Sreda, 30.08.2017.

10:54

Nova Dacia Duster - evolucija na rumunski način

Izvor: B92

Nova Dacia Duster - evolucija na rumunski naèin IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Lada Vesta

pre 6 godina

Da su neki od vas koji par meseci imaju Sandero Stepway malo drugacije razmisljali ne bi govorili sta ocekujete od automobila od 10 000 € I ne bi govoroi da je podesavanje volana u dve ose nepotrebno, jer Lada Vesta sve to nudi(tempomat, grehanje sedista, svi elektricni podizaci, multifunkcionalni volan, 480 l gepek, radio, usb, bluetooth, aux, klimu, 1.6 motor benzin, puno prostora na zadnjim sedistima I za ljude preko 1.90 m, kozna sedista) I sve to u osnovnom paketu opreme za 9 980€.

Dovla

pre 6 godina

U Britaniji Dacia upravo dozivljava pravi boom, a oni su konzervativni do bola. Ne znam zbog cega smo mi ovde toliki snobovi, pa ovo je idealan auto za prosecnog, postenog, Srbina. One Audije, BMW-e I Mercedese koje gledate po ulicama ne voze posteni ljudi, takvi zive za to da ih neko vidi u tom autu. Zato ja skrenem pogled na drugu stranu kad takvi prolaze.

nemam ni klimu,ali...,

pre 6 godina

Dacia Logan dci 1.5,2006.godište,prešao sam 200 hiljada za tih 11 godina.Taj motor je neverovatan,lepo vuče,malo troši,auto je jednostavan ali nikada me nigde nije ostavio.

kole

pre 6 godina

Daster 110 ks dizel 4x4 sa malo boljom opremom preko 18.000 evra. Ne pada mi na pamet da se divim takvom autu koji toliko kosta, pa bio on iz Rumunije, ili iz Farancuske. To su vec ozbiljne cifre i tu nema milosti u ocenjivanju. Ova kotobanja mora da ima jako zatamnjena stakla da me ortaci iz kraja ne sprdaju kad vide da sam dao toliki kes za rumunsku vegetu.

milutin stojkov

pre 6 godina

@milos imam sandera vec 8 godina. nista ne skripi, sve radi kao sat, a za to vreme menjao sam samo spone ako ne racunam redovni veliki servis.

Ce

pre 6 godina

Dacija, prihvatio bih jedino dzabe da mi je daju.Platio bih do 2 hiljade evra u krajnjem slucaju, lamparija od auta.Svw plasticno, sve nepouzdano.Sve se mrda klima skripi....Ne daj boze.
(Milos, 31. avgust 2017 12:30)


Tako je majstore, drži se ti svog tramvaja!

NIKOLA

pre 6 godina

Meni izgleda lepo i moderno.E sad ako budu uštinuli od tankog lima preko odvratne plastike do katastrofalnog izgleda table za šta su specijalisti kao podređena marka u okviru Renault grupe to je onda bacanje para.A to je verovatan scenario moraju sa nečim da ga upropaste,de će onda sa Kadjarom i Kaškajijem koji ga tuku u ceni i po 10 somića.Svaki njihov model mora da bude nagrađen sa nečim bukvalno gledajući od izgleda alu felne pa dalje,takvo skrnavljenje ni VW ne priređuje Škodi.

Stroki

pre 6 godina

Lepo sam se zabavio citanjem komentara.Auto jos nije ni napravljen a ovi ga ispljuvase,ali ne daju se ni botovi iz Dacie.Na jedan negativan komentar deset u odbranu.

brm

pre 6 godina

Duster je odličan automobil u svojoj klasi kada se gleda odnos kvalitata i cene. Još je sada dizajn unapređen i zaista izgled fantastično. Lično ga nisam vozio, ali sam o njemu slušao samo reči hvale ljudi koji ga koriste. I to ne samo od vlasnika istih, već i onih koji ga koriste kao firmin auto i koji nemaju potrebu da lažu kako su napravili dobru kupovinu.

Najveće kritike na Duster sam čuo od onih koji ga nisu ni vozili, pod izgovorm da je to rumunski auto. Pa i da se pravi u Etiopiji, ako je dokazano dobar, briga me. Za mene je ovo najbolja moguća kupovina kada su u pitanju SUV automobili.

Aleksandar

pre 6 godina

@(Haha, 31. avgust 2017 09:37)

Lupetaj koliko hoces, ali jednostavno nisi u pravu... Eto ti isti argument kao sto ti koristis. Ljudi voze i kupuju dacije jer su razumni i pre ce to kupiti nego nekog raspalog audija iz italije za iste pare. I potpuno su u pravu. Ja sam imao daciju i to solencu. Sit sam se navozao i nikakav problem nisam imao (prodao je za 2 dana na oglasu sa 180000 km). Sto rece neko od komentatora - u skupljem autu merak prodje posle par meseci, a 3 puta veci kredit te prati jos nekoliko godina. O troskovima servisa i odrzavanja da ne pricam. Sad ne vozim daciju samo zato sto mi se moze. Da mi je izbor dacija ili bilo kakav krs iz italije, ne bih imao dilemu ni jedne jedine sekunde...

Nicholas Nickleby

pre 6 godina

@haha Postoji Clio IV i to je "vau", a kada se to isto spakuje u Sandero onda je "tesko smece". Ista platforma, isti motor. Razlika u malo plastike u kabini.
(T, 31. avgust 2017 10:20)

Tačno tako. Govorim iz prve ruke jer sam već 6 meseci vlasnik Dačije Sandero Stepway, s kojom sam prezadovoljan. Kupio sam je ne zato što je najjfetinija, nego zato što je to za mene bio najudobniji auto u vožnji od tri koja sam isprobao.

Da, kad se uporedi sa Cliom kao najsličnijim rođakom, vidi se da je kvalitet plastike nešto slabiji i ukupan utisak jeste da sediš u jeftinijem autu, a ni do danas se nisam navikao na onu šljašteću ploču na sredini armature. Ali, za istu motorizaciju (TCe 90, benzinac) i (skoro) istu opremu, razlka u ceni je preko 3000 evra!

Da li lepša plastika, sjajnija farba i dodatne elektronske zezalice vrede 3000 evra? Kako kome. Nekome da, nekome ne. Ko pati od toga da mu je auto nekakav statusni simbol, a ne prevozno sredstvo, neka plati. Ako može. Ako ne može, onda je sam kriv ako pati zbog toga.

Ja nisam hteo da platim, iako sam imao novaca. Ali ja prelazim manje od 10.000 km godišnje i bilo mi je stvarno debilno da puknem preko 13.000 evra za nešto što mogu da dobijem za 10.000, samo s malo slabijom plastikom i ružnijom karoserijom.

Pa šta? U autu provodim u proseku manje od 1 sat dnevno, pa mogu da bez problema preživim i slabiju plastiku i manjak neonskog osvetljenja u kabini. I nimalo ne patim zato što nemam touch-screen nego običan radio!

Haha

pre 6 godina

(Miro, 31. avgust 2017 10:37)

Za takve stvari se koristi lizing ili rentacar. Izadje jeftinije. Zacudio bi se su sve moji rodjaci u UK isprobavali prethodnih godina.

Milos

pre 6 godina

Dacija, prihvatio bih jedino dzabe da mi je daju.Platio bih do 2 hiljade evra u krajnjem slucaju, lamparija od auta.Svw plasticno, sve nepouzdano.Sve se mrda klima skripi....Ne daj boze.

Vlada

pre 6 godina

Zamislite sad situaciju da npr. Tabant ili Moskvič naprave super sportski auto sa vrhunskim motorom i još boljim dizajnom. Da li bi ljudi imali predrasude i kupili takav auto za 40% manje para od npr. BMWa? Mislim da je takva situacija i sa Daciom, predrasude i verovatno ništa drugo. Ja lično nikad ne bih kupio Daciu pošto mogu da kupim auto znatno boljeg proizvođača ali ljudi koji voze kojekakve Golfove III i slično, bilo bi im mnogo pametnije da kupe Daciu jer će tad bar voziti auto nove generacije. Kakva god bila, sigurno je po pitanju bezbednosti i pouzdanosti bolja od krševa starih 10 i više godina.

Stef

pre 6 godina

Meni se ovaj auto ne sviđa i tu je kraj svake priče. Ali nikada ne bih ubeđivao ljude koji su ga kupili sa "zašto ili kako?". Svako ima svoje mišljenje koje može i da podeli ovde. A nema potrebe da ga nabacuje drugima. Pozdrav.

Miro

pre 6 godina

U Velikoj Britaniji se Dacije mogu videyi svuda.
Ja sam kepio nov SUV od 30000 funti i grdno
pogresio sto nisam uzeo Duster za 10000.

Merak prodje posle 2-3 meseca, da sam kupio Duster zavrsio bi mi isti posao za ove 4 godine, a u dzepu bi mi ostalo 20000 funti!!

Dragan

pre 6 godina

Dačija automobili izgledaju tako kako izgledaju i opremljeni su tako kako su opremljeni. Van pameti je porediti ih sa bilo kojim drugim automobilima jer su oni uglavnom namenjeni drugoj kategoriji kupaca. Dakle namenjeni su ljudima koji nemaju ili neće da odvoje novac da kupe VW, Audi, Tojotu, Mazdu, Hondu, Leksus, BMW, Mercedes, ... Majbah, Ferari, itd. Kada bi inženjeri u Mercedesu dobili projektni zadatak da naprave automobil poput Dastera za pare koliko on košta, verovatno ne bi bio značajno bolji jer bi morali da sa njega skinu i da odustanu od mnogo toga ...

T

pre 6 godina

@haha Postoji Clio IV i to je "vau", a kada se to isto spakuje u Sandero onda je "tesko smece". Ista platforma, isti motor. Razlika u malo plastike u kabini.

Haha

pre 6 godina

(vozac Dacije, 30. avgust 2017 22:35)

Evo ja cu ti oceniti, posto sam se navozao svega i svacega iz rentacar-a. Jedino od Dacije sto moze da pridje navedenim markama je dobro opremljen Duster, ostalo je tesko smece (nisam vozio njihova dostavna vozila, pa njih ne racunarm). Tesite se, ali jednostavno je tako.

ns ja

pre 6 godina

Dragi čitaoci, sa dacia-om je stvar veoma jednostavna: ako možete da progutate ono što vlastitim očima vidite kada prvi put sednete u bilo koji dacia model, i pomislite da biste želeli da ga imate, sve ostalo je sigurno kvalitetno i pouzdano. Ona ne nudi bog zna šta ali to što nudi, to će da služi svrsi. I nemojte da se zavaravate da nije skupa: kada na ogoljeni model npr logana, dodate dCi motor podizače, kompjuter, kožni volan itd - rečju sve ono što ima npr neki nivo opreme novog megana - doćićete na ISTU cenu s tim da motor u meganu npr dCi uglavnom za istu cenu bude sa više KS i oprema u meganu bude kvalitetnija... tako da dacia je isplativa jedino u klot paketu kada joj je i cena upadljivo niža od konkurencije

Maxx

pre 6 godina

Pa dobro lepse deluje. Mada na putu kad ga stignem pa vidim neke sipkice zadnjeg trapa debele kao mali prst nekako mi ne uliva poverenje. Realno problem je sto vecina Srba moze samo da gleda nova kola.

