Četvrtak, 29.03.2018.

12:30

Ford Fiesta za pravna lica bez učešća

Izvor: B92

Ford Fiesta za pravna lica bez uèešæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

23 Komentari

Sortiraj po:

Odlican automobil

pre 6 godina

Kod Fiesti, bazni model je Ambient a Trend je srednji nivo opreme, ima skoro sve sto treba za jedan aitomobil B segmenta

moron

pre 6 godina

(Fiesta je zakon, 1. april 2018 17:44)

Slažem se. Teema je fiesta. Pa bih rekao npr. da bazna fiesta Trend ( ako nije automatik ) nema ni klima uredjaj, a ni u kojoj varijanti serijski nema čak ni radio. Platim Trend "akcijski" 14.130, a ni radia, ni klime !!! Možeš li to da "zamisliš" ?

No, da te utešim, ima sličnih fordu, fabia Style u 2018 serijski ima samo dva air baga. I treba 520 eura da se to "ispegla" kroz opcije. Opet, to je manje nego li kao opcija košta radio za baznu fiestu ( 630 eura ).

Hehe

pre 6 godina

@(moron, 31. mart 2018 22:57)
Taj i30 od ~17k evra ne bih ni uzimao u razmatranje, vec bih gledao mazdu3 koja se meni najvise svidja ili pak mondeo u nekom slabijem paketu opreme, ali cena za pocetni i30 je 13690e i to smatram pristojnom cenom kad sve saberem i oduzmem. Toliko je i pocetni focus pa ko sta voli. i20 je medju jeftinijima u klasi po sajtovima sto sam gledao skoro, jedino sam nasao fabiu znacajno jeftiniju, ali nisam uporedjivao ni opreme ni motore.

moron

pre 6 godina

(Hehe, 31. mart 2018 17:22)

Ja Te molim, najpre pročitaj prvi komentar "dilera" na koji sam ja "replicirao". Prvi komentar "dilera" je potcenjivanje zdravoga razuma, a bitnim delom i gruba neistina, jer, izmedju ostalog, hyundai i nema garanciju 7 godina, već 5+2 godine, pri čemu se one dve bitno razlikuju od prvih pet, a ni prvih pet nije baš "pet na sve" i sve to jasno i piše na sajtu hyundia.Kao i da je garancija na koroziju samo 6 godina.
Ja sam rekao i pri tome stojim, da i20 Style+ ima dobru opremu u svetlu cene, pa i prijatan enterijer, ali, ima loš motor, nejak motor, a doplata od čak 1.000 eura za prelazak sa atmosferskog 1,2 na atmosferski 1,4 je (za mene) teška pljačka.
Takodje, ako je Tebi cena od 17.470 € za novi i30 HB Launch Edition uz atmosferski motor 1,4 "dobra cena", mogu samo da Ti preporučim i da ga kupiš. Meni je to "loša cena". Tako skupih kola u C segmentu nema.
Veoma poštujem i30 karavan (prethodne generacije) jer je imao razumnu cenu i dobru ponudu prostora. I jedva čekam da vidim novi i30 karavan. Ali, ako će da bude skuplji oko 800-1.000 eura od HB-a, opet kažem da skupljeg karavana u C segementu neće biti.

Hehe

pre 6 godina

@ (Za klasu bolji, 31. mart 2018 12:26)
Sta je onda mercedes za hyundai?

@(moron, 31. mart 2018 11:01)
Pa nista, nemoj da kupujes i20 jer nista ne valja i preskup je i najgori je u svemu u toj klasi, barem takav utisak sticem u komentarima. Izbor je veliki u tom segmentu. Koga zanima, test voznja, zatim na yt ima dosta review-ova sa razlicitim motorima i za jedan i za drugi auto, pa prilikom test voznje moze da obrati na stvari o kojima novinari pricaju itd. Uostalom, vest je o fiesti za pravna lica, previse se sad skrece sa teme.

