Ponedeljak, 18.02.2019.

12:00

Smatraju da su na dobrom "tragu": Žele da kloniraju Isusa

Izvor: B92

Smatraju da su na dobrom "tragu": Žele da kloniraju Isusa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

123 Komentari

Sortiraj po:

dukki

pre 5 godina

@ Srednji vek zauvek


"Isus reče: Ja Sam Istina,Put i Zivot,niko ne dolazi Ocu osim po Meni.
(Cuc, 18. februar 2019 18:15)

Imamo mi lepu domacu rec Jelovnik.
Nego, Je Li To Tvoje Lupanje Velikoh Slova Izraz Neke Posebne Duhovne Dubine, ili Samo Tvoja Nepismenost?
(Srednji vek zauvek, 18. februar 2019 22:01)"


Hehe pa covek je pravilno napisao jedino pomocni glagoli ("sam" od reci "jesam") ne moraju ici velikim slovom, inace imenice, pridevske zamenice i licne zamenice koji opisuju Boga idu velikim slovom, On je (jeste) Istina. On je nas Pastir, a mi stado Njegovo.

Nostradamus

pre 5 godina

Da bi se nesto kloniralo morate imati originalni DNA kod te ososbe. U ovom slucaju nije jasno da li je osoba uopste zivela ili ne?. Pored toga, nema dokaza da bi se eventualno nadjeni DNA sa sigurnoscu mogao smatrati njegovim. Uostalom cela ta prica sa njim izgleda jako cudno. Ako je on "boziji sin", gde je bio njegov otac kada se to desilo?. Pa zar teologija ne tvrdi da "bog sve vidi i kontrolise"?. Ako je to tako, zasto je dopustio da dve budale ubiju njegovog sina?. Ako se Isus "zrtvovao za nas", to tek nema nikakvog smisla, jer to znaci da ga je njegov otac "zrtvovao", posto on sve kontrolise?. Nase telo je skup atoma i zbog entropije nas sistem polako tezi pocetnom stanju, gde atomi nisu okupljeni u tu formu. Kada entropija pobedi mi to nazivamo smrt, a u stvarnosti energija je vracena prirodi i ne postoji vise oblik zvano telo. Dusa je teoloska postapalica, za koju nema ni jednog dokaza da fizicki postoji. Ako je dusa svest onda ona nije vecna i gasi se na kraju zivota. Raj i pakao su izmisljene "baba-roge" za lakse kontrolisanje vernika, jer strah je veoma jaka emocija kod ljudi.

Реално

pre 5 godina

Isus nije telo koje cete klonirate,vec duh,cista energija,koju na vasu zalost ne mozete da klonirate.
(Dejan, 18. februar 2019 14:11)

То онда значи да та енергија може да се употреби на више начина, покретање неке турбине нпр?

Dusan K.

pre 5 godina

Sve i da je tacno, ako kloniraju telo to nece biti Hristos.

Ne mogu da verujem da ti ljudi iz "projekta drugog dolaska" i pomenuti teolog ne shvataju koncept duse i tela. Dusa kao nesto sto je vecno, koja dolazi sa i odlazi na "onaj svet", samo privremeno koristi telo "koje iz praha nastaje i u prah se vraca" i tom periodu boravi na zemlji. Mogu uzeti DNK mnogih svetaca kojima se zna grobno mesto, taj svetac (njegova dusa) bi bila i dalje na Nebesima, a telo koje nastane iz DNK moze imati samo drugu dusu. Cudi me da to ne zna teolog.

Salle

pre 5 godina

"Па не иде тако рођаци... Не иде! Пред Бога се не излази прљавим рукама."

TAKO JE PINKI!!!

Srednji vek zauvek

pre 5 godina

Isus reče: Ja Sam Istina,Put i Zivot,niko ne dolazi Ocu osim po Meni.
(Cuc, 18. februar 2019 18:15)

Imamo mi lepu domacu rec Jelovnik.
Nego, Je Li To Tvoje Lupanje Velikoh Slova Izraz Neke Posebne Duhovne Dubine, ili Samo Tvoja Nepismenost?

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Удишете кисеоник који не видите, па да ли верујете у њега? Имате свести и духа у себе, па да ли верујете у то, а не видите? Волите и верујете у љубав, а ни њу замислите не видите! Ви хоћете да вам се Исус појави и да вам каже, ето, ту сам у вашем комшилуку!?
(Ајде@, 18. februar 2019 19:22)

Da, ne vidimo O2, ali naucno mozemo da dokazemo da postoji, kao sto znamo i tacan sastav vazduha koji udisemo,kao i mnoge druge stvari, koje pre 2000 godina nisu bile poznate. Zapravo, u poslednjih stotinjak godina, covecanstvo je saznalo vise nego za hiljade godina pre toga, ali i dalje postoje ljudi koji bi sve to da poreknu, radi verovanja u besmislenu bajku!

Da, hocu da se Isus pojavi i dokaze svoje postojanje! Zar je to previse sto trazim?

Da bi klonirali Isusa, prvo mora da se dokaze da je postojao, da se nadje njegov dnk iz ostataka, za koje ne znamo gde su, kao i da se obezbedimo da neki od naucnika ne donira svoj dnk iz zezanja.

Isus ako je postojao, svakako je bio crn, a onaj vikinski plavusan sa fresaka je izmisljotina crkve.
Tu ima toliko izmisljotina, da je vraski tesko utvrditi da li ima i trunka istine, a verovatno nema.
Islam priznaje Isusa, ali kao proroka, sto je rezultak Muhamedovog prihvatanja postojecih religija i implementiranje tih bajki u Kuran, tako da je on jos sizofreniji od Biblije.

Biblija je toliko puta menjana, da smatram da su Kurir i Informer pojam pouzdanosti u odnosu na nju!

Komšija Rade

pre 5 godina

Kloniranje je buducnost civilizacije. Bas kao sto su kompjuteri i internet promenili svet, tako ce i kloniranje i geneticki inzinjering primenjen na ljudima da sve promene. Ljudi koji su danas rodjeni i koji imaju bar po par miliona dolara na raspolaganju, ce ziveti u vecno mladim telima koja se obnavljaju zahvaljujuci serijama klonova. Boducnost koju svi zelimo. (Pravoslavac, 18. februar 2019 19:32)

tebra al je tebi dobro...

gargleblaster

pre 5 godina

Bolje klonirajte funkcionalni cerebralni korteks onima koji u Isusa veruju. Ja ne mogu da verujem da je ova beda od drzave prva u Evropi po broju religioznih, sa tendencijom da se tu i ustali sa Baka Prase generacijom i klerom koji bdi nad njihovih dostignucima.

CATAPA

pre 5 godina

Можда и видите очима неко чудо Божије. Мада веровати, не видети, блаженство је истинско. (Ајде@, 18. februar 2019 19:22)

Ајде@ ne budali. Definicija čuda je da je čudo realnost koja se protivi fizičkim zakonima. U prvom redu zakonima termodinamike koji se zato i koriste kao kontrolni principi. Neuk svuda vidi čuda zato što ne zna prirodu procesa. Ali nije strašno što ne zna, nego što ne želi da sazna.

Nemoguće je biti vernik (verovati u čuda) i verovati u fizičke zakonitosti. Takav je obavezno ili lažov (u nešto od ta dva ne veruje) ili šizofrenik koji nije svestan razlike između stvarnosti i mašte.

Tako i ovi koji bi da kloniraju Isusa koji nikada nije postojao. Bolje prvo sa nepostojećim miševima, za početak da kloniraju Mikija Mausa. Ili Džerija. Ako to uspeju, priznaću im Čudo.

kide

pre 5 godina

Cak i da je postojao neki Isus, sasvim sigurno ne bi imao dnk od oca, posto duhovi nemaju dnk. Imao bi samo 23 hromozoma od majke. Mislim, cuj mene, duhovi... hahahaha?

KM

pre 5 godina

Razumem i poštujem komentare vernika koji misle da je ovakav naum ružan, čak strašan. Ali ne razumem toliko nepoznavanje nauke, gde se tvrdi da Isus iz Nazareta nije imao DNK, da ista nije mogla da se očuva za 2000 godina, a vrhunac gluposti je ono pitanje "šta ako bude devojčica" (kako može biti devojčica iz DNK muškarca?).

Pozdravljam raspravu o etičkim i verskim pitanjima ovakvog nauma, ali pozivam komentatore da se obnove gradivo o DNK, pogledaju neku naučnu emisiju o dostignućima u oblasti, pa onda da komentarišu.

Joc@

pre 5 godina

Neprijatelji Srba i pravoslavlja rade punom parom. Ali neće im uspeti, zažaliće kad osete gnev gospoda. A Srbi će samo gledati i smejati se.

steva

pre 5 godina

Arheolozi i drugi nikad jos nisu našli grob Hrista. Sve je samo nagađanje. Kakav DNK hahaha...
(Vana,

Pa naravno slažem se apsolutno,međutim sve i da su našli grob Isusa Hrista i da su ga klonirali to opet DUHOM nebi bio onaj Isus koji je živeo pre 2000 god. Arheolizi,naučnici,ljudi dali vi uopšte razlikujete duhovno biće to telesnog ? ;jer u svetom pismu lepo piše -Dvoje će žnjeti u polju jedan će se uzeti a drugi će ostati- a to znači da fizička bliskost ili rodbinska, za spasenje nemaju nukakav značaj!

Jr

pre 5 godina

Pitanja za komentatore koji vređaju veru i vernike - zašto i kako vas ugrožava Hrišćanstvo? Zašto i kako vas to povređuje u vašem svakodnevnom životu i u smislu društvenih odnosa?

петар

pre 5 godina

(CATAPA, 18. februar 2019 16:52)

Све ово краси лажне вернике а не праве и има их много. Правих је нажалост мало. Иначе да их је више, не би било незнабожаца у свету.

