Ponedeljak, 15.01.2018.

19:17

Stiže Honda Civic sa "najnaprednijim" dizelom

Izvor: B92

Stiže Honda Civic sa "najnaprednijim" dizelom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

rks

pre 6 godina

Ne znam koliko su i kako unapredili ovaj motor, ali vozim ga u devetoj generaciji Civica i stanje stvari je ovakvo:

- Magistrala u idelanim uslovima od 3.5 do 4. Sa Zlatibora sam se vratio sa 3.8 sve zajedno. Sipao goriva za oko 2.000 dinara. Za razliku od prethodnih benzinaca, ovaj board laze za max 2 decimale.

- Krug Srbija - Madjarska - Austrija - Slovenija - Hrvatska - Srbija 4.8 (70% autoput, tempomat 130 km/h uglavnom)

- Letovanje u Grckoj 5.3, dvoje dece, pun gepek. Ista situacija do Austrije na skijanje.

- U gradu nikad nije presao 6.5l

Pisite sta hocete, ali ovih 50ak hiljada kilometara za dve fodine, uz Lifestyle paket opreme, je do sad bilo uzivanje voziti.

pero

pre 6 godina

Brate Pero, ne kazem ja da ne moze. Moze mozda na pistama, na nizbrdici, ali pricam za nase uslove, ako bude trosio od Bg do Zlatibora 3,7l ja cu taj auto da poljubim u vruc auspuh. Pa ga ne moram ja voziti, vozi ga ti ili bilo ko. Uhvatio sam se Bg-Zlatibor, ali kreni bilo gde pa i nasim auto putom ali da ne ides konstantno iza kamiona. A posto samo ujedan auto put imamo, kojim se naravno ne vozimo svi glupo je komentarisati.
(The Spatula, 16. januar 2018 16:32)

Honda je prvi proizvodjac koji prikazuje stvarnu potrosnju u realnim uslovima voznje po novom propisu EU a ne na poligonima kao sto se radilo ranije. Ne razumem zasto ne verujes da je 3.7 litara nemoguce ostvariti na putu od Bg do Zlatibora? Meni je sa Puntom benzincem 1.2 2001 god od BG do CG prosek bio ispod 5 litara. Ne mozes da poredis fiat pandu sa hondom civic jer honda ima mnogo bolju aerodinamiku a samim tim i manju potrosnju.

SRBIN

pre 6 godina

Koliko ljubitelja traktora u komentarima, pa to je komedija. Ulepšali ste mi dan.
(World peace, 16. januar 2018 15:05)

A ti si meni pokvario dan sa ovim bednim komentarom.

The Spatula

pre 6 godina

moze da trosi 3.7 litre pa cak 
i manje od pande. ovaj motor je oborio ginisov rekord u potrosnji 2.8 litre od cepa do cepa
(pero, 16. januar 2018 00:04

Brate Pero, ne kazem ja da ne moze. Moze mozda na pistama, na nizbrdici, ali pricam za nase uslove, ako bude trosio od Bg do Zlatibora 3,7l ja cu taj auto da poljubim u vruc auspuh. Pa ga ne moram ja voziti, vozi ga ti ili bilo ko. Uhvatio sam se Bg-Zlatibor, ali kreni bilo gde pa i nasim auto putom ali da ne ides konstantno iza kamiona. A posto samo ujedan auto put imamo, kojim se naravno ne vozimo svi glupo je komentarisati.

The Spatula

pre 6 godina

(GuGa, 16. januar 2018 07:52)
Posto je tema u Srbiji, tj na B92, naravno da necu komentarisati koliko bi mi Panda trosila na auto banu u Nemackoj, Svajcarskoj, Rumuniji, Albaniji itd. Iznosim svoje misljenje i podatke, za koje ne lazem. Isto sam imao i Mazdu 626 sa motorom 1.8, benzinku, koja "malo" trosi. Ne kazem da znam da vozim, ali nisam nikad imao auto koji tako malo trosi. Imao sam i c4, 1.6hdi, koji isto malo trosi, zar ne? Ali meni Panda manje trosi od njega, ali opet nije ispod 4litra. Ne sumnjam da su vasi japanci kvalitetni, ali daj mi taj auto da odem sa njim od Bg do Zlatibora i da vidimo potrosnju. Ja pricam o potrosnji, van njihovih i vasih pista, gde se stvarno vozi, a ne o voznji gde je sve ravno, gde nema vozila ispred tebe i kamiona i ostalih gluposti. Ajde mante se vasih potrosnja u decimalama od 3,7 i 3,2l. Pa probusi rupicu na kanti od 5l iglicom pa vidi za koliko ce da izadje slobodnim padom. Man me se gluposti. Energija se iz necega mora dobiti. Ne bih ulazio u pricu o elektricnim automobilima, jer smo od njih daleko kao do Sunca! Bar mi u Srbiji, za vas koji vozite na auto banu ne sumnjam i da ih vec vozite.

Night Rider

pre 6 godina

´´Cekaj, sad ce da ti pojasne vozaci Pande i Punta da uopste nisi svestan da vozis djubre od auta. Valjda prosecan srbin koji vozi po domacim drumovima aute "na ugljen i drva" zna sta je najbolje. Ne smes ni da pomenes japance i korejce, bices razapet.

