Petak, 03.04.2020.

12:53

Zvanično potvrđeno: Šetnja kućnih ljubimaca i nedeljom ujutru

Izvor: B92

Zvanièno potvrðeno: Šetnja kuænih ljubimaca i nedeljom ujutru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

126 Komentari

Sortiraj po:

Šta radi komunalna policija?

pre 4 godine

Napolju minus deset, kuče na terasi laje, napolju plus četrdeset, opet isto kuče laje. Kakav je to čovek koji drži tu jadnu životinju na terasi? Kako ko prođe ispod terase, čovek, pas, mačka, kuče bez prekida laje, urla. To je strašno slušati.Izvede ga na nekoliko minuta da obavi svoje potrebe i opet ga vrati na terasu. I tako godinama. To bi trebalo čuti. Kakvo je to urlanje u inače veoma mirnom naselju. Čovek se sprda sa 1000 ljudi koji to sve slušaju. Kako ga nije sramota. Kad bi samo čuli tu buku, to traje i traje, kuče urla i urla...

Tanja

pre 4 godine

@Dakle, nema potrebe da se plašite, pas je još kso štene završio kod nas s ulice, da nije, verovatno bi već bio mrtav. Utamničen nije, širimo se u sto kvadrata, jedna od dve najveće zelene površine nalazi se bukvalno deset metara od naše zgrade, tako da je u super kondiciji, a i mi smo. Jedini problem poslednjih dana je što nam u kraj dođe i kurta i murta s celom familijom, pa se mi plašimo da nas ne zaraze. Danas je bilo fenomenalno, nigde nikog.

petar stojanović

pre 4 godine

vidim ovde kučkari razne bljuvotine ljudi iaju pravo na kućne ljubimce a vi koji ste dozvolili davam deca nemaju kućne ljubimce itd nego ste ih i pre ovog virusa priljubljivali uz komp skupe telefone itd sami ste krivi ta deca više ne znaju šta je drvo proplanak reka itd sebičnost ,psovke itd su prvi pokazatelji vašeg ludila i bezobrazluka idite danas ponovo na adu avalu bez maski i rastojanja to dovodi do svega ovogatoliko.

Tanja

pre 4 godine

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3090185307680734&id=100000678861097?sfnsn=mo&d=n&vh=i

Evo šta nam znače. I koliko smo spremni da se žrtvujemo zbog njih. Čistija i bezuslovnija ljubav ne postoji.

Kraljica

pre 4 godine

Kako ću s uživanjem sutra da izadjem i šetnju s psom, nigde nikog, ni roštiljdžija, ni majke s decom u kolicima, ni porodice njih petnaest, ne možeš ih zaobići, nikog samo mi sa psima, kulturiška udaljeni jedni od drugih, tišina, mir, nema cike, vriske, samo tišina, plavo nebo, sunce, moj pas i ja. Blagoslov.

666

pre 4 godine

Volim životinje, čak i neke ljude. Slažem se da bi trebalo bolje organizovati vreme van policijskog časa, kao i propise u vezi držanja kućnih ljubimaca. Smetaju mi nekulturne kritike, ismevanje i nipodaštavanje onih koji imaju pse, ali to je srpski način izražavanja neslaganja sa nekim ili nečim. Radi se o genetskom zapisu i ne može se promeniti. Ostaćemo upamćeni po tome.

Aleksandar

pre 4 godine

Nmg da verujem da psi imaju veća prava od poljoprivrednika koji snabdevaju ovu zemlju hranom... Ako i treba nas pobiti kad živimo u zemlji gde psi imaju veća prava od čoveka...

Novi Beograd

pre 4 godine

Kuckari imaju vise prava nego deca, penzioneri, hronicni pacijenti kojima je kretanje deo terapije. Sram da vas bude. Mogu zamisliti u mom bloku u pomenutom terminu zavijanje, lavez, fekalije itd. Nemojte me pogresno shvatiti volim pse, macke. Ali psima nije mesto u stanbenoj zgradi, pogotovo ako ulaz broji preko 70 stanova.

lol

pre 4 godine

Cekaj meni nije jasno, jel ste vi ljudi toliko samozivi i zaslepljeni SOBOM (da sobom) da drzite kerove po kavezima (stanovima) i prodajete sebe za ljubitelje zivotinja?!?! Boze me sacuvaj na sta ovo drustvo lici, zna se za sta je zivotinja, dvoriste, kuca selo itd... A ne da se zatvaraju po stanovima i onda izvode na beton. A najjace sto vi prvi zagovarate kao kakav je to nacin da si zivotinje drze u zooloskom vrtu a vi prvi imate vrt u kuci. Sta je mnogo mnogo je, ne kapiram zasto niko ne moze nikakvu kritiku da uputi na vas cenjeni racun a vi ste svi kao iznad nas zato sto imate zivotinje, bravo, uspeli ste u zivotu. I eto sticajem okolnosti, kao i mnogi koji vas kritikuju zapravo volim zivotinje, ali ne, vama to u mozak ne moze doci posto ste zaslepljeni samim sobom. Nekada su se pravila deca, a sad imate vase bebice na cetiri noge. Nekima modni aksesoar, nekima da se pokazu, nekima jer je dosadno, nekima zamena za decu, nekima jer su sami, nekima i pomaze psihicki da imaju nekoga a nekim i zato sto ih stvarno "vole". Zna se gde je mesto zivotinjama, u stanu od 30 kvadrata i na asfaltu sigurno nije. Ne znam ni sto pisem ovo kad niko nece ni razmisliti o ovome ali eto i ja da kazem sta mislim o svom ovom ludilu. A vi nastavite da zamenjujete partnere, decu, prijatelje, zivim "plisanim" igrackama, ziveli!

Tanja

pre 4 godine

@Deduktivna Metoda, 4. april 2020 11:21)
Deca isto tako mogu da piske i kake u wc solju, i imaju svest o epidemiji i razlozima zbog kojih trenutno ne mogu da zadovolje tu potrebu. Košarka je definicija bliskog kontakta. Pas ne ume da piski i kaki u wc solju, mora da izadje napolje. I nema svest da razume razloge zasto mu se to zabranjuje. Pas je u stanju danima da trpi pre nego sto se upiski ili ukaki u kuci. Pri tom mu stradaju bubrezi, urinarni i gastrointestalni trakt. Pas moze da ugine ako bi mu se nametnula dugotrajna zabrana da izadje iz kuce da obavi fizioloske potrebe. Vasa deca nece umreti bez kosarke mesec dva.

Nigde na svetu niko se nije ovoliko bavio setanjem pasa. Odnos prema zivotinjama govori o civilizacijskom nivou i svesi jednog drustva. Ocito je kod nas taj nivo izrazito nizak. Tuzno je citati ove komentare prepune zlobe, zavisti i mrznje prema covekovom najboljem prijatelju. Ne mi nismo mizantropi, mi ne mrzimo nikog. Vi ste ti kji mrzite. Mrznjom koja vam izjeda dusu.

Marko

pre 4 godine

U ovoj državi vlasnici pasa očigledno imaju veća prava nego deca, penzioneri i bolesni. Ovo je diskriminacija građana Srbije najgore vrste, ne samo po moralnim već i po pravnim normama.
Jasno je da kućni ljubimci imaju fiziološke potrebe i navike koje je teško promeniti, ali ne mogu se selektivno omogućavati bilo kakva prava i privilegije ikome, ako su ista uskraćena većini građana Srbije.
Zato pozivam sve savesne, poštene i dobronamerne građane Srbije, da obavezno prijave nesavesne, bahate i bezobrazne vlasnike pasa komunalnoj i regularnoj policiji za svako krsenje propisa koji su trenutno na snazi - šetnja može da traje do 20 minuta, maksimalno 200 metara od mesta boravišta.
Ne samo to, već i za svako kršenje zakona i kućnog reda, što se odnosi na ostavljanje psećeg izmeta, uriniranje po liftovima i hodnicima, besomučno lajanje u zgradama u vreme odmora ili noću, šetnju bez povoca, šetnju opasnih pasa bez brnjice, izazivanje straha kod ljudi na bilo koji način i napada na drugu životinju ili čoveka.
Da ne bude bilo kakvih nesporazuma, nemam ništa protiv kućnih ljubimaca, samo pozivam na poštovanje zakona, propisa i građansku odgovornost.

Deduktivna Metoda

pre 4 godine

U vezi komentara o potrebama ; deca imaju potrebu da se igraju napolju. Ali - deci je eskplicitno receno da NE IDU na igralista! ZABRANJENO. Kosarka je zabranjena! Ali vlasnici pasa cim zagalame - moze! E, bojim se da to nece ici tako. Nece ni roditelji cutati zauvek. Vlasnici pasa su jedna isfurana mizantropska sekta, koja trazi poseban status i tretman iz cistog bezobraznog hira - to je sve sto mislim o tome! Admine objavi komentar. Hvala.

zasto

pre 4 godine

U redu, psi i vlasnici mogu da prosetaju ali zasto se zabranjuju setnje gradjanima - neki ljudi i deca moraju zbog zdravstvenih razloga da prosetaju...to im je terapija propisana od doktora. Bitna je samo distanca.

midi

pre 4 godine

Imam 70 godina i zamolio sam ženu da mi stavi oko vrata lanac i izvede u
šetnju kao kućnog ljubimca, tek da ne zaboravim kako mi izgleda ulica.
Živim u selu sa 1800 stanovnika,( Banat ) i kada se dvoje ili dvojca ili njih dve sretnu na ulici, kaže se da je danas u selu gužva! Dođe mi da stojim
ispred kapije i zavijam od muke!

sly

pre 4 godine

Kakvi agresivni, besni i moze se u najmanju ruku reci ograniceni ljudi vaspitavaju decu. Nadam se da ce ti klinci ipak uspeti da postanu bolji ljudi. Svaku srecu im zelim jer bas nisu imali srece s uzom porodicom, koju nisu birali!

pitam

pre 4 godine

samo cistite za psima ko Boga vas molim, grad nam je postao kafilerija. Pas je odgovornost koliko je i zadovoljstvo. Takodje povodac, brnjica i ostalo propisano. U redu je da se izborite za svoja prava i da se ona uvaze ali ponasajte se odgovorno ako ste u stanju a ako ne da se menjaju propisi pa da se omoguci samo odgovornima da zadrze svoje ljubimce jer ovako vise ne ide.

микица

pre 4 godine

Ако смо ми кучкари, ви сте онда смећари. Иза вас само пикавци, кесе, пластика, шут, депоније. Смрдите на неокупано и на бели лук, воњате на дуван и јефтину брљу. Мозак вам је каша пуна мржње, беса, затуцаности. Ви ћете неком да браните да има пса и да одређујете ко ће како да живи? Ви лицемери?

микица

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata
(ratar, 03. april 2020 14:50) 

Navikli su na smrd. Prosto im nije do zivota kada odu negde gde ne smrdi.
(ej bre, 03. april 2020 16:57)
Ја одговорно тврдим да је мој пас чистији од вас смећара који воњате на дуван и јефтину брљу. А тај леп живот који си му подарио на два метра ланца је баш похвалан.

марко

pre 4 godine

Смета им псећи измет, а ено пун Нови Сад бачених маски и рукавица. Пази кад је Чистоћа апеловала да не бацају то где стигну. Иза људи остаје само зло, зато нам се и дешава ова зараза...

Ana

pre 4 godine

Svi satro neki vajni roditelji a ne znaju da deca ne treba da vrse uzdu napolju ako su izasli iz pelena. Isti ti roditelji koji ocito u kasnim nocnim satima izvode decu napolje, vrv s njima bleje po kafanama pa im to sad nedostaje....

Zoran z

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 3. april 2020 13:18)

Pa ako tvoje dete mora da vrsi nuzdu iskljucivo napolju zapitaj se kakav si to roditelj.

Kraljica

pre 4 godine

@(Ljubi, 03. april 2020 15:03) : Zato sto je vaspitan da ne obavlna nuzdu u prostoru u kome živi. A ne ume da ide na nošu ni na wc solju. Još glupih pitanja?

