Da li je odzvonilo krševima na našim ulicama?

Poslanici Narodne skupštine u četvrtak bi trebalo da usvoje izmene i dopune Zakona o bezbednosti saobraćaja kojima su, između ostalog, predviđeni i stroži uslovi za utvrđivanje tehničke ispravnosti automobila.

Pošaljite komentar
  1. @(Indus, 22. mart 2018 01:12)
    Ako radiš za 500-600€ u 'famoznom IT sektoru' ni po koju cenu ne napuštaj Srbiju jer sa veštinama koje ti obezbeđuju tako malu platu u najprofitabilnijem sektoru (sem politike) u Srbiji, bilo gde u svetu ne bi ni mogao da se zaposliš i bio bi čist socijalni slučaj.
    (Aleksandar, 22. mart 2018 12:57)

    Početna plata programera u Srbiji je oko 400-500 evra. Plate rastu, to je činjenično stanje, ali nikako do onog što se piše u novinama i medijima. Morate biti baš vrhunski senior programer da biste zaradili platu od 2.000 evra. Naglašavam PLATA, pošto mnogi rade i projekte "sa strane" i tako dodatno zarađuju. Ako neko ne želi da se odrekne vremena koje provodi sa porodicom kako bi dodatno zaradio, on živi od PLATE. Drugi problem je to što većina radi u stranoj valuti, pa je drastičan pad dolara uticao i te kako na plate ljudima u IT sektoru. Posebno onima koji rade kao "outsource" radna snaga u američkim firmama. Dolar je pao za skoro 18% u poslednjih godinu dana, ako je neko primao ranije i 800 evra (konvertovano iz dolara), sada prima oko 680. Čovek nije naveo u kom delu IT sektora radi, ali je plata od 500-600 evra vrlo uobičajena za dizajnera ili marketing radnika. Tako da ne bi bio socijalni slučaj bilo gde na zapadu, pošto nije ni ovde.
    (Programer, 23. mart 2018 00:30)

    # Link komentara

  2. Automobili koji su godina proizvodnje 2007 , 2008 , 2009 i 2010 koji su u nemackoj servisirani i jos se vozea za Srbiju su odpad kako rece ministar. Koliko moras biti idioti tako nesto izjaviti. vratice nas oni napredni na konje i magarce dok ce se oni i crkvava voziti u luksuzu.
    (Carrera, 22. mart 2018 18:41)

    # Link komentara

  3. Ovaj Aleksandar koji piše iz Holandije, izgleda nije popio dnevnu terapiju pre nego što se uključio da komentariše svima.
    Svima ima on nešto da kaže, citira svakog i uhvati se za jednu rečenicu, pa se još obraća sa vaša Srbija i njegova Holandija. Ako si otišao tamo, šta ćeš po srpskim sajtovima i soliš tu nama kako se živi? Sedi tamo, čisti neki holandski klozet za par hiljada eura i ćuti. Ne brigaj o našim automobilima, tehničkim pregledima, visinama plata u bilo kom sektoru, životnom standardu i ne vređaj i ne prozivaj ljude. Šta te briga za to, ako stvarno pišeš iz Holandije?
    E, sad, ako te puca neki kompleks, ili, kako rekoh, ako ti je neusklađena terapija, to je već stvar za stručnu pomoć. Sigurno ima i to bolje u Holandiji.
    Pozdrav iz Srbije
    (ako hoćete objavite, ako nećete - ima u Holandiji bolje :D)
    (Pavke, 22. mart 2018 18:00)

    # Link komentara

  4. Daleko smo mi od bilo cega normanog,na zalost. … Ako vec "drzava" brine za gradjane,sto je ovde u Srbiji veliki apsurd,onda neka ukine bilo kakvo placanje atesta,taksi,akciza u vezi el,tng ili bio goriva. Ako hoce tehnicki pregled na 6 meseci za starija vozila,neka on bude besplatan. … Nesto besplatno u zemlji dembeliji,bez akciza,taksi,nameta...?? Ha ha. … Ajmo gradjani,na jos jedno sisanje u nizu!
    (Djordje K., 22. mart 2018 16:10)

    # Link komentara

  5. Aj sad se malo prisetite:da li ste više udesa videli s nekim starim vozilom koje ne može da predje 80km/h ili s nekim novijim koje voze mamini i tatini sinovi brzinom od 150-200 km/h.naravno,ovi drugi su veći problem.i gde se više gine-naravno u ovim drugim.i šta,ta vozila od 5,10 godina su mnogo ispravnija od ovih starijih?naravno da nisu i nemogu biti,obzirom kakvi su nam putevi...a što sirotinja kupuje krševe?-zato što je sirotinja.a o glupim pričama o zagadjenju,nećemo.ne zagadjuju vazduh stara ili nova vozila,zagadjuje ga brojno stanje vozila..a ovi kojima smetaju krševi na putu i koji imaju po 7,8kola po garaži nek poklone svako od njih bar po 1 kola sirotinji i onda će se smanjiti broj krševa
    (Jovica, 22. mart 2018 15:44)

    # Link komentara

  6. I euro 5 motori ispustaju 80 puta vise stetnih plinova od norme tako da se postuju zakoni ni jedan ne bi prosao tehnicki
    P.s Krajnji cilj je da njemci proizvode vise vozila i da mi to kupujemo na kredit od njihovih banaka i da oni budu jos bogatiji
    Samo Trziste je bitno.
    (Hans, 22. mart 2018 14:16)

    # Link komentara

  7. A ovi krateri po ulicama, kako oni uticu na tehnicku ispravnost vozila? Po Beogradu mozes i Hilux ocas posla da upropastis po kvalitetnim oranicama. Nista ne funkcionise u ovoj nakaradnoj tvorevini sem legalizovane otimacine para.
     (popp, 22. mart 2018 13:25)

    # Link komentara

  8. A vi kad preterujete, preterujete za Nobela. Evo kako to funkcioniše u Danskoj, zemlji koja je za Srbiju u drugoj galaksiji, a i za ogroman broj najrazvijenijih zemalja.

    Kupite nov auto. Servisira se godišnje (ako to želite, a ja to radim OBAVEZNO) zbog garancije a i vaše bezbednosti. Troškovi servisa su za danske prilike minimalni, auto je nov.

    PRVI tehnički, ako je auto kupljen nov, je nakon 4 (četiri) godine a posle toga na svake 2 (dve). Dakle, auto koji je navršio 8 godina je tri puta bio na tehničkom (i kod mene 8 puta na servisu).

    Razlika između Danske i Srbije je sledeća. Ako auto u Danskoj nije ispravan, NE PROLAZI tehnički. Nemoguće je da dobijete prolaz na tekničkom ako NISTE BILI. Ja konkretno nikad sam ne vozim auto na tehnički, to radi servis koji je upravo godišnje servisirao auto.

    Koja će to radionica koja je autorizovana za tehničke preglede rizikovati da "pusti" neispravan auto koji će nakon dva dana biti zaustavljen od policije i gde će se konstatovati sigurnosni propusti?

    Imate mnogo da učite. I jedno treba da naučite, PRETERIVANJE tipa dva puta godišnje na tehnički, ne vodi nikuda. Ako je auto prošao tehnički pregled POŠTENO, onda sigurno može da izdrži još dve godine, pod uslovom da ga godišnje servisirate.

    Mnogima će se učiniti da je to što u Srbiji radite lakše, ali verujte na reč, nije. Da je lakše, ovo bih i pisao iz Srbije umesto iz Danske. Pozdrav.
    (Hygge, 22. mart 2018 13:24)

    # Link komentara

  9. @(Nenad, 22. mart 2018 11:01)

    Dođi ovde u Holandiju da bogatim Holanđanima objasniš da je automobil potreba a ne luksuz. Šta će, jadni, ne znaju da nisu deo savremenog sveta...
    (Aleksandar, 22. mart 2018 13:08)

    # Link komentara

  10. @(Indus, 22. mart 2018 01:12)

    Ako radiš za 500-600€ u 'famoznom IT sektoru' ni po koju cenu ne napuštaj Srbiju jer sa veštinama koje ti obezbeđuju tako malu platu u najprofitabilnijem sektoru (sem politike) u Srbiji, bilo gde u svetu ne bi ni mogao da se zaposliš i bio bi čist socijalni slučaj.
    (Aleksandar, 22. mart 2018 12:57)

    # Link komentara

  11. @(Bari1991, 21. mart 2018 19:55)

    A ti si, sa tom interpunkcijom i ošišanom latinicom, pravi egzemplar pismenosti pa si pozvan da drugima spočitavaš nepismenost?

    Ljudi koji žive u staklenim kućama ne bi trebalo da se bacaju kamenjem.
    (Aleksandar, 22. mart 2018 12:41)

    # Link komentara

  12. @(Statuskan, 21. mart 2018 19:54)

    A što samo 800€ minimalac, što ne 2000€ 'oma pa da preko noći prestignemo Holandiju? Mislim, ništa lakše nego izglasati, to što srpska ekonomija i produktivnost nije u stanju ni postojeće troškove da pokrije pa se zadužuje par milijardi svake godine, nema veze. Ta nećemo se zamarati glupim stvarima kao što je realnost kad možemo lepo da sanjamo...
    (Aleksandar, 22. mart 2018 12:38)

    # Link komentara

  13. Za ljude koji se pozivaju na Nemačku gde se ide na tehnički na svake dve godine i ja mislim da je to bolje rešenje ALI ako tehnički pregled zaista bude kao u Nemačkoj. Onda bi 90% vozila u Srbiji bilo sklonjeno sa ulica. Daleko efektivnije nego dva puta godišnje potplaćivati koga treba a onda nesmetano kotrljati potencijalnu opasnost za sve po ulicama.
    (Aleksandar, 22. mart 2018 12:30)

    # Link komentara

  14. Ja se slažem sa predlogom - čak bih ga i pooštrio, kakvih 2-3 godine čekanja, imaš 6 meseci da se uvežeš sa državom ili ne možeš da vršiš tehničke preglede - ALI! Samo ako imamo i bar jedan godišnji tehnički pregled države - nezavisnu reviziju budžeta. Nismo je imali od 2004. godine i očigledno je da nam država ne ispunjava tehničke uslove da bi se zvala državom i ne može da se registruje kao država dok ne otkloni nedostatke. Kad se registruje kao država, može i od građana da registruju svoja vozila.
    (Aleksandar, 22. mart 2018 12:22)

    # Link komentara

  15. @(milan d, 21. mart 2018 17:08)

    Po poslednjem predlogu (čeka usvajanje u EK) sve zemlje EU će zahtevati šestomesečne tehničke preglede za vozila starija od 15 godina ili sa pređenih više od 250.000km. Trenutno je ostavljena opcija pojedinačnim državama pa se to već primenjuje (čak i u strožem obimu) u skandinavskim državama i Beneluksu...
    (Aleksandar, 22. mart 2018 12:17)

    # Link komentara

  16. @(baron, 21. mart 2018 16:35)

    Ta fabrika je, fabrički, proizvodila krševe. Danas proizvodi maglu što je, barem, manje opasno.
    (Aleksandar, 22. mart 2018 12:05)

    # Link komentara

  17. 1. Navodno ih brine zagadjenje koje uzrokuju starija vozila, a uvode nenormalne namete na TNG koji najmanje zagadjuje?! Pa koga lazu, bre?!

