Test: Mazda 6 CD175 A/T Revolution Top

Dok ne stigne nova Mazda 6, dobili smo priliku da testiramo najbolje opremljenu aktuelnu verziju sa najjačim dizel motorom i automatskim menjačem.

Pošaljite komentar
  1. @ (N, 19. mart 2018 05:22)

    i ja kad bih otišao u inostranstvo verovatno bih isto uradio.
    pošto ne bih mogao kupiti nov auto kupio bih neki star do tri godine.
    to što tebi nije jasno zašto sve manje ljudi kupuje vw i slične nemce ne znači da su drugi botovi.
    možda si ti bot
    (pop, 5. april 2018 14:24)

    # Link komentara

  2. Prelepa :-)
    (116, 23. mart 2018 22:34)

    # Link komentara

  3. Ja sam vozio trojku, odlican auto, ali manje bitnio, htjedoh da prokomentarisem sledece: da li je do mene ili jos neko primjecuje dosta vrlo slicnih komentara "vozaca" iz Hrvatske, USA, Svedske, Emirata, Dubaia? Svi kupili godinu star auto sa malo predjenih kilometara i slicno? Mazda botovi?
    (N, 19. mart 2018 05:22)

    # Link komentara

  4. Mazda 6 je u klasi Forda Mondeoa,Opel Ingsignija,VW Pasat...
    Sto se tice dizajna kida sve,mada nova ingsignija nije ruzan auto.
    Kvalitet enterijera po meni korak ispod Pasata.
    Mehanicki je korak ispred svih jer Sky Activ tehnologija se zasniva na jednostavnoscu i pouzdanoscu.
    Al kad budete je videli uzivo,znacete sta ce te kupiti...
    (Zox, 15. mart 2018 19:18)

    # Link komentara

  5. Mazda samo benzin. Ima da traje duze nego vlasnik.
     (duki, 14. mart 2018 22:58)

    # Link komentara

  6. zar nije za 2018 izašao restilizovani model? spolja je blago doteran (mada je lep u svakom slučaju) dok je najveće promene doživeo enterijer koji barem na slikama izgleda vrlo moderno i kvalitetno

    [link]
    [link]
    (Eldorado, 13. mart 2018 20:27)

    # Link komentara

  7. Zivim u Svedskoj i 2014-te godine sam kupio Mazdu 6 kombi 2,2 dizel sa 150 konja, manuelni 6-brzinac. Auto sa lagera 2013-to godiste, dakle godinu dana star al garancija vazila od dana preuzimanja. Metalik bela boja (Snowflake white pearl), osnovni paket al ipak dosta bogat: 2-zonska klima, senzor za kisu, automatska svetala, paljenje bez kljuca itd. Fale kozna sedista i senzor za parkiranje. Auto sam platio 21500 evrica prevedeno sa svedskih kruna.
    U Svedskoj ima 3 godine fabricku garanciju i jos sedam godina (ili do 150.000 km) produzene garancije koja pokriva motor, transmisiju, hladnjak, servo, klimu, i jos ponesto, sve ono sto odvaljuje kucni budzet kad se pokvari. Ja moj vozim 4 godine i jedini problem sam imao je pokvaren DPF senzor, zamenjen u garantnom roku. Auto po onboard kompjuteru trosi 5,6 l/100 km.
    Auto lezi ko po sinama, dizel sa duplim turbom vuce ko lokomotiva, dizajn mu je predivam, uvek mi nabaci osmeh na lice kad mu prilazim. Udoban na duzim putovanjima, dovoljno prostran za cetvoroclanu porodicu. Jedina mana zvucna izolacija koja na skandinavskom grubom asfaltu nije dovoljna.
    Ovde u Svedskoj Mazda 6 je pozicionirana u klasi sa Pasatom, dakle ispod BMW-a i Mercedesa. Za novac koji sam ulozio mogao sam uzeti Golfa ali naravno slozicete se da se ne mogu porediti. Isto tako pouzdanost Japanaca je jos uvek dosta bolja od Nemaca. Ukratko, dosta sam zadovoljan za mojom kupovinom, i preporucujem Mazdu 6, naravno za pravu cenu.
    (Iggy, 13. mart 2018 13:38)

    # Link komentara

  8. bojan@
    ta mazda koju želiš na auto putu pri brzini od 130-150 km\h isto troši kao i svaki drugi auto. Nešto para,koji poen i možda malo bez dozvole ?
     (cogito ergo..., 13. mart 2018 12:10)

    # Link komentara

  9. (NIKOLA, 13. mart 2018 09:42)

    Sve je stvar kompromisa i šta nekom treba :)

    Naprimer X-trail je plastidzonjer u kabini u poređenju sa 6icom, Mazda je unutra mnogo finija što se tiče materijala i mehaničkih kontrola a vožnja je mnogo kvalitetnija i tiša.

