Petak, 27.03.2015.

11:30

Tim Kuk se odriče svog bogatstva

Izvor: Huffingtonpost.com

Tim Kuk se odrièe svog bogatstva IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

87 Komentari

Sortiraj po:

dosledan

pre 9 godina

Ali ce i dalje radnici u Kini da padaju mrtvi dok sklapaju iphone.
Meni ovo lici na pokusaj da se 'popravi', kao da nije mogao da bude human kada je imao 28 miliona dolara, nego je morao da stedi jos malo.
Laznjak i lazac, kao i njegov bivsi sef.

sale

pre 9 godina

" ..Tako, laznih humanitaraca i laznih filantropa je pun zapad. .."
(tako to biva, 27. mart 2015 20:30)

Ali zato su tu zapadna primanja .

humano..

pre 9 godina

Mozda se to desi i kod nas..Pa se nasi prebogati tajkuni odreknu svog bogatstva!Na primer..plate sebi skolovanje a ostatak daju u humanitarne svrhe!

Komentator

pre 9 godina

Pa da on ima 54, necak ima 10, kad mali zavrsi faks ovaj ce imati 80 koji ce mu onda bogatstvo, osim za lecenje, i produzenje sopstvene vegetativnosti

rex

pre 9 godina

pa naravno kad je gej i nema kome nakon sebe da ostavi. nego time kuce ako citas ovo znaj da nemam nista protiv tebe i sarene populacije, tako da te molim da se odreknes necega sitnog u moju korist,al batali vile koje necu posetiti, samo ubaci neki 8 cifeni broj, ima da te istetoviram

denijel

pre 9 godina

Lepo, nema sta. Ispadose ovi iz USA veliki humanisti, makar na recima. Svi, kao, nesto humano rade u Africi, koju su prvo ojadili i izrabili. Od te njihove "humanosti" sirotinji u Africi nikad bolje nije bilo. Pijace vode na sve strane, hrana na sve strane, otvaraju im skole, bolnice. Frljaju se sa milijardama koje daju a situacija na terenu nikad gora. Bolesti nikad gore, kao i siromastvo.

Surovi

pre 9 godina

Sve bih mogao da svarim ali da kazes kako je imati vise od troje dece bezobrazno, primitvno i zivotinjski je krajnje snobovski i plitko....
Inace, koliko ste vi danas novaca donirali?
(Nenad, 27. mart 2015 21:58)
Apsolutno je bezobrazno i nepotrebno.Deca su se nekada pravila u velikom broju iz vise razloga,a ljubav prema deci nije bio jedan od njih.U teskim uslovima zivota trebalo je opstati,smrtnost je bila ogromna,proizvodnja primitivna i trebalo je puno radnika.Porodica koja je imala puno dece,pogotovo sinova je bila bogatija,posto je bilo vise ruku koje mogu da obradjuju zemlju i da rade.Cerke ,sa druge strane su udavane uz miraze,bez ikakvog uticaja na svoju sudbinu.Ljubav,zaljubljivanje i slicne budalstine modernog doba ,jednostavno nisu postojale.Postojala je samo duznost i obaveza,jer to je bitno za prezivljavanje.
Na planeti danas ima vise ljudi nego sto je ikada zivelo i umrlo do sada idok kod nas vlada bela kuga,na drugim delovima planete je tolika naseljenost da su migracije neizbezne.
Da ,cist je bezobrazluk praviti gomilu dece koju ne mozes da izdrzavas,gde zene radjaju pa bi da se bave karijerama umesto decom,ili ih radjaju,pa ostavljaju po domovima,zato sto neki monstrumi zabranjuju abortuse i kontracepciju.

Zarko

pre 9 godina

@svaka mu dala
(spijunka, 27. mart 2015 12:05)
Kaze se, svaki mu se dao:)
(Matematicar, 27. mart 2015

Matematicaru po tvojoj racunici 1+1=2 a da znas ono sto neznas
moglo bi 1+1 da bude 3,4 ili vise

Ljuba

pre 9 godina

Vecina para ostaje u Americi jer je sistem takav da sto vise doniras u humanitarne svrhe porez ti je manji takoreci i ne postoji.

U svim ostalim drzavama sveta sto vise doniras u humanitarne svrhe sve vise imas posla sa reketasima.

Zato ce USA biti USA a Mongolija Mongolija.

I jos nesto.

KAda je covek ogradio svoje dvoriste nastalo je covecanstvo.Tacnije civilizacija.

Kada je covek rekao da je "sve ovo narodno" nastao je komunizam.

A narod sta radi sada?

pomodarstvo

pre 9 godina

Cudno da nema Rusa na toj listi.
(mo, 27. mart 2015 16:19)

Sta je sa vama i tim Rusima, Putinom, rusofilima, kakav li je to antagonizam da svaki boziji dan samo Ruse spominjete ???
Rusi su po prirodi stvari losi momci, Amerikanci su dobri ? Jel to poenta ? Cak i kada je toliko nebulozno i jadno nazivati neki narod losim, prljavim i pokvarenim, nekako je ok kada umesto "narod" kazes "Rusi" ?

Nenad

pre 9 godina

A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
Zasto bi neko necije dete finansirao ukoliko nije ne daj boze izgubilo roditelje? Zasto bi neko imao vse od 1 deteta ako nema para? A ni mozga.
Uzasan bezobrazluk i neodgovornost i odakle Vam tako sulude ideje?!
(ema, 27. mart 2015 15:45)

Sve bih mogao da svarim ali da kazes kako je imati vise od troje dece bezobrazno, primitvno i zivotinjski je krajnje snobovski i plitko....
Inace, koliko ste vi danas novaca donirali?

zaboravih sopstveni nick, sorry

pre 9 godina

@Surovi: U pravu si da je neograniceno gomilanje kapitala imperativ kapitalizma. Takodje je istina da su Margare Tacer u VB a razne korporacije i banke u SAD unazad trideset godina uzurpirali finansijske zakone do totalnog bezakonja koje je dovelo do serije tzv 'bubbles' koji su omogucili uber kapitalistima da iscede i zadnje iz dzepova i stednih racuna naroda - namestanje kamata, 'bad' mortgages, manipulacija cenama na berzi, finansijski kolaps i na kraju tzv. 'too big to fail' bailout- i kojima su doslovno milijarde dolara i funti uzete od poreza (u VB je to 80 milijardi funti) i umesto u bolnice, skole i socijalno date, poklonjene, bankarima za bonuse. Finansijski kriminal je sada ozakonjen, o tim zakonima govirim, da ponovo regulisu jer ovo vodi u totalnu propast. Plus, socijalizam je daleko bolje ekonomsko i socijalno uredjenje, da ne bude zabune, smatram da kapitalizam nije resenje kako god.

tako to biva

pre 9 godina

sjajan potez i svaka čast. samo mogu da primetim da je većina filantropa iz Amerike, a da ih retko ili uopšte nema iz Rusije ili neke nama "bliske" zemlje. to samo govori o tome koliko su Amerkinci kao nacija veliki i na mnogom većem nivou svesnosti nego drugi.
(miloš d., 27. mart 2015 15:34)

Ja zivim u EU i pre 6 godina sam voluntirao u hum.org. za pomoc Sudanu. U gradicu u kome smo ziveli sakupili smo oko 15.000€, da bi nakon placanja poreza (da i hum.org. se oporezuju) i malo troskova poslali celih 2.000€. Toliko je administracija bezobrazna da smo 3 puta platili razliciti porez na iste pare. Da su pare trebale da ostanu ovde poreza skoro ne bi ni bilo.
Hocu reci da ako je filantrop poklonio pare USA, onda je poklonio 700 miliona, ako je poklonio 'gladnoj deci Afrike' poklonio je 50 miliona i 650 miliona platio USA porez.
Tako, laznih humanitaraca i laznih filantropa je pun zapad.

Toni

pre 9 godina

Kakvo foliranje, odricu se svog bogastva ali tek po svojoj smrti, niposto ranije. Evo sad i ovaj ce dati svoje bogastvo ali tek "kad plati necaku koledz" a necak ima 10 godina.
Tipicno zapadnjacko prenemaganje.
(max, 27. mart 2015 17:48)

Još ne mogu da vjerujem kakvu sam glupost pročitao.

max

pre 9 godina

Kakvo foliranje, odricu se svog bogastva ali tek po svojoj smrti, niposto ranije. Evo sad i ovaj ce dati svoje bogastvo ali tek "kad plati necaku koledz" a necak ima 10 godina.
Tipicno zapadnjacko prenemaganje.

