- Komentari -
  1. Ljudi, jel' vi znate da je postojao ljudski rod pre "Isusa"?
    Ili vama tek vreme pocinje odatle?
    Da li se iko od vas udubio malo u pricu i provalio da su sve te price od Biblije, preko Grka, Egipta, Kine, Mesopotamije iste. Naravno modifikovane, ali sve je to isto. Ovde nije prica o Bogu ciji smo sastavni delovi mi, planete, zvezde, galaksije... Ovde je prica o necemu drugom. O kreacionizmu. Tj. dosli mali zeleni i zbudzili ljude. Pa ih neki i ucili i pokazali im da postoji slobodna volja.
    Svi likovi iz tih knjiga/predanja/legendi, Prometej, zmija iz raja, Lucifer, Azazel....itd. Sve su to likovi koji su ljude ucili da imaju slobodnu volju i ucili ih da prave alate, jednostavno su im davali znanje. Sad skapirajte malo zasto nam je data slobodna volja i znanje.
    Da ne bi bili robovi.
    (NoName, 10. jul 2018 18:36)

    # Link komentara

  2. Oduvek sam se pitao...Pa koliko moraš da budeš ograničen da bi bio ateista?
    (Ajd objavi komentar, 8. jul 2018 12:17)

    Dve hiljade za gospodina.. ISIS, inače, takvu dilemu nikad nije imao.. Komentari su zaista jedno nepogrešivo ogledalo ogromne frustracije obe "grupacije", neke manje, neke više opasne. A što se mene tiče, "ti kod mene na Uskrs, ja kod tebe na Bajram", i svima lepo.. A vi se "kidajte" dok vam ne ponestane dah..
    (Belopoljanski, 9. jul 2018 10:27)

    # Link komentara

  3. Znate li šta piše u bibliju .bolje ne videti a poverovsti ,isto kao Toma neverni,Isus mu dokazao da je vaskrso .....bog nema veze sa poezijom ,šta je rekao Mojsi kad bi me video ti bi umreo ...itd ....dao ti je deset zapovesti i reko je u prvoj i drugoj ....ali mi ljudi smo zli To je nastalo u edemskom vrtu kad je zmija prevarila zenu zato je Isus rekao nedaj teda vas kušaju .....mnogo ima zlo na ovaj zemlji,kako je teško Botin dobar čovek .....
    (jasmina, 9. jul 2018 10:09)

    # Link komentara

  4. Vidim sve mladi ljudi bez iskustva komentarišu o materiji o kojoj pojma nemaju, jer mladosti, a i neznalicama, Bog nije potreban, a ni znanje, kako bi sve znali. Ali, mudri ljudi kažu: "Blago onome ko bude umirao sa verom u Hrista, ali teško onome koji umire bez vere." I još: "Svaki čovek se u toku svog života tri puta seti Boga. Prvi put kada izgubi nekog dragog. Drugi put kada povredi nekog bliskog i voljenog. I treći put na samrti." A ovakvih ljudi kao Rodrigo bilo je i biće, ali to ne umanjuje Božiju veličinu, već ljudsko dostojanstvo.
    (Bardami, 9. jul 2018 09:38)

    # Link komentara

  5. (dd, 8. jul 2018 21:37)

    Meni je jako zao ako moram da ti kazem da ti takodje verijes u boga samo nisi nasao logiku njegovog postojanja.
    Ljudi koji ne nalaze logiku postojanja boga sebe nazivaoju Ateistima ali gledajuci covekovu prirodu misljenja Ateista ne postoji.
    Svi ljudi veruju u boga , i svi ljudi veruju u beskonacnost da bi to sebi dokazali morate da citate . citate, gledate i slusate.
    Za pocetak da bi znali kako je sve postalo morate da znate da je Gospod u stavri Bogo - Covek, ako to znate , onda znate i kako je nastao, ako znate kako je nastao onda znate i kako je svo ovo oko tebe nastalo.
    (feed, 9. jul 2018 08:27)

    # Link komentara

  6. Nisam siguran da li znate razlog za nastanak vera, vecina je nastala radi kontrole naroda npr.islam sa svojim pitanjima higijene i ishrane, budizam i karma, hriscanstvo i smrtni gresi...
    Dakle sve ima svoju svrhu, bar je imalo u ta davna vremena.
    Mislim da je vreme da ljudska rasa shvati da je religija plod coveka a da bog nema veze sa tim i da bog kao nesto nedokucivo coveku jednostavno ne treba nikakvu religiju, ona treba coveku koji mora to da nekako pojednostavi. Ali realno gledajuci postojanje boga je mogu samo nevezano za religiju. Ako postoji a zelim da verujem u to onda je to nesto nama nepojmljivo i narocito nije bitno da li pise malim slovom bog. Sve ostalo je ispiranje mozga.
    Dakle takav bog koji verovatno postoji nije zainteresovan ni za sta tako povrsno poput toga da li 7 milijardi ljudi veruje u njega ili ne. Takvom svemocnom singularitetu cemu god, jednostavno nije bitno. To je mozda neka sila koja postoji da drzi sve povezano da se sve ne raspadne i ne vratimo se na nista... Ne mislim to samo u fizickom smislu i ovom vidu postojanja, ko zna sta sve postoji i u kakvim oblicima, svetovi koji su potpuno drugaciji od onoga sto mozemo da zamislimo... Mi smo mali i beznacajni. A sada lepotice poljubi me i budi moja jer ko zna sta nam sutra donosi a ja zelim da sa tobom provedem ovaj zivot i da nestanemo spojeni kao jedno hahahahaaahaa
     (BorisNbg, 9. jul 2018 02:31)

    # Link komentara

  7. To biblijsko "zivecemo bolje kad umremo" me mnogo podseca na ono nase "zivecemo bolje za 2 godine". Kako je krenulo, izgleda da te 2 godine stvarno necemo docekati do kraja zivota.
    (Rango, 8. jul 2018 21:58)

    # Link komentara

  8. @mmmm
    Ajde ajde bre, smanji dozivljaj.
    Cuj Isus hodio na zemlji i cinio cuda.
    A sto je taj Isus to cinio, sto to nije cinio bog, ili ako je cinio Isus zasto svi nismo cinili, ako je hodio zemljom?

    Stvarno mi nije jasno, zasto i bog mora da se rodi?

    Drugo, zasto sve religije ne priznaju tog Isusa, i zasto svako zatucano pleme od pre par hiljada godina ima svog boga, svog proroka i slicne urnebesne ludorije.

    Pogledaj Egipcane, bog sunca, bog meseca, bog groma i slicno, TOTALNO jasno plasili se svega toga nisu uspeli da razumeju sve te stvari i pojave pa je to onda neki bog i to vise njih.

    Neko ih ima vise neko manje.

    Apsolutno je logicno da nerazvijena plemenna sirom sveta da bi opstala moraju u nesto da veruju da ne polude, posto poprilicno je sve cudno i njima barem zastrasujuce bilo, ovo sto radimo, rodimo se, razmnozavamo se i umremo.

    Isto tako, moje je misljenje da su vernici teske budaletine. Pa ja kad vidim kakvi su nam preci babe i dede, skoro svima nama koji imamo svoje na selu, kad vidis kako razmisljaju USKO, oni koji nikad nisu izasli dalje iz najblizeg gradica ili drzave, KOLIKO samo oni imaju drugaciju SVEST od nase generacije i koji smo malo i putovali, sirili znanja preko interneta i slicno.

