Nedelja, 19.11.2017.

08:44

Najskuplji u istoriji: 7,5 mil. $ za Šumijev F1 bolid

Izvor: B92

Najskuplji u istoriji: 7,5 mil. $ za Šumijev F1 bolid IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Eldorado

pre 6 godina

@djordje Ja bih rekao da nemas pojma,vlasnik bolida sto se prodao nije porodica Sumaher.Koji su inace bilioneri pored toga sto poseduju kolekciju automobila koja vredi jos barem duplo toliko...
(geneve, 20. novembar 2017 22:11)

Da je ostao još koju godinu sigurno bi bio bilioner...
Ako neko ima link za kolekciju neka ostavi, ja sam našao Ferrari FXX, Fiat Abarth i Fiat Croma :)

ernesto che

pre 6 godina

@mmm

Ja ne moram da trazim jer znam i jer sam u toj eri, jednoj od najlepsih, pratio sve u vezi f1, a ne bi bilo lose ti da proguglas, jer ono sto sigurno ne bi izguglao je izjava sefa bmw-ea, maria tajsena, da je ovoj v konfiguraciji motora plafon 20 000 rpm i da je tu kraj, a kamo li da se neko vrteo do toliko, zelen si ti decace, vidim ja, al polako, naucices.

geneve

pre 6 godina

@djordje Ja bih rekao da nemas pojma,vlasnik bolida sto se prodao nije porodica Sumaher.Koji su inace bilioneri pored toga sto poseduju kolekciju automobila koja vredi jos barem duplo toliko...

Mmm

pre 6 godina

@ernesto che

Vidim da izuzetno slabo poznaješ materiju. Idi malo pa googlaj. Naći ćeš sigurno sve podatke. I još nešto... motor se nije vrteo na 19.500, nego preko 21.000.

Djordje

pre 6 godina

Pa sudeci po tome da je zadrzao vecinu svojih bolida i kaciga, rekao bih da su troskovi specijalizovanog lecenja i brige iscrpli porodicne finansije, zbog toga se ovaj bolid i nasao na aukciji.

ernesto che

pre 6 godina

@ mmm

Nije tacno, ovaj bolid je imao 10 do 20 ks manje, zavisno u kom modu od bmw-ovog motora, a mercedese od 20 do 30 ks manje. Ali je ferari imao bolju aerodinamiku (wilijamsova je bila ocajna) pa je bio i mnogo upotrebljiviji na svim stazama a zanimljivo je da je ferarijeva sasija opet bila druga to jes renoova je bila bolja ali je motor bio opet preslab za ferarijev. Ovde je verovatno u pitanju remap i smanjenje broja rpm posto se sumijev u tom momentu vrteo do 19500 rpm. Iako sam i ja u to vreme navijao za sumahera, mislim da malo preterujes.

laki78

pre 6 godina

Obzirom na znacaj ovog bolida ovo je jeftino ali stvarno tako mislim.Pa serijski proizvedeni La Ferrari i Bugati idu po 2 do 3 miliona a ovo je i istorija.Ovaj bolid uz onaj Mclaren Honda iz Senine ere i Williams Renault su po meni legendarni.Za one starije ipak nisam ih gledao pa imam rezervu.

baron

pre 6 godina

Sumaher je jednom prilikom iznavio..pobedjivao sam tako sto sam davao gas tamo gde su drugi kocili. dokaz da motor i njegove performanse nisu presudne. IZDRZI LEGENDO

Branislav Stojanovic

pre 6 godina

Naj lepsi i naj bolji bolid ikada, maestralan rad tri genija, Ros Brona, Rori Birna i nepravedno zaboravljenog Paolo Martinelija.
F2001 je bio sjajna osnova za za jos dva naredna modela, f2002 i f2003GA.
Sjajan tim na celu sa Zanom Todom i sa maestralnim direktorom Lukom di Montecemolom.
Tim koji se vise nikada i nigde nece ponoviti kao sto se ni drugi Sumaher vise nece roditi.

