1. Koliko strucnjaka..
    (NR, 26. novembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  2. Zato sto u auto skolama uce narod da se "ne gusi motor" ... presaltavanje u nizi stepen nabije rpm tj obrtaje motora, i onda se "gusi" motor... i onda se cude kad resi neko sa 1.2L dizelom da obilazi kamion ili autobus... kako ne gine vise ja se pitam... al bitno je da se ne gusi motor... BUDALASTINE
    (Sale, 23. novembar 2017 18:26)

    Pored bahatosti i neodgornovosti, za prosečnog srpskog vozača je karakteristično i nepoznavanje elementarne tehnike vožnje. Na primer, osim "gušenja motora" neverovatno je koliko njih uopšte nije u stanju da pravilno skrene levo ili desno iz ulice sa dve trake u istu takvu ulicu.

    Često vozim po Novom Beogradu gde se na mnogo mesta skreće levo ili desno u dve trake. Masa njih započne skretanje u jednoj traci a završi ga u drugoj i iseče onog iaz sebe! Trake su uglavnom vidljive, zavoji blagi i pregledni, pa ipak se bar 1/3 ponaša kao da su linije na kolovozu samo ukras koji nikoga ne obavezuje ni na šta!

    Druga (seljačka) fora: Imam kuću u selu pored Beograda. Od sela do Ibraske magistrale ima oko 8 km solidnog ali prilično krividavog puta. U selu važi neka čudna fora: kad ulaziš u levu krivinu, nisi čovek ako je ne isečeš tako da bar pola metra ne pređeš na drugu stranu, bez obzira na to da li je krivina pregledna ili ne!

    Ne razumem zašto to rade?! Redovno mi se dešava da u mojoj desnoj nepreglednoj krivini naletim na idiota koji vozi napola u mojoj traci, a kad me ugleda, onda panično cima volan nadesno da bi me izbegao!
    (Papageno, 25. novembar 2017 17:41)

    # Link komentara

  3. @Artiljerac: A šta si ti mislio kako njih 90% polaže za C, D i E kategoriju? Nemoguće da postoji takav optimista, kao što si ti, ili možda živiš u Diznilendu?
     (dejanR, 25. novembar 2017 15:06)

    # Link komentara

  4. U Novom Sadu i okolini ko god nije mogao da polozi otisao je u Backu Palanku i tamo polozio. Od kad postoje ove nove tablice tacno se vidi ko su najgori vozaci. Ranije su se krili iza NS tabli.
     (sasa, 25. novembar 2017 01:24)

    # Link komentara

  5. Ne postoji loš vozač, već samo neiskusan.
    (expert, 23. novembar 2017 16:27)

    Znam ljude koji su presli milione kilometara (dakle iskusne vozace) koji tako lose rezone i navike u voznji imaju da svakako mogu reci da su izrazito losi vozaci.
     (objavite i moj, 24. novembar 2017 15:56)

    # Link komentara

  6. Возим брзо, али возим "школски",по прписима.
    (артиљерац, 23. novembar 2017 12:31)

    Tvoji komentari su uvek ok ali ovaj deo mi stvarno nije jasan. Jel vozis po propisima ili brzo?
     (objavite i moj, 24. novembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  7. @Nemanja
    Baš zbog te VELIKE razlike između "brzog" i "oštrog" načina vožnje sam i prokomentarisao, jer razlika se plaća mrtvima i povređenima, uglavnom zbog brzine i žurbe !
     (Nemi posmatrač, 24. novembar 2017 11:37)

    # Link komentara

  8. @A A sta treba raditi kada neko pretrcava ulicu, dati gas i udariti ga?
    (T, 24. novembar 2017 10:53)

    # Link komentara

  9. @Brica
    Bas zato u Svajcarskoj postoji sistem, polozis testove i onda smes da vozis sa nekim ko ima dozvolu minimum 5 godina, samo ti je obaveza da stavis oznaku L nazad na gepeku da bi ljudi znali da jos ucis. Tako sednes sa tatom, mamom, sestrom, bratom i ucesnik si u saobracaju kao i ostali iako jos voznju nisi polozio, ali barem neces dati sve pare auto skoli, nego ces sa auto skolom da odvozis cisto 3-4 casa da bi izasao na polaganje na koje moras sa njima jer logicno, svojim ne mozes jer nemas dozvolu. Ko ima
    (kako da ne, 24. novembar 2017 10:12)

