Sreda, 09.08.2017.

12:19

Ko se odrekne starog dizelaša dobija do 10.000 evra

Izvor: B92

Ko se odrekne starog dizelaša dobija do 10.000 evra IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

Baxuz

pre 6 godina

Vidiš, 13 godina i skoro 300.000 km vozim 2.0 HDI i od kvarova nisam imao ništa."Čak" NULA eura "dizel kvarova" za 13 godina. Ali, kupio sam ga novog. Neko, pak, kupi polovnu lešinu.
(Predrag, 10. avgust 2017 09:40)

Taj 2.0hdi (pug 307) je najgore djubre od motora ikad sklepano.

Cakić

pre 6 godina

Pa kako ce ovo Srbi da prezive haha...jooj što volim da ih ne vidim više ispred sebe...kada date gas sa tim vašim tzv dizel performansama kako ih vi zovete a nazad izadje oblak dima kao da kreku vozite a ne auto...najgori automobili ikada napravljeni...jao baš se radujem..

dejanR

pre 6 godina

Vozio Lagunu I 2.0 16v, 140 KS, benzinca sa Volvo motorom. Ekstra motor, ekstemno tih, ali troši, naročito po gradu. Prešo na Lagunu III 2.0 dci, 150 KS preporodio se, 6 litara selo-grad, uživanje u vožnji uzbrdo (320 Nm obrtnog momenta naspram 190 Nm kod benzinca). Volim ja benzince, ali volim i svoj džep.

Metropola

pre 6 godina

Nadam se da ce jednog dana i kod nas stvarno poceti na tehnickom da proveravaju izduvne gasove. Od svih dizel traktora u srbistanu, nekih 20% bi proslo. Ostalo u presu, jer kome se isplati da menja filter cestica, dizne, pumpe... Muka mi je vise od svih tih tdi, jtd, hdi i slicnih d traktora s oblakom dima iza sebe...
(bo, 11. avgust 2017 09:07)... a nije ti muka od autobusa i kamiona to je prihvatljivo za tebe, ali obican narod kad vozi dizela to je trovanje! Ti mislis da bi benzinci u Srbiji prosli tu proveru gasova? Ljudi dal razmisljate nekada svojom glavom ili kao papagaji ponavljate ono sto vidite/procitate u mas medijima?

henk.mudi

pre 6 godina

E sve sam cuo ali da neko "bas voli taj zvuk dizela", prvi put. Jos u Mazdi 6 i Hondi... Pa da li ste ikad culi benzinski motor recimo bas ta dva proizvodjaca? Recimo izmedju 3500 i 7000 rpm?

Lazni prodavac

pre 6 godina

Podignuta marža, minimalni troškovi(nema trnsporta) možda i neka subvencija države.. sve sklopili i napravili vrhunsku ponudu a kada se malo razmisli ništa. Bravo za marketing maglu

markoni

pre 6 godina

Koje vi to benzince vozite samo da mi je znati,par vlasnika Mazde su mi jasni sta je sa ostalima kakvih to ljutih benzinjara ima na tržištu.Ne da ih nabrajate,nego realno u Srbiji ?

Igor

pre 6 godina

@ Moš misliti moraš da šaltaš auto sa manuelnim menjačem. Da li je moguće?
(Car, 11. avgust 2017 13:29)

Da, bas tako, samo sto si ti bukvalista pa je to drugi problem. Ako ides 70km/h u 4. i hoces naglo da ubrzas zbog preticanja benzin moras da presaltas a dizel bas i ne moras. Dizel jednostavno bolje vuce od nizih obrtaja.

Mirko Pantic

pre 6 godina

Pa onda počeo crni dim kad dam gas pa nesto cackali dizne na komp.. Pa jednu menjali pa čistili taj egr ventil.. I kao popravili.. Nema dim al sad motor se skroz čudno čuje do 1300-1400 obrtaja.. Pa mi rekli kako turbina mora se menja jer ima zazor i može svakog sekunda da crkne... A stvarno se drugačije čula nego normalno.. I Za mora dugo se čeka tj bude u servisu .. . I padne mi od svega mrak na oči i na oglas.. Od tad samo benzine i mirna glava.. A realno troši možda litar i po više...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni, 11. avgust 2017 02:19)
EGR ventil hoce da se zaprlja posle desetak godina.Turbina hoce da rikne kada se nestrucno cipuje auto.
E,sad sto si ti kupio mator i cipovan auto,samo je tvoj problem.
Ja u autu imam 2.0 hdi i presao sam 190 000 bez jednog jedinog kvara na motoru.Menjao sam spone vise puta,radio zadnji trap,menam redovno ulje i filtere i to je to.Jednom sam zamenio dva grejaca i to je bukvalno sve.Auto ide fenomenalno.Posto je star 11 godina,gledam da ga zamenim novim,takodje dizelom.
DA uzimam mali gradski auto,svakako bih uzeo benzinca,ali za put,samo dizel!

Ja

pre 6 godina

Krenulo je. Od 1.1.2018. u vecinu vecih nemackih gradova nece moći da se uđe bez minimum euro 6 dizel motora
gruja,

E doslo je vreme kada cu da udjem bez problema sa crnim Yugom 65 EFI Cabrio u sred Berlina, a ovi sa audiskama, bembarama i meckama da zavide!

Igor

pre 6 godina

@(Mazda 6 Driver, 10. avgust 2017 16:17)

Mazda mu je ebala kevu sa tim dizelom. Najbolji dizel motor na trzistu u poslednje vreme. Pun pogodak sto mazda i dalje drzi do kubikaze, mada je zbog nas srba ipak bolje da je do 2000cc. Vreme ce pokazati da je ovaj motor sa "pravom" kubikazom daleko dugotrajnije i izdrzljivije resenje od ovih mikro motora za kosilice.

Druga stvar, daleko je bolje imati 150 konja u dizelu nego tih istih 150 u benzinu. Manje trosi i bolje ide. Konacno ubrzanje do 100 je ipak malo na strani benzina, 5-10% ali su zato medjuubrzanja i komfor u voznji daleko na strani dizela. Benzinca moras da saltas ako hoces nekoga da prestignes kako treba a dizela samo gas u patos.

drvobradi

pre 6 godina

Realno mi zivimo u eri marketinga, putem koga se kroji zivot 80% stanovnika ove planete. Do pre 2-3g, kleli su se u dizel, kako je to nesto najekoloskije ikada proizvedeno, davali subvencije, samo sto menadzeri nisu poceli da prinose bebe da disu svez ozon sa auspuha. Sad kad je neko provalio njihove prevare, onda se munjevito resavaju toga, prelaze na sledecu laz. Sad je moda elektricni automobili, svi na reklami srecni, veseli, zelenilo oko njih. Kazu baterije se recikliraju, struja dolazi od vetra, itd. A zapravo me ne bi iznenadilo da pogoni za reciklazu i odlaganje otpada zapravo budu izmesteni u neku rupu od drzave koja subvencionise radna mesta na kojima radnici u pelenama za 200e recikliraju i odlazu otpad.
BTW za ove sto se zale na majstore i dizele, slicne probleme imaju ili ce imati i benzinski turbo motori. Razlog je prost, kompanije ne zele da prave automobile koji ce da traju 30-40g, nego menjaj posle 5-6, salji dalje u neku nedodjiju neka se oni time bakcu, posto je tamo sat radnika 10x manji i nemaju problem sa uvozom najgore klase delova.