NR

pre 6 godina

Pa Hamilton i Fetel ce voziti jos min 10 godina a vec imaju po 4 titula. Nazalost bice tesko da Sumi ostane jedini sa 7. Daj Boze da ne uspeju. Oboje su smesni kada se uporede sa Sumijem! Najveci ikada!

matori

pre 6 godina

znam da na bolidu stoje neki natpisi ( reklame) koji su danas zabranjeni, ali su mu davali dušu.... u to vreme to je bio jedan od najskupljih brendova na svetu.
inače nikada nisam trošio te proizvode, samo sam prodavao dotični....

ernesto che

pre 6 godina

@ mmm

Nije tacno, ovaj bolid je imao 10 do 20 ks manje, zavisno u kom modu od bmw-ovog motora, a mercedese od 20 do 30 ks manje. Ali je ferari imao bolju aerodinamiku (wilijamsova je bila ocajna) pa je bio i mnogo upotrebljiviji na svim stazama a zanimljivo je da je ferarijeva sasija opet bila druga to jes renoova je bila bolja ali je motor bio opet preslab za ferarijev. Ovde je verovatno u pitanju remap i smanjenje broja rpm posto se sumijev u tom momentu vrteo do 19500 rpm.

ali zato se tako slatko poradovao pobedi u Imoli 1994., sezoni u kojoj se samo njegov bolid nije okretao na stazi i proklizavao na startu

pre 6 godina

(Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Nikada brzina bolida nije zavisila samo od snage motora.
Kada se priča o najvećem treba pogledati snimke gde je bio u duelu sa relevantnim vozačima.
Npr. Donington 1993.
Rain Man ?
Teško, neko drugi je tu bio darovitiji, sa puno više osećaja za brzinsku granicu iza koje bolid gubi stabilnost.
Ali rastuća ujedinjena Nemačka gurala je nove heroje, simbole svoje novopronadjene snage i uspeha.

CJ

pre 6 godina

Zlobnici će reći da su počeli pucati od kad im je zabranjeno da reklamiraju Marlboro.
Meni kad neko spomene Ferrari i F1 prvo mi je u glavi jarko crveni model sa Marlboro natpisom nazad.

miki

pre 6 godina

Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Da, s tim da je FAnđo osvajalo tiutule kada se vozilo vise nego duplo manje utrka u toku sezone.

Eone

pre 6 godina

To je bila era...Sumi,Hakinen,Masa,Kultard,Kimi,Ralfi,Montoya,cak i manje uspesni kao Truli,Fizikela,Sato...nakon njih sam skrox prestao da je pratim...Steta za nesrecu...

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

Eeeee to su bila zlatna vremena F1!
Na prvom mestu sam zvuk tih V10 motora ostavljao je bez daha gledaoce kraj staza a sam izgled bolida je bio perfektan!
Kako stvari stoje, zbog nekih lobija, F1 će uskoro postati F-e :-(

Che Gevara

pre 6 godina

U to vreme su BMW-Williams i Mercedes - McLaren imali po 960 odnosno 940 konja. Niko nije mogao ni da se približi Schumacheru. Ferrari je imao 900 konja i vladao je svim stazama. Do svega toga je doveo Michael Schumacher. Najveći vozač svih vremena. Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL
(Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Mislim, nisam siguran, da je Sumi sa Brembom razvio nov kocioni sistem .. gde je bilo moguce kasnije kociti i da je tu bila tajna Sumahera i Ferarija u kocionom sistemu ...

Kao sto si i sam naveo ... masine BMW i Meklarena su bile jace, brze ali pred krivinu su kasnije morali da koce .... gde je Sumaher pokazao svoje vozacke kvalitete ... ne sumnjivo, najbolji!

asd

pre 6 godina

Ne slažem se da je ovo najlepši bolid, to su F2002 i F2004., a ovome što lupi da su posle sezone promenjena pravila, zbog dominacije Ferrarija i Schumacher-a, nije tačno to je urađeno za sezonu 2005, a Ferrari i Schumacher su bili još dominantniji u sezonama 2002 i2004!

