Nedelja, 15.04.2018.

09:15

Porsche za kvartal proda 16x više nego Lambo za godinu

Izvor: B92

Porsche za kvartal proda 16x više nego Lambo za godinu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

34 Komentari

Sortiraj po:

duki

pre 6 godina

I to se tamo nudi na lizing. Porshce je cak uveo u USA neki fazon rent a car-a na duze staze. Od porschea bi najpre uzeo 718 boxster, auto za merak. Sve ostalo je prevozno sredstvo.

kako da ne

pre 6 godina

@Buka
Znate li da kod Macana za 56.000 nemate ni LED farove? Naravno unutra je on dosta dobar, ali opet bez mnogo opcija. Da uzmete jedan lep Macan sa lepom opremom, LED treba vam barem 70.000e. Jer Porsche opcije deru. Bio sam u Porsche prodajnom salonu, video sve. Izlozen Macan sa ne znam kakvom opremom 100.000. Znate kakav Bmw X5 moze za te pare da se vozi. A, veci, 7 sedista, sila od auta. A, da ne pominjemo Macan S ili Macan Turbo koji kostaju kao X5 M serije. Kazem za tu klasu vozila u odnosu cak i na premijum vozila je Porsche jako skup auto. Sto se drzanje cene tiče, da, u pravu ste. Porsche vrhunski drzi cenu, to dosta i privlači mene kao kupca pored svega ostalog. Konkretno gledam Cayenne 2012-2013. Ne vozim auto duze od 2, do 2,5 godine tako da znam da cenu nece izgubiti skoro nista. Gledam i X5, bas vagam ali videcemo. Imao sam i ja prilike da se vozim i vozim vise Porsche modela. Od 911 Turbo do Panamere. Imao prilike da se samo provozam u npr novi GT3 RS. Ovde u CH ne znaju ko je kupac ili ne, pa su sanse da ce vam dati auto na probu 2, 3 sata vece od 90% :D Porsche i Ferrari su bili i uvek ce biti u vrhu sto se perfomansi tice, sada je tu i McLaren, ali sto se kvaliteta tice i jedni i drugi su daleko iza Porsche-a. Pozdrav

kako da ne

pre 6 godina

@Blake
Lizing, kredit, svako tako i kupuje automobile poput Porsche, Ferrari, Lamborghini i ostalo. Šta mislite da ce neko izvaditi keš 200-300 hiljada i da da za auto? Od svih kupaca takvih automobila to uradi njih 2-3%. Svi ostali lizing i kredit, ali najvise lizing jer to voze 2 do 3 godine, vraćaju u istu garažu i uzimaju novi model i sve tako okreću. Ne samo za te automobile, uglavnom se to tako radi na zapadu za sve automobile preko 15-tak hiljada eura jer se i ne vozi dugacko. Promeni 4-5 vlasnika i za nekih 15-17 godina zavrsi na Balkanu. Ne bi bilo toliko polovnjaka u Srb starih 14-15 godina, da to nije promenilo 5-6 vlasnika, da nije isterano dobro i poslato tamo. Čovek koji ima primanja, uloži 200 hiljada u biznis, a ne u auto, auto plaća mesecno. Tako stoje stvari. Poz

Blake

pre 6 godina

Porse je sam sebe "srozao" u konkurenciju Mercedesa, BMW i Audija.
Sto rece jedan krimos iz 90ih "Danas svako moze da vozi Porse. Krediti, lizinsi i ostalo." Nekad nije bilo tako.

buka

pre 6 godina

@kako da ne
Potpuno si u pravu za cenu Macana,ono što nisi u pravu je cena X3.Probaj da ga kupiš za tih 43K,dobićeš sedišta,volan,motor i menjač.Ako ga upakuješ da liči na auto veoma je blizu cifre od 60K.Ono što je meni fascinantno je kako velika većina Porscheovih modela drži cenu za razliku od svih ostalih.Kada gledam cene u Nemačkoj jasno se vidi da skoro svima opada cena oko 50% posle 3 godine,Macan se lagano drži na nekih 60-70% originalne cene.E sad,zašto je to tako to se može raspravljati ali ja mislim da je stvar u kvalitetu koji je neosporan.Do sada sam probao nekih 4,5 njihovih modela a najviše sam bio oduševljen kako se npr ponaša 911 star 10 godina,apsolutno nisam imao osećaj da vozim auto iz 2008,sve je utegnuto kao da je potpuno nov.I to još auto koji se sve vreme vozio u Srbiji pa se ne može reći da je bio na savrsenim putevima.Ima razloga zašto prodaju toliko vozila definitivno,takođe, apsolutno sam svestan da ću neki njihov novi model voziti isključivo na nekoj probnoj vožnji jer trika nema da bih to sebi mogao da kupim ikada.

jova

pre 6 godina

U Nemačkoj, svaki bogataš ima auto od Poršea. Verovatno tako dokazuju svoj patriotizam. Drugo, to što se žalite na cene održavanja...pa deco, bogataši ne kukaju za par stotina evra.