Crnogorac777

pre 6 godina

Zivim u New Yorku. Bio sam prosli mjesec u Puli na odmoru i uzeo iz renta cara Daciju sa dizel motorom od 109 konja.

Imala je tri reda sjedista mada treci smo sklopili jer nije koristen.

U Americi imam dvije Honde (Accorda i kombi Odyssey).

Moji utisci o daciji nakon mjesec dana su vrlo pozitivni. Dobar motor, dobro izracunat sestostepeni rucni mjenjac. Da zivim dolje ne bih se libio kupiti je za stalno.

Imala je i zracne jastuke sa strane iz sjedista. Jedino sto mi se nije svidjelo (al se moze iskljuciti na dugme ispid rucne kocnice) je onaj auto stop sistem da kada auto stane i pustis kvacilo kad je iz brzine izbacen motor se ugasi dok ne pritisnes kvacilo opet.

Ali po meni jako pristojan auto. Nije na nivou honde naravno ali je mnogo jeftiniji a zaista dobar. Motor im je po meni jako dobar.

Eldorado

pre 6 godina

nebitna je marka automobila, dizajneri su se jednostavno ispucali. manje više sve je već viđeno, očekivano je da će ubuduće biti blage evolucije.

Micko

pre 6 godina

Vozim sluzbenog Logana 1,5dci,2011 godiste,dok nisam imao ovaj auto pljuvao sam ga najstrasnije,dobio sam ga sa 170000 km,sada sam na 350000 km,odrzavamo ga u Kompresoru,i imamo ful servisnu knjizicu.Na trapu nista nije radjeno sem krajeva spona,mislim da bez problema moze da predje milion.Daster je jos bolji auto,mislim da je savrsen za mene i moje potrebe,i gledacu da zavrsim finansijsku konstrukciju i da ga kupim.Totalno sam promenio misljenje,sve preporuke.

vozac Dacije

pre 6 godina

Mi smo ove godine kupili novog Stepway-a. Posto smo supruga i ja dosta visoki, nismo mogli da kupimo auto do 11000 evra nov koji bi nam odgovarao po dimenzijama da mozemo komotno da se vozimo. Isto smo imali gomilu predrasuda i Daciu smo obilazili u sirokom luku. Medjutim, posle obilaska salona i razgledanja Forda, Skode, Hyundai, Kia i dr. Ukapirali smo da za tu neku svotu isto tako nude jako losu plastiku, malo prostora sa samo vise dugmica. Kupili smo Daciu i za sad smo prezadovoljni. Auto je udoban, a voznja na nasim putevima je uzivanje. Izolacija je mnogo poboljsana, tako da na autoputu nije nista bucniji od Reno Scenica na primer. Jeste losa plastika, jeste unutra dizajn diskutabilan, ali to sve jako podseca na Clia, u nekim elementima cak mi je i lepsi Stepway. Tako da prvo sedite i vozite Daciu, a onda ocenjujte kakav je to auto.

Dejan L

pre 6 godina

YouTube kaze na kres testu 2010. Duster je dobio 3 zvezdice.
2017. celih 0 zvezdica.
Tako je to sa zastarelom platformom koja se koristi za Logan 2004. I danas krajem 2017. smeju da stave istu platformu na Duster koji ce se proizvoditi do 2024.
Tesko onima koji se sudare sa Fiatom 500L.
Ali nama Srbima nista nase ne valja

Ursa Minor

pre 6 godina

Dacija ne dozvoljava da je kroz opcije opremis kao reno (nema tih para za koje ćeš da dobiješ vazdušne zavese, podeševanje volana u dve ose, normalno podeševanje visine sedišta i slično), ali, kada bi to bilo moguće, dacija bi u opremi samo prosečnog renola bila skuplja nego da je reno Paris Initiale.
(IMT-539, 30. avgust 2017 13:47)

Vidi, 40 godina sam vozač i nikad u životu nisam imao auto sa vazdušnim zavesama i nećeš verovati, još uvek sam živ i ništa mi ne fali. Ali ne samo ja, nego i milioni drugih!

Ne kažem da vazdušne zavese nisu potrebne, naprotiv, dobro ih je imati, ali to je detalj koji nikako ne može biti presudan za kupovinu ili nekupovinu!

Slično je i sa podešavanjem volana i visine edišta. Ja vozim Dačiju Sandero Stepway i meni to ne treba (bilo je u najskupljem paketu za 1200 evra više). Ja sam prosečne visine i gabarita, a SVI automobili, ne samo Dačija, se dizajniraju baš za takve, tako da čim sam seo, samo sam malo povukao sedište unazad i imao sam savršen položaj, ZA MENE. Na prethodnom autu (Škoda Fabia) imao sam to podešavanje, upotrebio ga samo jedanput i nisam ga dirao više sve dok nisam prodao auto.

Ima svrhe plaćati za podesiv volan i sedište po visini samo u dva slučaja:

1. Vozač je natprosečno visok i širok, i to daleko iznad proseka!
2. Auto vozi više vozača, veoma različitih gabarita. Na primer, muž i žena, ili službeni auto.

Izvan ta dva slučaja, ni to ne može biti argument u prilog kupovini ili nekupovini!

Nerealno

pre 6 godina

spolja: retko ruzno auto.
iznutra: jad.
rezime: SUV za sErotinju (zapadnu. domaca gleda kako 3 puta da jede na dan)
(realno, 30. avgust 2017 14:06)

Ako je, po tvojoj nepogrešivoj dijagnozi, Duster SUV za sirotinju, onda je od kad postoji Duster, preko milion siromaha na Zapadu i po svetu kupilo nov auto! To i nije tako loš rezultat, zar ne?

eliminate

pre 6 godina

Ovi krstici na svetlima ima da postanu hit na arapskom trzistu!
(Superhik, 30. avgust 2017 15:02)
Kad su Sevroleti postali s onolikim zlatnim krstacama, ovo nece ni primetiti

(Dejan L, 30. avgust 2017 13:49)
500L i Renegade jedva mogu na ivicnjak da se popnu a Duster je skoro kao Niva

Ivan ZG

pre 6 godina

Radio sam u Daciji i znam da rade aute koji se rijetko kvare. Renault je rješio probleme sa svojim dizelima, a benzinci su novije generacije. Možete dobiti benzince i sa tvorničkim plinom.
Auti jesu jednostavniji, ali ionako ima jako puno stvari u životu koje me opterečuju pa mi nije neophodan jako kompliciran auto.
Dacija je prodala milijun Dustera, a sada kada izgleda bolje prodavat će i više. Nisu mogli napraviti vau auto jer kako bi onda opravdali cijenu skoro duplo skupljih Renault i Nissan automobila?
Sve će malo unaprijediti (smanjiti buku, povećeti komfor vožnje, poboljšati izgled unutrašnjosti) tako da se vidi napredak. Ono što je meni najvažnije da je auto izuzetno udoban na cesti i preko rupa, ato je moguće samo zato jer mu krajnja brzina nije bitno veća od 160 km/h. Auto koji ide 200 mora imati puno kompliciraniji ovjes i mora biti tvrđi što se negativno odrazi i na cijeni i na udobnosti, a 200 se ionako nemam gdje voziti. Sada imam auto koji ide 210 pa sam se dva puta vozio 180 u zadnjih 5 godina. Dakle, plaćaš ono što ne koristiš.

toza

pre 6 godina

Imam SUV Dacia Duster sa dizel motorom i DW vucom koja se moze podesavati po zelji.Uvek imate prednji pogon a sva cetiri mozete menjati u vonji sem ako idete u lock, tada morate stati i prikopcati.Presao sam 170000 km bez ikakvi problema, za 5 godina.Vozim ga svaki dan po 100km, potrosnja ne prelai 6 lit/100km.Veoma,veoma,zadovoljan.

Enco

pre 6 godina

Imam ga trenutno i prezadovoljan, ali ako ne stave automatsku klimu to ce biti moj oprostaj od dacie. I jugo da se pravi bi je imao. Bas mnogo skrtare na opremi, a automobili su im ok.

dragan

pre 6 godina

Vozim daciu neko vreme, vozio sam kratko i Dustera. Pre toga razne automobile, i polovne i nove. Bilo je i jeftinih a i skupljih. Mogao sam i dosta skuplje da kupim ali nisam hteo da platim više. Evo utisaka.

Plastika je unutra uočljivo slabijeg kvaliteta, ali mi uopšte ne smeta. Neko je osetljiv na to, ali meni mekoća plastike ne vredi, skoro ništa. Ne škripi, ne lupa, ne nervira. Zvučna izolacija nije savršena, ali stvarno nije loše. 1.5dci je motor i može i na 130km/h da se lepo razgovara, ništa ne trese niti lupa. Pri prelasku preko šina na volanu se lepo oseti udar, ali ni to mi ne smeta. Udobnost je, po meni, odlična. Pouzdanost - pa, nisam imao ni jedan problem za godinu i nešto dana, ali to je valjda očekivano. Od opreme imam sve što mi treba, uključujući navigaciju i tempomat. Sviđa mi se što je onako spartanski jednostavan, bez miliona opcija za sve i svašta.

Ako nemate problema da vozite rumunski auto, ako vas nije briga šta će komšija da kaže, a možda vam i odgovara da vas ne davi mnogo - prava stvar. Valjda zato i prave lepe pare, posebno u državama gde auto i nije više neki poseban statusni simbol.

bravo

pre 6 godina

Jednostavno,ali pouzdano.Kad čovek bolje razmisli,šta ti bolje treba?I meni se sviđa Renault Talisman sa onom silnom opremom,ali,odakle mi 25hiljadarki?Dacia daje uvek više u odnosu na konkurenciju.Za nešto više od 10 hiljada,bolje,veće i kvalitetnije vozilo jednostavno ne postoji.

Novo je novo pa makar i Dacia

pre 6 godina

Dacia ima proverene motore,to su teške mrcine,prelaze po 600-700 hiljada bez generalne.A i koliko čujem,retko se bilo šta i kvari,nema šta ni da se pokvari kad i nema bogzna kakvu opremu.Novo je ipak novo,ja vozim Sandera kupljenog novog pre 4 godine,apsolutno ništa se nije do sada pokvarilo.

Милутин Београд

pre 6 godina

Ауу, таман, таман довољно промена. Мени савршен. Узимам га следеће године, око 14-15 сома, фул.

Aleksa

pre 6 godina

(Posmatrač, 30. avgust 2017 13:06) E moj ti,izgleda da zivis u zabludi. Volvo kupili Kinezi i nije ni pola onoga sto je bio,ali je i cena niza. A ako mislis da koriste iste materijale za svoje motore i motore za Daciu i Reno onda treba da se posavetujes sa nekim. Golf 3 ? Hhahhahahhahahah

Petar

pre 6 godina

Zena mi vozi ganc novu sluzbenu Daciju Sandero, pa imam cesto priliku da se vozim u njoj. Osecaj kad sednete unutra je sramota za jedan nov moderan automobil. Savet: ako vec kupujete nov auto, ako nemate dovoljno novca da izbegnete Daciju, bolje kupite polovan. U svakoj drugoj opciji, glasam za nov auto.

koliko para toliko muzike

pre 6 godina

Moto Dacie je-Pouzdana,bez obzira na sve.To znači-Bez obzira na jeftinu plastiku,jednostavan dizajn,tanak lim,ta kola su PROVERENO POUZDANA!Taksista iz Kraljeva je prešao milion km sa Loganom.E,sad,svako sam odlučuje,da li mu treba nova jednostavna,komforna i pouzdana Dacia ili neki uvezeni polovnjak sa mnogo više opreme za iste pare.

didul.e

pre 6 godina

Super je za te pare, šta vi sad očekujete od "dacie". Bolja od juga za klasu, i za sirotinju super auto. Eh da je meni jedan ovakav za na selo.