Pravoslavac

pre 5 godina

Ideja nije da se samo klonira Hrist, nego sve bitne istorijske licnosti. Klonirati Cezara, Muhameda, Atilu, Dzingis Kana, Konfucija, Budu, Kolumba, Napoleona, Dalaj Lamu, Hitlera, Staljina, Kenedija, De Gola...odjednom bi smo se nasli u svetu toliko dinamicnom i toliko ispunjenom energijom, da bi se napredak civilizacije mnogostruko ubrzao. Takodje bi smo mogli da kloniramo i obicne ljude, tako da svako ko to moze da plati ima na raspolaganju klonove od kojih ce moci da pozajmljuje pojedine organe kada pocnu da mu otkazuju od starosti ili bolesti. Time bi se zivotni vek drasticno produzio, verovatno na vise vekova, jer samo mozak ne bi bilo moguce transplantirati bez potpunog gubitka licnosti, ali sve drugo moze. Kloniranje je buducnost civilizacije. Bas kao sto su kompjuteri i internet promenili svet, tako ce i kloniranje i geneticki inzinjering primenjen na ljudima da sve promene. Ljudi koji su danas rodjeni i koji imaju bar po par miliona dolara na raspolaganju, ce ziveti u vecno mladim telima koja se obnavljaju zahvaljujuci serijama klonova. Boducnost koju svi zelimo.

Ајде@

pre 5 godina

Јел' ви стварно мислите да Исус није постојао, и да је цело православље, написано Јеванђеље, силне књиге светих отаца које говоре баш о православљу, спознаји себе, о Христу као богочовеку, о разним стварима које човек може разумети тек кад крене тим путем... И да је све то ето измишљотина многих, лажна сведочења, лажне речи, итд, итд...?!

Удишете кисеоник који не видите, па да ли верујете у њега? Имате свести и духа у себе, па да ли верујете у то, а не видите? Волите и верујете у љубав, а ни њу замислите не видите! Ви хоћете да вам се Исус појави и да вам каже, ето, ту сам у вашем комшилуку!?

Па не иде тако рођаци... Не иде! Пред Бога се не излази прљавим рукама. Тек када кренете у то очишћење самих себе, тек онда ћете уистину видети, прво истинско зло које ће вас одвраћати од тог пута, а онда ако се Бог смилује, можда и видите очима неко чудо Божије. Мада веровати, не видети, блаженство је истинско.

pre 5 godina

Čudno, ali prvi put ne bih bio protiv iako je upitanju kloniranje ljudi,nego, ne bih imao ništa protiv da kloniraju životinje izumrle nakon industrijske revolucije!

петар

pre 5 godina

(Mirko Pantic, 18. februar 2019 17:37)

Има књига која се зове "Камен одбачени и они који га одбацише" аутора др. презвитера Оливера Суботића. Наћи ћеш одговоре на та и још многа друга питања. Ако искрено трагаш за истином, прочитај па просуди сам.

deda

pre 5 godina

Dostojevski je Hristov ponovni dolazak na zemlju ispričao u “Velikom inkvizitoru” gde ga je katolička crkva poslala na lomacu. Sada malo savremenija verzija sa istim završetkom. Pazi, teolog želi da klonira telo, ne želi da prizna sveti duh.

петар

pre 5 godina

Bogomoljac@ 
Čovjek je čovjek a Bog je Bog. Ne može oboje. Zapravo jedino u ljudskoj mašti može. Muslimanska verzija da je Isus poslat nama kao Božiji poslanik je dosta normalnija i "ljudskija". (billy_the_cat, 18. februar 2019 16:42)

Велика је то тајна пријатељу. Бог је постао човек да би човек постао бог. Али не Бог по природи, него Бог по благодати. За разлику од Ислама који би човеку да представи своју религију као логичну и прихватљивију, православље говори онако како јесте, свидело се то вама или не.

Srboljub

pre 5 godina

zar torinsko platno nije laz?
(crni_redstar, 18. februar 2019 13:32)

Naravno da je, ali spremi kokice i prati cikite verujuščih, priceless.

Ako niste gresni, Isus je sve to radio dzabe

pre 5 godina

Ako je Bog stvorio sve, stvorio je i Djavola. Ako nije zeleo da ga takvog stvori, znaci da je pogresio, tj da je gresan, te nije Bog nego Demijurg. Ukoliko je zeleo da ga takvog stvori, znaci da nije dobar. O tome da mu je dao Zemlju da njom vlada necemo pricati. Taj vas "bog" nije nikakav i ne mozete sakrivati te fakte iza "cudni su putevi" floskula. A to sto ce neki neki na to odgovoriti "vera se krije u nama" i bezuslovno verovati su - dogma i egoizam. O smrtnim grehovima koje je sam Bog pocinio, a kamoli "vernici" necu trositi reci.

Mirko Pantic

pre 5 godina

Onda klonirajte i Muhameda, Konfučija, boginju Kali, Budu, Šivu. Bolesnici jedni. Postoji nešto što je uzvišeno i iznad svega. Ovo je napad na hrišćanstvo i njegove temelje od strane satanista i ateista. Od svih religija, jedino im hrišćanstvo smeta, pravoslavlje posebno. Zašto? Možda zato što je jedino istinito. (KOSIGNAS, 18. februar 2019 15:18)

Nije da se bunim,ali me zanima sta je to u Hriscanstvu posebno i istinito?
Sta od onoga sto hricanstvo propoveda moze da se empirijski dokaze?
Nauka nije u stanju da dokaze, cak ni da je Isus postojao, posto pisanih i materijalnih dokaza, jednostavno nema. Cela prica o Isusu se zasniva na jevandjeljima, kojim ima puno, a prva su pisana tek nekih 70 gdina posle njegove navodne smrti.

Zasto?
Zasto nema rimskih zapisa,a pisali su o svemu,zasto nema jevandjelja koja su pisana za njegovog zivota i neposredno posle smrti,cisto kao hronika dogadjaja?
Torinski pokrov je falsifikat i to je odavno dokazano,a sa druge strane,Isus i da je postojao,ne bi bio visoki plavusan,evropskih crta lica,vec bi bio nizak,crnokos i tamnoput, ako ne i crn,sto se ne uklapa u sliku koju promovise crkva.

Po cemu je to pravoslavlje posebno?
Pr. crkve su razjedinjene, posvadjane, slabe,p repune pokvarenih i nesposobnih ljudi. Katolicka nije specijalno bolja, ali je jedinstvena i zato veoma mocna. Raspravljati koja je bolja je jednako besmisleno kao brojati kapi vode dok pada kisa....

Zoran

pre 5 godina

Preko 2.000 godina pravimo feštu oko ovog jednog, a sada hoće da nam uvale još nekoliko. Više bih voleo da kloniraju devicu Mariju i to u više hiljada primeraka.

CATAPA

pre 5 godina

Pravi vernici su veoma opasni ludaci. Srećom, takvih je jako malo, uglavnom se vernicima deklarišu iz pomodarstva, stečene navike i bezazlene gluposti. Ili, još ponajčešće, da bi se nekako razlikovali od druge infantilne grupacije.

eto tako

pre 5 godina

Dajte ga odmah danasnjim "vernicima" (citaj Romejima), da ga opet razapnu. Njima je to "napad na hriscanstvo". Napad na hriscanstvo je to sto vi praktikujete, sto su vam uvalili iz Rimskog Carstva. Inace bi po njegovim ucenjima ziveli, a ne crkvi. Licimuri.

Kratak spoj

pre 5 godina

Ne znam ko i kako planira da se vrati, ni kada, ali bolje nek malo pozuri dok nije prekasno. Neki su poceli da se igraju stvarima koje ne razumeju, a uvek stradaju neduzni...

Hm

pre 5 godina

Znaci mrzi ih da cekaju drugi dolazak ili se boje da ce pre odapeti i nece docekati, pa ce da ga naprave sami. Sto je sigurno, sigurno. Kakav vek takvi i hriscani...

veljko

pre 5 godina

Hmmm... vrlo je tesko za***ati boga. Naime, po scenariju da je bog sveznajuci on je vec predvideo ovo kloniranje pa ako bi Isus iz epruvete i nastao onda bi to bilo zato sto je bog izabrao taj put da on ponovo dodje. A po scenariju da je on svemoguc on moze toj bebi Isusu da uskrati bogolike atribute odnosno da ga ne ucini bozijim sinom vec obicnim covekom. Tako bi se objasnilo ako bi ta beba bila crni reper npr.a ne vernik. Sto bi Rados Bajic rekao: I tako...

billy_the_cat

pre 5 godina

Bogomoljac@
Čovjek je čovjek a Bog je Bog. Ne može oboje. Zapravo jedino u ljudskoj mašti može. Muslimanska verzija da je Isus poslat nama kao Božiji poslanik je dosta normalnija i "ljudskija".

IstorijaSrba

pre 5 godina

Po komentarima se vidi koliko ljudi ne znaju o cemu pricaju. Isus je istorijska licnost i postojao je, to cak i najveci ateisti prihvataju i debata uopste nije u tome da li je Isus postojao nego kako mogu oni koji veruju u njega da dokazu da je kako bi mi rekli vaskrsao.

Znaci ponavljam, Isus jeste ziveo i umro na krstu to i najveci ateisti prihvataju u svakoj pravoj debati. Problem u debati je to sto nema dokaza da je ustao iz grobnice.

E sad ako se cita Sveto Pismo, tamo ne pise da treba neko da uradi reinkarnaciju Isusa od njegovog tela ili DNA uzorka, tako da ko god da je ovaj projekat smislio ocigledno nije pravi vernik.

Ovce da kloniraju ne treba ima ih dovoljno

pre 5 godina

Gde dadose ideju vucku, pa on ima da se izklonira u deset primeraka pa kad krene po televizijama i mitinzima..ni klonirani isus nece da nam pomogne

Hm

pre 5 godina

Znaci mrzi ih da cekaju drugi dolazak ili se boje da ce pre odapeti i nece docekati, pa ce da ga naprave sami. Sto je sigurno, sigurno. Kakav vek takvi i hriscani...

Bogomoljac

pre 5 godina

Stoji pitanje, OK. Gospod Isus Hristos je bio specijalno, jedinstveno biće: Bogočovek – istovremeno i ujedno, i potpuni Bog i potpuni čovek. Kao potpuni Bog on je drugo lice Božje, a kao potpuni čovek, u svemu istovetan kao i svi ljudi, pa prema tome i sa DNK u svim ćelijama svog tela. Međutim, čoveka pored tela čini i duša. A dušu daje Bog otac, u činu začeća. Tako, sa identičnim DNK može postojati mnoštvo ljudi, ali svako sa svojom unukatnom dušom. Tako da, Hristos je sin Božji, jedan, neponovljiv, živ, Koji je vaskrsao, i Koji će doći ponovo u telesnom obliku, sa Svojom posebnom misijom. Kada...? Na kraju istorije, kada više ne bude bilo ČOVEKA, već ljudića, smešnih kreatura LJUDI.

