Petak, 20.01.2017.

11:00

Kratka vožnja: Ford Fiesta 1.25 Trend

Izvor: B92

Kratka vožnja: Ford Fiesta 1.25 Trend IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

vlasnik 1.25 trenda uz doplatu

pre 5 godina

Neki ovde fantaziraju o autu a nisu ga ni vozili. 1.25 na auto putu ide odlično,za čas si na 120-140,a vozio sam ga i 170 više puta, prijatno nema buke,udobno i zadovoljstvo kao da voziš auto više klase. Što se tiče preticanja kod ovakvih auta se to radi prebacivanjem u niži stepen, i vožnja duže vreme na visokim obrtajima a onda krećeš i auto se pretvara u raketu.

Vlasnik iste fieste

pre 6 godina

Fenomenalan automobil i sigurno jedan od najboljih u svojoj klasi, udoban, bezbedan, mali potrosac, jeftin za odrzavanje, drzi dobro cenu i na kraju ima prelep dizajn ! Topla preporuka za dobru kupovinu

Горан

pre 7 godina

Пишем овај коментар јер сматрам да је ово прилика да се поделе искуства везана за овај модел, а на жалост, већина коментара је потпуно промашила тему. Дакле, када смо прошле године решили да купимо ауто мој задатак био је да урадим пробне вожње на моделима који су нам били интересантни. Као трочланој породици која годишње пређе око 15000 км, углавном по граду, највише нам је одговарао неки од аутомобила из тзв. супермини сегмента. Избор је,на крају, био баш овај модел (на сликама у чланку је ауто у Амбијенте пакету опреме. Оно што импресионира је управо удобност и возне карактеристике(а мотор је,за своју класу,чак и живахан!)и,оно што је по мени најбитније, а то нико није ни споменуо у коментарима,да је реч о возилу које је на свим безбедносним тестовима максимално оцењено! Не могу да верујем да ником није важна безбедност људи који су у аутомобилу! Дакле, упоређивати Фијесту у овом пакету опреме и са овим мотором са моделима од 107 КС или којим већ је смешно. Или, нема мерач температуре! Стварно, шта рећи... Тренд пакет има путни компјутер са све мерачем температуре (и то задовољство, са ручицама у боји каросерије и шареним седиштима кошта којих 500 евра више, па коме треба нек изволи) а за оне којима треба јачи мотор постоји варијанта са 115 КС. Па нек се онда праве поређења. Иначе, ауто смо купили у салону на Ибарској и за људе који тамо раде имам само речи хвале. За ових шест месеци колико га имамо у потпуности је испунио очекивања моје породице. Ето, толико од мене!

ff

pre 7 godina

PA o tome i pricamo zar ne.O GRADSKOM autu.99% voznje u gradu ,a ostalo uglavnom autoput do Grcke po kome bez problema odrzava 140km/h sto je vise nego dovoljno.Pa zar zbog 5 puta voznje ibarskom za 10 godina eksploatacije vredi uzimati ""zver" od ko zna koliko nm/ks?

dc

pre 7 godina

Kao i @Dejan vozio 1.25 od rent-a-cara jedno nedelju dana svuda po Srbiji i slažem se u potpunosti, samo za grad. Imao priliku da je direktno poredim sa Sandero Stepway Lauret 0.9tce koji je barem meni mnogo bolji auto i bio bi izbor za ovu klasu za Srpske puteve.

Dejan

pre 7 godina

Probao sam sve tri varijante ovog vozila 1,25 zatim 1,4 (dok se proizvodio) i 1,6. Sva tri su bila Rent a Car vozila. Jedino je 1,6 zadovoljio nekakve moje "standarde" u vožnji. Dok sam se sa 1,25 mučio i čini mi se da sam sa njime i imao najveći prosek u potrošnji. Taj 1,25 motor je po meni isključivo neka gradska vožnja tipa kreni stani i tu je kraj. To nije vozilo za otvoren put. A što neko ovde pominje preticanje jedino što mogu reći je preticanje započinješ kada ti je BEZBEDNO da ga u celosti obaviš. Treba da znaš mogućnosti i granice svog automobila u preticanju, a tada ti je sasvim sve jedno da li voziš Ferari ili Trabant.

Ivan

pre 7 godina

@realno

Sada ću ti ja reći šta je realno.
Realno ću ja tebe sa tvojih 130 KS i 310 Nm u dizel mašini ostaviti i u ubrzanju i u krajnjoj brzini sa svojim benzincem od 145 KS i 190 Nm.
Realno.
Moj auto realno ubrzava 10 s do 100 i ide 210 Km/h (karavan). Realno, tvoj ne može brže do 100 ni više od 210 km/h. Realno.

hiavata

pre 7 godina

(realno, 24. januar 2017 10:56)

Brzina i ubrzanje zavisi od snage. Problem je u tome da li taj motor u kombinaciji sa menjacem isporucuje maksimalnu (ili blizu maksimalne snage) u rasponu obrtaja potrebnom da se dodje do sledeceg stepena prenosa. Sto je kriva obrtnog momenta ravnija i duza, auto se lakse vozi i bolje ubrzava. Realno gledano atmo motori ubrzavaju isto ili slicno turbo motorima ako se drze u optimalnom opsegu obrtaja. Vecina automobila danas je namestena tako da se maksimalna snaga dobija negde blizu crvenog. Npr. u drugoj si brzini, ubrzavas do crvenog i tu je snaga blizu najvece. Prebacujes u trecu i broj obrtaja pada na npr. 3000. Kolika je snaga na 3000?

Aleksandar

pre 7 godina

@ (Novosadjanin, 20. januar 2017 14:19)

dobro trkac, izvini, nismo te prepoznali. Ima digitalni merac temperature. Takoda mozes slobodno da gledas...

realno

pre 7 godina

pozdrav @sima
dirljiva je ljubav prema svom ljubimcu, ali evo malo da uđemo u tehničke stvari.
bez ličnih kvalifikacija.
prvo:
Probao takve igračke.
Na usponu pri maloj početnoj brzini i kratkom preglednom pravcu, mora se vratiti u prvu pri preticanju spore "prepreke" - hvatati max torque.
Zato i kažem da je taj autić zamena za autobus.
drugo:
Uslovno, snaga sama po sebi ne znači ništa. Broj HP (konjskih snaga) ili kW je FUNKCIJA dve promenjljive: obrtnog momenta i broja obrtaja, približno po formuli HP = (Torque x RPM) / 5252.
Dakle maksimalna snaga = (obrtni moment * RPMmax) / 5252.
Može auto imati priličan broj HP pa da bude lenja mrcina.
Ta fiestica sa svojih majušnih 114Nm teorijski može imati tih 130HP ako bi se vrtila na dovoljno velikom broju obrtaja motora.
Ali ubrzanje auta NE zavisi od HP(kW) nego OD obrtnog momenta (Nm).
Zato 130HP nije parametar važan za ovu raspravu, ali 310Nm jeste.

Pogledaj trke sportskog Tesle i nekog drugog super sportskog auta.
Pogledaj kako na startu ELEKTRO Tesla odmagli bilo kojoj SUS mašini.
Zašto? Jer tesla ima elektro motore, a oni odmah od 0 rpm isporučuju max torque.

Pa za šta je važna snaga (HP)? Pa za max brzinu auta.
Zato recimo neki ferari nakon izvesnog vremena pretekne Teslu, jer je snažniji pa ima veću terminalnu brzinu (km/h).

miki

pre 7 godina

@asd
Imam i ja digitalnu klimu ali to ne menja cinjenicu da brisaci u mirnom polozaju stoje u rupi gde se skuplja sneg i led, dobrih 15cm od mesta gde grejanje duva.
Sto se tice lampice, da malo blize objasnim zasto mislim da je previse napadna. Po konvenciji koje se pridrzava veliki broj proizvodjaca, crvena lampica na instrument tabli oznacava havarijski dogadjaj i znak je da je voznji dosao skori kraj (tipicno mali pritisak ulja, prestanak rada alternatora, ...). Kad bi ova lampica stvarno predstavljala pojavu leda na putu onda bi i imalo smisla da svetli crveno, medjutim ona samo signalizira da je spoljna temperatura

Ledjo

pre 7 godina

Odlicna, povoljna, upravljiva. Made in Germany. Jedino sto izlazi nova Fiesta za pola godine pa mi bas nije najjasnija ova test voznja...

Sima

pre 7 godina

Tesko sinak da si ti probao takve penzionerske autice! A ako i jesi zasto onda ocekujes da povuku kao tvoja azdaja od 130 BHP? I sam si napisao da preticanje treba da se zapocinje na najboljem obrtnom momentu, sto ti verovatno nisi uradio. Ako si vec bio na 2000 o/min, a znas da je obrtni momenat kod penzionerskih i zenskih automobila na 4200, sto nisi zavrteo masinu i tako preticao? Tako da se da zakljuciti da ti i ne znas da vozis benzince, vec samo Bogom dane Srbima dizelase! Ti bi kao prekaljeni profesionalac to trebao da znas... E da, svidja mi se tvoja podela vozaca i automobila koje ih voze. Ti mu dodjes muskarcina sa jedino pozaeljnim automobilom na naftu.

realno

pre 7 godina

probao, pa znam kako idu takvi autići.
za grad, ravnicu, žene i penzionere - ok.

i ne, ne vozim "automobilčinu od 200 konja", nego 130HP 310NM @ 1900rpm. bar kad pretičem da ne okrećem pedale.

za amatere - preticanje počinješ sa max torque. nije bitno da li je x-ta ili y-ta "brzina".