    Naravno nekome kome treba volumen u gepeku ili ne može da se spusti da sedne u auto SUV polusrednje veličine kao X-trail je sasvim logičan izbor.
    (mali, 13. mart 2018 11:49)

    # Link komentara

  10. @IvanZG
    jel ti to pričaš iz ličnog iskustva,ili suvi podaci sa neta ?
    (markos, 13. mart 2018 11:23)

    # Link komentara

  11. Na displeju jasno piše da je za predjenih 1434 km, prosečno trošio 8,9 litara dizela! Ovo je potpuno nov i savršeno ispravan automobil, kako onda da svi vaši stari po 15 godina JTD, TDI, HDI, DCI, troše po gradu 5,2l? Ne zna se ko više laže, proizvodjač kad postavi potrošnju u karakteristikama, ili vlasnik koji ga kupi!
    (nagard, 12. mart 2018 19:27)
    _________
    Tacno tako, ljudi uvek kazu nizu potrosnju nego sto jeste
    ali i jos nesto
    gradska voznja je vrlo "raznovrsna"
    moj primer
    vozim djulijeti 2.0 jtd 170hp
    ako uhvatim zeleni talas onda moze da trosi oko 6l
    ALI ako upadnem u guzvu stani kreni e onda ide i do 10L potrosnja.
    Tako da vecina njih govori o gradskoj potrosnji ali u zelenom talasu semafora a u crvenom e to nece
     (LaleGator, 13. mart 2018 11:08)

    # Link komentara

  12. Bojan@

    Nema skoro nikakve razlike u potrošnji na autocesti između G145 i G165 motora.
    Razlika se vidi jedino kada ga potjeraš preko 4500 okretaja. Razlika je i to relativno mala u ubrzanju.
    U gradu je motor G165 veći potrošač(0,5 litara u prosjeku) i stvarno ne vidim potrebu nabave jačeg motora jer ima i veću nabavnu cijenu.
    Zbog velike elastičnosti motora nema se nikada utisak podmotoriziranosti tj. preslabog motora.
    (Ivan ZG, 13. mart 2018 10:14)

    # Link komentara

  13. Prelep i kvalitetan auto a pogrešna kupovina.To nije baš auto koji se kupuje na izgled što kažu za svoju dušu već porodična limuzina gde treba imati u vidu još neke detalje.Evo npr za ovaj novac uhvatite na popustu X-trail 2.0 dizel 4X4 177 konja u ful opremi sve sa panorama krovom i dobijete komforniji,sa ozbiljnim gepekom auto SUV koji drži cenu,sa dužom garancijom,manjom registracijom,boljom servisno prodajnom mrežom a još da se doda preglednost,lakši ulazak i nema više ivičnjaka,trotoara itd.PS.ovaj dizel je kod nas šampion po padu cene i to male kilometraže,prvi vlasnici stari 3-4 godine a jedva ih se otarase za pola cene.
    (NIKOLA, 13. mart 2018 09:42)

    # Link komentara

  14. (konfucije, 12. mart 2018 11:25)

    Ima najjači obrtni momenat u klasi što je bitnije od broja konja kod malih dizela. Potrošnja je realna s'obzirom da je automatik na 19icama. Takvu istu potrošnju imaju i BMW 3ka i Audi A4 u identičnoj opremi a manjih su gabarita.

