Utorak, 09.12.2014.

13:31

Mekdonalds otkrio "tajnu" Meknagetsa (VIDEO)

Izvor: B92

Mekdonalds otkrio "tajnu" Meknagetsa (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

21 Komentari

Sortiraj po:

shishmish

pre 9 godina

drugari, meso iz 'meka' je toliko puno antibiotika, da lagano leci prosecni grip. ALI, svakako mnogo bolji izbor od 'pljeke kod dzekija' sushtinski, ne zelite da znate u koliko voda trebate da operete jabuku iz maxija/ideje/disa

BreDragans

pre 9 godina

Kao student sam jedno leto radio u poznatoj fabrici za preradu mesa i mesnih preradjevina, direktno gledajuci 2 meseca kako se spremaju mesni naresci, pastete, virsle, kobasice, salame, itd.. Bez ulazenja u detalje samo cu reci da od tada nisam okusio nista od tih proizvoda, a i danas kad kupujem obicno meso dobro gledam gde i od koga ga kupujem.

Ono sto mi je i do danas ostalo urezano u secanju je nepodnosljivi kiselkasti smrad kad se svi ti sastojci zamesaju i pocnu da kuvaju i moje cudjenje kako na kraju od toga ispadne nesto sto je u sustini jestivo...

Griffin

pre 9 godina

Ja mislim da cena proizvoda moze najvise da kaze o istom.Cena materijala tj. mesa,aditiva,ulja za przenje,struje za proizvodnju,cena rada radnika,porezi itd. Ako je cena nesrazmerno mala.Verovatno je da se stedi samo na mesu. Nista ne moze biti jeftinije nego sto objektivno jeste.Ako je nesto jeftino,verovatno postoji dobar razlog za to. Da je sve to toliko jeftino ljudi bi svaki dan sami sebi pravili kantu pohovane piletine.Bar bi znali sta jedu. Kakav crni hamburger za 100rsd.

EU Citizen

pre 9 godina

Nimalo se ne razumem u prehrambenu tehnologiju, ali u ekonomiju, i tržište pomalo da, i, pod jedan, premda ožderavanje po fast fudovima nije moj stil ishrane, mislim da Mek nudi veoma kvalitetno i ukusno jelo za te pare (kome par puta godišnje sasvim namerno i s uživanjem podlegnem, a da mi je posao da orem i kopam, a ne sastančenje i buljenje u ekran, činio bih to i mnogo češće, bez mnogo bojazni, odnosno, tačno je da tamo postoje neke količine antibiotika, hormona i druge hemije, što nije baš idealno, ali je sve to u sasvim prihvatljivim granicama za povremenu, pa čak i češću upotrebu, najveći problem je tu gomila kalorija), i, pod dva, kako sam pre dosta godina imao prilike da blisko sarađujem sa McDonald's-om u jednoj evropskoj zemlji, iz te saradnje sam poneo izuzetno pozitivan utisak o kvalitetu menadžmenta, pristupa i kulture ove kompanije, odnosno, o njoj otad mislim sve najboje. Problem je što je McDonald's u jednom trenutku postao tako uspešan, da se kao Koka-Kola, pretvorio u simbol globalnog trijumfa kapitalizma, demokratije i USA, a na ovom svetu je mnogo luzera, neradnika i raznih vrsta fanatika koji slobodno društvo i tržište iz raznih razloga mrze, pa se jedan deo te mržnje, jasno, fokusira i na McDonald's, iako, naravno, te ljude niko ne tera pištoljem da se tamo hrane, a mi koji posećujemo njihove restorane makar povremeno to činimo zato što volimo da tamo jedemo i plaćamo to vlastitim novcem, odnosno, skinite nam se više s vrata, komunjare i ludaci :))

n.

pre 9 godina

pljeske koje kupujem u kioscima makar znam od cega su - cista soja.
hrana u Meku je preskupa,a moja nana pravi veće ćufte nego oni hamburgere, uz sve to im je hrana nezdrava. radnici se ubijaju od posla za bedu od plate. nema tu ničega što bih mogao da cenim.

DjangoBGD

pre 9 godina

Ja takodje radim u fabrici na bliskom istoku koja snadbeva loklane Mek Donalds restorane Mek Nagetsom. Da koriste pilece belo tu su u pravu, ali pored toga krkaju i gomilu dodataka i poboljsivaca ukusa, konzervansa, zacina...inace u prehrambenoj industriji mesnih preradjevina vrlo cesto se za slicne proizvode koristi i guma u prahu...tu mislim na gumu za upotrebu u preh. industriji, dodaje se da bi proizvodi imali tu zvakastu teksturu..

