Četvrtak, 20.11.2014.

08:15

Koliko si ih imala pre mene?

Izvor: Novosti.rs, Tatjana Loš

Koliko si ih imala pre mene? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

72 Komentari

Sortiraj po:

Komšija

pre 9 godina

Mickey,
svaka čast na komentaru. Svaka čast, još jednom. Iz stila pisanja, ugla posmatranja i sposobnosti rezonovanja se vidi da je reč o pravom frajeru, koji zna šta je sve radio i šta može, a šta ne želi ni neprijatelju.

Zorana

pre 9 godina

Ne znam zašto je tako rasprostranjena navika da parnteri pričaju o svojim "bivšim"..otkud potreba za tim? Šta se time dobija, šta se saznaje? Zašto bi nekoga zanimalo kakav je bio nečiji partner/parnterka, kako se zvao, ili ako se ide u detalje(još gore)-kakav je seks bio, šta smo radili...itd.... Totalno bez veze.....

modesty

pre 9 godina

Uvek mi bude zao ljudi koji su primorani ziveti u primitivnim sredinama, gde se potencira muska promiskuitetnost i zenska nevinost i ljudi jedni drugima prave probleme i zaviruju u krevet. Svako treba da spava s kim zeli, sve dok se praktikuje siguran seks. Sto se tice muskaraca koji ceznu za devicama, to je seksualno samopouzdanje na nivou onih koji mastaju o deset devica kad odu u raj. Da nebi devojka slucalno ukapirala koliko su oni sami losi u krevetu, ili jos da ju optuzuju da je 'lakog morala' ako se pozali na njihovo 'umece'. Jedini nacin da se nauce sta nam odgovara, i kako da zadovoljimo drugoga je kroz praksu.

Milan

pre 9 godina

Na Balkanu i Vi medii koristite pravni termin za devicu.Nevina,Suprotno od nevina je KRIVA. To je Balkan.Zasto je krtiva?Jer je imala sex!A ja?Pa j sam musko mogu,trebam da Imam a nisam kriv.Boze Vi kao Velja Ilic,Palma il glavni svaler u Srbiji Mrkonjic mislite.

aleks

pre 9 godina

@Lale Gator
I ti si pretpostavljam imao samo dve tri devojke, iskrene veze i nikada neobavezan sex cim to trazis. U tom slucaju je ok u drugom nije.
Pored toga da li je neko imao dve tri veze ili vise ne zavisi samo od "postenja" vec i da je ta osoba suprotnom polu pozeljna ili ne,da li je to stvar izbora ili nemanja izbora.
I na kraju stvarno ne znam kako mislite da taj broj saznate. Reci ce vam a vicete poverovati? Tolike devojke koje su imale malo zvanicnih partnera imaju krisom ozenjenog sponzora sa kojim je naravno niko ne vidja i to niko ne zna, uzorne studentkinje, rade u banci a klece direktoru, kako mislite da to saznate? Najsigurnije vam je da nadjete neku neprivlacnu.

Lale Gator

pre 9 godina

@(magica, 21. novembar 2014 23:55)

Prvo, zadivljen sam Vasom prezentacijom, strukiranoscu i sadrzajem komentara.

Drugo, kada se kaze da je neka devojka postena, misli se da je seksualno postena, odnosno da je imala 2, 3 momka u koje je bila iskreno zaljubljena i sa kojima je delila intimu, a ne da je imala 20, 30, 50 momaka (takvu osobu smatram razvratnom i bludnom). Mislim da takva osoba ne moze vise iskreno da voli i cvrsto da se vezuje, pa je verovatnoca prevare u braku ogromna. A i mogucnost seksualno prenosivih bolesti se povecava sa svakim partnerom.

Trece, cini mi se da niste culi izreku "vuk dlaku menja a cud nikad".

magica

pre 9 godina

Razumem ja i primitivizam i nesigurnost ali se pitam koliko naivan treba da bude neko da poistoveti seksualno neiskustvo sa postenjem?

Poznajem seksualno neiskusne zene koje su zlobne, pokvarene, nezadovoljne i proracunate. Poznajem i one koje u zrelim godinama nadoknadjuju propusteno, varaju muzeve, kao i one sto su se izivele, a sada su u srecnim brakovima i obozavaju svoje muzeve. Kao i medju muskarcima postoje one zene koje nekriticki menjaju partnere i tako lece komplekse, ali postoje i one koje menjaju jer tako svesno zele, itekako biraju. Neke ne uspevaju da u duzim intervalima ostvare ozbiljne veze i tome slicno. Pa imate i prostitutke koje uz pomoc hirurga vrate nevinost. Imate i one koje vam vesto prodaju pricu koju zelite da cujete ("drugi si mi"...). Kao i one stvarno neiskusne koje ce da pobegnu glavom bez obzira kada cuju vase primitivne stavove, jer zele sigurnog muskarca koji ce da u njima prepoznaje njihove realne kvalitete.

Licno sam se udala za svog prvog decka i gledajuci svoje drugarice i poznanice, zaista ne verujem da iko normalno inteligentan i odrastao moze da bude toliko naivan kao neki komentatori ovde. Ili je mozda vasa nesigurnost jaca od svega...?

lane

pre 9 godina

@aleksis
a sta je to iskusno u krevetu, nauka ... ma zabole me ... hocu sve, uzvrati i to je to ... porodica, srecna, zivimo ... srecno ...

Lale Gator

pre 9 godina

A zasto smo mi nesigurni koji zelimo devojku sa malom kilometrazom? Sta, ne treba da se interesujem za njenu proslost a ona imala 20-30 momaka, vezica, avanturica, bila je sa momcima samo zbog novca. Kako ja mogu biti siguran da ce mi biti verna i da me nece varati sa nekim od njih i rasplamsati stari zar cim se sretnu. I uostalom, kakva je to osoba koja svoje najlepse daje tek tako momcima koji joj se dopadnu? Posle kad se ozenis sa njom i ona krene da sara po komsiluku, slede komentari okruzenja: "pa znao si sa kakvom se zenom zenis," a ako nisi znao "sto nisi znao." Pa sad ti pope budi pametan.

aleksis

pre 9 godina

Necete neku iskusnu, vestu i otvorenu u krevetu, strah vas je onda ozenite neku ustogljenu "postenu" najcesce frigidnu pa dolazite ovde da kukate kako nema seksa u braku, kakve su zene... Ko vas sisa.

__________

pre 9 godina

@Realan
I ti sebe smatras realnim?
Pre svega, devojka koja je nevina sa 28 godina je u mozgu bar 1 000 puta zdravija od one koja je nevinost izgubila jos u srednjoj ili cak osnovnoj skoli. Ili od one koja skace iz jednog kreveta u drugi na svakih nekoliko dana ili sedmica.Ta nevina od 28 godina bar dovoljno ceni sebe da ne smatra da je sex jedino cime moze da privuce i zadrzi muskarca.
Mi muskarci cesto zaboravljamo da ce nam i zene nekada vaspitavati cerke.
A ta tvoja zadirkivanja i zapitkivanja nikakvog smisla nemaju, jel ocekujes da te laze da si najbolji, ili da bude iskrena i kaze ti da nisi najbolji, pa da se onda ti naljutis i pocnes dodatno da joj dosadjujes???

...

pre 9 godina

@Aleksandar
U sto ti je logika.
Isto tako i nevina moze da odluci da je dosta toga propustila u mladjim danima pa da vara muza na sve strane. Ili da odluci da ne zeli da joj prvi bude i jedini, ako joj npr. ne odgovara.
Tako da ti uopste ne vredi ta prica.

Joca 011

pre 9 godina

Mislim da je bitno da i muskarac i zena dobro upoznaju suprotan pol, da u trentku kad naidje onaj pravi to umeju da cuvaju i cene. Ovo se odnosi na celokupan musko-zenski odnos, a ne samo seksualni!
@ (Tajna, 20. novembar 2014 13:55)

Potvrda je u činjenici da muškarci koji odrastaju sa sestrom, kao i žene
koje odrastaju sa bratom, imaju uspešnije brakove.
Naravno, statistički posmatrano.
.

Vladimir

pre 9 godina

Ljudi zasto se lazemo, koliko god da se to karakterise kao drustveni pritisak i nametnuto, ovo pitanje muci ljude od kad je sveta i veka. Od bronzanog doba je preljuba bila strogo zabranjena, a ne postoji civilizacija u istoriji covecanstva koja je blakonaklono gledala na seksualnu slobodu. Da se to muskarcima dopusta a zenama ne je zato sto zene uglavnom imaju privilegiju da znaju cije je dete ali muskarci nemaju tu istu privilegiju. Zapravo za muskarca postoji uvek mogucnost da dete nije od njega (sto nije neuobicajeno, postoje razna istrazivanja na tu temu...) a programirani smo da zelimo da sirimo nase gene i da ih sacuvamu u svetu. Nasi geni su na kraju krajeva jedino sto ostaje od nas posle smrti i niko nece da se zeza i kocka s tim da li ce ostati nesto iza sebe, tako da nikada nije ljudima data neka sloboda da se seksualno izivljavaju i zbog toga ta "zatucanost" kako to neki nazivaju postoji i danas. To je prirodni instinkt i nikada se nece promeniti.

Srđan

pre 9 godina

Radije bih bio sa ženom koja je nešto proživela u životu, koja ima neko iskustvo nego sa finom i slatkom koja nit zna šta hoće nit zna šta radi. To je ok u periodu kraj srednje škole/faks, ali za kasnije ne. Možda su brojke bitne nekim iskompleksiranim osobama, ali oni kojima nisu bitne lažne društvene norme, žive život punim plućima i jednom kad pronađu partnera onda se smire i posvete samo njemu. Bar je tako u mom slučaju. I žena i ja imamo oko 35 godina, buran život iza nas i prilično miran ispred nas jer imamo dva nestaška koji nas zabavljaju. Manite se brojki ljudi, živite!!!!!

The One

pre 9 godina

apsolutno je nebitno dokle god mi je verna...svako ima proslosti istoruju...ja sam bio sa 20ak zena pa nikada necu reci taj br vec uvek manji...ne patim da glumim zavodnika...bitno da je meni lepo...

Stranac

pre 9 godina

Nije problem broj partnera, nego kvalitet osobe. E sada u Srbiji je to cesto povezano, uvek sam bezao od kao "modernih/urbanih" domacih riba koje su ne znam ti ni ja sta a suplje, naravno ima i ok devojaka. Ozenio sam stabilnu osobu, strankinju i nemamo nikakvih problema, znamo sta hocemo... Tako da ovo potenciranje na podeli nevinost ili ne ja bih pre preformulisao na stabilne i nestabilne uz slobodno tumacenje... Inace i muskarci/zene u inostranstvu imaju bisere i ispade o ljubomorama i to tek...

lopez

pre 9 godina

uvjek prije ili kasnije dodje do tog pitanja ... i zena treba iskreno i bez zadrske da kaze sa koliko je bila - i vecina muskaraca ce preci preko toga ... najgore je kad laze a ovamo se kasnije svasta nesto otkrije, posle toga joj nema nazad ...

Jedna Riđokosa

pre 9 godina

Moj Vitez Čuvar je poprilično bezobrazan. Nesmem da imam muške drugarice a on sme da ima ženske drugare. Mislim stvarno, nije fer. Šta sad da radim?

Млади застарели човек

pre 9 godina

Људи и кад су краве куповали питали су каква јој је мајка била, какав отац, хоће ли да рогне, хоће ли да ритне, да ли се добро музе..... Сад људи чешће купују псе те опет питају ко му је отац, ко мајка, хоће ли да напада без разлога, колико једе итд. Данас кад бираш девојку не питаш ни ко јој је отац, ни мајка а камоли бабе и деде. Него одеш у дискотеку ушикаш се напушиш и доведеш трудну младу са својим? дететом. Е после 2-3 године кад закључиш да се не жениш-удајеш за једну особу него и за њену (тада већ и твоју) фамилију буде мало касно. А онда разведене омладине колико волиш. Бојим се да је то постала мода да не кажем тренд. Јуче јавише до 2050. год. 2милиона мање становника у Србији. Ипак мислим да имамо озбиљну и одговорну омладину првенствено према себи и свом друштву.

Prosper Merime

pre 9 godina

Kao muskarac nikada ne da ne bih postavio takvo besmisleno pitanje, nego bih se trudio da sto manje mislim o tome. Razlog nije ona, nego ja. Besmisleno je zapravo da sam sebi pobrojavam zene sa kojima sam delio intimu (bilo ih je i mnogo i malo), svaka je posebna i ostaje u proslosti, ne treba mi ni u sadasnjossti, jos manje u buducnosti, kao ni je njima. Uvek bih uzeo zenu koja je imala pre mene partnera, nego da sam joj prvi. Ali mi je kao nekome ko duze zivi na Zapadu, a ko je sa nasih prostora sa ljubavnim iskustvima dosao na Zapad, bilo nesto drugo daleko bitnije: da li su prethodnici nasi momci ili Zapadnjaci. I uzeo bih bez razmisljanja pre onu koja je bila sa stotinu nasih (figurativno), nego onu koja je bila sa samo jednim Zapadnjakom. A probao sam obe varijante (ne jednom). Prva: intenzivna veza sa puno emotivnog naboja, bez mnogo prekobrojnog razmisljanja, po pravilu redovan i kvalitetan seks, veza za koju nije potrebno mnogo reci i objasnjavanja, a sve ostalo je: kakav si prema njoj, tako ce ti i biti... Druga: konstantno preispitivanje, poredjenje, bespotrebno zamajavanje da li nesto sa mnom nije u redu, trpljenje kompleksa nize vrednosti kod partnerke, ne mog, nego njenog kompleksa (pogotovo ako je naseg porekla, ubedljivo najisfrustriranije zene koje sam sreo), osecas se u tudjoj kozi, i ni sam nisi sposoban tada da se predas emociji, stalno neka kost u grlu i pomisao da moras da imas i uvek spremljenu odstupnicu - obostrano mucenje...