kako da ne

pre 6 godina

@Benny Hill
Gde to Macan košta nov 45.000, idem odmah da ga kupim. Macan je u Nemačkoj nov 56.000 startna cena. Novi X3 je 43.000, novi znaci nov model, sve novo. Dok nije zamenio prethodnog X3 je bio ispod 40 hiljada, verovatno ce i ovaj do kraja godine biti ispod 40.000. A, to vam ne ta klasa. Macan - X3. A, Macan ne cenom blizi X5-ici koja je 60.000. I Porsche jeftin? Gde smo kod toga sto neka dodatna stavka kod Porsche kosta mnogo vise nego kod premijum modela. A, skuplji servisi? Novi Kajen je preko 15 hiljada skuplji od Bmw X5. O čemu mi pričamo. Novi CLS je 60.000, a Panamera 90.000e. Šta hocu da kazem? Hoću da kazem da Porsche ima ‘jeftinije’ automobile, ali ti jeftiniji automobili su žestoko skuplji od auta u istoj klasi od strane premijum brendova poput Audija, Bmw-a, Mercedesa. Preskupi su za svoje klase. Macan mada ga pogledate vise ide cak iz X2 sada, a ne X3, a kosta kao X5. Neverovatno. Porsche je sve to poceo jer su bili u finansijskim problemima. Ako pogledate cene sportskih jacih njihovih modela, vi za cenu jednog Huracan Perfomante mozete voziti Turbo S 911, dok za slicnu masinu kod Porsche morate platiti skoro 300.000, a ne 200.000 kao za Lambo. I dalje je Porsche ekskluziva, malo izdrmana ali jeste i dalje jer vi sada imate starije Kajen i za 15.000e, ali zasto se ne kupuje? Zato sto za popravku cete dati jedan nov mali auto. Eto prvi bih kupio Kajen 2011-2012, nije problem meni da kupim, ali ja hocu propisno da odrzavam auto, radni sat u Porsche servisu je preko 350 franaka prijatelju. A, isto kod Mercedes-a je oko 190-200, kod Bmw takodje. A, ne rade ti nista kao ‘e to mogu da ti sredim za 20 minuta’, nego dodjes i kazes menjam to i to, on pogleda na papir i kaze ‘za to treba 2 sata’. Znači nema kod njih realno, nego kako papir kaze. On ce resiti i za 45 minuta, ali papir kaze 2 sata i ti platis 2 sata. Jos jedna poenta, da, jeste da Lambo nema Macan i ostalo, ali daleko od toga da je realno da su Macan, Kajen i Panamera jeftini. Mozda kada vidite cifru jesu, ali kada vidite ostalo nisu uopste. Za cenu jedne Panamera imate i CLS i CLA kod Mercedesa. Eto jeftinog Porsche-a. Pozdrav svima

Maksim & Divizija

pre 6 godina

Hvala za odgovore.
Što se tiče ostalih koji bi da im šaljem slike svojih automobila...dajte molim vas...to rade samo kompleksa puni da bi se hvalili. A ako mi ne verujete, šta vam ja mogu.

Šta sad, ako čovek normalno postavi pitanje, uvek se javi pametnjaković mladji da tupi, hejtuje i slično...

ccc.

Maksim & Ironija

pre 6 godina

Vozimo porodično BMW.
Žena prešla sa Audija i nekoliko modela njihovih, na Bavarce.
X1 i X5.
Ali kako vreme prolazi ja (iako prezadovoljan sa BMW) sve više mislim o nekom Porche modelu... Macan ili Cayenne, još sam zelen za 911 ili Cayman... Panamera mi je ok ali ne na radaru.

Čuo sam od puno ljudi vlasnika bilo kog Porche modela da nikad bolji auto nisu vozili i svi su u fazonu da opet kupe Porche.

Hmm... Da li ima neko ovde iskustvo sa vlasništvom bilo kog modela?

Hvala unapred.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maksim & Divizija, 15. april 2018 18:10)

Vidi ako upises ovde VIN Code svojih Bavaraca ili bar link da ih vidimo :) Mozda neko i podeli iskustvo sa tobom ;)

MrsiMudoje

pre 6 godina

Maxim & Divizija - svaki auto o kojem ces vise brinuti nego o deci i zeni zajedno je bespotrebna muka - shvatam tvoj komentar i pozdrav - Divizija & Maxim Maximalno !

Benny Hill

pre 6 godina

Pa Porsche Macan pocinje od 45.000 eur...bazna verzija normalno da prodaju vise....najeftini Lambo pocinje of 200.000...Aston od 150.000 ferari vise of 200.000...nije fer da se sa njima poredjuje....moze da se poredjuje sa BMW X3...ili Lexus NX

Arthur Bishop

pre 6 godina

@ Maksim & Divizija - X5 je jako dobar auto. Cayenne je druga dimenzija vožnje i uživanja. Definitivna preporuka sa moje strane.

Maksim & Divizija

pre 6 godina

Vozimo porodično BMW.
Žena prešla sa Audija i nekoliko modela njihovih, na Bavarce.
X1 i X5.
Ali kako vreme prolazi ja (iako prezadovoljan sa BMW) sve više mislim o nekom Porche modelu... Macan ili Cayenne, još sam zelen za 911 ili Cayman... Panamera mi je ok ali ne na radaru.

Čuo sam od puno ljudi vlasnika bilo kog Porche modela da nikad bolji auto nisu vozili i svi su u fazonu da opet kupe Porche.

Hmm... Da li ima neko ovde iskustvo sa vlasništvom bilo kog modela?

Hvala unapred.

XiDe

pre 6 godina

u americi gde je jako sve bitno u vezi svakog auta a za potrosnju ne mare Porse je odavno proglasen za najkvalitetniju marku automobila najkvalitetniju zavrsnu obradu itd... i zaista kad sednes u neki jaci bmw ili merceds pa posle toga u panameru...oseti se razlika...
(mara, 15. april 2018 13:55)

Svaka cast Porscheu na kvalitetu ali ovoj komantar je apsolutna glupost. Prijatelj vozi Cayenne 2012 godiste vozio se vise puta u njega i mogu ti reci da je npr.BMW F10 sto se obrade tice avion za njega.... Inace za pravi Porsche smatram samo 911 i uvek bih ga uzeo pre M3/M4 itd..