    Iz nekog razloga Mazda neće da ponudi 2.5Turbo benzinca umesto atmosferca u evropi na najnovijem modelu. Moj savet svima je da kupe model za 2018u ako mogu da čekaju, taj je još više Premium model u odnosu na ovaj i motori su mu dostelovani da budu još efikasniji.
    (magelan, 13. mart 2018 09:20)

    # Link komentara

  15. Auto je brutalan, ko kaze drugacije jednostavno nije iskren
    (desha, 12. mart 2018 21:28)

    Sve se važi ali dok ne prolupa lager na četvrtom klipu, taj problem iskreno zahteva mnogo evrića.
    Zato hvali selo ali drži se grada.
     (bobo mk, 13. mart 2018 08:53)

    # Link komentara

  16. Zaista ovaj zasluzuje svaku pohvalu. Posedujem Mazdu 6 full option vec 3 godine i samo redovan servis. Doduse ne zivim u Srbiji, pa se drugaciji motori prave 2.5l 174hp skyactive motor je savrsen za uzivanje u voznji.
    U Srbiji nazalost nisam siguran koliko je isplativ zbog delova!? ?
    Srdacan pozdrav svi ljubiteljima Japanaca
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Bojme88, 12. mart 2018 18:36)

    8 godina ovde,nisu skupi delovi :)
    (milosh-nish, 13. mart 2018 04:41)

    # Link komentara

  17. Razmisljam se o 2.0 karavanu mazde 6 ali od redizajn 2015. godista.. ima li neko od vas iskustva kako trosi na autoputu pri 130-150 km/h? Ima li znacajnije razlike izmedju g145 i g165 modela?
    (Bojan, 12. mart 2018 22:22)

    # Link komentara

  18. Radim kao tocilac goriva.Imam preko deset god.radnog staza.Tocio sam u sve i svasta,mislim da samo u avione i tenkove nisam sipao.Prije par mjeseci musterija staje na pumpu,u momentu kada sam ugledao auto indigo plave boje,novi model mazda 6,rekao sam u sebi,ako ikada,ikada u zivotu budes imao priliku da kupis sebi novije auto,to ce biti mazda 6.
     (Mladen, 12. mart 2018 22:01)

    # Link komentara

  19. @Frajla
    Ako je iz 2015e, to je stari model. On na primer nema G vektoring i ima losiju izolaciju i kabinu. Upravo to je ono sto ovaj na testu ima jer je to ubaceno 2016/17.
     (henk.mudi, 12. mart 2018 21:38)

    # Link komentara

  20. Auto je brutalan, ko kaze drugacije jednostavno nije iskren
     (desha, 12. mart 2018 21:28)

    # Link komentara

  21. Kupis Mazdu 6 i vozis je u Srbiji, a ne treba ti ni alarm ni lavlja kandza ni zeder i parkiras je ispred zgrade.
     (Mike, 12. mart 2018 21:19)

    # Link komentara

  22. @nagard

    Ako te bas zanima koliko trosi jtd evo reci cu ti, do grcke i nazad 1 100 km, od toga 100 km medjugradska, gradska 55 litara, znaci 5 litara racunam sve na otvorenom , brzina od 120km do 140km, u prospektu pise 4,8 gradsku nisam nikad testirao ali mislim da nije ispod 8 a ne veca od 10, realno u prospektu pise, mislim 7,2.
     (ernesto che, 12. mart 2018 21:18)

    # Link komentara

  23. @frajla ukoliko sam razumeo poredis zf 8 stepeni menjac koji se nalazi u Bmw i kazes da je prednost na strani Mazdinog. Zf menjac koji sam imao licno da probam je jedan od najboljih u klasi i dobio je sve moguce pohvale i ugradjuje se U po jos neki OD manje poznatih brendoba: Alfa romeo Gulia i stelvio kao i u Audija , Aston Martina , Rolce Royce, Maseratija
    (davzvezda, 12. mart 2018 20:58)

    # Link komentara

  24. Dobri komentari na temu...umesto uobicajenog prepucavanja
     (radijator, 12. mart 2018 19:58)

    # Link komentara

  25. kralju zver na drumu ... imam mazdu 6 2014 amerika... udobnost i elegancija za 12 soma dolara druze :)... u srbiji oko 14k evra jeza
     (copetina, 12. mart 2018 19:52)

    # Link komentara

  26. Konfucije
    Kazes da je auto rastavljen na delove duplo skuplji od sastavljennog.
    Dokoni ljudi su racunali deo po deo cene nekih automobila i izracunali da bi na pr. Fiat Stilo izasao oko milion evra da se sastavi deo po deo. Glavna zarada fabrike su delovi, jer na novim kolima zaradu imaju samo dileri i drzava. Ove cene su totalno ludilo, jer ovakav auto n ebi smeo da kosta preko 25.000, pa da mu stave fapov motor.
    (kole, 12. mart 2018 19:43)