Sta bre Honda, sta bre Tojota, sta bre Hjundai ili Kia ?! Samo Mercedes, BMW, Audi i VW, ali to ne moze da si kupi, pa su onda Pande i ostale zivotinje jedino sta valja. (GuGa, 16. januar 2018 07:52) ´´

Moram napomenuti da sam pre ove Honda vozio Fiat Bravo a pre njega grande Punto, Bravo je bio 1.9 , 120ks, pa taj Auto nije ni do kolena ovoj Hondi, iako su eto iste snage bili, ne znam sta bih naveo kao eto jedan pozitivan primer u odnosu na Hondu. Honda ne oseca 160kmh a Bravo se tu vec mucio-drao jer je imao 5 brzina. Bravo uzasno resen unutra, nema mesta za nista-najgluplja kaseta za sitnice koju sam Video u zivotu i jos ugurali Blue and Me modul unutra, uzas, Honda sjajna, poogotov magicna sedista pozadi .Model koji vozim je sa Lifestyle opremom i stvarno ne znam sta nema od opreme, meni pola ne treba, ja sam je kupio zbog potrosnje i pouzdanosti. Letos za Srbiju je bilo prosecno 4.4. jer se retko kad vozilo preko 130 dok ovde je to normalno samim tim i potrsonja je veca. Na 20000km koliko ja vozim godisnje na posao je usteda izmedju 800-1000 evra u odnosu na benzinca, tako da ce dizeli jos uvek dugo da se voze :)

moron

pre 6 godina

(dr, 16. januar 2018 09:38)

"novi civic je toliko preskup da ga na ulicama maltene I nema."

U pravu si da ga nema na ulicma, ali, nije skup. Manje (realno) košta od škode oktavije. Naizgled neverovatno. Ali, istinito.

Npr, uzmeš za poredjenje oktaviju 1,8 TSI sa 180 ks Style (najviši paket) i civic 1,5 turbo sa 182 ks (sa tim motorom bazni je Sport, za 24.990).
Oktavija Style "na akciji" košta skoro 3.900 manje od tog civica. Ali, kada joj staviš sve što ima taj civic (AEB, adaptivni tempomat, Line Assist, air bag za kolena vozača, kameru pozadi, zadnji brisač, alarm, alu felne 17", navigaciju, DAB, grejanje sedišta ... ) ta oktavija bude skuplja od civica.

Uopšte se ne šalim. Samo pogledaj cenovnik opcija kod oktavije (da bi joj opremu doveo na nivo tog civica ) i oktavija je skuplja. Bez greške. Ja računao ...
Samo pogledaš za početak koliko joj košta ataptivni tempomat i Line assist. Cene opcija kod nje su šamar razumu. Kao i sama cena kola u svetlu toga koliko su ta kola oguljena (u Srbiji).

Tako da je civic svakako "bolja kupovina" od oktavije. Manje realno košta.

gg

pre 6 godina

pa ako hoces kvalitetan i veoma pouzdan automobil moras i da platis...pa sta vi mislite da cete trenutno najpouzdaniju marku automobila dobiti za dzabaka???

ako dobro znam Honda je najpouzdaniji automobil sa veoma kvalitetnim motorima...a po svim izvestajima svetskih servisa,japanci prave najbolje,najkvalitetnije i najpouzdanije automobile na svetu,a Honda je na 1.mestu.

i vi sada takav auto hocete ispod cene i onoliko koliko vredi,e pa ne moze!nema tog automobila koji moze da se meri sa hondom u toj klasi...i sad mnogi hoce da cena bude niza od ostalih,pa sta vi mislite da su japanci sisali vesla?

kada kupis japanca znas sta si kupio i tu nema greske...a da necete mozda da Civic kosta kao Punto??

Ahtung

pre 6 godina

Renault Laguna 2.0 dci 150 KS motor sa lancem, potrošnja u mešovitoj vožnji 6,2 litra (130 autoput, 90 magistralni, 60 po gradu) a deklarisano 6,4. Prosek na 60.000 km. Ubrzanje 0-100 malo ispod 8,8 sekundi. Veći i udobniji od Honde. Odličan auto za sve koji nisu manijaci, a uostalom ni Sivik nije za manijačenje.

duke nukem

pre 6 godina

U bezi potrosnje 1.6 dizela, kratko sam vozio c4 g picasso. 1600kg, trom neverovatno, zima, napunim, malo autoput, malo vise grad - bg. 13.2l sam dosuo nakon 100km. Pritom je neki poluautomatik, sam menja brzine da ne pomisli neko da sam ga vozio drugom 80. A po fabrici grad 6-7l

GuGa

pre 6 godina

U bezi potrosnje 1.6 dizela, kratko sam vozio c4 g picasso. 1600kg, trom neverovatno, zima, napunim, malo autoput, malo vise grad - bg. 13.2l sam dosuo nakon 100km. Pritom je neki poluautomatik, sam menja brzine da ne pomisli neko da sam ga vozio drugom 80. A po fabrici grad 6-7l
(duke nukem, 16. januar 2018 08:21)

Ja vozim dizel s jacim motorom od 1.6 i na puno vecem i tezem autu od C4, pa imam trenutno potosnju 6 litara po zimi. Preko leta je bila 5.3-5.5. Deklarisano je 5,1.

I tu nema nikakve rasprave uopste da svako ko radi vece kilometraze treba da kupi dizela. Ja radim oko 50 hiljada kilometara godisnje i tu benzinac uopste nije nikakva opcija. Za grad imam Yaris hibrid s potrosnjom 3,5-4 litre ovisno o vremenskim uslovima i s njim radim (tj. vise zena nego ja) oko 7000 na godinu i to se vozi iskljucivo po gradu ili zena do posla do kojeg ima 10 minuta autom.

GuGa

pre 6 godina

Sa 120 KS tesko da ce da me animiraju da sjasem s Mazde 6 i zajasem ovog Civic-a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 16. januar 2018 05:48)

Civic i Mazda 6 nisu ista klasa automobila,pa ne mozes da uporedjujes tako. Ja vozim velika kola jer su mi potreba, ali da nije tako nebi sigurno vozio 5 metarsku limuzinu, nego bi se radije odlucio za nesto iz C-segmenta u koji i Civic pripada. U razmeru s velicinom i klasom auta dolazi i jacina motora. Ovih 120KS su za C segment i vise nego dovoljni za kombinovanju voznju po gradu, van grada i autoputu.

