Petak, 17.01.2020.

14:52

Glumac Viktor Savić pozvao građane na protest podrške komšijama VIDEO

Izvor: B92

Glumac Viktor Saviæ pozvao graðane na protest podrške komšijama VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

163 Komentari

Sortiraj po:

Ana

pre 4 godine

Svaka cast Viktore! Jedan od retkih glumaca koji ne glumi u privatnom zivotu! Covek je jasno i glasno izrazio svoj stav ne krijuci se ni iza koga, ne glumeci "politicku korektnost". Civilizovana, kulturno, dostojanstveno... Boris se za pravu stvar i sve ti dobro bilo!

Toma

pre 4 godine

A gde su Karadžići, Laušević, Andrija... Za koga su oni, ako uopšte treba da pitamo? Siguran sam da su za srpsku lovu i Milovu goru. A 'pjena od mora' i tako te, kako idu...

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Zašto bi se Crnogorci u Srbiji izjašnjavali o verskim pitanjima u Crnoj Gori.Pa nisu svi vernici ili pravoslavci,možda su ateisti i komunisti. Zna se "čiji" su dobijali vile i stanove po Beogradu.Osim toga da li je neko od njih tražio osnivanje CPC u Srbiji? Ako jeste neka se izvoli izjasniti.

Živela Srbija

pre 4 godine

Bravo Viktore, ne obaziri se na negativne komentare, to je sistematska kampanja domaćih i stranih neprijatelja usmerena protiv našeg roda, crkve i države.

Jovan

pre 4 godine

O cemu vi pricati znate li da je svaki taj srbin u CG ima rodjenog brata majku ili sestru koji se osjecaju crnogorcima ili obratno svaki crnogorac ima rodjenog brata, kuma, majku ili oca koji se osjecaju srbima..oladite nije to pitanje za vucica i irineja...pustite da rijesemo ta pitanja ovdje ne mijesajte se...drugo ispred crkve u mom selu svi su mi sahranjeni oni su je gradili i borili se za nju i ginuli pretpostavljam da bi je ostavili potomcima a ne nekom iz beograda, dubrovnika ili londona...

Bgd

pre 4 godine

Bravo za trezven i pametan komentar. Evo na pr, Češka i Slovačka, nekad Čekoslovačka su najmanje religiozne države u Evropi, pa jer im fali nešto ? Razišli su se mirno i kulturno bez svađa i ratova, imaju dobar standard i uspešniji su od nas sto puta, ali da su imali popove da pale i zaražavaju mržnjom narod nebi tako prošli.
(Steva, 17. januar 2020 22:07)

Česi i Slovaci su inače veoma religiozni, razišli su se na miran način ali moglo je biti i rata jer su Česi već imali razrađen plan bombardovanja Slovačke. Malo poznavanja činjenica pre davanja komentara ne bi bilo na odmet.

ja

pre 4 godine

Jel ovaj bese najbolji prijatelj srBske majke Cece Raznatovic???
(Trampe Srbendo, 17. januar 2020 22:36)

Svi mi imamo nekog prijatelja koga treba da se stidimo, sta sad, necemo ga samo po tome meriti i ceniti. Svako od nas ima mane i vrline, to što si rekao je minus ko u sibiru, ovo na šta poziva i naročito kako poziva pluščina ko vrata.

Brutus

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић
(natalija, 17. januar 2020 22:13)

E sad, da li se ovo odnosi na donosioce zakona koji se de facto brinu o opštem interesu i nacionalnom pomosu ili na narod koji je protiv načina na koji se sprovodi briga?

РајкоЦЗ

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић
Б Р А В О!!!
(natalija, 17. januar 2020 22:13

prcko

pre 4 godine

stvar je jasna i nepovratna. crna gora ce i sa djavolom ples plesati da presece sve konce i katapultira se u totalnu samostalnost, gradjansku i versku, pod okriljem Nato-a. U trenutku je bolno ali za 10 godina niko nece ni znati da je ikada bilo drugacije kao sto i deca u hrvatskkoj uce sve najgore o yu fazi njihove hrvatske istorije. Donekle mogu i da razumem ovaj potez crne gore ali me kopka koliko li ce zavrsiti u dzepu milove familije od ove malverzacije sa prenosom silne imovine iz ruku spc u ruke drzave crne gore.

Joseph Picone

pre 4 godine

Ne pomazu protiv milogorskih ustasa protesti. Treba ih odstraniti iz srpske Crne Gore...
(Termodinamicar, 17. januar 2020 21:49)

Ajde povedi, šta čekaš? Sediš u nekom kafiću i pišeš ovakve gluposti. Sramoto jedna! Takvi kao ti napune gaće kad neka baba malo jače zaklopara papučama u hodniku zgrade, znam vas vrlo dobro.

Kole

pre 4 godine

Logicno pitanje:Cije su Crnogorske crkve,koje su gradili i branili Crnogorski vladari i Crnogorski narod ? U Srbiji svi moraju da misle da je to Srpsko?
(doktorgase, 17. januar 2020 23:09)

Dragi doktore, ,,crnogorske'' crkve su sve srpske crkve, jer narod Crne Gore je srpski.

dane007

pre 4 godine

@dane007 Da si malo informisan, znao bi da je organizovan protest zbog zagadjenja. I to pre ovog. I to u isto vreme. Da li shvatas sad zasto to nekom smeta? Odvlaci ljude, tera ih da biraju izmedju 2 protesta,nonda na oba imas manje ljudi nego sto bi inace dosli, i oba protesta prodju losije nego sto bi inace prosli. I jos jednom - prioriteti! Daj da prvo resimo nas problem, jer se radi o nasim zivotim i nasem zdravlju, a onda mozemo da brinemo o postovanju svojine u tudjoj drzavi.
(Milan, 17. januar 2020 19:23)

Shvatam ja, nego reci mi ti, kakva bi tvoja reakcija bila da sam ja na vest o protestima protiv zagadjenja vazduha ostavio komentar kako treba da se fokusirate na proteste protiv oduzimanja imovine SPC u CG ? U najmanju ruku bi me ismevali vi "liberalno opredeljeni" gradjani. Shvatite da postoje ljudi kojima su bitnija dešavanja u CG, i da zdravorazumski bi trebalo da smo većina u odnosu na vas, koji malo po malo založite vatru, raznim derivatima koji zagadjuju vazduh, a skupo vam je gradsko grijanje.

Moji i tvoji prioriteti su različiti, i ako si imalo demokratski opredeljen, poštovaćeš to. Ja ne pravim razliku izmedju pripadnika mog naroda u Mojkovcu, Beogradu, Sokolcu, Vojniću itd... Saosećam sa problemima svih Srba na celom globusu. Zato mi je krajnje retardirano kada neko skreće temu sa bitne vest, na nešto što bi trebalo da bude stvar ljudi koji imaju drugačije prioritete od mene. Pogotovo zato što dotični, Viktor Savić, nije rekao ništa protiv "vaše" prioritetne teme.

Раде Бајић

pre 4 godine

Аутошовинизам није особеност срп(б)ског народа. То је подмукла подвала антиСрба који нам заробише Државу. То је све НАШ НАРОД и у Црној Гори браћи и сестрама желимо да их све среће прате. Ту смо да тако и буде.

Фридер Вагнер

pre 4 godine

"protest podrške" - tu sam prestao da čitam.

Šta drugo polupismeni mogu da smisle, nego da mitinguju. Eno, tamo 2008. godine mitingovasmo protiv proglašenja nezavisnosti Kosova od strane vlasti u Prištini, i šta bi na kraju?

Za ovo se mora boriti narod u Crnoj Gori, a Srbija može samo da traži od međunarodnih institucija koje su relevantne za ovo pitanje, da nešto učine.
(Veliki brat, 17. januar 2020 23:22)

Волим када "писмени" оставе коментар са зарезом испред саставног везника "И".

made in Germany

pre 4 godine

@Steva
Slovačka "najmanje religiozna" pa ti sine izgleda nikada nisi bio u Slovačkoj....oni su na nivo verske zatucanosti Hrvata.

tramp je genije za neke

pre 4 godine

Jel ovaj bese najbolji prijatelj srBske majke Cece Raznatovic???
(Trampe Srbendo, 17. januar 2020 22:36)

Ne, nije on, jedan drugi glumac je u pitanju, ali eto dobio si pluseve.

Veliki brat

pre 4 godine

"protest podrške" - tu sam prestao da čitam.

Šta drugo polupismeni mogu da smisle, nego da mitinguju. Eno, tamo 2008. godine mitingovasmo protiv proglašenja nezavisnosti Kosova od strane vlasti u Prištini, i šta bi na kraju?

Za ovo se mora boriti narod u Crnoj Gori, a Srbija može samo da traži od međunarodnih institucija koje su relevantne za ovo pitanje, da nešto učine.

doktorgase

pre 4 godine

Logicno pitanje:Cije su Crnogorske crkve,koje su gradili i branili Crnogorski vladari i Crnogorski narod ? U Srbiji svi moraju da misle da je to Srpsko?

bili

pre 4 godine

Podrška protiv novog zakona. Ne zaboravite da je Milo ovaj zakon
dobro upakovao i da će mnogim gradjanima CG biti logičan, u tome i jeste najveći problem. Protest protiv cg vlasti,
nikako crnogorskog naroda. Brat ne ide na brata.

Steva

pre 4 godine

Cime se vi zanosite i na sta se lozite. Kad kazem VI, mislim na ove pravoslavne dzedaje/ekstremiste, a ne na Srbe kao narod. To su nase unutrasnje podjele i niko nikog ne progoni, niti moze, jer bi svi morali da progonimo po jednog clana uze familije najmanje. A religiji ce neminovno doci kraj u sledecih par generacija...
(Cao_nacionalisti, 17. januar 2020 18:40)

Bravo za trezven i pametan komentar. Evo na pr, Češka i Slovačka, nekad Čekoslovačka su najmanje religiozne države u Evropi, pa jer im fali nešto ? Razišli su se mirno i kulturno bez svađa i ratova, imaju dobar standard i uspešniji su od nas sto puta, ali da su imali popove da pale i zaražavaju mržnjom narod nebi tako prošli.

natalija

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић

Zlobodan Kimdzongunovic

pre 4 godine

Ovi bogomoljici(jednom godisnje zalutaju u crkvu), koji su do juce velicali Tita i Milosevica, a danas Madura i Kim Dzong Una nekog prozivaju da je komunista? Da nije tuzno, bilo bi smesno...

simona

pre 4 godine

@terazijako-vracarski
a ta tri bratstva koja su gradila tu crkvu, jesu li oni bili srbi? retoricko pitanje, posto znamo istoriju. dakle, crkve mogu biti srpske

mikac678

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020

Jes, pa da izgube sve tezge u Crnoj Gori a neki lično podržavaju Mila. Imaš pozitivan primer glumaca Slaviše Čurovića koji je javno ustao protiv ovo zakona

Kamenarac

pre 4 godine

"Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.
(Kamenarac, 17. januar 2020 19:10)"
Pricate gluposti, Vlado Georgijev je jasno na drustvenim mrezama izneo svoj stavo o tome! Ko vam daje za pravo da na takav nacin etiketirate ljude, a ni ne znate da li jesu, ili nisu, samo zato sto vi niste culi?
(Miskec, 17. januar 2020 21:04)
Osim Vlade Georgijeva, ko je još javno digao svoj glas?

Termodinamicar

pre 4 godine

To nisu studenti pravnog fakulteta već desnicari sa pravnog fakulteta.
(Student, 17. januar 2020 18:32)

Bolje desnicari nego sugosloveni i ustase...

terazijsko-vracarski

pre 4 godine

naravno da crkve mogu biti srpske, jer su ih gradili srpski vladari, srpski narod i srpska pravoslavna crkva. one pripadaju spc i niko ne sme da ih otima, kao sto vama niko ne sme da otme stan ili kucu koju ste nasledili ili kupili.
(simona, 17. januar 2020 16:08)

Nisi bas informisana. Na primer - crkvu koja se nalazi u mestu iz kojega su moji gradila su tri bratstva od kojih je jedno moje. Dakle, to je pre moja licna crkva nego sto je od SPC.

