06)

    # Link komentara

  8. Zahvalio bih svim dilerima Toyote i botovima što su svojim komentarima oplemenili sadržaj ove stranice. Verujem da je sada svima postalo poznato da su toyote najjeftinije u nabavci i održavanju i da saglasno nivou kvaliteta kao polovne drže cenu skoro kao i škoda.
    (Petar Jovanović, 30. april 2018 21:59)

    # Link komentara

  9. Ima kvalitetnih i dobrih kola. Dosta brendova. Toyota je svakako vrhunski brend i u samom vrhu. Ukusi su razliciti, ali to je cinjenica. Mozda nisu jeftine kao nove, a ni kao polovne, ali ljudi nemoj da pricamo neistine. Servis, ovlasceni, za Toyota vozila i benzince i dizelase je eksta povoljan i pristupacan. I ja sam iznenadjen, ali je tako. Svi koji suprotno tvrde sire neistine.
     (., 30. april 2018 19:08)

    # Link komentara

  10. Danas uradio redovan servis aurisa benzinca(prvi na 15 hiljada km) 10400 din u ovlašćenom servisu u Novom Sadu. Pa vi pišite da je servis 200 i više evra. TOYOTA JE TOYOTA
     (dragan, 30. april 2018 18:02)

    # Link komentara

  11. Dodao bih jos i Nisan barem ovde u Severnoj Americi. Inace u porodici imamo dve Tojote i jedan Nisan.
    (Mike, 30. april 2018 17:37)

    # Link komentara

  12. "Ovde sam prestao da čitam... Staklo, samo po sebi, blokira 75-80% UVA i 98% UVB zračenja - zato i ne možeš da izgoriš u zatvorenom. Svako ko ti prodaje UV 'zaštitu' prodaje ti nešto što već dolazi samo po sebi sa staklom tj. prodaje ti ono što bi dobio u svakom slučaju. Pa ti veruj takvim kompanijama..."

    Zanimljivo je kako meni pocrne ruke na volanu kada vozim malo vece ture jelda?
    (Makki, 30. april 2018 16:03)

    # Link komentara

  13. Komentator koji kaže da je korola neudobna i skučena ne govori istinu. Isto se može reći za komentatora koji tvrdi da je atmosferskom benzincu kod tojote potrebno pola minuta da se zalaumfa kada pritisneš gas. Naprotiv, motor od 132 konja odlično reaguje na gas i više je nego snažan za potrebe prosečnog vozača.
     (bora, 30. april 2018 15:47)

    # Link komentara

  14. Ram oce da kupe, Al Dodge nece??!!
    (srbijasine, 29. april 2018 17:58)

    A pogotovo ne Chrysler :D
    (Zee, 30. april 2018 15:19)

    # Link komentara

  15. Analiziras kulturu francuza i italijana... I jednostavno ti je odmah sve jasno zasto nemaju pojma da naprave auto kao i nas miladin u kragujevcu.
    (Makki, 30. april 2018 14:59)

    # Link komentara

  16. Ajde i ja da kazem nesto o toyoti posto sam prvo vozio sluzbeni yaris koji je presao preko 150 000 km,nijedan kvar nije imao. Posle njega sam kupio Aurisa dizel 1.4 i sa njim je kvar bio sto su na 10 000 km pocele malo da cvile plocice a odgovor u servisu je bio da je to zbog ekoloskog materijala od kojeg su pravljene plocice. Po njihovim recima plocice su bile Bosch i imali su dosta reklamacija na njih. Zbog toga su presli na neke japanske plocice (ne znam naziv)i tako su meni zamenili u garantnom roku plocice sa predjenih 10 000 km. Druga situacija je bila da su me pozvali iz servisa da zamene neki deo kod papucice gasa zbog problema koji se desio u Americi ( zaglavljivanje papucice gasa).Jos da napomenem da imate petogodisnju Eurocare garanciju koja pokriva bilo sta da vam se desi (ostali ste bez goriva,pukla guma,zaglavili se u snegu itd.)Meni licno se desilo ovo trece kada sam se zaglavio na parkingu. Pozvao broj eurocare i iskreno bilo me sramota da kazem da sam se zaglavio nego sam rekao da nece da upali. Slep je dosao za nepunih pola sata i ljudi izvukose auto iz snega. Za 10 godina osim toga nikakav kvar nisam imao i sa predjenih 105 000 km ( uporedo vozio i sluzbeni auto) prodao sam ga za 6000 Eur. Sada sam ponosni vlasnik nove corolle 1.6 i mogu reci da je auto odlican jer pre svega meni treba auto koji nece da me ostavi na putu. A ako se to ne daj boze i desi (u sta cisto sumnjam) tu je Eurocare osiguranje koje traje 5 godina bez obzira na kilometrazu.
    (Corolla, 30. april 2018 14:57)

    # Link komentara

  17. @Iskander: tipicno srpsko razmisljanje, zato smo smo realno siromasni kao nacija i zeljni svega - da imamo para svi bismo vozili bmw, audi i mercedes. Pa vidis prijatelju ima nas nekih koji sebi mogu da priuste nov auto iz „velike nemacke trojke“ i to ne najmanji moguci, ali shvataju da na im znacka i ime kao takvo ne znaci previse vec gledaju da dobiju najvise za svoj novac. I nemojmo se zanositi, ne postoji termin - „drzi dobro cenu kao polovnjak“ i „necu puno da izgubim“ Auto je cist trosak! Polovan, nov, star 3 ili 30 godina! Nas je izbor da li zelimo da izdvajamo toliki novac i lazemo se da je „potreba“. Srecom pa svet nije Srbija, pa ljudi stvarno znaju da imaju izbor - otuda i ovakva istrazivanja. Da je po nasem bilo bi zna se vec sta na prva tri mesta (bmw, mercedes, audi) i za ostalo bi prosto rekli - krs!
    (malavida, 30. april 2018 13:48)

    # Link komentara

  18. (malavida, 30. april 2018 10:24)

    Ne nalazim ja mane japancima već je to moje gledanje na ponudu. Ni jedan japanac (osim mazde) nema limuzinu, hečbekovi su im generalno skupi, SUVovi meni malko ružniji od konkurenata.
    Zaboravih na Nissan: da li se iko seća Tiide? Quashkai stvarno dobra ponuda za ljubitelje malog SUVa.
     (ozymandias, 30. april 2018 13:27)

