Petak, 27.11.2020.

11:03

Tanja Bošković: "Preživljavam siromaštvo, svu snagu sam potrošila"

Izvor: B92

Tanja Boškoviæ: "Preživljavam siromaštvo, svu snagu sam potrošila" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

129 Komentari

Sortiraj po:

Jela

pre 3 godine

Pošto je u vreme slave zaradjivala enormne sume, zašto nije tada ulagala u npr. nekretnine koje bi mogla izdavati i od toga živeti?! I zar nije uplaćivala sebi penziono?! Za vreme SFRJ i svog velikog uspeha, mogla je to sebi priuštiti. Nego čovek se ne nada da već sutra može ostati bez ičega. Žalije mi je siromaha koji su celi život siromašni.

Milica

pre 3 godine

Na stranu to sto su plate 90% ljudi u Srbiji bedne i daleko od bilo kakvog ljudskog dostojanstva i sto je kod nas normalan zivot - odlazak u restoran na rucak, letovanje ili zimovanje proglasen za luksuz, kao to sto je plata od 1700 evra dovoljna da te drzava proglasi za bogatasa ( npr mene jer placam dodatni porez na tu platu kao bogatasica , da ne poverujete) znaci na stranu sve to; uzasno me nervira kada najvise kukaju ljudi koji su veci deo svog zivota ziveli i zaradjivali jedno dvadeset puta vise od vecine , a sad kao jedva prezivljavaju. To sto su ti ljudi bili nedovoljno pametni i ziveli kao boemi , nisu ekonomisali nego se razbacivali, to im niko nije kriv. Da su bili pametniji sad bi imali po 6-7 nekretnina i ziveli bi lepo od toga. Ja sa svojih 43 godine i mojom posteno zaradjenom programerskom platom imam vec jedan stan za izdavanje, pa shodno tome ne kapiram kako oni nisu skupili pare u ona zlatna vremena kad se lepo zivelo. Bar su oni to mogli. Zato me i nervira sto takvi najvise kukaju kako nemaju. Imam takve i u okruzenju. Neki od njih cak i lepo zaradjuju, slicno meni ali ne ekonomisu, trose na gluposti i posle na kraju meseca nemaju nikakvu ustedu. Ima i onih koji zive sa dve prosecne plate- npr muz i zena sa po 425 evra, ukupno 850 evra i oni ladno daju 300 evra mesecno na cigare i alkohol i onda kukaju kako im je skupa kirija, muzej, letovanje i sl. Pa da su tih 300 evra sto trose na cigare i alkohil ostavljali sa strane mogli bi i uzeti kredit za stan ili bar otisli na neko putovanje, muzej i sl. Najmanje kukaju oni sto stvarno nemaju, jer takvi niti pise niti piju, niti nose markirano, a i ne uzimaju kredit da bi otisli na odmor . Licno, cim vidim da neko pusi i puno izlazi po kaficima uopste ga ne uzimam za ozbiljno kad kaze da nema para. Takvima nikad ne bi pozamila ni dinar.

Mijat

pre 3 godine

Ova glumica mi je oduvek bila antipatična. Ne znam zašto ali i pored lepote i talenta u mojim očima ne može se meriti sa jednom Oliverom Marković ili Mirom Banjac. Ima nešto hladno u njoj. A što se tiče siromaštva, pa nek pogleda oko sebe. Eto npr. Maja Odžaklijevska, žena živi od male penzije i još ima bolesnog unuka kojeg pazi. Od goreg ima gore, draga gospođo!

правда

pre 3 godine

Tesko je gospodjo svima, iskreno vam zelim da se oporavite finansijski, ali ne zaboravite da postoje ljudi koji su ponikli u siromastvu i obitavaju u istome ceo zivot..

milovan

pre 3 godine

Ja i zena zajedno imamo plate oko 170.000 mesecno, plus njen i moj privatni posao i jedan stan koji iznajmljujemo, nakupi se dva soma jura i evo crkavamo od gladi. Uvela nam deca neku dijetu, da pocrkamo gladni. Nista zivo ne smem da jedem osim neke travuljine i po dve banane.

Protoss

pre 3 godine

Svest "elitista" nije u skaldu i ne moze biti sa takozvanim "obicnim covekom". Jer oni tu svest nemaju niti osecaja.. Vise bi to povezao sa bahatoscu i zaljubljenoscu u sebe i u svoja dela. Nemaju oni svest niti pojma sta znaci biti prava sirotinja i muciti se kao u Hickokovim filmovima ali u stvarnom zivotu. Njihova darovitost oni smatraju da mora biti uzvisena i samim tim mora da im se omoguci elitisticki nacin zivota. Najveci problem svega ovoga je sistem, podeljenost u kome su maltene celu ulogu u kreiranju imali upravo ti elitisti, iz raznih oblasti zivota u Srbiji i sebi podredili sistem u kome ce vladati samo oni i samo oni. Jos su i razmazeni.. I jos svakodnevno kafenisanje na Vracaru u fensi kaficu je pojam za mnoge u Srbiji.

Cinique

pre 3 godine

Ovde nema ničeg što nije kompromitovano, makar da je inicijalno bilo inspirisano najhumanijim motivima. Nacionalne penzije za zaslužne umetnike koji nisu podlegli kiču i šundu su pretvorene u dodatna primanja zaslužnih udbaških žbirova i stranačke apanaže počasnih članova stranaka.

I tako, Slađana Milošević već više od decenije prima nacionalnu penziju kao lični poklon Vojislava Koštunice, a od naših para. Penzionisana sa 50. Pa živi u Holivudu, manje ovde jer ne može da podnese prostakluk i primitivizam ovog naroda. Pare može da podnese i stoički ih podnosi.

Je li iko ikada čuo da jedna Slađana Milošević kuka ili se žali? Ne žali se čak ni da je njena nacionalna penzija mala, a život u Los Anđelesu je skup. Ta nacionalna crkavica joj jedva podmiruje troškove za šešire. Užas. Pa ne kuka.

bole

pre 3 godine

Bilo i biće svi koji kukaju imaju, a ova ako stvarno nema to je njena sramota, navikli ljudi od pre da žive u zemlji dembeliji naročito naši glumci.

ЦФО

pre 3 godine

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

Молим за информацију где је то у Србији могуће добити 120.000€ без учешћа на 30 година са годишњом каматом од 0,67%.

Blaster

pre 3 godine

Uvek je bila koketa. Volela je da manipulise muskarcima, da ih zavodi i menja kao carapice. Nije je bilo briga da li je scenograf u pozoristu, direktor, obucar vazno je bilo samo da se zabavi, zavede. Nije pravila kalkulacije vec se silno zabavljala, tako da nema sad kajanja nego samo cvrsto do kraja ...

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@rea. Jedno od malih životnih zadovoljstava,uz uslov da poživiš dovoljno dugo da ih dočekaš, je to što ti ponekad život da za pravo i dočekaš pad bahatih i silnih. Tumači ovo kako god hoćeš...Iskreno se radujem što ti je život dobar i što si ,eto,odlučila da budeš srećna.

City Slicker

pre 3 godine

@Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

Mnogo si stručan, svaka čast. Da bi neko kupio stan od 120K eura, mora da ima u startu na raspolaganju sopstvenih minimum 25K eura, a realno i preko 30K. Ako nemaju nešto od nekretnina da prodaju ili da im pokloni tetka, kako i za koje vreme da uštede toliku sumu?

Bivša sirotinja

pre 3 godine

Ne znam u čemu je problem. Ja recimo imam para ne znam šta ću s njima. Za šta se god uhvatim utrostruči se. Drugim rečima imam para ne može ih krava pojesti. Bahat sam prema ljudima koji mi prilaze zbog para. Prema njima nemam obzira, gazim ih i ponižavam na svakom ćošku. Volim one koji me ne gledaju kroz pare imam i takih. Imam žene koje su zbog para sa mnom. Dan proveden samnom im je gori od najgoreg pakla i opet trpe. Imam i devojku kojoj pomažem da se obrazuje i to je najbolje i najplemenitije stvorenje. Kad imate pare tek tada možete videti realnu sliku kakim ste svetom okruženi. Ne daj Bože da se ja pitam i odlučujem ko i kako bi živeo. Bio bi to pakao gori od Danteovog.

...оно...као...

pre 3 godine

Najbolja riba koja se pojavila na
glumackoj sceni.
(Srdjan, 27. novembar 2020 14:06)

Posle Monike Beluči.
(Vot iss yo nem, 27. novembar 2020 17:26)

Прво Неда Арнерић...

Драгивоје

pre 3 godine

Нит' је најбоља "риба" а још мање најноља глумица, јер поред једне Милене Дравић, Оливере Марковић, Мире Бањац, Мирјане Карановић, тешко да је могла и да може бити најбоља...
А сигурно је да је и паметнија, и лепша, и успешнија него што је сиромашна.

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Apsolutno glupa informacija, sve draga Tanja sto si ti prezivela, preziveo je svaki covek u ovoj zemlji. Ali mogu i da te razumem, uvek je licni problem najtezi coveku. Samo razmisli kakve ljudi imaju problema u zivotu, i tvoj ce ti doci kao sala koja je prosla.

Pfffff

pre 3 godine

Brate mili ovi glumci svi jedva prezivljavaju a deca im redom odlucuju da budu isto glumci iako ni talenta nemaju ali su bas zapeli... Valjda da isto tako prezivljavaju umesto da idu u IT recimo.
Ili nije bas tako lose samo eto uvek bi moglo i vise da se skrca...

Cuj umro od gladi

pre 3 godine

Za nevericu je kako je gluma ovde materijalno potcenjena. Jedan Ckalja, je umro takoreci od gladi,
(fenix, 27. novembar 2020 17:08)

Ma kako je umro od gladi pored penzije (verovatno i zenine) i zivog sina (onog sto je pricao kako je Ckalja kupio i izgazio dzemper od 800maraka u Trstu pred prodavacicama da bi im pokazao da nije siroti Jugo, bravo za njega Srbendu). Znas li ti koliko je on u zivotu zaradio pa moja baba ima 30000 penziju pa nije gladna a on je sigurno imao vise.
Dosta vise sa sazaljevanjem trosadzija koji su u zivotu zaradili sto puta vise nego drugi. Novac se i stedi ne samo trosi.
Uostalom danas je bas bila epizoda Kamiondzija u kojoj su njih dvojica pokazali kako se trosi kada se ima ;-)

ns boy

pre 3 godine

Penzija i stari dani dodju brzo,za zivota trebas se truditi da napravis nesto, da bar taj deo zivota olaksas sebi,samim tim i svojoj deci,da im ne budes na teretu.Zalosno je sta takva legenda prozivljava da je rodjena negde na zapadu odavno bi bila milionerka.Nije Tanja jedina,ima mnogo umetnika koji dele tu sudbinu.Inace jednom sam je gledao u pozoristu kad sam bio mlad,takav seksipil sam video mozda jos par puta,danas to nema.

Nevena

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

Nevena,ne mogu da te naucim,to se ponese iz kuce,iz porodice,ali mozemo razmeniti iskustva,ako promenis stav;)
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 16:24)

Ne znam da li je do stava, ali stvarno ne razumem kako.

ja sam bott

pre 3 godine

Ne bi da ispadnem bezosecajan, al zaista me ne zanima u kakvim uslovima živi niti nekog treba da zanima ni da se sazaljeva samo zbog toga što je neko po pozivu glumica! Mislim da svako od nas bira život kakav će da živi i svako je tvorac svoje sudbine. Svi smo mi prošli manje vise iste nedaće kao i gospođa Bošković. Ali kad ste bili mladi mislili ste da ste uhvatili Boga za onu stvar, bili ste silni lepi i besni, ne razmišljajući o godinama koje dolaze... Sada gospodjo godine gaze želim vam svu sreću ovoga sveta, a mladima savet da je život prolazan...

fenix

pre 3 godine

Za nevericu je kako je gluma ovde materijalno potcenjena. Jedan Ckalja, je umro takoreci od gladi, a pre par godina je posalo da je neki nas poznati glumac godinama ziveo u stanu bez struje.

mare

pre 3 godine

Сирмоаштво уз еспресо у кафићу на Врачару.
(А за столицу завезан бишон, 27. novembar 2020 13:06)

Bahacenje tebra...