E sad, to sto srbi pate od velicine, vrednosti i sta ja znam - to je drugi par cipela.

GuGa

pre 6 godina

Ja vozim prosli model sa istim motorom, zivim u Nemackoj, svaki dan 60km Autobana, voznja od 130-170 km/h, potrosnja leti 4,7 sad zimi 5,1. Motor je fenomenalan, u 6-oj brzini na 3000 obrtaja ide 170-dosta za mene :)
(Night Rider, 15. januar 2018 22:04)


Cekaj, sad ce da ti pojasne vozaci Pande i Punta da uopste nisi svestan da vozis djubre od auta. Valjda prosecan srbin koji vozi po domacim drumovima aute "na ugljen i drva" zna sta je najbolje. Ne smes ni da pomenes japance i korejce, bices razapet.

Sta bre Honda, sta bre Tojota, sta bre Hjundai ili Kia ?! Samo Mercedes, BMW, Audi i VW, ali to ne moze da si kupi, pa su onda Pande i ostale zivotinje jedino sta valja. Diskutovati sa srbinom koji zivi u Srbiji o autima koji ne dolaze iz Nemacke je otprilike isto sta i diskutovati sa peracima prozora o nuklearnoj fizici.

Bobo, jaa ne nosim

pre 6 godina

Night Rider, ja uzeo pre par meseci Minija sa 1,5 litarskim dizelasem. Vozim svaki dan identicnu razdaljinu u Nemackoj, maltene istim brzinama. Prosle nedelje sam sipao „od cepa do cepa“ 4,7l prosek. Novi dizelasi su ipak dobra kupovina.

Haha

pre 6 godina

@(sofronije, 15. januar 2018 21:56)

Auto nije mali, a masa bi trebalo da je oko 1300kg. S obzirom da je motor optimizovan za malu potrosnju, 10.4sec na 120KS i 300Nm je skroz ok. Chipujes ga i ode na 9sec, ali to nije poenta dizelasa. Kome treba vise, neka gleda automobile sa jacim motorima, tj vise konja.

Night Rider

pre 6 godina

Ja vozim prosli model sa istim motorom, zivim u Nemackoj, svaki dan 60km Autobana, voznja od 130-170 km/h, potrosnja leti 4,7 sad zimi 5,1. Motor je fenomenalan, u 6-oj brzini na 3000 obrtaja ide 170-dosta za mene :)

miki

pre 6 godina

Odvratno izgleda. A fiatov multijet 1.6 ima jači obrtni moment..ako se ne varam 320nm.. Biće duplo skuplji. Ko ima novca poštujem ima kvalitet u to nema sumnje.

sofronije

pre 6 godina

Strasno napredan motor ...
U tako malom autu se muci preko 10 sekundi do 100...
Mogli su i 200d da ubace iz 123-ke.
Honda je smesna, prodaja u evropi nula,dizajn katastrofa a koliko su kvalitetni i napredni pokazuju vec par godina u formuli 1.
Nije to honda koja je nekad bila...

C i n i k

pre 6 godina

I Pezo je pre 3 godine obecao 3.2 l na 100 km sa 1.6 eHdi, ali je stvarna potrosnja oko 4 do 4.5...
Sustina je da se te obecane potrosnje tesko ostvaruju u realnosti..

The Spatula

pre 6 godina

Kad cu ja voziti kola koja trose 3,7l? Svi bre nesto lazu! Dajte realne potrosnje goriva, ne da vozite kola iza slepera pa da merite potrosnju. Manite me bord kompjutera, vec od cepa do cepa. Ja imam i Pandu 1,3 mtjet pa ne moze da mi trosi 3,7,koja je laksa bar 300kg od ove Honde. Sve sam prevarant!

The Spatula

pre 6 godina

Kad cu ja voziti kola koja trose 3,7l? Svi bre nesto lazu! Dajte realne potrosnje goriva, ne da vozite kola iza slepera pa da merite potrosnju. Manite me bord kompjutera, vec od cepa do cepa. Ja imam i Pandu 1,3 mtjet pa ne moze da mi trosi 3,7,koja je laksa bar 300kg od ove Honde. Sve sam prevarant!

C i n i k

pre 6 godina

I Pezo je pre 3 godine obecao 3.2 l na 100 km sa 1.6 eHdi, ali je stvarna potrosnja oko 4 do 4.5...
Sustina je da se te obecane potrosnje tesko ostvaruju u realnosti..

Night Rider

pre 6 godina

Ja vozim prosli model sa istim motorom, zivim u Nemackoj, svaki dan 60km Autobana, voznja od 130-170 km/h, potrosnja leti 4,7 sad zimi 5,1. Motor je fenomenalan, u 6-oj brzini na 3000 obrtaja ide 170-dosta za mene :)

Haha

pre 6 godina

@(sofronije, 15. januar 2018 21:56)

Auto nije mali, a masa bi trebalo da je oko 1300kg. S obzirom da je motor optimizovan za malu potrosnju, 10.4sec na 120KS i 300Nm je skroz ok. Chipujes ga i ode na 9sec, ali to nije poenta dizelasa. Kome treba vise, neka gleda automobile sa jacim motorima, tj vise konja.