Boki

pre 5 godina

Mogu ga telesno klonirati, ne mogu duhovno. Poenta cele priče oko kloniranja je da smo mi duhovna bića i da kako god izgledali fizički, duhovno samo jednistveni, duh se ne može klonirati.

dragan

pre 5 godina

Ako je Isus umro zbog nasih grehova i pobedio smrt, zar njegovim kloniranjem ne bismo ponistili sta je ucinio za nas?
Na stranu sto je naslov nemoguc, teoloski gledano, bila bi to potpuna pobeda Djavola.

KOSIGNAS

pre 5 godina

Onda klonirajte i Muhameda, Konfučija, boginju Kali, Budu, Šivu. Bolesnici jedni. Postoji nešto što je uzvišeno i iznad svega. Ovo je napad na hrišćanstvo i njegove temelje od strane satanista i ateista. Od svih religija, jedino im hrišćanstvo smeta, pravoslavlje posebno. Zašto? Možda zato što je jedino istinito.

ugly

pre 5 godina

U redu, sve i da uspeju da izoluju taj DNK (od osobe za koju nema pouzdanih materijalnih dokaza da je uopšte postojala) i da neka nesrećnica rodi dete koje nosi tu DNK, šta posle?
(Don Giovanni, 18. februar 2019 13:58) # Link komentara

Gledajuci istoriju covecanstva, garant cemo ponovo da ga razapnemo...

bla bla

pre 5 godina

Ja bi klonirao JEDNOG coveka kod nas jer ne može sve da stigne za vreme radnog dana od 25 h...
(svima su stavili amove, 18. februar 2019 13:08)

Nemoj molim te bolje da uvedemo da dan ima 25 sati bice veca korist:)

Marko

pre 5 godina

Vanja Bulic napisao odlicnu knjigu, avanturistički krimi o manastirima na Atosu i upravo ovakvi se pokusavaju dokopati casnog krsta u kojem je isusova kapljica krvi. Naucnici na brodu gde pokusavaju da od kapljice njegove krvi uzmu DNK i naprave novog Isusa, a brod glumi kao neku ekolosku organizaciju koja kao brine o morskom zivotu oko Atosa. Preporucujem za citanje, u dahu sam je procitao.

bla

pre 5 godina

Kakvih sve dokonih budala ima na ovom svetu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Admiral, 18. februar 2019 13:58)

ovi niti su dokoni niti su budale. oni su vrlo opasni ludaci

петар

pre 5 godina

(Don Giovanni, 18. februar 2019 13:58)

Христос је узео на себе све оно што и ми имамо, осим греха. Али ово о ДНК и овим болесним идејама, срамота је и спомињати.

Sujeverni ateista

pre 5 godina

Opaaaaa, ovo nadilazi cak i radnju u cuvenom filmu "Momci iz Brazila"!!!!!

Dakle imacemo repliku bezgresnog zaceca, jer potencijalna porodilja, u ovom slucaju Bozijeg unuka, moze biti devica, poput device Marije.

Ma kad' zrelije razmislim, ljudi ce u stvari klonirati Boga, do duse u ljudskom obliku. Odmah ce se otvoriti problem nasledstva nad mnogobrojnim nekretninama. Recimo ceo Vatikan, kao i mnogobrojne crkve i imanja.

Nasa SPC ce odmah pozuriti kod Zastitnika gradjana da ih zastiti od restitucije koju ce zahtevati novorodjeni Bog-odnosno zakoniti unuk Boga.

Bice tu puno problema, a najvece nepoznacica bice kako ce reagovati Isusov otac, a Boga mi i deda novorodjenog deteta bogocoveka.

malibednicrv

pre 5 godina

Morace malo da mu "pobele" DNK da se ne bi vernici sokirali kad vide braon isusa :-D
(Pajazzo, 18. februar 2019 14:02)

Ne brini ti za vernike,ovo što rade je za nevernike...pazi da ti ne budeš šokiran.

петар

pre 5 godina

(jovakljova, 18. februar 2019 13:55)

Небо и земља ће проћи, а речи моје неће проћи. (Лука 21.33)

Onako samo usput

pre 5 godina

Zamišljam sledeći razgovor. -Zdravo Isuse!-Otkud ja ovde?Zar se nisam uzdigao na nebo?-Zapravo, jesi, tehnički ti si gore, ali si ostavio i nekih tragova dole, pa pošto ne znamo kad ćeš opet doći, mi smo te klonirali. U suštini... ti si mislio nama da pobegneš?!!! Naravno da nije moguće klonirati Isusa, ali iz materijalnih razloga. Ćelija služi da zaštiti DNK materijal. Ako bi DNK materijal opstao tokom 2000 godina, onda ćelija nema potrebe da štiti taj DNK...

Ruzicasti jednorog

pre 5 godina

Sve i da uspeju, kao sto nece, zamislite sudbinu tog nesretnog deteta na koje ce se ni krivo ni duzno svaliti kolektivna ludost svih ovih sto imaju nerazresen odnos sa svojim ocem.
Zamisljam ga kao nesrecnog Brajana u filmu koji pokusava da pobegne od bezumne svetine vicuci "Ne sledite mene! Ja sam nebitan!" A masa odusevljeno ponavlja diveci se dubini njegovih reci.
Pa onda pretnje proizvodjaca vina, pa pretnje proizvodjaca dasaka za surf, pa milioni pisama da se ovaj ili onaj pridigne iz mrtvih...
Vernici, ne smete to dozvoliti! Recite im da ste uvredjeni, to uvek pali.

Don Giovanni

pre 5 godina

Svakoga dana čitamo tone raznih gluposti. Ali mislim da je ova vrh, nema dalje!

U redu, sve i da uspeju da izoluju taj DNK (od osobe za koju nema pouzdanih materijalnih dokaza da je uopšte postojala) i da neka nesrećnica rodi dete koje nosi tu DNK, šta posle?

Koji će status imati to dete? Novi Mesija? (Šta ako bude devojčica?) Božji (ali ipak smrtan) potomak? Da li očekuju da ima neke čudotvorne moći? Šta ako ih nema, da li je onda i dalje božji potomak ili samo obično (i nadajmo se, zdravo i normalno) ljudsko dete?

Lično ni ne očekujem da nađu bilo kakav DNK jer šta će Božjem sinu DNK? Bog ga je poslao među ljude s jednim jedinim zadatkom i nije predviđeno da se on dalje umnožava. Prema tome, nema ni potrebe da on ima DNK, zar ne? Kome bi ga prenosio i zašto?

jovakljova

pre 5 godina

Neki su to shvatili preozbiljno???? Pa na toj dogmi nam se zasniva kultura, 2000 godina nam krv piju oni koji zastupaju Njegovu reč. Da možda je vreme da se dozovemo zdravom razumu i da odrastemo.

Mediocritical

pre 5 godina

Kao što postoji neshvatljiva genijalnost, tako postoji neograničena glupost, veća od svemira, koja je i većinski shvatljiva, a i dobrim delom prihvatljiva.

ugly

pre 5 godina

U redu, sve i da uspeju da izoluju taj DNK (od osobe za koju nema pouzdanih materijalnih dokaza da je uopšte postojala) i da neka nesrećnica rodi dete koje nosi tu DNK, šta posle?
(Don Giovanni, 18. februar 2019 13:58) # Link komentara

Gledajuci istoriju covecanstva, garant cemo ponovo da ga razapnemo...

Don Giovanni

pre 5 godina

Svakoga dana čitamo tone raznih gluposti. Ali mislim da je ova vrh, nema dalje!

U redu, sve i da uspeju da izoluju taj DNK (od osobe za koju nema pouzdanih materijalnih dokaza da je uopšte postojala) i da neka nesrećnica rodi dete koje nosi tu DNK, šta posle?

Koji će status imati to dete? Novi Mesija? (Šta ako bude devojčica?) Božji (ali ipak smrtan) potomak? Da li očekuju da ima neke čudotvorne moći? Šta ako ih nema, da li je onda i dalje božji potomak ili samo obično (i nadajmo se, zdravo i normalno) ljudsko dete?

Lično ni ne očekujem da nađu bilo kakav DNK jer šta će Božjem sinu DNK? Bog ga je poslao među ljude s jednim jedinim zadatkom i nije predviđeno da se on dalje umnožava. Prema tome, nema ni potrebe da on ima DNK, zar ne? Kome bi ga prenosio i zašto?

jovakljova

pre 5 godina

Neki su to shvatili preozbiljno???? Pa na toj dogmi nam se zasniva kultura, 2000 godina nam krv piju oni koji zastupaju Njegovu reč. Da možda je vreme da se dozovemo zdravom razumu i da odrastemo.

bla bla

pre 5 godina

Ja bi klonirao JEDNOG coveka kod nas jer ne može sve da stigne za vreme radnog dana od 25 h...
(svima su stavili amove, 18. februar 2019 13:08)

Nemoj molim te bolje da uvedemo da dan ima 25 sati bice veca korist:)

Bogomoljac

pre 5 godina

Stoji pitanje, OK. Gospod Isus Hristos je bio specijalno, jedinstveno biće: Bogočovek – istovremeno i ujedno, i potpuni Bog i potpuni čovek. Kao potpuni Bog on je drugo lice Božje, a kao potpuni čovek, u svemu istovetan kao i svi ljudi, pa prema tome i sa DNK u svim ćelijama svog tela. Međutim, čoveka pored tela čini i duša. A dušu daje Bog otac, u činu začeća. Tako, sa identičnim DNK može postojati mnoštvo ljudi, ali svako sa svojom unukatnom dušom. Tako da, Hristos je sin Božji, jedan, neponovljiv, živ, Koji je vaskrsao, i Koji će doći ponovo u telesnom obliku, sa Svojom posebnom misijom. Kada...? Na kraju istorije, kada više ne bude bilo ČOVEKA, već ljudića, smešnih kreatura LJUDI.

Mediocritical

pre 5 godina

Kao što postoji neshvatljiva genijalnost, tako postoji neograničena glupost, veća od svemira, koja je i većinski shvatljiva, a i dobrim delom prihvatljiva.