Tanja

pre 4 godine

1. Pas ne prenosi covid
2. Pas mora napolju da obavi nuzdu. Mora.
3. Svsko kulturan ce pokuupiti izmet svog psa, baciti kesu sa djubretom u kontejner, pokupiti otpad koji ostane posle piknikovanja itd. Mrtva trka, ali nije tema.
4. Samo dvoje mogu sa psom po naredbi, cime se odrzava socijalna distanca
5. I pre epidemije vlasnici pasa su se drzali podalje jedni od drugih is predostroznodti da se psi ne lotuku. Tek ako se psi tolerisu, vlasnici ih puste da se igraju, drzeci se svako uz svog psa ne uz drugog vlasnika
5. Deca mogu da se zaraze i da prenesu covid
6. Nisu vlasnici posa sirili satore i rostiljali na kksutnjaku nego vi sa decom.
7. Moj stan je savrseno vist, ne smrdi kao ni moj pas, koji se kupa. Za razliku od mnogih dvonozaca cega smo svi koji smo ikad morali da udjemo u gradski prevoz svedoci.
8. Psu je setnja zivotna potreba a ne hir, zato smanjite dozivljaj.

trojkaa

pre 4 godine

Znači, žurke svako veče od 23 do 01, oko zgrada, nema spavanja za one koji moraju rano da ustaju.
A Penzioneri sada imaju manje prava nego psi.
(Volim i ja vas, 03. april 2020 15:29)

A kako si do sada spavao?

Realan

pre 4 godine

Sta ste napali ljude ? Jel zaista ovoliki broj id...ta ili pale vatru namerno, pa se ljudi pecaju ? Dosta vise sa izrazom "setnja". Izlazi se na veoma kratko i radi se o fizioloskoj potrebi. Tacka

mr.wolf

pre 4 godine

I dalje neverica, koliki nečovek treba biti da bi se ovakve mere donele? Sram vas bilo! Da li je i ovo paket saveta od kineza, brata SiĐinPinga koji su sve svoje ljubimce u Vuhanu pobili? Sramota, nijedna zemlja nigde u svetu ( osim pomenute Kine) nije ograničila šetnje ljubimaca, a verovali ili ne, glavni razlog jeste zdravlje ljubimaca i higijena ukućana. Mučiti životinje da trpe 13 sati, nečuveno!
(Miloš, 03. april 2020 13:38)

Pa ti mucis zivotinju 13 godina u tvom cumezu.

Markezi

pre 4 godine

Moćan ovaj kereći lobi.
(a, 3. april 2020 14:25)

Šta te čudi. Zvanično Srbija ima preko 200 hiljada vlasničkih pasa. E sada nezvanično još više. Imaš zaštitnike životinja u vidu ekstremnog huliganskog udruženja levijatan koji prati na fejsbuku isto oko 200 hiljada kerećih ekstrema. Zato nemoj da te čudi ovo sada. Levijatan je najavio da izlazi na izbore a jako je blizak sa vlašću. I ovo je ustupak njima. Ne postoji više mesto gde možeš da odeš a da ne vidiš psa. Dosta pasa u Beogradu se kreće bez povodca, svoje fiziološke potrebe nisu naučili da urade u stanu već na javnim površinama. Da ima normalan broj pasa pa da kažeš ok. Ovako ovo je anarhija kojoj na put ne možemo stati. A biće samo još gore...

Oliver

pre 4 godine

Pozivam sve savesne gradjane ove drzave da masovno prijavljujemo nesavesne vlasnike pasa komunalnoj policiji i regularnoj policiji za bilo koje krsenje zakona od strane vlasnika pasa,i sada,i ubuduce. Kada oni hoce prava,moraju da prihvate i odgovornost. Prijavljujmo ih masovno za svako lajanje u stanovima,za neskupljanje pseceg izmeta,za setnju bez povoca,za svaki napad na dete,trkaca i biciklistu. To je nacin da ih uteramo u red!

mr.wolf

pre 4 godine

Ocito da vecina nema minimum intelektualnih kapaciteta da shvati procitano, pa lupeta nesto poput 4 sata nedeljom i slicno. A sa tom vasom decom... Evo, ja zaista nemam nista protiv da vi nakon ponoci izvedete vasu decu da piske po parkovima 200m od zgrade, ako vam je bas toliko stalo. Glupaci!
(Glup narod, 03. april 2020 15:15)

Slazem se da vecina nema intelektualni kapacitet da shvati ovo, a najvise ga nemaju tvoji istomisljenici....
Neko se pitao zasto vas zovu "kuckari"... Odgovor je ovde, u komentarima.
Vecina vas ima jedan argument koji ponavljaju kao papagaji "dete moze da piski na wc solji i da kaki, a pas ne moze"......
Pa jel vi gospodo KUCKARI stvarno mislite da su samo to potrebe dece ? Da piske i kake ? Mozda vasim "ljubimcima" koji su zatoceni u stanovima i osudjeni na karantin ceo zivot to jeste jedina potreba, ali bogu hvala po tome se i razlikujemo od zivotinja.
Deca imaju mnogo vise potreba da izadju napolje, a to prevashodno nije piskanje i kakanje. Ukljucite malo mozak. Ta deca imaju vece potrebe za izlaskom od vase zivitinje koja mora da piski i kaki napolje. Deca treba da se istrce, druze, igraju, pricaju sa drugom decom, da uce, da sticu iskustvo....
I jesu u pravu ljudi.... ova zemlja je zlo, psi imaju veca prava..... strasno....

mr.wolf

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)

Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.
(Ljubi, 03. april 2020 15:03)

Pa vidis, deca imaju druge potrebe za izlaskom, zato sto su mali ljudi, za razliku od zivotinja. Nije u pitanju fizioloska potreba, postoje 10x bitnije potrebe dece od fizioloskih potreba tvoje zivotinje.

Ilija

pre 4 godine

Sludjeni i kvarni narode, to sto cutite ko ovce, slusate ponizno i slepo jednog coveka i ne borite se za svoja prava, i prava svoje dece (za cist vazduh, za bolje plate, za normalan zivot i mere u drzavi), za to su vam krivi psi i ljudi koji i dalje imaju kicmu i bore se za nesto jel? e blago vama, i nama sa vama takvima...

ej bre

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata
(ratar, 03. april 2020 14:50)

Navikli su na smrd. Prosto im nije do zivota kada odu negde gde ne smrdi.

ko zna, molim nek napiše

pre 4 godine

Pa dobro, ako su i ostali solidarni, možda da ne reagujete ni vi prejako na to što je neko pitao za dete (deca možda nisu navikla da toliko budu unutra, možda se unervoze (a sada kad za vikend bude produženo vreme trajanja policijskog časa)...?

Inače, je li dozvoljeno za vreme policijskog časa izaći u dvorište (za one koji nemaju terasu, već žive u prizemlju - da li neko pouzdano zna šta je pravilo, pošto, ono što je dato kao objašnjenje na nekim sajtovima zvuči nedovoljno jasno (spominju se zasebne prostorije zgrade, ali ne i dvorišta)? Neka napiše neko ko pouzdano zna, a bilo bi lepo da i mediji istraže/objasne detaljnije?
Naravno, sve bez masovnijih okupljanja (samo za ljude koji žive u prizemlju (kojima je dvorište "terasa" (na kojoj i suše veš i sl. - imaju li pristup tome i za vreme policijakog časa)?

Neko ko voli svoju zemlju, ali od ljubavi se ne živi

pre 4 godine

Hvala Bogu da su ovo uveli, mada sam ja mog psa samog pustao ispred zgrade uveče, ja sam čekao u hodniku. On izađe, završi to što treba i uđe sam u zgradu, ja mu samo otvorim vrata. Jedini problem je bio taj što sam morao ujutru da pokupim, ako je vršio veliku nuždu, nisam smeo uveče van zgrade. Inače, dokle više ovi što mešaju decu i pse?! Mi ih ne izvodimo da bi mi prošetali, već da oni idu da izvrše fiziološke potrebe. Ovaj moj bi jadan trpeo 5 dana u stanu, nema šanse da bi išao u wc. Takođe i kad je kod mojih, ne ide u dvorište, nema sile!

Aleksandar NS

pre 4 godine

Logična i pametna odluka. Mi koji imamo pse to cenimo i treba da je ispoštujemo.
U ovoj borbi niko ne sme da izgubi nadu i da pomisli da je sam.
Budimo solidarni i pomozimo jedni drugima.
Makar imajmo razumevanja jedni za druge...

Ateo

pre 4 godine

Pretpostavljam da su ovi kojima smetaju kućni ljubimci i koji se žale na to kako im deca ne mogu napolje (koje bre dete treba da bude napolju od 23-01h??!?!?) isti oni ljudi koji svoju decu puštaju da skaču, vrište, trče, lupaju po ceo dan od 06-23h pa se još i nađu uvređenim kad im se ukaže na to da takvom ponašanju nije mesto u stambenim zgradama. Ne znam kako je u drugim, ali u mom naselju barem 90% pasa su male rase kojima, čak i da živim na selu, ne bi bilo mesto na dvorištu jer jednostavno nisu prilagođeni takvim uslovima. I SVI vlasnici kupe organski otpad za svojim ljubimcima jer pre svega sami ne žele da se šetaju među braon gomilicama na sve strane. Sa druge strane ni ja ne razumem zašto u stanu držati psa većeg od 30cm, to je već priča za neka druga vremena i neke stručnije ljude ...

srdjan

pre 4 godine

Pogledajte komentare ovih koji cuvaju zivotinje, kad neko pomene da deca imaju manje prava od njihovih zivotinja. Pogledajte samo tu mrznju...
Sad cemo svake noci imati porodice (2 clana) koje ce praviti zurke oko zgrada ... do 01 h... zasto je ovo dozvoljeno? Ko je ovo smislio ?

deki

pre 4 godine

Hejteri to nije nikakva setnja, vec zivotinje imaju isto potrebu da vrse nuzdu. Niko se ne seta, jer sta pa ima da radite uvece u 00:00 kad je sve zatvoreno, pusto i tuzno? Gde da setate u to doba? Samo da prigovorite nesto, pa nema veze koliko je bezveze

Komša

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
 (Ivan, 3. april 2020 13:18) 

Da šetaš dete u ponoć?
Kakav si ti roditelj?

Volim i ja vas

pre 4 godine

Znači, žurke svako veče od 23 do 01, oko zgrada, nema spavanja za one koji moraju rano da ustaju.
A Penzioneri sada imaju manje prava nego psi.

Ljubi

pre 4 godine

Znači ovi što imaju pse su privilegovani građani?
(princip, 03. april 2020 13:14)

Hoćete da shvatite više da se ne šetam ja, nego pas ima fiziološke potrebe koje ne može da obavi unutra (ne menjaju psi navike kao ljudi, niti mogu da mu objasnim da sam ga učila da ne sme unutra a da sad mora unutra).
Drugo, shvatite da se takodje pas i ja ne šetkamo naokolo, nego da izadjem ispred zgrade na 5 minuta, sama.

Ljubi

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)

Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.

Komša

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi 
(Ivan, 03. april 2020 13:18) 

A jel počistiš za njim?
Kad ga već nisi naučio da koristi toalet.

ajemsasa

pre 4 godine

"Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)"

Pa šetaj, ko ti brani!
Radnim danom do 17h i subotom do 13h.
Koji je tvoj problem što mogu da izvedem psa na 20 minuta dva puta dnevno? Misliš da je to nekakav luksuz i privilegija?!
Ljudi, smanjite malo zlobu i budite solidarni, ako je ikako moguće. Trebaće i vama pomoć za nešto u životu.

оће то

pre 4 godine

@Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi(Ivan, 03. april 2020 13:18)Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.
(Ljubi, 03. april 2020 15:03) Право питање је зашто члан твоје породице обавља физиолошке потребе напољу, а не у свом стану.

Lazar

pre 4 godine

Ovo je bolesna odluka, ovo pokazuje da su psi iznad male dece i penzionera, nemam pravo dete da prosetam ali zato pomodari mogu da setaju svoje maltezere u fensi odelima i civave. Krenuli smo unazad u civilizacijskom smislu, ali zasto ovde stati pobogu, zabranite lekarima izlazak iz kuce pa nek obolele lece njihova visocanstva - psi !!!