    # Link komentara

  19. @lalos

    Istina je da se Japanci i Koreanci voze najvise u Australiji. Ali pazi sad, bogati voze Mercedes, BMW, Audi uglavnom. Da svi imaju mogucnosti, verujem da bi bar 95% ljudi vozilo ta tri brenda. Nazalost to je istina, voleli ljudi ili ne.
     (Iskander, 30. april 2018 12:51)

    # Link komentara

  20. stakla nemaju bukvalno nikakvu UV zaštitu...
    (momcilo, 29. april 2018 23:46)

    Ovde sam prestao da čitam... Staklo, samo po sebi, blokira 75-80% UVA i 98% UVB zračenja - zato i ne možeš da izgoriš u zatvorenom. Svako ko ti prodaje UV 'zaštitu' prodaje ti nešto što već dolazi samo po sebi sa staklom tj. prodaje ti ono što bi dobio u svakom slučaju. Pa ti veruj takvim kompanijama...
    (Aleksandar, 30. april 2018 11:06)

    # Link komentara

  21. @(Milan, 29. april 2018 15:04)

    Ne možeš porediti Mercedes i BMW sa Tojotom jer su to dva različita segmenta (u proseku) i Tojota se takmiči sa modelima Foksvagena, Forda i sličnih brendova za mase. Ako taj tvoj komšija hoće nešto što može da se poredi sa ljubljenim im BMW-om, neka pogleda šta Tojota nudi kroz svoj premijum brend - Lexus.

    Inače, nisam nikakav naročiti ljubitelj Tojote, ništa njihovo sem GT-86 mi ne deluje privlačno a to je već jako nepraktično sem kao drugi automobil. Od Japanaca bih verovatno uzeo Mazdu 6 kada bih sutra kupovao automobil, a Mazda nije ništa manje kvalitetna od Tojote.
    (Aleksandar, 30. april 2018 10:50)

    # Link komentara

  22. (momcilo, 29. april 2018 23:46)

    Prijatelju, svako staklo ima UV zastitu, to je svojstvo samog stakla, doduse UVA. Od moje gospodje aygo iz 2007 ima UVA+UVB zastitu. Merili uredjajem za to.
     (rog, 30. april 2018 10:44)

    # Link komentara

  23. @ ozymandias: ako tako nastavis, mozes svakom autu i svakoj marki naci manu, to je vrlo subjektivno gledanje na stvari. Meni su npr svi audiji isti i neprivlacni i mnogo skupi, bmw je sav skucen ko tenk, a pri tom i preskupi, mercedes vise ne znam koji je koji i jako su mi plasticni, reno - no comment, lepo izgleda samo prve dve godine, peugeot - kakav je ono dizajn? (Citroen - isto), opel - kanta, vw - deraci i prevaranti, alfa - pozerski auto, mini - sminkerski plastikaner... i tako redom. Realno svakom autu i svakoj marki svako moze naci manu - cak i kada je sve dobro uvek mozes reci, preskup je. Svakom je njegov auto najbolji. Ja vozim japance i mislim da su OK, a nije da za po tebi „bolje“ nemam para.
    (malavida, 30. april 2018 10:24)

    # Link komentara

  24. Kada pogledate cene Toyote u Srbiji, sve je to kao i kod drugih brendova. Nisu yaris, auris, corolla, verso ili avensis skuplji od konkurenata. Naprotiv.
    Cene redovnih servisa su verovatno takodje slične.
    Svi pričaju urbane legende kako su Toyote ekstra kvalitetne.
    I da super drže cenu (što je bitno onima koji misle samo o prodaji polovnjaka).
    Pomislio bi čovek – „Idealna kupovina. Bolje nema“.
    Ali, ipak, kada pogledate oko sebe, Vi „ne zapunjene“ za Toyote u Srbiji na svakom koraku. Nisu one u Srbiji baš česte u meri koja bi bila saglasna urbanim legendama. Niti se nešto baš posebno dobro prodaju ( ako čitate one analize prodaje ). Da li je narod „zatucan“ ili šta li je drugo u pitanju...
    Ja kupujem samo nova kola ( već tri decenije ). Još nisam uzeo toyotu. Možda ću jednoga dana, ko zna. Znam samo da ono što sam do sada imao, da je bilo za mene odlično. Nikada me nije ostavilo, ni kvarom u crno zavilo. Ni na bilo koji drugi način razočaralo. A nije toyota.
    (moron, 30. april 2018 09:22)

    # Link komentara

  25. Ovo za servis novog auta 200 evra nikad mi nije bilo jasno. Zbog garancije? Pa varaju vas samo tako. Za 4 l ulja i filter 200 e? Ako u Usa ne mogu da varaju ove lakovjerne tim forama o garanciji onda sigurno nemogu ni Srbina. Uzmi advokata. Nema sanse da ne dobije. Ili idi za popravke u garanciji negdje u zapadnu evropu. Pa ne placa te popravke prodavac neko proizvodjac auta.
    (tutti, 30. april 2018 08:54)

    # Link komentara

  26. Recimo da imam 20-25k za novi auto što nisu male pare za Srbiju, koji japanski auto da kupim?
    Toyota: Corola-vozio novu, skučena neudobna i ima jaku cenu (18.000 benzin) dizel motor slabašan i skup, Auris isto to a još manje, Avensis- slaba ponuda motora, model se ukida jer se slabo prodaje, Rav4 +30.000... (a još nije ni neko remekdelo dizajna)
    Honda: Accord - model star 10 godina (nisam siguran da da ima, ili su ga nešto skoro menjali), Civic - prihvatljiva cena samo za onaj kilavi benzinac, za jaču opciju 20k za hatchback - puno je, dizeli slabi i 2.2. Jazz da ne komentarisem, CRV enterijer kao u francuskom autu od pre 15 godina, HRV- besmislena klasa automobila
    Mazda - za mene premijum u ovom spisku, M3 ima jaku cenu mada 1.5 benzin može da se izvuče za ok novac (16-18k) , M6 ima sve što treba tehnologiju, pouzdanost , dizajn ali nema ispod 25.000. (da ne kažem 30). CX me nisu nešto pogodili ali su bez dileme dobri
    Mitsubishi- ASX izgleda zastarelo, Outlander dobro ali ima jaku cenu (30.000) limuzinu i hečbek nemaju, a i slabo se kotiraju na ovoj listi
    Subaru: Imprezu prodaju svi koji su je kupili unazad 10 godina, Forester siromašno izgleda, Outback i Legasy - nikad nisam video da je neko kupio nov.
    U Evropi ima puno proizvođača, ponuda evropskih marki i modela je ogromna i izbor veći nego u Americi, Ameri ne razmišljaju o Renaultu, Citroenu, Peugeotu, Volvu, Fiatu, Opelu, evropskom Fordu, vozilima VW grupe ( Skoda, Seat), manjim vozilima premium marki (Audi, Merc, BMW)
     (ozymandias, 30. april 2018 08:25)