Mickey

pre 9 godina

Da bude majka dece posle toliko "primljenog" tudjeg genetskog materijala?
(docta, 20. novembar 2014 09:24)

Uci li se biologija uopste jos uvek po skolama?! Zaista je stravicno procitati da neko zavrsi skolu i ne nauci banalnu biolosku cinjenicu da jedan i samo jedan spermatozoiod oplodi jajnu zeninu celiju, dok ostale zenski organizam odbaci. Moguca su i cuda da dva razlicita sprematozoida oplode dve jajne celije, tada nastaju dvojajicni blizanci od dva oca, ali to se desi jednom u milion slucajeva i to mora da se dogodi u samo jednom ovulatornom ciklusu zene. Znaci, da je tokom iste ovulacije bila jedne noci s jednim, a druge noci s drugim. Ali pricati o "genetskom materijalu" bivsih partnera sa kojima je ona raskinula mesecima pre nego sto ste se upoznali je totalna nebuloza! Ja ne znam odakle vam te gluposti, je li vas popovi tome uce ili sta?

Nego, manite se vi toga koliko ih je ona imala, da li je bila samo sa muskarcima ili je eksperimentisala i sa zenama ... Nego vi obratite paznju na mnogo vaznije stvari. Kako se odnosi prema svojim prijatelji(ca)ma, roditeljima, rodbini, konobarima u restoranu kada izadjete ... Kako reaguje kada joj neko stane na nogu, prepreci put, prodje preko reda ... Moja bivsa je recimo bila veoma gruba u takvim prilikama. Ja sam mislio da joj je to temperament i da to nema veze za nasu vezu. Uh, kako sam se slatko prevario ... A imala je samo jednog coveka pre mene (provereno!) i taj je od nje pobegao. A lepa je! Pa vi vidite!

Olga

pre 9 godina

Kada smo odlučili da se venčamo, moj dečko i ja smo jedno drugom ispričali kakvi su nam bili "predbračni" životi. Podsetilo me je na film 4 venčanja i sahrana kada ono dvoje priča o bivšim partnerima. Bilo je vrlo simpatično i ispostavilo se da smo oboje imali veze, vezice, avanturice za noć, dve...... i što je najbitnije niko zbog toga nije pravio neku dramu. To je bio moj ili njegov život, pre nas. Mislim da smo oboje proživeli neke stvari i evo već smo 12 godina u skladnom braku. Ovde se previše pridaje značaj nekim nebitnim stvarima, koliko je žena imala partnera. Pa koliko god, muškarac nećete saznati. Uvek može da kaže 1-2 a njen partner će ceo život, ako je i oženi, razmišljati da li je stvarno bila sa dvojicom, petoricom ili desetoricom. Uostalom, ako je imala samo jednog dečka u životu, pa u čemu je njen problem? Emotivna praznina? Shvatanje da je seks nešto loše? Da ne ume da voli??? A muškarci će sigurno dodati nekoliko žena više samo da bi se pokazali kao "baje". A možda su i oni bili samo sa 1-2 partnerke? Koga briga?

Sevastokrator

pre 9 godina

@Kad ti zena kaze broj bivsih, samo pomnozi sa 3. :D
(Apple, 20. novembar 2014 09:27)
A kad kaže muškarac podeli sa (bar) 3.

zli

pre 9 godina

imala je nekoliko smesnih djackih veza, poceli smo da se zabavljamo,trajalo je 11 god dok je nisam uhvatio sa mojim "drugom" i eto vidim je po nekad u prolazu namesti osmeh "vidi me srecna sam" tako da ne verujem od tada nikom i nista a nisam bas mnogo ni pre toga:-) ma da meni je bitnije kad je neko covek...

Tajna

pre 9 godina

Mislim da je bitno da i muskarac i zena dobro upoznaju suprotan pol, da u trentku kad naidje onaj pravi to umeju da cuvaju i cene. Ovo se odnosi na celokupan musko-zenski odnos, a ne samo seksualni!

Muškarac

pre 9 godina

Ne nije problem sa brojem. Problem postoji ako je sa svakim imala oralni seks, ako je sa svakim imala analni seks, koristila igračke i sl. stvari normalne za vreme u kojem živimo.

Krenem da se zabalvljam sa devojkom, završimo u krevetu a tamo porno glumica, sve radnje radi, mislim super mi je za to veče, za neko druženje, ali za brak, za nešto više neka hvala.

Neki minnimum minimuma mora da postoji, ipak nešto treba sačuvati i za brak, naravno ne msilim na nevinost, ali nešto treba sačuveti za čoveka sa kojim želiš da provedeš ceo život.

RASID

pre 9 godina

Sve to zavisi od osobe do osobe treba naci normalnu devojku pa naravno da je imala nekoga pre mene ne zivimo u srednjem veku iskreno iz iskustva mislim da nase devojke nisu promiskuitetne kao sto neki misle ima i takvih ali u puno manjem broju naravno ako se radi o maloj sredini a ako je ta devojka bila sa vise njih nije prijatno ali i takve devojke se promene verujte mi samo je pitanje dali vi mozete preci preko toga.

Kupusov

pre 9 godina

Naravno, nije tacno da broj partnera uopste nije bitan. Velika je razlika izmedju 3 i 23. To dosta govori o karakteru osobe. Da li je povucena, stidljiva tj. asocijalna ili drustvenija i upoznaje vise ljudi. Da li ima jaci ili slabiji seksualni nagon, koliko olako shvata seks itd. Mozda promiskuitetniju osobu teze drzi mesto... Naravno u poznijim godinama je za taj broj logicno da bude veci. Ne osudjujem, ali ipak se neke karakterne osobine mogu ocrtati u tom broju.

Koga briga koliko ih je imala, vazno je da vam je lepo

pre 9 godina

@docta Uh.... ala si ti nesiguran u sebe. Nije tebi lako.
Nesigurnost i ljubomora su odlike vecine muskaraca sa Balkana bez obzira gde ziveli. Jedan od mojih poznanika se razveo pre manje od mesec dana. On mali debeo i celav, Grk kardiolog, a ona tanka relativno visoka lepuskasta, Amerikanka frizerka. Posle 4 godine braka koji je 3 godine bio pakao. Glavni razlog, on je saznao koliko je ona imala partnera i nije mogao da predje preko toga. Nesigurnosti njegove izbile na povrsinu. Imao sam uvida u njihovu vezu od kada su se upoznali pa do razvoda. On jednostavno nije mogao da izdrzi sto je ona spavala sa puno vise muskaraca nego sto je on imao devojaka (nije ih imao bas puno). Kada je upoznao i poceo da izlazi sa svojom sada bivsom zenom bio je sretan kao kuce sto je "uhvatio" takvu trofejnu zenu.Medjutim nije dugo trajalo.
Tako da bez obzira gde su, vecina muskaraca sa Balkana su nesigurni u sebe

Anita

pre 9 godina

Računajte da su prosečne žene u Srbiji pre vas imale oko desetak partnera, dok su one „aktivnije” imale i znatno veći broj. Promiskuiteta prošlost vaše (trenutne) partnerke je pravi pokazatelj verovatnoće opstanka vaše veze, pošto će vas takva osoba verovatno „varati” i tokom trajanja iste. Zato i nije toliko loše da pre upuštanja u odnose sa takvom ženom malo „istražite” po njenoj prošlosti, kako bi utvrdili da li ona predstavlja materijal za ozbiljniju vezu, ili je samo za šemu i sve što se njom „upražnjava”.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (psycho_sajko, 20. novembar 2014 09:05)

Majstore, ta koja je bila "aktivnija" je probala sve i zna šta traži pa samim tim joj se uz pravog muškarca neće javiti želja za nečim novim. Ona koja je bila manje aktivna, nije prošla ništa i kad tad će joj se javiti želja da vidi kako je sa drugim.

Nike

pre 9 godina

A "Ono sto se desi u Vegasu, ostaje u Vegasu :" M? Ženo?
Bez sale, glupo je pomalo i bolesno opterecivati se time , a realno svi smo mi znatizeljni, prosto takvi smo mi ljudi :)
Ako devojaka ima npr 27 god. izgubila nevinost sa 17..pa neka bude samo po jedan godisnje :))) Hm...bice mi posle djavo kriv:)

Jaroslav

pre 9 godina

Svi muskarci imaju taj trip, pa sam se i ja tako tripovao u ranim danima svog zivota. Ali kasnije sam imao devojke kojima sam bio prvi, imao sam devojke kojim nisam bio prvi, a imao sam i devojke koje nisam smeo ni da pitam koji sam im po redu. I mogu samo da kazem da sam se sa jednom nevinom totalno namučio. Čim mi je "poklonila" nevinost krenula je da osluškuje svadbena zvona. I tako mi je konstantno zvonila jedno dva meseca dok nismo raskinuli.

Pametnjaković

pre 9 godina

"Međutim, koliko je zapravo važan broj partnera..."

Ako nekome ne smetaju gljive, bakterije, virusi i ko zna šta još, od svih bivših partnera, koji su se do tog trenutka množili, jer to ne možeš da izbaciš iz sebe nikada, onda nije problem. Pa, možda je više i bolje, veća je žurka unutar tela, više posla za imunitet i čovek onda nije nikad istinski sam, zna da ga uvek prate milioni pa čak i milijarde odanih koje izdržava svakodnevno.

Petar

pre 9 godina

Veoma je bitno koliko ih je i da li ih je bilo.INace se ne bi lagalo i pobudilo ovakve reakcije. Ko ne vidi zasto, imace ceo zivot prilike da zivi u lazi ili da se pita " kako se ovo desilo".

Aleksandar

pre 9 godina

@ Tvrtko XIV
E sada, koliko mozes da budes siguran da je bas tebi podarila to dvoje dece? :) Ja sa takvom ne bih bio siguran bez DNK testa jer neko (musko ili zensko, svejedno) ko je proveo solidan deo mladosti u povrsnim vezama za 1 vece obicno nastavi tako da razmislja i dalje. Ljudi se retko u potpunosti menjaju, obicno jednom neozbiljan, uvek neozbiljan...

Чича Глиша

pre 9 godina

Врло незгодна ствар. Колико си имао(ла) заиста може да звучи непријатно-неваспитано, а опет је врло често само наиван покушај да видимо какве су нам почетне позиције? Знам то јер сам прву озбиљну везу и први однос имао јако, јако касно и доста испитивао и другове и другарице да ми дају савете. Изненадио сам се када сам схватио да већина уопште није уплашена прошлошћу новог партнера већ само жели да види шта може да очекује, како да се постави. Зато ми је било лакше да са мање треме уђем у везу са доста искуснијом и у сваком погледу атрактивнијом девојком. Када се приближио "тренутак истине" одмах сам јој рекао да је мој скор 0. Била је веома пажљива и стрпљива док нисам ушао у штос. После пар месеци сам ја почео да иницирам "нове фазоне" па ме је зезала да сам је лагао на почетку за "нулу". Данас смо само добри пријатељи али је очигледно да више волимо дружење у групи, када смо 1 на 1 још увек се осећа нека нелагодност, нека тензија да би могли да упропастимо садашње везе због једнократног повратка на нешто што је некада било тако добро. Дакле, није страшан грех питати "колико?", само је важно да партнер схвати зашто питате. И најважније, да обоје прихватите и односите се једно према другом као да вам је први и последњи, док год веза траје.

Ana

pre 9 godina

"Nije normalno da je zena od 40 bila samo sa jednim partnerom...". Zasto? Ljudi koji su se ostvarilu u jednoj vezi su nenormalni? Da ne treba mozda ici "u korak sa vremenom" i menjati partnere kao donji ves? I uopste kako neko moze da kaze da je veza za jednu noc uopste veza? Nije isto podleci seksualnim nagonima i to uraditi sa potpunim strancem (to nije promiskuitetno, to je jednostavno ludost) i biti sa nekim u vezi pa makar i samo nekoliko meseci. Onaj ko nije "vodio ljubav" se nikada ne moze ostvariti kao covek, i vecno ce tragati za necim u zivotu. I 2,000 recki mu nece pomoci da se oseca kompletno. A onaj koji je sa prvim ili prvom nasao mir i osnovao porodicu (sa ili bez dece) ce moci na kraju zivota mirno da zaklopi oci i ode sa ovog sveta. A svima koji vise vole da su sa nekim drugim svakoga dana saljem puno pozdrava od tetka Side i ujna Trise. Kada vam dodju u posetu ne budite previse iznenadjeni.

Mareek

pre 9 godina

Hehe, podseti me na vic...