Crazy processor

pre 9 godina

Da sam bas bogat pokusao bih da ocistim slatkovodne vode, pokusao bih da ubedim ljude da cuvaju svoju okolinu, zatim bih posumio pustinje, zapoceo ciscenje okeana od plastike, zalagao se za zajednicke projekte zarad cele civilizacije. Treba cuvati zemlju, roboti i industrija mogu biti i na mesecu.

Spasoje

pre 9 godina

Cudno da nema Rusa na toj listi.
(mo, 27. mart 2015 16:19)
Nisu dovoljno bogati ,a i dug red sa zapada i nema mesta zanjih i ove naše ...!?

nidza

pre 9 godina

Taj novac ce pomoci zasigurno one kojima je potreban
Ali on ga se on nece osloboditi konvertovace ga u jos veci teret, kult velike licnosti,
A to je teret ako si to za zivota, kada umres onda nek budes veliki
Ili daj krisom da niko ne zna da si dao i nek te mrze ko najgoreg misleci da si skrt.
Tu je sva mudrost.

Siniša

pre 9 godina

Lepo....Svi se bojimo Božije kazne kad dođemo gore na istinu...pa onda ajde da probamo da se operemo zbog dece,da net bi prošla što su deca naših zaposlenih...E moji milioneri pošteni...

Zoran

pre 9 godina

@Boco:
A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
--------------

Normalno da nije pametno finansirati nekome decu koji ne moze d aih izdrzava i niej bas ni oran da radi.

Medjutim, vi po Evropi ste u autu sto se broja dece tice u odnosu na ceo svet. Kina je zabranila veliki broj dece, sa razlogom. Juzna, Srednja Amerika, SAD, Blsikoi Istok, sve je to puno dece.

Imaj na umu da Amer fakultetlija bez 3 nije nikad, takoreci. To je sasvim normalno ovde. Imaju i vise.

Kad odes na more tamo gde idu Evroplajni uglavnom, kao Kuba, to je atrakcija videte decu. A kad odes na more ovd eu Americi, to je vise nego normalno da je graja od dece n abazenu, na obali, ima ih kao pleve, i to SVI, ne samo siromasni.

VIL

pre 9 godina

Tim hoće da se pamti ne kao naslednik Stiva Džobsa nego kao Tim Kuk. Steve nikada nije bio filantrop, laka mu zemlja, iako nije bio ni materinalista. Tim je već davno izašao iz senke Stiva, izjasnio se kao gej pre godinu dana, a sada i kao filantrop. Još da njegova firma vrati malo proizvodnje iz Kine u US, i malo keša koji drže u stranim bankama u US, pa će biti još vise talasa. Ali, i ovo je dobar početak.

pozitiv-negativ

pre 9 godina

Naravno da je to odluka koja ce njega dusevno zadovoljiti u nadi da ce ga drugi u tome pratiti. ALI oni zlobni i halapljivi koji ga nece pratiti ce zato preuzeti jos vise uticaja i ovaj svet ce ziveti u jos vecoj mizerniji.

ema

pre 9 godina

@Boco:
A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
Zasto bi neko necije dete finansirao ukoliko nije ne daj boze izgubilo roditelje? Zasto bi neko imao vse od 1 deteta ako nema para? A ni mozga.
Uzasan bezobrazluk i neodgovornost i odakle Vam tako sulude ideje?!

Cica Maca

pre 9 godina

Delta Fondacija je od osnivanja 2007. godine do danas realizovala 2.623 humanitarne akcije i u društvenu zajednicu uloženo je 33,5 miliona EUR. Tako da nema mesta kritici Miskovicu.

miloš d.

pre 9 godina

sjajan potez i svaka čast. samo mogu da primetim da je većina filantropa iz Amerike, a da ih retko ili uopšte nema iz Rusije ili neke nama "bliske" zemlje. to samo govori o tome koliko su Amerkinci kao nacija veliki i na mnogom većem nivou svesnosti nego drugi.

ludak

pre 9 godina

"sustina price je vredan rad, kako na svom poslu tako i na sebi, a sve ostalo je opsena prostote".

1. vredan rad na poslu
2. vredan rad na sebi
3. ostalo=opsena prostote

Unity3D je opasan covek. Govori istinu. Ako ovako nastavi, nista za starlete (i sve one koji se tako osecaju) nece ostati.

;)

retko lepa replika

Maja

pre 9 godina

Dve prevare dok ih preveslase sve zedne preko vode. Prvo daju pare za neki tajni cilj, jer to sto finansiraju il misle da fnansiraju su tudji planovi. A drugo kako to da samo novopeceni bogatasi odricu se svojeg bogatstva, a nijedna od familija koje pretenduju na svetsku vlast...

Kamencic- njegova donacija; talasi - da daju i drugi

pre 9 godina

@ “Čovek želi da bude kamenčić u ribnjaku koji za promenu stvara talase,”

Ne razumem bas sta ova recenica znaci."
(ciga, 27. mart 2015 14:28)

Vidis, @cigo, taj njegov kamencic (odricanje od bogatstva) je ovde izazvao talas koji je pomogao da na povrsinu isplivaju najpre komentari onih koji NISTA ne razumeju i koji su na sve i svasta ljubomorni.

A kako, tek, reagovati na ove koji bi da se njima dâ million-dva? Kako vas nije sramota javno iznositi (makar i pod pseudonimom) vase nesposobnosti i halapljivost? Srecan sam zbog vas sto ne zivim vise na Balkanu.

A te milione i milijarde oni su, uprkos vama, stekli danonocnim radom i odricanjima. Stvorili su ti, eto, i ljubljeni mobilni da mozes svoju mizantropiju javno da iskazes.

Toliko

pre 9 godina

Warren Baffet i slicni kao filantropi. Koja komendija. Jos jedna finta za jos vece bogacenje. Doniraju novac koji se onda trosi na proizvode njihovih firmi uvecavajuci njihovu vrednost na berzi, onda se sve to lepo proda pa covek ima jos vise para.

Beli

pre 9 godina

Naravno, a kineski radnici ce i dalje da rade za njih 10 sati dnevno, za 20 $ mesecno. Vise bi pomogao kada bi zatvorio ovu eksploatatorsku firmu ili podelio taj novac ljudima koji su ga i zaradili. Pravi kapitalisticki cinizam.

prolaznik

pre 9 godina

" ..Licemerno, poput filantropije Bila Gejtsa i drugih. .."
(Sergio, 27. mart 2015 13:40)

Tebi je licemerno pokloniti nekom 785 miliona dolara ??????
Nije uopste cudno sto smo tu gde jesmo .

zeljko

pre 9 godina

A kako bi bilo da, za promenu, imena pisete kako se pisu u originalnom jeziku a ne da prevodite ili piste kako se izgovaraju na srpskom jeziku. Ovaj novi pravopis je smesan.

Miloš

pre 9 godina

Na žalost, ne ide odricanje i poklanjanje tako lako, na neke poklonjene iznose mora da se plati porez bez obzira što je u humanitarne svrhe...

realno

pre 9 godina

Ove odluke uspešnih direktora da nakon zarađenih para poklone svo svoje bogatstvo su mi besmislene. Ako on sada poklanja pare zašto se onda ceo život borio da bude menadžer i direktor? Zašto je terao radnike da robuju za njega, a nije se recimo borio da im poveća prosečne plate ili da se jedan deo Apple proizvodnje vrati nazad u USA? Oni u stvari sada sve svoje pare doniraju iz sujete kako bi privukli pažnju na sebe, isto kao što su se i bogatili iz sujete kako bi bili bitni.

Dobri su ko hleb,samo...

pre 9 godina

Mogu da eventualno svarim jednog "dobrotvora",ili čak pijan da pročitam vest da su dvoje i da poverujem jer sam pod dejstvom alkohola...ali da su svi redom bogataši odjednom milostivi?!?!

Pa šta je to,moda?Trend?Neka igra bolesno bogatih individua?Aprililili?!

Verujem u njihovo poštenje i darežljivost ko i u Dinkićevih 1000e što sam verovao!
Da budem iskren,ja nisam hteo da pišem akcije ne jer sam mislio da neće biti 1000e,verovao sam u tog Deda Mraza ko i svi,ja nisam pisao jer sam se držao sledećeg principa i govorio ljudima:
"Od države kad poklanja ne uzimam ništa.To će posle da me košta stostruko!"

Nisam dakle znao da neće biti ni tih 1000e na kraju,nego sam znao da kad se tako deli novac nešto mnooooogo gadno se iza brda valja.