    I jel mozete vi simpaticni vernici da zamislite kakva je bila SVEST coveka pre par hiljada godina??

    Verujes nekoj budaletini od pre par hiljada godina, samo zato sto si ti dosao posle njih?
    (dd, 8. jul 2018 21:37)

    # Link komentara

  9. Covek je bog. Koliko ljudi , toliko bogova. Sto je covek mocniji u bilo kom smislu , veci je bog.
    (Cicko, 8. jul 2018 20:17)

    # Link komentara

  10. Covek je bog. Koliko ljudi , toliko bogova. Sto je covek mocniji u bilo kom smislu , veci je bog.
    (Cicko, 8. jul 2018 20:15)

    # Link komentara

  11. Sodoma i Gomora je sledece sto nam sledi..., a neki se jos pitaju da li Bog postoji. Jos malo i svi ce se uveriti.....
    (Ljiljanica, 8. jul 2018 20:07)

    # Link komentara

  12. Bog je stvori svet za 6 dana. To ne znaci doslovnij sest dana. Hebrejsak reč „dan” koja se koristi u Bibliji kad se opisuje stvaranje označava duzi period koji je mogao da traje i hiljadu godina.
    (hap, 8. jul 2018 19:51)

    # Link komentara

  13. Samo u Srbiji, SAD-u i zemljama trećeg sveta je ovo još tema. Svi su odavno počeli da se bave pametniji stvarima.
    (Ivana, 8. jul 2018 19:34)

    # Link komentara

  14. @Alt
    Da li si upravo naucnu zajednicu nazvao glupim i kvazi obrazovanim ljudima ..hahah ok
     (Objavite mi komentar, 8. jul 2018 19:09)

    # Link komentara

  15. ne verujem u boga od kad se popovi voze autima od preko 20.000 eura
    (skenderbeg, 8. jul 2018 18:31)

    # Link komentara

  16. e jes, ako priznaju da ne postoji, onda bi vidjenija svestena lica morala da zamene bembare za trotinete :)

    taj film necete gledati
    (wer, 8. jul 2018 17:24)

    # Link komentara

  17. Ne krivite vernike što se plaše Boga, prvog boga su izmislili oni koji u boga nisu verovali, uplašeni od drugih stvari.
    (Simeon, 8. jul 2018 17:13)

    # Link komentara

  18. Sve oko tebe, nas, je dokaz da nesto/Bog postoji. Samo vrlo glup ili poluinformisan ili kvazi obrazovan covek moze da poveruje da je sve oko nas rezultat slucajnosti, i delo nekakve "prirode" (pa se onda ne veruje u Boga, vec u Prirodu), ne znajuci da priroda za to nema (nije imala) ni neogranicene resurse ni neograniceno vreme.
    (Alt, 8. jul 2018 16:55)

    # Link komentara

  19. Ne, ne postoji. Sve je nastalo spontano i slucajno. Covek, zivotinje, biljke...
    Pre 4000.god Egipcani su shvatili kako se ceo svemir bazira na elektricitetu.
    Voda od koje smo sacinjeni, jeste osnovni gradbeni blok, ali sve egzistira utopljeno u okean elektriciteta, energije.
    Nauka je na pragu shvatiti fragment toga, razumeti bubu skarabej, njen let koji je dokaz.
    Covek polako otkriva delo neke velike inteligencije, nista manje razlicite od naseg racunara, mozda, cak, delo samog coveka buducnosti.
    Imam razlog verovati, kako je sve produkt buducnosti, tj.proslosti, kako mi smatramo ne poznajuci vreme.
    Da, Bog je zvuda oko nas, Bog je postojanje, zar ne?
    (thot, 8. jul 2018 16:47)

    # Link komentara

  20. ufff kakva netolerancija ateita na ovoj komentarskoj sekciji. Da stvar bude gore pricate kao da imate dokaze da ste u pravu. Nepostojanje ili odsustvo dokaza ne porice niti potvrdjuje neku cinjenicu... Dajte pustite vernike da zive svoj zivot, postali ste bukvalno isti kao oni koji su vas ganjali u proslosti. Zivi i pustite druge da zive nemate prava da vredjate nekoga govoreci da je debil ili glup sto veruje u Boga jer nemate nikakvo pravo to da komentarisete na taj nacin jer ne mozete da dokazete da ste upravu, isto kao sto ni je ne mogu da dokazem da niste upravu, ali je moja razlika sto nikad necu nikog uvrediti ako je ateista zbog toga sto ne veruje.
    (objavitekomentarponekad, 8. jul 2018 16:33)

    # Link komentara

  21. Stvarno je zapanjujuce koliko su vernici ubedjeni u svoju dubinu i duhovnost, a komentari glupi, nelogicni, konfuzni, jeftini, pateticni...

    Prvo, razlucite verovanje od znanja. Pa ako znate, izvolite pruziti dokaz. Evo i ja znam da napravim raketu, ali nisam nikome duzan to da dokazujem, jer ja znam sta znam, a vi sto sumnjate cete svi biti kaznjeni jednog dana. Otprilike...
    A ako samo verujete, onda dozvolite i da niste u pravu.
    Kad bi neko stvarno zeleo argumentovano sa vama da polemise, glava bi ga zabolela. "Bog je stvorio sve za 6 dana, a bog je ljubav. Ljubav je stvorila sve za 6 dana..." I tako u nedogled. Lupetanje koje nekom zvuci jako duboko.
    Bitno je da vi niste nastali od majmuna. To je ustvari, jedino bitno.
    (Srednji vek zauvek, 8. jul 2018 15:21)

    # Link komentara

  22. Da li je neko video da je od majmuna nastao covek?
    (hap, 8. jul 2018 13:31)

    Ko ti je rekao da je covek nastao od majmuna?
    (BOTinator, 8. jul 2018 15:09)

    # Link komentara

  23. Ako Bog ne postoji kao što kažeš, onda ne gubi niko ....ni ti koji ne veruješ, ni ja koji verujem. Ako Bog postoji ..... onda mnogo gubiš i neka ti je Bog na pomoći.
    (MS, 8. jul 2018 10:46)

    To bi važilo u situaciji ako bi šansa da Bog postoji bila 50% i šansa da ne postoji isto 50%. Međutim ako je šansa da postoji 0%, a šansa da ne postoji 100%, onda nema te opasnosti o kojoj govoriš.
    (Marko, 8. jul 2018 15:03)

    # Link komentara

  24. Postojanje boga je filozofsko pitanje i pozitivistički pristup, primenjiv u prirodnim naukama, nema naročitog efekta. Sve ove svađe na internetu koje se povedu na sam pomen boga govore samo o opštem neznanju, neobrazovanosti i nekulturi.
     (Always look at the bright side of life, 8. jul 2018 14:37)

    # Link komentara

  25. @siki

    Pročitah tvoj komentar. Hvala ti mnogo. Ja još ne prestajem da se smejem. Ulepšao si mi današnji dan.