    # Link komentara

  10. I sve da vam svi polože bez podmićivanja opet bi vam bio karambol,kakva država takavi i vozači.Aj nekom Švajcarcu da pokloniš vozačku taj bi bio oprezan kao zec, zna šta ga čeka od kazne, naknade štete, bajboka.
    (NIKOLA, 24. novembar 2017 09:23)

    # Link komentara

  11. jos kad bi se kod nas proverilo poreklo instruktorskih dozvola
     (sasa, 24. novembar 2017 07:09)

    # Link komentara

  12. Bio sam u Indiji vise puta. Paralele se same pokazuju. Korupcija, prljavstina svugde, ignorisanje propisa... mogao bi dalje, ali zurim.
    (Slovenac, 24. novembar 2017 06:54)

    # Link komentara

  13. Što kada sve možeš da kupiš
     (Nikola, 24. novembar 2017 06:44)

    # Link komentara

  14. Moj komsija mi je pokazao vozacku dozvolu za BCE koju je dobio za dva cezara u cehoslovackoj sedamdesetih godina,koja je bez problema prevedena na nasu,a nije znao ni da upali auto?.Kolkiko samo takvih vozaca ima po nasim drumovima,i nije mnogo poginulih u nesrecama.
    (aleksandar grozni, 24. novembar 2017 05:01)

    # Link komentara

  15. Kakav narod takva drzava i vlast.
    (Dejan, 24. novembar 2017 04:43)

    # Link komentara

  16. Ja u ovo istraživanje uopšte ne verujem. Živim u jednoj EU državi u kojoj kao nema korupcije, vozači su im katastrofa.
     (mrki, 23. novembar 2017 21:56)

    # Link komentara

  17. Познајем људе који нису могли да положе возачке тестове, једноставно нису били довољно 'писмени' и довољно интелигентни. Нису успели да заврше ни основну школу(некад давно, док су школе још увек биле озбиљне). Људи са села, возачки им је требао за трактор, пробали су много пута и нису успели. На крају су нашли везу и подмитили. Они временом јесу постали вешти возачи, али само у мануелним радњама... Они су свесни тога па се (на пример) не усуђују да дођу колима до Београда. Знају своје могућности. Они не представљају опасност.
    Проблем је што данас имамо оне који возе по граду, а ниво интелигенције им је врло низак, а о култури, смирености, осећају за друге... да и не говорим. Они су опасност.
    (sempervivum, 23. novembar 2017 21:27)

    # Link komentara

  18. To kako se vozi kod nas ne spada u nepoznavanje saobraćajnih propisa nego u nekulturu i neodgovornost. Samo pogledajte po BG svakodnevno: u desnoj traci neko staje na sred ulice bez pardona i uključuje sva 4 jer mu je baš tu pekara, onaj iza njega se automatski prestrojava u traku levo i ne zanima ga da li ima nekoga jer je njegov sekund vredniji od svih naših, dok za to vreme pešak ispred pretrčava bulevar sa 3 trake na 50m od pešačkog. Svakodnevna slika.
     (Trol, 23. novembar 2017 21:00)

    # Link komentara

  19. @Herbert von Fahrer
    U pravu ste, ja sam zamalo pao vozački jer sam stao da propustim vozilo zbog pravila desne ruke, pošto ulica kojom sam ja vozio nije bilo znaka. Policajac mi je rekao da nisam trebao stati, jer je taj auto imao znak stop, pa otkud ja da znam šta je u njegovoj ulici, treba da zveram i tražim znakove iz drugih ulica?! Prošao sam, jedva...
     (Kecman, 23. novembar 2017 18:38)

    # Link komentara

  20. Zato sto u auto skolama uce narod da se "ne gusi motor" ... presaltavanje u nizi stepen nabije rpm tj obrtaje motora, i onda se "gusi" motor... i onda se cude kad resi neko sa 1.2L dizelom da obilazi kamion ili autobus... kako ne gine vise ja se pitam... al bitno je da se ne gusi motor... BUDALASTINE
     (Sale, 23. novembar 2017 18:26)

    # Link komentara

  21. @Nemi posmatrač
    Komentator "Artiljerac" je sasvim u pravu, i nije hteo da kaze "brzo" vec "ostro", postoji VELIKA razlika. Inace u pravu ste i ti i on, samo malo vise razumevanja
    (Nemanja, 23. novembar 2017 18:25)

    # Link komentara

  22. Kod nas je obrnuto,70% je kupljeno.
     (acakrpa, 23. novembar 2017 18:22)

    # Link komentara

  23. Apsolutno tacno.Gledam kako voze vozaci u Srbiji a kako na Zapadu.Sve jasno kao dan.
     (Nele, 23. novembar 2017 18:15)

