Nedelja, 11.04.2021.

12:11

Kraljica Elizabeta II i princ Filip bili su rođaci

Izvor: B92

Kraljica Elizabeta II i princ Filip bili su roðaci IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Hagi

pre 3 godine

Vladarske porodice su praktikovale brakove medju rodjacima ne da bi osigurali vladavinu već da im se krv ne bi mešala sa običnim ljudima.Povremeno bi bilo dozvoljeno da im upadne neko "običan" npr. Princeza Dajana ili Megan Markl.Pravo pitanje je zašto im je to bilo toliko važno...Neki kažu da je razlog taj jer vladarske porodice uglavnom i nisu ljudi već maskiran reptili. Ako bi im se previše mešala krv izgubili bi moć pretvaranja u nazovi obične ljude...

mamakoka

pre 3 godine

Hemofilija je bolest koja se prenosi X hromozomom. To je polni hromozom I žene imaju 2 - jedan od oca,drugi od majke. Muškarci imaju 1X hromozom koji dobijaju od majke, drugi polni hromozom je Y i dobijaju ga od oca. Da bi se ispoljilo oboljenje kod žena, gen mora da bude prisutan na oba hromozoma ,a to je retko( nije nemoguće). Pošto muškarci imaju samo 1 X hromozom češće oboljevaju, dok su žene "nosioci" bolesti. Znači, ako je majka nosioc bolesti 50% su šanse da sin ima hemofiliju, jer je 1 hromozom " zdrav".
Isti princip važi I za daltonizam ili tzv slepilo za boje.

Ikac Jagodinac

pre 3 godine

A, da nam "naš" prestolonaslednik, Aca lingvista, pojasni malo, te rodbinske veze. Ipak mu je kraljica krštena kuma...malo li je???

Rođaci

pre 3 godine

Princ Filip je rođak Kraljici po dve linije, po Viktorijinoj ali još bliže po danskoj liniji. Sve četri sestre su mu udate za nemačke prinčeve.

Snajper baba

pre 3 godine

jovancha, 11. april 2021 18:45

Jedan moj drug... Otišao na svadbu nekog rođaka, upozna devojku, taman da odu u sobu, kad priđe baba - E, najzad da se upoznaju brat i sestra!

Gile

pre 3 godine

Pa nisu slucajno ubedljivo najruznija nacija.
Oni su se svi vekovkma ukrstali i zbog toga pola nacije izgleda kao da ima poludaunov sindrom.

mrgud

pre 3 godine

po čemu je bizarno kada se zna da se kod nas Srba po tom pitanju gleda do 3-eg kolena odnosno brak do 3-eg kolena se smatra lošim, a od 4-og dalje neproblematičnim.

e

pre 3 godine

Ako gledate našu seriju "Kalkanski krugovi" na RTS-u 1 videćete da u Srbiji na Bukulji ima selo u kome su svi žitelji rođeni u brakovima sa bliskim rođacima.

Soko

pre 3 godine

Kraljevska porodica je ekipa parazita. Englezima je ocigledno zivot jako dosadan kad mogu da prate desavanja u porodici najvecih neradnika na svetu. A tek mi nebi trebali da se bavimo njima jer su nam kroz istoriju naneli mnogo zla i to cine jos uvek.

pejo

pre 3 godine

Kod uzgoja životinja ,linijsko parenje je jedan od alata za dobijanje vrhunskih rezultata ,ako se radi profesionalno. Naravno ,visok procenat inbreeding-a je uvek mač sa dve oštrice. Diverzitet u genetici je poželjan. Kao da odigrate loto sa više kombinacija ,više šanse za pogodak. Ako su jedinke zdrave ,potomci zdravih predaka ,onda se učvrsti ta dobra genetika sa linijskim odgojem. Ako su loši geni ,onda se učvrsti sve loše ,dublo ,pa to ispadne katastrofa. Po godinama koje su doživeli ,ne bi rekao da im je incest nešto loše doneo . Linijski odgoj 4/4 je prihvatljiv ,ako su te 4 generacije zdravih i dugovečnih predaka ,a ne nekih loših gena.

.

pre 3 godine

Ono što je interesantno je da je uzorak krvi, DNK princa Filipa, pomogao da se utvrdi da li pronađeni ostaci u jamama u Rusiji pripadaju Caru Nikolaju II i njegovoj porodici. Njegov uzorak je bio najstariji živi uzorak potomaka. Carica Aleksandra Feodorovna, supruga Nikolaja II Romanova je bila rođena tetka po majci Filipove mame, znači njegova baba-tetka. A sa očeve strane, njegov otac je direktni potomak Nikolaja I, tj njegov čukununuk. To znači da mu je ruska carska porodica bila rod i po ocu i po majci. To sve znači da britanska kraljevska porodica, Čarls, Vilijam i Vilijamovi naslednici, takođe ima i krvi Romanovih.

nikola 44

pre 3 godine

Nisam predpostavljao da se u Srbiji toliko interesuju za i da mnogo znaju o engleskim parazitima,
kao da nemaju drugih problema, pogotovo u ovo vreme. Svi mi manje-vise znamo, tko su i kakvi englezi.
(Svejedno, 11. april 2021 23:19)

Kao sto znamo ko su i kakvi su Habzburzi. Oni su prvaci sveta u incestu i zbog toga dobijanju suntave dece.

Los Angeles

pre 3 godine

@Incest kao nacionalni sport: Ajde ne širi propagandu protiv onih koje mrziš jer su bolji od tebe. Nijedna pretraga na internetu ne dovodi do tog zaključka nego čak obrnuto. Šampioni u incestu (interbreeding) su Brazil, Japan, Izrael, Indija. Kad smo već kod toga incest je još uvek legalno dozvoljen u zemljama kao Španija, Francuska. U voljenoj vam Rusiji incest je legalan. U Engleskoj nije legalan, kao ji na Balkanu i u Nordijskim zemljama.

pera

pre 3 godine

@berliner
termin "plava krv" je sinonim za aristokratiju i nastao je zbog ucestale pojave bolesti argirije kod plemstva koja se manifestuje plavom kozom, koja nastaje usled unosa u organizam srebra koje ljudski organizam ne moze da razgradi, a poreklo srebra je od koriscenja srebrnog escajga (koje su u ranija vremena samo aristokrate koristile)

u prolazu

pre 3 godine

@deus seen prenose gen za hemofiliju, ali ne oboljevaju. Zašto? Zato sto bi umrle prilikom prve menstruacije. Nisu žene “zdravije genetike”, nego zaštićene biologijom. Nauka ne Wikipedia.

Zoja

pre 3 godine

Ja sam skoro saznala da je u Indiji sasvim nirmalno da se vencavaju brat i sestra od strica, tetke, ili ujaka i to obicni ljudi ne samo “aristokrtija”. Jedna moja koleginica, kad smo pricali o svekrvama, rekla mi je da je ona volela svoju svekrvu jos dok je bila dete i objadnila mi da je njena svekrva njij rodjena tetka. Njoj je cudno zasto mi izbrgavamo rodjacke brakove, jer “ko ce bolje brinuti o njoj nego njeni rodjaci”. Mislim da je isto, ako ne i gore, u Pakistanu.

John

pre 3 godine

(Никола87, 11. april 2021 23:59)

Vrlo prosto objašnjenje zašto je to tako.
Kada se broje preci u ushodnoj liniji, to je isti slučaj kao i onaj problem sa šahovskom tablom i zrnima pšenice gde se u svakom sledećem koraku, polju ondosno stepenu broj duplira. Evo ovde lepo prikazano:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Wheat_Chessboard_with_line.svg
Prvo polje otac, onda dede, pa pradede, čukundede i redom...
Čak i da ne idemo previše unazad, već na jedanaestom koraku dobijamo broj od 1024 pretka. Što se taj broj više povećava, sve su veće šanse da će se neki "duplirati" u okviru istog rodoslova, kao i da će doći do preklapanja sa drugim rodoslovima.
A ako se ode dovoljno daleko i unazad, dobija se broj koji je veći od broja ljudi koji su tada živeli na planeti, što znači da ne postoji ni teorijska šansa da je iko imao toliki broj jedinstvenih predaka. I to nije pre 10.000 godina ili tako nešto, već "svega" pre nekoliko stotina godina

TimeJumper

pre 3 godine

Ne iznenađuje. Britanci a posebno Britanke su jako neprivlačni ljudi, fizičkom pojavom, a karakterom dopunjavaju tu činjenicu.

John

pre 3 godine

već da se hemofilija genetski raširila po svim evropskim dvorovima zbog incesta.
(Berliner, 11. april 2021 23:19)

Ni oko toga nisi u pravu.
Evo ovde: https://en.wikipedia.org/wiki/Alexei_Nikolaevich,_Tsarevich_of_Russia#The_royal_haemophilia_line
rodoslovni prikaz prenošenja gena hemofilije od Viktorije pa nadalje.
Nema nikakve veze sa incestom. Može da se prenese (a i ne mora) nezavisno od toga da li ga je bilo ili ne.

Марко

pre 3 godine

Pre nekih dvadesetak godina u Engleskoj je vršeno anketno istraživanje među običnim stanovništvom o incestu i to na prilično velikom uzorku, u kojem se oko 30% anketiranih izjasnilo da je imalo "iskustvo incesta". Ko zna u kakvoj je situaciji tek aristokratija.
(Incest kao nacionalni sport, 11. april 2021 21:02)

Биће то ускоро 100% ако се настави са закључавањем, маскама и дистанцирањем.

John

pre 3 godine

(marko, 11. april 2021 20:11)

Zato što postoje dve "vrste" kraljica.
Queen Consort - to je kraljeva žena (što je bila Elizabetina majka)
Queen Regnant - bukvalan prevod - Kraljica vladarka (to je Elizabeta)

Titula kralja (king) se smatra višom od titule kraljice (obe), obzirom da su nekada žene mogle da naslede presto samo ako nema muškaraca, i da kraljica vlada samo ako je upražnjeno mesto kralja, otuda muž takve kraljice (queen regnant) ne može biti "viši" od nje.