Mare

pre 4 godine

@spakujte mi... to poredjenje je krajnje glupo. Deca koriste pelene kad su mala ili kad odraatu wc solju, moze da im se objasni i da se nauce da koriste nosu ili solju. Odraslom psu, koji je navikao da vrsi nuzdu napolju ne mozes da objasnis da to mora da cini unutra. Nije poenta u tome da ljudi nece da dozvole da on to obavi unutra, oni prosto nece. Nece ni pelenu ni posip ako tako nisu naucili. Trpece i cvilece i lajati pred vratima, cekati dok ga ne izvedes. Nije rec ni o kakvom hiru, zaista. Daj mi resenje za taj problem i evo ja necu podrzavati luft od 20 min za ljubimce. Pusti te price deca imaju manje prava...

stefan

pre 4 godine

Najjaci su mi ovi, a moje dete? A ja? Pa dame i gospođe zašto ste učili decu da vrše nuždu napolju pa vam se sada problem sto se ne moze napolje?? Vi odbijate da shvatite da niko ne trazi da seta pse za vreme pol.časa jer bi da prošeta, nego jer zivotinje su naucene da obavljaju nuzdu samo napolju i nigde vise.. Po vama su fiziološke potrebe hir...To je isto kao da ste vi dobili pravo da koristite toalet jednom dnevno u trajanju od 20 minuta.. Razmislite o tome.. Niste mi jasni

Glup narod

pre 4 godine

Ocito da vecina nema minimum intelektualnih kapaciteta da shvati procitano, pa lupeta nesto poput 4 sata nedeljom i slicno. A sa tom vasom decom... Evo, ja zaista nemam nista protiv da vi nakon ponoci izvedete vasu decu da piske po parkovima 200m od zgrade, ako vam je bas toliko stalo. Glupaci!

ajemsasa

pre 4 godine

"Prva mjera koja mi nije jasna... Znaci bice krcate ulice ljudi sa psima i decom. Jos ako bude lijep dan...
(Uros, 3. april 2020 13:49)"

Šta ti nije jasno?
U nedelju od 8-10h i uveče od 23-01h je policijski čas i nikoga nema na ulici osim pasa koji vrše svoje fiziološke potrebe.
I da, ti možeš da se zaraziš kada izađeš napolje kao i deca, a psi ne mogu tako da ne znam čemu ljutnja.
Sedi kući i uživaj!

sonja

pre 4 godine

Neverovatno je koliko ljudi trazi prava za decu i penzionere da šetaju. Vi ne razumete da je opasno šetati?? Ne mogu da verujem da ste u stanju da bližnje izlažete opasnosti i bolesti zarad šetnje i uživanja. Psi imaju fiziološku potrebu i ne mogu da vrše nuždu u kući. Vaša deca i dalje imaju pravo da koriste svoj wc zar ne? Nek su živa i zdrava, a vi se zapitajte kakva prava tražite!
I da, živimo u 21.veku, da psi su u stanovima, pomirite se s tim i često je to humanije nego da su na lancu u nekom dvorištu.

smeh

pre 4 godine

Neko ovde pise hocu da prosetam dete pod istim okolnostima.. Pa druze nije to setnja, nego WC.. Ajde lepo ti u subotu u 13h da stavis katanac na kupatilo i trpi do ponedeljka.. Obavljate po kuci to sto morate... Kakvi ste bre vi to ljudi.. Kakvi su ovo komentari gde se ljudi sa zivotinjama nazivaju KUČKARKAMA I KUČKARIMA??

оће то

pre 4 godine

@Ljudi, mi smo jedina zemlja u kojoj je ovo problem. I ne mislim samo na zapad, pogledajte Rusiju, Grčku, CG, Bugarsku. Bukvalno nigde se nije dovodilo u pitanje da možeš da izvedeš kera napolje kad treba. E sad što imamo neke druge mere koje možda nisu pravedne, to je druga stvar i za to treba da se borite, a ne da ukidate i ono malo smislenih stvari koje postoje.
(Ika, 03. april 2020 13:08) Можда је и до културе власника паса у земљама које си навео? Можда они чисте иза својих паса, па не иритирају људе? Схватите да нису пси проблем.

ratar

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata

King of snake

pre 4 godine

Šta je sa migrantima, da li neko u ovoj zemlji sme da postavi to pitanje? Do pre mesec i po dana haos sa njima a sada ih niko ne pominje.
Da nismo mozda sa Mađarima I Austrijancima napravili tante za kukuriku?

Boki

pre 4 godine

Kučkari dobijaju bitke, u ovom trenutku oni su jači od opozicije i jedini mogu da naruše ili naštete vlasti, pazite se ako naprave stranku i izadju na izbore, hehe

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Mačke mogu da se šetaju od 23h do 1h, a evo sada mogu i nedeljom ujutru. Sve je to u vreme policijskog časa. Mačkarski lobi...

matori

pre 4 godine

vlast donese odluku o novoj meri.
onda gleda komentare na tu vest, pa onda, ako skontaju da su nešto promašili, koriguju meru.
mislim, može i tako, ali to unosi nervozu u narod, a oni se kompromituju lošim merama... posle ispravljaju.
isto važi za kupovinu za penzionere. pomerili za subotu, da ne bi otvarali radnje od 4 do 7 nedeljom, a posle zatvaranje, jer je policijski sat ceo dan...

Miloš

pre 4 godine

I dalje neverica, koliki nečovek treba biti da bi se ovakve mere donele? Sram vas bilo! Da li je i ovo paket saveta od kineza, brata SiĐinPinga koji su sve svoje ljubimce u Vuhanu pobili? Sramota, nijedna zemlja nigde u svetu ( osim pomenute Kine) nije ograničila šetnje ljubimaca, a verovali ili ne, glavni razlog jeste zdravlje ljubimaca i higijena ukućana. Mučiti životinje da trpe 13 sati, nečuveno!

Oliver

pre 4 godine

Ok. Spremam stopericu. Ako bude duze od 20 minuta i dalje od 200 metara,odmah prijavljujem svoju nesavesnu komsinicu komunalnoj policiji. Hocu da budem savestan gradjanin kao Nemci koji ovih dana masovno prijavljuju prekrsitelje pravila izolacije,heh

Ika

pre 4 godine

Ljudi, mi smo jedina zemlja u kojoj je ovo problem. I ne mislim samo na zapad, pogledajte Rusiju, Grčku, CG, Bugarsku. Bukvalno nigde se nije dovodilo u pitanje da možeš da izvedeš kera napolje kad treba. E sad što imamo neke druge mere koje možda nisu pravedne, to je druga stvar i za to treba da se borite, a ne da ukidate i ono malo smislenih stvari koje postoje.

dzigi

pre 4 godine

Normalno, dozvoljeno je u svim zemljama izvesti psa, i ovim okolnim. Sad kad smo to rešili (i nadam se da opet neće biti "da komšiji crkne krava" ljudi), MORA da se dozvoli pčelarima (čak i onim starijim od 65) i poljoprivrednicima da rade. Bez tih ljudi smo svi gotovi.

mr.wolf

pre 4 godine

Sada kada je karantin za ljude uveden, makar na trenutak mozemo da dozivimo kako je "ljubimcima" u karantinu ceo zivot. Psi, macke, papagaji, ribice.....
Ljubav prema zivotinji je u pitanju ? Nista onda, ok....

Naklackasmo se

pre 4 godine

Puna kapa! Hvala puno. A vama kucomrscima nek ovo i dalje bude najveći problem, a ne mama koja pored zaštitne trake za zabranu igranja na igralištu klacka svoje dete.

Dejan P

pre 4 godine

Ako ima 50000 ljudi u Beogradu sa kucnim ljubimcima to je dnevno 50000 ljudi po 4 sata na ulici.
Koliko njih cisti iza kucnih ljubimaca.
Idiotizam.

da li neko tu ima mozga..

pre 4 godine

to sto vas bas briga za setnju dece i setnju starijih vam necu nikad oprostiti, nadam se da ima Boga pa da ce vam se vratiti posledice ovakvih odluka..

Majkl Džondar

pre 4 godine

Kakva frka oko kučića. Sve gluposti koji nam rade, i umalo da se digne kuka i motika zbog kučića. Ja stvarno volim životinje. Trenutno nemam psa ali sam ih dok sam živeo u kući imao, uvek. Da ne spominjem i ostale životinje. Ali nikad ne bih sebe i psa zarobio u stan, zajedno. Psa nikad.

Darkoda.devet

pre 4 godine

Koliko sam shvatio kucni ljubimci ce moci da se setaju 8 puta u toku nedelje za vreme trajanja policijskog casa , od ponedeljka do nedelje od 23 do 01h + gratis u nedelju ujtru od 08h do 10h? Ja Sam za to da se I obicnim gradjanima koji nemaju pse omoguci nedeljom barem sat vremena izlazak da namire stoku I istresu djubre recimo.

Ljubi

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)

Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.

deki

pre 4 godine

Hejteri to nije nikakva setnja, vec zivotinje imaju isto potrebu da vrse nuzdu. Niko se ne seta, jer sta pa ima da radite uvece u 00:00 kad je sve zatvoreno, pusto i tuzno? Gde da setate u to doba? Samo da prigovorite nesto, pa nema veze koliko je bezveze

Boki

pre 4 godine

Kučkari dobijaju bitke, u ovom trenutku oni su jači od opozicije i jedini mogu da naruše ili naštete vlasti, pazite se ako naprave stranku i izadju na izbore, hehe

dzigi

pre 4 godine

Normalno, dozvoljeno je u svim zemljama izvesti psa, i ovim okolnim. Sad kad smo to rešili (i nadam se da opet neće biti "da komšiji crkne krava" ljudi), MORA da se dozvoli pčelarima (čak i onim starijim od 65) i poljoprivrednicima da rade. Bez tih ljudi smo svi gotovi.

ajemsasa

pre 4 godine

"Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)"

Pa šetaj, ko ti brani!
Radnim danom do 17h i subotom do 13h.
Koji je tvoj problem što mogu da izvedem psa na 20 minuta dva puta dnevno? Misliš da je to nekakav luksuz i privilegija?!
Ljudi, smanjite malo zlobu i budite solidarni, ako je ikako moguće. Trebaće i vama pomoć za nešto u životu.

King of snake

pre 4 godine

Šta je sa migrantima, da li neko u ovoj zemlji sme da postavi to pitanje? Do pre mesec i po dana haos sa njima a sada ih niko ne pominje.
Da nismo mozda sa Mađarima I Austrijancima napravili tante za kukuriku?

Naklackasmo se

pre 4 godine

Puna kapa! Hvala puno. A vama kucomrscima nek ovo i dalje bude najveći problem, a ne mama koja pored zaštitne trake za zabranu igranja na igralištu klacka svoje dete.

Ika

pre 4 godine

Ljudi, mi smo jedina zemlja u kojoj je ovo problem. I ne mislim samo na zapad, pogledajte Rusiju, Grčku, CG, Bugarsku. Bukvalno nigde se nije dovodilo u pitanje da možeš da izvedeš kera napolje kad treba. E sad što imamo neke druge mere koje možda nisu pravedne, to je druga stvar i za to treba da se borite, a ne da ukidate i ono malo smislenih stvari koje postoje.

Miloš

pre 4 godine

I dalje neverica, koliki nečovek treba biti da bi se ovakve mere donele? Sram vas bilo! Da li je i ovo paket saveta od kineza, brata SiĐinPinga koji su sve svoje ljubimce u Vuhanu pobili? Sramota, nijedna zemlja nigde u svetu ( osim pomenute Kine) nije ograničila šetnje ljubimaca, a verovali ili ne, glavni razlog jeste zdravlje ljubimaca i higijena ukućana. Mučiti životinje da trpe 13 sati, nečuveno!

Glup narod

pre 4 godine

Ocito da vecina nema minimum intelektualnih kapaciteta da shvati procitano, pa lupeta nesto poput 4 sata nedeljom i slicno. A sa tom vasom decom... Evo, ja zaista nemam nista protiv da vi nakon ponoci izvedete vasu decu da piske po parkovima 200m od zgrade, ako vam je bas toliko stalo. Glupaci!

ratar

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata

Komša

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
 (Ivan, 3. april 2020 13:18) 

Da šetaš dete u ponoć?
Kakav si ti roditelj?

Komša

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi 
(Ivan, 03. april 2020 13:18) 

A jel počistiš za njim?
Kad ga već nisi naučio da koristi toalet.

stefan

pre 4 godine

Najjaci su mi ovi, a moje dete? A ja? Pa dame i gospođe zašto ste učili decu da vrše nuždu napolju pa vam se sada problem sto se ne moze napolje?? Vi odbijate da shvatite da niko ne trazi da seta pse za vreme pol.časa jer bi da prošeta, nego jer zivotinje su naucene da obavljaju nuzdu samo napolju i nigde vise.. Po vama su fiziološke potrebe hir...To je isto kao da ste vi dobili pravo da koristite toalet jednom dnevno u trajanju od 20 minuta.. Razmislite o tome.. Niste mi jasni

smeh

pre 4 godine

Neko ovde pise hocu da prosetam dete pod istim okolnostima.. Pa druze nije to setnja, nego WC.. Ajde lepo ti u subotu u 13h da stavis katanac na kupatilo i trpi do ponedeljka.. Obavljate po kuci to sto morate... Kakvi ste bre vi to ljudi.. Kakvi su ovo komentari gde se ljudi sa zivotinjama nazivaju KUČKARKAMA I KUČKARIMA??

