Utorak, 28.11.2017.

08:52

Sedam kandidata za "Auto godine"- koji je vaš favorit?

Izvor: B92

Sedam kandidata za "Auto godine"- koji je vaš favorit? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 6 godina

Mazda cx5 kad jos uvek nema nove cx9. Mada realno ni jedan od ponudjenih ne nudi nista novo i revolucionarno osim mozda dizajna ali to je dosta subjektivna kategorija pa nije bas najrelevantnija za ocenjivanje. Bio bih sretniji da je u sesiru neki cisto elektricni automobil tipa bmw i3 ili renault zoe ali dobro. Ne ocekujemo da nemacki auto giganti novcano podrze pocetak svog kraja tj odbacivanje sus motora.

Dobro

pre 6 godina

@ (DC, 28. novembar 2017 16:30)

Svaka cast za komentar. Sve objasnjeno i znalacki, besprekorno napisano.

Iz zemlje lala, uvek vas,

Ja

pre 6 godina

Alfa Romeo ima vise patenata u auto industriji nego BMW i Audi zajedno!
Daleko od toga da prozivam bilo koga, naprotiv, ali valja znati i neke cinjenice. Npr, glavni Audijev dizajner dosao je upravo iz Alfe, a o detaljima Alfa Romea na kojima danas pociva BMW ne treba trositi reci. Druga je tema zasto su Nemci to bolje iskoristili od Italijana.
Stojadin

Tacno da su bolje iskoristili, a samo zato sto su napravili kvalitetan auto, a ne samo lep. Pa opste poznata prva promocija Giulije gde je pred novinarima iz celog sveta zatajila navigacija u kolima tj problemi sa elektronikom!! Aman nov auto si napravio i prelep i nimalo jeftin i pravis takve pocetnicke greske! Zato im je prodaja nikakva a automobili prelepi.

Tralaja

pre 6 godina

Meni alfa... Jedini razlog je stonema suv i zato sto je jedinstvena.. audi isti kao i prosli, citroen i kia isto, volvo malo lici na prosli itd.. Tako da Alfa

Dikh tu kava

pre 6 godina

Mnogi ovde ne kapiraju kako se vrsi izbor: sve su ovo automobili različitih klasa ali svaki je sjajan u svojoj klasi i zato se nasao u finalu. Ziri se na kraju odluci za jedan, a to cesce ipak bude neki dostupniji auto
(localhost, 28. novembar 2017 18:12)

Brate, al si objasnio.. :))

Stojadin

pre 6 godina

Alfa Romeo ima vise patenata u auto industriji nego BMW i Audi zajedno!
Daleko od toga da prozivam bilo koga, naprotiv, ali valja znati i neke cinjenice. Npr, glavni Audijev dizajner dosao je upravo iz Alfe, a o detaljima Alfa Romea na kojima danas pociva BMW ne treba trositi reci. Druga je tema zasto su Nemci to bolje iskoristili od Italijana.

el toro

pre 6 godina

Ovi izbori za auto godine su jedni od najbesmislenijih koje postoje. Voleo bih da mi neko pojasni po kojem uopste kriterijumu neko moze da izabere Ibicu ili C3 ispred Audijevog premijum modela !? Jednostavno je nemoguce na ovaj nacin realno proglasiti pobednika. Druga stvar bi bila kad bi se birao auto godinu u svakom segmentu! A ovo je cista sprdacina
(GuGa, 28. novembar 2017 14:58 ajde da izadjemo iz teresa i pogledamo nekad u dubinu za sve se gleda odnos cena i kvaliteta i naravno inovacija (pored toga firme placaju da reprezentuju svoju marku)

localhost

pre 6 godina

Mnogi ovde ne kapiraju kako se vrsi izbor: sve su ovo automobili različitih klasa ali svaki je sjajan u svojoj klasi i zato se nasao u finalu. Ziri se na kraju odluci za jedan, a to cesce ipak bude neki dostupniji auto

NIKOLA

pre 6 godina

Aj i da razumem ako je uslov da se pravi u Evropi,pa da kažem Stelvio i ne baš zasluženo zbog cene, ali ako nije tako, da nema nove CX5 koja uz osrednju cenu može da održi domaći u dizajnu premium markama uz dobar kvalitet i agregat, ne ide.

Ja

pre 6 godina

Audi i BMW naravno Alfa je na dobrom putu, ovo sto prave zadnjih godina je za pohvalu. Kada bi Volvo imao Alfa dizajn ili Alfa da ima Volvo kvalitet onda bi mogli da se pridruze najboljima. Ovako opet svaba caruje! Moze nagradu odneti bilo ko, ali prodaja sama pokazuje ko je ovde najbolji, a to su definitivno Audi i BMW!

