Petak, 24.06.2022.

20:20

Miša Grof oštro: "Nikolina priča nebuloze", "Nasledio sam 18 stanova, to je moja imovina"

Izvor: Blic

Miša Grof oštro: "Nikolina prièa nebuloze", "Nasledio sam 18 stanova, to je moja imovina" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

102 Komentari

Sortiraj po:

petar markovic

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)


jos jedan strucnjak. aman cutite ljudi ne blamirajte se

petar markovic

pre 1 godinu

Mora da sačeka da matori umre pa onda ostavinska sam ako ako grof ne sprca sve ranije
(Advokat, 25. jun 2022 10:02)

jak si ti advokat

petar markovic

pre 1 godinu

Koliko je samog sina obespravio da ništa za života nije imao na svoje ime. Nije mu bilo lako...nije izgleda lako biti bogat.
(focusBg, 25. jun 2022 09:10)

da. njegov sin je bio tako sposoban i tako je hteo da sam zaradi i stvori nesto, al eto, tata mu nije dao. kamo srece da nije imao ovakvog tatu, vidoje bi bre jedno cudo bio kako je bio sposoban i talentovan

petar markovic

pre 1 godinu

Sram te bilo da Drazana pominjes u ovakvom kontekstu.
(Malo nas je al smo g*vna, 25. jun 2022 07:49)

da bre. drazen petrovic je onaj kosmopolita sto je preko noci zaboravio da mu je divac prijatelj, kad su ga podsetili da je divac srbin. kako njega pominjati u nekom negativnom kontekstu, pu pu, daleko bilo

kole

pre 1 godinu

Imao sam kolegu koji se ozenio nekom ovakvom kojoj je zinula... na trosoban stan u Vuka Karadjica. Kada je mucenik umro, pojavio se njegov brat i zamolio je da se iseli iz stana koji se vodio na njihovu zivu majku. Uzasnuta udovica je na brzinu skinula crninu i pokupila pinkle. Nema ova zagica nikakva prava u ovom slucaju. Sigurno ce posle grofove smrti njegove unuke naslediti tu imovinu, ali da ova tako bezobrazno atakuje na imovinu coveka sa kojim vise nema nikakve veze je strasno.

Fanat špadi

pre 1 godinu

Nema se zašto nerviratii. Postoje vlasnički listovi na nekretnine, postojei pokretnine novac, slike i sl.u stanu preminulog. To nasliđuje supruga i dica.

focusBg

pre 1 godinu

"Nasledio sam grobnicu na Novom groblju koja vredi pola miliona evra" eee moj gospodine pa nećeš grobnicu poneti sa sobom u grob. Jevrejska poslovica kaže: "U mrtvačkoj košulji ne nosimo ništa iz ovog sveta". Koliko je samog sina obespravio da ništa za života nije imao na svoje ime. Nije mu bilo lako...nije izgleda lako biti bogat.

Liberty

pre 1 godinu

On poremećen i silan, ona sponzoruša koja se udala i sve ostalo radila zbog love koju je trošila. Oboje polusvet i ološ. Jadni i bedni. Džaba im sva lova ovog sveta sad kad su skinuli maske i pokazali ko su zaista i kakvi su.

vodnik

pre 1 godinu

Kakve unuke? Za par godina ce biti Hrvatice, k'o Drazen i Aca pored zivog oca i mrzeti Srbe!
(Tako je to u tim srpsko-hrvatskim brakovima, 24. jun 2022 23:15)
Pa nece bas da mrze Srbe ali takve kao ti hoce jer ti nisi Srbin ti si nesto drugo ocigledno.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Ispašće na kraju da Nikolina baroniše

grofa ...

To nikako nije u redu.

Da ga grofoviše, e to bi bilo OK.

Komšà

pre 1 godinu

Ne kapiram zasto se razvlace po novinama. Ono sto je na ime oca, to je njegovo i ona nista ne dobija. Ono sto je na ime sina, bilo da su slike kupljene ocevim novcem, idu zeni. Sve sto je na ime sina, ostaje zeni. Pored nacina smrti i tog razvlacenja po novinama, sada sam otac prica kako njegov sin nije nista drugo radio nego kupovao slika, i da mu je on sve placao i izdrzavao porodicu. Pa i da je istina, cuti covece, sin ti umro, dete njegovo treba da cita ovo po netu. Tvoj sin je sam napravio izbor, izabrao zenu, izabrao nacin zivota. Ako mu brak nije valjao, mogao se razvesti. Ako si imao sta da mu kazes u vezi izbora zene, i trosenja novca, to si trebao reci za vreme njegovog zivota kada je imalo nekog smisla.
(Rej Von Fon, 24. jun 2022 21:52) 

Zato što je "ucveljena" udovica krenula u kampanju a pokojni muž joj se nije ni "ohladio".
Zato što bogati nisu bez veze bogati i navikli su da čuvaju bogatstvo od hijena koje bi se sa njihovim parama ponašali kao skorojevici.
Svima je upalo u oči ono oko slika.

Oko toga ce se voditi spor jer čovek nece da dozvoli da mu neka bezbankovicka krčmi uspomenu na sina i uveren sam da i tu postoji "osigurač" - gospodja ce moci da gleda slike koje je sakupio pokojni muž i deca ce biti ponosna na oca.
Lova je tu u pitanju samo sa njene strane - što se ovog čoveka tiče u pitanju je princip i rekao bih da unučici nisu ugroženi.

Komšà

pre 1 godinu

@Zoki1

Bes.Niko se i ne trudi da razume situaciju nego drvlje i kamenje na čoveka samo zato što ima.
Drugovi samoupravljači likuju čak (dzaba mu sve itd) što "nema kome da ostavi".
Mi ne znamo odnos svekra i snaje kakav je bio.Po svemu sudeci (nista na ime sina) otac je bio izdašan prema sinu i snaji ali imovinu nije poklanjao.

Ali treba da znamo da je njegovo naslesdstvo izdvojena imovina čak u odnosu na njegovu suprugu a ne na snaju.
Ona može da dobije - ništa.
Kad on umre unučici postaju nužni naslednici i imaju pravo na deo nasledstva koji bi dobio njegov sin.
Dakle - nece da nosi u grob sigurno ali očigledno da ne želi da da njoj.

Bez veze je što se porodične stvari iznose u javnost ali čovek je očigledno bio prinudjen na to jer ga je gospodja optuživala.
Izgleda da je gospodja lovila i ulovila bogatog naslednika ali nije imala srece.

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

@Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

I uginuo u golfu dvojci, sav ponosan na Tudjmana. Mozda je za tebe anticki filozof, al ja bi znao sta sa extra stanom ili par parking mesta da iznajmim. Da taj visak prihoda imam, zatvorio bih firmu i zaposlio se, pa bi mi dovoljno bilo 40, 50 sati nedeljno. Ne bih ustajao u 3 ujutro da trazim resenje za probleme na terenu
(Splavar, 24. jun 2022 22:02)

Sram te bilo da Drazana pominjes u ovakvom kontekstu.

Lazar

pre 1 godinu

On svo vreme pljuje po mrtvom sinu i živoj snaji. Pa i da je sin bio neradnik, ćuti. Pa i da si mu kupovao sve ko detetu od 5 godina, ne izvlači prljav veš javno. Pa nije on kriv što je takav bio, ima dosta i tvoje zasluge tu. Sramota bre. A i ova se odmah dala u akciju izvlačenja para, i to na način da javno pljuje svekra, u nadi da će on od blama da popusti i da joj udeli milione. Popustiće on, al malo sutra. Verovatno deda razmislja, e dosta si zivela na moj račun, zavrćem slavinu, evo vam ga svima.

magistar colovic

pre 1 godinu

Koliko ja kontam, naravno da ce ovaj da ostavi imovinu unucima u nasledstvo. Ali ne dozvoljava da ova manipulise i okoriscuje se ovom situacijom. Na kraju krajeva nije ni morao da na ovaj nacin izlazi u javnost. Da advokatima da vode postupak a ova neka laprda sta hoce.

Dubioza

pre 1 godinu

Bravo gospodine Grof, ne dajte kulturno bogatstvo Srbije da se iznosi iz zemlje. Dok god je u zemlji to je ok i pomozite da se vrati i ono što je oteto i rasprodato u saradnji sa muzejima.

b.

pre 1 godinu

Kako se meni čini nekretnine su na matorom ali pokojni Vidoje je imao dosta umetnina na svoje ime. Sad bi Nikolina da to preuzme a ćale se buni. Ona se odma bacila na posao, svesna njegove moći i veza, jer ako bude čekala moguće da neće dobiti ništa. Sa druge strane matori priprema teren da zadrži sve sa pričom da njegov sin nije imao ništa i da je sve to kupljeno od njegovih para. Biće ovde još svašta. A o neukusu ove "stare beogradske porodice" ne bih komentarisao.