Ruzicasti jednorog

pre 5 godina

Sve i da uspeju, kao sto nece, zamislite sudbinu tog nesretnog deteta na koje ce se ni krivo ni duzno svaliti kolektivna ludost svih ovih sto imaju nerazresen odnos sa svojim ocem.
Zamisljam ga kao nesrecnog Brajana u filmu koji pokusava da pobegne od bezumne svetine vicuci "Ne sledite mene! Ja sam nebitan!" A masa odusevljeno ponavlja diveci se dubini njegovih reci.
Pa onda pretnje proizvodjaca vina, pa pretnje proizvodjaca dasaka za surf, pa milioni pisama da se ovaj ili onaj pridigne iz mrtvih...
Vernici, ne smete to dozvoliti! Recite im da ste uvredjeni, to uvek pali.

dragan

pre 5 godina

Ako je Isus umro zbog nasih grehova i pobedio smrt, zar njegovim kloniranjem ne bismo ponistili sta je ucinio za nas?
Na stranu sto je naslov nemoguc, teoloski gledano, bila bi to potpuna pobeda Djavola.

KOSIGNAS

pre 5 godina

Onda klonirajte i Muhameda, Konfučija, boginju Kali, Budu, Šivu. Bolesnici jedni. Postoji nešto što je uzvišeno i iznad svega. Ovo je napad na hrišćanstvo i njegove temelje od strane satanista i ateista. Od svih religija, jedino im hrišćanstvo smeta, pravoslavlje posebno. Zašto? Možda zato što je jedino istinito.

bla

pre 5 godina

Kakvih sve dokonih budala ima na ovom svetu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Admiral, 18. februar 2019 13:58)

ovi niti su dokoni niti su budale. oni su vrlo opasni ludaci

Mirko Pantic

pre 5 godina

Onda klonirajte i Muhameda, Konfučija, boginju Kali, Budu, Šivu. Bolesnici jedni. Postoji nešto što je uzvišeno i iznad svega. Ovo je napad na hrišćanstvo i njegove temelje od strane satanista i ateista. Od svih religija, jedino im hrišćanstvo smeta, pravoslavlje posebno. Zašto? Možda zato što je jedino istinito. (KOSIGNAS, 18. februar 2019 15:18)

Nije da se bunim,ali me zanima sta je to u Hriscanstvu posebno i istinito?
Sta od onoga sto hricanstvo propoveda moze da se empirijski dokaze?
Nauka nije u stanju da dokaze, cak ni da je Isus postojao, posto pisanih i materijalnih dokaza, jednostavno nema. Cela prica o Isusu se zasniva na jevandjeljima, kojim ima puno, a prva su pisana tek nekih 70 gdina posle njegove navodne smrti.

Zasto?
Zasto nema rimskih zapisa,a pisali su o svemu,zasto nema jevandjelja koja su pisana za njegovog zivota i neposredno posle smrti,cisto kao hronika dogadjaja?
Torinski pokrov je falsifikat i to je odavno dokazano,a sa druge strane,Isus i da je postojao,ne bi bio visoki plavusan,evropskih crta lica,vec bi bio nizak,crnokos i tamnoput, ako ne i crn,sto se ne uklapa u sliku koju promovise crkva.

Po cemu je to pravoslavlje posebno?
Pr. crkve su razjedinjene, posvadjane, slabe,p repune pokvarenih i nesposobnih ljudi. Katolicka nije specijalno bolja, ali je jedinstvena i zato veoma mocna. Raspravljati koja je bolja je jednako besmisleno kao brojati kapi vode dok pada kisa....

Sujeverni ateista

pre 5 godina

Opaaaaa, ovo nadilazi cak i radnju u cuvenom filmu "Momci iz Brazila"!!!!!

Dakle imacemo repliku bezgresnog zaceca, jer potencijalna porodilja, u ovom slucaju Bozijeg unuka, moze biti devica, poput device Marije.

Ma kad' zrelije razmislim, ljudi ce u stvari klonirati Boga, do duse u ljudskom obliku. Odmah ce se otvoriti problem nasledstva nad mnogobrojnim nekretninama. Recimo ceo Vatikan, kao i mnogobrojne crkve i imanja.

Nasa SPC ce odmah pozuriti kod Zastitnika gradjana da ih zastiti od restitucije koju ce zahtevati novorodjeni Bog-odnosno zakoniti unuk Boga.

Bice tu puno problema, a najvece nepoznacica bice kako ce reagovati Isusov otac, a Boga mi i deda novorodjenog deteta bogocoveka.

Ovce da kloniraju ne treba ima ih dovoljno

pre 5 godina

Gde dadose ideju vucku, pa on ima da se izklonira u deset primeraka pa kad krene po televizijama i mitinzima..ni klonirani isus nece da nam pomogne

Ајде@

pre 5 godina

Јел' ви стварно мислите да Исус није постојао, и да је цело православље, написано Јеванђеље, силне књиге светих отаца које говоре баш о православљу, спознаји себе, о Христу као богочовеку, о разним стварима које човек може разумети тек кад крене тим путем... И да је све то ето измишљотина многих, лажна сведочења, лажне речи, итд, итд...?!

Удишете кисеоник који не видите, па да ли верујете у њега? Имате свести и духа у себе, па да ли верујете у то, а не видите? Волите и верујете у љубав, а ни њу замислите не видите! Ви хоћете да вам се Исус појави и да вам каже, ето, ту сам у вашем комшилуку!?

Па не иде тако рођаци... Не иде! Пред Бога се не излази прљавим рукама. Тек када кренете у то очишћење самих себе, тек онда ћете уистину видети, прво истинско зло које ће вас одвраћати од тог пута, а онда ако се Бог смилује, можда и видите очима неко чудо Божије. Мада веровати, не видети, блаженство је истинско.

Srboljub

pre 5 godina

zar torinsko platno nije laz?
(crni_redstar, 18. februar 2019 13:32)

Naravno da je, ali spremi kokice i prati cikite verujuščih, priceless.

петар

pre 5 godina

(jovakljova, 18. februar 2019 13:55)

Небо и земља ће проћи, а речи моје неће проћи. (Лука 21.33)

malibednicrv

pre 5 godina

Morace malo da mu "pobele" DNK da se ne bi vernici sokirali kad vide braon isusa :-D
(Pajazzo, 18. februar 2019 14:02)

Ne brini ti za vernike,ovo što rade je za nevernike...pazi da ti ne budeš šokiran.

Hm

pre 5 godina

Znaci mrzi ih da cekaju drugi dolazak ili se boje da ce pre odapeti i nece docekati, pa ce da ga naprave sami. Sto je sigurno, sigurno. Kakav vek takvi i hriscani...

Zoran

pre 5 godina

Preko 2.000 godina pravimo feštu oko ovog jednog, a sada hoće da nam uvale još nekoliko. Više bih voleo da kloniraju devicu Mariju i to u više hiljada primeraka.

deda

pre 5 godina

Dostojevski je Hristov ponovni dolazak na zemlju ispričao u “Velikom inkvizitoru” gde ga je katolička crkva poslala na lomacu. Sada malo savremenija verzija sa istim završetkom. Pazi, teolog želi da klonira telo, ne želi da prizna sveti duh.

Boki

pre 5 godina

Mogu ga telesno klonirati, ne mogu duhovno. Poenta cele priče oko kloniranja je da smo mi duhovna bića i da kako god izgledali fizički, duhovno samo jednistveni, duh se ne može klonirati.

CATAPA

pre 5 godina

Pravi vernici su veoma opasni ludaci. Srećom, takvih je jako malo, uglavnom se vernicima deklarišu iz pomodarstva, stečene navike i bezazlene gluposti. Ili, još ponajčešće, da bi se nekako razlikovali od druge infantilne grupacije.

IstorijaSrba

pre 5 godina

Po komentarima se vidi koliko ljudi ne znaju o cemu pricaju. Isus je istorijska licnost i postojao je, to cak i najveci ateisti prihvataju i debata uopste nije u tome da li je Isus postojao nego kako mogu oni koji veruju u njega da dokazu da je kako bi mi rekli vaskrsao.

Znaci ponavljam, Isus jeste ziveo i umro na krstu to i najveci ateisti prihvataju u svakoj pravoj debati. Problem u debati je to sto nema dokaza da je ustao iz grobnice.

E sad ako se cita Sveto Pismo, tamo ne pise da treba neko da uradi reinkarnaciju Isusa od njegovog tela ili DNA uzorka, tako da ko god da je ovaj projekat smislio ocigledno nije pravi vernik.

Ako niste gresni, Isus je sve to radio dzabe

pre 5 godina

Ako je Bog stvorio sve, stvorio je i Djavola. Ako nije zeleo da ga takvog stvori, znaci da je pogresio, tj da je gresan, te nije Bog nego Demijurg. Ukoliko je zeleo da ga takvog stvori, znaci da nije dobar. O tome da mu je dao Zemlju da njom vlada necemo pricati. Taj vas "bog" nije nikakav i ne mozete sakrivati te fakte iza "cudni su putevi" floskula. A to sto ce neki neki na to odgovoriti "vera se krije u nama" i bezuslovno verovati su - dogma i egoizam. O smrtnim grehovima koje je sam Bog pocinio, a kamoli "vernici" necu trositi reci.

Onako samo usput

pre 5 godina

Zamišljam sledeći razgovor. -Zdravo Isuse!-Otkud ja ovde?Zar se nisam uzdigao na nebo?-Zapravo, jesi, tehnički ti si gore, ali si ostavio i nekih tragova dole, pa pošto ne znamo kad ćeš opet doći, mi smo te klonirali. U suštini... ti si mislio nama da pobegneš?!!! Naravno da nije moguće klonirati Isusa, ali iz materijalnih razloga. Ćelija služi da zaštiti DNK materijal. Ako bi DNK materijal opstao tokom 2000 godina, onda ćelija nema potrebe da štiti taj DNK...

Marko

pre 5 godina

Vanja Bulic napisao odlicnu knjigu, avanturistički krimi o manastirima na Atosu i upravo ovakvi se pokusavaju dokopati casnog krsta u kojem je isusova kapljica krvi. Naucnici na brodu gde pokusavaju da od kapljice njegove krvi uzmu DNK i naprave novog Isusa, a brod glumi kao neku ekolosku organizaciju koja kao brine o morskom zivotu oko Atosa. Preporucujem za citanje, u dahu sam je procitao.

