Sreda, 17.05.2017.

10:39

BMW M5 za 2018: 600 “konja”, 0-100 km/h za 3,5 s

Izvor: B92

BMW M5 za 2018: 600 “konja”, 0-100 km/h za 3,5 s IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

36 Komentari

Sortiraj po:

Preddy Baer

pre 6 godina

@ Srdjan

ima jako mnogo derivativa na trzistu. M serija je derivativ BMWovih motora, AR sada koristi derivativ Ferarija, Ferari je startovao kao derivativ ARa dosta davno. AMG je derivativ Mercedesa.

bitno je sta se uradi na kraju.

iz 932 serije (159ka, Brera i Spider) npr. benzinci su bili delimicni derivativi Holden GM motora (pre nego sto pocnete pljuvanje: samo blok motora je uzet od njihovog 3.6L motora). AR je napravila 3.2L (0.4L manje) verziju koja ima 60KS vise!

QV koristi 2.9L bi-turbo koji je derivativ 3.9L bi-turba iz Ferrari Californije. Uspeva da iz 1L manje kubikaze uzvuce svega 50KS manje.

cak iako je derivativ, mislim da je inzenjerski odlicno odradjen posao

bmw

pre 6 godina

@
AR je oduvala M3 i jos mnoge druge mnogo skuplje aute sa pred-serijskim QV-om. Panamera Turbo jedva uspela da namakne sekundu na predserijski AR rezultat. a onda je usledio ponovni poraz Premijumasa kada je serijska QV popravila Panamerin rezultat za jos 6 (slovima SEST!) sekundi.

nije sve u ponijima, nesto je i u momentu, a nesto vala i u upravljanju i celokupnom engineering-u auta 

pozdrav od AR-a
(Preddy Baer, 18. maj 2017 19:02)

gledao sam klio video sam, nadam se da si primetio dy mi namera nike bila da "pljujem" po AR jer iako nisam bio fan AR, od kad su napravili Breru, pa Mito i sad ova dva lepotana Giulia i Stelvio, postao sam neko kome se AR mnogo svidja (iako idalje i zaivek cu vise preferirati BMW - o ukusima ne treba raspravljati) alfu sa ovim pomenutim novim modelima postujem koliko i mercedes, i odajem priznanje QV na celokupnoj izradi, od poklopca na centru felne do poslednjeg srafa na motoru.
ponavljam, ne pljujem po alfi sam dao komentar na onj Vasu recenocu da je alfa iz 2.9 izvukla 510ks a da bmw iz 4.4 tek 600+ ks.
ipak, sacekajmo sledecu godinu eventualmo pocetak 2019 za movu generaciju M3 pa onda oper da pricamo na ovu temu, jer aktuelna M3 je ipak model star evo sad 6godina, mozda bmw uspe da prestigne alfu qv a kozda i ne, sacekajmo 12meseci :)

vuk

pre 6 godina

aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno
(zz, 18. maj 2017 14:05)

zaboravio sam da dodam i ovo.. ako je tebi glupo tj da ne vredi kupovine m5 ako je mslo skuplji od nissana, onda jenvrv glupo kupiti 750i m760li ili s600 ili s63/s65 amg jer sporiji od gtr a skuplji, ne razu,em... svako ima svoje potrebe i ljubavi, nekome treba 5er a hoce BMW M pa mu je logicnije bmw m5 nego gtr

vuk

pre 6 godina

@
aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno
(zz, 18. maj 2017 14:05)

da, m5 je sportska LIMUZINA, i da M5 je dosta veci od gtr, i tezi i napravljen je za porodicu i direktora firme koji voli performanse a treba mu ujedno i praktican auto prostoran za 5osoba srednjeg rasta i da ima gepek koliko toliko veliki, dok je gtr pravljen da bude sportnjak sa kojim neces bas ici na neka putovsnja i u kome nece voziti decu na more (sa svim decjim igrackama).. jer ne moze..
ne poredi babe i zabe, a ako vec hoces da poredis gtr sa bmw, najblize je m6 mada ni on nije bog zna sta konkurent, ali je svakako blizi gtr-u nego m5..
a to da je gtr lepsi od m5 ili lexus, to jenstvar ukusa i u to ne ulazim
pozz :)

Drajver

pre 6 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1261294#k23582913

Nisi nikada video uzivo niti jedan od dva pomenuta a kamoli vozio neki. A opet da si bar malo objektivniji shvatio bi i na osnovu fotografija to sto negiras.

BMW M5 je sportska verzija "executive" sedana, dakle zadrzao je prostor, malo je nizi i tvrdji a samim tim neudobniji istina ali prostor je zadrzao sto znaci i gepek a i prostor za noge i glavu. Dakle vise prostora za putnike pozadi, napred a i u gepeku. Klirens je opet drasticno visi od gt-r nissana, kompaktniji je za grad pre svega a i za ostale putne pravce sto opet ne mozes primetiti sa slika vec iskljucivo uzivo!

Automobili NISU ista klasa i NISU za poredjenje!

A o tome kako je gt-r kvalitetniji, sacuvaj boze! Tu si se i odao...