E,pošto je kod ovih mnooooooooogooooooooggggoogogooooooogogo veća lova,a svi odjednom veći svetitelji od Dinkića...ja se verujte ne osećam lagodno.
Nisam paranoičan,ali ovo što oni rade smrdi opasno!...smrad dolazi iz broja ljudi i imena koja su u toj grupi...a da ne spominjem kontinent.Ako neko ne razume SAD vladu,ako neko ne zna još uvek da je to banda koja je ubila nekoliko predsednika,a dva (Sadama i Gadafija) ubila,snimila i okačila na net...treba li još da podsećam gde žive ovi "dobrotvori"?
Mnogo je kume to da se tek tako da,mnogo!

DaLanik

pre 9 godina

poceli da se mnoze ovi sto doniraju bogatstvo.... a ljudima nikad losije... nesto ne verujem u sve to.... ko zna gde ce da završe te pare.... verovatno u istraživanju kako napraviti jos vise GMO hrane da bi se nahranila afrika. problem je u tome da je SISTEM pogrešan, bolje da, ako vec previse zaradjuju, smanje cene svojih proizvoda.... ako EU moze da regilulise zakrivljenost krastavaca i banana, sto ne regulise maksimalni profit na neki proizvod?

Nadam se

pre 9 godina

Svakako gest vredan postovanja. Ne bih da budem sumnjicav i osudjujem... Ali, jasno je da ce dati... Ali nije jasno gde ce taj novac da zavrsi... Nadam se na pravom mestu i u prave svrhe ce se potrositi...

NaivniMarkic

pre 9 godina

Ih, ako je napravio 700 miliona do sada, napravice jos 700 miliona u narednih deset godina. To je 194 hiljada dolara dnevno! Pa ne mora da ima ni dinara, ni stana, ni cipele danas - sutra ce imati stagod pozeli.

Stvarno, to su ogromne pare. Kad covek pocne da zaradjuje toliko mnogo, pare prestaju da imaju smisla. Svi ti milioni postanu religija, nesto u sta se, eto veruje... Realno ne moze da se potrosi. Pa ne moze ni da se prebroji. I nista vise i ne znaci. Zato i ima smisla dati nekom drugome.

Darko

pre 9 godina

Kupite Srbiju i od nje napravite nesto lepse za zivot. Kuk za vlasnika Srbije! Nema predsednika, nema premijera. Zamisli zivot bez guzatih politicara, milina!

Boco10

pre 9 godina

Bolje da je oformio neku fondaciju koja bi npr finansirala roditelje sa 5,6 djece ili najbolje djake ili neka istrazivanja poput onog cuvenog vlasnika tankera koji je osnovao Aristotel Oasis. Skapirao covjek da je glupo da proda sve tankere i da se novac potrosi za 10,20 god kad ovako tankeri mogu da se koriste decenijama, sami sebe odrzavaju i sticu profit u korist fondacije. Pozdrav!

Sergio

pre 9 godina

Licemerno, poput filantropije Bila Gejtsa i drugih.

Hajde da najpre promenimo sistem u kome jako mali broj ljudi postaje enormno bogat, a onda i da podelimo brigu o budoćnosti planete.

Unity3D

pre 9 godina

@dragan

Dragi Dragane, jeziviji su ljudi koji ne shvataju da je novac samo posledica truda i zalaganja, nikako cilj sam po sebi. Ljudi kao sto je ovaj gospodin (a i njegovi bliznji, vrlo verovatno) shvataju da je sustina price vredan rad, kako na svom poslu tako i na sebi, a sve ostalo je opsena prostote. Milion - dva je sasvim dovoljna svota da se pocne bilo kakav ozbiljan biznis, ostalo je igra u kojoj ovakvi ljudi uzivaju, a ne u milionima na racunu.

Surovi

pre 9 godina

Pozitivan trend. Sada vratite stare finansijske zakone po kojima se monopol i agresivni kapitalizam ogranicavaju na jedan normalan nivo, pa da ljudi sveta odahnu i imaju svoje sta su zaradili a da ne moraju da cekaju milostinju od ovih koji su zbog manipulacije sistema bogatiji od pola drzava na svetu.
(misija ruskih kosmonauta, 27. mart 2015 12:18)

Kapitalizam nikada nije imao ogranicenja u bogatstvu i valjda je zato i opstao do sada.Cilj svakog biznismena je da stekne sto vise i to je ono sto ih pokrece.Ostavljanje bogatsva je prirodan proces,jer u grob ga poneti ne mogu,generacije svoje dece su obezbedili,tako da im visak u sustini ne treba.
Velika bogatsva su sama po sebi beznacajna ,ako se sa njima nesto ne uradi.Donirati novac u razna istrazivanja koja mogu doneti koristi siromasnima ili bolesnima,je ono sto tom bogatsvu daje svrhu.

samo ja

pre 9 godina

Eh budzet jedne drzave treceg sveta!!! Ali nazalost vise sam za to da ciljano pomaze nego da da u nazovi humanitarne svrhe i da se to rastopi.

misija ruskih kosmonauta

pre 9 godina

Pozitivan trend. Sada vratite stare finansijske zakone po kojima se monopol i agresivni kapitalizam ogranicavaju na jedan normalan nivo, pa da ljudi sveta odahnu i imaju svoje sta su zaradili a da ne moraju da cekaju milostinju od ovih koji su zbog manipulacije sistema bogatiji od pola drzava na svetu.

Ivan

pre 9 godina

Potpuno ljudski potez. Samo odvratnjakovici koji zaslepljeni svojim bogatstvom požele i da vladaju svetom mogu da kao hrčkovi čuvaju svoje milijarde i beskrajno ih umnožavaju. Sa druge strane, potpuno sam siguran da svi ovi koji doniraju "celo" bogatstvo, zadrže za sebe sasvim dovoljno da nikad vise nemaju potrebu za privredjivanjem. To je takođe potpuno razumljivo i ljudski i za to je potrebno par miliona, a ne milijarde.

Darko

pre 9 godina

Kupite Srbiju i od nje napravite nesto lepse za zivot. Kuk za vlasnika Srbije! Nema predsednika, nema premijera. Zamisli zivot bez guzatih politicara, milina!

Ivan

pre 9 godina

Potpuno ljudski potez. Samo odvratnjakovici koji zaslepljeni svojim bogatstvom požele i da vladaju svetom mogu da kao hrčkovi čuvaju svoje milijarde i beskrajno ih umnožavaju. Sa druge strane, potpuno sam siguran da svi ovi koji doniraju "celo" bogatstvo, zadrže za sebe sasvim dovoljno da nikad vise nemaju potrebu za privredjivanjem. To je takođe potpuno razumljivo i ljudski i za to je potrebno par miliona, a ne milijarde.

misija ruskih kosmonauta

pre 9 godina

Pozitivan trend. Sada vratite stare finansijske zakone po kojima se monopol i agresivni kapitalizam ogranicavaju na jedan normalan nivo, pa da ljudi sveta odahnu i imaju svoje sta su zaradili a da ne moraju da cekaju milostinju od ovih koji su zbog manipulacije sistema bogatiji od pola drzava na svetu.

Surovi

pre 9 godina

Pozitivan trend. Sada vratite stare finansijske zakone po kojima se monopol i agresivni kapitalizam ogranicavaju na jedan normalan nivo, pa da ljudi sveta odahnu i imaju svoje sta su zaradili a da ne moraju da cekaju milostinju od ovih koji su zbog manipulacije sistema bogatiji od pola drzava na svetu.
(misija ruskih kosmonauta, 27. mart 2015 12:18)

Kapitalizam nikada nije imao ogranicenja u bogatstvu i valjda je zato i opstao do sada.Cilj svakog biznismena je da stekne sto vise i to je ono sto ih pokrece.Ostavljanje bogatsva je prirodan proces,jer u grob ga poneti ne mogu,generacije svoje dece su obezbedili,tako da im visak u sustini ne treba.
Velika bogatsva su sama po sebi beznacajna ,ako se sa njima nesto ne uradi.Donirati novac u razna istrazivanja koja mogu doneti koristi siromasnima ili bolesnima,je ono sto tom bogatsvu daje svrhu.

Unity3D

pre 9 godina

@dragan

Dragi Dragane, jeziviji su ljudi koji ne shvataju da je novac samo posledica truda i zalaganja, nikako cilj sam po sebi. Ljudi kao sto je ovaj gospodin (a i njegovi bliznji, vrlo verovatno) shvataju da je sustina price vredan rad, kako na svom poslu tako i na sebi, a sve ostalo je opsena prostote. Milion - dva je sasvim dovoljna svota da se pocne bilo kakav ozbiljan biznis, ostalo je igra u kojoj ovakvi ljudi uzivaju, a ne u milionima na racunu.

miloš d.

pre 9 godina

sjajan potez i svaka čast. samo mogu da primetim da je većina filantropa iz Amerike, a da ih retko ili uopšte nema iz Rusije ili neke nama "bliske" zemlje. to samo govori o tome koliko su Amerkinci kao nacija veliki i na mnogom većem nivou svesnosti nego drugi.