bo

pre 6 godina

Nadam se da ce jednog dana i kod nas stvarno poceti na tehnickom da proveravaju izduvne gasove. Od svih dizel traktora u srbistanu, nekih 20% bi proslo. Ostalo u presu, jer kome se isplati da menja filter cestica, dizne, pumpe...
Muka mi je vise od svih tih tdi, jtd, hdi i slicnih d traktora s oblakom dima iza sebe...

dzoni

pre 6 godina

Predrag
Iskreno ne verujem da nisi.. Meni komšija majstor.. Dodji na njegov plac.. Uvek 100 auta čeka u redu na servis.. I skoro svi dizelaši.. A turbine odlaze ko dobar dan.. On šalje u užice na reparaciju.. Oni tamo se obogatise samo od njega.. I to auti i po 2-3 godine stari a već gremlini, crkne turbine.. Kažem mrzim dizel.. Imao sam bmw 520d. . Bukvalno tek izasao iz garancije i izadjem iz srbije a ono svetli tabla.. I baci u safe mode.. I do Švajcarske sam vozio autoputem max 50km/h koliko mi dozvoljavao.. Namučio sam se toliki put tako sporo.. A u servisu mi rekli kao senzor neki video da filter taj kao slabo čisti te čestice.. Ej zbog te gluposti ja idem ko puž na auto putu.. Posle opet nesto bilo palio teže kad je hladno.. Dva meseca tražili kvar bio bez auta. .. Davao pare dzabe ono opet isto i na kraju ispadne opet neki senzor.. Pa onda počeo crni dim kad dam gas pa nesto cackali dizne na komp.. Pa jednu menjali pa čistili taj egr ventil.. I kao popravili.. Nema dim al sad motor se skroz čudno čuje do 1300-1400 obrtaja.. Pa mi rekli kako turbina mora se menja jer ima zazor i može svakog sekunda da crkne... A stvarno se drugačije čula nego normalno.. I Za mora dugo se čeka tj bude u servisu .. . I padne mi od svega mrak na oči i na oglas.. Od tad samo benzine i mirna glava.. A realno troši možda litar i po više...

Guca je obicna seljana i muzika je uzasna !

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver
U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.
(Car, 10. avgust 2017 14:00)
Sta i ako se cuje napolju,ako je auto dobro izolovan,odlicno ide i ima dobre perfomanse?
Dizele vozim preko 20 godina i osim prastarih dizela bez turbina,svi su isli sjajno i veoma su pouzdani.
Nazalost,u trenutku ludila ili gluposti,odlucim da kupim pezo 207 sa benzinskim motorom.Tu pocinje moja muka.
Auto je blago receno ,obicno djubre koje trosi 12 litara po gradu,ne vuce nikako,kada je pun jedva izadje na Slanackom putu.
Jos sam pod lizingom,inace bih prodao to djubre odmah.Ne pomenuh,motor je 1.6 litara.
Kada sam ga probao u salonu,ucinilo mi se da ide mnogo bolje,osim ako nisu kao test auto ubacili verziju sa turbinom....

Istina ,vozio sam drugarovog Audija sa motorom od 3.5 litara i taj ide kao mecava,ali nisam smeo ni da pogledam na cajgeru kolika mu je potrosnja.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver

U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.
(Car, 10. avgust 2017 14:00)

Cuj, ti meni sad objasnjavas kako se moj auto cuje napolju? Pa covece, i sa otvorenom haubom cakce k'o sivaca masina...i to je taj zvuk koji volim. A sto me taj motor (163 KS) lepi za sediste kad dodam gas, to je druga prica. Tako lepe samo benzinci koji imaju mnooogo vise od 200KS. Ali, uporedjivati dizelase sa benzincima nema smisla. Svaki motor ima svoj karakter. Meni je vazniji obrtni moment od ubrzanja. Sve jedno mi je da li do 100km stignem za 9 ili 11 sekundi.

sve je laz

pre 6 godina

dizel ovo,dizel ono,a,zasto nikog ne brine sta trenutno rade na hiljade aviona na nebeskom ili brodova na morskom bespucu,,,ah,da,to nije sitna raja?

Car

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver

U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.

b.

pre 6 godina

PS. Ne razumem pojedine komentatore koji ovde pricaju o novim i ''modernim'' dizelima. Tekst je o starom gvozdju, a uostalom prosecan srbin ne kupuje novog dizelasa nego nekog polovnog 10+ godina, sa minimum 300 hilja...., ovaj 150 hiljada kilometara i izvadjenim filterom (bolje ide bez njega, a i sta ce ti). U gradu ne moze da se dise od tih sklopocija. Najgori su taksisti sa 1.9 jtd Stilom, kad prodjem pored njih bukvalno osetim kako rak raste u meni.

mex

pre 6 godina

(Mazda 6 Driver, 10. avgust 2017 12:06)

Nemoj da se ljutiš ali onda ispadne da ti nisi seo u modernog benzinca tipa nove Mazda 6 pa bih odmah osetio da nema vibracija u samoj kabini tokom lera i paljenja kao kod bilo kog drugog dizela modernog ili starog.

A ovi što su prošli 200,000 sa njihovim dizelima te priče ne treba da slušate uopšte jer imaju izlupan katalizator, turbinu koju flisuje, dizne koje piske i pitaj boga šta je još odvaljeno od života u tom motoru ali da ide. E sad kako ide je druga stvar.

b.

pre 6 godina

@Toma
Da prijatelju a onda ces da ga prodas nekom muceniku sa 179 hiljada na satu i pricom kako je auto u vrhunskom stanju, da majstora nije video godinama. A sta sve njega ceka posle toga, svi znamo.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

Će skoce cene u srbiji.. Sto bi neko dao za 2000 eura ako moze da ga zavali audiju za 3000 i više... Inace mrzim dizelaš.. Najveća prevara u istoriji automobilzma.. Kad god vidim wv dizel ispred sebe odmah zatvaram na ventilaciju na autu.. A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad
(dzoni, 9. avgust 2017 21:53)

Traktori zvuk kazes? Izvini, kad si ti majke ti poslednji put sedeo u nekom normalnom autu, nekom novom dizelu, ili 2-3 godine starom? Izgleda da ne skoro, inaci bi znao da danasnje dizel motore ne cujes u kabini. Pitaj mene. Vozim Mazdu 6, a pre nje Hondu Accord. Oba dizela, a motori prede kao aparat za brijanje. Imam iskustvo i sa Pasat-om. I za njega mogu isto da kazem. Sto se kvarova i odrzavanja tice i tu lupetas, inace bi znao da su moderni dizeli skoro, da upotrebim nemacku rec, Wartungsfrei, znaci da se ne popravljaju jer se nista ne kvari. Menjas ulje, filtere po potrebi, diskove, paknove i to je to. Kao kod svakog drugog auta. Na motoru nemas sta da popravljas i menjas. Znaci, pusti tu demagogiju. Uostalom, ko te tera da vozis dizela.

Car

pre 6 godina

@rog

Čistiji od dizalaša sigurno. Čak je i stari običan dizel koji toliko pominju ovde (Tamići, Golf 2...) čistiji od ovih novijih trovača. I ne treba da mi to kaže naučnik. Pored pomenutih mogu da dišem, a kada mi prođe JTD Stilo i izbaci kilo dimčine, narednih 15 sekundi nema udisanja.