Dejan L

pre 6 godina

Sadasnji Duster ide do 18.000€.
Ali cak i u najskupljoj verziji nema zvucnu i toplotnu izolaciju.
Nema Ni mogucnost doplate vazdusnih zavesa, koje Fabia ili Fiesta, Grande Punto nude u osnovnoj opremi.
Za 18.000€ moze da se kupi 500 L cross sa dizel motorom i sa najbezbednojom karoserijom i 5 N Cap crash zvezdica.
isto i Jeep Renegade.
Suzuki Grand Vitara takodje 5 zvezdica.
A ne Duster sa 3 zvezdice.
Prividno jeftiniji Duster izadje skuplji i nebezbedan je.
Motor se cuje mnogo na 100km/h.
Preko ivicnjaka krcka krov i skripe kederi na Dusteru.
Na crash testu udara haubom a guzva se bocni lim iza zadnjih levih vrata. Yeti iz 2009. je 2x bezbedniji.
LCD display kod Dustera je ispod nivoa menjaca, pa ako treba da pogledas navigaciju, sagnes glavu toliko da ne vidis put

IMT-539

pre 6 godina

Ubedljivo najskuplja vozila današnjice u svetlu cene i onoga što za cenu dobijete. Ogule ga za pet hiljada u odnosu na nek polazni osnov, a cenu skinu za samo dve hiljade. To je dacija. Isto kao i skoda. Najveća pljačka. Kada oktaviju opremis kao golfa (sto moze kroz opcije), skuplja je od golfa. Dacija ne dozvoljava da je kroz opcije opremis kao reno (nema tih para za koje ćeš da dobiješ vazdušne zavese, podeševanje volana u dve ose, normalno podeševanje visine sedišta i slično), ali, kada bi to bilo moguće, dacija bi u opremi samo prosečnog renola bila skuplja nego da je reno Paris Initiale.

jo

pre 6 godina

Daster je odlican i izdrzljiv auto, malo su mu dotegli bore ovim 'novim' modelom koji vise deluje kao redizajn! Ocekivao sam potpuno novi izgled Dustera, mada, neka zadrze stari 1.6 benzinac i ponovo ce po pouzdanosti i upotrebljivosti na losem terenu biti u vrhu klase!

Kobaja Grande

pre 6 godina

Razocarenje, jer previse lici na stari model.
"Novi" Daster morace opet da igra na kartu cene, jer u trci sa Suzuki Vitarom, Fiatom 500L Cross i 500X, te Jeep Renegade-om ne moze da pobedi. Kupci su uvek spremni da daju nesto vise para za "fancy" auto, nego da voze Rumuna.

sempervivum

pre 6 godina

Споља гледано мени је и садашњи Дастер сасмим у реду. Делује чврсто и употребљиво, нарочито за наше путеве.
Оно (видљиво) што свакако треба да унапреде је унутрашњост. Наравно, постоје и мање видљиве ствари (нпр. изолација, ослањање) на које се жале они који га стално возе.

Posmatrač

pre 6 godina

Aleksa, 30. avgust 2017 12:06)

E moj Aleksa pretpostavljam da si ti večiti vozač Golfa 3. Sedi malo u Francuze i uživaj dete. Za tvoju info Mercedes je počeo da ugrađuje Renaut-ove 1.5 dci motore, Ford I Volvo ugrađuju 1.6 HDI Peugeot-ovoe motore.... O lepoti automobila se ne raspravlja nekome se sviđa, a nekome ne. Pouzdanost... obavesti se Aleksa malo...

Urosh

pre 6 godina

Krajnje je vreme da se stane na put direktnom plagiranju dizajnerskih rešenja. Ovo ne radi samo Dacia, ali pogledajte zadnja svetla, rešenje je identično Jeep Renegade modelu. Ostalo je moderno i sigurno značajno unapređeno u poređenju sa prethodnim modelom, podrška za Daciu. Kada se samo setim Solence...

borivoje surdilovic

pre 6 godina

al to vise nece biti jeftin auto...prelazi u cenovni rang onih sa budzenom djuntom...mi srbi cekamo polovnjaje iz eu i povratak d2 na pumpe...to nam fali jwr su se 90' vratile....

Маркеђани

pre 6 godina

Кад Срби почну да пљују Дачију, а онда седну у свој Голф 3...
Мени ово изгледа одлично.

MK

pre 6 godina

Odlican auto, ima cetiri tocka i volan i ne kosta mnogo, najvaznije kriterijume za dobar auto u Srbiji, sigurnost, komfort, karakteristike motora, volana, amortizacija malo su vazne, tek kad si vozio auta njegove klase Tiguan, Audi 3, Hundaja Tuskona, Tojotu RAV 4, Hondu, primeti se kakav je krs ovaj auto.

LaleGator

pre 6 godina

Kod ovog automobila je odnos dizajna, kvaliteta i cene u odličnom odnosu!
Nije nista Wow ali nije ni loše!!
Pa je ovakav auto odlican za ljude koji cesto idu na selo!

B92

pre 6 godina

Mogu da kazem da nije bas prelep al moze da se kaze da je lep, u sustini odgovara ceni. Ja da kupujem ja bi dodao jos 5k pa bi uzeo hyundai tucson on mi se bas svidja. (al zato je i skuplji)
Svako gleda svoj novcanik i bira.

nenad

pre 6 godina

Nije to loš auto za nekog ko ima vikendicu na planini i do nje malo makadamskog puta.Imam zamerku na zvučnu izolaciju recimo na auto putu pri 120 saputnik mora da vam se dere na uvo da bi ste ga čuli.

Dejan L

pre 6 godina

Kazu Polo I Golf stalno isti. VW Makar menja platformu. Svaki VW ima drugaciji platformu.
Dacia Logan, Sander, Dokker, Lodgy, Duster sve jedna potpuno ista platforma.
Duster je 2014. dobio 3 zvezdice, sa platformom iz 2004. dobice mozda 2 na jesen na N Cap kres testu

Sava

pre 6 godina

Bravo Rumuni, odlično izgleda! I mi ćemo imati novi model, za jedno dve godine, samo prvo da povećamo plate na 500 evra, napravimo fabriku čipova, srpski Mercedes, jeftine stanove od 300 evra/m2...

konan varvarin

pre 6 godina

Meni spolja dobar i ovaj trenutni. Jedino da malkice promene tu unutrašnjost, ne mora to biti premium naravno, ali taj menjač bar da malo skrate i ulepšaju, bolje profilišu sedišta i stave naslon za ruke. Ostalo prolazi :)

Marko

pre 6 godina

Meni se dopada! Prvenstveno sto nudi najvise za dat novac, dovoljno je da se letimicno baci oko na cenovnik i vidi se koliko Dacija sije konkurenciju! Dobro, mozda im modeli nisu najlepsi na svetu ali su se pokazali kvalitetnima, sto govore cifre prodaje u Evropi. Radije bih ustedeo 5K evra na Daciji, bez obzira na to sto mi nece zaigrati srce kad ga pogledam ali bar cu znati da imam nov, bezbedan i pouzdan auto. (Doduse kupujem Sandero) A tih 5K evra cu ustedeti, i tako je auto komad lima koji brzo gubi vrednost pogotovo ako te neko cukne.

Sava

pre 6 godina

Bravo Rumuni, odlično izgleda! I mi ćemo imati novi model, za jedno dve godine, samo prvo da povećamo plate na 500 evra, napravimo fabriku čipova, srpski Mercedes, jeftine stanove od 300 evra/m2...

Маркеђани

pre 6 godina

Кад Срби почну да пљују Дачију, а онда седну у свој Голф 3...
Мени ово изгледа одлично.

Ivan ZG

pre 6 godina

Radio sam u Daciji i znam da rade aute koji se rijetko kvare. Renault je rješio probleme sa svojim dizelima, a benzinci su novije generacije. Možete dobiti benzince i sa tvorničkim plinom.
Auti jesu jednostavniji, ali ionako ima jako puno stvari u životu koje me opterečuju pa mi nije neophodan jako kompliciran auto.
Dacija je prodala milijun Dustera, a sada kada izgleda bolje prodavat će i više. Nisu mogli napraviti vau auto jer kako bi onda opravdali cijenu skoro duplo skupljih Renault i Nissan automobila?
Sve će malo unaprijediti (smanjiti buku, povećeti komfor vožnje, poboljšati izgled unutrašnjosti) tako da se vidi napredak. Ono što je meni najvažnije da je auto izuzetno udoban na cesti i preko rupa, ato je moguće samo zato jer mu krajnja brzina nije bitno veća od 160 km/h. Auto koji ide 200 mora imati puno kompliciraniji ovjes i mora biti tvrđi što se negativno odrazi i na cijeni i na udobnosti, a 200 se ionako nemam gdje voziti. Sada imam auto koji ide 210 pa sam se dva puta vozio 180 u zadnjih 5 godina. Dakle, plaćaš ono što ne koristiš.

dragan

pre 6 godina

Vozim daciu neko vreme, vozio sam kratko i Dustera. Pre toga razne automobile, i polovne i nove. Bilo je i jeftinih a i skupljih. Mogao sam i dosta skuplje da kupim ali nisam hteo da platim više. Evo utisaka.

Plastika je unutra uočljivo slabijeg kvaliteta, ali mi uopšte ne smeta. Neko je osetljiv na to, ali meni mekoća plastike ne vredi, skoro ništa. Ne škripi, ne lupa, ne nervira. Zvučna izolacija nije savršena, ali stvarno nije loše. 1.5dci je motor i može i na 130km/h da se lepo razgovara, ništa ne trese niti lupa. Pri prelasku preko šina na volanu se lepo oseti udar, ali ni to mi ne smeta. Udobnost je, po meni, odlična. Pouzdanost - pa, nisam imao ni jedan problem za godinu i nešto dana, ali to je valjda očekivano. Od opreme imam sve što mi treba, uključujući navigaciju i tempomat. Sviđa mi se što je onako spartanski jednostavan, bez miliona opcija za sve i svašta.

Ako nemate problema da vozite rumunski auto, ako vas nije briga šta će komšija da kaže, a možda vam i odgovara da vas ne davi mnogo - prava stvar. Valjda zato i prave lepe pare, posebno u državama gde auto i nije više neki poseban statusni simbol.

Marko

pre 6 godina

Meni se dopada! Prvenstveno sto nudi najvise za dat novac, dovoljno je da se letimicno baci oko na cenovnik i vidi se koliko Dacija sije konkurenciju! Dobro, mozda im modeli nisu najlepsi na svetu ali su se pokazali kvalitetnima, sto govore cifre prodaje u Evropi. Radije bih ustedeo 5K evra na Daciji, bez obzira na to sto mi nece zaigrati srce kad ga pogledam ali bar cu znati da imam nov, bezbedan i pouzdan auto. (Doduse kupujem Sandero) A tih 5K evra cu ustedeti, i tako je auto komad lima koji brzo gubi vrednost pogotovo ako te neko cukne.