NaivniMarkic

pre 9 godina

Ih, ako je napravio 700 miliona do sada, napravice jos 700 miliona u narednih deset godina. To je 194 hiljada dolara dnevno! Pa ne mora da ima ni dinara, ni stana, ni cipele danas - sutra ce imati stagod pozeli.

Stvarno, to su ogromne pare. Kad covek pocne da zaradjuje toliko mnogo, pare prestaju da imaju smisla. Svi ti milioni postanu religija, nesto u sta se, eto veruje... Realno ne moze da se potrosi. Pa ne moze ni da se prebroji. I nista vise i ne znaci. Zato i ima smisla dati nekom drugome.

samo ja

pre 9 godina

Eh budzet jedne drzave treceg sveta!!! Ali nazalost vise sam za to da ciljano pomaze nego da da u nazovi humanitarne svrhe i da se to rastopi.

Toni

pre 9 godina

Kakvo foliranje, odricu se svog bogastva ali tek po svojoj smrti, niposto ranije. Evo sad i ovaj ce dati svoje bogastvo ali tek "kad plati necaku koledz" a necak ima 10 godina.
Tipicno zapadnjacko prenemaganje.
(max, 27. mart 2015 17:48)

Još ne mogu da vjerujem kakvu sam glupost pročitao.

ema

pre 9 godina

@Boco:
A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
Zasto bi neko necije dete finansirao ukoliko nije ne daj boze izgubilo roditelje? Zasto bi neko imao vse od 1 deteta ako nema para? A ni mozga.
Uzasan bezobrazluk i neodgovornost i odakle Vam tako sulude ideje?!

prolaznik

pre 9 godina

" ..Licemerno, poput filantropije Bila Gejtsa i drugih. .."
(Sergio, 27. mart 2015 13:40)

Tebi je licemerno pokloniti nekom 785 miliona dolara ??????
Nije uopste cudno sto smo tu gde jesmo .

Crazy processor

pre 9 godina

Da sam bas bogat pokusao bih da ocistim slatkovodne vode, pokusao bih da ubedim ljude da cuvaju svoju okolinu, zatim bih posumio pustinje, zapoceo ciscenje okeana od plastike, zalagao se za zajednicke projekte zarad cele civilizacije. Treba cuvati zemlju, roboti i industrija mogu biti i na mesecu.

Nadam se

pre 9 godina

Svakako gest vredan postovanja. Ne bih da budem sumnjicav i osudjujem... Ali, jasno je da ce dati... Ali nije jasno gde ce taj novac da zavrsi... Nadam se na pravom mestu i u prave svrhe ce se potrositi...

Sergio

pre 9 godina

Licemerno, poput filantropije Bila Gejtsa i drugih.

Hajde da najpre promenimo sistem u kome jako mali broj ljudi postaje enormno bogat, a onda i da podelimo brigu o budoćnosti planete.

Boco10

pre 9 godina

Bolje da je oformio neku fondaciju koja bi npr finansirala roditelje sa 5,6 djece ili najbolje djake ili neka istrazivanja poput onog cuvenog vlasnika tankera koji je osnovao Aristotel Oasis. Skapirao covjek da je glupo da proda sve tankere i da se novac potrosi za 10,20 god kad ovako tankeri mogu da se koriste decenijama, sami sebe odrzavaju i sticu profit u korist fondacije. Pozdrav!

Spasoje

pre 9 godina

Cudno da nema Rusa na toj listi.
(mo, 27. mart 2015 16:19)
Nisu dovoljno bogati ,a i dug red sa zapada i nema mesta zanjih i ove naše ...!?

realno

pre 9 godina

Ove odluke uspešnih direktora da nakon zarađenih para poklone svo svoje bogatstvo su mi besmislene. Ako on sada poklanja pare zašto se onda ceo život borio da bude menadžer i direktor? Zašto je terao radnike da robuju za njega, a nije se recimo borio da im poveća prosečne plate ili da se jedan deo Apple proizvodnje vrati nazad u USA? Oni u stvari sada sve svoje pare doniraju iz sujete kako bi privukli pažnju na sebe, isto kao što su se i bogatili iz sujete kako bi bili bitni.

VIL

pre 9 godina

Tim hoće da se pamti ne kao naslednik Stiva Džobsa nego kao Tim Kuk. Steve nikada nije bio filantrop, laka mu zemlja, iako nije bio ni materinalista. Tim je već davno izašao iz senke Stiva, izjasnio se kao gej pre godinu dana, a sada i kao filantrop. Još da njegova firma vrati malo proizvodnje iz Kine u US, i malo keša koji drže u stranim bankama u US, pa će biti još vise talasa. Ali, i ovo je dobar početak.

zeljko

pre 9 godina

A kako bi bilo da, za promenu, imena pisete kako se pisu u originalnom jeziku a ne da prevodite ili piste kako se izgovaraju na srpskom jeziku. Ovaj novi pravopis je smesan.

max

pre 9 godina

Kakvo foliranje, odricu se svog bogastva ali tek po svojoj smrti, niposto ranije. Evo sad i ovaj ce dati svoje bogastvo ali tek "kad plati necaku koledz" a necak ima 10 godina.
Tipicno zapadnjacko prenemaganje.

Toliko

pre 9 godina

Warren Baffet i slicni kao filantropi. Koja komendija. Jos jedna finta za jos vece bogacenje. Doniraju novac koji se onda trosi na proizvode njihovih firmi uvecavajuci njihovu vrednost na berzi, onda se sve to lepo proda pa covek ima jos vise para.

Kamencic- njegova donacija; talasi - da daju i drugi

pre 9 godina

@ “Čovek želi da bude kamenčić u ribnjaku koji za promenu stvara talase,”

Ne razumem bas sta ova recenica znaci."
(ciga, 27. mart 2015 14:28)

Vidis, @cigo, taj njegov kamencic (odricanje od bogatstva) je ovde izazvao talas koji je pomogao da na povrsinu isplivaju najpre komentari onih koji NISTA ne razumeju i koji su na sve i svasta ljubomorni.

A kako, tek, reagovati na ove koji bi da se njima dâ million-dva? Kako vas nije sramota javno iznositi (makar i pod pseudonimom) vase nesposobnosti i halapljivost? Srecan sam zbog vas sto ne zivim vise na Balkanu.

A te milione i milijarde oni su, uprkos vama, stekli danonocnim radom i odricanjima. Stvorili su ti, eto, i ljubljeni mobilni da mozes svoju mizantropiju javno da iskazes.

DaLanik

pre 9 godina

poceli da se mnoze ovi sto doniraju bogatstvo.... a ljudima nikad losije... nesto ne verujem u sve to.... ko zna gde ce da završe te pare.... verovatno u istraživanju kako napraviti jos vise GMO hrane da bi se nahranila afrika. problem je u tome da je SISTEM pogrešan, bolje da, ako vec previse zaradjuju, smanje cene svojih proizvoda.... ako EU moze da regilulise zakrivljenost krastavaca i banana, sto ne regulise maksimalni profit na neki proizvod?

Maja

pre 9 godina

Dve prevare dok ih preveslase sve zedne preko vode. Prvo daju pare za neki tajni cilj, jer to sto finansiraju il misle da fnansiraju su tudji planovi. A drugo kako to da samo novopeceni bogatasi odricu se svojeg bogatstva, a nijedna od familija koje pretenduju na svetsku vlast...

Miloš

pre 9 godina

Na žalost, ne ide odricanje i poklanjanje tako lako, na neke poklonjene iznose mora da se plati porez bez obzira što je u humanitarne svrhe...

Dobri su ko hleb,samo...

pre 9 godina

Mogu da eventualno svarim jednog "dobrotvora",ili čak pijan da pročitam vest da su dvoje i da poverujem jer sam pod dejstvom alkohola...ali da su svi redom bogataši odjednom milostivi?!?!

Pa šta je to,moda?Trend?Neka igra bolesno bogatih individua?Aprililili?!

Verujem u njihovo poštenje i darežljivost ko i u Dinkićevih 1000e što sam verovao!
Da budem iskren,ja nisam hteo da pišem akcije ne jer sam mislio da neće biti 1000e,verovao sam u tog Deda Mraza ko i svi,ja nisam pisao jer sam se držao sledećeg principa i govorio ljudima:
"Od države kad poklanja ne uzimam ništa.To će posle da me košta stostruko!"