    Mali čoveče... čitav život da čitaš Bibliju, ne bi je mogao pročitati. Biblija nije za čitanje, ona mora da se shvati, da se veruje u nju. To što ti lažeš samog sebe, to mogu da shvatim, ali što pokušavaš i druge da ubediš u tu laž, govori samo koliko si mali.
    Ti i slični tebi, čitav život tražite neke dokaze da bi verovali, tražite materijalne stvari, opipljive, a Isus je hodio zemljom i činio čuda i ljudi su to videli, pa i dalje nisu verovali.
    Kada ti neko učini dobru stvar, zahvalan si mu neko vreme, a onda ubrzo zaboraviš šta je uradio za tebe.
    Kažeš da si išao u crkvu i molio se.... A za šta si se molio?
    Za novac, bolji posao, stan, kuću, da živiš lepo, da imaš lep auto.... Takvih poput tebe je na stotine miliona. Nećete dobiti nikakve dokaze, niti ćete ih pronaći. Do kraja vašeg ovozemaljskog života.

    A nakon toga... onda ćeš dobiti dokaz. Ali tada će ti već biti kasno.

    Reći ću ti jednu istinu... čovek je besmrtan. Takvog ga je Bog stvorio.
     (Mmm, 8. jul 2018 14:19)

    # Link komentara

  26. Religija je kao i svaki drugi porok i postane navika. Ni ja ne želim da ostavim duvan iako sam potpuno svestan da nije ni koristan, ni jeftin, da zagađuje i da me na kraju može koštati glave. Bog je kao biljka duvana; niko ne zna zašto je nikao i postoji, životinjama ne treba, a ni ljudi ga verovatno ne koriste na pametan način. Neki bi opet bili srećni da duvan ne postoji.

    Jedino što je duvan moguće uslikati. Duterte, ostavku molim.
    (Cinique, 8. jul 2018 14:02)

    # Link komentara

  27. Divna tema, kao i da li je bolji Windows ili Linux, ili BMW ili Audi, ili Partizan ili Zvezda. Tema cisto za nabacivanje vise komentara, a svako je u moralnoj obavezi da napise svoja cvrsta uverenja ovde.
    (Dovla, 8. jul 2018 13:56)

    # Link komentara

  28. Da li je neko video da je od majmuna nastao covek? Zasto majmuni ne napreduju? I odakle zena?
    (hap, 8. jul 2018 13:31)

    # Link komentara

  29. A ko je video evoluciju?
    (Sgop, 8. jul 2018 13:31)

    # Link komentara

  30. Da je kojim slucajem na mesecu pronadjena obicna kutija šibica, sta bi se pomislilo? Da je nastala sama? Ma dajte. Pogledajte stvarstvo. Kao sto kutija sibica me moze da nastane sama tako ne moze ni mozak, srce, oči, priroda. Na primer Bog nam je stvorio obrve, da nam znoj ne ide u oči.
    (S-77, 8. jul 2018 13:30)

    # Link komentara

  31. Ako Bog ne postoji kao što kažeš, onda ne gubi niko ....ni ti koji ne veruješ, ni ja koji verujem. Ako Bog postoji ..... onda mnogo gubiš i neka ti je Bog na pomoći.
    (MS, 8. jul 2018 10:46)

    Znaci tvoje verovanje je na nivou kladionice? Cisto da si si sigurica, a? Uzgred budi receno, ova tvoja opaska nije nista novo. Guglaj Paskalova opklada.
    (Spike, 8. jul 2018 13:26)

    # Link komentara

  32. Marija, naravno da je lakse je dokazati da Bog postoji nego da postoji nas mozak. U Svetom pismu u Poslanici Rimljanima 1:20 o Stvoritelju stoji sledece: „Jer njegova nevidljiva svojstva, naime njegova večna moć i božanstvo, jasno se vide još od stvaranja sveta, budući da se razabiru po onome što je stvoreno...
    (Hebron, 8. jul 2018 13:23)

    # Link komentara

  33. Lakse je dokazati da postoji Bog nego nas mozak. Ko je stvorio mozak? Sam od sebe? Malo sutra. Zamislite da neko pronadje neku lepu sliku. Aki niko ne zna ko ju he naslikao. Da li to znaci da se naslikala sama? Koja je verovatnoca da su se boje same razlile po tamo nekom platnu i da je nastala lepa slika. Dokazi da Bog postoji su svuda oko nas.
    (zeer7, 8. jul 2018 13:14)

    # Link komentara

  34. mi imamo naseg boga, to je Dejan Bodiroga !
     (mos, 8. jul 2018 13:09)

    # Link komentara

  35. Bog je proizvod politike koja ima za cilj upravljanje masama. Religija je društvena delatnost koja je neviđena glupost jer je proistekla iz pohlepnih želja "predstavnika" bogova. Kad sve okreneš i postaviš kako treba: sam si se rodio, sam umireš a ono između iskoristiš kako znaš.
    (Nevolem, 8. jul 2018 12:34)

    # Link komentara

  36. "Ako hoces da se obogatis stvori veru" , Ron Habard , tvorac "Sajentologije "i milijarder . Ja verujem - da stvari stoje tako ..
     (Jeretik, 8. jul 2018 12:22)

    # Link komentara

  37. Oduvek sam se pitao...Pa koliko moraš da budeš ograničen da bi bio ateista?
    (Ajd objavi komentar, 8. jul 2018 12:17)

    # Link komentara

  38. Bog je moral i postenje svakog coveka, a u kom obliku to zavisi samo od njega kako hoce da ga prihvata.
    (marija, 8. jul 2018 11:08)

    # Link komentara

  39. Ako Bog ne postoji kao što kažeš, onda ne gubi niko ....ni ti koji ne veruješ, ni ja koji verujem. Ako Bog postoji ..... onda mnogo gubiš i neka ti je Bog na pomoći.
    (MS, 8. jul 2018 10:46)

    # Link komentara

  40. На часу марксизма на факултету професор нам исприча следећу анегдоту. На некој јавној трибини на којој се расправљало о постојању Бога један од присутних упита публику: "Да ли је неко од вас икада видео Бога?" Наравно, сви негираше, а овај врли говорник "дедукцијом" закључи: "Дакле, Бога нема!" На то ће један од присутних запитати публику: "Да ли је неко од вас икада видео мозак овог човека?" Пошто нико није видео мозак првопоменутог, исту логику је применио овај учесник да би закључио: "Дакле, слажете се онда да овај човек мозга нема!"
    (емпирија, 8. jul 2018 10:45)

    # Link komentara

  41. Opristi mu Gospode,ne zna sta govori
     (MrzoviciPljevlja, 8. jul 2018 10:42)

    # Link komentara

  42. Nesto sam razmisljao. Zasto bi se Bog uvredio sto neki ljudi ne veruju u njega samo zato sto nam on svoje postojanje ne obznanjuje? Ako postoji, ne vidim problem da nam se s vremena na vreme ukaze, da bi ucvrstio nasu veru.
    (Trovach, 8. jul 2018 10:38)

    # Link komentara

  43. Dokaz da bog ne postoji:

    Ako je bog svemoguć, onda može da stvori toliko težak kamen, da sam ne može da ga podigne.
    Ako ne može da ga podigne, onda nije svemoguć...
    Ako nije svemoguć, onda nije ni Bog.

