Ponedeljak, 27.06.2022.

08:38

Digla se prašina zbog skupog odreska na podu Nusretovog restorana: "Pravilo pet sekundi" VIDEO

Izvor: B92

Digla se prašina zbog skupog odreska na podu Nusretovog restorana: "Pravilo pet sekundi" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

58 Komentari

Sortiraj po:

opasni presedan

pre 1 godinu

Dobro, oborio ga je - pa sta!? Mogao je razbiti tanjir, mogao je proliti ulje, mogao se, daleko bilo, poseci... Takve stvari se desavaju, kad se radi. I naravno da ga je neko pokupio! Nije ga valjda trebao ostaviti na podu!? A gde ste vi videli da ga nije, potom, npr., bacio psu? Uostalom, sve i da je iskoristeno (nakon sto je, eventualno, malo splahnuto vodom) - nikom nece nista biti, Niko to meso nece jesti sirovo. Taj Nusret moze biti kakav god hocete, ali, ovaj slucaj samo pokazuje koliko su ljudi danas, generalno, postali zli i koliko jedva cekaju da nekog, bilo koga, uvaljaju u fekalije.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Pa veci problem bi bio da je ovaj leprsavo entuzijasticni super secko posegnuo za stejkom na podu dok je jos u rukavicama i sa nozem. Jedino ispravno i jeste da ili na kraju pokupi, kad zavrsi sa secenjem ili neko drugi da pokupi. Za nesto sto ima 1200% uvecanu cenu, prezalice gubitak sirovine.
E sad dal Dzeki iza radnje to pojede ili Nusret to malo propere pa vrati je drugo pitanje i ne vidi se.

vlajko

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Ima i gorih. Zamisli ovce koje u jednoj od najsiromasnijih zemalja Evrope bacaju pod 60-70 i vise evra na cigarete (citaj dim) mesecno???

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Skandal! Pao odrezak na pod i neko ga pokupio. Šta je trebalo? Da ostave na podu? Harikiri - ovaj dečko koji seče da ritualno zabode nož u stomak? Pao odrezak, pokupili, bacili, velika stvar. Restoran sigurno ima proračunat gubitak materijala od bar 10-20%, na primer meso koje nije prošlo kontrolu kvaliteta: previše pečeno, nedovoljno pečeno, previše slano, previše tvrdo, previše masno, nedovoljno sočno… Sve se to obračuna u cenu odreska koji mušterija plati. Naravno da odredjeni procenat bacaju. Ali dobro, ovo dodje i kao besplatna reklama tik-tok, pregledi, ljudi raspravljaju, komentarišu...

sorry

pre 1 godinu

Zato je moj Džeki uvek ispod stola, spreman ko zapeta puška. Jes da kod nas nema odrezaka od 270$ ali šta god da ispadne, ne treba niko da skuplja, a i nema bojazni da će opet završiti na stolu.
(Ž, 29. jun 2022 11:24)

Prijatelju, pazi ti ono što ti je već ispod stola. Šta zna Džeki, kad je gladan...

Max

pre 1 godinu

@D
Ajde daj naznaku koji je to restoran sa dobrom jagnjetinom, mora da se proba. Ja najbolje sto sam jeo u Bg je jedan na Novoj Galenici( B**ija L*x).

brm

pre 1 godinu

Ja ne vidim da ga je vratio. Lik iza ga pokupio i verovatno bacio.

A ovi što se čude što neko plati odrezak $270, treba da shvatite da postoje ljudi koji ne vide razliku između $1 i $300, već jednostavno hoće tamo da odu jer se nekome sviđa, a neko je čuo. U najprestižnijim restoranima čak i ne stoje cene u meniju.

Pričao sam kod nas sa jednim prilično bogatim biznismenom. Rekao mi je da bogati plaćaju "iskustvo", "doživljaj". Tako da oni što odu u ove restorane, ne plate da se najedu, nego da vide u čemu je fora sa tim sečenjem stejka i šta se tamo dešava.