Смрда

pre 1 godinu

Удала се јер је намирисала лову, али је муж зезнуо, умро без имовине. Она и ћерка само могу од оца да наследе, не и од деде, а отац гоља и нерадник, док је деда богат и нерадник. Мораће новог спозора да нађе и да га боље чува.

srebroljub

pre 1 godinu

Ne znam samo kad su stigli ti predratni bogataši da se obogate, srbija nastala u drugoj polovini 19 veka, a pre toga je narod bio sirotinja raja, pa imala 2 balkanska i prvi svetski rat gde je izginula četvrtina stanovništva, sve bilo razoreno, narod radio za šaku kukuruza, 20 godina posle došao i drugi svetski rat...
Nisu ti predratni bogataši ništa bolji od komunista koji su otimali reko bih..

kole

pre 1 godinu

Lepa, ali zmijolika. Ja sa njom nebi zanocio ni za pare. Uvek sam se pitao sta ce sa Srbinom koji nije neki frajer, a nije ni neko ko pravi pare. Sad se vidi njen pakleni plan da sarani oca, pa kasnije i Vidoja i nasledi silno bogatstvo koje ce naravno da odvuce u ljepu njenu. Zapadne zemlje stite svoju imovinu od stranaca i ne daju im nista ako bas ne moraju, a mi imamo idiote koji staju na stranu ove parazitkinje jer su impresionirani Hrvatima kojima bi da se dodvore. Svako ko ozeni strankinju, ili se uda za stranca je budala koja ce to kad tad da ispasta i plati.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Pogrešio si Mišo što nisi viknuo na sina kad vam je ovo doveo u familiju!
(Blaster, 24. jun 2022 20:39)

Što je pogrešio, žena ga je voljela i podizala mu ego. Ko je taj Miša Grof, Arkanov Kustos. Čovjek koji je samo Bog zna na koji način dolazio do tih vrijednosti. Sramoti sina ako je tako. Možda je došlo vrijeme da se preispita sva ta Mišina imovina.

stevo

pre 1 godinu

grobnica vredi 500 000e... kako? sta, izvadicete pretke i prodati? skinuti mermer pa prodati?
(mrk, 24. jun 2022 20:59

Ima tu prstenja, satova, dukata, ogrlica dijamantskih

Zok1

pre 1 godinu

Neverovatno je sa koliko strasti pojedini komentatori objašnjavaju nasledno pravo. Ovde uopšte neće biti problem da se utvrdi koliki je njen deo, nego šta je uopšte bila imovina njenog pokojnog muža. Imovina njegovog oca, koju je on koristio, nije i ne može da bude deo nasledstva. Koliko vidim, interesantan deo će da budu umetnine, koje je sin kupovao očevim novcem. Drugi interesantan deo mogao bi da bude očev novac kojim su plaćani računi za tu nekretninu u Zagrebu i njeno renoviranje. Da li su u pitanju bili pokloni ili pozajmica?

bobo mk

pre 1 godinu

Imas li unuke crni grofe?
(Hadzimarkovic Bjelopoljanski Crni, 24. jun 2022 21:14)

Гроф признаје само деду и прадеду, унуци га не интересирају. Деда њему оставио богатство, а унуци су трошак, ваљда ?е цело богатство да понесе у оно имање на Новом гробљу од пола милиона.

Splavar

pre 1 godinu

@Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

I uginuo u golfu dvojci, sav ponosan na Tudjmana. Mozda je za tebe anticki filozof, al ja bi znao sta sa extra stanom ili par parking mesta da iznajmim. Da taj visak prihoda imam, zatvorio bih firmu i zaposlio se, pa bi mi dovoljno bilo 40, 50 sati nedeljno. Ne bih ustajao u 3 ujutro da trazim resenje za probleme na terenu

ime

pre 1 godinu

Dobro, sve je jasno i onako kako se pretpostavljalo. Mada to ne menja cinjenicu da je sve to nebitno. Taj lik sto je umro, dinara svog nije imao, posla nije imao, nista. Sve je uzimao od oca. A najjadnije je to sto ni ovaj matori ne bi imao ni dinara ni posla, da nije sve nasledio. Bukvalno je to i rekao. Nabrojao je nekoliko stvari koje je sve nasledio, nista ne kaze da je zaradio. Tako bi mu i sin ziveo, da nije umro. Dakle, jedna velika neradnicka porodica, koja zivi od rada svojih predaka. I to je sad bas jedan veliki sjeb za Nikolinu, jer su i njena deca mogla isto tako da zive za koju godinu (kad matori umre), da je ovaj mladji poziveo. Ne zna se ko je jadniji, ovi sto sve imaju, a nista nisu zaradili, ili ova sto je htela sve da ima, a da ne zaradi. O tome kakav je ovaj matori covek, govori sama cinjenica da grobnicu, u kojoj je sahranjena njegova majka i ko zna ko jos, gleda kroz vrednost. Da bi grobnica imala vrednost od pola miliona evra, ona mora biti na prodaju, inace ako ne prodajes, nema ni vrednost. Dakle, lik bi prodao grob svoje majke. Eto.

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

1. Nema sta Misa da deli, za to postoji sud.

2.Ona kao supruga ima pravo na 1/3 a druge dve trecine njena kcerka i Vidojeva kcerka iz prvog braka.

Takav je zakon, zato ne lupaj bez veze.
(Boss, 24. jun 2022 21:26)

Sve to lepo po zakonu stoji i piše. Ali ono što meni upada u oči je tvrdnja oca da je sin antikvitete kupovao od očevog novca što indirektno implicira da otac smatra kako je to njegovo. Dakle, prećutno negira da je sin sve sam finansirao. Čim je uspeo da restitucijom povrati od komunista oduzetih 18 stanova deluje mi da može da radi šta hoće. Jer otvoreno kaže, bogata smo porodica. Ružno, ružno, ružno.

Pantelija

pre 1 godinu

Drugim rečima, tvrdim da je moj sin bio bedan, i umro je bedan. Ništa nikad imao nije. Ali sam zato ja bogat, prebogat. Njemu sam davao za života da se igra mojim bogatstvom tu i tamo, a snaji i unuki ne dam ništa. Nek skapaju kao i on u potpunoj bedi. Nemaju oni nikakve veze sa mnom, ni s mojim bogatstvom. Jer i posle svoje smrti, sve svoje sebi ostavljam. A ko je njih poznavao, ni pakao mu neće teško pasti. Žao mi je što su moji, a ne od nekog mog neprijatelja.

Šalabajzer

pre 1 godinu

@Boss

Nisi razumeo moju poentu komentara :) ali ok je. Mada i tvoj komentar ima veoma smisla ali u drugom smeru tj u drugom konceptu. Poz.

lennox

pre 1 godinu

Ako je verovati "Grof-u", Vidoje nije imao nikakva primanja, zicao lovu od oca do poslednjeg daha. On mi ionako na slikama deluje kao neko lice sa posebnim potrebama, nesposoban za bilo sta.

kosmicka pravda se namestila

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

Jel kontas ti da sin nije imao nista!? Sve je matori colovao i placao. Jedino sto se Nikolinica preracunla pa je celu tu im ovinu smatrala vec njenom, ali je muz otisao pre svekra, a to ju je sada zateklo.
(@h2o, 24. jun 2022 21:48)

zapravo nije mogao gore da joj pomrsi racune nego da ode pre svog oca.

Miki

pre 1 godinu

Da li ovaj covek shvata da se radi o njegovim unukama, i da je to sve sto mu je ostalo od sina… da mu zaista 18 stanova ne treba
(Mar, 24. jun 2022 21:28)

Nije poenta u tome, poenta je da ona hoce nesto da uzme sto nije njen pokojni muz zaradio dok je bio sa njom a pogotovo ne ona. Sad ova zena kao profesionalna sponzorusa igra na osecaje ”On nepostuje svog mrtvog sina”, ”Boli ga briga za unuke” itd. Tek sad se vidi zasto se i udala za njega, kako mi se cini jer ja nebih nikad mogao traziti nesto sto nisam zaradio (sam ili sa partnerom). Postoje i sudovi pa nek dokaze sta su zaradili i gde je to danas. Nebih joj ni ja dao nista a unucadima bih ostavio puno novca ili stanove koje bi mogli da naslede kad napune recimo 25 godina jer tad su zreli/le a ovoj ”snajki” je do tad istekao rok i zdravo djaci.

dvfvd

pre 1 godinu

U stvari čovek nije svestan da nema ništa, jer je izgubio ono najdragocenije i to ne može nikad povratiti. Šta će mu sve to sto ima, kad nema njegovog sina više.
(vanja, 24. jun 2022 20:43)

Čovek je svestan, šta ti znaš šta on prozivljava, a prozivljava i tešeke nebuloze likova koji ga napadaju da ga zivog naslede...

Čitam komentare i ne verujem, gde to ima da se ziv čovek nasleđuje i trazi mu se imovina? Dali vi čitate, tata je davao keš sinu i ispunjavao mu hirove...kako nasledstvo?

Lemi

pre 1 godinu

ovaj "grof" i njemu slicni su produkt 90tih .
(ivan, 24. jun 2022 20:40)

Pa sad, reklo bi se da je "ovaj grof" ono što ameri zovu "old money" s obzirom na činjenicu da mu je deo imovine vraćen restitucijom, to je predratna lova a ne komunisticki happy end sa vilom na dedinju ili post komunistička otimačina '90ih.

Boss

pre 1 godinu

Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

Samo sto tad ne moras da brines hoces li uvek moci da doruckujes, rucas i veceras, da ce ti banka zapleniti stan, da ti dete nece moci da se skoluje, a sve pare se daju potrositi.

Dečko

pre 1 godinu

I mom dedi su oduzeli 33 hektara vinograda....to vredi MNOGO više od tih 18 stanova u Cvijićevoj pa je moj pokojni otac proveo poslednjih 25 godina po sudovima I NIŠTA nam nije vraćeno....kako ste vi uspeli u tome "gospodine" ?

Šalabajzer

pre 1 godinu

Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".

bgd

pre 1 godinu

Normalan svet, siromasan ili bogat, ne ponaša se ovako, to je jedina istina. Iz "mode" nikada ne izlaze pristojnost, privatnost, bela košulja i hrastov parket. Možda poslednja dva i nemaš, ali znaš da je to dobro.

@h2o

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

Jel kontas ti da sin nije imao nista!? Sve je matori colovao i placao. Jedino sto se Nikolinica preracunla pa je celu tu im ovinu smatrala vec njenom, ali je muz otisao pre svekra, a to ju je sada zateklo.