    Elementarna logika, na nivou petog razreda osnovne škole...
     (Milan, 8. jul 2018 10:30)

    # Link komentara

  44. Na pitanje može li da dokaže da bog postoji, neki pametan čovek je odgovorio; dokažite vi meni da volite svoju majku.
    (Mup, 8. jul 2018 10:24)

    # Link komentara

  45. Iako nisam religiozan, postujem svacije religijsko uverenje. Znaci, bukvalno od "spageti cudovista" do Bude. Dokazati da Bog postoji je jednako tesko kao dokazivanje abiogeneze.
    (Trovach, 8. jul 2018 10:23)

    # Link komentara

  46. Hrišćanstvo je kancer čovečanstva, a kineska civilizacija je jedina koja je (jedva) preživela taj kancer. Ali i ona koja će ga nadživeti.
    Duterte samo dobro procenjuje da je hrišćanska civilizacija na umoru i da se dodatno iznuruje jureći sopstveni rep (islam). Zato bi da "filipinski brod" skrene sa kursa propasti u koji ga je usmeravala Amerika, ka kineskom kopnu.

    On će verovatno da bude ubijen, ali Filipini moraju da nastave po njegovom kursu ili srljaju u brodolom. Ko to ne vidi, ni selfi s Bogom mu ne može pomoći.

    Njega još jedino papa Horhe može da razume, jer se i jedini suočava sa istim. Ostali misle da je sa hrišćanskom civilizacijom sve u redu i baš kako treba.
    (CATAPA, 8. jul 2018 10:11)

    # Link komentara

  47. Boga sam dokazao sledecim programom kad sam imao 10 godina:

    10 for y = 0 to 50
    20 for x = 0 to 50
    25 let a = int (rand (2))
    26 if a = 1 then let x = x+1
    30 plot x,y
    40 next x
    50 next y
    55 cls
    60 goto 10

    Mozete ga probati na [link]

    Koliko je potrebno cekati da se u rasteru pojavi slika coveculjka? A raster je samo 50x50! Da li je to ono sto se dogodilo, naucnici? Pratim nauku ceo zivot i nikad vise nagadjanja a manje naucnog metoda nije bilo.

    Sustina je da iz slucajnosti, haosa i nistavila nista smisleno ne izlazi. Da nije bilo nekoga da upise ovaj program "ekran" bi ostao vecno prazan. Otvorite oci i pogledajte kompleksnost sveta u kojem zivimo!
    (Alien, 8. jul 2018 09:48)

    # Link komentara

  48. Hehe, šegači se ovaj Durent.
    (Pedja, 8. jul 2018 09:32)

    # Link komentara

  49. dokaz da Bog postoji je misao o Bogu.
    savremena nauka se bazira na tome da ništa ne postoji dok se ne registruje impulsima u mozgu, tako da faktički ceo materijalni svet je misao a kako je vera u nešto misao to znači da vera postoji. neko veruje da će u Srbiji biti bolje za 2 godine, neko da će fudbaleri početi da pobeđuju i sve to postoji kao misao na osnovu koje neko pobeđuje na izborima tako i Bog postoji. evo dokazao sam.
    to što neko očekuje da je Bog iPhone pa ga može uzeti u ruku to je već njegov problem.
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 8. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  50. Kad je vec izazvao. Kako je nastao veliki prasak? Od cega? Od nekih cestica. A kako su nastale cestice gospodine? Sto nam to ne objasnis? Ako zelis dokaze postojanja Boga, idi u velike pravoslavne svetinje i gledaj na delu mirotocenje ikona i isceljenja pa ako ne verujes u to sto vidis, slobodno izanaliziraj da bi se uverio. Lako je Vama od katolika traziti takvo postojanje, dodji ti u pravoslavnu zemlju. E tugo moja. Ko sve nece lupati svasta. Ne krivim ga. Njegovo pravo da ne veruje ali da izaziva tako to je stvarno jako glupo. Kao kad bi pravoslavac izazivao ateistu ili nekog drugog vernika.
     (Sanja, 8. jul 2018 09:21)

    # Link komentara

  51. Neka svako ko ne veruje u Boga fotografise radio i tv talase, bakterije i viruse, struju, misli, nadu, ljubav, atom. Postoje, bez njih se ne moze, ali se ne vide.
     (chombe, 8. jul 2018 09:20)

    # Link komentara

  52. Kako dokazati da ne postoji nesto sto ne postoji? Odsustvo dokaza postojanja su upravo dokazi nepostojanja.
    (marija, 07. jul 2018 23:05)

    traziti materijalni dokaza,da nesto nematerijalno(duhovno) postoji je tezak sudar sa logikom i pamecu.
    to se kosi sa svim vasim prirodnim naukama(cak i obrazovanje u srednjim skolama ima lekciju o logickom rasudjivanju)
     (belgrado, 8. jul 2018 09:15)

    # Link komentara

  53. Onaj ko može da izjavi ovakvu glupost je samo dokaz, uzalud potrošenog materijala!
     (Borg, 8. jul 2018 09:05)

    # Link komentara

  54. Ajde@ savrsen svet?Uh,jaka tvrdnja za ovako nasilno i nepredvidivo mesto zvano zemlja. slobodna volja?Ako ti neko da slobodu volje,onda nema prava mesati se u tvoj izbor....a ako te kazni zbog slobodnog izbora,onda je to prevara!!!
     (alex, 8. jul 2018 08:54)

    # Link komentara

  55. Postojanje mozga se moze lako dokazati a postojanje Boga? Pa jedan mali sat ne moze sam da nastane. Njegovi delovi mogu da se stave u jednu posudu. Mogu da se mesaju milionima godina i nece nastati sat. Ili auto, kuća itd. A mozak. Pa mozak je samo jedan od dokaza da postoji Bog. Nas skelet, oči za koje je i Darvin priznao da nema objasnjenja. Srce, bubrezi itd. A da ne pricam o govoru, osecanjima. Kada vidim jednu sliku , jedno remek delo znam da je to neko naslikao iako se mozda ne zna ko je bio slikar. Ali slika ne moze sama da nastane. A kamoli planeta koja je napravljena za nas. A on kada bi video Boga, raspao bi se od takve kolicine energije. Jer je Bog izvor energije. On je duh a ne covek od krvi i mesa. A da, ovo se samo napisalo...
    (zeer7, 8. jul 2018 08:35)

    # Link komentara

  56. Bog postoji i Bog je jedan. Svi propovednici religija su samo njegovi izaslanici na Zemlji.
     (SSSS, 8. jul 2018 08:24)

    # Link komentara

  57. ljudi veruju u boga jer daje smisao zivotu, a svestnom bicu je potreban smisao jer ne zivi samo od instinkta kao zivotinje. nema niceg loseg u tome da ljudi veruju, pogotovu sto se propovedaju uglavnom pametne stvari. ja kako sam shvatio, treba biti umeren u svemu pa i u verovanju u boga. to sto ima budala koje koriste veru za ubijanja, lopovluk... nije problem vere, vec ljudske gluposti. da nema vere, ubijali bi zbog lokalnog fudbalskog kluba, stranke, dela grada, zemlje...
    (kole, 7. jul 2018 23:22)
    Prosto je neverovatno,daje sve sto si napisao pogresno !