Molder

pre 6 godina

@zz
Tebi za informaciju M5 je uvek bio sportska porodicna limuzina,i uvek se kao takav prodavao,a pogledaj koliko je samo tezi od Nisana a razlika je samo 0,8 sekundi,samo pokazuje kakva je masina BMW...Kad vec prozivas za ubrzanje ima 15 auta najmanje koji ostavljaju taj tvoj ruzni origami u oblaku prasine od 0 do 100-Porse 911 turbo s,Audi R8 plus,Lambordzini Aventador sv i jos podosta njih...Sta cemo sad,ko je sad "keva i tata"!!?

Preddy Baer

pre 6 godina

@Vuk

AR je oduvala M3 i jos mnoge druge mnogo skuplje aute sa pred-serijskim QV-om. Panamera Turbo jedva uspela da namakne sekundu na predserijski AR rezultat. a onda je usledio ponovni poraz Premijumasa kada je serijska QV popravila Panamerin rezultat za jos 6 (slovima SEST!) sekundi.

nije sve u ponijima, nesto je i u momentu, a nesto vala i u upravljanju i celokupnom engineering-u auta

pozdrav od AR-a

rosonero

pre 6 godina

@ zz

ovaj auto je LIMUZINA , sa petoro vrata , za pet putnika , sa velikim gepekom , sa destine elektromotora , dodataka , ekrana u sedistima , i dzidza -midzama , auto sa 1800-1900 kg , za duga i udobna putovanja , e sad , ima jedna mala serija koja se zove m5 i ona ima jak motor i malo tvrdje vesanje i to ovaj auto cini brzom LIMUZINOM a nikako super sportskim autom koje je primarni cilj brzina ,ubrzanje , ulazak u krivinu i bolje vreme na stazi , jer on to u osnovi nije . to je kao kad bi reko da je isto rs6 i r8 , dva razlicita koncepta , platforme , ideja , dva razlicita sveta .

zz

pre 6 godina

aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno

vuk

pre 6 godina

Pod br.1 BMW nije ništa zvanično objavio.
Pod br. 2 novinari pretpostavljaju da auto ima između 600 i 620 ks.
Pod br.3 pretpostavljaju da je ob.moment između 700 i 750nm.
Pod br.4 pretpostavljaju da ubrzava do stotke iznjedju 3,3-3,5sek.
Jedino sto se zna je to da je motor 4,4l i da ima 8-stepenu automatiku.
Dakle nista zvanicno,nista precizno. Ali dovoljno da se već sada može zaključiti da će ovo biti prava lux raketa.
(Zürich, 17. maj 2017 16:57)

pod 1: da zvanicno je (pogledaj youtube zvanicni kanal "BMW M")
pod 2: zvanicno izjavljeno da ce imati preko 600ks
pod 3: i to je zvanicno izjvaljeno
pod 4: receni je da ce ubrzavafi za manje od 3.5sekundi
to se zna odavno, i da bice prava lux raketa,

takodje ispravka za ubrzanje, nece iznositi 3.5 nego manje od 3.5

replika na komentar Alfiste koji ubacuje 2.9l motor i 510ks, nije sve u konjskim snagama, bmw je uvek bio slabiji po tome od amg a uvek dobijao na stazi, iako moram da odam priznanje alfi na ovoj Gilulia-i QV po svemu, ipak nije sve u snazi :)

komentator

pre 6 godina

@ivi
Prijatelju ti si progutao digitron. M5 da izgleda isto kao i M Sport? Nemas ti oci za takve stvari. Za amatere kojima se moze desiti i da pomjesaju seriju 5 i seriju 3 mozda i jeste isto a za prave poznavaoce sa koje god strane da pogledaju auto znace da je to M5.

Nemanja NY

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata
(zz, 17. maj 2017 13:58)
Gde bre vladaju Japanci pa BMW M, Audi RS ili Mercedes AMG su bar 10 godina ispred leksusa F ili infinity-ja Acure.Bila je emisija gde su uporedjivali Leksus F I BMW M3 i u nijednom segmentu nije bio bolji od BMW-a.

boss

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata
(zz, 17. maj 2017 13:58)


poredis coupe auto sa "obiteljskom" limuzinom...nema smisla ,ali eto nek si ti nama rekao/napisao svoj stav i misljenje...

Ketty pahuljica

pre 6 godina

Ovo je bruka koliko je dobar auto ! Ja imam stari bmw M 5 iz 2006 sa V10 motorom od 507 ks i auto je britalan kako ide jedino sto trosi kao tenk !

nostalgija

pre 6 godina

Mnogo su bre ruzni ovi novi BMW-ei. Dzabe i svi silni konji kad ogavnost bode u oci. Eh kakve su samo lepotane oni nekada davno pravili.

Zürich

pre 6 godina

Pod br.1 BMW nije ništa zvanično objavio.
Pod br. 2 novinari pretpostavljaju da auto ima između 600 i 620 ks.
Pod br.3 pretpostavljaju da je ob.moment između 700 i 750nm.
Pod br.4 pretpostavljaju da ubrzava do stotke iznjedju 3,3-3,5sek.
Jedino sto se zna je to da je motor 4,4l i da ima 8-stepenu automatiku.
Dakle nista zvanicno,nista precizno. Ali dovoljno da se već sada može zaključiti da će ovo biti prava lux raketa.