D

pre 1 godinu

U Gordon Ramsay restoranu Gaucho sluze stake za 30-40 funti. Medju najboljima koje sam u zivotu jeo. Tajna im je sto u Argentini imaju svoju farmu goveda i uvoze meso samo odatle. Kad to jednom probate shvatite da nije bas isto govedina iz prodavnice i dobar uzgoj.
Kod nas npr, na Kosutnjaku imate mali restoran koji jaganjce kupuje iskljucivo sa farme u CG jer je zbog klime na toj farmi, meso malo slanije i socnije, taj restoran pravi ubedljivo najbolju jagnjetinu u BGu i okolini a naplacuje je kao svi ostali.

270 sigurno ne bih dao jer kad cene odu tako visoko, smrdi na prevaru. Ako bas probam i ne bude u top 5 koje sam jeo u zivotu, prevara je jasna, i restoran postoji samo da uzima pare ljudima bez ukusa a prepunog dzepa.

Ž

pre 1 godinu

Zato je moj Džeki uvek ispod stola, spreman ko zapeta puška. Jes da kod nas nema odrezaka od 270$ ali šta god da ispadne, ne treba niko da skuplja, a i nema bojazni da će opet završiti na stolu.

Pera Srbin

pre 1 godinu

Pa da nije u pitanju ekskluzivan restoran? Poenta je da vidiš druge i budeš viđen. To se i naplaćuje. Stejk nije skuplji od 5-6$ , ma da je komad od pola kile, ali nije taj došao na večeru jer je gladan.
To ti je kao račun za dve ture pića za 4-5 osoba na splavovima u BGD od 30.000dinara.
Jednostavno plaća se mesto, a ne kvalitet.

Kera ce pojest

pre 1 godinu

Sve regularno. Prema higijenskom protokolu on ne sme da takne nista sto je na podu.
Kod nas se preznojavas kad ti mesar krvavom sakom reze suhomesnati proizvod. Posle potrpis jedno petnestak, dvadesetak dana trovanja kampilobakterom... Nego, bolje to istrpeti nego da te vredja covek od zanata sto mu se pravis mnogo cist i pametan, a ima i noz. Ne mozes mu nista.

komi

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!
(Jova, 29. jun 2022 08:56)
a možda ti nije palo na pamet da se tamo ide da bi bio viđen pokažeš ostalima kolko možeš nešto skupo da platiš?

jojufff

pre 1 godinu

Jamie Oliver je odlican kuvar koji daje dobre savete u nacinu pripremanja jela, ja sam naucio par fora od njega...
(Bokelis, 29. jun 2022 08:58)

Potpisujem, kao i njegovog hababa Genara Cantalda.
Naprave jelo sa četri sastojka, ne treba ti jaje od prepelice sa Novog Zelanda, mast on nilskog krokodila, batak od Pterodaktila...

brzo i jednostavno

ja

pre 1 godinu

Nebitno je da li je 270 ili ne znam koliko dok ima neko da plaća ti. Ali ovo mlećenje nožem me nervira. Nit ga je presekao skroz niti je lepo kad se preseče jer se suši. Ne treba ovo da je pojede za 5 minuta. Ovaj turčin je meni posebno iritantan.

Jakkal

pre 1 godinu

@Bokelis niko nije rekao da je Džejmi Oliver loš, samo da ima kultnu popularnost oko sebe, zasnovanu na imudžu. Restorani mu se zatvaraju jako brzo, često koristi sastojke koje je teže nabaviti. Ima puno rupa u njegovom pristupu, jer je sjajan prodavac prosečnog proizvoda.

Vladan

pre 1 godinu

(Jova, 29. jun 2022 08:56)
Analogija ti je potpuno promasena. Auto od 30k evra vredi toliko i sasvim sigurno je bolji od polovnjaka od 1,5K evra. Odrezak je, kako ovo da ti objasnim plasticno, pa odrezak...

