Utorak, 20.03.2018.

20:35

Menjali kilometražu na 300 automobila – 37 godina robije

Izvor: B92

Menjali kilometražu na 300 automobila – 37 godina robije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

rog

pre 6 godina

Moja zena je presla,sa skodom fabiom 1.4tdi,11.000 km od oktobra 2015 do danas. Tako da nije bas uvek mala kilometraza na starijim vozilima lazirana....
(markobg, 21. mart 2018 23:52)

Naravno da nije, ali ti posle treba da prodas auto sa pravih predjenih 100.000km po vrlo slicnoj ceni kao isti takvi uvezeni koji su presli 300.000km jer kupac insistira da je to cena.

Swedenonline

pre 6 godina

@Swedenonline 

AB nije D.O.O. vec Akcionarsko Drustvo - AD.
(Hm, 21. mart 2018 07:11)

Hvala na korekciji!!! (Akcie Bolag - je kod nas sa ogranicnom odgovornosti) , zbunjola sa Srbijom kao i obicno ;)
Inace si u pravu u direktnom prevodu.

markobg

pre 6 godina

Moja zena je presla,sa skodom fabiom 1.4tdi,11.000 km od oktobra 2015 do danas. Tako da nije bas uvek mala kilometraza na starijim vozilima lazirana....

Siki

pre 6 godina

Kod nas na placevima je 99% auta sa vracenom kilomentrazom. Zato sam ja uvezao iz Danske auto sa pravih 125.000km, sve proverio u ovlascenom servisu. Itekako je moguce naci auto star 10god sa oko 100.000km, jer u bogatim zemljama je to nekad bio i drugi ili treci auto u porodici ali takvi automobili drze cenu i nisu isplativi nasim matrapazima.

Cobra

pre 6 godina

Svake godine na tehničkom pregledu, upišu kilometražu u reg.list. Dakle za svaki auto se zna koliko je prešao, nego se neko ovde pravi lud. Stavi to na internet, pa nema laži, nema prevare.

Booorra

pre 6 godina

Kod nas je jako mali procenat automobila koji su presli vise od 200k bez obzira odakle su stigli.Nasi uvoznici uvoze samo pravu stvar,prodaju je jeftino i pre toga urade jos i veliki servis.Svaki automobil je kao nov sa garancijom na predjene km.A kupac uvek ubedjen da je bas njegov automobil presao toliko koliko pise jer je super ocuvan.Licno ja nalazio takve automobile koji su stigli iz Ita.Na satu 189k,a presao 570k itd...Kada bi oni prodali,a neko kupio auto na kom pise 570k?! Ovako 189k i srecni i kupac i prodavac.

Nislija.

pre 6 godina

Slusam skoro nekol'ko kolega kako listaju oglase i citiram: "Uuuu dobar Clio, 2005.... ko nov izgleda... za male pare... nego mnogo bre preso! 205000 km!". Jaoooo zemljo otvori se! Pa normalno bre da ce da vracaju kilometrazu kad ovakvih ima kol'ko 'oces. Evo, opet sam se iznervirao
(Marjan, 21. mart 2018 08:19)
Imam Peugeot 207 star 10 godina koji je kupljen NOV. Posle 10 godina presao je 47 000km i izgleda kao nov. Vozen po relativno malom gradu i kracim relacijama. Naravno da je ovo retkost,ali nije i nemoguce.

Malo prešao,baba ga vozila....

pre 6 godina

Kada bi se tako kod nas zakon sprovodio bila bi aktuelna ona Gavrila Milentijevića komandira policijske stanice Gornje Polje :"Prave onolike školetine a zatvori-ovolicni"......u zatvorima bi kreveti bili na četiri sprata,čak i po kupatilima i špajzima,puni ovih poštenih trgovaca automobilima......

nema deda mraza

pre 6 godina

ma briga me za kilometrazu.
problem je sto udbina mafija drzi cenu za polovnjake stare 15g

traziti preko 1.500e za takve je bezobrazluk

Mirko

pre 6 godina

Gledam oglase na mobile.de i nađem 10ak auta, najviše mercedesa e klase, 2010-2012g sa više od 450.000km a cena im je do 4500e. Taxy vozila, ali unutra ko nova, možete sami da vidite. I onda dođe neki naš diler, kupi 2-3,vrati kilometražu na 150.000km nalicka ih i proda za 10.000e. To je bre posao, a ne da se narod pati ovde i da postaje član stranke, da bi dobio posao za 300e,da digne kredit za kola i kupi jedan od tih (za manje para, naravno).
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (qwamo, 20. mart 2018 22:29)

Dolaze u onoj ruznoj boji, ali u toj ceni ima lufta i da se ofarba i to kvalitetno i da se km prepolovi.

Marjan

pre 6 godina

Slusam skoro nekol'ko kolega kako listaju oglase i citiram: "Uuuu dobar Clio, 2005.... ko nov izgleda... za male pare... nego mnogo bre preso! 205000 km!". Jaoooo zemljo otvori se! Pa normalno bre da ce da vracaju kilometrazu kad ovakvih ima kol'ko 'oces. Evo, opet sam se iznervirao

mozaks

pre 6 godina

ja sam.kupio.auto,sa originalnom.km,i.naravno da je razlika.u odrzavanju ogromna,ko nebo i zemlja..
ovi.sto.menjaju km kod nas,kad bi ih kaznjavali kao strance..nebi ni jedan vise video bela dana iz zatvora osim.sa slike na.zidu
naravno..nekad i nama samima to zatreba menjanje km,ali to je vec do same kulture samog naroda!

kako da ne

pre 6 godina

@Mare
Kako gde! Kazu da se pojavilo u Nemackoj zbog Turaka, ali jure ih dosta. U Švajcarskoj toga nema, kazne su zestoke, a naravno na svakom tehnickom ti se zapisuje kilometraza. Ima uredjaj i samo ga nasloni prema tabli i vidi da li je radjena kilometraza. To znaju da rade cak i pri nekom udesu, ‘ajde kada smo vec tu’. Zato su barem i za sada Švajcarski polovnjaci najtrazeniji, cak i Nemci vole da kupe polovnjak iz Švajcarske. Ovde u CH odavno na to gledaju kao na kriminal i obmanu, sto i jeste. Zato na plačevima imate Mercedese, Bmw, Audi i ostale stare 10-tak godina sa 300-400.000 km na satu, vidjam dosta Bugarskih i Srpskih kamiona koji dolaze tu i uzimaju automobile. To se tu natovari, vozi se u Srbiji, Bugarsku, Bosnu i tamo im se kilometraza smanjuje na 130-140.000km i prodaju za veće pare. Ljudi me pitaju tako za neki auto do 10 godina star za ‘male pare’, ne mogu ljudima da objasnim da su za male pare takvi automobili ubili preko 300-400.000, jer ovde auto sa 130-140.000km je dosta skuplji nego u Srbiji sa tom kilometrazom, sami znate zasto. Gledao neki oglas Audi A4 2006-to 2.0tdi u Srbiji sa predjenih 200.000, jos navodi ‘Nov’, ‘švajcarac’, prodaje ga za 8.400, hahaha, ovde su sa tom km oko 5.500. Ovde su takvi sa 120-130.000 oko 10-11.000. Pozz