Rej Von Fon

pre 1 godinu

Ne kapiram zasto se razvlace po novinama. Ono sto je na ime oca, to je njegovo i ona nista ne dobija. Ono sto je na ime sina, bilo da su slike kupljene ocevim novcem, idu zeni. Sve sto je na ime sina, ostaje zeni. Pored nacina smrti i tog razvlacenja po novinama, sada sam otac prica kako njegov sin nije nista drugo radio nego kupovao slika, i da mu je on sve placao i izdrzavao porodicu. Pa i da je istina, cuti covece, sin ti umro, dete njegovo treba da cita ovo po netu. Tvoj sin je sam napravio izbor, izabrao zenu, izabrao nacin zivota. Ako mu brak nije valjao, mogao se razvesti. Ako si imao sta da mu kazes u vezi izbora zene, i trosenja novca, to si trebao reci za vreme njegovog zivota kada je imalo nekog smisla.

Boss

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

1. Nema sta Misa da deli, za to postoji sud.

2.Ona kao supruga ima pravo na 1/3 a druge dve trecine njena kcerka i Vidojeva kcerka iz prvog braka.

Takav je zakon, zato ne lupaj bez veze.

mikica

pre 1 godinu

Sta pricate
Prvi nasledni red su bracni drug i deca. Da Vidoje nije imao dece onda bi Miša imao pola alii to nije slučaj. Jedino ako postoji testament ali i to postoji nužni deo

@Saša

pre 1 godinu

Ipak je ona majka tvog unuka, Mišo... Ne brukaj se, imaš 20 stanova, daj joj jedan, ostace tvom unuku, pobogu.
(Saša, 24. jun 2022 20:54)

Pa sta ako je ona majka njegovog unuka? On je i rekao da ce unuce dobiti sve sto treba, ali ne zeli njoj da da. Jedno je prepisati unucetu, ne jedan, nego svih dvadeset stanova, a potpuno drugo dati njoj da raspolaze sa svim pa cak i sa jednim stanom. Ako je nesto bilo na ime njenog pokojnog muza ok, ali ako nije ona sa tim nema veze ama bas nikakve.

@gooz

pre 1 godinu

stvarno blam sta ovaj covek lupa danima
alo siin ti je umro 20 stanova grobnica od mermera
pa zar je bitno vise ej
(gooz, 24. jun 2022 20:33)

Pa, bitno je zato sto lesinarka ne pusta i vadi dzigericu, a da joj pokojni "voljeni" muz nije jos ni u sanduku zavrsio. Naravno da je bitno.

Razumem ga, ali nije ni on bez putera na glavi

pre 1 godinu

Generalno sam na njegovoj strani u smislu da, to sto su bili u braku znaci samo da je stekla pravo na 50% imovine svoga pokojnog muza, a ne ono sto je ona znala da cela njegova familija kao imetak poseduje. Ali ono sto je ovde zabolo je kako je on uspeo vec da dobije preko restitucije cak 18 stanova u povrat, a meni recimo kao obicnom gradjaninu stoji predmet vec skoro deset i vise godina bez ikakve naznake da ce se za mog zivota ista resiti, a to nije ni toliko atraktivno niti blizu tolike vrednosti. Veciti problem ove drzave i pravosudja, da niti smo svi jednaki niti zakon brzo reaguje za sve podjednakom brzinom.

stipumetebra

pre 1 godinu

Napadate ćoveka a niste ni svesni šta bi se izdešavalo da je on pre svoga sina umro. Kratko rečeno ona bi postala izuzetno bogata žena.

filip

pre 1 godinu

Koliko bre para ovi imaju, i kako, od cega!?
(abc, 24. jun 2022 20:34)

Sve nasledjeno, bogata familija još iz doba kraljevine. Vidiš da kaže da im komunisti sve oduzeli pa posle im vraćeno.

dartanjan

pre 1 godinu

Alo ljudi… Pa ona je bila udata i imala dete sa njegovim pokojnim sinom. Naravno da zaslužuje ono sto je pripadalo njenom muzu i ocu deteta. Matora drtina se stisla da im da bilo šta a vi navijate za njega bez rezerve. Pa to je za njegovog unuka pre svega. A vi sto pričate da je izabrala ovog samo zbog para se setite ko je Nikolina Pišek i kakva je riba to bila. Pa mogla je svakog da smota… i mnogo mnogo bogatije od Miše Grofa

Against modern football

pre 1 godinu

Pa ako je gospodin grof navedeno poklonio sinu onda gospodja ne nasledjuje nista od toga, ali nasledju ostavioceva deca kao jedini naslednici koje zakon prepoznaje u prvom stepenu nasledja.

advokatica

pre 1 godinu

da ima nekog zakona Miša Grof ne bi imao to što ima...tu uopste i da ne racunam restitucijom vracenu imovinu...
a ovde čovek može svašta da pročita o naslednom pravu a pola od toga - nidje veze

Mihailo

pre 1 godinu

kakvi mučenici nesrećni...
Možeš li da voziš tri automobila odjednom, da živiš u pet stanova odjednom, da pojedeš deset kilograma mesa odjednom...
Sreća je da imaš dovoljno, da ne brineš za egzistenciju i imaš nekoga ko ti odgovara pored sebe i da ste jedno drugom sreća i podrška.
Materijalno je problem kada ga nema dovoljno, ogroman problem i nesreća, ali kada ga ima dovoljno... sve preko toga postaje manje-više nebitno za sreću.

Ova je...

h2o

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.

Z

pre 1 godinu

Pogrešna informacija a onda i procena za koga da se uda ! Trebala je tatu da uhvati a ne manekena koji ima tatinu lovu.
Žao mi je, više sreće sledeći put.

Splavar

pre 1 godinu

I mom djedu mnogo toga oduzeto, a nista vraceno. Odrastao gladan, pa tek mnogo kasnije u SAD naucio da jedem. Sta cemo sad, evo i ja imam klince i jednu klincezu. Pa ne mogu majmuni da zene nekakve vrhunske lepotice s televizije, od mene nisu dobili 18 stanova u Cvijicevoj, vec samo za skolovanje. Djed svog pokojnog sincica naucio na fine stvari, a nesrecnik se ubio drogama. Alo bre, nije ga sramota da unuku i pounicicima uskracuje, a tesko da mu je smetalo dok se snajkom ponosio u doba ljubavi. Mogu zamisliti kako ce restituciju svoje djedovine pred sudom dokazati, a ja ni jednu njivu nisam dobio. Mozda je tu ipak bilo malo podmazivanja, a kroz sudjenje ce neke privatne informacije isplivati u javnost

vanja

pre 1 godinu

U stvari čovek nije svestan da nema ništa, jer je izgubio ono najdragocenije i to ne može nikad povratiti. Šta će mu sve to sto ima, kad nema njegovog sina više.

Z

pre 1 godinu

Pogrešna informacija a onda i procena za koga da se uda ! Trebala je tatu da uhvati a ne manekena koji ima tatinu lovu.
Žao mi je, više sreće sledeći put.

vanja

pre 1 godinu

U stvari čovek nije svestan da nema ništa, jer je izgubio ono najdragocenije i to ne može nikad povratiti. Šta će mu sve to sto ima, kad nema njegovog sina više.

Dečko

pre 1 godinu

I mom dedi su oduzeli 33 hektara vinograda....to vredi MNOGO više od tih 18 stanova u Cvijićevoj pa je moj pokojni otac proveo poslednjih 25 godina po sudovima I NIŠTA nam nije vraćeno....kako ste vi uspeli u tome "gospodine" ?

Razumem ga, ali nije ni on bez putera na glavi

pre 1 godinu

Generalno sam na njegovoj strani u smislu da, to sto su bili u braku znaci samo da je stekla pravo na 50% imovine svoga pokojnog muza, a ne ono sto je ona znala da cela njegova familija kao imetak poseduje. Ali ono sto je ovde zabolo je kako je on uspeo vec da dobije preko restitucije cak 18 stanova u povrat, a meni recimo kao obicnom gradjaninu stoji predmet vec skoro deset i vise godina bez ikakve naznake da ce se za mog zivota ista resiti, a to nije ni toliko atraktivno niti blizu tolike vrednosti. Veciti problem ove drzave i pravosudja, da niti smo svi jednaki niti zakon brzo reaguje za sve podjednakom brzinom.

Mihailo

pre 1 godinu

kakvi mučenici nesrećni...
Možeš li da voziš tri automobila odjednom, da živiš u pet stanova odjednom, da pojedeš deset kilograma mesa odjednom...
Sreća je da imaš dovoljno, da ne brineš za egzistenciju i imaš nekoga ko ti odgovara pored sebe i da ste jedno drugom sreća i podrška.
Materijalno je problem kada ga nema dovoljno, ogroman problem i nesreća, ali kada ga ima dovoljno... sve preko toga postaje manje-više nebitno za sreću.

Ova je...

ime

pre 1 godinu

Dobro, sve je jasno i onako kako se pretpostavljalo. Mada to ne menja cinjenicu da je sve to nebitno. Taj lik sto je umro, dinara svog nije imao, posla nije imao, nista. Sve je uzimao od oca. A najjadnije je to sto ni ovaj matori ne bi imao ni dinara ni posla, da nije sve nasledio. Bukvalno je to i rekao. Nabrojao je nekoliko stvari koje je sve nasledio, nista ne kaze da je zaradio. Tako bi mu i sin ziveo, da nije umro. Dakle, jedna velika neradnicka porodica, koja zivi od rada svojih predaka. I to je sad bas jedan veliki sjeb za Nikolinu, jer su i njena deca mogla isto tako da zive za koju godinu (kad matori umre), da je ovaj mladji poziveo. Ne zna se ko je jadniji, ovi sto sve imaju, a nista nisu zaradili, ili ova sto je htela sve da ima, a da ne zaradi. O tome kakav je ovaj matori covek, govori sama cinjenica da grobnicu, u kojoj je sahranjena njegova majka i ko zna ko jos, gleda kroz vrednost. Da bi grobnica imala vrednost od pola miliona evra, ona mora biti na prodaju, inace ako ne prodajes, nema ni vrednost. Dakle, lik bi prodao grob svoje majke. Eto.