петар

pre 5 godina

(Don Giovanni, 18. februar 2019 13:58)

Христос је узео на себе све оно што и ми имамо, осим греха. Али ово о ДНК и овим болесним идејама, срамота је и спомињати.

eto tako

pre 5 godina

Dajte ga odmah danasnjim "vernicima" (citaj Romejima), da ga opet razapnu. Njima je to "napad na hriscanstvo". Napad na hriscanstvo je to sto vi praktikujete, sto su vam uvalili iz Rimskog Carstva. Inace bi po njegovim ucenjima ziveli, a ne crkvi. Licimuri.

Hm

pre 5 godina

Znaci mrzi ih da cekaju drugi dolazak ili se boje da ce pre odapeti i nece docekati, pa ce da ga naprave sami. Sto je sigurno, sigurno. Kakav vek takvi i hriscani...

Pravoslavac

pre 5 godina

Ideja nije da se samo klonira Hrist, nego sve bitne istorijske licnosti. Klonirati Cezara, Muhameda, Atilu, Dzingis Kana, Konfucija, Budu, Kolumba, Napoleona, Dalaj Lamu, Hitlera, Staljina, Kenedija, De Gola...odjednom bi smo se nasli u svetu toliko dinamicnom i toliko ispunjenom energijom, da bi se napredak civilizacije mnogostruko ubrzao. Takodje bi smo mogli da kloniramo i obicne ljude, tako da svako ko to moze da plati ima na raspolaganju klonove od kojih ce moci da pozajmljuje pojedine organe kada pocnu da mu otkazuju od starosti ili bolesti. Time bi se zivotni vek drasticno produzio, verovatno na vise vekova, jer samo mozak ne bi bilo moguce transplantirati bez potpunog gubitka licnosti, ali sve drugo moze. Kloniranje je buducnost civilizacije. Bas kao sto su kompjuteri i internet promenili svet, tako ce i kloniranje i geneticki inzinjering primenjen na ljudima da sve promene. Ljudi koji su danas rodjeni i koji imaju bar po par miliona dolara na raspolaganju, ce ziveti u vecno mladim telima koja se obnavljaju zahvaljujuci serijama klonova. Boducnost koju svi zelimo.

Kratak spoj

pre 5 godina

Ne znam ko i kako planira da se vrati, ni kada, ali bolje nek malo pozuri dok nije prekasno. Neki su poceli da se igraju stvarima koje ne razumeju, a uvek stradaju neduzni...

billy_the_cat

pre 5 godina

Bogomoljac@
Čovjek je čovjek a Bog je Bog. Ne može oboje. Zapravo jedino u ljudskoj mašti može. Muslimanska verzija da je Isus poslat nama kao Božiji poslanik je dosta normalnija i "ljudskija".

pre 5 godina

Čudno, ali prvi put ne bih bio protiv iako je upitanju kloniranje ljudi,nego, ne bih imao ništa protiv da kloniraju životinje izumrle nakon industrijske revolucije!

veljko

pre 5 godina

Hmmm... vrlo je tesko za***ati boga. Naime, po scenariju da je bog sveznajuci on je vec predvideo ovo kloniranje pa ako bi Isus iz epruvete i nastao onda bi to bilo zato sto je bog izabrao taj put da on ponovo dodje. A po scenariju da je on svemoguc on moze toj bebi Isusu da uskrati bogolike atribute odnosno da ga ne ucini bozijim sinom vec obicnim covekom. Tako bi se objasnilo ako bi ta beba bila crni reper npr.a ne vernik. Sto bi Rados Bajic rekao: I tako...

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Удишете кисеоник који не видите, па да ли верујете у њега? Имате свести и духа у себе, па да ли верујете у то, а не видите? Волите и верујете у љубав, а ни њу замислите не видите! Ви хоћете да вам се Исус појави и да вам каже, ето, ту сам у вашем комшилуку!?
(Ајде@, 18. februar 2019 19:22)

Da, ne vidimo O2, ali naucno mozemo da dokazemo da postoji, kao sto znamo i tacan sastav vazduha koji udisemo,kao i mnoge druge stvari, koje pre 2000 godina nisu bile poznate. Zapravo, u poslednjih stotinjak godina, covecanstvo je saznalo vise nego za hiljade godina pre toga, ali i dalje postoje ljudi koji bi sve to da poreknu, radi verovanja u besmislenu bajku!

Da, hocu da se Isus pojavi i dokaze svoje postojanje! Zar je to previse sto trazim?

Da bi klonirali Isusa, prvo mora da se dokaze da je postojao, da se nadje njegov dnk iz ostataka, za koje ne znamo gde su, kao i da se obezbedimo da neki od naucnika ne donira svoj dnk iz zezanja.

Isus ako je postojao, svakako je bio crn, a onaj vikinski plavusan sa fresaka je izmisljotina crkve.
Tu ima toliko izmisljotina, da je vraski tesko utvrditi da li ima i trunka istine, a verovatno nema.
Islam priznaje Isusa, ali kao proroka, sto je rezultak Muhamedovog prihvatanja postojecih religija i implementiranje tih bajki u Kuran, tako da je on jos sizofreniji od Biblije.

Biblija je toliko puta menjana, da smatram da su Kurir i Informer pojam pouzdanosti u odnosu na nju!

Nostradamus

pre 5 godina

Da bi se nesto kloniralo morate imati originalni DNA kod te ososbe. U ovom slucaju nije jasno da li je osoba uopste zivela ili ne?. Pored toga, nema dokaza da bi se eventualno nadjeni DNA sa sigurnoscu mogao smatrati njegovim. Uostalom cela ta prica sa njim izgleda jako cudno. Ako je on "boziji sin", gde je bio njegov otac kada se to desilo?. Pa zar teologija ne tvrdi da "bog sve vidi i kontrolise"?. Ako je to tako, zasto je dopustio da dve budale ubiju njegovog sina?. Ako se Isus "zrtvovao za nas", to tek nema nikakvog smisla, jer to znaci da ga je njegov otac "zrtvovao", posto on sve kontrolise?. Nase telo je skup atoma i zbog entropije nas sistem polako tezi pocetnom stanju, gde atomi nisu okupljeni u tu formu. Kada entropija pobedi mi to nazivamo smrt, a u stvarnosti energija je vracena prirodi i ne postoji vise oblik zvano telo. Dusa je teoloska postapalica, za koju nema ni jednog dokaza da fizicki postoji. Ako je dusa svest onda ona nije vecna i gasi se na kraju zivota. Raj i pakao su izmisljene "baba-roge" za lakse kontrolisanje vernika, jer strah je veoma jaka emocija kod ljudi.

Srednji vek zauvek

pre 5 godina

Isus reče: Ja Sam Istina,Put i Zivot,niko ne dolazi Ocu osim po Meni.
(Cuc, 18. februar 2019 18:15)

Imamo mi lepu domacu rec Jelovnik.
Nego, Je Li To Tvoje Lupanje Velikoh Slova Izraz Neke Posebne Duhovne Dubine, ili Samo Tvoja Nepismenost?

Dusan K.

pre 5 godina

Sve i da je tacno, ako kloniraju telo to nece biti Hristos.

Ne mogu da verujem da ti ljudi iz "projekta drugog dolaska" i pomenuti teolog ne shvataju koncept duse i tela. Dusa kao nesto sto je vecno, koja dolazi sa i odlazi na "onaj svet", samo privremeno koristi telo "koje iz praha nastaje i u prah se vraca" i tom periodu boravi na zemlji. Mogu uzeti DNK mnogih svetaca kojima se zna grobno mesto, taj svetac (njegova dusa) bi bila i dalje na Nebesima, a telo koje nastane iz DNK moze imati samo drugu dusu. Cudi me da to ne zna teolog.

Реално

pre 5 godina

Isus nije telo koje cete klonirate,vec duh,cista energija,koju na vasu zalost ne mozete da klonirate.
(Dejan, 18. februar 2019 14:11)

То онда значи да та енергија може да се употреби на више начина, покретање неке турбине нпр?

петар

pre 5 godina

Bogomoljac@ 
Čovjek je čovjek a Bog je Bog. Ne može oboje. Zapravo jedino u ljudskoj mašti može. Muslimanska verzija da je Isus poslat nama kao Božiji poslanik je dosta normalnija i "ljudskija". (billy_the_cat, 18. februar 2019 16:42)

Велика је то тајна пријатељу. Бог је постао човек да би човек постао бог. Али не Бог по природи, него Бог по благодати. За разлику од Ислама који би човеку да представи своју религију као логичну и прихватљивију, православље говори онако како јесте, свидело се то вама или не.

Jr

pre 5 godina

Pitanja za komentatore koji vređaju veru i vernike - zašto i kako vas ugrožava Hrišćanstvo? Zašto i kako vas to povređuje u vašem svakodnevnom životu i u smislu društvenih odnosa?

gargleblaster

pre 5 godina

Bolje klonirajte funkcionalni cerebralni korteks onima koji u Isusa veruju. Ja ne mogu da verujem da je ova beda od drzave prva u Evropi po broju religioznih, sa tendencijom da se tu i ustali sa Baka Prase generacijom i klerom koji bdi nad njihovih dostignucima.

KM

pre 5 godina

Razumem i poštujem komentare vernika koji misle da je ovakav naum ružan, čak strašan. Ali ne razumem toliko nepoznavanje nauke, gde se tvrdi da Isus iz Nazareta nije imao DNK, da ista nije mogla da se očuva za 2000 godina, a vrhunac gluposti je ono pitanje "šta ako bude devojčica" (kako može biti devojčica iz DNK muškarca?).

Pozdravljam raspravu o etičkim i verskim pitanjima ovakvog nauma, ali pozivam komentatore da se obnove gradivo o DNK, pogledaju neku naučnu emisiju o dostignućima u oblasti, pa onda da komentarišu.

steva

pre 5 godina

Arheolozi i drugi nikad jos nisu našli grob Hrista. Sve je samo nagađanje. Kakav DNK hahaha...
(Vana,

Pa naravno slažem se apsolutno,međutim sve i da su našli grob Isusa Hrista i da su ga klonirali to opet DUHOM nebi bio onaj Isus koji je živeo pre 2000 god. Arheolizi,naučnici,ljudi dali vi uopšte razlikujete duhovno biće to telesnog ? ;jer u svetom pismu lepo piše -Dvoje će žnjeti u polju jedan će se uzeti a drugi će ostati- a to znači da fizička bliskost ili rodbinska, za spasenje nemaju nukakav značaj!