moron

pre 6 godina

Za normalno kretanje sa i20 u gradu ( normalno u smislu da ti iza ne svira gradski Ikarbus da malo pozuris ), treba dati dosta gasa i imati strpljenja dok motor ne proguta knedlu i dodje do barem 3.000 rpm kada vec reaguje i prima gas jer je ispod toga potpuno zagušen. I mrtav. Zbog izuzetno lošeg obrtnog momenta. Sa druge strane, TSI 95, mada ima nekih svojih sitnih mana ( koje su više posledica petostepenog menjaca i veoma dugih prenosnih odnosa ), najveci moment ostvaruje vec na 1.400 i ima ga kao ravnu liniju sve do 3.500 rpm. I mnogo se lepše vozi.
A za razliku od hyundaia, skoda nema najkraću antikorozovnu garanciju u Srbiji i ona je dva puta duža nego što ima hyundai. Nisam mu čitao upustvo, ali moguće i da je samo za suvo vreme ...

hyundaii

pre 6 godina

Obzirom da auto vozim 90% po gradu, gde je ogranicenje 30km na svakom koraku gde su obdanista, skole, fakulteti itd taj motor je odlican za moje potrebe. Potrosnja mi je, medjugradska 4,5-5l po gradu 6,3. Za sve ostale destinacije iskljucivo avion.

moron

pre 6 godina

(hyundaii, 30. mart 2018 09:28)

Službeno sam nedavno birao "autiće" i pre izbora sam probao i i20 (Style+). Za pare koje su tražene oprema jeste dobra, ali, taj motor ( 1,2 ) je katastrofa, koliko je trom, kako se muči i guši da krene. I koliko je bučan, posebno iznad 100 km/h. On je za istoriju.
Na kraju sam za slične pare (alu uz neke opcionale) "službeno seo" u fabiju TSI 95. U odnosu na i20 njen enterijer nesporno bukvalno liči na grobnicu (i to krajnje jeftinu grobnicu), ali, u odnosu na i20, to ide kao avion. Zvuk 3-cilindraša je užas, petostepeni menjač je veoma precizan (ali i previše dugih prenosnih odnosa, a kao i svaki petostepeni-zastareo, pregažen),ali, izmedju "dna od motora" (i20) i "dna od enterijera" (fabija), čovek mora nešto da odabere. Ja mislim da u kolima prednost treba dati dobrom motoru.
Razmišljao sam i o i20 uz atmosferski 1,4 sa 100 ks, ali, on (pošto je skuplji čak 1.000 od 1,2 ) cenom prevazilazi i fabiju sa TSI 110.
Nemoj da misliš da sam škoda fan ( ili VW fan), ne vozim je privatno,ali daleko je hyundai od dobre kupovine (za mene).
Samo pogledaj, recimo, novi i30 "Opening Edition" sa prastarim 1,4 od 100 ks (eno ga u salonu). Pomislim da mu je neko drogiran odredio cenu. Generalno, i30 je najskupklji u segmentu.

hyundaii

pre 6 godina

Hyundai i20 sa 7 godina garancije, u punom paketu opreme (navigacija, multimedia, kozni volan i rucica, svi podizaci, parking senzori, kamera za voznju unazad, kaseta izmedju sedista...itd) 10.800e.
Neverovatno mesta u kabini za tu klasu auta.
Osnovna verzija bez opreme je 9.700e.

Prezadovoljan, preporuka.

Cheda

pre 6 godina

sve preko 9000 eura za pocetni nivo opreme u ovoj klasi je bezobrazluk! Ne vezano za proizvodjaca( aj japancima da se progleda kroz prste zbog carine do 10k)! Fiesta ne moze da se uzme bez 12k?! Pa fokus sa turbo motorom toliko kosta?! A u fiesti atmosferac od 70 konja. Ko je ovde lud? A da,uvoznik!

Čvarkov

pre 6 godina

... slaboooo.. samo navlakuša... 246+ (12x189)+3387=12705eur... i tako imate auto koji će biti sta min. 4 godine i vredeće približno 7000eur... za te 4 godine, u obavezi ste da serisirate auto u preskupim zvaničnim servisima, da plaćate dodatne takse za papire i ovlašćenja (jer je auto zvanično vlasništvo lizing kuće)... i šta je tu onda povoljnije od podizanja kredita?

nebitno

pre 6 godina

Možda ja o ovome ništa ne znam ali zar ne bi bilo logičnije da spuste ratu na npr. 140 EUR a otkupnu vrednost podignu na npr. 5.500 EUR? Na taj način stimulišu primaoce lizinga da stalno obnavljaju ugovore za nova vozila (i tretiraju auto kao fiksni mesečni trošak) a od vraćenih automobila formiraju ozbiljno tržište polovnih. Ovako teraju ljude da otkupljuju predmet lizinga a onda se okušavaju kao prodavci, što oni suštinski nisu.
I zbog čega moraju dileri moraju na okupljenom autu da zarade više nego na novom?