    2. U Nemackoj tehnicki pregled vazi 2 godine, bilo vozilo staro mesec dana ili 50 godina! Sta ce da promeni tehnicki 2 puta godisnje za starija vazila. Sta ako vlasnik tog vozila nije presao vise od 200 km prethodnog tehnickog pregleda, a za to vreme vlasnik novog vozila presao 100.000 km?! Gde je veca verovatnoca da se nesto pokvarilo?!

    Ako im ovo prodje, mi smo ovce, pa i treba da nas shishaju!
    (Berliner, 22. mart 2018 11:37)

    # Link komentara

  18. Superhik ekonomija... oteti od siromasnih i dati naprednima, pardon, bogatima
    (Deki, 22. mart 2018 11:13)

    # Link komentara

  19. Najbolje je jedanput mesečno na tehnički.Primis platu,das državi ratu i vozi.Analizirao sam privatno Okana.Dosao sam do zaključka,da je on samo dobar lobista privatnih povlascenih uvoznika.Voleo BiH da vidim kome je nova prva pomoć spasila život.Policija zbog korupcije i lenjosti nemoze nista bahatim vozačima i onda po dzepu siromašnih.Kazu bogati medalju,a siromašnih ima dosta i od njih se zivi.Skoro je jedna strankinja rekla da u Srbiji skoro niko ne daje moravac.Tu su sudari.apre neki dan me je udario covek,a oboje smo imali upaljena svetla.Voznja sa upaljenim svetlima povećava potrošnju za 10% .Izračunajte koliko se uveze nafte za ovu Okanovicevu "viziju"...
    (Crni, 22. mart 2018 08:26)

    Gospodine Crni, prvo sam hteo da preskočim komentar na Vaše tvrdnje, jer se na nepismene i netačne tvrdnje ne upuštam u polemiku, ali jedna činjenica me je ipak naterala na kažem sledeće:

    Testovima u nezavisnim laboratorijama je utvrđeno da se dnevnom upotrebom svetala povećava potrošnja u proseku od JEDNOG PROMILA (1 od 1000), a nikako 10%, što je 100 puta više od stvarnog povećanja potrošnje. Postoje i neke analize, gde u ekstremnim slučajevima, može doći do povećanja potrošnje od 1%, ali je to i dalje deseti deo od onog što ste Vi naveli...
    (Milan_PT, 22. mart 2018 11:04)

    # Link komentara

  20. A mozda, slucajno da se prevare i donesu uredbu o smanjivanju carine na uvoz automobila,da kupoprodajni ugovor bude validan na carini a ne da se racuna kataloska vrednost vozila?Automobil je civilizacijska tekovina i niko vam ne moze oduzeti pravo da ga posedujete!Jer kako ce mladi bracni par koji radi u fabrici sa po 40000 din i ocekuje bebu da priusti sebi auto 2010. godiste koji ispunjava sve evropske norme a prutom zivi u gradu i placa stan 200,250e??Kako,kojom magijom?ai nemojte da mi pricate da ne treba voziti,auto nije luksuz,auto je u savremenom svetu potreba!
    (Nenad, 22. mart 2018 11:01)

    # Link komentara

  21. Кад Србија глуми државу. И шта ће неко да гледа техничке прегледе за преко 2 милиона возила? Муљаће се као и до сада. Живи били па видели.
     (миле, 22. mart 2018 10:41)

    # Link komentara

  22. "Radionice tehničkih pregleda moraće da imaju i dobru internet vezu sa jedinicom MUP-a, tako da praktično uvodimo 'sistem Velikog brata' kada su u pitanju tehnički pregledi", objašnjava Okanović.

    Pa kad ste od "drzzave" napravili Farmu-shto ne biste i od tehnichkog,Velikog brata!?...
     (dovla, 22. mart 2018 10:20)

    # Link komentara

  23. Svuda uvodimo evropske standarde,samo ne u platama i broju zaposlenih!
    (Doca, 22. mart 2018 09:40)

    # Link komentara

  24. Ako nemate novca za benzin, zašto kupujete auto? Problem je u tome što su ovde krševi stari 20-30 godina dostupni svakome, truju vazduh, zemlju pa time i našu decu (ali Srbi su operisani od odgovornosti ka životnoj sredini). Vozači u takvim krševima se ponašaju apsolutno diletantski u saobraćaju jer ih ne interesuje da li će nekoga udariti. Juče, dok sam decu vozio iz vrtića, čovek je prošao kroz crveno svetlo, na 20cm pored mene, desna strana auta mu se bukvalno raspadala od truleži, auto kao sa otpada, svetla ugašena i bez pojasa. E kada bi morao da plati auto bar 5.000 EUR a ne 150 EUR, onda bi se ponašao drugačije. Ok, težak život i besparica utiču na ponašanje, ali zašto sedate u auto ako ste besni i umorni? Zašto držite telefon u ruci dok skrećete na semaforu, kad postoji SPIKERFON na svakom telefonu? Uveo bih kamere kao u Londonu, gde svi voze u gradu 50kmh, jer sa ovim nivoom nekulture i ludila u saobraćaju (tj. u ljudima) drugačije se ne može osim oduzimanjem dozvola i visokim kaznama.
    (igor, 22. mart 2018 09:38)

    # Link komentara

  25. Dokle bre vise ovaj Okanovic i njegova privatna firma? Nakon 50 izmena zakona o saobracaju, od kojih je vrlo malo pomaka bilo u bezbednosti, opet je on pozvan da ucestvuje u izradi. Covek je inace advokat po struci. Inace cela prica je sto Srbija ima dogovor sa kineskim firmama koje ce nam tu opremu uvaliti, pa se sad gura na silu (nove kamere MUPa, optika MTS, ove kamere za tehnicki itd).
    Preskup sistem za vrlo malo dobiti. Lako je proveriti da li je neko vozilo tehnicki ispravno i ko je potpisao tu ispravnost. To moze da se kontrolise nasumice ili kod nekih udesa. Na osnovu toga ce vrlo brzo isplivati mesta na kojima se tehnicki pregledi ne obavljaju dobro. Oduzeti im licencu i neka se oni posle pitaju sto im je biznis propao.
    (drvobradi, 22. mart 2018 09:14)

    # Link komentara

  26. Prosecna plata 1000 eura, krediti sa kamatom 1% jer je dinar stabilan, ukidanje carina na automobile i svi cemo voziti nove automobile.
    (Dejan P., 22. mart 2018 09:09)

    # Link komentara

  27. Moja benka iz 90 godine je tehnicki ispravnija od 90% vozila starijih od 15 godina. Limarija komplet odradjena i plastificirana. Air bag za vozaca, suvozaca, bocni, rade bez problema. ABS, ASR, TCS, daljinsko zakljucavanje, zeder protiv kradje (ima sistem paljenja, ako ne odradis redom, ne moze da se upali) isto rade. Sper diferencijal fabricki, ne mozes da se zaglavis i da hoces. Koči bolje nego moj drugi auto punto iz 2009 koji nema ABS, ASR, TCS, bocni air bag, Svako dugme u autu radi, motor perfektan ne dimi, ne duva, suv kao barut, ne trosi ulje, plin atestiran do 2020.
    (nn, 21. mart 2018 23:43)

    Koja je zadnja cena, rođo?
    (Ozbiljan kupac, 22. mart 2018 09:05)

    # Link komentara

  28. Najozbiljnije pitanje za drzavu, da li postoji statistika o prosecnoj starosti automobila koji je ucestvocao u saobracajnoj nezgodi ? A o saobracajnoj nezgodi sa smrtnim ishodom ? Takodj i o godistu vozaca.
    (Ajde digitalizacija, pokazite se, 22. mart 2018 09:03)

    # Link komentara

  29. Nadzidali su Beograd, unistili fabrike po unutrasnjosti, izmislili razna apsurdna radna mesta u Bg i sada im smeta guzva ! Ne mogu da jurcaju drzavnim automobilima po Kneza Milosa jer im ti koje su doveli smetaju ! I sada ce kao poostravanjem tehnickog pregleda da je smanje ? Ne razumeju da nikada ne mogu da poostre zakone vise nego sto ja mogu da podmitim radnika na njemu !
    (Uzaludne represalije, 22. mart 2018 08:59)

    # Link komentara

  30. sve se kod nas svodi na šminkanje babe. samo problem je što je baba uglavnom mnogo matora, a ova naša je odavno pokojna i trula, oseća se smrad na sve strane a oni šminkaju li šminkaju. e i voleo bih da vidim to čudo da se zabrane stara vozila, kao da bi se ova razbojnička družina dobrovoljno odrekla prihoda od akciza.
    (jura, 22. mart 2018 08:53)

    # Link komentara

  31. Vozači bojkotujte NIS pumpe pošto gorivo ne idpunjava nikakve standarde i kad baćuške odu biće manje zagadjenja na putevima !!!
     (Gorski, 22. mart 2018 08:53)

    # Link komentara

  32. Realno narod nema za bolje automobile, ali to nije razlog da nas sve truju, da truju svoju djecu. Nazalost narod zivi od danas do sutra a prekosutra je vec daleka buducnost. Drzava nista konkretno ne radi po pitanju zagadjenosti. Cini mi se da je ovde prestiz imati bilo kakav automobil pa makar bio i neispravan. Niko ne moze da me ubjedi da je potreba imati automobil , posebno u manjim gradovima gdje ti je sve na dohvat ruke. Zasto niko ne ide pjeske na posao a radno mjesto mu na 1000 metara od kuce. Tvrdim kad bi se zabranili golfovi dvojke, jugo iz 20 vjeka i stari volksvageni i opeli da bi zagadjenost bila bar 20% manja. Najveci problem kod nas je totalni nedostatak svijesti.
    (zubac, 22. mart 2018 08:52)

    # Link komentara

  33. Neka mi poštovani gospodin Okanović objasni koji automobil je stariji( a time podložniji kvarovima i za čije održavanje treba više novca); onaj star 7 godina koji je prešao 400.000 kilometara ili obnaj star 25 godina koji je prešao 200.000 kilometara. Hvala i prijatno.
    (REALNO, 22. mart 2018 08:52)

    # Link komentara

  34. Pričam ti priču... U Slovačkoj registrujem auto 3 godine unazad i opušteno lažiraju podatke, jer naravno izbacio sam katalizator i filter iz auta a na tehničkom mi naduva gasove iz svog auta i ćao. Toliko o evropskim propisima i njihovom primenom kod njih, a zamislite tek kod nas kakva će kaubojština da bude....
    (Milan, 22. mart 2018 08:33)

    # Link komentara

  35. Najbolje je jedanput mesečno na tehnički.Primis platu,das državi ratu i vozi.Analizirao sam privatno Okana.Dosao sam do zaključka,da je on samo dobar lobista privatnih povlascenih uvoznika.Voleo BiH da vidim kome je nova prva pomoć spasila život.Policija zbog korupcije i lenjosti nemoze nista bahatim vozačima i onda po dzepu siromašnih.Kazu bogati medalju,a siromašnih ima dosta i od njih se zivi.Skoro je jedna strankinja rekla da u Srbiji skoro niko ne daje moravac.Tu su sudari.apre neki dan me je udario covek,a oboje smo imali upaljena svetla.Voznja sa upaljenim svetlima povećava potrošnju za 10% .Izračunajte koliko se uveze nafte za ovu Okanovicevu "viziju"...
    (Crni, 22. mart 2018 08:26)