Posmatrač

pre 6 godina

Aleksa, 30. avgust 2017 12:06)

E moj Aleksa pretpostavljam da si ti večiti vozač Golfa 3. Sedi malo u Francuze i uživaj dete. Za tvoju info Mercedes je počeo da ugrađuje Renaut-ove 1.5 dci motore, Ford I Volvo ugrađuju 1.6 HDI Peugeot-ovoe motore.... O lepoti automobila se ne raspravlja nekome se sviđa, a nekome ne. Pouzdanost... obavesti se Aleksa malo...

toza

pre 6 godina

Imam SUV Dacia Duster sa dizel motorom i DW vucom koja se moze podesavati po zelji.Uvek imate prednji pogon a sva cetiri mozete menjati u vonji sem ako idete u lock, tada morate stati i prikopcati.Presao sam 170000 km bez ikakvi problema, za 5 godina.Vozim ga svaki dan po 100km, potrosnja ne prelai 6 lit/100km.Veoma,veoma,zadovoljan.

Novo je novo pa makar i Dacia

pre 6 godina

Dacia ima proverene motore,to su teške mrcine,prelaze po 600-700 hiljada bez generalne.A i koliko čujem,retko se bilo šta i kvari,nema šta ni da se pokvari kad i nema bogzna kakvu opremu.Novo je ipak novo,ja vozim Sandera kupljenog novog pre 4 godine,apsolutno ništa se nije do sada pokvarilo.

nenad

pre 6 godina

Nije to loš auto za nekog ko ima vikendicu na planini i do nje malo makadamskog puta.Imam zamerku na zvučnu izolaciju recimo na auto putu pri 120 saputnik mora da vam se dere na uvo da bi ste ga čuli.

Nicholas Nickleby

pre 6 godina

@haha Postoji Clio IV i to je "vau", a kada se to isto spakuje u Sandero onda je "tesko smece". Ista platforma, isti motor. Razlika u malo plastike u kabini.
(T, 31. avgust 2017 10:20)

Tačno tako. Govorim iz prve ruke jer sam već 6 meseci vlasnik Dačije Sandero Stepway, s kojom sam prezadovoljan. Kupio sam je ne zato što je najjfetinija, nego zato što je to za mene bio najudobniji auto u vožnji od tri koja sam isprobao.

Da, kad se uporedi sa Cliom kao najsličnijim rođakom, vidi se da je kvalitet plastike nešto slabiji i ukupan utisak jeste da sediš u jeftinijem autu, a ni do danas se nisam navikao na onu šljašteću ploču na sredini armature. Ali, za istu motorizaciju (TCe 90, benzinac) i (skoro) istu opremu, razlka u ceni je preko 3000 evra!

Da li lepša plastika, sjajnija farba i dodatne elektronske zezalice vrede 3000 evra? Kako kome. Nekome da, nekome ne. Ko pati od toga da mu je auto nekakav statusni simbol, a ne prevozno sredstvo, neka plati. Ako može. Ako ne može, onda je sam kriv ako pati zbog toga.

Ja nisam hteo da platim, iako sam imao novaca. Ali ja prelazim manje od 10.000 km godišnje i bilo mi je stvarno debilno da puknem preko 13.000 evra za nešto što mogu da dobijem za 10.000, samo s malo slabijom plastikom i ružnijom karoserijom.

Pa šta? U autu provodim u proseku manje od 1 sat dnevno, pa mogu da bez problema preživim i slabiju plastiku i manjak neonskog osvetljenja u kabini. I nimalo ne patim zato što nemam touch-screen nego običan radio!

LaleGator

pre 6 godina

Kod ovog automobila je odnos dizajna, kvaliteta i cene u odličnom odnosu!
Nije nista Wow ali nije ni loše!!
Pa je ovakav auto odlican za ljude koji cesto idu na selo!

bravo

pre 6 godina

Jednostavno,ali pouzdano.Kad čovek bolje razmisli,šta ti bolje treba?I meni se sviđa Renault Talisman sa onom silnom opremom,ali,odakle mi 25hiljadarki?Dacia daje uvek više u odnosu na konkurenciju.Za nešto više od 10 hiljada,bolje,veće i kvalitetnije vozilo jednostavno ne postoji.

Miro

pre 6 godina

U Velikoj Britaniji se Dacije mogu videyi svuda.
Ja sam kepio nov SUV od 30000 funti i grdno
pogresio sto nisam uzeo Duster za 10000.

Merak prodje posle 2-3 meseca, da sam kupio Duster zavrsio bi mi isti posao za ove 4 godine, a u dzepu bi mi ostalo 20000 funti!!

koliko para toliko muzike

pre 6 godina

Moto Dacie je-Pouzdana,bez obzira na sve.To znači-Bez obzira na jeftinu plastiku,jednostavan dizajn,tanak lim,ta kola su PROVERENO POUZDANA!Taksista iz Kraljeva je prešao milion km sa Loganom.E,sad,svako sam odlučuje,da li mu treba nova jednostavna,komforna i pouzdana Dacia ili neki uvezeni polovnjak sa mnogo više opreme za iste pare.

Dejan L

pre 6 godina

Sadasnji Duster ide do 18.000€.
Ali cak i u najskupljoj verziji nema zvucnu i toplotnu izolaciju.
Nema Ni mogucnost doplate vazdusnih zavesa, koje Fabia ili Fiesta, Grande Punto nude u osnovnoj opremi.
Za 18.000€ moze da se kupi 500 L cross sa dizel motorom i sa najbezbednojom karoserijom i 5 N Cap crash zvezdica.
isto i Jeep Renegade.
Suzuki Grand Vitara takodje 5 zvezdica.
A ne Duster sa 3 zvezdice.
Prividno jeftiniji Duster izadje skuplji i nebezbedan je.
Motor se cuje mnogo na 100km/h.
Preko ivicnjaka krcka krov i skripe kederi na Dusteru.
Na crash testu udara haubom a guzva se bocni lim iza zadnjih levih vrata. Yeti iz 2009. je 2x bezbedniji.
LCD display kod Dustera je ispod nivoa menjaca, pa ako treba da pogledas navigaciju, sagnes glavu toliko da ne vidis put

Crnogorac777

pre 6 godina

Zivim u New Yorku. Bio sam prosli mjesec u Puli na odmoru i uzeo iz renta cara Daciju sa dizel motorom od 109 konja.

Imala je tri reda sjedista mada treci smo sklopili jer nije koristen.

U Americi imam dvije Honde (Accorda i kombi Odyssey).

Moji utisci o daciji nakon mjesec dana su vrlo pozitivni. Dobar motor, dobro izracunat sestostepeni rucni mjenjac. Da zivim dolje ne bih se libio kupiti je za stalno.

Imala je i zracne jastuke sa strane iz sjedista. Jedino sto mi se nije svidjelo (al se moze iskljuciti na dugme ispid rucne kocnice) je onaj auto stop sistem da kada auto stane i pustis kvacilo kad je iz brzine izbacen motor se ugasi dok ne pritisnes kvacilo opet.

Ali po meni jako pristojan auto. Nije na nivou honde naravno ali je mnogo jeftiniji a zaista dobar. Motor im je po meni jako dobar.

vozac Dacije

pre 6 godina

Mi smo ove godine kupili novog Stepway-a. Posto smo supruga i ja dosta visoki, nismo mogli da kupimo auto do 11000 evra nov koji bi nam odgovarao po dimenzijama da mozemo komotno da se vozimo. Isto smo imali gomilu predrasuda i Daciu smo obilazili u sirokom luku. Medjutim, posle obilaska salona i razgledanja Forda, Skode, Hyundai, Kia i dr. Ukapirali smo da za tu neku svotu isto tako nude jako losu plastiku, malo prostora sa samo vise dugmica. Kupili smo Daciu i za sad smo prezadovoljni. Auto je udoban, a voznja na nasim putevima je uzivanje. Izolacija je mnogo poboljsana, tako da na autoputu nije nista bucniji od Reno Scenica na primer. Jeste losa plastika, jeste unutra dizajn diskutabilan, ali to sve jako podseca na Clia, u nekim elementima cak mi je i lepsi Stepway. Tako da prvo sedite i vozite Daciu, a onda ocenjujte kakav je to auto.

Vlada

pre 6 godina

Zamislite sad situaciju da npr. Tabant ili Moskvič naprave super sportski auto sa vrhunskim motorom i još boljim dizajnom. Da li bi ljudi imali predrasude i kupili takav auto za 40% manje para od npr. BMWa? Mislim da je takva situacija i sa Daciom, predrasude i verovatno ništa drugo. Ja lično nikad ne bih kupio Daciu pošto mogu da kupim auto znatno boljeg proizvođača ali ljudi koji voze kojekakve Golfove III i slično, bilo bi im mnogo pametnije da kupe Daciu jer će tad bar voziti auto nove generacije. Kakva god bila, sigurno je po pitanju bezbednosti i pouzdanosti bolja od krševa starih 10 i više godina.

borivoje surdilovic

pre 6 godina

al to vise nece biti jeftin auto...prelazi u cenovni rang onih sa budzenom djuntom...mi srbi cekamo polovnjaje iz eu i povratak d2 na pumpe...to nam fali jwr su se 90' vratile....

Dragan

pre 6 godina

Dačija automobili izgledaju tako kako izgledaju i opremljeni su tako kako su opremljeni. Van pameti je porediti ih sa bilo kojim drugim automobilima jer su oni uglavnom namenjeni drugoj kategoriji kupaca. Dakle namenjeni su ljudima koji nemaju ili neće da odvoje novac da kupe VW, Audi, Tojotu, Mazdu, Hondu, Leksus, BMW, Mercedes, ... Majbah, Ferari, itd. Kada bi inženjeri u Mercedesu dobili projektni zadatak da naprave automobil poput Dastera za pare koliko on košta, verovatno ne bi bio značajno bolji jer bi morali da sa njega skinu i da odustanu od mnogo toga ...

didul.e

pre 6 godina

Super je za te pare, šta vi sad očekujete od "dacie". Bolja od juga za klasu, i za sirotinju super auto. Eh da je meni jedan ovakav za na selo.

Urosh

pre 6 godina

Krajnje je vreme da se stane na put direktnom plagiranju dizajnerskih rešenja. Ovo ne radi samo Dacia, ali pogledajte zadnja svetla, rešenje je identično Jeep Renegade modelu. Ostalo je moderno i sigurno značajno unapređeno u poređenju sa prethodnim modelom, podrška za Daciu. Kada se samo setim Solence...

Nerealno

pre 6 godina

spolja: retko ruzno auto.
iznutra: jad.
rezime: SUV za sErotinju (zapadnu. domaca gleda kako 3 puta da jede na dan)
(realno, 30. avgust 2017 14:06)

Ako je, po tvojoj nepogrešivoj dijagnozi, Duster SUV za sirotinju, onda je od kad postoji Duster, preko milion siromaha na Zapadu i po svetu kupilo nov auto! To i nije tako loš rezultat, zar ne?