GuGa

pre 6 godina

Ja vozim prosli model sa istim motorom, zivim u Nemackoj, svaki dan 60km Autobana, voznja od 130-170 km/h, potrosnja leti 4,7 sad zimi 5,1. Motor je fenomenalan, u 6-oj brzini na 3000 obrtaja ide 170-dosta za mene :)
(Night Rider, 15. januar 2018 22:04)


Cekaj, sad ce da ti pojasne vozaci Pande i Punta da uopste nisi svestan da vozis djubre od auta. Valjda prosecan srbin koji vozi po domacim drumovima aute "na ugljen i drva" zna sta je najbolje. Ne smes ni da pomenes japance i korejce, bices razapet.

Sta bre Honda, sta bre Tojota, sta bre Hjundai ili Kia ?! Samo Mercedes, BMW, Audi i VW, ali to ne moze da si kupi, pa su onda Pande i ostale zivotinje jedino sta valja. Diskutovati sa srbinom koji zivi u Srbiji o autima koji ne dolaze iz Nemacke je otprilike isto sta i diskutovati sa peracima prozora o nuklearnoj fizici.

GuGa

pre 6 godina

Sa 120 KS tesko da ce da me animiraju da sjasem s Mazde 6 i zajasem ovog Civic-a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 16. januar 2018 05:48)

Civic i Mazda 6 nisu ista klasa automobila,pa ne mozes da uporedjujes tako. Ja vozim velika kola jer su mi potreba, ali da nije tako nebi sigurno vozio 5 metarsku limuzinu, nego bi se radije odlucio za nesto iz C-segmenta u koji i Civic pripada. U razmeru s velicinom i klasom auta dolazi i jacina motora. Ovih 120KS su za C segment i vise nego dovoljni za kombinovanju voznju po gradu, van grada i autoputu.

E sad, to sto srbi pate od velicine, vrednosti i sta ja znam - to je drugi par cipela.

miki

pre 6 godina

Odvratno izgleda. A fiatov multijet 1.6 ima jači obrtni moment..ako se ne varam 320nm.. Biće duplo skuplji. Ko ima novca poštujem ima kvalitet u to nema sumnje.

sofronije

pre 6 godina

Strasno napredan motor ...
U tako malom autu se muci preko 10 sekundi do 100...
Mogli su i 200d da ubace iz 123-ke.
Honda je smesna, prodaja u evropi nula,dizajn katastrofa a koliko su kvalitetni i napredni pokazuju vec par godina u formuli 1.
Nije to honda koja je nekad bila...

gg

pre 6 godina

pa ako hoces kvalitetan i veoma pouzdan automobil moras i da platis...pa sta vi mislite da cete trenutno najpouzdaniju marku automobila dobiti za dzabaka???

ako dobro znam Honda je najpouzdaniji automobil sa veoma kvalitetnim motorima...a po svim izvestajima svetskih servisa,japanci prave najbolje,najkvalitetnije i najpouzdanije automobile na svetu,a Honda je na 1.mestu.

i vi sada takav auto hocete ispod cene i onoliko koliko vredi,e pa ne moze!nema tog automobila koji moze da se meri sa hondom u toj klasi...i sad mnogi hoce da cena bude niza od ostalih,pa sta vi mislite da su japanci sisali vesla?

kada kupis japanca znas sta si kupio i tu nema greske...a da necete mozda da Civic kosta kao Punto??

Bobo, jaa ne nosim

pre 6 godina

Night Rider, ja uzeo pre par meseci Minija sa 1,5 litarskim dizelasem. Vozim svaki dan identicnu razdaljinu u Nemackoj, maltene istim brzinama. Prosle nedelje sam sipao „od cepa do cepa“ 4,7l prosek. Novi dizelasi su ipak dobra kupovina.

moron

pre 6 godina

(dr, 16. januar 2018 09:38)

"novi civic je toliko preskup da ga na ulicama maltene I nema."

U pravu si da ga nema na ulicma, ali, nije skup. Manje (realno) košta od škode oktavije. Naizgled neverovatno. Ali, istinito.

Npr, uzmeš za poredjenje oktaviju 1,8 TSI sa 180 ks Style (najviši paket) i civic 1,5 turbo sa 182 ks (sa tim motorom bazni je Sport, za 24.990).
Oktavija Style "na akciji" košta skoro 3.900 manje od tog civica. Ali, kada joj staviš sve što ima taj civic (AEB, adaptivni tempomat, Line Assist, air bag za kolena vozača, kameru pozadi, zadnji brisač, alarm, alu felne 17", navigaciju, DAB, grejanje sedišta ... ) ta oktavija bude skuplja od civica.

Uopšte se ne šalim. Samo pogledaj cenovnik opcija kod oktavije (da bi joj opremu doveo na nivo tog civica ) i oktavija je skuplja. Bez greške. Ja računao ...
Samo pogledaš za početak koliko joj košta ataptivni tempomat i Line assist. Cene opcija kod nje su šamar razumu. Kao i sama cena kola u svetlu toga koliko su ta kola oguljena (u Srbiji).

Tako da je civic svakako "bolja kupovina" od oktavije. Manje realno košta.

The Spatula

pre 6 godina

(GuGa, 16. januar 2018 07:52)
Posto je tema u Srbiji, tj na B92, naravno da necu komentarisati koliko bi mi Panda trosila na auto banu u Nemackoj, Svajcarskoj, Rumuniji, Albaniji itd. Iznosim svoje misljenje i podatke, za koje ne lazem. Isto sam imao i Mazdu 626 sa motorom 1.8, benzinku, koja "malo" trosi. Ne kazem da znam da vozim, ali nisam nikad imao auto koji tako malo trosi. Imao sam i c4, 1.6hdi, koji isto malo trosi, zar ne? Ali meni Panda manje trosi od njega, ali opet nije ispod 4litra. Ne sumnjam da su vasi japanci kvalitetni, ali daj mi taj auto da odem sa njim od Bg do Zlatibora i da vidimo potrosnju. Ja pricam o potrosnji, van njihovih i vasih pista, gde se stvarno vozi, a ne o voznji gde je sve ravno, gde nema vozila ispred tebe i kamiona i ostalih gluposti. Ajde mante se vasih potrosnja u decimalama od 3,7 i 3,2l. Pa probusi rupicu na kanti od 5l iglicom pa vidi za koliko ce da izadje slobodnim padom. Man me se gluposti. Energija se iz necega mora dobiti. Ne bih ulazio u pricu o elektricnim automobilima, jer smo od njih daleko kao do Sunca! Bar mi u Srbiji, za vas koji vozite na auto banu ne sumnjam i da ih vec vozite.