grobar

pre 6 godina

Statistika koja i ne cudi, s obzirom da imaju sirok dijapazon modela na trzistu. Pored klasicnih sportskih modela, tu je i porodicna panamera, 2 suv modela makan i kajen, kada se doda cinjenica da zaista prave vrhunska kola, a uz to cuvaju tradiciju zahvaljujuci kojoj su stekli status koji uzivaju, sve u svemu recept uspeha apsolutno.

kako da ne

pre 6 godina

Neke statistike kazu da Porsche zaradjuje najvise po prodatom komadu u celoj auto industriji. Macan je skup proizvod za klasu kojoj pripada, tako i Cayenne i Panamera. Tako i Boxter i Cayman. Sada pogledajte prodajnu brojku 911-ice od 9.000 komada godisnje, auto koji krece od 100.000e pa najjaca verzija kosta blizu 300.000, Gt2 RS. Nadjite jos jedan auto od 100.000e koji se prodaje u tom broju, nema ga. Pogotovo kada se pogleda raspon cene tog modela i kada se pogleda da veliki deo te prodaje su modeli Gt3 RS, Gt3 koji kostaju preko 160.000e, takodje GTS i Targa modeli koji kostaju preko 140.000e. Porsche je i dalje ekskluziva sa skupljim modelima koji se prodaju odmah. Pa vama sada 918 Spyder kosta preko 2 miliona. Porsche i Ferrari su sto se tice sportskih vozila decenijama prvi i tako ce biti i dalje samo sto je Porsche poceo da pravi jeftinije kada su bili u finansijskim problemima i jedino su ih modeli Kajen i Panamera vadili iz problema. Pozdrav

mara

pre 6 godina

u americi gde je jako sve bitno u vezi svakog auta a za potrosnju ne mare Porse je odavno proglasen za najkvalitetniju marku automobila najkvalitetniju zavrsnu obradu itd... i zaista kad sednes u neki jaci bmw ili merceds pa posle toga u panameru...oseti se razlika...

Replay

pre 6 godina

Jeste tako ali Porsche ima automobil i 50k eura, cak i manje. A Lambov najjeftiniji auto je Huracan sa minimalnom cenom od 200k eura. Imaju samo dva modela i prodali tu silu? Eto jos nekih egzoticnih ali ne znam da li mozemo njih da racunamo. :) Koliko je prodao Porsche GT3, Turbo S i 918-ica? :)

Mickey13st

pre 6 godina

Realno, da mi novac nije problem, pre bih kupio Porsche, jer za razliku od ovih ostalih može da se vozi po normalnim ulicama. Ovi ostali su automobili za pokazivanje u salonima i za specijalne staze. To je moj rezon, a verujem i većine. Pored toga Porsche je jeftiniji 10 puta :)

The-Driv3r

pre 6 godina

Ne razumem uopšte poentu ovog teksta. Prvo, iako naizgled gađaju isti segment, to zapravo nije slučaj. Mala fabrika iz Italije pravi sve super automobile, dok kolege iz Nemačke imaju mnogo širu paletu proizvoda. Ciljna grupa im nije ista, ovu činjenicu potkrepljuju i samo cene automobila koje prave ogromnu razliku. Macan, Cayenne, Panamera, Cayman i Boxter su konkurent svima osim Lamborghini-u! Jedino 918 i 911 mogu do nekle da se porede sa Lambom. Sve u svemu, oni se ne takmiče u prodaji, jer se zna ko će tu pobediti. Na kraju, Lamborghini i ne treba da bude prodaje ogromne količine jer će prestati da bude prestiž.

srb

pre 6 godina

pa dobro kako porediti macan sa urusom npr? Ili huracan sa 911...ne kazem da su to losi automobili, daleko od toga, ali lambo pravi next level automobile u cenovnom rangu ferarija i mclarena

Nebojša

pre 6 godina

Pa ima razloga za to Porše nije nekoliko puta precenjen poput lamba Ferarija i ostalih brendova jeste i on skup ali ne toliko a kvalitet je nesporan.

zex

pre 6 godina

Glupo je uporedjivati koliko je ko prodao , jer jednog sklapaju roboti a ovog drugog ljudi koji ostave svoj potpis na motoru, To ne moze svaku da plati.

zex

pre 6 godina

Glupo je uporedjivati koliko je ko prodao , jer jednog sklapaju roboti a ovog drugog ljudi koji ostave svoj potpis na motoru, To ne moze svaku da plati.

srb

pre 6 godina

pa dobro kako porediti macan sa urusom npr? Ili huracan sa 911...ne kazem da su to losi automobili, daleko od toga, ali lambo pravi next level automobile u cenovnom rangu ferarija i mclarena

Mickey13st

pre 6 godina

Realno, da mi novac nije problem, pre bih kupio Porsche, jer za razliku od ovih ostalih može da se vozi po normalnim ulicama. Ovi ostali su automobili za pokazivanje u salonima i za specijalne staze. To je moj rezon, a verujem i većine. Pored toga Porsche je jeftiniji 10 puta :)

Nebojša

pre 6 godina

Pa ima razloga za to Porše nije nekoliko puta precenjen poput lamba Ferarija i ostalih brendova jeste i on skup ali ne toliko a kvalitet je nesporan.