Oliver

pre 4 godine

Ok. Spremam stopericu. Ako bude duze od 20 minuta i dalje od 200 metara,odmah prijavljujem svoju nesavesnu komsinicu komunalnoj policiji. Hocu da budem savestan gradjanin kao Nemci koji ovih dana masovno prijavljuju prekrsitelje pravila izolacije,heh

Tanja

pre 4 godine

1. Pas ne prenosi covid
2. Pas mora napolju da obavi nuzdu. Mora.
3. Svsko kulturan ce pokuupiti izmet svog psa, baciti kesu sa djubretom u kontejner, pokupiti otpad koji ostane posle piknikovanja itd. Mrtva trka, ali nije tema.
4. Samo dvoje mogu sa psom po naredbi, cime se odrzava socijalna distanca
5. I pre epidemije vlasnici pasa su se drzali podalje jedni od drugih is predostroznodti da se psi ne lotuku. Tek ako se psi tolerisu, vlasnici ih puste da se igraju, drzeci se svako uz svog psa ne uz drugog vlasnika
5. Deca mogu da se zaraze i da prenesu covid
6. Nisu vlasnici posa sirili satore i rostiljali na kksutnjaku nego vi sa decom.
7. Moj stan je savrseno vist, ne smrdi kao ni moj pas, koji se kupa. Za razliku od mnogih dvonozaca cega smo svi koji smo ikad morali da udjemo u gradski prevoz svedoci.
8. Psu je setnja zivotna potreba a ne hir, zato smanjite dozivljaj.

Ljubi

pre 4 godine

Znači ovi što imaju pse su privilegovani građani?
(princip, 03. april 2020 13:14)

Hoćete da shvatite više da se ne šetam ja, nego pas ima fiziološke potrebe koje ne može da obavi unutra (ne menjaju psi navike kao ljudi, niti mogu da mu objasnim da sam ga učila da ne sme unutra a da sad mora unutra).
Drugo, shvatite da se takodje pas i ja ne šetkamo naokolo, nego da izadjem ispred zgrade na 5 minuta, sama.

ajemsasa

pre 4 godine

"Prva mjera koja mi nije jasna... Znaci bice krcate ulice ljudi sa psima i decom. Jos ako bude lijep dan...
(Uros, 3. april 2020 13:49)"

Šta ti nije jasno?
U nedelju od 8-10h i uveče od 23-01h je policijski čas i nikoga nema na ulici osim pasa koji vrše svoje fiziološke potrebe.
I da, ti možeš da se zaraziš kada izađeš napolje kao i deca, a psi ne mogu tako da ne znam čemu ljutnja.
Sedi kući i uživaj!

Dejan P

pre 4 godine

Ako ima 50000 ljudi u Beogradu sa kucnim ljubimcima to je dnevno 50000 ljudi po 4 sata na ulici.
Koliko njih cisti iza kucnih ljubimaca.
Idiotizam.

Mare

pre 4 godine

@spakujte mi... to poredjenje je krajnje glupo. Deca koriste pelene kad su mala ili kad odraatu wc solju, moze da im se objasni i da se nauce da koriste nosu ili solju. Odraslom psu, koji je navikao da vrsi nuzdu napolju ne mozes da objasnis da to mora da cini unutra. Nije poenta u tome da ljudi nece da dozvole da on to obavi unutra, oni prosto nece. Nece ni pelenu ni posip ako tako nisu naucili. Trpece i cvilece i lajati pred vratima, cekati dok ga ne izvedes. Nije rec ni o kakvom hiru, zaista. Daj mi resenje za taj problem i evo ja necu podrzavati luft od 20 min za ljubimce. Pusti te price deca imaju manje prava...

Šta radi komunalna policija?

pre 4 godine

Napolju minus deset, kuče na terasi laje, napolju plus četrdeset, opet isto kuče laje. Kakav je to čovek koji drži tu jadnu životinju na terasi? Kako ko prođe ispod terase, čovek, pas, mačka, kuče bez prekida laje, urla. To je strašno slušati.Izvede ga na nekoliko minuta da obavi svoje potrebe i opet ga vrati na terasu. I tako godinama. To bi trebalo čuti. Kakvo je to urlanje u inače veoma mirnom naselju. Čovek se sprda sa 1000 ljudi koji to sve slušaju. Kako ga nije sramota. Kad bi samo čuli tu buku, to traje i traje, kuče urla i urla...

оће то

pre 4 godine

@Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi(Ivan, 03. april 2020 13:18)Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.
(Ljubi, 03. april 2020 15:03) Право питање је зашто члан твоје породице обавља физиолошке потребе напољу, а не у свом стану.

midi

pre 4 godine

Imam 70 godina i zamolio sam ženu da mi stavi oko vrata lanac i izvede u
šetnju kao kućnog ljubimca, tek da ne zaboravim kako mi izgleda ulica.
Živim u selu sa 1800 stanovnika,( Banat ) i kada se dvoje ili dvojca ili njih dve sretnu na ulici, kaže se da je danas u selu gužva! Dođe mi da stojim
ispred kapije i zavijam od muke!

Zoran z

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 3. april 2020 13:18)

Pa ako tvoje dete mora da vrsi nuzdu iskljucivo napolju zapitaj se kakav si to roditelj.

микица

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata
(ratar, 03. april 2020 14:50) 

Navikli su na smrd. Prosto im nije do zivota kada odu negde gde ne smrdi.
(ej bre, 03. april 2020 16:57)
Ја одговорно тврдим да је мој пас чистији од вас смећара који воњате на дуван и јефтину брљу. А тај леп живот који си му подарио на два метра ланца је баш похвалан.

микица

pre 4 godine

Ако смо ми кучкари, ви сте онда смећари. Иза вас само пикавци, кесе, пластика, шут, депоније. Смрдите на неокупано и на бели лук, воњате на дуван и јефтину брљу. Мозак вам је каша пуна мржње, беса, затуцаности. Ви ћете неком да браните да има пса и да одређујете ко ће како да живи? Ви лицемери?

Lazar

pre 4 godine

Ovo je bolesna odluka, ovo pokazuje da su psi iznad male dece i penzionera, nemam pravo dete da prosetam ali zato pomodari mogu da setaju svoje maltezere u fensi odelima i civave. Krenuli smo unazad u civilizacijskom smislu, ali zasto ovde stati pobogu, zabranite lekarima izlazak iz kuce pa nek obolele lece njihova visocanstva - psi !!!

марко

pre 4 godine

Смета им псећи измет, а ено пун Нови Сад бачених маски и рукавица. Пази кад је Чистоћа апеловала да не бацају то где стигну. Иза људи остаје само зло, зато нам се и дешава ова зараза...

Oliver

pre 4 godine

Pozivam sve savesne gradjane ove drzave da masovno prijavljujemo nesavesne vlasnike pasa komunalnoj policiji i regularnoj policiji za bilo koje krsenje zakona od strane vlasnika pasa,i sada,i ubuduce. Kada oni hoce prava,moraju da prihvate i odgovornost. Prijavljujmo ih masovno za svako lajanje u stanovima,za neskupljanje pseceg izmeta,za setnju bez povoca,za svaki napad na dete,trkaca i biciklistu. To je nacin da ih uteramo u red!

Marko

pre 4 godine

U ovoj državi vlasnici pasa očigledno imaju veća prava nego deca, penzioneri i bolesni. Ovo je diskriminacija građana Srbije najgore vrste, ne samo po moralnim već i po pravnim normama.
Jasno je da kućni ljubimci imaju fiziološke potrebe i navike koje je teško promeniti, ali ne mogu se selektivno omogućavati bilo kakva prava i privilegije ikome, ako su ista uskraćena većini građana Srbije.
Zato pozivam sve savesne, poštene i dobronamerne građane Srbije, da obavezno prijave nesavesne, bahate i bezobrazne vlasnike pasa komunalnoj i regularnoj policiji za svako krsenje propisa koji su trenutno na snazi - šetnja može da traje do 20 minuta, maksimalno 200 metara od mesta boravišta.
Ne samo to, već i za svako kršenje zakona i kućnog reda, što se odnosi na ostavljanje psećeg izmeta, uriniranje po liftovima i hodnicima, besomučno lajanje u zgradama u vreme odmora ili noću, šetnju bez povoca, šetnju opasnih pasa bez brnjice, izazivanje straha kod ljudi na bilo koji način i napada na drugu životinju ili čoveka.
Da ne bude bilo kakvih nesporazuma, nemam ništa protiv kućnih ljubimaca, samo pozivam na poštovanje zakona, propisa i građansku odgovornost.

Volim i ja vas

pre 4 godine

Znači, žurke svako veče od 23 do 01, oko zgrada, nema spavanja za one koji moraju rano da ustaju.
A Penzioneri sada imaju manje prava nego psi.

matori

pre 4 godine

vlast donese odluku o novoj meri.
onda gleda komentare na tu vest, pa onda, ako skontaju da su nešto promašili, koriguju meru.
mislim, može i tako, ali to unosi nervozu u narod, a oni se kompromituju lošim merama... posle ispravljaju.
isto važi za kupovinu za penzionere. pomerili za subotu, da ne bi otvarali radnje od 4 do 7 nedeljom, a posle zatvaranje, jer je policijski sat ceo dan...

Kraljica

pre 4 godine

@(Ljubi, 03. april 2020 15:03) : Zato sto je vaspitan da ne obavlna nuzdu u prostoru u kome živi. A ne ume da ide na nošu ni na wc solju. Još glupih pitanja?

sly

pre 4 godine

Kakvi agresivni, besni i moze se u najmanju ruku reci ograniceni ljudi vaspitavaju decu. Nadam se da ce ti klinci ipak uspeti da postanu bolji ljudi. Svaku srecu im zelim jer bas nisu imali srece s uzom porodicom, koju nisu birali!

trojkaa

pre 4 godine

Znači, žurke svako veče od 23 do 01, oko zgrada, nema spavanja za one koji moraju rano da ustaju.
A Penzioneri sada imaju manje prava nego psi.
(Volim i ja vas, 03. april 2020 15:29)

A kako si do sada spavao?

da li neko tu ima mozga..

pre 4 godine

to sto vas bas briga za setnju dece i setnju starijih vam necu nikad oprostiti, nadam se da ima Boga pa da ce vam se vratiti posledice ovakvih odluka..

Darkoda.devet

pre 4 godine

Koliko sam shvatio kucni ljubimci ce moci da se setaju 8 puta u toku nedelje za vreme trajanja policijskog casa , od ponedeljka do nedelje od 23 do 01h + gratis u nedelju ujtru od 08h do 10h? Ja Sam za to da se I obicnim gradjanima koji nemaju pse omoguci nedeljom barem sat vremena izlazak da namire stoku I istresu djubre recimo.

mr.wolf

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)

Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.
(Ljubi, 03. april 2020 15:03)

Pa vidis, deca imaju druge potrebe za izlaskom, zato sto su mali ljudi, za razliku od zivotinja. Nije u pitanju fizioloska potreba, postoje 10x bitnije potrebe dece od fizioloskih potreba tvoje zivotinje.

Ana

pre 4 godine

Svi satro neki vajni roditelji a ne znaju da deca ne treba da vrse uzdu napolju ako su izasli iz pelena. Isti ti roditelji koji ocito u kasnim nocnim satima izvode decu napolje, vrv s njima bleje po kafanama pa im to sad nedostaje....