    # Link komentara

  27. Na displeju jasno piše da je za predjenih 1434 km, prosečno trošio 8,9 litara dizela! Ovo je potpuno nov i savršeno ispravan automobil, kako onda da svi vaši stari po 15 godina JTD, TDI, HDI, DCI, troše po gradu 5,2l? Ne zna se ko više laže, proizvodjač kad postavi potrošnju u karakteristikama, ili vlasnik koji ga kupi!
     (nagard, 12. mart 2018 19:27)

    # Link komentara

  28. Возио сам нову шестицу 2.5 скоро две године у емиратима. Ауто прелеп, удобан. Мотор није баш тако тих, завршна обрада онако. Али то је баш то за те паре. Верујем да су Немци у истој класи бољи али су зато и скупљи најмање 40%.
     (мерак, 12. mart 2018 19:27)

    # Link komentara

  29. Zaista ovaj zasluzuje svaku pohvalu. Posedujem Mazdu 6 full option vec 3 godine i samo redovan servis. Doduse ne zivim u Srbiji, pa se drugaciji motori prave 2.5l 174hp skyactive motor je savrsen za uzivanje u voznji.
    U Srbiji nazalost nisam siguran koliko je isplativ zbog delova!? ?
    Srdacan pozdrav svi ljubiteljima Japanaca
     (Bojme88, 12. mart 2018 18:36)

    # Link komentara

  30. Dizajn iz proslog veka
     (Nazalost Srbin, 12. mart 2018 18:08)

    # Link komentara

  31. Kakav auto! Dizajnerska bombona!:)))
     (Smuleco, 12. mart 2018 17:56)

    # Link komentara

  32. @ Table 1049, sto znaci da je registrovana pre ~2 godine (sada se uveliko stiglo do 1260 recimo ako ne i vise)...

    Stavice je na oglas 'test vozilo' samo 29,990 - usteda 4 hiljade!!

    a to sto je auto star 2+ godine, sto je do sad u njega selo minimum 100 ljudi...

    realno bi bilo da ga ponude za 19,900
    (znalats, 12. mart 2018 13:54)

    Table 1049 pre 2 godine? Ja sam registrovao nov auto pre skoro 2 godine (fali još 3 meseca) sa tablama 986. Tako da ovaj auto nema više od godinu dana... U Beogradu to ide jako brzno zahvaljujući lošem sistemu i nepoznavanju osnovne kombinatorike ljudi koji su to uvodili.
    (Nemanja, 12. mart 2018 17:53)

    # Link komentara

  33. Mazda se kupuje iskljucivo sa benzinskim motorima, dovidjenja i prijatno.
     (Milan, 12. mart 2018 17:44)

    # Link komentara

  34. @(Фрајла, 12. mart 2018 13:58)

    Ako je mitsubishi 90tih mogao da ima izolaciju na modelu Sigma kao nemacki automobili, a to je i dalje bolje od vecine automobila danas, ne vidim zasto ne bi mogli i ostali da urade dobru izolaciju. U auto industriji se mnogo kalkulise, cilj je zarada, sto veca zarada. Ako moze 5e da se ustedi negde, ustedece jer to pomnozis sa recimo milion automobila za par godina koliko se pravi odredjeni model i dobijes 5 miliona evra. Sve se to kalkulise prema ciljnoj grupi.
    (Hehe, 12. mart 2018 17:36)

    # Link komentara

  35. Veoma dobar automobil,prostran,udoban i pouzdan..Posto sam bio zainteresovan za kupovinu istog,nuđen mi je za 31000 €,u istoj opremi..U svakom salonu , i u odnosu na kataloge se moze izdejstvovati popust od 5-10%..tako i ovdje.
     (Syper, 12. mart 2018 17:01)

    # Link komentara

  36. Znajući kvalitet japanskih autmobila, kao i dizajn, atraktivnost, bogatstvo opreme - cena za najskuplji model nije previsoka. Poredeći ga sa nemačkim modelima može se reći da je odlična kupovina...
    (japanac, 12. mart 2018 17:01)

    # Link komentara

  37. Фрајла, 12. mart 2018 10:08)

    Odlicno si ti to uradio. Za dve godine 13300e u minus. Alal vera,ima se,moze se.
    (Miljenko Bobina, 12. mart 2018 16:40)

    # Link komentara

  38. Ovij sasiji mu treba 300 konja, Mazda je najbolja u svojoj klasi za upravljanje, ali molim dajte konje, iako tesko sa atmosfercima, al trebalo bi imati opciju za 2.0 turbo.
     (Toxic_PR, 12. mart 2018 15:02)