Micko

pre 6 godina

Vozim sluzbenog Logana 1,5dci,2011 godiste,dok nisam imao ovaj auto pljuvao sam ga najstrasnije,dobio sam ga sa 170000 km,sada sam na 350000 km,odrzavamo ga u Kompresoru,i imamo ful servisnu knjizicu.Na trapu nista nije radjeno sem krajeva spona,mislim da bez problema moze da predje milion.Daster je jos bolji auto,mislim da je savrsen za mene i moje potrebe,i gledacu da zavrsim finansijsku konstrukciju i da ga kupim.Totalno sam promenio misljenje,sve preporuke.

konan varvarin

pre 6 godina

Meni spolja dobar i ovaj trenutni. Jedino da malkice promene tu unutrašnjost, ne mora to biti premium naravno, ali taj menjač bar da malo skrate i ulepšaju, bolje profilišu sedišta i stave naslon za ruke. Ostalo prolazi :)

Ursa Minor

pre 6 godina

Dacija ne dozvoljava da je kroz opcije opremis kao reno (nema tih para za koje ćeš da dobiješ vazdušne zavese, podeševanje volana u dve ose, normalno podeševanje visine sedišta i slično), ali, kada bi to bilo moguće, dacija bi u opremi samo prosečnog renola bila skuplja nego da je reno Paris Initiale.
(IMT-539, 30. avgust 2017 13:47)

Vidi, 40 godina sam vozač i nikad u životu nisam imao auto sa vazdušnim zavesama i nećeš verovati, još uvek sam živ i ništa mi ne fali. Ali ne samo ja, nego i milioni drugih!

Ne kažem da vazdušne zavese nisu potrebne, naprotiv, dobro ih je imati, ali to je detalj koji nikako ne može biti presudan za kupovinu ili nekupovinu!

Slično je i sa podešavanjem volana i visine edišta. Ja vozim Dačiju Sandero Stepway i meni to ne treba (bilo je u najskupljem paketu za 1200 evra više). Ja sam prosečne visine i gabarita, a SVI automobili, ne samo Dačija, se dizajniraju baš za takve, tako da čim sam seo, samo sam malo povukao sedište unazad i imao sam savršen položaj, ZA MENE. Na prethodnom autu (Škoda Fabia) imao sam to podešavanje, upotrebio ga samo jedanput i nisam ga dirao više sve dok nisam prodao auto.

Ima svrhe plaćati za podesiv volan i sedište po visini samo u dva slučaja:

1. Vozač je natprosečno visok i širok, i to daleko iznad proseka!
2. Auto vozi više vozača, veoma različitih gabarita. Na primer, muž i žena, ili službeni auto.

Izvan ta dva slučaja, ni to ne može biti argument u prilog kupovini ili nekupovini!

Enco

pre 6 godina

Imam ga trenutno i prezadovoljan, ali ako ne stave automatsku klimu to ce biti moj oprostaj od dacie. I jugo da se pravi bi je imao. Bas mnogo skrtare na opremi, a automobili su im ok.

ns ja

pre 6 godina

Dragi čitaoci, sa dacia-om je stvar veoma jednostavna: ako možete da progutate ono što vlastitim očima vidite kada prvi put sednete u bilo koji dacia model, i pomislite da biste želeli da ga imate, sve ostalo je sigurno kvalitetno i pouzdano. Ona ne nudi bog zna šta ali to što nudi, to će da služi svrsi. I nemojte da se zavaravate da nije skupa: kada na ogoljeni model npr logana, dodate dCi motor podizače, kompjuter, kožni volan itd - rečju sve ono što ima npr neki nivo opreme novog megana - doćićete na ISTU cenu s tim da motor u meganu npr dCi uglavnom za istu cenu bude sa više KS i oprema u meganu bude kvalitetnija... tako da dacia je isplativa jedino u klot paketu kada joj je i cena upadljivo niža od konkurencije

B92

pre 6 godina

Mogu da kazem da nije bas prelep al moze da se kaze da je lep, u sustini odgovara ceni. Ja da kupujem ja bi dodao jos 5k pa bi uzeo hyundai tucson on mi se bas svidja. (al zato je i skuplji)
Svako gleda svoj novcanik i bira.

jo

pre 6 godina

Daster je odlican i izdrzljiv auto, malo su mu dotegli bore ovim 'novim' modelom koji vise deluje kao redizajn! Ocekivao sam potpuno novi izgled Dustera, mada, neka zadrze stari 1.6 benzinac i ponovo ce po pouzdanosti i upotrebljivosti na losem terenu biti u vrhu klase!

eliminate

pre 6 godina

Ovi krstici na svetlima ima da postanu hit na arapskom trzistu!
(Superhik, 30. avgust 2017 15:02)
Kad su Sevroleti postali s onolikim zlatnim krstacama, ovo nece ni primetiti

(Dejan L, 30. avgust 2017 13:49)
500L i Renegade jedva mogu na ivicnjak da se popnu a Duster je skoro kao Niva

Милутин Београд

pre 6 godina

Ауу, таман, таман довољно промена. Мени савршен. Узимам га следеће године, око 14-15 сома, фул.

Petar

pre 6 godina

Zena mi vozi ganc novu sluzbenu Daciju Sandero, pa imam cesto priliku da se vozim u njoj. Osecaj kad sednete unutra je sramota za jedan nov moderan automobil. Savet: ako vec kupujete nov auto, ako nemate dovoljno novca da izbegnete Daciju, bolje kupite polovan. U svakoj drugoj opciji, glasam za nov auto.

T

pre 6 godina

@haha Postoji Clio IV i to je "vau", a kada se to isto spakuje u Sandero onda je "tesko smece". Ista platforma, isti motor. Razlika u malo plastike u kabini.

Stef

pre 6 godina

Meni se ovaj auto ne sviđa i tu je kraj svake priče. Ali nikada ne bih ubeđivao ljude koji su ga kupili sa "zašto ili kako?". Svako ima svoje mišljenje koje može i da podeli ovde. A nema potrebe da ga nabacuje drugima. Pozdrav.

Kobaja Grande

pre 6 godina

Razocarenje, jer previse lici na stari model.
"Novi" Daster morace opet da igra na kartu cene, jer u trci sa Suzuki Vitarom, Fiatom 500L Cross i 500X, te Jeep Renegade-om ne moze da pobedi. Kupci su uvek spremni da daju nesto vise para za "fancy" auto, nego da voze Rumuna.

IMT-539

pre 6 godina

Ubedljivo najskuplja vozila današnjice u svetlu cene i onoga što za cenu dobijete. Ogule ga za pet hiljada u odnosu na nek polazni osnov, a cenu skinu za samo dve hiljade. To je dacija. Isto kao i skoda. Najveća pljačka. Kada oktaviju opremis kao golfa (sto moze kroz opcije), skuplja je od golfa. Dacija ne dozvoljava da je kroz opcije opremis kao reno (nema tih para za koje ćeš da dobiješ vazdušne zavese, podeševanje volana u dve ose, normalno podeševanje visine sedišta i slično), ali, kada bi to bilo moguće, dacija bi u opremi samo prosečnog renola bila skuplja nego da je reno Paris Initiale.

MK

pre 6 godina

Odlican auto, ima cetiri tocka i volan i ne kosta mnogo, najvaznije kriterijume za dobar auto u Srbiji, sigurnost, komfort, karakteristike motora, volana, amortizacija malo su vazne, tek kad si vozio auta njegove klase Tiguan, Audi 3, Hundaja Tuskona, Tojotu RAV 4, Hondu, primeti se kakav je krs ovaj auto.

Ce

pre 6 godina

Dacija, prihvatio bih jedino dzabe da mi je daju.Platio bih do 2 hiljade evra u krajnjem slucaju, lamparija od auta.Svw plasticno, sve nepouzdano.Sve se mrda klima skripi....Ne daj boze.
(Milos, 31. avgust 2017 12:30)


Tako je majstore, drži se ti svog tramvaja!

sempervivum

pre 6 godina

Споља гледано мени је и садашњи Дастер сасмим у реду. Делује чврсто и употребљиво, нарочито за наше путеве.
Оно (видљиво) што свакако треба да унапреде је унутрашњост. Наравно, постоје и мање видљиве ствари (нпр. изолација, ослањање) на које се жале они који га стално возе.

Maxx

pre 6 godina

Pa dobro lepse deluje. Mada na putu kad ga stignem pa vidim neke sipkice zadnjeg trapa debele kao mali prst nekako mi ne uliva poverenje. Realno problem je sto vecina Srba moze samo da gleda nova kola.

Dovla

pre 6 godina

U Britaniji Dacia upravo dozivljava pravi boom, a oni su konzervativni do bola. Ne znam zbog cega smo mi ovde toliki snobovi, pa ovo je idealan auto za prosecnog, postenog, Srbina. One Audije, BMW-e I Mercedese koje gledate po ulicama ne voze posteni ljudi, takvi zive za to da ih neko vidi u tom autu. Zato ja skrenem pogled na drugu stranu kad takvi prolaze.

Dejan L

pre 6 godina

YouTube kaze na kres testu 2010. Duster je dobio 3 zvezdice.
2017. celih 0 zvezdica.
Tako je to sa zastarelom platformom koja se koristi za Logan 2004. I danas krajem 2017. smeju da stave istu platformu na Duster koji ce se proizvoditi do 2024.
Tesko onima koji se sudare sa Fiatom 500L.
Ali nama Srbima nista nase ne valja

nemam ni klimu,ali...,

pre 6 godina

Dacia Logan dci 1.5,2006.godište,prešao sam 200 hiljada za tih 11 godina.Taj motor je neverovatan,lepo vuče,malo troši,auto je jednostavan ali nikada me nigde nije ostavio.

Aleksandar

pre 6 godina

@(Haha, 31. avgust 2017 09:37)

Lupetaj koliko hoces, ali jednostavno nisi u pravu... Eto ti isti argument kao sto ti koristis. Ljudi voze i kupuju dacije jer su razumni i pre ce to kupiti nego nekog raspalog audija iz italije za iste pare. I potpuno su u pravu. Ja sam imao daciju i to solencu. Sit sam se navozao i nikakav problem nisam imao (prodao je za 2 dana na oglasu sa 180000 km). Sto rece neko od komentatora - u skupljem autu merak prodje posle par meseci, a 3 puta veci kredit te prati jos nekoliko godina. O troskovima servisa i odrzavanja da ne pricam. Sad ne vozim daciju samo zato sto mi se moze. Da mi je izbor dacija ili bilo kakav krs iz italije, ne bih imao dilemu ni jedne jedine sekunde...

Dejan L

pre 6 godina

Kazu Polo I Golf stalno isti. VW Makar menja platformu. Svaki VW ima drugaciji platformu.
Dacia Logan, Sander, Dokker, Lodgy, Duster sve jedna potpuno ista platforma.
Duster je 2014. dobio 3 zvezdice, sa platformom iz 2004. dobice mozda 2 na jesen na N Cap kres testu

brm

pre 6 godina

Duster je odličan automobil u svojoj klasi kada se gleda odnos kvalitata i cene. Još je sada dizajn unapređen i zaista izgled fantastično. Lično ga nisam vozio, ali sam o njemu slušao samo reči hvale ljudi koji ga koriste. I to ne samo od vlasnika istih, već i onih koji ga koriste kao firmin auto i koji nemaju potrebu da lažu kako su napravili dobru kupovinu.