Snake

pre 7 godina

@cirkus, ako mislis na trgovacke putnike, to nisu obicni vozaci, pre bih rekao da voze firmin auto, a jelte znamo kako se kod nas vozi taj firmin auto, vadi mu se dusa na svakom koraku. Kad ga budete vozili kao i vas privatni automobil, onda mozete da komentarisete.

asd

pre 7 godina

miki@ Vozimo isti auto i nemam problema sa smrzavanjem metlica. Doduše moj auto ima digitalnu klimu i stalno držim da duva na šoferku i na noge. A što se tiče te lampice, potpuno se ne slažem sa tobom. Odlična stvar, upozorava vozača na led na putu.

ClarensClemon

pre 7 godina

@Mozete li shvatiti da postoje ljudi koji su non stop po gradu. Ja npr. Odem dva puta do Grcke na letovanje, po 500km, i jednom na zimovanje 300km. Ostalo sve u krugu od 30- ak km. Imam fiestu 1.6 benzin sa 100ks. Apsolutno neiskoriscena snaga. Zavrsava mi posao i zenin twingo sa 60ks. Koliko smo samo proputovali sa njim. I nigde mi nije falilo snage. Kad krenes sa porodicom na odmor, vozis oprezno, uzivas u predelima i nikud ne zuris. A da sam neki trgovacki putnik na relaciji SU-VR, normalno da bih kupio mondeo ili pasata sa jakim dizelom, jer bih zeleo da sto pre zavrsim posao i odem kuci. Ovih dana se mislim da menjam auto i kupim neki mini van. Zbog sest konfornijih putovanja cele godine treba da ga provlacim groz gradsku guzvu. Razmislim. Neka hvala.
(ucha, 23. januar 2017 09:47)

Sve si rekao apsolutno. Ja jedino zbog gepeka čitaoca c1 ne prodajem Alfu 147.

manga

pre 7 godina

Za one koji se žale da im posle rada brisaca ledi staklo imate emisiju SAT koja je išla u nedelju gde kažu da je razlog zaledjivanja loša metlica jer ne skine svu tečnost sa vetrobrana, a etanol brzo ispari pa se tanak sloj vode brzo ledi... Ima logike...

Gari ns

pre 7 godina

Nova verzija samo što nije stigla u salone, a za rasprodaju ove stare trebao bi veći popust! Vlasnik sam ove verzije, i zadovoljan sam. Motor je dovoljan za nas u ravnici, ali na putovanju kroz brdovite predele jeste ograničen naročito ako je opterećen. Na autoputu bi šesta brzina dobro došla. Sve u svemu, auto je ok, ali Grand Motors je razlog zbog kojeg ponovo ne bih uzeo ford ili mazdu.

ucha

pre 7 godina

@realno, cirkus.
Mozete li shvatiti da postoje ljudi koji su non stop po gradu. Ja npr. Odem dva puta do Grcke na letovanje, po 500km, i jednom na zimovanje 300km. Ostalo sve u krugu od 30- ak km. Imam fiestu 1.6 benzin sa 100ks. Apsolutno neiskoriscena snaga. Zavrsava mi posao i zenin twingo sa 60ks. Koliko smo samo proputovali sa njim. I nigde mi nije falilo snage. Kad krenes sa porodicom na odmor, vozis oprezno, uzivas u predelima i nikud ne zuris. A da sam neki trgovacki putnik na relaciji SU-VR, normalno da bih kupio mondeo ili pasata sa jakim dizelom, jer bih zeleo da sto pre zavrsim posao i odem kuci. Ovih dana se mislim da menjam auto i kupim neki mini van. Zbog sest konfornijih putovanja cele godine treba da ga provlacim groz gradsku guzvu. Razmislim. Neka hvala.

Hehe

pre 7 godina

@(boris, 22. januar 2017 20:26)

Ceed i i30 nemaju ni priblizno istu cenu. Dok je i30 do skoro mogao da se uzme za 10500e, trenutno je 11000e, Ceed je bio koju hiljadu vise. Ceed vizuelno lepsi i nesto bolji unutra, ostalo je manje vise sve isto kao na i30. Kazem kao vlasnik dve generacije i30, Ceed mi nikad nije bio opcija zbog cene, kao ni preskupi B segment.

miki

pre 7 godina

@Vinetu
Vozim Focusa iz iste generacija i imam isti problem sa brisačima. Jesu postavljeni nisko kako se to danas radi na svim modernim automobilima zbog aerodinamike, pešaka,... ali je ipak ovde neki konstruktor zaboravio da deo toplog vazduha preusmeri niže i time onemogući stvaranje leda na metlicama.
Ima još jedan neobičan detalj vezan za zimsku vožnju a to je da je signal upozorenja za led na putu napravljen u obliku velike crvene lampice na instrument tabli (na temperaturi od 0 do 5C je žuta). Po meni je ovo malo previše napadno, crvena lampica na instrument tabli ipak treba da znači nešto mnogo ozbiljnije.

realno

pre 7 godina

@ff
wow kakav majstor benzinaca! LOL

na usponu od 10% ides iza slepera drugom na 2000 rpm, ugledas 50-ak metara pravca, a onda prebacis 2 stepena prenosa nize XD !!

znaci u rikverc - pa se onda zaletis!
hahahahaaaa

vidi se majstorluk ovog "znalca". savet kao iz alana forda.

ovaj motor je prosto receno slabasan. opisano preticanje izvoditi drugom je rizicno po zivot. odziv na pritisak na papucicu gasa je ko mrtav konj.

mora se vratiti u prvu ! naterati obrtaje na 4000 do 5000 da uhvatis tih jadnih 113-114 Nm a onda brzo druga da ostane izmedju tih 4000 do 5000.... (kod dizelasa imas odmah na 1500 do 2000 rpm max obrtni moment. )

ali opet jadno ako je auto pun - putnici i prtljag i jos ne daj boze klima.

svaki ciga svoga konja hvali, ali treba biti realan.

boris

pre 7 godina

Dodas 500e i uzmes Kiju Ceed ili Hyundai i30 i vozis kola iz C segmenta.
(nenad, 20. januar 2017 13:47)
@Nenad
Nenade to je mislio i moj prijatelj, pa je taj "klot" Ceed ili I30 sa najslabijim motorom i klimom sa metalik bojom bez ikakve više opreme izašao u ponudi 14500eur. Hoću reći da je priča totalno druga kad se dole u salon, u slučaju Kie to je bilo rang buvljaka u Pančevu. Inače mislim da je ovaj fordić ok za ove novce, ja bih npr. kad bi bio blizu 10hiljada pazario Fiat tipo sa iz onih akcija gde izađe do 11 hiljada a neuporedivo jača kola, motor, sveukupno super kola.

cirkus

pre 7 godina

Mogu da zamislim vozace koji hvale ovaj auto... Pitajte na primer neke ljude, kolege, ja itd. koji identican voze godinu i po ili dve i za to vreme presli svi oko 100.000 km. Sitnica, sta mi znamo. Ovi sto im je super bi presli toliko za 10 do 15 godina. Oni znaju, ili botuju.

Aca

pre 7 godina

Pogledajte koliko je to star model vozila. Vozilo koje kupite proizvedeno je 2016 godine a registrovano 2017. Kad izadje nov model pitacu vas koliko vam se isplatilo. Kad taj auto udje u 2018 godinu on je realno star malo vise od godinu dana, ali po papirima "tri godine"

ff

pre 7 godina

Imam je vec 4 g. ptr toga imao Fabiu. Ljudi ovo je fantastican auto u B klasi jedan od najboljih. Za potrosnju i vucu moze da se zali samo onaj ko ne zna kako se vozi benzinac sa ovakvim motorom. Znaci pretice se za brzinom ili dve nize,zalet i visoki obrtaji i da vidis magije. Jedina mana za sada uocena malo prostora,u Fabiji je bilo vise kao i zamena sijalica zahteva skidanje fara,dok u fabiji je mnogo lakse. Ali u toj istoj fabiji na 65000 lanac prezupcio i morala se radi obrada glave,a posle je vise trosila ulje nego benzin.

Kavric

pre 7 godina

@nedostizni
Kako si uspeo da potrošnju doguraš do 10l? Jel si probao da ubaciš u treću,četvrtu ili nedaj bože petu? Ovaj motor,ovu fiesticu nosi petom već od 60 km/h. Vozim istu od 2011. tako da znam o čemu pričam. Što se potrošnje tiče, lažu da troši na magistrali od 4,5 pa na gore. Tih 4,5 je apsolutno nedostižno. Realno je oko 5,3 na magistrali,a mešovito(više grad) je oko 6,5.Mnogo puta sam proveravao potrošnju,pun rezervoar,pa ispraznim do kraja pa opet...i ne prodajem auto,da bih lagao! :) Inače auto je za svaku pohvalu!

dovla

pre 7 godina

Deluje veoma zastarelo, puno jeftine i tvrde plastike, sve počne da škripi posle 6 meseci. O motorima da ne pričamo, ne znaš dali je gori ovaj od 1.25 ili 1.40. Potrošnja i buka kao kod šlepera prikoličara a obrtni momenat kao kod bicikla sa pomoćnim motorom. Povrh svega 'made in Turkey'. Od ovoga čuda treba bežati kao đavo od krsta!