Dizel forever

pre 6 godina

Krenulo je. Od 1.1.2018. u vecinu vecih nemackih gradova nece moći da se uđe bez minimum euro 6 dizel motora.
(gruja, 9. avgust 2017 14:27)

Sto siris paniku bre. To sto pricas nije tacno. Nikakva odluka jos nije pala. Pregovara se i pregovarace se jos sa proizvodjacima automobila, a oni ce se potruditi da nadju resenje da dizel postane jos cistiji nego sto je vec. Ovo sto Audi radi je pocetak. Ja sam ubedjen da uskoro nece vise biti potrebe za bilo kakvim zabranama.

Predrag

pre 6 godina

(dzoni, 9. avgust 2017 21:53)

"A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad"

Vidiš, 13 godina i skoro 300.000 km vozim 2.0 HDI i od kvarova nisam imao ništa."Čak" NULA eura "dizel kvarova" za 13 godina. Ali, kupio sam ga novog. Neko, pak, kupi polovnu lešinu.

toma

pre 6 godina

@dzoni
380.000 km sipam naftu od 100 din vw sharan 1,9 tdi ....na popravke ako je plafon otislo 1000€ .a potrosnja na onoliki auto 6/7 lit !!! takav benzinac bi trosio 15 . pa racunaj sam ....

disko nindža

pre 6 godina

Daj ti 10k za stari prljavi dizel sa prevarantskim softverom pa nek ljudi kupe bicikli koji sigurno ne zagađuje, a ne opet vaše prevarantske proizvode .
More, neka vas bar ameri oderu kad u Evropi ne smeju.

dzoni

pre 6 godina

Će skoce cene u srbiji.. Sto bi neko dao za 2000 eura ako moze da ga zavali audiju za 3000 i više... Inace mrzim dizelaš.. Najveća prevara u istoriji automobilzma.. Kad god vidim wv dizel ispred sebe odmah zatvaram na ventilaciju na autu.. A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad

rog

pre 6 godina

Pa vi ste ih napravili. Kako sad prljavi? Mislim, jesu, svi dizelaši su prljavi, ali koje je ovo licemerje.
(Car, 09. avgust 2017 12:38)

Licemerje je i kad kazes da su dizelasi prljavi a ne spomenes benzince, kao da su oni super cisti. Pogotovo visokolitrazne starije atmosferce koji trose duplo vise goriva. A siguran sam da vas vecinu ovde ustvari zabole za ekologiju nego nek' komsiji crkne krava, ko je imao para za dizel sad neka ispasta. Zavist je cudo.

Mirko Pantic

pre 6 godina

Ne sumnjam da su stari dizeli prljavi,ali ni stari benzinci nisu nista bolji.Jednostavno ,u pitanju je zastarela tehnologija,standardi proslih vremena i zamor materijala.
Sto se tice hajke na nova dizel vozila,u njoj ima primesa hipsteraja i nesumljivo taktike da se narodu uvale benzinci sa premalim,nabudzenim i kratkotrajnim motorima.
Odgovorno tvrdim da su danasnji dizeli ,osim mozda u segmentu ekologije,sto je opet upitno,daleko bolji i nadmasuju benzice .Nije tu samo pitanje potrosnje,posto moderni benzinci trose jednako malo,vec sa snagom koju isporucuju ,a koja je u praksi znacajno veca.
Benzinac 1.4 l i dizel 1.4 l su neuporedivi u voznji,tako sto benzinac samo trosi gorivo,a isporucuje snagu jednaku volovskoj zapregi,a ni brzina nije nista veca.
Dizel sa druge strane moze da se vozi i da se postignu neke perfomanse.Normalno,ne pricam o trkanju,vec o svakodnevnoj upotrebi.

Moze da prica ko sta hoce,ali nijedan motor ispod 2 l,nije ni vredan spomena,osim ako nisu i pitanju oni mikro automobili tipa Smart,Seicento,Nisan Micra i sl.....

Strokavi mozak

pre 6 godina

Cudna stvar da kad spominju dizelase kao velike zagadjivace niko ne spominje kamione i autobuse.Pa oni trose po 30-40 litara dizela na 100 km.Koliko li oni tek zagade?Kod nas lokalna prevoznicka firma sa raspadnutim autobusima,kad prodje autobus napravi maglu iza njega nista ne vidis 1-2 minuta dok se ne razidje.Od kako on dosao uopste vise ne prskaju protiv komaraca.Potrova covek sve zivo.

Tarez

pre 6 godina

Kakva glupost. Sva kola u Nemackoj imaju preporucenu cenu koja je 20-30% veca od stvarne cene. Pa kao dodjes i kao prodavac ti spusti cenu ili kao akcija pa je snizen auto 20% a ono ustvari sa svim akcijama ko sto normalno kosta u Srbiji. Dobro u Sr ima nekih automobila koji su skuplji ali vecina nije. Elem, daju kao premije ustvari samo spuste cenu za 10% i ako onda su cool.

Strokavi mozak

pre 6 godina

Cudna stvar da kad spominju dizelase kao velike zagadjivace niko ne spominje kamione i autobuse.Pa oni trose po 30-40 litara dizela na 100 km.Koliko li oni tek zagade?Kod nas lokalna prevoznicka firma sa raspadnutim autobusima,kad prodje autobus napravi maglu iza njega nista ne vidis 1-2 minuta dok se ne razidje.Od kako on dosao uopste vise ne prskaju protiv komaraca.Potrova covek sve zivo.

Predrag

pre 6 godina

(dzoni, 9. avgust 2017 21:53)

"A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad"

Vidiš, 13 godina i skoro 300.000 km vozim 2.0 HDI i od kvarova nisam imao ništa."Čak" NULA eura "dizel kvarova" za 13 godina. Ali, kupio sam ga novog. Neko, pak, kupi polovnu lešinu.

sve je laz

pre 6 godina

dizel ovo,dizel ono,a,zasto nikog ne brine sta trenutno rade na hiljade aviona na nebeskom ili brodova na morskom bespucu,,,ah,da,to nije sitna raja?

rog

pre 6 godina

Pa vi ste ih napravili. Kako sad prljavi? Mislim, jesu, svi dizelaši su prljavi, ali koje je ovo licemerje.
(Car, 09. avgust 2017 12:38)

Licemerje je i kad kazes da su dizelasi prljavi a ne spomenes benzince, kao da su oni super cisti. Pogotovo visokolitrazne starije atmosferce koji trose duplo vise goriva. A siguran sam da vas vecinu ovde ustvari zabole za ekologiju nego nek' komsiji crkne krava, ko je imao para za dizel sad neka ispasta. Zavist je cudo.

b.

pre 6 godina

PS. Ne razumem pojedine komentatore koji ovde pricaju o novim i ''modernim'' dizelima. Tekst je o starom gvozdju, a uostalom prosecan srbin ne kupuje novog dizelasa nego nekog polovnog 10+ godina, sa minimum 300 hilja...., ovaj 150 hiljada kilometara i izvadjenim filterom (bolje ide bez njega, a i sta ce ti). U gradu ne moze da se dise od tih sklopocija. Najgori su taksisti sa 1.9 jtd Stilom, kad prodjem pored njih bukvalno osetim kako rak raste u meni.