DC

pre 6 godina

@GuGa: Naravno da se nece direktno porediti Audi A8 i Citroen C3. Gleda se koji je auto napravio najveci pomak u poredjenju sa proslim modelom ili u svojoj klasi, ali i za generalno unapredjenje automobilzma.
Audi A8 sa svojim najnovijim bezbednosnim sistemima i autonomnim upravljavljanjem to definitivno cini ali je iz klase koja jos od 70-ih nije izrodila automobil godine.
BMW serije 5 je skoro savrsen auto, ali je to bila i prethodna generacija, tako da je pomak ne bas lako vidljiv.
Volvo XC40 je vrlo atraktivno vozilo ali realno ne nudi nesto vise u odnosu na svoju premijum konkurenciju osim sto predstavlja izbor za nekog ko ne voli nemacku 'svetu trojicu'. Da li je to dovoljno?
Citroen C3 Aircross je racionalan i praktican ali istovremeno i zabavan i interesantan i sto ce biti veliki plus, pokazuje da se Francuzi vracaju na ono sto je bilo njihov 'forte' - udobnost.
Kia sa Stinger-om po prvi put ima u Evropi jedan pozeljan auto koji budi emocije na nacin kako to rade Alfa ili BMW. Predstavlja realnog konkurenta za VW Arteon ali i za BMW serije 4, Audi A5 pa mozda i Alfu Giuliu. Sasvim sigurno je ogroman pomak za Korejce.
Stelvio je prvi predstavnik Alfe u segmentu crossover-a i kao takav nije izgubio nista (sto je bilo jako lako moguce imajuci u vidu tip vozila), cak naprotiv samo je naglasio sve ono zbog cega se Alfa voli. Izuzetne vozne karakteristike, harizmatican benzinac, super-atraktivan izgled - pravi auto za povratak ove marke na staru slavu.

kole

pre 6 godina

Babe i žabe. Kakve veze ima C3 sa A8, ili Stingerom kojih će se u Evropi prodati 11 komada. Treba formirati klase, pa u njihovom okviru birati model godine za tu klasu. Na zapadu ima bogatih ljudi koji na jeftine automobile ne obraćaju pažnju, ali i slabije plaćenih koji na te skupe modele gledaju kao na naučnu fantastiku.

Savatiye

pre 6 godina

@ S70
Kvalitet materijala, izrada, jeftina plastika i niz drugih sitnih za Italijane tipičnih problema.
Ali se nismo razumeli, ja sam obožavalac Alfe, jedan od retkih automobila sa dušom, uz Lanciju koju nikako ne mogu da prezalim. Jer puštena je niz vodu, samo Y se i dalje pravi.
Ja naravno glasam za Stelvio!

DC

pre 6 godina

A8 ima neka jako dobra (i potpuno nova) bezbednosna dostignuca ali luksuzne limuzine ovog tipa standardno ne pobedjuju, a pitanje je i za seriju 5 da li predstavlja veliki korak u napred u odnosu na prosli model. XC40 je ipak u senci skoro savrsenog XC60, tako da ce titulu uzeti Stelvio ili Stinger, eventualno nekim slucajem C3 Aircross.

S70

pre 6 godina

Ovde pobeđuju inovacije itd, a ne lepota, kvalitet plastike (naročito bitan nekima) itd.

A moram da pitam - @Savatiye - šta je to sramotno kod Giulette, molim te prosvetli me?

Hvala...

GuGa

pre 6 godina

Ovi izbori za auto godine su jedni od najbesmislenijih koje postoje. Voleo bih da mi neko pojasni po kojem uopste kriterijumu neko moze da izabere Ibicu ili C3 ispred Audijevog premijum modela !?

Jednostavno je nemoguce na ovaj nacin realno proglasiti pobednika. Druga stvar bi bila kad bi se birao auto godinu u svakom segmentu!

A ovo je cista sprdacina

GuGa

pre 6 godina

Pa i KIA se pravi u EU. Pogledajte na Youtube. Kia Slovakia How is made Your car :)
(no kia, 28. novembar 2017 11:51)


Da, ali ne svi modeli. Od modela dostupnih na evropskom trzistu Optima i Stinger se proizvode iskljucivo u centralnoj Kijinoj fabrici u Juznoj Koreji.

zz

pre 6 godina

nijedan model iz japana???a japanci prave najbolje i najkvalitetnije automobile na svetu? mogli su bar jedan model da uvrste na listu i da se takmici,barem iz nekog postovanja i respekta...ja razumem da je fokus na evropske modele jer je najvece trziste i najvise ima firmi,ali nijedan evropski auto ne moze se porediti sa japanskim kvalitetom,pouzdanosti....itd.

prema izvestaju svih velikih svetskih ovlascenih servisa,japanski automobili imaju najmanji broj prijavljenih kvarova i ubedljivo su najpouzdaniji,a nema ni jednog modela,bas cudno?

Karaburmanac

pre 6 godina

Da se ne lažemo, A8 je toliko nadmoćniji u odnosu na ostale kandidate da bi svako drugo rešenje srozalo izbor "Car of the year" na karikaturu! Jedina mana A8 je opravdano visoka cena, ali pošto se ne bira najjeftiniji auto godine, onda je valjda sve jasno.

lifeisgood

pre 6 godina

medju ovim automobilima audi A8 nema konkurenciju tako da je suvisno raspravljati...serija 5 je savrsena i eventualno kia stinger mada je ona pravljena za americko trziste..