    # Link komentara

  27. Žao mije zbog vaših problema sa tojotom, ali porediti firminu Škodu i auto fizičkog lica nije isto. Da su vama kao fizičkom licu zamenili motor u Škodi, to bi bila vest za naslovne strane.
    (Vozač, 30. april 2018 08:04)

    # Link komentara

  28. ja mogu reci da je americko trziste itekako kompetentno! Oni prelaze 10x vise km od evropljana generalno. Svi i automatike ganjaju( a to je za nas zlo, crknuce ti menjac, znas li koliko to kosta...), i kada se sve pogleda jesu kompetentni. I recicu vam da Kina i posebno Hong Kong ganjaju samo Toyote! Najvise u Kini Corolla, a Hong neke Toyote koje sam prvi put video u zivotu. Milsim da su samo za azijsko trziste. Ali, da se ne lazemo( bice besni VW fans), Toyota je mama i tata :) poyy
     (alex, 30. april 2018 08:02)

    # Link komentara

  29. Imao Audi,Jeep,Opel,Nissan,Toyotu,Hondu,Bmw,wv.Udobnost nemci,kvalitet i prodajna cena Japanci.
    Ako kupuješ polovno ili novo i planiraš da ga voziš dugo Japanci,Toyota i Honda na prvom mestu,ako imaš para i ne planiraš da ga voziš preko 100000km onda Nemac,nakon 100000 -15000 km svi nemci su kante i ogromna rupa u novčaniku.
     (Miki, 30. april 2018 07:47)

    # Link komentara

  30. Po kvalitetu i držanju cene Toyota,Honda pa sve ostalo...
     (Miki, 30. april 2018 07:38)

    # Link komentara

  31. (Milan, 29. april 2018 15:04)

    Kaži komši da ne laže, imamo svi internet danas pa možemo proveriti. A ako mu je jako stalo da snaga motora bude iracionalno što veća neka kupi neki kamion. Šta, treba mu 300 konja da bi vozio? Ne idu dovoljno brzo ovi sa 120ks po ovim našim prelepim pistama? 😂 Zanimljivo je da se većina tih paljevina na "njemačko afto" ponaša i ima stav kao da idu u 5 razred osnovne. Jel još uvek gledate koliko je ugravirano? 😀
    (Lol, 30. april 2018 07:04)

    # Link komentara

  32. @momcilo koliko ja primecujem ti imas problema sa srpskim distributerom daleko vise nego sa toyotom. Ovde gde ja zivim za nemacke automobile 200 evra su samo ruke za redovan servis, za japance su oko 150. Doduse sa druge strane nikome ni ne pada na pamet da zakida garanciju, a i zarade su daleko vece. Sa 12.5 hiljada mozda mozes da kupis daciu ako se uopste prodaju ovde, nisam nikada ni jednu video. Moja poenta je da izbor marke zavisi od milion stvari pored samog automobila i da se te stvari strasno mnogo razlikuju od trzista do trzista, medju kojima subbrojke sa srpskog prakticno statisticka greska.
    (jabucilo, 30. april 2018 06:45)

    # Link komentara

  33. Imam dve toyote,pre njih sam imao jos dve i jedan hyundai.Hyundai me je ostavio 2-3 puta na putu.Od kada sam poceo da vozim toyote od nepredvidjenih servisa sam imao samo airbag recall za corolu i power window master switch za camry(oba besplatna).Verujem da ce nam i sledeci auto biti Toyote ili VW.
    pozdrav
     (Spaske, 30. april 2018 06:34)

    # Link komentara

  34. @(momcilo, 29. april 2018 23:46)

    Момчило, мотор 1.4 d-4d је Тојотин мотор настао 2001 године који је претрпео модификације 2005/6. И њега Бмв користи за Мини док је 1.6 хди Пса групације. Није га Бмв конструисао, има ту и тамо мана али је коректан мотор који захтева одржавање, поготово серија која троши уље.
     (Bmw, 30. april 2018 06:33)

    # Link komentara

  35. Kao student u Americi kupio polovnu Toyota Tercel i to cudo je prosto bilo neunistivo. Na kraju je pocelo da otpadne kvaka ovde, dugme onde, ali se to sve moglo prilepiti epoksijem, a mehanika gura li gura. Neverovatno, na kraju sam je prodao, 4 godina nakon diplomiranja jer je stvarno bio blam estetski. A i nije imala klimu.

    Sada vozim Subaru Forester, slicna prica. Uzeo sam ga jer sam se preselio u Cikago gde su ostre zime i hoce da napada sneg, tako da sam hteo tu njihovu "simetricnu vucu na 4 tocka." To sa zimskim gumama i nikada ti ne treba lopata za sneg. Jedina briga su ti drugi vozaci. I suludo komforno za stasite Srbe, plus veliki prtljaznik.

    Sledeci auto, ili opet Subi ili Toyota. Mozda Nemci prave brze i vise fensi modele ali je meni auto pre svega da se ne maltretiram oko odrzavanja i da ne pravi probleme na dugim putovanjima. A tu su Japanci carevi.
    (Petar Amer, 30. april 2018 06:20)

    # Link komentara

  36. @momcilo
    Kupi Dačiju i uživaj za dž.
    (pa da, 30. april 2018 05:52)

    # Link komentara

  37. Ne vidim zasto kompleksasi spominju da je istrazivanje radjeno u Americi, kakve to veze ima, da nisu mozda Amerikanci nekompetentni? Da nije trebalo iztrazivanje obaviti u Ruskoj guberniji ili u malom Pampukovcu ipak su tamo veliki strucnjaci? Honda....
    (Mikele, 29. april 2018 22:30)

    Мићо, не знам што се нервираш!? Људи су у праву. Наше и америчко тржиште нису иста тржишта. Истраживање је требало обавити макар у ЕУ. Немаш ни једно европско возило на листи.
     (Тата спалио Ђенку, 30. april 2018 05:47)