Fordaljka

pre 7 godina

Punih sedam godina imam ovaj autic sa identicnim motorcicem i nesto izuzetno. Svaki evric se isplati. Jedina mana su akumulatori koji se ugradjuju i na prvoj sumnji treba menjati jer ce vas negde ostaviti, sve drugo je desetka. Autic je i za duza putovanja i posle desetak sati voznje jednako kao da ste se vozili u nekom vecem autu. Petoro ljudi se normalno moze voziti ali je optimalan za cetvor odraslih. Motor elastican, tacno je navedena potrosnja bas je takva. Oslanjanje cvrsto i jako upravljiv, tvrdo vesanje, menjac precizan sa kratkim hodom, cak se i u drugoj moze krenuti kao kod dizelasa. ZA SVAKU JE PREPORUKU.

nedostizni

pre 7 godina

Pošto sam vlasnik ovog auta već 4 godine, mogu reći da je za grad veoma solidan u smislu okretljivosti i tog laganog osećaja upravljanja. Ceo utisak kvari motor koji je trom i koji u gradu troši i do 10L bez problema. Ispod 9 nisam uspeo da spustim potrošnju a relacija do posla u dužini od 10km i nije preterano opterećena te se ne radi o slučaju"prva- stani, prva- stani". Sve ostalo je veoma korektno. Ovaj motor nikad više kao ni 1.4 iz Fokusa 2009.

fiat brava sx 1.2 16v

pre 7 godina

motor ove fieste iz 2017.g. skoro u bocu isti kao iz fiat bravo/brava, 1249 ccm 16v, iz 1999.g.
ista snaga isti obrtni moment.
skoro ista potrosnja (brava 6,8 litara kombinovano)

cetiri putnika + prtljag + klima = transportno sredstvo za prevoz od tacke a do tacke b.

moze preticanje kamiona i autobusa u ravnicarskim predelima.

na uzbrdici i kracim preglednim pravcima ni preticanje slepera nije bezbedno. jedino iz prve da se zapocne jer iz druge zbog bednog obrtnog momenta na malom broju obrtaja - kocka sa zivotom, ako se krene u preticanje.

NIKOLA

pre 7 godina

Odličan auto, realna cena 8690 evra ni cent više.Nisam za Juznokoreance ali dodaš na prestavljenu cenu malo pa kupiš njihov klot većeg segmenta,imaš veću garanciju, veći auto i novi model.Ova fiesta je aktuelna samo do proleća,klot, slabih performansi i samo cena koju sam naveo opravdava kupovinu sve ostalo je bacanje para.

Vinetu

pre 7 godina

@dokonitroll
Kod 90% modernih automobila brisaci su veoma nisko postavljeni (verovatno zbog aerodinamike), ali... mislim da je razlog tog zaledjivanja brisaca kod tebe bas u tih 30 stepeni u kolima. Moja iskustva voznje na -15 stepeni i jakim snegom koji pada (npr bas pre par nedelja na jugu Srbije kada je bio haos) su da bas smanjim grejanje i da ne duva u sofersajbnu. Jer u tvom slucaju sneg koji pada na toplo staklo se rastapa i onda sliva na metlice gde se ledi, a onda brisaci samo razmazuju taj polu-led po staklu. Bolje je da je staklo hladno i onda sneg sam odleti sa stakla, i nista ne ledi.
Probaj pa javi ;-)
Pozdrav

Bojan

pre 7 godina

Odlična ponuda!Ne mogu da shvatim da ima ESP a nema obično podešavanje sjedišta po visini.
(Drago, 20. januar 2017 12:25)

Zato što je esp po zakonu obavezan u EU, a podešavanje sedišta po visini nije. Inače glupost totalna.

CarloNS

pre 7 godina

Kad vidim da nema merac temperature na istrument tabli dalje ne moram ni da gledam auto....
(Novosadjanin, 20. januar 2017 14:19)

Merač temperature je na sredini table, tačno ispod elektronskog kilometar sata.

CarloNS

pre 7 godina

Dodas 500e i uzmes Kiju Ceed ili Hyundai i30 i vozis kola iz C segmenta.
(nenad, 20. januar 2017 13:47)

Možda i ima, ali ne kupuju svi auto na "kilo".

Toyo

pre 7 godina

Bice da se ne razumem kao i ostali,zato prenosim svoje iskustvo, ne vozim auto kao neki 50000 za 10 godina vec 75000 za dve i da auto kao fiesta trosi posek 6.5 po meni neprihvatljivo. Yaris 998 benzin ne prelazi 4.5 kombinovano i samo osmeh na lice sa ovim cenama opasno treba razmisliti koje potrebe imamo. Hvala

targus

pre 7 godina

Odlična ponuda!Ne mogu da shvatim da ima ESP a nema obično podešavanje sjedišta po visini.
(Drago, 20. januar 2017 12:25)

Jel bi vise voleo da ima podesavanje po visini a da nema ESP? Ja ne bi.

coa90

pre 7 godina

Pošto je odlazeći model cena bi trebalo biti od 8500-9000 evra to bi bila odlična ponuda a dolazeći osnovni model da bude ispod 10000 evra išao bi kao alva

Milutin

pre 7 godina

Hteo sam da kupim ovaj auto, samo kad bi ovi iz Grand Motorsa hteli da ga prodaju. Prodavci su jako neozbiljni, auto ne moze da se proba u Novom Sadu, vec samo Beogradu i to samo radnim danima. Kad sam trazio da mi posalju ponudu na mail, poslali mi goru od one na sajtu. Steta sto nemam malo vise para pa da imam vise mogucnosti.

milan

pre 7 godina

mehanički izvrstan auto, lak za vožnju, lep osećaj, jako pouzdan, nije skup za održavanje, delova ima svuda, sa servisom imam odlična iskustva ali samo redovno održavanje, za sada deveta godina i 50 hiljada km, original akumulator, auspuh kao nov, unutrasnjost najveća mana, škripi, ciči, zvekeće sve vreme, znači nepodnosljivo... ako bude bilo moguće, vrv opet ford ali barem fokus

dokonitroll

pre 7 godina

Ford fiesta je fantastican autic. Vozim jedan iz 2012te, zaista sam zadovoljan. Moram samo napomenuti jednu manu koja se sada pokazala po prvi put. Kada se spusti temperatura 8 ispod nule kada vozite ako pada sneg ili susnezica. Lede se brisaci. Drzim klimu na maksimumu, u kolima 30c. Tehnicki nije dobro osmisljeno, pravac kretanja toplog vazduha ne doseze deo shoferke gde su brisaci. Ovo mozda zvuci kao bezvezna stvar. Ali verujte da na minus 10-12 kao da nemate brisace. toliko se brzo lede da je bilo nemoguce koristiti ih.

do prvog servisa dobra ponuda

pre 7 godina

1. servis poznanik platio preko 16 hiljada za ovaj 1.25 motor. A reklamiraju "od 9000rsd". Nema sta, bas dobra ponuda. A u stvari...

Dobra ponuda

pre 7 godina

Dobra ponuda za navedenu cenu. Kvalitet izrade u unutrasnjosti je sve bolji. Ford je oduvek imao pouzdane motore (pogotovo benzince) i bio lak za voznju, ali kvalitet izrade kabine zaostajao. Ne cudi da je Fiesta godinama najprodavanija u Evropi u svojoj klasi.

Bojan

pre 7 godina

Sjecam se prije 13 godina kada smo razmatrali koje novo auto da kupimo, fiesta je bila jedan od kandidata.. 1.25 motor isti kao danas i tada je bio u opticaju.. cak i po dizajnu cini mi se da nema neki revolucionarnih promjena, ni vani ni unutra

Milutin

pre 7 godina

Hteo sam da kupim ovaj auto, samo kad bi ovi iz Grand Motorsa hteli da ga prodaju. Prodavci su jako neozbiljni, auto ne moze da se proba u Novom Sadu, vec samo Beogradu i to samo radnim danima. Kad sam trazio da mi posalju ponudu na mail, poslali mi goru od one na sajtu. Steta sto nemam malo vise para pa da imam vise mogucnosti.

do prvog servisa dobra ponuda

pre 7 godina

1. servis poznanik platio preko 16 hiljada za ovaj 1.25 motor. A reklamiraju "od 9000rsd". Nema sta, bas dobra ponuda. A u stvari...

dokonitroll

pre 7 godina

Ford fiesta je fantastican autic. Vozim jedan iz 2012te, zaista sam zadovoljan. Moram samo napomenuti jednu manu koja se sada pokazala po prvi put. Kada se spusti temperatura 8 ispod nule kada vozite ako pada sneg ili susnezica. Lede se brisaci. Drzim klimu na maksimumu, u kolima 30c. Tehnicki nije dobro osmisljeno, pravac kretanja toplog vazduha ne doseze deo shoferke gde su brisaci. Ovo mozda zvuci kao bezvezna stvar. Ali verujte da na minus 10-12 kao da nemate brisace. toliko se brzo lede da je bilo nemoguce koristiti ih.

coa90

pre 7 godina

Pošto je odlazeći model cena bi trebalo biti od 8500-9000 evra to bi bila odlična ponuda a dolazeći osnovni model da bude ispod 10000 evra išao bi kao alva

Bojan

pre 7 godina

Odlična ponuda!Ne mogu da shvatim da ima ESP a nema obično podešavanje sjedišta po visini.
(Drago, 20. januar 2017 12:25)

Zato što je esp po zakonu obavezan u EU, a podešavanje sedišta po visini nije. Inače glupost totalna.

Dobra ponuda

pre 7 godina

Dobra ponuda za navedenu cenu. Kvalitet izrade u unutrasnjosti je sve bolji. Ford je oduvek imao pouzdane motore (pogotovo benzince) i bio lak za voznju, ali kvalitet izrade kabine zaostajao. Ne cudi da je Fiesta godinama najprodavanija u Evropi u svojoj klasi.

milan

pre 7 godina

mehanički izvrstan auto, lak za vožnju, lep osećaj, jako pouzdan, nije skup za održavanje, delova ima svuda, sa servisom imam odlična iskustva ali samo redovno održavanje, za sada deveta godina i 50 hiljada km, original akumulator, auspuh kao nov, unutrasnjost najveća mana, škripi, ciči, zvekeće sve vreme, znači nepodnosljivo... ako bude bilo moguće, vrv opet ford ali barem fokus

CarloNS

pre 7 godina

Kad vidim da nema merac temperature na istrument tabli dalje ne moram ni da gledam auto....
(Novosadjanin, 20. januar 2017 14:19)

Merač temperature je na sredini table, tačno ispod elektronskog kilometar sata.