Savatiye

pre 6 godina

@ buka
Bas sam OK i napisao jer nista vise od toga i nije. Zadovoljavajuce, to je meni OK u odnosu na recimo Djulijetu, koja je sramotno uradjena. Alfa kao Alfa, ima dusu i srce ali im kvalitet izrade nikada nije bio jaca strana. Tako da ce i Stelvio i Djulija verovatno potvrditi to pravilo a nece biti izuzetak...
Nazalost, osim Ferarija i Lamboa svi ostali pa i Maserati boluju od istih boljki. Doduse te automobile nisam nikada ni vozio ali sam imao polovan 222 i vozio sam novi Gibli Q4 i stari i novi Kvatroporte GTS. Vuku na Alfu, samo su OK izrade za klasu kojoj pripadaju.

buka

pre 6 godina

@savatiye
Napisao si "izrada OK",za te pare mora da bude mnogo bolje nego "OK".Automobil se izuzetno vozi,po meni mnogo bolje nego ijedan iz te klase ali posle celodnevnog uživanja sam se nekako smorio sa nekvalitetom pojedinih delova.Košta kao x3,Q5,GLC,XC60 a ne može se baš reći da je urađen podjednako kvalitetno.Naravno ne mogu da znam na šta će enterijer da liči posle 5 godina npr ali kad vidim faulove kad je nov bude mi žao,pogotovo što je predivan osećaj kad ga čovek vozi.
I da,i ovaj izbor se svodi kao i svi ostali na subjektivni osećaj određene grupe ljudi i meni lično ništa ne govori.Do sad sam upoznao popriličan broj tih auto novinara i povremeno sam zapanjen neznanjem i površnim kvalfikacijama određenih modela zasnovan veoma često na ličnoj koristi.Ako im neka kompanija plati letovanje biće i kanta "auto godine" :)

Savatiye

pre 6 godina

@ sladoledsmesom
Naravno da nisu isti. Vizuelno dosta slicni ali polozaj u vozilu je potpuno razlicit. U Djuliji pozadi nema mesta a u Stelviu ima malo vise. I ono sto je potpuno neverovatno je problem kod Djulije prilikom voznje u nazad sa potpuno skrenutim tockovima da lupa i trese.

sladoledsmesom

pre 6 godina

Imao sam prilike da sedim i u njemu i u Djuliji, stelvio mi je mnogo bolji u svakom smislu
(daki, 28. novembar 2017 09:50)

Apsolutno su isti unutra

Dikh tu kava

pre 6 godina

Živ se pojedoh, A8 ili Ibiza.. toliko su slični, oba imaju 4 točka i volan, na kraju će odlučiti samo nijanse, ali verujem u tesnu i objektivnu pobedu Ibize, ipak je bolja od Audi-ja, bar za jedna (peta) vrata viška..

mare

pre 6 godina

Ako cena nije problem moj redosled bi bio Audi A8, BMW 5 i Volvo xc40 na prva 3 mesta. A inace kad vec mastam, moj izbor bi bio Volvo xc90 hibrid :-)

Savatiye

pre 6 godina

Stelvio, definitivno je najlepsi medju ponudjenim automobilima. Ono sto meni smeta je malo mesta pozadi. Ostao sam poprilicno zacudjen kada sam seo pozadi. Ali pozicija vozaca je idealna, izrada OK, komande lako dostupne. Dakle Stelvio.

Momir

pre 6 godina

A8 je definitivno najinovativniji i dosta je ulozeno u sigurnost i udobnost ali na ovim takmicenjima je uvijek davana prednost odnos cijena-kvalitet pa ocekujem Citroen c3 i Kia da budu proglaseni iako svaki auto sa liste zasluzuje nagradu.

daki

pre 6 godina

Pa, svaki od ovih automobila je na testivima dobio pohvale, ova Kia je u istom cenovnon rangu recimo pobedila Arteon, o 5ici i A8ici da se ne trose reci. Stelvio je po meni neka zlatna sredina. Imao sam prilike da sedim i u njemu i u Djuliji, stelvio mi je mnogo bolji u svakom smislu

mare

pre 6 godina

Ako cena nije problem moj redosled bi bio Audi A8, BMW 5 i Volvo xc40 na prva 3 mesta. A inace kad vec mastam, moj izbor bi bio Volvo xc90 hibrid :-)

Savatiye

pre 6 godina

Stelvio, definitivno je najlepsi medju ponudjenim automobilima. Ono sto meni smeta je malo mesta pozadi. Ostao sam poprilicno zacudjen kada sam seo pozadi. Ali pozicija vozaca je idealna, izrada OK, komande lako dostupne. Dakle Stelvio.

Dikh tu kava

pre 6 godina

Živ se pojedoh, A8 ili Ibiza.. toliko su slični, oba imaju 4 točka i volan, na kraju će odlučiti samo nijanse, ali verujem u tesnu i objektivnu pobedu Ibize, ipak je bolja od Audi-ja, bar za jedna (peta) vrata viška..

daki

pre 6 godina

Pa, svaki od ovih automobila je na testivima dobio pohvale, ova Kia je u istom cenovnon rangu recimo pobedila Arteon, o 5ici i A8ici da se ne trose reci. Stelvio je po meni neka zlatna sredina. Imao sam prilike da sedim i u njemu i u Djuliji, stelvio mi je mnogo bolji u svakom smislu

sladoledsmesom

pre 6 godina

Imao sam prilike da sedim i u njemu i u Djuliji, stelvio mi je mnogo bolji u svakom smislu
(daki, 28. novembar 2017 09:50)

Apsolutno su isti unutra

S70

pre 6 godina

Ovde pobeđuju inovacije itd, a ne lepota, kvalitet plastike (naročito bitan nekima) itd.