    Bog ne daje smisao zivotu,niti je ikada davao.Zivot daje smisao zivotu !
    Crkva i religije nisu bazirane na ljubavi,vec na strahu od kazne ,kod nepismenih i priglupih,uplasenih ljudi.
    Religija je uticala na stvaranje moralnih normi,ali srecom,to vise nije slucaj.Ista prica je i sa pravilima,koja su debilna ipotpuno neprilagodjena modernim vremenima.
    Srecom,postoje sekularne drzave,sa svojim zakonima,koji uredjuju sve aspekte ljudskog zivota i odnose u njemu.

    Duerte mi se sve vise dopada,jer radi ono sto je neophodno.Filipini su bili katolicka dzamahirija i potreban im je covek koji nije vernik i koji je spreman da ocisti zemlju od dilera i verskih fanatika.
    (Advokat Hadzi Antic, 8. jul 2018 08:21)

    # Link komentara

  58. AJde@ Ja se samo pitam, ako je taj Bog zaista savršen, i napravio čovečanstvo po svom uzoru - kako se desi Holokaust, Sirija ili Kongo? Zaista mi nije jasno! Koji Bog bi tako nešto dozvolio ako prodaje priču o dobroti? Čovečanstvo mi više liči na neuspeli eksperiment nekog psihopate na nivou sadiste srednjoškolca koji nas u tegli gaji negde u svojoj sobi... Kako je on to spasao ljude svojim delom kada se ljudi samo ubijaju i nanose zlo jedni drugima - pre će biti da nas je ostavio da se muči o i posmatra odnekud uz pivo i grickalice...
     (infidel, 8. jul 2018 08:10)

    # Link komentara

  59. @(Christian, 07. jul 2018 23:38)

    Upravo si na javnom portalu ostavio dva komentara u vezi boga, a nemaš nameru ikome da objašnjavaš. Interesantno. Ko traži materijalne dokaze ili priču? Daj bilo kakve. Tj. ne mora dokaz. Daj tehniku kojom sam mogu da saznam. Kako znaš? Na osnovu čega? Koji je bog u pitanju? Pravoslavni, jevrejski, Manitu, Ganeš, Šiva...? Koja je "ispravna" vera?
     (siki, 8. jul 2018 06:55)

    # Link komentara

  60. Ovo je verovatno prva inteligentna stvar koju je ova budala izjavila od kada je na vlasti. Najsmešnije je što sada sikću oni zatucani likovi koji su mu se divili kao osionom diktatoru.
    (Komifo, 07. jul 2018 23:31)

    Не, него је ово последња и најглупља ствар коју је изјавио!
     (Тата спалио Ђенку, 8. jul 2018 06:49)

    # Link komentara

  61. Voleo bih da postoji, ali mislim da posle smrti dolazi do prekida filma i to je to. Ko želi da živi večno neka pravi decu. Životinje to znaju iako nemaju inteligenciju ljudi.
    (CarloNS, 8. jul 2018 06:38)

    # Link komentara

  62. "Кад би се Бог пројавио јавно, онда би свако биће, сваки човек на овоме свету МОРАО живети по његовим постулатима. Али пошто је Бог савршен, створио је такав савршен свет, али је и људима дао слободну вољу, слободан избор, а што је ништа друго до савршенство Божије. Нико те не тера да верујеш, а поверујеш обично кад си у муци.

    А причати да ли Бог уопште постоји бесмислено је, јер има толико православних светитеља самих сведока царства Божијег. Има и нас обичних људи, сведока надреалног, тј виђења дела поднебеског, тако да људи уживајте... Нико вас не тера да верујете, верујте у шта хоћете. А Бога ћете пре или касније дозвати..."
    (Ајде@, 7. jul 2018 23:38)

    Ne lupetaj i ne laži, pope. Ako imaš nešto konkretno - iznesi a ne da se kriješ iza nečeg što je potpuna laž i budalaština.
    Čovek te je izazvao. Ako imaš nešto, iznesi. Ako nemaš, ćuti i ne muti.
    (Mikan, 8. jul 2018 05:42)

    # Link komentara

  63. ne zna se da li su gori verski fanatici ili arogantni ateisti...
    nemam ništa protiv obe strane, dok god su umereni.
    (istina je negde tamo, 8. jul 2018 03:45)

    # Link komentara

  64. Imam samo jedno pitanje, nije toliko vezano za pitanje da li postoji ili ne postoji bog.
    Zasto uopste ista postoji. Zasto postojanje a ne nepostojanje?
    Nesto nastaje iz necega. Ne moze ni iz cega. Ali u jednom trenutku da kazemo nultom nesto je moralo nastati ni iz cega.
    Ali zasto je nastalo, da nije nastalo nikada nista ne bi postojalo i onda cemu svrha ovog postojanja mozda slucajnog mozda imaginarnog. Jedino ako postoji neka visa sila sve ovo ima smisla.
    Ja ne verujem u religije i nase vere izmisljene, ali zelim da verujem u neku visu silu koja daje smisao svemu. Celom postojanju.
     (BorisNbg, 8. jul 2018 02:55)

    # Link komentara

  65. Sta je informacija u DNK.
    -Informacija je informacija, nije ni materija ni energija.
    -Da bi nesto bila informacija mora da se sastoji od: Statistike (signala, znakova,brojeva), Sintakse(seta simbola, koda), Semantike (znacenja), Pragmatike (akcije, komunikacije) i mora da ima svrhu.
    -Sve materijalno, fizicki i hemijski procesi, ne mogu stvoriti nesto sto je nematerijalno.
    -Informacija je nematerijalna, ne postoji bez koda, mora imati posiljaoca i primaoca.
    -Desifrovanje koda je proces koji zahteva mentalnu inteligenciju.
    -Kompjuterski program je kod, knjiga je kod...DNK je kod.
    -Dekodirani delovi DNK se sastoje od reci dugih 3 slova i ta 3 slova predstavljaju aminokiseline: Adenin A, Timin T,Guanin G, Citozin C. Primer koda: Glutamin (CAA CAG). Informacija u DNK je uputstvo kako ce organizam da funkcionise. U jedan gram DNK može da stane ista količina informacija kao na bilion CD-a.
    Zakljucak je:
    - Informacija mora da ima inteligentnog posiljaoca. U slucaju programa ili knjige to je covek, a u slucaju DNK to je Bog tvorac.
    -Covek nije sastavljen samo od materije vec i od informacije.
    Posto je informacija nematerijalna mozemo zakljuciti:
    -davalac je delom nematerijalan.
    -univerzum nije sastavljen samo od materije i energije.
    Mozemo zakljuciti da je Bog tvorac nematerijalan i da je duh. “Bog je Duh i koji Mu se mole, duhom i istinom treba da se mole.” Jn 4:24
    (Shamgar, 8. jul 2018 02:38)

    # Link komentara

  66. Za sve ove što traže fizički dokaz postojanja tvorca, boga ili kako god ga nazivali... Toliko dece ima koja nikada nisu videla svoje roditelje, da li to znači da ta deca ne treba da veruju u njihovo postojanje?

    Ne tvrdim da bog postoji, imam svoje mišljenje, ali svi ovi naučno-ateistički napori da se ospori postojanje tog nekog tvorca ili neke sile koja je stvorila sve, mi sve više liče na one kojima se oni najviše rugaju, zatucane religiozne fanatike...