Blaster

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!
(Jova, 29. jun 2022 08:56)

Glupo ti je poređenje. Nije važno koliko si bogat, nego koliko si glup. Ovde nije reč o vrhunskom kuvaru i vrhunskom restoranu nego o prevarantu. Pa pogledaj mu facu. Mene bi bio blam da me ovaj zavrne za pare. To ti je isto kao da odeš da kupiš kola i neko ti proda Dačiju po ceni Mercedesa i ti se još time hvališ. Kapiraš u čemu je fora...

pevac

pre 1 godinu

prevarant koji debelo.naplacuje...a debili daju novac...za nesto szo.mozete pojesti za 10e..nije u pitanju dali neko ima novca..pa mu nije problem..u pitanju sto te neko prevari..to je isto kao kad ti taxista naplati voznju 100e umesto 10...a debili se jos smeju..

Iluminat

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Samo trebas imati para.
(ana i vucko, 29. jun 2022 08:

Ljudi promašujete poentu. Ne radi se o tome koliko imas para nego je stvar principa. Ja a verujem da ima ljudi koji razmisljaju kao isto kao i ja i koji ne bi dali tolike pare za parče mesa bez obzira koliko novaca imaju. Ja mu iz principa ne bi ni usao u restoran pa sve i da sam bogat kao na primer Ilon Mask.

Masariko

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Bolje ovca sa toliko para nego lav koji nema za ćevape.

Jova

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!

Ljuba

pre 1 godinu

Nije skupo, po meni treba da košta bar 3500$, za te goste to nije mnogo s obzirom na cirkus koji im se prilaže uz hranu, sečenje kreveljenje i ostalo majmunisanje samo zarad udovoljavanja bogatašima.

Bokelis

pre 1 godinu

(Jakkal, 29. jun 2022 08:22)
Jamie Oliver je odlican kuvar koji daje dobre savete u nacinu pripremanja jela, ja sam naucio par fora od njega...

Kukatilo

pre 1 godinu

U nabavci kosta 5$ vrh, sto bi se uzbudjivao? Pravo pitanje sto se ne uzbudjuju ove ovce kojima ga naplacuje po 270.
(Loli, 29. jun 2022 08:23)

Neko je vec napisao ono sto sam hteo. Uzdravlje!

srebroljub

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Ovca sa toliko vune da ti je svejedno dal je 2 ili 270

Lars

pre 1 godinu

@Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Velika sa debelom vunom, sa druge strane nekome je 270$ isto sto i meni 270 dinara.. sve ima svoju robu i nisu svi teska sirotinja kao mi Srbi.

bobi

pre 1 godinu

Ljudi nisu normalni, decko slucajno zakacio rukom komad mesa i oborio ga dole, koji je drugi radnik pokupio i odneo. Kako je trebao bilo ko na ovom snimku drugacije da postupi?

Jakkal

pre 1 godinu

E to je kada jedeš kod lika koji je popularnost stekao na imidžu i meme-u. Samo pitajte Džejmi Olivera, koji je sve ubedio da je uticajan kuvar.

bobi

pre 1 godinu

Ljudi nisu normalni, decko slucajno zakacio rukom komad mesa i oborio ga dole, koji je drugi radnik pokupio i odneo. Kako je trebao bilo ko na ovom snimku drugacije da postupi?

Lars

pre 1 godinu

@Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Velika sa debelom vunom, sa druge strane nekome je 270$ isto sto i meni 270 dinara.. sve ima svoju robu i nisu svi teska sirotinja kao mi Srbi.

srebroljub

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Ovca sa toliko vune da ti je svejedno dal je 2 ili 270

Ljuba

pre 1 godinu

Nije skupo, po meni treba da košta bar 3500$, za te goste to nije mnogo s obzirom na cirkus koji im se prilaže uz hranu, sečenje kreveljenje i ostalo majmunisanje samo zarad udovoljavanja bogatašima.

jojufff

pre 1 godinu

Jamie Oliver je odlican kuvar koji daje dobre savete u nacinu pripremanja jela, ja sam naucio par fora od njega...
(Bokelis, 29. jun 2022 08:58)

Potpisujem, kao i njegovog hababa Genara Cantalda.
Naprave jelo sa četri sastojka, ne treba ti jaje od prepelice sa Novog Zelanda, mast on nilskog krokodila, batak od Pterodaktila...

brzo i jednostavno

Blaster

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!
(Jova, 29. jun 2022 08:56)

Glupo ti je poređenje. Nije važno koliko si bogat, nego koliko si glup. Ovde nije reč o vrhunskom kuvaru i vrhunskom restoranu nego o prevarantu. Pa pogledaj mu facu. Mene bi bio blam da me ovaj zavrne za pare. To ti je isto kao da odeš da kupiš kola i neko ti proda Dačiju po ceni Mercedesa i ti se još time hvališ. Kapiraš u čemu je fora...