A moram da pitam - @Savatiye - šta je to sramotno kod Giulette, molim te prosvetli me?

Hvala...

buka

pre 6 godina

@savatiye
Napisao si "izrada OK",za te pare mora da bude mnogo bolje nego "OK".Automobil se izuzetno vozi,po meni mnogo bolje nego ijedan iz te klase ali posle celodnevnog uživanja sam se nekako smorio sa nekvalitetom pojedinih delova.Košta kao x3,Q5,GLC,XC60 a ne može se baš reći da je urađen podjednako kvalitetno.Naravno ne mogu da znam na šta će enterijer da liči posle 5 godina npr ali kad vidim faulove kad je nov bude mi žao,pogotovo što je predivan osećaj kad ga čovek vozi.
I da,i ovaj izbor se svodi kao i svi ostali na subjektivni osećaj određene grupe ljudi i meni lično ništa ne govori.Do sad sam upoznao popriličan broj tih auto novinara i povremeno sam zapanjen neznanjem i površnim kvalfikacijama određenih modela zasnovan veoma često na ličnoj koristi.Ako im neka kompanija plati letovanje biće i kanta "auto godine" :)

Karaburmanac

pre 6 godina

Da se ne lažemo, A8 je toliko nadmoćniji u odnosu na ostale kandidate da bi svako drugo rešenje srozalo izbor "Car of the year" na karikaturu! Jedina mana A8 je opravdano visoka cena, ali pošto se ne bira najjeftiniji auto godine, onda je valjda sve jasno.

zz

pre 6 godina

nijedan model iz japana???a japanci prave najbolje i najkvalitetnije automobile na svetu? mogli su bar jedan model da uvrste na listu i da se takmici,barem iz nekog postovanja i respekta...ja razumem da je fokus na evropske modele jer je najvece trziste i najvise ima firmi,ali nijedan evropski auto ne moze se porediti sa japanskim kvalitetom,pouzdanosti....itd.

prema izvestaju svih velikih svetskih ovlascenih servisa,japanski automobili imaju najmanji broj prijavljenih kvarova i ubedljivo su najpouzdaniji,a nema ni jednog modela,bas cudno?

DC

pre 6 godina

@GuGa: Naravno da se nece direktno porediti Audi A8 i Citroen C3. Gleda se koji je auto napravio najveci pomak u poredjenju sa proslim modelom ili u svojoj klasi, ali i za generalno unapredjenje automobilzma.
Audi A8 sa svojim najnovijim bezbednosnim sistemima i autonomnim upravljavljanjem to definitivno cini ali je iz klase koja jos od 70-ih nije izrodila automobil godine.
BMW serije 5 je skoro savrsen auto, ali je to bila i prethodna generacija, tako da je pomak ne bas lako vidljiv.
Volvo XC40 je vrlo atraktivno vozilo ali realno ne nudi nesto vise u odnosu na svoju premijum konkurenciju osim sto predstavlja izbor za nekog ko ne voli nemacku 'svetu trojicu'. Da li je to dovoljno?
Citroen C3 Aircross je racionalan i praktican ali istovremeno i zabavan i interesantan i sto ce biti veliki plus, pokazuje da se Francuzi vracaju na ono sto je bilo njihov 'forte' - udobnost.
Kia sa Stinger-om po prvi put ima u Evropi jedan pozeljan auto koji budi emocije na nacin kako to rade Alfa ili BMW. Predstavlja realnog konkurenta za VW Arteon ali i za BMW serije 4, Audi A5 pa mozda i Alfu Giuliu. Sasvim sigurno je ogroman pomak za Korejce.
Stelvio je prvi predstavnik Alfe u segmentu crossover-a i kao takav nije izgubio nista (sto je bilo jako lako moguce imajuci u vidu tip vozila), cak naprotiv samo je naglasio sve ono zbog cega se Alfa voli. Izuzetne vozne karakteristike, harizmatican benzinac, super-atraktivan izgled - pravi auto za povratak ove marke na staru slavu.

Momir

pre 6 godina

A8 je definitivno najinovativniji i dosta je ulozeno u sigurnost i udobnost ali na ovim takmicenjima je uvijek davana prednost odnos cijena-kvalitet pa ocekujem Citroen c3 i Kia da budu proglaseni iako svaki auto sa liste zasluzuje nagradu.

Stojadin

pre 6 godina

Alfa Romeo ima vise patenata u auto industriji nego BMW i Audi zajedno!
Daleko od toga da prozivam bilo koga, naprotiv, ali valja znati i neke cinjenice. Npr, glavni Audijev dizajner dosao je upravo iz Alfe, a o detaljima Alfa Romea na kojima danas pociva BMW ne treba trositi reci. Druga je tema zasto su Nemci to bolje iskoristili od Italijana.

DC

pre 6 godina

A8 ima neka jako dobra (i potpuno nova) bezbednosna dostignuca ali luksuzne limuzine ovog tipa standardno ne pobedjuju, a pitanje je i za seriju 5 da li predstavlja veliki korak u napred u odnosu na prosli model. XC40 je ipak u senci skoro savrsenog XC60, tako da ce titulu uzeti Stelvio ili Stinger, eventualno nekim slucajem C3 Aircross.