Nisam dakle znao da neće biti ni tih 1000e na kraju,nego sam znao da kad se tako deli novac nešto mnooooogo gadno se iza brda valja.

E,pošto je kod ovih mnooooooooogooooooooggggoogogooooooogogo veća lova,a svi odjednom veći svetitelji od Dinkića...ja se verujte ne osećam lagodno.
Nisam paranoičan,ali ovo što oni rade smrdi opasno!...smrad dolazi iz broja ljudi i imena koja su u toj grupi...a da ne spominjem kontinent.Ako neko ne razume SAD vladu,ako neko ne zna još uvek da je to banda koja je ubila nekoliko predsednika,a dva (Sadama i Gadafija) ubila,snimila i okačila na net...treba li još da podsećam gde žive ovi "dobrotvori"?
Mnogo je kume to da se tek tako da,mnogo!

Cica Maca

pre 9 godina

Delta Fondacija je od osnivanja 2007. godine do danas realizovala 2.623 humanitarne akcije i u društvenu zajednicu uloženo je 33,5 miliona EUR. Tako da nema mesta kritici Miskovicu.

Zoran

pre 9 godina

@Boco:
A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
--------------

Normalno da nije pametno finansirati nekome decu koji ne moze d aih izdrzava i niej bas ni oran da radi.

Medjutim, vi po Evropi ste u autu sto se broja dece tice u odnosu na ceo svet. Kina je zabranila veliki broj dece, sa razlogom. Juzna, Srednja Amerika, SAD, Blsikoi Istok, sve je to puno dece.

Imaj na umu da Amer fakultetlija bez 3 nije nikad, takoreci. To je sasvim normalno ovde. Imaju i vise.

Kad odes na more tamo gde idu Evroplajni uglavnom, kao Kuba, to je atrakcija videte decu. A kad odes na more ovd eu Americi, to je vise nego normalno da je graja od dece n abazenu, na obali, ima ih kao pleve, i to SVI, ne samo siromasni.

pozitiv-negativ

pre 9 godina

Naravno da je to odluka koja ce njega dusevno zadovoljiti u nadi da ce ga drugi u tome pratiti. ALI oni zlobni i halapljivi koji ga nece pratiti ce zato preuzeti jos vise uticaja i ovaj svet ce ziveti u jos vecoj mizerniji.

ludak

pre 9 godina

"sustina price je vredan rad, kako na svom poslu tako i na sebi, a sve ostalo je opsena prostote".

1. vredan rad na poslu
2. vredan rad na sebi
3. ostalo=opsena prostote

Unity3D je opasan covek. Govori istinu. Ako ovako nastavi, nista za starlete (i sve one koji se tako osecaju) nece ostati.

;)

retko lepa replika

tako to biva

pre 9 godina

sjajan potez i svaka čast. samo mogu da primetim da je većina filantropa iz Amerike, a da ih retko ili uopšte nema iz Rusije ili neke nama "bliske" zemlje. to samo govori o tome koliko su Amerkinci kao nacija veliki i na mnogom većem nivou svesnosti nego drugi.
(miloš d., 27. mart 2015 15:34)

Ja zivim u EU i pre 6 godina sam voluntirao u hum.org. za pomoc Sudanu. U gradicu u kome smo ziveli sakupili smo oko 15.000€, da bi nakon placanja poreza (da i hum.org. se oporezuju) i malo troskova poslali celih 2.000€. Toliko je administracija bezobrazna da smo 3 puta platili razliciti porez na iste pare. Da su pare trebale da ostanu ovde poreza skoro ne bi ni bilo.
Hocu reci da ako je filantrop poklonio pare USA, onda je poklonio 700 miliona, ako je poklonio 'gladnoj deci Afrike' poklonio je 50 miliona i 650 miliona platio USA porez.
Tako, laznih humanitaraca i laznih filantropa je pun zapad.

Nenad

pre 9 godina

A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
Zasto bi neko necije dete finansirao ukoliko nije ne daj boze izgubilo roditelje? Zasto bi neko imao vse od 1 deteta ako nema para? A ni mozga.
Uzasan bezobrazluk i neodgovornost i odakle Vam tako sulude ideje?!
(ema, 27. mart 2015 15:45)

Sve bih mogao da svarim ali da kazes kako je imati vise od troje dece bezobrazno, primitvno i zivotinjski je krajnje snobovski i plitko....
Inace, koliko ste vi danas novaca donirali?

Beli

pre 9 godina

Naravno, a kineski radnici ce i dalje da rade za njih 10 sati dnevno, za 20 $ mesecno. Vise bi pomogao kada bi zatvorio ovu eksploatatorsku firmu ili podelio taj novac ljudima koji su ga i zaradili. Pravi kapitalisticki cinizam.

pomodarstvo

pre 9 godina

Cudno da nema Rusa na toj listi.
(mo, 27. mart 2015 16:19)

Sta je sa vama i tim Rusima, Putinom, rusofilima, kakav li je to antagonizam da svaki boziji dan samo Ruse spominjete ???
Rusi su po prirodi stvari losi momci, Amerikanci su dobri ? Jel to poenta ? Cak i kada je toliko nebulozno i jadno nazivati neki narod losim, prljavim i pokvarenim, nekako je ok kada umesto "narod" kazes "Rusi" ?

Siniša

pre 9 godina

Lepo....Svi se bojimo Božije kazne kad dođemo gore na istinu...pa onda ajde da probamo da se operemo zbog dece,da net bi prošla što su deca naših zaposlenih...E moji milioneri pošteni...

Ljuba

pre 9 godina

Vecina para ostaje u Americi jer je sistem takav da sto vise doniras u humanitarne svrhe porez ti je manji takoreci i ne postoji.

U svim ostalim drzavama sveta sto vise doniras u humanitarne svrhe sve vise imas posla sa reketasima.

Zato ce USA biti USA a Mongolija Mongolija.

I jos nesto.

KAda je covek ogradio svoje dvoriste nastalo je covecanstvo.Tacnije civilizacija.

Kada je covek rekao da je "sve ovo narodno" nastao je komunizam.

A narod sta radi sada?

Surovi

pre 9 godina

Sve bih mogao da svarim ali da kazes kako je imati vise od troje dece bezobrazno, primitvno i zivotinjski je krajnje snobovski i plitko....
Inace, koliko ste vi danas novaca donirali?
(Nenad, 27. mart 2015 21:58)
Apsolutno je bezobrazno i nepotrebno.Deca su se nekada pravila u velikom broju iz vise razloga,a ljubav prema deci nije bio jedan od njih.U teskim uslovima zivota trebalo je opstati,smrtnost je bila ogromna,proizvodnja primitivna i trebalo je puno radnika.Porodica koja je imala puno dece,pogotovo sinova je bila bogatija,posto je bilo vise ruku koje mogu da obradjuju zemlju i da rade.Cerke ,sa druge strane su udavane uz miraze,bez ikakvog uticaja na svoju sudbinu.Ljubav,zaljubljivanje i slicne budalstine modernog doba ,jednostavno nisu postojale.Postojala je samo duznost i obaveza,jer to je bitno za prezivljavanje.
Na planeti danas ima vise ljudi nego sto je ikada zivelo i umrlo do sada idok kod nas vlada bela kuga,na drugim delovima planete je tolika naseljenost da su migracije neizbezne.
Da ,cist je bezobrazluk praviti gomilu dece koju ne mozes da izdrzavas,gde zene radjaju pa bi da se bave karijerama umesto decom,ili ih radjaju,pa ostavljaju po domovima,zato sto neki monstrumi zabranjuju abortuse i kontracepciju.

nidza

pre 9 godina

Taj novac ce pomoci zasigurno one kojima je potreban
Ali on ga se on nece osloboditi konvertovace ga u jos veci teret, kult velike licnosti,
A to je teret ako si to za zivota, kada umres onda nek budes veliki
Ili daj krisom da niko ne zna da si dao i nek te mrze ko najgoreg misleci da si skrt.
Tu je sva mudrost.

zaboravih sopstveni nick, sorry

pre 9 godina

@Surovi: U pravu si da je neograniceno gomilanje kapitala imperativ kapitalizma. Takodje je istina da su Margare Tacer u VB a razne korporacije i banke u SAD unazad trideset godina uzurpirali finansijske zakone do totalnog bezakonja koje je dovelo do serije tzv 'bubbles' koji su omogucili uber kapitalistima da iscede i zadnje iz dzepova i stednih racuna naroda - namestanje kamata, 'bad' mortgages, manipulacija cenama na berzi, finansijski kolaps i na kraju tzv. 'too big to fail' bailout- i kojima su doslovno milijarde dolara i funti uzete od poreza (u VB je to 80 milijardi funti) i umesto u bolnice, skole i socijalno date, poklonjene, bankarima za bonuse. Finansijski kriminal je sada ozakonjen, o tim zakonima govirim, da ponovo regulisu jer ovo vodi u totalnu propast. Plus, socijalizam je daleko bolje ekonomsko i socijalno uredjenje, da ne bude zabune, smatram da kapitalizam nije resenje kako god.