Satira

pre 4 godine

Стране службе очигледно раде свој посао. Одједном пола коментара помиње загађење. Слободно организујте један такав штрајк, доћићу и ја. Шетао сам и прошле године док се није протест изполитизовао, дакле нисам бот. Али шта је проблем што је дечко позвао на протест за очување наше Цркве и народа у ЦГ?
(дабар, 17. januar 2020 20:01) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Odgovor na pitanje je prva recenica tvog posta. Mala digresija, "doci cu". Hvala.

Miskec

pre 4 godine

"Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.
(Kamenarac, 17. januar 2020 19:10)"
Pricate gluposti, Vlado Georgijev je jasno na drustvenim mrezama izneo svoj stavo o tome! Ko vam daje za pravo da na takav nacin etiketirate ljude, a ni ne znate da li jesu, ili nisu, samo zato sto vi niste culi?

дабар

pre 4 godine

Стране службе очигледно раде свој посао. Одједном пола коментара помиње загађење. Слободно организујте један такав штрајк, доћићу и ја. Шетао сам и прошле године док се није протест изполитизовао, дакле нисам бот. Али шта је проблем што је дечко позвао на протест за очување наше Цркве и народа у ЦГ?

J.

pre 4 godine

Šta se svi k'o pijan plota uhvatili za to zagađenje, kakve veze ima zagađenje; moramo da branimo svetinje, blabla...
Ma zagađenje, kriminal, nezaposlenost, korupcija, siromaštvo, medijski mrak, pljačka...imate milion razloga da se digne kuka i motika! A uvek vas iznova navuku na neke prevaziđene, nebitne za vas i vašu decu, "nebeske" povode! I, kad se sve završi, vi ste još siromašniji, još manje posla imate, u još većoj prljavštini, bedi, mraku i zagađenju živite. Od čega vas je spasla i sačuvala SPC, nikad vas manje nije bilo; je l' imate vi oči i moć razmišljanja ili samo, kao papagaji, ponavljate ono što ste čuli od šljama koji je zahvaljujući vama isplivao i na vama se bogati?! Osvestite se, ljudi!

Petar

pre 4 godine

Bog ne postoji, ne gubite vreme na nevažne stavri.
(Poznavalac teme, 17. januar 2020 19:53) # Link komentara

Neke stvari ce ti postati jasnije kada budes imao vise od 10 godina i prestao da verujes u deda Mraza.

Kamenarac

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.

orao s visine

pre 4 godine

Boga mi fina ekipica se skupila
Ministarstvo kulture odmah da odreši kasu za novi film pod nazivom
"Tudje hoćemo al svoje ne damo "
Scenario : M. Bećković
Režija:Ristovski
Uloge:V.Savić, Jezdić,Biković a glavna ženska bez premca Ivana Žigon

Ahtung

pre 4 godine

Vrlo pošteno sa njegove strane,
a to cenim! Ipak, lično se neću odazvati, jer smatram da je patrijarh srpski sa celokupnim sinodom i saborom trebao da istupi i pozove sav srpski rod na proteste i blokade do ispunjenja zahteva. Naravno, Vlada RS da povuče svo diplomatsko osoblje iz podgorice, protera Milove guzolize i zabrani ulazak u Srbiju svim barabama. Uslovi treba da sadrže i povlačenje priznanja Kosova i izlazak iz Nato, jer oni stoje iza ovoga. Pun mi je kufer tih što na pljuvanju Srbije i svega srpskog prave političke karijere. Sad hoće istoriju da nam "prekroje" i crkvu da nam zatru. E, neće moći!

Ibrahim Ba

pre 4 godine

@komandant mark

A šta ćemo ako je 20 godina star BMW benzinac sa plinom, a 10 godina star Punto raspali multijet bez filtera?

Naravno, podrška za Savića i SPC u CG.

Milan

pre 4 godine

@sumadija Nema veze zagadjenje sa Crnom Gorom. Ima veze protest sa razlogom proteste. Imamo mi mnogo toga zbog cega treba da se protestuje pre situacije u drugoj drzavi. A najbitnije zbog cega bi svi trebalo da protestujemo je to sto se nista ne radi po pitanju aerozagadjenja i sto smo u poslednjih 8 godina na ime razlicitih ekoloskih taksi platili vise od pola milijarde evra, i taj novac je otisao ko zna gde, a ne tamo za sta je namenjen - zastiti zivotne sredine. Da ponovim - vise od pola milijarde evra, za zastitu zivotne sredine smo platili, a gusimo se u smogu. Ako mislis da su crkve u CG bitnije od toga, probaj da ne dises 5-6 minuta.

Milan

pre 4 godine

@dane007 Da si malo informisan, znao bi da je organizovan protest zbog zagadjenja. I to pre ovog. I to u isto vreme. Da li shvatas sad zasto to nekom smeta? Odvlaci ljude, tera ih da biraju izmedju 2 protesta,nonda na oba imas manje ljudi nego sto bi inace dosli, i oba protesta prodju losije nego sto bi inace prosli. I jos jednom - prioriteti! Daj da prvo resimo nas problem, jer se radi o nasim zivotim i nasem zdravlju, a onda mozemo da brinemo o postovanju svojine u tudjoj drzavi.

holivudski frizer

pre 4 godine

Nema ništa bez Nemanje sa Mecavnika!On ako pozove doce pola Beograda ! Ali on verovatno čeka proleće i lepse vreme ! Dok okolne snjegovi na planinama !

Milašin

pre 4 godine

Narod je kolektivno kontuzovan i pati od amnezije. Imamo mnogo većih problema od crkava. Pažnja se skreće sa pojava koje su mnogo opasnije i urgentnije. Progledajte dok još ima vremena.

klis

pre 4 godine

Ovaj protest je najavljen pre skoro 2 nedelje, nakon toga inicijativa Ne davimo Beograd najavljuje protest zbog zagadjenja na isti dan u isto vreme i sada svi pricaju na koji treba ici i sta je bitnije. Ovim se nepodrebno stvaraju polemike i oba protesta ce biti manje posećena. U najmanju ruku neozbiljan potez.

Nikola

pre 4 godine

@Zevs A Delije mu dođe šta!? pa da pružaju podršku u pitanjima koja se tiču države i njenih institucija... Neka paravojna organizacija ili batinaši... Jesi li ti svestan momak da na vas narod gleda kao obične klošare i huligane sa ulice i da biti navijač više nije nikakva privilegija već sramota....

Smak

pre 4 godine

Читам коментаре и управо схватим, па ја живим још у Југославији јбте живот.
Не верујем!
Ко сте ви људи?? Ко је тај коме СПЦ смета?

čovek sa torbom

pre 4 godine

ladno ne verujem čime se mi bavimo... kao da ništa nismo naučili devedesetih i gde nas je dovelo desničarsko busanje u grudi, religiozne i nacionalne podele... pustite to ljudi, manite se politike i podela, imamo problema preko glave kojima bismo se ujedinjeni trebali baviti!

Cao_nacionalisti

pre 4 godine

Nikad vi nista niste odbranili, niti mozete, niti smijete. Sad je dosao internet, pa imate mogucnost da izbacite tu frustraciju iz dnevne sobe. Sad ce neki Delija iz BGa da odbrani mog brata od tetke koji je Srbin od mene sto sam Crnogorac... I to zbog prevazidjene stvari kao sto je religija. Cime se vi zanosite i na sta se lozite. Kad kazem VI, mislim na ove pravoslavne dzedaje/ekstremiste, a ne na Srbe kao narod. To su nase unutrasnje podjele i niko nikog ne progoni, niti moze, jer bi svi morali da progonimo po jednog clana uze familije najmanje. A religiji ce neminovno doci kraj u sledecih par generacija...

Јабучило

pre 4 godine

Crnogorci nama nisu komsije,vec braca.
Proci ce i ovo ludilo.
(ovo malo duse, 17. januar 2020 15:50)

Црногорци јесу браћа. Милогорци су комшије.

nn

pre 4 godine

Kako crkve mogu biti Srpske? Valjda pravoslavne? Zar se bogomolje prave po etnickom principu? To je srž naseg problema.
(Liberal, 17. januar 2020 15:32)

Ako ne moze biti srpska, onda nema smisla da bude ni crnogorska, a ocigledno se ide u tom pravcu. Treba ih bas pitati zasto to rade, pa da nama liberalnim Srbima malo jasnije bude kako ti principi funkcionisu.

pasta-al-dente

pre 4 godine

Nikada ama nikada balkanac / srbin nece prestati da slusa drugog (od crkve do predsendika.....) kako se veruje u Boga. Veruje se tako sto samo verujete svaki dan, svaki tren u istog. Crkva je institucija

sumadija

pre 4 godine

@svi koji pominju zagađenje vazduha

Aman ljudi kakve veze ima situacija u C.Gori sa zagađenjem vazduha u Beogradu i Srbiji???
Čovek je pozvao na protest ispred crkve Svetog Marka a vi slobodno organizujte drugi protiv zagađenog vazduha,samo ne vidim razlog za ovoliko napadanje čoveka koji smatra da je jako bitno da se u ovakvoj situaciji pošalje podrška srpskom narodu u C.Gori koji se evo mesec dana bori za nešto što je srpsko bilo i ostalo čak i pod turskom imperijom.
Zato, ako vas ne interesuju srpske pravoslavne svetinje u CG, nemojte onda ni komentarisati.
Hvala

PetarP

pre 4 godine

Kako crkve mogu biti Srpske? Valjda pravoslavne? Zar se bogomolje prave po etnickom principu? To je srž naseg problema.
(Liberal, 17. januar 2020 15:32)

Bravo, pogodio si.
Sad samo odeš u Vestminstersku Opatiju, i kažeš: ovo je moje, ja sam anglikanac.
I prodaš, recimo, arapskom investitoru.
Jer si ti shvatio srž problema koji se zove svojina, i to ona religiozna.

Sass

pre 4 godine

Nijesam vjernik i nisam krsten a nisam ni srbin ni srbijanac vec Crnogorac ali ovaj zakon mi smeta jer znam da je srpska crkva vazda bila tu dje je i da je nasa.

Nina

pre 4 godine

Cuj to,crkve nisu srpske...ma cela Crna Gora je srpske.40 godina je gradila Srbija,sad Milogorac pametuje.Sve je Srbija izgradila,nemanu oni dole nista svoje!!!

vlasta

pre 4 godine

U kakvom smo mi kanalu.. Velicaju se institucije i vrednosti kao sto su crkva, svetinje, pravoslavlje, srpstvo. A institucije i vrednosti gradjanske i sekularne drzave razorene do temelja.. Lagano se vracamo u plemensko drustveno uredjenje. Imamo poglavicu, a tu su i vracevi.
Spremni smo..

Alokin

pre 4 godine

Crkva je ko politika. Samo razdvaja ljude, ni na jedan nacin ih ne spaja. Ko veruje u Boga, neka veruje, ne treba mu niko da mu prica na koji nacin to da radi.

Bane

pre 4 godine

Bolje da si pozvao na protest protiv zagadjenja i politicke oligarhije ! Samo kazem.. poumiracemo i mi i deca nam od raznih bolestina, a to sto ce srkva da ostane bez nekog imanja je stvarno manje bitno.. Iako jeste lose to sto radi Milo..

грунф

pre 4 godine

Да ли је неко прочитао тај закон и шта тамо тачно пише или је само Тарзан гласно арлаукнуо а чите одмах почеле да скачу и у груди се бију ?!?!

Zoki

pre 4 godine

Ovi sto bi protestovali zbog vazduha imam resenje za vas ,prodate udobne stanove u Beogradu i kupite kucu na selu .Verujte posle vaseg odlaska i vazduh u prestonici bi bio mnogo cistiji i zdraviji//

bata

pre 4 godine

@Bane ..