Deus

pre 3 godine

Nisi me razumeo, nisam rekao da je Aleksej dobio hemofiliju zbog incesta Nikolaja i Aleksandre, već je nasledio od Aleksandre, koja je potomak incesta. Inače, odatle potiče onaj naziv "plava krv" za pripadnike kraljevskih porodica, mnogo ih je bolovalo od hemofilije.
(Berliner, 11. april 2021 20:58)
---
Hajde nam sad objasni kako je Aleksandra Romanova plod incesta? Evo ti ga porodicno stablo njene bioloske porodice:
https://www.wikitree.com/genealogy/Hesse-Darmstadt-Family-Tree-7#tree
Kao sto vidis, tu nema bas bliskih srodnika.
Hemofilija je u toj porodici bila nasledna ali nije bila rezultat incesta vec verovatno mutacije gena. Engleska kraljica Viktorija je bila nosilac gena i prenela ga je najmladjem sinu koji je bio hemofilicar, sve cerke su joj bile zdrave ali ne i svi unuci (unuke sve do jedne zdrave). Kao sto mozes videti, oboljevaju sinovi a cerkama majka prenosi gen u nekim slucajevima ali cerke NE obolevaju a mogu ali cak i ne moraju da budu nosioci. Pogledaj ovde:
https://en.wikipedia.org/wiki/Haemophilia_in_European_royalty

obavešten

pre 3 godine

Ta činjenica da se venčavaju rođaci da bi se sačuvalo bogatstvo i titule nije novost i ne odnosi se samo na kraljevske porodice. To je široko rasprostranjen običaj na svim kontinentima i to u građanskim porodicama. Čitajte Srbi, obrazujte se. Koliko defektne i ružne dece se rodi zbog toga, ne znam, ali broj nikako nije mali.

Berliner

pre 3 godine

(Berliner, 11. april 2021 20:58)

Hemofilija sa incestom nema nikakve veze. Hemofiliju je po evropskim dinastijama "raširila" kraljica Viktorija, pošto nema gde se njeni nisu ženili i udavali...
(John, 11. april 2021 22:55)

Aman, nisam rekao da je incest uzrok hemofilije, već da se hemofilija genetski raširila po svim evropskim dvorovima zbog incesta.

BratBugarin

pre 3 godine

Deveta voda kiseli. Kod njih je ta, deveta voda. Kraljica ide uzlazno pet kolena da bi došla do zajedničkog pretka a onda još četri nadole do Filipa.

T

pre 3 godine

Princ Filip je rođen kao princ i to dvostruki, pošto mu je jedan deda bio grčki a drugi danski kralj. Pa je morao da se odrekne tih titula da bi smeo da oženi prestolonaslednicu. Onda je posle dobio novu titulu princa od njenog oca, tadašnjeg kralja.

Никола87

pre 3 godine

@Stefan B

Нека британска студија од пре пар година утврдила је да скоро свака особа енглеског порекла (Британци, Амери, Аустралијанци, Канађани...) води директно порекло од енглеског краља Едварда Трећег, који је живео у 14. веку. А Срба и особа српског порекла (укупно, на Балкану и преко) има, колико, 9-10 милиона? То би значило да смо ми тек исповезивани међу собом. Иначе је греота што у просеку не знамо даље од свог чукундеде, у срећнијем случају аскурђела. Породична стабла која, рецимо, Амери воде сежу без проблема у 17. век.

Svejedno

pre 3 godine

Nisam predpostavljao da se u Srbiji toliko interesuju za i da mnogo znaju o engleskim parazitima,
kao da nemaju drugih problema, pogotovo u ovo vreme. Svi mi manje-vise znamo, tko su i kakvi englezi.

Nikola

pre 3 godine

4.koleno.Čukun unuci kraljice Viktorije,kao i kraljica Marija Karađorđević i mnogi drugi..pogotovo u evropskim plemićkim kućama

sofronije

pre 3 godine

po jednoj liniji su brat i sestra, zajednički čukunbaba i čukun deda su im viktorija i albert a po drugoj liniji filip je elizabeti ujak, filipov pradeda je elizabetin čukundeda, a to je kristijan IX danski. dakle filip je elizabeti bio brat, ujak i suprup, blago njoj a i njemu

John

pre 3 godine

(porky's butthole, 11. april 2021 18:37)

Nije dozvoljen onima koji imaju zajedničku babu ili zajedničkog dedu (ili oboje). Ne mogu ni tetka, ujak, stric, sa sestrićima/bratancima. I ono što se podrazumeva - direktnipreci i potomci i rođeni (i polu) brat i sestra. Sve ostalo može, nije zabranjeno.


(Berliner, 11. april 2021 20:58)

Hemofilija sa incestom nema nikakve veze. Hemofiliju je po evropskim dinastijama "raširila" kraljica Viktorija, pošto nema gde se njeni nisu ženili i udavali...

Kontaktno socivo

pre 3 godine

Rodjaci u sedmom kolenu su i roditelji lepe francuske glumice Lee Sejdu, i ona je plemickog porekla. Inace, u ulici imam par rodjaka, brat i sestra od tetke, koji nevencano zive zajedno. Nemaju decu. Meni je to bilo bas heavy kad sam saznala, ali niko ne obraca posebnu paznju. Nije samo englesko visoko plemstvo u pitanju, ima toga svuda.

PeraNS

pre 3 godine

@ jag
nije baš tačno, muž kraljice može biti princ ali supruga kralja je kraljica (Elizabetina majka je bila kraljica a nakon smrti njenog supruga i krunisanja Elizabete II dobila je titulu kraljica majka).

Vladan

pre 3 godine

Kraljica englezima mnogo znaci, to je specifican odnos poslednje velike monarhije sveta. Oni kroz nju dobijaju snagu, njihov osecaj posebnosti u moderna vremena, Tako karakteristican za engleze ih postavlja tu gde jesu, I dalje su svetska Sila u svakom pogledu. Gubitak Princa Filipa je veliki udarac za njih, a gubitak kraljice neopisiv, kraj jedne ere..

Incest kao nacionalni sport

pre 3 godine

Pre nekih dvadesetak godina u Engleskoj je vršeno anketno istraživanje među običnim stanovništvom o incestu i to na prilično velikom uzorku, u kojem se oko 30% anketiranih izjasnilo da je imalo "iskustvo incesta". Ko zna u kakvoj je situaciji tek aristokratija.

Pa

pre 3 godine

Tri ipo kolena ne postoji. Ako si u pravu za ovo oko prabaka, onda su oni rodjaci u sedmom kolenu. Koliko znam i po nasem zakonu je dozvoljen brak osobama koja su rodjaci u sedmom kolenu ili vise.
(porky's butthole, 11. april 2021 18:37)

U pravu si da tri i po kolena ne postoji, i po mojoj računici su u sedmom kolenu po pobočnoj liniji u srodstvu. A nisi rekao na koji naš zakon misliš, državni ili crkveni, kako god, po našem državnom je dozvoljeno od četvrtog kolena naviše, a po crkvenom (SPC) od osmog naviše.
A o opservacijama kako su Britanci u odnosu na nas maltene debili, ne bih komentarisao ništa. Lažni moralisti zaposeli komentare a varaju svoje žene i muževe i lažu kako zinu a za edukacije koriste fb.

Deus

pre 3 godine

Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova,
---
Nikolaj i Aleksandra nisu bili toliko bliski rodjaci da bi se to smatralo incestom. Hemofilija inace nije posledica incesta jer se javlja kod parova koji nisu srodnici a moze se i razviti u ranom stadijumu revolucije ploda. Prenosi se X hromozomom a najccesce bas od majke na muske potomke. Aleksej je imao cetiri sestre i nijedna nije imala hemofiliju. Ne bi je, skoro sigurno, iwala ni njegova deca da se ozenio zenom koja ne nosi taj gen.

Jag

pre 3 godine

@marko
A zasto je ona kraljica a on princ? neka mi neko objasni?! Zar ne bi trebalo da je i on kralj ako je ozenjen kraljicom?

Zato što po pravilu titulu kralja i kraljice mogu dobiti samo oni koji su članovi te porodice rođenjem. Kraljičin suprug je zauvek princ, ne može nikada biti kralj. Isto tako kraljeva supruga nikada ne može postati kraljica. Npr. Dajana bi zauvek bila princeza ili Kejt Midlton recimo, čak i kada Vilijem postane kralj ona će i dalje biti princeza.

Los Angeles

pre 3 godine

Auuu komentara. Hoće neko da se javi i da nam objasni da su srbi jeli viljuškom dok Engleske još nije bilo? Hajte molim vas, nek neko i to objasni.

Mika

pre 3 godine

Stara vest. SVE glavne kraljevske porodice pravile su i prave rodbinske brakove. Svi redom su povezani rodbinski na neki nacin, pogotovu preko kraljice Viktorije. Filip i Elizabeta su jos i dobri- ima/bilo je jos bliskijih rodbinskih brakova. Grozno, ali istinito.

total

pre 3 godine

Ako su imali "zajedničku prababu" ( kraljivu Viktoriju) , to su po srpski drugorodjaci, ili drugi rodjaci (koleno pre su brat od strica, tetke, ujaka, ili prvi rodjaci). To kod Srba pod NIKAKO nije smelo da se i razmišlja da se stupa u brak, a šta piše u zakonu, zakoni su uskladjivani prema modernoj Europi

Berliner

pre 3 godine

Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova,
---
Nikolaj i Aleksandra nisu bili toliko bliski rodjaci da bi se to smatralo incestom. Hemofilija inace nije posledica incesta jer se javlja kod parova koji nisu srodnici a moze se i razviti u ranom stadijumu revolucije ploda. Prenosi se X hromozomom a najccesce bas od majke na muske potomke. Aleksej je imao cetiri sestre i nijedna nije imala hemofiliju. Ne bi je, skoro sigurno, iwala ni njegova deca da se ozenio zenom koja ne nosi taj gen.
(Deus, 11. april 2021 20:06)

Nisi me razumeo, nisam rekao da je Aleksej dobio hemofiliju zbog incesta Nikolaja i Aleksandre, već je nasledio od Aleksandre, koja je potomak incesta. Inače, odatle potiče onaj naziv "plava krv" za pripadnike kraljevskih porodica, mnogo ih je bolovalo od hemofilije.

Muta Gonzales

pre 3 godine

Hvala za detaljno objašnjenje njihovog porodičnog stabla.
Sada je svima jasno zašto je princ Čarls toliko lep i atraktivan.
Blago gospođi Kamili.

M

pre 3 godine

Radi informacije: Engleska ima najvise registrovanih ludaka po broju stanovnika na celom svetu. Razlog....sklapanje brakova rodjaka, da bi se zadrzalo i uvecalo bogatstvo, i da bi se zadrzala titula.
(Bob, 11. april 2021 17:19)
Sreća naša da se kod nas ne vodi evidencija.

TedThüringen

pre 3 godine

dude
Toa da živim blizu sam napisao da sam obišao sve njihove dvorce i podosta pročitao o njihovoj prošlosti.
Nevjerojatno je da iz jednog malog grada se razvije familija koja je toliko uticajna.
Sve kraljevske familike u Europi imaju njihovu krv čak i Karađorđevići.
P.S. drago mi je da si bio u Berlinu.
Sjajan grad nema što.