GuGa

pre 6 godina

Ovi izbori za auto godine su jedni od najbesmislenijih koje postoje. Voleo bih da mi neko pojasni po kojem uopste kriterijumu neko moze da izabere Ibicu ili C3 ispred Audijevog premijum modela !?

Jednostavno je nemoguce na ovaj nacin realno proglasiti pobednika. Druga stvar bi bila kad bi se birao auto godinu u svakom segmentu!

A ovo je cista sprdacina

localhost

pre 6 godina

Mnogi ovde ne kapiraju kako se vrsi izbor: sve su ovo automobili različitih klasa ali svaki je sjajan u svojoj klasi i zato se nasao u finalu. Ziri se na kraju odluci za jedan, a to cesce ipak bude neki dostupniji auto

lifeisgood

pre 6 godina

medju ovim automobilima audi A8 nema konkurenciju tako da je suvisno raspravljati...serija 5 je savrsena i eventualno kia stinger mada je ona pravljena za americko trziste..

Savatiye

pre 6 godina

@ S70
Kvalitet materijala, izrada, jeftina plastika i niz drugih sitnih za Italijane tipičnih problema.
Ali se nismo razumeli, ja sam obožavalac Alfe, jedan od retkih automobila sa dušom, uz Lanciju koju nikako ne mogu da prezalim. Jer puštena je niz vodu, samo Y se i dalje pravi.
Ja naravno glasam za Stelvio!

GuGa

pre 6 godina

Pa i KIA se pravi u EU. Pogledajte na Youtube. Kia Slovakia How is made Your car :)
(no kia, 28. novembar 2017 11:51)


Da, ali ne svi modeli. Od modela dostupnih na evropskom trzistu Optima i Stinger se proizvode iskljucivo u centralnoj Kijinoj fabrici u Juznoj Koreji.

Dikh tu kava

pre 6 godina

Mnogi ovde ne kapiraju kako se vrsi izbor: sve su ovo automobili različitih klasa ali svaki je sjajan u svojoj klasi i zato se nasao u finalu. Ziri se na kraju odluci za jedan, a to cesce ipak bude neki dostupniji auto
(localhost, 28. novembar 2017 18:12)

Brate, al si objasnio.. :))

el toro

pre 6 godina

Ovi izbori za auto godine su jedni od najbesmislenijih koje postoje. Voleo bih da mi neko pojasni po kojem uopste kriterijumu neko moze da izabere Ibicu ili C3 ispred Audijevog premijum modela !? Jednostavno je nemoguce na ovaj nacin realno proglasiti pobednika. Druga stvar bi bila kad bi se birao auto godinu u svakom segmentu! A ovo je cista sprdacina
(GuGa, 28. novembar 2017 14:58 ajde da izadjemo iz teresa i pogledamo nekad u dubinu za sve se gleda odnos cena i kvaliteta i naravno inovacija (pored toga firme placaju da reprezentuju svoju marku)

Tralaja

pre 6 godina

Meni alfa... Jedini razlog je stonema suv i zato sto je jedinstvena.. audi isti kao i prosli, citroen i kia isto, volvo malo lici na prosli itd.. Tako da Alfa

kole

pre 6 godina

Babe i žabe. Kakve veze ima C3 sa A8, ili Stingerom kojih će se u Evropi prodati 11 komada. Treba formirati klase, pa u njihovom okviru birati model godine za tu klasu. Na zapadu ima bogatih ljudi koji na jeftine automobile ne obraćaju pažnju, ali i slabije plaćenih koji na te skupe modele gledaju kao na naučnu fantastiku.

Ja

pre 6 godina

Audi i BMW naravno Alfa je na dobrom putu, ovo sto prave zadnjih godina je za pohvalu. Kada bi Volvo imao Alfa dizajn ili Alfa da ima Volvo kvalitet onda bi mogli da se pridruze najboljima. Ovako opet svaba caruje! Moze nagradu odneti bilo ko, ali prodaja sama pokazuje ko je ovde najbolji, a to su definitivno Audi i BMW!

Savatiye

pre 6 godina

@ buka
Bas sam OK i napisao jer nista vise od toga i nije. Zadovoljavajuce, to je meni OK u odnosu na recimo Djulijetu, koja je sramotno uradjena. Alfa kao Alfa, ima dusu i srce ali im kvalitet izrade nikada nije bio jaca strana. Tako da ce i Stelvio i Djulija verovatno potvrditi to pravilo a nece biti izuzetak...
Nazalost, osim Ferarija i Lamboa svi ostali pa i Maserati boluju od istih boljki. Doduse te automobile nisam nikada ni vozio ali sam imao polovan 222 i vozio sam novi Gibli Q4 i stari i novi Kvatroporte GTS. Vuku na Alfu, samo su OK izrade za klasu kojoj pripadaju.

Savatiye

pre 6 godina

@ sladoledsmesom
Naravno da nisu isti. Vizuelno dosta slicni ali polozaj u vozilu je potpuno razlicit. U Djuliji pozadi nema mesta a u Stelviu ima malo vise. I ono sto je potpuno neverovatno je problem kod Djulije prilikom voznje u nazad sa potpuno skrenutim tockovima da lupa i trese.