DjangoBGD

pre 9 godina

Samo bi jos nesto dodao, na pitanje da li se pilici koji se koriste za Mek nagetse hrane zdravo? Ne naravno kao i svi moderni intenzivni sistemi u poljorivredi gde je na prvom mestu novac pa onda sve drugo.Da li jedu i antibiotike, pa naravno, s tim sto postoje tacno propisane dozvoljene kolicine za svaki antibiotik prema propisima veterinarske inspekcije.Tuzna istina oko antibiotika je da moderno zivinarstvo ne bi opstalo bez njih.

andreas kisser

pre 9 godina

I da je istina da ovako proizv ode piletinu samo mogu da zamislim kakav je kvalitet piletine iz inkubatora hranjena genetski modifikovanom hranom i steroidima
(Bogumil, 9. decembar 2014 15:39)

a sta mislis, kakav je kvalitet pljeske koju kupujes na lokalnom kiosku, ili pilica u maxiju, kod matijevica, ostalih? zar zaista mislis da ces za 500 dinara da dobijes zdravo, seosko pile? pa cak i da je seosko ne znaci da je organsko, jer se zna tacno sta se podrazumeva pod organskom hranom! (a 90% nasih seljaka bi palo na tom testu) smesna mi je ta tendencija nasih ljudi da se podsmevaju svemu sa strane, kao da je kod nas svaki aspekt zivota savresno regulisan fer propisima, koji se apsolutno postuju i redovno proveravaju, a uz to su i samokontrolisani neverovatnim moralom obicnih ljudi :-) inace, nije nista bolje ni po aldiji, lidlu, tesku... na zapadu. ljudi, danas u evropi jedno organski uzgajano pile kosta oko 15evra (ili funti svejedno). to je cena ako hocete da jedete poptpuno zdravu, prirodnu hranu. welcome to 21st century! podsmevati se meku, a kupovati po srpskim mesarama i marketima je odraz potpune nesvesti gde se zivi. sto je napisao jedan od komentatora pre mene, u meku bar postoje stroge interne kontrole. jel treba da vas podsetim sta je bilo sa agrozivom pre koju godinu? a ne dao nam bog da inspekcija zaviri kod matijevica, ili po raznim kioscima sa pljeskavicama, narocito po beogradu. isporvracali biste se moentalno kad bi znali sta jedete svaki dan.

woah

pre 9 godina

u meku jedem jednom godišnje i iskreno ne bih voleo da ga nema, jer mi nekad legne. a ko ne voli, ne mora nikad da jede. smešno je što ljudi pljuju, a niko ih ne tera da uđu u mek.

pera

pre 9 godina

Komentare obicno salju ljudi koji nogom nisu krocili u proizvodni pogon, a kamoli u neki u Severnoj Americi. Daleko od toga da branim McDo, ali ovo sto ste videli je 100% tacno. Tyson foods nam je bio supplier godinama, a i moja fabrika snabdeva Macdonalds sa slaninom i znam kako se slanina proizvodi i pece. McDo i ostali veliki klijenti nam placaju papreno za sve sto kupuju i mislite da bi smo rizikovali da predjemo tacno definisan % masti koji zahtevaju? Mislite da bi smo im poslali "vodenu" slaninu? Da li smemo da im posaljemo slaninu sa vise natrijuma od onoga sto traze?

.. jer ja nisam imeee! :)

pre 9 godina

Sve je to super, ali, kakav je kvalitet tog mesa (+ cime se hrane te kokoske.. gmo ovo ono), pod broj 1, a drugo bitno pitanje je kakvi su to sve dodaci koje dodaju u to meso, da bi odrzalo ukus, da bi bolje podnelo transport itd..


Mozes me zvati kako god hoces..