- Draga, jel mogu da te zovem Eva?
- Sto Eva?
- Zato sto si mi prva.
- Moze... jel mogu ja tebe Peugeot?
- Zasto Peugeot?
- Zato sto si mi 206-ti.

daMirda

pre 9 godina

Ja to nikad ne pitam, mada prilicno je glup osecaj kad razni bivsi "iskacu" kroz pricu svako malo... Zapitas se jel to neka vojska protutnjala. :-) Sto se tice same brojke, devojka koja ima 26-27 godina, sasvim je ocekivano da je imala 3-4 veze i 7-8 vezica, tako da 10-12 partnera je sasvim normalna stvar. To "drugi/treci si" skoro da me navodi da se zapitam sta nije u redu s njom. :-D

Aca

pre 9 godina

Pravi muskarac siguran u sebe i svoje kvalitete nije time opterecen. Insistiranje na nevinosti je uglavnom licemerno u danasnje vreme. Na primer da li se nevinom smatra devojka koja je imala analni ili oralni seks sa muskarcem. Tehnicki ona je nevina zar ne... ali da li je. Uglavnom nije bitno ni meni ni mojim prijateljima i skoro da niko o tome vise i ne govori. Dakle devojke uzivajte u slobodnoj ljubavi i zivotu bez predrasuda ali se obavezno zastitite

Corto Malteze

pre 9 godina

Ja sam mladost proveo malo ovde a malo u Rusiji. Normalno da je i tamo i ovde dolazilo do takvog pitanja(ipak su moji koreni ovde). Elem, Srpkinjama sam bio uglavnom cetvrti, eventualno treci(njihove reci), dok su mi Ruskinje odgovarale sasvim drugacije. "Lyubimii, samo glavnoe chto ti moi poslednyii", ili ti po naski " Voljeni moj, najvaznije je da si mi ti poslednji". Na kraju sam i ozenio Ruskinju.

Realan

pre 9 godina

Zelim da znam sve o devojci (sad mi je supruga), pa pitao sam I to.
Ne verujem da mi je tacno kazala osecao sam da joj je neugodno al morao sam da pitam. I opet cat-pat zadirem u to.
Inace sad smo u braku odlicno se slazemo, nemam ni tronke sumnja da me laze. Osjecasm da me puno voli a I ja nju.
Inace kad smo poceli vezi imali smo po 28 godina oboje I naravno da nisam ocekivao da je nevina. Znao sam da je imala neuspesnu duzu vezu.
Ako je bila nevina mislim da ne bi ni poceo vezu za njom (ako neko nije imao sex do 28me spored mene nemu neso fali u mozgu).
Da ponovim opet kao u salu pitam kakav je bio ovaj u krevet, jel bolji od mene... al osecam da joj nije drago to, luti se I ne dobijam odgovor ni o broju partnera ni o nihovom "kvalitetu".
A mene je interesantno da caskam..

JJ

pre 9 godina

Ovaj koji ne moze da se izbori sa tim da je devojka imala decka pre njega-obavezno kod psihologa.Ostaviti nekog ko ti odgovara u svemu samo zato sto joj nije prvi? Ili u stvari-bolje da je ostavi.Sta da joj frik kasnije skace po zivcima,kad je vec sad poceo?

bb

pre 9 godina

Meni to pitanje niko do sada nije postavio, niti sam ja bilo koga pitala. Uopšte me ne zanima šta je radio pre mene. Bitno mi je kakav je PREMA meni.

Kapiten botova

pre 9 godina

Ali zasto ne bi znali? Pa to je normalno i lepo.Jel trebaju da sede u kuci,heklaju i cekaju na nas ovako ispravne i idealne.Voli moju devojku i ne smeta mi,ako ih je imala 15 pre mene,oni su sada uveliko statistika,a ja jedan jedini,njen.

docta

pre 9 godina

U 90% slucajeva prica ide ovako: ti si mi treći, sa prvim izgubila nevinost, drugi duza veza na faxu.
Realnost je naravno mnogo drugačija. Za broj partnera nije korektno pitati ali ako baš sama zeli da kaze broj (iz nekog svog razloga, koji god da je) pomnoziti ga sa 3 ili 4 minimum.

Svojevremeno sam prekinuo emotivnu vezu koja se razvijala ka braku, sa zenom koja je atraktivna, pa da kazem recimo... na sve nacine, fizicki, intelektualno, karakterno, statusno. Razlog je samo jedan, priskuitetna je. I šta raditi sa njom? Drzati je na oku da "ne zastrani" ili stalno braniti napade drugih zainteresovanih? Da bude majka dece posle toliko "primljenog" tudjeg genetskog materijala? Izbor zivotnog partnera je verovatno najtezi i najvazniji potez u zivotu, rulet sa 5 metaka od 6 mesta u revolveru. Ja sam imao srece (za sada), a i zelim je svima nama.

kakvi bakraci

pre 9 godina

najbolje je reci iskreno...moj drug iz osnovne poceo da laze o zenskama cim smo krenuli u srednju...po njegovim pricama on po**bao pola sela... preuvelicavao je da ispadne interesantan u drustvu,ja kasnije ukapirao da njegov brat doziveo pola od toga a on sebi prepisiao zasluge :)

Tvrtko XIV

pre 9 godina

"A meni smeta što je ona imala dečka pre mene".

- A ti onda idi u neku osnovnu skolu, gledaj sesti ili sedmi razred, posto jedino tamo mozes da nadjes to sto ti treba. Istina, tada ce te optuziti za zavodjenje dece, ali sta ces, ne moze se sve imati ...

"Inače je neverovatna prilika, dobra, lepa, pametna".

- PRILIKA?! Da ne mislis mozda da posaljes i PROVODADZIJU da pregovara oko visine i sadrzaja MIRAZA i DEVOJACKE SPREME?! U kom veku zive neki ljudi, pa to je neverovatno!

"Ne znam da li je volim".

- Ako ne znas onda to znaci da je ne volis. Problem resen, ostavi tu devojku, ne gubi njeno i svoje vreme na vezu u kojoj ces biti nesrecan. Pusti barem nju da bude srecna, sa nekim kome nece smetati sto je ona u krevetu radila ko zna sta sa ko zna kim.

"Želeo bih da oženim nevinu devojku, da bude samo moja, da joj budem sve u životu, da ima poverenje u mene, da misli samo o meni"

- Ti si bolestan i egocentrican mamin sin kome ne treba zena, vec nova mama koja ce te paziti, maziti i zvati te Djordje ...

A sada malo o mom iskustvu:

Moja sadasnja zena je imala tri duze veze i ko zna koliko avanturica za jednu noc, ona sama mi je to rekla. I ja sam joj priznao da sam imao jednu duzu vezu pre nje i isto tako mozda 4-5 avanturica za jednu noc. Onda smo potpisali maticnu knjigu i krenuli u novi zivot. Podarila mi je dvoje dvine dece i zaista nikada ne bih mogao da joj zamerim bilo sta.

Jedna Riđokosa

pre 9 godina

Pitanje: " Koliko si ih imala do sada?", je jako široko pitanje.
Ono iziskuje još dodatna tri pitanja: "Koliko si imala simpatija do sada? ", "Koliko veza do sada?" i "Koliko sexualnih partnera do sada?". Lično smatram da je nepristojno nekoga pitati, ali s obzirom na to gde živimo i na mentalitet ljudi, ništa me i ne čudi.

psycho_sajko

pre 9 godina

Računajte da su prosečne žene u Srbiji pre vas imale oko desetak partnera, dok su one „aktivnije” imale i znatno veći broj. Promiskuiteta prošlost vaše (trenutne) partnerke je pravi pokazatelj verovatnoće opstanka vaše veze, pošto će vas takva osoba verovatno „varati” i tokom trajanja iste. Zato i nije toliko loše da pre upuštanja u odnose sa takvom ženom malo „istražite” po njenoj prošlosti, kako bi utvrdili da li ona predstavlja materijal za ozbiljniju vezu, ili je samo za šemu i sve što se njom „upražnjava”.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Ukoliko se radi o pravoj ljubavi, o pravoj osobi, koju obicno srecemo jednom u zivotuu, ovo pitanje je totalno deplasirano. Mislim da ne postoji pitanje koje je vise samoponizavaujce za svakog muskarca, ili zenu, od onog idijotskog: "Koliko ih je bilo"? Zar nije najvaznije da ih vise ne bude? Kako pitanje, tako i sam odgovor nemaju nikakvog smisla i, ne doprinose nicemu. Za mene je moja sadasnja supruga pocela da postoji od kada smo se sreli. Kopanje po necijoj proslosti, cak i kada je ta proslost totalno "nevina", predstavlja jako prljav posao.

nikola

pre 9 godina

Mislim da je suvisno opterecivati se time. Zapitam se i ja ponekad u vezi toga ali shvatim da je beznacajno.
Zakljucak: Svog partnera postuj.Bez obzira koliko je ko bio s kime sve je stvar datog trenutka i situacije, ali i bez preterivanja a to se dâ zakljuciti brzo. Ako postoji medjusobno skladan odnos to treba i ocuvati. Svaka jedinka na svetu je sama za sebe.
Sta god da je bilo u proslosti manje vazno od buducnosti.
Ljudi sa nasih prostora su dosta optereceni ljubavlju i necijom paznjom, ali realnost je drugacija a to je da se vise treba opterecivati ekzistencijom.

Corto Malteze

pre 9 godina

Ja sam mladost proveo malo ovde a malo u Rusiji. Normalno da je i tamo i ovde dolazilo do takvog pitanja(ipak su moji koreni ovde). Elem, Srpkinjama sam bio uglavnom cetvrti, eventualno treci(njihove reci), dok su mi Ruskinje odgovarale sasvim drugacije. "Lyubimii, samo glavnoe chto ti moi poslednyii", ili ti po naski " Voljeni moj, najvaznije je da si mi ti poslednji". Na kraju sam i ozenio Ruskinju.

Tvrtko XIV

pre 9 godina

"A meni smeta što je ona imala dečka pre mene".

- A ti onda idi u neku osnovnu skolu, gledaj sesti ili sedmi razred, posto jedino tamo mozes da nadjes to sto ti treba. Istina, tada ce te optuziti za zavodjenje dece, ali sta ces, ne moze se sve imati ...

"Inače je neverovatna prilika, dobra, lepa, pametna".

- PRILIKA?! Da ne mislis mozda da posaljes i PROVODADZIJU da pregovara oko visine i sadrzaja MIRAZA i DEVOJACKE SPREME?! U kom veku zive neki ljudi, pa to je neverovatno!

"Ne znam da li je volim".

- Ako ne znas onda to znaci da je ne volis. Problem resen, ostavi tu devojku, ne gubi njeno i svoje vreme na vezu u kojoj ces biti nesrecan. Pusti barem nju da bude srecna, sa nekim kome nece smetati sto je ona u krevetu radila ko zna sta sa ko zna kim.

"Želeo bih da oženim nevinu devojku, da bude samo moja, da joj budem sve u životu, da ima poverenje u mene, da misli samo o meni"

- Ti si bolestan i egocentrican mamin sin kome ne treba zena, vec nova mama koja ce te paziti, maziti i zvati te Djordje ...

A sada malo o mom iskustvu:

Moja sadasnja zena je imala tri duze veze i ko zna koliko avanturica za jednu noc, ona sama mi je to rekla. I ja sam joj priznao da sam imao jednu duzu vezu pre nje i isto tako mozda 4-5 avanturica za jednu noc. Onda smo potpisali maticnu knjigu i krenuli u novi zivot. Podarila mi je dvoje dvine dece i zaista nikada ne bih mogao da joj zamerim bilo sta.

bb

pre 9 godina

Meni to pitanje niko do sada nije postavio, niti sam ja bilo koga pitala. Uopšte me ne zanima šta je radio pre mene. Bitno mi je kakav je PREMA meni.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Ukoliko se radi o pravoj ljubavi, o pravoj osobi, koju obicno srecemo jednom u zivotuu, ovo pitanje je totalno deplasirano. Mislim da ne postoji pitanje koje je vise samoponizavaujce za svakog muskarca, ili zenu, od onog idijotskog: "Koliko ih je bilo"? Zar nije najvaznije da ih vise ne bude? Kako pitanje, tako i sam odgovor nemaju nikakvog smisla i, ne doprinose nicemu. Za mene je moja sadasnja supruga pocela da postoji od kada smo se sreli. Kopanje po necijoj proslosti, cak i kada je ta proslost totalno "nevina", predstavlja jako prljav posao.

Jedna Riđokosa

pre 9 godina

Pitanje: " Koliko si ih imala do sada?", je jako široko pitanje.
Ono iziskuje još dodatna tri pitanja: "Koliko si imala simpatija do sada? ", "Koliko veza do sada?" i "Koliko sexualnih partnera do sada?". Lično smatram da je nepristojno nekoga pitati, ali s obzirom na to gde živimo i na mentalitet ljudi, ništa me i ne čudi.

docta

pre 9 godina

U 90% slucajeva prica ide ovako: ti si mi treći, sa prvim izgubila nevinost, drugi duza veza na faxu.
Realnost je naravno mnogo drugačija. Za broj partnera nije korektno pitati ali ako baš sama zeli da kaze broj (iz nekog svog razloga, koji god da je) pomnoziti ga sa 3 ili 4 minimum.