Komentator

pre 9 godina

Pa da on ima 54, necak ima 10, kad mali zavrsi faks ovaj ce imati 80 koji ce mu onda bogatstvo, osim za lecenje, i produzenje sopstvene vegetativnosti

sale

pre 9 godina

" ..Tako, laznih humanitaraca i laznih filantropa je pun zapad. .."
(tako to biva, 27. mart 2015 20:30)

Ali zato su tu zapadna primanja .

denijel

pre 9 godina

Lepo, nema sta. Ispadose ovi iz USA veliki humanisti, makar na recima. Svi, kao, nesto humano rade u Africi, koju su prvo ojadili i izrabili. Od te njihove "humanosti" sirotinji u Africi nikad bolje nije bilo. Pijace vode na sve strane, hrana na sve strane, otvaraju im skole, bolnice. Frljaju se sa milijardama koje daju a situacija na terenu nikad gora. Bolesti nikad gore, kao i siromastvo.

rex

pre 9 godina

pa naravno kad je gej i nema kome nakon sebe da ostavi. nego time kuce ako citas ovo znaj da nemam nista protiv tebe i sarene populacije, tako da te molim da se odreknes necega sitnog u moju korist,al batali vile koje necu posetiti, samo ubaci neki 8 cifeni broj, ima da te istetoviram

humano..

pre 9 godina

Mozda se to desi i kod nas..Pa se nasi prebogati tajkuni odreknu svog bogatstva!Na primer..plate sebi skolovanje a ostatak daju u humanitarne svrhe!

dosledan

pre 9 godina

Ali ce i dalje radnici u Kini da padaju mrtvi dok sklapaju iphone.
Meni ovo lici na pokusaj da se 'popravi', kao da nije mogao da bude human kada je imao 28 miliona dolara, nego je morao da stedi jos malo.
Laznjak i lazac, kao i njegov bivsi sef.

Zarko

pre 9 godina

@svaka mu dala
(spijunka, 27. mart 2015 12:05)
Kaze se, svaki mu se dao:)
(Matematicar, 27. mart 2015

Matematicaru po tvojoj racunici 1+1=2 a da znas ono sto neznas
moglo bi 1+1 da bude 3,4 ili vise

Sergio

pre 9 godina

Licemerno, poput filantropije Bila Gejtsa i drugih.

Hajde da najpre promenimo sistem u kome jako mali broj ljudi postaje enormno bogat, a onda i da podelimo brigu o budoćnosti planete.

max

pre 9 godina

Kakvo foliranje, odricu se svog bogastva ali tek po svojoj smrti, niposto ranije. Evo sad i ovaj ce dati svoje bogastvo ali tek "kad plati necaku koledz" a necak ima 10 godina.
Tipicno zapadnjacko prenemaganje.

Toliko

pre 9 godina

Warren Baffet i slicni kao filantropi. Koja komendija. Jos jedna finta za jos vece bogacenje. Doniraju novac koji se onda trosi na proizvode njihovih firmi uvecavajuci njihovu vrednost na berzi, onda se sve to lepo proda pa covek ima jos vise para.

ema

pre 9 godina

@Boco:
A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
Zasto bi neko necije dete finansirao ukoliko nije ne daj boze izgubilo roditelje? Zasto bi neko imao vse od 1 deteta ako nema para? A ni mozga.
Uzasan bezobrazluk i neodgovornost i odakle Vam tako sulude ideje?!

misija ruskih kosmonauta

pre 9 godina

Pozitivan trend. Sada vratite stare finansijske zakone po kojima se monopol i agresivni kapitalizam ogranicavaju na jedan normalan nivo, pa da ljudi sveta odahnu i imaju svoje sta su zaradili a da ne moraju da cekaju milostinju od ovih koji su zbog manipulacije sistema bogatiji od pola drzava na svetu.

Dobri su ko hleb,samo...

pre 9 godina

Mogu da eventualno svarim jednog "dobrotvora",ili čak pijan da pročitam vest da su dvoje i da poverujem jer sam pod dejstvom alkohola...ali da su svi redom bogataši odjednom milostivi?!?!

Pa šta je to,moda?Trend?Neka igra bolesno bogatih individua?Aprililili?!

Verujem u njihovo poštenje i darežljivost ko i u Dinkićevih 1000e što sam verovao!
Da budem iskren,ja nisam hteo da pišem akcije ne jer sam mislio da neće biti 1000e,verovao sam u tog Deda Mraza ko i svi,ja nisam pisao jer sam se držao sledećeg principa i govorio ljudima:
"Od države kad poklanja ne uzimam ništa.To će posle da me košta stostruko!"

Nisam dakle znao da neće biti ni tih 1000e na kraju,nego sam znao da kad se tako deli novac nešto mnooooogo gadno se iza brda valja.

E,pošto je kod ovih mnooooooooogooooooooggggoogogooooooogogo veća lova,a svi odjednom veći svetitelji od Dinkića...ja se verujte ne osećam lagodno.
Nisam paranoičan,ali ovo što oni rade smrdi opasno!...smrad dolazi iz broja ljudi i imena koja su u toj grupi...a da ne spominjem kontinent.Ako neko ne razume SAD vladu,ako neko ne zna još uvek da je to banda koja je ubila nekoliko predsednika,a dva (Sadama i Gadafija) ubila,snimila i okačila na net...treba li još da podsećam gde žive ovi "dobrotvori"?
Mnogo je kume to da se tek tako da,mnogo!

miloš d.

pre 9 godina

sjajan potez i svaka čast. samo mogu da primetim da je većina filantropa iz Amerike, a da ih retko ili uopšte nema iz Rusije ili neke nama "bliske" zemlje. to samo govori o tome koliko su Amerkinci kao nacija veliki i na mnogom većem nivou svesnosti nego drugi.

realno

pre 9 godina

Ove odluke uspešnih direktora da nakon zarađenih para poklone svo svoje bogatstvo su mi besmislene. Ako on sada poklanja pare zašto se onda ceo život borio da bude menadžer i direktor? Zašto je terao radnike da robuju za njega, a nije se recimo borio da im poveća prosečne plate ili da se jedan deo Apple proizvodnje vrati nazad u USA? Oni u stvari sada sve svoje pare doniraju iz sujete kako bi privukli pažnju na sebe, isto kao što su se i bogatili iz sujete kako bi bili bitni.

Boco10

pre 9 godina

Bolje da je oformio neku fondaciju koja bi npr finansirala roditelje sa 5,6 djece ili najbolje djake ili neka istrazivanja poput onog cuvenog vlasnika tankera koji je osnovao Aristotel Oasis. Skapirao covjek da je glupo da proda sve tankere i da se novac potrosi za 10,20 god kad ovako tankeri mogu da se koriste decenijama, sami sebe odrzavaju i sticu profit u korist fondacije. Pozdrav!

DaLanik

pre 9 godina

poceli da se mnoze ovi sto doniraju bogatstvo.... a ljudima nikad losije... nesto ne verujem u sve to.... ko zna gde ce da završe te pare.... verovatno u istraživanju kako napraviti jos vise GMO hrane da bi se nahranila afrika. problem je u tome da je SISTEM pogrešan, bolje da, ako vec previse zaradjuju, smanje cene svojih proizvoda.... ako EU moze da regilulise zakrivljenost krastavaca i banana, sto ne regulise maksimalni profit na neki proizvod?

Miloš

pre 9 godina

Na žalost, ne ide odricanje i poklanjanje tako lako, na neke poklonjene iznose mora da se plati porez bez obzira što je u humanitarne svrhe...

zeljko

pre 9 godina

A kako bi bilo da, za promenu, imena pisete kako se pisu u originalnom jeziku a ne da prevodite ili piste kako se izgovaraju na srpskom jeziku. Ovaj novi pravopis je smesan.

Siniša

pre 9 godina

Lepo....Svi se bojimo Božije kazne kad dođemo gore na istinu...pa onda ajde da probamo da se operemo zbog dece,da net bi prošla što su deca naših zaposlenih...E moji milioneri pošteni...