    Budimo svi malo otvoreniji...
    (Aleksandar M, 8. jul 2018 02:30)

    # Link komentara

  67. Ајде@ ... u redu sve, to stoji, nego kad se tebi prikazao,dokazao,nadkazao,prokazao itd
    (Pera Mika Laza, 8. jul 2018 02:20)

    # Link komentara

  68. Ja ne verujem da Bog postoji. Ja znam da Bog postoji. Dokaz? Ja sam dokaz, ti si dokaz, on je dokaz, mi smo dokaz, vi ste dokaz, oni su dokaz.
     (Fin, 8. jul 2018 01:44)

    # Link komentara

  69. @Ljubisa livac

    Znaci, ako verujem u jednoroga ili letece spageti cudoviste, ja sam veliki i pametan covek?
    (Lala na kvadrat, 8. jul 2018 01:28)

    # Link komentara

  70. Bog se može spoznati samo na 1 način: ako se Bog otkrije čoveku lično. To se dešava u procesu življenja. Ni 1 beba nije vernik i vrlo malo sedih glava ne spoznaju Boga.
     (Bogomoljac, 8. jul 2018 00:39)

    # Link komentara

  71. Bog postoji, ali ne na način kako to opisuje Biblija. Svako ko ima makar malo pameti zna da je Biblija gomila nelogičnih i kontradiktornih budalaština.
    (S, 7. jul 2018 19:57)


    Na prvi pogled nelogicno moze da se upakuje u "paradoks". Nemoj suditi po koricama. Razmisljaj iznad okvira i doznaces da paradoks ne postoji. Znas ako nesto ne mozemo razumeti, ne znaci da necemo razumeti nikada. Svet nije out of the box.
    (Sasa, 7. jul 2018 22:01)


    Zaključujem da Bibliju nisi čitao, jer komentarišeš uopšteno. Ne radi se o tome da li se nešto razume ili ne, već se radi o elementarnoj logici. Od mnogo nelogičnosti, navešću samo jednu: ako jedna od Božijih zapovesti glasi "Ne ubij", da li je logično da taj isti Bog naredi jednom plemenu da prilikom osvajanja novih gradova pobije sve živo što tamo zatekne?
    (S, 8. jul 2018 00:32)

    # Link komentara

  72. Бог је природа а природа је једна релативно проста машина, не антропоцентрично биће каквим га обично замишљају ! Просто ...
    (леле, 8. jul 2018 00:27)

    # Link komentara

  73. Чак и овде има људи који верују у "покајање", "спас" или "рај и пакао" ?!? Јадни људи .....
    (да да, 8. jul 2018 00:25)

    # Link komentara

  74. BOG SE KROZ ZIVOTNE SITUACIJE JAVLJA COVEKU E SAD DA LI ZNAS DA PREPOZNAS TO ,TO JE NA TEBI
    (Natasa, 7. jul 2018 20:39)

    Znaci, umislis da ti se neko javlja i to je dokaz?

    Neko je nastao od majmuna,a nekoga je Bog stvorio
    (Carinjo, 7. jul 2018 20:45)

    Oba stava netacna. Covek nije nastao od majmuna, niti to nauka tvrdi, vec covek i majmun imaju zajednickog pretka.

    aj ti budi prvi pa dokazi da ne postoji...!
    (mr. G, 7. jul 2018 21:10)
    ae ti dokaži da ne postoji!
    (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 7. jul 2018 21:37)

    Ne moze da se dokazuje negativan, vec samo afirmativan stav. Za pojasnjenje izguglajte "Raselov cajnik".

    Boga neka mu oprosti, kao i svima vama koji dajete neprimerene komentare.
    (Mirko, 7. jul 2018 21:49)

    Ako postoji, sto se nekad nekome ne javi!? Vec imamo samo price, te "javio se u pustinji", te "gori grm", te "belac rodjen na srednjem istoku, vaskrsao posle par dana"... Mislim, ima toliko nesrece, toliko 'mogucnosti' da se bog nekad nekome pokaze i... nikad nista. Doduse, vidim kod Amerikanaca, povremeno se ukaze na tostu. Slab dokaz, slazes se?
    (BOTinator, 8. jul 2018 00:19)

    # Link komentara

  75. Kako dokazati da ne postoji nesto sto ne postoji? Odsustvo dokaza postojanja su upravo dokazi nepostojanja.
    (marija, 7. jul 2018 23:05)
    Moguće je izvesti logički dokaz i da nešto ne postoji. Problem je što oni koji veruju u postojanje bez dokaza, ne veruju u logičke dokaze i uopšte logiku.

    Logički dokazi su zapravo najvalidnija vrsta dokaza jer njihov dokazni postupak može svako da prekontroliše i ponovi, što ni sa eksperimentalnim dokazima nije uvek slučaj.

    U fizici, najčešće se dokazni postupak izvodi u skladu sa zakonima termodinamike. Moguće je dakle izvesti dokaz da neke religiozne tvrdnje krše te zakone i to je zapravo no na čemu počivaju religije. Kada neko iznese tvrdnju kako veruje u zakone održanja energije, ali je istovremeno i religiozan, zapravo je svesno kontradiktoran, odnosno licemer.
    (Pundit, 8. jul 2018 00:15)

    # Link komentara

  76. ahahhahahaha kralj! Ne moze to NIKO da dokaze! AMIN! :-D
     (MonteGringo, 7. jul 2018 23:48)

    # Link komentara

  77. Кад би се Бог пројавио јавно, онда би свако биће, сваки човек на овоме свету МОРАО живети по његовим постулатима. Али пошто је Бог савршен, створио је такав савршен свет, али је и људима дао слободну вољу, слободан избор, а што је ништа друго до савршенство Божије. Нико те не тера да верујеш, а поверујеш обично кад си у муци.

    А причати да ли Бог уопште постоји бесмислено је, јер има толико православних светитеља самих сведока царства Божијег. Има и нас обичних људи, сведока надреалног, тј виђења дела поднебеског, тако да људи уживајте... Нико вас не тера да верујете, верујте у шта хоћете. А Бога ћете пре или касније дозвати...
     (Ајде@, 7. jul 2018 23:38)

    # Link komentara

  78. @siki
    Misliš da je to što si čitao Bibliju i išao u crkvu potraga za Bogom? Ja, neću reći verujem, već znam da Bog postoji i zaista nemam nameru, a ni obavezu da bilo kome šta objašnjavam. Ništa se ne razlikujem od bilo koga. Imam porodicu, dete, posao, sasvim normalan život. Ali i unutrašnji mir živeći sa saznanjem da Bog postoji i ne tragam za dokazima. Vi koji večito tražite neke dokaze i činjenice ili šta već, nećete ih dobiti kao materijalne, opipljive dokaze, tako da će vam neko pričom teško promeniti mišljenje.
    (Christian, 7. jul 2018 23:38)

    # Link komentara

  79. Ovo je verovatno prva inteligentna stvar koju je ova budala izjavila od kada je na vlasti. Najsmešnije je što sada sikću oni zatucani likovi koji su mu se divili kao osionom diktatoru.
    (Komifo, 7. jul 2018 23:31)