Svojevremeno sam prekinuo emotivnu vezu koja se razvijala ka braku, sa zenom koja je atraktivna, pa da kazem recimo... na sve nacine, fizicki, intelektualno, karakterno, statusno. Razlog je samo jedan, priskuitetna je. I šta raditi sa njom? Drzati je na oku da "ne zastrani" ili stalno braniti napade drugih zainteresovanih? Da bude majka dece posle toliko "primljenog" tudjeg genetskog materijala? Izbor zivotnog partnera je verovatno najtezi i najvazniji potez u zivotu, rulet sa 5 metaka od 6 mesta u revolveru. Ja sam imao srece (za sada), a i zelim je svima nama.

kakvi bakraci

pre 9 godina

najbolje je reci iskreno...moj drug iz osnovne poceo da laze o zenskama cim smo krenuli u srednju...po njegovim pricama on po**bao pola sela... preuvelicavao je da ispadne interesantan u drustvu,ja kasnije ukapirao da njegov brat doziveo pola od toga a on sebi prepisiao zasluge :)

psycho_sajko

pre 9 godina

Računajte da su prosečne žene u Srbiji pre vas imale oko desetak partnera, dok su one „aktivnije” imale i znatno veći broj. Promiskuiteta prošlost vaše (trenutne) partnerke je pravi pokazatelj verovatnoće opstanka vaše veze, pošto će vas takva osoba verovatno „varati” i tokom trajanja iste. Zato i nije toliko loše da pre upuštanja u odnose sa takvom ženom malo „istražite” po njenoj prošlosti, kako bi utvrdili da li ona predstavlja materijal za ozbiljniju vezu, ili je samo za šemu i sve što se njom „upražnjava”.

nikola

pre 9 godina

Mislim da je suvisno opterecivati se time. Zapitam se i ja ponekad u vezi toga ali shvatim da je beznacajno.
Zakljucak: Svog partnera postuj.Bez obzira koliko je ko bio s kime sve je stvar datog trenutka i situacije, ali i bez preterivanja a to se dâ zakljuciti brzo. Ako postoji medjusobno skladan odnos to treba i ocuvati. Svaka jedinka na svetu je sama za sebe.
Sta god da je bilo u proslosti manje vazno od buducnosti.
Ljudi sa nasih prostora su dosta optereceni ljubavlju i necijom paznjom, ali realnost je drugacija a to je da se vise treba opterecivati ekzistencijom.

Mickey

pre 9 godina

Da bude majka dece posle toliko "primljenog" tudjeg genetskog materijala?
(docta, 20. novembar 2014 09:24)

Uci li se biologija uopste jos uvek po skolama?! Zaista je stravicno procitati da neko zavrsi skolu i ne nauci banalnu biolosku cinjenicu da jedan i samo jedan spermatozoiod oplodi jajnu zeninu celiju, dok ostale zenski organizam odbaci. Moguca su i cuda da dva razlicita sprematozoida oplode dve jajne celije, tada nastaju dvojajicni blizanci od dva oca, ali to se desi jednom u milion slucajeva i to mora da se dogodi u samo jednom ovulatornom ciklusu zene. Znaci, da je tokom iste ovulacije bila jedne noci s jednim, a druge noci s drugim. Ali pricati o "genetskom materijalu" bivsih partnera sa kojima je ona raskinula mesecima pre nego sto ste se upoznali je totalna nebuloza! Ja ne znam odakle vam te gluposti, je li vas popovi tome uce ili sta?

Nego, manite se vi toga koliko ih je ona imala, da li je bila samo sa muskarcima ili je eksperimentisala i sa zenama ... Nego vi obratite paznju na mnogo vaznije stvari. Kako se odnosi prema svojim prijatelji(ca)ma, roditeljima, rodbini, konobarima u restoranu kada izadjete ... Kako reaguje kada joj neko stane na nogu, prepreci put, prodje preko reda ... Moja bivsa je recimo bila veoma gruba u takvim prilikama. Ja sam mislio da joj je to temperament i da to nema veze za nasu vezu. Uh, kako sam se slatko prevario ... A imala je samo jednog coveka pre mene (provereno!) i taj je od nje pobegao. A lepa je! Pa vi vidite!

JJ

pre 9 godina

Ovaj koji ne moze da se izbori sa tim da je devojka imala decka pre njega-obavezno kod psihologa.Ostaviti nekog ko ti odgovara u svemu samo zato sto joj nije prvi? Ili u stvari-bolje da je ostavi.Sta da joj frik kasnije skace po zivcima,kad je vec sad poceo?

Mareek

pre 9 godina

Hehe, podseti me na vic...

- Draga, jel mogu da te zovem Eva?
- Sto Eva?
- Zato sto si mi prva.
- Moze... jel mogu ja tebe Peugeot?
- Zasto Peugeot?
- Zato sto si mi 206-ti.

Anita

pre 9 godina

Računajte da su prosečne žene u Srbiji pre vas imale oko desetak partnera, dok su one „aktivnije” imale i znatno veći broj. Promiskuiteta prošlost vaše (trenutne) partnerke je pravi pokazatelj verovatnoće opstanka vaše veze, pošto će vas takva osoba verovatno „varati” i tokom trajanja iste. Zato i nije toliko loše da pre upuštanja u odnose sa takvom ženom malo „istražite” po njenoj prošlosti, kako bi utvrdili da li ona predstavlja materijal za ozbiljniju vezu, ili je samo za šemu i sve što se njom „upražnjava”.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (psycho_sajko, 20. novembar 2014 09:05)

Majstore, ta koja je bila "aktivnija" je probala sve i zna šta traži pa samim tim joj se uz pravog muškarca neće javiti želja za nečim novim. Ona koja je bila manje aktivna, nije prošla ništa i kad tad će joj se javiti želja da vidi kako je sa drugim.

Sevastokrator

pre 9 godina

@Kad ti zena kaze broj bivsih, samo pomnozi sa 3. :D
(Apple, 20. novembar 2014 09:27)
A kad kaže muškarac podeli sa (bar) 3.

Ana

pre 9 godina

"Nije normalno da je zena od 40 bila samo sa jednim partnerom...". Zasto? Ljudi koji su se ostvarilu u jednoj vezi su nenormalni? Da ne treba mozda ici "u korak sa vremenom" i menjati partnere kao donji ves? I uopste kako neko moze da kaze da je veza za jednu noc uopste veza? Nije isto podleci seksualnim nagonima i to uraditi sa potpunim strancem (to nije promiskuitetno, to je jednostavno ludost) i biti sa nekim u vezi pa makar i samo nekoliko meseci. Onaj ko nije "vodio ljubav" se nikada ne moze ostvariti kao covek, i vecno ce tragati za necim u zivotu. I 2,000 recki mu nece pomoci da se oseca kompletno. A onaj koji je sa prvim ili prvom nasao mir i osnovao porodicu (sa ili bez dece) ce moci na kraju zivota mirno da zaklopi oci i ode sa ovog sveta. A svima koji vise vole da su sa nekim drugim svakoga dana saljem puno pozdrava od tetka Side i ujna Trise. Kada vam dodju u posetu ne budite previse iznenadjeni.

__________

pre 9 godina

@Realan
I ti sebe smatras realnim?
Pre svega, devojka koja je nevina sa 28 godina je u mozgu bar 1 000 puta zdravija od one koja je nevinost izgubila jos u srednjoj ili cak osnovnoj skoli. Ili od one koja skace iz jednog kreveta u drugi na svakih nekoliko dana ili sedmica.Ta nevina od 28 godina bar dovoljno ceni sebe da ne smatra da je sex jedino cime moze da privuce i zadrzi muskarca.
Mi muskarci cesto zaboravljamo da ce nam i zene nekada vaspitavati cerke.
A ta tvoja zadirkivanja i zapitkivanja nikakvog smisla nemaju, jel ocekujes da te laze da si najbolji, ili da bude iskrena i kaze ti da nisi najbolji, pa da se onda ti naljutis i pocnes dodatno da joj dosadjujes???

Aca

pre 9 godina

Pravi muskarac siguran u sebe i svoje kvalitete nije time opterecen. Insistiranje na nevinosti je uglavnom licemerno u danasnje vreme. Na primer da li se nevinom smatra devojka koja je imala analni ili oralni seks sa muskarcem. Tehnicki ona je nevina zar ne... ali da li je. Uglavnom nije bitno ni meni ni mojim prijateljima i skoro da niko o tome vise i ne govori. Dakle devojke uzivajte u slobodnoj ljubavi i zivotu bez predrasuda ali se obavezno zastitite

Koga briga koliko ih je imala, vazno je da vam je lepo

pre 9 godina

@docta Uh.... ala si ti nesiguran u sebe. Nije tebi lako.
Nesigurnost i ljubomora su odlike vecine muskaraca sa Balkana bez obzira gde ziveli. Jedan od mojih poznanika se razveo pre manje od mesec dana. On mali debeo i celav, Grk kardiolog, a ona tanka relativno visoka lepuskasta, Amerikanka frizerka. Posle 4 godine braka koji je 3 godine bio pakao. Glavni razlog, on je saznao koliko je ona imala partnera i nije mogao da predje preko toga. Nesigurnosti njegove izbile na povrsinu. Imao sam uvida u njihovu vezu od kada su se upoznali pa do razvoda. On jednostavno nije mogao da izdrzi sto je ona spavala sa puno vise muskaraca nego sto je on imao devojaka (nije ih imao bas puno). Kada je upoznao i poceo da izlazi sa svojom sada bivsom zenom bio je sretan kao kuce sto je "uhvatio" takvu trofejnu zenu.Medjutim nije dugo trajalo.
Tako da bez obzira gde su, vecina muskaraca sa Balkana su nesigurni u sebe

Kapiten botova

pre 9 godina

Ali zasto ne bi znali? Pa to je normalno i lepo.Jel trebaju da sede u kuci,heklaju i cekaju na nas ovako ispravne i idealne.Voli moju devojku i ne smeta mi,ako ih je imala 15 pre mene,oni su sada uveliko statistika,a ja jedan jedini,njen.

Olga

pre 9 godina

Kada smo odlučili da se venčamo, moj dečko i ja smo jedno drugom ispričali kakvi su nam bili "predbračni" životi. Podsetilo me je na film 4 venčanja i sahrana kada ono dvoje priča o bivšim partnerima. Bilo je vrlo simpatično i ispostavilo se da smo oboje imali veze, vezice, avanturice za noć, dve...... i što je najbitnije niko zbog toga nije pravio neku dramu. To je bio moj ili njegov život, pre nas. Mislim da smo oboje proživeli neke stvari i evo već smo 12 godina u skladnom braku. Ovde se previše pridaje značaj nekim nebitnim stvarima, koliko je žena imala partnera. Pa koliko god, muškarac nećete saznati. Uvek može da kaže 1-2 a njen partner će ceo život, ako je i oženi, razmišljati da li je stvarno bila sa dvojicom, petoricom ili desetoricom. Uostalom, ako je imala samo jednog dečka u životu, pa u čemu je njen problem? Emotivna praznina? Shvatanje da je seks nešto loše? Da ne ume da voli??? A muškarci će sigurno dodati nekoliko žena više samo da bi se pokazali kao "baje". A možda su i oni bili samo sa 1-2 partnerke? Koga briga?

Млади застарели човек

pre 9 godina

Људи и кад су краве куповали питали су каква јој је мајка била, какав отац, хоће ли да рогне, хоће ли да ритне, да ли се добро музе..... Сад људи чешће купују псе те опет питају ко му је отац, ко мајка, хоће ли да напада без разлога, колико једе итд. Данас кад бираш девојку не питаш ни ко јој је отац, ни мајка а камоли бабе и деде. Него одеш у дискотеку ушикаш се напушиш и доведеш трудну младу са својим? дететом. Е после 2-3 године кад закључиш да се не жениш-удајеш за једну особу него и за њену (тада већ и твоју) фамилију буде мало касно. А онда разведене омладине колико волиш. Бојим се да је то постала мода да не кажем тренд. Јуче јавише до 2050. год. 2милиона мање становника у Србији. Ипак мислим да имамо озбиљну и одговорну омладину првенствено према себи и свом друштву.

Srđan

pre 9 godina

Radije bih bio sa ženom koja je nešto proživela u životu, koja ima neko iskustvo nego sa finom i slatkom koja nit zna šta hoće nit zna šta radi. To je ok u periodu kraj srednje škole/faks, ali za kasnije ne. Možda su brojke bitne nekim iskompleksiranim osobama, ali oni kojima nisu bitne lažne društvene norme, žive život punim plućima i jednom kad pronađu partnera onda se smire i posvete samo njemu. Bar je tako u mom slučaju. I žena i ja imamo oko 35 godina, buran život iza nas i prilično miran ispred nas jer imamo dva nestaška koji nas zabavljaju. Manite se brojki ljudi, živite!!!!!

Lale Gator

pre 9 godina

A zasto smo mi nesigurni koji zelimo devojku sa malom kilometrazom? Sta, ne treba da se interesujem za njenu proslost a ona imala 20-30 momaka, vezica, avanturica, bila je sa momcima samo zbog novca. Kako ja mogu biti siguran da ce mi biti verna i da me nece varati sa nekim od njih i rasplamsati stari zar cim se sretnu. I uostalom, kakva je to osoba koja svoje najlepse daje tek tako momcima koji joj se dopadnu? Posle kad se ozenis sa njom i ona krene da sara po komsiluku, slede komentari okruzenja: "pa znao si sa kakvom se zenom zenis," a ako nisi znao "sto nisi znao." Pa sad ti pope budi pametan.

zli

pre 9 godina

imala je nekoliko smesnih djackih veza, poceli smo da se zabavljamo,trajalo je 11 god dok je nisam uhvatio sa mojim "drugom" i eto vidim je po nekad u prolazu namesti osmeh "vidi me srecna sam" tako da ne verujem od tada nikom i nista a nisam bas mnogo ni pre toga:-) ma da meni je bitnije kad je neko covek...

aleksis

pre 9 godina

Necete neku iskusnu, vestu i otvorenu u krevetu, strah vas je onda ozenite neku ustogljenu "postenu" najcesce frigidnu pa dolazite ovde da kukate kako nema seksa u braku, kakve su zene... Ko vas sisa.