Darko

pre 9 godina

Kupite Srbiju i od nje napravite nesto lepse za zivot. Kuk za vlasnika Srbije! Nema predsednika, nema premijera. Zamisli zivot bez guzatih politicara, milina!

tako to biva

pre 9 godina

sjajan potez i svaka čast. samo mogu da primetim da je većina filantropa iz Amerike, a da ih retko ili uopšte nema iz Rusije ili neke nama "bliske" zemlje. to samo govori o tome koliko su Amerkinci kao nacija veliki i na mnogom većem nivou svesnosti nego drugi.
(miloš d., 27. mart 2015 15:34)

Ja zivim u EU i pre 6 godina sam voluntirao u hum.org. za pomoc Sudanu. U gradicu u kome smo ziveli sakupili smo oko 15.000€, da bi nakon placanja poreza (da i hum.org. se oporezuju) i malo troskova poslali celih 2.000€. Toliko je administracija bezobrazna da smo 3 puta platili razliciti porez na iste pare. Da su pare trebale da ostanu ovde poreza skoro ne bi ni bilo.
Hocu reci da ako je filantrop poklonio pare USA, onda je poklonio 700 miliona, ako je poklonio 'gladnoj deci Afrike' poklonio je 50 miliona i 650 miliona platio USA porez.
Tako, laznih humanitaraca i laznih filantropa je pun zapad.

Ivan

pre 9 godina

Potpuno ljudski potez. Samo odvratnjakovici koji zaslepljeni svojim bogatstvom požele i da vladaju svetom mogu da kao hrčkovi čuvaju svoje milijarde i beskrajno ih umnožavaju. Sa druge strane, potpuno sam siguran da svi ovi koji doniraju "celo" bogatstvo, zadrže za sebe sasvim dovoljno da nikad vise nemaju potrebu za privredjivanjem. To je takođe potpuno razumljivo i ljudski i za to je potrebno par miliona, a ne milijarde.

Maja

pre 9 godina

Dve prevare dok ih preveslase sve zedne preko vode. Prvo daju pare za neki tajni cilj, jer to sto finansiraju il misle da fnansiraju su tudji planovi. A drugo kako to da samo novopeceni bogatasi odricu se svojeg bogatstva, a nijedna od familija koje pretenduju na svetsku vlast...

samo ja

pre 9 godina

Eh budzet jedne drzave treceg sveta!!! Ali nazalost vise sam za to da ciljano pomaze nego da da u nazovi humanitarne svrhe i da se to rastopi.

Nadam se

pre 9 godina

Svakako gest vredan postovanja. Ne bih da budem sumnjicav i osudjujem... Ali, jasno je da ce dati... Ali nije jasno gde ce taj novac da zavrsi... Nadam se na pravom mestu i u prave svrhe ce se potrositi...

prolaznik

pre 9 godina

" ..Licemerno, poput filantropije Bila Gejtsa i drugih. .."
(Sergio, 27. mart 2015 13:40)

Tebi je licemerno pokloniti nekom 785 miliona dolara ??????
Nije uopste cudno sto smo tu gde jesmo .

Toni

pre 9 godina

Kakvo foliranje, odricu se svog bogastva ali tek po svojoj smrti, niposto ranije. Evo sad i ovaj ce dati svoje bogastvo ali tek "kad plati necaku koledz" a necak ima 10 godina.
Tipicno zapadnjacko prenemaganje.
(max, 27. mart 2015 17:48)

Još ne mogu da vjerujem kakvu sam glupost pročitao.

Surovi

pre 9 godina

Pozitivan trend. Sada vratite stare finansijske zakone po kojima se monopol i agresivni kapitalizam ogranicavaju na jedan normalan nivo, pa da ljudi sveta odahnu i imaju svoje sta su zaradili a da ne moraju da cekaju milostinju od ovih koji su zbog manipulacije sistema bogatiji od pola drzava na svetu.
(misija ruskih kosmonauta, 27. mart 2015 12:18)

Kapitalizam nikada nije imao ogranicenja u bogatstvu i valjda je zato i opstao do sada.Cilj svakog biznismena je da stekne sto vise i to je ono sto ih pokrece.Ostavljanje bogatsva je prirodan proces,jer u grob ga poneti ne mogu,generacije svoje dece su obezbedili,tako da im visak u sustini ne treba.
Velika bogatsva su sama po sebi beznacajna ,ako se sa njima nesto ne uradi.Donirati novac u razna istrazivanja koja mogu doneti koristi siromasnima ili bolesnima,je ono sto tom bogatsvu daje svrhu.

Unity3D

pre 9 godina

@dragan

Dragi Dragane, jeziviji su ljudi koji ne shvataju da je novac samo posledica truda i zalaganja, nikako cilj sam po sebi. Ljudi kao sto je ovaj gospodin (a i njegovi bliznji, vrlo verovatno) shvataju da je sustina price vredan rad, kako na svom poslu tako i na sebi, a sve ostalo je opsena prostote. Milion - dva je sasvim dovoljna svota da se pocne bilo kakav ozbiljan biznis, ostalo je igra u kojoj ovakvi ljudi uzivaju, a ne u milionima na racunu.

Beli

pre 9 godina

Naravno, a kineski radnici ce i dalje da rade za njih 10 sati dnevno, za 20 $ mesecno. Vise bi pomogao kada bi zatvorio ovu eksploatatorsku firmu ili podelio taj novac ljudima koji su ga i zaradili. Pravi kapitalisticki cinizam.

Cica Maca

pre 9 godina

Delta Fondacija je od osnivanja 2007. godine do danas realizovala 2.623 humanitarne akcije i u društvenu zajednicu uloženo je 33,5 miliona EUR. Tako da nema mesta kritici Miskovicu.

rex

pre 9 godina

pa naravno kad je gej i nema kome nakon sebe da ostavi. nego time kuce ako citas ovo znaj da nemam nista protiv tebe i sarene populacije, tako da te molim da se odreknes necega sitnog u moju korist,al batali vile koje necu posetiti, samo ubaci neki 8 cifeni broj, ima da te istetoviram

Zoran

pre 9 godina

@Boco:
A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
--------------

Normalno da nije pametno finansirati nekome decu koji ne moze d aih izdrzava i niej bas ni oran da radi.

Medjutim, vi po Evropi ste u autu sto se broja dece tice u odnosu na ceo svet. Kina je zabranila veliki broj dece, sa razlogom. Juzna, Srednja Amerika, SAD, Blsikoi Istok, sve je to puno dece.

Imaj na umu da Amer fakultetlija bez 3 nije nikad, takoreci. To je sasvim normalno ovde. Imaju i vise.

Kad odes na more tamo gde idu Evroplajni uglavnom, kao Kuba, to je atrakcija videte decu. A kad odes na more ovd eu Americi, to je vise nego normalno da je graja od dece n abazenu, na obali, ima ih kao pleve, i to SVI, ne samo siromasni.

denijel

pre 9 godina

Lepo, nema sta. Ispadose ovi iz USA veliki humanisti, makar na recima. Svi, kao, nesto humano rade u Africi, koju su prvo ojadili i izrabili. Od te njihove "humanosti" sirotinji u Africi nikad bolje nije bilo. Pijace vode na sve strane, hrana na sve strane, otvaraju im skole, bolnice. Frljaju se sa milijardama koje daju a situacija na terenu nikad gora. Bolesti nikad gore, kao i siromastvo.

Komentator

pre 9 godina

Pa da on ima 54, necak ima 10, kad mali zavrsi faks ovaj ce imati 80 koji ce mu onda bogatstvo, osim za lecenje, i produzenje sopstvene vegetativnosti

nidza

pre 9 godina

Taj novac ce pomoci zasigurno one kojima je potreban
Ali on ga se on nece osloboditi konvertovace ga u jos veci teret, kult velike licnosti,
A to je teret ako si to za zivota, kada umres onda nek budes veliki
Ili daj krisom da niko ne zna da si dao i nek te mrze ko najgoreg misleci da si skrt.
Tu je sva mudrost.