    # Link komentara

  39. Kupio sam ovaj auto nov 2014-te godine u Dubaiu i vozio 4 godine .... 2.5 benzin.Dobar auto,definitivno nije za sportsku voznju jer nema turbinu tako da je ovo pravi sedan veliki i prostran gepek i udoban za porodicu...
    (Tetka Novka 011, 12. mart 2018 14:51)

    # Link komentara

  40. @хенк муди одакле ти то да је то стара мазда? Ако си добро прочитао мој коментар, онда си прочитао дс јему питању потпуно иста мазда. Фејслифт модел број 2 или чак 3. Не сећам се колико су фејслифт избацили до 2015. Управо је ове године изашао и још један. Као што рекох, ако је моја рачуница добра, то је четврти редизајн. А мој је био трећи. Дакле, ниво изолације и потрошња нису на нивоу немачких конкурената. Ни један Јапанац не може да се упореди са њима када су ова два сегмента у питању. Али као што рекох, 420д је страшно разочарање. Мислим да ћу га ускоро заменити.
     (Фрајла, 12. mart 2018 13:58)

    # Link komentara

  41. Table 1049, sto znaci da je registrovana pre ~2 godine (sada se uveliko stiglo do 1260 recimo ako ne i vise)...

    Stavice je na oglas 'test vozilo' samo 29,990 - usteda 4 hiljade!!

    a to sto je auto star 2+ godine, sto je do sad u njega selo minimum 100 ljudi...

    realno bi bilo da ga ponude za 19,900
    (znalats, 12. mart 2018 13:54)

    # Link komentara

  42. Zar na bordu ne piše prosečna potrošnja 8,9 litara na oko 1.400 km ?

    Ne kažem da je to mnogo, ali, učinilo mi se sa fotografije da je napisan taj podatak.
    (mozak jedne kokoške ..., 12. mart 2018 13:46)

    # Link komentara

  43. Trenutno vozim CX5, a pre toga sam imao Mazdu 3 stvarno odlični automobili. Problem nastaje kada se dođe do servisa. Vrlo ružno iskustvo iz Novosadskog ovlašćenog servisa i samo zbog njih nikada više Mazda.
    (Igor, 12. mart 2018 09:34)

    Ako je to onaj isti koji malo "diluje" Mazdu, malo Ford, a malo estradne "talente", onda ovom postu poklanjam potpuno poverenje, dodatno sudeći po nekim parametrima beogradske filijale istog.. Inače, ovlašćeni prodavac i serviser za BG od mene ima punu preporuku, bar je tako bilo kad sam ja bio "u garanciji".
    Konačno, hvala komentatoru "Frajla", vrlo sam zainteresovan da konvertujem "ručni" u neki od Mazdinih modela sa automatikom, svako iskustvo na zadatu temu je dragoceno.. Btw, za ovu poslednju iteraciju šestice (kao i za trojku i za CX-5) fabrika naglašava znatan napredak po pitanju redukcije buke i šumova..
    (Dikh tu kava, 12. mart 2018 13:18)

    # Link komentara

  44. Auto je prelep, ali preskup.
    Nasi dileri i carinski propisi ubijaju proadju luskuznih japanskih limuzina.
    Ovakav auto, doduse 2.5 benzinac, u istoj ovoj opremi u USA kosta 30.000 $. Ovde je skoro 35.000 EUR.
    To sto su na lageru vozila iza 2016. je posledica samo toga ... Znaju ljudi sta valja, ali nece niko da placa nesto vise nego sto vredi samo zato sto je lepo. Najjace od svega je to sto, ce nasi prodavci jos da podignu cenu za nekih 2000 EUR za model koji dolazi... e tu tek nema logike ni na puskomet...