Bogumil

pre 9 godina

I da je istina da ovako proizv ode piletinu samo mogu da zamislim kakav je kvalitet piletine iz inkubatora hranjena genetski modifikovanom hranom i steroidima

Tyson

pre 9 godina

"Aha... sve je kul, sve je strava... belo meso...
Važi! Pa ovo je klasična propaganda, u svom, najboljem obliku. Nogice i krilca verovatno bacaju? :D
(bRte, 9. decembar 2014 14:11) "

Ne. Naravno da ih ne bacaju. Prodaju ih kao zaseban proizod.

http://www.tyson.com/Products/Chicken-Wings.aspx
http://www.tyson.com/Products/Chicken-Drumsticks.aspx

sremac

pre 9 godina

Sledeci video ce biti kako pilici trckaraju po zelenom polju, kluckaju zrnevlje i svezu travu. Piju izvorsku vodu i spavaju svaka u posebnoj kotobanji. Ujutru ih pevac probudi, snesu jaja i trk na livadu.
Ma milina. Kao kod bake u Sremu.

Alen

pre 9 godina

e vazi .. evo trcim odma' u McDonalds..

Problem je sto su zdrava hrana i biznis, kako spojeni sudovi .. tj. sto vise biznisa to manje zdrave hrane. Pa svaki vlasnik malog restorana je u iskusenju, da kupi jeftinije meso ili da przi nekoliko dana u istom ulju ... pa to mu je direktno iz dzepa !
Sta ste mislili, da se neko sekira za vase zdravlje :)
McDonalds je samo extreman primer gde je proizvod: 100% biznis a 0% zdrava hrana.
McDonalds je primer biznisa dovedenog do savrsenstva.
Forma, izgled i ukus, su samo u sluzbi bolje prodaje, ali ne i vaseg boljitka !
Mislite o tome.

bRte

pre 9 godina

Aha... sve je kul, sve je strava... belo meso...
Važi! Pa ovo je klasična propaganda, u svom, najboljem obliku. Nogice i krilca verovatno bacaju? :D

bRte

pre 9 godina

Aha... sve je kul, sve je strava... belo meso...
Važi! Pa ovo je klasična propaganda, u svom, najboljem obliku. Nogice i krilca verovatno bacaju? :D

Alen

pre 9 godina

e vazi .. evo trcim odma' u McDonalds..

Problem je sto su zdrava hrana i biznis, kako spojeni sudovi .. tj. sto vise biznisa to manje zdrave hrane. Pa svaki vlasnik malog restorana je u iskusenju, da kupi jeftinije meso ili da przi nekoliko dana u istom ulju ... pa to mu je direktno iz dzepa !
Sta ste mislili, da se neko sekira za vase zdravlje :)
McDonalds je samo extreman primer gde je proizvod: 100% biznis a 0% zdrava hrana.
McDonalds je primer biznisa dovedenog do savrsenstva.
Forma, izgled i ukus, su samo u sluzbi bolje prodaje, ali ne i vaseg boljitka !
Mislite o tome.

sremac

pre 9 godina

Sledeci video ce biti kako pilici trckaraju po zelenom polju, kluckaju zrnevlje i svezu travu. Piju izvorsku vodu i spavaju svaka u posebnoj kotobanji. Ujutru ih pevac probudi, snesu jaja i trk na livadu.
Ma milina. Kao kod bake u Sremu.

pera

pre 9 godina

Komentare obicno salju ljudi koji nogom nisu krocili u proizvodni pogon, a kamoli u neki u Severnoj Americi. Daleko od toga da branim McDo, ali ovo sto ste videli je 100% tacno. Tyson foods nam je bio supplier godinama, a i moja fabrika snabdeva Macdonalds sa slaninom i znam kako se slanina proizvodi i pece. McDo i ostali veliki klijenti nam placaju papreno za sve sto kupuju i mislite da bi smo rizikovali da predjemo tacno definisan % masti koji zahtevaju? Mislite da bi smo im poslali "vodenu" slaninu? Da li smemo da im posaljemo slaninu sa vise natrijuma od onoga sto traze?

Tyson

pre 9 godina

"Aha... sve je kul, sve je strava... belo meso...
Važi! Pa ovo je klasična propaganda, u svom, najboljem obliku. Nogice i krilca verovatno bacaju? :D
(bRte, 9. decembar 2014 14:11) "

Ne. Naravno da ih ne bacaju. Prodaju ih kao zaseban proizod.

http://www.tyson.com/Products/Chicken-Wings.aspx
http://www.tyson.com/Products/Chicken-Drumsticks.aspx

woah

pre 9 godina

u meku jedem jednom godišnje i iskreno ne bih voleo da ga nema, jer mi nekad legne. a ko ne voli, ne mora nikad da jede. smešno je što ljudi pljuju, a niko ih ne tera da uđu u mek.