Drajver

pre 6 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1261294#k23574203

Da, pa? Zar je bitno? Hoces da ides na drag trke s njim ili za sirenje pred drugima na slavama ti trebaju ti podaci koji su uostalom samo brojka na papiru koja ima toliko promenljivih da nije daleko od merenja u laboratorijskim uslovima.

Ja licno ne kupujem auto zbog drugih vec iskljucivo zbog sebe tako da mi to ne bi bio problem kada bih davao skoro 100k evra za auto. A ne znam ni gde bih ga vozio po Srbiji osim preko mosta na Adi i onoj navak stazi, sve ostalo je plac majke bozije koliko je neravno. A da izigravam grofa i putujem po Evropi zbog dobrih puteva ili idem na ino staze, pa to mogu i sada pa ne cinim... tako da je tih par stotinki tamo amo apsolutno nebitna brojka u ovom univerzumu i tebi a i onome koji ce ga voziti pa i onima koji ce se trkati u njemu.

rosonero

pre 6 godina

najjaci su mi ovi pro-japanci , kazes golf 5,6,7 oni kazu gtr , kazes rs3 oni kazu gtr , kazes bmw m3 oni gtr , kazes serija 5 oni gtr , kazes s klasa oni gtr , kazes r8 oni gtr , kazes rols rojs oni gtr !! aman ljudi ima li japan jos neki auto , jos neku klasu , limuzinu ili mini ven, kros over , bilo sta- nesto cime ce na crtu , neki 2.0 turbo , neki 3.0 tvin turbo dizel , nesto ispred vremena svog , neki pandan karavanu rs6 , ne pocinje i ne zavrsava se svet sa gtr-om i mazdinim 2.0 , 120 ks , koji prelazi milijardu i trosi 3.4 litre benzina.

Molder

pre 6 godina

@zz
Japanci su u ovoj klasi obicna musica na staklu ovog BMW-a,prosvetli nas zivota ti koju tu limuzinu oni imaju ovakvih performansi,da ne pominjem S6 ili Amg E serije...Sa kakvim japanskim biciklama mozes da uporedis uopste ovo savrsenstvo nemackog inzinjeringa?!Pa ceo zivot pokusavaju da stignu i kopiraju nemce i jos su daleko miljama,ko ne zna na kugli zemaljskoj sta je M5 taj nije pored auta nikad ni prosao...

zz

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata

Реалан

pre 6 godina

@ivi

520d M Sport изгледа слично као М5, али уопште не исто, ко се иоле разуме у аутомобиле лако примети разлику.

Gross

pre 6 godina

@ivi ako ti Model M sport izgleda potpuno isto kao M5 onda uopste nije bitno kojim ce autom da stane neko pored. I trojka moze da se pomesa sa peticom bez problema.

ivi

pre 6 godina

My dream car! M5! Jedino ne mogu da im oprostim takozvane "M pakete", tj da BMW 520d izgleda potpuno isto kao M5 a ispod sminke nemaju skoro nista zajednicko...

Molder

pre 6 godina

@zz
Japanci su u ovoj klasi obicna musica na staklu ovog BMW-a,prosvetli nas zivota ti koju tu limuzinu oni imaju ovakvih performansi,da ne pominjem S6 ili Amg E serije...Sa kakvim japanskim biciklama mozes da uporedis uopste ovo savrsenstvo nemackog inzinjeringa?!Pa ceo zivot pokusavaju da stignu i kopiraju nemce i jos su daleko miljama,ko ne zna na kugli zemaljskoj sta je M5 taj nije pored auta nikad ni prosao...

Gross

pre 6 godina

@ivi ako ti Model M sport izgleda potpuno isto kao M5 onda uopste nije bitno kojim ce autom da stane neko pored. I trojka moze da se pomesa sa peticom bez problema.

Реалан

pre 6 godina

@ivi

520d M Sport изгледа слично као М5, али уопште не исто, ко се иоле разуме у аутомобиле лако примети разлику.

Drajver

pre 6 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1261294#k23574203

Da, pa? Zar je bitno? Hoces da ides na drag trke s njim ili za sirenje pred drugima na slavama ti trebaju ti podaci koji su uostalom samo brojka na papiru koja ima toliko promenljivih da nije daleko od merenja u laboratorijskim uslovima.