Najveće kritike na Duster sam čuo od onih koji ga nisu ni vozili, pod izgovorm da je to rumunski auto. Pa i da se pravi u Etiopiji, ako je dokazano dobar, briga me. Za mene je ovo najbolja moguća kupovina kada su u pitanju SUV automobili.

milutin stojkov

pre 6 godina

@milos imam sandera vec 8 godina. nista ne skripi, sve radi kao sat, a za to vreme menjao sam samo spone ako ne racunam redovni veliki servis.

Aleksa

pre 6 godina

(Posmatrač, 30. avgust 2017 13:06) E moj ti,izgleda da zivis u zabludi. Volvo kupili Kinezi i nije ni pola onoga sto je bio,ali je i cena niza. A ako mislis da koriste iste materijale za svoje motore i motore za Daciu i Reno onda treba da se posavetujes sa nekim. Golf 3 ? Hhahhahahhahahah

Stroki

pre 6 godina

Lepo sam se zabavio citanjem komentara.Auto jos nije ni napravljen a ovi ga ispljuvase,ali ne daju se ni botovi iz Dacie.Na jedan negativan komentar deset u odbranu.

Haha

pre 6 godina

(vozac Dacije, 30. avgust 2017 22:35)

Evo ja cu ti oceniti, posto sam se navozao svega i svacega iz rentacar-a. Jedino od Dacije sto moze da pridje navedenim markama je dobro opremljen Duster, ostalo je tesko smece (nisam vozio njihova dostavna vozila, pa njih ne racunarm). Tesite se, ali jednostavno je tako.

Eldorado

pre 6 godina

nebitna je marka automobila, dizajneri su se jednostavno ispucali. manje više sve je već viđeno, očekivano je da će ubuduće biti blage evolucije.

NIKOLA

pre 6 godina

Meni izgleda lepo i moderno.E sad ako budu uštinuli od tankog lima preko odvratne plastike do katastrofalnog izgleda table za šta su specijalisti kao podređena marka u okviru Renault grupe to je onda bacanje para.A to je verovatan scenario moraju sa nečim da ga upropaste,de će onda sa Kadjarom i Kaškajijem koji ga tuku u ceni i po 10 somića.Svaki njihov model mora da bude nagrađen sa nečim bukvalno gledajući od izgleda alu felne pa dalje,takvo skrnavljenje ni VW ne priređuje Škodi.

kole

pre 6 godina

Daster 110 ks dizel 4x4 sa malo boljom opremom preko 18.000 evra. Ne pada mi na pamet da se divim takvom autu koji toliko kosta, pa bio on iz Rumunije, ili iz Farancuske. To su vec ozbiljne cifre i tu nema milosti u ocenjivanju. Ova kotobanja mora da ima jako zatamnjena stakla da me ortaci iz kraja ne sprdaju kad vide da sam dao toliki kes za rumunsku vegetu.

Milos

pre 6 godina

Dacija, prihvatio bih jedino dzabe da mi je daju.Platio bih do 2 hiljade evra u krajnjem slucaju, lamparija od auta.Svw plasticno, sve nepouzdano.Sve se mrda klima skripi....Ne daj boze.

Haha

pre 6 godina

(Miro, 31. avgust 2017 10:37)

Za takve stvari se koristi lizing ili rentacar. Izadje jeftinije. Zacudio bi se su sve moji rodjaci u UK isprobavali prethodnih godina.

Lada Vesta

pre 6 godina

Da su neki od vas koji par meseci imaju Sandero Stepway malo drugacije razmisljali ne bi govorili sta ocekujete od automobila od 10 000 € I ne bi govoroi da je podesavanje volana u dve ose nepotrebno, jer Lada Vesta sve to nudi(tempomat, grehanje sedista, svi elektricni podizaci, multifunkcionalni volan, 480 l gepek, radio, usb, bluetooth, aux, klimu, 1.6 motor benzin, puno prostora na zadnjim sedistima I za ljude preko 1.90 m, kozna sedista) I sve to u osnovnom paketu opreme za 9 980€.

Milos

pre 6 godina

Dacija, prihvatio bih jedino dzabe da mi je daju.Platio bih do 2 hiljade evra u krajnjem slucaju, lamparija od auta.Svw plasticno, sve nepouzdano.Sve se mrda klima skripi....Ne daj boze.

Petar

pre 6 godina

Zena mi vozi ganc novu sluzbenu Daciju Sandero, pa imam cesto priliku da se vozim u njoj. Osecaj kad sednete unutra je sramota za jedan nov moderan automobil. Savet: ako vec kupujete nov auto, ako nemate dovoljno novca da izbegnete Daciju, bolje kupite polovan. U svakoj drugoj opciji, glasam za nov auto.

Kobaja Grande

pre 6 godina

Razocarenje, jer previse lici na stari model.
"Novi" Daster morace opet da igra na kartu cene, jer u trci sa Suzuki Vitarom, Fiatom 500L Cross i 500X, te Jeep Renegade-om ne moze da pobedi. Kupci su uvek spremni da daju nesto vise para za "fancy" auto, nego da voze Rumuna.

MK

pre 6 godina

Odlican auto, ima cetiri tocka i volan i ne kosta mnogo, najvaznije kriterijume za dobar auto u Srbiji, sigurnost, komfort, karakteristike motora, volana, amortizacija malo su vazne, tek kad si vozio auta njegove klase Tiguan, Audi 3, Hundaja Tuskona, Tojotu RAV 4, Hondu, primeti se kakav je krs ovaj auto.

Aleksa

pre 6 godina

(Posmatrač, 30. avgust 2017 13:06) E moj ti,izgleda da zivis u zabludi. Volvo kupili Kinezi i nije ni pola onoga sto je bio,ali je i cena niza. A ako mislis da koriste iste materijale za svoje motore i motore za Daciu i Reno onda treba da se posavetujes sa nekim. Golf 3 ? Hhahhahahhahahah

Haha

pre 6 godina

(vozac Dacije, 30. avgust 2017 22:35)

Evo ja cu ti oceniti, posto sam se navozao svega i svacega iz rentacar-a. Jedino od Dacije sto moze da pridje navedenim markama je dobro opremljen Duster, ostalo je tesko smece (nisam vozio njihova dostavna vozila, pa njih ne racunarm). Tesite se, ali jednostavno je tako.

Dejan L

pre 6 godina

Kazu Polo I Golf stalno isti. VW Makar menja platformu. Svaki VW ima drugaciji platformu.
Dacia Logan, Sander, Dokker, Lodgy, Duster sve jedna potpuno ista platforma.
Duster je 2014. dobio 3 zvezdice, sa platformom iz 2004. dobice mozda 2 na jesen na N Cap kres testu

IMT-539

pre 6 godina

Ubedljivo najskuplja vozila današnjice u svetlu cene i onoga što za cenu dobijete. Ogule ga za pet hiljada u odnosu na nek polazni osnov, a cenu skinu za samo dve hiljade. To je dacija. Isto kao i skoda. Najveća pljačka. Kada oktaviju opremis kao golfa (sto moze kroz opcije), skuplja je od golfa. Dacija ne dozvoljava da je kroz opcije opremis kao reno (nema tih para za koje ćeš da dobiješ vazdušne zavese, podeševanje volana u dve ose, normalno podeševanje visine sedišta i slično), ali, kada bi to bilo moguće, dacija bi u opremi samo prosečnog renola bila skuplja nego da je reno Paris Initiale.

Dejan L

pre 6 godina

Sadasnji Duster ide do 18.000€.
Ali cak i u najskupljoj verziji nema zvucnu i toplotnu izolaciju.
Nema Ni mogucnost doplate vazdusnih zavesa, koje Fabia ili Fiesta, Grande Punto nude u osnovnoj opremi.
Za 18.000€ moze da se kupi 500 L cross sa dizel motorom i sa najbezbednojom karoserijom i 5 N Cap crash zvezdica.
isto i Jeep Renegade.
Suzuki Grand Vitara takodje 5 zvezdica.
A ne Duster sa 3 zvezdice.
Prividno jeftiniji Duster izadje skuplji i nebezbedan je.
Motor se cuje mnogo na 100km/h.
Preko ivicnjaka krcka krov i skripe kederi na Dusteru.
Na crash testu udara haubom a guzva se bocni lim iza zadnjih levih vrata. Yeti iz 2009. je 2x bezbedniji.
LCD display kod Dustera je ispod nivoa menjaca, pa ako treba da pogledas navigaciju, sagnes glavu toliko da ne vidis put

kole

pre 6 godina

Daster 110 ks dizel 4x4 sa malo boljom opremom preko 18.000 evra. Ne pada mi na pamet da se divim takvom autu koji toliko kosta, pa bio on iz Rumunije, ili iz Farancuske. To su vec ozbiljne cifre i tu nema milosti u ocenjivanju. Ova kotobanja mora da ima jako zatamnjena stakla da me ortaci iz kraja ne sprdaju kad vide da sam dao toliki kes za rumunsku vegetu.

Dejan L

pre 6 godina

YouTube kaze na kres testu 2010. Duster je dobio 3 zvezdice.
2017. celih 0 zvezdica.
Tako je to sa zastarelom platformom koja se koristi za Logan 2004. I danas krajem 2017. smeju da stave istu platformu na Duster koji ce se proizvoditi do 2024.
Tesko onima koji se sudare sa Fiatom 500L.
Ali nama Srbima nista nase ne valja

Маркеђани

pre 6 godina

Кад Срби почну да пљују Дачију, а онда седну у свој Голф 3...
Мени ово изгледа одлично.

Enco

pre 6 godina

Imam ga trenutno i prezadovoljan, ali ako ne stave automatsku klimu to ce biti moj oprostaj od dacie. I jugo da se pravi bi je imao. Bas mnogo skrtare na opremi, a automobili su im ok.

Marko

pre 6 godina

Meni se dopada! Prvenstveno sto nudi najvise za dat novac, dovoljno je da se letimicno baci oko na cenovnik i vidi se koliko Dacija sije konkurenciju! Dobro, mozda im modeli nisu najlepsi na svetu ali su se pokazali kvalitetnima, sto govore cifre prodaje u Evropi. Radije bih ustedeo 5K evra na Daciji, bez obzira na to sto mi nece zaigrati srce kad ga pogledam ali bar cu znati da imam nov, bezbedan i pouzdan auto. (Doduse kupujem Sandero) A tih 5K evra cu ustedeti, i tako je auto komad lima koji brzo gubi vrednost pogotovo ako te neko cukne.

Eldorado

pre 6 godina

nebitna je marka automobila, dizajneri su se jednostavno ispucali. manje više sve je već viđeno, očekivano je da će ubuduće biti blage evolucije.

Милутин Београд

pre 6 godina

Ауу, таман, таман довољно промена. Мени савршен. Узимам га следеће године, око 14-15 сома, фул.

dragan

pre 6 godina

Vozim daciu neko vreme, vozio sam kratko i Dustera. Pre toga razne automobile, i polovne i nove. Bilo je i jeftinih a i skupljih. Mogao sam i dosta skuplje da kupim ali nisam hteo da platim više. Evo utisaka.