    # Link komentara

  36. Nisam sto posto siguran da li pise u nasem ustavu ali imati postavljenu kameru od strane drzave koja radi u nekoj privatnoj firmi i snima sve je protiv ustavno u svakoj demokratiji
     (mik, 22. mart 2018 08:25)

    # Link komentara

  37. Sve sve, ali ovo sa video nadzorom je smejurija, koliko ova drzava nema kompas i nacin da uvede u red sopstvene sluzbenike pa ce sada video nadzor i veza sa ministarstvom policije to da resi. Sta ce da rade, zaposlice 100 hiljada ljudi da ceo dan gledaju u kamere samo? Ja koliko znam kada radite tehnicki testiraju se i izvozni gasovi i kocnice itd sve to na onom sistemu koji ima i svoju traku na koju stampa rezultate, dovoljno bi bilo jel da se uz papirologiju prilozi ta traka u arhivu, pa onda neka drzava obilazi tehnicke preglede i proveravara da li za svako vozilo imaju potrebnu dokumentaciju, mnogo lakse, brze, jeftinije, jednom mesecnom otici proveriti od ovih izmisljanja.
     (voodoo, 22. mart 2018 08:10)

    # Link komentara

  38. Opet udri po obicnim gradjanima. Ajmo odavde braco neka dodju albanci bugari i ostali pa da vidim kako ce da primene to na njih.
    (Maxx, 22. mart 2018 07:58)

    # Link komentara

  39. U Srbiji su vozaci uzas, nula. Vozacka kultura ispod nule. Sve najgore o vozacima u BG mogu da napisem, a tako je i u NS, KG, SO, KS, KV..sve sam to obisao licno i video. Uzas nad uzasima. Malo se i gine koliko su ljudi bahati i bezobrazni u saobracaju. A u Bosni je isto kao i u Srbiji, gamad za volanom, pijani, tehnicki neispravni, bahati, bezobrazni.. Uzas..
     (SRBIN, 22. mart 2018 07:50)

    # Link komentara

  40. (nn, 21. mart 2018 23:43)
    A motor sigurno Euro minus 3.Ovde se govori o zagadjivanju okoline a ne o nekim ulickanim kantama.
    (Sve na otpad, 22. mart 2018 07:26)

    # Link komentara

  41. Hahahaha ne znas jel gore kad imas dva neizivljena bilmeza za volanom u "krsevima" kao sto kazete ili ista kolicina bilmeza iza volana tatinih novih, skupih kola...Ljudi shvatite da je problem u glavama. Tu pojedincima treba tehnicki pregled 2 puta godisnje. Bahatost ubija. Ne krs. Za volanom nekog najnovineg automobila se ne gine...gine se, i te kako.
     (kvazi englez na srpskom, 22. mart 2018 06:33)

    # Link komentara

  42. Ja bih uveo ogranicenje sa smeju da se voze vozila samo do dve godine starosti.. I da je zemlja ravna ploce.. A mozw i kockasta..
     (misko, 22. mart 2018 06:10)

    # Link komentara

  43. Mora Vucko da puni budzet.Sta ste se vise okomili na vozace???
    (Sumadinac, 22. mart 2018 05:57)

    # Link komentara

  44. Sve to treba zabraniti, sve kante starije od 15god, onda ne bi bilo guzve uopste :)
    (Marko G, 21. mart 2018 16:40)

    Nece druze oni nista zabraniti jer ako zabrane onda nema para od akciza na gorivo jer te kante idu na gorivo a ne ko ovi novi pojedini na struju .samo ce eto uvesti jos jedan tehnicki da bi uzeli jos malo para posto su automobili stariji od 15 godina 80% voznog parka u Srbiji . Tehnicki nece da prodje samo onaj ko ne moze da dotera auto na tehnicki :) . Boli njih uvo za zdravlje gradjana i za bezbednost .
    (Gile, 22. mart 2018 02:08)

    # Link komentara

  45. Ljudi pre neko vece na NBG kod arene eeej autoput, pun kombi roma i vuku prikolicu od motokultivatora punu kartona, otvorena zadnja vrata od kombija a oni rukama drze prikolicu koju vuku.. Mozete samo zamisliti sta bi se desilo da im se otrgnula i da su je ispustili de svi voze od 120 pa navise..inace i kombi i prikolica su bili u ocajnom stanju
    (Banglades, 22. mart 2018 02:06)

    # Link komentara

  46. @(odvratni dizel svi smrde, 21. mart 2018 22:22)

    A sta proveravaju na autu na tehnickom 40minuta?!? Da li se ikada zapitate sta pisete? Zasto i dalje ima vise vozila sa neispravnim ili poluispravnim prednjim farovima koji najcesce zaslepljuju, kako kod nas, tako u Bosni, tako i u CG nego sto ima sa ispravnim?!? Neko vas obmanjuje sa tim "temeljnim" pregledima auta. Tehnicka ispravnost vozila sa svim testovima na masinama za to moze da se uradi plafon 20ak minuta sa sve probnom voznjom da se vidi vesanje i kako se auto ponasa. Prave filozofiju ni oko cega, a ljude majmunima.
    (Hehe, 22. mart 2018 01:43)

    # Link komentara

  47. A da umesto gluposti sa tehničkim smanje carine i cene vozila koje preprodavci kupe tamo za 500 eura a ovde ga proda za 2500 eura, i vrati mu kilometražu, da se tome stane na put, smanje akcize na gorivo, itd?...
     (Mik, 22. mart 2018 01:41)

    # Link komentara

  48. Izuzetno poštujem gospodina Okanovića,ali šta se dobija video nadzorom?Kontrolor uđe u kanal da pregleda recimo vešanje.U međuvremenu je uzeo 1000 dinara da kaže da je sve u redu.Vozilo izađe u saobraćaj,desi se nezgoda.Ko je kriv?Ne može tehnički pregled da bude kriv.Prosto.Tog trenutka je sve bilo oK na vozilu.Isto tako,recimo,i sa kočnicama.Radnik na liniji tehničkog pregleda uradi dijagram na valjku za jedno vozilo kome su ispravne kočnice,ali u stvari,izvuče taj isti dijagram za već ,,najavljeno,, vozilo koje dolazi na pregled i koje je neispravno.To se na videu ne može utvrditi nikada.Tako da...Ovo je Srbija.Lično sam protiv neispravnog vozila u saobraćaju,ali od realnosti se ne može pobeći.
    (Miloš, 22. mart 2018 01:24)

    # Link komentara

  49. Radim u tom famoznom IT sektoru, plate nisu par hiljada eura kako lažu, već oko 500-600. Živim kao podstanar, ne tražim pomoć od roditelja, izdržavam se sam. Dakle, pitanje za sve vas - ako sam ja jedva uspeo da kupim polovan auto star 12 godina i sada ulažem u njega da ga dovedem u perfektno stanje, kako će to uraditi onaj radnik sa 25-35.000 mesečno? Neko je na Twitteru pitao Damira Okanovića koliki je procenat automobila koji učestvuju u saobraćajnim nesrećama zbog tehničke neispravnosti - njegov odgovor je bio 5%. A naglasio je da je ljudski faktor (bahatost, neznanje) mnogo veći uzročnik saobraćajnih nesreća. Zaključite sami kakav je cilj uvođenja ovih novih propisa onda.
    Sada idu moja glavna pitanja:
    -Ako ja jedva mogu da krpim polovan automobil, šta da radi ostatak Srbije sa duplo manjom prosečnom platom od mene?
    -Da li da se preselim kod roditelja da živi sa njima, kako bih mogao da plaćam nov auto?
    -Da li da im se nakačim da me roditelji finansijski pomažu do njihove smrti? -Da li uvođenje ovih propisa ima za cilj povećanje bezbednosti (samo 5% automobila zbog neispravnosti učestvuje u saob. nesrećama, ne zaboravite) ili samo novi namet na novčanike?
    -Ili da se pokupim, napustim Srbiju i ne postavljam više ova besmislena pitanja sebi dok mi život prolazi?
    (Indus, 22. mart 2018 01:12)

    # Link komentara

  50. (steva, 21. mart 2018 20:53) #
    Dogod to bude izbor tih "siromašnih". Sve što se dešava je naš izbor i sa time treba da se suočimo i saživimo.
    Sviđalo ti se to ili ne.NQ
    (zoran, 22. mart 2018 00:40)

    # Link komentara

  51. Samo gledate kako da orobite običnog čoveka. Napravite biciklističke staze, spustite ivičnjake. Manja zagađenost, zdrav život.
    (sao, 22. mart 2018 00:29)

    # Link komentara

  52. Ok, neka starija vozila od 15 god idu dva puta godisnje na tehnicki pregled, ali neka i ona do npr. 3 godine starosti na tehicki idu svake 2 godine. Ili mozda zakonodavcu nije prioritet bezbednost, vec budžet?
     (hm, 22. mart 2018 00:23)

    # Link komentara

  53. Moja benka iz 90 godine je tehnicki ispravnija od 90% vozila starijih od 15 godina. Limarija komplet odradjena i plastificirana. Air bag za vozaca, suvozaca, bocni, rade bez problema. ABS, ASR, TCS, daljinsko zakljucavanje, zeder protiv kradje (ima sistem paljenja, ako ne odradis redom, ne moze da se upali) isto rade. Sper diferencijal fabricki, ne mozes da se zaglavis i da hoces. Koči bolje nego moj drugi auto punto iz 2009 koji nema ABS, ASR, TCS, bocni air bag, Svako dugme u autu radi, motor perfektan ne dimi, ne duva, suv kao barut, ne trosi ulje, plin atestiran do 2020.
     (nn, 21. mart 2018 23:43)

    # Link komentara

  54. Dragi neupuceni Radovane treci... Da si samo jednom uplatio nekom platu, ne bi lupao toliko.

    Na svakih 100 dinara koje dobije radnik, drzava uzme jos otprilike 67. Dakle, ako ti kao radnik dobijes 250 evra plate... poslodavac je kraci za oko 420 - od kojih je skoro 170 uzela drzava, zato sto joj se moze. Ako ti stvarno svom poslodavcu zaradjujes samo 500, treba da popijes otkaz - jer za ostalih 80 treba da se plati lokacija, struja, voda, ostali troskovi, masine, firmarina i ostalih 150 troskova o kojima pojma nemas, jer ih ti ne placas.