niks problem

pre 6 godina

istina je da i ima svasta,ali ljudi,ako niste sposobni sami prepoznati uredan auto platite iskusnom i postenom majstoru 100 evra da podje s vama,pa i da ne kupite taj auto opet ste si ustedeli mnogo toga..evo recimo ovde u svici,sto se tice same kilometraze i necete puno pogresiti, ali sto se tice samog stanja to je vec druga prica..po meni,kad su polovnjaci u pitanju,nikad ne treba birati gastarbajterske nego radje neki pouzdan a mozda manje atraktivan penzionerski model,oni obicno imaju tu i tamo par laksih ogrebotina ali su zato uredno odrzavani i nemaju bas neku veliku kilometrazu,jedanko tako i bolje limuzine koje se ovde voze kao drugi auto,tako da...

Ledilo21

pre 6 godina

Burazer skoro uzeo A klasu 2003 godište u Holandiji,na satu 370.000 a čovek (Holandjanin)na placu kaže da je auto prešao preko 500.000 ali prethodni vlasnik mu spustio kilometražu... a auto kao nov,bukvalno... toga ima svuda...

Pedja

pre 6 godina

Za njih bi onako ljudi rekli, pošten svet, čovek je pošten neće da te zezne i slično....
EEEE srbijo, međ' šljivama i svinjama

Srdjan

pre 6 godina

Mi smo stvarno naporan narod što se tiče automobila, ne samo Srbi nego ceo Balkan svi bi da voze dobar auto, da je malo prešao i da jeftin.Pa to nema gospodo ne postoji ne možeš u Nemačkoj da kupiš auto sa pravih 80000km auto star 10 god ili više da ga onda uvezeš u Srbiju i da zaradiš ustvari može onda bi taj auto koštao duplo više i ne bi ga niko kupio.Ja uvezem auto sa pravih 250000km ne menjam kilometražu i imam svu dokumentaciju i onda dođe neko kaže e ima u Novom Sadu sa 120000km a auto ima 15 godina i šta više da pričam naši ljudi jednostavno vole da ih lažu.

s.nikolić, austrija

pre 6 godina

Pitanje za ove što spominju babu i vožnju do pijace ,frizera ili drugarice:
Ko je tu veća budala ?
Onaj ko poveruje u tu priču i na osnovu te priče kupi auto , ili ovaj što plasira tu priču i na osnovu te laži proda auto za veću sumu od realne !!

Nemci i Austrijanci za autoprodavce bez ovlašćenog servisa obicno kažu šoder ili šrot autoprodavci ! Šrot je nemačka reč za metalni otpad !

Svako ko danas kupi polovan auto bez pratećih papira i bez da auto odveze na test kod auto-moto drustva je u najmanju ruku naivna osoba , pa makar taj auto koštao samo 2000-3000 evra !

Dva spreja , jedan za plastiku a drugi za poliranje kao i doza smese ili sprej za zaštitu poda nekad budu plaćeni i do 1000 evra , a nekad je dovoljno da auto bude samo opran i da "sija" kao nov
!!
Danas je teško naći auto koji je u proseku prešao manje od 10 000 km. po godini korišćenja , kao i da je deset godina vožen od istog vlasnika !

Takva auta uz pratece papire o redovnom servisiranju - održavanju kao i o menjanju određenih vitalnih delova koštaju , a i VREDE , 10-20% više od ostalih , pa onda ko voli nek izvoli !

Mikas

pre 6 godina

Moj Hyundai, kupljen u Junu 2017 nov vec ima 70000 na satu. Vozen samo od Beograda do Atine i nazad (skoro svake nedelje).
Da vratim sat na 10000 ne bi se primetilo.

Cetnik

pre 6 godina

A sta mi imamo od toga da se npr. osude prodavci i da se kilometraza vise ne vraca, apsolutno nista. Kao da je bitno sta pise na satu. Niko nije vise glupav da poveruje da su automobili iz ranih 2000-ditih presli 147000, cast izuzecima, jer automobili sa malom kilometrazom i u inostranstvu kostaju par hiljada vise od prosecne cene. Valjda svi znaju da voze automobile sa predjenih od 500.000 - 1 milion kilometara. Ne vidim problem u kilometrazi vec u ispravnosti istih! Cist primer imam u passatu B7 sa predjenih 900.000 km a izgleda i vozi se kao da je nov!

dje ti je papiric

pre 6 godina

Jedan moj drugar vozi Punta 2002god, i pre nekoliko godina je grom udario, sad nisam siguran u auto ili u neposrednoj blizini i poremetio i spržio pola stvari na kolima i pritom kilometaražu na satu vratio na nulu. Sad razmišljam da li da ga prijavim... :D

ls

pre 6 godina

@Strokavi mozak
Moj passat b5.5 ima 178000, 2001 godiste, lepo ocuvan, garaziran, kupio sam ga 2002 sa 54000 na satu. Do sada samo radjen servis i plocice menjane. Moze se naci stari auto sa pravom kilometrazom, a da nije 500000.

thanks

pre 6 godina

Hahahaha.Kolega kupio auto 2014 godiste.189000 km presao.A na mom autu 2003 pise 210000 km.Komendija.
(Strokavi mozak, 20. mart 2018 21:20)

ja sam uvezao 03. renoa, 2005. presao bio 33 hiljade. u nemackoj ga uzeo.. sada je na 88.

pedja

pre 6 godina

Kod nas su ti sto znaju da vracaju sat velike i postovane face.Vise nego doktori. U gradu ih ima jedan ili nijedan a dr koliko hoces.

dejan

pre 6 godina

samon svica za automobile.tamo su svi sa pravom kilometrazom.za zadnjih 20 god 3 auto iz svice vozim i samo vozim nema sta da diram i menjam sve pise u knizici. sad vozim saaba kupljen pre godinu sa orig km od 178000 veliki servis je uradjenm prvi put na 133000 i rekli mi da ne diram do 260000.sad je na 205000 za samo sam dva puta promenio ulje.ja mnogo prelazim alineko ko vozi malop ovakav auto da vozim 5,6 god da ne pipne nista