Stavros

pre 6 godina

Netacno. pre dve god Ferari koji je Fangio vozio prodat je za 28 miliona. Maserati koji je vozio legendarnu trku u Nurburgringu 1957 prodat je mislim za 32 miliona.

duki

pre 6 godina

U Veneciji u nekoj Ferrari 'radnji' ima bolid F1 u prirodnoj velicini. Koliko je to cudo, bas impozantno izgleda. Mogu misliti kakvi su monstrumi pravi F1 bolidi.

Mmm

pre 6 godina

U to vreme su BMW-Williams i Mercedes - McLaren imali po 960 odnosno 940 konja. Niko nije mogao ni da se približi Schumacheru. Ferrari je imao 900 konja i vladao je svim stazama. Do svega toga je doveo Michael Schumacher. Najveći vozač svih vremena. Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL

Zarko

pre 6 godina

Realno, moglo je i više. Dakle ova šasija je prošla dve trke. O trci u Monaku i njenom značaju ne treba trošiti mnogo reci, ali je i VN Madjarske te godine bila posebna, posto je bas na njoj Šumaher pobedom došao do svoje četvrte titule.

Mmm

pre 6 godina

U to vreme su BMW-Williams i Mercedes - McLaren imali po 960 odnosno 940 konja. Niko nije mogao ni da se približi Schumacheru. Ferrari je imao 900 konja i vladao je svim stazama. Do svega toga je doveo Michael Schumacher. Najveći vozač svih vremena. Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL

Zarko

pre 6 godina

Realno, moglo je i više. Dakle ova šasija je prošla dve trke. O trci u Monaku i njenom značaju ne treba trošiti mnogo reci, ali je i VN Madjarske te godine bila posebna, posto je bas na njoj Šumaher pobedom došao do svoje četvrte titule.

Eone

pre 6 godina

To je bila era...Sumi,Hakinen,Masa,Kultard,Kimi,Ralfi,Montoya,cak i manje uspesni kao Truli,Fizikela,Sato...nakon njih sam skrox prestao da je pratim...Steta za nesrecu...

laki78

pre 6 godina

Obzirom na znacaj ovog bolida ovo je jeftino ali stvarno tako mislim.Pa serijski proizvedeni La Ferrari i Bugati idu po 2 do 3 miliona a ovo je i istorija.Ovaj bolid uz onaj Mclaren Honda iz Senine ere i Williams Renault su po meni legendarni.Za one starije ipak nisam ih gledao pa imam rezervu.

baron

pre 6 godina

Sumaher je jednom prilikom iznavio..pobedjivao sam tako sto sam davao gas tamo gde su drugi kocili. dokaz da motor i njegove performanse nisu presudne. IZDRZI LEGENDO

NR

pre 6 godina

Pa Hamilton i Fetel ce voziti jos min 10 godina a vec imaju po 4 titula. Nazalost bice tesko da Sumi ostane jedini sa 7. Daj Boze da ne uspeju. Oboje su smesni kada se uporede sa Sumijem! Najveci ikada!

Branislav Stojanovic

pre 6 godina

Naj lepsi i naj bolji bolid ikada, maestralan rad tri genija, Ros Brona, Rori Birna i nepravedno zaboravljenog Paolo Martinelija.
F2001 je bio sjajna osnova za za jos dva naredna modela, f2002 i f2003GA.
Sjajan tim na celu sa Zanom Todom i sa maestralnim direktorom Lukom di Montecemolom.
Tim koji se vise nikada i nigde nece ponoviti kao sto se ni drugi Sumaher vise nece roditi.