Bojan

pre 7 godina

Sjecam se prije 13 godina kada smo razmatrali koje novo auto da kupimo, fiesta je bila jedan od kandidata.. 1.25 motor isti kao danas i tada je bio u opticaju.. cak i po dizajnu cini mi se da nema neki revolucionarnih promjena, ni vani ni unutra

CarloNS

pre 7 godina

Dodas 500e i uzmes Kiju Ceed ili Hyundai i30 i vozis kola iz C segmenta.
(nenad, 20. januar 2017 13:47)

Možda i ima, ali ne kupuju svi auto na "kilo".

Горан

pre 7 godina

Пишем овај коментар јер сматрам да је ово прилика да се поделе искуства везана за овај модел, а на жалост, већина коментара је потпуно промашила тему. Дакле, када смо прошле године решили да купимо ауто мој задатак био је да урадим пробне вожње на моделима који су нам били интересантни. Као трочланој породици која годишње пређе око 15000 км, углавном по граду, највише нам је одговарао неки од аутомобила из тзв. супермини сегмента. Избор је,на крају, био баш овај модел (на сликама у чланку је ауто у Амбијенте пакету опреме. Оно што импресионира је управо удобност и возне карактеристике(а мотор је,за своју класу,чак и живахан!)и,оно што је по мени најбитније, а то нико није ни споменуо у коментарима,да је реч о возилу које је на свим безбедносним тестовима максимално оцењено! Не могу да верујем да ником није важна безбедност људи који су у аутомобилу! Дакле, упоређивати Фијесту у овом пакету опреме и са овим мотором са моделима од 107 КС или којим већ је смешно. Или, нема мерач температуре! Стварно, шта рећи... Тренд пакет има путни компјутер са све мерачем температуре (и то задовољство, са ручицама у боји каросерије и шареним седиштима кошта којих 500 евра више, па коме треба нек изволи) а за оне којима треба јачи мотор постоји варијанта са 115 КС. Па нек се онда праве поређења. Иначе, ауто смо купили у салону на Ибарској и за људе који тамо раде имам само речи хвале. За ових шест месеци колико га имамо у потпуности је испунио очекивања моје породице. Ето, толико од мене!

Vinetu

pre 7 godina

@dokonitroll
Kod 90% modernih automobila brisaci su veoma nisko postavljeni (verovatno zbog aerodinamike), ali... mislim da je razlog tog zaledjivanja brisaca kod tebe bas u tih 30 stepeni u kolima. Moja iskustva voznje na -15 stepeni i jakim snegom koji pada (npr bas pre par nedelja na jugu Srbije kada je bio haos) su da bas smanjim grejanje i da ne duva u sofersajbnu. Jer u tvom slucaju sneg koji pada na toplo staklo se rastapa i onda sliva na metlice gde se ledi, a onda brisaci samo razmazuju taj polu-led po staklu. Bolje je da je staklo hladno i onda sneg sam odleti sa stakla, i nista ne ledi.
Probaj pa javi ;-)
Pozdrav

Kavric

pre 7 godina

@nedostizni
Kako si uspeo da potrošnju doguraš do 10l? Jel si probao da ubaciš u treću,četvrtu ili nedaj bože petu? Ovaj motor,ovu fiesticu nosi petom već od 60 km/h. Vozim istu od 2011. tako da znam o čemu pričam. Što se potrošnje tiče, lažu da troši na magistrali od 4,5 pa na gore. Tih 4,5 je apsolutno nedostižno. Realno je oko 5,3 na magistrali,a mešovito(više grad) je oko 6,5.Mnogo puta sam proveravao potrošnju,pun rezervoar,pa ispraznim do kraja pa opet...i ne prodajem auto,da bih lagao! :) Inače auto je za svaku pohvalu!

ucha

pre 7 godina

@realno, cirkus.
Mozete li shvatiti da postoje ljudi koji su non stop po gradu. Ja npr. Odem dva puta do Grcke na letovanje, po 500km, i jednom na zimovanje 300km. Ostalo sve u krugu od 30- ak km. Imam fiestu 1.6 benzin sa 100ks. Apsolutno neiskoriscena snaga. Zavrsava mi posao i zenin twingo sa 60ks. Koliko smo samo proputovali sa njim. I nigde mi nije falilo snage. Kad krenes sa porodicom na odmor, vozis oprezno, uzivas u predelima i nikud ne zuris. A da sam neki trgovacki putnik na relaciji SU-VR, normalno da bih kupio mondeo ili pasata sa jakim dizelom, jer bih zeleo da sto pre zavrsim posao i odem kuci. Ovih dana se mislim da menjam auto i kupim neki mini van. Zbog sest konfornijih putovanja cele godine treba da ga provlacim groz gradsku guzvu. Razmislim. Neka hvala.

ff

pre 7 godina

Imam je vec 4 g. ptr toga imao Fabiu. Ljudi ovo je fantastican auto u B klasi jedan od najboljih. Za potrosnju i vucu moze da se zali samo onaj ko ne zna kako se vozi benzinac sa ovakvim motorom. Znaci pretice se za brzinom ili dve nize,zalet i visoki obrtaji i da vidis magije. Jedina mana za sada uocena malo prostora,u Fabiji je bilo vise kao i zamena sijalica zahteva skidanje fara,dok u fabiji je mnogo lakse. Ali u toj istoj fabiji na 65000 lanac prezupcio i morala se radi obrada glave,a posle je vise trosila ulje nego benzin.

targus

pre 7 godina

Odlična ponuda!Ne mogu da shvatim da ima ESP a nema obično podešavanje sjedišta po visini.
(Drago, 20. januar 2017 12:25)

Jel bi vise voleo da ima podesavanje po visini a da nema ESP? Ja ne bi.

NIKOLA

pre 7 godina

Odličan auto, realna cena 8690 evra ni cent više.Nisam za Juznokoreance ali dodaš na prestavljenu cenu malo pa kupiš njihov klot većeg segmenta,imaš veću garanciju, veći auto i novi model.Ova fiesta je aktuelna samo do proleća,klot, slabih performansi i samo cena koju sam naveo opravdava kupovinu sve ostalo je bacanje para.

Fordaljka

pre 7 godina

Punih sedam godina imam ovaj autic sa identicnim motorcicem i nesto izuzetno. Svaki evric se isplati. Jedina mana su akumulatori koji se ugradjuju i na prvoj sumnji treba menjati jer ce vas negde ostaviti, sve drugo je desetka. Autic je i za duza putovanja i posle desetak sati voznje jednako kao da ste se vozili u nekom vecem autu. Petoro ljudi se normalno moze voziti ali je optimalan za cetvor odraslih. Motor elastican, tacno je navedena potrosnja bas je takva. Oslanjanje cvrsto i jako upravljiv, tvrdo vesanje, menjac precizan sa kratkim hodom, cak se i u drugoj moze krenuti kao kod dizelasa. ZA SVAKU JE PREPORUKU.

ff

pre 7 godina

PA o tome i pricamo zar ne.O GRADSKOM autu.99% voznje u gradu ,a ostalo uglavnom autoput do Grcke po kome bez problema odrzava 140km/h sto je vise nego dovoljno.Pa zar zbog 5 puta voznje ibarskom za 10 godina eksploatacije vredi uzimati ""zver" od ko zna koliko nm/ks?

nedostizni

pre 7 godina

Pošto sam vlasnik ovog auta već 4 godine, mogu reći da je za grad veoma solidan u smislu okretljivosti i tog laganog osećaja upravljanja. Ceo utisak kvari motor koji je trom i koji u gradu troši i do 10L bez problema. Ispod 9 nisam uspeo da spustim potrošnju a relacija do posla u dužini od 10km i nije preterano opterećena te se ne radi o slučaju"prva- stani, prva- stani". Sve ostalo je veoma korektno. Ovaj motor nikad više kao ni 1.4 iz Fokusa 2009.

fiat brava sx 1.2 16v

pre 7 godina

motor ove fieste iz 2017.g. skoro u bocu isti kao iz fiat bravo/brava, 1249 ccm 16v, iz 1999.g.
ista snaga isti obrtni moment.
skoro ista potrosnja (brava 6,8 litara kombinovano)

cetiri putnika + prtljag + klima = transportno sredstvo za prevoz od tacke a do tacke b.

moze preticanje kamiona i autobusa u ravnicarskim predelima.

na uzbrdici i kracim preglednim pravcima ni preticanje slepera nije bezbedno. jedino iz prve da se zapocne jer iz druge zbog bednog obrtnog momenta na malom broju obrtaja - kocka sa zivotom, ako se krene u preticanje.

ClarensClemon

pre 7 godina

@Mozete li shvatiti da postoje ljudi koji su non stop po gradu. Ja npr. Odem dva puta do Grcke na letovanje, po 500km, i jednom na zimovanje 300km. Ostalo sve u krugu od 30- ak km. Imam fiestu 1.6 benzin sa 100ks. Apsolutno neiskoriscena snaga. Zavrsava mi posao i zenin twingo sa 60ks. Koliko smo samo proputovali sa njim. I nigde mi nije falilo snage. Kad krenes sa porodicom na odmor, vozis oprezno, uzivas u predelima i nikud ne zuris. A da sam neki trgovacki putnik na relaciji SU-VR, normalno da bih kupio mondeo ili pasata sa jakim dizelom, jer bih zeleo da sto pre zavrsim posao i odem kuci. Ovih dana se mislim da menjam auto i kupim neki mini van. Zbog sest konfornijih putovanja cele godine treba da ga provlacim groz gradsku guzvu. Razmislim. Neka hvala.
(ucha, 23. januar 2017 09:47)

Sve si rekao apsolutno. Ja jedino zbog gepeka čitaoca c1 ne prodajem Alfu 147.