dzoni

pre 6 godina

Će skoce cene u srbiji.. Sto bi neko dao za 2000 eura ako moze da ga zavali audiju za 3000 i više... Inace mrzim dizelaš.. Najveća prevara u istoriji automobilzma.. Kad god vidim wv dizel ispred sebe odmah zatvaram na ventilaciju na autu.. A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad

disko nindža

pre 6 godina

Daj ti 10k za stari prljavi dizel sa prevarantskim softverom pa nek ljudi kupe bicikli koji sigurno ne zagađuje, a ne opet vaše prevarantske proizvode .
More, neka vas bar ameri oderu kad u Evropi ne smeju.

b.

pre 6 godina

@Toma
Da prijatelju a onda ces da ga prodas nekom muceniku sa 179 hiljada na satu i pricom kako je auto u vrhunskom stanju, da majstora nije video godinama. A sta sve njega ceka posle toga, svi znamo.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

Će skoce cene u srbiji.. Sto bi neko dao za 2000 eura ako moze da ga zavali audiju za 3000 i više... Inace mrzim dizelaš.. Najveća prevara u istoriji automobilzma.. Kad god vidim wv dizel ispred sebe odmah zatvaram na ventilaciju na autu.. A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad
(dzoni, 9. avgust 2017 21:53)

Traktori zvuk kazes? Izvini, kad si ti majke ti poslednji put sedeo u nekom normalnom autu, nekom novom dizelu, ili 2-3 godine starom? Izgleda da ne skoro, inaci bi znao da danasnje dizel motore ne cujes u kabini. Pitaj mene. Vozim Mazdu 6, a pre nje Hondu Accord. Oba dizela, a motori prede kao aparat za brijanje. Imam iskustvo i sa Pasat-om. I za njega mogu isto da kazem. Sto se kvarova i odrzavanja tice i tu lupetas, inace bi znao da su moderni dizeli skoro, da upotrebim nemacku rec, Wartungsfrei, znaci da se ne popravljaju jer se nista ne kvari. Menjas ulje, filtere po potrebi, diskove, paknove i to je to. Kao kod svakog drugog auta. Na motoru nemas sta da popravljas i menjas. Znaci, pusti tu demagogiju. Uostalom, ko te tera da vozis dizela.

toma

pre 6 godina

@dzoni
380.000 km sipam naftu od 100 din vw sharan 1,9 tdi ....na popravke ako je plafon otislo 1000€ .a potrosnja na onoliki auto 6/7 lit !!! takav benzinac bi trosio 15 . pa racunaj sam ....

Mirko Pantic

pre 6 godina

Ne sumnjam da su stari dizeli prljavi,ali ni stari benzinci nisu nista bolji.Jednostavno ,u pitanju je zastarela tehnologija,standardi proslih vremena i zamor materijala.
Sto se tice hajke na nova dizel vozila,u njoj ima primesa hipsteraja i nesumljivo taktike da se narodu uvale benzinci sa premalim,nabudzenim i kratkotrajnim motorima.
Odgovorno tvrdim da su danasnji dizeli ,osim mozda u segmentu ekologije,sto je opet upitno,daleko bolji i nadmasuju benzice .Nije tu samo pitanje potrosnje,posto moderni benzinci trose jednako malo,vec sa snagom koju isporucuju ,a koja je u praksi znacajno veca.
Benzinac 1.4 l i dizel 1.4 l su neuporedivi u voznji,tako sto benzinac samo trosi gorivo,a isporucuje snagu jednaku volovskoj zapregi,a ni brzina nije nista veca.
Dizel sa druge strane moze da se vozi i da se postignu neke perfomanse.Normalno,ne pricam o trkanju,vec o svakodnevnoj upotrebi.

Moze da prica ko sta hoce,ali nijedan motor ispod 2 l,nije ni vredan spomena,osim ako nisu i pitanju oni mikro automobili tipa Smart,Seicento,Nisan Micra i sl.....

mex

pre 6 godina

(Mazda 6 Driver, 10. avgust 2017 12:06)

Nemoj da se ljutiš ali onda ispadne da ti nisi seo u modernog benzinca tipa nove Mazda 6 pa bih odmah osetio da nema vibracija u samoj kabini tokom lera i paljenja kao kod bilo kog drugog dizela modernog ili starog.

A ovi što su prošli 200,000 sa njihovim dizelima te priče ne treba da slušate uopšte jer imaju izlupan katalizator, turbinu koju flisuje, dizne koje piske i pitaj boga šta je još odvaljeno od života u tom motoru ali da ide. E sad kako ide je druga stvar.

Car

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver

U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.

Car

pre 6 godina

@rog

Čistiji od dizalaša sigurno. Čak je i stari običan dizel koji toliko pominju ovde (Tamići, Golf 2...) čistiji od ovih novijih trovača. I ne treba da mi to kaže naučnik. Pored pomenutih mogu da dišem, a kada mi prođe JTD Stilo i izbaci kilo dimčine, narednih 15 sekundi nema udisanja.

Tarez

pre 6 godina

Kakva glupost. Sva kola u Nemackoj imaju preporucenu cenu koja je 20-30% veca od stvarne cene. Pa kao dodjes i kao prodavac ti spusti cenu ili kao akcija pa je snizen auto 20% a ono ustvari sa svim akcijama ko sto normalno kosta u Srbiji. Dobro u Sr ima nekih automobila koji su skuplji ali vecina nije. Elem, daju kao premije ustvari samo spuste cenu za 10% i ako onda su cool.

drvobradi

pre 6 godina

Realno mi zivimo u eri marketinga, putem koga se kroji zivot 80% stanovnika ove planete. Do pre 2-3g, kleli su se u dizel, kako je to nesto najekoloskije ikada proizvedeno, davali subvencije, samo sto menadzeri nisu poceli da prinose bebe da disu svez ozon sa auspuha. Sad kad je neko provalio njihove prevare, onda se munjevito resavaju toga, prelaze na sledecu laz. Sad je moda elektricni automobili, svi na reklami srecni, veseli, zelenilo oko njih. Kazu baterije se recikliraju, struja dolazi od vetra, itd. A zapravo me ne bi iznenadilo da pogoni za reciklazu i odlaganje otpada zapravo budu izmesteni u neku rupu od drzave koja subvencionise radna mesta na kojima radnici u pelenama za 200e recikliraju i odlazu otpad.
BTW za ove sto se zale na majstore i dizele, slicne probleme imaju ili ce imati i benzinski turbo motori. Razlog je prost, kompanije ne zele da prave automobile koji ce da traju 30-40g, nego menjaj posle 5-6, salji dalje u neku nedodjiju neka se oni time bakcu, posto je tamo sat radnika 10x manji i nemaju problem sa uvozom najgore klase delova.