nebitno

pre 6 godina

Možda ja o ovome ništa ne znam ali zar ne bi bilo logičnije da spuste ratu na npr. 140 EUR a otkupnu vrednost podignu na npr. 5.500 EUR? Na taj način stimulišu primaoce lizinga da stalno obnavljaju ugovore za nova vozila (i tretiraju auto kao fiksni mesečni trošak) a od vraćenih automobila formiraju ozbiljno tržište polovnih. Ovako teraju ljude da otkupljuju predmet lizinga a onda se okušavaju kao prodavci, što oni suštinski nisu.
I zbog čega moraju dileri moraju na okupljenom autu da zarade više nego na novom?

Cheda

pre 6 godina

sve preko 9000 eura za pocetni nivo opreme u ovoj klasi je bezobrazluk! Ne vezano za proizvodjaca( aj japancima da se progleda kroz prste zbog carine do 10k)! Fiesta ne moze da se uzme bez 12k?! Pa fokus sa turbo motorom toliko kosta?! A u fiesti atmosferac od 70 konja. Ko je ovde lud? A da,uvoznik!

moron

pre 6 godina

(hyundaii, 30. mart 2018 09:28)

Službeno sam nedavno birao "autiće" i pre izbora sam probao i i20 (Style+). Za pare koje su tražene oprema jeste dobra, ali, taj motor ( 1,2 ) je katastrofa, koliko je trom, kako se muči i guši da krene. I koliko je bučan, posebno iznad 100 km/h. On je za istoriju.
Na kraju sam za slične pare (alu uz neke opcionale) "službeno seo" u fabiju TSI 95. U odnosu na i20 njen enterijer nesporno bukvalno liči na grobnicu (i to krajnje jeftinu grobnicu), ali, u odnosu na i20, to ide kao avion. Zvuk 3-cilindraša je užas, petostepeni menjač je veoma precizan (ali i previše dugih prenosnih odnosa, a kao i svaki petostepeni-zastareo, pregažen),ali, izmedju "dna od motora" (i20) i "dna od enterijera" (fabija), čovek mora nešto da odabere. Ja mislim da u kolima prednost treba dati dobrom motoru.
Razmišljao sam i o i20 uz atmosferski 1,4 sa 100 ks, ali, on (pošto je skuplji čak 1.000 od 1,2 ) cenom prevazilazi i fabiju sa TSI 110.
Nemoj da misliš da sam škoda fan ( ili VW fan), ne vozim je privatno,ali daleko je hyundai od dobre kupovine (za mene).
Samo pogledaj, recimo, novi i30 "Opening Edition" sa prastarim 1,4 od 100 ks (eno ga u salonu). Pomislim da mu je neko drogiran odredio cenu. Generalno, i30 je najskupklji u segmentu.

Čvarkov

pre 6 godina

... slaboooo.. samo navlakuša... 246+ (12x189)+3387=12705eur... i tako imate auto koji će biti sta min. 4 godine i vredeće približno 7000eur... za te 4 godine, u obavezi ste da serisirate auto u preskupim zvaničnim servisima, da plaćate dodatne takse za papire i ovlašćenja (jer je auto zvanično vlasništvo lizing kuće)... i šta je tu onda povoljnije od podizanja kredita?

hyundaii

pre 6 godina

Hyundai i20 sa 7 godina garancije, u punom paketu opreme (navigacija, multimedia, kozni volan i rucica, svi podizaci, parking senzori, kamera za voznju unazad, kaseta izmedju sedista...itd) 10.800e.
Neverovatno mesta u kabini za tu klasu auta.
Osnovna verzija bez opreme je 9.700e.