Sincitybg

pre 3 godine

Secam se nekog priloga na tv kada je sa Lecicem (tadasnjim ministrom kulture) isla za Australiju o trosku ministarstva, i gdja Boskovic daje intervju pored bazena, oko nje neki vocni aranzmani i kokteli i sa istim tonom prica istu pricu i tada i sada .....naziveli ste se vi gospodjo necija 3 zivota

Admiral

pre 3 godine

@ Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Vidi, to moze ako si momak ili samac i nemas zenu i decu ali ko ima porodicu sa dvoje-troje skolaraca, tesko.

MethodManWu

pre 3 godine

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

I da se obavežeš da narednih 30 godina plaćaš 400e svaki mjesec. Neka hvala preskočiću. Mada kad malo bolje razmislim nije ti to loša ideja, država će propasti u narednih 10 godina, tako da nećeš otplaćivati kredit sve te godine.

nexus

pre 3 godine

Mesečno imam i ja 1000 evra, ali nauči me molim te kako da za te pare "uzmem stan"?
(a, 27. novembar 2020 15:28)

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.

naivan

pre 3 godine

Nedaj se,Tanja,nemoj pokleknuti.Bice sve dobro,patimo o mi bez pozorista i kulturnih dogadjaja.I ovo će proći,igracete Vi opet,gledaćemo Vas mi,nadam se.Glavu gore,pustite ružne reci,one će potonuti kao i uvek a lepota, dobrota i lepa reč će ostati da i dalje otvaraju sva vrata i sva srca.

Kolubarac

pre 3 godine

Paja Vujisić je za glumu govorio da je to kreveljenje i nije bio daleko od istine.
Retko ko od glumaca se ne krevelji, već glumi.

Ali, kako god, što se žali javnosti što nije uštedela nešto za starost.

krstic pavle

pre 3 godine

Cesto mi je zao ove mlade generacije.Oni nemaju prirodne lepotice kao sto su Tanja Ceca Bojkovic Danica Maksimovic Snezana Savic a boga mi i moje drugarice iz gimnazije Sve suv botoks silikon i turski plasticni hirurzi Drzi se Tanja carice

Toni

pre 3 godine

U siromašnom društvu su svi siromašni. Kriminalci i kontroverzni biznismeni su izuzetak, a i oni su boranija u poređenju sa "kolegama" iz bogatih zemalja. Ne može umjetnik u siromašnoj zemlji biti ništa drugo do siromašan.

Munem ti blavora

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

Nevena,ne mogu da te naucim,to se ponese iz kuce,iz porodice,ali mozemo razmeniti iskustva,ako promenis stav;)

Demar Derozan

pre 3 godine

@Back in Back
Vi, niti pokusavate da razumete bilo sta niti poznajete bilo koga, tako da jedino sto vam je ostalo je da brutalno vredjate sve druge koji se razlikuju od vas. Preporuka ja da promenite portal jer ste ovde zalutali. Gluma, sport, posebno Nba, i mnoge druge stvari su za uzivanje, a ne za vas izliv nekonzistentnih frustracija i kompleksa.

penzioner

pre 3 godine

stort je rekreacija, za razliku od glume. ne trebz fudbaleri toliko da zaradjuju. Glumiste i pozorista su tu da obrazuju ne samk da zabave.

nemanja

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Uzmeš ili zaradiš?

profesor penzioner

pre 3 godine

neki ovde nisu videli ni ž od života na zapadu. nisu makli iz svog sela, pa ni Beograda. Jedino putovsnjd im je Paralija letovanje od 10 dana, gde letuju najsitomasniji grci. A sad vise ni oni jer smo mi okupirali mesto. o Eu i da ne govormo jer sa minimslcem ne moze ni u Srbiji da letuje.

Šonko Neri

pre 3 godine

Glumci, popiše boga oca u mladosti. I misle tako mogu doveka. Prva sveščica koju treba da pročitaju na prvoj godini fakulteta, ma da je nauče napamet, je CVRČAK I MRAV!

Back in Black

pre 3 godine

Nedaj se,Tanja,nemoj pokleknuti.Bice sve dobro,patimo o mi bez pozorista i kulturnih dogadjaja.I ovo će proći,igracete Vi opet,gledaćemo Vas mi,nadam se.Glavu gore,pustite ružne reci,one će potonuti kao i uvek a lepota, dobrota i lepa reč će ostati da i dalje otvaraju sva vrata i sva srca.
(naivan, 27. novembar 2020 16:21)
Ma evo suze mi krenule,tako dirljivo idem sada da se lepo ispovracam.Mislim da ne znam o cemu se radi po tvom komentaru bi pomislio da umire.

profesor penzioner

pre 3 godine

sa 40 000 penzuje ne mogu da odem u nemavku da zivim, a nemac penxioner moze gde hoce da ode da zivi na U tlme je razlika shvatanja siromastva. 1000 e nije nista.

Pekar

pre 3 godine

Zaradjuju mnogo vise od vecine. Plata u pozoristu preko 100000, a ne mora da odigra ni jednu predstavu. Ukoliko nastupa, povecava se i plata. Honorari su za nase uslove astronomski. Kako bi inace glumci vozili skupa kola, kupovali stanove i vikendice sa bazenom, isli u lov,jeli iskljucivo po restoranima, da nema para?

Samo u penziji nema toliko koliko se ranije imalo. Nema niko.
(Milutin, 27. novembar 2020 13:08)

A ti si glumac, pa znaš. 'Ajde, ne lupaj!

dijagnoza

pre 3 godine

Pa 4 države ste pojeli i dalje eto skapavate. Čudna mi čuda. Glumac može da bude i veliki umetnik u to nema sumnje, ali sama gluma je kao zanat nešto izmedju prostitucije i lopovluka. Sa smrću nacionalne države u kojoj je isplivala (pre svega u SAD) na nivo heroja, vraća se tamo gde jedino može i da pripada. Ne traba trošiti novac ljudi na njih, niti ih žaliti, zašto finansirati nešto što će nekom pojedincu biti sezonski trofejčić, u najboljem slučaju dok se ne izliže. Izabrati nekolicinu i koristiti ih kao meko oružje, i to je sve što treba da se to tržište od tog zanata, kao i u SAD, pokrene u pravom smeru i ta glad od gluposti u čoveku stvarno posluži nečemu da bude ako ništa drugo ono nekakav link tamo gde su veze nemoguće (umetnost u dvodimenzionalnom svetu instant sličica teško da može biti plemenitija od toga). Ništa nije tako vredno kao talenti na dvorovima moći i kao kučke u globalnim političkim klanovima (problem je to što elitni klanovi to znaju još bolje).

penzioner

pre 3 godine

tek kad procitam komentare, vidim koliko je nas narod nepismen, neorazovan, siromasan duhom itd...cast izuzecima, ali malo ih je. Preglasala ih bagra.

Ja

pre 3 godine

Pored svoje lepote Tanja ima taj neki šmek u glumi koji mi se uvek svidjao. Da je imala karijeru negde preko i dan danas bi žarila i palila.
Ovi sto lupaju komentare kako je visila po restoranima, vidi se dokle idu njihovi životni motivi kada im je rucak u restoranu “bahaćenje” jedne od najvećih glumica sa ovih prostora.

Delije Čikago

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Tanje Bošković, mišljenja sam da je jedinu nepravdu i pravo siromaštvo u starosti doživela Olivera Vučo Katarina, a jedina pred kojom se svet klanjao, ovo što gospođa Tanja kaže trebalo je direktnije da uperi prst, kao recimo Miodrag Petrović Čkalja koji se zahvalio na penziji za koju nije imao da kupi ni unuci čokoladicu, onako kako je on to znao satirično, mogu da nabrojim još minimum dvadesetak vrhunskih glumaca koji su zaista živeli jako siromašno ili žive i sada oni koji su još tu...Tanja je ok osoba, ali morala je direktnije i oštrije...

Danilo

pre 3 godine

U ovoj zemlji su jedino važne javne ličnosti iz sveta estrade, filma i TV. O političarima neću ni da govorim. Znamo i šta im deca rade, s kim se zabavljaju, s kim su u svađi, kakav auto voze, stan kako su opremili. Kako koji umre, sahranimo ih u aleji velikana. Ima li makar malo mesta u štampi za nekog običnog čoveka koji se ističe u svojoj profesiji, makar to biočistač ulice.

Trovach

pre 3 godine

Nasi glumci su pre 90-ih sasvim lepo zaradjivali, ali kasnije sve manje. Ista situacija je bila svuda u kulturi (igrao sam folklor u dosta poznatom OKUD-u iz Subotice, pa znam).

Back in Black

pre 3 godine

Vecina ne razume intelektualnu ironiju u Tanjnim stavovima. Ne shvatajte ih bukvalno, vec pokusajte da razmislite. Ko ne poznaje Tanju moze svasta da napise o njoj iz neznanja i povrsnosti. Veliko postovanju za izuzetnu glumicu i damu nesalomivog duha.
(Demar Derozan, 27. novembar 2020 14:40)
Ma ti je poznaješ pijete kafu svaki dan i po niku bi rekao da gledate zajedno NBA.

Nevena

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

Conditional

pre 3 godine

Siromastvo i bogatsvo su relativna stvar. Za mnoge u ovoj zemlji a i sire svi stanovnici Beograda koji poseduju sopstvenu nekretninu u njemu su pravi bogatasi. Za druge to ne predstavlja nista posebno zato uzimaju stanove i kuce u inostranstvu. Sve zavisi iz kog ugla se posmatra svet.

a

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54) # Link komentara

Mesečno imam i ja 1000 evra, ali nauči me molim te kako da za te pare "uzmem stan"?

.

pre 3 godine

Najmilija mi je ova drustvena elita koja se nadje uvredjenom kada prosecnog coveka nije briga kako se neki tamo glumac, umetnik i sl. snalazi, pa onda zvoca kako smo takav i takav narod, kako smo neobrazovani i nekulturni hahaha.

Nit' gluma nit' kultura nisu ljudske potrebe. Ne mogu se svrstati ni u drustvene potrebe. Otvori koju knjigu i mucni glavom, pa ces videti da nemaju svi zivaca da liju suze za grandioznim umetnicima.

Rea

pre 3 godine

@Ceki opinionista del cazzo
Zašto misliš da je takva?
Za mene neki tako govore, izmišljaju priče, kada čujem, ne mogu da poverujem da nekome to sve padne na pamet. Neki od tih su zavidni, previše gledaju u tuđe i ne umeju da broje, neki su ogorčani jer su odbijeni, nekima izgleda da živim život iz snova.
Ja - ne zavidim nikome jer znam da nikome nije idealno, uživam u ono malo svoga što imam, trudim se da budem dobra prema svima, odbijem jer imam svog, ne živim život iz snova, daaaaleko od toga, ali sam odlučila da budem srećna.
Nisam još upoznala nekoga ko je "uobražen" a da je normalan. Obično su to ljudi koji to misle o drugima. Čak više nesigurnih poznajem nego onih drugih.

Hromi

pre 3 godine

Jadni smo mi Srbi postali pa pljujemo ovu zenu koja govori istinu. To sto je jadnim Srbima 40.000 dovoljno i kukaju da ima i gorih, to ne znaci da tih cetres' pedeset soma nije siromastvo. Jeste, samo smo toliko jadni da to ni ne kapiramo vise.
Propadamo kao narod, to je sasvim jasno gledajuci ove komentare.