Jakkal

pre 1 godinu

E to je kada jedeš kod lika koji je popularnost stekao na imidžu i meme-u. Samo pitajte Džejmi Olivera, koji je sve ubedio da je uticajan kuvar.

Jova

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!

pevac

pre 1 godinu

prevarant koji debelo.naplacuje...a debili daju novac...za nesto szo.mozete pojesti za 10e..nije u pitanju dali neko ima novca..pa mu nije problem..u pitanju sto te neko prevari..to je isto kao kad ti taxista naplati voznju 100e umesto 10...a debili se jos smeju..

Bokelis

pre 1 godinu

(Jakkal, 29. jun 2022 08:22)
Jamie Oliver je odlican kuvar koji daje dobre savete u nacinu pripremanja jela, ja sam naucio par fora od njega...

komi

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!
(Jova, 29. jun 2022 08:56)
a možda ti nije palo na pamet da se tamo ide da bi bio viđen pokažeš ostalima kolko možeš nešto skupo da platiš?

Vladan

pre 1 godinu

(Jova, 29. jun 2022 08:56)
Analogija ti je potpuno promasena. Auto od 30k evra vredi toliko i sasvim sigurno je bolji od polovnjaka od 1,5K evra. Odrezak je, kako ovo da ti objasnim plasticno, pa odrezak...

Kukatilo

pre 1 godinu

U nabavci kosta 5$ vrh, sto bi se uzbudjivao? Pravo pitanje sto se ne uzbudjuju ove ovce kojima ga naplacuje po 270.
(Loli, 29. jun 2022 08:23)

Neko je vec napisao ono sto sam hteo. Uzdravlje!

Iluminat

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Samo trebas imati para.
(ana i vucko, 29. jun 2022 08:

Ljudi promašujete poentu. Ne radi se o tome koliko imas para nego je stvar principa. Ja a verujem da ima ljudi koji razmisljaju kao isto kao i ja i koji ne bi dali tolike pare za parče mesa bez obzira koliko novaca imaju. Ja mu iz principa ne bi ni usao u restoran pa sve i da sam bogat kao na primer Ilon Mask.

Ž

pre 1 godinu

Zato je moj Džeki uvek ispod stola, spreman ko zapeta puška. Jes da kod nas nema odrezaka od 270$ ali šta god da ispadne, ne treba niko da skuplja, a i nema bojazni da će opet završiti na stolu.

Masariko

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Bolje ovca sa toliko para nego lav koji nema za ćevape.

ja

pre 1 godinu

Nebitno je da li je 270 ili ne znam koliko dok ima neko da plaća ti. Ali ovo mlećenje nožem me nervira. Nit ga je presekao skroz niti je lepo kad se preseče jer se suši. Ne treba ovo da je pojede za 5 minuta. Ovaj turčin je meni posebno iritantan.

Kera ce pojest

pre 1 godinu

Sve regularno. Prema higijenskom protokolu on ne sme da takne nista sto je na podu.
Kod nas se preznojavas kad ti mesar krvavom sakom reze suhomesnati proizvod. Posle potrpis jedno petnestak, dvadesetak dana trovanja kampilobakterom... Nego, bolje to istrpeti nego da te vredja covek od zanata sto mu se pravis mnogo cist i pametan, a ima i noz. Ne mozes mu nista.