Dizel forever

pre 6 godina

Krenulo je. Od 1.1.2018. u vecinu vecih nemackih gradova nece moći da se uđe bez minimum euro 6 dizel motora.
(gruja, 9. avgust 2017 14:27)

Sto siris paniku bre. To sto pricas nije tacno. Nikakva odluka jos nije pala. Pregovara se i pregovarace se jos sa proizvodjacima automobila, a oni ce se potruditi da nadju resenje da dizel postane jos cistiji nego sto je vec. Ovo sto Audi radi je pocetak. Ja sam ubedjen da uskoro nece vise biti potrebe za bilo kakvim zabranama.

dzoni

pre 6 godina

Predrag
Iskreno ne verujem da nisi.. Meni komšija majstor.. Dodji na njegov plac.. Uvek 100 auta čeka u redu na servis.. I skoro svi dizelaši.. A turbine odlaze ko dobar dan.. On šalje u užice na reparaciju.. Oni tamo se obogatise samo od njega.. I to auti i po 2-3 godine stari a već gremlini, crkne turbine.. Kažem mrzim dizel.. Imao sam bmw 520d. . Bukvalno tek izasao iz garancije i izadjem iz srbije a ono svetli tabla.. I baci u safe mode.. I do Švajcarske sam vozio autoputem max 50km/h koliko mi dozvoljavao.. Namučio sam se toliki put tako sporo.. A u servisu mi rekli kao senzor neki video da filter taj kao slabo čisti te čestice.. Ej zbog te gluposti ja idem ko puž na auto putu.. Posle opet nesto bilo palio teže kad je hladno.. Dva meseca tražili kvar bio bez auta. .. Davao pare dzabe ono opet isto i na kraju ispadne opet neki senzor.. Pa onda počeo crni dim kad dam gas pa nesto cackali dizne na komp.. Pa jednu menjali pa čistili taj egr ventil.. I kao popravili.. Nema dim al sad motor se skroz čudno čuje do 1300-1400 obrtaja.. Pa mi rekli kako turbina mora se menja jer ima zazor i može svakog sekunda da crkne... A stvarno se drugačije čula nego normalno.. I Za mora dugo se čeka tj bude u servisu .. . I padne mi od svega mrak na oči i na oglas.. Od tad samo benzine i mirna glava.. A realno troši možda litar i po više...

bo

pre 6 godina

Nadam se da ce jednog dana i kod nas stvarno poceti na tehnickom da proveravaju izduvne gasove. Od svih dizel traktora u srbistanu, nekih 20% bi proslo. Ostalo u presu, jer kome se isplati da menja filter cestica, dizne, pumpe...
Muka mi je vise od svih tih tdi, jtd, hdi i slicnih d traktora s oblakom dima iza sebe...

henk.mudi

pre 6 godina

E sve sam cuo ali da neko "bas voli taj zvuk dizela", prvi put. Jos u Mazdi 6 i Hondi... Pa da li ste ikad culi benzinski motor recimo bas ta dva proizvodjaca? Recimo izmedju 3500 i 7000 rpm?

dejanR

pre 6 godina

Vozio Lagunu I 2.0 16v, 140 KS, benzinca sa Volvo motorom. Ekstra motor, ekstemno tih, ali troši, naročito po gradu. Prešo na Lagunu III 2.0 dci, 150 KS preporodio se, 6 litara selo-grad, uživanje u vožnji uzbrdo (320 Nm obrtnog momenta naspram 190 Nm kod benzinca). Volim ja benzince, ali volim i svoj džep.

Ja

pre 6 godina

Krenulo je. Od 1.1.2018. u vecinu vecih nemackih gradova nece moći da se uđe bez minimum euro 6 dizel motora
gruja,

E doslo je vreme kada cu da udjem bez problema sa crnim Yugom 65 EFI Cabrio u sred Berlina, a ovi sa audiskama, bembarama i meckama da zavide!

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver

U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.
(Car, 10. avgust 2017 14:00)

Cuj, ti meni sad objasnjavas kako se moj auto cuje napolju? Pa covece, i sa otvorenom haubom cakce k'o sivaca masina...i to je taj zvuk koji volim. A sto me taj motor (163 KS) lepi za sediste kad dodam gas, to je druga prica. Tako lepe samo benzinci koji imaju mnooogo vise od 200KS. Ali, uporedjivati dizelase sa benzincima nema smisla. Svaki motor ima svoj karakter. Meni je vazniji obrtni moment od ubrzanja. Sve jedno mi je da li do 100km stignem za 9 ili 11 sekundi.

Igor

pre 6 godina

@ Moš misliti moraš da šaltaš auto sa manuelnim menjačem. Da li je moguće?
(Car, 11. avgust 2017 13:29)

Da, bas tako, samo sto si ti bukvalista pa je to drugi problem. Ako ides 70km/h u 4. i hoces naglo da ubrzas zbog preticanja benzin moras da presaltas a dizel bas i ne moras. Dizel jednostavno bolje vuce od nizih obrtaja.

Lazni prodavac

pre 6 godina

Podignuta marža, minimalni troškovi(nema trnsporta) možda i neka subvencija države.. sve sklopili i napravili vrhunsku ponudu a kada se malo razmisli ništa. Bravo za marketing maglu

Guca je obicna seljana i muzika je uzasna !

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver
U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.
(Car, 10. avgust 2017 14:00)
Sta i ako se cuje napolju,ako je auto dobro izolovan,odlicno ide i ima dobre perfomanse?
Dizele vozim preko 20 godina i osim prastarih dizela bez turbina,svi su isli sjajno i veoma su pouzdani.
Nazalost,u trenutku ludila ili gluposti,odlucim da kupim pezo 207 sa benzinskim motorom.Tu pocinje moja muka.
Auto je blago receno ,obicno djubre koje trosi 12 litara po gradu,ne vuce nikako,kada je pun jedva izadje na Slanackom putu.
Jos sam pod lizingom,inace bih prodao to djubre odmah.Ne pomenuh,motor je 1.6 litara.
Kada sam ga probao u salonu,ucinilo mi se da ide mnogo bolje,osim ako nisu kao test auto ubacili verziju sa turbinom....

Istina ,vozio sam drugarovog Audija sa motorom od 3.5 litara i taj ide kao mecava,ali nisam smeo ni da pogledam na cajgeru kolika mu je potrosnja.

Igor

pre 6 godina

@(Mazda 6 Driver, 10. avgust 2017 16:17)

Mazda mu je ebala kevu sa tim dizelom. Najbolji dizel motor na trzistu u poslednje vreme. Pun pogodak sto mazda i dalje drzi do kubikaze, mada je zbog nas srba ipak bolje da je do 2000cc. Vreme ce pokazati da je ovaj motor sa "pravom" kubikazom daleko dugotrajnije i izdrzljivije resenje od ovih mikro motora za kosilice.

Druga stvar, daleko je bolje imati 150 konja u dizelu nego tih istih 150 u benzinu. Manje trosi i bolje ide. Konacno ubrzanje do 100 je ipak malo na strani benzina, 5-10% ali su zato medjuubrzanja i komfor u voznji daleko na strani dizela. Benzinca moras da saltas ako hoces nekoga da prestignes kako treba a dizela samo gas u patos.

Mirko Pantic

pre 6 godina

Pa onda počeo crni dim kad dam gas pa nesto cackali dizne na komp.. Pa jednu menjali pa čistili taj egr ventil.. I kao popravili.. Nema dim al sad motor se skroz čudno čuje do 1300-1400 obrtaja.. Pa mi rekli kako turbina mora se menja jer ima zazor i može svakog sekunda da crkne... A stvarno se drugačije čula nego normalno.. I Za mora dugo se čeka tj bude u servisu .. . I padne mi od svega mrak na oči i na oglas.. Od tad samo benzine i mirna glava.. A realno troši možda litar i po više...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni, 11. avgust 2017 02:19)
EGR ventil hoce da se zaprlja posle desetak godina.Turbina hoce da rikne kada se nestrucno cipuje auto.
E,sad sto si ti kupio mator i cipovan auto,samo je tvoj problem.
Ja u autu imam 2.0 hdi i presao sam 190 000 bez jednog jedinog kvara na motoru.Menjao sam spone vise puta,radio zadnji trap,menam redovno ulje i filtere i to je to.Jednom sam zamenio dva grejaca i to je bukvalno sve.Auto ide fenomenalno.Posto je star 11 godina,gledam da ga zamenim novim,takodje dizelom.
DA uzimam mali gradski auto,svakako bih uzeo benzinca,ali za put,samo dizel!