Šalabajzer

pre 1 godinu

Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".

lennox

pre 1 godinu

Ako je verovati "Grof-u", Vidoje nije imao nikakva primanja, zicao lovu od oca do poslednjeg daha. On mi ionako na slikama deluje kao neko lice sa posebnim potrebama, nesposoban za bilo sta.

Lemi

pre 1 godinu

ovaj "grof" i njemu slicni su produkt 90tih .
(ivan, 24. jun 2022 20:40)

Pa sad, reklo bi se da je "ovaj grof" ono što ameri zovu "old money" s obzirom na činjenicu da mu je deo imovine vraćen restitucijom, to je predratna lova a ne komunisticki happy end sa vilom na dedinju ili post komunistička otimačina '90ih.

Boss

pre 1 godinu

Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

Samo sto tad ne moras da brines hoces li uvek moci da doruckujes, rucas i veceras, da ce ti banka zapleniti stan, da ti dete nece moci da se skoluje, a sve pare se daju potrositi.

dvfvd

pre 1 godinu

U stvari čovek nije svestan da nema ništa, jer je izgubio ono najdragocenije i to ne može nikad povratiti. Šta će mu sve to sto ima, kad nema njegovog sina više.
(vanja, 24. jun 2022 20:43)

Čovek je svestan, šta ti znaš šta on prozivljava, a prozivljava i tešeke nebuloze likova koji ga napadaju da ga zivog naslede...

Čitam komentare i ne verujem, gde to ima da se ziv čovek nasleđuje i trazi mu se imovina? Dali vi čitate, tata je davao keš sinu i ispunjavao mu hirove...kako nasledstvo?

kosmicka pravda se namestila

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

Jel kontas ti da sin nije imao nista!? Sve je matori colovao i placao. Jedino sto se Nikolinica preracunla pa je celu tu im ovinu smatrala vec njenom, ali je muz otisao pre svekra, a to ju je sada zateklo.
(@h2o, 24. jun 2022 21:48)

zapravo nije mogao gore da joj pomrsi racune nego da ode pre svog oca.

stipumetebra

pre 1 godinu

Napadate ćoveka a niste ni svesni šta bi se izdešavalo da je on pre svoga sina umro. Kratko rečeno ona bi postala izuzetno bogata žena.

Pantelija

pre 1 godinu

Drugim rečima, tvrdim da je moj sin bio bedan, i umro je bedan. Ništa nikad imao nije. Ali sam zato ja bogat, prebogat. Njemu sam davao za života da se igra mojim bogatstvom tu i tamo, a snaji i unuki ne dam ništa. Nek skapaju kao i on u potpunoj bedi. Nemaju oni nikakve veze sa mnom, ni s mojim bogatstvom. Jer i posle svoje smrti, sve svoje sebi ostavljam. A ko je njih poznavao, ni pakao mu neće teško pasti. Žao mi je što su moji, a ne od nekog mog neprijatelja.

Zok1

pre 1 godinu

Neverovatno je sa koliko strasti pojedini komentatori objašnjavaju nasledno pravo. Ovde uopšte neće biti problem da se utvrdi koliki je njen deo, nego šta je uopšte bila imovina njenog pokojnog muža. Imovina njegovog oca, koju je on koristio, nije i ne može da bude deo nasledstva. Koliko vidim, interesantan deo će da budu umetnine, koje je sin kupovao očevim novcem. Drugi interesantan deo mogao bi da bude očev novac kojim su plaćani računi za tu nekretninu u Zagrebu i njeno renoviranje. Da li su u pitanju bili pokloni ili pozajmica?

bgd

pre 1 godinu

Normalan svet, siromasan ili bogat, ne ponaša se ovako, to je jedina istina. Iz "mode" nikada ne izlaze pristojnost, privatnost, bela košulja i hrastov parket. Možda poslednja dva i nemaš, ali znaš da je to dobro.

Rej Von Fon

pre 1 godinu

Ne kapiram zasto se razvlace po novinama. Ono sto je na ime oca, to je njegovo i ona nista ne dobija. Ono sto je na ime sina, bilo da su slike kupljene ocevim novcem, idu zeni. Sve sto je na ime sina, ostaje zeni. Pored nacina smrti i tog razvlacenja po novinama, sada sam otac prica kako njegov sin nije nista drugo radio nego kupovao slika, i da mu je on sve placao i izdrzavao porodicu. Pa i da je istina, cuti covece, sin ti umro, dete njegovo treba da cita ovo po netu. Tvoj sin je sam napravio izbor, izabrao zenu, izabrao nacin zivota. Ako mu brak nije valjao, mogao se razvesti. Ako si imao sta da mu kazes u vezi izbora zene, i trosenja novca, to si trebao reci za vreme njegovog zivota kada je imalo nekog smisla.

Miki

pre 1 godinu

Da li ovaj covek shvata da se radi o njegovim unukama, i da je to sve sto mu je ostalo od sina… da mu zaista 18 stanova ne treba
(Mar, 24. jun 2022 21:28)

Nije poenta u tome, poenta je da ona hoce nesto da uzme sto nije njen pokojni muz zaradio dok je bio sa njom a pogotovo ne ona. Sad ova zena kao profesionalna sponzorusa igra na osecaje ”On nepostuje svog mrtvog sina”, ”Boli ga briga za unuke” itd. Tek sad se vidi zasto se i udala za njega, kako mi se cini jer ja nebih nikad mogao traziti nesto sto nisam zaradio (sam ili sa partnerom). Postoje i sudovi pa nek dokaze sta su zaradili i gde je to danas. Nebih joj ni ja dao nista a unucadima bih ostavio puno novca ili stanove koje bi mogli da naslede kad napune recimo 25 godina jer tad su zreli/le a ovoj ”snajki” je do tad istekao rok i zdravo djaci.

bobo mk

pre 1 godinu

Imas li unuke crni grofe?
(Hadzimarkovic Bjelopoljanski Crni, 24. jun 2022 21:14)

Гроф признаје само деду и прадеду, унуци га не интересирају. Деда њему оставио богатство, а унуци су трошак, ваљда ?е цело богатство да понесе у оно имање на Новом гробљу од пола милиона.

@gooz

pre 1 godinu

stvarno blam sta ovaj covek lupa danima
alo siin ti je umro 20 stanova grobnica od mermera
pa zar je bitno vise ej
(gooz, 24. jun 2022 20:33)

Pa, bitno je zato sto lesinarka ne pusta i vadi dzigericu, a da joj pokojni "voljeni" muz nije jos ni u sanduku zavrsio. Naravno da je bitno.

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

1. Nema sta Misa da deli, za to postoji sud.

2.Ona kao supruga ima pravo na 1/3 a druge dve trecine njena kcerka i Vidojeva kcerka iz prvog braka.

Takav je zakon, zato ne lupaj bez veze.
(Boss, 24. jun 2022 21:26)

Sve to lepo po zakonu stoji i piše. Ali ono što meni upada u oči je tvrdnja oca da je sin antikvitete kupovao od očevog novca što indirektno implicira da otac smatra kako je to njegovo. Dakle, prećutno negira da je sin sve sam finansirao. Čim je uspeo da restitucijom povrati od komunista oduzetih 18 stanova deluje mi da može da radi šta hoće. Jer otvoreno kaže, bogata smo porodica. Ružno, ružno, ružno.

h2o

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.

@Saša

pre 1 godinu

Ipak je ona majka tvog unuka, Mišo... Ne brukaj se, imaš 20 stanova, daj joj jedan, ostace tvom unuku, pobogu.
(Saša, 24. jun 2022 20:54)

Pa sta ako je ona majka njegovog unuka? On je i rekao da ce unuce dobiti sve sto treba, ali ne zeli njoj da da. Jedno je prepisati unucetu, ne jedan, nego svih dvadeset stanova, a potpuno drugo dati njoj da raspolaze sa svim pa cak i sa jednim stanom. Ako je nesto bilo na ime njenog pokojnog muza ok, ali ako nije ona sa tim nema veze ama bas nikakve.

filip

pre 1 godinu

Koliko bre para ovi imaju, i kako, od cega!?
(abc, 24. jun 2022 20:34)

Sve nasledjeno, bogata familija još iz doba kraljevine. Vidiš da kaže da im komunisti sve oduzeli pa posle im vraćeno.

@h2o

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

Jel kontas ti da sin nije imao nista!? Sve je matori colovao i placao. Jedino sto se Nikolinica preracunla pa je celu tu im ovinu smatrala vec njenom, ali je muz otisao pre svekra, a to ju je sada zateklo.

Splavar

pre 1 godinu

I mom djedu mnogo toga oduzeto, a nista vraceno. Odrastao gladan, pa tek mnogo kasnije u SAD naucio da jedem. Sta cemo sad, evo i ja imam klince i jednu klincezu. Pa ne mogu majmuni da zene nekakve vrhunske lepotice s televizije, od mene nisu dobili 18 stanova u Cvijicevoj, vec samo za skolovanje. Djed svog pokojnog sincica naucio na fine stvari, a nesrecnik se ubio drogama. Alo bre, nije ga sramota da unuku i pounicicima uskracuje, a tesko da mu je smetalo dok se snajkom ponosio u doba ljubavi. Mogu zamisliti kako ce restituciju svoje djedovine pred sudom dokazati, a ja ni jednu njivu nisam dobio. Mozda je tu ipak bilo malo podmazivanja, a kroz sudjenje ce neke privatne informacije isplivati u javnost

Splavar

pre 1 godinu

@Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

I uginuo u golfu dvojci, sav ponosan na Tudjmana. Mozda je za tebe anticki filozof, al ja bi znao sta sa extra stanom ili par parking mesta da iznajmim. Da taj visak prihoda imam, zatvorio bih firmu i zaposlio se, pa bi mi dovoljno bilo 40, 50 sati nedeljno. Ne bih ustajao u 3 ujutro da trazim resenje za probleme na terenu

Boss

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

1. Nema sta Misa da deli, za to postoji sud.

2.Ona kao supruga ima pravo na 1/3 a druge dve trecine njena kcerka i Vidojeva kcerka iz prvog braka.