Prezadovoljan, preporuka.

hyundaii

pre 6 godina

Obzirom da auto vozim 90% po gradu, gde je ogranicenje 30km na svakom koraku gde su obdanista, skole, fakulteti itd taj motor je odlican za moje potrebe. Potrosnja mi je, medjugradska 4,5-5l po gradu 6,3. Za sve ostale destinacije iskljucivo avion.

moron

pre 6 godina

Za normalno kretanje sa i20 u gradu ( normalno u smislu da ti iza ne svira gradski Ikarbus da malo pozuris ), treba dati dosta gasa i imati strpljenja dok motor ne proguta knedlu i dodje do barem 3.000 rpm kada vec reaguje i prima gas jer je ispod toga potpuno zagušen. I mrtav. Zbog izuzetno lošeg obrtnog momenta. Sa druge strane, TSI 95, mada ima nekih svojih sitnih mana ( koje su više posledica petostepenog menjaca i veoma dugih prenosnih odnosa ), najveci moment ostvaruje vec na 1.400 i ima ga kao ravnu liniju sve do 3.500 rpm. I mnogo se lepše vozi.
A za razliku od hyundaia, skoda nema najkraću antikorozovnu garanciju u Srbiji i ona je dva puta duža nego što ima hyundai. Nisam mu čitao upustvo, ali moguće i da je samo za suvo vreme ...

moron

pre 6 godina

(Hehe, 31. mart 2018 17:22)

Ja Te molim, najpre pročitaj prvi komentar "dilera" na koji sam ja "replicirao". Prvi komentar "dilera" je potcenjivanje zdravoga razuma, a bitnim delom i gruba neistina, jer, izmedju ostalog, hyundai i nema garanciju 7 godina, već 5+2 godine, pri čemu se one dve bitno razlikuju od prvih pet, a ni prvih pet nije baš "pet na sve" i sve to jasno i piše na sajtu hyundia.Kao i da je garancija na koroziju samo 6 godina.
Ja sam rekao i pri tome stojim, da i20 Style+ ima dobru opremu u svetlu cene, pa i prijatan enterijer, ali, ima loš motor, nejak motor, a doplata od čak 1.000 eura za prelazak sa atmosferskog 1,2 na atmosferski 1,4 je (za mene) teška pljačka.
Takodje, ako je Tebi cena od 17.470 € za novi i30 HB Launch Edition uz atmosferski motor 1,4 "dobra cena", mogu samo da Ti preporučim i da ga kupiš. Meni je to "loša cena". Tako skupih kola u C segmentu nema.
Veoma poštujem i30 karavan (prethodne generacije) jer je imao razumnu cenu i dobru ponudu prostora. I jedva čekam da vidim novi i30 karavan. Ali, ako će da bude skuplji oko 800-1.000 eura od HB-a, opet kažem da skupljeg karavana u C segementu neće biti.

moron

pre 6 godina

(Fiesta je zakon, 1. april 2018 17:44)

Slažem se. Teema je fiesta. Pa bih rekao npr. da bazna fiesta Trend ( ako nije automatik ) nema ni klima uredjaj, a ni u kojoj varijanti serijski nema čak ni radio. Platim Trend "akcijski" 14.130, a ni radia, ni klime !!! Možeš li to da "zamisliš" ?

No, da te utešim, ima sličnih fordu, fabia Style u 2018 serijski ima samo dva air baga. I treba 520 eura da se to "ispegla" kroz opcije. Opet, to je manje nego li kao opcija košta radio za baznu fiestu ( 630 eura ).

Hehe

pre 6 godina

@ (Za klasu bolji, 31. mart 2018 12:26)
Sta je onda mercedes za hyundai?

@(moron, 31. mart 2018 11:01)
Pa nista, nemoj da kupujes i20 jer nista ne valja i preskup je i najgori je u svemu u toj klasi, barem takav utisak sticem u komentarima. Izbor je veliki u tom segmentu. Koga zanima, test voznja, zatim na yt ima dosta review-ova sa razlicitim motorima i za jedan i za drugi auto, pa prilikom test voznje moze da obrati na stvari o kojima novinari pricaju itd. Uostalom, vest je o fiesti za pravna lica, previse se sad skrece sa teme.

Odlican automobil

pre 6 godina

Kod Fiesti, bazni model je Ambient a Trend je srednji nivo opreme, ima skoro sve sto treba za jedan aitomobil B segmenta

Hehe

pre 6 godina

@(moron, 31. mart 2018 22:57)
Taj i30 od ~17k evra ne bih ni uzimao u razmatranje, vec bih gledao mazdu3 koja se meni najvise svidja ili pak mondeo u nekom slabijem paketu opreme, ali cena za pocetni i30 je 13690e i to smatram pristojnom cenom kad sve saberem i oduzmem. Toliko je i pocetni focus pa ko sta voli. i20 je medju jeftinijima u klasi po sajtovima sto sam gledao skoro, jedino sam nasao fabiu znacajno jeftiniju, ali nisam uporedjivao ni opreme ni motore.

hyundaii

pre 6 godina

Hyundai i20 sa 7 godina garancije, u punom paketu opreme (navigacija, multimedia, kozni volan i rucica, svi podizaci, parking senzori, kamera za voznju unazad, kaseta izmedju sedista...itd) 10.800e.
Neverovatno mesta u kabini za tu klasu auta.
Osnovna verzija bez opreme je 9.700e.