    Toyota Avensis, u istoj opremi je 25-26000 EUR...Nije lepa kao mazda, ali je jednako kvalitetna ako ne i kvalitetnija!
    (ZamaloKupac, 12. mart 2018 13:12)

    # Link komentara

  45. (konfucije, 12. mart 2018 11:32)

    Пријатељу, ти изгледа никада ниси возио неки добар БМВ.
    (E60 i F10 poslednjih 7 godina, 12. mart 2018 13:04)

    # Link komentara

  46. @Frajla
    Taj koji si vozio iz 2015e je stari model 6ice, ovde je upravo i poboljsana izolacija i obrada, kao i neke stvari vezane za dinamiku. Slazem se za potrosnju, nemoguce da ovoliko trosi, moja stara 6 ica benzin sa 147ks trosi na 120kmh od 6.5 do 7.5, zavisno od vetra, ovaj dizel sigurno trosi litar manje. U svakom slucaju, najpozeljniji auto u klasi.
     (henk.mudi, 12. mart 2018 13:02)

    # Link komentara

  47. Vozim ovaj auto i prezadovoljan sam. Od opreme ima i više nego što vam treba (matriks led svetla, grejanje sedišta pozadi, sistem za održavanje automobila u voznoj traci, zadnji radar prilikom isparkiravanja itd). Kombinovana potrošnja je oko 7 litara. Završna obrada nije kao kod Nemaca, slažem se, ali audi ili bmw sa ovom opremom košta neuporedivo više - tako da je odnos kvaliteta i cene kod Mazde fenomenalan. A po mom ličnom mišljenju - i dizajn je bolji.
    (mazda, 12. mart 2018 12:38)

    # Link komentara

  48. Vozio sam se u identičnoj pre dve nedelje. Fenomenalan automobil!
    (Hvala lepo. Molim lepo., 12. mart 2018 11:40)

    # Link komentara

  49. ljudi moraju da shvate da zivimo u potrosackom kapitalizmu i da fabrike zaradjuju ne samo od prodaje automobila vec od rezervnih delova..rastavljen na delove nov automobil je duplo skuplji nego isti taj sastavljen..njihov biznis je prodaja robe koja se kvari i onda skupe popravke a tu su nemci iz premijum segmenta tata mate..i bmw je tu najlosiji od svih..sve se pravi da se kvari i da kupujte i kupujete iznova..ljudi se loze na dimaniku voznje u bmw..pa kome to treba u limuzini koju sam kupio da vozim zenu i dvoje dece..kupio sam auto sa 4 vrata da sw udobno i sigurno vozim od tacke a do b a ne da mi prodaju sportske performanse u dizel autu..to je sve prevara
     (konfucije, 12. mart 2018 11:32)

    # Link komentara

  50. 7 lit na 120 je puno..sa 2200 kubika mazdini rivali su na preko 200 ks u dizelu..ovaj auto ima dobar obrtni momenat i malu tezinu ...izgleda lepo na oko ali auto bi mogao biti 20 ks jaci..verujem da se lepo vozi i da je udoban ali mogao je biti mnogo jaci
     (konfucije, 12. mart 2018 11:25)

    # Link komentara

  51. nedostatk auta je da nema pikslu i senzor za tecnost brisaca(sto nekada na putu stvarno moze da bude problem).potrosnja je jaca kod automatika inace isti model sa 175kw manuel trosi 6l pod svim opcijama..
     (ja, 12. mart 2018 11:08)

    # Link komentara

  52. Lepa je, bez dileme.

    Ali, dileri mazde u Srbiji na lageru još uvek imaju i novih vozila iz 2016. godine, svih modela.

    Šta nam to govori ?

    Da je svi hvale, ali, malo je ko hoće. Nešto kao "Hvali more, ali drž' se kopna" ...
    (mozak jedne kokoške ..., 12. mart 2018 10:59)

    # Link komentara

  53. @Boban

    Srbija.
     (Matori, 12. mart 2018 10:54)

    # Link komentara

  54. Ovo je možda zadnji model šestice koji će imati dizel motor.

    Nove verzije benzinskih motora revolucionarne koncepcije - samozapaljenja goriva već se naveliko testiraju tako da su čak neki auto novinari dobili priliku voziti ih. Motor 2.0 će razvijati oko 190 KS, imat će 30% veći okretni moment (dakle do čak 260 Nm) koji će biti vrlo položen i imat će 20% nižu potrošnju od sadašnjih. Raspon "štedljivih" okretaja ide do cca.2.500, a tak onda se vraća na klasični sistem paljenja svječicom. Zbog velikog okretnog momenta i brzine nešto preko 100 su još uvijek u "štedljivom" režimu vožnje. Prosjek potrošnje bi trebao biti oko 6,5 litara tako da tu nema velikog prostora za dizelaša.
    Inače, motor se slobodno vrti i preko 7.000 okretaja i u svim okretajima dobro vuče i nije bučan.
    Očekivana cijena je 1.000-1.500€ veća od sadašnjeg benzinca i time oko 1.000€ ispod sadašnjeg dizela.
    (Ivan ZG, 12. mart 2018 10:48)