CJ

pre 6 godina

Zlobnici će reći da su počeli pucati od kad im je zabranjeno da reklamiraju Marlboro.
Meni kad neko spomene Ferrari i F1 prvo mi je u glavi jarko crveni model sa Marlboro natpisom nazad.

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

Eeeee to su bila zlatna vremena F1!
Na prvom mestu sam zvuk tih V10 motora ostavljao je bez daha gledaoce kraj staza a sam izgled bolida je bio perfektan!
Kako stvari stoje, zbog nekih lobija, F1 će uskoro postati F-e :-(

Che Gevara

pre 6 godina

U to vreme su BMW-Williams i Mercedes - McLaren imali po 960 odnosno 940 konja. Niko nije mogao ni da se približi Schumacheru. Ferrari je imao 900 konja i vladao je svim stazama. Do svega toga je doveo Michael Schumacher. Najveći vozač svih vremena. Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL
(Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Mislim, nisam siguran, da je Sumi sa Brembom razvio nov kocioni sistem .. gde je bilo moguce kasnije kociti i da je tu bila tajna Sumahera i Ferarija u kocionom sistemu ...

Kao sto si i sam naveo ... masine BMW i Meklarena su bile jace, brze ali pred krivinu su kasnije morali da koce .... gde je Sumaher pokazao svoje vozacke kvalitete ... ne sumnjivo, najbolji!

matori

pre 6 godina

znam da na bolidu stoje neki natpisi ( reklame) koji su danas zabranjeni, ali su mu davali dušu.... u to vreme to je bio jedan od najskupljih brendova na svetu.
inače nikada nisam trošio te proizvode, samo sam prodavao dotični....

duki

pre 6 godina

U Veneciji u nekoj Ferrari 'radnji' ima bolid F1 u prirodnoj velicini. Koliko je to cudo, bas impozantno izgleda. Mogu misliti kakvi su monstrumi pravi F1 bolidi.

asd

pre 6 godina

Ne slažem se da je ovo najlepši bolid, to su F2002 i F2004., a ovome što lupi da su posle sezone promenjena pravila, zbog dominacije Ferrarija i Schumacher-a, nije tačno to je urađeno za sezonu 2005, a Ferrari i Schumacher su bili još dominantniji u sezonama 2002 i2004!

Stavros

pre 6 godina

Netacno. pre dve god Ferari koji je Fangio vozio prodat je za 28 miliona. Maserati koji je vozio legendarnu trku u Nurburgringu 1957 prodat je mislim za 32 miliona.

ernesto che

pre 6 godina

@ mmm

Nije tacno, ovaj bolid je imao 10 do 20 ks manje, zavisno u kom modu od bmw-ovog motora, a mercedese od 20 do 30 ks manje. Ali je ferari imao bolju aerodinamiku (wilijamsova je bila ocajna) pa je bio i mnogo upotrebljiviji na svim stazama a zanimljivo je da je ferarijeva sasija opet bila druga to jes renoova je bila bolja ali je motor bio opet preslab za ferarijev. Ovde je verovatno u pitanju remap i smanjenje broja rpm posto se sumijev u tom momentu vrteo do 19500 rpm. Iako sam i ja u to vreme navijao za sumahera, mislim da malo preterujes.

Mmm

pre 6 godina

@ernesto che

Vidim da izuzetno slabo poznaješ materiju. Idi malo pa googlaj. Naći ćeš sigurno sve podatke. I još nešto... motor se nije vrteo na 19.500, nego preko 21.000.

ali zato se tako slatko poradovao pobedi u Imoli 1994., sezoni u kojoj se samo njegov bolid nije okretao na stazi i proklizavao na startu

pre 6 godina

(Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Nikada brzina bolida nije zavisila samo od snage motora.
Kada se priča o najvećem treba pogledati snimke gde je bio u duelu sa relevantnim vozačima.
Npr. Donington 1993.
Rain Man ?
Teško, neko drugi je tu bio darovitiji, sa puno više osećaja za brzinsku granicu iza koje bolid gubi stabilnost.
Ali rastuća ujedinjena Nemačka gurala je nove heroje, simbole svoje novopronadjene snage i uspeha.