Replay

pre 6 godina

Jeste tako ali Porsche ima automobil i 50k eura, cak i manje. A Lambov najjeftiniji auto je Huracan sa minimalnom cenom od 200k eura. Imaju samo dva modela i prodali tu silu? Eto jos nekih egzoticnih ali ne znam da li mozemo njih da racunamo. :) Koliko je prodao Porsche GT3, Turbo S i 918-ica? :)

kako da ne

pre 6 godina

Neke statistike kazu da Porsche zaradjuje najvise po prodatom komadu u celoj auto industriji. Macan je skup proizvod za klasu kojoj pripada, tako i Cayenne i Panamera. Tako i Boxter i Cayman. Sada pogledajte prodajnu brojku 911-ice od 9.000 komada godisnje, auto koji krece od 100.000e pa najjaca verzija kosta blizu 300.000, Gt2 RS. Nadjite jos jedan auto od 100.000e koji se prodaje u tom broju, nema ga. Pogotovo kada se pogleda raspon cene tog modela i kada se pogleda da veliki deo te prodaje su modeli Gt3 RS, Gt3 koji kostaju preko 160.000e, takodje GTS i Targa modeli koji kostaju preko 140.000e. Porsche je i dalje ekskluziva sa skupljim modelima koji se prodaju odmah. Pa vama sada 918 Spyder kosta preko 2 miliona. Porsche i Ferrari su sto se tice sportskih vozila decenijama prvi i tako ce biti i dalje samo sto je Porsche poceo da pravi jeftinije kada su bili u finansijskim problemima i jedino su ih modeli Kajen i Panamera vadili iz problema. Pozdrav

Benny Hill

pre 6 godina

Pa Porsche Macan pocinje od 45.000 eur...bazna verzija normalno da prodaju vise....najeftini Lambo pocinje of 200.000...Aston od 150.000 ferari vise of 200.000...nije fer da se sa njima poredjuje....moze da se poredjuje sa BMW X3...ili Lexus NX

XiDe

pre 6 godina

u americi gde je jako sve bitno u vezi svakog auta a za potrosnju ne mare Porse je odavno proglasen za najkvalitetniju marku automobila najkvalitetniju zavrsnu obradu itd... i zaista kad sednes u neki jaci bmw ili merceds pa posle toga u panameru...oseti se razlika...
(mara, 15. april 2018 13:55)

Svaka cast Porscheu na kvalitetu ali ovoj komantar je apsolutna glupost. Prijatelj vozi Cayenne 2012 godiste vozio se vise puta u njega i mogu ti reci da je npr.BMW F10 sto se obrade tice avion za njega.... Inace za pravi Porsche smatram samo 911 i uvek bih ga uzeo pre M3/M4 itd..

grobar

pre 6 godina

Statistika koja i ne cudi, s obzirom da imaju sirok dijapazon modela na trzistu. Pored klasicnih sportskih modela, tu je i porodicna panamera, 2 suv modela makan i kajen, kada se doda cinjenica da zaista prave vrhunska kola, a uz to cuvaju tradiciju zahvaljujuci kojoj su stekli status koji uzivaju, sve u svemu recept uspeha apsolutno.

Maksim & Ironija

pre 6 godina

Vozimo porodično BMW.
Žena prešla sa Audija i nekoliko modela njihovih, na Bavarce.
X1 i X5.
Ali kako vreme prolazi ja (iako prezadovoljan sa BMW) sve više mislim o nekom Porche modelu... Macan ili Cayenne, još sam zelen za 911 ili Cayman... Panamera mi je ok ali ne na radaru.

Čuo sam od puno ljudi vlasnika bilo kog Porche modela da nikad bolji auto nisu vozili i svi su u fazonu da opet kupe Porche.

Hmm... Da li ima neko ovde iskustvo sa vlasništvom bilo kog modela?

Hvala unapred.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maksim & Divizija, 15. april 2018 18:10)

Vidi ako upises ovde VIN Code svojih Bavaraca ili bar link da ih vidimo :) Mozda neko i podeli iskustvo sa tobom ;)

mara

pre 6 godina

u americi gde je jako sve bitno u vezi svakog auta a za potrosnju ne mare Porse je odavno proglasen za najkvalitetniju marku automobila najkvalitetniju zavrsnu obradu itd... i zaista kad sednes u neki jaci bmw ili merceds pa posle toga u panameru...oseti se razlika...

MrsiMudoje

pre 6 godina

Maxim & Divizija - svaki auto o kojem ces vise brinuti nego o deci i zeni zajedno je bespotrebna muka - shvatam tvoj komentar i pozdrav - Divizija & Maxim Maximalno !

Maksim & Divizija

pre 6 godina

Vozimo porodično BMW.
Žena prešla sa Audija i nekoliko modela njihovih, na Bavarce.
X1 i X5.
Ali kako vreme prolazi ja (iako prezadovoljan sa BMW) sve više mislim o nekom Porche modelu... Macan ili Cayenne, još sam zelen za 911 ili Cayman... Panamera mi je ok ali ne na radaru.

Čuo sam od puno ljudi vlasnika bilo kog Porche modela da nikad bolji auto nisu vozili i svi su u fazonu da opet kupe Porche.

Hmm... Da li ima neko ovde iskustvo sa vlasništvom bilo kog modela?

Hvala unapred.

Arthur Bishop

pre 6 godina

@ Maksim & Divizija - X5 je jako dobar auto. Cayenne je druga dimenzija vožnje i uživanja. Definitivna preporuka sa moje strane.