Никола87

pre 3 godine

Је л' позната некоме овде хипотеза према којој је кнез Лазар био ванбрачни син цара Душана (то је наводно потврђено у пар старих рукописа)? Онда сматра се да је деспотица Јерина Бранковић била нека потомкиња бочне линије Немањића (Симеона Синише Немањића?) а баба њеног мужа Ђурађа, кнегиња Милица, је исто била од Немањића.

Kalesu

pre 3 godine

U to vreme (a i ranije) česti su bili brakovi između vladarskih porodica raznih zemalja, prevashodno iz političkih interesa. Ako se uzme u obzir da je tih dinastija bilo, izvesno, manje od broja tih država, ovakvi brakovi nisu mogli da se sasvim izbegnu. Ako se upustite u neko dublje istraživanje, možete se i vi iznenaditi s kime ste sve u srodstvu.

jovancha

pre 3 godine

pa realno, nije to toliko blisko srodstvo. ko zna koliko se takvih veza pravi iz neznanja. kazu mudri ljudi sa sela: sva se rodbina treba medjusobno (u)poznavati jer moze da se desi da samo zato sto se nisu upoznali udju u rodbinski brak / vezu / dobiju potomstvo

mozaks

pre 3 godine

ako cemo.gledati da su adam i eva nam.prvi roditelji..svi smo ljudi.na.ovoj.planeti u nekom incestu..
bitno je onih par minuta zadovoljstva dok.zena ne.zatrudni,a posle..kako.bog zapovedi

porky's butthole

pre 3 godine

Nemaju istu praprabaku, već je praprabaka Filipa prabaka Elizabete. Tj. nisu udaljeni 4 kolena, već tri i po.
(Jovan, 11. april 2021 15:56)

Tri ipo kolena ne postoji. Ako si u pravu za ovo oko prabaka, onda su oni rodjaci u sedmom kolenu. Koliko znam i po nasem zakonu je dozvoljen brak osobama koja su rodjaci u sedmom kolenu ili vise.

Stefan B

pre 3 godine

Većina ljudi kad pričaju o ovome ne shvataju da je incest značajno češći nego što ljudi misle. Ljudi odmah zamišljaju da se ljudi sa istim prezimenom žene i udaju ali zaboravljaju da svaki čovek ima jednog oca i jednu majku, dve dede i dve babe, četri pradede i četri prababe, 8 čukundeda u 8 čukunbaba. I zaboravljaju da su u srodstvu sa potomcima svih tih ljudi. Ajde sad da sednete za sto znaćete kako su vam se prezivali dede i babe, al pradede i prababe teže, čukundedovi i čukunbabe još teže.

Berliner

pre 3 godine

Sve evropske dinastije su rodbinski povezane i manje - više su se mešali međusobno. Poznata je tzv "habzburška vilica", izraziti deformitet lica koji su imali mnogi pripadnici Habzburgovaca zbog incesta. Karlo Peti Habzburški je bio jedan od najmoćnijih vladara Evrope, i imao je degutantno izraženu donju vilicu. Jedan od najslikovitijih primera je španski kralj Karlos Drugi - njegov otac je istovremeno bio i ujak njegovoj majci, a majka je rođena u braku rođaka i sestre . Inače, i ta sestra je rođena u incestoidnom braku. Egipatske porodice iz svake dinastije su praktikovale incest. Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova, koji je nasledio hemofiliju od majke, koja je bila unuka kraljice Viktorije. Otac mu je bio Nikolaj Romanov, poslednji ruski car. Srbi su u to vreme takoreći bili jedini narod sa narodnom dinastijom, ali to nisu znali da cene.

Petar

pre 3 godine

Ma ajte prvo pokupite djubre po Srbiji, isecite korov i pospremite vase dvoriste i ulaze zgrada, pa komentarisite englesku dinastiju.Englezi su kralja sebi birali iz drugih nacija, škotske, holandske, nemacke, uz uslov da mora biti protestantske vere.Kad bi Srbi uradili nesto slicno?Bitna su pravila ponasanja i sluzenje zemlji, a Srbi ne citaju i ne znaju biografije svojih premijera i predsednika, a pravnu drzavu nemaju vec vise od 70g.

BookWorm

pre 3 godine

Kraljica Viktorija i njen muž, Prince Albert su bili prvi rođaci. Viktorijina mama i Albertov tata su bili brat i sestra.
Da to nije bilo rezervisano samo za aristokratiju ovoga nivoa, a da je na to gledano kao na nešto sasvim normalno u to doba, može da posvedoči na primer roman Jane Austing, "Mansfield Park" u kome su heroji i romantični par Edmund i Fani prvi rođaci. Krajnje neprimerno i genetski opasno, ali to je bila praksa toga doba.
Kraljica Elizabeta i Princ Filip su veoma daleko rođaci. Ako se ne varam, čak ne postoje ni genetske prepreke za takvu uniju..

.

pre 3 godine

Imala sa priliku da vidim potomstvo mladog bračnog para, pradede su im rođena braća. Njih dvoje ne zna se ko je lepši, vole se neverovatno, znači nemoguće ih je bilo razdvojiti. Rodilo se troje dece, liče kao jaje jajetu i imaju isti genetski problem, sve troje bolesni, teško hodaju, balave, jedva govore nešto, bubrezi loše itd.. Posle prvog deteta koje se takvo rodilo išli su na testiranje i rečeno im je da je i drugo takvo, kad je zatrudnila po treći put rečeno im je da je i treće takvo. Ali, pošto su oni religiozni, u pitanju je jug Italije, nije dolazio u obzir abortus. Tamo su velike porodice sa mnogo dece, i pojma nema da neko ima ispod troje dece ili da se ide na abortus. Uglavnom, ne mora značiti da ako se neko venča u srodstvu i ima potomstvo da će deca biti bolesna, ali, u tim porodicama na jugu Italije je parenje u srodstvu uobičajeno, i njih dvoje su već i sami u nekoj generaciji rezultat takvog parenja. Kraljica i princ su imali sreće da nemaju decu sa genetskim poremećajima.

Bob

pre 3 godine

Radi informacije: Engleska ima najvise registrovanih ludaka po broju stanovnika na celom svetu. Razlog....sklapanje brakova rodjaka, da bi se zadrzalo i uvecalo bogatstvo, i da bi se zadrzala titula.

dude

pre 3 godine

Otac od prica Alberta i majka kraljice Victorie su bili brat i sestra iz familije Sachsen Coburg und Gotha.
Ja živim 20 km istočno pd Coburga iz kojeg vuku porijeklo.
(TedThüringen, 11. april 2021 16:08)

ja sam jednom bio u berlinu gde je jednom i kraljica elizabeta bila.

rože mila

pre 3 godine

Rodno osetljivi jezik znate, a da se na srpskom praprabaka zove čukunbaka, e to ne znate.

I ne kaže se monarhinja nego monarhološkinja.

Srdjan

pre 3 godine

Nista cudno za kraljevske porodice, ne samo u Engleskoj nego i sirom svijeta. Cetvrto koljeno je jos i dobro, s obzirom na to da su se u proslosti vjencavali i prvi rodjaci, ponekad i brat i sestra.

TedThüringen

pre 3 godine

Otac od prica Alberta i majka kraljice Victorie su bili brat i sestra iz familije Sachsen Coburg und Gotha.
Ja živim 20 km istočno pd Coburga iz kojeg vuku porijeklo.

dude

pre 3 godine

Otac od prica Alberta i majka kraljice Victorie su bili brat i sestra iz familije Sachsen Coburg und Gotha.
Ja živim 20 km istočno pd Coburga iz kojeg vuku porijeklo.
(TedThüringen, 11. april 2021 16:08)

ja sam jednom bio u berlinu gde je jednom i kraljica elizabeta bila.

M

pre 3 godine

Radi informacije: Engleska ima najvise registrovanih ludaka po broju stanovnika na celom svetu. Razlog....sklapanje brakova rodjaka, da bi se zadrzalo i uvecalo bogatstvo, i da bi se zadrzala titula.
(Bob, 11. april 2021 17:19)
Sreća naša da se kod nas ne vodi evidencija.

Srdjan

pre 3 godine

Nista cudno za kraljevske porodice, ne samo u Engleskoj nego i sirom svijeta. Cetvrto koljeno je jos i dobro, s obzirom na to da su se u proslosti vjencavali i prvi rodjaci, ponekad i brat i sestra.

rože mila

pre 3 godine

Rodno osetljivi jezik znate, a da se na srpskom praprabaka zove čukunbaka, e to ne znate.

I ne kaže se monarhinja nego monarhološkinja.

Berliner

pre 3 godine

Sve evropske dinastije su rodbinski povezane i manje - više su se mešali međusobno. Poznata je tzv "habzburška vilica", izraziti deformitet lica koji su imali mnogi pripadnici Habzburgovaca zbog incesta. Karlo Peti Habzburški je bio jedan od najmoćnijih vladara Evrope, i imao je degutantno izraženu donju vilicu. Jedan od najslikovitijih primera je španski kralj Karlos Drugi - njegov otac je istovremeno bio i ujak njegovoj majci, a majka je rođena u braku rođaka i sestre . Inače, i ta sestra je rođena u incestoidnom braku. Egipatske porodice iz svake dinastije su praktikovale incest. Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova, koji je nasledio hemofiliju od majke, koja je bila unuka kraljice Viktorije. Otac mu je bio Nikolaj Romanov, poslednji ruski car. Srbi su u to vreme takoreći bili jedini narod sa narodnom dinastijom, ali to nisu znali da cene.

Bob

pre 3 godine

Radi informacije: Engleska ima najvise registrovanih ludaka po broju stanovnika na celom svetu. Razlog....sklapanje brakova rodjaka, da bi se zadrzalo i uvecalo bogatstvo, i da bi se zadrzala titula.

Petar

pre 3 godine

Ma ajte prvo pokupite djubre po Srbiji, isecite korov i pospremite vase dvoriste i ulaze zgrada, pa komentarisite englesku dinastiju.Englezi su kralja sebi birali iz drugih nacija, škotske, holandske, nemacke, uz uslov da mora biti protestantske vere.Kad bi Srbi uradili nesto slicno?Bitna su pravila ponasanja i sluzenje zemlji, a Srbi ne citaju i ne znaju biografije svojih premijera i predsednika, a pravnu drzavu nemaju vec vise od 70g.

BookWorm

pre 3 godine

Kraljica Viktorija i njen muž, Prince Albert su bili prvi rođaci. Viktorijina mama i Albertov tata su bili brat i sestra.
Da to nije bilo rezervisano samo za aristokratiju ovoga nivoa, a da je na to gledano kao na nešto sasvim normalno u to doba, može da posvedoči na primer roman Jane Austing, "Mansfield Park" u kome su heroji i romantični par Edmund i Fani prvi rođaci. Krajnje neprimerno i genetski opasno, ali to je bila praksa toga doba.
Kraljica Elizabeta i Princ Filip su veoma daleko rođaci. Ako se ne varam, čak ne postoje ni genetske prepreke za takvu uniju..