Jaroslav

pre 9 godina

Svi muskarci imaju taj trip, pa sam se i ja tako tripovao u ranim danima svog zivota. Ali kasnije sam imao devojke kojima sam bio prvi, imao sam devojke kojim nisam bio prvi, a imao sam i devojke koje nisam smeo ni da pitam koji sam im po redu. I mogu samo da kazem da sam se sa jednom nevinom totalno namučio. Čim mi je "poklonila" nevinost krenula je da osluškuje svadbena zvona. I tako mi je konstantno zvonila jedno dva meseca dok nismo raskinuli.

Nike

pre 9 godina

A "Ono sto se desi u Vegasu, ostaje u Vegasu :" M? Ženo?
Bez sale, glupo je pomalo i bolesno opterecivati se time , a realno svi smo mi znatizeljni, prosto takvi smo mi ljudi :)
Ako devojaka ima npr 27 god. izgubila nevinost sa 17..pa neka bude samo po jedan godisnje :))) Hm...bice mi posle djavo kriv:)

...

pre 9 godina

@Aleksandar
U sto ti je logika.
Isto tako i nevina moze da odluci da je dosta toga propustila u mladjim danima pa da vara muza na sve strane. Ili da odluci da ne zeli da joj prvi bude i jedini, ako joj npr. ne odgovara.
Tako da ti uopste ne vredi ta prica.

Tajna

pre 9 godina

Mislim da je bitno da i muskarac i zena dobro upoznaju suprotan pol, da u trentku kad naidje onaj pravi to umeju da cuvaju i cene. Ovo se odnosi na celokupan musko-zenski odnos, a ne samo seksualni!

daMirda

pre 9 godina

Ja to nikad ne pitam, mada prilicno je glup osecaj kad razni bivsi "iskacu" kroz pricu svako malo... Zapitas se jel to neka vojska protutnjala. :-) Sto se tice same brojke, devojka koja ima 26-27 godina, sasvim je ocekivano da je imala 3-4 veze i 7-8 vezica, tako da 10-12 partnera je sasvim normalna stvar. To "drugi/treci si" skoro da me navodi da se zapitam sta nije u redu s njom. :-D

aleks

pre 9 godina

@Lale Gator
I ti si pretpostavljam imao samo dve tri devojke, iskrene veze i nikada neobavezan sex cim to trazis. U tom slucaju je ok u drugom nije.
Pored toga da li je neko imao dve tri veze ili vise ne zavisi samo od "postenja" vec i da je ta osoba suprotnom polu pozeljna ili ne,da li je to stvar izbora ili nemanja izbora.
I na kraju stvarno ne znam kako mislite da taj broj saznate. Reci ce vam a vicete poverovati? Tolike devojke koje su imale malo zvanicnih partnera imaju krisom ozenjenog sponzora sa kojim je naravno niko ne vidja i to niko ne zna, uzorne studentkinje, rade u banci a klece direktoru, kako mislite da to saznate? Najsigurnije vam je da nadjete neku neprivlacnu.

Kupusov

pre 9 godina

Naravno, nije tacno da broj partnera uopste nije bitan. Velika je razlika izmedju 3 i 23. To dosta govori o karakteru osobe. Da li je povucena, stidljiva tj. asocijalna ili drustvenija i upoznaje vise ljudi. Da li ima jaci ili slabiji seksualni nagon, koliko olako shvata seks itd. Mozda promiskuitetniju osobu teze drzi mesto... Naravno u poznijim godinama je za taj broj logicno da bude veci. Ne osudjujem, ali ipak se neke karakterne osobine mogu ocrtati u tom broju.

Vladimir

pre 9 godina

Ljudi zasto se lazemo, koliko god da se to karakterise kao drustveni pritisak i nametnuto, ovo pitanje muci ljude od kad je sveta i veka. Od bronzanog doba je preljuba bila strogo zabranjena, a ne postoji civilizacija u istoriji covecanstva koja je blakonaklono gledala na seksualnu slobodu. Da se to muskarcima dopusta a zenama ne je zato sto zene uglavnom imaju privilegiju da znaju cije je dete ali muskarci nemaju tu istu privilegiju. Zapravo za muskarca postoji uvek mogucnost da dete nije od njega (sto nije neuobicajeno, postoje razna istrazivanja na tu temu...) a programirani smo da zelimo da sirimo nase gene i da ih sacuvamu u svetu. Nasi geni su na kraju krajeva jedino sto ostaje od nas posle smrti i niko nece da se zeza i kocka s tim da li ce ostati nesto iza sebe, tako da nikada nije ljudima data neka sloboda da se seksualno izivljavaju i zbog toga ta "zatucanost" kako to neki nazivaju postoji i danas. To je prirodni instinkt i nikada se nece promeniti.

magica

pre 9 godina

Razumem ja i primitivizam i nesigurnost ali se pitam koliko naivan treba da bude neko da poistoveti seksualno neiskustvo sa postenjem?

Poznajem seksualno neiskusne zene koje su zlobne, pokvarene, nezadovoljne i proracunate. Poznajem i one koje u zrelim godinama nadoknadjuju propusteno, varaju muzeve, kao i one sto su se izivele, a sada su u srecnim brakovima i obozavaju svoje muzeve. Kao i medju muskarcima postoje one zene koje nekriticki menjaju partnere i tako lece komplekse, ali postoje i one koje menjaju jer tako svesno zele, itekako biraju. Neke ne uspevaju da u duzim intervalima ostvare ozbiljne veze i tome slicno. Pa imate i prostitutke koje uz pomoc hirurga vrate nevinost. Imate i one koje vam vesto prodaju pricu koju zelite da cujete ("drugi si mi"...). Kao i one stvarno neiskusne koje ce da pobegnu glavom bez obzira kada cuju vase primitivne stavove, jer zele sigurnog muskarca koji ce da u njima prepoznaje njihove realne kvalitete.

Licno sam se udala za svog prvog decka i gledajuci svoje drugarice i poznanice, zaista ne verujem da iko normalno inteligentan i odrastao moze da bude toliko naivan kao neki komentatori ovde. Ili je mozda vasa nesigurnost jaca od svega...?

Muškarac

pre 9 godina

Ne nije problem sa brojem. Problem postoji ako je sa svakim imala oralni seks, ako je sa svakim imala analni seks, koristila igračke i sl. stvari normalne za vreme u kojem živimo.

Krenem da se zabalvljam sa devojkom, završimo u krevetu a tamo porno glumica, sve radnje radi, mislim super mi je za to veče, za neko druženje, ali za brak, za nešto više neka hvala.

Neki minnimum minimuma mora da postoji, ipak nešto treba sačuvati i za brak, naravno ne msilim na nevinost, ali nešto treba sačuveti za čoveka sa kojim želiš da provedeš ceo život.

modesty

pre 9 godina

Uvek mi bude zao ljudi koji su primorani ziveti u primitivnim sredinama, gde se potencira muska promiskuitetnost i zenska nevinost i ljudi jedni drugima prave probleme i zaviruju u krevet. Svako treba da spava s kim zeli, sve dok se praktikuje siguran seks. Sto se tice muskaraca koji ceznu za devicama, to je seksualno samopouzdanje na nivou onih koji mastaju o deset devica kad odu u raj. Da nebi devojka slucalno ukapirala koliko su oni sami losi u krevetu, ili jos da ju optuzuju da je 'lakog morala' ako se pozali na njihovo 'umece'. Jedini nacin da se nauce sta nam odgovara, i kako da zadovoljimo drugoga je kroz praksu.

RASID

pre 9 godina

Sve to zavisi od osobe do osobe treba naci normalnu devojku pa naravno da je imala nekoga pre mene ne zivimo u srednjem veku iskreno iz iskustva mislim da nase devojke nisu promiskuitetne kao sto neki misle ima i takvih ali u puno manjem broju naravno ako se radi o maloj sredini a ako je ta devojka bila sa vise njih nije prijatno ali i takve devojke se promene verujte mi samo je pitanje dali vi mozete preci preko toga.

Чича Глиша

pre 9 godina

Врло незгодна ствар. Колико си имао(ла) заиста може да звучи непријатно-неваспитано, а опет је врло често само наиван покушај да видимо какве су нам почетне позиције? Знам то јер сам прву озбиљну везу и први однос имао јако, јако касно и доста испитивао и другове и другарице да ми дају савете. Изненадио сам се када сам схватио да већина уопште није уплашена прошлошћу новог партнера већ само жели да види шта може да очекује, како да се постави. Зато ми је било лакше да са мање треме уђем у везу са доста искуснијом и у сваком погледу атрактивнијом девојком. Када се приближио "тренутак истине" одмах сам јој рекао да је мој скор 0. Била је веома пажљива и стрпљива док нисам ушао у штос. После пар месеци сам ја почео да иницирам "нове фазоне" па ме је зезала да сам је лагао на почетку за "нулу". Данас смо само добри пријатељи али је очигледно да више волимо дружење у групи, када смо 1 на 1 још увек се осећа нека нелагодност, нека тензија да би могли да упропастимо садашње везе због једнократног повратка на нешто што је некада било тако добро. Дакле, није страшан грех питати "колико?", само је важно да партнер схвати зашто питате. И најважније, да обоје прихватите и односите се једно према другом као да вам је први и последњи, док год веза траје.

Pametnjaković

pre 9 godina

"Međutim, koliko je zapravo važan broj partnera..."

Ako nekome ne smetaju gljive, bakterije, virusi i ko zna šta još, od svih bivših partnera, koji su se do tog trenutka množili, jer to ne možeš da izbaciš iz sebe nikada, onda nije problem. Pa, možda je više i bolje, veća je žurka unutar tela, više posla za imunitet i čovek onda nije nikad istinski sam, zna da ga uvek prate milioni pa čak i milijarde odanih koje izdržava svakodnevno.

Milan

pre 9 godina

Na Balkanu i Vi medii koristite pravni termin za devicu.Nevina,Suprotno od nevina je KRIVA. To je Balkan.Zasto je krtiva?Jer je imala sex!A ja?Pa j sam musko mogu,trebam da Imam a nisam kriv.Boze Vi kao Velja Ilic,Palma il glavni svaler u Srbiji Mrkonjic mislite.

Lale Gator

pre 9 godina

@(magica, 21. novembar 2014 23:55)

Prvo, zadivljen sam Vasom prezentacijom, strukiranoscu i sadrzajem komentara.

Drugo, kada se kaze da je neka devojka postena, misli se da je seksualno postena, odnosno da je imala 2, 3 momka u koje je bila iskreno zaljubljena i sa kojima je delila intimu, a ne da je imala 20, 30, 50 momaka (takvu osobu smatram razvratnom i bludnom). Mislim da takva osoba ne moze vise iskreno da voli i cvrsto da se vezuje, pa je verovatnoca prevare u braku ogromna. A i mogucnost seksualno prenosivih bolesti se povecava sa svakim partnerom.

Trece, cini mi se da niste culi izreku "vuk dlaku menja a cud nikad".

Aleksandar

pre 9 godina

@ Tvrtko XIV
E sada, koliko mozes da budes siguran da je bas tebi podarila to dvoje dece? :) Ja sa takvom ne bih bio siguran bez DNK testa jer neko (musko ili zensko, svejedno) ko je proveo solidan deo mladosti u povrsnim vezama za 1 vece obicno nastavi tako da razmislja i dalje. Ljudi se retko u potpunosti menjaju, obicno jednom neozbiljan, uvek neozbiljan...

The One

pre 9 godina

apsolutno je nebitno dokle god mi je verna...svako ima proslosti istoruju...ja sam bio sa 20ak zena pa nikada necu reci taj br vec uvek manji...ne patim da glumim zavodnika...bitno da je meni lepo...

Joca 011

pre 9 godina

Mislim da je bitno da i muskarac i zena dobro upoznaju suprotan pol, da u trentku kad naidje onaj pravi to umeju da cuvaju i cene. Ovo se odnosi na celokupan musko-zenski odnos, a ne samo seksualni!
@ (Tajna, 20. novembar 2014 13:55)

Potvrda je u činjenici da muškarci koji odrastaju sa sestrom, kao i žene
koje odrastaju sa bratom, imaju uspešnije brakove.
Naravno, statistički posmatrano.
.

Jedna Riđokosa

pre 9 godina

Moj Vitez Čuvar je poprilično bezobrazan. Nesmem da imam muške drugarice a on sme da ima ženske drugare. Mislim stvarno, nije fer. Šta sad da radim?

lopez

pre 9 godina

uvjek prije ili kasnije dodje do tog pitanja ... i zena treba iskreno i bez zadrske da kaze sa koliko je bila - i vecina muskaraca ce preci preko toga ... najgore je kad laze a ovamo se kasnije svasta nesto otkrije, posle toga joj nema nazad ...