kako da ne

pre 6 godina

@Benny Hill
Gde to Macan košta nov 45.000, idem odmah da ga kupim. Macan je u Nemačkoj nov 56.000 startna cena. Novi X3 je 43.000, novi znaci nov model, sve novo. Dok nije zamenio prethodnog X3 je bio ispod 40 hiljada, verovatno ce i ovaj do kraja godine biti ispod 40.000. A, to vam ne ta klasa. Macan - X3. A, Macan ne cenom blizi X5-ici koja je 60.000. I Porsche jeftin? Gde smo kod toga sto neka dodatna stavka kod Porsche kosta mnogo vise nego kod premijum modela. A, skuplji servisi? Novi Kajen je preko 15 hiljada skuplji od Bmw X5. O čemu mi pričamo. Novi CLS je 60.000, a Panamera 90.000e. Šta hocu da kazem? Hoću da kazem da Porsche ima ‘jeftinije’ automobile, ali ti jeftiniji automobili su žestoko skuplji od auta u istoj klasi od strane premijum brendova poput Audija, Bmw-a, Mercedesa. Preskupi su za svoje klase. Macan mada ga pogledate vise ide cak iz X2 sada, a ne X3, a kosta kao X5. Neverovatno. Porsche je sve to poceo jer su bili u finansijskim problemima. Ako pogledate cene sportskih jacih njihovih modela, vi za cenu jednog Huracan Perfomante mozete voziti Turbo S 911, dok za slicnu masinu kod Porsche morate platiti skoro 300.000, a ne 200.000 kao za Lambo. I dalje je Porsche ekskluziva, malo izdrmana ali jeste i dalje jer vi sada imate starije Kajen i za 15.000e, ali zasto se ne kupuje? Zato sto za popravku cete dati jedan nov mali auto. Eto prvi bih kupio Kajen 2011-2012, nije problem meni da kupim, ali ja hocu propisno da odrzavam auto, radni sat u Porsche servisu je preko 350 franaka prijatelju. A, isto kod Mercedes-a je oko 190-200, kod Bmw takodje. A, ne rade ti nista kao ‘e to mogu da ti sredim za 20 minuta’, nego dodjes i kazes menjam to i to, on pogleda na papir i kaze ‘za to treba 2 sata’. Znači nema kod njih realno, nego kako papir kaze. On ce resiti i za 45 minuta, ali papir kaze 2 sata i ti platis 2 sata. Jos jedna poenta, da, jeste da Lambo nema Macan i ostalo, ali daleko od toga da je realno da su Macan, Kajen i Panamera jeftini. Mozda kada vidite cifru jesu, ali kada vidite ostalo nisu uopste. Za cenu jedne Panamera imate i CLS i CLA kod Mercedesa. Eto jeftinog Porsche-a. Pozdrav svima

jova

pre 6 godina

U Nemačkoj, svaki bogataš ima auto od Poršea. Verovatno tako dokazuju svoj patriotizam. Drugo, to što se žalite na cene održavanja...pa deco, bogataši ne kukaju za par stotina evra.

kako da ne

pre 6 godina

@Blake
Lizing, kredit, svako tako i kupuje automobile poput Porsche, Ferrari, Lamborghini i ostalo. Šta mislite da ce neko izvaditi keš 200-300 hiljada i da da za auto? Od svih kupaca takvih automobila to uradi njih 2-3%. Svi ostali lizing i kredit, ali najvise lizing jer to voze 2 do 3 godine, vraćaju u istu garažu i uzimaju novi model i sve tako okreću. Ne samo za te automobile, uglavnom se to tako radi na zapadu za sve automobile preko 15-tak hiljada eura jer se i ne vozi dugacko. Promeni 4-5 vlasnika i za nekih 15-17 godina zavrsi na Balkanu. Ne bi bilo toliko polovnjaka u Srb starih 14-15 godina, da to nije promenilo 5-6 vlasnika, da nije isterano dobro i poslato tamo. Čovek koji ima primanja, uloži 200 hiljada u biznis, a ne u auto, auto plaća mesecno. Tako stoje stvari. Poz

The-Driv3r

pre 6 godina

Ne razumem uopšte poentu ovog teksta. Prvo, iako naizgled gađaju isti segment, to zapravo nije slučaj. Mala fabrika iz Italije pravi sve super automobile, dok kolege iz Nemačke imaju mnogo širu paletu proizvoda. Ciljna grupa im nije ista, ovu činjenicu potkrepljuju i samo cene automobila koje prave ogromnu razliku. Macan, Cayenne, Panamera, Cayman i Boxter su konkurent svima osim Lamborghini-u! Jedino 918 i 911 mogu do nekle da se porede sa Lambom. Sve u svemu, oni se ne takmiče u prodaji, jer se zna ko će tu pobediti. Na kraju, Lamborghini i ne treba da bude prodaje ogromne količine jer će prestati da bude prestiž.

Maksim & Divizija

pre 6 godina

Hvala za odgovore.
Što se tiče ostalih koji bi da im šaljem slike svojih automobila...dajte molim vas...to rade samo kompleksa puni da bi se hvalili. A ako mi ne verujete, šta vam ja mogu.

Šta sad, ako čovek normalno postavi pitanje, uvek se javi pametnjaković mladji da tupi, hejtuje i slično...

ccc.

kako da ne

pre 6 godina

@Buka
Znate li da kod Macana za 56.000 nemate ni LED farove? Naravno unutra je on dosta dobar, ali opet bez mnogo opcija. Da uzmete jedan lep Macan sa lepom opremom, LED treba vam barem 70.000e. Jer Porsche opcije deru. Bio sam u Porsche prodajnom salonu, video sve. Izlozen Macan sa ne znam kakvom opremom 100.000. Znate kakav Bmw X5 moze za te pare da se vozi. A, veci, 7 sedista, sila od auta. A, da ne pominjemo Macan S ili Macan Turbo koji kostaju kao X5 M serije. Kazem za tu klasu vozila u odnosu cak i na premijum vozila je Porsche jako skup auto. Sto se drzanje cene tiče, da, u pravu ste. Porsche vrhunski drzi cenu, to dosta i privlači mene kao kupca pored svega ostalog. Konkretno gledam Cayenne 2012-2013. Ne vozim auto duze od 2, do 2,5 godine tako da znam da cenu nece izgubiti skoro nista. Gledam i X5, bas vagam ali videcemo. Imao sam i ja prilike da se vozim i vozim vise Porsche modela. Od 911 Turbo do Panamere. Imao prilike da se samo provozam u npr novi GT3 RS. Ovde u CH ne znaju ko je kupac ili ne, pa su sanse da ce vam dati auto na probu 2, 3 sata vece od 90% :D Porsche i Ferrari su bili i uvek ce biti u vrhu sto se perfomansi tice, sada je tu i McLaren, ali sto se kvaliteta tice i jedni i drugi su daleko iza Porsche-a. Pozdrav