andreas kisser

pre 9 godina

I da je istina da ovako proizv ode piletinu samo mogu da zamislim kakav je kvalitet piletine iz inkubatora hranjena genetski modifikovanom hranom i steroidima
(Bogumil, 9. decembar 2014 15:39)

a sta mislis, kakav je kvalitet pljeske koju kupujes na lokalnom kiosku, ili pilica u maxiju, kod matijevica, ostalih? zar zaista mislis da ces za 500 dinara da dobijes zdravo, seosko pile? pa cak i da je seosko ne znaci da je organsko, jer se zna tacno sta se podrazumeva pod organskom hranom! (a 90% nasih seljaka bi palo na tom testu) smesna mi je ta tendencija nasih ljudi da se podsmevaju svemu sa strane, kao da je kod nas svaki aspekt zivota savresno regulisan fer propisima, koji se apsolutno postuju i redovno proveravaju, a uz to su i samokontrolisani neverovatnim moralom obicnih ljudi :-) inace, nije nista bolje ni po aldiji, lidlu, tesku... na zapadu. ljudi, danas u evropi jedno organski uzgajano pile kosta oko 15evra (ili funti svejedno). to je cena ako hocete da jedete poptpuno zdravu, prirodnu hranu. welcome to 21st century! podsmevati se meku, a kupovati po srpskim mesarama i marketima je odraz potpune nesvesti gde se zivi. sto je napisao jedan od komentatora pre mene, u meku bar postoje stroge interne kontrole. jel treba da vas podsetim sta je bilo sa agrozivom pre koju godinu? a ne dao nam bog da inspekcija zaviri kod matijevica, ili po raznim kioscima sa pljeskavicama, narocito po beogradu. isporvracali biste se moentalno kad bi znali sta jedete svaki dan.

Bogumil

pre 9 godina

I da je istina da ovako proizv ode piletinu samo mogu da zamislim kakav je kvalitet piletine iz inkubatora hranjena genetski modifikovanom hranom i steroidima

.. jer ja nisam imeee! :)

pre 9 godina

Sve je to super, ali, kakav je kvalitet tog mesa (+ cime se hrane te kokoske.. gmo ovo ono), pod broj 1, a drugo bitno pitanje je kakvi su to sve dodaci koje dodaju u to meso, da bi odrzalo ukus, da bi bolje podnelo transport itd..


Mozes me zvati kako god hoces..

DjangoBGD

pre 9 godina

Samo bi jos nesto dodao, na pitanje da li se pilici koji se koriste za Mek nagetse hrane zdravo? Ne naravno kao i svi moderni intenzivni sistemi u poljorivredi gde je na prvom mestu novac pa onda sve drugo.Da li jedu i antibiotike, pa naravno, s tim sto postoje tacno propisane dozvoljene kolicine za svaki antibiotik prema propisima veterinarske inspekcije.Tuzna istina oko antibiotika je da moderno zivinarstvo ne bi opstalo bez njih.

EU Citizen

pre 9 godina

Nimalo se ne razumem u prehrambenu tehnologiju, ali u ekonomiju, i tržište pomalo da, i, pod jedan, premda ožderavanje po fast fudovima nije moj stil ishrane, mislim da Mek nudi veoma kvalitetno i ukusno jelo za te pare (kome par puta godišnje sasvim namerno i s uživanjem podlegnem, a da mi je posao da orem i kopam, a ne sastančenje i buljenje u ekran, činio bih to i mnogo češće, bez mnogo bojazni, odnosno, tačno je da tamo postoje neke količine antibiotika, hormona i druge hemije, što nije baš idealno, ali je sve to u sasvim prihvatljivim granicama za povremenu, pa čak i češću upotrebu, najveći problem je tu gomila kalorija), i, pod dva, kako sam pre dosta godina imao prilike da blisko sarađujem sa McDonald's-om u jednoj evropskoj zemlji, iz te saradnje sam poneo izuzetno pozitivan utisak o kvalitetu menadžmenta, pristupa i kulture ove kompanije, odnosno, o njoj otad mislim sve najboje. Problem je što je McDonald's u jednom trenutku postao tako uspešan, da se kao Koka-Kola, pretvorio u simbol globalnog trijumfa kapitalizma, demokratije i USA, a na ovom svetu je mnogo luzera, neradnika i raznih vrsta fanatika koji slobodno društvo i tržište iz raznih razloga mrze, pa se jedan deo te mržnje, jasno, fokusira i na McDonald's, iako, naravno, te ljude niko ne tera pištoljem da se tamo hrane, a mi koji posećujemo njihove restorane makar povremeno to činimo zato što volimo da tamo jedemo i plaćamo to vlastitim novcem, odnosno, skinite nam se više s vrata, komunjare i ludaci :))