Bojan

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.
(Back in Black, 27. novembar 2020 12:44

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

U pravu si, jeste ljudska potreba. Ali price o siromastvu su degutantne. Odraz toga koliko novca imas ne zavisi samo od toga koliko zaradjujes vec koliko i trosis. Ako neko zaradjuje 100000 din, a trosi 110000 din, taj je u problemu.

Nasi glumci mogu, za nase uslove fino da zarade ali su oni umislili da su Holivud. Jos bi bilo najbolje da im drzava da penzije zasluznih gradjana pa da ne stede nista i ne placaju doprinose nikome.

box

pre 3 godine

@Leleeeee

Nemoj da ovaj tvoj komentar procita neka emancipovana zena ili cak Tanja licno pa da te tuzi. Nije ona bila ribetina, to je ruzno reci danas i ne sme se, onda je naravno bilo ok. Ubedljivo najbolja riba neseg glumista ikada, talentat tu i tamo ali lepota i zgodnoca TOP. Svi je pamtimo i volimo pre svega po fizickim kvalitetima samo sto danas ne smemo to bas tako da kazemo.

Demar Derozan

pre 3 godine

Vecina ne razume intelektualnu ironiju u Tanjnim stavovima. Ne shvatajte ih bukvalno, vec pokusajte da razmislite. Ko ne poznaje Tanju moze svasta da napise o njoj iz neznanja i povrsnosti. Veliko postovanju za izuzetnu glumicu i damu nesalomivog duha.

samo kazem

pre 3 godine

@samo kažem

U SFRJ je mogao da dođe do kinte ko god je bio sposoban za nešto, za razliku od ove današnje ½demokratije½ i ½tržišne privrede½. Čak i oni koji nisu bili nizašta mogli su da se snađu tako što su išli u JNA ili miliciju.
(eto toliko, 27. novembar 2020 13:35)

Aj neka se slozim sa tobom, nema problema. Nego vidi, pricam o budzetskim parama. Od jednog filma su kupovali stanove, automobile. Ne pominjem putovanja sada. Mas. dipl. ing. sa trideset godina staza ima platu kapetana npr.
Rekoh, nasiroka tema, a ti mi licis iz komentara da si neka mutljavina cim si u fazonu svako mogao da se snadje ... Bracni parovi sa ozbiljnim fakultetima drzali su da zive pristojno od plate, a u SFRJ uvek je bilo u kakvoj/kojoj firmi radis, nije isto npr. inzenjer u metalskoj industriji i inzenjer u npr. INA, NIS.
Mojne se foliras, znas vrlo dobro o cemu ja.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

Zao mi je ljudi koji jedva sastavljaju kraj sa krajem, niko ne bi trebao da zivi tako. Nazalost, puno umetnika, sportista i javnih licnosti nisu svoje prihode iskoriscavali na pravi nacin. Puno njoj je zivelo boemskim nacinom zivota, puno se okrenulo porocima (Bane Vidakovic, na primer), puno je zivelo raskalasno i jednostavno se razbacivalo parama. Nisu prilike na filmu i pozoristu takve da eminentni glumci nemaju za zivot. O neafirmisanim glumcima ne govorim ovom prilikom. U ovom slucaju se jednostavno radi o losem upravljanju svojim prihodima i imetku.

Јабучило

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)

Глумачка плата + 1-2-3 представе месечно у другом позоришту + понека приватна тезга + понеко снимање? Врло пристојно зарађују. Само не умеју да штеде.

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Ko se seća dotične od pre 40-tak godina,siguran sam da nije upoznao nabusitije,arogantnije i uobraženije stvorenje...Nikad nisam razumeo na čemu to bazira...Gluma prosek,lepota prosek...Sada,evo starosti,a izgleda i mudrosti...kako si sejala,tako i žanješ...

Arthammer

pre 3 godine

U poslednje vreme retko čitam komentare, najviše zbog toga što me to vrati u stvarnost i što kroz komentare ljudi shvatim koliko smo smeće od naroda... Cinizam, zavist, malograđanština, neobrazovanost, nekultura...

Back in Black

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)
Da njeni radi radovi su prepuni kulture sve sam kic i šund.

eto toliko

pre 3 godine

@samo kažem

U SFRJ je mogao da dođe do kinte ko god je bio sposoban za nešto, za razliku od ove današnje ½demokratije½ i ½tržišne privrede½. Čak i oni koji nisu bili nizašta mogli su da se snađu tako što su išli u JNA ili miliciju.

tomi li

pre 3 godine

Jedina žena,javna ličnost kojoj skidam kapu i ima moj naklon do poda!
Zbog svog,poštenja,stava,vrhunskog talenta,ne podilaženja bilo kojoj vlasti!
I naravno lepote,ženstvenosti o kojoj ne treba trošiti reči.
Sve najbolje draga Tanja.Pozdrav iz Arandjelovca.

boxx

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.
(Back in Black, 27. novembar 2020 12:44

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.

Volim i ja vas

pre 3 godine

Ne razumem zasto umetnici ili sportisti napr. ne bi mogli da rade nesto drugo, ako vec ne mogu da obezbede egzistenciju svojim "osnovnim" zanimanjem?!
Msm kao i svi ostali.

XP

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

Sportisti su moderni gladijatori, glumci su moderne dvorske lude. Ako nema publike, znači da nema ni potrebe.

gost

pre 3 godine

Borba sa vjetrenjačama
i najvećeg idealistu
na kraju opameti.

Ako poživi do tog momenta.

Neko se rodi sebičan,
neko s mukom to postane.

Milutin

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)

Zaradjuju mnogo vise od vecine. Plata u pozoristu preko 100000, a ne mora da odigra ni jednu predstavu. Ukoliko nastupa, povecava se i plata. Honorari su za nase uslove astronomski. Kako bi inace glumci vozili skupa kola, kupovali stanove i vikendice sa bazenom, isli u lov,jeli iskljucivo po restoranima, da nema para?

Samo u penziji nema toliko koliko se ranije imalo. Nema niko.

Dosta vise

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

Pa eto ti joj daj svoje pare, ni glumci u Americi se ne dotiraju iz budzeta kao kod nas i nije im dosta.
Kojo ceni 10000e dan snimanja i to i dobija. Sto ona nije postala Kojo jel treba ja da je dotiram za kaficu i branc u Klubu knjizevnika

samo kazem

pre 3 godine

Ako je igde bilo kinte u SFRJ - to je kinematografija i JNA. Sve to ima crno na belo, pa kaskaderi su mlatili pare , a kamoli glumci. Siroka tema, da stanem.

Mole

pre 3 godine

Toliko je siromasna da je zamenila celokupnu stolariju na zgradi u kojoj zivi da bi dobila dodatni prostor za svoju mezimicu takodje glumicu.Pa sto je jadna crnjana dade u glumce da prozivljava siromastvo.O glumackim kvalitetima cu reci samo jedno pogledajte okupaciju u 26 slika.Figura odlicna gluma nepostojeca.

Back in Black

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.

Leleeee...

pre 3 godine

Njoj silikoni nisu trebali ni u ustima niti bilo gdje.Baš je priroda bila širokogrudna u njenom slučaju.Želim joj puno zdravlja i mnogo uloga,ima ona još dosta da da publici.

Mladjan

pre 3 godine

Poštovana gospođo,došlo je vreme da na sve ovo oko nas nema šta ni da se kaže. Jednostavno preovladala je većina,a većina ima svoje specifične manire i uvek je u pravu!

Munem ti blavora

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!

Back in Black

pre 3 godine

"Preživela sam bombardovanje, preživela sam glad, preživljavam siromaštvo"
Ma da bre mukica,Tanja Boskovic sinonim za glad,siromaštvo i život pod bombama.Ajde javne licnosti poredjajte se sve do jedne,iskukajte se do daske pa da nastavimo sa životom.

Leleeee...

pre 3 godine

Njoj silikoni nisu trebali ni u ustima niti bilo gdje.Baš je priroda bila širokogrudna u njenom slučaju.Želim joj puno zdravlja i mnogo uloga,ima ona još dosta da da publici.

Mladjan

pre 3 godine

Poštovana gospođo,došlo je vreme da na sve ovo oko nas nema šta ni da se kaže. Jednostavno preovladala je većina,a većina ima svoje specifične manire i uvek je u pravu!

Milutin

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)

Zaradjuju mnogo vise od vecine. Plata u pozoristu preko 100000, a ne mora da odigra ni jednu predstavu. Ukoliko nastupa, povecava se i plata. Honorari su za nase uslove astronomski. Kako bi inace glumci vozili skupa kola, kupovali stanove i vikendice sa bazenom, isli u lov,jeli iskljucivo po restoranima, da nema para?

Samo u penziji nema toliko koliko se ranije imalo. Nema niko.

Hromi

pre 3 godine

Jadni smo mi Srbi postali pa pljujemo ovu zenu koja govori istinu. To sto je jadnim Srbima 40.000 dovoljno i kukaju da ima i gorih, to ne znaci da tih cetres' pedeset soma nije siromastvo. Jeste, samo smo toliko jadni da to ni ne kapiramo vise.
Propadamo kao narod, to je sasvim jasno gledajuci ove komentare.

Back in Black

pre 3 godine

"Preživela sam bombardovanje, preživela sam glad, preživljavam siromaštvo"
Ma da bre mukica,Tanja Boskovic sinonim za glad,siromaštvo i život pod bombama.Ajde javne licnosti poredjajte se sve do jedne,iskukajte se do daske pa da nastavimo sa životom.

Arthammer

pre 3 godine

U poslednje vreme retko čitam komentare, najviše zbog toga što me to vrati u stvarnost i što kroz komentare ljudi shvatim koliko smo smeće od naroda... Cinizam, zavist, malograđanština, neobrazovanost, nekultura...

samo kazem

pre 3 godine

Ako je igde bilo kinte u SFRJ - to je kinematografija i JNA. Sve to ima crno na belo, pa kaskaderi su mlatili pare , a kamoli glumci. Siroka tema, da stanem.

boxx

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.
(Back in Black, 27. novembar 2020 12:44

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.

Јабучило

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)

Глумачка плата + 1-2-3 представе месечно у другом позоришту + понека приватна тезга + понеко снимање? Врло пристојно зарађују. Само не умеју да штеде.

Volim i ja vas

pre 3 godine

Ne razumem zasto umetnici ili sportisti napr. ne bi mogli da rade nesto drugo, ako vec ne mogu da obezbede egzistenciju svojim "osnovnim" zanimanjem?!
Msm kao i svi ostali.

Danilo

pre 3 godine

U ovoj zemlji su jedino važne javne ličnosti iz sveta estrade, filma i TV. O političarima neću ni da govorim. Znamo i šta im deca rade, s kim se zabavljaju, s kim su u svađi, kakav auto voze, stan kako su opremili. Kako koji umre, sahranimo ih u aleji velikana. Ima li makar malo mesta u štampi za nekog običnog čoveka koji se ističe u svojoj profesiji, makar to biočistač ulice.

Demar Derozan

pre 3 godine

Vecina ne razume intelektualnu ironiju u Tanjnim stavovima. Ne shvatajte ih bukvalno, vec pokusajte da razmislite. Ko ne poznaje Tanju moze svasta da napise o njoj iz neznanja i povrsnosti. Veliko postovanju za izuzetnu glumicu i damu nesalomivog duha.

Back in Black

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.

Munem ti blavora

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!

a

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54) # Link komentara

Mesečno imam i ja 1000 evra, ali nauči me molim te kako da za te pare "uzmem stan"?

ja sam bott

pre 3 godine

Ne bi da ispadnem bezosecajan, al zaista me ne zanima u kakvim uslovima živi niti nekog treba da zanima ni da se sazaljeva samo zbog toga što je neko po pozivu glumica! Mislim da svako od nas bira život kakav će da živi i svako je tvorac svoje sudbine. Svi smo mi prošli manje vise iste nedaće kao i gospođa Bošković. Ali kad ste bili mladi mislili ste da ste uhvatili Boga za onu stvar, bili ste silni lepi i besni, ne razmišljajući o godinama koje dolaze... Sada gospodjo godine gaze želim vam svu sreću ovoga sveta, a mladima savet da je život prolazan...