NIKOLA

pre 6 godina

Aj i da razumem ako je uslov da se pravi u Evropi,pa da kažem Stelvio i ne baš zasluženo zbog cene, ali ako nije tako, da nema nove CX5 koja uz osrednju cenu može da održi domaći u dizajnu premium markama uz dobar kvalitet i agregat, ne ide.

Ja

pre 6 godina

Alfa Romeo ima vise patenata u auto industriji nego BMW i Audi zajedno!
Daleko od toga da prozivam bilo koga, naprotiv, ali valja znati i neke cinjenice. Npr, glavni Audijev dizajner dosao je upravo iz Alfe, a o detaljima Alfa Romea na kojima danas pociva BMW ne treba trositi reci. Druga je tema zasto su Nemci to bolje iskoristili od Italijana.
Stojadin

Tacno da su bolje iskoristili, a samo zato sto su napravili kvalitetan auto, a ne samo lep. Pa opste poznata prva promocija Giulije gde je pred novinarima iz celog sveta zatajila navigacija u kolima tj problemi sa elektronikom!! Aman nov auto si napravio i prelep i nimalo jeftin i pravis takve pocetnicke greske! Zato im je prodaja nikakva a automobili prelepi.

Dobro

pre 6 godina

@ (DC, 28. novembar 2017 16:30)

Svaka cast za komentar. Sve objasnjeno i znalacki, besprekorno napisano.

Iz zemlje lala, uvek vas,

Ivan

pre 6 godina

Mazda cx5 kad jos uvek nema nove cx9. Mada realno ni jedan od ponudjenih ne nudi nista novo i revolucionarno osim mozda dizajna ali to je dosta subjektivna kategorija pa nije bas najrelevantnija za ocenjivanje. Bio bih sretniji da je u sesiru neki cisto elektricni automobil tipa bmw i3 ili renault zoe ali dobro. Ne ocekujemo da nemacki auto giganti novcano podrze pocetak svog kraja tj odbacivanje sus motora.

Karaburmanac

pre 6 godina

Da se ne lažemo, A8 je toliko nadmoćniji u odnosu na ostale kandidate da bi svako drugo rešenje srozalo izbor "Car of the year" na karikaturu! Jedina mana A8 je opravdano visoka cena, ali pošto se ne bira najjeftiniji auto godine, onda je valjda sve jasno.

mare

pre 6 godina

Ako cena nije problem moj redosled bi bio Audi A8, BMW 5 i Volvo xc40 na prva 3 mesta. A inace kad vec mastam, moj izbor bi bio Volvo xc90 hibrid :-)

Dikh tu kava

pre 6 godina

Živ se pojedoh, A8 ili Ibiza.. toliko su slični, oba imaju 4 točka i volan, na kraju će odlučiti samo nijanse, ali verujem u tesnu i objektivnu pobedu Ibize, ipak je bolja od Audi-ja, bar za jedna (peta) vrata viška..

lifeisgood

pre 6 godina

medju ovim automobilima audi A8 nema konkurenciju tako da je suvisno raspravljati...serija 5 je savrsena i eventualno kia stinger mada je ona pravljena za americko trziste..

Momir

pre 6 godina

A8 je definitivno najinovativniji i dosta je ulozeno u sigurnost i udobnost ali na ovim takmicenjima je uvijek davana prednost odnos cijena-kvalitet pa ocekujem Citroen c3 i Kia da budu proglaseni iako svaki auto sa liste zasluzuje nagradu.

Ja

pre 6 godina

Audi i BMW naravno Alfa je na dobrom putu, ovo sto prave zadnjih godina je za pohvalu. Kada bi Volvo imao Alfa dizajn ili Alfa da ima Volvo kvalitet onda bi mogli da se pridruze najboljima. Ovako opet svaba caruje! Moze nagradu odneti bilo ko, ali prodaja sama pokazuje ko je ovde najbolji, a to su definitivno Audi i BMW!

Savatiye

pre 6 godina

Stelvio, definitivno je najlepsi medju ponudjenim automobilima. Ono sto meni smeta je malo mesta pozadi. Ostao sam poprilicno zacudjen kada sam seo pozadi. Ali pozicija vozaca je idealna, izrada OK, komande lako dostupne. Dakle Stelvio.

zz

pre 6 godina

nijedan model iz japana???a japanci prave najbolje i najkvalitetnije automobile na svetu? mogli su bar jedan model da uvrste na listu i da se takmici,barem iz nekog postovanja i respekta...ja razumem da je fokus na evropske modele jer je najvece trziste i najvise ima firmi,ali nijedan evropski auto ne moze se porediti sa japanskim kvalitetom,pouzdanosti....itd.

prema izvestaju svih velikih svetskih ovlascenih servisa,japanski automobili imaju najmanji broj prijavljenih kvarova i ubedljivo su najpouzdaniji,a nema ni jednog modela,bas cudno?

Savatiye

pre 6 godina

@ buka
Bas sam OK i napisao jer nista vise od toga i nije. Zadovoljavajuce, to je meni OK u odnosu na recimo Djulijetu, koja je sramotno uradjena. Alfa kao Alfa, ima dusu i srce ali im kvalitet izrade nikada nije bio jaca strana. Tako da ce i Stelvio i Djulija verovatno potvrditi to pravilo a nece biti izuzetak...
Nazalost, osim Ferarija i Lamboa svi ostali pa i Maserati boluju od istih boljki. Doduse te automobile nisam nikada ni vozio ali sam imao polovan 222 i vozio sam novi Gibli Q4 i stari i novi Kvatroporte GTS. Vuku na Alfu, samo su OK izrade za klasu kojoj pripadaju.