ernesto che

pre 6 godina

@ mmm

Nije tacno, ovaj bolid je imao 10 do 20 ks manje, zavisno u kom modu od bmw-ovog motora, a mercedese od 20 do 30 ks manje. Ali je ferari imao bolju aerodinamiku (wilijamsova je bila ocajna) pa je bio i mnogo upotrebljiviji na svim stazama a zanimljivo je da je ferarijeva sasija opet bila druga to jes renoova je bila bolja ali je motor bio opet preslab za ferarijev. Ovde je verovatno u pitanju remap i smanjenje broja rpm posto se sumijev u tom momentu vrteo do 19500 rpm.

Djordje

pre 6 godina

Pa sudeci po tome da je zadrzao vecinu svojih bolida i kaciga, rekao bih da su troskovi specijalizovanog lecenja i brige iscrpli porodicne finansije, zbog toga se ovaj bolid i nasao na aukciji.

geneve

pre 6 godina

@djordje Ja bih rekao da nemas pojma,vlasnik bolida sto se prodao nije porodica Sumaher.Koji su inace bilioneri pored toga sto poseduju kolekciju automobila koja vredi jos barem duplo toliko...

miki

pre 6 godina

Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Da, s tim da je FAnđo osvajalo tiutule kada se vozilo vise nego duplo manje utrka u toku sezone.

Eldorado

pre 6 godina

@djordje Ja bih rekao da nemas pojma,vlasnik bolida sto se prodao nije porodica Sumaher.Koji su inace bilioneri pored toga sto poseduju kolekciju automobila koja vredi jos barem duplo toliko...
(geneve, 20. novembar 2017 22:11)

Da je ostao još koju godinu sigurno bi bio bilioner...
Ako neko ima link za kolekciju neka ostavi, ja sam našao Ferrari FXX, Fiat Abarth i Fiat Croma :)

ernesto che

pre 6 godina

@mmm

Ja ne moram da trazim jer znam i jer sam u toj eri, jednoj od najlepsih, pratio sve u vezi f1, a ne bi bilo lose ti da proguglas, jer ono sto sigurno ne bi izguglao je izjava sefa bmw-ea, maria tajsena, da je ovoj v konfiguraciji motora plafon 20 000 rpm i da je tu kraj, a kamo li da se neko vrteo do toliko, zelen si ti decace, vidim ja, al polako, naucices.

Mmm

pre 6 godina

U to vreme su BMW-Williams i Mercedes - McLaren imali po 960 odnosno 940 konja. Niko nije mogao ni da se približi Schumacheru. Ferrari je imao 900 konja i vladao je svim stazama. Do svega toga je doveo Michael Schumacher. Najveći vozač svih vremena. Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL

Djordje

pre 6 godina

Pa sudeci po tome da je zadrzao vecinu svojih bolida i kaciga, rekao bih da su troskovi specijalizovanog lecenja i brige iscrpli porodicne finansije, zbog toga se ovaj bolid i nasao na aukciji.

NR

pre 6 godina

Pa Hamilton i Fetel ce voziti jos min 10 godina a vec imaju po 4 titula. Nazalost bice tesko da Sumi ostane jedini sa 7. Daj Boze da ne uspeju. Oboje su smesni kada se uporede sa Sumijem! Najveci ikada!

miki

pre 6 godina

Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Da, s tim da je FAnđo osvajalo tiutule kada se vozilo vise nego duplo manje utrka u toku sezone.