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Ko se seća dotične od pre 40-tak godina,siguran sam da nije upoznao nabusitije,arogantnije i uobraženije stvorenje...Nikad nisam razumeo na čemu to bazira...Gluma prosek,lepota prosek...Sada,evo starosti,a izgleda i mudrosti...kako si sejala,tako i žanješ...

Nevena

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

nemanja

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Uzmeš ili zaradiš?

Toni

pre 3 godine

U siromašnom društvu su svi siromašni. Kriminalci i kontroverzni biznismeni su izuzetak, a i oni su boranija u poređenju sa "kolegama" iz bogatih zemalja. Ne može umjetnik u siromašnoj zemlji biti ništa drugo do siromašan.

penzioner

pre 3 godine

tek kad procitam komentare, vidim koliko je nas narod nepismen, neorazovan, siromasan duhom itd...cast izuzecima, ali malo ih je. Preglasala ih bagra.

mare

pre 3 godine

Сирмоаштво уз еспресо у кафићу на Врачару.
(А за столицу завезан бишон, 27. novembar 2020 13:06)

Bahacenje tebra...

Mole

pre 3 godine

Toliko je siromasna da je zamenila celokupnu stolariju na zgradi u kojoj zivi da bi dobila dodatni prostor za svoju mezimicu takodje glumicu.Pa sto je jadna crnjana dade u glumce da prozivljava siromastvo.O glumackim kvalitetima cu reci samo jedno pogledajte okupaciju u 26 slika.Figura odlicna gluma nepostojeca.

Šonko Neri

pre 3 godine

Glumci, popiše boga oca u mladosti. I misle tako mogu doveka. Prva sveščica koju treba da pročitaju na prvoj godini fakulteta, ma da je nauče napamet, je CVRČAK I MRAV!

eto toliko

pre 3 godine

@samo kažem

U SFRJ je mogao da dođe do kinte ko god je bio sposoban za nešto, za razliku od ove današnje ½demokratije½ i ½tržišne privrede½. Čak i oni koji nisu bili nizašta mogli su da se snađu tako što su išli u JNA ili miliciju.

Cuj umro od gladi

pre 3 godine

Za nevericu je kako je gluma ovde materijalno potcenjena. Jedan Ckalja, je umro takoreci od gladi,
(fenix, 27. novembar 2020 17:08)

Ma kako je umro od gladi pored penzije (verovatno i zenine) i zivog sina (onog sto je pricao kako je Ckalja kupio i izgazio dzemper od 800maraka u Trstu pred prodavacicama da bi im pokazao da nije siroti Jugo, bravo za njega Srbendu). Znas li ti koliko je on u zivotu zaradio pa moja baba ima 30000 penziju pa nije gladna a on je sigurno imao vise.
Dosta vise sa sazaljevanjem trosadzija koji su u zivotu zaradili sto puta vise nego drugi. Novac se i stedi ne samo trosi.
Uostalom danas je bas bila epizoda Kamiondzija u kojoj su njih dvojica pokazali kako se trosi kada se ima ;-)

XP

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

Sportisti su moderni gladijatori, glumci su moderne dvorske lude. Ako nema publike, znači da nema ni potrebe.

krstic pavle

pre 3 godine

Cesto mi je zao ove mlade generacije.Oni nemaju prirodne lepotice kao sto su Tanja Ceca Bojkovic Danica Maksimovic Snezana Savic a boga mi i moje drugarice iz gimnazije Sve suv botoks silikon i turski plasticni hirurzi Drzi se Tanja carice

Admiral

pre 3 godine

@ Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Vidi, to moze ako si momak ili samac i nemas zenu i decu ali ko ima porodicu sa dvoje-troje skolaraca, tesko.

Back in Black

pre 3 godine

Vecina ne razume intelektualnu ironiju u Tanjnim stavovima. Ne shvatajte ih bukvalno, vec pokusajte da razmislite. Ko ne poznaje Tanju moze svasta da napise o njoj iz neznanja i povrsnosti. Veliko postovanju za izuzetnu glumicu i damu nesalomivog duha.
(Demar Derozan, 27. novembar 2020 14:40)
Ma ti je poznaješ pijete kafu svaki dan i po niku bi rekao da gledate zajedno NBA.

Bojan

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.
(Back in Black, 27. novembar 2020 12:44

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

U pravu si, jeste ljudska potreba. Ali price o siromastvu su degutantne. Odraz toga koliko novca imas ne zavisi samo od toga koliko zaradjujes vec koliko i trosis. Ako neko zaradjuje 100000 din, a trosi 110000 din, taj je u problemu.

Nasi glumci mogu, za nase uslove fino da zarade ali su oni umislili da su Holivud. Jos bi bilo najbolje da im drzava da penzije zasluznih gradjana pa da ne stede nista i ne placaju doprinose nikome.

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Apsolutno glupa informacija, sve draga Tanja sto si ti prezivela, preziveo je svaki covek u ovoj zemlji. Ali mogu i da te razumem, uvek je licni problem najtezi coveku. Samo razmisli kakve ljudi imaju problema u zivotu, i tvoj ce ti doci kao sala koja je prosla.

Sincitybg

pre 3 godine

Secam se nekog priloga na tv kada je sa Lecicem (tadasnjim ministrom kulture) isla za Australiju o trosku ministarstva, i gdja Boskovic daje intervju pored bazena, oko nje neki vocni aranzmani i kokteli i sa istim tonom prica istu pricu i tada i sada .....naziveli ste se vi gospodjo necija 3 zivota

Pfffff

pre 3 godine

Brate mili ovi glumci svi jedva prezivljavaju a deca im redom odlucuju da budu isto glumci iako ni talenta nemaju ali su bas zapeli... Valjda da isto tako prezivljavaju umesto da idu u IT recimo.
Ili nije bas tako lose samo eto uvek bi moglo i vise da se skrca...

tomi li

pre 3 godine

Jedina žena,javna ličnost kojoj skidam kapu i ima moj naklon do poda!
Zbog svog,poštenja,stava,vrhunskog talenta,ne podilaženja bilo kojoj vlasti!
I naravno lepote,ženstvenosti o kojoj ne treba trošiti reči.
Sve najbolje draga Tanja.Pozdrav iz Arandjelovca.

Kolubarac

pre 3 godine

Paja Vujisić je za glumu govorio da je to kreveljenje i nije bio daleko od istine.
Retko ko od glumaca se ne krevelji, već glumi.

Ali, kako god, što se žali javnosti što nije uštedela nešto za starost.

Conditional

pre 3 godine

Siromastvo i bogatsvo su relativna stvar. Za mnoge u ovoj zemlji a i sire svi stanovnici Beograda koji poseduju sopstvenu nekretninu u njemu su pravi bogatasi. Za druge to ne predstavlja nista posebno zato uzimaju stanove i kuce u inostranstvu. Sve zavisi iz kog ugla se posmatra svet.

nexus

pre 3 godine

Mesečno imam i ja 1000 evra, ali nauči me molim te kako da za te pare "uzmem stan"?
(a, 27. novembar 2020 15:28)

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.

.

pre 3 godine

Najmilija mi je ova drustvena elita koja se nadje uvredjenom kada prosecnog coveka nije briga kako se neki tamo glumac, umetnik i sl. snalazi, pa onda zvoca kako smo takav i takav narod, kako smo neobrazovani i nekulturni hahaha.

Nit' gluma nit' kultura nisu ljudske potrebe. Ne mogu se svrstati ni u drustvene potrebe. Otvori koju knjigu i mucni glavom, pa ces videti da nemaju svi zivaca da liju suze za grandioznim umetnicima.

profesor penzioner

pre 3 godine

sa 40 000 penzuje ne mogu da odem u nemavku da zivim, a nemac penxioner moze gde hoce da ode da zivi na U tlme je razlika shvatanja siromastva. 1000 e nije nista.

Cinique

pre 3 godine

Ovde nema ničeg što nije kompromitovano, makar da je inicijalno bilo inspirisano najhumanijim motivima. Nacionalne penzije za zaslužne umetnike koji nisu podlegli kiču i šundu su pretvorene u dodatna primanja zaslužnih udbaških žbirova i stranačke apanaže počasnih članova stranaka.

I tako, Slađana Milošević već više od decenije prima nacionalnu penziju kao lični poklon Vojislava Koštunice, a od naših para. Penzionisana sa 50. Pa živi u Holivudu, manje ovde jer ne može da podnese prostakluk i primitivizam ovog naroda. Pare može da podnese i stoički ih podnosi.

Je li iko ikada čuo da jedna Slađana Milošević kuka ili se žali? Ne žali se čak ni da je njena nacionalna penzija mala, a život u Los Anđelesu je skup. Ta nacionalna crkavica joj jedva podmiruje troškove za šešire. Užas. Pa ne kuka.

Protoss

pre 3 godine

Svest "elitista" nije u skaldu i ne moze biti sa takozvanim "obicnim covekom". Jer oni tu svest nemaju niti osecaja.. Vise bi to povezao sa bahatoscu i zaljubljenoscu u sebe i u svoja dela. Nemaju oni svest niti pojma sta znaci biti prava sirotinja i muciti se kao u Hickokovim filmovima ali u stvarnom zivotu. Njihova darovitost oni smatraju da mora biti uzvisena i samim tim mora da im se omoguci elitisticki nacin zivota. Najveci problem svega ovoga je sistem, podeljenost u kome su maltene celu ulogu u kreiranju imali upravo ti elitisti, iz raznih oblasti zivota u Srbiji i sebi podredili sistem u kome ce vladati samo oni i samo oni. Jos su i razmazeni.. I jos svakodnevno kafenisanje na Vracaru u fensi kaficu je pojam za mnoge u Srbiji.

profesor penzioner

pre 3 godine

neki ovde nisu videli ni ž od života na zapadu. nisu makli iz svog sela, pa ni Beograda. Jedino putovsnjd im je Paralija letovanje od 10 dana, gde letuju najsitomasniji grci. A sad vise ni oni jer smo mi okupirali mesto. o Eu i da ne govormo jer sa minimslcem ne moze ni u Srbiji da letuje.

gost

pre 3 godine

Borba sa vjetrenjačama
i najvećeg idealistu
na kraju opameti.

Ako poživi do tog momenta.

Neko se rodi sebičan,
neko s mukom to postane.

Dosta vise

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

Pa eto ti joj daj svoje pare, ni glumci u Americi se ne dotiraju iz budzeta kao kod nas i nije im dosta.
Kojo ceni 10000e dan snimanja i to i dobija. Sto ona nije postala Kojo jel treba ja da je dotiram za kaficu i branc u Klubu knjizevnika

Back in Black

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)
Da njeni radi radovi su prepuni kulture sve sam kic i šund.

Pekar

pre 3 godine

Zaradjuju mnogo vise od vecine. Plata u pozoristu preko 100000, a ne mora da odigra ni jednu predstavu. Ukoliko nastupa, povecava se i plata. Honorari su za nase uslove astronomski. Kako bi inace glumci vozili skupa kola, kupovali stanove i vikendice sa bazenom, isli u lov,jeli iskljucivo po restoranima, da nema para?

Samo u penziji nema toliko koliko se ranije imalo. Nema niko.
(Milutin, 27. novembar 2020 13:08)

A ti si glumac, pa znaš. 'Ajde, ne lupaj!

penzioner

pre 3 godine

stort je rekreacija, za razliku od glume. ne trebz fudbaleri toliko da zaradjuju. Glumiste i pozorista su tu da obrazuju ne samk da zabave.

fenix

pre 3 godine

Za nevericu je kako je gluma ovde materijalno potcenjena. Jedan Ckalja, je umro takoreci od gladi, a pre par godina je posalo da je neki nas poznati glumac godinama ziveo u stanu bez struje.