D

pre 1 godinu

U Gordon Ramsay restoranu Gaucho sluze stake za 30-40 funti. Medju najboljima koje sam u zivotu jeo. Tajna im je sto u Argentini imaju svoju farmu goveda i uvoze meso samo odatle. Kad to jednom probate shvatite da nije bas isto govedina iz prodavnice i dobar uzgoj.
Kod nas npr, na Kosutnjaku imate mali restoran koji jaganjce kupuje iskljucivo sa farme u CG jer je zbog klime na toj farmi, meso malo slanije i socnije, taj restoran pravi ubedljivo najbolju jagnjetinu u BGu i okolini a naplacuje je kao svi ostali.

270 sigurno ne bih dao jer kad cene odu tako visoko, smrdi na prevaru. Ako bas probam i ne bude u top 5 koje sam jeo u zivotu, prevara je jasna, i restoran postoji samo da uzima pare ljudima bez ukusa a prepunog dzepa.

Jakkal

pre 1 godinu

@Bokelis niko nije rekao da je Džejmi Oliver loš, samo da ima kultnu popularnost oko sebe, zasnovanu na imudžu. Restorani mu se zatvaraju jako brzo, često koristi sastojke koje je teže nabaviti. Ima puno rupa u njegovom pristupu, jer je sjajan prodavac prosečnog proizvoda.

Pera Srbin

pre 1 godinu

Pa da nije u pitanju ekskluzivan restoran? Poenta je da vidiš druge i budeš viđen. To se i naplaćuje. Stejk nije skuplji od 5-6$ , ma da je komad od pola kile, ali nije taj došao na večeru jer je gladan.
To ti je kao račun za dve ture pića za 4-5 osoba na splavovima u BGD od 30.000dinara.
Jednostavno plaća se mesto, a ne kvalitet.

vlajko

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Ima i gorih. Zamisli ovce koje u jednoj od najsiromasnijih zemalja Evrope bacaju pod 60-70 i vise evra na cigarete (citaj dim) mesecno???

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Skandal! Pao odrezak na pod i neko ga pokupio. Šta je trebalo? Da ostave na podu? Harikiri - ovaj dečko koji seče da ritualno zabode nož u stomak? Pao odrezak, pokupili, bacili, velika stvar. Restoran sigurno ima proračunat gubitak materijala od bar 10-20%, na primer meso koje nije prošlo kontrolu kvaliteta: previše pečeno, nedovoljno pečeno, previše slano, previše tvrdo, previše masno, nedovoljno sočno… Sve se to obračuna u cenu odreska koji mušterija plati. Naravno da odredjeni procenat bacaju. Ali dobro, ovo dodje i kao besplatna reklama tik-tok, pregledi, ljudi raspravljaju, komentarišu...

sorry

pre 1 godinu

Zato je moj Džeki uvek ispod stola, spreman ko zapeta puška. Jes da kod nas nema odrezaka od 270$ ali šta god da ispadne, ne treba niko da skuplja, a i nema bojazni da će opet završiti na stolu.
(Ž, 29. jun 2022 11:24)

Prijatelju, pazi ti ono što ti je već ispod stola. Šta zna Džeki, kad je gladan...

brm

pre 1 godinu

Ja ne vidim da ga je vratio. Lik iza ga pokupio i verovatno bacio.

A ovi što se čude što neko plati odrezak $270, treba da shvatite da postoje ljudi koji ne vide razliku između $1 i $300, već jednostavno hoće tamo da odu jer se nekome sviđa, a neko je čuo. U najprestižnijim restoranima čak i ne stoje cene u meniju.

Pričao sam kod nas sa jednim prilično bogatim biznismenom. Rekao mi je da bogati plaćaju "iskustvo", "doživljaj". Tako da oni što odu u ove restorane, ne plate da se najedu, nego da vide u čemu je fora sa tim sečenjem stejka i šta se tamo dešava.

Max

pre 1 godinu

@D
Ajde daj naznaku koji je to restoran sa dobrom jagnjetinom, mora da se proba. Ja najbolje sto sam jeo u Bg je jedan na Novoj Galenici( B**ija L*x).