    # Link komentara

  38. Koliko vrhunskih strucnjaka za automobile a Srbija nije auto industrijska velesila.Tu nesto nije u redu.Tojotu vozio godinama bez problema a to sto se skoro ne kvari neko pripisuje monotonosti i neprepoznatljivosti ili cemu vec stvarno je smesno.Obratite paznju pri gledanju Americkih filmova ili javljanju nasih dopisnika iz SAD koliko u jednom kratkom kadru sa ulice prodje Japanaca.Najvise Tojota,Hondi.Ima dosta i Evropljana. Pa ako mi u Srbiji nismo strucni da odaberemo auto to se ne moze reci za Amere koji mogu da biraju sta hoce a dosta njih se opredeli za Japanca.Ovi sto mrze Tojotu i ostala Japanska vozila podsecaju me na one koji omalovazavaju Novaka Djokovica naseg najboljeg sportistu ikada.
     (Bobi B., 30. april 2018 05:43)

    # Link komentara

  39. @momcilo e ovako, uzeo si Yaris za 12.5k evra a ja Corollu za 15k. Ja tih problema nemam a platio sam servis 100 evra. imam racun da ti slikam. Srednji paket opreme Style je na akciji i tako sam uzeo. imam dvozonsku automatsku klimu, senzor kise, senzor svetlosti, Japanci i korejci su ovde poznati da daju malo vise opreme a ti nisi zadovoljan, mada po ceni vidim da je to klot Yaris. Trebao si zvati drugi servis pa pitati cenu. ja nijedan kvar da kucnem u drvo nisam imao. zadovoljan sam autom, a ti malo o opremi koju si mogao da biras, malo o servisu koji je sporedan jer mozes odvesti kod drugog. ja nisam kupio u svom gradu nego u susednom, ima 65km do tamo, bas zbog boljeg servisa. ali sta je 65km.. fali ti malo perspektive, da shvatis na sta se zalis..
     (Милош-, 30. april 2018 05:36)

    # Link komentara

  40. Ne treba se ložiti na kola.... za BG, dobar polovnjak do par soma ojra maks, ko nema garažu, i to je puno jer BG satire automobile..

    Ko ima para na bacanje, OK...
     (Pop, 30. april 2018 05:20)

    # Link komentara

  41. Momcilo,slazem se stobom na pola,isto vozio Tojotu u Australiji 15 god i 2 godine u Makedoniji,ovaj u Australiji totalno haos u pozitivnom smislu ovaj u MK,totalno isto ko sto si ti opiso,e sad dali je do toga gde ih prave to ne znam,prvi je bio iz fabrike u Australiji,drugi ne znam,mislim Evropa,po nekom mom mislenju,zavisi dosta od toga.
    (Triger, 30. april 2018 04:56)

    # Link komentara

  42. @g 
    Fiat Punto sa 100000 je jedna obicna kanturina izdrndana
    (fly, 29. april 2018 23:34)

    Šta lupaš ti? Najjači ste mi vi što bajs vozite, kola nikada imali niste ali se zato razumete u sve.
    Ja imam Punta 1.9jtd koji koristim kada idem u lov i na pecanje. Auto je prešao 300.000km i to po svakakvom terenu, motor i turbina mu nisu pipnuti od kako sam ga kupio pre 10god dok sam na novoj AR Gulietti morao motor da otvaram već na 90.000km.
     (Brus Vejnov Sobar, 30. april 2018 03:44)

    # Link komentara

  43. Kad sam bio u USA, ubedljivo najvise automobila i onih njihovih kamioneta i pikapova, na ulicama je bilo Ford. Neamerički brendovi su uglavnom japanci, na prvom mestu je Toyota, odnosno Lexus.
    (Ivica, 29. april 2018 19:21)

    Najprodavaniji auto u SAD je Toyota Camry i to već dugi niz godina. Od pickup-ova je to Ford F150.
     (sladoledsmesom, 30. april 2018 03:41)

    # Link komentara

  44. Fiat Doblo teretni zverina. Vec sam presao 50ak hiljada km. Samo gura. Bez vecih kvarova.
    (NR, 30. april 2018 02:57)

    # Link komentara

  45. Japanci su za one koji nemaju za nemacke premijum modele :) Nazalost nasim ljudima je ultimativna cena odrzavanja i da se auto skoro uopste ne kvari zbog sveopsteg standarda u Srbiji, ali da im ponudite BMW ili Mercedes umesto Mazde 6 odmah bi pristali.
    (Ika, 29. april 2018 19:02)

    Kako ko, evo ja bih pre uzeo Lexus - a pre bilo kog BMW - a ili Mercedesa.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stari čačanin, 29. april 2018 19:14)

    Primarna ciljna grupa Lexus-a su penzioneri ...
    (Georgije ubiva azdahu, 30. april 2018 01:55)

    # Link komentara

  46. Japanci su za voznju kanturine.
    Vozim kompanijin Hillux, stvarno nista, al ajde ga poderi ako mozes .
    (Zola, 30. april 2018 01:52)

    # Link komentara

  47. Honda je cudo. Vozio prvu Hondu Accord 23 godine. Ni jedan jedini kvar. Uzeo novu prije 3 godine i vjerovatno mi je zadnje auto. Nevjerovatni su a ni malo ih ne stedim.
    Samo Honda!!
     (fudbaler, 30. april 2018 01:47)

    # Link komentara

  48. Ja bih se vratio samo jednom,Opelu
     (Nicolás, 30. april 2018 01:44)

    # Link komentara

  49. Vozio sam 20 godina toyote isuzev jednom ford i VW. Nikad probleme sa toyotom toliko o tome...
    (maki, 30. april 2018 01:38)

    # Link komentara

  50. Tojote imaju dobre motore, ali su brate plastiČaneri do bola.
     (Zato nikad tojOJota, 30. april 2018 01:27)

    # Link komentara

  51. @momcilo
    Jel ti nisi seo u Yarisa pre nego što si ga kupio, pa si sada nesrećan zbog enterijera?
    Ako te interesuje, servis za Avensisa 2.0 d4d je 20.000 rsd. Urađen proške nedelje, kod ovlašćenog servisera.
    Šta misliš koliko para kupci nove Kie daju na servise tokom 7-godišnje garancije, s"obzirom da im je servis skuplji nego za Toyote (ali nije bolji)?
     (hm, 30. april 2018 01:20)