DjangoBGD

pre 9 godina

Ja takodje radim u fabrici na bliskom istoku koja snadbeva loklane Mek Donalds restorane Mek Nagetsom. Da koriste pilece belo tu su u pravu, ali pored toga krkaju i gomilu dodataka i poboljsivaca ukusa, konzervansa, zacina...inace u prehrambenoj industriji mesnih preradjevina vrlo cesto se za slicne proizvode koristi i guma u prahu...tu mislim na gumu za upotrebu u preh. industriji, dodaje se da bi proizvodi imali tu zvakastu teksturu..

n.

pre 9 godina

pljeske koje kupujem u kioscima makar znam od cega su - cista soja.
hrana u Meku je preskupa,a moja nana pravi veće ćufte nego oni hamburgere, uz sve to im je hrana nezdrava. radnici se ubijaju od posla za bedu od plate. nema tu ničega što bih mogao da cenim.

Griffin

pre 9 godina

Ja mislim da cena proizvoda moze najvise da kaze o istom.Cena materijala tj. mesa,aditiva,ulja za przenje,struje za proizvodnju,cena rada radnika,porezi itd. Ako je cena nesrazmerno mala.Verovatno je da se stedi samo na mesu. Nista ne moze biti jeftinije nego sto objektivno jeste.Ako je nesto jeftino,verovatno postoji dobar razlog za to. Da je sve to toliko jeftino ljudi bi svaki dan sami sebi pravili kantu pohovane piletine.Bar bi znali sta jedu. Kakav crni hamburger za 100rsd.

BreDragans

pre 9 godina

Kao student sam jedno leto radio u poznatoj fabrici za preradu mesa i mesnih preradjevina, direktno gledajuci 2 meseca kako se spremaju mesni naresci, pastete, virsle, kobasice, salame, itd.. Bez ulazenja u detalje samo cu reci da od tada nisam okusio nista od tih proizvoda, a i danas kad kupujem obicno meso dobro gledam gde i od koga ga kupujem.

Ono sto mi je i do danas ostalo urezano u secanju je nepodnosljivi kiselkasti smrad kad se svi ti sastojci zamesaju i pocnu da kuvaju i moje cudjenje kako na kraju od toga ispadne nesto sto je u sustini jestivo...

shishmish

pre 9 godina

drugari, meso iz 'meka' je toliko puno antibiotika, da lagano leci prosecni grip. ALI, svakako mnogo bolji izbor od 'pljeke kod dzekija' sushtinski, ne zelite da znate u koliko voda trebate da operete jabuku iz maxija/ideje/disa

bRte

pre 9 godina

Aha... sve je kul, sve je strava... belo meso...
Važi! Pa ovo je klasična propaganda, u svom, najboljem obliku. Nogice i krilca verovatno bacaju? :D

pera

pre 9 godina

Komentare obicno salju ljudi koji nogom nisu krocili u proizvodni pogon, a kamoli u neki u Severnoj Americi. Daleko od toga da branim McDo, ali ovo sto ste videli je 100% tacno. Tyson foods nam je bio supplier godinama, a i moja fabrika snabdeva Macdonalds sa slaninom i znam kako se slanina proizvodi i pece. McDo i ostali veliki klijenti nam placaju papreno za sve sto kupuju i mislite da bi smo rizikovali da predjemo tacno definisan % masti koji zahtevaju? Mislite da bi smo im poslali "vodenu" slaninu? Da li smemo da im posaljemo slaninu sa vise natrijuma od onoga sto traze?

Bogumil

pre 9 godina

I da je istina da ovako proizv ode piletinu samo mogu da zamislim kakav je kvalitet piletine iz inkubatora hranjena genetski modifikovanom hranom i steroidima

sremac

pre 9 godina

Sledeci video ce biti kako pilici trckaraju po zelenom polju, kluckaju zrnevlje i svezu travu. Piju izvorsku vodu i spavaju svaka u posebnoj kotobanji. Ujutru ih pevac probudi, snesu jaja i trk na livadu.
Ma milina. Kao kod bake u Sremu.