    Da se razumemo, ne branim ove nase "privrednike" koje radnike izrabljuju i placaju ispod svake mere dostojanstva, ali ovakvo lupetanje je takodje previse.
     (Sinisa Mihajlovic, 21. mart 2018 23:43)

    # Link komentara

  55. A sta cemo sa putevima u Srbiji??? Veci gradovi su jos i ok.ali manji gradovi su uzas, po 100puta krpi se ista rupa a neke nisu ni zagrpljene. Kako sa budu automobili ispravni???
    (mak, 21. mart 2018 23:35)

    # Link komentara

  56. Uvesti obavezu svakih 6 mjeseci za tehnički je glupost neviđena... Kakve veze ima dali je auto staro 10, 15 ili 20 godina da bi bilo izloženije kvarovima. Treba podizati svijest o ispravnosti, ukinuti da prevoznici imaju tehničke preglede i sami sebi i ostalima rade uslugu tehničkog pregleda. Većina novijih auta ima izvadjen dpf i ugašen egr a dizel su najveći zagađivači svakako. I zašto sad vozila starija od 15 godina da dvaput idu na pregled. O Srbijo, državo!
    (Privatnik, 21. mart 2018 23:32)

    # Link komentara

  57. Kad god odem na tehnicki trazim da mi detaljno pregledaju kola. Odrzavam ih maksimalno, bukvalno sve radi, od najmanje sijalice u instrument tabli do kocnica i svega ostalog. Jeste, auto ima 30 godina, ali potpisujem da je ispravniji od vecine 3 puta mladjih, a to mi je potvrdio i radnik na tehnickom, recima :" slusaj druze, ako resis da prodas auto prodaj ga meni, pa jutros je doslo 15 vozila mladjih od 10 godina i svi treba u zemlju da gledaju kad te sretnu". I ko je veci rizik? Ja ili balavac sa autom od 150 konja i neispravnim kocnicama?
     (Zivorad, 21. mart 2018 23:21)

    # Link komentara

  58. Da li je isti kriterijum za golfa starog 20 godina koji je odrzavan i za Ladu ili Zastavu koji su u startu bili krsevi
    Opet nedostatak mozga
    (zemunac, 21. mart 2018 23:07)

    # Link komentara

  59. Ja bi uveo da se ljudima u skupstini omoguci godisnji lekarski pregled.
    Preko 50 god, 2 puta godisnje...
     (ja, 21. mart 2018 23:03)

    # Link komentara

  60. И треба а не да нас трују крше и...
     (Славиша, 21. mart 2018 22:55)

    # Link komentara

  61. SRBIJA ZEMLJA TRECEG SVETA. ZVANICNO NA VECINI OZBILJNIH LISTOVA U SVETU. NIJE BAS DA NAS SVI MRZE
     (bmw, 21. mart 2018 22:54)

    # Link komentara

  62. SRBIJA JE ZEMLJA POZNATA PO APSURDIMA SVE OBRNUTO RADE UMESTO PRVO STANDARD PA ZAKONI ONI PRVO ZAKONE PA STANDARD. MISLIM DA TAKO TESKO CE ICI. U SVICI SE TO RADILO PARALELNO KAKO SE DIZAO STANDARD TAKO SU I DONOSILI ZAKONE. LOGICNO
     (ehjj, 21. mart 2018 22:53)

    # Link komentara

  63. Nemojte da preterujete,ne znate vi sta su zapadni standardi,kakav bre tehnicki dvaput godisnje,hocete opet bagere i naskakanje na skupstinu,bolje se malo umiljavajte ovom jadnom narodu..
    (Neko odavde, 21. mart 2018 22:47)

    # Link komentara

  64. Nema svako para za novi Audi A8L, jbg.
    (Ljuba, 21. mart 2018 22:45)

    # Link komentara

  65. Ma da bre, svi imamo para za nova kola.
    (el toro, 21. mart 2018 22:43)

    # Link komentara

  66. U drzavi u kojoj ne postoji ODGOVORNOST, dzaba bili na snazi i najbolji zakoni na svetu. Dok se ne UVEDE POTPUNI RED nista se nece promeniti. Da su zeleli to da urade uradili bi, imali su svo vreme devedesetih i 18 godina ovog milenijuma. Moramo da izaberemo nove ljude koji zele, hoce i znaju da naprave drzavu i zavedu red. Ko misli da ce to uraditi ovi (ili oni) koji su vec imali sansu to da urade grdno se vara.
    (Sasa, 21. mart 2018 22:42)

    # Link komentara

  67. Ako je vec o bezbednosti rec, pa NAS auto i to nov, ovaj nesretni 500L na zvanicnom evropskom testu bezbednosti prosao kao najgori. Ako pricamo o zagadjenju, ajde malo da se setimo afera sa izduvnim gasovima nekoliko Nemackih auto kompanija i laziranjem podataka. Ovde samo pricamo o uzimanju jos para od naroda i novim nametima da se popuni drzavna kasa zarad price o boljem stanju finansija ovih u odnosu kako je to bilo kad su bili oni drugi. Uzimaju nam pare, ispiraju mozak i vredjaju inteligenciju. A mi i dalje, kao pre par nedelja u Beogradu, umesto na izbore sedimo kuci i komentarisemo po internetu. I nismo za bolje.
     (XIII Apostol, 21. mart 2018 22:24)

    # Link komentara

  68. Da vam objasnim kako je u Crnoj Gori već 3-4 godine: tehnički pregled traje minimum 40 minuta. Kamere se nalaze svuda u prostoriji gde se vrši pregled vozila. Niko osim ovlašćenih lica ne sme biti u prostoriji gde se pregled obavlja. Sve, apsolutno sve se pregleda da li je ispravno - sve što je serijski na autu mora biti ispravno. Ide se toliko u detalje da se vraća vozilo sa tehničkog ukoliko je napukla plastika žmugavca ili ukoliko zadnji nasloni ne mogu da se obore (a fabrika predvidela). Svako dobije rok od 24 časa da otkloni neispravnost. Dalje, instrumenti kojima se meri sila kočenja su toliko detaljni da kočnice moraju biti apsolutno ispravne ili ne prolaziš tehnički. Izveštaj (grafikon) koji pokaže taj instrument se obavezno šalje MUP-u.
    Crnogorci su uveli red.
     (odvratni dizel svi smrde, 21. mart 2018 22:22)

    # Link komentara

  69. Dozolis da daju ljudima platu 200 evra i cudis se što voze krš?
     (nikola, 21. mart 2018 22:03)

    # Link komentara

  70. Da mi je znati kako će na tehničkom da snime onog koji nije ni bio. U praksi, to će da se pretvori u ponovljeni pregled za one kojima je kamera otkazala ili se snimak zagubio ili birokratiju prosto mrzi da gleda i traži.
    Ono kad idiotski sistem generiše korupciju pa više i ne znaš da li je cilj takvog sistema idiotizam ili korupcija.
    Po običaju, jedine sankcije snose vozači, i to oni odgovorni. Umesto prosto da auto kuće koje krše zakon automatski izgube licencu nakon jednog takvog prekršaja. po običaju, zato što se zakon ne primenjuje, donosi se novi. A zašto bi se taj novi primenjivao, niko ne zna.
    (Džoni, 21. mart 2018 22:01)

    # Link komentara

  71. Ok jasno mi je da ce bii sve gore I gore po vozace i da se zakoni prave za bogate. Samo me zanima kada ce se skinuti debilni nameti na cenu goriva, na cenu registracije, ugradnje gasa ... itd. Kada ce se malo relaksirati troskovi vozaca kako bi mogli doci do boljih vozila. Ispada da sirotinja i ne treba da vozi?! U USA i najsiromasniji portorikanci imaju auto.
    (Sasa, 21. mart 2018 22:00)

    # Link komentara

  72. Vozim auto star 18 godina.
    Prešao tek 150.000 Km, uzet nov. Redovno održavan. Ugrađen plin.

    Niko ne može da me ubedi da mi je auto nebezbedan ili da mnogo zagađuje. Plin i metan su najčistija goriva, a nov kada budem opet kupovao nov biće na struju.

    Na odžavanju nikad nism štedeo, a naročito ne na kočnicama, gumama i amortizerima.

    Moderni imaju više air-begova, bolje zone gužvanja, više kamera i napredne sisteme protiv proklizanja. Ovaj moj ima preglednost i pažljivog vozača koji ne juri dok vozi.
     (Mladen, 21. mart 2018 21:57)

    # Link komentara

  73. a ko su vlasnici/vlasnice agencija koji pustaju krseve na ulicu?
     (ahahah, 21. mart 2018 21:56)

    # Link komentara

  74. Kod mene u Ontario ne postoji tehnicki pregled ,osim kad se auto preprodaje.Postoji testiranje na emisije,koji su od ove godine besplatne ako prodjete test.Test se vrsi svake druge godine,posle 7 godina starost vozila.Prikljuce ga na bazu ministarstva,direkna veza,komputer vozila sa komputerom ministarstva.Ako hoces da se vozis moras da ga odrzavas.A svi vole da im je auto ispravan lepotan.Ako se desi udes ,niste odrzavali auto,lose gume ,kocnice ,platicete zbog vece kazne,koja povlaci vece osiguranje,i mozda krivicu za udes.Za teretna vozila postoji posebna sluzba MTO ministarstva saobracaja koji mogu da zaustave kamion i na licu mesta provere papire,teret(imaju stanice uz autoput za merenje tezine) jer posalju na merenje.Na licu mesta naplacuju kazne,i mogu da iskjluce iz saobracaja ( veoma skupo da se odslepa za firmu i vozaca),Uskoro ovo stize i kod vas,tako da se nece isplatiti kupovina starog auta,bilo koje marke.
     (alienware, 21. mart 2018 21:44)

    # Link komentara

  75. Super to sve, a sta ce da rade sa Romima koji zapregama idu po Pancevu, po celom gradu, bez da ih milicija sklanja? Desilo se da su vise njih udarili, i ljudi ne mogu da naplate stetu, nije motorno vozilo? Hocete standarde EU a dozvoljava se da konjima i magarcima, sa zapregom se voze po gradovima skupljajuci sekundarne sirovine?
    (dejan, 21. mart 2018 21:40)

    # Link komentara

  76. Vala i redno je bilo, treba uvesti i test za zagadjenje okoline a ne da prodje krs iz 70neke i ostavi iza sebe oblak crnila. Ovi sto kukaju da nemaju para i ne treba da voze kola, svi bi ste sa 250e auto, letovanje, zimovanje, pa nemoze, realnost je surova ali je realnost i ja bih jahtu i pet plavusa pa nemam.
    (Bojane zasto komentarises, 21. mart 2018 18:54)
    Ti onda koristi usluge firme Apeks, placaj njima za voznju 90 dinara a vozi se "proverenim" autobusima koji se zimi bukvalno sankaju jer nemaju adekvatne gume a leti se kuvas jer radi grejanje da ne bi prokuvao motor! Glava se ne gubi zbog keca i juga, glava se gubi zbog usijanih glava koje voze BMW,AUDI,MERCEDES,i njima unistavaju najcesce tudje zivote, ni krive ni duzne. Kad takve osobe budu STVARNO kaznjavane i nesrece ce biti znatno redje.
    (Rade, 21. mart 2018 21:35)

    # Link komentara

  77. A da za početak srede puteve? Kako misle da nam auti budu tehnički ispravni kad su nam putevi puni rupa i kratera? A onda da podignu plate kako bi mogli da podmladimo vozni park... Sa ovakvim putevima, teško da će nam auti biti tehnički ispravni...
     (lister, 21. mart 2018 21:20)

    # Link komentara

  78. Super Hik ponovo uzvraca udarac, udri po sirotinji da popuni budžet.
    (Anti SNS bot, 21. mart 2018 21:16)

    # Link komentara

  79. bitno je da romi koji skupljaju karton,gvožđe,mariniju,ambulatore i sl. imaju ispravna vozila, prvu pomoć,pp aparat itd...
     (neca, 21. mart 2018 21:13)

    # Link komentara

  80. 90 % vozaca srede automobil zbog tehnickog pregleda a ne zbog svoje I tudje bezbednosti. Ukinuti tehnicki pregleda, a uvesti stalnu akciju ispitivanja tehnicku ispravnost automobila. Kazna za tehnicku neispravno vozilo minimum 100.000 dln uz obavezno oduzimanje vozila.
    (Dragan, 21. mart 2018 21:12)