Ja licno ne kupujem auto zbog drugih vec iskljucivo zbog sebe tako da mi to ne bi bio problem kada bih davao skoro 100k evra za auto. A ne znam ni gde bih ga vozio po Srbiji osim preko mosta na Adi i onoj navak stazi, sve ostalo je plac majke bozije koliko je neravno. A da izigravam grofa i putujem po Evropi zbog dobrih puteva ili idem na ino staze, pa to mogu i sada pa ne cinim... tako da je tih par stotinki tamo amo apsolutno nebitna brojka u ovom univerzumu i tebi a i onome koji ce ga voziti pa i onima koji ce se trkati u njemu.

rosonero

pre 6 godina

najjaci su mi ovi pro-japanci , kazes golf 5,6,7 oni kazu gtr , kazes rs3 oni kazu gtr , kazes bmw m3 oni gtr , kazes serija 5 oni gtr , kazes s klasa oni gtr , kazes r8 oni gtr , kazes rols rojs oni gtr !! aman ljudi ima li japan jos neki auto , jos neku klasu , limuzinu ili mini ven, kros over , bilo sta- nesto cime ce na crtu , neki 2.0 turbo , neki 3.0 tvin turbo dizel , nesto ispred vremena svog , neki pandan karavanu rs6 , ne pocinje i ne zavrsava se svet sa gtr-om i mazdinim 2.0 , 120 ks , koji prelazi milijardu i trosi 3.4 litre benzina.

boss

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata
(zz, 17. maj 2017 13:58)


poredis coupe auto sa "obiteljskom" limuzinom...nema smisla ,ali eto nek si ti nama rekao/napisao svoj stav i misljenje...

Nemanja NY

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata
(zz, 17. maj 2017 13:58)
Gde bre vladaju Japanci pa BMW M, Audi RS ili Mercedes AMG su bar 10 godina ispred leksusa F ili infinity-ja Acure.Bila je emisija gde su uporedjivali Leksus F I BMW M3 i u nijednom segmentu nije bio bolji od BMW-a.

ivi

pre 6 godina

My dream car! M5! Jedino ne mogu da im oprostim takozvane "M pakete", tj da BMW 520d izgleda potpuno isto kao M5 a ispod sminke nemaju skoro nista zajednicko...

Ketty pahuljica

pre 6 godina

Ovo je bruka koliko je dobar auto ! Ja imam stari bmw M 5 iz 2006 sa V10 motorom od 507 ks i auto je britalan kako ide jedino sto trosi kao tenk !

Zürich

pre 6 godina

Pod br.1 BMW nije ništa zvanično objavio.
Pod br. 2 novinari pretpostavljaju da auto ima između 600 i 620 ks.
Pod br.3 pretpostavljaju da je ob.moment između 700 i 750nm.
Pod br.4 pretpostavljaju da ubrzava do stotke iznjedju 3,3-3,5sek.
Jedino sto se zna je to da je motor 4,4l i da ima 8-stepenu automatiku.
Dakle nista zvanicno,nista precizno. Ali dovoljno da se već sada može zaključiti da će ovo biti prava lux raketa.

komentator

pre 6 godina

@ivi
Prijatelju ti si progutao digitron. M5 da izgleda isto kao i M Sport? Nemas ti oci za takve stvari. Za amatere kojima se moze desiti i da pomjesaju seriju 5 i seriju 3 mozda i jeste isto a za prave poznavaoce sa koje god strane da pogledaju auto znace da je to M5.

vuk

pre 6 godina

@
aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno
(zz, 18. maj 2017 14:05)

da, m5 je sportska LIMUZINA, i da M5 je dosta veci od gtr, i tezi i napravljen je za porodicu i direktora firme koji voli performanse a treba mu ujedno i praktican auto prostoran za 5osoba srednjeg rasta i da ima gepek koliko toliko veliki, dok je gtr pravljen da bude sportnjak sa kojim neces bas ici na neka putovsnja i u kome nece voziti decu na more (sa svim decjim igrackama).. jer ne moze..
ne poredi babe i zabe, a ako vec hoces da poredis gtr sa bmw, najblize je m6 mada ni on nije bog zna sta konkurent, ali je svakako blizi gtr-u nego m5..
a to da je gtr lepsi od m5 ili lexus, to jenstvar ukusa i u to ne ulazim
pozz :)

vuk

pre 6 godina

Pod br.1 BMW nije ništa zvanično objavio.
Pod br. 2 novinari pretpostavljaju da auto ima između 600 i 620 ks.
Pod br.3 pretpostavljaju da je ob.moment između 700 i 750nm.
Pod br.4 pretpostavljaju da ubrzava do stotke iznjedju 3,3-3,5sek.
Jedino sto se zna je to da je motor 4,4l i da ima 8-stepenu automatiku.
Dakle nista zvanicno,nista precizno. Ali dovoljno da se već sada može zaključiti da će ovo biti prava lux raketa.
(Zürich, 17. maj 2017 16:57)

pod 1: da zvanicno je (pogledaj youtube zvanicni kanal "BMW M")
pod 2: zvanicno izjavljeno da ce imati preko 600ks
pod 3: i to je zvanicno izjvaljeno
pod 4: receni je da ce ubrzavafi za manje od 3.5sekundi
to se zna odavno, i da bice prava lux raketa,

takodje ispravka za ubrzanje, nece iznositi 3.5 nego manje od 3.5

replika na komentar Alfiste koji ubacuje 2.9l motor i 510ks, nije sve u konjskim snagama, bmw je uvek bio slabiji po tome od amg a uvek dobijao na stazi, iako moram da odam priznanje alfi na ovoj Gilulia-i QV po svemu, ipak nije sve u snazi :)

rosonero

pre 6 godina

@ zz

ovaj auto je LIMUZINA , sa petoro vrata , za pet putnika , sa velikim gepekom , sa destine elektromotora , dodataka , ekrana u sedistima , i dzidza -midzama , auto sa 1800-1900 kg , za duga i udobna putovanja , e sad , ima jedna mala serija koja se zove m5 i ona ima jak motor i malo tvrdje vesanje i to ovaj auto cini brzom LIMUZINOM a nikako super sportskim autom koje je primarni cilj brzina ,ubrzanje , ulazak u krivinu i bolje vreme na stazi , jer on to u osnovi nije . to je kao kad bi reko da je isto rs6 i r8 , dva razlicita koncepta , platforme , ideja , dva razlicita sveta .