    # Link komentara

  24. Kada sam ja polagala, pre nesto vise od 3 godine, moji roditelji koji su inace zaludjeni za voznju i nedeljno prelaze po nekoliko stotina kilometara na online teorijskim testovima nisu mogli da prebace 75%, a za prolaz je trebalo 90%. Da ne pricam o tome kako je na teorijskom ispitu bio "dobar policajac" pa je instruktor voznje mogao da nam pomogne i resi po jedno pitanje, sama situacija je sama po sebi katastrofa, ali posebnu tezinu dobija kada vam kazem da je instruktor pogresio. No, nema veze imala sam 97p i polozila iz prve i teoriju i voznju, da ne bude da sam neka ogorcena pa kukam. Da li znate da kada vozite po magli morate da imate sva 4 ukljucena, ista situacija je i sa voznjom u rikverc, tako su me bar na teoriji ucili, na prakticnom delu me nisu ucili da treba da palim migavce, a nikada nisam ni videla nekoga da to radi u tim situacijama. Takodje su me na teoriji ucili da kada neko ceka da pretrci ulicu, ja treba da zaustavim auto i sa ga propustim (?!), na prakticnom delu su se tome krstili. Mozda deo problema lezi i u zakonskim nebulozama...
    (A, 23. novembar 2017 17:20)

    # Link komentara

  25. Briga me kako se polaze u indiji nego kako se polaze kod nas. Plati teorisku obuku, plati teoriski ispit dva puta jer dete nije polozilo iz prve, Plati lekarsko uverenje, plati prvu pomoc, plati casove voznje, plati polaganje voznje cak tri puta (prvi put je zasluzeno pao, drugi put ga oborili o treci put polozio) plati dodatne casove, plati ponovo lekarsko uverenje jer staro ne vazi posto je proslo 6 meseci, plati razne takse za vozacku dozvolu... Sve skupa me ispalo oko 100.000 dinara. Kad je dete polozilo ajde da provozas tatu. Kada sam video koliko dete pojma nema bolje da sam mu kupio vozacku dozvolu nego sto sam bacio 100k dinara. Sad polako vozimo zajedno i sve ispocetka. Naravno ne ocekujem da dete iz auto skole izadje kao sumaher, ali bar koliko toliko da bude osposobljen da moze samostalno voziti auto barem kada nema guzve.
     (Aca, 23. novembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  26. Ja sam položio iz petog pokušaja. Apsolutno ništa nisam bolje vozio tada nego prethodna 4 neuspešna pokušaja. Valjda su računali da sam platio dovoljno na takse, ili zaključili da njima nikad neću "kovertirano".
    Htedoh da kažem, ne znači da nema korupcije i onda kada obore kandidata. Kao i kada policija raspali kampanju kažnjavanja, odnosno punjenja budžeta. Ima i putnih tačaka gde je namerno nisko ograničenje brzine. I to je korupcija.
    (Džoni, 23. novembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  27. Ne postoji loš vozač, već samo neiskusan. Svaki vozač koji tek izađe iz auto škole je neiskusan, bilo da položi pošteno, ili da podmiti da prođe. Saobraćajne nezgode najčešće ne izazivaju neiskusni vozači, već oni koji misle da si iskusni. Ako si svestan da si neiskusan, vozićeš maksimalno oprezno. Ako pomisliš da si iskusan, jurićeš 200 na sat i blicati u levoj traci autoputa, dok se ne zakucaš u nekog.
    (expert, 23. novembar 2017 16:27)

    # Link komentara

  28. Pre nekoliko dana policajac je svojim kolima u Pirotu udario dvoje dece na pesackom prelazu.Bio je u pijanom stanju.O tome ni jedan medij nije napisao ni slovo,mada je devojcica u komi i naravno kriticnom stanju.Gde je taj polagao i za koliko?
     (dr Lektor, 23. novembar 2017 16:25)

    # Link komentara

  29. Auto skole su otimanje novca,nista te ne nauce a uzmu dobar novac.Tako da casovi voznje treba da budu na dobrovoljnoj bazi a polaganje ekstremno rigorozno i iz tri dela (voznja,znakovi,prva pomoc)
     (Brica, 23. novembar 2017 16:24)