buka

pre 6 godina

@kako da ne
Potpuno si u pravu za cenu Macana,ono što nisi u pravu je cena X3.Probaj da ga kupiš za tih 43K,dobićeš sedišta,volan,motor i menjač.Ako ga upakuješ da liči na auto veoma je blizu cifre od 60K.Ono što je meni fascinantno je kako velika većina Porscheovih modela drži cenu za razliku od svih ostalih.Kada gledam cene u Nemačkoj jasno se vidi da skoro svima opada cena oko 50% posle 3 godine,Macan se lagano drži na nekih 60-70% originalne cene.E sad,zašto je to tako to se može raspravljati ali ja mislim da je stvar u kvalitetu koji je neosporan.Do sada sam probao nekih 4,5 njihovih modela a najviše sam bio oduševljen kako se npr ponaša 911 star 10 godina,apsolutno nisam imao osećaj da vozim auto iz 2008,sve je utegnuto kao da je potpuno nov.I to još auto koji se sve vreme vozio u Srbiji pa se ne može reći da je bio na savrsenim putevima.Ima razloga zašto prodaju toliko vozila definitivno,takođe, apsolutno sam svestan da ću neki njihov novi model voziti isključivo na nekoj probnoj vožnji jer trika nema da bih to sebi mogao da kupim ikada.

Blake

pre 6 godina

Porse je sam sebe "srozao" u konkurenciju Mercedesa, BMW i Audija.
Sto rece jedan krimos iz 90ih "Danas svako moze da vozi Porse. Krediti, lizinsi i ostalo." Nekad nije bilo tako.

duki

pre 6 godina

I to se tamo nudi na lizing. Porshce je cak uveo u USA neki fazon rent a car-a na duze staze. Od porschea bi najpre uzeo 718 boxster, auto za merak. Sve ostalo je prevozno sredstvo.

Nebojša

pre 6 godina

Pa ima razloga za to Porše nije nekoliko puta precenjen poput lamba Ferarija i ostalih brendova jeste i on skup ali ne toliko a kvalitet je nesporan.

Mickey13st

pre 6 godina

Realno, da mi novac nije problem, pre bih kupio Porsche, jer za razliku od ovih ostalih može da se vozi po normalnim ulicama. Ovi ostali su automobili za pokazivanje u salonima i za specijalne staze. To je moj rezon, a verujem i većine. Pored toga Porsche je jeftiniji 10 puta :)

Maksim & Divizija

pre 6 godina

Vozimo porodično BMW.
Žena prešla sa Audija i nekoliko modela njihovih, na Bavarce.
X1 i X5.
Ali kako vreme prolazi ja (iako prezadovoljan sa BMW) sve više mislim o nekom Porche modelu... Macan ili Cayenne, još sam zelen za 911 ili Cayman... Panamera mi je ok ali ne na radaru.

Čuo sam od puno ljudi vlasnika bilo kog Porche modela da nikad bolji auto nisu vozili i svi su u fazonu da opet kupe Porche.

Hmm... Da li ima neko ovde iskustvo sa vlasništvom bilo kog modela?

Hvala unapred.

XiDe

pre 6 godina

u americi gde je jako sve bitno u vezi svakog auta a za potrosnju ne mare Porse je odavno proglasen za najkvalitetniju marku automobila najkvalitetniju zavrsnu obradu itd... i zaista kad sednes u neki jaci bmw ili merceds pa posle toga u panameru...oseti se razlika...
(mara, 15. april 2018 13:55)

Svaka cast Porscheu na kvalitetu ali ovoj komantar je apsolutna glupost. Prijatelj vozi Cayenne 2012 godiste vozio se vise puta u njega i mogu ti reci da je npr.BMW F10 sto se obrade tice avion za njega.... Inace za pravi Porsche smatram samo 911 i uvek bih ga uzeo pre M3/M4 itd..

mara

pre 6 godina

u americi gde je jako sve bitno u vezi svakog auta a za potrosnju ne mare Porse je odavno proglasen za najkvalitetniju marku automobila najkvalitetniju zavrsnu obradu itd... i zaista kad sednes u neki jaci bmw ili merceds pa posle toga u panameru...oseti se razlika...

zex

pre 6 godina

Glupo je uporedjivati koliko je ko prodao , jer jednog sklapaju roboti a ovog drugog ljudi koji ostave svoj potpis na motoru, To ne moze svaku da plati.

srb

pre 6 godina

pa dobro kako porediti macan sa urusom npr? Ili huracan sa 911...ne kazem da su to losi automobili, daleko od toga, ali lambo pravi next level automobile u cenovnom rangu ferarija i mclarena

kako da ne

pre 6 godina

Neke statistike kazu da Porsche zaradjuje najvise po prodatom komadu u celoj auto industriji. Macan je skup proizvod za klasu kojoj pripada, tako i Cayenne i Panamera. Tako i Boxter i Cayman. Sada pogledajte prodajnu brojku 911-ice od 9.000 komada godisnje, auto koji krece od 100.000e pa najjaca verzija kosta blizu 300.000, Gt2 RS. Nadjite jos jedan auto od 100.000e koji se prodaje u tom broju, nema ga. Pogotovo kada se pogleda raspon cene tog modela i kada se pogleda da veliki deo te prodaje su modeli Gt3 RS, Gt3 koji kostaju preko 160.000e, takodje GTS i Targa modeli koji kostaju preko 140.000e. Porsche je i dalje ekskluziva sa skupljim modelima koji se prodaju odmah. Pa vama sada 918 Spyder kosta preko 2 miliona. Porsche i Ferrari su sto se tice sportskih vozila decenijama prvi i tako ce biti i dalje samo sto je Porsche poceo da pravi jeftinije kada su bili u finansijskim problemima i jedino su ih modeli Kajen i Panamera vadili iz problema. Pozdrav