Savatiye

pre 6 godina

@ sladoledsmesom
Naravno da nisu isti. Vizuelno dosta slicni ali polozaj u vozilu je potpuno razlicit. U Djuliji pozadi nema mesta a u Stelviu ima malo vise. I ono sto je potpuno neverovatno je problem kod Djulije prilikom voznje u nazad sa potpuno skrenutim tockovima da lupa i trese.

daki

pre 6 godina

Pa, svaki od ovih automobila je na testivima dobio pohvale, ova Kia je u istom cenovnon rangu recimo pobedila Arteon, o 5ici i A8ici da se ne trose reci. Stelvio je po meni neka zlatna sredina. Imao sam prilike da sedim i u njemu i u Djuliji, stelvio mi je mnogo bolji u svakom smislu

sladoledsmesom

pre 6 godina

Imao sam prilike da sedim i u njemu i u Djuliji, stelvio mi je mnogo bolji u svakom smislu
(daki, 28. novembar 2017 09:50)

Apsolutno su isti unutra

DC

pre 6 godina

A8 ima neka jako dobra (i potpuno nova) bezbednosna dostignuca ali luksuzne limuzine ovog tipa standardno ne pobedjuju, a pitanje je i za seriju 5 da li predstavlja veliki korak u napred u odnosu na prosli model. XC40 je ipak u senci skoro savrsenog XC60, tako da ce titulu uzeti Stelvio ili Stinger, eventualno nekim slucajem C3 Aircross.

kole

pre 6 godina

Babe i žabe. Kakve veze ima C3 sa A8, ili Stingerom kojih će se u Evropi prodati 11 komada. Treba formirati klase, pa u njihovom okviru birati model godine za tu klasu. Na zapadu ima bogatih ljudi koji na jeftine automobile ne obraćaju pažnju, ali i slabije plaćenih koji na te skupe modele gledaju kao na naučnu fantastiku.

el toro

pre 6 godina

Ovi izbori za auto godine su jedni od najbesmislenijih koje postoje. Voleo bih da mi neko pojasni po kojem uopste kriterijumu neko moze da izabere Ibicu ili C3 ispred Audijevog premijum modela !? Jednostavno je nemoguce na ovaj nacin realno proglasiti pobednika. Druga stvar bi bila kad bi se birao auto godinu u svakom segmentu! A ovo je cista sprdacina
(GuGa, 28. novembar 2017 14:58 ajde da izadjemo iz teresa i pogledamo nekad u dubinu za sve se gleda odnos cena i kvaliteta i naravno inovacija (pored toga firme placaju da reprezentuju svoju marku)

GuGa

pre 6 godina

Ovi izbori za auto godine su jedni od najbesmislenijih koje postoje. Voleo bih da mi neko pojasni po kojem uopste kriterijumu neko moze da izabere Ibicu ili C3 ispred Audijevog premijum modela !?

Jednostavno je nemoguce na ovaj nacin realno proglasiti pobednika. Druga stvar bi bila kad bi se birao auto godinu u svakom segmentu!

A ovo je cista sprdacina

S70

pre 6 godina

Ovde pobeđuju inovacije itd, a ne lepota, kvalitet plastike (naročito bitan nekima) itd.

A moram da pitam - @Savatiye - šta je to sramotno kod Giulette, molim te prosvetli me?

Hvala...

NIKOLA

pre 6 godina

Aj i da razumem ako je uslov da se pravi u Evropi,pa da kažem Stelvio i ne baš zasluženo zbog cene, ali ako nije tako, da nema nove CX5 koja uz osrednju cenu može da održi domaći u dizajnu premium markama uz dobar kvalitet i agregat, ne ide.

Ja

pre 6 godina

Alfa Romeo ima vise patenata u auto industriji nego BMW i Audi zajedno!
Daleko od toga da prozivam bilo koga, naprotiv, ali valja znati i neke cinjenice. Npr, glavni Audijev dizajner dosao je upravo iz Alfe, a o detaljima Alfa Romea na kojima danas pociva BMW ne treba trositi reci. Druga je tema zasto su Nemci to bolje iskoristili od Italijana.
Stojadin

Tacno da su bolje iskoristili, a samo zato sto su napravili kvalitetan auto, a ne samo lep. Pa opste poznata prva promocija Giulije gde je pred novinarima iz celog sveta zatajila navigacija u kolima tj problemi sa elektronikom!! Aman nov auto si napravio i prelep i nimalo jeftin i pravis takve pocetnicke greske! Zato im je prodaja nikakva a automobili prelepi.

buka

pre 6 godina

@savatiye
Napisao si "izrada OK",za te pare mora da bude mnogo bolje nego "OK".Automobil se izuzetno vozi,po meni mnogo bolje nego ijedan iz te klase ali posle celodnevnog uživanja sam se nekako smorio sa nekvalitetom pojedinih delova.Košta kao x3,Q5,GLC,XC60 a ne može se baš reći da je urađen podjednako kvalitetno.Naravno ne mogu da znam na šta će enterijer da liči posle 5 godina npr ali kad vidim faulove kad je nov bude mi žao,pogotovo što je predivan osećaj kad ga čovek vozi.
I da,i ovaj izbor se svodi kao i svi ostali na subjektivni osećaj određene grupe ljudi i meni lično ništa ne govori.Do sad sam upoznao popriličan broj tih auto novinara i povremeno sam zapanjen neznanjem i površnim kvalfikacijama određenih modela zasnovan veoma često na ličnoj koristi.Ako im neka kompanija plati letovanje biće i kanta "auto godine" :)