Surovi

pre 9 godina

Sve bih mogao da svarim ali da kazes kako je imati vise od troje dece bezobrazno, primitvno i zivotinjski je krajnje snobovski i plitko....
Inace, koliko ste vi danas novaca donirali?
(Nenad, 27. mart 2015 21:58)
Apsolutno je bezobrazno i nepotrebno.Deca su se nekada pravila u velikom broju iz vise razloga,a ljubav prema deci nije bio jedan od njih.U teskim uslovima zivota trebalo je opstati,smrtnost je bila ogromna,proizvodnja primitivna i trebalo je puno radnika.Porodica koja je imala puno dece,pogotovo sinova je bila bogatija,posto je bilo vise ruku koje mogu da obradjuju zemlju i da rade.Cerke ,sa druge strane su udavane uz miraze,bez ikakvog uticaja na svoju sudbinu.Ljubav,zaljubljivanje i slicne budalstine modernog doba ,jednostavno nisu postojale.Postojala je samo duznost i obaveza,jer to je bitno za prezivljavanje.
Na planeti danas ima vise ljudi nego sto je ikada zivelo i umrlo do sada idok kod nas vlada bela kuga,na drugim delovima planete je tolika naseljenost da su migracije neizbezne.
Da ,cist je bezobrazluk praviti gomilu dece koju ne mozes da izdrzavas,gde zene radjaju pa bi da se bave karijerama umesto decom,ili ih radjaju,pa ostavljaju po domovima,zato sto neki monstrumi zabranjuju abortuse i kontracepciju.

Nenad

pre 9 godina

A zasto bi mi finansirali necije 5,6 dece? Sto ih prave ako nemaju para? Uostalom, neprirodno je imati toliko dece u 21 veku, primitivno i bezobrazno. Kao zivotinje.
Zasto bi neko necije dete finansirao ukoliko nije ne daj boze izgubilo roditelje? Zasto bi neko imao vse od 1 deteta ako nema para? A ni mozga.
Uzasan bezobrazluk i neodgovornost i odakle Vam tako sulude ideje?!
(ema, 27. mart 2015 15:45)

Sve bih mogao da svarim ali da kazes kako je imati vise od troje dece bezobrazno, primitvno i zivotinjski je krajnje snobovski i plitko....
Inace, koliko ste vi danas novaca donirali?

pozitiv-negativ

pre 9 godina

Naravno da je to odluka koja ce njega dusevno zadovoljiti u nadi da ce ga drugi u tome pratiti. ALI oni zlobni i halapljivi koji ga nece pratiti ce zato preuzeti jos vise uticaja i ovaj svet ce ziveti u jos vecoj mizerniji.

Ljuba

pre 9 godina

Vecina para ostaje u Americi jer je sistem takav da sto vise doniras u humanitarne svrhe porez ti je manji takoreci i ne postoji.

U svim ostalim drzavama sveta sto vise doniras u humanitarne svrhe sve vise imas posla sa reketasima.

Zato ce USA biti USA a Mongolija Mongolija.

I jos nesto.

KAda je covek ogradio svoje dvoriste nastalo je covecanstvo.Tacnije civilizacija.

Kada je covek rekao da je "sve ovo narodno" nastao je komunizam.

A narod sta radi sada?

NaivniMarkic

pre 9 godina

Ih, ako je napravio 700 miliona do sada, napravice jos 700 miliona u narednih deset godina. To je 194 hiljada dolara dnevno! Pa ne mora da ima ni dinara, ni stana, ni cipele danas - sutra ce imati stagod pozeli.

Stvarno, to su ogromne pare. Kad covek pocne da zaradjuje toliko mnogo, pare prestaju da imaju smisla. Svi ti milioni postanu religija, nesto u sta se, eto veruje... Realno ne moze da se potrosi. Pa ne moze ni da se prebroji. I nista vise i ne znaci. Zato i ima smisla dati nekom drugome.

Kamencic- njegova donacija; talasi - da daju i drugi

pre 9 godina

@ “Čovek želi da bude kamenčić u ribnjaku koji za promenu stvara talase,”

Ne razumem bas sta ova recenica znaci."
(ciga, 27. mart 2015 14:28)

Vidis, @cigo, taj njegov kamencic (odricanje od bogatstva) je ovde izazvao talas koji je pomogao da na povrsinu isplivaju najpre komentari onih koji NISTA ne razumeju i koji su na sve i svasta ljubomorni.

A kako, tek, reagovati na ove koji bi da se njima dâ million-dva? Kako vas nije sramota javno iznositi (makar i pod pseudonimom) vase nesposobnosti i halapljivost? Srecan sam zbog vas sto ne zivim vise na Balkanu.

A te milione i milijarde oni su, uprkos vama, stekli danonocnim radom i odricanjima. Stvorili su ti, eto, i ljubljeni mobilni da mozes svoju mizantropiju javno da iskazes.

Spasoje

pre 9 godina

Cudno da nema Rusa na toj listi.
(mo, 27. mart 2015 16:19)
Nisu dovoljno bogati ,a i dug red sa zapada i nema mesta zanjih i ove naše ...!?

pomodarstvo

pre 9 godina

Cudno da nema Rusa na toj listi.
(mo, 27. mart 2015 16:19)

Sta je sa vama i tim Rusima, Putinom, rusofilima, kakav li je to antagonizam da svaki boziji dan samo Ruse spominjete ???
Rusi su po prirodi stvari losi momci, Amerikanci su dobri ? Jel to poenta ? Cak i kada je toliko nebulozno i jadno nazivati neki narod losim, prljavim i pokvarenim, nekako je ok kada umesto "narod" kazes "Rusi" ?

VIL

pre 9 godina

Tim hoće da se pamti ne kao naslednik Stiva Džobsa nego kao Tim Kuk. Steve nikada nije bio filantrop, laka mu zemlja, iako nije bio ni materinalista. Tim je već davno izašao iz senke Stiva, izjasnio se kao gej pre godinu dana, a sada i kao filantrop. Još da njegova firma vrati malo proizvodnje iz Kine u US, i malo keša koji drže u stranim bankama u US, pa će biti još vise talasa. Ali, i ovo je dobar početak.

zaboravih sopstveni nick, sorry

pre 9 godina

@Surovi: U pravu si da je neograniceno gomilanje kapitala imperativ kapitalizma. Takodje je istina da su Margare Tacer u VB a razne korporacije i banke u SAD unazad trideset godina uzurpirali finansijske zakone do totalnog bezakonja koje je dovelo do serije tzv 'bubbles' koji su omogucili uber kapitalistima da iscede i zadnje iz dzepova i stednih racuna naroda - namestanje kamata, 'bad' mortgages, manipulacija cenama na berzi, finansijski kolaps i na kraju tzv. 'too big to fail' bailout- i kojima su doslovno milijarde dolara i funti uzete od poreza (u VB je to 80 milijardi funti) i umesto u bolnice, skole i socijalno date, poklonjene, bankarima za bonuse. Finansijski kriminal je sada ozakonjen, o tim zakonima govirim, da ponovo regulisu jer ovo vodi u totalnu propast. Plus, socijalizam je daleko bolje ekonomsko i socijalno uredjenje, da ne bude zabune, smatram da kapitalizam nije resenje kako god.

ludak

pre 9 godina

"sustina price je vredan rad, kako na svom poslu tako i na sebi, a sve ostalo je opsena prostote".

1. vredan rad na poslu
2. vredan rad na sebi
3. ostalo=opsena prostote

Unity3D je opasan covek. Govori istinu. Ako ovako nastavi, nista za starlete (i sve one koji se tako osecaju) nece ostati.

;)

retko lepa replika

Zarko

pre 9 godina

@svaka mu dala
(spijunka, 27. mart 2015 12:05)
Kaze se, svaki mu se dao:)
(Matematicar, 27. mart 2015

Matematicaru po tvojoj racunici 1+1=2 a da znas ono sto neznas
moglo bi 1+1 da bude 3,4 ili vise

Crazy processor

pre 9 godina

Da sam bas bogat pokusao bih da ocistim slatkovodne vode, pokusao bih da ubedim ljude da cuvaju svoju okolinu, zatim bih posumio pustinje, zapoceo ciscenje okeana od plastike, zalagao se za zajednicke projekte zarad cele civilizacije. Treba cuvati zemlju, roboti i industrija mogu biti i na mesecu.

dosledan

pre 9 godina

Ali ce i dalje radnici u Kini da padaju mrtvi dok sklapaju iphone.
Meni ovo lici na pokusaj da se 'popravi', kao da nije mogao da bude human kada je imao 28 miliona dolara, nego je morao da stedi jos malo.
Laznjak i lazac, kao i njegov bivsi sef.

humano..

pre 9 godina

Mozda se to desi i kod nas..Pa se nasi prebogati tajkuni odreknu svog bogatstva!Na primer..plate sebi skolovanje a ostatak daju u humanitarne svrhe!

sale

pre 9 godina

" ..Tako, laznih humanitaraca i laznih filantropa je pun zapad. .."
(tako to biva, 27. mart 2015 20:30)

Ali zato su tu zapadna primanja .