петар

pre 5 godina

(Mirko Pantic, 18. februar 2019 17:37)

Има књига која се зове "Камен одбачени и они који га одбацише" аутора др. презвитера Оливера Суботића. Наћи ћеш одговоре на та и још многа друга питања. Ако искрено трагаш за истином, прочитај па просуди сам.

петар

pre 5 godina

(CATAPA, 18. februar 2019 16:52)

Све ово краси лажне вернике а не праве и има их много. Правих је нажалост мало. Иначе да их је више, не би било незнабожаца у свету.

kide

pre 5 godina

Cak i da je postojao neki Isus, sasvim sigurno ne bi imao dnk od oca, posto duhovi nemaju dnk. Imao bi samo 23 hromozoma od majke. Mislim, cuj mene, duhovi... hahahaha?

Komšija Rade

pre 5 godina

Kloniranje je buducnost civilizacije. Bas kao sto su kompjuteri i internet promenili svet, tako ce i kloniranje i geneticki inzinjering primenjen na ljudima da sve promene. Ljudi koji su danas rodjeni i koji imaju bar po par miliona dolara na raspolaganju, ce ziveti u vecno mladim telima koja se obnavljaju zahvaljujuci serijama klonova. Boducnost koju svi zelimo. (Pravoslavac, 18. februar 2019 19:32)

tebra al je tebi dobro...

CATAPA

pre 5 godina

Можда и видите очима неко чудо Божије. Мада веровати, не видети, блаженство је истинско. (Ајде@, 18. februar 2019 19:22)

Ајде@ ne budali. Definicija čuda je da je čudo realnost koja se protivi fizičkim zakonima. U prvom redu zakonima termodinamike koji se zato i koriste kao kontrolni principi. Neuk svuda vidi čuda zato što ne zna prirodu procesa. Ali nije strašno što ne zna, nego što ne želi da sazna.

Nemoguće je biti vernik (verovati u čuda) i verovati u fizičke zakonitosti. Takav je obavezno ili lažov (u nešto od ta dva ne veruje) ili šizofrenik koji nije svestan razlike između stvarnosti i mašte.

Tako i ovi koji bi da kloniraju Isusa koji nikada nije postojao. Bolje prvo sa nepostojećim miševima, za početak da kloniraju Mikija Mausa. Ili Džerija. Ako to uspeju, priznaću im Čudo.

dukki

pre 5 godina

@ Srednji vek zauvek


"Isus reče: Ja Sam Istina,Put i Zivot,niko ne dolazi Ocu osim po Meni.
(Cuc, 18. februar 2019 18:15)

Imamo mi lepu domacu rec Jelovnik.
Nego, Je Li To Tvoje Lupanje Velikoh Slova Izraz Neke Posebne Duhovne Dubine, ili Samo Tvoja Nepismenost?
(Srednji vek zauvek, 18. februar 2019 22:01)"


Hehe pa covek je pravilno napisao jedino pomocni glagoli ("sam" od reci "jesam") ne moraju ici velikim slovom, inace imenice, pridevske zamenice i licne zamenice koji opisuju Boga idu velikim slovom, On je (jeste) Istina. On je nas Pastir, a mi stado Njegovo.

Joc@

pre 5 godina

Neprijatelji Srba i pravoslavlja rade punom parom. Ali neće im uspeti, zažaliće kad osete gnev gospoda. A Srbi će samo gledati i smejati se.

Salle

pre 5 godina

"Па не иде тако рођаци... Не иде! Пред Бога се не излази прљавим рукама."

TAKO JE PINKI!!!

KOSIGNAS

pre 5 godina

Onda klonirajte i Muhameda, Konfučija, boginju Kali, Budu, Šivu. Bolesnici jedni. Postoji nešto što je uzvišeno i iznad svega. Ovo je napad na hrišćanstvo i njegove temelje od strane satanista i ateista. Od svih religija, jedino im hrišćanstvo smeta, pravoslavlje posebno. Zašto? Možda zato što je jedino istinito.

jovakljova

pre 5 godina

Neki su to shvatili preozbiljno???? Pa na toj dogmi nam se zasniva kultura, 2000 godina nam krv piju oni koji zastupaju Njegovu reč. Da možda je vreme da se dozovemo zdravom razumu i da odrastemo.

Ајде@

pre 5 godina

Јел' ви стварно мислите да Исус није постојао, и да је цело православље, написано Јеванђеље, силне књиге светих отаца које говоре баш о православљу, спознаји себе, о Христу као богочовеку, о разним стварима које човек може разумети тек кад крене тим путем... И да је све то ето измишљотина многих, лажна сведочења, лажне речи, итд, итд...?!

Удишете кисеоник који не видите, па да ли верујете у њега? Имате свести и духа у себе, па да ли верујете у то, а не видите? Волите и верујете у љубав, а ни њу замислите не видите! Ви хоћете да вам се Исус појави и да вам каже, ето, ту сам у вашем комшилуку!?

Па не иде тако рођаци... Не иде! Пред Бога се не излази прљавим рукама. Тек када кренете у то очишћење самих себе, тек онда ћете уистину видети, прво истинско зло које ће вас одвраћати од тог пута, а онда ако се Бог смилује, можда и видите очима неко чудо Божије. Мада веровати, не видети, блаженство је истинско.

Bogomoljac

pre 5 godina

Stoji pitanje, OK. Gospod Isus Hristos je bio specijalno, jedinstveno biće: Bogočovek – istovremeno i ujedno, i potpuni Bog i potpuni čovek. Kao potpuni Bog on je drugo lice Božje, a kao potpuni čovek, u svemu istovetan kao i svi ljudi, pa prema tome i sa DNK u svim ćelijama svog tela. Međutim, čoveka pored tela čini i duša. A dušu daje Bog otac, u činu začeća. Tako, sa identičnim DNK može postojati mnoštvo ljudi, ali svako sa svojom unukatnom dušom. Tako da, Hristos je sin Božji, jedan, neponovljiv, živ, Koji je vaskrsao, i Koji će doći ponovo u telesnom obliku, sa Svojom posebnom misijom. Kada...? Na kraju istorije, kada više ne bude bilo ČOVEKA, već ljudića, smešnih kreatura LJUDI.

Pravoslavac

pre 5 godina

Ideja nije da se samo klonira Hrist, nego sve bitne istorijske licnosti. Klonirati Cezara, Muhameda, Atilu, Dzingis Kana, Konfucija, Budu, Kolumba, Napoleona, Dalaj Lamu, Hitlera, Staljina, Kenedija, De Gola...odjednom bi smo se nasli u svetu toliko dinamicnom i toliko ispunjenom energijom, da bi se napredak civilizacije mnogostruko ubrzao. Takodje bi smo mogli da kloniramo i obicne ljude, tako da svako ko to moze da plati ima na raspolaganju klonove od kojih ce moci da pozajmljuje pojedine organe kada pocnu da mu otkazuju od starosti ili bolesti. Time bi se zivotni vek drasticno produzio, verovatno na vise vekova, jer samo mozak ne bi bilo moguce transplantirati bez potpunog gubitka licnosti, ali sve drugo moze. Kloniranje je buducnost civilizacije. Bas kao sto su kompjuteri i internet promenili svet, tako ce i kloniranje i geneticki inzinjering primenjen na ljudima da sve promene. Ljudi koji su danas rodjeni i koji imaju bar po par miliona dolara na raspolaganju, ce ziveti u vecno mladim telima koja se obnavljaju zahvaljujuci serijama klonova. Boducnost koju svi zelimo.

Mirko Pantic

pre 5 godina

Onda klonirajte i Muhameda, Konfučija, boginju Kali, Budu, Šivu. Bolesnici jedni. Postoji nešto što je uzvišeno i iznad svega. Ovo je napad na hrišćanstvo i njegove temelje od strane satanista i ateista. Od svih religija, jedino im hrišćanstvo smeta, pravoslavlje posebno. Zašto? Možda zato što je jedino istinito. (KOSIGNAS, 18. februar 2019 15:18)

Nije da se bunim,ali me zanima sta je to u Hriscanstvu posebno i istinito?
Sta od onoga sto hricanstvo propoveda moze da se empirijski dokaze?
Nauka nije u stanju da dokaze, cak ni da je Isus postojao, posto pisanih i materijalnih dokaza, jednostavno nema. Cela prica o Isusu se zasniva na jevandjeljima, kojim ima puno, a prva su pisana tek nekih 70 gdina posle njegove navodne smrti.

Zasto?
Zasto nema rimskih zapisa,a pisali su o svemu,zasto nema jevandjelja koja su pisana za njegovog zivota i neposredno posle smrti,cisto kao hronika dogadjaja?
Torinski pokrov je falsifikat i to je odavno dokazano,a sa druge strane,Isus i da je postojao,ne bi bio visoki plavusan,evropskih crta lica,vec bi bio nizak,crnokos i tamnoput, ako ne i crn,sto se ne uklapa u sliku koju promovise crkva.

Po cemu je to pravoslavlje posebno?
Pr. crkve su razjedinjene, posvadjane, slabe,p repune pokvarenih i nesposobnih ljudi. Katolicka nije specijalno bolja, ali je jedinstvena i zato veoma mocna. Raspravljati koja je bolja je jednako besmisleno kao brojati kapi vode dok pada kisa....

Don Giovanni

pre 5 godina

Svakoga dana čitamo tone raznih gluposti. Ali mislim da je ova vrh, nema dalje!

U redu, sve i da uspeju da izoluju taj DNK (od osobe za koju nema pouzdanih materijalnih dokaza da je uopšte postojala) i da neka nesrećnica rodi dete koje nosi tu DNK, šta posle?

Koji će status imati to dete? Novi Mesija? (Šta ako bude devojčica?) Božji (ali ipak smrtan) potomak? Da li očekuju da ima neke čudotvorne moći? Šta ako ih nema, da li je onda i dalje božji potomak ili samo obično (i nadajmo se, zdravo i normalno) ljudsko dete?

Lično ni ne očekujem da nađu bilo kakav DNK jer šta će Božjem sinu DNK? Bog ga je poslao među ljude s jednim jedinim zadatkom i nije predviđeno da se on dalje umnožava. Prema tome, nema ni potrebe da on ima DNK, zar ne? Kome bi ga prenosio i zašto?