    # Link komentara

  52. Pa ja ne znam...ili je meni zapao neki model "proizveden petkom" ili sta, ali ja se ni sa jednim autom nisam napatio kao sa ganc novom Mazdom 6 koju sam licno isterao iz salona 2003 godine. Sta sam ja ozbiljnih kvarova imao sa njom. Na 30.000 otisla letva volana, reseno u garanciji. Na 40.000 pumpa visokog pritiska, reseno u garanciji. Na 80.000 ponovo pumpa visokog pritiska ovog puta garancija istekla 1.200€ trosak. Na 112.000 otisao cilindar kvacila (propada pedala) i plivajuci zamajac...komplet zamena 1.350€. Na 120.000 stavljena u oglas za 7.500€ (placena bila 21.500€) za 4 meseca me je zvalo samo dvoje ljudi i to otprilike da pitaju jel moze za 5.000€. Na kraju prodata rodjenom bratu jako dobrog druga koji je znao kako sam ja to vozio i odrzavao i koliko zivaca i para utukao i to za 5.400€. Posle sam kupio Audi i evo vec 8 godina nista pipnuo na njemu nisam a redovno odrzavanje isto kao i za druga kola. I onda mi stvarno nije jasno kada se pise i prica o nekakvim em nepokvarljivim Japancima, jeftinim za odrzavanje a koji drze cenu???
     (Bane, 30. april 2018 00:54)

    # Link komentara

  53. @Ika

    Uz dužno poštovanje ali mislim da ti mešaš babe i žabe. BMW i Mercedes se ne porede sa Toyotom ili Mazdom. Volkswagen,Fiat i Opel mogu da se porede sa Mazdom i Toyotom. Ako već hoćeš poredi Mercedes i BMW sa Lexusom (Toyota) ili Infinityem (Nisan), to su iste klase a ne ovo što ti navodiš.
    (Srbija do Tokija preko Milvokija, 30. april 2018 00:33)

    # Link komentara

  54. @stari konj
    Kao vlasnik takođe dve Toyote (9 i 4 godine) sve se slažem, osim da su dizelaši drndavi.
     (hm, 30. april 2018 00:04)

    # Link komentara

  55. @milan
    Evo ja imam trenutno dve Toyote i sledeći auto opet će biti Toyota. Kako na početku teksta rekoše, zbog kvaliteta, zadovoljstva i dobrog držanja cene kod naredne prodaje.
     (hm, 30. april 2018 00:01)

    # Link komentara

  56. evo da se javim kao covek koji je 2014 kupio ovde toliko željenog yarisa. Novog, kod ovlašćenog dilera. Elem, za nekih 12.5 k evra ne dobiješ zadnje podizace stakala, enterijer je ekstremno plastičan, platno sedista se providi, ali felne su u najvišem (najskupljem) paketu opreme, stakla nemaju bukvalno nikakvu UV zaštitu...
    Garancija, na papiru, zvuci sjajno. Ali, tih 5 godina moras da održavaš auto kod ovlašćenog servisera, i da daješ bukvalno nenormalne pare! Verovali ili ne običan redovan servis za yaris je bezmalo 200 evra sto ne verujem da je cena za bilo koji evropski auto u višoj klasi. Koliko su servisi sa auris, avensis ili, ne daj bože, land cruser ne smem ni da pomislim.
    Sam auto je lose sklepan (sklapa se u Francuskoj, ne u Japanu, malo je proizvodnje, generalno, ostalo u Japanu) i najmanji pritisak na prednji ili zadnji spojler/branik odmah isti izbija iz ležišta. Zapravo, popucaju žabice koje ga nose, a one, naravno, u servisu kostaju bubreg i oko. Ne daj ti bože da ti nešto crkne ili da se čukneš. Ako nemaš kasko odmah na prvu krušku da se kačiš.
    Kum je vozio avensisa godinu dana, prodao. Hteo covek da se ubije koliko mu je pala vrednost. Prodao jer nije vise hteo da se mlati sa servisom i "toyotinim" dizel motorom, koji u stvari pravi bmw. Sve kao posledica sto prodavac, opet "ovlašćeni i sertifikovani" nece ni da čuje da lepo zameni defektan motor nego ka "popravlja" svakih 2 meseca.
    Generalizacija je pogubna, ne postoji savršen auto, a i ovde 99% komentara postavljaju ljudi koji u nov auto uđu na sajmu. Ne vređam nikog, tako je.
    Ja ću uskoro prodavati mog yarisa, nalickanog, usminkanog, prvi vlasnik, vozen samo po auto putu (kada bi se zezali)... I boze zdravlja doći će neki japanoman da kupi i da tera. Ako je za utehu naši ovlašćeni toyota servisi posle 5. godine obore cenu norma sata (ovo je posebna svinjarija, jer znaju da će svi glavom bez obzira da pobegnu cim istekne garancija) pa redovan servis izadje oko 120-130 evra.
    A za to vreme u firmi u kojoj radim gaze oktaviju 1.9 tdi 450.000 km, sipaju ulje, menjaju potrosne delove i gledaju me kao idijota Da ne pričam o kvalitetu izrade oktavije u odnosu na avensis! Istina, direktorov superb dizel kalirao na 85.000 km (vozac se izivljavao, prezupcio) pa servis zamenio motor, ceo, dzabe, jer je auto u garanciji. cela operacija trajala 3 nedelje. Da su japanci toliko dobri srbija bi ih bila puna. Ali nisu, i zato ih nema toliko.
     (momcilo, 29. april 2018 23:46)

    # Link komentara

  57. @g
    Fiat Punto sa 100000 je jedna obicna kanturina izdrndana
    (fly, 29. april 2018 23:34)

    # Link komentara

  58. I kod nas sve doktori i advokati. Mercedes, BMW, AUDI... samo Ferrari salon nedostaje.
     (je-bote, 29. april 2018 22:33)

    # Link komentara

  59. Ne vidim zasto kompleksasi spominju da je istrazivanje radjeno u Americi, kakve to veze ima, da nisu mozda Amerikanci nekompetentni? Da nije trebalo iztrazivanje obaviti u Ruskoj guberniji ili u malom Pampukovcu ipak su tamo veliki strucnjaci? Honda....
    (Mikele, 29. april 2018 22:30)

    # Link komentara

  60. U Srbiji zena i ja vozilo Toyotu Yaris i Hondu Civic, kad smo se iseljavali stavili auta na oglase - Honda otisla za 2 sata, covek nas pitao da li smo normalni sto je prodajemo. Yaris otisao za dva dana. Za oba dobili koliko smo trazili, niko nije hteo da se cenjka. Ovde sada vozimo Hondu i razmatramo za godinu-dve Toyotu hybrida, cisto kad nam Honda dosadi.
    (Neko nebitan iz mase, 29. april 2018 22:20)