Zarko

pre 6 godina

Realno, moglo je i više. Dakle ova šasija je prošla dve trke. O trci u Monaku i njenom značaju ne treba trošiti mnogo reci, ali je i VN Madjarske te godine bila posebna, posto je bas na njoj Šumaher pobedom došao do svoje četvrte titule.

ali zato se tako slatko poradovao pobedi u Imoli 1994., sezoni u kojoj se samo njegov bolid nije okretao na stazi i proklizavao na startu

pre 6 godina

(Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Nikada brzina bolida nije zavisila samo od snage motora.
Kada se priča o najvećem treba pogledati snimke gde je bio u duelu sa relevantnim vozačima.
Npr. Donington 1993.
Rain Man ?
Teško, neko drugi je tu bio darovitiji, sa puno više osećaja za brzinsku granicu iza koje bolid gubi stabilnost.
Ali rastuća ujedinjena Nemačka gurala je nove heroje, simbole svoje novopronadjene snage i uspeha.

ernesto che

pre 6 godina

@ mmm

Nije tacno, ovaj bolid je imao 10 do 20 ks manje, zavisno u kom modu od bmw-ovog motora, a mercedese od 20 do 30 ks manje. Ali je ferari imao bolju aerodinamiku (wilijamsova je bila ocajna) pa je bio i mnogo upotrebljiviji na svim stazama a zanimljivo je da je ferarijeva sasija opet bila druga to jes renoova je bila bolja ali je motor bio opet preslab za ferarijev. Ovde je verovatno u pitanju remap i smanjenje broja rpm posto se sumijev u tom momentu vrteo do 19500 rpm.

ernesto che

pre 6 godina

@ mmm

Nije tacno, ovaj bolid je imao 10 do 20 ks manje, zavisno u kom modu od bmw-ovog motora, a mercedese od 20 do 30 ks manje. Ali je ferari imao bolju aerodinamiku (wilijamsova je bila ocajna) pa je bio i mnogo upotrebljiviji na svim stazama a zanimljivo je da je ferarijeva sasija opet bila druga to jes renoova je bila bolja ali je motor bio opet preslab za ferarijev. Ovde je verovatno u pitanju remap i smanjenje broja rpm posto se sumijev u tom momentu vrteo do 19500 rpm. Iako sam i ja u to vreme navijao za sumahera, mislim da malo preterujes.

Laki (je malo nervozan)

pre 6 godina

Eeeee to su bila zlatna vremena F1!
Na prvom mestu sam zvuk tih V10 motora ostavljao je bez daha gledaoce kraj staza a sam izgled bolida je bio perfektan!
Kako stvari stoje, zbog nekih lobija, F1 će uskoro postati F-e :-(

Branislav Stojanovic

pre 6 godina

Naj lepsi i naj bolji bolid ikada, maestralan rad tri genija, Ros Brona, Rori Birna i nepravedno zaboravljenog Paolo Martinelija.
F2001 je bio sjajna osnova za za jos dva naredna modela, f2002 i f2003GA.
Sjajan tim na celu sa Zanom Todom i sa maestralnim direktorom Lukom di Montecemolom.
Tim koji se vise nikada i nigde nece ponoviti kao sto se ni drugi Sumaher vise nece roditi.

baron

pre 6 godina

Sumaher je jednom prilikom iznavio..pobedjivao sam tako sto sam davao gas tamo gde su drugi kocili. dokaz da motor i njegove performanse nisu presudne. IZDRZI LEGENDO

geneve

pre 6 godina

@djordje Ja bih rekao da nemas pojma,vlasnik bolida sto se prodao nije porodica Sumaher.Koji su inace bilioneri pored toga sto poseduju kolekciju automobila koja vredi jos barem duplo toliko...

duki

pre 6 godina

U Veneciji u nekoj Ferrari 'radnji' ima bolid F1 u prirodnoj velicini. Koliko je to cudo, bas impozantno izgleda. Mogu misliti kakvi su monstrumi pravi F1 bolidi.

asd

pre 6 godina

Ne slažem se da je ovo najlepši bolid, to su F2002 i F2004., a ovome što lupi da su posle sezone promenjena pravila, zbog dominacije Ferrarija i Schumacher-a, nije tačno to je urađeno za sezonu 2005, a Ferrari i Schumacher su bili još dominantniji u sezonama 2002 i2004!