Petar

pre 9 godina

Veoma je bitno koliko ih je i da li ih je bilo.INace se ne bi lagalo i pobudilo ovakve reakcije. Ko ne vidi zasto, imace ceo zivot prilike da zivi u lazi ili da se pita " kako se ovo desilo".

Stranac

pre 9 godina

Nije problem broj partnera, nego kvalitet osobe. E sada u Srbiji je to cesto povezano, uvek sam bezao od kao "modernih/urbanih" domacih riba koje su ne znam ti ni ja sta a suplje, naravno ima i ok devojaka. Ozenio sam stabilnu osobu, strankinju i nemamo nikakvih problema, znamo sta hocemo... Tako da ovo potenciranje na podeli nevinost ili ne ja bih pre preformulisao na stabilne i nestabilne uz slobodno tumacenje... Inace i muskarci/zene u inostranstvu imaju bisere i ispade o ljubomorama i to tek...

Prosper Merime

pre 9 godina

Kao muskarac nikada ne da ne bih postavio takvo besmisleno pitanje, nego bih se trudio da sto manje mislim o tome. Razlog nije ona, nego ja. Besmisleno je zapravo da sam sebi pobrojavam zene sa kojima sam delio intimu (bilo ih je i mnogo i malo), svaka je posebna i ostaje u proslosti, ne treba mi ni u sadasnjossti, jos manje u buducnosti, kao ni je njima. Uvek bih uzeo zenu koja je imala pre mene partnera, nego da sam joj prvi. Ali mi je kao nekome ko duze zivi na Zapadu, a ko je sa nasih prostora sa ljubavnim iskustvima dosao na Zapad, bilo nesto drugo daleko bitnije: da li su prethodnici nasi momci ili Zapadnjaci. I uzeo bih bez razmisljanja pre onu koja je bila sa stotinu nasih (figurativno), nego onu koja je bila sa samo jednim Zapadnjakom. A probao sam obe varijante (ne jednom). Prva: intenzivna veza sa puno emotivnog naboja, bez mnogo prekobrojnog razmisljanja, po pravilu redovan i kvalitetan seks, veza za koju nije potrebno mnogo reci i objasnjavanja, a sve ostalo je: kakav si prema njoj, tako ce ti i biti... Druga: konstantno preispitivanje, poredjenje, bespotrebno zamajavanje da li nesto sa mnom nije u redu, trpljenje kompleksa nize vrednosti kod partnerke, ne mog, nego njenog kompleksa (pogotovo ako je naseg porekla, ubedljivo najisfrustriranije zene koje sam sreo), osecas se u tudjoj kozi, i ni sam nisi sposoban tada da se predas emociji, stalno neka kost u grlu i pomisao da moras da imas i uvek spremljenu odstupnicu - obostrano mucenje...

Zorana

pre 9 godina

Ne znam zašto je tako rasprostranjena navika da parnteri pričaju o svojim "bivšim"..otkud potreba za tim? Šta se time dobija, šta se saznaje? Zašto bi nekoga zanimalo kakav je bio nečiji partner/parnterka, kako se zvao, ili ako se ide u detalje(još gore)-kakav je seks bio, šta smo radili...itd.... Totalno bez veze.....

Realan

pre 9 godina

Zelim da znam sve o devojci (sad mi je supruga), pa pitao sam I to.
Ne verujem da mi je tacno kazala osecao sam da joj je neugodno al morao sam da pitam. I opet cat-pat zadirem u to.
Inace sad smo u braku odlicno se slazemo, nemam ni tronke sumnja da me laze. Osjecasm da me puno voli a I ja nju.
Inace kad smo poceli vezi imali smo po 28 godina oboje I naravno da nisam ocekivao da je nevina. Znao sam da je imala neuspesnu duzu vezu.
Ako je bila nevina mislim da ne bi ni poceo vezu za njom (ako neko nije imao sex do 28me spored mene nemu neso fali u mozgu).
Da ponovim opet kao u salu pitam kakav je bio ovaj u krevet, jel bolji od mene... al osecam da joj nije drago to, luti se I ne dobijam odgovor ni o broju partnera ni o nihovom "kvalitetu".
A mene je interesantno da caskam..

lane

pre 9 godina

@aleksis
a sta je to iskusno u krevetu, nauka ... ma zabole me ... hocu sve, uzvrati i to je to ... porodica, srecna, zivimo ... srecno ...

Komšija

pre 9 godina

Mickey,
svaka čast na komentaru. Svaka čast, još jednom. Iz stila pisanja, ugla posmatranja i sposobnosti rezonovanja se vidi da je reč o pravom frajeru, koji zna šta je sve radio i šta može, a šta ne želi ni neprijatelju.

docta

pre 9 godina

U 90% slucajeva prica ide ovako: ti si mi treći, sa prvim izgubila nevinost, drugi duza veza na faxu.
Realnost je naravno mnogo drugačija. Za broj partnera nije korektno pitati ali ako baš sama zeli da kaze broj (iz nekog svog razloga, koji god da je) pomnoziti ga sa 3 ili 4 minimum.

Svojevremeno sam prekinuo emotivnu vezu koja se razvijala ka braku, sa zenom koja je atraktivna, pa da kazem recimo... na sve nacine, fizicki, intelektualno, karakterno, statusno. Razlog je samo jedan, priskuitetna je. I šta raditi sa njom? Drzati je na oku da "ne zastrani" ili stalno braniti napade drugih zainteresovanih? Da bude majka dece posle toliko "primljenog" tudjeg genetskog materijala? Izbor zivotnog partnera je verovatno najtezi i najvazniji potez u zivotu, rulet sa 5 metaka od 6 mesta u revolveru. Ja sam imao srece (za sada), a i zelim je svima nama.

psycho_sajko

pre 9 godina

Računajte da su prosečne žene u Srbiji pre vas imale oko desetak partnera, dok su one „aktivnije” imale i znatno veći broj. Promiskuiteta prošlost vaše (trenutne) partnerke je pravi pokazatelj verovatnoće opstanka vaše veze, pošto će vas takva osoba verovatno „varati” i tokom trajanja iste. Zato i nije toliko loše da pre upuštanja u odnose sa takvom ženom malo „istražite” po njenoj prošlosti, kako bi utvrdili da li ona predstavlja materijal za ozbiljniju vezu, ili je samo za šemu i sve što se njom „upražnjava”.

Tvrtko XIV

pre 9 godina

"A meni smeta što je ona imala dečka pre mene".

- A ti onda idi u neku osnovnu skolu, gledaj sesti ili sedmi razred, posto jedino tamo mozes da nadjes to sto ti treba. Istina, tada ce te optuziti za zavodjenje dece, ali sta ces, ne moze se sve imati ...

"Inače je neverovatna prilika, dobra, lepa, pametna".

- PRILIKA?! Da ne mislis mozda da posaljes i PROVODADZIJU da pregovara oko visine i sadrzaja MIRAZA i DEVOJACKE SPREME?! U kom veku zive neki ljudi, pa to je neverovatno!

"Ne znam da li je volim".

- Ako ne znas onda to znaci da je ne volis. Problem resen, ostavi tu devojku, ne gubi njeno i svoje vreme na vezu u kojoj ces biti nesrecan. Pusti barem nju da bude srecna, sa nekim kome nece smetati sto je ona u krevetu radila ko zna sta sa ko zna kim.

"Želeo bih da oženim nevinu devojku, da bude samo moja, da joj budem sve u životu, da ima poverenje u mene, da misli samo o meni"

- Ti si bolestan i egocentrican mamin sin kome ne treba zena, vec nova mama koja ce te paziti, maziti i zvati te Djordje ...

A sada malo o mom iskustvu:

Moja sadasnja zena je imala tri duze veze i ko zna koliko avanturica za jednu noc, ona sama mi je to rekla. I ja sam joj priznao da sam imao jednu duzu vezu pre nje i isto tako mozda 4-5 avanturica za jednu noc. Onda smo potpisali maticnu knjigu i krenuli u novi zivot. Podarila mi je dvoje dvine dece i zaista nikada ne bih mogao da joj zamerim bilo sta.

Muškarac

pre 9 godina

Ne nije problem sa brojem. Problem postoji ako je sa svakim imala oralni seks, ako je sa svakim imala analni seks, koristila igračke i sl. stvari normalne za vreme u kojem živimo.

Krenem da se zabalvljam sa devojkom, završimo u krevetu a tamo porno glumica, sve radnje radi, mislim super mi je za to veče, za neko druženje, ali za brak, za nešto više neka hvala.

Neki minnimum minimuma mora da postoji, ipak nešto treba sačuvati i za brak, naravno ne msilim na nevinost, ali nešto treba sačuveti za čoveka sa kojim želiš da provedeš ceo život.

Realan

pre 9 godina

Zelim da znam sve o devojci (sad mi je supruga), pa pitao sam I to.
Ne verujem da mi je tacno kazala osecao sam da joj je neugodno al morao sam da pitam. I opet cat-pat zadirem u to.
Inace sad smo u braku odlicno se slazemo, nemam ni tronke sumnja da me laze. Osjecasm da me puno voli a I ja nju.
Inace kad smo poceli vezi imali smo po 28 godina oboje I naravno da nisam ocekivao da je nevina. Znao sam da je imala neuspesnu duzu vezu.
Ako je bila nevina mislim da ne bi ni poceo vezu za njom (ako neko nije imao sex do 28me spored mene nemu neso fali u mozgu).
Da ponovim opet kao u salu pitam kakav je bio ovaj u krevet, jel bolji od mene... al osecam da joj nije drago to, luti se I ne dobijam odgovor ni o broju partnera ni o nihovom "kvalitetu".
A mene je interesantno da caskam..

Aleksandar

pre 9 godina

@ Tvrtko XIV
E sada, koliko mozes da budes siguran da je bas tebi podarila to dvoje dece? :) Ja sa takvom ne bih bio siguran bez DNK testa jer neko (musko ili zensko, svejedno) ko je proveo solidan deo mladosti u povrsnim vezama za 1 vece obicno nastavi tako da razmislja i dalje. Ljudi se retko u potpunosti menjaju, obicno jednom neozbiljan, uvek neozbiljan...

Pametnjaković

pre 9 godina

"Međutim, koliko je zapravo važan broj partnera..."

Ako nekome ne smetaju gljive, bakterije, virusi i ko zna šta još, od svih bivših partnera, koji su se do tog trenutka množili, jer to ne možeš da izbaciš iz sebe nikada, onda nije problem. Pa, možda je više i bolje, veća je žurka unutar tela, više posla za imunitet i čovek onda nije nikad istinski sam, zna da ga uvek prate milioni pa čak i milijarde odanih koje izdržava svakodnevno.

Jedna Riđokosa

pre 9 godina

Pitanje: " Koliko si ih imala do sada?", je jako široko pitanje.
Ono iziskuje još dodatna tri pitanja: "Koliko si imala simpatija do sada? ", "Koliko veza do sada?" i "Koliko sexualnih partnera do sada?". Lično smatram da je nepristojno nekoga pitati, ali s obzirom na to gde živimo i na mentalitet ljudi, ništa me i ne čudi.

Corto Malteze

pre 9 godina

Ja sam mladost proveo malo ovde a malo u Rusiji. Normalno da je i tamo i ovde dolazilo do takvog pitanja(ipak su moji koreni ovde). Elem, Srpkinjama sam bio uglavnom cetvrti, eventualno treci(njihove reci), dok su mi Ruskinje odgovarale sasvim drugacije. "Lyubimii, samo glavnoe chto ti moi poslednyii", ili ti po naski " Voljeni moj, najvaznije je da si mi ti poslednji". Na kraju sam i ozenio Ruskinju.

Srđan

pre 9 godina

Radije bih bio sa ženom koja je nešto proživela u životu, koja ima neko iskustvo nego sa finom i slatkom koja nit zna šta hoće nit zna šta radi. To je ok u periodu kraj srednje škole/faks, ali za kasnije ne. Možda su brojke bitne nekim iskompleksiranim osobama, ali oni kojima nisu bitne lažne društvene norme, žive život punim plućima i jednom kad pronađu partnera onda se smire i posvete samo njemu. Bar je tako u mom slučaju. I žena i ja imamo oko 35 godina, buran život iza nas i prilično miran ispred nas jer imamo dva nestaška koji nas zabavljaju. Manite se brojki ljudi, živite!!!!!

Lale Gator

pre 9 godina

A zasto smo mi nesigurni koji zelimo devojku sa malom kilometrazom? Sta, ne treba da se interesujem za njenu proslost a ona imala 20-30 momaka, vezica, avanturica, bila je sa momcima samo zbog novca. Kako ja mogu biti siguran da ce mi biti verna i da me nece varati sa nekim od njih i rasplamsati stari zar cim se sretnu. I uostalom, kakva je to osoba koja svoje najlepse daje tek tako momcima koji joj se dopadnu? Posle kad se ozenis sa njom i ona krene da sara po komsiluku, slede komentari okruzenja: "pa znao si sa kakvom se zenom zenis," a ako nisi znao "sto nisi znao." Pa sad ti pope budi pametan.

Lale Gator

pre 9 godina

@(magica, 21. novembar 2014 23:55)

Prvo, zadivljen sam Vasom prezentacijom, strukiranoscu i sadrzajem komentara.