C i n i k

pre 6 godina

Naravno da je prevara, ne bi bilo lose da se i nase vlasti pozabave ovim problemom. Mi svi znamo da je vracena km na 9 od 10 uvezenih auta.Taj jedan kome mozda nije vracena km je slupani ili osteceni auto kojeg ovde nasi limari potom dovode u stanje da bude ko "iz fabrike"...
Ne verujem da je neki problem da se prevara dokaze samo je pitanje strucnosti i volje.

mare

pre 6 godina

I na Zapadu se šteluje kilometraža jer ima Turaka koji drže prodaju polovnih automobila. To teško može da se kontroliše. Najvažnije je da se opustite, pa Kubanci i dalje ćeraju one aute iz Batistinog vremena pre revolucije pa vozićemo i mi neke aute stare 10 godina šta nam teško.
Ko ima lovu neka uzme na kredit i miran je. Zapamtite ovo, najbolji auto je nov auto.

qwamo

pre 6 godina

Gledam oglase na mobile.de i nađem 10ak auta, najviše mercedesa e klase, 2010-2012g sa više od 450.000km a cena im je do 4500e. Taxy vozila, ali unutra ko nova, možete sami da vidite. I onda dođe neki naš diler, kupi 2-3,vrati kilometražu na 150.000km nalicka ih i proda za 10.000e. To je bre posao, a ne da se narod pati ovde i da postaje član stranke, da bi dobio posao za 300e,da digne kredit za kola i kupi jedan od tih (za manje para, naravno).

strsljen

pre 6 godina

Ovi nasi sverceri bi dobili br godina u robiji koliko prosek pise na instrument tabli, znaci 147000. A da, jos da smo normalna drzava...

matori

pre 6 godina

@ Hahahaha.Kolega kupio auto 2014 godiste.189000 km presao.A na mom autu 2003 pise 210000 km.Komendija.
(Strokavi mozak, 20. mart 2018 21:20)

uglavnom je komendija...
ali ja imam auto 1998. godište sa stvarnih 225000 km. benzin - gas. gas sam ja stavio. doduše, sada je dosta " potrošen" u enterijeru, jer služi i za neke poslove, ali kada je kupljen, imao je 68000 i nije još bio urađen veliki servis. nedavno kada je majstor menjao neke delove, nije mogao da veruje da su fabrički...

charlie

pre 6 godina

Razlika je u tome što su umanjivali vrednost (porez) na pravim polovnjacima (luksuzni,skupi,ispravni) za razliku od otpada koji se liferuje u Srbistan.

alienware

pre 6 godina

U pitanju je prevara.Da vam neko isplati u falsifikovanim evrima,proda kucu ili tudji stan..isto.Mada se to u Srbiji ne kaznjava.Zena izgubila stan zbog prevaranta skoro u Bg,lopov uzeo od banke 140,000 evra a ona duzna i uzela banka stan.Vracanje kilometraze niko i obraca paznju,sasvim normalno .Kupili skoro nov audi,bmw star 10 godina sa 100,000 km ... za dzabe.Kako da ne.

Swedenonline

pre 6 godina

Саб са 100.000 изгледа као нов... Довољно о Сабу!
(Перица, 20. mart 2018 20:31)

Znam da naš pravopis ne podnosi duple vokale ali "reč" nije naša te se piše u originalu, jer srbizacija uništava originalnost. S.A.A.B (Svenska Aeroplane AB - el Švedska aviokompanija D.O.O.). Kad ukradeš slovo to više nije to što je bilo.

JAZZ

pre 6 godina

@U pravu si, Lexus i nov izgleda kao da je star 5 godina. No, ti nisi nikad ni seo u neki da bi to znao.
(Paul Kersey, 20. mart 2018 20:58

Pomesao si nesrećni slučaju Lexus i Yugo.

Paul Kersey

pre 6 godina

ovo za leksus,mora da se sam izlajao,inace da smanjio i 150 hiljada nebi se primetilo;)
(samo posteno, 20. mart 2018 20:45)

U pravu si, Lexus i nov izgleda kao da je star 5 godina. No, ti nisi nikad ni seo u neki da bi to znao.

ako ce se lazemo

pre 6 godina

Toga kod nas niti je bilo, niti ga ima, niti ce ga ikad biti! Auta sto bi prodajemo su samo matore svabice vozile do pijace i nazad! Tako mi auto dilerske casti!

Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime

pre 6 godina

42 saucesnika, 37 godina to je po 10 mjeseci po osobi, sto znaci neko 2 godine, neko slobodan. Ako su radili jos od pocetka 2000ih onda su mnogo vece pare u pitanju. Znaci - isplati se!

ako ce se lazemo

pre 6 godina

Toga kod nas niti je bilo, niti ga ima, niti ce ga ikad biti! Auta sto bi prodajemo su samo matore svabice vozile do pijace i nazad! Tako mi auto dilerske casti!

Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime

pre 6 godina

42 saucesnika, 37 godina to je po 10 mjeseci po osobi, sto znaci neko 2 godine, neko slobodan. Ako su radili jos od pocetka 2000ih onda su mnogo vece pare u pitanju. Znaci - isplati se!

qwamo

pre 6 godina

Gledam oglase na mobile.de i nađem 10ak auta, najviše mercedesa e klase, 2010-2012g sa više od 450.000km a cena im je do 4500e. Taxy vozila, ali unutra ko nova, možete sami da vidite. I onda dođe neki naš diler, kupi 2-3,vrati kilometražu na 150.000km nalicka ih i proda za 10.000e. To je bre posao, a ne da se narod pati ovde i da postaje član stranke, da bi dobio posao za 300e,da digne kredit za kola i kupi jedan od tih (za manje para, naravno).

charlie

pre 6 godina

Razlika je u tome što su umanjivali vrednost (porez) na pravim polovnjacima (luksuzni,skupi,ispravni) za razliku od otpada koji se liferuje u Srbistan.

mare

pre 6 godina

I na Zapadu se šteluje kilometraža jer ima Turaka koji drže prodaju polovnih automobila. To teško može da se kontroliše. Najvažnije je da se opustite, pa Kubanci i dalje ćeraju one aute iz Batistinog vremena pre revolucije pa vozićemo i mi neke aute stare 10 godina šta nam teško.
Ko ima lovu neka uzme na kredit i miran je. Zapamtite ovo, najbolji auto je nov auto.

strsljen

pre 6 godina

Ovi nasi sverceri bi dobili br godina u robiji koliko prosek pise na instrument tabli, znaci 147000. A da, jos da smo normalna drzava...