Takav je zakon, zato ne lupaj bez veze.

stevo

pre 1 godinu

grobnica vredi 500 000e... kako? sta, izvadicete pretke i prodati? skinuti mermer pa prodati?
(mrk, 24. jun 2022 20:59

Ima tu prstenja, satova, dukata, ogrlica dijamantskih

dartanjan

pre 1 godinu

Alo ljudi… Pa ona je bila udata i imala dete sa njegovim pokojnim sinom. Naravno da zaslužuje ono sto je pripadalo njenom muzu i ocu deteta. Matora drtina se stisla da im da bilo šta a vi navijate za njega bez rezerve. Pa to je za njegovog unuka pre svega. A vi sto pričate da je izabrala ovog samo zbog para se setite ko je Nikolina Pišek i kakva je riba to bila. Pa mogla je svakog da smota… i mnogo mnogo bogatije od Miše Grofa

advokatica

pre 1 godinu

da ima nekog zakona Miša Grof ne bi imao to što ima...tu uopste i da ne racunam restitucijom vracenu imovinu...
a ovde čovek može svašta da pročita o naslednom pravu a pola od toga - nidje veze

Against modern football

pre 1 godinu

Pa ako je gospodin grof navedeno poklonio sinu onda gospodja ne nasledjuje nista od toga, ali nasledju ostavioceva deca kao jedini naslednici koje zakon prepoznaje u prvom stepenu nasledja.

mikica

pre 1 godinu

Sta pricate
Prvi nasledni red su bracni drug i deca. Da Vidoje nije imao dece onda bi Miša imao pola alii to nije slučaj. Jedino ako postoji testament ali i to postoji nužni deo

Šalabajzer

pre 1 godinu

@Boss

Nisi razumeo moju poentu komentara :) ali ok je. Mada i tvoj komentar ima veoma smisla ali u drugom smeru tj u drugom konceptu. Poz.

Liberty

pre 1 godinu

On poremećen i silan, ona sponzoruša koja se udala i sve ostalo radila zbog love koju je trošila. Oboje polusvet i ološ. Jadni i bedni. Džaba im sva lova ovog sveta sad kad su skinuli maske i pokazali ko su zaista i kakvi su.

Lazar

pre 1 godinu

On svo vreme pljuje po mrtvom sinu i živoj snaji. Pa i da je sin bio neradnik, ćuti. Pa i da si mu kupovao sve ko detetu od 5 godina, ne izvlači prljav veš javno. Pa nije on kriv što je takav bio, ima dosta i tvoje zasluge tu. Sramota bre. A i ova se odmah dala u akciju izvlačenja para, i to na način da javno pljuje svekra, u nadi da će on od blama da popusti i da joj udeli milione. Popustiće on, al malo sutra. Verovatno deda razmislja, e dosta si zivela na moj račun, zavrćem slavinu, evo vam ga svima.

magistar colovic

pre 1 godinu

Koliko ja kontam, naravno da ce ovaj da ostavi imovinu unucima u nasledstvo. Ali ne dozvoljava da ova manipulise i okoriscuje se ovom situacijom. Na kraju krajeva nije ni morao da na ovaj nacin izlazi u javnost. Da advokatima da vode postupak a ova neka laprda sta hoce.

vodnik

pre 1 godinu

Kakve unuke? Za par godina ce biti Hrvatice, k'o Drazen i Aca pored zivog oca i mrzeti Srbe!
(Tako je to u tim srpsko-hrvatskim brakovima, 24. jun 2022 23:15)
Pa nece bas da mrze Srbe ali takve kao ti hoce jer ti nisi Srbin ti si nesto drugo ocigledno.

focusBg

pre 1 godinu

"Nasledio sam grobnicu na Novom groblju koja vredi pola miliona evra" eee moj gospodine pa nećeš grobnicu poneti sa sobom u grob. Jevrejska poslovica kaže: "U mrtvačkoj košulji ne nosimo ništa iz ovog sveta". Koliko je samog sina obespravio da ništa za života nije imao na svoje ime. Nije mu bilo lako...nije izgleda lako biti bogat.

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

@Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

I uginuo u golfu dvojci, sav ponosan na Tudjmana. Mozda je za tebe anticki filozof, al ja bi znao sta sa extra stanom ili par parking mesta da iznajmim. Da taj visak prihoda imam, zatvorio bih firmu i zaposlio se, pa bi mi dovoljno bilo 40, 50 sati nedeljno. Ne bih ustajao u 3 ujutro da trazim resenje za probleme na terenu
(Splavar, 24. jun 2022 22:02)

Sram te bilo da Drazana pominjes u ovakvom kontekstu.

Komšà

pre 1 godinu

Ne kapiram zasto se razvlace po novinama. Ono sto je na ime oca, to je njegovo i ona nista ne dobija. Ono sto je na ime sina, bilo da su slike kupljene ocevim novcem, idu zeni. Sve sto je na ime sina, ostaje zeni. Pored nacina smrti i tog razvlacenja po novinama, sada sam otac prica kako njegov sin nije nista drugo radio nego kupovao slika, i da mu je on sve placao i izdrzavao porodicu. Pa i da je istina, cuti covece, sin ti umro, dete njegovo treba da cita ovo po netu. Tvoj sin je sam napravio izbor, izabrao zenu, izabrao nacin zivota. Ako mu brak nije valjao, mogao se razvesti. Ako si imao sta da mu kazes u vezi izbora zene, i trosenja novca, to si trebao reci za vreme njegovog zivota kada je imalo nekog smisla.
(Rej Von Fon, 24. jun 2022 21:52) 

Zato što je "ucveljena" udovica krenula u kampanju a pokojni muž joj se nije ni "ohladio".
Zato što bogati nisu bez veze bogati i navikli su da čuvaju bogatstvo od hijena koje bi se sa njihovim parama ponašali kao skorojevici.
Svima je upalo u oči ono oko slika.

Oko toga ce se voditi spor jer čovek nece da dozvoli da mu neka bezbankovicka krčmi uspomenu na sina i uveren sam da i tu postoji "osigurač" - gospodja ce moci da gleda slike koje je sakupio pokojni muž i deca ce biti ponosna na oca.
Lova je tu u pitanju samo sa njene strane - što se ovog čoveka tiče u pitanju je princip i rekao bih da unučici nisu ugroženi.

kole

pre 1 godinu

Imao sam kolegu koji se ozenio nekom ovakvom kojoj je zinula... na trosoban stan u Vuka Karadjica. Kada je mucenik umro, pojavio se njegov brat i zamolio je da se iseli iz stana koji se vodio na njihovu zivu majku. Uzasnuta udovica je na brzinu skinula crninu i pokupila pinkle. Nema ova zagica nikakva prava u ovom slucaju. Sigurno ce posle grofove smrti njegove unuke naslediti tu imovinu, ali da ova tako bezobrazno atakuje na imovinu coveka sa kojim vise nema nikakve veze je strasno.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Pogrešio si Mišo što nisi viknuo na sina kad vam je ovo doveo u familiju!
(Blaster, 24. jun 2022 20:39)

Što je pogrešio, žena ga je voljela i podizala mu ego. Ko je taj Miša Grof, Arkanov Kustos. Čovjek koji je samo Bog zna na koji način dolazio do tih vrijednosti. Sramoti sina ako je tako. Možda je došlo vrijeme da se preispita sva ta Mišina imovina.

srebroljub

pre 1 godinu

Ne znam samo kad su stigli ti predratni bogataši da se obogate, srbija nastala u drugoj polovini 19 veka, a pre toga je narod bio sirotinja raja, pa imala 2 balkanska i prvi svetski rat gde je izginula četvrtina stanovništva, sve bilo razoreno, narod radio za šaku kukuruza, 20 godina posle došao i drugi svetski rat...
Nisu ti predratni bogataši ništa bolji od komunista koji su otimali reko bih..

kole

pre 1 godinu

Lepa, ali zmijolika. Ja sa njom nebi zanocio ni za pare. Uvek sam se pitao sta ce sa Srbinom koji nije neki frajer, a nije ni neko ko pravi pare. Sad se vidi njen pakleni plan da sarani oca, pa kasnije i Vidoja i nasledi silno bogatstvo koje ce naravno da odvuce u ljepu njenu. Zapadne zemlje stite svoju imovinu od stranaca i ne daju im nista ako bas ne moraju, a mi imamo idiote koji staju na stranu ove parazitkinje jer su impresionirani Hrvatima kojima bi da se dodvore. Svako ko ozeni strankinju, ili se uda za stranca je budala koja ce to kad tad da ispasta i plati.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Ispašće na kraju da Nikolina baroniše

grofa ...

To nikako nije u redu.

Da ga grofoviše, e to bi bilo OK.

Fanat špadi

pre 1 godinu

Nema se zašto nerviratii. Postoje vlasnički listovi na nekretnine, postojei pokretnine novac, slike i sl.u stanu preminulog. To nasliđuje supruga i dica.

petar markovic

pre 1 godinu

Koliko je samog sina obespravio da ništa za života nije imao na svoje ime. Nije mu bilo lako...nije izgleda lako biti bogat.
(focusBg, 25. jun 2022 09:10)

da. njegov sin je bio tako sposoban i tako je hteo da sam zaradi i stvori nesto, al eto, tata mu nije dao. kamo srece da nije imao ovakvog tatu, vidoje bi bre jedno cudo bio kako je bio sposoban i talentovan

b.

pre 1 godinu

Kako se meni čini nekretnine su na matorom ali pokojni Vidoje je imao dosta umetnina na svoje ime. Sad bi Nikolina da to preuzme a ćale se buni. Ona se odma bacila na posao, svesna njegove moći i veza, jer ako bude čekala moguće da neće dobiti ništa. Sa druge strane matori priprema teren da zadrži sve sa pričom da njegov sin nije imao ništa i da je sve to kupljeno od njegovih para. Biće ovde još svašta. A o neukusu ove "stare beogradske porodice" ne bih komentarisao.