Stefan B

pre 3 godine

Većina ljudi kad pričaju o ovome ne shvataju da je incest značajno češći nego što ljudi misle. Ljudi odmah zamišljaju da se ljudi sa istim prezimenom žene i udaju ali zaboravljaju da svaki čovek ima jednog oca i jednu majku, dve dede i dve babe, četri pradede i četri prababe, 8 čukundeda u 8 čukunbaba. I zaboravljaju da su u srodstvu sa potomcima svih tih ljudi. Ajde sad da sednete za sto znaćete kako su vam se prezivali dede i babe, al pradede i prababe teže, čukundedovi i čukunbabe još teže.

jovancha

pre 3 godine

pa realno, nije to toliko blisko srodstvo. ko zna koliko se takvih veza pravi iz neznanja. kazu mudri ljudi sa sela: sva se rodbina treba medjusobno (u)poznavati jer moze da se desi da samo zato sto se nisu upoznali udju u rodbinski brak / vezu / dobiju potomstvo

.

pre 3 godine

Imala sa priliku da vidim potomstvo mladog bračnog para, pradede su im rođena braća. Njih dvoje ne zna se ko je lepši, vole se neverovatno, znači nemoguće ih je bilo razdvojiti. Rodilo se troje dece, liče kao jaje jajetu i imaju isti genetski problem, sve troje bolesni, teško hodaju, balave, jedva govore nešto, bubrezi loše itd.. Posle prvog deteta koje se takvo rodilo išli su na testiranje i rečeno im je da je i drugo takvo, kad je zatrudnila po treći put rečeno im je da je i treće takvo. Ali, pošto su oni religiozni, u pitanju je jug Italije, nije dolazio u obzir abortus. Tamo su velike porodice sa mnogo dece, i pojma nema da neko ima ispod troje dece ili da se ide na abortus. Uglavnom, ne mora značiti da ako se neko venča u srodstvu i ima potomstvo da će deca biti bolesna, ali, u tim porodicama na jugu Italije je parenje u srodstvu uobičajeno, i njih dvoje su već i sami u nekoj generaciji rezultat takvog parenja. Kraljica i princ su imali sreće da nemaju decu sa genetskim poremećajima.

Pa

pre 3 godine

Tri ipo kolena ne postoji. Ako si u pravu za ovo oko prabaka, onda su oni rodjaci u sedmom kolenu. Koliko znam i po nasem zakonu je dozvoljen brak osobama koja su rodjaci u sedmom kolenu ili vise.
(porky's butthole, 11. april 2021 18:37)

U pravu si da tri i po kolena ne postoji, i po mojoj računici su u sedmom kolenu po pobočnoj liniji u srodstvu. A nisi rekao na koji naš zakon misliš, državni ili crkveni, kako god, po našem državnom je dozvoljeno od četvrtog kolena naviše, a po crkvenom (SPC) od osmog naviše.
A o opservacijama kako su Britanci u odnosu na nas maltene debili, ne bih komentarisao ništa. Lažni moralisti zaposeli komentare a varaju svoje žene i muževe i lažu kako zinu a za edukacije koriste fb.

Incest kao nacionalni sport

pre 3 godine

Pre nekih dvadesetak godina u Engleskoj je vršeno anketno istraživanje među običnim stanovništvom o incestu i to na prilično velikom uzorku, u kojem se oko 30% anketiranih izjasnilo da je imalo "iskustvo incesta". Ko zna u kakvoj je situaciji tek aristokratija.

Никола87

pre 3 godine

@Stefan B

Нека британска студија од пре пар година утврдила је да скоро свака особа енглеског порекла (Британци, Амери, Аустралијанци, Канађани...) води директно порекло од енглеског краља Едварда Трећег, који је живео у 14. веку. А Срба и особа српског порекла (укупно, на Балкану и преко) има, колико, 9-10 милиона? То би значило да смо ми тек исповезивани међу собом. Иначе је греота што у просеку не знамо даље од свог чукундеде, у срећнијем случају аскурђела. Породична стабла која, рецимо, Амери воде сежу без проблема у 17. век.

TedThüringen

pre 3 godine

dude
Toa da živim blizu sam napisao da sam obišao sve njihove dvorce i podosta pročitao o njihovoj prošlosti.
Nevjerojatno je da iz jednog malog grada se razvije familija koja je toliko uticajna.
Sve kraljevske familike u Europi imaju njihovu krv čak i Karađorđevići.
P.S. drago mi je da si bio u Berlinu.
Sjajan grad nema što.

Muta Gonzales

pre 3 godine

Hvala za detaljno objašnjenje njihovog porodičnog stabla.
Sada je svima jasno zašto je princ Čarls toliko lep i atraktivan.
Blago gospođi Kamili.

T

pre 3 godine

Princ Filip je rođen kao princ i to dvostruki, pošto mu je jedan deda bio grčki a drugi danski kralj. Pa je morao da se odrekne tih titula da bi smeo da oženi prestolonaslednicu. Onda je posle dobio novu titulu princa od njenog oca, tadašnjeg kralja.

Los Angeles

pre 3 godine

Auuu komentara. Hoće neko da se javi i da nam objasni da su srbi jeli viljuškom dok Engleske još nije bilo? Hajte molim vas, nek neko i to objasni.

Vladan

pre 3 godine

Kraljica englezima mnogo znaci, to je specifican odnos poslednje velike monarhije sveta. Oni kroz nju dobijaju snagu, njihov osecaj posebnosti u moderna vremena, Tako karakteristican za engleze ih postavlja tu gde jesu, I dalje su svetska Sila u svakom pogledu. Gubitak Princa Filipa je veliki udarac za njih, a gubitak kraljice neopisiv, kraj jedne ere..

TedThüringen

pre 3 godine

Otac od prica Alberta i majka kraljice Victorie su bili brat i sestra iz familije Sachsen Coburg und Gotha.
Ja živim 20 km istočno pd Coburga iz kojeg vuku porijeklo.

obavešten

pre 3 godine

Ta činjenica da se venčavaju rođaci da bi se sačuvalo bogatstvo i titule nije novost i ne odnosi se samo na kraljevske porodice. To je široko rasprostranjen običaj na svim kontinentima i to u građanskim porodicama. Čitajte Srbi, obrazujte se. Koliko defektne i ružne dece se rodi zbog toga, ne znam, ali broj nikako nije mali.

porky's butthole

pre 3 godine

Nemaju istu praprabaku, već je praprabaka Filipa prabaka Elizabete. Tj. nisu udaljeni 4 kolena, već tri i po.
(Jovan, 11. april 2021 15:56)

Tri ipo kolena ne postoji. Ako si u pravu za ovo oko prabaka, onda su oni rodjaci u sedmom kolenu. Koliko znam i po nasem zakonu je dozvoljen brak osobama koja su rodjaci u sedmom kolenu ili vise.

Kalesu

pre 3 godine

U to vreme (a i ranije) česti su bili brakovi između vladarskih porodica raznih zemalja, prevashodno iz političkih interesa. Ako se uzme u obzir da je tih dinastija bilo, izvesno, manje od broja tih država, ovakvi brakovi nisu mogli da se sasvim izbegnu. Ako se upustite u neko dublje istraživanje, možete se i vi iznenaditi s kime ste sve u srodstvu.

Mika

pre 3 godine

Stara vest. SVE glavne kraljevske porodice pravile su i prave rodbinske brakove. Svi redom su povezani rodbinski na neki nacin, pogotovu preko kraljice Viktorije. Filip i Elizabeta su jos i dobri- ima/bilo je jos bliskijih rodbinskih brakova. Grozno, ali istinito.

Berliner

pre 3 godine

Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova,
---
Nikolaj i Aleksandra nisu bili toliko bliski rodjaci da bi se to smatralo incestom. Hemofilija inace nije posledica incesta jer se javlja kod parova koji nisu srodnici a moze se i razviti u ranom stadijumu revolucije ploda. Prenosi se X hromozomom a najccesce bas od majke na muske potomke. Aleksej je imao cetiri sestre i nijedna nije imala hemofiliju. Ne bi je, skoro sigurno, iwala ni njegova deca da se ozenio zenom koja ne nosi taj gen.
(Deus, 11. april 2021 20:06)

Nisi me razumeo, nisam rekao da je Aleksej dobio hemofiliju zbog incesta Nikolaja i Aleksandre, već je nasledio od Aleksandre, koja je potomak incesta. Inače, odatle potiče onaj naziv "plava krv" za pripadnike kraljevskih porodica, mnogo ih je bolovalo od hemofilije.

Svejedno

pre 3 godine

Nisam predpostavljao da se u Srbiji toliko interesuju za i da mnogo znaju o engleskim parazitima,
kao da nemaju drugih problema, pogotovo u ovo vreme. Svi mi manje-vise znamo, tko su i kakvi englezi.

Deus

pre 3 godine

Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova,
---
Nikolaj i Aleksandra nisu bili toliko bliski rodjaci da bi se to smatralo incestom. Hemofilija inace nije posledica incesta jer se javlja kod parova koji nisu srodnici a moze se i razviti u ranom stadijumu revolucije ploda. Prenosi se X hromozomom a najccesce bas od majke na muske potomke. Aleksej je imao cetiri sestre i nijedna nije imala hemofiliju. Ne bi je, skoro sigurno, iwala ni njegova deca da se ozenio zenom koja ne nosi taj gen.

Berliner

pre 3 godine

(Berliner, 11. april 2021 20:58)

Hemofilija sa incestom nema nikakve veze. Hemofiliju je po evropskim dinastijama "raširila" kraljica Viktorija, pošto nema gde se njeni nisu ženili i udavali...
(John, 11. april 2021 22:55)

Aman, nisam rekao da je incest uzrok hemofilije, već da se hemofilija genetski raširila po svim evropskim dvorovima zbog incesta.

John

pre 3 godine

(marko, 11. april 2021 20:11)

Zato što postoje dve "vrste" kraljica.
Queen Consort - to je kraljeva žena (što je bila Elizabetina majka)
Queen Regnant - bukvalan prevod - Kraljica vladarka (to je Elizabeta)

Titula kralja (king) se smatra višom od titule kraljice (obe), obzirom da su nekada žene mogle da naslede presto samo ako nema muškaraca, i da kraljica vlada samo ako je upražnjeno mesto kralja, otuda muž takve kraljice (queen regnant) ne može biti "viši" od nje.