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Mačke mogu da se šetaju od 23h do 1h, a evo sada mogu i nedeljom ujutru. Sve je to u vreme policijskog časa. Mačkarski lobi...

lol

pre 4 godine

Cekaj meni nije jasno, jel ste vi ljudi toliko samozivi i zaslepljeni SOBOM (da sobom) da drzite kerove po kavezima (stanovima) i prodajete sebe za ljubitelje zivotinja?!?! Boze me sacuvaj na sta ovo drustvo lici, zna se za sta je zivotinja, dvoriste, kuca selo itd... A ne da se zatvaraju po stanovima i onda izvode na beton. A najjace sto vi prvi zagovarate kao kakav je to nacin da si zivotinje drze u zooloskom vrtu a vi prvi imate vrt u kuci. Sta je mnogo mnogo je, ne kapiram zasto niko ne moze nikakvu kritiku da uputi na vas cenjeni racun a vi ste svi kao iznad nas zato sto imate zivotinje, bravo, uspeli ste u zivotu. I eto sticajem okolnosti, kao i mnogi koji vas kritikuju zapravo volim zivotinje, ali ne, vama to u mozak ne moze doci posto ste zaslepljeni samim sobom. Nekada su se pravila deca, a sad imate vase bebice na cetiri noge. Nekima modni aksesoar, nekima da se pokazu, nekima jer je dosadno, nekima zamena za decu, nekima jer su sami, nekima i pomaze psihicki da imaju nekoga a nekim i zato sto ih stvarno "vole". Zna se gde je mesto zivotinjama, u stanu od 30 kvadrata i na asfaltu sigurno nije. Ne znam ni sto pisem ovo kad niko nece ni razmisliti o ovome ali eto i ja da kazem sta mislim o svom ovom ludilu. A vi nastavite da zamenjujete partnere, decu, prijatelje, zivim "plisanim" igrackama, ziveli!

mr.wolf

pre 4 godine

Sada kada je karantin za ljude uveden, makar na trenutak mozemo da dozivimo kako je "ljubimcima" u karantinu ceo zivot. Psi, macke, papagaji, ribice.....
Ljubav prema zivotinji je u pitanju ? Nista onda, ok....

Aleksandar

pre 4 godine

Nmg da verujem da psi imaju veća prava od poljoprivrednika koji snabdevaju ovu zemlju hranom... Ako i treba nas pobiti kad živimo u zemlji gde psi imaju veća prava od čoveka...

Realan

pre 4 godine

Sta ste napali ljude ? Jel zaista ovoliki broj id...ta ili pale vatru namerno, pa se ljudi pecaju ? Dosta vise sa izrazom "setnja". Izlazi se na veoma kratko i radi se o fizioloskoj potrebi. Tacka

zasto

pre 4 godine

U redu, psi i vlasnici mogu da prosetaju ali zasto se zabranjuju setnje gradjanima - neki ljudi i deca moraju zbog zdravstvenih razloga da prosetaju...to im je terapija propisana od doktora. Bitna je samo distanca.

mr.wolf

pre 4 godine

Ocito da vecina nema minimum intelektualnih kapaciteta da shvati procitano, pa lupeta nesto poput 4 sata nedeljom i slicno. A sa tom vasom decom... Evo, ja zaista nemam nista protiv da vi nakon ponoci izvedete vasu decu da piske po parkovima 200m od zgrade, ako vam je bas toliko stalo. Glupaci!
(Glup narod, 03. april 2020 15:15)

Slazem se da vecina nema intelektualni kapacitet da shvati ovo, a najvise ga nemaju tvoji istomisljenici....
Neko se pitao zasto vas zovu "kuckari"... Odgovor je ovde, u komentarima.
Vecina vas ima jedan argument koji ponavljaju kao papagaji "dete moze da piski na wc solji i da kaki, a pas ne moze"......
Pa jel vi gospodo KUCKARI stvarno mislite da su samo to potrebe dece ? Da piske i kake ? Mozda vasim "ljubimcima" koji su zatoceni u stanovima i osudjeni na karantin ceo zivot to jeste jedina potreba, ali bogu hvala po tome se i razlikujemo od zivotinja.
Deca imaju mnogo vise potreba da izadju napolje, a to prevashodno nije piskanje i kakanje. Ukljucite malo mozak. Ta deca imaju vece potrebe za izlaskom od vase zivitinje koja mora da piski i kaki napolje. Deca treba da se istrce, druze, igraju, pricaju sa drugom decom, da uce, da sticu iskustvo....
I jesu u pravu ljudi.... ova zemlja je zlo, psi imaju veca prava..... strasno....

Deduktivna Metoda

pre 4 godine

U vezi komentara o potrebama ; deca imaju potrebu da se igraju napolju. Ali - deci je eskplicitno receno da NE IDU na igralista! ZABRANJENO. Kosarka je zabranjena! Ali vlasnici pasa cim zagalame - moze! E, bojim se da to nece ici tako. Nece ni roditelji cutati zauvek. Vlasnici pasa su jedna isfurana mizantropska sekta, koja trazi poseban status i tretman iz cistog bezobraznog hira - to je sve sto mislim o tome! Admine objavi komentar. Hvala.

Ateo

pre 4 godine

Pretpostavljam da su ovi kojima smetaju kućni ljubimci i koji se žale na to kako im deca ne mogu napolje (koje bre dete treba da bude napolju od 23-01h??!?!?) isti oni ljudi koji svoju decu puštaju da skaču, vrište, trče, lupaju po ceo dan od 06-23h pa se još i nađu uvređenim kad im se ukaže na to da takvom ponašanju nije mesto u stambenim zgradama. Ne znam kako je u drugim, ali u mom naselju barem 90% pasa su male rase kojima, čak i da živim na selu, ne bi bilo mesto na dvorištu jer jednostavno nisu prilagođeni takvim uslovima. I SVI vlasnici kupe organski otpad za svojim ljubimcima jer pre svega sami ne žele da se šetaju među braon gomilicama na sve strane. Sa druge strane ni ja ne razumem zašto u stanu držati psa većeg od 30cm, to je već priča za neka druga vremena i neke stručnije ljude ...

Ilija

pre 4 godine

Sludjeni i kvarni narode, to sto cutite ko ovce, slusate ponizno i slepo jednog coveka i ne borite se za svoja prava, i prava svoje dece (za cist vazduh, za bolje plate, za normalan zivot i mere u drzavi), za to su vam krivi psi i ljudi koji i dalje imaju kicmu i bore se za nesto jel? e blago vama, i nama sa vama takvima...

Markezi

pre 4 godine

Moćan ovaj kereći lobi.
(a, 3. april 2020 14:25)

Šta te čudi. Zvanično Srbija ima preko 200 hiljada vlasničkih pasa. E sada nezvanično još više. Imaš zaštitnike životinja u vidu ekstremnog huliganskog udruženja levijatan koji prati na fejsbuku isto oko 200 hiljada kerećih ekstrema. Zato nemoj da te čudi ovo sada. Levijatan je najavio da izlazi na izbore a jako je blizak sa vlašću. I ovo je ustupak njima. Ne postoji više mesto gde možeš da odeš a da ne vidiš psa. Dosta pasa u Beogradu se kreće bez povodca, svoje fiziološke potrebe nisu naučili da urade u stanu već na javnim površinama. Da ima normalan broj pasa pa da kažeš ok. Ovako ovo je anarhija kojoj na put ne možemo stati. A biće samo još gore...

Novi Beograd

pre 4 godine

Kuckari imaju vise prava nego deca, penzioneri, hronicni pacijenti kojima je kretanje deo terapije. Sram da vas bude. Mogu zamisliti u mom bloku u pomenutom terminu zavijanje, lavez, fekalije itd. Nemojte me pogresno shvatiti volim pse, macke. Ali psima nije mesto u stanbenoj zgradi, pogotovo ako ulaz broji preko 70 stanova.

ej bre

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata
(ratar, 03. april 2020 14:50)

Navikli su na smrd. Prosto im nije do zivota kada odu negde gde ne smrdi.

mr.wolf

pre 4 godine

I dalje neverica, koliki nečovek treba biti da bi se ovakve mere donele? Sram vas bilo! Da li je i ovo paket saveta od kineza, brata SiĐinPinga koji su sve svoje ljubimce u Vuhanu pobili? Sramota, nijedna zemlja nigde u svetu ( osim pomenute Kine) nije ograničila šetnje ljubimaca, a verovali ili ne, glavni razlog jeste zdravlje ljubimaca i higijena ukućana. Mučiti životinje da trpe 13 sati, nečuveno!
(Miloš, 03. april 2020 13:38)

Pa ti mucis zivotinju 13 godina u tvom cumezu.

pitam

pre 4 godine

samo cistite za psima ko Boga vas molim, grad nam je postao kafilerija. Pas je odgovornost koliko je i zadovoljstvo. Takodje povodac, brnjica i ostalo propisano. U redu je da se izborite za svoja prava i da se ona uvaze ali ponasajte se odgovorno ako ste u stanju a ako ne da se menjaju propisi pa da se omoguci samo odgovornima da zadrze svoje ljubimce jer ovako vise ne ide.

Neko ko voli svoju zemlju, ali od ljubavi se ne živi

pre 4 godine

Hvala Bogu da su ovo uveli, mada sam ja mog psa samog pustao ispred zgrade uveče, ja sam čekao u hodniku. On izađe, završi to što treba i uđe sam u zgradu, ja mu samo otvorim vrata. Jedini problem je bio taj što sam morao ujutru da pokupim, ako je vršio veliku nuždu, nisam smeo uveče van zgrade. Inače, dokle više ovi što mešaju decu i pse?! Mi ih ne izvodimo da bi mi prošetali, već da oni idu da izvrše fiziološke potrebe. Ovaj moj bi jadan trpeo 5 dana u stanu, nema šanse da bi išao u wc. Takođe i kad je kod mojih, ne ide u dvorište, nema sile!

Majkl Džondar

pre 4 godine

Kakva frka oko kučića. Sve gluposti koji nam rade, i umalo da se digne kuka i motika zbog kučića. Ja stvarno volim životinje. Trenutno nemam psa ali sam ih dok sam živeo u kući imao, uvek. Da ne spominjem i ostale životinje. Ali nikad ne bih sebe i psa zarobio u stan, zajedno. Psa nikad.

Kraljica

pre 4 godine

Kako ću s uživanjem sutra da izadjem i šetnju s psom, nigde nikog, ni roštiljdžija, ni majke s decom u kolicima, ni porodice njih petnaest, ne možeš ih zaobići, nikog samo mi sa psima, kulturiška udaljeni jedni od drugih, tišina, mir, nema cike, vriske, samo tišina, plavo nebo, sunce, moj pas i ja. Blagoslov.

sonja

pre 4 godine

Neverovatno je koliko ljudi trazi prava za decu i penzionere da šetaju. Vi ne razumete da je opasno šetati?? Ne mogu da verujem da ste u stanju da bližnje izlažete opasnosti i bolesti zarad šetnje i uživanja. Psi imaju fiziološku potrebu i ne mogu da vrše nuždu u kući. Vaša deca i dalje imaju pravo da koriste svoj wc zar ne? Nek su živa i zdrava, a vi se zapitajte kakva prava tražite!
I da, živimo u 21.veku, da psi su u stanovima, pomirite se s tim i često je to humanije nego da su na lancu u nekom dvorištu.

Tanja

pre 4 godine

@Deduktivna Metoda, 4. april 2020 11:21)
Deca isto tako mogu da piske i kake u wc solju, i imaju svest o epidemiji i razlozima zbog kojih trenutno ne mogu da zadovolje tu potrebu. Košarka je definicija bliskog kontakta. Pas ne ume da piski i kaki u wc solju, mora da izadje napolje. I nema svest da razume razloge zasto mu se to zabranjuje. Pas je u stanju danima da trpi pre nego sto se upiski ili ukaki u kuci. Pri tom mu stradaju bubrezi, urinarni i gastrointestalni trakt. Pas moze da ugine ako bi mu se nametnula dugotrajna zabrana da izadje iz kuce da obavi fizioloske potrebe. Vasa deca nece umreti bez kosarke mesec dva.

Nigde na svetu niko se nije ovoliko bavio setanjem pasa. Odnos prema zivotinjama govori o civilizacijskom nivou i svesi jednog drustva. Ocito je kod nas taj nivo izrazito nizak. Tuzno je citati ove komentare prepune zlobe, zavisti i mrznje prema covekovom najboljem prijatelju. Ne mi nismo mizantropi, mi ne mrzimo nikog. Vi ste ti kji mrzite. Mrznjom koja vam izjeda dusu.

srdjan

pre 4 godine

Pogledajte komentare ovih koji cuvaju zivotinje, kad neko pomene da deca imaju manje prava od njihovih zivotinja. Pogledajte samo tu mrznju...
Sad cemo svake noci imati porodice (2 clana) koje ce praviti zurke oko zgrada ... do 01 h... zasto je ovo dozvoljeno? Ko je ovo smislio ?