Смрда

pre 1 godinu

Удала се јер је намирисала лову, али је муж зезнуо, умро без имовине. Она и ћерка само могу од оца да наследе, не и од деде, а отац гоља и нерадник, док је деда богат и нерадник. Мораће новог спозора да нађе и да га боље чува.

Dubioza

pre 1 godinu

Bravo gospodine Grof, ne dajte kulturno bogatstvo Srbije da se iznosi iz zemlje. Dok god je u zemlji to je ok i pomozite da se vrati i ono što je oteto i rasprodato u saradnji sa muzejima.

Komšà

pre 1 godinu

@Zoki1

Bes.Niko se i ne trudi da razume situaciju nego drvlje i kamenje na čoveka samo zato što ima.
Drugovi samoupravljači likuju čak (dzaba mu sve itd) što "nema kome da ostavi".
Mi ne znamo odnos svekra i snaje kakav je bio.Po svemu sudeci (nista na ime sina) otac je bio izdašan prema sinu i snaji ali imovinu nije poklanjao.

Ali treba da znamo da je njegovo naslesdstvo izdvojena imovina čak u odnosu na njegovu suprugu a ne na snaju.
Ona može da dobije - ništa.
Kad on umre unučici postaju nužni naslednici i imaju pravo na deo nasledstva koji bi dobio njegov sin.
Dakle - nece da nosi u grob sigurno ali očigledno da ne želi da da njoj.

Bez veze je što se porodične stvari iznose u javnost ali čovek je očigledno bio prinudjen na to jer ga je gospodja optuživala.
Izgleda da je gospodja lovila i ulovila bogatog naslednika ali nije imala srece.

petar markovic

pre 1 godinu

Mora da sačeka da matori umre pa onda ostavinska sam ako ako grof ne sprca sve ranije
(Advokat, 25. jun 2022 10:02)

jak si ti advokat

petar markovic

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)


jos jedan strucnjak. aman cutite ljudi ne blamirajte se

petar markovic

pre 1 godinu

Sram te bilo da Drazana pominjes u ovakvom kontekstu.
(Malo nas je al smo g*vna, 25. jun 2022 07:49)

da bre. drazen petrovic je onaj kosmopolita sto je preko noci zaboravio da mu je divac prijatelj, kad su ga podsetili da je divac srbin. kako njega pominjati u nekom negativnom kontekstu, pu pu, daleko bilo

dartanjan

pre 1 godinu

Alo ljudi… Pa ona je bila udata i imala dete sa njegovim pokojnim sinom. Naravno da zaslužuje ono sto je pripadalo njenom muzu i ocu deteta. Matora drtina se stisla da im da bilo šta a vi navijate za njega bez rezerve. Pa to je za njegovog unuka pre svega. A vi sto pričate da je izabrala ovog samo zbog para se setite ko je Nikolina Pišek i kakva je riba to bila. Pa mogla je svakog da smota… i mnogo mnogo bogatije od Miše Grofa

Splavar

pre 1 godinu

@Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

I uginuo u golfu dvojci, sav ponosan na Tudjmana. Mozda je za tebe anticki filozof, al ja bi znao sta sa extra stanom ili par parking mesta da iznajmim. Da taj visak prihoda imam, zatvorio bih firmu i zaposlio se, pa bi mi dovoljno bilo 40, 50 sati nedeljno. Ne bih ustajao u 3 ujutro da trazim resenje za probleme na terenu

mikica

pre 1 godinu

Sta pricate
Prvi nasledni red su bracni drug i deca. Da Vidoje nije imao dece onda bi Miša imao pola alii to nije slučaj. Jedino ako postoji testament ali i to postoji nužni deo

Splavar

pre 1 godinu

I mom djedu mnogo toga oduzeto, a nista vraceno. Odrastao gladan, pa tek mnogo kasnije u SAD naucio da jedem. Sta cemo sad, evo i ja imam klince i jednu klincezu. Pa ne mogu majmuni da zene nekakve vrhunske lepotice s televizije, od mene nisu dobili 18 stanova u Cvijicevoj, vec samo za skolovanje. Djed svog pokojnog sincica naucio na fine stvari, a nesrecnik se ubio drogama. Alo bre, nije ga sramota da unuku i pounicicima uskracuje, a tesko da mu je smetalo dok se snajkom ponosio u doba ljubavi. Mogu zamisliti kako ce restituciju svoje djedovine pred sudom dokazati, a ja ni jednu njivu nisam dobio. Mozda je tu ipak bilo malo podmazivanja, a kroz sudjenje ce neke privatne informacije isplivati u javnost

h2o

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.

Šalabajzer

pre 1 godinu

Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".

Pantelija

pre 1 godinu

Drugim rečima, tvrdim da je moj sin bio bedan, i umro je bedan. Ništa nikad imao nije. Ali sam zato ja bogat, prebogat. Njemu sam davao za života da se igra mojim bogatstvom tu i tamo, a snaji i unuki ne dam ništa. Nek skapaju kao i on u potpunoj bedi. Nemaju oni nikakve veze sa mnom, ni s mojim bogatstvom. Jer i posle svoje smrti, sve svoje sebi ostavljam. A ko je njih poznavao, ni pakao mu neće teško pasti. Žao mi je što su moji, a ne od nekog mog neprijatelja.

vanja

pre 1 godinu

U stvari čovek nije svestan da nema ništa, jer je izgubio ono najdragocenije i to ne može nikad povratiti. Šta će mu sve to sto ima, kad nema njegovog sina više.

bobo mk

pre 1 godinu

Imas li unuke crni grofe?
(Hadzimarkovic Bjelopoljanski Crni, 24. jun 2022 21:14)

Гроф признаје само деду и прадеду, унуци га не интересирају. Деда њему оставио богатство, а унуци су трошак, ваљда ?е цело богатство да понесе у оно имање на Новом гробљу од пола милиона.

stipumetebra

pre 1 godinu

Napadate ćoveka a niste ni svesni šta bi se izdešavalo da je on pre svoga sina umro. Kratko rečeno ona bi postala izuzetno bogata žena.

ime

pre 1 godinu

Dobro, sve je jasno i onako kako se pretpostavljalo. Mada to ne menja cinjenicu da je sve to nebitno. Taj lik sto je umro, dinara svog nije imao, posla nije imao, nista. Sve je uzimao od oca. A najjadnije je to sto ni ovaj matori ne bi imao ni dinara ni posla, da nije sve nasledio. Bukvalno je to i rekao. Nabrojao je nekoliko stvari koje je sve nasledio, nista ne kaze da je zaradio. Tako bi mu i sin ziveo, da nije umro. Dakle, jedna velika neradnicka porodica, koja zivi od rada svojih predaka. I to je sad bas jedan veliki sjeb za Nikolinu, jer su i njena deca mogla isto tako da zive za koju godinu (kad matori umre), da je ovaj mladji poziveo. Ne zna se ko je jadniji, ovi sto sve imaju, a nista nisu zaradili, ili ova sto je htela sve da ima, a da ne zaradi. O tome kakav je ovaj matori covek, govori sama cinjenica da grobnicu, u kojoj je sahranjena njegova majka i ko zna ko jos, gleda kroz vrednost. Da bi grobnica imala vrednost od pola miliona evra, ona mora biti na prodaju, inace ako ne prodajes, nema ni vrednost. Dakle, lik bi prodao grob svoje majke. Eto.

Lemi

pre 1 godinu

ovaj "grof" i njemu slicni su produkt 90tih .
(ivan, 24. jun 2022 20:40)

Pa sad, reklo bi se da je "ovaj grof" ono što ameri zovu "old money" s obzirom na činjenicu da mu je deo imovine vraćen restitucijom, to je predratna lova a ne komunisticki happy end sa vilom na dedinju ili post komunistička otimačina '90ih.

@gooz

pre 1 godinu

stvarno blam sta ovaj covek lupa danima
alo siin ti je umro 20 stanova grobnica od mermera
pa zar je bitno vise ej
(gooz, 24. jun 2022 20:33)

Pa, bitno je zato sto lesinarka ne pusta i vadi dzigericu, a da joj pokojni "voljeni" muz nije jos ni u sanduku zavrsio. Naravno da je bitno.

Miki

pre 1 godinu

Da li ovaj covek shvata da se radi o njegovim unukama, i da je to sve sto mu je ostalo od sina… da mu zaista 18 stanova ne treba
(Mar, 24. jun 2022 21:28)

Nije poenta u tome, poenta je da ona hoce nesto da uzme sto nije njen pokojni muz zaradio dok je bio sa njom a pogotovo ne ona. Sad ova zena kao profesionalna sponzorusa igra na osecaje ”On nepostuje svog mrtvog sina”, ”Boli ga briga za unuke” itd. Tek sad se vidi zasto se i udala za njega, kako mi se cini jer ja nebih nikad mogao traziti nesto sto nisam zaradio (sam ili sa partnerom). Postoje i sudovi pa nek dokaze sta su zaradili i gde je to danas. Nebih joj ni ja dao nista a unucadima bih ostavio puno novca ili stanove koje bi mogli da naslede kad napune recimo 25 godina jer tad su zreli/le a ovoj ”snajki” je do tad istekao rok i zdravo djaci.