Paul Kersey

pre 6 godina

ovo za leksus,mora da se sam izlajao,inace da smanjio i 150 hiljada nebi se primetilo;)
(samo posteno, 20. mart 2018 20:45)

U pravu si, Lexus i nov izgleda kao da je star 5 godina. No, ti nisi nikad ni seo u neki da bi to znao.

alienware

pre 6 godina

U pitanju je prevara.Da vam neko isplati u falsifikovanim evrima,proda kucu ili tudji stan..isto.Mada se to u Srbiji ne kaznjava.Zena izgubila stan zbog prevaranta skoro u Bg,lopov uzeo od banke 140,000 evra a ona duzna i uzela banka stan.Vracanje kilometraze niko i obraca paznju,sasvim normalno .Kupili skoro nov audi,bmw star 10 godina sa 100,000 km ... za dzabe.Kako da ne.

C i n i k

pre 6 godina

Naravno da je prevara, ne bi bilo lose da se i nase vlasti pozabave ovim problemom. Mi svi znamo da je vracena km na 9 od 10 uvezenih auta.Taj jedan kome mozda nije vracena km je slupani ili osteceni auto kojeg ovde nasi limari potom dovode u stanje da bude ko "iz fabrike"...
Ne verujem da je neki problem da se prevara dokaze samo je pitanje strucnosti i volje.

matori

pre 6 godina

@ Hahahaha.Kolega kupio auto 2014 godiste.189000 km presao.A na mom autu 2003 pise 210000 km.Komendija.
(Strokavi mozak, 20. mart 2018 21:20)

uglavnom je komendija...
ali ja imam auto 1998. godište sa stvarnih 225000 km. benzin - gas. gas sam ja stavio. doduše, sada je dosta " potrošen" u enterijeru, jer služi i za neke poslove, ali kada je kupljen, imao je 68000 i nije još bio urađen veliki servis. nedavno kada je majstor menjao neke delove, nije mogao da veruje da su fabrički...

Swedenonline

pre 6 godina

Саб са 100.000 изгледа као нов... Довољно о Сабу!
(Перица, 20. mart 2018 20:31)

Znam da naš pravopis ne podnosi duple vokale ali "reč" nije naša te se piše u originalu, jer srbizacija uništava originalnost. S.A.A.B (Svenska Aeroplane AB - el Švedska aviokompanija D.O.O.). Kad ukradeš slovo to više nije to što je bilo.

JAZZ

pre 6 godina

@U pravu si, Lexus i nov izgleda kao da je star 5 godina. No, ti nisi nikad ni seo u neki da bi to znao.
(Paul Kersey, 20. mart 2018 20:58

Pomesao si nesrećni slučaju Lexus i Yugo.

Srdjan

pre 6 godina

Mi smo stvarno naporan narod što se tiče automobila, ne samo Srbi nego ceo Balkan svi bi da voze dobar auto, da je malo prešao i da jeftin.Pa to nema gospodo ne postoji ne možeš u Nemačkoj da kupiš auto sa pravih 80000km auto star 10 god ili više da ga onda uvezeš u Srbiju i da zaradiš ustvari može onda bi taj auto koštao duplo više i ne bi ga niko kupio.Ja uvezem auto sa pravih 250000km ne menjam kilometražu i imam svu dokumentaciju i onda dođe neko kaže e ima u Novom Sadu sa 120000km a auto ima 15 godina i šta više da pričam naši ljudi jednostavno vole da ih lažu.

Nislija.

pre 6 godina

Slusam skoro nekol'ko kolega kako listaju oglase i citiram: "Uuuu dobar Clio, 2005.... ko nov izgleda... za male pare... nego mnogo bre preso! 205000 km!". Jaoooo zemljo otvori se! Pa normalno bre da ce da vracaju kilometrazu kad ovakvih ima kol'ko 'oces. Evo, opet sam se iznervirao
(Marjan, 21. mart 2018 08:19)
Imam Peugeot 207 star 10 godina koji je kupljen NOV. Posle 10 godina presao je 47 000km i izgleda kao nov. Vozen po relativno malom gradu i kracim relacijama. Naravno da je ovo retkost,ali nije i nemoguce.

Siki

pre 6 godina

Kod nas na placevima je 99% auta sa vracenom kilomentrazom. Zato sam ja uvezao iz Danske auto sa pravih 125.000km, sve proverio u ovlascenom servisu. Itekako je moguce naci auto star 10god sa oko 100.000km, jer u bogatim zemljama je to nekad bio i drugi ili treci auto u porodici ali takvi automobili drze cenu i nisu isplativi nasim matrapazima.

nema deda mraza

pre 6 godina

ma briga me za kilometrazu.
problem je sto udbina mafija drzi cenu za polovnjake stare 15g

traziti preko 1.500e za takve je bezobrazluk

Marjan

pre 6 godina

Slusam skoro nekol'ko kolega kako listaju oglase i citiram: "Uuuu dobar Clio, 2005.... ko nov izgleda... za male pare... nego mnogo bre preso! 205000 km!". Jaoooo zemljo otvori se! Pa normalno bre da ce da vracaju kilometrazu kad ovakvih ima kol'ko 'oces. Evo, opet sam se iznervirao

Mirko

pre 6 godina

Gledam oglase na mobile.de i nađem 10ak auta, najviše mercedesa e klase, 2010-2012g sa više od 450.000km a cena im je do 4500e. Taxy vozila, ali unutra ko nova, možete sami da vidite. I onda dođe neki naš diler, kupi 2-3,vrati kilometražu na 150.000km nalicka ih i proda za 10.000e. To je bre posao, a ne da se narod pati ovde i da postaje član stranke, da bi dobio posao za 300e,da digne kredit za kola i kupi jedan od tih (za manje para, naravno).
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (qwamo, 20. mart 2018 22:29)

Dolaze u onoj ruznoj boji, ali u toj ceni ima lufta i da se ofarba i to kvalitetno i da se km prepolovi.

Malo prešao,baba ga vozila....

pre 6 godina

Kada bi se tako kod nas zakon sprovodio bila bi aktuelna ona Gavrila Milentijevića komandira policijske stanice Gornje Polje :"Prave onolike školetine a zatvori-ovolicni"......u zatvorima bi kreveti bili na četiri sprata,čak i po kupatilima i špajzima,puni ovih poštenih trgovaca automobilima......

dje ti je papiric

pre 6 godina

Jedan moj drugar vozi Punta 2002god, i pre nekoliko godina je grom udario, sad nisam siguran u auto ili u neposrednoj blizini i poremetio i spržio pola stvari na kolima i pritom kilometaražu na satu vratio na nulu. Sad razmišljam da li da ga prijavim... :D

Mikas

pre 6 godina

Moj Hyundai, kupljen u Junu 2017 nov vec ima 70000 na satu. Vozen samo od Beograda do Atine i nazad (skoro svake nedelje).
Da vratim sat na 10000 ne bi se primetilo.