Toyo

pre 7 godina

Bice da se ne razumem kao i ostali,zato prenosim svoje iskustvo, ne vozim auto kao neki 50000 za 10 godina vec 75000 za dve i da auto kao fiesta trosi posek 6.5 po meni neprihvatljivo. Yaris 998 benzin ne prelazi 4.5 kombinovano i samo osmeh na lice sa ovim cenama opasno treba razmisliti koje potrebe imamo. Hvala

dovla

pre 7 godina

Deluje veoma zastarelo, puno jeftine i tvrde plastike, sve počne da škripi posle 6 meseci. O motorima da ne pričamo, ne znaš dali je gori ovaj od 1.25 ili 1.40. Potrošnja i buka kao kod šlepera prikoličara a obrtni momenat kao kod bicikla sa pomoćnim motorom. Povrh svega 'made in Turkey'. Od ovoga čuda treba bežati kao đavo od krsta!

Sima

pre 7 godina

Tesko sinak da si ti probao takve penzionerske autice! A ako i jesi zasto onda ocekujes da povuku kao tvoja azdaja od 130 BHP? I sam si napisao da preticanje treba da se zapocinje na najboljem obrtnom momentu, sto ti verovatno nisi uradio. Ako si vec bio na 2000 o/min, a znas da je obrtni momenat kod penzionerskih i zenskih automobila na 4200, sto nisi zavrteo masinu i tako preticao? Tako da se da zakljuciti da ti i ne znas da vozis benzince, vec samo Bogom dane Srbima dizelase! Ti bi kao prekaljeni profesionalac to trebao da znas... E da, svidja mi se tvoja podela vozaca i automobila koje ih voze. Ti mu dodjes muskarcina sa jedino pozaeljnim automobilom na naftu.

boris

pre 7 godina

Dodas 500e i uzmes Kiju Ceed ili Hyundai i30 i vozis kola iz C segmenta.
(nenad, 20. januar 2017 13:47)
@Nenad
Nenade to je mislio i moj prijatelj, pa je taj "klot" Ceed ili I30 sa najslabijim motorom i klimom sa metalik bojom bez ikakve više opreme izašao u ponudi 14500eur. Hoću reći da je priča totalno druga kad se dole u salon, u slučaju Kie to je bilo rang buvljaka u Pančevu. Inače mislim da je ovaj fordić ok za ove novce, ja bih npr. kad bi bio blizu 10hiljada pazario Fiat tipo sa iz onih akcija gde izađe do 11 hiljada a neuporedivo jača kola, motor, sveukupno super kola.

Snake

pre 7 godina

@cirkus, ako mislis na trgovacke putnike, to nisu obicni vozaci, pre bih rekao da voze firmin auto, a jelte znamo kako se kod nas vozi taj firmin auto, vadi mu se dusa na svakom koraku. Kad ga budete vozili kao i vas privatni automobil, onda mozete da komentarisete.

Dejan

pre 7 godina

Probao sam sve tri varijante ovog vozila 1,25 zatim 1,4 (dok se proizvodio) i 1,6. Sva tri su bila Rent a Car vozila. Jedino je 1,6 zadovoljio nekakve moje "standarde" u vožnji. Dok sam se sa 1,25 mučio i čini mi se da sam sa njime i imao najveći prosek u potrošnji. Taj 1,25 motor je po meni isključivo neka gradska vožnja tipa kreni stani i tu je kraj. To nije vozilo za otvoren put. A što neko ovde pominje preticanje jedino što mogu reći je preticanje započinješ kada ti je BEZBEDNO da ga u celosti obaviš. Treba da znaš mogućnosti i granice svog automobila u preticanju, a tada ti je sasvim sve jedno da li voziš Ferari ili Trabant.

realno

pre 7 godina

pozdrav @sima
dirljiva je ljubav prema svom ljubimcu, ali evo malo da uđemo u tehničke stvari.
bez ličnih kvalifikacija.
prvo:
Probao takve igračke.
Na usponu pri maloj početnoj brzini i kratkom preglednom pravcu, mora se vratiti u prvu pri preticanju spore "prepreke" - hvatati max torque.
Zato i kažem da je taj autić zamena za autobus.
drugo:
Uslovno, snaga sama po sebi ne znači ništa. Broj HP (konjskih snaga) ili kW je FUNKCIJA dve promenjljive: obrtnog momenta i broja obrtaja, približno po formuli HP = (Torque x RPM) / 5252.
Dakle maksimalna snaga = (obrtni moment * RPMmax) / 5252.
Može auto imati priličan broj HP pa da bude lenja mrcina.
Ta fiestica sa svojih majušnih 114Nm teorijski može imati tih 130HP ako bi se vrtila na dovoljno velikom broju obrtaja motora.
Ali ubrzanje auta NE zavisi od HP(kW) nego OD obrtnog momenta (Nm).
Zato 130HP nije parametar važan za ovu raspravu, ali 310Nm jeste.

Pogledaj trke sportskog Tesle i nekog drugog super sportskog auta.
Pogledaj kako na startu ELEKTRO Tesla odmagli bilo kojoj SUS mašini.
Zašto? Jer tesla ima elektro motore, a oni odmah od 0 rpm isporučuju max torque.

Pa za šta je važna snaga (HP)? Pa za max brzinu auta.
Zato recimo neki ferari nakon izvesnog vremena pretekne Teslu, jer je snažniji pa ima veću terminalnu brzinu (km/h).

manga

pre 7 godina

Za one koji se žale da im posle rada brisaca ledi staklo imate emisiju SAT koja je išla u nedelju gde kažu da je razlog zaledjivanja loša metlica jer ne skine svu tečnost sa vetrobrana, a etanol brzo ispari pa se tanak sloj vode brzo ledi... Ima logike...

miki

pre 7 godina

@Vinetu
Vozim Focusa iz iste generacija i imam isti problem sa brisačima. Jesu postavljeni nisko kako se to danas radi na svim modernim automobilima zbog aerodinamike, pešaka,... ali je ipak ovde neki konstruktor zaboravio da deo toplog vazduha preusmeri niže i time onemogući stvaranje leda na metlicama.
Ima još jedan neobičan detalj vezan za zimsku vožnju a to je da je signal upozorenja za led na putu napravljen u obliku velike crvene lampice na instrument tabli (na temperaturi od 0 do 5C je žuta). Po meni je ovo malo previše napadno, crvena lampica na instrument tabli ipak treba da znači nešto mnogo ozbiljnije.

realno

pre 7 godina

@ff
wow kakav majstor benzinaca! LOL

na usponu od 10% ides iza slepera drugom na 2000 rpm, ugledas 50-ak metara pravca, a onda prebacis 2 stepena prenosa nize XD !!

znaci u rikverc - pa se onda zaletis!
hahahahaaaa

vidi se majstorluk ovog "znalca". savet kao iz alana forda.

ovaj motor je prosto receno slabasan. opisano preticanje izvoditi drugom je rizicno po zivot. odziv na pritisak na papucicu gasa je ko mrtav konj.

mora se vratiti u prvu ! naterati obrtaje na 4000 do 5000 da uhvatis tih jadnih 113-114 Nm a onda brzo druga da ostane izmedju tih 4000 do 5000.... (kod dizelasa imas odmah na 1500 do 2000 rpm max obrtni moment. )

ali opet jadno ako je auto pun - putnici i prtljag i jos ne daj boze klima.

svaki ciga svoga konja hvali, ali treba biti realan.

Ledjo

pre 7 godina

Odlicna, povoljna, upravljiva. Made in Germany. Jedino sto izlazi nova Fiesta za pola godine pa mi bas nije najjasnija ova test voznja...

Gari ns

pre 7 godina

Nova verzija samo što nije stigla u salone, a za rasprodaju ove stare trebao bi veći popust! Vlasnik sam ove verzije, i zadovoljan sam. Motor je dovoljan za nas u ravnici, ali na putovanju kroz brdovite predele jeste ograničen naročito ako je opterećen. Na autoputu bi šesta brzina dobro došla. Sve u svemu, auto je ok, ali Grand Motors je razlog zbog kojeg ponovo ne bih uzeo ford ili mazdu.

realno

pre 7 godina

probao, pa znam kako idu takvi autići.
za grad, ravnicu, žene i penzionere - ok.

i ne, ne vozim "automobilčinu od 200 konja", nego 130HP 310NM @ 1900rpm. bar kad pretičem da ne okrećem pedale.

za amatere - preticanje počinješ sa max torque. nije bitno da li je x-ta ili y-ta "brzina".

Vlasnik iste fieste

pre 6 godina

Fenomenalan automobil i sigurno jedan od najboljih u svojoj klasi, udoban, bezbedan, mali potrosac, jeftin za odrzavanje, drzi dobro cenu i na kraju ima prelep dizajn ! Topla preporuka za dobru kupovinu

miki

pre 7 godina

@asd
Imam i ja digitalnu klimu ali to ne menja cinjenicu da brisaci u mirnom polozaju stoje u rupi gde se skuplja sneg i led, dobrih 15cm od mesta gde grejanje duva.
Sto se tice lampice, da malo blize objasnim zasto mislim da je previse napadna. Po konvenciji koje se pridrzava veliki broj proizvodjaca, crvena lampica na instrument tabli oznacava havarijski dogadjaj i znak je da je voznji dosao skori kraj (tipicno mali pritisak ulja, prestanak rada alternatora, ...). Kad bi ova lampica stvarno predstavljala pojavu leda na putu onda bi i imalo smisla da svetli crveno, medjutim ona samo signalizira da je spoljna temperatura

Ivan

pre 7 godina

@realno

Sada ću ti ja reći šta je realno.
Realno ću ja tebe sa tvojih 130 KS i 310 Nm u dizel mašini ostaviti i u ubrzanju i u krajnjoj brzini sa svojim benzincem od 145 KS i 190 Nm.
Realno.
Moj auto realno ubrzava 10 s do 100 i ide 210 Km/h (karavan). Realno, tvoj ne može brže do 100 ni više od 210 km/h. Realno.