Ja

pre 3 godine

Pored svoje lepote Tanja ima taj neki šmek u glumi koji mi se uvek svidjao. Da je imala karijeru negde preko i dan danas bi žarila i palila.
Ovi sto lupaju komentare kako je visila po restoranima, vidi se dokle idu njihovi životni motivi kada im je rucak u restoranu “bahaćenje” jedne od najvećih glumica sa ovih prostora.

Demar Derozan

pre 3 godine

@Back in Back
Vi, niti pokusavate da razumete bilo sta niti poznajete bilo koga, tako da jedino sto vam je ostalo je da brutalno vredjate sve druge koji se razlikuju od vas. Preporuka ja da promenite portal jer ste ovde zalutali. Gluma, sport, posebno Nba, i mnoge druge stvari su za uzivanje, a ne za vas izliv nekonzistentnih frustracija i kompleksa.

Blaster

pre 3 godine

Uvek je bila koketa. Volela je da manipulise muskarcima, da ih zavodi i menja kao carapice. Nije je bilo briga da li je scenograf u pozoristu, direktor, obucar vazno je bilo samo da se zabavi, zavede. Nije pravila kalkulacije vec se silno zabavljala, tako da nema sad kajanja nego samo cvrsto do kraja ...

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

Zao mi je ljudi koji jedva sastavljaju kraj sa krajem, niko ne bi trebao da zivi tako. Nazalost, puno umetnika, sportista i javnih licnosti nisu svoje prihode iskoriscavali na pravi nacin. Puno njoj je zivelo boemskim nacinom zivota, puno se okrenulo porocima (Bane Vidakovic, na primer), puno je zivelo raskalasno i jednostavno se razbacivalo parama. Nisu prilike na filmu i pozoristu takve da eminentni glumci nemaju za zivot. O neafirmisanim glumcima ne govorim ovom prilikom. U ovom slucaju se jednostavno radi o losem upravljanju svojim prihodima i imetku.

Munem ti blavora

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

Nevena,ne mogu da te naucim,to se ponese iz kuce,iz porodice,ali mozemo razmeniti iskustva,ako promenis stav;)

...оно...као...

pre 3 godine

Najbolja riba koja se pojavila na
glumackoj sceni.
(Srdjan, 27. novembar 2020 14:06)

Posle Monike Beluči.
(Vot iss yo nem, 27. novembar 2020 17:26)

Прво Неда Арнерић...

City Slicker

pre 3 godine

@Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

Mnogo si stručan, svaka čast. Da bi neko kupio stan od 120K eura, mora da ima u startu na raspolaganju sopstvenih minimum 25K eura, a realno i preko 30K. Ako nemaju nešto od nekretnina da prodaju ili da im pokloni tetka, kako i za koje vreme da uštede toliku sumu?

Back in Black

pre 3 godine

Nedaj se,Tanja,nemoj pokleknuti.Bice sve dobro,patimo o mi bez pozorista i kulturnih dogadjaja.I ovo će proći,igracete Vi opet,gledaćemo Vas mi,nadam se.Glavu gore,pustite ružne reci,one će potonuti kao i uvek a lepota, dobrota i lepa reč će ostati da i dalje otvaraju sva vrata i sva srca.
(naivan, 27. novembar 2020 16:21)
Ma evo suze mi krenule,tako dirljivo idem sada da se lepo ispovracam.Mislim da ne znam o cemu se radi po tvom komentaru bi pomislio da umire.

samo kazem

pre 3 godine

@samo kažem

U SFRJ je mogao da dođe do kinte ko god je bio sposoban za nešto, za razliku od ove današnje ½demokratije½ i ½tržišne privrede½. Čak i oni koji nisu bili nizašta mogli su da se snađu tako što su išli u JNA ili miliciju.
(eto toliko, 27. novembar 2020 13:35)

Aj neka se slozim sa tobom, nema problema. Nego vidi, pricam o budzetskim parama. Od jednog filma su kupovali stanove, automobile. Ne pominjem putovanja sada. Mas. dipl. ing. sa trideset godina staza ima platu kapetana npr.
Rekoh, nasiroka tema, a ti mi licis iz komentara da si neka mutljavina cim si u fazonu svako mogao da se snadje ... Bracni parovi sa ozbiljnim fakultetima drzali su da zive pristojno od plate, a u SFRJ uvek je bilo u kakvoj/kojoj firmi radis, nije isto npr. inzenjer u metalskoj industriji i inzenjer u npr. INA, NIS.
Mojne se foliras, znas vrlo dobro o cemu ja.

naivan

pre 3 godine

Nedaj se,Tanja,nemoj pokleknuti.Bice sve dobro,patimo o mi bez pozorista i kulturnih dogadjaja.I ovo će proći,igracete Vi opet,gledaćemo Vas mi,nadam se.Glavu gore,pustite ružne reci,one će potonuti kao i uvek a lepota, dobrota i lepa reč će ostati da i dalje otvaraju sva vrata i sva srca.

Nevena

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

Nevena,ne mogu da te naucim,to se ponese iz kuce,iz porodice,ali mozemo razmeniti iskustva,ako promenis stav;)
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 16:24)

Ne znam da li je do stava, ali stvarno ne razumem kako.

Драгивоје

pre 3 godine

Нит' је најбоља "риба" а још мање најноља глумица, јер поред једне Милене Дравић, Оливере Марковић, Мире Бањац, Мирјане Карановић, тешко да је могла и да може бити најбоља...
А сигурно је да је и паметнија, и лепша, и успешнија него што је сиромашна.

ЦФО

pre 3 godine

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

Молим за информацију где је то у Србији могуће добити 120.000€ без учешћа на 30 година са годишњом каматом од 0,67%.

dijagnoza

pre 3 godine

Pa 4 države ste pojeli i dalje eto skapavate. Čudna mi čuda. Glumac može da bude i veliki umetnik u to nema sumnje, ali sama gluma je kao zanat nešto izmedju prostitucije i lopovluka. Sa smrću nacionalne države u kojoj je isplivala (pre svega u SAD) na nivo heroja, vraća se tamo gde jedino može i da pripada. Ne traba trošiti novac ljudi na njih, niti ih žaliti, zašto finansirati nešto što će nekom pojedincu biti sezonski trofejčić, u najboljem slučaju dok se ne izliže. Izabrati nekolicinu i koristiti ih kao meko oružje, i to je sve što treba da se to tržište od tog zanata, kao i u SAD, pokrene u pravom smeru i ta glad od gluposti u čoveku stvarno posluži nečemu da bude ako ništa drugo ono nekakav link tamo gde su veze nemoguće (umetnost u dvodimenzionalnom svetu instant sličica teško da može biti plemenitija od toga). Ništa nije tako vredno kao talenti na dvorovima moći i kao kučke u globalnim političkim klanovima (problem je to što elitni klanovi to znaju još bolje).

Trovach

pre 3 godine

Nasi glumci su pre 90-ih sasvim lepo zaradjivali, ali kasnije sve manje. Ista situacija je bila svuda u kulturi (igrao sam folklor u dosta poznatom OKUD-u iz Subotice, pa znam).

ns boy

pre 3 godine

Penzija i stari dani dodju brzo,za zivota trebas se truditi da napravis nesto, da bar taj deo zivota olaksas sebi,samim tim i svojoj deci,da im ne budes na teretu.Zalosno je sta takva legenda prozivljava da je rodjena negde na zapadu odavno bi bila milionerka.Nije Tanja jedina,ima mnogo umetnika koji dele tu sudbinu.Inace jednom sam je gledao u pozoristu kad sam bio mlad,takav seksipil sam video mozda jos par puta,danas to nema.

Bivša sirotinja

pre 3 godine

Ne znam u čemu je problem. Ja recimo imam para ne znam šta ću s njima. Za šta se god uhvatim utrostruči se. Drugim rečima imam para ne može ih krava pojesti. Bahat sam prema ljudima koji mi prilaze zbog para. Prema njima nemam obzira, gazim ih i ponižavam na svakom ćošku. Volim one koji me ne gledaju kroz pare imam i takih. Imam žene koje su zbog para sa mnom. Dan proveden samnom im je gori od najgoreg pakla i opet trpe. Imam i devojku kojoj pomažem da se obrazuje i to je najbolje i najplemenitije stvorenje. Kad imate pare tek tada možete videti realnu sliku kakim ste svetom okruženi. Ne daj Bože da se ja pitam i odlučujem ko i kako bi živeo. Bio bi to pakao gori od Danteovog.

bole

pre 3 godine

Bilo i biće svi koji kukaju imaju, a ova ako stvarno nema to je njena sramota, navikli ljudi od pre da žive u zemlji dembeliji naročito naši glumci.

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@rea. Jedno od malih životnih zadovoljstava,uz uslov da poživiš dovoljno dugo da ih dočekaš, je to što ti ponekad život da za pravo i dočekaš pad bahatih i silnih. Tumači ovo kako god hoćeš...Iskreno se radujem što ti je život dobar i što si ,eto,odlučila da budeš srećna.

box

pre 3 godine

@Leleeeee

Nemoj da ovaj tvoj komentar procita neka emancipovana zena ili cak Tanja licno pa da te tuzi. Nije ona bila ribetina, to je ruzno reci danas i ne sme se, onda je naravno bilo ok. Ubedljivo najbolja riba neseg glumista ikada, talentat tu i tamo ali lepota i zgodnoca TOP. Svi je pamtimo i volimo pre svega po fizickim kvalitetima samo sto danas ne smemo to bas tako da kazemo.

Delije Čikago

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Tanje Bošković, mišljenja sam da je jedinu nepravdu i pravo siromaštvo u starosti doživela Olivera Vučo Katarina, a jedina pred kojom se svet klanjao, ovo što gospođa Tanja kaže trebalo je direktnije da uperi prst, kao recimo Miodrag Petrović Čkalja koji se zahvalio na penziji za koju nije imao da kupi ni unuci čokoladicu, onako kako je on to znao satirično, mogu da nabrojim još minimum dvadesetak vrhunskih glumaca koji su zaista živeli jako siromašno ili žive i sada oni koji su još tu...Tanja je ok osoba, ali morala je direktnije i oštrije...

MethodManWu

pre 3 godine

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

I da se obavežeš da narednih 30 godina plaćaš 400e svaki mjesec. Neka hvala preskočiću. Mada kad malo bolje razmislim nije ti to loša ideja, država će propasti u narednih 10 godina, tako da nećeš otplaćivati kredit sve te godine.

Rea

pre 3 godine

@Ceki opinionista del cazzo
Zašto misliš da je takva?
Za mene neki tako govore, izmišljaju priče, kada čujem, ne mogu da poverujem da nekome to sve padne na pamet. Neki od tih su zavidni, previše gledaju u tuđe i ne umeju da broje, neki su ogorčani jer su odbijeni, nekima izgleda da živim život iz snova.
Ja - ne zavidim nikome jer znam da nikome nije idealno, uživam u ono malo svoga što imam, trudim se da budem dobra prema svima, odbijem jer imam svog, ne živim život iz snova, daaaaleko od toga, ali sam odlučila da budem srećna.
Nisam još upoznala nekoga ko je "uobražen" a da je normalan. Obično su to ljudi koji to misle o drugima. Čak više nesigurnih poznajem nego onih drugih.