оће то

pre 4 godine

@Ljudi, mi smo jedina zemlja u kojoj je ovo problem. I ne mislim samo na zapad, pogledajte Rusiju, Grčku, CG, Bugarsku. Bukvalno nigde se nije dovodilo u pitanje da možeš da izvedeš kera napolje kad treba. E sad što imamo neke druge mere koje možda nisu pravedne, to je druga stvar i za to treba da se borite, a ne da ukidate i ono malo smislenih stvari koje postoje.
(Ika, 03. april 2020 13:08) Можда је и до културе власника паса у земљама које си навео? Можда они чисте иза својих паса, па не иритирају људе? Схватите да нису пси проблем.

Aleksandar NS

pre 4 godine

Logična i pametna odluka. Mi koji imamo pse to cenimo i treba da je ispoštujemo.
U ovoj borbi niko ne sme da izgubi nadu i da pomisli da je sam.
Budimo solidarni i pomozimo jedni drugima.
Makar imajmo razumevanja jedni za druge...

666

pre 4 godine

Volim životinje, čak i neke ljude. Slažem se da bi trebalo bolje organizovati vreme van policijskog časa, kao i propise u vezi držanja kućnih ljubimaca. Smetaju mi nekulturne kritike, ismevanje i nipodaštavanje onih koji imaju pse, ali to je srpski način izražavanja neslaganja sa nekim ili nečim. Radi se o genetskom zapisu i ne može se promeniti. Ostaćemo upamćeni po tome.

Tanja

pre 4 godine

@Dakle, nema potrebe da se plašite, pas je još kso štene završio kod nas s ulice, da nije, verovatno bi već bio mrtav. Utamničen nije, širimo se u sto kvadrata, jedna od dve najveće zelene površine nalazi se bukvalno deset metara od naše zgrade, tako da je u super kondiciji, a i mi smo. Jedini problem poslednjih dana je što nam u kraj dođe i kurta i murta s celom familijom, pa se mi plašimo da nas ne zaraze. Danas je bilo fenomenalno, nigde nikog.

Tanja

pre 4 godine

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3090185307680734&id=100000678861097?sfnsn=mo&d=n&vh=i

Evo šta nam znače. I koliko smo spremni da se žrtvujemo zbog njih. Čistija i bezuslovnija ljubav ne postoji.

petar stojanović

pre 4 godine

vidim ovde kučkari razne bljuvotine ljudi iaju pravo na kućne ljubimce a vi koji ste dozvolili davam deca nemaju kućne ljubimce itd nego ste ih i pre ovog virusa priljubljivali uz komp skupe telefone itd sami ste krivi ta deca više ne znaju šta je drvo proplanak reka itd sebičnost ,psovke itd su prvi pokazatelji vašeg ludila i bezobrazluka idite danas ponovo na adu avalu bez maski i rastojanja to dovodi do svega ovogatoliko.

ko zna, molim nek napiše

pre 4 godine

Pa dobro, ako su i ostali solidarni, možda da ne reagujete ni vi prejako na to što je neko pitao za dete (deca možda nisu navikla da toliko budu unutra, možda se unervoze (a sada kad za vikend bude produženo vreme trajanja policijskog časa)...?

Inače, je li dozvoljeno za vreme policijskog časa izaći u dvorište (za one koji nemaju terasu, već žive u prizemlju - da li neko pouzdano zna šta je pravilo, pošto, ono što je dato kao objašnjenje na nekim sajtovima zvuči nedovoljno jasno (spominju se zasebne prostorije zgrade, ali ne i dvorišta)? Neka napiše neko ko pouzdano zna, a bilo bi lepo da i mediji istraže/objasne detaljnije?
Naravno, sve bez masovnijih okupljanja (samo za ljude koji žive u prizemlju (kojima je dvorište "terasa" (na kojoj i suše veš i sl. - imaju li pristup tome i za vreme policijakog časa)?

ratar

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata

Lazar

pre 4 godine

Ovo je bolesna odluka, ovo pokazuje da su psi iznad male dece i penzionera, nemam pravo dete da prosetam ali zato pomodari mogu da setaju svoje maltezere u fensi odelima i civave. Krenuli smo unazad u civilizacijskom smislu, ali zasto ovde stati pobogu, zabranite lekarima izlazak iz kuce pa nek obolele lece njihova visocanstva - psi !!!

Ljubi

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)

Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.

Dejan P

pre 4 godine

Ako ima 50000 ljudi u Beogradu sa kucnim ljubimcima to je dnevno 50000 ljudi po 4 sata na ulici.
Koliko njih cisti iza kucnih ljubimaca.
Idiotizam.

Oliver

pre 4 godine

Ok. Spremam stopericu. Ako bude duze od 20 minuta i dalje od 200 metara,odmah prijavljujem svoju nesavesnu komsinicu komunalnoj policiji. Hocu da budem savestan gradjanin kao Nemci koji ovih dana masovno prijavljuju prekrsitelje pravila izolacije,heh

Kraljica

pre 4 godine

Kako ću s uživanjem sutra da izadjem i šetnju s psom, nigde nikog, ni roštiljdžija, ni majke s decom u kolicima, ni porodice njih petnaest, ne možeš ih zaobići, nikog samo mi sa psima, kulturiška udaljeni jedni od drugih, tišina, mir, nema cike, vriske, samo tišina, plavo nebo, sunce, moj pas i ja. Blagoslov.

Volim i ja vas

pre 4 godine

Znači, žurke svako veče od 23 do 01, oko zgrada, nema spavanja za one koji moraju rano da ustaju.
A Penzioneri sada imaju manje prava nego psi.

Miloš

pre 4 godine

I dalje neverica, koliki nečovek treba biti da bi se ovakve mere donele? Sram vas bilo! Da li je i ovo paket saveta od kineza, brata SiĐinPinga koji su sve svoje ljubimce u Vuhanu pobili? Sramota, nijedna zemlja nigde u svetu ( osim pomenute Kine) nije ograničila šetnje ljubimaca, a verovali ili ne, glavni razlog jeste zdravlje ljubimaca i higijena ukućana. Mučiti životinje da trpe 13 sati, nečuveno!

Tanja

pre 4 godine

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=3090185307680734&id=100000678861097?sfnsn=mo&d=n&vh=i

Evo šta nam znače. I koliko smo spremni da se žrtvujemo zbog njih. Čistija i bezuslovnija ljubav ne postoji.

da li neko tu ima mozga..

pre 4 godine

to sto vas bas briga za setnju dece i setnju starijih vam necu nikad oprostiti, nadam se da ima Boga pa da ce vam se vratiti posledice ovakvih odluka..

deki

pre 4 godine

Hejteri to nije nikakva setnja, vec zivotinje imaju isto potrebu da vrse nuzdu. Niko se ne seta, jer sta pa ima da radite uvece u 00:00 kad je sve zatvoreno, pusto i tuzno? Gde da setate u to doba? Samo da prigovorite nesto, pa nema veze koliko je bezveze

Naklackasmo se

pre 4 godine

Puna kapa! Hvala puno. A vama kucomrscima nek ovo i dalje bude najveći problem, a ne mama koja pored zaštitne trake za zabranu igranja na igralištu klacka svoje dete.

оће то

pre 4 godine

@Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi(Ivan, 03. april 2020 13:18)Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.
(Ljubi, 03. april 2020 15:03) Право питање је зашто члан твоје породице обавља физиолошке потребе напољу, а не у свом стану.

mr.wolf

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)

Nadam se da ti dete ne obavlja fiziološke potrebe napolju.
(Ljubi, 03. april 2020 15:03)

Pa vidis, deca imaju druge potrebe za izlaskom, zato sto su mali ljudi, za razliku od zivotinja. Nije u pitanju fizioloska potreba, postoje 10x bitnije potrebe dece od fizioloskih potreba tvoje zivotinje.

микица

pre 4 godine

Ако смо ми кучкари, ви сте онда смећари. Иза вас само пикавци, кесе, пластика, шут, депоније. Смрдите на неокупано и на бели лук, воњате на дуван и јефтину брљу. Мозак вам је каша пуна мржње, беса, затуцаности. Ви ћете неком да браните да има пса и да одређујете ко ће како да живи? Ви лицемери?

Boki

pre 4 godine

Kučkari dobijaju bitke, u ovom trenutku oni su jači od opozicije i jedini mogu da naruše ili naštete vlasti, pazite se ako naprave stranku i izadju na izbore, hehe

Oliver

pre 4 godine

Pozivam sve savesne gradjane ove drzave da masovno prijavljujemo nesavesne vlasnike pasa komunalnoj policiji i regularnoj policiji za bilo koje krsenje zakona od strane vlasnika pasa,i sada,i ubuduce. Kada oni hoce prava,moraju da prihvate i odgovornost. Prijavljujmo ih masovno za svako lajanje u stanovima,za neskupljanje pseceg izmeta,za setnju bez povoca,za svaki napad na dete,trkaca i biciklistu. To je nacin da ih uteramo u red!

mr.wolf

pre 4 godine

I dalje neverica, koliki nečovek treba biti da bi se ovakve mere donele? Sram vas bilo! Da li je i ovo paket saveta od kineza, brata SiĐinPinga koji su sve svoje ljubimce u Vuhanu pobili? Sramota, nijedna zemlja nigde u svetu ( osim pomenute Kine) nije ograničila šetnje ljubimaca, a verovali ili ne, glavni razlog jeste zdravlje ljubimaca i higijena ukućana. Mučiti životinje da trpe 13 sati, nečuveno!
(Miloš, 03. april 2020 13:38)

Pa ti mucis zivotinju 13 godina u tvom cumezu.

mr.wolf

pre 4 godine

Ocito da vecina nema minimum intelektualnih kapaciteta da shvati procitano, pa lupeta nesto poput 4 sata nedeljom i slicno. A sa tom vasom decom... Evo, ja zaista nemam nista protiv da vi nakon ponoci izvedete vasu decu da piske po parkovima 200m od zgrade, ako vam je bas toliko stalo. Glupaci!
(Glup narod, 03. april 2020 15:15)

Slazem se da vecina nema intelektualni kapacitet da shvati ovo, a najvise ga nemaju tvoji istomisljenici....
Neko se pitao zasto vas zovu "kuckari"... Odgovor je ovde, u komentarima.
Vecina vas ima jedan argument koji ponavljaju kao papagaji "dete moze da piski na wc solji i da kaki, a pas ne moze"......
Pa jel vi gospodo KUCKARI stvarno mislite da su samo to potrebe dece ? Da piske i kake ? Mozda vasim "ljubimcima" koji su zatoceni u stanovima i osudjeni na karantin ceo zivot to jeste jedina potreba, ali bogu hvala po tome se i razlikujemo od zivotinja.
Deca imaju mnogo vise potreba da izadju napolje, a to prevashodno nije piskanje i kakanje. Ukljucite malo mozak. Ta deca imaju vece potrebe za izlaskom od vase zivitinje koja mora da piski i kaki napolje. Deca treba da se istrce, druze, igraju, pricaju sa drugom decom, da uce, da sticu iskustvo....
I jesu u pravu ljudi.... ova zemlja je zlo, psi imaju veca prava..... strasno....

Tanja

pre 4 godine

@Dakle, nema potrebe da se plašite, pas je još kso štene završio kod nas s ulice, da nije, verovatno bi već bio mrtav. Utamničen nije, širimo se u sto kvadrata, jedna od dve najveće zelene površine nalazi se bukvalno deset metara od naše zgrade, tako da je u super kondiciji, a i mi smo. Jedini problem poslednjih dana je što nam u kraj dođe i kurta i murta s celom familijom, pa se mi plašimo da nas ne zaraze. Danas je bilo fenomenalno, nigde nikog.

Darkoda.devet

pre 4 godine

Koliko sam shvatio kucni ljubimci ce moci da se setaju 8 puta u toku nedelje za vreme trajanja policijskog casa , od ponedeljka do nedelje od 23 do 01h + gratis u nedelju ujtru od 08h do 10h? Ja Sam za to da se I obicnim gradjanima koji nemaju pse omoguci nedeljom barem sat vremena izlazak da namire stoku I istresu djubre recimo.