DC

pre 6 godina

@GuGa: Naravno da se nece direktno porediti Audi A8 i Citroen C3. Gleda se koji je auto napravio najveci pomak u poredjenju sa proslim modelom ili u svojoj klasi, ali i za generalno unapredjenje automobilzma.
Audi A8 sa svojim najnovijim bezbednosnim sistemima i autonomnim upravljavljanjem to definitivno cini ali je iz klase koja jos od 70-ih nije izrodila automobil godine.
BMW serije 5 je skoro savrsen auto, ali je to bila i prethodna generacija, tako da je pomak ne bas lako vidljiv.
Volvo XC40 je vrlo atraktivno vozilo ali realno ne nudi nesto vise u odnosu na svoju premijum konkurenciju osim sto predstavlja izbor za nekog ko ne voli nemacku 'svetu trojicu'. Da li je to dovoljno?
Citroen C3 Aircross je racionalan i praktican ali istovremeno i zabavan i interesantan i sto ce biti veliki plus, pokazuje da se Francuzi vracaju na ono sto je bilo njihov 'forte' - udobnost.
Kia sa Stinger-om po prvi put ima u Evropi jedan pozeljan auto koji budi emocije na nacin kako to rade Alfa ili BMW. Predstavlja realnog konkurenta za VW Arteon ali i za BMW serije 4, Audi A5 pa mozda i Alfu Giuliu. Sasvim sigurno je ogroman pomak za Korejce.
Stelvio je prvi predstavnik Alfe u segmentu crossover-a i kao takav nije izgubio nista (sto je bilo jako lako moguce imajuci u vidu tip vozila), cak naprotiv samo je naglasio sve ono zbog cega se Alfa voli. Izuzetne vozne karakteristike, harizmatican benzinac, super-atraktivan izgled - pravi auto za povratak ove marke na staru slavu.

localhost

pre 6 godina

Mnogi ovde ne kapiraju kako se vrsi izbor: sve su ovo automobili različitih klasa ali svaki je sjajan u svojoj klasi i zato se nasao u finalu. Ziri se na kraju odluci za jedan, a to cesce ipak bude neki dostupniji auto

Savatiye

pre 6 godina

@ S70
Kvalitet materijala, izrada, jeftina plastika i niz drugih sitnih za Italijane tipičnih problema.
Ali se nismo razumeli, ja sam obožavalac Alfe, jedan od retkih automobila sa dušom, uz Lanciju koju nikako ne mogu da prezalim. Jer puštena je niz vodu, samo Y se i dalje pravi.
Ja naravno glasam za Stelvio!

Stojadin

pre 6 godina

Alfa Romeo ima vise patenata u auto industriji nego BMW i Audi zajedno!
Daleko od toga da prozivam bilo koga, naprotiv, ali valja znati i neke cinjenice. Npr, glavni Audijev dizajner dosao je upravo iz Alfe, a o detaljima Alfa Romea na kojima danas pociva BMW ne treba trositi reci. Druga je tema zasto su Nemci to bolje iskoristili od Italijana.

Tralaja

pre 6 godina

Meni alfa... Jedini razlog je stonema suv i zato sto je jedinstvena.. audi isti kao i prosli, citroen i kia isto, volvo malo lici na prosli itd.. Tako da Alfa

GuGa

pre 6 godina

Pa i KIA se pravi u EU. Pogledajte na Youtube. Kia Slovakia How is made Your car :)
(no kia, 28. novembar 2017 11:51)


Da, ali ne svi modeli. Od modela dostupnih na evropskom trzistu Optima i Stinger se proizvode iskljucivo u centralnoj Kijinoj fabrici u Juznoj Koreji.

Ivan

pre 6 godina

Mazda cx5 kad jos uvek nema nove cx9. Mada realno ni jedan od ponudjenih ne nudi nista novo i revolucionarno osim mozda dizajna ali to je dosta subjektivna kategorija pa nije bas najrelevantnija za ocenjivanje. Bio bih sretniji da je u sesiru neki cisto elektricni automobil tipa bmw i3 ili renault zoe ali dobro. Ne ocekujemo da nemacki auto giganti novcano podrze pocetak svog kraja tj odbacivanje sus motora.

Dikh tu kava

pre 6 godina

Mnogi ovde ne kapiraju kako se vrsi izbor: sve su ovo automobili različitih klasa ali svaki je sjajan u svojoj klasi i zato se nasao u finalu. Ziri se na kraju odluci za jedan, a to cesce ipak bude neki dostupniji auto
(localhost, 28. novembar 2017 18:12)

Brate, al si objasnio.. :))

Dobro

pre 6 godina

@ (DC, 28. novembar 2017 16:30)

Svaka cast za komentar. Sve objasnjeno i znalacki, besprekorno napisano.

Iz zemlje lala, uvek vas,