    # Link komentara

  80. Bog je Ljubav. Čista ljubav. Tvoja volja.
    Naša svest i organizam mogu da budu savršeni samo ako smo se skroz okrenuli Bogu i to je suština 1. zapovesti.
    Kad su pitali Isusa da im dokaže Boga on im je rekao ako vi ovo ne vidite onda nema šta da vam pričam. Ovo je Bog. Ova ljubav koju vama dajem.
     (Branko, 7. jul 2018 23:23)

    # Link komentara

  81. @(Jan 44, 7. jul 2018 19:27)
    ljudi veruju u boga jer daje smisao zivotu, a svestnom bicu je potreban smisao jer ne zivi samo od instinkta kao zivotinje. nema niceg loseg u tome da ljudi veruju, pogotovu sto se propovedaju uglavnom pametne stvari. ja kako sam shvatio, treba biti umeren u svemu pa i u verovanju u boga. to sto ima budala koje koriste veru za ubijanja, lopovluk... nije problem vere, vec ljudske gluposti. da nema vere, ubijali bi zbog lokalnog fudbalskog kluba, stranke, dela grada, zemlje...
    (kole, 7. jul 2018 23:22)

    # Link komentara

  82. Jedan je Bog. AV
    (majstor, 7. jul 2018 23:20)

    # Link komentara

  83. Bog je Deda Mraz za odrasle slomljenog duha. Zao mi je ali verujuc moze da bude samo labilna osoba.
    (nikola90, 7. jul 2018 23:15)

    # Link komentara

  84. Siguran sam da on nikada nije video svoj mozak. Ali veruje da postoji.
    (zeer7, 7. jul 2018 22:03)

    Postojanje njegovog mozga se lako moze dokazati, a postojanje boga?
    (marija, 7. jul 2018 23:12)

    # Link komentara

  85. Ako dokazes da ne postoji onda ostajes na vlasti.
    (Srrrrrrrrrdjan, 7. jul 2018 19:56)

    Kako dokazati da ne postoji nesto sto ne postoji? Odsustvo dokaza postojanja su upravo dokazi nepostojanja.
    (marija, 7. jul 2018 23:05)

    # Link komentara

  86. Budala!
     (Ahtung, 7. jul 2018 23:01)

    # Link komentara

  87. Cuj ove sto ga napadaju zato jer covjek ne vjeruje u boga... samo je rekao ako mu neko dokaze da postoji odmah ce napustit vlast. I onda u komentare vidis one koji su zatupljeni s vjerom,i njihove komentare... Vidjet ces ti ko je,bit ce ti ovo kad fodje vrijeme itd sve vjernik do vjernika.Ajde vozi Misko
     (BOSS, 7. jul 2018 22:47)

    # Link komentara

  88. Bogohuljenje je nešto najgore što čovek može činiti.
    (Jeremija, 7. jul 2018 19:30)

    Mogu da navedem mnogo stvari koje covek cini (zanimljivo, bog ne sprecava nijednu, kao da ne postoji ili ga bas briga), medjutim, bogohuljenje tu ne spada. To je samo manje ili vise duhovito sprdanje sa necijim sujeverjem.

    Mala misterija srvaranja - Robert Dzentri jedan od bezbroj dokaza.
    (rot, 7. jul 2018 19:33)

    Procitao sam. To nije dokaz, vec neuspeo eksperiment da je zemlja stara samo par hiljada godina. Sta je naucno odbaceno kao velika besmislica.
    (BOTinator, 7. jul 2018 22:26)

    # Link komentara

  89. Glupane rec "Vjerovanje" u prevodu znaci biti ubedjen da postoji nesto sto ne vidis... kad ti dodje Smrtni cas tog trenutka ces se pokajati... A pokajanja tad nece biti...
     (Asy, 7. jul 2018 22:21)

    # Link komentara

  90. Siguran sam da on nikada nije video svoj mozak. Ali veruje da postoji.
    (zeer7, 7. jul 2018 22:03)

    # Link komentara

  91. Bog postoji, ali ne na način kako to opisuje Biblija. Svako ko ima makar malo pameti zna da je Biblija gomila nelogičnih i kontradiktornih budalaština.
    (S, 7. jul 2018 19:57)

    # Link komentara

    Na prvi pogled nelogicno moze da se upakuje u "paradoks". Nemoj suditi po koricama. Razmisljaj iznad okvira i doznaces da paradoks ne postoji. Znas ako nesto ne mozemo razumeti, ne znaci da necemo razumeti nikada. Svet nije out of the box.
    (Sasa, 7. jul 2018 22:01)

    # Link komentara

  92. @(Christian, 07. jul 2018 20:59)

    A kako ti znaš ako ti još nije došlo vreme? Ili možda komentarišeš iz zagrobnog života?
    Ja ne tvrdim ni da postoji ni da ne postoji. Ne znam. Ako možeš da mi pružiš dokaz za postojanje ili neku tehniku kojom mogu da spoznam, odlično. Bibliju pročitao, deo Kurana takođe, neke hindu tekstove, bio u crkvama, molio se..i ništa. Jedino što sam siguran je da ljudi kao ti tek pojma nemaju.
     (siki, 7. jul 2018 21:50)

    # Link komentara

  93. Boga neka mu oprosti, kao i svima vama koji dajete neprimerene komentare.
    (Mirko, 7. jul 2018 21:49)

    # Link komentara

  94. Trazenje dokaza postojanja boga je definisano kao bogohuljenje? Vidim ovde se i preti ako je postojanje dovedeno u pitanje. Bas u skladu sa religijom, onako. Nema veze sto nasi svestenici valjaju drogu. :)
    (..., 7. jul 2018 21:46)

    # Link komentara

  95. ae ti dokaži da ne postoji!
    kakva glupost samo političar to može!
     (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 7. jul 2018 21:37)

    # Link komentara

  96. Ajde dokazi da misli postoje,napravi fotografiju svojih misli ako ih imas u glavi bogohulnice.Fotografisi usput i emociju,bilo kakvu.
    (Snezana, 7. jul 2018 21:34)

    # Link komentara

  97. Jel čuo on za predsednika Srbije!?
     (Nikola, 7. jul 2018 21:34)

    # Link komentara

  98. Sve u svoje vreme.
     (Garnet, 7. jul 2018 21:33)

    # Link komentara

  99. nema sta da se dokazuje nepostojanje besmislica, nego postojanje. onaj ko tvrdi da nesto postoji (recimo vestica na metli) u obavezi je da dokazuje svoju tvrdnju, a ne ja koji znam da je to plod fantazije.
     (singer, 7. jul 2018 21:16)

    # Link komentara

  100. Pa ko ti daje dah nego ono nešto što mi nazivamo Bog, Kreator, Stvoritelj, Sila, Energija... kako god
     (Miroslav, 7. jul 2018 21:11)

    # Link komentara

  101. aj ti budi prvi pa dokazi da ne postoji...! zasto ti da ne budes pametniji pa da te vidimo!
     (mr. G, 7. jul 2018 21:10)