Tanja

pre 4 godine

1. Pas ne prenosi covid
2. Pas mora napolju da obavi nuzdu. Mora.
3. Svsko kulturan ce pokuupiti izmet svog psa, baciti kesu sa djubretom u kontejner, pokupiti otpad koji ostane posle piknikovanja itd. Mrtva trka, ali nije tema.
4. Samo dvoje mogu sa psom po naredbi, cime se odrzava socijalna distanca
5. I pre epidemije vlasnici pasa su se drzali podalje jedni od drugih is predostroznodti da se psi ne lotuku. Tek ako se psi tolerisu, vlasnici ih puste da se igraju, drzeci se svako uz svog psa ne uz drugog vlasnika
5. Deca mogu da se zaraze i da prenesu covid
6. Nisu vlasnici posa sirili satore i rostiljali na kksutnjaku nego vi sa decom.
7. Moj stan je savrseno vist, ne smrdi kao ni moj pas, koji se kupa. Za razliku od mnogih dvonozaca cega smo svi koji smo ikad morali da udjemo u gradski prevoz svedoci.
8. Psu je setnja zivotna potreba a ne hir, zato smanjite dozivljaj.

Markezi

pre 4 godine

Moćan ovaj kereći lobi.
(a, 3. april 2020 14:25)

Šta te čudi. Zvanično Srbija ima preko 200 hiljada vlasničkih pasa. E sada nezvanično još više. Imaš zaštitnike životinja u vidu ekstremnog huliganskog udruženja levijatan koji prati na fejsbuku isto oko 200 hiljada kerećih ekstrema. Zato nemoj da te čudi ovo sada. Levijatan je najavio da izlazi na izbore a jako je blizak sa vlašću. I ovo je ustupak njima. Ne postoji više mesto gde možeš da odeš a da ne vidiš psa. Dosta pasa u Beogradu se kreće bez povodca, svoje fiziološke potrebe nisu naučili da urade u stanu već na javnim površinama. Da ima normalan broj pasa pa da kažeš ok. Ovako ovo je anarhija kojoj na put ne možemo stati. A biće samo još gore...

микица

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata
(ratar, 03. april 2020 14:50) 

Navikli su na smrd. Prosto im nije do zivota kada odu negde gde ne smrdi.
(ej bre, 03. april 2020 16:57)
Ја одговорно тврдим да је мој пас чистији од вас смећара који воњате на дуван и јефтину брљу. А тај леп живот који си му подарио на два метра ланца је баш похвалан.

Deduktivna Metoda

pre 4 godine

U vezi komentara o potrebama ; deca imaju potrebu da se igraju napolju. Ali - deci je eskplicitno receno da NE IDU na igralista! ZABRANJENO. Kosarka je zabranjena! Ali vlasnici pasa cim zagalame - moze! E, bojim se da to nece ici tako. Nece ni roditelji cutati zauvek. Vlasnici pasa su jedna isfurana mizantropska sekta, koja trazi poseban status i tretman iz cistog bezobraznog hira - to je sve sto mislim o tome! Admine objavi komentar. Hvala.

petar stojanović

pre 4 godine

vidim ovde kučkari razne bljuvotine ljudi iaju pravo na kućne ljubimce a vi koji ste dozvolili davam deca nemaju kućne ljubimce itd nego ste ih i pre ovog virusa priljubljivali uz komp skupe telefone itd sami ste krivi ta deca više ne znaju šta je drvo proplanak reka itd sebičnost ,psovke itd su prvi pokazatelji vašeg ludila i bezobrazluka idite danas ponovo na adu avalu bez maski i rastojanja to dovodi do svega ovogatoliko.

Komša

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi 
(Ivan, 03. april 2020 13:18) 

A jel počistiš za njim?
Kad ga već nisi naučio da koristi toalet.

ej bre

pre 4 godine

Svaki stan u koji sma usao gde zive zivotinje smrdi. Zaista ne znam kako mogu da zive i jedu dlake, udisu smrad znacii strasno. Na selu lepo imas dvoriste i pas ti uziva i podaris mu lep zivot a ne zatvor u 30 kvadrata
(ratar, 03. april 2020 14:50)

Navikli su na smrd. Prosto im nije do zivota kada odu negde gde ne smrdi.

mr.wolf

pre 4 godine

Sada kada je karantin za ljude uveden, makar na trenutak mozemo da dozivimo kako je "ljubimcima" u karantinu ceo zivot. Psi, macke, papagaji, ribice.....
Ljubav prema zivotinji je u pitanju ? Nista onda, ok....

Marko

pre 4 godine

U ovoj državi vlasnici pasa očigledno imaju veća prava nego deca, penzioneri i bolesni. Ovo je diskriminacija građana Srbije najgore vrste, ne samo po moralnim već i po pravnim normama.
Jasno je da kućni ljubimci imaju fiziološke potrebe i navike koje je teško promeniti, ali ne mogu se selektivno omogućavati bilo kakva prava i privilegije ikome, ako su ista uskraćena većini građana Srbije.
Zato pozivam sve savesne, poštene i dobronamerne građane Srbije, da obavezno prijave nesavesne, bahate i bezobrazne vlasnike pasa komunalnoj i regularnoj policiji za svako krsenje propisa koji su trenutno na snazi - šetnja može da traje do 20 minuta, maksimalno 200 metara od mesta boravišta.
Ne samo to, već i za svako kršenje zakona i kućnog reda, što se odnosi na ostavljanje psećeg izmeta, uriniranje po liftovima i hodnicima, besomučno lajanje u zgradama u vreme odmora ili noću, šetnju bez povoca, šetnju opasnih pasa bez brnjice, izazivanje straha kod ljudi na bilo koji način i napada na drugu životinju ili čoveka.
Da ne bude bilo kakvih nesporazuma, nemam ništa protiv kućnih ljubimaca, samo pozivam na poštovanje zakona, propisa i građansku odgovornost.

lol

pre 4 godine

Cekaj meni nije jasno, jel ste vi ljudi toliko samozivi i zaslepljeni SOBOM (da sobom) da drzite kerove po kavezima (stanovima) i prodajete sebe za ljubitelje zivotinja?!?! Boze me sacuvaj na sta ovo drustvo lici, zna se za sta je zivotinja, dvoriste, kuca selo itd... A ne da se zatvaraju po stanovima i onda izvode na beton. A najjace sto vi prvi zagovarate kao kakav je to nacin da si zivotinje drze u zooloskom vrtu a vi prvi imate vrt u kuci. Sta je mnogo mnogo je, ne kapiram zasto niko ne moze nikakvu kritiku da uputi na vas cenjeni racun a vi ste svi kao iznad nas zato sto imate zivotinje, bravo, uspeli ste u zivotu. I eto sticajem okolnosti, kao i mnogi koji vas kritikuju zapravo volim zivotinje, ali ne, vama to u mozak ne moze doci posto ste zaslepljeni samim sobom. Nekada su se pravila deca, a sad imate vase bebice na cetiri noge. Nekima modni aksesoar, nekima da se pokazu, nekima jer je dosadno, nekima zamena za decu, nekima jer su sami, nekima i pomaze psihicki da imaju nekoga a nekim i zato sto ih stvarno "vole". Zna se gde je mesto zivotinjama, u stanu od 30 kvadrata i na asfaltu sigurno nije. Ne znam ni sto pisem ovo kad niko nece ni razmisliti o ovome ali eto i ja da kazem sta mislim o svom ovom ludilu. A vi nastavite da zamenjujete partnere, decu, prijatelje, zivim "plisanim" igrackama, ziveli!

srdjan

pre 4 godine

Pogledajte komentare ovih koji cuvaju zivotinje, kad neko pomene da deca imaju manje prava od njihovih zivotinja. Pogledajte samo tu mrznju...
Sad cemo svake noci imati porodice (2 clana) koje ce praviti zurke oko zgrada ... do 01 h... zasto je ovo dozvoljeno? Ko je ovo smislio ?

stefan

pre 4 godine

Najjaci su mi ovi, a moje dete? A ja? Pa dame i gospođe zašto ste učili decu da vrše nuždu napolju pa vam se sada problem sto se ne moze napolje?? Vi odbijate da shvatite da niko ne trazi da seta pse za vreme pol.časa jer bi da prošeta, nego jer zivotinje su naucene da obavljaju nuzdu samo napolju i nigde vise.. Po vama su fiziološke potrebe hir...To je isto kao da ste vi dobili pravo da koristite toalet jednom dnevno u trajanju od 20 minuta.. Razmislite o tome.. Niste mi jasni

Glup narod

pre 4 godine

Ocito da vecina nema minimum intelektualnih kapaciteta da shvati procitano, pa lupeta nesto poput 4 sata nedeljom i slicno. A sa tom vasom decom... Evo, ja zaista nemam nista protiv da vi nakon ponoci izvedete vasu decu da piske po parkovima 200m od zgrade, ako vam je bas toliko stalo. Glupaci!

smeh

pre 4 godine

Neko ovde pise hocu da prosetam dete pod istim okolnostima.. Pa druze nije to setnja, nego WC.. Ajde lepo ti u subotu u 13h da stavis katanac na kupatilo i trpi do ponedeljka.. Obavljate po kuci to sto morate... Kakvi ste bre vi to ljudi.. Kakvi su ovo komentari gde se ljudi sa zivotinjama nazivaju KUČKARKAMA I KUČKARIMA??

Zoran z

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 3. april 2020 13:18)

Pa ako tvoje dete mora da vrsi nuzdu iskljucivo napolju zapitaj se kakav si to roditelj.

Novi Beograd

pre 4 godine

Kuckari imaju vise prava nego deca, penzioneri, hronicni pacijenti kojima je kretanje deo terapije. Sram da vas bude. Mogu zamisliti u mom bloku u pomenutom terminu zavijanje, lavez, fekalije itd. Nemojte me pogresno shvatiti volim pse, macke. Ali psima nije mesto u stanbenoj zgradi, pogotovo ako ulaz broji preko 70 stanova.

Aleksandar

pre 4 godine

Nmg da verujem da psi imaju veća prava od poljoprivrednika koji snabdevaju ovu zemlju hranom... Ako i treba nas pobiti kad živimo u zemlji gde psi imaju veća prava od čoveka...

ajemsasa

pre 4 godine

"Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
(Ivan, 03. april 2020 13:18)"

Pa šetaj, ko ti brani!
Radnim danom do 17h i subotom do 13h.
Koji je tvoj problem što mogu da izvedem psa na 20 minuta dva puta dnevno? Misliš da je to nekakav luksuz i privilegija?!
Ljudi, smanjite malo zlobu i budite solidarni, ako je ikako moguće. Trebaće i vama pomoć za nešto u životu.

Majkl Džondar

pre 4 godine

Kakva frka oko kučića. Sve gluposti koji nam rade, i umalo da se digne kuka i motika zbog kučića. Ja stvarno volim životinje. Trenutno nemam psa ali sam ih dok sam živeo u kući imao, uvek. Da ne spominjem i ostale životinje. Ali nikad ne bih sebe i psa zarobio u stan, zajedno. Psa nikad.

Federerov sledbenik

pre 4 godine

Mačke mogu da se šetaju od 23h do 1h, a evo sada mogu i nedeljom ujutru. Sve je to u vreme policijskog časa. Mačkarski lobi...

Tanja

pre 4 godine

@Deduktivna Metoda, 4. april 2020 11:21)
Deca isto tako mogu da piske i kake u wc solju, i imaju svest o epidemiji i razlozima zbog kojih trenutno ne mogu da zadovolje tu potrebu. Košarka je definicija bliskog kontakta. Pas ne ume da piski i kaki u wc solju, mora da izadje napolje. I nema svest da razume razloge zasto mu se to zabranjuje. Pas je u stanju danima da trpi pre nego sto se upiski ili ukaki u kuci. Pri tom mu stradaju bubrezi, urinarni i gastrointestalni trakt. Pas moze da ugine ako bi mu se nametnula dugotrajna zabrana da izadje iz kuce da obavi fizioloske potrebe. Vasa deca nece umreti bez kosarke mesec dva.

Nigde na svetu niko se nije ovoliko bavio setanjem pasa. Odnos prema zivotinjama govori o civilizacijskom nivou i svesi jednog drustva. Ocito je kod nas taj nivo izrazito nizak. Tuzno je citati ove komentare prepune zlobe, zavisti i mrznje prema covekovom najboljem prijatelju. Ne mi nismo mizantropi, mi ne mrzimo nikog. Vi ste ti kji mrzite. Mrznjom koja vam izjeda dusu.