.. jer ja nisam imeee! :)

pre 9 godina

Sve je to super, ali, kakav je kvalitet tog mesa (+ cime se hrane te kokoske.. gmo ovo ono), pod broj 1, a drugo bitno pitanje je kakvi su to sve dodaci koje dodaju u to meso, da bi odrzalo ukus, da bi bolje podnelo transport itd..


Mozes me zvati kako god hoces..

Alen

pre 9 godina

e vazi .. evo trcim odma' u McDonalds..

Problem je sto su zdrava hrana i biznis, kako spojeni sudovi .. tj. sto vise biznisa to manje zdrave hrane. Pa svaki vlasnik malog restorana je u iskusenju, da kupi jeftinije meso ili da przi nekoliko dana u istom ulju ... pa to mu je direktno iz dzepa !
Sta ste mislili, da se neko sekira za vase zdravlje :)
McDonalds je samo extreman primer gde je proizvod: 100% biznis a 0% zdrava hrana.
McDonalds je primer biznisa dovedenog do savrsenstva.
Forma, izgled i ukus, su samo u sluzbi bolje prodaje, ali ne i vaseg boljitka !
Mislite o tome.

n.

pre 9 godina

pljeske koje kupujem u kioscima makar znam od cega su - cista soja.
hrana u Meku je preskupa,a moja nana pravi veće ćufte nego oni hamburgere, uz sve to im je hrana nezdrava. radnici se ubijaju od posla za bedu od plate. nema tu ničega što bih mogao da cenim.

EU Citizen

pre 9 godina

Nimalo se ne razumem u prehrambenu tehnologiju, ali u ekonomiju, i tržište pomalo da, i, pod jedan, premda ožderavanje po fast fudovima nije moj stil ishrane, mislim da Mek nudi veoma kvalitetno i ukusno jelo za te pare (kome par puta godišnje sasvim namerno i s uživanjem podlegnem, a da mi je posao da orem i kopam, a ne sastančenje i buljenje u ekran, činio bih to i mnogo češće, bez mnogo bojazni, odnosno, tačno je da tamo postoje neke količine antibiotika, hormona i druge hemije, što nije baš idealno, ali je sve to u sasvim prihvatljivim granicama za povremenu, pa čak i češću upotrebu, najveći problem je tu gomila kalorija), i, pod dva, kako sam pre dosta godina imao prilike da blisko sarađujem sa McDonald's-om u jednoj evropskoj zemlji, iz te saradnje sam poneo izuzetno pozitivan utisak o kvalitetu menadžmenta, pristupa i kulture ove kompanije, odnosno, o njoj otad mislim sve najboje. Problem je što je McDonald's u jednom trenutku postao tako uspešan, da se kao Koka-Kola, pretvorio u simbol globalnog trijumfa kapitalizma, demokratije i USA, a na ovom svetu je mnogo luzera, neradnika i raznih vrsta fanatika koji slobodno društvo i tržište iz raznih razloga mrze, pa se jedan deo te mržnje, jasno, fokusira i na McDonald's, iako, naravno, te ljude niko ne tera pištoljem da se tamo hrane, a mi koji posećujemo njihove restorane makar povremeno to činimo zato što volimo da tamo jedemo i plaćamo to vlastitim novcem, odnosno, skinite nam se više s vrata, komunjare i ludaci :))

woah

pre 9 godina

u meku jedem jednom godišnje i iskreno ne bih voleo da ga nema, jer mi nekad legne. a ko ne voli, ne mora nikad da jede. smešno je što ljudi pljuju, a niko ih ne tera da uđu u mek.

Griffin

pre 9 godina

Ja mislim da cena proizvoda moze najvise da kaze o istom.Cena materijala tj. mesa,aditiva,ulja za przenje,struje za proizvodnju,cena rada radnika,porezi itd. Ako je cena nesrazmerno mala.Verovatno je da se stedi samo na mesu. Nista ne moze biti jeftinije nego sto objektivno jeste.Ako je nesto jeftino,verovatno postoji dobar razlog za to. Da je sve to toliko jeftino ljudi bi svaki dan sami sebi pravili kantu pohovane piletine.Bar bi znali sta jedu. Kakav crni hamburger za 100rsd.