Milica

pre 3 godine

Na stranu to sto su plate 90% ljudi u Srbiji bedne i daleko od bilo kakvog ljudskog dostojanstva i sto je kod nas normalan zivot - odlazak u restoran na rucak, letovanje ili zimovanje proglasen za luksuz, kao to sto je plata od 1700 evra dovoljna da te drzava proglasi za bogatasa ( npr mene jer placam dodatni porez na tu platu kao bogatasica , da ne poverujete) znaci na stranu sve to; uzasno me nervira kada najvise kukaju ljudi koji su veci deo svog zivota ziveli i zaradjivali jedno dvadeset puta vise od vecine , a sad kao jedva prezivljavaju. To sto su ti ljudi bili nedovoljno pametni i ziveli kao boemi , nisu ekonomisali nego se razbacivali, to im niko nije kriv. Da su bili pametniji sad bi imali po 6-7 nekretnina i ziveli bi lepo od toga. Ja sa svojih 43 godine i mojom posteno zaradjenom programerskom platom imam vec jedan stan za izdavanje, pa shodno tome ne kapiram kako oni nisu skupili pare u ona zlatna vremena kad se lepo zivelo. Bar su oni to mogli. Zato me i nervira sto takvi najvise kukaju kako nemaju. Imam takve i u okruzenju. Neki od njih cak i lepo zaradjuju, slicno meni ali ne ekonomisu, trose na gluposti i posle na kraju meseca nemaju nikakvu ustedu. Ima i onih koji zive sa dve prosecne plate- npr muz i zena sa po 425 evra, ukupno 850 evra i oni ladno daju 300 evra mesecno na cigare i alkohol i onda kukaju kako im je skupa kirija, muzej, letovanje i sl. Pa da su tih 300 evra sto trose na cigare i alkohil ostavljali sa strane mogli bi i uzeti kredit za stan ili bar otisli na neko putovanje, muzej i sl. Najmanje kukaju oni sto stvarno nemaju, jer takvi niti pise niti piju, niti nose markirano, a i ne uzimaju kredit da bi otisli na odmor . Licno, cim vidim da neko pusi i puno izlazi po kaficima uopste ga ne uzimam za ozbiljno kad kaze da nema para. Takvima nikad ne bi pozamila ni dinar.

правда

pre 3 godine

Tesko je gospodjo svima, iskreno vam zelim da se oporavite finansijski, ali ne zaboravite da postoje ljudi koji su ponikli u siromastvu i obitavaju u istome ceo zivot..

Mijat

pre 3 godine

Ova glumica mi je oduvek bila antipatična. Ne znam zašto ali i pored lepote i talenta u mojim očima ne može se meriti sa jednom Oliverom Marković ili Mirom Banjac. Ima nešto hladno u njoj. A što se tiče siromaštva, pa nek pogleda oko sebe. Eto npr. Maja Odžaklijevska, žena živi od male penzije i još ima bolesnog unuka kojeg pazi. Od goreg ima gore, draga gospođo!

milovan

pre 3 godine

Ja i zena zajedno imamo plate oko 170.000 mesecno, plus njen i moj privatni posao i jedan stan koji iznajmljujemo, nakupi se dva soma jura i evo crkavamo od gladi. Uvela nam deca neku dijetu, da pocrkamo gladni. Nista zivo ne smem da jedem osim neke travuljine i po dve banane.

Jela

pre 3 godine

Pošto je u vreme slave zaradjivala enormne sume, zašto nije tada ulagala u npr. nekretnine koje bi mogla izdavati i od toga živeti?! I zar nije uplaćivala sebi penziono?! Za vreme SFRJ i svog velikog uspeha, mogla je to sebi priuštiti. Nego čovek se ne nada da već sutra može ostati bez ičega. Žalije mi je siromaha koji su celi život siromašni.

Back in Black

pre 3 godine

"Preživela sam bombardovanje, preživela sam glad, preživljavam siromaštvo"
Ma da bre mukica,Tanja Boskovic sinonim za glad,siromaštvo i život pod bombama.Ajde javne licnosti poredjajte se sve do jedne,iskukajte se do daske pa da nastavimo sa životom.

Munem ti blavora

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!

Back in Black

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

Ko se seća dotične od pre 40-tak godina,siguran sam da nije upoznao nabusitije,arogantnije i uobraženije stvorenje...Nikad nisam razumeo na čemu to bazira...Gluma prosek,lepota prosek...Sada,evo starosti,a izgleda i mudrosti...kako si sejala,tako i žanješ...

Milutin

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)

Zaradjuju mnogo vise od vecine. Plata u pozoristu preko 100000, a ne mora da odigra ni jednu predstavu. Ukoliko nastupa, povecava se i plata. Honorari su za nase uslove astronomski. Kako bi inace glumci vozili skupa kola, kupovali stanove i vikendice sa bazenom, isli u lov,jeli iskljucivo po restoranima, da nema para?

Samo u penziji nema toliko koliko se ranije imalo. Nema niko.

boxx

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.
(Back in Black, 27. novembar 2020 12:44

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.

Bivša sirotinja

pre 3 godine

Ne znam u čemu je problem. Ja recimo imam para ne znam šta ću s njima. Za šta se god uhvatim utrostruči se. Drugim rečima imam para ne može ih krava pojesti. Bahat sam prema ljudima koji mi prilaze zbog para. Prema njima nemam obzira, gazim ih i ponižavam na svakom ćošku. Volim one koji me ne gledaju kroz pare imam i takih. Imam žene koje su zbog para sa mnom. Dan proveden samnom im je gori od najgoreg pakla i opet trpe. Imam i devojku kojoj pomažem da se obrazuje i to je najbolje i najplemenitije stvorenje. Kad imate pare tek tada možete videti realnu sliku kakim ste svetom okruženi. Ne daj Bože da se ja pitam i odlučujem ko i kako bi živeo. Bio bi to pakao gori od Danteovog.

Back in Black

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)
Da njeni radi radovi su prepuni kulture sve sam kic i šund.

Volim i ja vas

pre 3 godine

Ne razumem zasto umetnici ili sportisti napr. ne bi mogli da rade nesto drugo, ako vec ne mogu da obezbede egzistenciju svojim "osnovnim" zanimanjem?!
Msm kao i svi ostali.

Back in Black

pre 3 godine

Vecina ne razume intelektualnu ironiju u Tanjnim stavovima. Ne shvatajte ih bukvalno, vec pokusajte da razmislite. Ko ne poznaje Tanju moze svasta da napise o njoj iz neznanja i povrsnosti. Veliko postovanju za izuzetnu glumicu i damu nesalomivog duha.
(Demar Derozan, 27. novembar 2020 14:40)
Ma ti je poznaješ pijete kafu svaki dan i po niku bi rekao da gledate zajedno NBA.

dijagnoza

pre 3 godine

Pa 4 države ste pojeli i dalje eto skapavate. Čudna mi čuda. Glumac može da bude i veliki umetnik u to nema sumnje, ali sama gluma je kao zanat nešto izmedju prostitucije i lopovluka. Sa smrću nacionalne države u kojoj je isplivala (pre svega u SAD) na nivo heroja, vraća se tamo gde jedino može i da pripada. Ne traba trošiti novac ljudi na njih, niti ih žaliti, zašto finansirati nešto što će nekom pojedincu biti sezonski trofejčić, u najboljem slučaju dok se ne izliže. Izabrati nekolicinu i koristiti ih kao meko oružje, i to je sve što treba da se to tržište od tog zanata, kao i u SAD, pokrene u pravom smeru i ta glad od gluposti u čoveku stvarno posluži nečemu da bude ako ništa drugo ono nekakav link tamo gde su veze nemoguće (umetnost u dvodimenzionalnom svetu instant sličica teško da može biti plemenitija od toga). Ništa nije tako vredno kao talenti na dvorovima moći i kao kučke u globalnim političkim klanovima (problem je to što elitni klanovi to znaju još bolje).

.

pre 3 godine

Najmilija mi je ova drustvena elita koja se nadje uvredjenom kada prosecnog coveka nije briga kako se neki tamo glumac, umetnik i sl. snalazi, pa onda zvoca kako smo takav i takav narod, kako smo neobrazovani i nekulturni hahaha.

Nit' gluma nit' kultura nisu ljudske potrebe. Ne mogu se svrstati ni u drustvene potrebe. Otvori koju knjigu i mucni glavom, pa ces videti da nemaju svi zivaca da liju suze za grandioznim umetnicima.

Јабучило

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)

Глумачка плата + 1-2-3 представе месечно у другом позоришту + понека приватна тезга + понеко снимање? Врло пристојно зарађују. Само не умеју да штеде.

Mole

pre 3 godine

Toliko je siromasna da je zamenila celokupnu stolariju na zgradi u kojoj zivi da bi dobila dodatni prostor za svoju mezimicu takodje glumicu.Pa sto je jadna crnjana dade u glumce da prozivljava siromastvo.O glumackim kvalitetima cu reci samo jedno pogledajte okupaciju u 26 slika.Figura odlicna gluma nepostojeca.

XP

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

Sportisti su moderni gladijatori, glumci su moderne dvorske lude. Ako nema publike, znači da nema ni potrebe.

Munem ti blavora

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

Nevena,ne mogu da te naucim,to se ponese iz kuce,iz porodice,ali mozemo razmeniti iskustva,ako promenis stav;)

Bojan

pre 3 godine

Šta bre lupetate? Vi mislite da naši glumci zaradjuju kao holivudski? Da zaradjuju kao estradne pevaljke? Lupetate gluposti.
(Duki, 27. novembar 2020 12:32)
Pa neka rade neki drugi posao ako od glume nema leba.
(Back in Black, 27. novembar 2020 12:44

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

U pravu si, jeste ljudska potreba. Ali price o siromastvu su degutantne. Odraz toga koliko novca imas ne zavisi samo od toga koliko zaradjujes vec koliko i trosis. Ako neko zaradjuje 100000 din, a trosi 110000 din, taj je u problemu.

Nasi glumci mogu, za nase uslove fino da zarade ali su oni umislili da su Holivud. Jos bi bilo najbolje da im drzava da penzije zasluznih gradjana pa da ne stede nista i ne placaju doprinose nikome.

Dosta vise

pre 3 godine

glumci i kultura su ljudska potreba,ali ti to ocigledno ne razumes.
(boxx, 27. novembar 2020 13:05)

Pa eto ti joj daj svoje pare, ni glumci u Americi se ne dotiraju iz budzeta kao kod nas i nije im dosta.
Kojo ceni 10000e dan snimanja i to i dobija. Sto ona nije postala Kojo jel treba ja da je dotiram za kaficu i branc u Klubu knjizevnika

Kolubarac

pre 3 godine

Paja Vujisić je za glumu govorio da je to kreveljenje i nije bio daleko od istine.
Retko ko od glumaca se ne krevelji, već glumi.

Ali, kako god, što se žali javnosti što nije uštedela nešto za starost.

nexus

pre 3 godine

Mesečno imam i ja 1000 evra, ali nauči me molim te kako da za te pare "uzmem stan"?
(a, 27. novembar 2020 15:28)

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.

Demar Derozan

pre 3 godine

Vecina ne razume intelektualnu ironiju u Tanjnim stavovima. Ne shvatajte ih bukvalno, vec pokusajte da razmislite. Ko ne poznaje Tanju moze svasta da napise o njoj iz neznanja i povrsnosti. Veliko postovanju za izuzetnu glumicu i damu nesalomivog duha.

Šonko Neri

pre 3 godine

Glumci, popiše boga oca u mladosti. I misle tako mogu doveka. Prva sveščica koju treba da pročitaju na prvoj godini fakulteta, ma da je nauče napamet, je CVRČAK I MRAV!

profesor penzioner

pre 3 godine

neki ovde nisu videli ni ž od života na zapadu. nisu makli iz svog sela, pa ni Beograda. Jedino putovsnjd im je Paralija letovanje od 10 dana, gde letuju najsitomasniji grci. A sad vise ni oni jer smo mi okupirali mesto. o Eu i da ne govormo jer sa minimslcem ne moze ni u Srbiji da letuje.

Pekar

pre 3 godine

Zaradjuju mnogo vise od vecine. Plata u pozoristu preko 100000, a ne mora da odigra ni jednu predstavu. Ukoliko nastupa, povecava se i plata. Honorari su za nase uslove astronomski. Kako bi inace glumci vozili skupa kola, kupovali stanove i vikendice sa bazenom, isli u lov,jeli iskljucivo po restoranima, da nema para?