...to nije njiva ..pa da je "imanje" ...vec kulturno nasledje staro po 700 i kusur godina ..ali ti idi i masi protiv magle ..skroz cudno magla u sred zime na minusu ..

LudZbunjenNormalan

pre 4 godine

Imovina je neprikosnovena. Konfiskovali su je i nacionalizovali komunisti nakon Drugig svetskog rata, pa smo im veacali 90-tih. Sad im uzima Crna Gora, koja ce kao samostalna drzava da postoji jos maksimalno 15-20 godina, tako da ce ponovo da se vraca i tako u krug...

komandant mark

pre 4 godine

Vama sto smeta vazduh setajte na drugoj protestnoj setnji.. U cemu je problem? I da vam savest bude cista, manite se cigareta, prestanite da pusite u zatvorenim (javnim) prostorima, menjajte svoj 20 godina star bmw za 10 godina star punto.. Eto, za pocetak to. I sad svako od toga ako krene bice vec bolje

Anja

pre 4 godine

Boze dragi sta ucini skolski sistem, odnosno usmereno obrazovanje.Citam komentare i ne mogu da verujem koliko neobrazovanih mladih ljudi, predlazem hitno da idete u strucne biblioteke, istorijske arhive i procitate sve o temama o kojima ovde diskutumete.Da li iko od vas zna sta znaci sloboda ispovesti i privatno vlasnistvo po medjunarodnom zakonu.

waters

pre 4 godine

Kakav smo to narod kada osuđujemo čoveka, koji poziva da se protestvuje protiv kršenja ljudskih prava i otimačine? Najlakše je kritikovati, a pogotovo iz fotelje. Problem sa zagađenjem nije od juče, on se gomila godinama, dok je crnogorski zakon o verskim zajednicama usvojen neposredno pred Novu godinu.

simona

pre 4 godine

@Liberal?
naravno da crkve mogu biti srpske, jer su ih gradili srpski vladari, srpski narod i srpska pravoslavna crkva. one pripadaju spc i niko ne sme da ih otima, kao sto vama niko ne sme da otme stan ili kucu koju ste nasledili ili kupili.

Nikola

pre 4 godine

SPC ocigledno nema vlasnicki dokaz nad ti objektima, zbog toga i prave ove gluposti. Oni jadni umislili da im nesto pripada jer su eto, tako umislili, navikli da je to njihovo.

mile pile

pre 4 godine

zanimljivo
niko do sada da organizuje proteste
protiv sistematskog i detaljnog
pljačkanja preduzeća i masovnih otkaza
radnicima u celoj srbiji?

Boban-So

pre 4 godine

Svaka čast Viktore.Treba što više javnih ličnosti da pruži podršku srpskom narodu u CG.Svi nam udaraju ćuške i slabiji i jači ,pa i braća Crnogorci počeli.
Na žalost medju nama je mnogi onih koji bi prodali veru za večeru.Neverovatno je koliko su drugi narodi složni kada neko ugrozi njihovu kulturu,biće,državu.Gledajte kod nas.Koliko je samo komentara koji podržavaju ugrožavanje sopstvene države,kulture,vere,nacije.Ako smo zbog necega 'jadni' onda je to zbog toga.

dane007

pre 4 godine

Svi vi koji ostavljate komentare o zagadjenju vazduha i potrebi gradjanskih protesta vezano za tu temu, dignite guzice iz fotelje i sami iskoristite svoje gradjansko pravo i organizujte proteste. Nego lakše je prozivati čoveka kako je trebao da uradi nešto, što vama samima nebi palo na pamet i koji je pozvao na protest zbog isto tako veoma bitne teme za srpski narod ( koja vas jelte ne interesuje ), Kakva gomila idiota !

Wtf

pre 4 godine

Koga vise zanimaju ove stvari? Gusite se u smogu, deca vam oboljevaju od lepe Srbije, kopate po kontejnerima za hranu, nemate pare za nove cipele, ali kad vas pozove neka kvazi grupa poludebila, e tu onda ima da se otrci. Gde ste vi deco sa Pravnog bili prethodnih osam godina dok vam Ustavom brisu d**e, gaze vam dostojanstvo i ruse svaki pa i najmanji oblik pravne drzave, i smeju vam se u oci dok vas ponistavaju kao ljudska bica? To vas, buduce pravnike, ne zanima nimalo?

City Slicker

pre 4 godine

I glumci brane svetinje. Bravo za umetnike! Ne damo ognjišta, pardon, svetinje. Ako treba, ješćemo i korenje, pardon, udisaćemo zagađen vazduh i živećemo kraće. Nejač, pardon, svetinje su najvažnije.

Baš zato što te znamo

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!

Slavko

pre 4 godine

Predstava za narod, dok država Srbija ne preduzima ama baš ništa po pitanju položaja Srba i SPC u Crnoj Gori. Đukanović je ipak glavni poslovni partner, a poslovi se ne rizikuju.

Slepac Vidoje

pre 4 godine

Dosao bi ali ne verujem pravnicima, jer svako iskustvo sa njima mi je negativno.

A iako sam ateista, podrzavam crkvu samo u tom smislu jer je to nasa istorija i kultura i obrazovanje iz ranijih vremena. Religija me ne interesuje , cak sta vise smatram da je to nas opste zaglupljivanje.

cox

pre 4 godine

Vise nego jasno da je sve ovo rezirano u Beogradu.Cenogorski nacionalizam je odgovor na srpski , to ne znaci da je opravdan ali se bar zna koji je uzrok.

banjica

pre 4 godine

Korist od tog protesta - 0,01%

Protestvovali ljudi ranije protiv raspada Jugoslavije, sankcija na Drini, "Oluje", rata na Kosovu, bombardovanja, Kosovske nezavisnosti, i sve je bilo uzalud. Kasno smo se setili, jer nikada nismo razmišljali unapred. Hrvati "radili" na nezavisnoj državi duže od pola veka, Albanci još duže. Uvek se setimo da protestvujemo kada je stvar već završena.

Dobro Informisan

pre 4 godine

A zašto bi vernici protestvovali? Bog sve vidi i biće kako On bude hteo svugde, pa i u Crnoj Gori - što kažu Božja Volja.

Zašto ne pozvati vernike da se okrenu najvažnijem hrišćanskom činu, a to je iskreno se pomoliti Bogu.

IgorBn

pre 4 godine

Protestvuje se sto ce neko da "otme" crkve??!! Pa niko nece da ih pomjera na drugu lokaciju?! A da li cete organizovati protest sto je kompletna nacija/drzava opljackana od pojedinih?! Cijeli balkan opljackan i niko nista...narod odlazi!!! Uvijek se bavimo manje bitnim temama.

србИН

pre 4 godine

Жив био, Викторе. Ипак има наде, када видим ове наше младе глумце, који знају ко су и одакле су.

Glob

pre 4 godine

Nijesam vjernik i mio mi je ovaj zakon jer udara po džepu crkve što mi pričinjava mnogo zadovoljstva. Bolje i u milov džep no kod ninđza u crnom.

On pomera brda i vozi leteći auto

pre 4 godine

Taman sam pomislio da je protest zbog zagađenja i iznenadih se. Srećom, Viktor oportuno, se bori isključivo za nebeski život.

Fenomen

pre 4 godine

Imamo mi većih problema od ovoga...za koga da protestuje? Za popove koji promovišu skromnost i odricanje, a voze se u kolima od nekoliko stotina hiljada evra? Ne, hvala...kad ispred Sinoda ne bude stajao vozni park kao da tu žive Rokfeler i...onda možda...a do tada...iššššš.

Perperius

pre 4 godine

Ne postoji progon Srba u CG. Ovakve propagande idu upravo u koristi onima koji žele ukidanje SPC u Crnoj Gori i antisrpskoj propagandi uopšte.

banjica

pre 4 godine

Korist od tog protesta - 0,01%

Protestvovali ljudi ranije protiv raspada Jugoslavije, sankcija na Drini, "Oluje", rata na Kosovu, bombardovanja, Kosovske nezavisnosti, i sve je bilo uzalud. Kasno smo se setili, jer nikada nismo razmišljali unapred. Hrvati "radili" na nezavisnoj državi duže od pola veka, Albanci još duže. Uvek se setimo da protestvujemo kada je stvar već završena.

On pomera brda i vozi leteći auto

pre 4 godine

Taman sam pomislio da je protest zbog zagađenja i iznenadih se. Srećom, Viktor oportuno, se bori isključivo za nebeski život.

Glob

pre 4 godine

Nijesam vjernik i mio mi je ovaj zakon jer udara po džepu crkve što mi pričinjava mnogo zadovoljstva. Bolje i u milov džep no kod ninđza u crnom.

vlasta

pre 4 godine

U kakvom smo mi kanalu.. Velicaju se institucije i vrednosti kao sto su crkva, svetinje, pravoslavlje, srpstvo. A institucije i vrednosti gradjanske i sekularne drzave razorene do temelja.. Lagano se vracamo u plemensko drustveno uredjenje. Imamo poglavicu, a tu su i vracevi.
Spremni smo..

србИН

pre 4 godine

Жив био, Викторе. Ипак има наде, када видим ове наше младе глумце, који знају ко су и одакле су.

cox

pre 4 godine

Vise nego jasno da je sve ovo rezirano u Beogradu.Cenogorski nacionalizam je odgovor na srpski , to ne znaci da je opravdan ali se bar zna koji je uzrok.

doktorgase

pre 4 godine

Logicno pitanje:Cije su Crnogorske crkve,koje su gradili i branili Crnogorski vladari i Crnogorski narod ? U Srbiji svi moraju da misle da je to Srpsko?

natalija

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић

Steva

pre 4 godine

Cime se vi zanosite i na sta se lozite. Kad kazem VI, mislim na ove pravoslavne dzedaje/ekstremiste, a ne na Srbe kao narod. To su nase unutrasnje podjele i niko nikog ne progoni, niti moze, jer bi svi morali da progonimo po jednog clana uze familije najmanje. A religiji ce neminovno doci kraj u sledecih par generacija...
(Cao_nacionalisti, 17. januar 2020 18:40)

Bravo za trezven i pametan komentar. Evo na pr, Češka i Slovačka, nekad Čekoslovačka su najmanje religiozne države u Evropi, pa jer im fali nešto ? Razišli su se mirno i kulturno bez svađa i ratova, imaju dobar standard i uspešniji su od nas sto puta, ali da su imali popove da pale i zaražavaju mržnjom narod nebi tako prošli.

Sass

pre 4 godine

Nijesam vjernik i nisam krsten a nisam ni srbin ni srbijanac vec Crnogorac ali ovaj zakon mi smeta jer znam da je srpska crkva vazda bila tu dje je i da je nasa.

дабар

pre 4 godine

Стране службе очигледно раде свој посао. Одједном пола коментара помиње загађење. Слободно организујте један такав штрајк, доћићу и ја. Шетао сам и прошле године док се није протест изполитизовао, дакле нисам бот. Али шта је проблем што је дечко позвао на протест за очување наше Цркве и народа у ЦГ?

грунф

pre 4 godine

Да ли је неко прочитао тај закон и шта тамо тачно пише или је само Тарзан гласно арлаукнуо а чите одмах почеле да скачу и у груди се бију ?!?!

Alokin

pre 4 godine

Crkva je ko politika. Samo razdvaja ljude, ni na jedan nacin ih ne spaja. Ko veruje u Boga, neka veruje, ne treba mu niko da mu prica na koji nacin to da radi.

Zoki

pre 4 godine

Ovi sto bi protestovali zbog vazduha imam resenje za vas ,prodate udobne stanove u Beogradu i kupite kucu na selu .Verujte posle vaseg odlaska i vazduh u prestonici bi bio mnogo cistiji i zdraviji//

Veliki brat

pre 4 godine

"protest podrške" - tu sam prestao da čitam.