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Pa veci problem bi bio da je ovaj leprsavo entuzijasticni super secko posegnuo za stejkom na podu dok je jos u rukavicama i sa nozem. Jedino ispravno i jeste da ili na kraju pokupi, kad zavrsi sa secenjem ili neko drugi da pokupi. Za nesto sto ima 1200% uvecanu cenu, prezalice gubitak sirovine.
E sad dal Dzeki iza radnje to pojede ili Nusret to malo propere pa vrati je drugo pitanje i ne vidi se.

opasni presedan

pre 1 godinu

Dobro, oborio ga je - pa sta!? Mogao je razbiti tanjir, mogao je proliti ulje, mogao se, daleko bilo, poseci... Takve stvari se desavaju, kad se radi. I naravno da ga je neko pokupio! Nije ga valjda trebao ostaviti na podu!? A gde ste vi videli da ga nije, potom, npr., bacio psu? Uostalom, sve i da je iskoristeno (nakon sto je, eventualno, malo splahnuto vodom) - nikom nece nista biti, Niko to meso nece jesti sirovo. Taj Nusret moze biti kakav god hocete, ali, ovaj slucaj samo pokazuje koliko su ljudi danas, generalno, postali zli i koliko jedva cekaju da nekog, bilo koga, uvaljaju u fekalije.

Jova

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!

Jakkal

pre 1 godinu

E to je kada jedeš kod lika koji je popularnost stekao na imidžu i meme-u. Samo pitajte Džejmi Olivera, koji je sve ubedio da je uticajan kuvar.

Masariko

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Bolje ovca sa toliko para nego lav koji nema za ćevape.

komi

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!
(Jova, 29. jun 2022 08:56)
a možda ti nije palo na pamet da se tamo ide da bi bio viđen pokažeš ostalima kolko možeš nešto skupo da platiš?

Jakkal

pre 1 godinu

@Bokelis niko nije rekao da je Džejmi Oliver loš, samo da ima kultnu popularnost oko sebe, zasnovanu na imudžu. Restorani mu se zatvaraju jako brzo, često koristi sastojke koje je teže nabaviti. Ima puno rupa u njegovom pristupu, jer je sjajan prodavac prosečnog proizvoda.

Lars

pre 1 godinu

@Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Velika sa debelom vunom, sa druge strane nekome je 270$ isto sto i meni 270 dinara.. sve ima svoju robu i nisu svi teska sirotinja kao mi Srbi.

srebroljub

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Ovca sa toliko vune da ti je svejedno dal je 2 ili 270

Vladan

pre 1 godinu

(Jova, 29. jun 2022 08:56)
Analogija ti je potpuno promasena. Auto od 30k evra vredi toliko i sasvim sigurno je bolji od polovnjaka od 1,5K evra. Odrezak je, kako ovo da ti objasnim plasticno, pa odrezak...

Blaster

pre 1 godinu

Za likove koji kažu kolika ovca treba da budeš pa da platiš 270$ odrezak! Dodao bih, to je isto kao da platiš auto 30 hiljada evra a možeš da kupiš polovan za 1500e kao NOV! Nije pitanje kolika si OVCA već koliko si BOGAT! Balkanska sirotinja komentariše cene i ekonomiju? Vidi se na primeru Balkana koliko o ekonomiji i biznisu znaju! Tuga!
(Jova, 29. jun 2022 08:56)

Glupo ti je poređenje. Nije važno koliko si bogat, nego koliko si glup. Ovde nije reč o vrhunskom kuvaru i vrhunskom restoranu nego o prevarantu. Pa pogledaj mu facu. Mene bi bio blam da me ovaj zavrne za pare. To ti je isto kao da odeš da kupiš kola i neko ti proda Dačiju po ceni Mercedesa i ti se još time hvališ. Kapiraš u čemu je fora...

Iluminat

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Samo trebas imati para.
(ana i vucko, 29. jun 2022 08:

Ljudi promašujete poentu. Ne radi se o tome koliko imas para nego je stvar principa. Ja a verujem da ima ljudi koji razmisljaju kao isto kao i ja i koji ne bi dali tolike pare za parče mesa bez obzira koliko novaca imaju. Ja mu iz principa ne bi ni usao u restoran pa sve i da sam bogat kao na primer Ilon Mask.