Samo u penziji nema toliko koliko se ranije imalo. Nema niko.
(Milutin, 27. novembar 2020 13:08)

A ti si glumac, pa znaš. 'Ajde, ne lupaj!

profesor penzioner

pre 3 godine

sa 40 000 penzuje ne mogu da odem u nemavku da zivim, a nemac penxioner moze gde hoce da ode da zivi na U tlme je razlika shvatanja siromastva. 1000 e nije nista.

samo kazem

pre 3 godine

Ako je igde bilo kinte u SFRJ - to je kinematografija i JNA. Sve to ima crno na belo, pa kaskaderi su mlatili pare , a kamoli glumci. Siroka tema, da stanem.

tomi li

pre 3 godine

Jedina žena,javna ličnost kojoj skidam kapu i ima moj naklon do poda!
Zbog svog,poštenja,stava,vrhunskog talenta,ne podilaženja bilo kojoj vlasti!
I naravno lepote,ženstvenosti o kojoj ne treba trošiti reči.
Sve najbolje draga Tanja.Pozdrav iz Arandjelovca.

Hromi

pre 3 godine

Jadni smo mi Srbi postali pa pljujemo ovu zenu koja govori istinu. To sto je jadnim Srbima 40.000 dovoljno i kukaju da ima i gorih, to ne znaci da tih cetres' pedeset soma nije siromastvo. Jeste, samo smo toliko jadni da to ni ne kapiramo vise.
Propadamo kao narod, to je sasvim jasno gledajuci ove komentare.

Back in Black

pre 3 godine

Nedaj se,Tanja,nemoj pokleknuti.Bice sve dobro,patimo o mi bez pozorista i kulturnih dogadjaja.I ovo će proći,igracete Vi opet,gledaćemo Vas mi,nadam se.Glavu gore,pustite ružne reci,one će potonuti kao i uvek a lepota, dobrota i lepa reč će ostati da i dalje otvaraju sva vrata i sva srca.
(naivan, 27. novembar 2020 16:21)
Ma evo suze mi krenule,tako dirljivo idem sada da se lepo ispovracam.Mislim da ne znam o cemu se radi po tvom komentaru bi pomislio da umire.

ja sam bott

pre 3 godine

Ne bi da ispadnem bezosecajan, al zaista me ne zanima u kakvim uslovima živi niti nekog treba da zanima ni da se sazaljeva samo zbog toga što je neko po pozivu glumica! Mislim da svako od nas bira život kakav će da živi i svako je tvorac svoje sudbine. Svi smo mi prošli manje vise iste nedaće kao i gospođa Bošković. Ali kad ste bili mladi mislili ste da ste uhvatili Boga za onu stvar, bili ste silni lepi i besni, ne razmišljajući o godinama koje dolaze... Sada gospodjo godine gaze želim vam svu sreću ovoga sveta, a mladima savet da je život prolazan...

Nevena

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

Драгивоје

pre 3 godine

Нит' је најбоља "риба" а још мање најноља глумица, јер поред једне Милене Дравић, Оливере Марковић, Мире Бањац, Мирјане Карановић, тешко да је могла и да може бити најбоља...
А сигурно је да је и паметнија, и лепша, и успешнија него што је сиромашна.

bole

pre 3 godine

Bilo i biće svi koji kukaju imaju, a ova ako stvarno nema to je njena sramota, navikli ljudi od pre da žive u zemlji dembeliji naročito naši glumci.

Arthammer

pre 3 godine

U poslednje vreme retko čitam komentare, najviše zbog toga što me to vrati u stvarnost i što kroz komentare ljudi shvatim koliko smo smeće od naroda... Cinizam, zavist, malograđanština, neobrazovanost, nekultura...

krstic pavle

pre 3 godine

Cesto mi je zao ove mlade generacije.Oni nemaju prirodne lepotice kao sto su Tanja Ceca Bojkovic Danica Maksimovic Snezana Savic a boga mi i moje drugarice iz gimnazije Sve suv botoks silikon i turski plasticni hirurzi Drzi se Tanja carice

penzioner

pre 3 godine

tek kad procitam komentare, vidim koliko je nas narod nepismen, neorazovan, siromasan duhom itd...cast izuzecima, ali malo ih je. Preglasala ih bagra.

Mladjan

pre 3 godine

Poštovana gospođo,došlo je vreme da na sve ovo oko nas nema šta ni da se kaže. Jednostavno preovladala je većina,a većina ima svoje specifične manire i uvek je u pravu!

Demar Derozan

pre 3 godine

@Back in Back
Vi, niti pokusavate da razumete bilo sta niti poznajete bilo koga, tako da jedino sto vam je ostalo je da brutalno vredjate sve druge koji se razlikuju od vas. Preporuka ja da promenite portal jer ste ovde zalutali. Gluma, sport, posebno Nba, i mnoge druge stvari su za uzivanje, a ne za vas izliv nekonzistentnih frustracija i kompleksa.

fenix

pre 3 godine

Za nevericu je kako je gluma ovde materijalno potcenjena. Jedan Ckalja, je umro takoreci od gladi, a pre par godina je posalo da je neki nas poznati glumac godinama ziveo u stanu bez struje.

Leleeee...

pre 3 godine

Njoj silikoni nisu trebali ni u ustima niti bilo gdje.Baš je priroda bila širokogrudna u njenom slučaju.Želim joj puno zdravlja i mnogo uloga,ima ona još dosta da da publici.

mare

pre 3 godine

Сирмоаштво уз еспресо у кафићу на Врачару.
(А за столицу завезан бишон, 27. novembar 2020 13:06)

Bahacenje tebra...

eto toliko

pre 3 godine

@samo kažem

U SFRJ je mogao da dođe do kinte ko god je bio sposoban za nešto, za razliku od ove današnje ½demokratije½ i ½tržišne privrede½. Čak i oni koji nisu bili nizašta mogli su da se snađu tako što su išli u JNA ili miliciju.

Delije Čikago

pre 3 godine

Uz dužno poštovanje Tanje Bošković, mišljenja sam da je jedinu nepravdu i pravo siromaštvo u starosti doživela Olivera Vučo Katarina, a jedina pred kojom se svet klanjao, ovo što gospođa Tanja kaže trebalo je direktnije da uperi prst, kao recimo Miodrag Petrović Čkalja koji se zahvalio na penziji za koju nije imao da kupi ni unuci čokoladicu, onako kako je on to znao satirično, mogu da nabrojim još minimum dvadesetak vrhunskih glumaca koji su zaista živeli jako siromašno ili žive i sada oni koji su još tu...Tanja je ok osoba, ali morala je direktnije i oštrije...

naivan

pre 3 godine

Nedaj se,Tanja,nemoj pokleknuti.Bice sve dobro,patimo o mi bez pozorista i kulturnih dogadjaja.I ovo će proći,igracete Vi opet,gledaćemo Vas mi,nadam se.Glavu gore,pustite ružne reci,one će potonuti kao i uvek a lepota, dobrota i lepa reč će ostati da i dalje otvaraju sva vrata i sva srca.

...оно...као...

pre 3 godine

Najbolja riba koja se pojavila na
glumackoj sceni.
(Srdjan, 27. novembar 2020 14:06)

Posle Monike Beluči.
(Vot iss yo nem, 27. novembar 2020 17:26)

Прво Неда Арнерић...

Cuj umro od gladi

pre 3 godine

Za nevericu je kako je gluma ovde materijalno potcenjena. Jedan Ckalja, je umro takoreci od gladi,
(fenix, 27. novembar 2020 17:08)

Ma kako je umro od gladi pored penzije (verovatno i zenine) i zivog sina (onog sto je pricao kako je Ckalja kupio i izgazio dzemper od 800maraka u Trstu pred prodavacicama da bi im pokazao da nije siroti Jugo, bravo za njega Srbendu). Znas li ti koliko je on u zivotu zaradio pa moja baba ima 30000 penziju pa nije gladna a on je sigurno imao vise.
Dosta vise sa sazaljevanjem trosadzija koji su u zivotu zaradili sto puta vise nego drugi. Novac se i stedi ne samo trosi.
Uostalom danas je bas bila epizoda Kamiondzija u kojoj su njih dvojica pokazali kako se trosi kada se ima ;-)

a

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54) # Link komentara

Mesečno imam i ja 1000 evra, ali nauči me molim te kako da za te pare "uzmem stan"?

Nevena

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Molim te nauči nas svojim finanskijskim veštinama.

Nevena,ne mogu da te naucim,to se ponese iz kuce,iz porodice,ali mozemo razmeniti iskustva,ako promenis stav;)
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 16:24)

Ne znam da li je do stava, ali stvarno ne razumem kako.

Admiral

pre 3 godine

@ Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Vidi, to moze ako si momak ili samac i nemas zenu i decu ali ko ima porodicu sa dvoje-troje skolaraca, tesko.

penzioner

pre 3 godine

stort je rekreacija, za razliku od glume. ne trebz fudbaleri toliko da zaradjuju. Glumiste i pozorista su tu da obrazuju ne samk da zabave.

nemanja

pre 3 godine

Mesecno uzmem 1000evra,mozda i malo vise,vozim.8 godina star auto,uzeo svoj stan i pitam se gde su ovim ljudima pare?!?!?,za sta rade,za eksere?!
(Munem ti blavora, 27. novembar 2020 11:54)

Uzmeš ili zaradiš?

Privatni detektiv Djido Mova

pre 3 godine

Apsolutno glupa informacija, sve draga Tanja sto si ti prezivela, preziveo je svaki covek u ovoj zemlji. Ali mogu i da te razumem, uvek je licni problem najtezi coveku. Samo razmisli kakve ljudi imaju problema u zivotu, i tvoj ce ti doci kao sala koja je prosla.

Protoss

pre 3 godine

Svest "elitista" nije u skaldu i ne moze biti sa takozvanim "obicnim covekom". Jer oni tu svest nemaju niti osecaja.. Vise bi to povezao sa bahatoscu i zaljubljenoscu u sebe i u svoja dela. Nemaju oni svest niti pojma sta znaci biti prava sirotinja i muciti se kao u Hickokovim filmovima ali u stvarnom zivotu. Njihova darovitost oni smatraju da mora biti uzvisena i samim tim mora da im se omoguci elitisticki nacin zivota. Najveci problem svega ovoga je sistem, podeljenost u kome su maltene celu ulogu u kreiranju imali upravo ti elitisti, iz raznih oblasti zivota u Srbiji i sebi podredili sistem u kome ce vladati samo oni i samo oni. Jos su i razmazeni.. I jos svakodnevno kafenisanje na Vracaru u fensi kaficu je pojam za mnoge u Srbiji.

milovan

pre 3 godine

Ja i zena zajedno imamo plate oko 170.000 mesecno, plus njen i moj privatni posao i jedan stan koji iznajmljujemo, nakupi se dva soma jura i evo crkavamo od gladi. Uvela nam deca neku dijetu, da pocrkamo gladni. Nista zivo ne smem da jedem osim neke travuljine i po dve banane.

Ja

pre 3 godine

Pored svoje lepote Tanja ima taj neki šmek u glumi koji mi se uvek svidjao. Da je imala karijeru negde preko i dan danas bi žarila i palila.
Ovi sto lupaju komentare kako je visila po restoranima, vidi se dokle idu njihovi životni motivi kada im je rucak u restoranu “bahaćenje” jedne od najvećih glumica sa ovih prostora.

Danilo

pre 3 godine

U ovoj zemlji su jedino važne javne ličnosti iz sveta estrade, filma i TV. O političarima neću ni da govorim. Znamo i šta im deca rade, s kim se zabavljaju, s kim su u svađi, kakav auto voze, stan kako su opremili. Kako koji umre, sahranimo ih u aleji velikana. Ima li makar malo mesta u štampi za nekog običnog čoveka koji se ističe u svojoj profesiji, makar to biočistač ulice.