    # Link komentara

  61. Oduvijek vozio isključivo Honde Civic. Ne bih ja tu i dalje ništa mijenjao, osim godista. Dobro 'ajde, neću se buniti ako upadne mozda nekad i neki Accord!
     (Sale, 29. april 2018 22:05)

    # Link komentara

  62. Kanada, Amerika, Australija, Kina, Indija se japanski brendovi najvise prodaju. Samo Evropa kupuje domaće zbog nekog starog verovanja jer smo imali automobile fantasticne mehanike. Sada kada se sve radi elektronski i kada je robot preuzeo svoje, Japan, Korea...
     (Lalos, 29. april 2018 22:03)

    # Link komentara

  63. koji je to auto bolji od Moskviča?
     (jova, 29. april 2018 21:59)

    # Link komentara

  64. @era

    Hvala sto si dodao ostatak liste da se dozovu pameti ovi koji pominju KIA/Hyundai nicim izazvani, lep samar u lice. Poput ovog "g" kome je kolega kupio Hyndai Accent kada je izasao prvi i30 prr 8 godina, kad ono i30 izasao pre 12. Ja znam taksistu koji ima 4 accenta u Paracinu, svaki presao preko 400000 i dalje sljakaju svi. Tast ima prvu generaciju i30 2008 god i za sad je imao jedan jedini kvar senzor radilice, popravka 10700din sa rukom. A i moj cale je uzeo i30 druge generacije 2014 god, za sada bez i jednog kvara. Tako da mogu nicim izazvani da pljunu pod prozor Koreancima nisu za dzabe tu gde jesu.
     (Vlada, 29. april 2018 21:55)

    # Link komentara

  65. Nadavase mi ljudi negativne ocene samo sto sam rekao da svi vole japance a da im ponudis BMW i Merc i jeftino odrzavanje odmah bi pristali da ih uzmu. I onda nakon mog komentara javi se neko i kaze Tojota je odlicna, atmosferac motor bez turbine i ne znam cega super mi je. A to je upravo ono sto govorim, ljudi ovde nemaju para i zato vole bezlicne automobile, pa koje je uzivanje ako vozim ragu koja kad stisnem gas treba joj pola minuta da se zalumfa, ne pricam o divljanju na putu nego o meni neopisivom osecaju da se radujem svakom ulasku u auto. A kome je auto samo sredstvo prevoza nije ni za bolje, sta ce ti onda Tojota kupi Punto, jeftiniji je za odrzavanje
    (Ika, 29. april 2018 21:19)

    # Link komentara

  66. Ja koliko znam Dodge proizvodi RAM "pick up", pa gde mu onda dodje Dodge?
    (Milos, 29. april 2018 17:34)
    ---…--

    Dodge uopste vise ne proizvodi Ram. Ram je davno odvojen kao posebna divizija i nijedan Ramov model (ni pikapi ni vanovi) ne nosi Dodge oznaku.
    (The Unforgiven, 29. april 2018 21:17)

    # Link komentara

  67. Moje skromno mišljenje da je Toyota savršena razmera ponudjuneg i kupljenog.
    (sava, 29. april 2018 21:00)

    # Link komentara

  68. Југо, моја оданост нема граница, као ни рупа у мом новчанику...
     (Земљак, 29. april 2018 21:00)

    # Link komentara

  69. @miki...nadam se da si uzeo vazduh dok si ispisivao ove mitske reci...i da si isti na kraju ispustio...nisu ljudi svuda u svetu kao tvoj mili komsija-gradjevinski preduzimac... ogromna vecina ljudi su obican narod koji radi za neku platu vecu ili manju...cela ova prica je o njima...i moj komsija i gazda raffaello samo vozi ferraria i kune se u njega...vec je 3 kupio...a mi njegovi radnici ...kako ko...ali kome je bitna voznja bez problema(bar 7-8 godina) sa manjim ili vecim konforom taj uglavnom uzima japance ...to sto nas narod voli "njemacko auto" ...recimo golf...to su neke perverzne ljubavi...
    (milojko, 29. april 2018 17:23)

    Yaris u Srbiji se solidno prodaje a polovan drzi odlicno cenu. Prepoznao narod sta je realan kavalitet.
     (rog, 29. april 2018 20:36)

    # Link komentara

  70. Rado Srbin vozi golf 2 i golf 3... Mentalitet
    (bole, 29. april 2018 18:15)

    Izvini, ali kakve veze ima ova vest sa Srbijom?!
    Samo da se pljucne...
     (allegretto, 29. april 2018 20:24)

    # Link komentara

  71. Ja bih prvi kupio novu tojotu ali nemam finansiskih mogucnosti za novo vozilo. Petogodisnja garancija bez ogranicenja kilometraze (niko ne daje bolju garanciju) i atmosverski bezninac, jednostavno nema sta da se pokvari. Tojota nema problem sa diznama i elektronikom, nema turbinu i plivajuci zamajac tako da sam u startu postedjen skupih kvarova. Od luskuza ima sve sto mi je potrebno i to u srednjem paketu opreme, a to je klima, abs, servo, navigacija, parking kamera... i sto je najbitnije tojota drzi bolje cenu od bilo kog nemackog automobila.
     (Aca, 29. april 2018 20:18)

    # Link komentara

  72. koga zanima istrazivanje iz amerike?!...
     (Mit freundlichen Grüßen, 29. april 2018 20:12)

    # Link komentara

  73. A ja bih posedovao LEGACY.
    (kiki ns, 29. april 2018 16:43)

    Brate barem taj LEGACY ne kosta sto dukata. Izuzetno je povoljan i izuzetno pouzdan. Ja ga vozao i auto je odlican. Preporuka za svakog ko voli pouzdan i siguran auto.
     (SRBIN, 29. april 2018 20:10)

    # Link komentara

  74. TOYOTA JE ZAKON.....
     (Mile, 29. april 2018 20:10)

    # Link komentara

  75. Ne znam kakav bi mi hotoskop bio da živim u SAD-u, ali ovde mi multijet FIAT završava odličan posao. Sigurno bih se opet odlučio za istu marku. Vozio sam Japanca (benzinca) pre njega, čisto da napomenem.
    (mr čović i dr terzić, 29. april 2018 20:10)