Šta drugo polupismeni mogu da smisle, nego da mitinguju. Eno, tamo 2008. godine mitingovasmo protiv proglašenja nezavisnosti Kosova od strane vlasti u Prištini, i šta bi na kraju?

Za ovo se mora boriti narod u Crnoj Gori, a Srbija može samo da traži od međunarodnih institucija koje su relevantne za ovo pitanje, da nešto učine.

Wtf

pre 4 godine

Koga vise zanimaju ove stvari? Gusite se u smogu, deca vam oboljevaju od lepe Srbije, kopate po kontejnerima za hranu, nemate pare za nove cipele, ali kad vas pozove neka kvazi grupa poludebila, e tu onda ima da se otrci. Gde ste vi deco sa Pravnog bili prethodnih osam godina dok vam Ustavom brisu d**e, gaze vam dostojanstvo i ruse svaki pa i najmanji oblik pravne drzave, i smeju vam se u oci dok vas ponistavaju kao ljudska bica? To vas, buduce pravnike, ne zanima nimalo?

Dobro Informisan

pre 4 godine

A zašto bi vernici protestvovali? Bog sve vidi i biće kako On bude hteo svugde, pa i u Crnoj Gori - što kažu Božja Volja.

Zašto ne pozvati vernike da se okrenu najvažnijem hrišćanskom činu, a to je iskreno se pomoliti Bogu.

mile pile

pre 4 godine

zanimljivo
niko do sada da organizuje proteste
protiv sistematskog i detaljnog
pljačkanja preduzeća i masovnih otkaza
radnicima u celoj srbiji?

sumadija

pre 4 godine

@svi koji pominju zagađenje vazduha

Aman ljudi kakve veze ima situacija u C.Gori sa zagađenjem vazduha u Beogradu i Srbiji???
Čovek je pozvao na protest ispred crkve Svetog Marka a vi slobodno organizujte drugi protiv zagađenog vazduha,samo ne vidim razlog za ovoliko napadanje čoveka koji smatra da je jako bitno da se u ovakvoj situaciji pošalje podrška srpskom narodu u C.Gori koji se evo mesec dana bori za nešto što je srpsko bilo i ostalo čak i pod turskom imperijom.
Zato, ako vas ne interesuju srpske pravoslavne svetinje u CG, nemojte onda ni komentarisati.
Hvala

terazijsko-vracarski

pre 4 godine

naravno da crkve mogu biti srpske, jer su ih gradili srpski vladari, srpski narod i srpska pravoslavna crkva. one pripadaju spc i niko ne sme da ih otima, kao sto vama niko ne sme da otme stan ili kucu koju ste nasledili ili kupili.
(simona, 17. januar 2020 16:08)

Nisi bas informisana. Na primer - crkvu koja se nalazi u mestu iz kojega su moji gradila su tri bratstva od kojih je jedno moje. Dakle, to je pre moja licna crkva nego sto je od SPC.

Cao_nacionalisti

pre 4 godine

Nikad vi nista niste odbranili, niti mozete, niti smijete. Sad je dosao internet, pa imate mogucnost da izbacite tu frustraciju iz dnevne sobe. Sad ce neki Delija iz BGa da odbrani mog brata od tetke koji je Srbin od mene sto sam Crnogorac... I to zbog prevazidjene stvari kao sto je religija. Cime se vi zanosite i na sta se lozite. Kad kazem VI, mislim na ove pravoslavne dzedaje/ekstremiste, a ne na Srbe kao narod. To su nase unutrasnje podjele i niko nikog ne progoni, niti moze, jer bi svi morali da progonimo po jednog clana uze familije najmanje. A religiji ce neminovno doci kraj u sledecih par generacija...

Nikola

pre 4 godine

SPC ocigledno nema vlasnicki dokaz nad ti objektima, zbog toga i prave ove gluposti. Oni jadni umislili da im nesto pripada jer su eto, tako umislili, navikli da je to njihovo.

Bane

pre 4 godine

Bolje da si pozvao na protest protiv zagadjenja i politicke oligarhije ! Samo kazem.. poumiracemo i mi i deca nam od raznih bolestina, a to sto ce srkva da ostane bez nekog imanja je stvarno manje bitno.. Iako jeste lose to sto radi Milo..

čovek sa torbom

pre 4 godine

ladno ne verujem čime se mi bavimo... kao da ništa nismo naučili devedesetih i gde nas je dovelo desničarsko busanje u grudi, religiozne i nacionalne podele... pustite to ljudi, manite se politike i podela, imamo problema preko glave kojima bismo se ujedinjeni trebali baviti!

Zlobodan Kimdzongunovic

pre 4 godine

Ovi bogomoljici(jednom godisnje zalutaju u crkvu), koji su do juce velicali Tita i Milosevica, a danas Madura i Kim Dzong Una nekog prozivaju da je komunista? Da nije tuzno, bilo bi smesno...

J.

pre 4 godine

Šta se svi k'o pijan plota uhvatili za to zagađenje, kakve veze ima zagađenje; moramo da branimo svetinje, blabla...
Ma zagađenje, kriminal, nezaposlenost, korupcija, siromaštvo, medijski mrak, pljačka...imate milion razloga da se digne kuka i motika! A uvek vas iznova navuku na neke prevaziđene, nebitne za vas i vašu decu, "nebeske" povode! I, kad se sve završi, vi ste još siromašniji, još manje posla imate, u još većoj prljavštini, bedi, mraku i zagađenju živite. Od čega vas je spasla i sačuvala SPC, nikad vas manje nije bilo; je l' imate vi oči i moć razmišljanja ili samo, kao papagaji, ponavljate ono što ste čuli od šljama koji je zahvaljujući vama isplivao i na vama se bogati?! Osvestite se, ljudi!

Anja

pre 4 godine

Boze dragi sta ucini skolski sistem, odnosno usmereno obrazovanje.Citam komentare i ne mogu da verujem koliko neobrazovanih mladih ljudi, predlazem hitno da idete u strucne biblioteke, istorijske arhive i procitate sve o temama o kojima ovde diskutumete.Da li iko od vas zna sta znaci sloboda ispovesti i privatno vlasnistvo po medjunarodnom zakonu.

mikac678

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020

Jes, pa da izgube sve tezge u Crnoj Gori a neki lično podržavaju Mila. Imaš pozitivan primer glumaca Slaviše Čurovića koji je javno ustao protiv ovo zakona

dane007

pre 4 godine

Svi vi koji ostavljate komentare o zagadjenju vazduha i potrebi gradjanskih protesta vezano za tu temu, dignite guzice iz fotelje i sami iskoristite svoje gradjansko pravo i organizujte proteste. Nego lakše je prozivati čoveka kako je trebao da uradi nešto, što vama samima nebi palo na pamet i koji je pozvao na protest zbog isto tako veoma bitne teme za srpski narod ( koja vas jelte ne interesuje ), Kakva gomila idiota !

Termodinamicar

pre 4 godine

To nisu studenti pravnog fakulteta već desnicari sa pravnog fakulteta.
(Student, 17. januar 2020 18:32)

Bolje desnicari nego sugosloveni i ustase...

Fenomen

pre 4 godine

Imamo mi većih problema od ovoga...za koga da protestuje? Za popove koji promovišu skromnost i odricanje, a voze se u kolima od nekoliko stotina hiljada evra? Ne, hvala...kad ispred Sinoda ne bude stajao vozni park kao da tu žive Rokfeler i...onda možda...a do tada...iššššš.

IgorBn

pre 4 godine

Protestvuje se sto ce neko da "otme" crkve??!! Pa niko nece da ih pomjera na drugu lokaciju?! A da li cete organizovati protest sto je kompletna nacija/drzava opljackana od pojedinih?! Cijeli balkan opljackan i niko nista...narod odlazi!!! Uvijek se bavimo manje bitnim temama.

bili

pre 4 godine

Podrška protiv novog zakona. Ne zaboravite da je Milo ovaj zakon
dobro upakovao i da će mnogim gradjanima CG biti logičan, u tome i jeste najveći problem. Protest protiv cg vlasti,
nikako crnogorskog naroda. Brat ne ide na brata.

Boban-So

pre 4 godine

Svaka čast Viktore.Treba što više javnih ličnosti da pruži podršku srpskom narodu u CG.Svi nam udaraju ćuške i slabiji i jači ,pa i braća Crnogorci počeli.
Na žalost medju nama je mnogi onih koji bi prodali veru za večeru.Neverovatno je koliko su drugi narodi složni kada neko ugrozi njihovu kulturu,biće,državu.Gledajte kod nas.Koliko je samo komentara koji podržavaju ugrožavanje sopstvene države,kulture,vere,nacije.Ako smo zbog necega 'jadni' onda je to zbog toga.

Nikola

pre 4 godine

@Zevs A Delije mu dođe šta!? pa da pružaju podršku u pitanjima koja se tiču države i njenih institucija... Neka paravojna organizacija ili batinaši... Jesi li ti svestan momak da na vas narod gleda kao obične klošare i huligane sa ulice i da biti navijač više nije nikakva privilegija već sramota....

waters

pre 4 godine

Kakav smo to narod kada osuđujemo čoveka, koji poziva da se protestvuje protiv kršenja ljudskih prava i otimačine? Najlakše je kritikovati, a pogotovo iz fotelje. Problem sa zagađenjem nije od juče, on se gomila godinama, dok je crnogorski zakon o verskim zajednicama usvojen neposredno pred Novu godinu.

Slavko

pre 4 godine

Predstava za narod, dok država Srbija ne preduzima ama baš ništa po pitanju položaja Srba i SPC u Crnoj Gori. Đukanović je ipak glavni poslovni partner, a poslovi se ne rizikuju.

komandant mark

pre 4 godine

Vama sto smeta vazduh setajte na drugoj protestnoj setnji.. U cemu je problem? I da vam savest bude cista, manite se cigareta, prestanite da pusite u zatvorenim (javnim) prostorima, menjajte svoj 20 godina star bmw za 10 godina star punto.. Eto, za pocetak to. I sad svako od toga ako krene bice vec bolje

Baš zato što te znamo

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!

City Slicker

pre 4 godine

I glumci brane svetinje. Bravo za umetnike! Ne damo ognjišta, pardon, svetinje. Ako treba, ješćemo i korenje, pardon, udisaćemo zagađen vazduh i živećemo kraće. Nejač, pardon, svetinje su najvažnije.

nn

pre 4 godine

Kako crkve mogu biti Srpske? Valjda pravoslavne? Zar se bogomolje prave po etnickom principu? To je srž naseg problema.
(Liberal, 17. januar 2020 15:32)

Ako ne moze biti srpska, onda nema smisla da bude ni crnogorska, a ocigledno se ide u tom pravcu. Treba ih bas pitati zasto to rade, pa da nama liberalnim Srbima malo jasnije bude kako ti principi funkcionisu.

Ahtung

pre 4 godine

Vrlo pošteno sa njegove strane,
a to cenim! Ipak, lično se neću odazvati, jer smatram da je patrijarh srpski sa celokupnim sinodom i saborom trebao da istupi i pozove sav srpski rod na proteste i blokade do ispunjenja zahteva. Naravno, Vlada RS da povuče svo diplomatsko osoblje iz podgorice, protera Milove guzolize i zabrani ulazak u Srbiju svim barabama. Uslovi treba da sadrže i povlačenje priznanja Kosova i izlazak iz Nato, jer oni stoje iza ovoga. Pun mi je kufer tih što na pljuvanju Srbije i svega srpskog prave političke karijere. Sad hoće istoriju da nam "prekroje" i crkvu da nam zatru. E, neće moći!