The Spatula

pre 6 godina

moze da trosi 3.7 litre pa cak 
i manje od pande. ovaj motor je oborio ginisov rekord u potrosnji 2.8 litre od cepa do cepa
(pero, 16. januar 2018 00:04

Brate Pero, ne kazem ja da ne moze. Moze mozda na pistama, na nizbrdici, ali pricam za nase uslove, ako bude trosio od Bg do Zlatibora 3,7l ja cu taj auto da poljubim u vruc auspuh. Pa ga ne moram ja voziti, vozi ga ti ili bilo ko. Uhvatio sam se Bg-Zlatibor, ali kreni bilo gde pa i nasim auto putom ali da ne ides konstantno iza kamiona. A posto samo ujedan auto put imamo, kojim se naravno ne vozimo svi glupo je komentarisati.

GuGa

pre 6 godina

U bezi potrosnje 1.6 dizela, kratko sam vozio c4 g picasso. 1600kg, trom neverovatno, zima, napunim, malo autoput, malo vise grad - bg. 13.2l sam dosuo nakon 100km. Pritom je neki poluautomatik, sam menja brzine da ne pomisli neko da sam ga vozio drugom 80. A po fabrici grad 6-7l
(duke nukem, 16. januar 2018 08:21)

Ja vozim dizel s jacim motorom od 1.6 i na puno vecem i tezem autu od C4, pa imam trenutno potosnju 6 litara po zimi. Preko leta je bila 5.3-5.5. Deklarisano je 5,1.

I tu nema nikakve rasprave uopste da svako ko radi vece kilometraze treba da kupi dizela. Ja radim oko 50 hiljada kilometara godisnje i tu benzinac uopste nije nikakva opcija. Za grad imam Yaris hibrid s potrosnjom 3,5-4 litre ovisno o vremenskim uslovima i s njim radim (tj. vise zena nego ja) oko 7000 na godinu i to se vozi iskljucivo po gradu ili zena do posla do kojeg ima 10 minuta autom.

rks

pre 6 godina

Ne znam koliko su i kako unapredili ovaj motor, ali vozim ga u devetoj generaciji Civica i stanje stvari je ovakvo:

- Magistrala u idelanim uslovima od 3.5 do 4. Sa Zlatibora sam se vratio sa 3.8 sve zajedno. Sipao goriva za oko 2.000 dinara. Za razliku od prethodnih benzinaca, ovaj board laze za max 2 decimale.

- Krug Srbija - Madjarska - Austrija - Slovenija - Hrvatska - Srbija 4.8 (70% autoput, tempomat 130 km/h uglavnom)

- Letovanje u Grckoj 5.3, dvoje dece, pun gepek. Ista situacija do Austrije na skijanje.

- U gradu nikad nije presao 6.5l

Pisite sta hocete, ali ovih 50ak hiljada kilometara za dve fodine, uz Lifestyle paket opreme, je do sad bilo uzivanje voziti.

duke nukem

pre 6 godina

U bezi potrosnje 1.6 dizela, kratko sam vozio c4 g picasso. 1600kg, trom neverovatno, zima, napunim, malo autoput, malo vise grad - bg. 13.2l sam dosuo nakon 100km. Pritom je neki poluautomatik, sam menja brzine da ne pomisli neko da sam ga vozio drugom 80. A po fabrici grad 6-7l

SRBIN

pre 6 godina

Koliko ljubitelja traktora u komentarima, pa to je komedija. Ulepšali ste mi dan.
(World peace, 16. januar 2018 15:05)

A ti si meni pokvario dan sa ovim bednim komentarom.

Ahtung

pre 6 godina

Renault Laguna 2.0 dci 150 KS motor sa lancem, potrošnja u mešovitoj vožnji 6,2 litra (130 autoput, 90 magistralni, 60 po gradu) a deklarisano 6,4. Prosek na 60.000 km. Ubrzanje 0-100 malo ispod 8,8 sekundi. Veći i udobniji od Honde. Odličan auto za sve koji nisu manijaci, a uostalom ni Sivik nije za manijačenje.

Night Rider

pre 6 godina

´´Cekaj, sad ce da ti pojasne vozaci Pande i Punta da uopste nisi svestan da vozis djubre od auta. Valjda prosecan srbin koji vozi po domacim drumovima aute "na ugljen i drva" zna sta je najbolje. Ne smes ni da pomenes japance i korejce, bices razapet.