Metropola

pre 6 godina

Nadam se da ce jednog dana i kod nas stvarno poceti na tehnickom da proveravaju izduvne gasove. Od svih dizel traktora u srbistanu, nekih 20% bi proslo. Ostalo u presu, jer kome se isplati da menja filter cestica, dizne, pumpe... Muka mi je vise od svih tih tdi, jtd, hdi i slicnih d traktora s oblakom dima iza sebe...
(bo, 11. avgust 2017 09:07)... a nije ti muka od autobusa i kamiona to je prihvatljivo za tebe, ali obican narod kad vozi dizela to je trovanje! Ti mislis da bi benzinci u Srbiji prosli tu proveru gasova? Ljudi dal razmisljate nekada svojom glavom ili kao papagaji ponavljate ono sto vidite/procitate u mas medijima?

Cakić

pre 6 godina

Pa kako ce ovo Srbi da prezive haha...jooj što volim da ih ne vidim više ispred sebe...kada date gas sa tim vašim tzv dizel performansama kako ih vi zovete a nazad izadje oblak dima kao da kreku vozite a ne auto...najgori automobili ikada napravljeni...jao baš se radujem..

markoni

pre 6 godina

Koje vi to benzince vozite samo da mi je znati,par vlasnika Mazde su mi jasni sta je sa ostalima kakvih to ljutih benzinjara ima na tržištu.Ne da ih nabrajate,nego realno u Srbiji ?

Baxuz

pre 6 godina

Vidiš, 13 godina i skoro 300.000 km vozim 2.0 HDI i od kvarova nisam imao ništa."Čak" NULA eura "dizel kvarova" za 13 godina. Ali, kupio sam ga novog. Neko, pak, kupi polovnu lešinu.
(Predrag, 10. avgust 2017 09:40)

Taj 2.0hdi (pug 307) je najgore djubre od motora ikad sklepano.

Mirko Pantic

pre 6 godina

Ne sumnjam da su stari dizeli prljavi,ali ni stari benzinci nisu nista bolji.Jednostavno ,u pitanju je zastarela tehnologija,standardi proslih vremena i zamor materijala.
Sto se tice hajke na nova dizel vozila,u njoj ima primesa hipsteraja i nesumljivo taktike da se narodu uvale benzinci sa premalim,nabudzenim i kratkotrajnim motorima.
Odgovorno tvrdim da su danasnji dizeli ,osim mozda u segmentu ekologije,sto je opet upitno,daleko bolji i nadmasuju benzice .Nije tu samo pitanje potrosnje,posto moderni benzinci trose jednako malo,vec sa snagom koju isporucuju ,a koja je u praksi znacajno veca.
Benzinac 1.4 l i dizel 1.4 l su neuporedivi u voznji,tako sto benzinac samo trosi gorivo,a isporucuje snagu jednaku volovskoj zapregi,a ni brzina nije nista veca.
Dizel sa druge strane moze da se vozi i da se postignu neke perfomanse.Normalno,ne pricam o trkanju,vec o svakodnevnoj upotrebi.

Moze da prica ko sta hoce,ali nijedan motor ispod 2 l,nije ni vredan spomena,osim ako nisu i pitanju oni mikro automobili tipa Smart,Seicento,Nisan Micra i sl.....

dzoni

pre 6 godina

Će skoce cene u srbiji.. Sto bi neko dao za 2000 eura ako moze da ga zavali audiju za 3000 i više... Inace mrzim dizelaš.. Najveća prevara u istoriji automobilzma.. Kad god vidim wv dizel ispred sebe odmah zatvaram na ventilaciju na autu.. A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad

toma

pre 6 godina

@dzoni
380.000 km sipam naftu od 100 din vw sharan 1,9 tdi ....na popravke ako je plafon otislo 1000€ .a potrosnja na onoliki auto 6/7 lit !!! takav benzinac bi trosio 15 . pa racunaj sam ....

rog

pre 6 godina

Pa vi ste ih napravili. Kako sad prljavi? Mislim, jesu, svi dizelaši su prljavi, ali koje je ovo licemerje.
(Car, 09. avgust 2017 12:38)

Licemerje je i kad kazes da su dizelasi prljavi a ne spomenes benzince, kao da su oni super cisti. Pogotovo visokolitrazne starije atmosferce koji trose duplo vise goriva. A siguran sam da vas vecinu ovde ustvari zabole za ekologiju nego nek' komsiji crkne krava, ko je imao para za dizel sad neka ispasta. Zavist je cudo.

Car

pre 6 godina

@rog

Čistiji od dizalaša sigurno. Čak je i stari običan dizel koji toliko pominju ovde (Tamići, Golf 2...) čistiji od ovih novijih trovača. I ne treba da mi to kaže naučnik. Pored pomenutih mogu da dišem, a kada mi prođe JTD Stilo i izbaci kilo dimčine, narednih 15 sekundi nema udisanja.

Car

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver

U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

Će skoce cene u srbiji.. Sto bi neko dao za 2000 eura ako moze da ga zavali audiju za 3000 i više... Inace mrzim dizelaš.. Najveća prevara u istoriji automobilzma.. Kad god vidim wv dizel ispred sebe odmah zatvaram na ventilaciju na autu.. A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad
(dzoni, 9. avgust 2017 21:53)

Traktori zvuk kazes? Izvini, kad si ti majke ti poslednji put sedeo u nekom normalnom autu, nekom novom dizelu, ili 2-3 godine starom? Izgleda da ne skoro, inaci bi znao da danasnje dizel motore ne cujes u kabini. Pitaj mene. Vozim Mazdu 6, a pre nje Hondu Accord. Oba dizela, a motori prede kao aparat za brijanje. Imam iskustvo i sa Pasat-om. I za njega mogu isto da kazem. Sto se kvarova i odrzavanja tice i tu lupetas, inace bi znao da su moderni dizeli skoro, da upotrebim nemacku rec, Wartungsfrei, znaci da se ne popravljaju jer se nista ne kvari. Menjas ulje, filtere po potrebi, diskove, paknove i to je to. Kao kod svakog drugog auta. Na motoru nemas sta da popravljas i menjas. Znaci, pusti tu demagogiju. Uostalom, ko te tera da vozis dizela.

Dizel forever

pre 6 godina

Krenulo je. Od 1.1.2018. u vecinu vecih nemackih gradova nece moći da se uđe bez minimum euro 6 dizel motora.
(gruja, 9. avgust 2017 14:27)

Sto siris paniku bre. To sto pricas nije tacno. Nikakva odluka jos nije pala. Pregovara se i pregovarace se jos sa proizvodjacima automobila, a oni ce se potruditi da nadju resenje da dizel postane jos cistiji nego sto je vec. Ovo sto Audi radi je pocetak. Ja sam ubedjen da uskoro nece vise biti potrebe za bilo kakvim zabranama.