Ljuba

pre 1 godinu

Nije skupo, po meni treba da košta bar 3500$, za te goste to nije mnogo s obzirom na cirkus koji im se prilaže uz hranu, sečenje kreveljenje i ostalo majmunisanje samo zarad udovoljavanja bogatašima.

Bokelis

pre 1 godinu

(Jakkal, 29. jun 2022 08:22)
Jamie Oliver je odlican kuvar koji daje dobre savete u nacinu pripremanja jela, ja sam naucio par fora od njega...

pevac

pre 1 godinu

prevarant koji debelo.naplacuje...a debili daju novac...za nesto szo.mozete pojesti za 10e..nije u pitanju dali neko ima novca..pa mu nije problem..u pitanju sto te neko prevari..to je isto kao kad ti taxista naplati voznju 100e umesto 10...a debili se jos smeju..

Max

pre 1 godinu

@D
Ajde daj naznaku koji je to restoran sa dobrom jagnjetinom, mora da se proba. Ja najbolje sto sam jeo u Bg je jedan na Novoj Galenici( B**ija L*x).

Kukatilo

pre 1 godinu

U nabavci kosta 5$ vrh, sto bi se uzbudjivao? Pravo pitanje sto se ne uzbudjuju ove ovce kojima ga naplacuje po 270.
(Loli, 29. jun 2022 08:23)

Neko je vec napisao ono sto sam hteo. Uzdravlje!

D

pre 1 godinu

U Gordon Ramsay restoranu Gaucho sluze stake za 30-40 funti. Medju najboljima koje sam u zivotu jeo. Tajna im je sto u Argentini imaju svoju farmu goveda i uvoze meso samo odatle. Kad to jednom probate shvatite da nije bas isto govedina iz prodavnice i dobar uzgoj.
Kod nas npr, na Kosutnjaku imate mali restoran koji jaganjce kupuje iskljucivo sa farme u CG jer je zbog klime na toj farmi, meso malo slanije i socnije, taj restoran pravi ubedljivo najbolju jagnjetinu u BGu i okolini a naplacuje je kao svi ostali.

270 sigurno ne bih dao jer kad cene odu tako visoko, smrdi na prevaru. Ako bas probam i ne bude u top 5 koje sam jeo u zivotu, prevara je jasna, i restoran postoji samo da uzima pare ljudima bez ukusa a prepunog dzepa.

brm

pre 1 godinu

Ja ne vidim da ga je vratio. Lik iza ga pokupio i verovatno bacio.

A ovi što se čude što neko plati odrezak $270, treba da shvatite da postoje ljudi koji ne vide razliku između $1 i $300, već jednostavno hoće tamo da odu jer se nekome sviđa, a neko je čuo. U najprestižnijim restoranima čak i ne stoje cene u meniju.

Pričao sam kod nas sa jednim prilično bogatim biznismenom. Rekao mi je da bogati plaćaju "iskustvo", "doživljaj". Tako da oni što odu u ove restorane, ne plate da se najedu, nego da vide u čemu je fora sa tim sečenjem stejka i šta se tamo dešava.

sorry

pre 1 godinu

Zato je moj Džeki uvek ispod stola, spreman ko zapeta puška. Jes da kod nas nema odrezaka od 270$ ali šta god da ispadne, ne treba niko da skuplja, a i nema bojazni da će opet završiti na stolu.
(Ž, 29. jun 2022 11:24)

Prijatelju, pazi ti ono što ti je već ispod stola. Šta zna Džeki, kad je gladan...

ja

pre 1 godinu

Nebitno je da li je 270 ili ne znam koliko dok ima neko da plaća ti. Ali ovo mlećenje nožem me nervira. Nit ga je presekao skroz niti je lepo kad se preseče jer se suši. Ne treba ovo da je pojede za 5 minuta. Ovaj turčin je meni posebno iritantan.