    # Link komentara

  81. Samo represija i nameti.Slazem se da automobil mora da bude tehnicki ispravan i zbog onoga koji vozi i zbog svih ostalih ucesnika u saobracaju.Ali zasto nekada ne izadjete sa zakonom u susret vozacima i deci koja se voze.Proslo je vreme mangupiranja sa zatamnjenim staklima,ljudi shvatite folija je neophodna postala na temperatirama koje su sada u u ovom delu sveta.Zasto da mucim ibebu u kolima i sebe i na kraju krajeva automobil kojem ce sigurno trebati 3 puta vise vremena da rashladi kabinu bez folije za stakla nego sa njom.Ako ima iko pismen u sekretarijatu za bezbednost saobracaja taj bi trebao da zna da koriscenje licenciranih alu folija na staklima sem sto snizava temperaturu vozila sprecava rasprskavanje stakla pri sudaru i raspianje srce koja ozbiljno moze da povredi i decu i ostale putnike u vozilu.Ukinite glupe ateste na folije koje su vec svetski priznate i atestirane i jednom kao drzava izadjite u susret ucesnicima u saobracaju.Jedino ako kod vas nije veca paranoja ko sedi u takvim u kolima,onda je to do vase savesti ali opet narod nije za to kriv i ne treba da ispasta.
    (Bez kazne i prekrsaja poslednjih 25 godina, 21. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  82. ne voze ljudi krseve jer su zaljubljeni u 80te i 90te nego sto nemaju para za bolje,nek hohstapleri skinu carine pa ce ljudi voziti novije automobile...
    (kole, 21. mart 2018 21:08)

    # Link komentara

  83. pa nisu bili 2x godisnje ni kad su se trule fice vozile a ne sad kad auto od 15 godina ima abs esp airbag ........ pocinkovanu karoseriju
    i mnogo toga.
    dovoljno je jednom godisnje ali kako treba kao i knjizica odrzavanja iz servisa a ne ja na parkingu menjao pakne koje sa kupio na najlonu pa izgazio ljude bez kocnica.
     (miki, 21. mart 2018 21:06)

    # Link komentara

  84. @srb
    Nije normalno u Srbiji.Mi smo najsiromasnija zemlja u Evropi i shodno tome nas standard nam ne dozvoljava auto iako je 21. vek.Toga moramo da budemo svesni,a drzava umesto da bude humana i radi na metrou ili povecanju GSB-a oni sve rade da samo malom broju bogatih bude bolje,pa je prioritet tunel,a ne metro.Nije problem sto smo najveca sirotinja,nego sto smo najnehumanija zemlja sa najvecom razlikom izmedju sirotinje i multimilionera....
     (Mare, 21. mart 2018 20:57)

    # Link komentara

  85. NE MALTRETIRAJTE sirotinju sa tehnickim pregledima. Ovo nije i nece nikad biti EU!
     (Ja, 21. mart 2018 20:54)

    # Link komentara

  86. U Nemačkoj teh. pregled vozila traje 2 godine, a u naprednoj Srbiji ću ja sada morati dva puta da plaćam teh. pregled jer vozim auto stariji od 20 god. Eto država nas kažnjava zato jer smo siromašni, a ona nas je osiromašila i uvela u bedu. E, dokle će više trajati ovo maltretiranje prosečnih građana Srbije ?
    (steva, 21. mart 2018 20:53)

    # Link komentara

  87. Ili cete da vozite najnoviji Audi A8 ili cete ici peske...A,metro mozete da sanjate posto je prioritet tunel kod Savske padine upravo za vlasnike gore pomenutog auta iz Beograda na vodi...
     (Mare, 21. mart 2018 20:51)

    # Link komentara

  88. Samo treba da se primenjuju postojeći zakoni.
     (Marx, 21. mart 2018 20:49)

    # Link komentara

  89. Moj novi Punto nije prosao tehnicki zbog zadnjih kocnica a truli pezejac uz litru domace prosao.
    (Iznenadjen, 21. mart 2018 17:42)

    Treba da te puste sa neispravnim kočnicama da ubiješ nekog?
     (Marx, 21. mart 2018 20:45)

    # Link komentara

  90. Platiću dupli pregled stajnog trapa,ali budem li naleteo na rupu u asfaltu staću i blokirati prolaz dok je putari ne poprave i dovedu put u vozno stanje.Srbija je Diznilend,sirotinjsko carstvo.
     (Charlie, 21. mart 2018 20:39)

    # Link komentara

  91. nema nama pomoci
     (voša, 21. mart 2018 20:34)

    # Link komentara

  92. U SLO novi autu ne idu na tehnicki, tek posle 3 godine prvi put. A onda do 7.e godine starosti na 2 godine. Tek onda godisnje. 35 minuta da traje pregled?? Pa zasto kod nas traje 10min? I sve je pregledano kako treba. 15 minuta je sa produzenjem registracije odnosno ako moras uzeti nove tablice.
    (Slovenac, 21. mart 2018 19:17)
    @
    To govori da kada u Sloveniji kupite novi automobil za pet godina dva puta odete na tehnički pregled. Poredjenja radi ja sam u Srbiji kupio novi automobil pre pet godina i šest puta sa bio na tehničkom. Morao sam iz salona prvo da vozim na tehnički pregled i tek onda registrujem zato ispadne da za novi automobil posle prve godine imate uradjena dva tehnička pregleda. Kako Slovenci u dva pregleda za pet godina uspešno ispitaju vozilo a našima treba dva pregleda samo u prvoj godini dok je još novo?
    Zanimljivo je kako se brzo uskladjujemo sa EU kada treba uvesti dodatne obaveze gradjanstvu a kada se treba uskladiti sa nečim što smanjuje troškove i olakšava život narodu uvek ide jako teško i uglavnom se ne sprovede.
    (6:2 za nas, 21. mart 2018 20:30)

    # Link komentara

  93. samo mogu da kažem licemerni lopovi preterali ste više sa haračem- sve će vam se vratiti.
    (opel astra g 2002 na plin, 21. mart 2018 20:30)

    # Link komentara

  94. Sta bre dva puta godisnje?Svaki mesec bato moj ili svakih nedelju dana.Ko zna kad kanta moze da se pokvari.Najbolje je svaki dan tako jedino mozemo da budemo sigurni.
     (Strokavi mozak, 21. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  95. @insajder
    Ne lupetaj. Kako ce recimo frizer/kasirka/mesar/vodoinstalater itd. da kupe auto mladji od npr. 10 god? Hoces da kazes da oni ne rade? Rade vise od tebe sigurno. U Srbiji ljudi rade ali za MALE PARE! Jel RAZUMES? Naravno komentar ti je zlonameran i nije konstruktivan.
    (Nemanja, 21. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  96. a ko ce da kaznjava Rome u svojim imitacijama vozila na 4 tocli,neregistrovanim,a oni sami bez licnih isprava. Sta ja da uradim kad mi tako neki unisti auto,da sedim i placem jer oni imaju veca prava nego mi koji ovde placamo porez??
     (pera, 21. mart 2018 20:21)

    # Link komentara

  97. Nigde nema 2x tehnički. Ovi Okanovići su nesposobni i nepismeni čak ni dobro da prepišu.
     (20,19, 21. mart 2018 20:19)

    # Link komentara

  98. Volim ove sto kazu "dajte vece plate". Gospodo, plata se ne dobija nego zaradjuje. Takodje, automobil nije socijalna kategorija, nigde ne pise da je obavezno posedovanje istog. 
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Insajder, 21. mart 2018 17:27) 

    Evo ga još jedan vajni ekonomista.Gospodine,reč ,,Zaraditi" i reč,,Srbija" ne idu nikako zajedno.Ovde može samo da se krade,otima,potkupljuje itd.
     (Statuskan, 21. mart 2018 20:16)

    # Link komentara

  99. “Takvi automobili više zagađuju životnu sredinu, ali što je još opasnije, oni negativno utiču na inače lošu opštu bezbednosnu sliku na srpskim putevima.”

    Gde ja živim. Zivotna sredina pogadja SVE, saobracajna nesreća pogadja mali procenat. Kako bezbednost u saobraćaju može da bude opasnije?

    Da ne bude zabune, oba su važna i treba da se radi na oba, ali ako ovo dovedemo do ekstrema, to je kao da kažemo da je loše sto je pijaca voda otrovna, ali je mnogo opasnije to sto neko može da se oklizne...
    (Stepski vuk, 21. mart 2018 20:14)

    # Link komentara

  100. Iskreno se nadam. Pre treba ići peške nego izlaziti na ulicama sa onim haosom na točkovima koji zagađuje okolinu i plus je nebezbedno po sve.
     (Milica, 21. mart 2018 20:07)

    # Link komentara

  101. srb, 21. mart 2018 19:28)
    Поседовање сокоћала на четири точка не спада у домен људских права.
    (iPhone X, 21. mart 2018 20:03)

    # Link komentara

  102. Jedino resenje, 21. mart 2018 19:21
    A da uvedemo i smrtnu kaznu za sve sa koeficientom inteligencije manjim od 50?
     (malz, 21. mart 2018 19:59)

    # Link komentara

  103. Ovo je diskriminacija ! Siromašni nek idu peške ili biciklom a bogati nek voze nov auto!???
    (tex, 21. mart 2018 17:09)
    I ne samo nov auto, vec i gazenje pesaka ili udaranje drugih starijih vozila od 15 godina u saobracaju zbog neprilagodjene brzine i naravno bez odgovornosti jer sto da odgovara kada vozi novo i tehnicki ispravno vozilo!
    (Vladimir, 21. mart 2018 19:58)

    # Link komentara

  104. Ovi sto kukaju da nemaju para i ne treba da voze kola, svi bi ste sa 250e auto, letovanje, zimovanje, pa nemoze, realnost je surova ali je realnost i ja bih jahtu i pet plavusa pa nemam.
    (Bojane zasto komentarises, 21. mart 2018 18:54) # Link komentara

    Umes drugima da drzis slovo,da pametujes i ponizavas.A nisi nasao za shodno da se,pre svega,opismenis;to bi trebalo da bude osnova za nastavak zivota.Sto se tice plate od 250 evra,ima komentar Radovana III,covek je savrseno sve objasnio.Procitaj i nauci i ti nesto,bogati covece sa velikom platom.
    (Bari1991, 21. mart 2018 19:55)

    # Link komentara

  105. Predlog za ove što zevaju u narodnoj skupštini da izglasaju zakon po kome će minimalna plata biti recimo 800 evra i u roku od godinu dana će prosečna starost vozila biti 7 do 8 godina.Problem Srbije već 50 godina je što se ne bavimo uzrokom već posledicama.
     (Statuskan, 21. mart 2018 19:54)

    # Link komentara

  106. Razularena banda!
     (Pronicljivi, 21. mart 2018 19:51)

    # Link komentara

  107. А што кукамо, избори били изабрали и сад ћути и трпи.
    (Мики, 21. mart 2018 19:47)

    # Link komentara

  108. Koliko ja znam tehnički pregled TUV (Tif) u Nemačkoj važi tri godine...ali čak i mala ogrebotina na šoferki, ili venac na spoljnom ogledalu ne prolazi tehnički...Zato je polovnjak sa novim TUV-om duplo skuplji od onog kome tehnički ističe brzo.
     (Mister Hajd, 21. mart 2018 19:47)

    # Link komentara

  109. Voleo bih da mi neko od strucnjaka objasni zasto bih ja sa svojim autom koji je 20+ godina star, a na kome su novi diskovi i plocice napred i pozadi, novi amortizeri napred i pozadi nove dizne i nove svecice , isao dva puta na tehnicki pregled?
     (malz, 21. mart 2018 19:47)