Tarez

pre 6 godina

Kakva glupost. Sva kola u Nemackoj imaju preporucenu cenu koja je 20-30% veca od stvarne cene. Pa kao dodjes i kao prodavac ti spusti cenu ili kao akcija pa je snizen auto 20% a ono ustvari sa svim akcijama ko sto normalno kosta u Srbiji. Dobro u Sr ima nekih automobila koji su skuplji ali vecina nije. Elem, daju kao premije ustvari samo spuste cenu za 10% i ako onda su cool.

disko nindža

pre 6 godina

Daj ti 10k za stari prljavi dizel sa prevarantskim softverom pa nek ljudi kupe bicikli koji sigurno ne zagađuje, a ne opet vaše prevarantske proizvode .
More, neka vas bar ameri oderu kad u Evropi ne smeju.

Predrag

pre 6 godina

(dzoni, 9. avgust 2017 21:53)

"A ušteda ne postoji jer cena održavanja turbo dizel motora je 10 puta veća nego benzinca.. Dizne, turbine, egr ventili, traktori zvuk.. Neka hvala više nikad"

Vidiš, 13 godina i skoro 300.000 km vozim 2.0 HDI i od kvarova nisam imao ništa."Čak" NULA eura "dizel kvarova" za 13 godina. Ali, kupio sam ga novog. Neko, pak, kupi polovnu lešinu.

mex

pre 6 godina

(Mazda 6 Driver, 10. avgust 2017 12:06)

Nemoj da se ljutiš ali onda ispadne da ti nisi seo u modernog benzinca tipa nove Mazda 6 pa bih odmah osetio da nema vibracija u samoj kabini tokom lera i paljenja kao kod bilo kog drugog dizela modernog ili starog.

A ovi što su prošli 200,000 sa njihovim dizelima te priče ne treba da slušate uopšte jer imaju izlupan katalizator, turbinu koju flisuje, dizne koje piske i pitaj boga šta je još odvaljeno od života u tom motoru ali da ide. E sad kako ide je druga stvar.

Guca je obicna seljana i muzika je uzasna !

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver
U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.
(Car, 10. avgust 2017 14:00)
Sta i ako se cuje napolju,ako je auto dobro izolovan,odlicno ide i ima dobre perfomanse?
Dizele vozim preko 20 godina i osim prastarih dizela bez turbina,svi su isli sjajno i veoma su pouzdani.
Nazalost,u trenutku ludila ili gluposti,odlucim da kupim pezo 207 sa benzinskim motorom.Tu pocinje moja muka.
Auto je blago receno ,obicno djubre koje trosi 12 litara po gradu,ne vuce nikako,kada je pun jedva izadje na Slanackom putu.
Jos sam pod lizingom,inace bih prodao to djubre odmah.Ne pomenuh,motor je 1.6 litara.
Kada sam ga probao u salonu,ucinilo mi se da ide mnogo bolje,osim ako nisu kao test auto ubacili verziju sa turbinom....

Istina ,vozio sam drugarovog Audija sa motorom od 3.5 litara i taj ide kao mecava,ali nisam smeo ni da pogledam na cajgeru kolika mu je potrosnja.

b.

pre 6 godina

PS. Ne razumem pojedine komentatore koji ovde pricaju o novim i ''modernim'' dizelima. Tekst je o starom gvozdju, a uostalom prosecan srbin ne kupuje novog dizelasa nego nekog polovnog 10+ godina, sa minimum 300 hilja...., ovaj 150 hiljada kilometara i izvadjenim filterom (bolje ide bez njega, a i sta ce ti). U gradu ne moze da se dise od tih sklopocija. Najgori su taksisti sa 1.9 jtd Stilom, kad prodjem pored njih bukvalno osetim kako rak raste u meni.

Mazda 6 Driver

pre 6 godina

@Mazda 6 Driver

U kabini ne čuješ zbog izolacije, napolju se itekako čuje. Uostalom baš me briga, ako neko uživa u traktorima, šta mu ja mogu. Znam samo da krštenog benzinca nije video.
(Car, 10. avgust 2017 14:00)

Cuj, ti meni sad objasnjavas kako se moj auto cuje napolju? Pa covece, i sa otvorenom haubom cakce k'o sivaca masina...i to je taj zvuk koji volim. A sto me taj motor (163 KS) lepi za sediste kad dodam gas, to je druga prica. Tako lepe samo benzinci koji imaju mnooogo vise od 200KS. Ali, uporedjivati dizelase sa benzincima nema smisla. Svaki motor ima svoj karakter. Meni je vazniji obrtni moment od ubrzanja. Sve jedno mi je da li do 100km stignem za 9 ili 11 sekundi.

Igor

pre 6 godina

@(Mazda 6 Driver, 10. avgust 2017 16:17)

Mazda mu je ebala kevu sa tim dizelom. Najbolji dizel motor na trzistu u poslednje vreme. Pun pogodak sto mazda i dalje drzi do kubikaze, mada je zbog nas srba ipak bolje da je do 2000cc. Vreme ce pokazati da je ovaj motor sa "pravom" kubikazom daleko dugotrajnije i izdrzljivije resenje od ovih mikro motora za kosilice.

Druga stvar, daleko je bolje imati 150 konja u dizelu nego tih istih 150 u benzinu. Manje trosi i bolje ide. Konacno ubrzanje do 100 je ipak malo na strani benzina, 5-10% ali su zato medjuubrzanja i komfor u voznji daleko na strani dizela. Benzinca moras da saltas ako hoces nekoga da prestignes kako treba a dizela samo gas u patos.

dzoni

pre 6 godina

Predrag
Iskreno ne verujem da nisi.. Meni komšija majstor.. Dodji na njegov plac.. Uvek 100 auta čeka u redu na servis.. I skoro svi dizelaši.. A turbine odlaze ko dobar dan.. On šalje u užice na reparaciju.. Oni tamo se obogatise samo od njega.. I to auti i po 2-3 godine stari a već gremlini, crkne turbine.. Kažem mrzim dizel.. Imao sam bmw 520d. . Bukvalno tek izasao iz garancije i izadjem iz srbije a ono svetli tabla.. I baci u safe mode.. I do Švajcarske sam vozio autoputem max 50km/h koliko mi dozvoljavao.. Namučio sam se toliki put tako sporo.. A u servisu mi rekli kao senzor neki video da filter taj kao slabo čisti te čestice.. Ej zbog te gluposti ja idem ko puž na auto putu.. Posle opet nesto bilo palio teže kad je hladno.. Dva meseca tražili kvar bio bez auta. .. Davao pare dzabe ono opet isto i na kraju ispadne opet neki senzor.. Pa onda počeo crni dim kad dam gas pa nesto cackali dizne na komp.. Pa jednu menjali pa čistili taj egr ventil.. I kao popravili.. Nema dim al sad motor se skroz čudno čuje do 1300-1400 obrtaja.. Pa mi rekli kako turbina mora se menja jer ima zazor i može svakog sekunda da crkne... A stvarno se drugačije čula nego normalno.. I Za mora dugo se čeka tj bude u servisu .. . I padne mi od svega mrak na oči i na oglas.. Od tad samo benzine i mirna glava.. A realno troši možda litar i po više...

Igor

pre 6 godina

@ Moš misliti moraš da šaltaš auto sa manuelnim menjačem. Da li je moguće?
(Car, 11. avgust 2017 13:29)

Da, bas tako, samo sto si ti bukvalista pa je to drugi problem. Ako ides 70km/h u 4. i hoces naglo da ubrzas zbog preticanja benzin moras da presaltas a dizel bas i ne moras. Dizel jednostavno bolje vuce od nizih obrtaja.