    # Link komentara

  30. Herbert von Fahrer, 23. novembar 2017 13:57)
    Bas je obrnuto, nasi ljudi dolaze iz inostranstva i ovde uzimaju dopunske casove zato sto tamo nisu nista naucili. Zato sto je cas tamo 75e a ovde 10e. Tvoj slucaj
    (instruktor, 23. novembar 2017 16:12)

    # Link komentara

  31. @ Herbert von Fahrer
    Ne znam šta me više nervira. Da li gastarbajteri (i njihov podmladak) koji imaju potrebu da objašanjavaju kako je tamo gde su oni mnogo bolje i da smo mi divljaci ili lokalni likovi koji su, mukice malene predobre prekulturne, prinudjeni da žive sa nama divljacima, a u stvari su predodredjeni da žive sa kraljicom Elizabetom. Polagao sam vozački u Srbiji i, gle čuda, položio bez mita i veze. Naravno da korupcije ima u izobilju, ali to je sistemski problem i ne verujem da je vezan sa brojem saobraćajnih nesreća. Auto škola kao i svaka druga škola. Dobiješ osnovu i to moraš da nadgradiš u praksi. Džabe ti diploma bez prakse. Pored toga, dnevno barem četiri puta predjem pešački prelaz u prilično prometnoj ulici i ne znam da li mi se ikada desilo da me neki vozač zaobidje, svira, "preteći klizi". Ljudi staju ispred pešačkog. Tačka. To što ima odredjeni procenat budala,kojih ima svuda, ne znači da smo većinom takvi. Za saobraćajnu kulturu ne morate da idete do Istanbula, dovoljno je da skoknete do južne Italije pa da vidite kako i koliko se poštuju ograničenja brzine i ostalo.
    (seg, 23. novembar 2017 16:11)

    # Link komentara

  32. pa ovi skoro kao kod nas :) 30% mito, 20% noge visoko, 20% preko veze i jos 10% sto ovi koji ih pustaju neznaju svoj posao
    (mare, 23. novembar 2017 15:58)

    # Link komentara

  33. Мој газда никада није полагао и ? Може му се док не настрада он или некога не убије !!!! Нико му ништа не може јер има пара да подмити све !
    (Само бахато !, 23. novembar 2017 15:13)

    # Link komentara

  34. Брзо,али "школски" значи да поштујем прописе,а возим брзо тамо где могу.нећу сигурно по Београду да оплетем по гасу.Али зато стижем у
    Битољ,620 км,за мање од 6 сати,са 2 стајања.Пређем мало ограничење
    од 120 км/ч,али не возим 170.Не претичем преко пуне,што ради 7/8
    Срба.Итд,итт.И зато сам прешао 2 милиона и кусур без било какве
    незгоде.
    (артиљерац, 23. novembar 2017 15:08)

    # Link komentara

  35. Kultura loših vozača ne leži u podmićivanju škola i instruktora, već kućnom odgoju gde su sinovi na Balkanu svetinja i sve im je dozvoljeno ...
    Oni koji prežive retko kad su krivi i dobijaju simbolične kazne, čak i ako ubiju
    Oni koji izginu i povedu sa sobom još nekolicinu, oplakujemo kao posrnule anđele
    A za to su često koliko očevi možda i krivlje majke koje ih tetoše i brane od represije i discipline ...
    To su buduće muškarčine, bahate prema devojkama, prema policiji i prema bilo kakvom autoritetu ...
    Odgojili smo generacije dece lečeći sopstvene frustracije i ispravljajući sopstvene greške ...
    Kupićemo im školu, fakultet, auto, posao jer su SINOVI ...
    Nema veze što su grešni, neuki, bezobrazni i bahati, što su kak zli u dosta slučajeva kad ih ne gledamo ...
    Dok ne sredimo kućni odgoj i kulturu, neće pomoći nikakvi zakoni, policija ni traganje za mitom i korupcijom ...
    (dejan, 23. novembar 2017 15:07)

    # Link komentara

  36. a to kod nas nema...
     (vlaja, 23. novembar 2017 14:56)

    # Link komentara

  37. Qatar je sampion, lokalci i ne polazu, a kad izazovu sudar, pozovu nekog od zaposlenih robova da dodje na lice mesta i policiji kazu da je taj jadnik u stvari vozio. sa kamile u Ferari ili domace vozilo -najveci Land Cruiser. A zene jos gori slucaj, samo izbace ruku u obavezno beloj dugackoj rukavici i udri, seci popreko 4 trake.
     (dr.kadzija, 23. novembar 2017 14:53)

    # Link komentara

  38. Poznajem mlađu žensku osobu koja je položila vozački ispit iz 13-tog puta (sada ima 34 god.), a i gle, tada joj je dečko njen bio momak koji sa ocem drži auto-školu...
    Čim je položila, roditelji su joj kupili nov auto (nisan džuk, ako nekoga interesuje).