Replay

pre 6 godina

Jeste tako ali Porsche ima automobil i 50k eura, cak i manje. A Lambov najjeftiniji auto je Huracan sa minimalnom cenom od 200k eura. Imaju samo dva modela i prodali tu silu? Eto jos nekih egzoticnih ali ne znam da li mozemo njih da racunamo. :) Koliko je prodao Porsche GT3, Turbo S i 918-ica? :)

Maksim & Ironija

pre 6 godina

Vozimo porodično BMW.
Žena prešla sa Audija i nekoliko modela njihovih, na Bavarce.
X1 i X5.
Ali kako vreme prolazi ja (iako prezadovoljan sa BMW) sve više mislim o nekom Porche modelu... Macan ili Cayenne, još sam zelen za 911 ili Cayman... Panamera mi je ok ali ne na radaru.

Čuo sam od puno ljudi vlasnika bilo kog Porche modela da nikad bolji auto nisu vozili i svi su u fazonu da opet kupe Porche.

Hmm... Da li ima neko ovde iskustvo sa vlasništvom bilo kog modela?

Hvala unapred.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maksim & Divizija, 15. april 2018 18:10)

Vidi ako upises ovde VIN Code svojih Bavaraca ili bar link da ih vidimo :) Mozda neko i podeli iskustvo sa tobom ;)

Benny Hill

pre 6 godina

Pa Porsche Macan pocinje od 45.000 eur...bazna verzija normalno da prodaju vise....najeftini Lambo pocinje of 200.000...Aston od 150.000 ferari vise of 200.000...nije fer da se sa njima poredjuje....moze da se poredjuje sa BMW X3...ili Lexus NX

Blake

pre 6 godina

Porse je sam sebe "srozao" u konkurenciju Mercedesa, BMW i Audija.
Sto rece jedan krimos iz 90ih "Danas svako moze da vozi Porse. Krediti, lizinsi i ostalo." Nekad nije bilo tako.

kako da ne

pre 6 godina

@Benny Hill
Gde to Macan košta nov 45.000, idem odmah da ga kupim. Macan je u Nemačkoj nov 56.000 startna cena. Novi X3 je 43.000, novi znaci nov model, sve novo. Dok nije zamenio prethodnog X3 je bio ispod 40 hiljada, verovatno ce i ovaj do kraja godine biti ispod 40.000. A, to vam ne ta klasa. Macan - X3. A, Macan ne cenom blizi X5-ici koja je 60.000. I Porsche jeftin? Gde smo kod toga sto neka dodatna stavka kod Porsche kosta mnogo vise nego kod premijum modela. A, skuplji servisi? Novi Kajen je preko 15 hiljada skuplji od Bmw X5. O čemu mi pričamo. Novi CLS je 60.000, a Panamera 90.000e. Šta hocu da kazem? Hoću da kazem da Porsche ima ‘jeftinije’ automobile, ali ti jeftiniji automobili su žestoko skuplji od auta u istoj klasi od strane premijum brendova poput Audija, Bmw-a, Mercedesa. Preskupi su za svoje klase. Macan mada ga pogledate vise ide cak iz X2 sada, a ne X3, a kosta kao X5. Neverovatno. Porsche je sve to poceo jer su bili u finansijskim problemima. Ako pogledate cene sportskih jacih njihovih modela, vi za cenu jednog Huracan Perfomante mozete voziti Turbo S 911, dok za slicnu masinu kod Porsche morate platiti skoro 300.000, a ne 200.000 kao za Lambo. I dalje je Porsche ekskluziva, malo izdrmana ali jeste i dalje jer vi sada imate starije Kajen i za 15.000e, ali zasto se ne kupuje? Zato sto za popravku cete dati jedan nov mali auto. Eto prvi bih kupio Kajen 2011-2012, nije problem meni da kupim, ali ja hocu propisno da odrzavam auto, radni sat u Porsche servisu je preko 350 franaka prijatelju. A, isto kod Mercedes-a je oko 190-200, kod Bmw takodje. A, ne rade ti nista kao ‘e to mogu da ti sredim za 20 minuta’, nego dodjes i kazes menjam to i to, on pogleda na papir i kaze ‘za to treba 2 sata’. Znači nema kod njih realno, nego kako papir kaze. On ce resiti i za 45 minuta, ali papir kaze 2 sata i ti platis 2 sata. Jos jedna poenta, da, jeste da Lambo nema Macan i ostalo, ali daleko od toga da je realno da su Macan, Kajen i Panamera jeftini. Mozda kada vidite cifru jesu, ali kada vidite ostalo nisu uopste. Za cenu jedne Panamera imate i CLS i CLA kod Mercedesa. Eto jeftinog Porsche-a. Pozdrav svima

Arthur Bishop

pre 6 godina

@ Maksim & Divizija - X5 je jako dobar auto. Cayenne je druga dimenzija vožnje i uživanja. Definitivna preporuka sa moje strane.