Plastika je unutra uočljivo slabijeg kvaliteta, ali mi uopšte ne smeta. Neko je osetljiv na to, ali meni mekoća plastike ne vredi, skoro ništa. Ne škripi, ne lupa, ne nervira. Zvučna izolacija nije savršena, ali stvarno nije loše. 1.5dci je motor i može i na 130km/h da se lepo razgovara, ništa ne trese niti lupa. Pri prelasku preko šina na volanu se lepo oseti udar, ali ni to mi ne smeta. Udobnost je, po meni, odlična. Pouzdanost - pa, nisam imao ni jedan problem za godinu i nešto dana, ali to je valjda očekivano. Od opreme imam sve što mi treba, uključujući navigaciju i tempomat. Sviđa mi se što je onako spartanski jednostavan, bez miliona opcija za sve i svašta.

Ako nemate problema da vozite rumunski auto, ako vas nije briga šta će komšija da kaže, a možda vam i odgovara da vas ne davi mnogo - prava stvar. Valjda zato i prave lepe pare, posebno u državama gde auto i nije više neki poseban statusni simbol.

Novo je novo pa makar i Dacia

pre 6 godina

Dacia ima proverene motore,to su teške mrcine,prelaze po 600-700 hiljada bez generalne.A i koliko čujem,retko se bilo šta i kvari,nema šta ni da se pokvari kad i nema bogzna kakvu opremu.Novo je ipak novo,ja vozim Sandera kupljenog novog pre 4 godine,apsolutno ništa se nije do sada pokvarilo.

Posmatrač

pre 6 godina

Aleksa, 30. avgust 2017 12:06)

E moj Aleksa pretpostavljam da si ti večiti vozač Golfa 3. Sedi malo u Francuze i uživaj dete. Za tvoju info Mercedes je počeo da ugrađuje Renaut-ove 1.5 dci motore, Ford I Volvo ugrađuju 1.6 HDI Peugeot-ovoe motore.... O lepoti automobila se ne raspravlja nekome se sviđa, a nekome ne. Pouzdanost... obavesti se Aleksa malo...

Sava

pre 6 godina

Bravo Rumuni, odlično izgleda! I mi ćemo imati novi model, za jedno dve godine, samo prvo da povećamo plate na 500 evra, napravimo fabriku čipova, srpski Mercedes, jeftine stanove od 300 evra/m2...

koliko para toliko muzike

pre 6 godina

Moto Dacie je-Pouzdana,bez obzira na sve.To znači-Bez obzira na jeftinu plastiku,jednostavan dizajn,tanak lim,ta kola su PROVERENO POUZDANA!Taksista iz Kraljeva je prešao milion km sa Loganom.E,sad,svako sam odlučuje,da li mu treba nova jednostavna,komforna i pouzdana Dacia ili neki uvezeni polovnjak sa mnogo više opreme za iste pare.

didul.e

pre 6 godina

Super je za te pare, šta vi sad očekujete od "dacie". Bolja od juga za klasu, i za sirotinju super auto. Eh da je meni jedan ovakav za na selo.

B92

pre 6 godina

Mogu da kazem da nije bas prelep al moze da se kaze da je lep, u sustini odgovara ceni. Ja da kupujem ja bi dodao jos 5k pa bi uzeo hyundai tucson on mi se bas svidja. (al zato je i skuplji)
Svako gleda svoj novcanik i bira.

eliminate

pre 6 godina

Ovi krstici na svetlima ima da postanu hit na arapskom trzistu!
(Superhik, 30. avgust 2017 15:02)
Kad su Sevroleti postali s onolikim zlatnim krstacama, ovo nece ni primetiti

(Dejan L, 30. avgust 2017 13:49)
500L i Renegade jedva mogu na ivicnjak da se popnu a Duster je skoro kao Niva

vozac Dacije

pre 6 godina

Mi smo ove godine kupili novog Stepway-a. Posto smo supruga i ja dosta visoki, nismo mogli da kupimo auto do 11000 evra nov koji bi nam odgovarao po dimenzijama da mozemo komotno da se vozimo. Isto smo imali gomilu predrasuda i Daciu smo obilazili u sirokom luku. Medjutim, posle obilaska salona i razgledanja Forda, Skode, Hyundai, Kia i dr. Ukapirali smo da za tu neku svotu isto tako nude jako losu plastiku, malo prostora sa samo vise dugmica. Kupili smo Daciu i za sad smo prezadovoljni. Auto je udoban, a voznja na nasim putevima je uzivanje. Izolacija je mnogo poboljsana, tako da na autoputu nije nista bucniji od Reno Scenica na primer. Jeste losa plastika, jeste unutra dizajn diskutabilan, ali to sve jako podseca na Clia, u nekim elementima cak mi je i lepsi Stepway. Tako da prvo sedite i vozite Daciu, a onda ocenjujte kakav je to auto.

Ce

pre 6 godina

Dacija, prihvatio bih jedino dzabe da mi je daju.Platio bih do 2 hiljade evra u krajnjem slucaju, lamparija od auta.Svw plasticno, sve nepouzdano.Sve se mrda klima skripi....Ne daj boze.
(Milos, 31. avgust 2017 12:30)


Tako je majstore, drži se ti svog tramvaja!

LaleGator

pre 6 godina

Kod ovog automobila je odnos dizajna, kvaliteta i cene u odličnom odnosu!
Nije nista Wow ali nije ni loše!!
Pa je ovakav auto odlican za ljude koji cesto idu na selo!

bravo

pre 6 godina

Jednostavno,ali pouzdano.Kad čovek bolje razmisli,šta ti bolje treba?I meni se sviđa Renault Talisman sa onom silnom opremom,ali,odakle mi 25hiljadarki?Dacia daje uvek više u odnosu na konkurenciju.Za nešto više od 10 hiljada,bolje,veće i kvalitetnije vozilo jednostavno ne postoji.

Nicholas Nickleby

pre 6 godina

@haha Postoji Clio IV i to je "vau", a kada se to isto spakuje u Sandero onda je "tesko smece". Ista platforma, isti motor. Razlika u malo plastike u kabini.
(T, 31. avgust 2017 10:20)

Tačno tako. Govorim iz prve ruke jer sam već 6 meseci vlasnik Dačije Sandero Stepway, s kojom sam prezadovoljan. Kupio sam je ne zato što je najjfetinija, nego zato što je to za mene bio najudobniji auto u vožnji od tri koja sam isprobao.

Da, kad se uporedi sa Cliom kao najsličnijim rođakom, vidi se da je kvalitet plastike nešto slabiji i ukupan utisak jeste da sediš u jeftinijem autu, a ni do danas se nisam navikao na onu šljašteću ploču na sredini armature. Ali, za istu motorizaciju (TCe 90, benzinac) i (skoro) istu opremu, razlka u ceni je preko 3000 evra!

Da li lepša plastika, sjajnija farba i dodatne elektronske zezalice vrede 3000 evra? Kako kome. Nekome da, nekome ne. Ko pati od toga da mu je auto nekakav statusni simbol, a ne prevozno sredstvo, neka plati. Ako može. Ako ne može, onda je sam kriv ako pati zbog toga.

Ja nisam hteo da platim, iako sam imao novaca. Ali ja prelazim manje od 10.000 km godišnje i bilo mi je stvarno debilno da puknem preko 13.000 evra za nešto što mogu da dobijem za 10.000, samo s malo slabijom plastikom i ružnijom karoserijom.

Pa šta? U autu provodim u proseku manje od 1 sat dnevno, pa mogu da bez problema preživim i slabiju plastiku i manjak neonskog osvetljenja u kabini. I nimalo ne patim zato što nemam touch-screen nego običan radio!

toza

pre 6 godina

Imam SUV Dacia Duster sa dizel motorom i DW vucom koja se moze podesavati po zelji.Uvek imate prednji pogon a sva cetiri mozete menjati u vonji sem ako idete u lock, tada morate stati i prikopcati.Presao sam 170000 km bez ikakvi problema, za 5 godina.Vozim ga svaki dan po 100km, potrosnja ne prelai 6 lit/100km.Veoma,veoma,zadovoljan.

Ursa Minor

pre 6 godina

Dacija ne dozvoljava da je kroz opcije opremis kao reno (nema tih para za koje ćeš da dobiješ vazdušne zavese, podeševanje volana u dve ose, normalno podeševanje visine sedišta i slično), ali, kada bi to bilo moguće, dacija bi u opremi samo prosečnog renola bila skuplja nego da je reno Paris Initiale.
(IMT-539, 30. avgust 2017 13:47)

Vidi, 40 godina sam vozač i nikad u životu nisam imao auto sa vazdušnim zavesama i nećeš verovati, još uvek sam živ i ništa mi ne fali. Ali ne samo ja, nego i milioni drugih!

Ne kažem da vazdušne zavese nisu potrebne, naprotiv, dobro ih je imati, ali to je detalj koji nikako ne može biti presudan za kupovinu ili nekupovinu!

Slično je i sa podešavanjem volana i visine edišta. Ja vozim Dačiju Sandero Stepway i meni to ne treba (bilo je u najskupljem paketu za 1200 evra više). Ja sam prosečne visine i gabarita, a SVI automobili, ne samo Dačija, se dizajniraju baš za takve, tako da čim sam seo, samo sam malo povukao sedište unazad i imao sam savršen položaj, ZA MENE. Na prethodnom autu (Škoda Fabia) imao sam to podešavanje, upotrebio ga samo jedanput i nisam ga dirao više sve dok nisam prodao auto.

Ima svrhe plaćati za podesiv volan i sedište po visini samo u dva slučaja:

1. Vozač je natprosečno visok i širok, i to daleko iznad proseka!
2. Auto vozi više vozača, veoma različitih gabarita. Na primer, muž i žena, ili službeni auto.

Izvan ta dva slučaja, ni to ne može biti argument u prilog kupovini ili nekupovini!

nenad

pre 6 godina

Nije to loš auto za nekog ko ima vikendicu na planini i do nje malo makadamskog puta.Imam zamerku na zvučnu izolaciju recimo na auto putu pri 120 saputnik mora da vam se dere na uvo da bi ste ga čuli.

ns ja

pre 6 godina

Dragi čitaoci, sa dacia-om je stvar veoma jednostavna: ako možete da progutate ono što vlastitim očima vidite kada prvi put sednete u bilo koji dacia model, i pomislite da biste želeli da ga imate, sve ostalo je sigurno kvalitetno i pouzdano. Ona ne nudi bog zna šta ali to što nudi, to će da služi svrsi. I nemojte da se zavaravate da nije skupa: kada na ogoljeni model npr logana, dodate dCi motor podizače, kompjuter, kožni volan itd - rečju sve ono što ima npr neki nivo opreme novog megana - doćićete na ISTU cenu s tim da motor u meganu npr dCi uglavnom za istu cenu bude sa više KS i oprema u meganu bude kvalitetnija... tako da dacia je isplativa jedino u klot paketu kada joj je i cena upadljivo niža od konkurencije

Dovla

pre 6 godina

U Britaniji Dacia upravo dozivljava pravi boom, a oni su konzervativni do bola. Ne znam zbog cega smo mi ovde toliki snobovi, pa ovo je idealan auto za prosecnog, postenog, Srbina. One Audije, BMW-e I Mercedese koje gledate po ulicama ne voze posteni ljudi, takvi zive za to da ih neko vidi u tom autu. Zato ja skrenem pogled na drugu stranu kad takvi prolaze.