Booorra

pre 6 godina

Kod nas je jako mali procenat automobila koji su presli vise od 200k bez obzira odakle su stigli.Nasi uvoznici uvoze samo pravu stvar,prodaju je jeftino i pre toga urade jos i veliki servis.Svaki automobil je kao nov sa garancijom na predjene km.A kupac uvek ubedjen da je bas njegov automobil presao toliko koliko pise jer je super ocuvan.Licno ja nalazio takve automobile koji su stigli iz Ita.Na satu 189k,a presao 570k itd...Kada bi oni prodali,a neko kupio auto na kom pise 570k?! Ovako 189k i srecni i kupac i prodavac.

kako da ne

pre 6 godina

@Mare
Kako gde! Kazu da se pojavilo u Nemackoj zbog Turaka, ali jure ih dosta. U Švajcarskoj toga nema, kazne su zestoke, a naravno na svakom tehnickom ti se zapisuje kilometraza. Ima uredjaj i samo ga nasloni prema tabli i vidi da li je radjena kilometraza. To znaju da rade cak i pri nekom udesu, ‘ajde kada smo vec tu’. Zato su barem i za sada Švajcarski polovnjaci najtrazeniji, cak i Nemci vole da kupe polovnjak iz Švajcarske. Ovde u CH odavno na to gledaju kao na kriminal i obmanu, sto i jeste. Zato na plačevima imate Mercedese, Bmw, Audi i ostale stare 10-tak godina sa 300-400.000 km na satu, vidjam dosta Bugarskih i Srpskih kamiona koji dolaze tu i uzimaju automobile. To se tu natovari, vozi se u Srbiji, Bugarsku, Bosnu i tamo im se kilometraza smanjuje na 130-140.000km i prodaju za veće pare. Ljudi me pitaju tako za neki auto do 10 godina star za ‘male pare’, ne mogu ljudima da objasnim da su za male pare takvi automobili ubili preko 300-400.000, jer ovde auto sa 130-140.000km je dosta skuplji nego u Srbiji sa tom kilometrazom, sami znate zasto. Gledao neki oglas Audi A4 2006-to 2.0tdi u Srbiji sa predjenih 200.000, jos navodi ‘Nov’, ‘švajcarac’, prodaje ga za 8.400, hahaha, ovde su sa tom km oko 5.500. Ovde su takvi sa 120-130.000 oko 10-11.000. Pozz

Cobra

pre 6 godina

Svake godine na tehničkom pregledu, upišu kilometražu u reg.list. Dakle za svaki auto se zna koliko je prešao, nego se neko ovde pravi lud. Stavi to na internet, pa nema laži, nema prevare.

niks problem

pre 6 godina

istina je da i ima svasta,ali ljudi,ako niste sposobni sami prepoznati uredan auto platite iskusnom i postenom majstoru 100 evra da podje s vama,pa i da ne kupite taj auto opet ste si ustedeli mnogo toga..evo recimo ovde u svici,sto se tice same kilometraze i necete puno pogresiti, ali sto se tice samog stanja to je vec druga prica..po meni,kad su polovnjaci u pitanju,nikad ne treba birati gastarbajterske nego radje neki pouzdan a mozda manje atraktivan penzionerski model,oni obicno imaju tu i tamo par laksih ogrebotina ali su zato uredno odrzavani i nemaju bas neku veliku kilometrazu,jedanko tako i bolje limuzine koje se ovde voze kao drugi auto,tako da...

s.nikolić, austrija

pre 6 godina

Pitanje za ove što spominju babu i vožnju do pijace ,frizera ili drugarice:
Ko je tu veća budala ?
Onaj ko poveruje u tu priču i na osnovu te priče kupi auto , ili ovaj što plasira tu priču i na osnovu te laži proda auto za veću sumu od realne !!

Nemci i Austrijanci za autoprodavce bez ovlašćenog servisa obicno kažu šoder ili šrot autoprodavci ! Šrot je nemačka reč za metalni otpad !

Svako ko danas kupi polovan auto bez pratećih papira i bez da auto odveze na test kod auto-moto drustva je u najmanju ruku naivna osoba , pa makar taj auto koštao samo 2000-3000 evra !

Dva spreja , jedan za plastiku a drugi za poliranje kao i doza smese ili sprej za zaštitu poda nekad budu plaćeni i do 1000 evra , a nekad je dovoljno da auto bude samo opran i da "sija" kao nov
!!
Danas je teško naći auto koji je u proseku prešao manje od 10 000 km. po godini korišćenja , kao i da je deset godina vožen od istog vlasnika !

Takva auta uz pratece papire o redovnom servisiranju - održavanju kao i o menjanju određenih vitalnih delova koštaju , a i VREDE , 10-20% više od ostalih , pa onda ko voli nek izvoli !

Ledilo21

pre 6 godina

Burazer skoro uzeo A klasu 2003 godište u Holandiji,na satu 370.000 a čovek (Holandjanin)na placu kaže da je auto prešao preko 500.000 ali prethodni vlasnik mu spustio kilometražu... a auto kao nov,bukvalno... toga ima svuda...

mozaks

pre 6 godina

ja sam.kupio.auto,sa originalnom.km,i.naravno da je razlika.u odrzavanju ogromna,ko nebo i zemlja..
ovi.sto.menjaju km kod nas,kad bi ih kaznjavali kao strance..nebi ni jedan vise video bela dana iz zatvora osim.sa slike na.zidu
naravno..nekad i nama samima to zatreba menjanje km,ali to je vec do same kulture samog naroda!

rog

pre 6 godina

Moja zena je presla,sa skodom fabiom 1.4tdi,11.000 km od oktobra 2015 do danas. Tako da nije bas uvek mala kilometraza na starijim vozilima lazirana....
(markobg, 21. mart 2018 23:52)

Naravno da nije, ali ti posle treba da prodas auto sa pravih predjenih 100.000km po vrlo slicnoj ceni kao isti takvi uvezeni koji su presli 300.000km jer kupac insistira da je to cena.

Pedja

pre 6 godina

Za njih bi onako ljudi rekli, pošten svet, čovek je pošten neće da te zezne i slično....
EEEE srbijo, međ' šljivama i svinjama

ls

pre 6 godina

@Strokavi mozak
Moj passat b5.5 ima 178000, 2001 godiste, lepo ocuvan, garaziran, kupio sam ga 2002 sa 54000 na satu. Do sada samo radjen servis i plocice menjane. Moze se naci stari auto sa pravom kilometrazom, a da nije 500000.

markobg

pre 6 godina

Moja zena je presla,sa skodom fabiom 1.4tdi,11.000 km od oktobra 2015 do danas. Tako da nije bas uvek mala kilometraza na starijim vozilima lazirana....

thanks

pre 6 godina

Hahahaha.Kolega kupio auto 2014 godiste.189000 km presao.A na mom autu 2003 pise 210000 km.Komendija.
(Strokavi mozak, 20. mart 2018 21:20)

ja sam uvezao 03. renoa, 2005. presao bio 33 hiljade. u nemackoj ga uzeo.. sada je na 88.