Pera Srbin

pre 1 godinu

Pa da nije u pitanju ekskluzivan restoran? Poenta je da vidiš druge i budeš viđen. To se i naplaćuje. Stejk nije skuplji od 5-6$ , ma da je komad od pola kile, ali nije taj došao na večeru jer je gladan.
To ti je kao račun za dve ture pića za 4-5 osoba na splavovima u BGD od 30.000dinara.
Jednostavno plaća se mesto, a ne kvalitet.

vlajko

pre 1 godinu

Kolika ovca treba da budes, pa da platis odrezak 270$?
(Vladan, 29. jun 2022 08:10)

Ima i gorih. Zamisli ovce koje u jednoj od najsiromasnijih zemalja Evrope bacaju pod 60-70 i vise evra na cigarete (citaj dim) mesecno???

bobi

pre 1 godinu

Ljudi nisu normalni, decko slucajno zakacio rukom komad mesa i oborio ga dole, koji je drugi radnik pokupio i odneo. Kako je trebao bilo ko na ovom snimku drugacije da postupi?

jojufff

pre 1 godinu

Jamie Oliver je odlican kuvar koji daje dobre savete u nacinu pripremanja jela, ja sam naucio par fora od njega...
(Bokelis, 29. jun 2022 08:58)

Potpisujem, kao i njegovog hababa Genara Cantalda.
Naprave jelo sa četri sastojka, ne treba ti jaje od prepelice sa Novog Zelanda, mast on nilskog krokodila, batak od Pterodaktila...

brzo i jednostavno

Ž

pre 1 godinu

Zato je moj Džeki uvek ispod stola, spreman ko zapeta puška. Jes da kod nas nema odrezaka od 270$ ali šta god da ispadne, ne treba niko da skuplja, a i nema bojazni da će opet završiti na stolu.

Zemljoradnik

pre 1 godinu

Skandal! Pao odrezak na pod i neko ga pokupio. Šta je trebalo? Da ostave na podu? Harikiri - ovaj dečko koji seče da ritualno zabode nož u stomak? Pao odrezak, pokupili, bacili, velika stvar. Restoran sigurno ima proračunat gubitak materijala od bar 10-20%, na primer meso koje nije prošlo kontrolu kvaliteta: previše pečeno, nedovoljno pečeno, previše slano, previše tvrdo, previše masno, nedovoljno sočno… Sve se to obračuna u cenu odreska koji mušterija plati. Naravno da odredjeni procenat bacaju. Ali dobro, ovo dodje i kao besplatna reklama tik-tok, pregledi, ljudi raspravljaju, komentarišu...

Kera ce pojest

pre 1 godinu

Sve regularno. Prema higijenskom protokolu on ne sme da takne nista sto je na podu.
Kod nas se preznojavas kad ti mesar krvavom sakom reze suhomesnati proizvod. Posle potrpis jedno petnestak, dvadesetak dana trovanja kampilobakterom... Nego, bolje to istrpeti nego da te vredja covek od zanata sto mu se pravis mnogo cist i pametan, a ima i noz. Ne mozes mu nista.

Nuklearni mravojed

pre 1 godinu

Pa veci problem bi bio da je ovaj leprsavo entuzijasticni super secko posegnuo za stejkom na podu dok je jos u rukavicama i sa nozem. Jedino ispravno i jeste da ili na kraju pokupi, kad zavrsi sa secenjem ili neko drugi da pokupi. Za nesto sto ima 1200% uvecanu cenu, prezalice gubitak sirovine.
E sad dal Dzeki iza radnje to pojede ili Nusret to malo propere pa vrati je drugo pitanje i ne vidi se.

opasni presedan

pre 1 godinu

Dobro, oborio ga je - pa sta!? Mogao je razbiti tanjir, mogao je proliti ulje, mogao se, daleko bilo, poseci... Takve stvari se desavaju, kad se radi. I naravno da ga je neko pokupio! Nije ga valjda trebao ostaviti na podu!? A gde ste vi videli da ga nije, potom, npr., bacio psu? Uostalom, sve i da je iskoristeno (nakon sto je, eventualno, malo splahnuto vodom) - nikom nece nista biti, Niko to meso nece jesti sirovo. Taj Nusret moze biti kakav god hocete, ali, ovaj slucaj samo pokazuje koliko su ljudi danas, generalno, postali zli i koliko jedva cekaju da nekog, bilo koga, uvaljaju u fekalije.