Drugo, kada se kaze da je neka devojka postena, misli se da je seksualno postena, odnosno da je imala 2, 3 momka u koje je bila iskreno zaljubljena i sa kojima je delila intimu, a ne da je imala 20, 30, 50 momaka (takvu osobu smatram razvratnom i bludnom). Mislim da takva osoba ne moze vise iskreno da voli i cvrsto da se vezuje, pa je verovatnoca prevare u braku ogromna. A i mogucnost seksualno prenosivih bolesti se povecava sa svakim partnerom.

Trece, cini mi se da niste culi izreku "vuk dlaku menja a cud nikad".

__________

pre 9 godina

@Realan
I ti sebe smatras realnim?
Pre svega, devojka koja je nevina sa 28 godina je u mozgu bar 1 000 puta zdravija od one koja je nevinost izgubila jos u srednjoj ili cak osnovnoj skoli. Ili od one koja skace iz jednog kreveta u drugi na svakih nekoliko dana ili sedmica.Ta nevina od 28 godina bar dovoljno ceni sebe da ne smatra da je sex jedino cime moze da privuce i zadrzi muskarca.
Mi muskarci cesto zaboravljamo da ce nam i zene nekada vaspitavati cerke.
A ta tvoja zadirkivanja i zapitkivanja nikakvog smisla nemaju, jel ocekujes da te laze da si najbolji, ili da bude iskrena i kaze ti da nisi najbolji, pa da se onda ti naljutis i pocnes dodatno da joj dosadjujes???

aleksis

pre 9 godina

Necete neku iskusnu, vestu i otvorenu u krevetu, strah vas je onda ozenite neku ustogljenu "postenu" najcesce frigidnu pa dolazite ovde da kukate kako nema seksa u braku, kakve su zene... Ko vas sisa.

bb

pre 9 godina

Meni to pitanje niko do sada nije postavio, niti sam ja bilo koga pitala. Uopšte me ne zanima šta je radio pre mene. Bitno mi je kakav je PREMA meni.

Petar

pre 9 godina

Veoma je bitno koliko ih je i da li ih je bilo.INace se ne bi lagalo i pobudilo ovakve reakcije. Ko ne vidi zasto, imace ceo zivot prilike da zivi u lazi ili da se pita " kako se ovo desilo".

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

Ukoliko se radi o pravoj ljubavi, o pravoj osobi, koju obicno srecemo jednom u zivotuu, ovo pitanje je totalno deplasirano. Mislim da ne postoji pitanje koje je vise samoponizavaujce za svakog muskarca, ili zenu, od onog idijotskog: "Koliko ih je bilo"? Zar nije najvaznije da ih vise ne bude? Kako pitanje, tako i sam odgovor nemaju nikakvog smisla i, ne doprinose nicemu. Za mene je moja sadasnja supruga pocela da postoji od kada smo se sreli. Kopanje po necijoj proslosti, cak i kada je ta proslost totalno "nevina", predstavlja jako prljav posao.

Kupusov

pre 9 godina

Naravno, nije tacno da broj partnera uopste nije bitan. Velika je razlika izmedju 3 i 23. To dosta govori o karakteru osobe. Da li je povucena, stidljiva tj. asocijalna ili drustvenija i upoznaje vise ljudi. Da li ima jaci ili slabiji seksualni nagon, koliko olako shvata seks itd. Mozda promiskuitetniju osobu teze drzi mesto... Naravno u poznijim godinama je za taj broj logicno da bude veci. Ne osudjujem, ali ipak se neke karakterne osobine mogu ocrtati u tom broju.

Anita

pre 9 godina

Računajte da su prosečne žene u Srbiji pre vas imale oko desetak partnera, dok su one „aktivnije” imale i znatno veći broj. Promiskuiteta prošlost vaše (trenutne) partnerke je pravi pokazatelj verovatnoće opstanka vaše veze, pošto će vas takva osoba verovatno „varati” i tokom trajanja iste. Zato i nije toliko loše da pre upuštanja u odnose sa takvom ženom malo „istražite” po njenoj prošlosti, kako bi utvrdili da li ona predstavlja materijal za ozbiljniju vezu, ili je samo za šemu i sve što se njom „upražnjava”.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (psycho_sajko, 20. novembar 2014 09:05)

Majstore, ta koja je bila "aktivnija" je probala sve i zna šta traži pa samim tim joj se uz pravog muškarca neće javiti želja za nečim novim. Ona koja je bila manje aktivna, nije prošla ništa i kad tad će joj se javiti želja da vidi kako je sa drugim.

Jedna Riđokosa

pre 9 godina

Moj Vitez Čuvar je poprilično bezobrazan. Nesmem da imam muške drugarice a on sme da ima ženske drugare. Mislim stvarno, nije fer. Šta sad da radim?

daMirda

pre 9 godina

Ja to nikad ne pitam, mada prilicno je glup osecaj kad razni bivsi "iskacu" kroz pricu svako malo... Zapitas se jel to neka vojska protutnjala. :-) Sto se tice same brojke, devojka koja ima 26-27 godina, sasvim je ocekivano da je imala 3-4 veze i 7-8 vezica, tako da 10-12 partnera je sasvim normalna stvar. To "drugi/treci si" skoro da me navodi da se zapitam sta nije u redu s njom. :-D

Prosper Merime

pre 9 godina

Kao muskarac nikada ne da ne bih postavio takvo besmisleno pitanje, nego bih se trudio da sto manje mislim o tome. Razlog nije ona, nego ja. Besmisleno je zapravo da sam sebi pobrojavam zene sa kojima sam delio intimu (bilo ih je i mnogo i malo), svaka je posebna i ostaje u proslosti, ne treba mi ni u sadasnjossti, jos manje u buducnosti, kao ni je njima. Uvek bih uzeo zenu koja je imala pre mene partnera, nego da sam joj prvi. Ali mi je kao nekome ko duze zivi na Zapadu, a ko je sa nasih prostora sa ljubavnim iskustvima dosao na Zapad, bilo nesto drugo daleko bitnije: da li su prethodnici nasi momci ili Zapadnjaci. I uzeo bih bez razmisljanja pre onu koja je bila sa stotinu nasih (figurativno), nego onu koja je bila sa samo jednim Zapadnjakom. A probao sam obe varijante (ne jednom). Prva: intenzivna veza sa puno emotivnog naboja, bez mnogo prekobrojnog razmisljanja, po pravilu redovan i kvalitetan seks, veza za koju nije potrebno mnogo reci i objasnjavanja, a sve ostalo je: kakav si prema njoj, tako ce ti i biti... Druga: konstantno preispitivanje, poredjenje, bespotrebno zamajavanje da li nesto sa mnom nije u redu, trpljenje kompleksa nize vrednosti kod partnerke, ne mog, nego njenog kompleksa (pogotovo ako je naseg porekla, ubedljivo najisfrustriranije zene koje sam sreo), osecas se u tudjoj kozi, i ni sam nisi sposoban tada da se predas emociji, stalno neka kost u grlu i pomisao da moras da imas i uvek spremljenu odstupnicu - obostrano mucenje...

Млади застарели човек

pre 9 godina

Људи и кад су краве куповали питали су каква јој је мајка била, какав отац, хоће ли да рогне, хоће ли да ритне, да ли се добро музе..... Сад људи чешће купују псе те опет питају ко му је отац, ко мајка, хоће ли да напада без разлога, колико једе итд. Данас кад бираш девојку не питаш ни ко јој је отац, ни мајка а камоли бабе и деде. Него одеш у дискотеку ушикаш се напушиш и доведеш трудну младу са својим? дететом. Е после 2-3 године кад закључиш да се не жениш-удајеш за једну особу него и за њену (тада већ и твоју) фамилију буде мало касно. А онда разведене омладине колико волиш. Бојим се да је то постала мода да не кажем тренд. Јуче јавише до 2050. год. 2милиона мање становника у Србији. Ипак мислим да имамо озбиљну и одговорну омладину првенствено према себи и свом друштву.

Vladimir

pre 9 godina

Ljudi zasto se lazemo, koliko god da se to karakterise kao drustveni pritisak i nametnuto, ovo pitanje muci ljude od kad je sveta i veka. Od bronzanog doba je preljuba bila strogo zabranjena, a ne postoji civilizacija u istoriji covecanstva koja je blakonaklono gledala na seksualnu slobodu. Da se to muskarcima dopusta a zenama ne je zato sto zene uglavnom imaju privilegiju da znaju cije je dete ali muskarci nemaju tu istu privilegiju. Zapravo za muskarca postoji uvek mogucnost da dete nije od njega (sto nije neuobicajeno, postoje razna istrazivanja na tu temu...) a programirani smo da zelimo da sirimo nase gene i da ih sacuvamu u svetu. Nasi geni su na kraju krajeva jedino sto ostaje od nas posle smrti i niko nece da se zeza i kocka s tim da li ce ostati nesto iza sebe, tako da nikada nije ljudima data neka sloboda da se seksualno izivljavaju i zbog toga ta "zatucanost" kako to neki nazivaju postoji i danas. To je prirodni instinkt i nikada se nece promeniti.

modesty

pre 9 godina

Uvek mi bude zao ljudi koji su primorani ziveti u primitivnim sredinama, gde se potencira muska promiskuitetnost i zenska nevinost i ljudi jedni drugima prave probleme i zaviruju u krevet. Svako treba da spava s kim zeli, sve dok se praktikuje siguran seks. Sto se tice muskaraca koji ceznu za devicama, to je seksualno samopouzdanje na nivou onih koji mastaju o deset devica kad odu u raj. Da nebi devojka slucalno ukapirala koliko su oni sami losi u krevetu, ili jos da ju optuzuju da je 'lakog morala' ako se pozali na njihovo 'umece'. Jedini nacin da se nauce sta nam odgovara, i kako da zadovoljimo drugoga je kroz praksu.

Ana

pre 9 godina

"Nije normalno da je zena od 40 bila samo sa jednim partnerom...". Zasto? Ljudi koji su se ostvarilu u jednoj vezi su nenormalni? Da ne treba mozda ici "u korak sa vremenom" i menjati partnere kao donji ves? I uopste kako neko moze da kaze da je veza za jednu noc uopste veza? Nije isto podleci seksualnim nagonima i to uraditi sa potpunim strancem (to nije promiskuitetno, to je jednostavno ludost) i biti sa nekim u vezi pa makar i samo nekoliko meseci. Onaj ko nije "vodio ljubav" se nikada ne moze ostvariti kao covek, i vecno ce tragati za necim u zivotu. I 2,000 recki mu nece pomoci da se oseca kompletno. A onaj koji je sa prvim ili prvom nasao mir i osnovao porodicu (sa ili bez dece) ce moci na kraju zivota mirno da zaklopi oci i ode sa ovog sveta. A svima koji vise vole da su sa nekim drugim svakoga dana saljem puno pozdrava od tetka Side i ujna Trise. Kada vam dodju u posetu ne budite previse iznenadjeni.

Kapiten botova

pre 9 godina

Ali zasto ne bi znali? Pa to je normalno i lepo.Jel trebaju da sede u kuci,heklaju i cekaju na nas ovako ispravne i idealne.Voli moju devojku i ne smeta mi,ako ih je imala 15 pre mene,oni su sada uveliko statistika,a ja jedan jedini,njen.

nikola

pre 9 godina

Mislim da je suvisno opterecivati se time. Zapitam se i ja ponekad u vezi toga ali shvatim da je beznacajno.
Zakljucak: Svog partnera postuj.Bez obzira koliko je ko bio s kime sve je stvar datog trenutka i situacije, ali i bez preterivanja a to se dâ zakljuciti brzo. Ako postoji medjusobno skladan odnos to treba i ocuvati. Svaka jedinka na svetu je sama za sebe.
Sta god da je bilo u proslosti manje vazno od buducnosti.
Ljudi sa nasih prostora su dosta optereceni ljubavlju i necijom paznjom, ali realnost je drugacija a to je da se vise treba opterecivati ekzistencijom.

JJ

pre 9 godina

Ovaj koji ne moze da se izbori sa tim da je devojka imala decka pre njega-obavezno kod psihologa.Ostaviti nekog ko ti odgovara u svemu samo zato sto joj nije prvi? Ili u stvari-bolje da je ostavi.Sta da joj frik kasnije skace po zivcima,kad je vec sad poceo?

Aca

pre 9 godina

Pravi muskarac siguran u sebe i svoje kvalitete nije time opterecen. Insistiranje na nevinosti je uglavnom licemerno u danasnje vreme. Na primer da li se nevinom smatra devojka koja je imala analni ili oralni seks sa muskarcem. Tehnicki ona je nevina zar ne... ali da li je. Uglavnom nije bitno ni meni ni mojim prijateljima i skoro da niko o tome vise i ne govori. Dakle devojke uzivajte u slobodnoj ljubavi i zivotu bez predrasuda ali se obavezno zastitite

Jaroslav

pre 9 godina

Svi muskarci imaju taj trip, pa sam se i ja tako tripovao u ranim danima svog zivota. Ali kasnije sam imao devojke kojima sam bio prvi, imao sam devojke kojim nisam bio prvi, a imao sam i devojke koje nisam smeo ni da pitam koji sam im po redu. I mogu samo da kazem da sam se sa jednom nevinom totalno namučio. Čim mi je "poklonila" nevinost krenula je da osluškuje svadbena zvona. I tako mi je konstantno zvonila jedno dva meseca dok nismo raskinuli.