Prezadovoljan, preporuka.

Čvarkov

pre 6 godina

... slaboooo.. samo navlakuša... 246+ (12x189)+3387=12705eur... i tako imate auto koji će biti sta min. 4 godine i vredeće približno 7000eur... za te 4 godine, u obavezi ste da serisirate auto u preskupim zvaničnim servisima, da plaćate dodatne takse za papire i ovlašćenja (jer je auto zvanično vlasništvo lizing kuće)... i šta je tu onda povoljnije od podizanja kredita?

nebitno

pre 6 godina

Možda ja o ovome ništa ne znam ali zar ne bi bilo logičnije da spuste ratu na npr. 140 EUR a otkupnu vrednost podignu na npr. 5.500 EUR? Na taj način stimulišu primaoce lizinga da stalno obnavljaju ugovore za nova vozila (i tretiraju auto kao fiksni mesečni trošak) a od vraćenih automobila formiraju ozbiljno tržište polovnih. Ovako teraju ljude da otkupljuju predmet lizinga a onda se okušavaju kao prodavci, što oni suštinski nisu.
I zbog čega moraju dileri moraju na okupljenom autu da zarade više nego na novom?

hyundaii

pre 6 godina

Obzirom da auto vozim 90% po gradu, gde je ogranicenje 30km na svakom koraku gde su obdanista, skole, fakulteti itd taj motor je odlican za moje potrebe. Potrosnja mi je, medjugradska 4,5-5l po gradu 6,3. Za sve ostale destinacije iskljucivo avion.

moron

pre 6 godina

(hyundaii, 30. mart 2018 09:28)

Službeno sam nedavno birao "autiće" i pre izbora sam probao i i20 (Style+). Za pare koje su tražene oprema jeste dobra, ali, taj motor ( 1,2 ) je katastrofa, koliko je trom, kako se muči i guši da krene. I koliko je bučan, posebno iznad 100 km/h. On je za istoriju.
Na kraju sam za slične pare (alu uz neke opcionale) "službeno seo" u fabiju TSI 95. U odnosu na i20 njen enterijer nesporno bukvalno liči na grobnicu (i to krajnje jeftinu grobnicu), ali, u odnosu na i20, to ide kao avion. Zvuk 3-cilindraša je užas, petostepeni menjač je veoma precizan (ali i previše dugih prenosnih odnosa, a kao i svaki petostepeni-zastareo, pregažen),ali, izmedju "dna od motora" (i20) i "dna od enterijera" (fabija), čovek mora nešto da odabere. Ja mislim da u kolima prednost treba dati dobrom motoru.
Razmišljao sam i o i20 uz atmosferski 1,4 sa 100 ks, ali, on (pošto je skuplji čak 1.000 od 1,2 ) cenom prevazilazi i fabiju sa TSI 110.
Nemoj da misliš da sam škoda fan ( ili VW fan), ne vozim je privatno,ali daleko je hyundai od dobre kupovine (za mene).
Samo pogledaj, recimo, novi i30 "Opening Edition" sa prastarim 1,4 od 100 ks (eno ga u salonu). Pomislim da mu je neko drogiran odredio cenu. Generalno, i30 je najskupklji u segmentu.

moron

pre 6 godina

Za normalno kretanje sa i20 u gradu ( normalno u smislu da ti iza ne svira gradski Ikarbus da malo pozuris ), treba dati dosta gasa i imati strpljenja dok motor ne proguta knedlu i dodje do barem 3.000 rpm kada vec reaguje i prima gas jer je ispod toga potpuno zagušen. I mrtav. Zbog izuzetno lošeg obrtnog momenta. Sa druge strane, TSI 95, mada ima nekih svojih sitnih mana ( koje su više posledica petostepenog menjaca i veoma dugih prenosnih odnosa ), najveci moment ostvaruje vec na 1.400 i ima ga kao ravnu liniju sve do 3.500 rpm. I mnogo se lepše vozi.
A za razliku od hyundaia, skoda nema najkraću antikorozovnu garanciju u Srbiji i ona je dva puta duža nego što ima hyundai. Nisam mu čitao upustvo, ali moguće i da je samo za suvo vreme ...