zz

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata

Molder

pre 6 godina

@zz
Tebi za informaciju M5 je uvek bio sportska porodicna limuzina,i uvek se kao takav prodavao,a pogledaj koliko je samo tezi od Nisana a razlika je samo 0,8 sekundi,samo pokazuje kakva je masina BMW...Kad vec prozivas za ubrzanje ima 15 auta najmanje koji ostavljaju taj tvoj ruzni origami u oblaku prasine od 0 do 100-Porse 911 turbo s,Audi R8 plus,Lambordzini Aventador sv i jos podosta njih...Sta cemo sad,ko je sad "keva i tata"!!?

Drajver

pre 6 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1261294#k23582913

Nisi nikada video uzivo niti jedan od dva pomenuta a kamoli vozio neki. A opet da si bar malo objektivniji shvatio bi i na osnovu fotografija to sto negiras.

BMW M5 je sportska verzija "executive" sedana, dakle zadrzao je prostor, malo je nizi i tvrdji a samim tim neudobniji istina ali prostor je zadrzao sto znaci i gepek a i prostor za noge i glavu. Dakle vise prostora za putnike pozadi, napred a i u gepeku. Klirens je opet drasticno visi od gt-r nissana, kompaktniji je za grad pre svega a i za ostale putne pravce sto opet ne mozes primetiti sa slika vec iskljucivo uzivo!

Automobili NISU ista klasa i NISU za poredjenje!

A o tome kako je gt-r kvalitetniji, sacuvaj boze! Tu si se i odao...

vuk

pre 6 godina

aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno
(zz, 18. maj 2017 14:05)

zaboravio sam da dodam i ovo.. ako je tebi glupo tj da ne vredi kupovine m5 ako je mslo skuplji od nissana, onda jenvrv glupo kupiti 750i m760li ili s600 ili s63/s65 amg jer sporiji od gtr a skuplji, ne razu,em... svako ima svoje potrebe i ljubavi, nekome treba 5er a hoce BMW M pa mu je logicnije bmw m5 nego gtr

nostalgija

pre 6 godina

Mnogo su bre ruzni ovi novi BMW-ei. Dzabe i svi silni konji kad ogavnost bode u oci. Eh kakve su samo lepotane oni nekada davno pravili.

zz

pre 6 godina

aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno

Preddy Baer

pre 6 godina

@Vuk

AR je oduvala M3 i jos mnoge druge mnogo skuplje aute sa pred-serijskim QV-om. Panamera Turbo jedva uspela da namakne sekundu na predserijski AR rezultat. a onda je usledio ponovni poraz Premijumasa kada je serijska QV popravila Panamerin rezultat za jos 6 (slovima SEST!) sekundi.

nije sve u ponijima, nesto je i u momentu, a nesto vala i u upravljanju i celokupnom engineering-u auta

pozdrav od AR-a

bmw

pre 6 godina

@
AR je oduvala M3 i jos mnoge druge mnogo skuplje aute sa pred-serijskim QV-om. Panamera Turbo jedva uspela da namakne sekundu na predserijski AR rezultat. a onda je usledio ponovni poraz Premijumasa kada je serijska QV popravila Panamerin rezultat za jos 6 (slovima SEST!) sekundi.

nije sve u ponijima, nesto je i u momentu, a nesto vala i u upravljanju i celokupnom engineering-u auta 

pozdrav od AR-a
(Preddy Baer, 18. maj 2017 19:02)

gledao sam klio video sam, nadam se da si primetio dy mi namera nike bila da "pljujem" po AR jer iako nisam bio fan AR, od kad su napravili Breru, pa Mito i sad ova dva lepotana Giulia i Stelvio, postao sam neko kome se AR mnogo svidja (iako idalje i zaivek cu vise preferirati BMW - o ukusima ne treba raspravljati) alfu sa ovim pomenutim novim modelima postujem koliko i mercedes, i odajem priznanje QV na celokupnoj izradi, od poklopca na centru felne do poslednjeg srafa na motoru.
ponavljam, ne pljujem po alfi sam dao komentar na onj Vasu recenocu da je alfa iz 2.9 izvukla 510ks a da bmw iz 4.4 tek 600+ ks.
ipak, sacekajmo sledecu godinu eventualmo pocetak 2019 za movu generaciju M3 pa onda oper da pricamo na ovu temu, jer aktuelna M3 je ipak model star evo sad 6godina, mozda bmw uspe da prestigne alfu qv a kozda i ne, sacekajmo 12meseci :)

Preddy Baer

pre 6 godina

@ Srdjan

ima jako mnogo derivativa na trzistu. M serija je derivativ BMWovih motora, AR sada koristi derivativ Ferarija, Ferari je startovao kao derivativ ARa dosta davno. AMG je derivativ Mercedesa.

bitno je sta se uradi na kraju.

iz 932 serije (159ka, Brera i Spider) npr. benzinci su bili delimicni derivativi Holden GM motora (pre nego sto pocnete pljuvanje: samo blok motora je uzet od njihovog 3.6L motora). AR je napravila 3.2L (0.4L manje) verziju koja ima 60KS vise!