    # Link komentara

  55. Sedam litara pri 120 kilometara je velika cifra, da ne kazem prevelika, pogotovo uzimajuci u obzir da je mala vozila ralativno mala, evropljani su i po 150 kg tezi, opet maksimalna snaga je na visokih 4500rpm, kod evropljana je na 4000rpm, a neki i na 3800 rpm, i to isporucuju vecu snagu, s druge strane lepo izgleda, verovatno je pouzdana, pocetna cena je vrlo prihvatljiva, ova za top verziju mozda je trebala biti malo niza, da dolazi taman do pocetne cene npr c clas, a4 ili serie 3 ali to je to otprilike, sve u svemu dobra ponuda.
     (ernesto che, 12. mart 2018 10:43)

    # Link komentara

  56. Имам тј имао је до пре месец дана. Има неке информације које нису тачне. Апсолутно исту мазду сам купио већ сада па скоро давне 2015- те године. У белој боји са аутоматским мењачем и у опреми револушн топ. Имала је 12.000 км на себи и уместо 43.000€ колико је заиста коштала ( а не 35.000€ ) успео сам да избоксујем попуст од 31.000€. Јер је стајала шест месеци и није било интересената. Оно што је заиста феноменално а то је аисин мењач са 6 брзине. Веома много места и страшно леп дизајн. Ауто није толико тих како се помиње у тексту. Нити је завршна обрада толико феноменална. Немци су ту за пола копља испред. Потрошња је мања него што је новинар поменуо. Креће се око 6 до 6,5Л. Продао сам је у фебруару са 93.000 км за 17.700€ и купио пре три недеље БМВ 420д Гранд купе 2016 годиште са 1.400 км у спорт опреми и икс драјвом. БМВ не може да се упореди са Маздом. Поготово ЗФ мењач не може са јапанским Аисином. Оно што јем код 420д боље је, изолација, потрошња ( 5 до 5,5л ) и завршна обрада. Остало је све али буквално све на страни Мазде. На 1.600 км упалио ми се ДПФ филтер. Када су били ови сметови, фарови једноставно малге!!!! БМВ каже дс је то нормално!!!! Ах да, морао сам на реглажу пре седам дана, тјј на 1.750 км! Уједно, БМВ препоручује да гуме морају имати некакву звездицу на себи јер је она направљена по њиховим стандардима. Одсуство те звездице, БМВ не гарантује за икс драјв тј може лако да се деси да се икс драјв поквари !!!!??? :)) Тотално сам разочаран пропелером. Ал тотално!
     (Фрајла, 12. mart 2018 10:08)

    # Link komentara

  57. Da li domaći uvoznik uvozi benzinca od 2.5L?
     (Aleksa, 12. mart 2018 09:51)

    # Link komentara

  58. Pored Mazdinih benzinskih motora, koji su više puta nagrađivani, vi testirate dizel verziju šestice?
     (Boban, 12. mart 2018 09:44)

    # Link komentara

  59. Ovo ili Mercedes A klase?

    Lako je izabrati.

    Na ulici sve vise japanaca...

    Nadam se da kad postanu najveci, nece ici putem nemaca i sklapati delove iz Kine ili stavljati francuske motore.
    (ime, 12. mart 2018 09:37)

    # Link komentara

  60. Trenutno vozim CX5, a pre toga sam imao Mazdu 3 stvarno odlični automobili. Problem nastaje kada se dođe do servisa. Vrlo ružno iskustvo iz Novosadskog ovlašćenog servisa i samo zbog njih nikada više Mazda.
    (Igor, 12. mart 2018 09:34)

    # Link komentara

  61. Retko neudoban auto. Probao sam je, dvoumio se da li da je kupim i odustao... Registracija je preskupa jer ima iznad 2000 kubika, tvrda je i neudobna, a ovo sa belom kožom je čist neukus... O praktičnosti održavanja da ne pričam. Gepek ima mali otvor, ubacivanje kofera i skija je muka živa. O
    Konačno - cena od 34.000e za Mazdu je previše.
    (Gagi, 12. mart 2018 09:31)

    # Link komentara

  62. 7l dizela na konstantnih 120?
    Mazda 6 je odličan auto ali ta potrošnja je prevelika... To znači da na 150 troši 9-10l
     (Nenad, 12. mart 2018 09:23)

    # Link komentara