Marko

pre 5 godina

Vanja Bulic napisao odlicnu knjigu, avanturistički krimi o manastirima na Atosu i upravo ovakvi se pokusavaju dokopati casnog krsta u kojem je isusova kapljica krvi. Naucnici na brodu gde pokusavaju da od kapljice njegove krvi uzmu DNK i naprave novog Isusa, a brod glumi kao neku ekolosku organizaciju koja kao brine o morskom zivotu oko Atosa. Preporucujem za citanje, u dahu sam je procitao.

CATAPA

pre 5 godina

Pravi vernici su veoma opasni ludaci. Srećom, takvih je jako malo, uglavnom se vernicima deklarišu iz pomodarstva, stečene navike i bezazlene gluposti. Ili, još ponajčešće, da bi se nekako razlikovali od druge infantilne grupacije.

Ako niste gresni, Isus je sve to radio dzabe

pre 5 godina

Ako je Bog stvorio sve, stvorio je i Djavola. Ako nije zeleo da ga takvog stvori, znaci da je pogresio, tj da je gresan, te nije Bog nego Demijurg. Ukoliko je zeleo da ga takvog stvori, znaci da nije dobar. O tome da mu je dao Zemlju da njom vlada necemo pricati. Taj vas "bog" nije nikakav i ne mozete sakrivati te fakte iza "cudni su putevi" floskula. A to sto ce neki neki na to odgovoriti "vera se krije u nama" i bezuslovno verovati su - dogma i egoizam. O smrtnim grehovima koje je sam Bog pocinio, a kamoli "vernici" necu trositi reci.

dragan

pre 5 godina

Ako je Isus umro zbog nasih grehova i pobedio smrt, zar njegovim kloniranjem ne bismo ponistili sta je ucinio za nas?
Na stranu sto je naslov nemoguc, teoloski gledano, bila bi to potpuna pobeda Djavola.

billy_the_cat

pre 5 godina

Bogomoljac@
Čovjek je čovjek a Bog je Bog. Ne može oboje. Zapravo jedino u ljudskoj mašti može. Muslimanska verzija da je Isus poslat nama kao Božiji poslanik je dosta normalnija i "ljudskija".

петар

pre 5 godina

(Don Giovanni, 18. februar 2019 13:58)

Христос је узео на себе све оно што и ми имамо, осим греха. Али ово о ДНК и овим болесним идејама, срамота је и спомињати.

IstorijaSrba

pre 5 godina

Po komentarima se vidi koliko ljudi ne znaju o cemu pricaju. Isus je istorijska licnost i postojao je, to cak i najveci ateisti prihvataju i debata uopste nije u tome da li je Isus postojao nego kako mogu oni koji veruju u njega da dokazu da je kako bi mi rekli vaskrsao.

Znaci ponavljam, Isus jeste ziveo i umro na krstu to i najveci ateisti prihvataju u svakoj pravoj debati. Problem u debati je to sto nema dokaza da je ustao iz grobnice.

E sad ako se cita Sveto Pismo, tamo ne pise da treba neko da uradi reinkarnaciju Isusa od njegovog tela ili DNA uzorka, tako da ko god da je ovaj projekat smislio ocigledno nije pravi vernik.

malibednicrv

pre 5 godina

Morace malo da mu "pobele" DNK da se ne bi vernici sokirali kad vide braon isusa :-D
(Pajazzo, 18. februar 2019 14:02)

Ne brini ti za vernike,ovo što rade je za nevernike...pazi da ti ne budeš šokiran.

eto tako

pre 5 godina

Dajte ga odmah danasnjim "vernicima" (citaj Romejima), da ga opet razapnu. Njima je to "napad na hriscanstvo". Napad na hriscanstvo je to sto vi praktikujete, sto su vam uvalili iz Rimskog Carstva. Inace bi po njegovim ucenjima ziveli, a ne crkvi. Licimuri.

Zoran

pre 5 godina

Preko 2.000 godina pravimo feštu oko ovog jednog, a sada hoće da nam uvale još nekoliko. Više bih voleo da kloniraju devicu Mariju i to u više hiljada primeraka.

Sujeverni ateista

pre 5 godina

Opaaaaa, ovo nadilazi cak i radnju u cuvenom filmu "Momci iz Brazila"!!!!!

Dakle imacemo repliku bezgresnog zaceca, jer potencijalna porodilja, u ovom slucaju Bozijeg unuka, moze biti devica, poput device Marije.

Ma kad' zrelije razmislim, ljudi ce u stvari klonirati Boga, do duse u ljudskom obliku. Odmah ce se otvoriti problem nasledstva nad mnogobrojnim nekretninama. Recimo ceo Vatikan, kao i mnogobrojne crkve i imanja.

Nasa SPC ce odmah pozuriti kod Zastitnika gradjana da ih zastiti od restitucije koju ce zahtevati novorodjeni Bog-odnosno zakoniti unuk Boga.

Bice tu puno problema, a najvece nepoznacica bice kako ce reagovati Isusov otac, a Boga mi i deda novorodjenog deteta bogocoveka.

Srednji vek zauvek

pre 5 godina

Isus reče: Ja Sam Istina,Put i Zivot,niko ne dolazi Ocu osim po Meni.
(Cuc, 18. februar 2019 18:15)

Imamo mi lepu domacu rec Jelovnik.
Nego, Je Li To Tvoje Lupanje Velikoh Slova Izraz Neke Posebne Duhovne Dubine, ili Samo Tvoja Nepismenost?

Srboljub

pre 5 godina

zar torinsko platno nije laz?
(crni_redstar, 18. februar 2019 13:32)

Naravno da je, ali spremi kokice i prati cikite verujuščih, priceless.

петар

pre 5 godina

(jovakljova, 18. februar 2019 13:55)

Небо и земља ће проћи, а речи моје неће проћи. (Лука 21.33)

Onako samo usput

pre 5 godina

Zamišljam sledeći razgovor. -Zdravo Isuse!-Otkud ja ovde?Zar se nisam uzdigao na nebo?-Zapravo, jesi, tehnički ti si gore, ali si ostavio i nekih tragova dole, pa pošto ne znamo kad ćeš opet doći, mi smo te klonirali. U suštini... ti si mislio nama da pobegneš?!!! Naravno da nije moguće klonirati Isusa, ali iz materijalnih razloga. Ćelija služi da zaštiti DNK materijal. Ako bi DNK materijal opstao tokom 2000 godina, onda ćelija nema potrebe da štiti taj DNK...

Ruzicasti jednorog

pre 5 godina

Sve i da uspeju, kao sto nece, zamislite sudbinu tog nesretnog deteta na koje ce se ni krivo ni duzno svaliti kolektivna ludost svih ovih sto imaju nerazresen odnos sa svojim ocem.
Zamisljam ga kao nesrecnog Brajana u filmu koji pokusava da pobegne od bezumne svetine vicuci "Ne sledite mene! Ja sam nebitan!" A masa odusevljeno ponavlja diveci se dubini njegovih reci.
Pa onda pretnje proizvodjaca vina, pa pretnje proizvodjaca dasaka za surf, pa milioni pisama da se ovaj ili onaj pridigne iz mrtvih...
Vernici, ne smete to dozvoliti! Recite im da ste uvredjeni, to uvek pali.

Joc@

pre 5 godina

Neprijatelji Srba i pravoslavlja rade punom parom. Ali neće im uspeti, zažaliće kad osete gnev gospoda. A Srbi će samo gledati i smejati se.

Pobesneo Maks

pre 5 godina

Удишете кисеоник који не видите, па да ли верујете у њега? Имате свести и духа у себе, па да ли верујете у то, а не видите? Волите и верујете у љубав, а ни њу замислите не видите! Ви хоћете да вам се Исус појави и да вам каже, ето, ту сам у вашем комшилуку!?
(Ајде@, 18. februar 2019 19:22)

Da, ne vidimo O2, ali naucno mozemo da dokazemo da postoji, kao sto znamo i tacan sastav vazduha koji udisemo,kao i mnoge druge stvari, koje pre 2000 godina nisu bile poznate. Zapravo, u poslednjih stotinjak godina, covecanstvo je saznalo vise nego za hiljade godina pre toga, ali i dalje postoje ljudi koji bi sve to da poreknu, radi verovanja u besmislenu bajku!

Da, hocu da se Isus pojavi i dokaze svoje postojanje! Zar je to previse sto trazim?

Da bi klonirali Isusa, prvo mora da se dokaze da je postojao, da se nadje njegov dnk iz ostataka, za koje ne znamo gde su, kao i da se obezbedimo da neki od naucnika ne donira svoj dnk iz zezanja.

Isus ako je postojao, svakako je bio crn, a onaj vikinski plavusan sa fresaka je izmisljotina crkve.
Tu ima toliko izmisljotina, da je vraski tesko utvrditi da li ima i trunka istine, a verovatno nema.
Islam priznaje Isusa, ali kao proroka, sto je rezultak Muhamedovog prihvatanja postojecih religija i implementiranje tih bajki u Kuran, tako da je on jos sizofreniji od Biblije.

Biblija je toliko puta menjana, da smatram da su Kurir i Informer pojam pouzdanosti u odnosu na nju!

Реално

pre 5 godina

Isus nije telo koje cete klonirate,vec duh,cista energija,koju na vasu zalost ne mozete da klonirate.
(Dejan, 18. februar 2019 14:11)

То онда значи да та енергија може да се употреби на више начина, покретање неке турбине нпр?

Nostradamus

pre 5 godina

Da bi se nesto kloniralo morate imati originalni DNA kod te ososbe. U ovom slucaju nije jasno da li je osoba uopste zivela ili ne?. Pored toga, nema dokaza da bi se eventualno nadjeni DNA sa sigurnoscu mogao smatrati njegovim. Uostalom cela ta prica sa njim izgleda jako cudno. Ako je on "boziji sin", gde je bio njegov otac kada se to desilo?. Pa zar teologija ne tvrdi da "bog sve vidi i kontrolise"?. Ako je to tako, zasto je dopustio da dve budale ubiju njegovog sina?. Ako se Isus "zrtvovao za nas", to tek nema nikakvog smisla, jer to znaci da ga je njegov otac "zrtvovao", posto on sve kontrolise?. Nase telo je skup atoma i zbog entropije nas sistem polako tezi pocetnom stanju, gde atomi nisu okupljeni u tu formu. Kada entropija pobedi mi to nazivamo smrt, a u stvarnosti energija je vracena prirodi i ne postoji vise oblik zvano telo. Dusa je teoloska postapalica, za koju nema ni jednog dokaza da fizicki postoji. Ako je dusa svest onda ona nije vecna i gasi se na kraju zivota. Raj i pakao su izmisljene "baba-roge" za lakse kontrolisanje vernika, jer strah je veoma jaka emocija kod ljudi.