Egon Kowalski

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

1. Nema sta Misa da deli, za to postoji sud.

2.Ona kao supruga ima pravo na 1/3 a druge dve trecine njena kcerka i Vidojeva kcerka iz prvog braka.

Takav je zakon, zato ne lupaj bez veze.
(Boss, 24. jun 2022 21:26)

Sve to lepo po zakonu stoji i piše. Ali ono što meni upada u oči je tvrdnja oca da je sin antikvitete kupovao od očevog novca što indirektno implicira da otac smatra kako je to njegovo. Dakle, prećutno negira da je sin sve sam finansirao. Čim je uspeo da restitucijom povrati od komunista oduzetih 18 stanova deluje mi da može da radi šta hoće. Jer otvoreno kaže, bogata smo porodica. Ružno, ružno, ružno.

Mihailo

pre 1 godinu

kakvi mučenici nesrećni...
Možeš li da voziš tri automobila odjednom, da živiš u pet stanova odjednom, da pojedeš deset kilograma mesa odjednom...
Sreća je da imaš dovoljno, da ne brineš za egzistenciju i imaš nekoga ko ti odgovara pored sebe i da ste jedno drugom sreća i podrška.
Materijalno je problem kada ga nema dovoljno, ogroman problem i nesreća, ali kada ga ima dovoljno... sve preko toga postaje manje-više nebitno za sreću.

Ova je...

stevo

pre 1 godinu

grobnica vredi 500 000e... kako? sta, izvadicete pretke i prodati? skinuti mermer pa prodati?
(mrk, 24. jun 2022 20:59

Ima tu prstenja, satova, dukata, ogrlica dijamantskih

Z

pre 1 godinu

Pogrešna informacija a onda i procena za koga da se uda ! Trebala je tatu da uhvati a ne manekena koji ima tatinu lovu.
Žao mi je, više sreće sledeći put.

dvfvd

pre 1 godinu

U stvari čovek nije svestan da nema ništa, jer je izgubio ono najdragocenije i to ne može nikad povratiti. Šta će mu sve to sto ima, kad nema njegovog sina više.
(vanja, 24. jun 2022 20:43)

Čovek je svestan, šta ti znaš šta on prozivljava, a prozivljava i tešeke nebuloze likova koji ga napadaju da ga zivog naslede...

Čitam komentare i ne verujem, gde to ima da se ziv čovek nasleđuje i trazi mu se imovina? Dali vi čitate, tata je davao keš sinu i ispunjavao mu hirove...kako nasledstvo?

@Saša

pre 1 godinu

Ipak je ona majka tvog unuka, Mišo... Ne brukaj se, imaš 20 stanova, daj joj jedan, ostace tvom unuku, pobogu.
(Saša, 24. jun 2022 20:54)

Pa sta ako je ona majka njegovog unuka? On je i rekao da ce unuce dobiti sve sto treba, ali ne zeli njoj da da. Jedno je prepisati unucetu, ne jedan, nego svih dvadeset stanova, a potpuno drugo dati njoj da raspolaze sa svim pa cak i sa jednim stanom. Ako je nesto bilo na ime njenog pokojnog muza ok, ali ako nije ona sa tim nema veze ama bas nikakve.

Dečko

pre 1 godinu

I mom dedi su oduzeli 33 hektara vinograda....to vredi MNOGO više od tih 18 stanova u Cvijićevoj pa je moj pokojni otac proveo poslednjih 25 godina po sudovima I NIŠTA nam nije vraćeno....kako ste vi uspeli u tome "gospodine" ?

filip

pre 1 godinu

Koliko bre para ovi imaju, i kako, od cega!?
(abc, 24. jun 2022 20:34)

Sve nasledjeno, bogata familija još iz doba kraljevine. Vidiš da kaže da im komunisti sve oduzeli pa posle im vraćeno.

@h2o

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

Jel kontas ti da sin nije imao nista!? Sve je matori colovao i placao. Jedino sto se Nikolinica preracunla pa je celu tu im ovinu smatrala vec njenom, ali je muz otisao pre svekra, a to ju je sada zateklo.

Against modern football

pre 1 godinu

Pa ako je gospodin grof navedeno poklonio sinu onda gospodja ne nasledjuje nista od toga, ali nasledju ostavioceva deca kao jedini naslednici koje zakon prepoznaje u prvom stepenu nasledja.

advokatica

pre 1 godinu

da ima nekog zakona Miša Grof ne bi imao to što ima...tu uopste i da ne racunam restitucijom vracenu imovinu...
a ovde čovek može svašta da pročita o naslednom pravu a pola od toga - nidje veze

Boss

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

1. Nema sta Misa da deli, za to postoji sud.

2.Ona kao supruga ima pravo na 1/3 a druge dve trecine njena kcerka i Vidojeva kcerka iz prvog braka.

Takav je zakon, zato ne lupaj bez veze.

Rej Von Fon

pre 1 godinu

Ne kapiram zasto se razvlace po novinama. Ono sto je na ime oca, to je njegovo i ona nista ne dobija. Ono sto je na ime sina, bilo da su slike kupljene ocevim novcem, idu zeni. Sve sto je na ime sina, ostaje zeni. Pored nacina smrti i tog razvlacenja po novinama, sada sam otac prica kako njegov sin nije nista drugo radio nego kupovao slika, i da mu je on sve placao i izdrzavao porodicu. Pa i da je istina, cuti covece, sin ti umro, dete njegovo treba da cita ovo po netu. Tvoj sin je sam napravio izbor, izabrao zenu, izabrao nacin zivota. Ako mu brak nije valjao, mogao se razvesti. Ako si imao sta da mu kazes u vezi izbora zene, i trosenja novca, to si trebao reci za vreme njegovog zivota kada je imalo nekog smisla.

Boss

pre 1 godinu

Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

Samo sto tad ne moras da brines hoces li uvek moci da doruckujes, rucas i veceras, da ce ti banka zapleniti stan, da ti dete nece moci da se skoluje, a sve pare se daju potrositi.

Razumem ga, ali nije ni on bez putera na glavi

pre 1 godinu

Generalno sam na njegovoj strani u smislu da, to sto su bili u braku znaci samo da je stekla pravo na 50% imovine svoga pokojnog muza, a ne ono sto je ona znala da cela njegova familija kao imetak poseduje. Ali ono sto je ovde zabolo je kako je on uspeo vec da dobije preko restitucije cak 18 stanova u povrat, a meni recimo kao obicnom gradjaninu stoji predmet vec skoro deset i vise godina bez ikakve naznake da ce se za mog zivota ista resiti, a to nije ni toliko atraktivno niti blizu tolike vrednosti. Veciti problem ove drzave i pravosudja, da niti smo svi jednaki niti zakon brzo reaguje za sve podjednakom brzinom.

bgd

pre 1 godinu

Normalan svet, siromasan ili bogat, ne ponaša se ovako, to je jedina istina. Iz "mode" nikada ne izlaze pristojnost, privatnost, bela košulja i hrastov parket. Možda poslednja dva i nemaš, ali znaš da je to dobro.

lennox

pre 1 godinu

Ako je verovati "Grof-u", Vidoje nije imao nikakva primanja, zicao lovu od oca do poslednjeg daha. On mi ionako na slikama deluje kao neko lice sa posebnim potrebama, nesposoban za bilo sta.

Šalabajzer

pre 1 godinu

@Boss

Nisi razumeo moju poentu komentara :) ali ok je. Mada i tvoj komentar ima veoma smisla ali u drugom smeru tj u drugom konceptu. Poz.

Zok1

pre 1 godinu

Neverovatno je sa koliko strasti pojedini komentatori objašnjavaju nasledno pravo. Ovde uopšte neće biti problem da se utvrdi koliki je njen deo, nego šta je uopšte bila imovina njenog pokojnog muža. Imovina njegovog oca, koju je on koristio, nije i ne može da bude deo nasledstva. Koliko vidim, interesantan deo će da budu umetnine, koje je sin kupovao očevim novcem. Drugi interesantan deo mogao bi da bude očev novac kojim su plaćani računi za tu nekretninu u Zagrebu i njeno renoviranje. Da li su u pitanju bili pokloni ili pozajmica?

kosmicka pravda se namestila

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)

Jel kontas ti da sin nije imao nista!? Sve je matori colovao i placao. Jedino sto se Nikolinica preracunla pa je celu tu im ovinu smatrala vec njenom, ali je muz otisao pre svekra, a to ju je sada zateklo.
(@h2o, 24. jun 2022 21:48)

zapravo nije mogao gore da joj pomrsi racune nego da ode pre svog oca.

srebroljub

pre 1 godinu

Ne znam samo kad su stigli ti predratni bogataši da se obogate, srbija nastala u drugoj polovini 19 veka, a pre toga je narod bio sirotinja raja, pa imala 2 balkanska i prvi svetski rat gde je izginula četvrtina stanovništva, sve bilo razoreno, narod radio za šaku kukuruza, 20 godina posle došao i drugi svetski rat...
Nisu ti predratni bogataši ništa bolji od komunista koji su otimali reko bih..

kole

pre 1 godinu

Imao sam kolegu koji se ozenio nekom ovakvom kojoj je zinula... na trosoban stan u Vuka Karadjica. Kada je mucenik umro, pojavio se njegov brat i zamolio je da se iseli iz stana koji se vodio na njihovu zivu majku. Uzasnuta udovica je na brzinu skinula crninu i pokupila pinkle. Nema ova zagica nikakva prava u ovom slucaju. Sigurno ce posle grofove smrti njegove unuke naslediti tu imovinu, ali da ova tako bezobrazno atakuje na imovinu coveka sa kojim vise nema nikakve veze je strasno.

omniameamecumporto

pre 1 godinu

Pogrešio si Mišo što nisi viknuo na sina kad vam je ovo doveo u familiju!
(Blaster, 24. jun 2022 20:39)

Što je pogrešio, žena ga je voljela i podizala mu ego. Ko je taj Miša Grof, Arkanov Kustos. Čovjek koji je samo Bog zna na koji način dolazio do tih vrijednosti. Sramoti sina ako je tako. Možda je došlo vrijeme da se preispita sva ta Mišina imovina.

kole

pre 1 godinu

Lepa, ali zmijolika. Ja sa njom nebi zanocio ni za pare. Uvek sam se pitao sta ce sa Srbinom koji nije neki frajer, a nije ni neko ko pravi pare. Sad se vidi njen pakleni plan da sarani oca, pa kasnije i Vidoja i nasledi silno bogatstvo koje ce naravno da odvuce u ljepu njenu. Zapadne zemlje stite svoju imovinu od stranaca i ne daju im nista ako bas ne moraju, a mi imamo idiote koji staju na stranu ove parazitkinje jer su impresionirani Hrvatima kojima bi da se dodvore. Svako ko ozeni strankinju, ili se uda za stranca je budala koja ce to kad tad da ispasta i plati.