Ika

pre 4 godine

Ljudi, mi smo jedina zemlja u kojoj je ovo problem. I ne mislim samo na zapad, pogledajte Rusiju, Grčku, CG, Bugarsku. Bukvalno nigde se nije dovodilo u pitanje da možeš da izvedeš kera napolje kad treba. E sad što imamo neke druge mere koje možda nisu pravedne, to je druga stvar i za to treba da se borite, a ne da ukidate i ono malo smislenih stvari koje postoje.

zasto

pre 4 godine

U redu, psi i vlasnici mogu da prosetaju ali zasto se zabranjuju setnje gradjanima - neki ljudi i deca moraju zbog zdravstvenih razloga da prosetaju...to im je terapija propisana od doktora. Bitna je samo distanca.

666

pre 4 godine

Volim životinje, čak i neke ljude. Slažem se da bi trebalo bolje organizovati vreme van policijskog časa, kao i propise u vezi držanja kućnih ljubimaca. Smetaju mi nekulturne kritike, ismevanje i nipodaštavanje onih koji imaju pse, ali to je srpski način izražavanja neslaganja sa nekim ili nečim. Radi se o genetskom zapisu i ne može se promeniti. Ostaćemo upamćeni po tome.

Ana

pre 4 godine

Svi satro neki vajni roditelji a ne znaju da deca ne treba da vrse uzdu napolju ako su izasli iz pelena. Isti ti roditelji koji ocito u kasnim nocnim satima izvode decu napolje, vrv s njima bleje po kafanama pa im to sad nedostaje....

sly

pre 4 godine

Kakvi agresivni, besni i moze se u najmanju ruku reci ograniceni ljudi vaspitavaju decu. Nadam se da ce ti klinci ipak uspeti da postanu bolji ljudi. Svaku srecu im zelim jer bas nisu imali srece s uzom porodicom, koju nisu birali!

Realan

pre 4 godine

Sta ste napali ljude ? Jel zaista ovoliki broj id...ta ili pale vatru namerno, pa se ljudi pecaju ? Dosta vise sa izrazom "setnja". Izlazi se na veoma kratko i radi se o fizioloskoj potrebi. Tacka

trojkaa

pre 4 godine

Znači, žurke svako veče od 23 do 01, oko zgrada, nema spavanja za one koji moraju rano da ustaju.
A Penzioneri sada imaju manje prava nego psi.
(Volim i ja vas, 03. april 2020 15:29)

A kako si do sada spavao?

King of snake

pre 4 godine

Šta je sa migrantima, da li neko u ovoj zemlji sme da postavi to pitanje? Do pre mesec i po dana haos sa njima a sada ih niko ne pominje.
Da nismo mozda sa Mađarima I Austrijancima napravili tante za kukuriku?

Ilija

pre 4 godine

Sludjeni i kvarni narode, to sto cutite ko ovce, slusate ponizno i slepo jednog coveka i ne borite se za svoja prava, i prava svoje dece (za cist vazduh, za bolje plate, za normalan zivot i mere u drzavi), za to su vam krivi psi i ljudi koji i dalje imaju kicmu i bore se za nesto jel? e blago vama, i nama sa vama takvima...

Kraljica

pre 4 godine

@(Ljubi, 03. april 2020 15:03) : Zato sto je vaspitan da ne obavlna nuzdu u prostoru u kome živi. A ne ume da ide na nošu ni na wc solju. Još glupih pitanja?

марко

pre 4 godine

Смета им псећи измет, а ено пун Нови Сад бачених маски и рукавица. Пази кад је Чистоћа апеловала да не бацају то где стигну. Иза људи остаје само зло, зато нам се и дешава ова зараза...

midi

pre 4 godine

Imam 70 godina i zamolio sam ženu da mi stavi oko vrata lanac i izvede u
šetnju kao kućnog ljubimca, tek da ne zaboravim kako mi izgleda ulica.
Živim u selu sa 1800 stanovnika,( Banat ) i kada se dvoje ili dvojca ili njih dve sretnu na ulici, kaže se da je danas u selu gužva! Dođe mi da stojim
ispred kapije i zavijam od muke!

Ljubi

pre 4 godine

Znači ovi što imaju pse su privilegovani građani?
(princip, 03. april 2020 13:14)

Hoćete da shvatite više da se ne šetam ja, nego pas ima fiziološke potrebe koje ne može da obavi unutra (ne menjaju psi navike kao ljudi, niti mogu da mu objasnim da sam ga učila da ne sme unutra a da sad mora unutra).
Drugo, shvatite da se takodje pas i ja ne šetkamo naokolo, nego da izadjem ispred zgrade na 5 minuta, sama.

Komša

pre 4 godine

Hocu da prosetam dete pod istim uslovima kao i pse, ali ocigledno deca imaju manja prava nego psi
 (Ivan, 3. april 2020 13:18) 

Da šetaš dete u ponoć?
Kakav si ti roditelj?

sonja

pre 4 godine

Neverovatno je koliko ljudi trazi prava za decu i penzionere da šetaju. Vi ne razumete da je opasno šetati?? Ne mogu da verujem da ste u stanju da bližnje izlažete opasnosti i bolesti zarad šetnje i uživanja. Psi imaju fiziološku potrebu i ne mogu da vrše nuždu u kući. Vaša deca i dalje imaju pravo da koriste svoj wc zar ne? Nek su živa i zdrava, a vi se zapitajte kakva prava tražite!
I da, živimo u 21.veku, da psi su u stanovima, pomirite se s tim i često je to humanije nego da su na lancu u nekom dvorištu.

оће то

pre 4 godine

@Ljudi, mi smo jedina zemlja u kojoj je ovo problem. I ne mislim samo na zapad, pogledajte Rusiju, Grčku, CG, Bugarsku. Bukvalno nigde se nije dovodilo u pitanje da možeš da izvedeš kera napolje kad treba. E sad što imamo neke druge mere koje možda nisu pravedne, to je druga stvar i za to treba da se borite, a ne da ukidate i ono malo smislenih stvari koje postoje.
(Ika, 03. april 2020 13:08) Можда је и до културе власника паса у земљама које си навео? Можда они чисте иза својих паса, па не иритирају људе? Схватите да нису пси проблем.

Mare

pre 4 godine

@spakujte mi... to poredjenje je krajnje glupo. Deca koriste pelene kad su mala ili kad odraatu wc solju, moze da im se objasni i da se nauce da koriste nosu ili solju. Odraslom psu, koji je navikao da vrsi nuzdu napolju ne mozes da objasnis da to mora da cini unutra. Nije poenta u tome da ljudi nece da dozvole da on to obavi unutra, oni prosto nece. Nece ni pelenu ni posip ako tako nisu naucili. Trpece i cvilece i lajati pred vratima, cekati dok ga ne izvedes. Nije rec ni o kakvom hiru, zaista. Daj mi resenje za taj problem i evo ja necu podrzavati luft od 20 min za ljubimce. Pusti te price deca imaju manje prava...

Ateo

pre 4 godine

Pretpostavljam da su ovi kojima smetaju kućni ljubimci i koji se žale na to kako im deca ne mogu napolje (koje bre dete treba da bude napolju od 23-01h??!?!?) isti oni ljudi koji svoju decu puštaju da skaču, vrište, trče, lupaju po ceo dan od 06-23h pa se još i nađu uvređenim kad im se ukaže na to da takvom ponašanju nije mesto u stambenim zgradama. Ne znam kako je u drugim, ali u mom naselju barem 90% pasa su male rase kojima, čak i da živim na selu, ne bi bilo mesto na dvorištu jer jednostavno nisu prilagođeni takvim uslovima. I SVI vlasnici kupe organski otpad za svojim ljubimcima jer pre svega sami ne žele da se šetaju među braon gomilicama na sve strane. Sa druge strane ni ja ne razumem zašto u stanu držati psa većeg od 30cm, to je već priča za neka druga vremena i neke stručnije ljude ...

pitam

pre 4 godine

samo cistite za psima ko Boga vas molim, grad nam je postao kafilerija. Pas je odgovornost koliko je i zadovoljstvo. Takodje povodac, brnjica i ostalo propisano. U redu je da se izborite za svoja prava i da se ona uvaze ali ponasajte se odgovorno ako ste u stanju a ako ne da se menjaju propisi pa da se omoguci samo odgovornima da zadrze svoje ljubimce jer ovako vise ne ide.

ajemsasa

pre 4 godine

"Prva mjera koja mi nije jasna... Znaci bice krcate ulice ljudi sa psima i decom. Jos ako bude lijep dan...
(Uros, 3. april 2020 13:49)"

Šta ti nije jasno?
U nedelju od 8-10h i uveče od 23-01h je policijski čas i nikoga nema na ulici osim pasa koji vrše svoje fiziološke potrebe.
I da, ti možeš da se zaraziš kada izađeš napolje kao i deca, a psi ne mogu tako da ne znam čemu ljutnja.
Sedi kući i uživaj!

dzigi

pre 4 godine

Normalno, dozvoljeno je u svim zemljama izvesti psa, i ovim okolnim. Sad kad smo to rešili (i nadam se da opet neće biti "da komšiji crkne krava" ljudi), MORA da se dozvoli pčelarima (čak i onim starijim od 65) i poljoprivrednicima da rade. Bez tih ljudi smo svi gotovi.

Aleksandar NS

pre 4 godine

Logična i pametna odluka. Mi koji imamo pse to cenimo i treba da je ispoštujemo.
U ovoj borbi niko ne sme da izgubi nadu i da pomisli da je sam.
Budimo solidarni i pomozimo jedni drugima.
Makar imajmo razumevanja jedni za druge...

ko zna, molim nek napiše

pre 4 godine

Pa dobro, ako su i ostali solidarni, možda da ne reagujete ni vi prejako na to što je neko pitao za dete (deca možda nisu navikla da toliko budu unutra, možda se unervoze (a sada kad za vikend bude produženo vreme trajanja policijskog časa)...?

Inače, je li dozvoljeno za vreme policijskog časa izaći u dvorište (za one koji nemaju terasu, već žive u prizemlju - da li neko pouzdano zna šta je pravilo, pošto, ono što je dato kao objašnjenje na nekim sajtovima zvuči nedovoljno jasno (spominju se zasebne prostorije zgrade, ali ne i dvorišta)? Neka napiše neko ko pouzdano zna, a bilo bi lepo da i mediji istraže/objasne detaljnije?
Naravno, sve bez masovnijih okupljanja (samo za ljude koji žive u prizemlju (kojima je dvorište "terasa" (na kojoj i suše veš i sl. - imaju li pristup tome i za vreme policijakog časa)?

Šta radi komunalna policija?

pre 4 godine

Napolju minus deset, kuče na terasi laje, napolju plus četrdeset, opet isto kuče laje. Kakav je to čovek koji drži tu jadnu životinju na terasi? Kako ko prođe ispod terase, čovek, pas, mačka, kuče bez prekida laje, urla. To je strašno slušati.Izvede ga na nekoliko minuta da obavi svoje potrebe i opet ga vrati na terasu. I tako godinama. To bi trebalo čuti. Kakvo je to urlanje u inače veoma mirnom naselju. Čovek se sprda sa 1000 ljudi koji to sve slušaju. Kako ga nije sramota. Kad bi samo čuli tu buku, to traje i traje, kuče urla i urla...

Neko ko voli svoju zemlju, ali od ljubavi se ne živi

pre 4 godine

Hvala Bogu da su ovo uveli, mada sam ja mog psa samog pustao ispred zgrade uveče, ja sam čekao u hodniku. On izađe, završi to što treba i uđe sam u zgradu, ja mu samo otvorim vrata. Jedini problem je bio taj što sam morao ujutru da pokupim, ako je vršio veliku nuždu, nisam smeo uveče van zgrade. Inače, dokle više ovi što mešaju decu i pse?! Mi ih ne izvodimo da bi mi prošetali, već da oni idu da izvrše fiziološke potrebe. Ovaj moj bi jadan trpeo 5 dana u stanu, nema šanse da bi išao u wc. Takođe i kad je kod mojih, ne ide u dvorište, nema sile!

matori

pre 4 godine

vlast donese odluku o novoj meri.
onda gleda komentare na tu vest, pa onda, ako skontaju da su nešto promašili, koriguju meru.
mislim, može i tako, ali to unosi nervozu u narod, a oni se kompromituju lošim merama... posle ispravljaju.
isto važi za kupovinu za penzionere. pomerili za subotu, da ne bi otvarali radnje od 4 do 7 nedeljom, a posle zatvaranje, jer je policijski sat ceo dan...