QV koristi 2.9L bi-turbo koji je derivativ 3.9L bi-turba iz Ferrari Californije. Uspeva da iz 1L manje kubikaze uzvuce svega 50KS manje.

cak iako je derivativ, mislim da je inzenjerski odlicno odradjen posao

zz

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata

ivi

pre 6 godina

My dream car! M5! Jedino ne mogu da im oprostim takozvane "M pakete", tj da BMW 520d izgleda potpuno isto kao M5 a ispod sminke nemaju skoro nista zajednicko...

Molder

pre 6 godina

@zz
Japanci su u ovoj klasi obicna musica na staklu ovog BMW-a,prosvetli nas zivota ti koju tu limuzinu oni imaju ovakvih performansi,da ne pominjem S6 ili Amg E serije...Sa kakvim japanskim biciklama mozes da uporedis uopste ovo savrsenstvo nemackog inzinjeringa?!Pa ceo zivot pokusavaju da stignu i kopiraju nemce i jos su daleko miljama,ko ne zna na kugli zemaljskoj sta je M5 taj nije pored auta nikad ni prosao...

nostalgija

pre 6 godina

Mnogo su bre ruzni ovi novi BMW-ei. Dzabe i svi silni konji kad ogavnost bode u oci. Eh kakve su samo lepotane oni nekada davno pravili.

zz

pre 6 godina

aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno

Drajver

pre 6 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1261294#k23574203

Da, pa? Zar je bitno? Hoces da ides na drag trke s njim ili za sirenje pred drugima na slavama ti trebaju ti podaci koji su uostalom samo brojka na papiru koja ima toliko promenljivih da nije daleko od merenja u laboratorijskim uslovima.

Ja licno ne kupujem auto zbog drugih vec iskljucivo zbog sebe tako da mi to ne bi bio problem kada bih davao skoro 100k evra za auto. A ne znam ni gde bih ga vozio po Srbiji osim preko mosta na Adi i onoj navak stazi, sve ostalo je plac majke bozije koliko je neravno. A da izigravam grofa i putujem po Evropi zbog dobrih puteva ili idem na ino staze, pa to mogu i sada pa ne cinim... tako da je tih par stotinki tamo amo apsolutno nebitna brojka u ovom univerzumu i tebi a i onome koji ce ga voziti pa i onima koji ce se trkati u njemu.

Gross

pre 6 godina

@ivi ako ti Model M sport izgleda potpuno isto kao M5 onda uopste nije bitno kojim ce autom da stane neko pored. I trojka moze da se pomesa sa peticom bez problema.

Реалан

pre 6 godina

@ivi

520d M Sport изгледа слично као М5, али уопште не исто, ко се иоле разуме у аутомобиле лако примети разлику.

rosonero

pre 6 godina

najjaci su mi ovi pro-japanci , kazes golf 5,6,7 oni kazu gtr , kazes rs3 oni kazu gtr , kazes bmw m3 oni gtr , kazes serija 5 oni gtr , kazes s klasa oni gtr , kazes r8 oni gtr , kazes rols rojs oni gtr !! aman ljudi ima li japan jos neki auto , jos neku klasu , limuzinu ili mini ven, kros over , bilo sta- nesto cime ce na crtu , neki 2.0 turbo , neki 3.0 tvin turbo dizel , nesto ispred vremena svog , neki pandan karavanu rs6 , ne pocinje i ne zavrsava se svet sa gtr-om i mazdinim 2.0 , 120 ks , koji prelazi milijardu i trosi 3.4 litre benzina.

Preddy Baer

pre 6 godina

@Vuk

AR je oduvala M3 i jos mnoge druge mnogo skuplje aute sa pred-serijskim QV-om. Panamera Turbo jedva uspela da namakne sekundu na predserijski AR rezultat. a onda je usledio ponovni poraz Premijumasa kada je serijska QV popravila Panamerin rezultat za jos 6 (slovima SEST!) sekundi.

nije sve u ponijima, nesto je i u momentu, a nesto vala i u upravljanju i celokupnom engineering-u auta

pozdrav od AR-a

Nemanja NY

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata
(zz, 17. maj 2017 13:58)
Gde bre vladaju Japanci pa BMW M, Audi RS ili Mercedes AMG su bar 10 godina ispred leksusa F ili infinity-ja Acure.Bila je emisija gde su uporedjivali Leksus F I BMW M3 i u nijednom segmentu nije bio bolji od BMW-a.

komentator

pre 6 godina

@ivi
Prijatelju ti si progutao digitron. M5 da izgleda isto kao i M Sport? Nemas ti oci za takve stvari. Za amatere kojima se moze desiti i da pomjesaju seriju 5 i seriju 3 mozda i jeste isto a za prave poznavaoce sa koje god strane da pogledaju auto znace da je to M5.