Sta bre Honda, sta bre Tojota, sta bre Hjundai ili Kia ?! Samo Mercedes, BMW, Audi i VW, ali to ne moze da si kupi, pa su onda Pande i ostale zivotinje jedino sta valja. (GuGa, 16. januar 2018 07:52) ´´

Moram napomenuti da sam pre ove Honda vozio Fiat Bravo a pre njega grande Punto, Bravo je bio 1.9 , 120ks, pa taj Auto nije ni do kolena ovoj Hondi, iako su eto iste snage bili, ne znam sta bih naveo kao eto jedan pozitivan primer u odnosu na Hondu. Honda ne oseca 160kmh a Bravo se tu vec mucio-drao jer je imao 5 brzina. Bravo uzasno resen unutra, nema mesta za nista-najgluplja kaseta za sitnice koju sam Video u zivotu i jos ugurali Blue and Me modul unutra, uzas, Honda sjajna, poogotov magicna sedista pozadi .Model koji vozim je sa Lifestyle opremom i stvarno ne znam sta nema od opreme, meni pola ne treba, ja sam je kupio zbog potrosnje i pouzdanosti. Letos za Srbiju je bilo prosecno 4.4. jer se retko kad vozilo preko 130 dok ovde je to normalno samim tim i potrsonja je veca. Na 20000km koliko ja vozim godisnje na posao je usteda izmedju 800-1000 evra u odnosu na benzinca, tako da ce dizeli jos uvek dugo da se voze :)

pero

pre 6 godina

Brate Pero, ne kazem ja da ne moze. Moze mozda na pistama, na nizbrdici, ali pricam za nase uslove, ako bude trosio od Bg do Zlatibora 3,7l ja cu taj auto da poljubim u vruc auspuh. Pa ga ne moram ja voziti, vozi ga ti ili bilo ko. Uhvatio sam se Bg-Zlatibor, ali kreni bilo gde pa i nasim auto putom ali da ne ides konstantno iza kamiona. A posto samo ujedan auto put imamo, kojim se naravno ne vozimo svi glupo je komentarisati.
(The Spatula, 16. januar 2018 16:32)

Honda je prvi proizvodjac koji prikazuje stvarnu potrosnju u realnim uslovima voznje po novom propisu EU a ne na poligonima kao sto se radilo ranije. Ne razumem zasto ne verujes da je 3.7 litara nemoguce ostvariti na putu od Bg do Zlatibora? Meni je sa Puntom benzincem 1.2 2001 god od BG do CG prosek bio ispod 5 litara. Ne mozes da poredis fiat pandu sa hondom civic jer honda ima mnogo bolju aerodinamiku a samim tim i manju potrosnju.

sofronije

pre 6 godina

Strasno napredan motor ...
U tako malom autu se muci preko 10 sekundi do 100...
Mogli su i 200d da ubace iz 123-ke.
Honda je smesna, prodaja u evropi nula,dizajn katastrofa a koliko su kvalitetni i napredni pokazuju vec par godina u formuli 1.
Nije to honda koja je nekad bila...

miki

pre 6 godina

Odvratno izgleda. A fiatov multijet 1.6 ima jači obrtni moment..ako se ne varam 320nm.. Biće duplo skuplji. Ko ima novca poštujem ima kvalitet u to nema sumnje.

Ahtung

pre 6 godina

Renault Laguna 2.0 dci 150 KS motor sa lancem, potrošnja u mešovitoj vožnji 6,2 litra (130 autoput, 90 magistralni, 60 po gradu) a deklarisano 6,4. Prosek na 60.000 km. Ubrzanje 0-100 malo ispod 8,8 sekundi. Veći i udobniji od Honde. Odličan auto za sve koji nisu manijaci, a uostalom ni Sivik nije za manijačenje.

duke nukem

pre 6 godina

U bezi potrosnje 1.6 dizela, kratko sam vozio c4 g picasso. 1600kg, trom neverovatno, zima, napunim, malo autoput, malo vise grad - bg. 13.2l sam dosuo nakon 100km. Pritom je neki poluautomatik, sam menja brzine da ne pomisli neko da sam ga vozio drugom 80. A po fabrici grad 6-7l

GuGa

pre 6 godina

Ja vozim prosli model sa istim motorom, zivim u Nemackoj, svaki dan 60km Autobana, voznja od 130-170 km/h, potrosnja leti 4,7 sad zimi 5,1. Motor je fenomenalan, u 6-oj brzini na 3000 obrtaja ide 170-dosta za mene :)
(Night Rider, 15. januar 2018 22:04)


Cekaj, sad ce da ti pojasne vozaci Pande i Punta da uopste nisi svestan da vozis djubre od auta. Valjda prosecan srbin koji vozi po domacim drumovima aute "na ugljen i drva" zna sta je najbolje. Ne smes ni da pomenes japance i korejce, bices razapet.

Sta bre Honda, sta bre Tojota, sta bre Hjundai ili Kia ?! Samo Mercedes, BMW, Audi i VW, ali to ne moze da si kupi, pa su onda Pande i ostale zivotinje jedino sta valja. Diskutovati sa srbinom koji zivi u Srbiji o autima koji ne dolaze iz Nemacke je otprilike isto sta i diskutovati sa peracima prozora o nuklearnoj fizici.

The Spatula

pre 6 godina

Kad cu ja voziti kola koja trose 3,7l? Svi bre nesto lazu! Dajte realne potrosnje goriva, ne da vozite kola iza slepera pa da merite potrosnju. Manite me bord kompjutera, vec od cepa do cepa. Ja imam i Pandu 1,3 mtjet pa ne moze da mi trosi 3,7,koja je laksa bar 300kg od ove Honde. Sve sam prevarant!

Night Rider

pre 6 godina

´´Cekaj, sad ce da ti pojasne vozaci Pande i Punta da uopste nisi svestan da vozis djubre od auta. Valjda prosecan srbin koji vozi po domacim drumovima aute "na ugljen i drva" zna sta je najbolje. Ne smes ni da pomenes japance i korejce, bices razapet.