Cetnik

pre 6 godina

A sta mi imamo od toga da se npr. osude prodavci i da se kilometraza vise ne vraca, apsolutno nista. Kao da je bitno sta pise na satu. Niko nije vise glupav da poveruje da su automobili iz ranih 2000-ditih presli 147000, cast izuzecima, jer automobili sa malom kilometrazom i u inostranstvu kostaju par hiljada vise od prosecne cene. Valjda svi znaju da voze automobile sa predjenih od 500.000 - 1 milion kilometara. Ne vidim problem u kilometrazi vec u ispravnosti istih! Cist primer imam u passatu B7 sa predjenih 900.000 km a izgleda i vozi se kao da je nov!

Swedenonline

pre 6 godina

@Swedenonline 

AB nije D.O.O. vec Akcionarsko Drustvo - AD.
(Hm, 21. mart 2018 07:11)

Hvala na korekciji!!! (Akcie Bolag - je kod nas sa ogranicnom odgovornosti) , zbunjola sa Srbijom kao i obicno ;)
Inace si u pravu u direktnom prevodu.

dejan

pre 6 godina

samon svica za automobile.tamo su svi sa pravom kilometrazom.za zadnjih 20 god 3 auto iz svice vozim i samo vozim nema sta da diram i menjam sve pise u knizici. sad vozim saaba kupljen pre godinu sa orig km od 178000 veliki servis je uradjenm prvi put na 133000 i rekli mi da ne diram do 260000.sad je na 205000 za samo sam dva puta promenio ulje.ja mnogo prelazim alineko ko vozi malop ovakav auto da vozim 5,6 god da ne pipne nista

pedja

pre 6 godina

Kod nas su ti sto znaju da vracaju sat velike i postovane face.Vise nego doktori. U gradu ih ima jedan ili nijedan a dr koliko hoces.

Swedenonline

pre 6 godina

Саб са 100.000 изгледа као нов... Довољно о Сабу!
(Перица, 20. mart 2018 20:31)

Znam da naš pravopis ne podnosi duple vokale ali "reč" nije naša te se piše u originalu, jer srbizacija uništava originalnost. S.A.A.B (Svenska Aeroplane AB - el Švedska aviokompanija D.O.O.). Kad ukradeš slovo to više nije to što je bilo.

Paul Kersey

pre 6 godina

ovo za leksus,mora da se sam izlajao,inace da smanjio i 150 hiljada nebi se primetilo;)
(samo posteno, 20. mart 2018 20:45)

U pravu si, Lexus i nov izgleda kao da je star 5 godina. No, ti nisi nikad ni seo u neki da bi to znao.

Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime

pre 6 godina

42 saucesnika, 37 godina to je po 10 mjeseci po osobi, sto znaci neko 2 godine, neko slobodan. Ako su radili jos od pocetka 2000ih onda su mnogo vece pare u pitanju. Znaci - isplati se!

matori

pre 6 godina

@ Hahahaha.Kolega kupio auto 2014 godiste.189000 km presao.A na mom autu 2003 pise 210000 km.Komendija.
(Strokavi mozak, 20. mart 2018 21:20)

uglavnom je komendija...
ali ja imam auto 1998. godište sa stvarnih 225000 km. benzin - gas. gas sam ja stavio. doduše, sada je dosta " potrošen" u enterijeru, jer služi i za neke poslove, ali kada je kupljen, imao je 68000 i nije još bio urađen veliki servis. nedavno kada je majstor menjao neke delove, nije mogao da veruje da su fabrički...

Cetnik

pre 6 godina

A sta mi imamo od toga da se npr. osude prodavci i da se kilometraza vise ne vraca, apsolutno nista. Kao da je bitno sta pise na satu. Niko nije vise glupav da poveruje da su automobili iz ranih 2000-ditih presli 147000, cast izuzecima, jer automobili sa malom kilometrazom i u inostranstvu kostaju par hiljada vise od prosecne cene. Valjda svi znaju da voze automobile sa predjenih od 500.000 - 1 milion kilometara. Ne vidim problem u kilometrazi vec u ispravnosti istih! Cist primer imam u passatu B7 sa predjenih 900.000 km a izgleda i vozi se kao da je nov!

charlie

pre 6 godina

Razlika je u tome što su umanjivali vrednost (porez) na pravim polovnjacima (luksuzni,skupi,ispravni) za razliku od otpada koji se liferuje u Srbistan.

qwamo

pre 6 godina

Gledam oglase na mobile.de i nađem 10ak auta, najviše mercedesa e klase, 2010-2012g sa više od 450.000km a cena im je do 4500e. Taxy vozila, ali unutra ko nova, možete sami da vidite. I onda dođe neki naš diler, kupi 2-3,vrati kilometražu na 150.000km nalicka ih i proda za 10.000e. To je bre posao, a ne da se narod pati ovde i da postaje član stranke, da bi dobio posao za 300e,da digne kredit za kola i kupi jedan od tih (za manje para, naravno).

mare

pre 6 godina

I na Zapadu se šteluje kilometraža jer ima Turaka koji drže prodaju polovnih automobila. To teško može da se kontroliše. Najvažnije je da se opustite, pa Kubanci i dalje ćeraju one aute iz Batistinog vremena pre revolucije pa vozićemo i mi neke aute stare 10 godina šta nam teško.
Ko ima lovu neka uzme na kredit i miran je. Zapamtite ovo, najbolji auto je nov auto.

ako ce se lazemo

pre 6 godina

Toga kod nas niti je bilo, niti ga ima, niti ce ga ikad biti! Auta sto bi prodajemo su samo matore svabice vozile do pijace i nazad! Tako mi auto dilerske casti!

C i n i k

pre 6 godina

Naravno da je prevara, ne bi bilo lose da se i nase vlasti pozabave ovim problemom. Mi svi znamo da je vracena km na 9 od 10 uvezenih auta.Taj jedan kome mozda nije vracena km je slupani ili osteceni auto kojeg ovde nasi limari potom dovode u stanje da bude ko "iz fabrike"...
Ne verujem da je neki problem da se prevara dokaze samo je pitanje strucnosti i volje.

alienware

pre 6 godina

U pitanju je prevara.Da vam neko isplati u falsifikovanim evrima,proda kucu ili tudji stan..isto.Mada se to u Srbiji ne kaznjava.Zena izgubila stan zbog prevaranta skoro u Bg,lopov uzeo od banke 140,000 evra a ona duzna i uzela banka stan.Vracanje kilometraze niko i obraca paznju,sasvim normalno .Kupili skoro nov audi,bmw star 10 godina sa 100,000 km ... za dzabe.Kako da ne.