Zürich

pre 6 godina

Pod br.1 BMW nije ništa zvanično objavio.
Pod br. 2 novinari pretpostavljaju da auto ima između 600 i 620 ks.
Pod br.3 pretpostavljaju da je ob.moment između 700 i 750nm.
Pod br.4 pretpostavljaju da ubrzava do stotke iznjedju 3,3-3,5sek.
Jedino sto se zna je to da je motor 4,4l i da ima 8-stepenu automatiku.
Dakle nista zvanicno,nista precizno. Ali dovoljno da se već sada može zaključiti da će ovo biti prava lux raketa.

Ketty pahuljica

pre 6 godina

Ovo je bruka koliko je dobar auto ! Ja imam stari bmw M 5 iz 2006 sa V10 motorom od 507 ks i auto je britalan kako ide jedino sto trosi kao tenk !

rosonero

pre 6 godina

@ zz

ovaj auto je LIMUZINA , sa petoro vrata , za pet putnika , sa velikim gepekom , sa destine elektromotora , dodataka , ekrana u sedistima , i dzidza -midzama , auto sa 1800-1900 kg , za duga i udobna putovanja , e sad , ima jedna mala serija koja se zove m5 i ona ima jak motor i malo tvrdje vesanje i to ovaj auto cini brzom LIMUZINOM a nikako super sportskim autom koje je primarni cilj brzina ,ubrzanje , ulazak u krivinu i bolje vreme na stazi , jer on to u osnovi nije . to je kao kad bi reko da je isto rs6 i r8 , dva razlicita koncepta , platforme , ideja , dva razlicita sveta .

vuk

pre 6 godina

Pod br.1 BMW nije ništa zvanično objavio.
Pod br. 2 novinari pretpostavljaju da auto ima između 600 i 620 ks.
Pod br.3 pretpostavljaju da je ob.moment između 700 i 750nm.
Pod br.4 pretpostavljaju da ubrzava do stotke iznjedju 3,3-3,5sek.
Jedino sto se zna je to da je motor 4,4l i da ima 8-stepenu automatiku.
Dakle nista zvanicno,nista precizno. Ali dovoljno da se već sada može zaključiti da će ovo biti prava lux raketa.
(Zürich, 17. maj 2017 16:57)

pod 1: da zvanicno je (pogledaj youtube zvanicni kanal "BMW M")
pod 2: zvanicno izjavljeno da ce imati preko 600ks
pod 3: i to je zvanicno izjvaljeno
pod 4: receni je da ce ubrzavafi za manje od 3.5sekundi
to se zna odavno, i da bice prava lux raketa,

takodje ispravka za ubrzanje, nece iznositi 3.5 nego manje od 3.5

replika na komentar Alfiste koji ubacuje 2.9l motor i 510ks, nije sve u konjskim snagama, bmw je uvek bio slabiji po tome od amg a uvek dobijao na stazi, iako moram da odam priznanje alfi na ovoj Gilulia-i QV po svemu, ipak nije sve u snazi :)

Molder

pre 6 godina

@zz
Tebi za informaciju M5 je uvek bio sportska porodicna limuzina,i uvek se kao takav prodavao,a pogledaj koliko je samo tezi od Nisana a razlika je samo 0,8 sekundi,samo pokazuje kakva je masina BMW...Kad vec prozivas za ubrzanje ima 15 auta najmanje koji ostavljaju taj tvoj ruzni origami u oblaku prasine od 0 do 100-Porse 911 turbo s,Audi R8 plus,Lambordzini Aventador sv i jos podosta njih...Sta cemo sad,ko je sad "keva i tata"!!?

Drajver

pre 6 godina

http://www.b92.net/automobili/komentari.php?nav_id=1261294#k23582913

Nisi nikada video uzivo niti jedan od dva pomenuta a kamoli vozio neki. A opet da si bar malo objektivniji shvatio bi i na osnovu fotografija to sto negiras.

BMW M5 je sportska verzija "executive" sedana, dakle zadrzao je prostor, malo je nizi i tvrdji a samim tim neudobniji istina ali prostor je zadrzao sto znaci i gepek a i prostor za noge i glavu. Dakle vise prostora za putnike pozadi, napred a i u gepeku. Klirens je opet drasticno visi od gt-r nissana, kompaktniji je za grad pre svega a i za ostale putne pravce sto opet ne mozes primetiti sa slika vec iskljucivo uzivo!

Automobili NISU ista klasa i NISU za poredjenje!