Kamenarac

pre 4 godine

"Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.
(Kamenarac, 17. januar 2020 19:10)"
Pricate gluposti, Vlado Georgijev je jasno na drustvenim mrezama izneo svoj stavo o tome! Ko vam daje za pravo da na takav nacin etiketirate ljude, a ni ne znate da li jesu, ili nisu, samo zato sto vi niste culi?
(Miskec, 17. januar 2020 21:04)
Osim Vlade Georgijeva, ko je još javno digao svoj glas?

orao s visine

pre 4 godine

Boga mi fina ekipica se skupila
Ministarstvo kulture odmah da odreši kasu za novi film pod nazivom
"Tudje hoćemo al svoje ne damo "
Scenario : M. Bećković
Režija:Ristovski
Uloge:V.Savić, Jezdić,Biković a glavna ženska bez premca Ivana Žigon

Milan

pre 4 godine

@dane007 Da si malo informisan, znao bi da je organizovan protest zbog zagadjenja. I to pre ovog. I to u isto vreme. Da li shvatas sad zasto to nekom smeta? Odvlaci ljude, tera ih da biraju izmedju 2 protesta,nonda na oba imas manje ljudi nego sto bi inace dosli, i oba protesta prodju losije nego sto bi inace prosli. I jos jednom - prioriteti! Daj da prvo resimo nas problem, jer se radi o nasim zivotim i nasem zdravlju, a onda mozemo da brinemo o postovanju svojine u tudjoj drzavi.

Јабучило

pre 4 godine

Crnogorci nama nisu komsije,vec braca.
Proci ce i ovo ludilo.
(ovo malo duse, 17. januar 2020 15:50)

Црногорци јесу браћа. Милогорци су комшије.

Petar

pre 4 godine

Bog ne postoji, ne gubite vreme na nevažne stavri.
(Poznavalac teme, 17. januar 2020 19:53) # Link komentara

Neke stvari ce ti postati jasnije kada budes imao vise od 10 godina i prestao da verujes u deda Mraza.

PetarP

pre 4 godine

Kako crkve mogu biti Srpske? Valjda pravoslavne? Zar se bogomolje prave po etnickom principu? To je srž naseg problema.
(Liberal, 17. januar 2020 15:32)

Bravo, pogodio si.
Sad samo odeš u Vestminstersku Opatiju, i kažeš: ovo je moje, ja sam anglikanac.
I prodaš, recimo, arapskom investitoru.
Jer si ti shvatio srž problema koji se zove svojina, i to ona religiozna.

simona

pre 4 godine

@terazijako-vracarski
a ta tri bratstva koja su gradila tu crkvu, jesu li oni bili srbi? retoricko pitanje, posto znamo istoriju. dakle, crkve mogu biti srpske

Milan

pre 4 godine

@sumadija Nema veze zagadjenje sa Crnom Gorom. Ima veze protest sa razlogom proteste. Imamo mi mnogo toga zbog cega treba da se protestuje pre situacije u drugoj drzavi. A najbitnije zbog cega bi svi trebalo da protestujemo je to sto se nista ne radi po pitanju aerozagadjenja i sto smo u poslednjih 8 godina na ime razlicitih ekoloskih taksi platili vise od pola milijarde evra, i taj novac je otisao ko zna gde, a ne tamo za sta je namenjen - zastiti zivotne sredine. Da ponovim - vise od pola milijarde evra, za zastitu zivotne sredine smo platili, a gusimo se u smogu. Ako mislis da su crkve u CG bitnije od toga, probaj da ne dises 5-6 minuta.

Kamenarac

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.

simona

pre 4 godine

@Liberal?
naravno da crkve mogu biti srpske, jer su ih gradili srpski vladari, srpski narod i srpska pravoslavna crkva. one pripadaju spc i niko ne sme da ih otima, kao sto vama niko ne sme da otme stan ili kucu koju ste nasledili ili kupili.

LudZbunjenNormalan

pre 4 godine

Imovina je neprikosnovena. Konfiskovali su je i nacionalizovali komunisti nakon Drugig svetskog rata, pa smo im veacali 90-tih. Sad im uzima Crna Gora, koja ce kao samostalna drzava da postoji jos maksimalno 15-20 godina, tako da ce ponovo da se vraca i tako u krug...

Nina

pre 4 godine

Cuj to,crkve nisu srpske...ma cela Crna Gora je srpske.40 godina je gradila Srbija,sad Milogorac pametuje.Sve je Srbija izgradila,nemanu oni dole nista svoje!!!

Milašin

pre 4 godine

Narod je kolektivno kontuzovan i pati od amnezije. Imamo mnogo većih problema od crkava. Pažnja se skreće sa pojava koje su mnogo opasnije i urgentnije. Progledajte dok još ima vremena.

Miskec

pre 4 godine

"Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.
(Kamenarac, 17. januar 2020 19:10)"
Pricate gluposti, Vlado Georgijev je jasno na drustvenim mrezama izneo svoj stavo o tome! Ko vam daje za pravo da na takav nacin etiketirate ljude, a ni ne znate da li jesu, ili nisu, samo zato sto vi niste culi?

Perperius

pre 4 godine

Ne postoji progon Srba u CG. Ovakve propagande idu upravo u koristi onima koji žele ukidanje SPC u Crnoj Gori i antisrpskoj propagandi uopšte.

Smak

pre 4 godine

Читам коментаре и управо схватим, па ја живим још у Југославији јбте живот.
Не верујем!
Ко сте ви људи?? Ко је тај коме СПЦ смета?

Ibrahim Ba

pre 4 godine

@komandant mark

A šta ćemo ako je 20 godina star BMW benzinac sa plinom, a 10 godina star Punto raspali multijet bez filtera?

Naravno, podrška za Savića i SPC u CG.

bata

pre 4 godine

@Bane ..

...to nije njiva ..pa da je "imanje" ...vec kulturno nasledje staro po 700 i kusur godina ..ali ti idi i masi protiv magle ..skroz cudno magla u sred zime na minusu ..

holivudski frizer

pre 4 godine

Nema ništa bez Nemanje sa Mecavnika!On ako pozove doce pola Beograda ! Ali on verovatno čeka proleće i lepse vreme ! Dok okolne snjegovi na planinama !

Satira

pre 4 godine

Стране службе очигледно раде свој посао. Одједном пола коментара помиње загађење. Слободно организујте један такав штрајк, доћићу и ја. Шетао сам и прошле године док се није протест изполитизовао, дакле нисам бот. Али шта је проблем што је дечко позвао на протест за очување наше Цркве и народа у ЦГ?
(дабар, 17. januar 2020 20:01) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Odgovor na pitanje je prva recenica tvog posta. Mala digresija, "doci cu". Hvala.

klis

pre 4 godine

Ovaj protest je najavljen pre skoro 2 nedelje, nakon toga inicijativa Ne davimo Beograd najavljuje protest zbog zagadjenja na isti dan u isto vreme i sada svi pricaju na koji treba ici i sta je bitnije. Ovim se nepodrebno stvaraju polemike i oba protesta ce biti manje posećena. U najmanju ruku neozbiljan potez.

pasta-al-dente

pre 4 godine

Nikada ama nikada balkanac / srbin nece prestati da slusa drugog (od crkve do predsendika.....) kako se veruje u Boga. Veruje se tako sto samo verujete svaki dan, svaki tren u istog. Crkva je institucija

Slepac Vidoje

pre 4 godine

Dosao bi ali ne verujem pravnicima, jer svako iskustvo sa njima mi je negativno.

A iako sam ateista, podrzavam crkvu samo u tom smislu jer je to nasa istorija i kultura i obrazovanje iz ranijih vremena. Religija me ne interesuje , cak sta vise smatram da je to nas opste zaglupljivanje.

Jovan

pre 4 godine

O cemu vi pricati znate li da je svaki taj srbin u CG ima rodjenog brata majku ili sestru koji se osjecaju crnogorcima ili obratno svaki crnogorac ima rodjenog brata, kuma, majku ili oca koji se osjecaju srbima..oladite nije to pitanje za vucica i irineja...pustite da rijesemo ta pitanja ovdje ne mijesajte se...drugo ispred crkve u mom selu svi su mi sahranjeni oni su je gradili i borili se za nju i ginuli pretpostavljam da bi je ostavili potomcima a ne nekom iz beograda, dubrovnika ili londona...

РајкоЦЗ

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић
Б Р А В О!!!
(natalija, 17. januar 2020 22:13

Joseph Picone

pre 4 godine

Ne pomazu protiv milogorskih ustasa protesti. Treba ih odstraniti iz srpske Crne Gore...
(Termodinamicar, 17. januar 2020 21:49)

Ajde povedi, šta čekaš? Sediš u nekom kafiću i pišeš ovakve gluposti. Sramoto jedna! Takvi kao ti napune gaće kad neka baba malo jače zaklopara papučama u hodniku zgrade, znam vas vrlo dobro.

Kole

pre 4 godine

Logicno pitanje:Cije su Crnogorske crkve,koje su gradili i branili Crnogorski vladari i Crnogorski narod ? U Srbiji svi moraju da misle da je to Srpsko?
(doktorgase, 17. januar 2020 23:09)

Dragi doktore, ,,crnogorske'' crkve su sve srpske crkve, jer narod Crne Gore je srpski.

Živela Srbija

pre 4 godine

Bravo Viktore, ne obaziri se na negativne komentare, to je sistematska kampanja domaćih i stranih neprijatelja usmerena protiv našeg roda, crkve i države.

Toma

pre 4 godine

A gde su Karadžići, Laušević, Andrija... Za koga su oni, ako uopšte treba da pitamo? Siguran sam da su za srpsku lovu i Milovu goru. A 'pjena od mora' i tako te, kako idu...

Bgd

pre 4 godine

Bravo za trezven i pametan komentar. Evo na pr, Češka i Slovačka, nekad Čekoslovačka su najmanje religiozne države u Evropi, pa jer im fali nešto ? Razišli su se mirno i kulturno bez svađa i ratova, imaju dobar standard i uspešniji su od nas sto puta, ali da su imali popove da pale i zaražavaju mržnjom narod nebi tako prošli.
(Steva, 17. januar 2020 22:07)

Česi i Slovaci su inače veoma religiozni, razišli su se na miran način ali moglo je biti i rata jer su Česi već imali razrađen plan bombardovanja Slovačke. Malo poznavanja činjenica pre davanja komentara ne bi bilo na odmet.

made in Germany

pre 4 godine

@Steva
Slovačka "najmanje religiozna" pa ti sine izgleda nikada nisi bio u Slovačkoj....oni su na nivo verske zatucanosti Hrvata.

Brutus

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић
(natalija, 17. januar 2020 22:13)

E sad, da li se ovo odnosi na donosioce zakona koji se de facto brinu o opštem interesu i nacionalnom pomosu ili na narod koji je protiv načina na koji se sprovodi briga?

tramp je genije za neke

pre 4 godine

Jel ovaj bese najbolji prijatelj srBske majke Cece Raznatovic???
(Trampe Srbendo, 17. januar 2020 22:36)

Ne, nije on, jedan drugi glumac je u pitanju, ali eto dobio si pluseve.

prcko

pre 4 godine

stvar je jasna i nepovratna. crna gora ce i sa djavolom ples plesati da presece sve konce i katapultira se u totalnu samostalnost, gradjansku i versku, pod okriljem Nato-a. U trenutku je bolno ali za 10 godina niko nece ni znati da je ikada bilo drugacije kao sto i deca u hrvatskkoj uce sve najgore o yu fazi njihove hrvatske istorije. Donekle mogu i da razumem ovaj potez crne gore ali me kopka koliko li ce zavrsiti u dzepu milove familije od ove malverzacije sa prenosom silne imovine iz ruku spc u ruke drzave crne gore.

ja

pre 4 godine

Jel ovaj bese najbolji prijatelj srBske majke Cece Raznatovic???
(Trampe Srbendo, 17. januar 2020 22:36)

Svi mi imamo nekog prijatelja koga treba da se stidimo, sta sad, necemo ga samo po tome meriti i ceniti. Svako od nas ima mane i vrline, to što si rekao je minus ko u sibiru, ovo na šta poziva i naročito kako poziva pluščina ko vrata.