Milan

pre 9 godina

Na Balkanu i Vi medii koristite pravni termin za devicu.Nevina,Suprotno od nevina je KRIVA. To je Balkan.Zasto je krtiva?Jer je imala sex!A ja?Pa j sam musko mogu,trebam da Imam a nisam kriv.Boze Vi kao Velja Ilic,Palma il glavni svaler u Srbiji Mrkonjic mislite.

Tajna

pre 9 godina

Mislim da je bitno da i muskarac i zena dobro upoznaju suprotan pol, da u trentku kad naidje onaj pravi to umeju da cuvaju i cene. Ovo se odnosi na celokupan musko-zenski odnos, a ne samo seksualni!

Koga briga koliko ih je imala, vazno je da vam je lepo

pre 9 godina

@docta Uh.... ala si ti nesiguran u sebe. Nije tebi lako.
Nesigurnost i ljubomora su odlike vecine muskaraca sa Balkana bez obzira gde ziveli. Jedan od mojih poznanika se razveo pre manje od mesec dana. On mali debeo i celav, Grk kardiolog, a ona tanka relativno visoka lepuskasta, Amerikanka frizerka. Posle 4 godine braka koji je 3 godine bio pakao. Glavni razlog, on je saznao koliko je ona imala partnera i nije mogao da predje preko toga. Nesigurnosti njegove izbile na povrsinu. Imao sam uvida u njihovu vezu od kada su se upoznali pa do razvoda. On jednostavno nije mogao da izdrzi sto je ona spavala sa puno vise muskaraca nego sto je on imao devojaka (nije ih imao bas puno). Kada je upoznao i poceo da izlazi sa svojom sada bivsom zenom bio je sretan kao kuce sto je "uhvatio" takvu trofejnu zenu.Medjutim nije dugo trajalo.
Tako da bez obzira gde su, vecina muskaraca sa Balkana su nesigurni u sebe

lopez

pre 9 godina

uvjek prije ili kasnije dodje do tog pitanja ... i zena treba iskreno i bez zadrske da kaze sa koliko je bila - i vecina muskaraca ce preci preko toga ... najgore je kad laze a ovamo se kasnije svasta nesto otkrije, posle toga joj nema nazad ...

magica

pre 9 godina

Razumem ja i primitivizam i nesigurnost ali se pitam koliko naivan treba da bude neko da poistoveti seksualno neiskustvo sa postenjem?

Poznajem seksualno neiskusne zene koje su zlobne, pokvarene, nezadovoljne i proracunate. Poznajem i one koje u zrelim godinama nadoknadjuju propusteno, varaju muzeve, kao i one sto su se izivele, a sada su u srecnim brakovima i obozavaju svoje muzeve. Kao i medju muskarcima postoje one zene koje nekriticki menjaju partnere i tako lece komplekse, ali postoje i one koje menjaju jer tako svesno zele, itekako biraju. Neke ne uspevaju da u duzim intervalima ostvare ozbiljne veze i tome slicno. Pa imate i prostitutke koje uz pomoc hirurga vrate nevinost. Imate i one koje vam vesto prodaju pricu koju zelite da cujete ("drugi si mi"...). Kao i one stvarno neiskusne koje ce da pobegnu glavom bez obzira kada cuju vase primitivne stavove, jer zele sigurnog muskarca koji ce da u njima prepoznaje njihove realne kvalitete.

Licno sam se udala za svog prvog decka i gledajuci svoje drugarice i poznanice, zaista ne verujem da iko normalno inteligentan i odrastao moze da bude toliko naivan kao neki komentatori ovde. Ili je mozda vasa nesigurnost jaca od svega...?

aleks

pre 9 godina

@Lale Gator
I ti si pretpostavljam imao samo dve tri devojke, iskrene veze i nikada neobavezan sex cim to trazis. U tom slucaju je ok u drugom nije.
Pored toga da li je neko imao dve tri veze ili vise ne zavisi samo od "postenja" vec i da je ta osoba suprotnom polu pozeljna ili ne,da li je to stvar izbora ili nemanja izbora.
I na kraju stvarno ne znam kako mislite da taj broj saznate. Reci ce vam a vicete poverovati? Tolike devojke koje su imale malo zvanicnih partnera imaju krisom ozenjenog sponzora sa kojim je naravno niko ne vidja i to niko ne zna, uzorne studentkinje, rade u banci a klece direktoru, kako mislite da to saznate? Najsigurnije vam je da nadjete neku neprivlacnu.

Olga

pre 9 godina

Kada smo odlučili da se venčamo, moj dečko i ja smo jedno drugom ispričali kakvi su nam bili "predbračni" životi. Podsetilo me je na film 4 venčanja i sahrana kada ono dvoje priča o bivšim partnerima. Bilo je vrlo simpatično i ispostavilo se da smo oboje imali veze, vezice, avanturice za noć, dve...... i što je najbitnije niko zbog toga nije pravio neku dramu. To je bio moj ili njegov život, pre nas. Mislim da smo oboje proživeli neke stvari i evo već smo 12 godina u skladnom braku. Ovde se previše pridaje značaj nekim nebitnim stvarima, koliko je žena imala partnera. Pa koliko god, muškarac nećete saznati. Uvek može da kaže 1-2 a njen partner će ceo život, ako je i oženi, razmišljati da li je stvarno bila sa dvojicom, petoricom ili desetoricom. Uostalom, ako je imala samo jednog dečka u životu, pa u čemu je njen problem? Emotivna praznina? Shvatanje da je seks nešto loše? Da ne ume da voli??? A muškarci će sigurno dodati nekoliko žena više samo da bi se pokazali kao "baje". A možda su i oni bili samo sa 1-2 partnerke? Koga briga?

Mickey

pre 9 godina

Da bude majka dece posle toliko "primljenog" tudjeg genetskog materijala?
(docta, 20. novembar 2014 09:24)

Uci li se biologija uopste jos uvek po skolama?! Zaista je stravicno procitati da neko zavrsi skolu i ne nauci banalnu biolosku cinjenicu da jedan i samo jedan spermatozoiod oplodi jajnu zeninu celiju, dok ostale zenski organizam odbaci. Moguca su i cuda da dva razlicita sprematozoida oplode dve jajne celije, tada nastaju dvojajicni blizanci od dva oca, ali to se desi jednom u milion slucajeva i to mora da se dogodi u samo jednom ovulatornom ciklusu zene. Znaci, da je tokom iste ovulacije bila jedne noci s jednim, a druge noci s drugim. Ali pricati o "genetskom materijalu" bivsih partnera sa kojima je ona raskinula mesecima pre nego sto ste se upoznali je totalna nebuloza! Ja ne znam odakle vam te gluposti, je li vas popovi tome uce ili sta?

Nego, manite se vi toga koliko ih je ona imala, da li je bila samo sa muskarcima ili je eksperimentisala i sa zenama ... Nego vi obratite paznju na mnogo vaznije stvari. Kako se odnosi prema svojim prijatelji(ca)ma, roditeljima, rodbini, konobarima u restoranu kada izadjete ... Kako reaguje kada joj neko stane na nogu, prepreci put, prodje preko reda ... Moja bivsa je recimo bila veoma gruba u takvim prilikama. Ja sam mislio da joj je to temperament i da to nema veze za nasu vezu. Uh, kako sam se slatko prevario ... A imala je samo jednog coveka pre mene (provereno!) i taj je od nje pobegao. A lepa je! Pa vi vidite!

...

pre 9 godina

@Aleksandar
U sto ti je logika.
Isto tako i nevina moze da odluci da je dosta toga propustila u mladjim danima pa da vara muza na sve strane. Ili da odluci da ne zeli da joj prvi bude i jedini, ako joj npr. ne odgovara.
Tako da ti uopste ne vredi ta prica.

Zorana

pre 9 godina

Ne znam zašto je tako rasprostranjena navika da parnteri pričaju o svojim "bivšim"..otkud potreba za tim? Šta se time dobija, šta se saznaje? Zašto bi nekoga zanimalo kakav je bio nečiji partner/parnterka, kako se zvao, ili ako se ide u detalje(još gore)-kakav je seks bio, šta smo radili...itd.... Totalno bez veze.....

Stranac

pre 9 godina

Nije problem broj partnera, nego kvalitet osobe. E sada u Srbiji je to cesto povezano, uvek sam bezao od kao "modernih/urbanih" domacih riba koje su ne znam ti ni ja sta a suplje, naravno ima i ok devojaka. Ozenio sam stabilnu osobu, strankinju i nemamo nikakvih problema, znamo sta hocemo... Tako da ovo potenciranje na podeli nevinost ili ne ja bih pre preformulisao na stabilne i nestabilne uz slobodno tumacenje... Inace i muskarci/zene u inostranstvu imaju bisere i ispade o ljubomorama i to tek...

The One

pre 9 godina

apsolutno je nebitno dokle god mi je verna...svako ima proslosti istoruju...ja sam bio sa 20ak zena pa nikada necu reci taj br vec uvek manji...ne patim da glumim zavodnika...bitno da je meni lepo...

lane

pre 9 godina

@aleksis
a sta je to iskusno u krevetu, nauka ... ma zabole me ... hocu sve, uzvrati i to je to ... porodica, srecna, zivimo ... srecno ...

Чича Глиша

pre 9 godina

Врло незгодна ствар. Колико си имао(ла) заиста може да звучи непријатно-неваспитано, а опет је врло често само наиван покушај да видимо какве су нам почетне позиције? Знам то јер сам прву озбиљну везу и први однос имао јако, јако касно и доста испитивао и другове и другарице да ми дају савете. Изненадио сам се када сам схватио да већина уопште није уплашена прошлошћу новог партнера већ само жели да види шта може да очекује, како да се постави. Зато ми је било лакше да са мање треме уђем у везу са доста искуснијом и у сваком погледу атрактивнијом девојком. Када се приближио "тренутак истине" одмах сам јој рекао да је мој скор 0. Била је веома пажљива и стрпљива док нисам ушао у штос. После пар месеци сам ја почео да иницирам "нове фазоне" па ме је зезала да сам је лагао на почетку за "нулу". Данас смо само добри пријатељи али је очигледно да више волимо дружење у групи, када смо 1 на 1 још увек се осећа нека нелагодност, нека тензија да би могли да упропастимо садашње везе због једнократног повратка на нешто што је некада било тако добро. Дакле, није страшан грех питати "колико?", само је важно да партнер схвати зашто питате. И најважније, да обоје прихватите и односите се једно према другом као да вам је први и последњи, док год веза траје.

Joca 011

pre 9 godina

Mislim da je bitno da i muskarac i zena dobro upoznaju suprotan pol, da u trentku kad naidje onaj pravi to umeju da cuvaju i cene. Ovo se odnosi na celokupan musko-zenski odnos, a ne samo seksualni!
@ (Tajna, 20. novembar 2014 13:55)

Potvrda je u činjenici da muškarci koji odrastaju sa sestrom, kao i žene
koje odrastaju sa bratom, imaju uspešnije brakove.
Naravno, statistički posmatrano.
.

kakvi bakraci

pre 9 godina

najbolje je reci iskreno...moj drug iz osnovne poceo da laze o zenskama cim smo krenuli u srednju...po njegovim pricama on po**bao pola sela... preuvelicavao je da ispadne interesantan u drustvu,ja kasnije ukapirao da njegov brat doziveo pola od toga a on sebi prepisiao zasluge :)

RASID

pre 9 godina

Sve to zavisi od osobe do osobe treba naci normalnu devojku pa naravno da je imala nekoga pre mene ne zivimo u srednjem veku iskreno iz iskustva mislim da nase devojke nisu promiskuitetne kao sto neki misle ima i takvih ali u puno manjem broju naravno ako se radi o maloj sredini a ako je ta devojka bila sa vise njih nije prijatno ali i takve devojke se promene verujte mi samo je pitanje dali vi mozete preci preko toga.

zli

pre 9 godina

imala je nekoliko smesnih djackih veza, poceli smo da se zabavljamo,trajalo je 11 god dok je nisam uhvatio sa mojim "drugom" i eto vidim je po nekad u prolazu namesti osmeh "vidi me srecna sam" tako da ne verujem od tada nikom i nista a nisam bas mnogo ni pre toga:-) ma da meni je bitnije kad je neko covek...

Sevastokrator

pre 9 godina

@Kad ti zena kaze broj bivsih, samo pomnozi sa 3. :D
(Apple, 20. novembar 2014 09:27)
A kad kaže muškarac podeli sa (bar) 3.

Mareek

pre 9 godina

Hehe, podseti me na vic...

- Draga, jel mogu da te zovem Eva?
- Sto Eva?
- Zato sto si mi prva.
- Moze... jel mogu ja tebe Peugeot?
- Zasto Peugeot?
- Zato sto si mi 206-ti.

Nike

pre 9 godina

A "Ono sto se desi u Vegasu, ostaje u Vegasu :" M? Ženo?
Bez sale, glupo je pomalo i bolesno opterecivati se time , a realno svi smo mi znatizeljni, prosto takvi smo mi ljudi :)
Ako devojaka ima npr 27 god. izgubila nevinost sa 17..pa neka bude samo po jedan godisnje :))) Hm...bice mi posle djavo kriv:)

Komšija

pre 9 godina

Mickey,
svaka čast na komentaru. Svaka čast, još jednom. Iz stila pisanja, ugla posmatranja i sposobnosti rezonovanja se vidi da je reč o pravom frajeru, koji zna šta je sve radio i šta može, a šta ne želi ni neprijatelju.