Никола87

pre 3 godine

Је л' позната некоме овде хипотеза према којој је кнез Лазар био ванбрачни син цара Душана (то је наводно потврђено у пар старих рукописа)? Онда сматра се да је деспотица Јерина Бранковић била нека потомкиња бочне линије Немањића (Симеона Синише Немањића?) а баба њеног мужа Ђурађа, кнегиња Милица, је исто била од Немањића.

Jag

pre 3 godine

@marko
A zasto je ona kraljica a on princ? neka mi neko objasni?! Zar ne bi trebalo da je i on kralj ako je ozenjen kraljicom?

Zato što po pravilu titulu kralja i kraljice mogu dobiti samo oni koji su članovi te porodice rođenjem. Kraljičin suprug je zauvek princ, ne može nikada biti kralj. Isto tako kraljeva supruga nikada ne može postati kraljica. Npr. Dajana bi zauvek bila princeza ili Kejt Midlton recimo, čak i kada Vilijem postane kralj ona će i dalje biti princeza.

sofronije

pre 3 godine

po jednoj liniji su brat i sestra, zajednički čukunbaba i čukun deda su im viktorija i albert a po drugoj liniji filip je elizabeti ujak, filipov pradeda je elizabetin čukundeda, a to je kristijan IX danski. dakle filip je elizabeti bio brat, ujak i suprup, blago njoj a i njemu

total

pre 3 godine

Ako su imali "zajedničku prababu" ( kraljivu Viktoriju) , to su po srpski drugorodjaci, ili drugi rodjaci (koleno pre su brat od strica, tetke, ujaka, ili prvi rodjaci). To kod Srba pod NIKAKO nije smelo da se i razmišlja da se stupa u brak, a šta piše u zakonu, zakoni su uskladjivani prema modernoj Europi

Deus

pre 3 godine

Nisi me razumeo, nisam rekao da je Aleksej dobio hemofiliju zbog incesta Nikolaja i Aleksandre, već je nasledio od Aleksandre, koja je potomak incesta. Inače, odatle potiče onaj naziv "plava krv" za pripadnike kraljevskih porodica, mnogo ih je bolovalo od hemofilije.
(Berliner, 11. april 2021 20:58)
---
Hajde nam sad objasni kako je Aleksandra Romanova plod incesta? Evo ti ga porodicno stablo njene bioloske porodice:
https://www.wikitree.com/genealogy/Hesse-Darmstadt-Family-Tree-7#tree
Kao sto vidis, tu nema bas bliskih srodnika.
Hemofilija je u toj porodici bila nasledna ali nije bila rezultat incesta vec verovatno mutacije gena. Engleska kraljica Viktorija je bila nosilac gena i prenela ga je najmladjem sinu koji je bio hemofilicar, sve cerke su joj bile zdrave ali ne i svi unuci (unuke sve do jedne zdrave). Kao sto mozes videti, oboljevaju sinovi a cerkama majka prenosi gen u nekim slucajevima ali cerke NE obolevaju a mogu ali cak i ne moraju da budu nosioci. Pogledaj ovde:
https://en.wikipedia.org/wiki/Haemophilia_in_European_royalty

Kontaktno socivo

pre 3 godine

Rodjaci u sedmom kolenu su i roditelji lepe francuske glumice Lee Sejdu, i ona je plemickog porekla. Inace, u ulici imam par rodjaka, brat i sestra od tetke, koji nevencano zive zajedno. Nemaju decu. Meni je to bilo bas heavy kad sam saznala, ali niko ne obraca posebnu paznju. Nije samo englesko visoko plemstvo u pitanju, ima toga svuda.

PeraNS

pre 3 godine

@ jag
nije baš tačno, muž kraljice može biti princ ali supruga kralja je kraljica (Elizabetina majka je bila kraljica a nakon smrti njenog supruga i krunisanja Elizabete II dobila je titulu kraljica majka).

mozaks

pre 3 godine

ako cemo.gledati da su adam i eva nam.prvi roditelji..svi smo ljudi.na.ovoj.planeti u nekom incestu..
bitno je onih par minuta zadovoljstva dok.zena ne.zatrudni,a posle..kako.bog zapovedi

Nikola

pre 3 godine

4.koleno.Čukun unuci kraljice Viktorije,kao i kraljica Marija Karađorđević i mnogi drugi..pogotovo u evropskim plemićkim kućama

BratBugarin

pre 3 godine

Deveta voda kiseli. Kod njih je ta, deveta voda. Kraljica ide uzlazno pet kolena da bi došla do zajedničkog pretka a onda još četri nadole do Filipa.

John

pre 3 godine

(porky's butthole, 11. april 2021 18:37)

Nije dozvoljen onima koji imaju zajedničku babu ili zajedničkog dedu (ili oboje). Ne mogu ni tetka, ujak, stric, sa sestrićima/bratancima. I ono što se podrazumeva - direktnipreci i potomci i rođeni (i polu) brat i sestra. Sve ostalo može, nije zabranjeno.


(Berliner, 11. april 2021 20:58)

Hemofilija sa incestom nema nikakve veze. Hemofiliju je po evropskim dinastijama "raširila" kraljica Viktorija, pošto nema gde se njeni nisu ženili i udavali...

Snajper baba

pre 3 godine

jovancha, 11. april 2021 18:45

Jedan moj drug... Otišao na svadbu nekog rođaka, upozna devojku, taman da odu u sobu, kad priđe baba - E, najzad da se upoznaju brat i sestra!

Gile

pre 3 godine

Pa nisu slucajno ubedljivo najruznija nacija.
Oni su se svi vekovkma ukrstali i zbog toga pola nacije izgleda kao da ima poludaunov sindrom.

Rođaci

pre 3 godine

Princ Filip je rođak Kraljici po dve linije, po Viktorijinoj ali još bliže po danskoj liniji. Sve četri sestre su mu udate za nemačke prinčeve.

mamakoka

pre 3 godine

Hemofilija je bolest koja se prenosi X hromozomom. To je polni hromozom I žene imaju 2 - jedan od oca,drugi od majke. Muškarci imaju 1X hromozom koji dobijaju od majke, drugi polni hromozom je Y i dobijaju ga od oca. Da bi se ispoljilo oboljenje kod žena, gen mora da bude prisutan na oba hromozoma ,a to je retko( nije nemoguće). Pošto muškarci imaju samo 1 X hromozom češće oboljevaju, dok su žene "nosioci" bolesti. Znači, ako je majka nosioc bolesti 50% su šanse da sin ima hemofiliju, jer je 1 hromozom " zdrav".
Isti princip važi I za daltonizam ili tzv slepilo za boje.

Zoja

pre 3 godine

Ja sam skoro saznala da je u Indiji sasvim nirmalno da se vencavaju brat i sestra od strica, tetke, ili ujaka i to obicni ljudi ne samo “aristokrtija”. Jedna moja koleginica, kad smo pricali o svekrvama, rekla mi je da je ona volela svoju svekrvu jos dok je bila dete i objadnila mi da je njena svekrva njij rodjena tetka. Njoj je cudno zasto mi izbrgavamo rodjacke brakove, jer “ko ce bolje brinuti o njoj nego njeni rodjaci”. Mislim da je isto, ako ne i gore, u Pakistanu.

pera

pre 3 godine

@berliner
termin "plava krv" je sinonim za aristokratiju i nastao je zbog ucestale pojave bolesti argirije kod plemstva koja se manifestuje plavom kozom, koja nastaje usled unosa u organizam srebra koje ljudski organizam ne moze da razgradi, a poreklo srebra je od koriscenja srebrnog escajga (koje su u ranija vremena samo aristokrate koristile)

Los Angeles

pre 3 godine

@Incest kao nacionalni sport: Ajde ne širi propagandu protiv onih koje mrziš jer su bolji od tebe. Nijedna pretraga na internetu ne dovodi do tog zaključka nego čak obrnuto. Šampioni u incestu (interbreeding) su Brazil, Japan, Izrael, Indija. Kad smo već kod toga incest je još uvek legalno dozvoljen u zemljama kao Španija, Francuska. U voljenoj vam Rusiji incest je legalan. U Engleskoj nije legalan, kao ji na Balkanu i u Nordijskim zemljama.

mrgud

pre 3 godine

po čemu je bizarno kada se zna da se kod nas Srba po tom pitanju gleda do 3-eg kolena odnosno brak do 3-eg kolena se smatra lošim, a od 4-og dalje neproblematičnim.

Ikac Jagodinac

pre 3 godine

A, da nam "naš" prestolonaslednik, Aca lingvista, pojasni malo, te rodbinske veze. Ipak mu je kraljica krštena kuma...malo li je???

John

pre 3 godine

(Никола87, 11. april 2021 23:59)

Vrlo prosto objašnjenje zašto je to tako.
Kada se broje preci u ushodnoj liniji, to je isti slučaj kao i onaj problem sa šahovskom tablom i zrnima pšenice gde se u svakom sledećem koraku, polju ondosno stepenu broj duplira. Evo ovde lepo prikazano:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Wheat_Chessboard_with_line.svg
Prvo polje otac, onda dede, pa pradede, čukundede i redom...
Čak i da ne idemo previše unazad, već na jedanaestom koraku dobijamo broj od 1024 pretka. Što se taj broj više povećava, sve su veće šanse da će se neki "duplirati" u okviru istog rodoslova, kao i da će doći do preklapanja sa drugim rodoslovima.
A ako se ode dovoljno daleko i unazad, dobija se broj koji je veći od broja ljudi koji su tada živeli na planeti, što znači da ne postoji ni teorijska šansa da je iko imao toliki broj jedinstvenih predaka. I to nije pre 10.000 godina ili tako nešto, već "svega" pre nekoliko stotina godina

.

pre 3 godine

Ono što je interesantno je da je uzorak krvi, DNK princa Filipa, pomogao da se utvrdi da li pronađeni ostaci u jamama u Rusiji pripadaju Caru Nikolaju II i njegovoj porodici. Njegov uzorak je bio najstariji živi uzorak potomaka. Carica Aleksandra Feodorovna, supruga Nikolaja II Romanova je bila rođena tetka po majci Filipove mame, znači njegova baba-tetka. A sa očeve strane, njegov otac je direktni potomak Nikolaja I, tj njegov čukununuk. To znači da mu je ruska carska porodica bila rod i po ocu i po majci. To sve znači da britanska kraljevska porodica, Čarls, Vilijam i Vilijamovi naslednici, takođe ima i krvi Romanovih.

pejo

pre 3 godine

Kod uzgoja životinja ,linijsko parenje je jedan od alata za dobijanje vrhunskih rezultata ,ako se radi profesionalno. Naravno ,visok procenat inbreeding-a je uvek mač sa dve oštrice. Diverzitet u genetici je poželjan. Kao da odigrate loto sa više kombinacija ,više šanse za pogodak. Ako su jedinke zdrave ,potomci zdravih predaka ,onda se učvrsti ta dobra genetika sa linijskim odgojem. Ako su loši geni ,onda se učvrsti sve loše ,dublo ,pa to ispadne katastrofa. Po godinama koje su doživeli ,ne bi rekao da im je incest nešto loše doneo . Linijski odgoj 4/4 je prihvatljiv ,ako su te 4 generacije zdravih i dugovečnih predaka ,a ne nekih loših gena.