    # Link komentara

  110. Samo ću ovo ... imao sam FIAT 132 2000ccm star i na tehničkom pregledu u mom gradu ispred mene na 'kanalu' ganc-nov mercedes kupljen 'u radnji' vlasništvo nekog finansijskog direktora i kad kod valjaka kočnice mu nisu ispravne prelaze onih famoznih 20% minimuma. Gledaju u mene i radnik mu kaže da mora da otkloni kvar. Na valjcima moja starudija prednji točkovi 0% dok zadnji 2% i ručna 5%. Počeo radnik da mi njaka automobil i prosto ne veruje da to - radi. Na kraju priđem i pitam ga da li želi da mi potrga ceo trap automobila samo zato što mercedes nije valjao - nov.
     (XXL, 21. mart 2018 19:45)

    # Link komentara

  111. podignite standard i nece biti krseva...da li stvarno mislite da ljudi sa 30.000 rsd mogu sebida priuste bolji auto...sad ce neki da kazu pa takvima i ne treba auto,ali gradski prevozi su uzasni,deca mala,skola,lekari itd...pa 21. vek je valjda je normalno da jedna porodica ima bar jedan auto
     (srb, 21. mart 2018 19:28)

    # Link komentara

  112. bolje da saljete one krseve od autobusa sto salju za bec sa 28 kvarova...
     (dontKnow, 21. mart 2018 19:25)

    # Link komentara

  113. Glasacka masina ce to izglasati. Tehnicki pregled u Srbiji su do sada
    bili povrsni. To trba regulisati. Ali pregledi svako malo su skidanje
    odgovornosti drzave odnosno policije. Potrebno je da policija vrsi kontrolu
    na ulici. Tehnicki neisprana vozila iskljucivati iz
    saobracaja i sa posledicama za servise koji je obavio tehnicki pregled.
    (Zoran Milosavljevic, 21. mart 2018 19:25)

    # Link komentara

  114. Dovoljan je i jedan tehnicki pregled godisnje ali da se radi posteno, neispravnim vozilima jednostavno ne dozvoliti produzetak registracije
     (Sklonimo krseve, 21. mart 2018 19:24)

    # Link komentara

  115. Uvesti normu euro 5 prilikom uvoza vozila i zabraniti registraciju vozila koja su stara preko 20 godina !
     (Jedino resenje, 21. mart 2018 19:21)

    # Link komentara

  116. U SLO novi autu ne idu na tehnicki, tek posle 3 godine prvi put. A onda do 7.e godine starosti na 2 godine. Tek onda godisnje. 35 minuta da traje pregled?? Pa zasto kod nas traje 10min? I sve je pregledano kako treba. 15 minuta je sa produzenjem registracije odnosno ako moras uzeti nove tablice.
    (Slovenac, 21. mart 2018 19:17)

    # Link komentara

  117. Volim ove sto kazu "dajte vece plate". Gospodo, plata se ne dobija nego zaradjuje. Takodje, automobil nije socijalna kategorija, nigde ne pise da je obavezno posedovanje istog.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Insajder, 21. mart 2018 17:27)
    E pa drago dete, problem i jeste što radnik sigurno zaradi duplo veću platu od one koju prima. Znači minimum 500 evra. E sad je problem kod naših vajnih BIZMISMENA koji od škole imaju 2 velika odmora, a poštenog rada nisu ni 2 petka sastavili. Ali zato oni moraju da za godinu -dve prihoduju za novog džipa, stan u BG, apartman na Zlatiboru i tako dođemo do toga da plate radnika 200-250evra. Mada bolje plate nisu ni u ovim velikim sistemima koje drže stranci(čast izuzecima), ali to je zato što ih drug precednik zove kod nas jer imamo jeftinu radnu snagu.
    Što se tiče tehničkog pregleda, valjalo bi da i ova naš vlast ide bar 2 puta godišnje na tehnički( lekarski) pregled, jer mnogi od njih imaju ozbiljnih mentalnih problema i čudi kako nisu učili školu za decu sa smetnjama u razvoju.
    MOLIM VAS OBJAVITE MI KOMENTAR.
    Hvala.
    (Radovan III, 21. mart 2018 19:13)

    # Link komentara

  118. treba nedeljom na tehnički da auto bude spreman za ponedeljak. I tako svake nedelje. Opet bi im bilo malo, jer šta ako se u sredu pokvari...
     (Miloš, 21. mart 2018 19:08)

    # Link komentara

  119. ovo je glupost dav se za vozila preko petnaest godina vrsi tehnicki pregled dva puta. sta ce da se desi vlasnik vozila plati registraciju vozila dvadeset hiljada din. za celu godinu. posle voznje od sest meseci ode na tehnicki pregled i ustanovi se da vozilo nije tehnicki ispravno da li ce drava da vrati vlasniku vozila deset hiljada din. da li ce vozaci koji su vlasnici vozila preko petnaest godina motati dvaput za godinu dana da placaju onu pljackasku nalepnicu koja kosta petstotina trideset din.
    (nesa, 21. mart 2018 19:08)

    # Link komentara

  120. Vodio sam ucenike na republicko takmicenje. Skola obezbedila kombi. Policija po zakonu treba da dodje i pregleda vozilo pre kretanja ali nisu dosli. Kada smo krenuli vozacev brisac je preskakao, a vozili smo po pljusku. Na trecem semaforu morao sam tri puta da vicem CRVENO, CRVENO, CRVENO da bi se covek zaustavio u sred raskrsnice. Stariji vozac, slabije cuje, slabiji refleksi. Pri povratku sam namirisao alkohol. Imamo mi zakone, imamo mi i dovoljno para, ali smo STOKA!
     (Genije, 21. mart 2018 18:58)

    # Link komentara

  121. Ja se nesto ne vidim da u saobracajnim nesrecama ucestvuju stariji automobili... Uvek je to neki mocan auto novije proizvodnje koji je preticao, tatin sin izgubio kontrolu i takvi slucajevi... Nadjite 1 nesrecu sa autom starijim od 10 god i ja cu vam naci 5 sa novijim. Mozda da zabranimo automobile upotpunosti
    (Niko, 21. mart 2018 17:29)
    To ne menja stvar da auto mora da bude tehnicki ispravan.Jeste nebuloza da auto stariji od 15 god.treba dva puta god.na tehnicki pregled kao i da nova vozila do 3 god.uopste idu na tehnicki ali je potpuno netacno da starija vozila ne ucestvuju u udesima.Oni se ne sudaraju,oni slecu u kanal i van puta bez ucesca drugih vozila.Ako postoji i samo jedna zrtva tehnicki neispravnog vozila,to je lose i nema potrebe da se desava.
     (seljak, 21. mart 2018 18:55)

    # Link komentara

  122. Vala i redno je bilo, treba uvesti i test za zagadjenje okoline a ne da prodje krs iz 70neke i ostavi iza sebe oblak crnila. Ovi sto kukaju da nemaju para i ne treba da voze kola, svi bi ste sa 250e auto, letovanje, zimovanje, pa nemoze, realnost je surova ali je realnost i ja bih jahtu i pet plavusa pa nemam.
    (Bojane zasto komentarises, 21. mart 2018 18:54)

    # Link komentara

  123. Ko radi tehnicki pregled policiji. Primer jedan okrug u Srbiji, vozni park policije je vozio cetrdeset i nesto neispravnih vozila, njihov izvor. Jedno vozilo u jednoj policijskoj stanici desni far, oboreno svetlo nije radio bar sest meseci.
     (SASA, 21. mart 2018 18:54)

    # Link komentara

  124. U zemlji u kojoj se na pregled lekara specijaliste ceka nekoliko meseci automobili 2 puta na tehnicki jer drzava brine o zdravlju nacije... sutra kad izglasaju svi da budete srecni jer neko skolovan i pametan brine za vas. trazili ste sad pesacite i pazite da vas neko tatino dete ne ubije na pesackom ima se moze se
    (smorili ste vise, 21. mart 2018 18:53)

    # Link komentara

  125. Podržavam potpuno. I svašta drugo ne valja ali ovo je jedna od gorih bolesti bila. Od nečega se mora početi.
     (Vlada, 21. mart 2018 18:52)

    # Link komentara

  126. Tako je. Samo podobni iz SNSa da voze automobile. Sirotinja sa krsevima ruzi zemlju a usput je zagadjuje. Sta bre Bor i Smederevo?
    Treba sirotinju proterati a ne automobile. Zamislite koliko bi napredna zemlja bila da samo napredni ostanu.
     (ej bre, 21. mart 2018 18:52)

    # Link komentara

  127. @Iznenadjen
    Pa zapitaj se kakav auto vozis kad je nov a ne valjaju mu kocnice
    (fly, 21. mart 2018 18:46)

    # Link komentara

  128. Da si skoro kupio nov auto znao bi da nova vozila ne idu na tehnicki pregled 2 godine, tako da tvoja izjava spada pod lupanje.
    (Aca, 21. mart 2018 17:54)
    Nagrdio si coveka a nisi u pravu.
    Nov auto sam kupio 2008,zatim 2013 i poslednji 2016 god.u junu.Svaki put se radi nulti tehnicki pregled u salonu a pored toga je obavezan i redovan tehnicki pregled da bi mogao da se registruje.Takodje je obavezan i posle prve kao i svake sledece.Nikakve razlike da li si kupio novi ili polovan auto.Bilo je reci o tome u zakonu od 2009 godine.ali zbog nedostatka pravilnika nikad nije zazivelo u praksi.Isto tako ovo za teh.preglede postoji od 2009 god.ali nije bilo pravilnika na koji je zakon trebao da se pozove i nije zazivelo.Znaci redovan teh.pregled se radi i za nova vozila cim izadju iz salona i svake naredne godine.
     (seljak, 21. mart 2018 18:45)

    # Link komentara

  129. to bre
    standar je dovoljan da je za vire od 7 god potrebno da se rade dva tehnicka
    sta jos na tome niko ne uzima kintu?
    to braco udri kad ti daju gras
     (nele, 21. mart 2018 18:37)

    # Link komentara

  130. Bravo Vucicu! Zabrani sirotinji da vozi automobile starije od 15 godina, za sirotinju je zaprega. Ako ne, onda ih dodatno oglobi i nastavi da uzimas sirotinji i da dajes bogatima. Pokazi im da Srbija ne voli sirotinju.
    (sirotinja, 21. mart 2018 18:37)

    # Link komentara

  131. Berner

    U CH te cak i zbog brizace vrate ako ne brisu dobro,zameni pa se javi xd
     (neko tamo, 21. mart 2018 18:33)

    # Link komentara

  132. Koja smo mi beda... Vece plate-manje krseva od automobila. Vece plate - manje o politici. Vece plate- manje pljuvanja po politicarima. Vece plate- manje nacionalizma, rasizma. Vece plate- vise nataliteta. Vece plate... Citate li gospodo politicari ?
     (Nije sve u parama nesto je i u novcu, 21. mart 2018 18:31)

    # Link komentara

  133. "@Bata Raka,
    Merite izduvne gasove i cenu registrovanja prilagodite srazmerno količini zagađenja."