Cheda

pre 6 godina

sve preko 9000 eura za pocetni nivo opreme u ovoj klasi je bezobrazluk! Ne vezano za proizvodjaca( aj japancima da se progleda kroz prste zbog carine do 10k)! Fiesta ne moze da se uzme bez 12k?! Pa fokus sa turbo motorom toliko kosta?! A u fiesti atmosferac od 70 konja. Ko je ovde lud? A da,uvoznik!

moron

pre 6 godina

(Hehe, 31. mart 2018 17:22)

Ja Te molim, najpre pročitaj prvi komentar "dilera" na koji sam ja "replicirao". Prvi komentar "dilera" je potcenjivanje zdravoga razuma, a bitnim delom i gruba neistina, jer, izmedju ostalog, hyundai i nema garanciju 7 godina, već 5+2 godine, pri čemu se one dve bitno razlikuju od prvih pet, a ni prvih pet nije baš "pet na sve" i sve to jasno i piše na sajtu hyundia.Kao i da je garancija na koroziju samo 6 godina.
Ja sam rekao i pri tome stojim, da i20 Style+ ima dobru opremu u svetlu cene, pa i prijatan enterijer, ali, ima loš motor, nejak motor, a doplata od čak 1.000 eura za prelazak sa atmosferskog 1,2 na atmosferski 1,4 je (za mene) teška pljačka.
Takodje, ako je Tebi cena od 17.470 € za novi i30 HB Launch Edition uz atmosferski motor 1,4 "dobra cena", mogu samo da Ti preporučim i da ga kupiš. Meni je to "loša cena". Tako skupih kola u C segmentu nema.
Veoma poštujem i30 karavan (prethodne generacije) jer je imao razumnu cenu i dobru ponudu prostora. I jedva čekam da vidim novi i30 karavan. Ali, ako će da bude skuplji oko 800-1.000 eura od HB-a, opet kažem da skupljeg karavana u C segementu neće biti.

Hehe

pre 6 godina

@ (Za klasu bolji, 31. mart 2018 12:26)
Sta je onda mercedes za hyundai?

@(moron, 31. mart 2018 11:01)
Pa nista, nemoj da kupujes i20 jer nista ne valja i preskup je i najgori je u svemu u toj klasi, barem takav utisak sticem u komentarima. Izbor je veliki u tom segmentu. Koga zanima, test voznja, zatim na yt ima dosta review-ova sa razlicitim motorima i za jedan i za drugi auto, pa prilikom test voznje moze da obrati na stvari o kojima novinari pricaju itd. Uostalom, vest je o fiesti za pravna lica, previse se sad skrece sa teme.

Hehe

pre 6 godina

@(moron, 31. mart 2018 22:57)
Taj i30 od ~17k evra ne bih ni uzimao u razmatranje, vec bih gledao mazdu3 koja se meni najvise svidja ili pak mondeo u nekom slabijem paketu opreme, ali cena za pocetni i30 je 13690e i to smatram pristojnom cenom kad sve saberem i oduzmem. Toliko je i pocetni focus pa ko sta voli. i20 je medju jeftinijima u klasi po sajtovima sto sam gledao skoro, jedino sam nasao fabiu znacajno jeftiniju, ali nisam uporedjivao ni opreme ni motore.

moron

pre 6 godina

(Fiesta je zakon, 1. april 2018 17:44)

Slažem se. Teema je fiesta. Pa bih rekao npr. da bazna fiesta Trend ( ako nije automatik ) nema ni klima uredjaj, a ni u kojoj varijanti serijski nema čak ni radio. Platim Trend "akcijski" 14.130, a ni radia, ni klime !!! Možeš li to da "zamisliš" ?

No, da te utešim, ima sličnih fordu, fabia Style u 2018 serijski ima samo dva air baga. I treba 520 eura da se to "ispegla" kroz opcije. Opet, to je manje nego li kao opcija košta radio za baznu fiestu ( 630 eura ).

Odlican automobil

pre 6 godina

Kod Fiesti, bazni model je Ambient a Trend je srednji nivo opreme, ima skoro sve sto treba za jedan aitomobil B segmenta