Mediocritical

pre 5 godina

Kao što postoji neshvatljiva genijalnost, tako postoji neograničena glupost, veća od svemira, koja je i većinski shvatljiva, a i dobrim delom prihvatljiva.

bla

pre 5 godina

Kakvih sve dokonih budala ima na ovom svetu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Admiral, 18. februar 2019 13:58)

ovi niti su dokoni niti su budale. oni su vrlo opasni ludaci

Boki

pre 5 godina

Mogu ga telesno klonirati, ne mogu duhovno. Poenta cele priče oko kloniranja je da smo mi duhovna bića i da kako god izgledali fizički, duhovno samo jednistveni, duh se ne može klonirati.

Jr

pre 5 godina

Pitanja za komentatore koji vređaju veru i vernike - zašto i kako vas ugrožava Hrišćanstvo? Zašto i kako vas to povređuje u vašem svakodnevnom životu i u smislu društvenih odnosa?

gargleblaster

pre 5 godina

Bolje klonirajte funkcionalni cerebralni korteks onima koji u Isusa veruju. Ja ne mogu da verujem da je ova beda od drzave prva u Evropi po broju religioznih, sa tendencijom da se tu i ustali sa Baka Prase generacijom i klerom koji bdi nad njihovih dostignucima.

Hm

pre 5 godina

Znaci mrzi ih da cekaju drugi dolazak ili se boje da ce pre odapeti i nece docekati, pa ce da ga naprave sami. Sto je sigurno, sigurno. Kakav vek takvi i hriscani...

veljko

pre 5 godina

Hmmm... vrlo je tesko za***ati boga. Naime, po scenariju da je bog sveznajuci on je vec predvideo ovo kloniranje pa ako bi Isus iz epruvete i nastao onda bi to bilo zato sto je bog izabrao taj put da on ponovo dodje. A po scenariju da je on svemoguc on moze toj bebi Isusu da uskrati bogolike atribute odnosno da ga ne ucini bozijim sinom vec obicnim covekom. Tako bi se objasnilo ako bi ta beba bila crni reper npr.a ne vernik. Sto bi Rados Bajic rekao: I tako...

Hm

pre 5 godina

Znaci mrzi ih da cekaju drugi dolazak ili se boje da ce pre odapeti i nece docekati, pa ce da ga naprave sami. Sto je sigurno, sigurno. Kakav vek takvi i hriscani...

петар

pre 5 godina

(CATAPA, 18. februar 2019 16:52)

Све ово краси лажне вернике а не праве и има их много. Правих је нажалост мало. Иначе да их је више, не би било незнабожаца у свету.

CATAPA

pre 5 godina

Можда и видите очима неко чудо Божије. Мада веровати, не видети, блаженство је истинско. (Ајде@, 18. februar 2019 19:22)

Ајде@ ne budali. Definicija čuda je da je čudo realnost koja se protivi fizičkim zakonima. U prvom redu zakonima termodinamike koji se zato i koriste kao kontrolni principi. Neuk svuda vidi čuda zato što ne zna prirodu procesa. Ali nije strašno što ne zna, nego što ne želi da sazna.

Nemoguće je biti vernik (verovati u čuda) i verovati u fizičke zakonitosti. Takav je obavezno ili lažov (u nešto od ta dva ne veruje) ili šizofrenik koji nije svestan razlike između stvarnosti i mašte.

Tako i ovi koji bi da kloniraju Isusa koji nikada nije postojao. Bolje prvo sa nepostojećim miševima, za početak da kloniraju Mikija Mausa. Ili Džerija. Ako to uspeju, priznaću im Čudo.

Komšija Rade

pre 5 godina

Kloniranje je buducnost civilizacije. Bas kao sto su kompjuteri i internet promenili svet, tako ce i kloniranje i geneticki inzinjering primenjen na ljudima da sve promene. Ljudi koji su danas rodjeni i koji imaju bar po par miliona dolara na raspolaganju, ce ziveti u vecno mladim telima koja se obnavljaju zahvaljujuci serijama klonova. Boducnost koju svi zelimo. (Pravoslavac, 18. februar 2019 19:32)

tebra al je tebi dobro...

deda

pre 5 godina

Dostojevski je Hristov ponovni dolazak na zemlju ispričao u “Velikom inkvizitoru” gde ga je katolička crkva poslala na lomacu. Sada malo savremenija verzija sa istim završetkom. Pazi, teolog želi da klonira telo, ne želi da prizna sveti duh.

pre 5 godina

Čudno, ali prvi put ne bih bio protiv iako je upitanju kloniranje ljudi,nego, ne bih imao ništa protiv da kloniraju životinje izumrle nakon industrijske revolucije!

петар

pre 5 godina

Bogomoljac@ 
Čovjek je čovjek a Bog je Bog. Ne može oboje. Zapravo jedino u ljudskoj mašti može. Muslimanska verzija da je Isus poslat nama kao Božiji poslanik je dosta normalnija i "ljudskija". (billy_the_cat, 18. februar 2019 16:42)

Велика је то тајна пријатељу. Бог је постао човек да би човек постао бог. Али не Бог по природи, него Бог по благодати. За разлику од Ислама који би човеку да представи своју религију као логичну и прихватљивију, православље говори онако како јесте, свидело се то вама или не.

kide

pre 5 godina

Cak i da je postojao neki Isus, sasvim sigurno ne bi imao dnk od oca, posto duhovi nemaju dnk. Imao bi samo 23 hromozoma od majke. Mislim, cuj mene, duhovi... hahahaha?

Dusan K.

pre 5 godina

Sve i da je tacno, ako kloniraju telo to nece biti Hristos.

Ne mogu da verujem da ti ljudi iz "projekta drugog dolaska" i pomenuti teolog ne shvataju koncept duse i tela. Dusa kao nesto sto je vecno, koja dolazi sa i odlazi na "onaj svet", samo privremeno koristi telo "koje iz praha nastaje i u prah se vraca" i tom periodu boravi na zemlji. Mogu uzeti DNK mnogih svetaca kojima se zna grobno mesto, taj svetac (njegova dusa) bi bila i dalje na Nebesima, a telo koje nastane iz DNK moze imati samo drugu dusu. Cudi me da to ne zna teolog.

ugly

pre 5 godina

U redu, sve i da uspeju da izoluju taj DNK (od osobe za koju nema pouzdanih materijalnih dokaza da je uopšte postojala) i da neka nesrećnica rodi dete koje nosi tu DNK, šta posle?
(Don Giovanni, 18. februar 2019 13:58) # Link komentara

Gledajuci istoriju covecanstva, garant cemo ponovo da ga razapnemo...

Ovce da kloniraju ne treba ima ih dovoljno

pre 5 godina

Gde dadose ideju vucku, pa on ima da se izklonira u deset primeraka pa kad krene po televizijama i mitinzima..ni klonirani isus nece da nam pomogne

петар

pre 5 godina

(Mirko Pantic, 18. februar 2019 17:37)

Има књига која се зове "Камен одбачени и они који га одбацише" аутора др. презвитера Оливера Суботића. Наћи ћеш одговоре на та и још многа друга питања. Ако искрено трагаш за истином, прочитај па просуди сам.

steva

pre 5 godina

Arheolozi i drugi nikad jos nisu našli grob Hrista. Sve je samo nagađanje. Kakav DNK hahaha...
(Vana,

Pa naravno slažem se apsolutno,međutim sve i da su našli grob Isusa Hrista i da su ga klonirali to opet DUHOM nebi bio onaj Isus koji je živeo pre 2000 god. Arheolizi,naučnici,ljudi dali vi uopšte razlikujete duhovno biće to telesnog ? ;jer u svetom pismu lepo piše -Dvoje će žnjeti u polju jedan će se uzeti a drugi će ostati- a to znači da fizička bliskost ili rodbinska, za spasenje nemaju nukakav značaj!

Kratak spoj

pre 5 godina

Ne znam ko i kako planira da se vrati, ni kada, ali bolje nek malo pozuri dok nije prekasno. Neki su poceli da se igraju stvarima koje ne razumeju, a uvek stradaju neduzni...

Salle

pre 5 godina

"Па не иде тако рођаци... Не иде! Пред Бога се не излази прљавим рукама."

TAKO JE PINKI!!!

bla bla

pre 5 godina

Ja bi klonirao JEDNOG coveka kod nas jer ne može sve da stigne za vreme radnog dana od 25 h...
(svima su stavili amove, 18. februar 2019 13:08)

Nemoj molim te bolje da uvedemo da dan ima 25 sati bice veca korist:)

KM

pre 5 godina

Razumem i poštujem komentare vernika koji misle da je ovakav naum ružan, čak strašan. Ali ne razumem toliko nepoznavanje nauke, gde se tvrdi da Isus iz Nazareta nije imao DNK, da ista nije mogla da se očuva za 2000 godina, a vrhunac gluposti je ono pitanje "šta ako bude devojčica" (kako može biti devojčica iz DNK muškarca?).

Pozdravljam raspravu o etičkim i verskim pitanjima ovakvog nauma, ali pozivam komentatore da se obnove gradivo o DNK, pogledaju neku naučnu emisiju o dostignućima u oblasti, pa onda da komentarišu.

dukki

pre 5 godina

@ Srednji vek zauvek


"Isus reče: Ja Sam Istina,Put i Zivot,niko ne dolazi Ocu osim po Meni.
(Cuc, 18. februar 2019 18:15)

Imamo mi lepu domacu rec Jelovnik.
Nego, Je Li To Tvoje Lupanje Velikoh Slova Izraz Neke Posebne Duhovne Dubine, ili Samo Tvoja Nepismenost?
(Srednji vek zauvek, 18. februar 2019 22:01)"


Hehe pa covek je pravilno napisao jedino pomocni glagoli ("sam" od reci "jesam") ne moraju ici velikim slovom, inace imenice, pridevske zamenice i licne zamenice koji opisuju Boga idu velikim slovom, On je (jeste) Istina. On je nas Pastir, a mi stado Njegovo.