    Ordinarna glupost ! Zagadjenje nekog automobila u jedinici vremena ne govori nista o tome koliko dugo ce, na pr. godisnje, taj auto da bude vozen ! Sta mislite koji auto je opasniji po vasu decu, Evro 1 benzinac, star 30 godina, koji prelazi par hiljada godisnje ili par godina star Gold dizel, sa NOx, koga vozaci ne gase ni kada udju u Maxi ?
    (A da se zabrane svi sem crnih Audija i dzipova ?, 21. mart 2018 18:25)

    # Link komentara

  134. Sestra i zet voze tojotu 1990. godiste. Krpe ga kad bas nesto mora. Oskudacija. Oba sina su im mladja od auta. Na tehnickom gledati gume, kocnice, volan tj upravljacki sistem i svetlosnu signalizaciju. E sad kad se nasi popismane na tehnickom i traze dlaku u jajetu. Poz.
     (fenomen, 21. mart 2018 18:25)

    # Link komentara

  135. da, u Nemačkoj je tehnički na svake dve godine, ali prvi put kad sam radio tehnički imao sam prilike da vidim i kako rade. Znaci čovek je punih 60 minuta sve zivo isprobao na autu, bukvalno sve je ispritiskao, nema sta nije proverio, ukljucio-iskljucio, kocnice u 5-6 nekih modova isprobao, pa auto podigao 3 metra u vis, pa cukaj jednu gumu, okrece, drugu, trecu, cetvrtu, pa izduvne gasove... ja sam bio ubedjen da ce nesto da nadje, na kraju sve ok, potpise covek papir, preda mi ga... ja ga naravno pitam da li je ovo standardna procedura, kaze covek, pazi, ja stavljam svoj potpis i pečat na ovaj papir, ako se nešto desi policija ce doci na moja vrata, i ako je moj propust bio ja gubim licencu. Inace covek je bio Dipl.-Ing. koji radi u ADAC-u... samo sam se setio kako kod nas rade... nebo i zemlja.
     (ja, 21. mart 2018 18:25)

    # Link komentara

  136. daj boze
     (zapex, 21. mart 2018 18:23)

    # Link komentara

  137. U Nemačkoj je tehnički pregled svake 2 godine, ali saobraćajna i KOMUNALNA policija vam i na parkingu ostavlja opomenu ako primeti nešto što ne valja (gume, razbijen far ili zadnje svetlo, migavac,...). Imate rok od 15-30 dana da se javite sa POPRAVLJENIM automobilom, inače vam pišu "ljubavno pismo", takođe sa rokom plaćanja. Ista procedura je i ako vam svetla nisu u redu. A kod nas, nit se radi PRAVI tehnički pregled, nit saobraćajnoj policiji pada na pamet da kontroliše vozila, pa naravno da se voze "krševi".
    (nada22, 21. mart 2018 18:19)

    # Link komentara

  138. Danas smo čitali vest kako je uredno registrovanim autobusom obavljan međunarodni transport putnika sa 28 utvrđenih kvarova. Strožiji zakon nije potreban ako se ni postojeći ne sprovodi.
    (kartmen, 21. mart 2018 18:18)

    # Link komentara

  139. Da budem iskren ja davno nisam video da je neki vozač sa kršom izazvao nezgodu uglavnom su to neka novija vozila koja imaju lepo ubrzanje tako da vozač igra veliku ulogu u bezbednosti u saobraćaju
     (Baki, 21. mart 2018 18:17)

    # Link komentara

  140. @Boban
    "EVROPA je odavno te granice popela na EURO 4 za prigrad, EURO 5 za centre gradova."

    Gde ste to culi ? Evropa, svi gradovi ? Da li znate neki strani jezik ? Tesko. Takvi kao vi cekaju ulaz u EU da im Evropa napuni i frizider !
    (Ajdemo u Europu jer tamo ima sve, ajdemo u Europu i ne vracamo se., 21. mart 2018 18:11)

    # Link komentara

  141. Poruka je jasna.Ne mora da se živi, mora samo da se umre.
     (zoran, 21. mart 2018 18:11)

    # Link komentara

  142. svasta moze da se uradi po pitanju bezbednosti....ali nikako lupati sirotinju po dzepu
     (observer, 21. mart 2018 18:05)

    # Link komentara

  143. A ulice ko po oranju da vozis ahaaha
    (Atreides, 21. mart 2018 18:02)

    # Link komentara

  144. Ovako. U CH dobijes poziv za naznakom kog datuma i u koliko sati da dovezes vozilo, u koju kolonu da stanes, sve precizno. Na samom tehnickom ekspert pregleda vozilo, pali ga i vozi jedan krug itd itd. Nema
    teorije da smuljas nesto ili da ga podmitis. Ono sto je vazno, je da je to mnogo jeftinije nego u Srb i da se ne radi svake godine, vec nova vozila idu jednom u 5 godina na tehnicki, starija nesto cesce ali nijedno ne ide svake godine, 2 godine i za najstarija vozila.
    (Berner, 21. mart 2018 17:56)

    # Link komentara

  145. @svrco
    Da si skoro kupio nov auto znao bi da nova vozila ne idu na tehnicki pregled 2 godine, tako da tvoja izjava spada pod lupanje.
     (Aca, 21. mart 2018 17:54)

    # Link komentara

  146. Država i oni koji ovo propisuju i koji rade u državnim organima treba im oduzeti pravo jer su jadni nepismeni. Ako su i završili fakultet očigledno je da su nesposobni jer koja logika nalaže da se vrši tehnički pregled dva puta u kalendarskoj godini. I vrapci znaju da vozla koja su pravila udese nisu tehnički bila neispravna drugo kako kaže neko od nas većina su novijeg datuma a vozači neiskusni i pod uticajem koje kakvih narkotika.
    (Pop, 21. mart 2018 17:53)

    # Link komentara

  147. Pošto radimo za minimalac(većina) ja ću da kupim zelenka ili dorata...tako neću morati da idem na tehnicki, neću morati da kupujem gume, lance, benzin...neću morati da kosim travu u dvorištu...policija mi neće pisati kazne za svetla ili pojas...bog da te vidi...
    (Nešo, 21. mart 2018 17:51)

    # Link komentara

  148. Opet pumpanje budžeta!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bojan, 21. mart 2018 16:40) # Link komentara

    A odakle si mislio da ce se isplacivati novac za one koji zele da imaju mnogo dece i za te majke koje ce da se bave samo radjanjem i nicim drugim? Ja to pisem stalno. Mi novac za podsticaj radjanja nemamo. Samo novim nametima moze da se napravi ta velika suma novca.
    (M. Radosavljevic, 21. mart 2018 17:48)

    # Link komentara

  149. Nikad,ali nikad nisam učestvovao u sudarima sa starijim automobilima,obično sam ja taj koga udare i naprave ogromnu štetu,eto kao pre dva i po meseca na E-75,neka budala išla 180 km/h,kucao poruke i zaglavio auto na tempomatu,a ja koji sam išao 93 km/h,ja sam i taj koji je nastradao,a auto koji je udario moju Opel Zafiru A je BMW 530d

    Naravno,to je sad rešeno,ali imam i drugi auto,1990 Opel Kadett E,u kojem isto nisam učestvovao u udesima,nego mene udare,kao 2009,vraćao se iz Szeged,i neka budala sa Sebringom,zajurio se i udario mene,i naravno napravio rupu u gepeku
     (Nicolás, 21. mart 2018 17:44)

    # Link komentara

  150. Moj novi Punto nije prosao tehnicki zbog zadnjih kocnica a truli pezejac uz litru domace prosao.
    (Iznenadjen, 21. mart 2018 17:42)

    # Link komentara

  151. lol, da vam 'daju' platu od 2000e... za tako nesto drustvo treba da se izbori. no vi od milosevica na ovamo to odbijate (vecina) , obozavate svakojake diktatore I tako vam je po zasluzi.
     (oligarh patriJota, 21. mart 2018 17:40)

    # Link komentara

  152. Što znači, ostaje sve isto, samo će većina dva puta da plaća tehnički pregled.
     (Mile, 21. mart 2018 17:38)

    # Link komentara

  153. Volim ove sto kazu "dajte vece plate". Gospodo, plata se ne dobija nego zaradjuje. Takodje, automobil nije socijalna kategorija, nigde ne pise da je obavezno posedovanje istog.
    (Insajder, 21. mart 2018 17:27)

    Kako ce to lekar ili profesor da zarade?
     (Re, 21. mart 2018 17:36)

    # Link komentara

  154. Da li je odzvonilo promaji u nasim novcanicima? Nije? Onda nije ni krsevima :)
     (24 stana, 21. mart 2018 17:34)

    # Link komentara

  155. Dodjite u Dohu da vidite kako se resava kompletna procedura, na najsavremeniji nacin. od uvoza, prenosa, izdavanja vozackih dozvola, najsavremenijeg trenutno tehnickog pregleda, registracije. Onaj lazni dr, poslednji put bio u obilasku centra za nadzor, imao nesposobne savetnike a i dosao da uzme dnevnice.
    Ovi tzv strucnjaci umesto da dozvole slobodan uvoz vozila iz celog sveta, pa da se uradi pravi tehnicki pregled, da se u zakonsku odredbu ubaci i mogucnost da vozila imaju svetlosnu signalizaciju kakva je priznata na svim kontinentima, da se ceo sistem promeni iz korena, jer sada otima pare ljudima za svakakve gluposti, oni ce opet nesto da izmisle jedinstveno, prvi put vidjeno...
     (dr.kadzija, 21. mart 2018 17:34)

    # Link komentara

  156. Ne bi bilo lose da se prvo sredi standard ljudi, pa da se malo zakrpe ulice pa onda da vidimo ta vozila sa taj jevro 5, 6,7 motor, ovako.......pisanje uz vetar.
     (ernesto che, 21. mart 2018 17:33)

    # Link komentara

  157. A šta ćemo sa tehničkom ispravnošću države, državnih organa i institucija? Koji zakon i pravilnik će da nam to omogući?
    (Tehnika narodu, 21. mart 2018 17:31)

    # Link komentara

  158. Ja se nesto ne vidim da u saobracajnim nesrecama ucestvuju stariji automobili... Uvek je to neki mocan auto novije proizvodnje koji je preticao, tatin sin izgubio kontrolu i takvi slucajevi... Nadjite 1 nesrecu sa autom starijim od 10 god i ja cu vam naci 5 sa novijim. Mozda da zabranimo automobile upotpunosti
     (Niko, 21. mart 2018 17:29)

    # Link komentara

  159. Volim ove sto kazu "dajte vece plate". Gospodo, plata se ne dobija nego zaradjuje. Takodje, automobil nije socijalna kategorija, nigde ne pise da je obavezno posedovanje istog.
     (Insajder, 21. mart 2018 17:27)

    # Link komentara

  160. Ma da to je samo jos dublje zaviranje držaave u naš džep. Umesto jednog plaćenog tehničkog plaćaćemo duplo. Pa neka drugi tehnički bude o računu države!!!!!!!!
    (Dass, 21. mart 2018 17:27)

    # Link komentara

  161. U Nemackoj tehnicki jednom u dve godine bez obzira na starost. Ako je auto bio ispravan na prvom tehnickom, bice ispravan i posle 6 meseci. Jedino ako naleti na neku rupetinu na, inace, nasim kvalitetnim putevima, pa ima problem sa trapom, ali to bi se manifestovalo u voznji, bukom, nepreciznoscu, itd. tako da bi odgovorna osoba to popravila odmah.
    (Mirko, 21. mart 2018 17:25)

    # Link komentara

  162. retko kad su kod nas promene na bolje... obicno su na gore.
    (xyd, 21. mart 2018 16:54)


