5. novembar 2009.
Čokoladom protiv boraSudeći po poslednjem istraživanju žene su dobile još jedan, možda do sada i najbolji, razlog da se prepuste dražima čokolade bez krivice. Naučnici su otkrili da prepuštanje velikoj čokoladi može blagotvorno uticati na nestanak bora.  | Dnevna porcija čokolade mogla bi da zaštiti kožu od negativnih efekata starenja, sudeći po najnovijem istraživanju.
Rezultati su pokazali da svega nekoliko kockica najomiljenije poslastice na svetu preventivno utiče na pojavljivanje bora izazvanih negativnim uticajem sunčevih UV zraka.
Istraživanje su sproveli stručnjaci sa Dermatološkog univerziteta u Londonu, a pojedini rezultati ukazuju na to da bi čokolada u drastičnoj meri mogla da smanji i rizik od obolevanja od raka.
Međutim, blagotvorne efekte mogu da osete samo osobe koje konzumiraju crnu čokoladu, koja je veoma bogata antioksidantima koji se u prirodi nalaze u zrnu kakaoa, glavnom sastojku crne čokolade.
Naučnici su zaključili da su oni ispitanici koji su svakodnevno uživali u crnoj čokoladi bili u stanju da na svojoj koži podnesu veću količinu UV zraka zaslužnih za pojavljivanje bora i oštećenje tkiva kože.
 |
| Ostali
naslovi |
 |
20. novembar 2009.
Piti ili ne piti?
Istraživanje španskih naučnika stvorilo je konfuziju među ljubiteljima alkohola. Španski naučnici su, naime, došli do dodatnih dokaza da konzumiranje alkohola može kod muškaraca da smanji opasnost od srčanih oboljenja.

Postojeći komentari (0)
| Pošaljite komentar
|
|
Važna napomena:
Preporučujemo da tekstove na ovim stranicama shvatite kao poziv na razmenu
mišljenja i iskustava. Mi samo otvaramo teme, a svi zajedno ih razvijamo.
Kliknite ovde
i pošaljite vaše predloge tema kao i same tekstove. |
|
|
 |
| Vesti |
Dacia Duster
Kao uvertiru za sledeći Ženevski salon automobila, Dacia je prikazala crossover Duster u sportskom izdanju pripremljen
...

|
|
|