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Zašto bi se Crnogorci u Srbiji izjašnjavali o verskim pitanjima u Crnoj Gori.Pa nisu svi vernici ili pravoslavci,možda su ateisti i komunisti. Zna se "čiji" su dobijali vile i stanove po Beogradu.Osim toga da li je neko od njih tražio osnivanje CPC u Srbiji? Ako jeste neka se izvoli izjasniti.

Раде Бајић

pre 4 godine

Аутошовинизам није особеност срп(б)ског народа. То је подмукла подвала антиСрба који нам заробише Државу. То је све НАШ НАРОД и у Црној Гори браћи и сестрама желимо да их све среће прате. Ту смо да тако и буде.

Фридер Вагнер

pre 4 godine

"protest podrške" - tu sam prestao da čitam.

Šta drugo polupismeni mogu da smisle, nego da mitinguju. Eno, tamo 2008. godine mitingovasmo protiv proglašenja nezavisnosti Kosova od strane vlasti u Prištini, i šta bi na kraju?

Za ovo se mora boriti narod u Crnoj Gori, a Srbija može samo da traži od međunarodnih institucija koje su relevantne za ovo pitanje, da nešto učine.
(Veliki brat, 17. januar 2020 23:22)

Волим када "писмени" оставе коментар са зарезом испред саставног везника "И".

dane007

pre 4 godine

@dane007 Da si malo informisan, znao bi da je organizovan protest zbog zagadjenja. I to pre ovog. I to u isto vreme. Da li shvatas sad zasto to nekom smeta? Odvlaci ljude, tera ih da biraju izmedju 2 protesta,nonda na oba imas manje ljudi nego sto bi inace dosli, i oba protesta prodju losije nego sto bi inace prosli. I jos jednom - prioriteti! Daj da prvo resimo nas problem, jer se radi o nasim zivotim i nasem zdravlju, a onda mozemo da brinemo o postovanju svojine u tudjoj drzavi.
(Milan, 17. januar 2020 19:23)

Shvatam ja, nego reci mi ti, kakva bi tvoja reakcija bila da sam ja na vest o protestima protiv zagadjenja vazduha ostavio komentar kako treba da se fokusirate na proteste protiv oduzimanja imovine SPC u CG ? U najmanju ruku bi me ismevali vi "liberalno opredeljeni" gradjani. Shvatite da postoje ljudi kojima su bitnija dešavanja u CG, i da zdravorazumski bi trebalo da smo većina u odnosu na vas, koji malo po malo založite vatru, raznim derivatima koji zagadjuju vazduh, a skupo vam je gradsko grijanje.

Moji i tvoji prioriteti su različiti, i ako si imalo demokratski opredeljen, poštovaćeš to. Ja ne pravim razliku izmedju pripadnika mog naroda u Mojkovcu, Beogradu, Sokolcu, Vojniću itd... Saosećam sa problemima svih Srba na celom globusu. Zato mi je krajnje retardirano kada neko skreće temu sa bitne vest, na nešto što bi trebalo da bude stvar ljudi koji imaju drugačije prioritete od mene. Pogotovo zato što dotični, Viktor Savić, nije rekao ništa protiv "vaše" prioritetne teme.

Ana

pre 4 godine

Svaka cast Viktore! Jedan od retkih glumaca koji ne glumi u privatnom zivotu! Covek je jasno i glasno izrazio svoj stav ne krijuci se ni iza koga, ne glumeci "politicku korektnost". Civilizovana, kulturno, dostojanstveno... Boris se za pravu stvar i sve ti dobro bilo!

Glob

pre 4 godine

Nijesam vjernik i mio mi je ovaj zakon jer udara po džepu crkve što mi pričinjava mnogo zadovoljstva. Bolje i u milov džep no kod ninđza u crnom.

србИН

pre 4 godine

Жив био, Викторе. Ипак има наде, када видим ове наше младе глумце, који знају ко су и одакле су.

cox

pre 4 godine

Vise nego jasno da je sve ovo rezirano u Beogradu.Cenogorski nacionalizam je odgovor na srpski , to ne znaci da je opravdan ali se bar zna koji je uzrok.

doktorgase

pre 4 godine

Logicno pitanje:Cije su Crnogorske crkve,koje su gradili i branili Crnogorski vladari i Crnogorski narod ? U Srbiji svi moraju da misle da je to Srpsko?

On pomera brda i vozi leteći auto

pre 4 godine

Taman sam pomislio da je protest zbog zagađenja i iznenadih se. Srećom, Viktor oportuno, se bori isključivo za nebeski život.

Nina

pre 4 godine

Cuj to,crkve nisu srpske...ma cela Crna Gora je srpske.40 godina je gradila Srbija,sad Milogorac pametuje.Sve je Srbija izgradila,nemanu oni dole nista svoje!!!

Termodinamicar

pre 4 godine

To nisu studenti pravnog fakulteta već desnicari sa pravnog fakulteta.
(Student, 17. januar 2020 18:32)

Bolje desnicari nego sugosloveni i ustase...

vlasta

pre 4 godine

U kakvom smo mi kanalu.. Velicaju se institucije i vrednosti kao sto su crkva, svetinje, pravoslavlje, srpstvo. A institucije i vrednosti gradjanske i sekularne drzave razorene do temelja.. Lagano se vracamo u plemensko drustveno uredjenje. Imamo poglavicu, a tu su i vracevi.
Spremni smo..

Boban-So

pre 4 godine

Svaka čast Viktore.Treba što više javnih ličnosti da pruži podršku srpskom narodu u CG.Svi nam udaraju ćuške i slabiji i jači ,pa i braća Crnogorci počeli.
Na žalost medju nama je mnogi onih koji bi prodali veru za večeru.Neverovatno je koliko su drugi narodi složni kada neko ugrozi njihovu kulturu,biće,državu.Gledajte kod nas.Koliko je samo komentara koji podržavaju ugrožavanje sopstvene države,kulture,vere,nacije.Ako smo zbog necega 'jadni' onda je to zbog toga.

Nikola

pre 4 godine

SPC ocigledno nema vlasnicki dokaz nad ti objektima, zbog toga i prave ove gluposti. Oni jadni umislili da im nesto pripada jer su eto, tako umislili, navikli da je to njihovo.

banjica

pre 4 godine

Korist od tog protesta - 0,01%

Protestvovali ljudi ranije protiv raspada Jugoslavije, sankcija na Drini, "Oluje", rata na Kosovu, bombardovanja, Kosovske nezavisnosti, i sve je bilo uzalud. Kasno smo se setili, jer nikada nismo razmišljali unapred. Hrvati "radili" na nezavisnoj državi duže od pola veka, Albanci još duže. Uvek se setimo da protestvujemo kada je stvar već završena.

Veliki brat

pre 4 godine

"protest podrške" - tu sam prestao da čitam.

Šta drugo polupismeni mogu da smisle, nego da mitinguju. Eno, tamo 2008. godine mitingovasmo protiv proglašenja nezavisnosti Kosova od strane vlasti u Prištini, i šta bi na kraju?

Za ovo se mora boriti narod u Crnoj Gori, a Srbija može samo da traži od međunarodnih institucija koje su relevantne za ovo pitanje, da nešto učine.

Ahtung

pre 4 godine

Vrlo pošteno sa njegove strane,
a to cenim! Ipak, lično se neću odazvati, jer smatram da je patrijarh srpski sa celokupnim sinodom i saborom trebao da istupi i pozove sav srpski rod na proteste i blokade do ispunjenja zahteva. Naravno, Vlada RS da povuče svo diplomatsko osoblje iz podgorice, protera Milove guzolize i zabrani ulazak u Srbiju svim barabama. Uslovi treba da sadrže i povlačenje priznanja Kosova i izlazak iz Nato, jer oni stoje iza ovoga. Pun mi je kufer tih što na pljuvanju Srbije i svega srpskog prave političke karijere. Sad hoće istoriju da nam "prekroje" i crkvu da nam zatru. E, neće moći!

Zoki

pre 4 godine

Ovi sto bi protestovali zbog vazduha imam resenje za vas ,prodate udobne stanove u Beogradu i kupite kucu na selu .Verujte posle vaseg odlaska i vazduh u prestonici bi bio mnogo cistiji i zdraviji//

LudZbunjenNormalan

pre 4 godine

Imovina je neprikosnovena. Konfiskovali su je i nacionalizovali komunisti nakon Drugig svetskog rata, pa smo im veacali 90-tih. Sad im uzima Crna Gora, koja ce kao samostalna drzava da postoji jos maksimalno 15-20 godina, tako da ce ponovo da se vraca i tako u krug...

sumadija

pre 4 godine

@svi koji pominju zagađenje vazduha

Aman ljudi kakve veze ima situacija u C.Gori sa zagađenjem vazduha u Beogradu i Srbiji???
Čovek je pozvao na protest ispred crkve Svetog Marka a vi slobodno organizujte drugi protiv zagađenog vazduha,samo ne vidim razlog za ovoliko napadanje čoveka koji smatra da je jako bitno da se u ovakvoj situaciji pošalje podrška srpskom narodu u C.Gori koji se evo mesec dana bori za nešto što je srpsko bilo i ostalo čak i pod turskom imperijom.
Zato, ako vas ne interesuju srpske pravoslavne svetinje u CG, nemojte onda ni komentarisati.
Hvala

Bane

pre 4 godine

Bolje da si pozvao na protest protiv zagadjenja i politicke oligarhije ! Samo kazem.. poumiracemo i mi i deca nam od raznih bolestina, a to sto ce srkva da ostane bez nekog imanja je stvarno manje bitno.. Iako jeste lose to sto radi Milo..

Baš zato što te znamo

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!

дабар

pre 4 godine

Стране службе очигледно раде свој посао. Одједном пола коментара помиње загађење. Слободно организујте један такав штрајк, доћићу и ја. Шетао сам и прошле године док се није протест изполитизовао, дакле нисам бот. Али шта је проблем што је дечко позвао на протест за очување наше Цркве и народа у ЦГ?

Dobro Informisan

pre 4 godine

A zašto bi vernici protestvovali? Bog sve vidi i biće kako On bude hteo svugde, pa i u Crnoj Gori - što kažu Božja Volja.

Zašto ne pozvati vernike da se okrenu najvažnijem hrišćanskom činu, a to je iskreno se pomoliti Bogu.

waters

pre 4 godine

Kakav smo to narod kada osuđujemo čoveka, koji poziva da se protestvuje protiv kršenja ljudskih prava i otimačine? Najlakše je kritikovati, a pogotovo iz fotelje. Problem sa zagađenjem nije od juče, on se gomila godinama, dok je crnogorski zakon o verskim zajednicama usvojen neposredno pred Novu godinu.

terazijsko-vracarski

pre 4 godine

naravno da crkve mogu biti srpske, jer su ih gradili srpski vladari, srpski narod i srpska pravoslavna crkva. one pripadaju spc i niko ne sme da ih otima, kao sto vama niko ne sme da otme stan ili kucu koju ste nasledili ili kupili.
(simona, 17. januar 2020 16:08)

Nisi bas informisana. Na primer - crkvu koja se nalazi u mestu iz kojega su moji gradila su tri bratstva od kojih je jedno moje. Dakle, to je pre moja licna crkva nego sto je od SPC.

dane007

pre 4 godine

Svi vi koji ostavljate komentare o zagadjenju vazduha i potrebi gradjanskih protesta vezano za tu temu, dignite guzice iz fotelje i sami iskoristite svoje gradjansko pravo i organizujte proteste. Nego lakše je prozivati čoveka kako je trebao da uradi nešto, što vama samima nebi palo na pamet i koji je pozvao na protest zbog isto tako veoma bitne teme za srpski narod ( koja vas jelte ne interesuje ), Kakva gomila idiota !