    # Link komentara

  76. Ja sam 90% siguran da ce honda biti opet moj izbor. Fiat imam u Srbiji i vozim preko leta ali nisam zadovoljan.
    (Poljoprivrednik, 29. april 2018 18:06)


    Brate ja kupih HONDU 1992,,evo vec sedma HONDA kod mene, oko 1,400 000 km bez kvarova. Ranije vozio svapske kante, mehqnicari mi bili najbolji prijatelji.. Kad se resih svapskih sklopocija, resih se i tih "prijatelja"..HONDA je moj zivot.
     (SRBIN, 29. april 2018 20:07)

    # Link komentara

  77. pita ciga...tata kada cemo da kupimo golf 7.
    ...sine kada izadje golf 14 ?
     (milan, 29. april 2018 20:00)

    # Link komentara

  78. Ogroman broj nasih ljudi nikada nije imao prilike da putuje po Rusiji.Tojota je na prvom mestu!
     (gogi, 29. april 2018 19:50)

    # Link komentara

  79. samo Audi ili Bmw..nista drugo
     (voša, 29. april 2018 19:46)

    # Link komentara

  80. Istraživanje u Evropi bi nam nesto znacilo, u SAD je kompletna situacija u auto industriji potpuno drugačija.
     (Gargamel, 29. april 2018 19:25)

    # Link komentara

  81. Oni sto voze Toyotu u Evropi su specificni ljudi.Doduse Toyota i nema trziste u Evropi vec najvise u Aziji i Usa. A u Usa je vozi pretezno radnicka klasa. Nema tu tajni, to je poznata stvar.Nista protiv nemam ali Toyota je potpuno bezlican auto.Kod mene ne ostavlja bas nikakav utisak.Ne primecujem taj brend. Zanimljiviji su mi Hyundai ili KiA nego Toyota.
     (C i n i k, 29. april 2018 19:23)

    # Link komentara

  82. А форда ни у једној причи. Баш ме интересује каква је ситуација у Европи.
    (marwell, 29. april 2018 15:26)
    Kad sam bio u USA, ubedljivo najvise automobila i onih njihovih kamioneta i pikapova, na ulicama je bilo Ford. Neamerički brendovi su uglavnom japanci, na prvom mestu je Toyota, odnosno Lexus.
     (Ivica, 29. april 2018 19:21)

    # Link komentara

  83. Japanci su za one koji nemaju za nemacke premijum modele :) Nazalost nasim ljudima je ultimativna cena odrzavanja i da se auto skoro uopste ne kvari zbog sveopsteg standarda u Srbiji, ali da im ponudite BMW ili Mercedes umesto Mazde 6 odmah bi pristali.
    (Ika, 29. april 2018 19:02)

    Kako ko, evo ja bih pre uzeo Lexus - a pre bilo kog BMW - a ili Mercedesa.
     (Stari čačanin, 29. april 2018 19:14)

    # Link komentara

  84. Znaci po ovome niko ne vozi BMW,Mercedes,Audi itd.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Back in Black, 29. april 2018 15:10)

    Vozi, ali su to tamo luksuzna kola. Voze lekari, advokati...
    (Prosto k'o pasulj, 29. april 2018 19:09)

    # Link komentara

  85. Japanci su za one koji nemaju za nemacke premijum modele :) Nazalost nasim ljudima je ultimativna cena odrzavanja i da se auto skoro uopste ne kvari zbog sveopsteg standarda u Srbiji, ali da im ponudite BMW ili Mercedes umesto Mazde 6 odmah bi pristali.
    (Ika, 29. april 2018 19:02)

    # Link komentara

  86. A lada hahahahahaha
    (pop, 29. april 2018 18:49)

    # Link komentara

  87. Da li je neko od komentatora pročitao tekst? Oni koji jednom kupe Tojotu, rado će je ponovo kupiti. Od 100 kupaca Fiat vozila, njih 78 ga neće kupiti. Ko je spominjao mečke, bembare i ostale švapske traktore?
     (krambambuli panč, 29. april 2018 18:35)

    # Link komentara

  88. Za Ameriku je ovo realna lista. Za Fiata se sprdaju Fix It Again Tony, mislim da je i malo nepravedno toliko podcenjen. Punto mi i nije toliko lose auto, al ga tamo nikad nisam video, a yugova i golfova bilo
    (6 litara Hemi, 29. april 2018 18:35)

    # Link komentara

  89. Rado Srbin vozi golf 2 i golf 3... Mentalitet
     (bole, 29. april 2018 18:15)

    # Link komentara

  90. Kolega kupio Hyndai Aksent full dizel kad se pojavio prvi i30. Ima oko 8 god sad, presao nesto malo vise od 60000km.Kociona klesta glavila, senzor absa crkao na jednom tocku, menjao skoro kugle na trapu.4 kolege kupile Pumta klasik svaki presao preo 100,000 menjali akumulator i jedan uradio dizne od plina, a presao 170,000. Posle fiat ne valja
     (g, 29. april 2018 18:13)

    # Link komentara

  91. Japanci kidaju. Sve su pokrili. Evropski automobili su kvarljiva roba. Ameri isto, još troše kao besni.

    Priče o koroziji nisu fantazije, ali stvarno koga to briga, kad im auto drži cenu. Meni lično smeta što su japanci dizajnirani sa kepecima na umu, pa mi je vidno polje suženo, kao i bezbednost.
     (Milosav, 29. april 2018 18:12)

    # Link komentara

  92. Ja sam 90% siguran da ce honda biti opet moj izbor. Fiat imam u Srbiji i vozim preko leta ali nisam zadovoljan.
     (Poljoprivrednik, 29. april 2018 18:06)

    # Link komentara

  93. 2

    Znaci po ovome niko ne vozi BMW,Mercedes,Audi itd.
    (Back in Black, 29. april 2018 15:10)


    Malo bolje procitaj naslov i tekst i razmisli, ne pisi gluposti.
     (SRBIN, 29. april 2018 17:58)

    # Link komentara

  94. Ram oce da kupe, Al Dodge nece??!!
    (srbijasine, 29. april 2018 17:58)

    # Link komentara

  95. Lupate gluposti
    Acura i Honda n.1 drugo nista
    (Amer, 29. april 2018 17:46)

    # Link komentara

  96. Nastavak liste je sledeći :
    6. Hyundai 52%
    7. Kia 51%
    8. Nisan 48%
    9. Ford 48%
    10. Mazda 44%
    11. Jeep 41%
    12. VW 37%...