Hehe

pre 7 godina

@(boris, 22. januar 2017 20:26)

Ceed i i30 nemaju ni priblizno istu cenu. Dok je i30 do skoro mogao da se uzme za 10500e, trenutno je 11000e, Ceed je bio koju hiljadu vise. Ceed vizuelno lepsi i nesto bolji unutra, ostalo je manje vise sve isto kao na i30. Kazem kao vlasnik dve generacije i30, Ceed mi nikad nije bio opcija zbog cene, kao ni preskupi B segment.

Aleksandar

pre 7 godina

@ (Novosadjanin, 20. januar 2017 14:19)

dobro trkac, izvini, nismo te prepoznali. Ima digitalni merac temperature. Takoda mozes slobodno da gledas...

cirkus

pre 7 godina

Mogu da zamislim vozace koji hvale ovaj auto... Pitajte na primer neke ljude, kolege, ja itd. koji identican voze godinu i po ili dve i za to vreme presli svi oko 100.000 km. Sitnica, sta mi znamo. Ovi sto im je super bi presli toliko za 10 do 15 godina. Oni znaju, ili botuju.

asd

pre 7 godina

miki@ Vozimo isti auto i nemam problema sa smrzavanjem metlica. Doduše moj auto ima digitalnu klimu i stalno držim da duva na šoferku i na noge. A što se tiče te lampice, potpuno se ne slažem sa tobom. Odlična stvar, upozorava vozača na led na putu.

vlasnik 1.25 trenda uz doplatu

pre 5 godina

Neki ovde fantaziraju o autu a nisu ga ni vozili. 1.25 na auto putu ide odlično,za čas si na 120-140,a vozio sam ga i 170 više puta, prijatno nema buke,udobno i zadovoljstvo kao da voziš auto više klase. Što se tiče preticanja kod ovakvih auta se to radi prebacivanjem u niži stepen, i vožnja duže vreme na visokim obrtajima a onda krećeš i auto se pretvara u raketu.

Aca

pre 7 godina

Pogledajte koliko je to star model vozila. Vozilo koje kupite proizvedeno je 2016 godine a registrovano 2017. Kad izadje nov model pitacu vas koliko vam se isplatilo. Kad taj auto udje u 2018 godinu on je realno star malo vise od godinu dana, ali po papirima "tri godine"

hiavata

pre 7 godina

(realno, 24. januar 2017 10:56)

Brzina i ubrzanje zavisi od snage. Problem je u tome da li taj motor u kombinaciji sa menjacem isporucuje maksimalnu (ili blizu maksimalne snage) u rasponu obrtaja potrebnom da se dodje do sledeceg stepena prenosa. Sto je kriva obrtnog momenta ravnija i duza, auto se lakse vozi i bolje ubrzava. Realno gledano atmo motori ubrzavaju isto ili slicno turbo motorima ako se drze u optimalnom opsegu obrtaja. Vecina automobila danas je namestena tako da se maksimalna snaga dobija negde blizu crvenog. Npr. u drugoj si brzini, ubrzavas do crvenog i tu je snaga blizu najvece. Prebacujes u trecu i broj obrtaja pada na npr. 3000. Kolika je snaga na 3000?

dc

pre 7 godina

Kao i @Dejan vozio 1.25 od rent-a-cara jedno nedelju dana svuda po Srbiji i slažem se u potpunosti, samo za grad. Imao priliku da je direktno poredim sa Sandero Stepway Lauret 0.9tce koji je barem meni mnogo bolji auto i bio bi izbor za ovu klasu za Srpske puteve.

dovla

pre 7 godina

Deluje veoma zastarelo, puno jeftine i tvrde plastike, sve počne da škripi posle 6 meseci. O motorima da ne pričamo, ne znaš dali je gori ovaj od 1.25 ili 1.40. Potrošnja i buka kao kod šlepera prikoličara a obrtni momenat kao kod bicikla sa pomoćnim motorom. Povrh svega 'made in Turkey'. Od ovoga čuda treba bežati kao đavo od krsta!

Bojan

pre 7 godina

Sjecam se prije 13 godina kada smo razmatrali koje novo auto da kupimo, fiesta je bila jedan od kandidata.. 1.25 motor isti kao danas i tada je bio u opticaju.. cak i po dizajnu cini mi se da nema neki revolucionarnih promjena, ni vani ni unutra

Toyo

pre 7 godina

Bice da se ne razumem kao i ostali,zato prenosim svoje iskustvo, ne vozim auto kao neki 50000 za 10 godina vec 75000 za dve i da auto kao fiesta trosi posek 6.5 po meni neprihvatljivo. Yaris 998 benzin ne prelazi 4.5 kombinovano i samo osmeh na lice sa ovim cenama opasno treba razmisliti koje potrebe imamo. Hvala

realno

pre 7 godina

@ff
wow kakav majstor benzinaca! LOL

na usponu od 10% ides iza slepera drugom na 2000 rpm, ugledas 50-ak metara pravca, a onda prebacis 2 stepena prenosa nize XD !!

znaci u rikverc - pa se onda zaletis!
hahahahaaaa

vidi se majstorluk ovog "znalca". savet kao iz alana forda.

ovaj motor je prosto receno slabasan. opisano preticanje izvoditi drugom je rizicno po zivot. odziv na pritisak na papucicu gasa je ko mrtav konj.

mora se vratiti u prvu ! naterati obrtaje na 4000 do 5000 da uhvatis tih jadnih 113-114 Nm a onda brzo druga da ostane izmedju tih 4000 do 5000.... (kod dizelasa imas odmah na 1500 do 2000 rpm max obrtni moment. )

ali opet jadno ako je auto pun - putnici i prtljag i jos ne daj boze klima.

svaki ciga svoga konja hvali, ali treba biti realan.

Dobra ponuda

pre 7 godina

Dobra ponuda za navedenu cenu. Kvalitet izrade u unutrasnjosti je sve bolji. Ford je oduvek imao pouzdane motore (pogotovo benzince) i bio lak za voznju, ali kvalitet izrade kabine zaostajao. Ne cudi da je Fiesta godinama najprodavanija u Evropi u svojoj klasi.

CarloNS

pre 7 godina

Dodas 500e i uzmes Kiju Ceed ili Hyundai i30 i vozis kola iz C segmenta.
(nenad, 20. januar 2017 13:47)

Možda i ima, ali ne kupuju svi auto na "kilo".

realno

pre 7 godina

probao, pa znam kako idu takvi autići.
za grad, ravnicu, žene i penzionere - ok.

i ne, ne vozim "automobilčinu od 200 konja", nego 130HP 310NM @ 1900rpm. bar kad pretičem da ne okrećem pedale.

za amatere - preticanje počinješ sa max torque. nije bitno da li je x-ta ili y-ta "brzina".

NIKOLA

pre 7 godina

Odličan auto, realna cena 8690 evra ni cent više.Nisam za Juznokoreance ali dodaš na prestavljenu cenu malo pa kupiš njihov klot većeg segmenta,imaš veću garanciju, veći auto i novi model.Ova fiesta je aktuelna samo do proleća,klot, slabih performansi i samo cena koju sam naveo opravdava kupovinu sve ostalo je bacanje para.

Fordaljka

pre 7 godina

Punih sedam godina imam ovaj autic sa identicnim motorcicem i nesto izuzetno. Svaki evric se isplati. Jedina mana su akumulatori koji se ugradjuju i na prvoj sumnji treba menjati jer ce vas negde ostaviti, sve drugo je desetka. Autic je i za duza putovanja i posle desetak sati voznje jednako kao da ste se vozili u nekom vecem autu. Petoro ljudi se normalno moze voziti ali je optimalan za cetvor odraslih. Motor elastican, tacno je navedena potrosnja bas je takva. Oslanjanje cvrsto i jako upravljiv, tvrdo vesanje, menjac precizan sa kratkim hodom, cak se i u drugoj moze krenuti kao kod dizelasa. ZA SVAKU JE PREPORUKU.

do prvog servisa dobra ponuda

pre 7 godina

1. servis poznanik platio preko 16 hiljada za ovaj 1.25 motor. A reklamiraju "od 9000rsd". Nema sta, bas dobra ponuda. A u stvari...

fiat brava sx 1.2 16v

pre 7 godina

motor ove fieste iz 2017.g. skoro u bocu isti kao iz fiat bravo/brava, 1249 ccm 16v, iz 1999.g.
ista snaga isti obrtni moment.
skoro ista potrosnja (brava 6,8 litara kombinovano)

cetiri putnika + prtljag + klima = transportno sredstvo za prevoz od tacke a do tacke b.

moze preticanje kamiona i autobusa u ravnicarskim predelima.

na uzbrdici i kracim preglednim pravcima ni preticanje slepera nije bezbedno. jedino iz prve da se zapocne jer iz druge zbog bednog obrtnog momenta na malom broju obrtaja - kocka sa zivotom, ako se krene u preticanje.

nedostizni

pre 7 godina

Pošto sam vlasnik ovog auta već 4 godine, mogu reći da je za grad veoma solidan u smislu okretljivosti i tog laganog osećaja upravljanja. Ceo utisak kvari motor koji je trom i koji u gradu troši i do 10L bez problema. Ispod 9 nisam uspeo da spustim potrošnju a relacija do posla u dužini od 10km i nije preterano opterećena te se ne radi o slučaju"prva- stani, prva- stani". Sve ostalo je veoma korektno. Ovaj motor nikad više kao ni 1.4 iz Fokusa 2009.

realno

pre 7 godina

pozdrav @sima
dirljiva je ljubav prema svom ljubimcu, ali evo malo da uđemo u tehničke stvari.
bez ličnih kvalifikacija.
prvo:
Probao takve igračke.
Na usponu pri maloj početnoj brzini i kratkom preglednom pravcu, mora se vratiti u prvu pri preticanju spore "prepreke" - hvatati max torque.
Zato i kažem da je taj autić zamena za autobus.
drugo:
Uslovno, snaga sama po sebi ne znači ništa. Broj HP (konjskih snaga) ili kW je FUNKCIJA dve promenjljive: obrtnog momenta i broja obrtaja, približno po formuli HP = (Torque x RPM) / 5252.
Dakle maksimalna snaga = (obrtni moment * RPMmax) / 5252.
Može auto imati priličan broj HP pa da bude lenja mrcina.
Ta fiestica sa svojih majušnih 114Nm teorijski može imati tih 130HP ako bi se vrtila na dovoljno velikom broju obrtaja motora.
Ali ubrzanje auta NE zavisi od HP(kW) nego OD obrtnog momenta (Nm).
Zato 130HP nije parametar važan za ovu raspravu, ali 310Nm jeste.