    U Srbiji je svaka promena NA BOLJE,,ali ne narodu, nego....zna se kome.
     (SRBIN, 21. mart 2018 17:24)

    # Link komentara

  163. Proverite firme koje zaradjuju milione, da li imaju sve dozvole i uslove vozaca u tim firmama
     (pera kojot, 21. mart 2018 17:21)

    # Link komentara

  164. pa ako auto koji je stariji od 15 godina pregledaju detaljno kako kazu, ne vidim razlog da ga pregledaju dva puta ili je ispravan ili nije.
    (zeljko, 21. mart 2018 17:19)

    # Link komentara

  165. Merite izduvne gasove i cenu registrovanja prilagodite srazmerno količini zagađenja. Kvalitet vazduha i samim tim i zdravlja svih treba da bude prioritet. Siromaštvo nije izgovor za trovanje nas i naše dece.
     (Bata Raka, 21. mart 2018 17:18)

    # Link komentara

  166. Treba zabraniti uvoz Euro 3, to su vozila iz 2001 g, 17 godina stara, ne kapiram zasto se ne napravi ogranicenje, da bude uvoz Euro 4 min?
    A sto se tice rezima, ocekujem samo nove namete i nove probleme vozacima, jos kad vidim da je tu negde onaj Okanovic sa svojom NVO, odmah znam da cemo biti odrani po dzepu.
    Tako je taj njegov NVO plasirao bolesnu ideju o merenju prosecne brzine, pa kad su ukapirali da sluzbena vozila rezima ne mogu da voze bez 200 na sat, ucutali se...a da je prosecna brzina bolesna stvar tu nema dileme jer kad imas udes ( sto je retkost na autoputu) sa 120 ili sa 140 km tu nema nikakve razlike u posledicama po vozaca i putnike,isto je..
     (C i n i k, 21. mart 2018 17:17)

    # Link komentara

  167. Kladim se , da 90% vozila ne bi prošlo tehnički!
    (Shomy, 21. mart 2018 17:13)

    # Link komentara

  168. Marko G...aha,hajde da uporedimo bmw star 15 godina u odlicnom stanju,redovno odrzavanom i pazenom sa novom Dacijom Sandero pa da vidimo koja su kola bezbednija,tehnicki bolja,bolje kocenje,bolja zastita kod sudara,kvalitet materijala.Nije poenta starost vozila nego sto nas narod tera stara kola koja su pritom neodrzavana,nije ulagano u njih,nisu cuvana,a na sve to i kada se menja neki deo kupuje se kineski,a i nova kola mogu da budu losa(kao sto sam rekao,Dacija osim motora i menjaca sve ostalo je na nivou kola 20 godina starih,a takva im je i bezbednost).
     (coki, 21. mart 2018 17:12)

    # Link komentara

  169. Teba zabraniti sve ispod evro 6 standarda, da bar po necemu budemo ispred evrope.
    (garix, 21. mart 2018 17:11)

    # Link komentara

  170. Kupis novo auto i ne mozes ga registrovati dok ti brko iz servisa ne odradi tehnicki. Kakav apsurd - auto proslo cijelu fabriku i za nase drzave to nista nije validno dok ne prodje masan kanal na tehnickom.
     (svrco, 21. mart 2018 17:10)

    # Link komentara

  171. Ovo je diskriminacija ! Siromašni nek idu peške ili biciklom a bogati nek voze nov auto!???
     (tex, 21. mart 2018 17:09)

    # Link komentara

  172. Gluposti, te mere su bezvredne, uvedite zabranu vožnje automobila sa EURO 3 motorima u centru grada ,i to je jedino ispravno rešenje za zdraviji vazduh, EVROPA je odavno te granice popela na EURO 4 za prigrad, EURO 5 za centre gradova.
    (Boban, 21. mart 2018 17:09)

    # Link komentara

  173. A u kojoj zemlji se ide dva puta godisnje na pregled? Cudna zemlja srbija , cudan ovaj Okanovic . Zasto politicari ne poprave standard stanovnistva i da ljudi kupuju mladja vozila. Drugo , za ljude koji mogu da kupe mladji i bolji auto vi ste uveli NENORMALNE namete zvane taksa tako da ljudi kupuju nesto starije i manje. Sad hocete da ukinete ove stare jer su na njih manje takse Pa ce te narod na silu naterati da mora da placa vece namete. Samo napred , deljite sopstveni narod pouceni od RUSIJE.
    (milan d, 21. mart 2018 17:08)

    # Link komentara

  174. Bice vozacima novi namet to je sasvim sigurno jer vozaci ovde nikada nisu od rezima dobili pojeftinjenje vec samo novo poskupljenje i nove obaveze, a da bi smanjili broj krseva, zar nije logicno da se zabrani uvoz Euro 3?
     (C i n i k, 21. mart 2018 17:05)

    # Link komentara

  175. Da ne idemo malo naopako? Mozda bi trebalo prvo da sredite ulice da onda ljudima da zahtevate novija vozila.
    Po ulicama Beograda rupa do rupe. Moj auto je posle 6 meseci voznje vec krs zbog toga.
     (!, 21. mart 2018 17:05)

    # Link komentara

  176. ako je cena tehničkog pregleda 1500-2000 i ako moramo dva puta godišnje da ga prelazimo onda bi cena morala da se prepolovi .. pola sad a pola za 6meseci .. tehnički pregled je još uvek besplatan a ovo su prvi koraci ka ozakonjenju naplate .. i zašto uvek prvo po sirotinji .. ništa vam ne valja zakon!
     (jaggy, 21. mart 2018 17:03)

    # Link komentara

  177. na prvom mestu iskoreniti motokultivatore
     (ZVIIIZ, 21. mart 2018 17:02)

    # Link komentara

  178. Čemu Preterivanje!!
    Do sada se nije gledalo ništa a sad odjednom sva vozila starija od 15god.(znači 85% voznog parka Srbije) dva puta godišnje na proveru?!?! Nebulozno!!Tako nije ni u zemljama EU!!!
     (Made in ustanova, 21. mart 2018 17:01)

    # Link komentara

  179. Ja vozim Mondeo keca iz 1995. Kupio ga moj cale novog dok je ziveo preko, posle ga dao sestri a ona pre 7-8 godina meni. Isao redovno kod majstora i naravno na tehnicki do pre par godina. Onda se ispostavilo da ne mogu da mi nadju utisnut broj na motoru, kazu moras u SUP na dokucavanje. Rekoh pisi broj koji treba, sve je originalno, kaze on nece. Od onda idem samo kod majstora a za tehnicki doplatim crvenu da ne vozim na pregled...
    (Mister Vo, 21. mart 2018 17:01)

    # Link komentara

  180. 2x godisnje na tehnicki, eto namet za 50% stanovnistva i to one siromasnije.
    Sramota me koliko nam dobro ide
    (Pedja, 21. mart 2018 16:59)

    # Link komentara

  181. Ma samo napred, šta će kola onima koji nemaju bar 10.000 evra u šteku,pa tu su
    brze pruge da dođemo do BG-a i metro da se vozimo po BG-u. Nije završeno??? Nemoguće? Ništa, onda ćemo upregnuti konje i idemo. Bolje i to nego volovskom zapregom, brže je neuporedivo.
    (Miroslav, 21. mart 2018 16:58)

    # Link komentara

  182. Da li ćemo ikad da pičnemo da otklanjamo uzrok a ne posledicu!? Ko da neko ne bi voleo novo vozilo...
     (Toma, 21. mart 2018 16:56)

    # Link komentara

  183. A što ne oslobodite tehničkog pregleda nova vozila dok su u garantnom roku?
    (Sa1e, 21. mart 2018 16:56)

    # Link komentara

  184. retko kad su kod nas promene na bolje... obicno su na gore.
     (xyd, 21. mart 2018 16:54)

    # Link komentara

  185. U potpunosti sam za strožije i bolje kontrolisanje vozila na tehničkim pregledima. Mislim da ćemo tako imati bezbednije automobile na ulicama a samim tim i manje gužve zbog verovatno smanjenog broja vozila.. Znam da svako želi sopstveni auto i nezavisnost u prevozu, ali ne zarad ovih stvari koje sam naveo...
    (japanac, 21. mart 2018 16:49)

    # Link komentara

  186. nije naravno
    (facepalm, 21. mart 2018 16:48)

    # Link komentara

  187. Ko koga ovde laže? Video nadzor je uveden još pre 4-5 godina! I ništa se nije promenilo. Šta će se dokazati video nadzorom? Da je vozilo bilo na pregledu i...Policija, kad naiđe na neispravno vozilo, koje je nedavno prošlo pregled, treba da oduzme dozvolu tom servisu. Jedino radikalnim metodama se može nešto regulisati. Psi laju, karavani prolaze.....
    (Zlaja, 21. mart 2018 16:47)

    # Link komentara

  188. (laik, 21. mart 2018 16:29)
    ti ovo nazivas drzavom
     (MareIt, 21. mart 2018 16:47)

    # Link komentara

  189. kada budete davali plate po evropskim standardima onda tražite evropske standarde a ne prodajete narod kao roblje i jeftinu radnu snagu a onda tražite evropske standarde, to je jako bitno sve ostalo ste rešili
     (micko, 21. mart 2018 16:47)

    # Link komentara

  190. Bar su naveli dobro da je nemaština razlog starih vozila, pa poboljšajte prvo standard, smanjite carinu na uvoz, smanjite registraciju,to ne pominje niko. Auto koji preko košta 500 evra ovde te sa carinom i registracijom izadje preko 1500 evra, pa jel to normalno?
    (Nesa, 21. mart 2018 16:45)

    # Link komentara

  191. Opet pumpanje budžeta!
     (Bojan, 21. mart 2018 16:40)

    # Link komentara

  192. Sve to treba zabraniti, sve kante starije od 15god, onda ne bi bilo guzve uopste :)
    (Marko G, 21. mart 2018 16:40)

    # Link komentara

  193. Imali smo nekad fabriku automobila. imamo je i sada ali je mali deo u nasem vlasnistvu. ja predlazem drzavi Srbiji,ako hoce da podmladi vozni park drzave neka daje 500L bez ucesca i kamate.
     (baron, 21. mart 2018 16:35)

    # Link komentara

  194. Kakve su ovo gluposti pa sta da vozim sa platom od 30 000 dinara jedva imam i za benzin.Ovde bre sve neki zakoni kao da smo Svajcarska ili Danska ali bukvalno.Pa sta smo mi glupi pa vozimo automobile stare 15 godina.Pre neki dan me zove kum da casti konacno kupio bolji auto a kada smo stali razmislili njegov bolji auto je star 13 godina ali to je nasa realnost.Dajte plate po 2000 eura pa ce krsevi da nestanu za godinu dana.
     (Back in Black, 21. mart 2018 16:33)

    # Link komentara

  195. Za 2, eventualno 3 godine ce se ovo primenjivati, a kako kaze Prvi potpredsednik/Premijer/Predsednik/Gradonacelnik, do tada cemo svi voziti nove automobile, posto ni ne znamo kako nam dobro ide :)
    (EkstraGalaktican, 21. mart 2018 16:33)

    # Link komentara

  196. Ponavljam ono sto sam rekao milion puta do sad.. zakon je mrtvo slovo na papiru ako se ne primenjuje.. a to je nas problem- (ne)primena zakona, pocevsi od drzave na prvom mestu, pa preko njenih gradjana.
    (laik, 21. mart 2018 16:29)

    # Link komentara