Sass

pre 4 godine

Nijesam vjernik i nisam krsten a nisam ni srbin ni srbijanac vec Crnogorac ali ovaj zakon mi smeta jer znam da je srpska crkva vazda bila tu dje je i da je nasa.

Ibrahim Ba

pre 4 godine

@komandant mark

A šta ćemo ako je 20 godina star BMW benzinac sa plinom, a 10 godina star Punto raspali multijet bez filtera?

Naravno, podrška za Savića i SPC u CG.

Steva

pre 4 godine

Cime se vi zanosite i na sta se lozite. Kad kazem VI, mislim na ove pravoslavne dzedaje/ekstremiste, a ne na Srbe kao narod. To su nase unutrasnje podjele i niko nikog ne progoni, niti moze, jer bi svi morali da progonimo po jednog clana uze familije najmanje. A religiji ce neminovno doci kraj u sledecih par generacija...
(Cao_nacionalisti, 17. januar 2020 18:40)

Bravo za trezven i pametan komentar. Evo na pr, Češka i Slovačka, nekad Čekoslovačka su najmanje religiozne države u Evropi, pa jer im fali nešto ? Razišli su se mirno i kulturno bez svađa i ratova, imaju dobar standard i uspešniji su od nas sto puta, ali da su imali popove da pale i zaražavaju mržnjom narod nebi tako prošli.

komandant mark

pre 4 godine

Vama sto smeta vazduh setajte na drugoj protestnoj setnji.. U cemu je problem? I da vam savest bude cista, manite se cigareta, prestanite da pusite u zatvorenim (javnim) prostorima, menjajte svoj 20 godina star bmw za 10 godina star punto.. Eto, za pocetak to. I sad svako od toga ako krene bice vec bolje

City Slicker

pre 4 godine

I glumci brane svetinje. Bravo za umetnike! Ne damo ognjišta, pardon, svetinje. Ako treba, ješćemo i korenje, pardon, udisaćemo zagađen vazduh i živećemo kraće. Nejač, pardon, svetinje su najvažnije.

Zlobodan Kimdzongunovic

pre 4 godine

Ovi bogomoljici(jednom godisnje zalutaju u crkvu), koji su do juce velicali Tita i Milosevica, a danas Madura i Kim Dzong Una nekog prozivaju da je komunista? Da nije tuzno, bilo bi smesno...

Petar

pre 4 godine

Bog ne postoji, ne gubite vreme na nevažne stavri.
(Poznavalac teme, 17. januar 2020 19:53) # Link komentara

Neke stvari ce ti postati jasnije kada budes imao vise od 10 godina i prestao da verujes u deda Mraza.

Alokin

pre 4 godine

Crkva je ko politika. Samo razdvaja ljude, ni na jedan nacin ih ne spaja. Ko veruje u Boga, neka veruje, ne treba mu niko da mu prica na koji nacin to da radi.

грунф

pre 4 godine

Да ли је неко прочитао тај закон и шта тамо тачно пише или је само Тарзан гласно арлаукнуо а чите одмах почеле да скачу и у груди се бију ?!?!

Cao_nacionalisti

pre 4 godine

Nikad vi nista niste odbranili, niti mozete, niti smijete. Sad je dosao internet, pa imate mogucnost da izbacite tu frustraciju iz dnevne sobe. Sad ce neki Delija iz BGa da odbrani mog brata od tetke koji je Srbin od mene sto sam Crnogorac... I to zbog prevazidjene stvari kao sto je religija. Cime se vi zanosite i na sta se lozite. Kad kazem VI, mislim na ove pravoslavne dzedaje/ekstremiste, a ne na Srbe kao narod. To su nase unutrasnje podjele i niko nikog ne progoni, niti moze, jer bi svi morali da progonimo po jednog clana uze familije najmanje. A religiji ce neminovno doci kraj u sledecih par generacija...

čovek sa torbom

pre 4 godine

ladno ne verujem čime se mi bavimo... kao da ništa nismo naučili devedesetih i gde nas je dovelo desničarsko busanje u grudi, religiozne i nacionalne podele... pustite to ljudi, manite se politike i podela, imamo problema preko glave kojima bismo se ujedinjeni trebali baviti!

simona

pre 4 godine

@Liberal?
naravno da crkve mogu biti srpske, jer su ih gradili srpski vladari, srpski narod i srpska pravoslavna crkva. one pripadaju spc i niko ne sme da ih otima, kao sto vama niko ne sme da otme stan ili kucu koju ste nasledili ili kupili.

Kamenarac

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.

bili

pre 4 godine

Podrška protiv novog zakona. Ne zaboravite da je Milo ovaj zakon
dobro upakovao i da će mnogim gradjanima CG biti logičan, u tome i jeste najveći problem. Protest protiv cg vlasti,
nikako crnogorskog naroda. Brat ne ide na brata.

simona

pre 4 godine

@terazijako-vracarski
a ta tri bratstva koja su gradila tu crkvu, jesu li oni bili srbi? retoricko pitanje, posto znamo istoriju. dakle, crkve mogu biti srpske

bata

pre 4 godine

@Bane ..

...to nije njiva ..pa da je "imanje" ...vec kulturno nasledje staro po 700 i kusur godina ..ali ti idi i masi protiv magle ..skroz cudno magla u sred zime na minusu ..

Wtf

pre 4 godine

Koga vise zanimaju ove stvari? Gusite se u smogu, deca vam oboljevaju od lepe Srbije, kopate po kontejnerima za hranu, nemate pare za nove cipele, ali kad vas pozove neka kvazi grupa poludebila, e tu onda ima da se otrci. Gde ste vi deco sa Pravnog bili prethodnih osam godina dok vam Ustavom brisu d**e, gaze vam dostojanstvo i ruse svaki pa i najmanji oblik pravne drzave, i smeju vam se u oci dok vas ponistavaju kao ljudska bica? To vas, buduce pravnike, ne zanima nimalo?

Perperius

pre 4 godine

Ne postoji progon Srba u CG. Ovakve propagande idu upravo u koristi onima koji žele ukidanje SPC u Crnoj Gori i antisrpskoj propagandi uopšte.

natalija

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић

holivudski frizer

pre 4 godine

Nema ništa bez Nemanje sa Mecavnika!On ako pozove doce pola Beograda ! Ali on verovatno čeka proleće i lepse vreme ! Dok okolne snjegovi na planinama !

Јабучило

pre 4 godine

Crnogorci nama nisu komsije,vec braca.
Proci ce i ovo ludilo.
(ovo malo duse, 17. januar 2020 15:50)

Црногорци јесу браћа. Милогорци су комшије.

Satira

pre 4 godine

Стране службе очигледно раде свој посао. Одједном пола коментара помиње загађење. Слободно организујте један такав штрајк, доћићу и ја. Шетао сам и прошле године док се није протест изполитизовао, дакле нисам бот. Али шта је проблем што је дечко позвао на протест за очување наше Цркве и народа у ЦГ?
(дабар, 17. januar 2020 20:01) # Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

Odgovor na pitanje je prva recenica tvog posta. Mala digresija, "doci cu". Hvala.

Fenomen

pre 4 godine

Imamo mi većih problema od ovoga...za koga da protestuje? Za popove koji promovišu skromnost i odricanje, a voze se u kolima od nekoliko stotina hiljada evra? Ne, hvala...kad ispred Sinoda ne bude stajao vozni park kao da tu žive Rokfeler i...onda možda...a do tada...iššššš.

Anja

pre 4 godine

Boze dragi sta ucini skolski sistem, odnosno usmereno obrazovanje.Citam komentare i ne mogu da verujem koliko neobrazovanih mladih ljudi, predlazem hitno da idete u strucne biblioteke, istorijske arhive i procitate sve o temama o kojima ovde diskutumete.Da li iko od vas zna sta znaci sloboda ispovesti i privatno vlasnistvo po medjunarodnom zakonu.

mikac678

pre 4 godine

Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020

Jes, pa da izgube sve tezge u Crnoj Gori a neki lično podržavaju Mila. Imaš pozitivan primer glumaca Slaviše Čurovića koji je javno ustao protiv ovo zakona

IgorBn

pre 4 godine

Protestvuje se sto ce neko da "otme" crkve??!! Pa niko nece da ih pomjera na drugu lokaciju?! A da li cete organizovati protest sto je kompletna nacija/drzava opljackana od pojedinih?! Cijeli balkan opljackan i niko nista...narod odlazi!!! Uvijek se bavimo manje bitnim temama.

mile pile

pre 4 godine

zanimljivo
niko do sada da organizuje proteste
protiv sistematskog i detaljnog
pljačkanja preduzeća i masovnih otkaza
radnicima u celoj srbiji?

Milan

pre 4 godine

@sumadija Nema veze zagadjenje sa Crnom Gorom. Ima veze protest sa razlogom proteste. Imamo mi mnogo toga zbog cega treba da se protestuje pre situacije u drugoj drzavi. A najbitnije zbog cega bi svi trebalo da protestujemo je to sto se nista ne radi po pitanju aerozagadjenja i sto smo u poslednjih 8 godina na ime razlicitih ekoloskih taksi platili vise od pola milijarde evra, i taj novac je otisao ko zna gde, a ne tamo za sta je namenjen - zastiti zivotne sredine. Da ponovim - vise od pola milijarde evra, za zastitu zivotne sredine smo platili, a gusimo se u smogu. Ako mislis da su crkve u CG bitnije od toga, probaj da ne dises 5-6 minuta.

Smak

pre 4 godine

Читам коментаре и управо схватим, па ја живим још у Југославији јбте живот.
Не верујем!
Ко сте ви људи?? Ко је тај коме СПЦ смета?

Slepac Vidoje

pre 4 godine

Dosao bi ali ne verujem pravnicima, jer svako iskustvo sa njima mi je negativno.

A iako sam ateista, podrzavam crkvu samo u tom smislu jer je to nasa istorija i kultura i obrazovanje iz ranijih vremena. Religija me ne interesuje , cak sta vise smatram da je to nas opste zaglupljivanje.

orao s visine

pre 4 godine

Boga mi fina ekipica se skupila
Ministarstvo kulture odmah da odreši kasu za novi film pod nazivom
"Tudje hoćemo al svoje ne damo "
Scenario : M. Bećković
Režija:Ristovski
Uloge:V.Savić, Jezdić,Biković a glavna ženska bez premca Ivana Žigon

Milan

pre 4 godine

@dane007 Da si malo informisan, znao bi da je organizovan protest zbog zagadjenja. I to pre ovog. I to u isto vreme. Da li shvatas sad zasto to nekom smeta? Odvlaci ljude, tera ih da biraju izmedju 2 protesta,nonda na oba imas manje ljudi nego sto bi inace dosli, i oba protesta prodju losije nego sto bi inace prosli. I jos jednom - prioriteti! Daj da prvo resimo nas problem, jer se radi o nasim zivotim i nasem zdravlju, a onda mozemo da brinemo o postovanju svojine u tudjoj drzavi.

J.

pre 4 godine

Šta se svi k'o pijan plota uhvatili za to zagađenje, kakve veze ima zagađenje; moramo da branimo svetinje, blabla...
Ma zagađenje, kriminal, nezaposlenost, korupcija, siromaštvo, medijski mrak, pljačka...imate milion razloga da se digne kuka i motika! A uvek vas iznova navuku na neke prevaziđene, nebitne za vas i vašu decu, "nebeske" povode! I, kad se sve završi, vi ste još siromašniji, još manje posla imate, u još većoj prljavštini, bedi, mraku i zagađenju živite. Od čega vas je spasla i sačuvala SPC, nikad vas manje nije bilo; je l' imate vi oči i moć razmišljanja ili samo, kao papagaji, ponavljate ono što ste čuli od šljama koji je zahvaljujući vama isplivao i na vama se bogati?! Osvestite se, ljudi!