Komšà

pre 1 godinu

@Zoki1

Bes.Niko se i ne trudi da razume situaciju nego drvlje i kamenje na čoveka samo zato što ima.
Drugovi samoupravljači likuju čak (dzaba mu sve itd) što "nema kome da ostavi".
Mi ne znamo odnos svekra i snaje kakav je bio.Po svemu sudeci (nista na ime sina) otac je bio izdašan prema sinu i snaji ali imovinu nije poklanjao.

Ali treba da znamo da je njegovo naslesdstvo izdvojena imovina čak u odnosu na njegovu suprugu a ne na snaju.
Ona može da dobije - ništa.
Kad on umre unučici postaju nužni naslednici i imaju pravo na deo nasledstva koji bi dobio njegov sin.
Dakle - nece da nosi u grob sigurno ali očigledno da ne želi da da njoj.

Bez veze je što se porodične stvari iznose u javnost ali čovek je očigledno bio prinudjen na to jer ga je gospodja optuživala.
Izgleda da je gospodja lovila i ulovila bogatog naslednika ali nije imala srece.

Komšà

pre 1 godinu

Ne kapiram zasto se razvlace po novinama. Ono sto je na ime oca, to je njegovo i ona nista ne dobija. Ono sto je na ime sina, bilo da su slike kupljene ocevim novcem, idu zeni. Sve sto je na ime sina, ostaje zeni. Pored nacina smrti i tog razvlacenja po novinama, sada sam otac prica kako njegov sin nije nista drugo radio nego kupovao slika, i da mu je on sve placao i izdrzavao porodicu. Pa i da je istina, cuti covece, sin ti umro, dete njegovo treba da cita ovo po netu. Tvoj sin je sam napravio izbor, izabrao zenu, izabrao nacin zivota. Ako mu brak nije valjao, mogao se razvesti. Ako si imao sta da mu kazes u vezi izbora zene, i trosenja novca, to si trebao reci za vreme njegovog zivota kada je imalo nekog smisla.
(Rej Von Fon, 24. jun 2022 21:52) 

Zato što je "ucveljena" udovica krenula u kampanju a pokojni muž joj se nije ni "ohladio".
Zato što bogati nisu bez veze bogati i navikli su da čuvaju bogatstvo od hijena koje bi se sa njihovim parama ponašali kao skorojevici.
Svima je upalo u oči ono oko slika.

Oko toga ce se voditi spor jer čovek nece da dozvoli da mu neka bezbankovicka krčmi uspomenu na sina i uveren sam da i tu postoji "osigurač" - gospodja ce moci da gleda slike koje je sakupio pokojni muž i deca ce biti ponosna na oca.
Lova je tu u pitanju samo sa njene strane - što se ovog čoveka tiče u pitanju je princip i rekao bih da unučici nisu ugroženi.

vodnik

pre 1 godinu

Kakve unuke? Za par godina ce biti Hrvatice, k'o Drazen i Aca pored zivog oca i mrzeti Srbe!
(Tako je to u tim srpsko-hrvatskim brakovima, 24. jun 2022 23:15)
Pa nece bas da mrze Srbe ali takve kao ti hoce jer ti nisi Srbin ti si nesto drugo ocigledno.

Liberty

pre 1 godinu

On poremećen i silan, ona sponzoruša koja se udala i sve ostalo radila zbog love koju je trošila. Oboje polusvet i ološ. Jadni i bedni. Džaba im sva lova ovog sveta sad kad su skinuli maske i pokazali ko su zaista i kakvi su.

petar markovic

pre 1 godinu

Mišo ne cenkaj se...

Tvoje niko ne traži a sinovu imovinu podeli unukama na ravne časti.
Ona kao supruga ima pravo na pola a drugu polovinu njena ćerka i Vidojina ćerka iz prvog braka.
Takav je zakon.
(h2o, 24. jun 2022 20:51)


jos jedan strucnjak. aman cutite ljudi ne blamirajte se

b.

pre 1 godinu

Kako se meni čini nekretnine su na matorom ali pokojni Vidoje je imao dosta umetnina na svoje ime. Sad bi Nikolina da to preuzme a ćale se buni. Ona se odma bacila na posao, svesna njegove moći i veza, jer ako bude čekala moguće da neće dobiti ništa. Sa druge strane matori priprema teren da zadrži sve sa pričom da njegov sin nije imao ništa i da je sve to kupljeno od njegovih para. Biće ovde još svašta. A o neukusu ove "stare beogradske porodice" ne bih komentarisao.

Смрда

pre 1 godinu

Удала се јер је намирисала лову, али је муж зезнуо, умро без имовине. Она и ћерка само могу од оца да наследе, не и од деде, а отац гоља и нерадник, док је деда богат и нерадник. Мораће новог спозора да нађе и да га боље чува.

Dubioza

pre 1 godinu

Bravo gospodine Grof, ne dajte kulturno bogatstvo Srbije da se iznosi iz zemlje. Dok god je u zemlji to je ok i pomozite da se vrati i ono što je oteto i rasprodato u saradnji sa muzejima.

Malo nas je al smo g*vna

pre 1 godinu

@Kad su pitali jednom Dražena Petrovića jednom oko finansija on je rekao.. "Bilo da imam milion dolara, dva ili pet, opet mogu samo jednom da doručkujem, ručam i večeram".
(Šalabajzer, 24. jun 2022 21:07)

I uginuo u golfu dvojci, sav ponosan na Tudjmana. Mozda je za tebe anticki filozof, al ja bi znao sta sa extra stanom ili par parking mesta da iznajmim. Da taj visak prihoda imam, zatvorio bih firmu i zaposlio se, pa bi mi dovoljno bilo 40, 50 sati nedeljno. Ne bih ustajao u 3 ujutro da trazim resenje za probleme na terenu
(Splavar, 24. jun 2022 22:02)

Sram te bilo da Drazana pominjes u ovakvom kontekstu.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Ispašće na kraju da Nikolina baroniše

grofa ...

To nikako nije u redu.

Da ga grofoviše, e to bi bilo OK.

Fanat špadi

pre 1 godinu

Nema se zašto nerviratii. Postoje vlasnički listovi na nekretnine, postojei pokretnine novac, slike i sl.u stanu preminulog. To nasliđuje supruga i dica.

petar markovic

pre 1 godinu

Sram te bilo da Drazana pominjes u ovakvom kontekstu.
(Malo nas je al smo g*vna, 25. jun 2022 07:49)

da bre. drazen petrovic je onaj kosmopolita sto je preko noci zaboravio da mu je divac prijatelj, kad su ga podsetili da je divac srbin. kako njega pominjati u nekom negativnom kontekstu, pu pu, daleko bilo

Lazar

pre 1 godinu

On svo vreme pljuje po mrtvom sinu i živoj snaji. Pa i da je sin bio neradnik, ćuti. Pa i da si mu kupovao sve ko detetu od 5 godina, ne izvlači prljav veš javno. Pa nije on kriv što je takav bio, ima dosta i tvoje zasluge tu. Sramota bre. A i ova se odmah dala u akciju izvlačenja para, i to na način da javno pljuje svekra, u nadi da će on od blama da popusti i da joj udeli milione. Popustiće on, al malo sutra. Verovatno deda razmislja, e dosta si zivela na moj račun, zavrćem slavinu, evo vam ga svima.

magistar colovic

pre 1 godinu

Koliko ja kontam, naravno da ce ovaj da ostavi imovinu unucima u nasledstvo. Ali ne dozvoljava da ova manipulise i okoriscuje se ovom situacijom. Na kraju krajeva nije ni morao da na ovaj nacin izlazi u javnost. Da advokatima da vode postupak a ova neka laprda sta hoce.

focusBg

pre 1 godinu

"Nasledio sam grobnicu na Novom groblju koja vredi pola miliona evra" eee moj gospodine pa nećeš grobnicu poneti sa sobom u grob. Jevrejska poslovica kaže: "U mrtvačkoj košulji ne nosimo ništa iz ovog sveta". Koliko je samog sina obespravio da ništa za života nije imao na svoje ime. Nije mu bilo lako...nije izgleda lako biti bogat.

petar markovic

pre 1 godinu

Mora da sačeka da matori umre pa onda ostavinska sam ako ako grof ne sprca sve ranije
(Advokat, 25. jun 2022 10:02)

jak si ti advokat

petar markovic

pre 1 godinu

Koliko je samog sina obespravio da ništa za života nije imao na svoje ime. Nije mu bilo lako...nije izgleda lako biti bogat.
(focusBg, 25. jun 2022 09:10)

da. njegov sin je bio tako sposoban i tako je hteo da sam zaradi i stvori nesto, al eto, tata mu nije dao. kamo srece da nije imao ovakvog tatu, vidoje bi bre jedno cudo bio kako je bio sposoban i talentovan