John

pre 3 godine

već da se hemofilija genetski raširila po svim evropskim dvorovima zbog incesta.
(Berliner, 11. april 2021 23:19)

Ni oko toga nisi u pravu.
Evo ovde: https://en.wikipedia.org/wiki/Alexei_Nikolaevich,_Tsarevich_of_Russia#The_royal_haemophilia_line
rodoslovni prikaz prenošenja gena hemofilije od Viktorije pa nadalje.
Nema nikakve veze sa incestom. Može da se prenese (a i ne mora) nezavisno od toga da li ga je bilo ili ne.

TimeJumper

pre 3 godine

Ne iznenađuje. Britanci a posebno Britanke su jako neprivlačni ljudi, fizičkom pojavom, a karakterom dopunjavaju tu činjenicu.

u prolazu

pre 3 godine

@deus seen prenose gen za hemofiliju, ali ne oboljevaju. Zašto? Zato sto bi umrle prilikom prve menstruacije. Nisu žene “zdravije genetike”, nego zaštićene biologijom. Nauka ne Wikipedia.

nikola 44

pre 3 godine

Nisam predpostavljao da se u Srbiji toliko interesuju za i da mnogo znaju o engleskim parazitima,
kao da nemaju drugih problema, pogotovo u ovo vreme. Svi mi manje-vise znamo, tko su i kakvi englezi.
(Svejedno, 11. april 2021 23:19)

Kao sto znamo ko su i kakvi su Habzburzi. Oni su prvaci sveta u incestu i zbog toga dobijanju suntave dece.

Hagi

pre 3 godine

Vladarske porodice su praktikovale brakove medju rodjacima ne da bi osigurali vladavinu već da im se krv ne bi mešala sa običnim ljudima.Povremeno bi bilo dozvoljeno da im upadne neko "običan" npr. Princeza Dajana ili Megan Markl.Pravo pitanje je zašto im je to bilo toliko važno...Neki kažu da je razlog taj jer vladarske porodice uglavnom i nisu ljudi već maskiran reptili. Ako bi im se previše mešala krv izgubili bi moć pretvaranja u nazovi obične ljude...

Марко

pre 3 godine

Pre nekih dvadesetak godina u Engleskoj je vršeno anketno istraživanje među običnim stanovništvom o incestu i to na prilično velikom uzorku, u kojem se oko 30% anketiranih izjasnilo da je imalo "iskustvo incesta". Ko zna u kakvoj je situaciji tek aristokratija.
(Incest kao nacionalni sport, 11. april 2021 21:02)

Биће то ускоро 100% ако се настави са закључавањем, маскама и дистанцирањем.

Soko

pre 3 godine

Kraljevska porodica je ekipa parazita. Englezima je ocigledno zivot jako dosadan kad mogu da prate desavanja u porodici najvecih neradnika na svetu. A tek mi nebi trebali da se bavimo njima jer su nam kroz istoriju naneli mnogo zla i to cine jos uvek.

e

pre 3 godine

Ako gledate našu seriju "Kalkanski krugovi" na RTS-u 1 videćete da u Srbiji na Bukulji ima selo u kome su svi žitelji rođeni u brakovima sa bliskim rođacima.

Bob

pre 3 godine

Radi informacije: Engleska ima najvise registrovanih ludaka po broju stanovnika na celom svetu. Razlog....sklapanje brakova rodjaka, da bi se zadrzalo i uvecalo bogatstvo, i da bi se zadrzala titula.

Petar

pre 3 godine

Ma ajte prvo pokupite djubre po Srbiji, isecite korov i pospremite vase dvoriste i ulaze zgrada, pa komentarisite englesku dinastiju.Englezi su kralja sebi birali iz drugih nacija, škotske, holandske, nemacke, uz uslov da mora biti protestantske vere.Kad bi Srbi uradili nesto slicno?Bitna su pravila ponasanja i sluzenje zemlji, a Srbi ne citaju i ne znaju biografije svojih premijera i predsednika, a pravnu drzavu nemaju vec vise od 70g.

Los Angeles

pre 3 godine

Auuu komentara. Hoće neko da se javi i da nam objasni da su srbi jeli viljuškom dok Engleske još nije bilo? Hajte molim vas, nek neko i to objasni.

rože mila

pre 3 godine

Rodno osetljivi jezik znate, a da se na srpskom praprabaka zove čukunbaka, e to ne znate.

I ne kaže se monarhinja nego monarhološkinja.

mozaks

pre 3 godine

ako cemo.gledati da su adam i eva nam.prvi roditelji..svi smo ljudi.na.ovoj.planeti u nekom incestu..
bitno je onih par minuta zadovoljstva dok.zena ne.zatrudni,a posle..kako.bog zapovedi

dude

pre 3 godine

Otac od prica Alberta i majka kraljice Victorie su bili brat i sestra iz familije Sachsen Coburg und Gotha.
Ja živim 20 km istočno pd Coburga iz kojeg vuku porijeklo.
(TedThüringen, 11. april 2021 16:08)

ja sam jednom bio u berlinu gde je jednom i kraljica elizabeta bila.

Svejedno

pre 3 godine

Nisam predpostavljao da se u Srbiji toliko interesuju za i da mnogo znaju o engleskim parazitima,
kao da nemaju drugih problema, pogotovo u ovo vreme. Svi mi manje-vise znamo, tko su i kakvi englezi.

Никола87

pre 3 godine

@Stefan B

Нека британска студија од пре пар година утврдила је да скоро свака особа енглеског порекла (Британци, Амери, Аустралијанци, Канађани...) води директно порекло од енглеског краља Едварда Трећег, који је живео у 14. веку. А Срба и особа српског порекла (укупно, на Балкану и преко) има, колико, 9-10 милиона? То би значило да смо ми тек исповезивани међу собом. Иначе је греота што у просеку не знамо даље од свог чукундеде, у срећнијем случају аскурђела. Породична стабла која, рецимо, Амери воде сежу без проблема у 17. век.

TedThüringen

pre 3 godine

Otac od prica Alberta i majka kraljice Victorie su bili brat i sestra iz familije Sachsen Coburg und Gotha.
Ja živim 20 km istočno pd Coburga iz kojeg vuku porijeklo.

M

pre 3 godine

Radi informacije: Engleska ima najvise registrovanih ludaka po broju stanovnika na celom svetu. Razlog....sklapanje brakova rodjaka, da bi se zadrzalo i uvecalo bogatstvo, i da bi se zadrzala titula.
(Bob, 11. april 2021 17:19)
Sreća naša da se kod nas ne vodi evidencija.

BookWorm

pre 3 godine

Kraljica Viktorija i njen muž, Prince Albert su bili prvi rođaci. Viktorijina mama i Albertov tata su bili brat i sestra.
Da to nije bilo rezervisano samo za aristokratiju ovoga nivoa, a da je na to gledano kao na nešto sasvim normalno u to doba, može da posvedoči na primer roman Jane Austing, "Mansfield Park" u kome su heroji i romantični par Edmund i Fani prvi rođaci. Krajnje neprimerno i genetski opasno, ali to je bila praksa toga doba.
Kraljica Elizabeta i Princ Filip su veoma daleko rođaci. Ako se ne varam, čak ne postoje ni genetske prepreke za takvu uniju..

Berliner

pre 3 godine

Sve evropske dinastije su rodbinski povezane i manje - više su se mešali međusobno. Poznata je tzv "habzburška vilica", izraziti deformitet lica koji su imali mnogi pripadnici Habzburgovaca zbog incesta. Karlo Peti Habzburški je bio jedan od najmoćnijih vladara Evrope, i imao je degutantno izraženu donju vilicu. Jedan od najslikovitijih primera je španski kralj Karlos Drugi - njegov otac je istovremeno bio i ujak njegovoj majci, a majka je rođena u braku rođaka i sestre . Inače, i ta sestra je rođena u incestoidnom braku. Egipatske porodice iz svake dinastije su praktikovale incest. Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova, koji je nasledio hemofiliju od majke, koja je bila unuka kraljice Viktorije. Otac mu je bio Nikolaj Romanov, poslednji ruski car. Srbi su u to vreme takoreći bili jedini narod sa narodnom dinastijom, ali to nisu znali da cene.

Jag

pre 3 godine

@marko
A zasto je ona kraljica a on princ? neka mi neko objasni?! Zar ne bi trebalo da je i on kralj ako je ozenjen kraljicom?

Zato što po pravilu titulu kralja i kraljice mogu dobiti samo oni koji su članovi te porodice rođenjem. Kraljičin suprug je zauvek princ, ne može nikada biti kralj. Isto tako kraljeva supruga nikada ne može postati kraljica. Npr. Dajana bi zauvek bila princeza ili Kejt Midlton recimo, čak i kada Vilijem postane kralj ona će i dalje biti princeza.

Никола87

pre 3 godine

Је л' позната некоме овде хипотеза према којој је кнез Лазар био ванбрачни син цара Душана (то је наводно потврђено у пар старих рукописа)? Онда сматра се да је деспотица Јерина Бранковић била нека потомкиња бочне линије Немањића (Симеона Синише Немањића?) а баба њеног мужа Ђурађа, кнегиња Милица, је исто била од Немањића.

.

pre 3 godine

Imala sa priliku da vidim potomstvo mladog bračnog para, pradede su im rođena braća. Njih dvoje ne zna se ko je lepši, vole se neverovatno, znači nemoguće ih je bilo razdvojiti. Rodilo se troje dece, liče kao jaje jajetu i imaju isti genetski problem, sve troje bolesni, teško hodaju, balave, jedva govore nešto, bubrezi loše itd.. Posle prvog deteta koje se takvo rodilo išli su na testiranje i rečeno im je da je i drugo takvo, kad je zatrudnila po treći put rečeno im je da je i treće takvo. Ali, pošto su oni religiozni, u pitanju je jug Italije, nije dolazio u obzir abortus. Tamo su velike porodice sa mnogo dece, i pojma nema da neko ima ispod troje dece ili da se ide na abortus. Uglavnom, ne mora značiti da ako se neko venča u srodstvu i ima potomstvo da će deca biti bolesna, ali, u tim porodicama na jugu Italije je parenje u srodstvu uobičajeno, i njih dvoje su već i sami u nekoj generaciji rezultat takvog parenja. Kraljica i princ su imali sreće da nemaju decu sa genetskim poremećajima.