PetarP

pre 4 godine

Kako crkve mogu biti Srpske? Valjda pravoslavne? Zar se bogomolje prave po etnickom principu? To je srž naseg problema.
(Liberal, 17. januar 2020 15:32)

Bravo, pogodio si.
Sad samo odeš u Vestminstersku Opatiju, i kažeš: ovo je moje, ja sam anglikanac.
I prodaš, recimo, arapskom investitoru.
Jer si ti shvatio srž problema koji se zove svojina, i to ona religiozna.

nn

pre 4 godine

Kako crkve mogu biti Srpske? Valjda pravoslavne? Zar se bogomolje prave po etnickom principu? To je srž naseg problema.
(Liberal, 17. januar 2020 15:32)

Ako ne moze biti srpska, onda nema smisla da bude ni crnogorska, a ocigledno se ide u tom pravcu. Treba ih bas pitati zasto to rade, pa da nama liberalnim Srbima malo jasnije bude kako ti principi funkcionisu.

Kamenarac

pre 4 godine

"Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.
(Kamenarac, 17. januar 2020 19:10)"
Pricate gluposti, Vlado Georgijev je jasno na drustvenim mrezama izneo svoj stavo o tome! Ko vam daje za pravo da na takav nacin etiketirate ljude, a ni ne znate da li jesu, ili nisu, samo zato sto vi niste culi?
(Miskec, 17. januar 2020 21:04)
Osim Vlade Georgijeva, ko je još javno digao svoj glas?

Miskec

pre 4 godine

"Šta je sa Crnogorcima glumcima i pevačima u Beogradu?Ova država ih hrani, ovde dobijaju uloge i nigde ih nema!?Viktore bravo!
(Baš zato što te znamo, 17. januar 2020 16:27)
Odlično pitanje. Niti jedan Crnogorski glumac, pevač, sportista, nije javno izneo svoje mišljenje. Lepo im i ovde i tamo. Ne može da sede na dve stolice.
(Kamenarac, 17. januar 2020 19:10)"
Pricate gluposti, Vlado Georgijev je jasno na drustvenim mrezama izneo svoj stavo o tome! Ko vam daje za pravo da na takav nacin etiketirate ljude, a ni ne znate da li jesu, ili nisu, samo zato sto vi niste culi?

pasta-al-dente

pre 4 godine

Nikada ama nikada balkanac / srbin nece prestati da slusa drugog (od crkve do predsendika.....) kako se veruje u Boga. Veruje se tako sto samo verujete svaki dan, svaki tren u istog. Crkva je institucija

Slavko

pre 4 godine

Predstava za narod, dok država Srbija ne preduzima ama baš ništa po pitanju položaja Srba i SPC u Crnoj Gori. Đukanović je ipak glavni poslovni partner, a poslovi se ne rizikuju.

klis

pre 4 godine

Ovaj protest je najavljen pre skoro 2 nedelje, nakon toga inicijativa Ne davimo Beograd najavljuje protest zbog zagadjenja na isti dan u isto vreme i sada svi pricaju na koji treba ici i sta je bitnije. Ovim se nepodrebno stvaraju polemike i oba protesta ce biti manje posećena. U najmanju ruku neozbiljan potez.

Milašin

pre 4 godine

Narod je kolektivno kontuzovan i pati od amnezije. Imamo mnogo većih problema od crkava. Pažnja se skreće sa pojava koje su mnogo opasnije i urgentnije. Progledajte dok još ima vremena.

Bgd

pre 4 godine

Bravo za trezven i pametan komentar. Evo na pr, Češka i Slovačka, nekad Čekoslovačka su najmanje religiozne države u Evropi, pa jer im fali nešto ? Razišli su se mirno i kulturno bez svađa i ratova, imaju dobar standard i uspešniji su od nas sto puta, ali da su imali popove da pale i zaražavaju mržnjom narod nebi tako prošli.
(Steva, 17. januar 2020 22:07)

Česi i Slovaci su inače veoma religiozni, razišli su se na miran način ali moglo je biti i rata jer su Česi već imali razrađen plan bombardovanja Slovačke. Malo poznavanja činjenica pre davanja komentara ne bi bilo na odmet.

Nikola

pre 4 godine

@Zevs A Delije mu dođe šta!? pa da pružaju podršku u pitanjima koja se tiču države i njenih institucija... Neka paravojna organizacija ili batinaši... Jesi li ti svestan momak da na vas narod gleda kao obične klošare i huligane sa ulice i da biti navijač više nije nikakva privilegija već sramota....

dane007

pre 4 godine

@dane007 Da si malo informisan, znao bi da je organizovan protest zbog zagadjenja. I to pre ovog. I to u isto vreme. Da li shvatas sad zasto to nekom smeta? Odvlaci ljude, tera ih da biraju izmedju 2 protesta,nonda na oba imas manje ljudi nego sto bi inace dosli, i oba protesta prodju losije nego sto bi inace prosli. I jos jednom - prioriteti! Daj da prvo resimo nas problem, jer se radi o nasim zivotim i nasem zdravlju, a onda mozemo da brinemo o postovanju svojine u tudjoj drzavi.
(Milan, 17. januar 2020 19:23)

Shvatam ja, nego reci mi ti, kakva bi tvoja reakcija bila da sam ja na vest o protestima protiv zagadjenja vazduha ostavio komentar kako treba da se fokusirate na proteste protiv oduzimanja imovine SPC u CG ? U najmanju ruku bi me ismevali vi "liberalno opredeljeni" gradjani. Shvatite da postoje ljudi kojima su bitnija dešavanja u CG, i da zdravorazumski bi trebalo da smo većina u odnosu na vas, koji malo po malo založite vatru, raznim derivatima koji zagadjuju vazduh, a skupo vam je gradsko grijanje.

Moji i tvoji prioriteti su različiti, i ako si imalo demokratski opredeljen, poštovaćeš to. Ja ne pravim razliku izmedju pripadnika mog naroda u Mojkovcu, Beogradu, Sokolcu, Vojniću itd... Saosećam sa problemima svih Srba na celom globusu. Zato mi je krajnje retardirano kada neko skreće temu sa bitne vest, na nešto što bi trebalo da bude stvar ljudi koji imaju drugačije prioritete od mene. Pogotovo zato što dotični, Viktor Savić, nije rekao ništa protiv "vaše" prioritetne teme.

Kole

pre 4 godine

Logicno pitanje:Cije su Crnogorske crkve,koje su gradili i branili Crnogorski vladari i Crnogorski narod ? U Srbiji svi moraju da misle da je to Srpsko?
(doktorgase, 17. januar 2020 23:09)

Dragi doktore, ,,crnogorske'' crkve su sve srpske crkve, jer narod Crne Gore je srpski.

ja

pre 4 godine

Jel ovaj bese najbolji prijatelj srBske majke Cece Raznatovic???
(Trampe Srbendo, 17. januar 2020 22:36)

Svi mi imamo nekog prijatelja koga treba da se stidimo, sta sad, necemo ga samo po tome meriti i ceniti. Svako od nas ima mane i vrline, to što si rekao je minus ko u sibiru, ovo na šta poziva i naročito kako poziva pluščina ko vrata.

Živela Srbija

pre 4 godine

Bravo Viktore, ne obaziri se na negativne komentare, to je sistematska kampanja domaćih i stranih neprijatelja usmerena protiv našeg roda, crkve i države.

Toma

pre 4 godine

A gde su Karadžići, Laušević, Andrija... Za koga su oni, ako uopšte treba da pitamo? Siguran sam da su za srpsku lovu i Milovu goru. A 'pjena od mora' i tako te, kako idu...

Раде Бајић

pre 4 godine

Аутошовинизам није особеност срп(б)ског народа. То је подмукла подвала антиСрба који нам заробише Државу. То је све НАШ НАРОД и у Црној Гори браћи и сестрама желимо да их све среће прате. Ту смо да тако и буде.

Фридер Вагнер

pre 4 godine

"protest podrške" - tu sam prestao da čitam.

Šta drugo polupismeni mogu da smisle, nego da mitinguju. Eno, tamo 2008. godine mitingovasmo protiv proglašenja nezavisnosti Kosova od strane vlasti u Prištini, i šta bi na kraju?

Za ovo se mora boriti narod u Crnoj Gori, a Srbija može samo da traži od međunarodnih institucija koje su relevantne za ovo pitanje, da nešto učine.
(Veliki brat, 17. januar 2020 23:22)

Волим када "писмени" оставе коментар са зарезом испред саставног везника "И".

Što te biju ovi dobri ljudi?

pre 4 godine

Zašto bi se Crnogorci u Srbiji izjašnjavali o verskim pitanjima u Crnoj Gori.Pa nisu svi vernici ili pravoslavci,možda su ateisti i komunisti. Zna se "čiji" su dobijali vile i stanove po Beogradu.Osim toga da li je neko od njih tražio osnivanje CPC u Srbiji? Ako jeste neka se izvoli izjasniti.

Jovan

pre 4 godine

O cemu vi pricati znate li da je svaki taj srbin u CG ima rodjenog brata majku ili sestru koji se osjecaju crnogorcima ili obratno svaki crnogorac ima rodjenog brata, kuma, majku ili oca koji se osjecaju srbima..oladite nije to pitanje za vucica i irineja...pustite da rijesemo ta pitanja ovdje ne mijesajte se...drugo ispred crkve u mom selu svi su mi sahranjeni oni su je gradili i borili se za nju i ginuli pretpostavljam da bi je ostavili potomcima a ne nekom iz beograda, dubrovnika ili londona...

РајкоЦЗ

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић
Б Р А В О!!!
(natalija, 17. januar 2020 22:13

made in Germany

pre 4 godine

@Steva
Slovačka "najmanje religiozna" pa ti sine izgleda nikada nisi bio u Slovačkoj....oni su na nivo verske zatucanosti Hrvata.

tramp je genije za neke

pre 4 godine

Jel ovaj bese najbolji prijatelj srBske majke Cece Raznatovic???
(Trampe Srbendo, 17. januar 2020 22:36)

Ne, nije on, jedan drugi glumac je u pitanju, ali eto dobio si pluseve.

Joseph Picone

pre 4 godine

Ne pomazu protiv milogorskih ustasa protesti. Treba ih odstraniti iz srpske Crne Gore...
(Termodinamicar, 17. januar 2020 21:49)

Ajde povedi, šta čekaš? Sediš u nekom kafiću i pišeš ovakve gluposti. Sramoto jedna! Takvi kao ti napune gaće kad neka baba malo jače zaklopara papučama u hodniku zgrade, znam vas vrlo dobro.

prcko

pre 4 godine

stvar je jasna i nepovratna. crna gora ce i sa djavolom ples plesati da presece sve konce i katapultira se u totalnu samostalnost, gradjansku i versku, pod okriljem Nato-a. U trenutku je bolno ali za 10 godina niko nece ni znati da je ikada bilo drugacije kao sto i deca u hrvatskkoj uce sve najgore o yu fazi njihove hrvatske istorije. Donekle mogu i da razumem ovaj potez crne gore ali me kopka koliko li ce zavrsiti u dzepu milove familije od ove malverzacije sa prenosom silne imovine iz ruku spc u ruke drzave crne gore.

Brutus

pre 4 godine

„Кад год сам и где сам наишао на људе који су показивали сувише развијену бригу за национални понос и општи интерес или претерану осетљивост за личну част и достојанство, увек сам готово по правилу наилазио на ограничен ум, неразвијене способности, тврдо срце и грубу кратковиду себичност. „ Иво Андрић
(natalija, 17. januar 2020 22:13)

E sad, da li se ovo odnosi na donosioce zakona koji se de facto brinu o opštem interesu i nacionalnom pomosu ili na narod koji je protiv načina na koji se sprovodi briga?

Ana

pre 4 godine

Svaka cast Viktore! Jedan od retkih glumaca koji ne glumi u privatnom zivotu! Covek je jasno i glasno izrazio svoj stav ne krijuci se ni iza koga, ne glumeci "politicku korektnost". Civilizovana, kulturno, dostojanstveno... Boris se za pravu stvar i sve ti dobro bilo!