JAZZ

pre 6 godina

@U pravu si, Lexus i nov izgleda kao da je star 5 godina. No, ti nisi nikad ni seo u neki da bi to znao.
(Paul Kersey, 20. mart 2018 20:58

Pomesao si nesrećni slučaju Lexus i Yugo.

dejan

pre 6 godina

samon svica za automobile.tamo su svi sa pravom kilometrazom.za zadnjih 20 god 3 auto iz svice vozim i samo vozim nema sta da diram i menjam sve pise u knizici. sad vozim saaba kupljen pre godinu sa orig km od 178000 veliki servis je uradjenm prvi put na 133000 i rekli mi da ne diram do 260000.sad je na 205000 za samo sam dva puta promenio ulje.ja mnogo prelazim alineko ko vozi malop ovakav auto da vozim 5,6 god da ne pipne nista

mozaks

pre 6 godina

ja sam.kupio.auto,sa originalnom.km,i.naravno da je razlika.u odrzavanju ogromna,ko nebo i zemlja..
ovi.sto.menjaju km kod nas,kad bi ih kaznjavali kao strance..nebi ni jedan vise video bela dana iz zatvora osim.sa slike na.zidu
naravno..nekad i nama samima to zatreba menjanje km,ali to je vec do same kulture samog naroda!

Marjan

pre 6 godina

Slusam skoro nekol'ko kolega kako listaju oglase i citiram: "Uuuu dobar Clio, 2005.... ko nov izgleda... za male pare... nego mnogo bre preso! 205000 km!". Jaoooo zemljo otvori se! Pa normalno bre da ce da vracaju kilometrazu kad ovakvih ima kol'ko 'oces. Evo, opet sam se iznervirao

markobg

pre 6 godina

Moja zena je presla,sa skodom fabiom 1.4tdi,11.000 km od oktobra 2015 do danas. Tako da nije bas uvek mala kilometraza na starijim vozilima lazirana....

Mikas

pre 6 godina

Moj Hyundai, kupljen u Junu 2017 nov vec ima 70000 na satu. Vozen samo od Beograda do Atine i nazad (skoro svake nedelje).
Da vratim sat na 10000 ne bi se primetilo.

nema deda mraza

pre 6 godina

ma briga me za kilometrazu.
problem je sto udbina mafija drzi cenu za polovnjake stare 15g

traziti preko 1.500e za takve je bezobrazluk

Nislija.

pre 6 godina

Slusam skoro nekol'ko kolega kako listaju oglase i citiram: "Uuuu dobar Clio, 2005.... ko nov izgleda... za male pare... nego mnogo bre preso! 205000 km!". Jaoooo zemljo otvori se! Pa normalno bre da ce da vracaju kilometrazu kad ovakvih ima kol'ko 'oces. Evo, opet sam se iznervirao
(Marjan, 21. mart 2018 08:19)
Imam Peugeot 207 star 10 godina koji je kupljen NOV. Posle 10 godina presao je 47 000km i izgleda kao nov. Vozen po relativno malom gradu i kracim relacijama. Naravno da je ovo retkost,ali nije i nemoguce.

strsljen

pre 6 godina

Ovi nasi sverceri bi dobili br godina u robiji koliko prosek pise na instrument tabli, znaci 147000. A da, jos da smo normalna drzava...

ls

pre 6 godina

@Strokavi mozak
Moj passat b5.5 ima 178000, 2001 godiste, lepo ocuvan, garaziran, kupio sam ga 2002 sa 54000 na satu. Do sada samo radjen servis i plocice menjane. Moze se naci stari auto sa pravom kilometrazom, a da nije 500000.

Pedja

pre 6 godina

Za njih bi onako ljudi rekli, pošten svet, čovek je pošten neće da te zezne i slično....
EEEE srbijo, međ' šljivama i svinjama

kako da ne

pre 6 godina

@Mare
Kako gde! Kazu da se pojavilo u Nemackoj zbog Turaka, ali jure ih dosta. U Švajcarskoj toga nema, kazne su zestoke, a naravno na svakom tehnickom ti se zapisuje kilometraza. Ima uredjaj i samo ga nasloni prema tabli i vidi da li je radjena kilometraza. To znaju da rade cak i pri nekom udesu, ‘ajde kada smo vec tu’. Zato su barem i za sada Švajcarski polovnjaci najtrazeniji, cak i Nemci vole da kupe polovnjak iz Švajcarske. Ovde u CH odavno na to gledaju kao na kriminal i obmanu, sto i jeste. Zato na plačevima imate Mercedese, Bmw, Audi i ostale stare 10-tak godina sa 300-400.000 km na satu, vidjam dosta Bugarskih i Srpskih kamiona koji dolaze tu i uzimaju automobile. To se tu natovari, vozi se u Srbiji, Bugarsku, Bosnu i tamo im se kilometraza smanjuje na 130-140.000km i prodaju za veće pare. Ljudi me pitaju tako za neki auto do 10 godina star za ‘male pare’, ne mogu ljudima da objasnim da su za male pare takvi automobili ubili preko 300-400.000, jer ovde auto sa 130-140.000km je dosta skuplji nego u Srbiji sa tom kilometrazom, sami znate zasto. Gledao neki oglas Audi A4 2006-to 2.0tdi u Srbiji sa predjenih 200.000, jos navodi ‘Nov’, ‘švajcarac’, prodaje ga za 8.400, hahaha, ovde su sa tom km oko 5.500. Ovde su takvi sa 120-130.000 oko 10-11.000. Pozz

niks problem

pre 6 godina

istina je da i ima svasta,ali ljudi,ako niste sposobni sami prepoznati uredan auto platite iskusnom i postenom majstoru 100 evra da podje s vama,pa i da ne kupite taj auto opet ste si ustedeli mnogo toga..evo recimo ovde u svici,sto se tice same kilometraze i necete puno pogresiti, ali sto se tice samog stanja to je vec druga prica..po meni,kad su polovnjaci u pitanju,nikad ne treba birati gastarbajterske nego radje neki pouzdan a mozda manje atraktivan penzionerski model,oni obicno imaju tu i tamo par laksih ogrebotina ali su zato uredno odrzavani i nemaju bas neku veliku kilometrazu,jedanko tako i bolje limuzine koje se ovde voze kao drugi auto,tako da...