Pogledaj trke sportskog Tesle i nekog drugog super sportskog auta.
Pogledaj kako na startu ELEKTRO Tesla odmagli bilo kojoj SUS mašini.
Zašto? Jer tesla ima elektro motore, a oni odmah od 0 rpm isporučuju max torque.

Pa za šta je važna snaga (HP)? Pa za max brzinu auta.
Zato recimo neki ferari nakon izvesnog vremena pretekne Teslu, jer je snažniji pa ima veću terminalnu brzinu (km/h).

dc

pre 7 godina

Kao i @Dejan vozio 1.25 od rent-a-cara jedno nedelju dana svuda po Srbiji i slažem se u potpunosti, samo za grad. Imao priliku da je direktno poredim sa Sandero Stepway Lauret 0.9tce koji je barem meni mnogo bolji auto i bio bi izbor za ovu klasu za Srpske puteve.

cirkus

pre 7 godina

Mogu da zamislim vozace koji hvale ovaj auto... Pitajte na primer neke ljude, kolege, ja itd. koji identican voze godinu i po ili dve i za to vreme presli svi oko 100.000 km. Sitnica, sta mi znamo. Ovi sto im je super bi presli toliko za 10 do 15 godina. Oni znaju, ili botuju.

Ivan

pre 7 godina

@realno

Sada ću ti ja reći šta je realno.
Realno ću ja tebe sa tvojih 130 KS i 310 Nm u dizel mašini ostaviti i u ubrzanju i u krajnjoj brzini sa svojim benzincem od 145 KS i 190 Nm.
Realno.
Moj auto realno ubrzava 10 s do 100 i ide 210 Km/h (karavan). Realno, tvoj ne može brže do 100 ni više od 210 km/h. Realno.

milan

pre 7 godina

mehanički izvrstan auto, lak za vožnju, lep osećaj, jako pouzdan, nije skup za održavanje, delova ima svuda, sa servisom imam odlična iskustva ali samo redovno održavanje, za sada deveta godina i 50 hiljada km, original akumulator, auspuh kao nov, unutrasnjost najveća mana, škripi, ciči, zvekeće sve vreme, znači nepodnosljivo... ako bude bilo moguće, vrv opet ford ali barem fokus

dokonitroll

pre 7 godina

Ford fiesta je fantastican autic. Vozim jedan iz 2012te, zaista sam zadovoljan. Moram samo napomenuti jednu manu koja se sada pokazala po prvi put. Kada se spusti temperatura 8 ispod nule kada vozite ako pada sneg ili susnezica. Lede se brisaci. Drzim klimu na maksimumu, u kolima 30c. Tehnicki nije dobro osmisljeno, pravac kretanja toplog vazduha ne doseze deo shoferke gde su brisaci. Ovo mozda zvuci kao bezvezna stvar. Ali verujte da na minus 10-12 kao da nemate brisace. toliko se brzo lede da je bilo nemoguce koristiti ih.

Aca

pre 7 godina

Pogledajte koliko je to star model vozila. Vozilo koje kupite proizvedeno je 2016 godine a registrovano 2017. Kad izadje nov model pitacu vas koliko vam se isplatilo. Kad taj auto udje u 2018 godinu on je realno star malo vise od godinu dana, ali po papirima "tri godine"

Dejan

pre 7 godina

Probao sam sve tri varijante ovog vozila 1,25 zatim 1,4 (dok se proizvodio) i 1,6. Sva tri su bila Rent a Car vozila. Jedino je 1,6 zadovoljio nekakve moje "standarde" u vožnji. Dok sam se sa 1,25 mučio i čini mi se da sam sa njime i imao najveći prosek u potrošnji. Taj 1,25 motor je po meni isključivo neka gradska vožnja tipa kreni stani i tu je kraj. To nije vozilo za otvoren put. A što neko ovde pominje preticanje jedino što mogu reći je preticanje započinješ kada ti je BEZBEDNO da ga u celosti obaviš. Treba da znaš mogućnosti i granice svog automobila u preticanju, a tada ti je sasvim sve jedno da li voziš Ferari ili Trabant.

coa90

pre 7 godina

Pošto je odlazeći model cena bi trebalo biti od 8500-9000 evra to bi bila odlična ponuda a dolazeći osnovni model da bude ispod 10000 evra išao bi kao alva

Kavric

pre 7 godina

@nedostizni
Kako si uspeo da potrošnju doguraš do 10l? Jel si probao da ubaciš u treću,četvrtu ili nedaj bože petu? Ovaj motor,ovu fiesticu nosi petom već od 60 km/h. Vozim istu od 2011. tako da znam o čemu pričam. Što se potrošnje tiče, lažu da troši na magistrali od 4,5 pa na gore. Tih 4,5 je apsolutno nedostižno. Realno je oko 5,3 na magistrali,a mešovito(više grad) je oko 6,5.Mnogo puta sam proveravao potrošnju,pun rezervoar,pa ispraznim do kraja pa opet...i ne prodajem auto,da bih lagao! :) Inače auto je za svaku pohvalu!

ff

pre 7 godina

Imam je vec 4 g. ptr toga imao Fabiu. Ljudi ovo je fantastican auto u B klasi jedan od najboljih. Za potrosnju i vucu moze da se zali samo onaj ko ne zna kako se vozi benzinac sa ovakvim motorom. Znaci pretice se za brzinom ili dve nize,zalet i visoki obrtaji i da vidis magije. Jedina mana za sada uocena malo prostora,u Fabiji je bilo vise kao i zamena sijalica zahteva skidanje fara,dok u fabiji je mnogo lakse. Ali u toj istoj fabiji na 65000 lanac prezupcio i morala se radi obrada glave,a posle je vise trosila ulje nego benzin.

Sima

pre 7 godina

Tesko sinak da si ti probao takve penzionerske autice! A ako i jesi zasto onda ocekujes da povuku kao tvoja azdaja od 130 BHP? I sam si napisao da preticanje treba da se zapocinje na najboljem obrtnom momentu, sto ti verovatno nisi uradio. Ako si vec bio na 2000 o/min, a znas da je obrtni momenat kod penzionerskih i zenskih automobila na 4200, sto nisi zavrteo masinu i tako preticao? Tako da se da zakljuciti da ti i ne znas da vozis benzince, vec samo Bogom dane Srbima dizelase! Ti bi kao prekaljeni profesionalac to trebao da znas... E da, svidja mi se tvoja podela vozaca i automobila koje ih voze. Ti mu dodjes muskarcina sa jedino pozaeljnim automobilom na naftu.

Vinetu

pre 7 godina

@dokonitroll
Kod 90% modernih automobila brisaci su veoma nisko postavljeni (verovatno zbog aerodinamike), ali... mislim da je razlog tog zaledjivanja brisaca kod tebe bas u tih 30 stepeni u kolima. Moja iskustva voznje na -15 stepeni i jakim snegom koji pada (npr bas pre par nedelja na jugu Srbije kada je bio haos) su da bas smanjim grejanje i da ne duva u sofersajbnu. Jer u tvom slucaju sneg koji pada na toplo staklo se rastapa i onda sliva na metlice gde se ledi, a onda brisaci samo razmazuju taj polu-led po staklu. Bolje je da je staklo hladno i onda sneg sam odleti sa stakla, i nista ne ledi.
Probaj pa javi ;-)
Pozdrav

Hehe

pre 7 godina

@(boris, 22. januar 2017 20:26)

Ceed i i30 nemaju ni priblizno istu cenu. Dok je i30 do skoro mogao da se uzme za 10500e, trenutno je 11000e, Ceed je bio koju hiljadu vise. Ceed vizuelno lepsi i nesto bolji unutra, ostalo je manje vise sve isto kao na i30. Kazem kao vlasnik dve generacije i30, Ceed mi nikad nije bio opcija zbog cene, kao ni preskupi B segment.

Milutin

pre 7 godina

Hteo sam da kupim ovaj auto, samo kad bi ovi iz Grand Motorsa hteli da ga prodaju. Prodavci su jako neozbiljni, auto ne moze da se proba u Novom Sadu, vec samo Beogradu i to samo radnim danima. Kad sam trazio da mi posalju ponudu na mail, poslali mi goru od one na sajtu. Steta sto nemam malo vise para pa da imam vise mogucnosti.

boris

pre 7 godina

Dodas 500e i uzmes Kiju Ceed ili Hyundai i30 i vozis kola iz C segmenta.
(nenad, 20. januar 2017 13:47)
@Nenad
Nenade to je mislio i moj prijatelj, pa je taj "klot" Ceed ili I30 sa najslabijim motorom i klimom sa metalik bojom bez ikakve više opreme izašao u ponudi 14500eur. Hoću reći da je priča totalno druga kad se dole u salon, u slučaju Kie to je bilo rang buvljaka u Pančevu. Inače mislim da je ovaj fordić ok za ove novce, ja bih npr. kad bi bio blizu 10hiljada pazario Fiat tipo sa iz onih akcija gde izađe do 11 hiljada a neuporedivo jača kola, motor, sveukupno super kola.

targus

pre 7 godina

Odlična ponuda!Ne mogu da shvatim da ima ESP a nema obično podešavanje sjedišta po visini.
(Drago, 20. januar 2017 12:25)

Jel bi vise voleo da ima podesavanje po visini a da nema ESP? Ja ne bi.