andreas kisser

pre 9 godina

I da je istina da ovako proizv ode piletinu samo mogu da zamislim kakav je kvalitet piletine iz inkubatora hranjena genetski modifikovanom hranom i steroidima
(Bogumil, 9. decembar 2014 15:39)

a sta mislis, kakav je kvalitet pljeske koju kupujes na lokalnom kiosku, ili pilica u maxiju, kod matijevica, ostalih? zar zaista mislis da ces za 500 dinara da dobijes zdravo, seosko pile? pa cak i da je seosko ne znaci da je organsko, jer se zna tacno sta se podrazumeva pod organskom hranom! (a 90% nasih seljaka bi palo na tom testu) smesna mi je ta tendencija nasih ljudi da se podsmevaju svemu sa strane, kao da je kod nas svaki aspekt zivota savresno regulisan fer propisima, koji se apsolutno postuju i redovno proveravaju, a uz to su i samokontrolisani neverovatnim moralom obicnih ljudi :-) inace, nije nista bolje ni po aldiji, lidlu, tesku... na zapadu. ljudi, danas u evropi jedno organski uzgajano pile kosta oko 15evra (ili funti svejedno). to je cena ako hocete da jedete poptpuno zdravu, prirodnu hranu. welcome to 21st century! podsmevati se meku, a kupovati po srpskim mesarama i marketima je odraz potpune nesvesti gde se zivi. sto je napisao jedan od komentatora pre mene, u meku bar postoje stroge interne kontrole. jel treba da vas podsetim sta je bilo sa agrozivom pre koju godinu? a ne dao nam bog da inspekcija zaviri kod matijevica, ili po raznim kioscima sa pljeskavicama, narocito po beogradu. isporvracali biste se moentalno kad bi znali sta jedete svaki dan.

Tyson

pre 9 godina

"Aha... sve je kul, sve je strava... belo meso...
Važi! Pa ovo je klasična propaganda, u svom, najboljem obliku. Nogice i krilca verovatno bacaju? :D
(bRte, 9. decembar 2014 14:11) "

Ne. Naravno da ih ne bacaju. Prodaju ih kao zaseban proizod.

http://www.tyson.com/Products/Chicken-Wings.aspx
http://www.tyson.com/Products/Chicken-Drumsticks.aspx

DjangoBGD

pre 9 godina

Ja takodje radim u fabrici na bliskom istoku koja snadbeva loklane Mek Donalds restorane Mek Nagetsom. Da koriste pilece belo tu su u pravu, ali pored toga krkaju i gomilu dodataka i poboljsivaca ukusa, konzervansa, zacina...inace u prehrambenoj industriji mesnih preradjevina vrlo cesto se za slicne proizvode koristi i guma u prahu...tu mislim na gumu za upotrebu u preh. industriji, dodaje se da bi proizvodi imali tu zvakastu teksturu..

DjangoBGD

pre 9 godina

Samo bi jos nesto dodao, na pitanje da li se pilici koji se koriste za Mek nagetse hrane zdravo? Ne naravno kao i svi moderni intenzivni sistemi u poljorivredi gde je na prvom mestu novac pa onda sve drugo.Da li jedu i antibiotike, pa naravno, s tim sto postoje tacno propisane dozvoljene kolicine za svaki antibiotik prema propisima veterinarske inspekcije.Tuzna istina oko antibiotika je da moderno zivinarstvo ne bi opstalo bez njih.

shishmish

pre 9 godina

drugari, meso iz 'meka' je toliko puno antibiotika, da lagano leci prosecni grip. ALI, svakako mnogo bolji izbor od 'pljeke kod dzekija' sushtinski, ne zelite da znate u koliko voda trebate da operete jabuku iz maxija/ideje/disa

BreDragans

pre 9 godina

Kao student sam jedno leto radio u poznatoj fabrici za preradu mesa i mesnih preradjevina, direktno gledajuci 2 meseca kako se spremaju mesni naresci, pastete, virsle, kobasice, salame, itd.. Bez ulazenja u detalje samo cu reci da od tada nisam okusio nista od tih proizvoda, a i danas kad kupujem obicno meso dobro gledam gde i od koga ga kupujem.

Ono sto mi je i do danas ostalo urezano u secanju je nepodnosljivi kiselkasti smrad kad se svi ti sastojci zamesaju i pocnu da kuvaju i moje cudjenje kako na kraju od toga ispadne nesto sto je u sustini jestivo...