    Eto, meni je to strašno, horor...
    (Sivi soko, 23. novembar 2017 14:48)

    # Link komentara

  39. @Monkey Business Ti da si vozio relacijom Batajnica - Brankov most znao bi da je ograničenje između 40 i 60 km/h. Baš i nema puno mesta gde možeš nekoga bezbedno obići a da ne prekršiš zakon.
    (Slaven, 23. novembar 2017 14:42)

    # Link komentara

  40. Ovo je članak o Srbiji nego je na nečiju intervenciju prebačen na Indiju ;)
    (Supermen, 23. novembar 2017 14:29)

    # Link komentara

  41. Мозак вози а не дозвола.Човек у вожњи мора бити веома сконцетрисан и сталожен, то се не учи у школама то или јеси или ниси, постоји толико много идиота за воланом да је то већ опасно, сваки дан сусрећем такве креатуре у сабраћају.
    (iq125, 23. novembar 2017 14:28)

    # Link komentara

  42. Svima koji iz trećeg puta ne polože vožnju treba zakonom zabraniti da opet izlaze na polaganje. Drugarica koja je položila za kola, sva srećna me je zvala da me provoza prvi put. Izlazila je u rikverc i mrtva ladna me pitala na koju stranu treba da mota volan...
     (Krstan, 23. novembar 2017 14:26)

    # Link komentara

  43. Bio sam 25 god star kad sam polozio vazacki u bivsoj Jugi,svi su mi cestitali ,cak i preko radija:)
    Jos imam nocnih mora od silnih glupi testova i nacina kako se polagalo!
    (balkancaffe, 23. novembar 2017 14:15)

    # Link komentara

  44. U Srbiji njih 80% koji voze nikad nisu ubacili u petu brzinu niti presli 50km/h na otvorenom putu ! Ko mi ne veruje neka prodje relaciju izmedju Batajnice i Brankovog mosta...svaki dan kao da su prvi put usli u kola...nedao Bog da neko nekog pretekne preko 40km/h !!!!
     (Monkey Business, 23. novembar 2017 14:04)

    # Link komentara

  45. Nije nužna uzročno posledična veza korupcije i broja nesreća. I jedno i drugo je posledica odsustva kulture, odnosno vladavine primitivizma i tolerancije prema primitivizmu.
    To što je neko prinuđen da plati dozvolu ne mora da znači da ne ume da vozi, nego čak i pre da je to najvažniji kriterijum za dobijanje dozvole.

    Zakonitosti izvučene iz statistike gotovo po pravilu uopšte nisu nikakve zakonitosti i najčešće su posledica nekritičkog preslikavanja, nepoznavanja stvarnih uzroka.
    (CATAPA, 23. novembar 2017 14:00)

    # Link komentara

  46. Polagao sam i dobio iz prve vozacku u Nemackoj. Kad sam polse par dana dosao u Srbiju uplatio malo casova cisto da uvrdjujem gradivo mada s epokazalo kao naivno iz mnogo razloga. Instruktor je bio zapanjen cinjenicom da sam od prve krenuo da podesavam sve zivo po automobilu, pre svega retrovizore. Cak za desni me pitao sta ce mi. Osim toga krenuo sam kolima bez njegove pomoci i onda mi je objasnio da ljudi imaju jake veze i da se na ispitima i dalje pritiskaju za njih sve pedale. Bilo je naivno uplatiti za voznju jer signlizacija u Srbiji je smesna, najcesce se ne zna da li je ulica sa prvenstvom nego su me ubedjivali kako treba da gledam viseugaoni znak iz bocnih ulica!!! Zasto bi ja pretpostavljao sta pise na suprotnosj strani znaka. Naivno je i iz tog razloga sto su vozaci netolernatni i nekulturni, na pesackim prelazima ne staju nego preteci klize prema pesacima, sto je sramota.
    (Herbert von Fahrer, 23. novembar 2017 13:57)