Ivan ZG

pre 6 godina

Radio sam u Daciji i znam da rade aute koji se rijetko kvare. Renault je rješio probleme sa svojim dizelima, a benzinci su novije generacije. Možete dobiti benzince i sa tvorničkim plinom.
Auti jesu jednostavniji, ali ionako ima jako puno stvari u životu koje me opterečuju pa mi nije neophodan jako kompliciran auto.
Dacija je prodala milijun Dustera, a sada kada izgleda bolje prodavat će i više. Nisu mogli napraviti vau auto jer kako bi onda opravdali cijenu skoro duplo skupljih Renault i Nissan automobila?
Sve će malo unaprijediti (smanjiti buku, povećeti komfor vožnje, poboljšati izgled unutrašnjosti) tako da se vidi napredak. Ono što je meni najvažnije da je auto izuzetno udoban na cesti i preko rupa, ato je moguće samo zato jer mu krajnja brzina nije bitno veća od 160 km/h. Auto koji ide 200 mora imati puno kompliciraniji ovjes i mora biti tvrđi što se negativno odrazi i na cijeni i na udobnosti, a 200 se ionako nemam gdje voziti. Sada imam auto koji ide 210 pa sam se dva puta vozio 180 u zadnjih 5 godina. Dakle, plaćaš ono što ne koristiš.

Urosh

pre 6 godina

Krajnje je vreme da se stane na put direktnom plagiranju dizajnerskih rešenja. Ovo ne radi samo Dacia, ali pogledajte zadnja svetla, rešenje je identično Jeep Renegade modelu. Ostalo je moderno i sigurno značajno unapređeno u poređenju sa prethodnim modelom, podrška za Daciu. Kada se samo setim Solence...

Crnogorac777

pre 6 godina

Zivim u New Yorku. Bio sam prosli mjesec u Puli na odmoru i uzeo iz renta cara Daciju sa dizel motorom od 109 konja.

Imala je tri reda sjedista mada treci smo sklopili jer nije koristen.

U Americi imam dvije Honde (Accorda i kombi Odyssey).

Moji utisci o daciji nakon mjesec dana su vrlo pozitivni. Dobar motor, dobro izracunat sestostepeni rucni mjenjac. Da zivim dolje ne bih se libio kupiti je za stalno.

Imala je i zracne jastuke sa strane iz sjedista. Jedino sto mi se nije svidjelo (al se moze iskljuciti na dugme ispid rucne kocnice) je onaj auto stop sistem da kada auto stane i pustis kvacilo kad je iz brzine izbacen motor se ugasi dok ne pritisnes kvacilo opet.

Ali po meni jako pristojan auto. Nije na nivou honde naravno ali je mnogo jeftiniji a zaista dobar. Motor im je po meni jako dobar.

borivoje surdilovic

pre 6 godina

al to vise nece biti jeftin auto...prelazi u cenovni rang onih sa budzenom djuntom...mi srbi cekamo polovnjaje iz eu i povratak d2 na pumpe...to nam fali jwr su se 90' vratile....

T

pre 6 godina

@haha Postoji Clio IV i to je "vau", a kada se to isto spakuje u Sandero onda je "tesko smece". Ista platforma, isti motor. Razlika u malo plastike u kabini.

Dragan

pre 6 godina

Dačija automobili izgledaju tako kako izgledaju i opremljeni su tako kako su opremljeni. Van pameti je porediti ih sa bilo kojim drugim automobilima jer su oni uglavnom namenjeni drugoj kategoriji kupaca. Dakle namenjeni su ljudima koji nemaju ili neće da odvoje novac da kupe VW, Audi, Tojotu, Mazdu, Hondu, Leksus, BMW, Mercedes, ... Majbah, Ferari, itd. Kada bi inženjeri u Mercedesu dobili projektni zadatak da naprave automobil poput Dastera za pare koliko on košta, verovatno ne bi bio značajno bolji jer bi morali da sa njega skinu i da odustanu od mnogo toga ...

jo

pre 6 godina

Daster je odlican i izdrzljiv auto, malo su mu dotegli bore ovim 'novim' modelom koji vise deluje kao redizajn! Ocekivao sam potpuno novi izgled Dustera, mada, neka zadrze stari 1.6 benzinac i ponovo ce po pouzdanosti i upotrebljivosti na losem terenu biti u vrhu klase!

sempervivum

pre 6 godina

Споља гледано мени је и садашњи Дастер сасмим у реду. Делује чврсто и употребљиво, нарочито за наше путеве.
Оно (видљиво) што свакако треба да унапреде је унутрашњост. Наравно, постоје и мање видљиве ствари (нпр. изолација, ослањање) на које се жале они који га стално возе.

Micko

pre 6 godina

Vozim sluzbenog Logana 1,5dci,2011 godiste,dok nisam imao ovaj auto pljuvao sam ga najstrasnije,dobio sam ga sa 170000 km,sada sam na 350000 km,odrzavamo ga u Kompresoru,i imamo ful servisnu knjizicu.Na trapu nista nije radjeno sem krajeva spona,mislim da bez problema moze da predje milion.Daster je jos bolji auto,mislim da je savrsen za mene i moje potrebe,i gledacu da zavrsim finansijsku konstrukciju i da ga kupim.Totalno sam promenio misljenje,sve preporuke.

Stef

pre 6 godina

Meni se ovaj auto ne sviđa i tu je kraj svake priče. Ali nikada ne bih ubeđivao ljude koji su ga kupili sa "zašto ili kako?". Svako ima svoje mišljenje koje može i da podeli ovde. A nema potrebe da ga nabacuje drugima. Pozdrav.

Stroki

pre 6 godina

Lepo sam se zabavio citanjem komentara.Auto jos nije ni napravljen a ovi ga ispljuvase,ali ne daju se ni botovi iz Dacie.Na jedan negativan komentar deset u odbranu.

Vlada

pre 6 godina

Zamislite sad situaciju da npr. Tabant ili Moskvič naprave super sportski auto sa vrhunskim motorom i još boljim dizajnom. Da li bi ljudi imali predrasude i kupili takav auto za 40% manje para od npr. BMWa? Mislim da je takva situacija i sa Daciom, predrasude i verovatno ništa drugo. Ja lično nikad ne bih kupio Daciu pošto mogu da kupim auto znatno boljeg proizvođača ali ljudi koji voze kojekakve Golfove III i slično, bilo bi im mnogo pametnije da kupe Daciu jer će tad bar voziti auto nove generacije. Kakva god bila, sigurno je po pitanju bezbednosti i pouzdanosti bolja od krševa starih 10 i više godina.

Lada Vesta

pre 6 godina

Da su neki od vas koji par meseci imaju Sandero Stepway malo drugacije razmisljali ne bi govorili sta ocekujete od automobila od 10 000 € I ne bi govoroi da je podesavanje volana u dve ose nepotrebno, jer Lada Vesta sve to nudi(tempomat, grehanje sedista, svi elektricni podizaci, multifunkcionalni volan, 480 l gepek, radio, usb, bluetooth, aux, klimu, 1.6 motor benzin, puno prostora na zadnjim sedistima I za ljude preko 1.90 m, kozna sedista) I sve to u osnovnom paketu opreme za 9 980€.

konan varvarin

pre 6 godina

Meni spolja dobar i ovaj trenutni. Jedino da malkice promene tu unutrašnjost, ne mora to biti premium naravno, ali taj menjač bar da malo skrate i ulepšaju, bolje profilišu sedišta i stave naslon za ruke. Ostalo prolazi :)

Nerealno

pre 6 godina

spolja: retko ruzno auto.
iznutra: jad.
rezime: SUV za sErotinju (zapadnu. domaca gleda kako 3 puta da jede na dan)
(realno, 30. avgust 2017 14:06)

Ako je, po tvojoj nepogrešivoj dijagnozi, Duster SUV za sirotinju, onda je od kad postoji Duster, preko milion siromaha na Zapadu i po svetu kupilo nov auto! To i nije tako loš rezultat, zar ne?

Miro

pre 6 godina

U Velikoj Britaniji se Dacije mogu videyi svuda.
Ja sam kepio nov SUV od 30000 funti i grdno
pogresio sto nisam uzeo Duster za 10000.

Merak prodje posle 2-3 meseca, da sam kupio Duster zavrsio bi mi isti posao za ove 4 godine, a u dzepu bi mi ostalo 20000 funti!!

NIKOLA

pre 6 godina

Meni izgleda lepo i moderno.E sad ako budu uštinuli od tankog lima preko odvratne plastike do katastrofalnog izgleda table za šta su specijalisti kao podređena marka u okviru Renault grupe to je onda bacanje para.A to je verovatan scenario moraju sa nečim da ga upropaste,de će onda sa Kadjarom i Kaškajijem koji ga tuku u ceni i po 10 somića.Svaki njihov model mora da bude nagrađen sa nečim bukvalno gledajući od izgleda alu felne pa dalje,takvo skrnavljenje ni VW ne priređuje Škodi.

nemam ni klimu,ali...,

pre 6 godina

Dacia Logan dci 1.5,2006.godište,prešao sam 200 hiljada za tih 11 godina.Taj motor je neverovatan,lepo vuče,malo troši,auto je jednostavan ali nikada me nigde nije ostavio.

milutin stojkov

pre 6 godina

@milos imam sandera vec 8 godina. nista ne skripi, sve radi kao sat, a za to vreme menjao sam samo spone ako ne racunam redovni veliki servis.

brm

pre 6 godina

Duster je odličan automobil u svojoj klasi kada se gleda odnos kvalitata i cene. Još je sada dizajn unapređen i zaista izgled fantastično. Lično ga nisam vozio, ali sam o njemu slušao samo reči hvale ljudi koji ga koriste. I to ne samo od vlasnika istih, već i onih koji ga koriste kao firmin auto i koji nemaju potrebu da lažu kako su napravili dobru kupovinu.

Najveće kritike na Duster sam čuo od onih koji ga nisu ni vozili, pod izgovorm da je to rumunski auto. Pa i da se pravi u Etiopiji, ako je dokazano dobar, briga me. Za mene je ovo najbolja moguća kupovina kada su u pitanju SUV automobili.

Maxx

pre 6 godina

Pa dobro lepse deluje. Mada na putu kad ga stignem pa vidim neke sipkice zadnjeg trapa debele kao mali prst nekako mi ne uliva poverenje. Realno problem je sto vecina Srba moze samo da gleda nova kola.

Aleksandar

pre 6 godina

@(Haha, 31. avgust 2017 09:37)

Lupetaj koliko hoces, ali jednostavno nisi u pravu... Eto ti isti argument kao sto ti koristis. Ljudi voze i kupuju dacije jer su razumni i pre ce to kupiti nego nekog raspalog audija iz italije za iste pare. I potpuno su u pravu. Ja sam imao daciju i to solencu. Sit sam se navozao i nikakav problem nisam imao (prodao je za 2 dana na oglasu sa 180000 km). Sto rece neko od komentatora - u skupljem autu merak prodje posle par meseci, a 3 puta veci kredit te prati jos nekoliko godina. O troskovima servisa i odrzavanja da ne pricam. Sad ne vozim daciju samo zato sto mi se moze. Da mi je izbor dacija ili bilo kakav krs iz italije, ne bih imao dilemu ni jedne jedine sekunde...

Haha

pre 6 godina

(Miro, 31. avgust 2017 10:37)

Za takve stvari se koristi lizing ili rentacar. Izadje jeftinije. Zacudio bi se su sve moji rodjaci u UK isprobavali prethodnih godina.