Booorra

pre 6 godina

Kod nas je jako mali procenat automobila koji su presli vise od 200k bez obzira odakle su stigli.Nasi uvoznici uvoze samo pravu stvar,prodaju je jeftino i pre toga urade jos i veliki servis.Svaki automobil je kao nov sa garancijom na predjene km.A kupac uvek ubedjen da je bas njegov automobil presao toliko koliko pise jer je super ocuvan.Licno ja nalazio takve automobile koji su stigli iz Ita.Na satu 189k,a presao 570k itd...Kada bi oni prodali,a neko kupio auto na kom pise 570k?! Ovako 189k i srecni i kupac i prodavac.

Siki

pre 6 godina

Kod nas na placevima je 99% auta sa vracenom kilomentrazom. Zato sam ja uvezao iz Danske auto sa pravih 125.000km, sve proverio u ovlascenom servisu. Itekako je moguce naci auto star 10god sa oko 100.000km, jer u bogatim zemljama je to nekad bio i drugi ili treci auto u porodici ali takvi automobili drze cenu i nisu isplativi nasim matrapazima.

pedja

pre 6 godina

Kod nas su ti sto znaju da vracaju sat velike i postovane face.Vise nego doktori. U gradu ih ima jedan ili nijedan a dr koliko hoces.

s.nikolić, austrija

pre 6 godina

Pitanje za ove što spominju babu i vožnju do pijace ,frizera ili drugarice:
Ko je tu veća budala ?
Onaj ko poveruje u tu priču i na osnovu te priče kupi auto , ili ovaj što plasira tu priču i na osnovu te laži proda auto za veću sumu od realne !!

Nemci i Austrijanci za autoprodavce bez ovlašćenog servisa obicno kažu šoder ili šrot autoprodavci ! Šrot je nemačka reč za metalni otpad !

Svako ko danas kupi polovan auto bez pratećih papira i bez da auto odveze na test kod auto-moto drustva je u najmanju ruku naivna osoba , pa makar taj auto koštao samo 2000-3000 evra !

Dva spreja , jedan za plastiku a drugi za poliranje kao i doza smese ili sprej za zaštitu poda nekad budu plaćeni i do 1000 evra , a nekad je dovoljno da auto bude samo opran i da "sija" kao nov
!!
Danas je teško naći auto koji je u proseku prešao manje od 10 000 km. po godini korišćenja , kao i da je deset godina vožen od istog vlasnika !

Takva auta uz pratece papire o redovnom servisiranju - održavanju kao i o menjanju određenih vitalnih delova koštaju , a i VREDE , 10-20% više od ostalih , pa onda ko voli nek izvoli !

Mirko

pre 6 godina

Gledam oglase na mobile.de i nađem 10ak auta, najviše mercedesa e klase, 2010-2012g sa više od 450.000km a cena im je do 4500e. Taxy vozila, ali unutra ko nova, možete sami da vidite. I onda dođe neki naš diler, kupi 2-3,vrati kilometražu na 150.000km nalicka ih i proda za 10.000e. To je bre posao, a ne da se narod pati ovde i da postaje član stranke, da bi dobio posao za 300e,da digne kredit za kola i kupi jedan od tih (za manje para, naravno).
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (qwamo, 20. mart 2018 22:29)

Dolaze u onoj ruznoj boji, ali u toj ceni ima lufta i da se ofarba i to kvalitetno i da se km prepolovi.

Cobra

pre 6 godina

Svake godine na tehničkom pregledu, upišu kilometražu u reg.list. Dakle za svaki auto se zna koliko je prešao, nego se neko ovde pravi lud. Stavi to na internet, pa nema laži, nema prevare.

thanks

pre 6 godina

Hahahaha.Kolega kupio auto 2014 godiste.189000 km presao.A na mom autu 2003 pise 210000 km.Komendija.
(Strokavi mozak, 20. mart 2018 21:20)

ja sam uvezao 03. renoa, 2005. presao bio 33 hiljade. u nemackoj ga uzeo.. sada je na 88.

dje ti je papiric

pre 6 godina

Jedan moj drugar vozi Punta 2002god, i pre nekoliko godina je grom udario, sad nisam siguran u auto ili u neposrednoj blizini i poremetio i spržio pola stvari na kolima i pritom kilometaražu na satu vratio na nulu. Sad razmišljam da li da ga prijavim... :D

Srdjan

pre 6 godina

Mi smo stvarno naporan narod što se tiče automobila, ne samo Srbi nego ceo Balkan svi bi da voze dobar auto, da je malo prešao i da jeftin.Pa to nema gospodo ne postoji ne možeš u Nemačkoj da kupiš auto sa pravih 80000km auto star 10 god ili više da ga onda uvezeš u Srbiju i da zaradiš ustvari može onda bi taj auto koštao duplo više i ne bi ga niko kupio.Ja uvezem auto sa pravih 250000km ne menjam kilometražu i imam svu dokumentaciju i onda dođe neko kaže e ima u Novom Sadu sa 120000km a auto ima 15 godina i šta više da pričam naši ljudi jednostavno vole da ih lažu.

Ledilo21

pre 6 godina

Burazer skoro uzeo A klasu 2003 godište u Holandiji,na satu 370.000 a čovek (Holandjanin)na placu kaže da je auto prešao preko 500.000 ali prethodni vlasnik mu spustio kilometražu... a auto kao nov,bukvalno... toga ima svuda...

Malo prešao,baba ga vozila....

pre 6 godina

Kada bi se tako kod nas zakon sprovodio bila bi aktuelna ona Gavrila Milentijevića komandira policijske stanice Gornje Polje :"Prave onolike školetine a zatvori-ovolicni"......u zatvorima bi kreveti bili na četiri sprata,čak i po kupatilima i špajzima,puni ovih poštenih trgovaca automobilima......

Swedenonline

pre 6 godina

@Swedenonline 

AB nije D.O.O. vec Akcionarsko Drustvo - AD.
(Hm, 21. mart 2018 07:11)

Hvala na korekciji!!! (Akcie Bolag - je kod nas sa ogranicnom odgovornosti) , zbunjola sa Srbijom kao i obicno ;)
Inace si u pravu u direktnom prevodu.

rog

pre 6 godina

Moja zena je presla,sa skodom fabiom 1.4tdi,11.000 km od oktobra 2015 do danas. Tako da nije bas uvek mala kilometraza na starijim vozilima lazirana....
(markobg, 21. mart 2018 23:52)

Naravno da nije, ali ti posle treba da prodas auto sa pravih predjenih 100.000km po vrlo slicnoj ceni kao isti takvi uvezeni koji su presli 300.000km jer kupac insistira da je to cena.