Blaster

pre 3 godine

Uvek je bila koketa. Volela je da manipulise muskarcima, da ih zavodi i menja kao carapice. Nije je bilo briga da li je scenograf u pozoristu, direktor, obucar vazno je bilo samo da se zabavi, zavede. Nije pravila kalkulacije vec se silno zabavljala, tako da nema sad kajanja nego samo cvrsto do kraja ...

ns boy

pre 3 godine

Penzija i stari dani dodju brzo,za zivota trebas se truditi da napravis nesto, da bar taj deo zivota olaksas sebi,samim tim i svojoj deci,da im ne budes na teretu.Zalosno je sta takva legenda prozivljava da je rodjena negde na zapadu odavno bi bila milionerka.Nije Tanja jedina,ima mnogo umetnika koji dele tu sudbinu.Inace jednom sam je gledao u pozoristu kad sam bio mlad,takav seksipil sam video mozda jos par puta,danas to nema.

gost

pre 3 godine

Borba sa vjetrenjačama
i najvećeg idealistu
na kraju opameti.

Ako poživi do tog momenta.

Neko se rodi sebičan,
neko s mukom to postane.

Sincitybg

pre 3 godine

Secam se nekog priloga na tv kada je sa Lecicem (tadasnjim ministrom kulture) isla za Australiju o trosku ministarstva, i gdja Boskovic daje intervju pored bazena, oko nje neki vocni aranzmani i kokteli i sa istim tonom prica istu pricu i tada i sada .....naziveli ste se vi gospodjo necija 3 zivota

Pfffff

pre 3 godine

Brate mili ovi glumci svi jedva prezivljavaju a deca im redom odlucuju da budu isto glumci iako ni talenta nemaju ali su bas zapeli... Valjda da isto tako prezivljavaju umesto da idu u IT recimo.
Ili nije bas tako lose samo eto uvek bi moglo i vise da se skrca...

Mijat

pre 3 godine

Ova glumica mi je oduvek bila antipatična. Ne znam zašto ali i pored lepote i talenta u mojim očima ne može se meriti sa jednom Oliverom Marković ili Mirom Banjac. Ima nešto hladno u njoj. A što se tiče siromaštva, pa nek pogleda oko sebe. Eto npr. Maja Odžaklijevska, žena živi od male penzije i još ima bolesnog unuka kojeg pazi. Od goreg ima gore, draga gospođo!

box

pre 3 godine

@Leleeeee

Nemoj da ovaj tvoj komentar procita neka emancipovana zena ili cak Tanja licno pa da te tuzi. Nije ona bila ribetina, to je ruzno reci danas i ne sme se, onda je naravno bilo ok. Ubedljivo najbolja riba neseg glumista ikada, talentat tu i tamo ali lepota i zgodnoca TOP. Svi je pamtimo i volimo pre svega po fizickim kvalitetima samo sto danas ne smemo to bas tako da kazemo.

Ceki opinionista del cazzo

pre 3 godine

@rea. Jedno od malih životnih zadovoljstava,uz uslov da poživiš dovoljno dugo da ih dočekaš, je to što ti ponekad život da za pravo i dočekaš pad bahatih i silnih. Tumači ovo kako god hoćeš...Iskreno se radujem što ti je život dobar i što si ,eto,odlučila da budeš srećna.

правда

pre 3 godine

Tesko je gospodjo svima, iskreno vam zelim da se oporavite finansijski, ali ne zaboravite da postoje ljudi koji su ponikli u siromastvu i obitavaju u istome ceo zivot..

Rea

pre 3 godine

@Ceki opinionista del cazzo
Zašto misliš da je takva?
Za mene neki tako govore, izmišljaju priče, kada čujem, ne mogu da poverujem da nekome to sve padne na pamet. Neki od tih su zavidni, previše gledaju u tuđe i ne umeju da broje, neki su ogorčani jer su odbijeni, nekima izgleda da živim život iz snova.
Ja - ne zavidim nikome jer znam da nikome nije idealno, uživam u ono malo svoga što imam, trudim se da budem dobra prema svima, odbijem jer imam svog, ne živim život iz snova, daaaaleko od toga, ali sam odlučila da budem srećna.
Nisam još upoznala nekoga ko je "uobražen" a da je normalan. Obično su to ljudi koji to misle o drugima. Čak više nesigurnih poznajem nego onih drugih.

Trovach

pre 3 godine

Nasi glumci su pre 90-ih sasvim lepo zaradjivali, ali kasnije sve manje. Ista situacija je bila svuda u kulturi (igrao sam folklor u dosta poznatom OKUD-u iz Subotice, pa znam).

Conditional

pre 3 godine

Siromastvo i bogatsvo su relativna stvar. Za mnoge u ovoj zemlji a i sire svi stanovnici Beograda koji poseduju sopstvenu nekretninu u njemu su pravi bogatasi. Za druge to ne predstavlja nista posebno zato uzimaju stanove i kuce u inostranstvu. Sve zavisi iz kog ugla se posmatra svet.

Toni

pre 3 godine

U siromašnom društvu su svi siromašni. Kriminalci i kontroverzni biznismeni su izuzetak, a i oni su boranija u poređenju sa "kolegama" iz bogatih zemalja. Ne može umjetnik u siromašnoj zemlji biti ništa drugo do siromašan.

MethodManWu

pre 3 godine

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

I da se obavežeš da narednih 30 godina plaćaš 400e svaki mjesec. Neka hvala preskočiću. Mada kad malo bolje razmislim nije ti to loša ideja, država će propasti u narednih 10 godina, tako da nećeš otplaćivati kredit sve te godine.

Cinique

pre 3 godine

Ovde nema ničeg što nije kompromitovano, makar da je inicijalno bilo inspirisano najhumanijim motivima. Nacionalne penzije za zaslužne umetnike koji nisu podlegli kiču i šundu su pretvorene u dodatna primanja zaslužnih udbaških žbirova i stranačke apanaže počasnih članova stranaka.

I tako, Slađana Milošević već više od decenije prima nacionalnu penziju kao lični poklon Vojislava Koštunice, a od naših para. Penzionisana sa 50. Pa živi u Holivudu, manje ovde jer ne može da podnese prostakluk i primitivizam ovog naroda. Pare može da podnese i stoički ih podnosi.

Je li iko ikada čuo da jedna Slađana Milošević kuka ili se žali? Ne žali se čak ni da je njena nacionalna penzija mala, a život u Los Anđelesu je skup. Ta nacionalna crkavica joj jedva podmiruje troškove za šešire. Užas. Pa ne kuka.

City Slicker

pre 3 godine

@Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

Mnogo si stručan, svaka čast. Da bi neko kupio stan od 120K eura, mora da ima u startu na raspolaganju sopstvenih minimum 25K eura, a realno i preko 30K. Ako nemaju nešto od nekretnina da prodaju ili da im pokloni tetka, kako i za koje vreme da uštede toliku sumu?

Milica

pre 3 godine

Na stranu to sto su plate 90% ljudi u Srbiji bedne i daleko od bilo kakvog ljudskog dostojanstva i sto je kod nas normalan zivot - odlazak u restoran na rucak, letovanje ili zimovanje proglasen za luksuz, kao to sto je plata od 1700 evra dovoljna da te drzava proglasi za bogatasa ( npr mene jer placam dodatni porez na tu platu kao bogatasica , da ne poverujete) znaci na stranu sve to; uzasno me nervira kada najvise kukaju ljudi koji su veci deo svog zivota ziveli i zaradjivali jedno dvadeset puta vise od vecine , a sad kao jedva prezivljavaju. To sto su ti ljudi bili nedovoljno pametni i ziveli kao boemi , nisu ekonomisali nego se razbacivali, to im niko nije kriv. Da su bili pametniji sad bi imali po 6-7 nekretnina i ziveli bi lepo od toga. Ja sa svojih 43 godine i mojom posteno zaradjenom programerskom platom imam vec jedan stan za izdavanje, pa shodno tome ne kapiram kako oni nisu skupili pare u ona zlatna vremena kad se lepo zivelo. Bar su oni to mogli. Zato me i nervira sto takvi najvise kukaju kako nemaju. Imam takve i u okruzenju. Neki od njih cak i lepo zaradjuju, slicno meni ali ne ekonomisu, trose na gluposti i posle na kraju meseca nemaju nikakvu ustedu. Ima i onih koji zive sa dve prosecne plate- npr muz i zena sa po 425 evra, ukupno 850 evra i oni ladno daju 300 evra mesecno na cigare i alkohol i onda kukaju kako im je skupa kirija, muzej, letovanje i sl. Pa da su tih 300 evra sto trose na cigare i alkohil ostavljali sa strane mogli bi i uzeti kredit za stan ili bar otisli na neko putovanje, muzej i sl. Najmanje kukaju oni sto stvarno nemaju, jer takvi niti pise niti piju, niti nose markirano, a i ne uzimaju kredit da bi otisli na odmor . Licno, cim vidim da neko pusi i puno izlazi po kaficima uopste ga ne uzimam za ozbiljno kad kaze da nema para. Takvima nikad ne bi pozamila ni dinar.

Ono sto se desava na ovom svetu nije istina

pre 3 godine

Zao mi je ljudi koji jedva sastavljaju kraj sa krajem, niko ne bi trebao da zivi tako. Nazalost, puno umetnika, sportista i javnih licnosti nisu svoje prihode iskoriscavali na pravi nacin. Puno njoj je zivelo boemskim nacinom zivota, puno se okrenulo porocima (Bane Vidakovic, na primer), puno je zivelo raskalasno i jednostavno se razbacivalo parama. Nisu prilike na filmu i pozoristu takve da eminentni glumci nemaju za zivot. O neafirmisanim glumcima ne govorim ovom prilikom. U ovom slucaju se jednostavno radi o losem upravljanju svojim prihodima i imetku.

samo kazem

pre 3 godine

@samo kažem

U SFRJ je mogao da dođe do kinte ko god je bio sposoban za nešto, za razliku od ove današnje ½demokratije½ i ½tržišne privrede½. Čak i oni koji nisu bili nizašta mogli su da se snađu tako što su išli u JNA ili miliciju.
(eto toliko, 27. novembar 2020 13:35)

Aj neka se slozim sa tobom, nema problema. Nego vidi, pricam o budzetskim parama. Od jednog filma su kupovali stanove, automobile. Ne pominjem putovanja sada. Mas. dipl. ing. sa trideset godina staza ima platu kapetana npr.
Rekoh, nasiroka tema, a ti mi licis iz komentara da si neka mutljavina cim si u fazonu svako mogao da se snadje ... Bracni parovi sa ozbiljnim fakultetima drzali su da zive pristojno od plate, a u SFRJ uvek je bilo u kakvoj/kojoj firmi radis, nije isto npr. inzenjer u metalskoj industriji i inzenjer u npr. INA, NIS.
Mojne se foliras, znas vrlo dobro o cemu ja.

ЦФО

pre 3 godine

Rata za stan od 120k evra na 30 godina je 400e mesecno. Sta bi ti, stan od 200k? Buduci da je prosecna plata 400e, zena moze da ti radi za stan a vi sa 1000e da zivite. Eto kako.
(nexus, 27. novembar 2020 17:15)

Молим за информацију где је то у Србији могуће добити 120.000€ без учешћа на 30 година са годишњом каматом од 0,67%.

Jela

pre 3 godine

Pošto je u vreme slave zaradjivala enormne sume, zašto nije tada ulagala u npr. nekretnine koje bi mogla izdavati i od toga živeti?! I zar nije uplaćivala sebi penziono?! Za vreme SFRJ i svog velikog uspeha, mogla je to sebi priuštiti. Nego čovek se ne nada da već sutra može ostati bez ičega. Žalije mi je siromaha koji su celi život siromašni.