Incest kao nacionalni sport

pre 3 godine

Pre nekih dvadesetak godina u Engleskoj je vršeno anketno istraživanje među običnim stanovništvom o incestu i to na prilično velikom uzorku, u kojem se oko 30% anketiranih izjasnilo da je imalo "iskustvo incesta". Ko zna u kakvoj je situaciji tek aristokratija.

Vladan

pre 3 godine

Kraljica englezima mnogo znaci, to je specifican odnos poslednje velike monarhije sveta. Oni kroz nju dobijaju snagu, njihov osecaj posebnosti u moderna vremena, Tako karakteristican za engleze ih postavlja tu gde jesu, I dalje su svetska Sila u svakom pogledu. Gubitak Princa Filipa je veliki udarac za njih, a gubitak kraljice neopisiv, kraj jedne ere..

TedThüringen

pre 3 godine

dude
Toa da živim blizu sam napisao da sam obišao sve njihove dvorce i podosta pročitao o njihovoj prošlosti.
Nevjerojatno je da iz jednog malog grada se razvije familija koja je toliko uticajna.
Sve kraljevske familike u Europi imaju njihovu krv čak i Karađorđevići.
P.S. drago mi je da si bio u Berlinu.
Sjajan grad nema što.

Muta Gonzales

pre 3 godine

Hvala za detaljno objašnjenje njihovog porodičnog stabla.
Sada je svima jasno zašto je princ Čarls toliko lep i atraktivan.
Blago gospođi Kamili.

Pa

pre 3 godine

Tri ipo kolena ne postoji. Ako si u pravu za ovo oko prabaka, onda su oni rodjaci u sedmom kolenu. Koliko znam i po nasem zakonu je dozvoljen brak osobama koja su rodjaci u sedmom kolenu ili vise.
(porky's butthole, 11. april 2021 18:37)

U pravu si da tri i po kolena ne postoji, i po mojoj računici su u sedmom kolenu po pobočnoj liniji u srodstvu. A nisi rekao na koji naš zakon misliš, državni ili crkveni, kako god, po našem državnom je dozvoljeno od četvrtog kolena naviše, a po crkvenom (SPC) od osmog naviše.
A o opservacijama kako su Britanci u odnosu na nas maltene debili, ne bih komentarisao ništa. Lažni moralisti zaposeli komentare a varaju svoje žene i muževe i lažu kako zinu a za edukacije koriste fb.

total

pre 3 godine

Ako su imali "zajedničku prababu" ( kraljivu Viktoriju) , to su po srpski drugorodjaci, ili drugi rodjaci (koleno pre su brat od strica, tetke, ujaka, ili prvi rodjaci). To kod Srba pod NIKAKO nije smelo da se i razmišlja da se stupa u brak, a šta piše u zakonu, zakoni su uskladjivani prema modernoj Europi

sofronije

pre 3 godine

po jednoj liniji su brat i sestra, zajednički čukunbaba i čukun deda su im viktorija i albert a po drugoj liniji filip je elizabeti ujak, filipov pradeda je elizabetin čukundeda, a to je kristijan IX danski. dakle filip je elizabeti bio brat, ujak i suprup, blago njoj a i njemu

Kontaktno socivo

pre 3 godine

Rodjaci u sedmom kolenu su i roditelji lepe francuske glumice Lee Sejdu, i ona je plemickog porekla. Inace, u ulici imam par rodjaka, brat i sestra od tetke, koji nevencano zive zajedno. Nemaju decu. Meni je to bilo bas heavy kad sam saznala, ali niko ne obraca posebnu paznju. Nije samo englesko visoko plemstvo u pitanju, ima toga svuda.

Deus

pre 3 godine

Nisi me razumeo, nisam rekao da je Aleksej dobio hemofiliju zbog incesta Nikolaja i Aleksandre, već je nasledio od Aleksandre, koja je potomak incesta. Inače, odatle potiče onaj naziv "plava krv" za pripadnike kraljevskih porodica, mnogo ih je bolovalo od hemofilije.
(Berliner, 11. april 2021 20:58)
---
Hajde nam sad objasni kako je Aleksandra Romanova plod incesta? Evo ti ga porodicno stablo njene bioloske porodice:
https://www.wikitree.com/genealogy/Hesse-Darmstadt-Family-Tree-7#tree
Kao sto vidis, tu nema bas bliskih srodnika.
Hemofilija je u toj porodici bila nasledna ali nije bila rezultat incesta vec verovatno mutacije gena. Engleska kraljica Viktorija je bila nosilac gena i prenela ga je najmladjem sinu koji je bio hemofilicar, sve cerke su joj bile zdrave ali ne i svi unuci (unuke sve do jedne zdrave). Kao sto mozes videti, oboljevaju sinovi a cerkama majka prenosi gen u nekim slucajevima ali cerke NE obolevaju a mogu ali cak i ne moraju da budu nosioci. Pogledaj ovde:
https://en.wikipedia.org/wiki/Haemophilia_in_European_royalty

Kalesu

pre 3 godine

U to vreme (a i ranije) česti su bili brakovi između vladarskih porodica raznih zemalja, prevashodno iz političkih interesa. Ako se uzme u obzir da je tih dinastija bilo, izvesno, manje od broja tih država, ovakvi brakovi nisu mogli da se sasvim izbegnu. Ako se upustite u neko dublje istraživanje, možete se i vi iznenaditi s kime ste sve u srodstvu.

Deus

pre 3 godine

Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova,
---
Nikolaj i Aleksandra nisu bili toliko bliski rodjaci da bi se to smatralo incestom. Hemofilija inace nije posledica incesta jer se javlja kod parova koji nisu srodnici a moze se i razviti u ranom stadijumu revolucije ploda. Prenosi se X hromozomom a najccesce bas od majke na muske potomke. Aleksej je imao cetiri sestre i nijedna nije imala hemofiliju. Ne bi je, skoro sigurno, iwala ni njegova deca da se ozenio zenom koja ne nosi taj gen.

John

pre 3 godine

(porky's butthole, 11. april 2021 18:37)

Nije dozvoljen onima koji imaju zajedničku babu ili zajedničkog dedu (ili oboje). Ne mogu ni tetka, ujak, stric, sa sestrićima/bratancima. I ono što se podrazumeva - direktnipreci i potomci i rođeni (i polu) brat i sestra. Sve ostalo može, nije zabranjeno.


(Berliner, 11. april 2021 20:58)

Hemofilija sa incestom nema nikakve veze. Hemofiliju je po evropskim dinastijama "raširila" kraljica Viktorija, pošto nema gde se njeni nisu ženili i udavali...

porky's butthole

pre 3 godine

Nemaju istu praprabaku, već je praprabaka Filipa prabaka Elizabete. Tj. nisu udaljeni 4 kolena, već tri i po.
(Jovan, 11. april 2021 15:56)

Tri ipo kolena ne postoji. Ako si u pravu za ovo oko prabaka, onda su oni rodjaci u sedmom kolenu. Koliko znam i po nasem zakonu je dozvoljen brak osobama koja su rodjaci u sedmom kolenu ili vise.

Berliner

pre 3 godine

Jedna od najpoznatijih posledica kraljevskog rodoskrvnuća bila je hemofilija carevića Alekseja Romanova,
---
Nikolaj i Aleksandra nisu bili toliko bliski rodjaci da bi se to smatralo incestom. Hemofilija inace nije posledica incesta jer se javlja kod parova koji nisu srodnici a moze se i razviti u ranom stadijumu revolucije ploda. Prenosi se X hromozomom a najccesce bas od majke na muske potomke. Aleksej je imao cetiri sestre i nijedna nije imala hemofiliju. Ne bi je, skoro sigurno, iwala ni njegova deca da se ozenio zenom koja ne nosi taj gen.
(Deus, 11. april 2021 20:06)

Nisi me razumeo, nisam rekao da je Aleksej dobio hemofiliju zbog incesta Nikolaja i Aleksandre, već je nasledio od Aleksandre, koja je potomak incesta. Inače, odatle potiče onaj naziv "plava krv" za pripadnike kraljevskih porodica, mnogo ih je bolovalo od hemofilije.

BratBugarin

pre 3 godine

Deveta voda kiseli. Kod njih je ta, deveta voda. Kraljica ide uzlazno pet kolena da bi došla do zajedničkog pretka a onda još četri nadole do Filipa.

Srdjan

pre 3 godine

Nista cudno za kraljevske porodice, ne samo u Engleskoj nego i sirom svijeta. Cetvrto koljeno je jos i dobro, s obzirom na to da su se u proslosti vjencavali i prvi rodjaci, ponekad i brat i sestra.

Stefan B

pre 3 godine

Većina ljudi kad pričaju o ovome ne shvataju da je incest značajno češći nego što ljudi misle. Ljudi odmah zamišljaju da se ljudi sa istim prezimenom žene i udaju ali zaboravljaju da svaki čovek ima jednog oca i jednu majku, dve dede i dve babe, četri pradede i četri prababe, 8 čukundeda u 8 čukunbaba. I zaboravljaju da su u srodstvu sa potomcima svih tih ljudi. Ajde sad da sednete za sto znaćete kako su vam se prezivali dede i babe, al pradede i prababe teže, čukundedovi i čukunbabe još teže.

Berliner

pre 3 godine

(Berliner, 11. april 2021 20:58)

Hemofilija sa incestom nema nikakve veze. Hemofiliju je po evropskim dinastijama "raširila" kraljica Viktorija, pošto nema gde se njeni nisu ženili i udavali...
(John, 11. april 2021 22:55)

Aman, nisam rekao da je incest uzrok hemofilije, već da se hemofilija genetski raširila po svim evropskim dvorovima zbog incesta.

PeraNS

pre 3 godine

@ jag
nije baš tačno, muž kraljice može biti princ ali supruga kralja je kraljica (Elizabetina majka je bila kraljica a nakon smrti njenog supruga i krunisanja Elizabete II dobila je titulu kraljica majka).