Stavros

pre 6 godina

Netacno. pre dve god Ferari koji je Fangio vozio prodat je za 28 miliona. Maserati koji je vozio legendarnu trku u Nurburgringu 1957 prodat je mislim za 32 miliona.

CJ

pre 6 godina

Zlobnici će reći da su počeli pucati od kad im je zabranjeno da reklamiraju Marlboro.
Meni kad neko spomene Ferrari i F1 prvo mi je u glavi jarko crveni model sa Marlboro natpisom nazad.

Che Gevara

pre 6 godina

U to vreme su BMW-Williams i Mercedes - McLaren imali po 960 odnosno 940 konja. Niko nije mogao ni da se približi Schumacheru. Ferrari je imao 900 konja i vladao je svim stazama. Do svega toga je doveo Michael Schumacher. Najveći vozač svih vremena. Teško da će iko pokoriti sve rekorde koje je napravio, a pogotovo sedam titula. 50 godina je trebalo da se potuče rekord Huana Manuela Fanđe od 5 titula.

#KEEP FIGHTING MICHAEL
(Mmm, 19. novembar 2017 11:05)

Mislim, nisam siguran, da je Sumi sa Brembom razvio nov kocioni sistem .. gde je bilo moguce kasnije kociti i da je tu bila tajna Sumahera i Ferarija u kocionom sistemu ...

Kao sto si i sam naveo ... masine BMW i Meklarena su bile jace, brze ali pred krivinu su kasnije morali da koce .... gde je Sumaher pokazao svoje vozacke kvalitete ... ne sumnjivo, najbolji!

Eone

pre 6 godina

To je bila era...Sumi,Hakinen,Masa,Kultard,Kimi,Ralfi,Montoya,cak i manje uspesni kao Truli,Fizikela,Sato...nakon njih sam skrox prestao da je pratim...Steta za nesrecu...

matori

pre 6 godina

znam da na bolidu stoje neki natpisi ( reklame) koji su danas zabranjeni, ali su mu davali dušu.... u to vreme to je bio jedan od najskupljih brendova na svetu.
inače nikada nisam trošio te proizvode, samo sam prodavao dotični....

laki78

pre 6 godina

Obzirom na znacaj ovog bolida ovo je jeftino ali stvarno tako mislim.Pa serijski proizvedeni La Ferrari i Bugati idu po 2 do 3 miliona a ovo je i istorija.Ovaj bolid uz onaj Mclaren Honda iz Senine ere i Williams Renault su po meni legendarni.Za one starije ipak nisam ih gledao pa imam rezervu.

Mmm

pre 6 godina

@ernesto che

Vidim da izuzetno slabo poznaješ materiju. Idi malo pa googlaj. Naći ćeš sigurno sve podatke. I još nešto... motor se nije vrteo na 19.500, nego preko 21.000.

ernesto che

pre 6 godina

@mmm

Ja ne moram da trazim jer znam i jer sam u toj eri, jednoj od najlepsih, pratio sve u vezi f1, a ne bi bilo lose ti da proguglas, jer ono sto sigurno ne bi izguglao je izjava sefa bmw-ea, maria tajsena, da je ovoj v konfiguraciji motora plafon 20 000 rpm i da je tu kraj, a kamo li da se neko vrteo do toliko, zelen si ti decace, vidim ja, al polako, naucices.

Eldorado

pre 6 godina

@djordje Ja bih rekao da nemas pojma,vlasnik bolida sto se prodao nije porodica Sumaher.Koji su inace bilioneri pored toga sto poseduju kolekciju automobila koja vredi jos barem duplo toliko...
(geneve, 20. novembar 2017 22:11)

Da je ostao još koju godinu sigurno bi bio bilioner...
Ako neko ima link za kolekciju neka ostavi, ja sam našao Ferrari FXX, Fiat Abarth i Fiat Croma :)