    Luksuzne marke su na posebnoj listi koja ide ovako:
    1. Lexus 51%
    2. Audi 47%
    3. Land Rover 40%
    4. Mercedes 39%
    5. Porsche 38%
    6. BMW 36%
    7. Cadilac 31%...
     (era, 29. april 2018 17:43)

    # Link komentara

  97. Ja koliko znam Dodge proizvodi RAM "pick up", pa gde mu onda dodje Dodge?

    Da zivim u Evropi verovatno bi vozio neki evropski auto zbog jeftinijeg servisa i jeftinijih delova. Ali ovde u US gde je odrzavanje po dobrim servisima papreno skupo samo japanski automobil je razumno resenje. Sam odrzavam sve svoje automobile i imao sam iskustvo sa po samo jednim americkim (dodge) i nemackim (VW) automobilom i nikada vise ne planiram da uzmem nista osim japanskog automobila. Toyota, Honda ili Nissan - za sada nemam nikakvih primedbi. Mazdu i Subaru jos nisam probao.
    Kao sto rekoh - verovatno bi bila situacija drugacija da sam u Evropi.
    (Milos, 29. april 2018 17:34)

    # Link komentara

  98. Baš me briga kakve motore nude nemci po pitanju performansi, jer me ne interesuje trka, već da dugo vozim vozilo zbog kojeg neću trošiti svoje vreme na popravke, koje me nikad neće ostaviti na putu, i koje je jeftino za održavanje. Zato i vozim dve tojote (benzince, naravno, neću valjda smrdljivog i drndavog dizelaša) koje su stare 14 i 5 godina. Za ova vozila mogu reći samo jedno: peri-deri.
     (stari konj, 29. april 2018 17:33)

    # Link komentara

  99. Возио Немце и никад више. Само Јапан!!!
     (Нишлија, 29. april 2018 17:26)

    # Link komentara

  100. @miki...nadam se da si uzeo vazduh dok si ispisivao ove mitske reci...i da si isti na kraju ispustio...nisu ljudi svuda u svetu kao tvoj mili komsija-gradjevinski preduzimac... ogromna vecina ljudi su obican narod koji radi za neku platu vecu ili manju...cela ova prica je o njima...i moj komsija i gazda raffaello samo vozi ferraria i kune se u njega...vec je 3 kupio...a mi njegovi radnici ...kako ko...ali kome je bitna voznja bez problema(bar 7-8 godina) sa manjim ili vecim konforom taj uglavnom uzima japance ...to sto nas narod voli "njemacko auto" ...recimo golf...to su neke perverzne ljubavi...
    (milojko, 29. april 2018 17:23)

    # Link komentara

  101. Najodaniji sam onom sto imam jer za bolje nemam..toliko.
    (yamakagashi, 29. april 2018 17:15)

    # Link komentara

  102. Toyota!!! ?
     (m, 29. april 2018 17:14)

    # Link komentara

  103. Sta znaju Amerikanci...
    (BMW!, 29. april 2018 17:12)

    # Link komentara

  104. * Istraživanje je sprovedeno u SAD. Toliko.
    (veliki Štrumf, 29. april 2018 17:05)

    # Link komentara

  105. Trzista su razlicita, ali cinjenica je da su japanska vozila neprikosnovena u americi i aziji, dok su u evropi zbog jake auto industrije u drugom planu. Uz ovo na japanska vozila postoji i carina u EU,ljudi stite svoju auto industriju. Ono sto predstavlja realnu prevagu japanskih automobila je pouzdanost i odlican odnos ulozeno/dobijeno dok kod nemaca dobijate premium osecaj/dizajn i vecu mogucnost izbora.
    (Johnny, 29. april 2018 17:00)

    # Link komentara

  106. Kada bi videli svojim ocima kako se pravi 500L u Kg-u, ne bi ste ga nikada kupili. Mada Fiat proizveden u Italiji je nesto drugo. Sto se tice motora, bilo dizel ili benzin, tu su realno u vrhu kvaliteta.
     (Leskovcanin, 29. april 2018 16:54)

    # Link komentara

  107. ja od Fiat i Stojanova u NS ni čačkalicu ne bi kupila to su krajnje nekorektne firme
     (janko, 29. april 2018 16:51)

    # Link komentara

  108. A ja bih posedovao LEGACY.
     (kiki ns, 29. april 2018 16:43)

    # Link komentara

  109. Pre nego počnete sa sipanjem mudrosti,vratite se jos jednom na početak i videćete da je rađeno za tržište USA ! Za manje pismene to vam dođe Amerika.
    (markoni, 29. april 2018 16:28)

    # Link komentara

  110. Ne cudi me da ni u Americi Kija i Hjundaji nisu omiljeni kod njihovih vlasnika i da im se ne vracaju. Ja sam posle i30 uzeo mazdu 3 a posle civica. Sledece cu da razmislim a na korejce se sigurno ne vracam.
    (Jole, 29. april 2018 16:14)

    # Link komentara

  111. А форда ни у једној причи. Баш ме интересује каква је ситуација у Европи.
     (marwell, 29. april 2018 15:26)

    # Link komentara

  112. Znaci po ovome niko ne vozi BMW,Mercedes,Audi itd.
     (Back in Black, 29. april 2018 15:10)

    # Link komentara

  113. Po ko zna koji put se dokazuje i ponavlja da su JAPANCI BOGOVI NA ZEMLJI.
     (SRBIN, 29. april 2018 15:05)

    # Link komentara

  114. Kakva Toyota, takvo i drustvo sa liste, sve moj do mojega izuzmem li poneke modele Honde.
    Sad ce da lupaju minuse srpski Toyotamani, a u zivotu nisu seli u nijednu Toyotu, jer znaju sta nemci nude i kakve motore po pitanju performansi.
    Moj komsija se kune u Toyotu, a privatno samo rotira u garazi BMW, Audi i VW modele, inace imucan covek ima gradjevinsku firmu.
    Pitam, pa sto ne kupis neku Toyotu? Pa znas komso nemaju motorizaciju kao nemci, slab izbor motora i snage kod istih. Trenutno vozi BMW 525d star 3 godine.
     (Milan, 29. april 2018 15:04)

    # Link komentara

  115. Preko bare su i cene i kriterijumi drugačiji. Zanimljivo bi videti statistiku u Evropi i na Balkanu.
     (Srba, 29. april 2018 14:34)

    # Link komentara

  116. Tako bih Posedovao Subaru Forester!
     (Miloš, 29. april 2018 14:29)

    # Link komentara