    # Link komentara

  102. On je izgleda dobar predsednik,ali nije dobar filozof.A Bog Otac naš postoji.Ako nekom nije dovoljna vera, neka prouči živi svet i shvatiće da on nije nastao slučajno već je delo onga koga neko zove Bog,neko Jehova ,neko Alah ,neko Manitu ,i t d . I na kraju savet za sve one koji odriču Boga zato što ga nisu videli ,pogledajte njegova dela i znaćete da je to On stvorio .Isto kao što kad vidite televizo kako radi , znate da on nije nastao sam po sebi već ga je neko osmislio.neko napravio delove a neko sastavio.
    (Jovanča, 7. jul 2018 21:05)

    # Link komentara

  103. Upoznaćeš ga kada dođe vreme, druže. Imaš pravo na svoje mišljenje, ali ne i na Bogohuljenje. Samo što ti neće smrtnik suditi za to.
    (Christian, 7. jul 2018 20:59)

    # Link komentara

  104. Crkva godisnje obrne milijarde dolara ubedjuju ljude da postuju bozije zapovesti i ako ih prekrsih ceka te vecnost u paklu ali vas bog koji je svemoguc u stvari voli samo mu trebaju pare nekako ne zna da raspolaze sa lovom.
    (Markoni, 7. jul 2018 20:47)

    # Link komentara

  105. Koliko su bedni ovi ateisti nagrnuli kao SNS botovi hahaha koje vi komplekse imate! Neko je nastao od majmuna,a nekoga je Bog stvorio definitivno, aj sad lepo ateisti vratite se svojim besciljnim, povrsnim, praznoglavim, smesnim i umisljenim egomanijakalnim zivotima i pustite ljude da imaju svoj stav...
    (Carinjo, 7. jul 2018 20:45)

    # Link komentara

  106. Ko si ti da tebi Bog dokazuje nesto ili povladjuje. Uostalom, videces kad dodje vreme.
    (Toriton, 7. jul 2018 20:44)

    # Link komentara

  107. NEKO NAS JE MORAO STVORITI A KROZ NEDACE PROLAZIMO JER ZIVIMO U SLOBODI KOJU NAM JE BOG DAO I ZATO SE SVE OVO DESAVA A KAD JEDNOG DANA ODEMO U NJEGOVO CARSTVO ZIVECEMO PO NJEGOVIM PRAVILIMA I NECI BITI UBISTVA ITD ....JA U TO VERUJEM E SAD SVAKO NEK VERUJE U STA HOCE
    (Ja, 7. jul 2018 20:43)

    # Link komentara

  108. Niti jednog DOKAZA da je Bog stvorio svet, ziva bica i coveka, ali bezbroj dokaza (anticka literatura, umetnost, predanja) u obrnuto - da je covek stvorio Boga, tj jedno vreme bezbroj Bogova - za sve i svasta.
    Verovanje u Boga, ali i bilo kakva verska procesija je bas, i samo to - verovanje i obredi.
    Nista vrednije ni ubedljivije od verovanja u karakondzule, andjele i djavole.
    Ko nece da misli svojom glavom - svestenik ce za njega misliti - samo da mu vernik plati.
     (acomurija, 7. jul 2018 20:39)

    # Link komentara

  109. BOG SE KROZ ZIVOTNE SITUACIJE JAVLJA COVEKU E SAD DA LI ZNAS DA PREPOZNAS TO ,TO JE NA TEBI
    (Natasa, 7. jul 2018 20:39)

    # Link komentara

  110. Istim populistickim politikanstvom: "Ako dokazes da ne postoji, mozes da ostanes predsednik...". Kad bi ovakve jeftine izjave bile obavezujuce, gosn Prezidente bi se ubrzo pakovao kuci da se klanja potrosackom drustvu, globalizmu, progresivnim idejama, mocnom dolaru, .... koji su dosta opipljiviji i za njega verovatno bolji.
     (Misko, 7. jul 2018 20:22)

    # Link komentara

  111. Znaci bice vecito na vlasti
     (Objavite mi komentar, 7. jul 2018 20:20)

    # Link komentara

  112. Samo što predmet naučnog dokazivanja ne može Božije postojanje. To je stvar slobodne volje, vere. Ako se može dokazati da Bog postoji/ne postoji, to je onda nešto drugo, biće iz stvorenog sveta, a ne Stvoritelj.
    (per, 7. jul 2018 20:17)

    # Link komentara

  113. Očekujem da "jedan čovek" izjavi isto ovo u skorije vreme...
     (Lord_Sarma, 7. jul 2018 20:00)

    # Link komentara

  114. To je jedino normalno razmisljanje
    (Metafizika, 7. jul 2018 20:00)

    # Link komentara

  115. Bog postoji, ali ne na način kako to opisuje Biblija. Svako ko ima makar malo pameti zna da je Biblija gomila nelogičnih i kontradiktornih budalaština.
    (S, 7. jul 2018 19:57)

    # Link komentara

  116. Svaka mu cast.
     (kide, 7. jul 2018 19:56)

    # Link komentara

  117. Ako dokazes da ne postoji onda ostajes na vlasti.
    (Srrrrrrrrrdjan, 7. jul 2018 19:56)

    # Link komentara

  118. CAR!
     (Zivot!!!, 7. jul 2018 19:51)

    # Link komentara

  119. Totalan kreten, al za ovo je u pravu.
     (Vuk iz Pančeva., 7. jul 2018 19:51)

    # Link komentara

  120. Vrata za ovakve slucajeve su u podrumu, levo.
     (vodonosa, 7. jul 2018 19:49)

    # Link komentara

  121. Kakav mega car...!
     (prc..., 7. jul 2018 19:42)

    # Link komentara

  122. Mala misterija srvaranja - Robert Dzentri jedan od bezbroj dokaza. A ovaj sto se hvali svojim neznanjem to je vec odlika mnogih lidera zemalja
     (rot, 7. jul 2018 19:33)

    # Link komentara

  123. Bogohuljenje je nešto najgore što čovek može činiti.
     (Jeremija, 7. jul 2018 19:30)

    # Link komentara

  124. Covek ima pravo na misljenje. Naravno da je njegovo misljenje ispravno jer ne postoji ni jedan dokaz postojanja tvorca. Mislim da je toitalno nakaradno u moderno doba verovati u bogove i bozanstva, mislim da je to za primitivan svet. Duterte, svaka ti cast.
    (Kaligula, 7. jul 2018 19:29)

    # Link komentara

  125. Ja se slazem sa njim. Bog je izmisljena pojava u vreme prvih ljudskih bica koji nisu znali da objasne prirodne pojave, kao st su sunce i kisa....ali, i posle nekolliko miliona godina, kada ljudi sebe nazivaju modernim bicima, oni se jos uvek bave bogom koga niko nije niti video niti cuo.
    (Jan 44, 7. jul 2018 19:27)

    # Link komentara

  126. Svaka čast da u tako verski zatucanoj zemlji neko ima petlju da kaže šta misli. To smeta Crkvi, koja živi od zatucanih.
     (vlada, 7. jul 2018 19:27)

    # Link komentara

  127. Svaka cast i podrska.
     (tard, 7. jul 2018 19:17)

    # Link komentara

  128. kralju, pa ti si mali bog! :D
     (Dinkovski, 7. jul 2018 19:17)

    # Link komentara

  129. retko glup covek
     (alt ctrl, 7. jul 2018 18:54)

    # Link komentara