Metropola

pre 6 godina

Nadam se da ce jednog dana i kod nas stvarno poceti na tehnickom da proveravaju izduvne gasove. Od svih dizel traktora u srbistanu, nekih 20% bi proslo. Ostalo u presu, jer kome se isplati da menja filter cestica, dizne, pumpe... Muka mi je vise od svih tih tdi, jtd, hdi i slicnih d traktora s oblakom dima iza sebe...
(bo, 11. avgust 2017 09:07)... a nije ti muka od autobusa i kamiona to je prihvatljivo za tebe, ali obican narod kad vozi dizela to je trovanje! Ti mislis da bi benzinci u Srbiji prosli tu proveru gasova? Ljudi dal razmisljate nekada svojom glavom ili kao papagaji ponavljate ono sto vidite/procitate u mas medijima?

sve je laz

pre 6 godina

dizel ovo,dizel ono,a,zasto nikog ne brine sta trenutno rade na hiljade aviona na nebeskom ili brodova na morskom bespucu,,,ah,da,to nije sitna raja?

Mirko Pantic

pre 6 godina

Pa onda počeo crni dim kad dam gas pa nesto cackali dizne na komp.. Pa jednu menjali pa čistili taj egr ventil.. I kao popravili.. Nema dim al sad motor se skroz čudno čuje do 1300-1400 obrtaja.. Pa mi rekli kako turbina mora se menja jer ima zazor i može svakog sekunda da crkne... A stvarno se drugačije čula nego normalno.. I Za mora dugo se čeka tj bude u servisu .. . I padne mi od svega mrak na oči i na oglas.. Od tad samo benzine i mirna glava.. A realno troši možda litar i po više...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzoni, 11. avgust 2017 02:19)
EGR ventil hoce da se zaprlja posle desetak godina.Turbina hoce da rikne kada se nestrucno cipuje auto.
E,sad sto si ti kupio mator i cipovan auto,samo je tvoj problem.
Ja u autu imam 2.0 hdi i presao sam 190 000 bez jednog jedinog kvara na motoru.Menjao sam spone vise puta,radio zadnji trap,menam redovno ulje i filtere i to je to.Jednom sam zamenio dva grejaca i to je bukvalno sve.Auto ide fenomenalno.Posto je star 11 godina,gledam da ga zamenim novim,takodje dizelom.
DA uzimam mali gradski auto,svakako bih uzeo benzinca,ali za put,samo dizel!

Strokavi mozak

pre 6 godina

Cudna stvar da kad spominju dizelase kao velike zagadjivace niko ne spominje kamione i autobuse.Pa oni trose po 30-40 litara dizela na 100 km.Koliko li oni tek zagade?Kod nas lokalna prevoznicka firma sa raspadnutim autobusima,kad prodje autobus napravi maglu iza njega nista ne vidis 1-2 minuta dok se ne razidje.Od kako on dosao uopste vise ne prskaju protiv komaraca.Potrova covek sve zivo.

Cakić

pre 6 godina

Pa kako ce ovo Srbi da prezive haha...jooj što volim da ih ne vidim više ispred sebe...kada date gas sa tim vašim tzv dizel performansama kako ih vi zovete a nazad izadje oblak dima kao da kreku vozite a ne auto...najgori automobili ikada napravljeni...jao baš se radujem..

dejanR

pre 6 godina

Vozio Lagunu I 2.0 16v, 140 KS, benzinca sa Volvo motorom. Ekstra motor, ekstemno tih, ali troši, naročito po gradu. Prešo na Lagunu III 2.0 dci, 150 KS preporodio se, 6 litara selo-grad, uživanje u vožnji uzbrdo (320 Nm obrtnog momenta naspram 190 Nm kod benzinca). Volim ja benzince, ali volim i svoj džep.

bo

pre 6 godina

Nadam se da ce jednog dana i kod nas stvarno poceti na tehnickom da proveravaju izduvne gasove. Od svih dizel traktora u srbistanu, nekih 20% bi proslo. Ostalo u presu, jer kome se isplati da menja filter cestica, dizne, pumpe...
Muka mi je vise od svih tih tdi, jtd, hdi i slicnih d traktora s oblakom dima iza sebe...

henk.mudi

pre 6 godina

E sve sam cuo ali da neko "bas voli taj zvuk dizela", prvi put. Jos u Mazdi 6 i Hondi... Pa da li ste ikad culi benzinski motor recimo bas ta dva proizvodjaca? Recimo izmedju 3500 i 7000 rpm?

Lazni prodavac

pre 6 godina

Podignuta marža, minimalni troškovi(nema trnsporta) možda i neka subvencija države.. sve sklopili i napravili vrhunsku ponudu a kada se malo razmisli ništa. Bravo za marketing maglu

Baxuz

pre 6 godina

Vidiš, 13 godina i skoro 300.000 km vozim 2.0 HDI i od kvarova nisam imao ništa."Čak" NULA eura "dizel kvarova" za 13 godina. Ali, kupio sam ga novog. Neko, pak, kupi polovnu lešinu.
(Predrag, 10. avgust 2017 09:40)

Taj 2.0hdi (pug 307) je najgore djubre od motora ikad sklepano.

b.

pre 6 godina

@Toma
Da prijatelju a onda ces da ga prodas nekom muceniku sa 179 hiljada na satu i pricom kako je auto u vrhunskom stanju, da majstora nije video godinama. A sta sve njega ceka posle toga, svi znamo.

drvobradi

pre 6 godina

Realno mi zivimo u eri marketinga, putem koga se kroji zivot 80% stanovnika ove planete. Do pre 2-3g, kleli su se u dizel, kako je to nesto najekoloskije ikada proizvedeno, davali subvencije, samo sto menadzeri nisu poceli da prinose bebe da disu svez ozon sa auspuha. Sad kad je neko provalio njihove prevare, onda se munjevito resavaju toga, prelaze na sledecu laz. Sad je moda elektricni automobili, svi na reklami srecni, veseli, zelenilo oko njih. Kazu baterije se recikliraju, struja dolazi od vetra, itd. A zapravo me ne bi iznenadilo da pogoni za reciklazu i odlaganje otpada zapravo budu izmesteni u neku rupu od drzave koja subvencionise radna mesta na kojima radnici u pelenama za 200e recikliraju i odlazu otpad.
BTW za ove sto se zale na majstore i dizele, slicne probleme imaju ili ce imati i benzinski turbo motori. Razlog je prost, kompanije ne zele da prave automobile koji ce da traju 30-40g, nego menjaj posle 5-6, salji dalje u neku nedodjiju neka se oni time bakcu, posto je tamo sat radnika 10x manji i nemaju problem sa uvozom najgore klase delova.

markoni

pre 6 godina

Koje vi to benzince vozite samo da mi je znati,par vlasnika Mazde su mi jasni sta je sa ostalima kakvih to ljutih benzinjara ima na tržištu.Ne da ih nabrajate,nego realno u Srbiji ?

Ja

pre 6 godina

Krenulo je. Od 1.1.2018. u vecinu vecih nemackih gradova nece moći da se uđe bez minimum euro 6 dizel motora
gruja,

E doslo je vreme kada cu da udjem bez problema sa crnim Yugom 65 EFI Cabrio u sred Berlina, a ovi sa audiskama, bembarama i meckama da zavide!