    # Link komentara

  47. @artiljerac
    Kako to izgleda, kad se vozi brzo a školski, molio bih objašnjenje. Inače, ja tvrdim da oni koji izađu iz auto - škole, znači sveži vozači, pojma nemaju, kao što i sam nisam imao pojma kada sam položio ! Ispit se kao i svaki nabuba par radnji i to je to, vožnja je nešto sasvim drugo, ona se uči u praksi i to celoga života, jer je veoma kompleksna radnja, koju ljudi olako shvataju a u saobraćaju je izgubljeno više života, nego u bilo kom ratu ! I još nešto, moje je mišljenje, da je ponašanje za volanom, usko povezano sa opštom kulturom vozača. Možda se neko i ne slaže sa mojim mišljenjem, ali ovih 1000 000 km iza mene, ima neku težinu. Srećan put svima !
     (Nemi posmatrač, 23. novembar 2017 13:31)

    # Link komentara

  48. Srbija do Mumbaja.
    (Džo, 23. novembar 2017 13:28)

    # Link komentara

  49. @artiljerac

    „vozim brzo ali školski“ ??? vozim 200km/h ali stanem na crveno???
     (dodji, 23. novembar 2017 13:23)

    # Link komentara

  50. To nema veze s mozgom! Poznajem ljude koji su lepo platili da ih ne maltretiraju, a posle su prešli po nekoliko stotina hiljada kilometara bez ijednog saobraćajnog prekršaja. (Ahtung, 23. novembar 2017 12:08)

    One druge neces upoznati; ili su vec u grobovima, ili su po zatvorima zbog izazivanja saobracajne nezgode.
    (Dihtung, 23. novembar 2017 13:08)

    # Link komentara

  51. Dobro je da pricamo o Indiji, posto kod nas ovako nesto apsolutno ne moze da se desi, da neko kupi dozvolu, nego je sve iskljucivo po propisu...
    (Automobilista, 23. novembar 2017 12:55)

    # Link komentara

  52. @Ahtung tacno! Jednostavno vas neko maltretira samo da bi uzeo neke pare. Sami instruktori su uglavnom loši i nepismeni vozači (kod nas). Po meni, mi Srbi smo jedni od gorih vozača u Evropi. Nit se gde vozi sporije, niti se negde vise gine. Sve sto ima veze sa saobraćajem je loše. Inace pise se Achtung. Pozdrav
    (Gross, 23. novembar 2017 12:51)

    # Link komentara

  53. S obzirom koliko ljudi vozi nervozno, brzo i neadekvatno reklo bi se da svi placaju da poloze.
     (Minja, 23. novembar 2017 12:49)

    # Link komentara

  54. To nema veze s mozgom! Poznajem ljude koji su lepo platili da ih ne maltretiraju, a posle su prešli po nekoliko stotina hiljada kilometara bez ijednog saobraćajnog prekršaja.
    (Ahtung, 23. novembar 2017 12:08)

    Prekrsaji se obicno dobijaju ako vozis brzo ili nisi vezao pojas. Nema to nikakve veze sa kulturom i propisima u saobracaju! Jesi li ti nekada video da neko dobije prekrsaj, jer nije propustio autobus ako izlazi iz stanice koja je uvucena u odnosu na put? Sigurno da nisi, a to je prekrsaj ako ne uradis. I tako gomila drugih stvari. O kruznom toku, prava prvenstva u odnosu na kolonu vozila ili pravila za ulazak u raskrsnicu pod semaforom da i ne govorim.
    (Nikola, 23. novembar 2017 12:34)

    # Link komentara

  55. @ ahtung То итекако има везе с мозгом.Прво,подмићивање је,ако ниси
    знао,кривично дело.А ти му аплаудираш.Друго,то је случајност.Ја
    возим 41 годину,од 5.12.1976.Прешао сам око 2 милиона км.Возим брзо,
    али возим "школски",по прписима.Мом сину сам 100 пута рекао:Вози као
    да си јуче положио возачки испит.И стојим иза својих речи.Јел би ти
    сео да те вози мајстор у бусу који није положио D категорију.Или
    који је купио дозволу?Ја не би.
    (артиљерац, 23. novembar 2017 12:31)

    # Link komentara

  56. Poznajem zenu koja je otvoreno rekla 350€. Meni samo do posla. Ne postoji drugi prevoz a tako se i ponasa dalje ne mrda.
     (SASA, 23. novembar 2017 12:23)

    # Link komentara

  57. Srbijo zemljo Indijo.
    (Stojko, 23. novembar 2017 12:15)

    # Link komentara

  58. To nema veze s mozgom! Poznajem ljude koji su lepo platili da ih ne maltretiraju, a posle su prešli po nekoliko stotina hiljada kilometara bez ijednog saobraćajnog prekršaja.
     (Ahtung, 23. novembar 2017 12:08)

    # Link komentara