Sta bre Honda, sta bre Tojota, sta bre Hjundai ili Kia ?! Samo Mercedes, BMW, Audi i VW, ali to ne moze da si kupi, pa su onda Pande i ostale zivotinje jedino sta valja. (GuGa, 16. januar 2018 07:52) ´´

Moram napomenuti da sam pre ove Honda vozio Fiat Bravo a pre njega grande Punto, Bravo je bio 1.9 , 120ks, pa taj Auto nije ni do kolena ovoj Hondi, iako su eto iste snage bili, ne znam sta bih naveo kao eto jedan pozitivan primer u odnosu na Hondu. Honda ne oseca 160kmh a Bravo se tu vec mucio-drao jer je imao 5 brzina. Bravo uzasno resen unutra, nema mesta za nista-najgluplja kaseta za sitnice koju sam Video u zivotu i jos ugurali Blue and Me modul unutra, uzas, Honda sjajna, poogotov magicna sedista pozadi .Model koji vozim je sa Lifestyle opremom i stvarno ne znam sta nema od opreme, meni pola ne treba, ja sam je kupio zbog potrosnje i pouzdanosti. Letos za Srbiju je bilo prosecno 4.4. jer se retko kad vozilo preko 130 dok ovde je to normalno samim tim i potrsonja je veca. Na 20000km koliko ja vozim godisnje na posao je usteda izmedju 800-1000 evra u odnosu na benzinca, tako da ce dizeli jos uvek dugo da se voze :)

Night Rider

pre 6 godina

Ja vozim prosli model sa istim motorom, zivim u Nemackoj, svaki dan 60km Autobana, voznja od 130-170 km/h, potrosnja leti 4,7 sad zimi 5,1. Motor je fenomenalan, u 6-oj brzini na 3000 obrtaja ide 170-dosta za mene :)

gg

pre 6 godina

pa ako hoces kvalitetan i veoma pouzdan automobil moras i da platis...pa sta vi mislite da cete trenutno najpouzdaniju marku automobila dobiti za dzabaka???

ako dobro znam Honda je najpouzdaniji automobil sa veoma kvalitetnim motorima...a po svim izvestajima svetskih servisa,japanci prave najbolje,najkvalitetnije i najpouzdanije automobile na svetu,a Honda je na 1.mestu.

i vi sada takav auto hocete ispod cene i onoliko koliko vredi,e pa ne moze!nema tog automobila koji moze da se meri sa hondom u toj klasi...i sad mnogi hoce da cena bude niza od ostalih,pa sta vi mislite da su japanci sisali vesla?

kada kupis japanca znas sta si kupio i tu nema greske...a da necete mozda da Civic kosta kao Punto??

moron

pre 6 godina

(dr, 16. januar 2018 09:38)

"novi civic je toliko preskup da ga na ulicama maltene I nema."

U pravu si da ga nema na ulicma, ali, nije skup. Manje (realno) košta od škode oktavije. Naizgled neverovatno. Ali, istinito.

Npr, uzmeš za poredjenje oktaviju 1,8 TSI sa 180 ks Style (najviši paket) i civic 1,5 turbo sa 182 ks (sa tim motorom bazni je Sport, za 24.990).
Oktavija Style "na akciji" košta skoro 3.900 manje od tog civica. Ali, kada joj staviš sve što ima taj civic (AEB, adaptivni tempomat, Line Assist, air bag za kolena vozača, kameru pozadi, zadnji brisač, alarm, alu felne 17", navigaciju, DAB, grejanje sedišta ... ) ta oktavija bude skuplja od civica.

Uopšte se ne šalim. Samo pogledaj cenovnik opcija kod oktavije (da bi joj opremu doveo na nivo tog civica ) i oktavija je skuplja. Bez greške. Ja računao ...
Samo pogledaš za početak koliko joj košta ataptivni tempomat i Line assist. Cene opcija kod nje su šamar razumu. Kao i sama cena kola u svetlu toga koliko su ta kola oguljena (u Srbiji).

Tako da je civic svakako "bolja kupovina" od oktavije. Manje realno košta.

GuGa

pre 6 godina

U bezi potrosnje 1.6 dizela, kratko sam vozio c4 g picasso. 1600kg, trom neverovatno, zima, napunim, malo autoput, malo vise grad - bg. 13.2l sam dosuo nakon 100km. Pritom je neki poluautomatik, sam menja brzine da ne pomisli neko da sam ga vozio drugom 80. A po fabrici grad 6-7l
(duke nukem, 16. januar 2018 08:21)

Ja vozim dizel s jacim motorom od 1.6 i na puno vecem i tezem autu od C4, pa imam trenutno potosnju 6 litara po zimi. Preko leta je bila 5.3-5.5. Deklarisano je 5,1.

I tu nema nikakve rasprave uopste da svako ko radi vece kilometraze treba da kupi dizela. Ja radim oko 50 hiljada kilometara godisnje i tu benzinac uopste nije nikakva opcija. Za grad imam Yaris hibrid s potrosnjom 3,5-4 litre ovisno o vremenskim uslovima i s njim radim (tj. vise zena nego ja) oko 7000 na godinu i to se vozi iskljucivo po gradu ili zena do posla do kojeg ima 10 minuta autom.

SRBIN

pre 6 godina

Koliko ljubitelja traktora u komentarima, pa to je komedija. Ulepšali ste mi dan.
(World peace, 16. januar 2018 15:05)

A ti si meni pokvario dan sa ovim bednim komentarom.

pero

pre 6 godina

Brate Pero, ne kazem ja da ne moze. Moze mozda na pistama, na nizbrdici, ali pricam za nase uslove, ako bude trosio od Bg do Zlatibora 3,7l ja cu taj auto da poljubim u vruc auspuh. Pa ga ne moram ja voziti, vozi ga ti ili bilo ko. Uhvatio sam se Bg-Zlatibor, ali kreni bilo gde pa i nasim auto putom ali da ne ides konstantno iza kamiona. A posto samo ujedan auto put imamo, kojim se naravno ne vozimo svi glupo je komentarisati.
(The Spatula, 16. januar 2018 16:32)

Honda je prvi proizvodjac koji prikazuje stvarnu potrosnju u realnim uslovima voznje po novom propisu EU a ne na poligonima kao sto se radilo ranije. Ne razumem zasto ne verujes da je 3.7 litara nemoguce ostvariti na putu od Bg do Zlatibora? Meni je sa Puntom benzincem 1.2 2001 god od BG do CG prosek bio ispod 5 litara. Ne mozes da poredis fiat pandu sa hondom civic jer honda ima mnogo bolju aerodinamiku a samim tim i manju potrosnju.