A o tome kako je gt-r kvalitetniji, sacuvaj boze! Tu si se i odao...

vuk

pre 6 godina

aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno
(zz, 18. maj 2017 14:05)

zaboravio sam da dodam i ovo.. ako je tebi glupo tj da ne vredi kupovine m5 ako je mslo skuplji od nissana, onda jenvrv glupo kupiti 750i m760li ili s600 ili s63/s65 amg jer sporiji od gtr a skuplji, ne razu,em... svako ima svoje potrebe i ljubavi, nekome treba 5er a hoce BMW M pa mu je logicnije bmw m5 nego gtr

bmw

pre 6 godina

@
AR je oduvala M3 i jos mnoge druge mnogo skuplje aute sa pred-serijskim QV-om. Panamera Turbo jedva uspela da namakne sekundu na predserijski AR rezultat. a onda je usledio ponovni poraz Premijumasa kada je serijska QV popravila Panamerin rezultat za jos 6 (slovima SEST!) sekundi.

nije sve u ponijima, nesto je i u momentu, a nesto vala i u upravljanju i celokupnom engineering-u auta 

pozdrav od AR-a
(Preddy Baer, 18. maj 2017 19:02)

gledao sam klio video sam, nadam se da si primetio dy mi namera nike bila da "pljujem" po AR jer iako nisam bio fan AR, od kad su napravili Breru, pa Mito i sad ova dva lepotana Giulia i Stelvio, postao sam neko kome se AR mnogo svidja (iako idalje i zaivek cu vise preferirati BMW - o ukusima ne treba raspravljati) alfu sa ovim pomenutim novim modelima postujem koliko i mercedes, i odajem priznanje QV na celokupnoj izradi, od poklopca na centru felne do poslednjeg srafa na motoru.
ponavljam, ne pljujem po alfi sam dao komentar na onj Vasu recenocu da je alfa iz 2.9 izvukla 510ks a da bmw iz 4.4 tek 600+ ks.
ipak, sacekajmo sledecu godinu eventualmo pocetak 2019 za movu generaciju M3 pa onda oper da pricamo na ovu temu, jer aktuelna M3 je ipak model star evo sad 6godina, mozda bmw uspe da prestigne alfu qv a kozda i ne, sacekajmo 12meseci :)

boss

pre 6 godina

sve zavisi od cene ako bude skuplji recimo od Nisan GTR-a kupovina nema smisla ili slicna....japanci tu vladaju i to kontrolisu sa svojim modelima cak i u segmentu SS automobila,gde cepaju i jace od sebe,tu BMW nema sta da trazi jedino da bude mnogo jeftiniji i da kupovina ima nekog smisla....japanci su keva i tata
(zz, 17. maj 2017 13:58)


poredis coupe auto sa "obiteljskom" limuzinom...nema smisla ,ali eto nek si ti nama rekao/napisao svoj stav i misljenje...

vuk

pre 6 godina

@
aj posto sam dobio gomilu minusa da repliciram...hocete reci da je BMW M5 porodicni auto? njega kupuju porodice da idu na more? to je bre sportski auto od 600 KS 0-100 za 3.5 sec...a Nisan GTR za 2.7 sec...pa sta vi mislite da u M5 ima puno vise mesta nego u GTR-u? ja uporedjujem sportske automobile,samo sam rekao istinu da ako je puno skuplji od Nisana ne vredi kupovine,jer ga ovaj opere i u ceni,kvalitetu,izgledu,performansama...sta vama nije jasno?..M5 porodicna limuzina?sta ja sve necu ovde procitati,ne uporedjujem ja limuzine gde je BMW mnogo bolji,mada ovaj novi Lexus izgleda brutalno
(zz, 18. maj 2017 14:05)

da, m5 je sportska LIMUZINA, i da M5 je dosta veci od gtr, i tezi i napravljen je za porodicu i direktora firme koji voli performanse a treba mu ujedno i praktican auto prostoran za 5osoba srednjeg rasta i da ima gepek koliko toliko veliki, dok je gtr pravljen da bude sportnjak sa kojim neces bas ici na neka putovsnja i u kome nece voziti decu na more (sa svim decjim igrackama).. jer ne moze..
ne poredi babe i zabe, a ako vec hoces da poredis gtr sa bmw, najblize je m6 mada ni on nije bog zna sta konkurent, ali je svakako blizi gtr-u nego m5..
a to da je gtr lepsi od m5 ili lexus, to jenstvar ukusa i u to ne ulazim
pozz :)

Preddy Baer

pre 6 godina

@ Srdjan

ima jako mnogo derivativa na trzistu. M serija je derivativ BMWovih motora, AR sada koristi derivativ Ferarija, Ferari je startovao kao derivativ ARa dosta davno. AMG je derivativ Mercedesa.

bitno je sta se uradi na kraju.

iz 932 serije (159ka, Brera i Spider) npr. benzinci su bili delimicni derivativi Holden GM motora (pre nego sto pocnete pljuvanje: samo blok motora je uzet od njihovog 3.6L motora). AR je napravila 3.2L (0.4L manje) verziju koja ima 60KS vise!

QV koristi 2.9L bi-turbo koji je derivativ 3.9L bi-turba iz Ferrari Californije. Uspeva da iz 1L manje kubikaze uzvuce svega 50KS manje.

cak iako je derivativ, mislim da je inzenjerski odlicno odradjen posao