John

pre 3 godine

(marko, 11. april 2021 20:11)

Zato što postoje dve "vrste" kraljica.
Queen Consort - to je kraljeva žena (što je bila Elizabetina majka)
Queen Regnant - bukvalan prevod - Kraljica vladarka (to je Elizabeta)

Titula kralja (king) se smatra višom od titule kraljice (obe), obzirom da su nekada žene mogle da naslede presto samo ako nema muškaraca, i da kraljica vlada samo ako je upražnjeno mesto kralja, otuda muž takve kraljice (queen regnant) ne može biti "viši" od nje.

obavešten

pre 3 godine

Ta činjenica da se venčavaju rođaci da bi se sačuvalo bogatstvo i titule nije novost i ne odnosi se samo na kraljevske porodice. To je široko rasprostranjen običaj na svim kontinentima i to u građanskim porodicama. Čitajte Srbi, obrazujte se. Koliko defektne i ružne dece se rodi zbog toga, ne znam, ali broj nikako nije mali.

jovancha

pre 3 godine

pa realno, nije to toliko blisko srodstvo. ko zna koliko se takvih veza pravi iz neznanja. kazu mudri ljudi sa sela: sva se rodbina treba medjusobno (u)poznavati jer moze da se desi da samo zato sto se nisu upoznali udju u rodbinski brak / vezu / dobiju potomstvo

mrgud

pre 3 godine

po čemu je bizarno kada se zna da se kod nas Srba po tom pitanju gleda do 3-eg kolena odnosno brak do 3-eg kolena se smatra lošim, a od 4-og dalje neproblematičnim.

Hagi

pre 3 godine

Vladarske porodice su praktikovale brakove medju rodjacima ne da bi osigurali vladavinu već da im se krv ne bi mešala sa običnim ljudima.Povremeno bi bilo dozvoljeno da im upadne neko "običan" npr. Princeza Dajana ili Megan Markl.Pravo pitanje je zašto im je to bilo toliko važno...Neki kažu da je razlog taj jer vladarske porodice uglavnom i nisu ljudi već maskiran reptili. Ako bi im se previše mešala krv izgubili bi moć pretvaranja u nazovi obične ljude...

Nikola

pre 3 godine

4.koleno.Čukun unuci kraljice Viktorije,kao i kraljica Marija Karađorđević i mnogi drugi..pogotovo u evropskim plemićkim kućama

T

pre 3 godine

Princ Filip je rođen kao princ i to dvostruki, pošto mu je jedan deda bio grčki a drugi danski kralj. Pa je morao da se odrekne tih titula da bi smeo da oženi prestolonaslednicu. Onda je posle dobio novu titulu princa od njenog oca, tadašnjeg kralja.

e

pre 3 godine

Ako gledate našu seriju "Kalkanski krugovi" na RTS-u 1 videćete da u Srbiji na Bukulji ima selo u kome su svi žitelji rođeni u brakovima sa bliskim rođacima.

Ikac Jagodinac

pre 3 godine

A, da nam "naš" prestolonaslednik, Aca lingvista, pojasni malo, te rodbinske veze. Ipak mu je kraljica krštena kuma...malo li je???

Zoja

pre 3 godine

Ja sam skoro saznala da je u Indiji sasvim nirmalno da se vencavaju brat i sestra od strica, tetke, ili ujaka i to obicni ljudi ne samo “aristokrtija”. Jedna moja koleginica, kad smo pricali o svekrvama, rekla mi je da je ona volela svoju svekrvu jos dok je bila dete i objadnila mi da je njena svekrva njij rodjena tetka. Njoj je cudno zasto mi izbrgavamo rodjacke brakove, jer “ko ce bolje brinuti o njoj nego njeni rodjaci”. Mislim da je isto, ako ne i gore, u Pakistanu.

pejo

pre 3 godine

Kod uzgoja životinja ,linijsko parenje je jedan od alata za dobijanje vrhunskih rezultata ,ako se radi profesionalno. Naravno ,visok procenat inbreeding-a je uvek mač sa dve oštrice. Diverzitet u genetici je poželjan. Kao da odigrate loto sa više kombinacija ,više šanse za pogodak. Ako su jedinke zdrave ,potomci zdravih predaka ,onda se učvrsti ta dobra genetika sa linijskim odgojem. Ako su loši geni ,onda se učvrsti sve loše ,dublo ,pa to ispadne katastrofa. Po godinama koje su doživeli ,ne bi rekao da im je incest nešto loše doneo . Linijski odgoj 4/4 je prihvatljiv ,ako su te 4 generacije zdravih i dugovečnih predaka ,a ne nekih loših gena.

Mika

pre 3 godine

Stara vest. SVE glavne kraljevske porodice pravile su i prave rodbinske brakove. Svi redom su povezani rodbinski na neki nacin, pogotovu preko kraljice Viktorije. Filip i Elizabeta su jos i dobri- ima/bilo je jos bliskijih rodbinskih brakova. Grozno, ali istinito.

TimeJumper

pre 3 godine

Ne iznenađuje. Britanci a posebno Britanke su jako neprivlačni ljudi, fizičkom pojavom, a karakterom dopunjavaju tu činjenicu.

Марко

pre 3 godine

Pre nekih dvadesetak godina u Engleskoj je vršeno anketno istraživanje među običnim stanovništvom o incestu i to na prilično velikom uzorku, u kojem se oko 30% anketiranih izjasnilo da je imalo "iskustvo incesta". Ko zna u kakvoj je situaciji tek aristokratija.
(Incest kao nacionalni sport, 11. april 2021 21:02)

Биће то ускоро 100% ако се настави са закључавањем, маскама и дистанцирањем.

John

pre 3 godine

(Никола87, 11. april 2021 23:59)

Vrlo prosto objašnjenje zašto je to tako.
Kada se broje preci u ushodnoj liniji, to je isti slučaj kao i onaj problem sa šahovskom tablom i zrnima pšenice gde se u svakom sledećem koraku, polju ondosno stepenu broj duplira. Evo ovde lepo prikazano:
https://en.wikipedia.org/wiki/File:Wheat_Chessboard_with_line.svg
Prvo polje otac, onda dede, pa pradede, čukundede i redom...
Čak i da ne idemo previše unazad, već na jedanaestom koraku dobijamo broj od 1024 pretka. Što se taj broj više povećava, sve su veće šanse da će se neki "duplirati" u okviru istog rodoslova, kao i da će doći do preklapanja sa drugim rodoslovima.
A ako se ode dovoljno daleko i unazad, dobija se broj koji je veći od broja ljudi koji su tada živeli na planeti, što znači da ne postoji ni teorijska šansa da je iko imao toliki broj jedinstvenih predaka. I to nije pre 10.000 godina ili tako nešto, već "svega" pre nekoliko stotina godina

Los Angeles

pre 3 godine

@Incest kao nacionalni sport: Ajde ne širi propagandu protiv onih koje mrziš jer su bolji od tebe. Nijedna pretraga na internetu ne dovodi do tog zaključka nego čak obrnuto. Šampioni u incestu (interbreeding) su Brazil, Japan, Izrael, Indija. Kad smo već kod toga incest je još uvek legalno dozvoljen u zemljama kao Španija, Francuska. U voljenoj vam Rusiji incest je legalan. U Engleskoj nije legalan, kao ji na Balkanu i u Nordijskim zemljama.

Soko

pre 3 godine

Kraljevska porodica je ekipa parazita. Englezima je ocigledno zivot jako dosadan kad mogu da prate desavanja u porodici najvecih neradnika na svetu. A tek mi nebi trebali da se bavimo njima jer su nam kroz istoriju naneli mnogo zla i to cine jos uvek.

Rođaci

pre 3 godine

Princ Filip je rođak Kraljici po dve linije, po Viktorijinoj ali još bliže po danskoj liniji. Sve četri sestre su mu udate za nemačke prinčeve.

mamakoka

pre 3 godine

Hemofilija je bolest koja se prenosi X hromozomom. To je polni hromozom I žene imaju 2 - jedan od oca,drugi od majke. Muškarci imaju 1X hromozom koji dobijaju od majke, drugi polni hromozom je Y i dobijaju ga od oca. Da bi se ispoljilo oboljenje kod žena, gen mora da bude prisutan na oba hromozoma ,a to je retko( nije nemoguće). Pošto muškarci imaju samo 1 X hromozom češće oboljevaju, dok su žene "nosioci" bolesti. Znači, ako je majka nosioc bolesti 50% su šanse da sin ima hemofiliju, jer je 1 hromozom " zdrav".
Isti princip važi I za daltonizam ili tzv slepilo za boje.

John

pre 3 godine

već da se hemofilija genetski raširila po svim evropskim dvorovima zbog incesta.
(Berliner, 11. april 2021 23:19)

Ni oko toga nisi u pravu.
Evo ovde: https://en.wikipedia.org/wiki/Alexei_Nikolaevich,_Tsarevich_of_Russia#The_royal_haemophilia_line
rodoslovni prikaz prenošenja gena hemofilije od Viktorije pa nadalje.
Nema nikakve veze sa incestom. Može da se prenese (a i ne mora) nezavisno od toga da li ga je bilo ili ne.

u prolazu

pre 3 godine

@deus seen prenose gen za hemofiliju, ali ne oboljevaju. Zašto? Zato sto bi umrle prilikom prve menstruacije. Nisu žene “zdravije genetike”, nego zaštićene biologijom. Nauka ne Wikipedia.

nikola 44

pre 3 godine

Nisam predpostavljao da se u Srbiji toliko interesuju za i da mnogo znaju o engleskim parazitima,
kao da nemaju drugih problema, pogotovo u ovo vreme. Svi mi manje-vise znamo, tko su i kakvi englezi.
(Svejedno, 11. april 2021 23:19)

Kao sto znamo ko su i kakvi su Habzburzi. Oni su prvaci sveta u incestu i zbog toga dobijanju suntave dece.

pera

pre 3 godine

@berliner
termin "plava krv" je sinonim za aristokratiju i nastao je zbog ucestale pojave bolesti argirije kod plemstva koja se manifestuje plavom kozom, koja nastaje usled unosa u organizam srebra koje ljudski organizam ne moze da razgradi, a poreklo srebra je od koriscenja srebrnog escajga (koje su u ranija vremena samo aristokrate koristile)

.

pre 3 godine

Ono što je interesantno je da je uzorak krvi, DNK princa Filipa, pomogao da se utvrdi da li pronađeni ostaci u jamama u Rusiji pripadaju Caru Nikolaju II i njegovoj porodici. Njegov uzorak je bio najstariji živi uzorak potomaka. Carica Aleksandra Feodorovna, supruga Nikolaja II Romanova je bila rođena tetka po majci Filipove mame, znači njegova baba-tetka. A sa očeve strane, njegov otac je direktni potomak Nikolaja I, tj njegov čukununuk. To znači da mu je ruska carska porodica bila rod i po ocu i po majci. To sve znači da britanska kraljevska porodica, Čarls, Vilijam i Vilijamovi naslednici, takođe ima i krvi Romanovih.

Gile

pre 3 godine

Pa nisu slucajno ubedljivo najruznija nacija.
Oni su se svi vekovkma ukrstali i zbog toga pola nacije izgleda kao da ima poludaunov sindrom.

Snajper baba

pre 3 godine

jovancha, 11. april 2021 18:45

Jedan moj drug... Otišao na svadbu nekog rođaka, upozna devojku, taman da odu u sobu, kad priđe baba - E, najzad da se upoznaju brat i sestra!