kako da ne

pre 6 godina

@Buka
Znate li da kod Macana za 56.000 nemate ni LED farove? Naravno unutra je on dosta dobar, ali opet bez mnogo opcija. Da uzmete jedan lep Macan sa lepom opremom, LED treba vam barem 70.000e. Jer Porsche opcije deru. Bio sam u Porsche prodajnom salonu, video sve. Izlozen Macan sa ne znam kakvom opremom 100.000. Znate kakav Bmw X5 moze za te pare da se vozi. A, veci, 7 sedista, sila od auta. A, da ne pominjemo Macan S ili Macan Turbo koji kostaju kao X5 M serije. Kazem za tu klasu vozila u odnosu cak i na premijum vozila je Porsche jako skup auto. Sto se drzanje cene tiče, da, u pravu ste. Porsche vrhunski drzi cenu, to dosta i privlači mene kao kupca pored svega ostalog. Konkretno gledam Cayenne 2012-2013. Ne vozim auto duze od 2, do 2,5 godine tako da znam da cenu nece izgubiti skoro nista. Gledam i X5, bas vagam ali videcemo. Imao sam i ja prilike da se vozim i vozim vise Porsche modela. Od 911 Turbo do Panamere. Imao prilike da se samo provozam u npr novi GT3 RS. Ovde u CH ne znaju ko je kupac ili ne, pa su sanse da ce vam dati auto na probu 2, 3 sata vece od 90% :D Porsche i Ferrari su bili i uvek ce biti u vrhu sto se perfomansi tice, sada je tu i McLaren, ali sto se kvaliteta tice i jedni i drugi su daleko iza Porsche-a. Pozdrav

MrsiMudoje

pre 6 godina

Maxim & Divizija - svaki auto o kojem ces vise brinuti nego o deci i zeni zajedno je bespotrebna muka - shvatam tvoj komentar i pozdrav - Divizija & Maxim Maximalno !

kako da ne

pre 6 godina

@Blake
Lizing, kredit, svako tako i kupuje automobile poput Porsche, Ferrari, Lamborghini i ostalo. Šta mislite da ce neko izvaditi keš 200-300 hiljada i da da za auto? Od svih kupaca takvih automobila to uradi njih 2-3%. Svi ostali lizing i kredit, ali najvise lizing jer to voze 2 do 3 godine, vraćaju u istu garažu i uzimaju novi model i sve tako okreću. Ne samo za te automobile, uglavnom se to tako radi na zapadu za sve automobile preko 15-tak hiljada eura jer se i ne vozi dugacko. Promeni 4-5 vlasnika i za nekih 15-17 godina zavrsi na Balkanu. Ne bi bilo toliko polovnjaka u Srb starih 14-15 godina, da to nije promenilo 5-6 vlasnika, da nije isterano dobro i poslato tamo. Čovek koji ima primanja, uloži 200 hiljada u biznis, a ne u auto, auto plaća mesecno. Tako stoje stvari. Poz

grobar

pre 6 godina

Statistika koja i ne cudi, s obzirom da imaju sirok dijapazon modela na trzistu. Pored klasicnih sportskih modela, tu je i porodicna panamera, 2 suv modela makan i kajen, kada se doda cinjenica da zaista prave vrhunska kola, a uz to cuvaju tradiciju zahvaljujuci kojoj su stekli status koji uzivaju, sve u svemu recept uspeha apsolutno.

Maksim & Divizija

pre 6 godina

Hvala za odgovore.
Što se tiče ostalih koji bi da im šaljem slike svojih automobila...dajte molim vas...to rade samo kompleksa puni da bi se hvalili. A ako mi ne verujete, šta vam ja mogu.

Šta sad, ako čovek normalno postavi pitanje, uvek se javi pametnjaković mladji da tupi, hejtuje i slično...

ccc.

buka

pre 6 godina

@kako da ne
Potpuno si u pravu za cenu Macana,ono što nisi u pravu je cena X3.Probaj da ga kupiš za tih 43K,dobićeš sedišta,volan,motor i menjač.Ako ga upakuješ da liči na auto veoma je blizu cifre od 60K.Ono što je meni fascinantno je kako velika većina Porscheovih modela drži cenu za razliku od svih ostalih.Kada gledam cene u Nemačkoj jasno se vidi da skoro svima opada cena oko 50% posle 3 godine,Macan se lagano drži na nekih 60-70% originalne cene.E sad,zašto je to tako to se može raspravljati ali ja mislim da je stvar u kvalitetu koji je neosporan.Do sada sam probao nekih 4,5 njihovih modela a najviše sam bio oduševljen kako se npr ponaša 911 star 10 godina,apsolutno nisam imao osećaj da vozim auto iz 2008,sve je utegnuto kao da je potpuno nov.I to još auto koji se sve vreme vozio u Srbiji pa se ne može reći da je bio na savrsenim putevima.Ima razloga zašto prodaju toliko vozila definitivno,takođe, apsolutno sam svestan da ću neki njihov novi model voziti isključivo na nekoj probnoj vožnji jer trika nema da bih to sebi mogao da kupim ikada.

duki

pre 6 godina

I to se tamo nudi na lizing. Porshce je cak uveo u USA neki fazon rent a car-a na duze staze. Od porschea bi najpre uzeo 718 boxster, auto za merak. Sve ostalo je prevozno sredstvo.

The-Driv3r

pre 6 godina

Ne razumem uopšte poentu ovog teksta. Prvo, iako naizgled gađaju isti segment, to zapravo nije slučaj. Mala fabrika iz Italije pravi sve super automobile, dok kolege iz Nemačke imaju mnogo širu paletu proizvoda. Ciljna grupa im nije ista, ovu činjenicu potkrepljuju i samo cene automobila koje prave ogromnu razliku. Macan, Cayenne, Panamera, Cayman i Boxter su konkurent svima osim Lamborghini-u! Jedino 918 i 911 mogu do nekle da se porede sa Lambom. Sve u svemu, oni se ne takmiče u prodaji, jer se zna ko će tu pobediti. Na kraju, Lamborghini i ne treba da bude prodaje ogromne količine jer će prestati da bude prestiž.

jova

pre 6 godina

U Nemačkoj, svaki bogataš ima auto od Poršea. Verovatno tako dokazuju svoj patriotizam. Drugo, to što se žalite na cene održavanja...pa deco, bogataši ne kukaju za par stotina evra.