Haha

pre 6 godina

@(sofronije, 15. januar 2018 21:56)

Auto nije mali, a masa bi trebalo da je oko 1300kg. S obzirom da je motor optimizovan za malu potrosnju, 10.4sec na 120KS i 300Nm je skroz ok. Chipujes ga i ode na 9sec, ali to nije poenta dizelasa. Kome treba vise, neka gleda automobile sa jacim motorima, tj vise konja.

Bobo, jaa ne nosim

pre 6 godina

Night Rider, ja uzeo pre par meseci Minija sa 1,5 litarskim dizelasem. Vozim svaki dan identicnu razdaljinu u Nemackoj, maltene istim brzinama. Prosle nedelje sam sipao „od cepa do cepa“ 4,7l prosek. Novi dizelasi su ipak dobra kupovina.

The Spatula

pre 6 godina

(GuGa, 16. januar 2018 07:52)
Posto je tema u Srbiji, tj na B92, naravno da necu komentarisati koliko bi mi Panda trosila na auto banu u Nemackoj, Svajcarskoj, Rumuniji, Albaniji itd. Iznosim svoje misljenje i podatke, za koje ne lazem. Isto sam imao i Mazdu 626 sa motorom 1.8, benzinku, koja "malo" trosi. Ne kazem da znam da vozim, ali nisam nikad imao auto koji tako malo trosi. Imao sam i c4, 1.6hdi, koji isto malo trosi, zar ne? Ali meni Panda manje trosi od njega, ali opet nije ispod 4litra. Ne sumnjam da su vasi japanci kvalitetni, ali daj mi taj auto da odem sa njim od Bg do Zlatibora i da vidimo potrosnju. Ja pricam o potrosnji, van njihovih i vasih pista, gde se stvarno vozi, a ne o voznji gde je sve ravno, gde nema vozila ispred tebe i kamiona i ostalih gluposti. Ajde mante se vasih potrosnja u decimalama od 3,7 i 3,2l. Pa probusi rupicu na kanti od 5l iglicom pa vidi za koliko ce da izadje slobodnim padom. Man me se gluposti. Energija se iz necega mora dobiti. Ne bih ulazio u pricu o elektricnim automobilima, jer smo od njih daleko kao do Sunca! Bar mi u Srbiji, za vas koji vozite na auto banu ne sumnjam i da ih vec vozite.

The Spatula

pre 6 godina

moze da trosi 3.7 litre pa cak 
i manje od pande. ovaj motor je oborio ginisov rekord u potrosnji 2.8 litre od cepa do cepa
(pero, 16. januar 2018 00:04

Brate Pero, ne kazem ja da ne moze. Moze mozda na pistama, na nizbrdici, ali pricam za nase uslove, ako bude trosio od Bg do Zlatibora 3,7l ja cu taj auto da poljubim u vruc auspuh. Pa ga ne moram ja voziti, vozi ga ti ili bilo ko. Uhvatio sam se Bg-Zlatibor, ali kreni bilo gde pa i nasim auto putom ali da ne ides konstantno iza kamiona. A posto samo ujedan auto put imamo, kojim se naravno ne vozimo svi glupo je komentarisati.

C i n i k

pre 6 godina

I Pezo je pre 3 godine obecao 3.2 l na 100 km sa 1.6 eHdi, ali je stvarna potrosnja oko 4 do 4.5...
Sustina je da se te obecane potrosnje tesko ostvaruju u realnosti..

GuGa

pre 6 godina

Sa 120 KS tesko da ce da me animiraju da sjasem s Mazde 6 i zajasem ovog Civic-a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 16. januar 2018 05:48)

Civic i Mazda 6 nisu ista klasa automobila,pa ne mozes da uporedjujes tako. Ja vozim velika kola jer su mi potreba, ali da nije tako nebi sigurno vozio 5 metarsku limuzinu, nego bi se radije odlucio za nesto iz C-segmenta u koji i Civic pripada. U razmeru s velicinom i klasom auta dolazi i jacina motora. Ovih 120KS su za C segment i vise nego dovoljni za kombinovanju voznju po gradu, van grada i autoputu.

E sad, to sto srbi pate od velicine, vrednosti i sta ja znam - to je drugi par cipela.

rks

pre 6 godina

Ne znam koliko su i kako unapredili ovaj motor, ali vozim ga u devetoj generaciji Civica i stanje stvari je ovakvo:

- Magistrala u idelanim uslovima od 3.5 do 4. Sa Zlatibora sam se vratio sa 3.8 sve zajedno. Sipao goriva za oko 2.000 dinara. Za razliku od prethodnih benzinaca, ovaj board laze za max 2 decimale.

- Krug Srbija - Madjarska - Austrija - Slovenija - Hrvatska - Srbija 4.8 (70% autoput, tempomat 130 km/h uglavnom)

- Letovanje u Grckoj 5.3, dvoje dece, pun gepek. Ista situacija do Austrije na skijanje.

- U gradu nikad nije presao 6.5l

Pisite sta hocete, ali ovih 50ak hiljada kilometara za dve fodine, uz Lifestyle paket opreme, je do sad bilo uzivanje voziti.