Ledjo

pre 7 godina

Odlicna, povoljna, upravljiva. Made in Germany. Jedino sto izlazi nova Fiesta za pola godine pa mi bas nije najjasnija ova test voznja...

hiavata

pre 7 godina

(realno, 24. januar 2017 10:56)

Brzina i ubrzanje zavisi od snage. Problem je u tome da li taj motor u kombinaciji sa menjacem isporucuje maksimalnu (ili blizu maksimalne snage) u rasponu obrtaja potrebnom da se dodje do sledeceg stepena prenosa. Sto je kriva obrtnog momenta ravnija i duza, auto se lakse vozi i bolje ubrzava. Realno gledano atmo motori ubrzavaju isto ili slicno turbo motorima ako se drze u optimalnom opsegu obrtaja. Vecina automobila danas je namestena tako da se maksimalna snaga dobija negde blizu crvenog. Npr. u drugoj si brzini, ubrzavas do crvenog i tu je snaga blizu najvece. Prebacujes u trecu i broj obrtaja pada na npr. 3000. Kolika je snaga na 3000?

Bojan

pre 7 godina

Odlična ponuda!Ne mogu da shvatim da ima ESP a nema obično podešavanje sjedišta po visini.
(Drago, 20. januar 2017 12:25)

Zato što je esp po zakonu obavezan u EU, a podešavanje sedišta po visini nije. Inače glupost totalna.

Горан

pre 7 godina

Пишем овај коментар јер сматрам да је ово прилика да се поделе искуства везана за овај модел, а на жалост, већина коментара је потпуно промашила тему. Дакле, када смо прошле године решили да купимо ауто мој задатак био је да урадим пробне вожње на моделима који су нам били интересантни. Као трочланој породици која годишње пређе око 15000 км, углавном по граду, највише нам је одговарао неки од аутомобила из тзв. супермини сегмента. Избор је,на крају, био баш овај модел (на сликама у чланку је ауто у Амбијенте пакету опреме. Оно што импресионира је управо удобност и возне карактеристике(а мотор је,за своју класу,чак и живахан!)и,оно што је по мени најбитније, а то нико није ни споменуо у коментарима,да је реч о возилу које је на свим безбедносним тестовима максимално оцењено! Не могу да верујем да ником није важна безбедност људи који су у аутомобилу! Дакле, упоређивати Фијесту у овом пакету опреме и са овим мотором са моделима од 107 КС или којим већ је смешно. Или, нема мерач температуре! Стварно, шта рећи... Тренд пакет има путни компјутер са све мерачем температуре (и то задовољство, са ручицама у боји каросерије и шареним седиштима кошта којих 500 евра више, па коме треба нек изволи) а за оне којима треба јачи мотор постоји варијанта са 115 КС. Па нек се онда праве поређења. Иначе, ауто смо купили у салону на Ибарској и за људе који тамо раде имам само речи хвале. За ових шест месеци колико га имамо у потпуности је испунио очекивања моје породице. Ето, толико од мене!

Gari ns

pre 7 godina

Nova verzija samo što nije stigla u salone, a za rasprodaju ove stare trebao bi veći popust! Vlasnik sam ove verzije, i zadovoljan sam. Motor je dovoljan za nas u ravnici, ali na putovanju kroz brdovite predele jeste ograničen naročito ako je opterećen. Na autoputu bi šesta brzina dobro došla. Sve u svemu, auto je ok, ali Grand Motors je razlog zbog kojeg ponovo ne bih uzeo ford ili mazdu.

CarloNS

pre 7 godina

Kad vidim da nema merac temperature na istrument tabli dalje ne moram ni da gledam auto....
(Novosadjanin, 20. januar 2017 14:19)

Merač temperature je na sredini table, tačno ispod elektronskog kilometar sata.

Snake

pre 7 godina

@cirkus, ako mislis na trgovacke putnike, to nisu obicni vozaci, pre bih rekao da voze firmin auto, a jelte znamo kako se kod nas vozi taj firmin auto, vadi mu se dusa na svakom koraku. Kad ga budete vozili kao i vas privatni automobil, onda mozete da komentarisete.

Aleksandar

pre 7 godina

@ (Novosadjanin, 20. januar 2017 14:19)

dobro trkac, izvini, nismo te prepoznali. Ima digitalni merac temperature. Takoda mozes slobodno da gledas...

Vlasnik iste fieste

pre 6 godina

Fenomenalan automobil i sigurno jedan od najboljih u svojoj klasi, udoban, bezbedan, mali potrosac, jeftin za odrzavanje, drzi dobro cenu i na kraju ima prelep dizajn ! Topla preporuka za dobru kupovinu

asd

pre 7 godina

miki@ Vozimo isti auto i nemam problema sa smrzavanjem metlica. Doduše moj auto ima digitalnu klimu i stalno držim da duva na šoferku i na noge. A što se tiče te lampice, potpuno se ne slažem sa tobom. Odlična stvar, upozorava vozača na led na putu.

miki

pre 7 godina

@Vinetu
Vozim Focusa iz iste generacija i imam isti problem sa brisačima. Jesu postavljeni nisko kako se to danas radi na svim modernim automobilima zbog aerodinamike, pešaka,... ali je ipak ovde neki konstruktor zaboravio da deo toplog vazduha preusmeri niže i time onemogući stvaranje leda na metlicama.
Ima još jedan neobičan detalj vezan za zimsku vožnju a to je da je signal upozorenja za led na putu napravljen u obliku velike crvene lampice na instrument tabli (na temperaturi od 0 do 5C je žuta). Po meni je ovo malo previše napadno, crvena lampica na instrument tabli ipak treba da znači nešto mnogo ozbiljnije.

ClarensClemon

pre 7 godina

@Mozete li shvatiti da postoje ljudi koji su non stop po gradu. Ja npr. Odem dva puta do Grcke na letovanje, po 500km, i jednom na zimovanje 300km. Ostalo sve u krugu od 30- ak km. Imam fiestu 1.6 benzin sa 100ks. Apsolutno neiskoriscena snaga. Zavrsava mi posao i zenin twingo sa 60ks. Koliko smo samo proputovali sa njim. I nigde mi nije falilo snage. Kad krenes sa porodicom na odmor, vozis oprezno, uzivas u predelima i nikud ne zuris. A da sam neki trgovacki putnik na relaciji SU-VR, normalno da bih kupio mondeo ili pasata sa jakim dizelom, jer bih zeleo da sto pre zavrsim posao i odem kuci. Ovih dana se mislim da menjam auto i kupim neki mini van. Zbog sest konfornijih putovanja cele godine treba da ga provlacim groz gradsku guzvu. Razmislim. Neka hvala.
(ucha, 23. januar 2017 09:47)

Sve si rekao apsolutno. Ja jedino zbog gepeka čitaoca c1 ne prodajem Alfu 147.

miki

pre 7 godina

@asd
Imam i ja digitalnu klimu ali to ne menja cinjenicu da brisaci u mirnom polozaju stoje u rupi gde se skuplja sneg i led, dobrih 15cm od mesta gde grejanje duva.
Sto se tice lampice, da malo blize objasnim zasto mislim da je previse napadna. Po konvenciji koje se pridrzava veliki broj proizvodjaca, crvena lampica na instrument tabli oznacava havarijski dogadjaj i znak je da je voznji dosao skori kraj (tipicno mali pritisak ulja, prestanak rada alternatora, ...). Kad bi ova lampica stvarno predstavljala pojavu leda na putu onda bi i imalo smisla da svetli crveno, medjutim ona samo signalizira da je spoljna temperatura

ff

pre 7 godina

PA o tome i pricamo zar ne.O GRADSKOM autu.99% voznje u gradu ,a ostalo uglavnom autoput do Grcke po kome bez problema odrzava 140km/h sto je vise nego dovoljno.Pa zar zbog 5 puta voznje ibarskom za 10 godina eksploatacije vredi uzimati ""zver" od ko zna koliko nm/ks?

ucha

pre 7 godina

@realno, cirkus.
Mozete li shvatiti da postoje ljudi koji su non stop po gradu. Ja npr. Odem dva puta do Grcke na letovanje, po 500km, i jednom na zimovanje 300km. Ostalo sve u krugu od 30- ak km. Imam fiestu 1.6 benzin sa 100ks. Apsolutno neiskoriscena snaga. Zavrsava mi posao i zenin twingo sa 60ks. Koliko smo samo proputovali sa njim. I nigde mi nije falilo snage. Kad krenes sa porodicom na odmor, vozis oprezno, uzivas u predelima i nikud ne zuris. A da sam neki trgovacki putnik na relaciji SU-VR, normalno da bih kupio mondeo ili pasata sa jakim dizelom, jer bih zeleo da sto pre zavrsim posao i odem kuci. Ovih dana se mislim da menjam auto i kupim neki mini van. Zbog sest konfornijih putovanja cele godine treba da ga provlacim groz gradsku guzvu. Razmislim. Neka hvala.

manga

pre 7 godina

Za one koji se žale da im posle rada brisaca ledi staklo imate emisiju SAT koja je išla u nedelju gde kažu da je razlog zaledjivanja loša metlica jer ne skine svu tečnost sa vetrobrana, a etanol brzo ispari pa se tanak sloj vode brzo ledi... Ima logike...

vlasnik 1.25 trenda uz doplatu

pre 5 godina

Neki ovde fantaziraju o autu a nisu ga ni vozili. 1.25 na auto putu ide odlično,za čas si na 120-140,a vozio sam ga i 170 više puta, prijatno nema buke,udobno i zadovoljstvo kao da voziš auto više klase. Što se tiče preticanja kod ovakvih auta se to radi prebacivanjem u niži stepen, i vožnja duže vreme na visokim obrtajima a onda krećeš i auto se pretvara u raketu.