Četvrtak, 09.11.2017.

09:45

Pucnjava na svadbi? Čik, probajte u Nemačkoj /VIDEO

Izvor: B92

Pucnjava na svadbi? Èik, probajte u Nemaèkoj /VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

80 Komentari

Sortiraj po:

Meister Jakob

pre 6 godina

Ni ja ni moj prijatelj Srbin kad smo se ženili u Beču to smo obavili bez zastave i trubljenja kroz grad, a kamo li da pucamo!
(Meister Jakob, 09. novembar 2017 11:44)
Pa kako da pucate na svadbi sa prijateljem kad po obicaju treba da puca mladozenja a vi ste obojica muskarci?!?
(Direktor, 9. novembar 2017 16:31)

Wow, nekoliko komentara na gay foru, nisam to očekivao!
Ne, i ja on smo se posebno oženili, inače riječ oženiti znači dobiti ženu. Obojica smo se odvojeno vjenčali ženama i obojica smo rastavljeni!
A inače on je iz jednog malog grada iz dijela Srbije koji slovi za posebno zatucan i primitivan kraj!

Mrle

pre 6 godina

Pucali Nemci po Nemackoj sigurno svi imaju Nemacke papire. I dabogda im se pucalo svaki dan, to je nacija koja je odgovorna za smrt najvise ljudi u istoriji covecanstva. Jeste ih pustili u zemlju da rmbaju za duplo manje pare poslove koje Nemac nece da pogleda, izrabljujete iz kako stignete e sad trpite bice ovoga sve vise i vise.

Direktor

pre 6 godina

Ni ja ni moj prijatelj Srbin kad smo se ženili u Beču to smo obavili bez zastave i trubljenja kroz grad, a kamo li da pucamo!
(Meister Jakob, 09. novembar 2017 11:44)
Pa kako da pucate na svadbi sa prijateljem kad po obicaju treba da puca mladozenja a vi ste obojica muskarci?!?

Dule

pre 6 godina

Kada se nađete u Nemačkoj prosto ne možete poverovati koliko tamo ima Turaka. Bukvalno su svuda... Procene idu i do 7-8 miliona! A još sa ovim nedavnim masovnim imigracijama Afrikanaca i Arapa koji su svi u najboljim godinama, za razliku od matorih Nemaca, etnički sastav Nemačke je potpuno neprepoznatljiv u odnosu na onaj od pre 50 god. U Frankfurtu i Štutgartu Nemci već čine manje od polovine stanovništva... A Nemačka je odavno druga država sveta po broju imigranata koji im dolaze svake godine.

Istina

pre 6 godina

Stvarno ne mogu da verujem da neko podrzava pucanje pogotovo ljudi koji su pod dejstvom alkohola.Znam najmanje pet slucaje va gde su ljudi ranjeni i li poginuli zbog pucnjave na svadbi.

Mgrud

pre 6 godina

Kako je nisko držao pištolj dok je ispaljivao, pravo je čudo da neko, možda čak i iz neke od zgrada ako ih ima u blizini, nije glavom platio njegovo šenlučenje.

Tebra

pre 6 godina

Ono sto treba da brine je da Nemci na ovo, pristaju? Jer, sta ima da traze oruzje, kad imaju ovaj snimak!?
Oruzje treba da traze iz drugog razloga, sta ce i odakle strancu u Nemackoj oruzje!?

dragan

pre 6 godina

Treba uvesti stroge imigracijske zakone i to je uglavnom to, kakva politička korektnost,socijale i ostale liberalne idiotarije.Samo oštri zakoni. Tolerancija netolerantnog je glupost. Svako ko dođe u drugu državu bi trebao biti pod nadzorom barem 5 godina i svako divljanje i kriminal bi trebalo automatski uslijediti deportacija.Dok toga ne bude nasilje i nesigurnost će samo rasti u velikim gradovima. Isto tako treba i domaće divljake dovesti u red. Samo jedan model zakona bi trebao postojati ako želite sigurnost i red a to je kako se u Americi naziva "zero tolerance criminal justice". Pogledajte samo zemlje exYU prije i danas. Došla demokracija i liberalne ideje što je rezultiralo ogromnom pohlepom,kriminalom i perverzijama svih vrsta. Od nekad čestitog seljaka i radnika nastali su moderna primitivna čudovišta.Zapad će biti još gori ako nastave sa ovakvom debilnom praksom.

n6

pre 6 godina

uhapsiti, proterati i udariti zabranu ulaska u eu 10god. ... jednog, drugog, trećeg pa da vidimo dal će posle neko da puca, tj možda i hoće ali u Ankari.

Lorimer

pre 6 godina

(EU Citizen, 09. novembar 2017 11:35)

Molim te seti se svog komentara ako se ikad desi da voziš i odjednom naletiš na lika koji drži uperen pištolj u tebe. Mada se iskreno nadam da si se šalio.

Dunster

pre 6 godina

Ajd, cik Turcine probaj to da uradis u Lajpcigu ili Drezdenu, ili bilo gde na istoku zemlje. Razvalili bi te oni njihovi, i tebe i mladu i mladozenju. Zbog ovakvih gluposti, AFD jaca svakog dana, siri se sa istoka ka zapadu zemlje. A ko dodje do sranja, zna se ko ce najeb...

Beli maharadža

pre 6 godina

(џж, 09. novembar 2017 11:05)

Kažeš ko je kriv Nemcima i Skandinavcima kad se ne množe pa moraju da uvoze jeftine radnike? Da li si možda razmislio o ironiji davanja takvog komentara iz Srbije, zemlje koju istovremeno drma bela kuga i masovni odlasci iz zemlje? Koja li onda muku mi zaslužujemo?

Ненад

pre 6 godina

Ко ће него Турци, мада ни ови наши сељобери нису ништа бољи. Не подносим то сељачење са трубљењем из кола, истицањем заставе. Па рођаци, у Немачкој сте, а не у Турској.

X @EU Citizen

pre 6 godina

Problem je u tome sto svako zrno koje je ispaljeno mora negde da zavrsi. Iako Vas u vecini komentara podrzavam jer ste surovo osvesceni i zdravorazumski razmisljate u ovom slucaju ne mogu.
Ugao pod kojim puca ovaj, ne znam kako da ga nazovem predstavlja smrtnu opasnost u gusto naseljenom mestu.
Ugao ne zahvata vise od 45° u odnosu na tlo, i ako metak ne pogadja nekoga direktno postoji velika mogucnost rikoseta.

Srdacan pozdrav.

box

pre 6 godina

Eu citizen je garant sredovecni muskarac bez prijatelja i zene/devojke. Ima vezu samo sa antisocijalistickom idejom, a i ona ga mnogo ne mirise nego je na taj odnos prinudjena.

kölnerjung

pre 6 godina

@odin- uopste u ovom slucaju nije bitno ko su i sta su ili kakavi su nemci, sada ili kako su bili ranije. ako zivis u nemackoj imas da se integrises u njihovo drustvo, koje ne poznaje koja kakva pucanja u vazduh , na svadbama ili bilo kojim drugim slavljima. ako hoces da pucas, put pod noge, pa idi u sumadiju ili anatoliju pa tamo pucaj na svadbi.

Petar

pre 6 godina

Da ostavimo po strani činjenicu da država nema nikakvo pravo da ograničava slobodne građane u posedovanju nošenju oružja, osim eventualno, u državnim institucijama, to je osnovna građanska sloboda. Ali Nemačka je klasična neokomunističko-ljudkopravaška pljačkaška diktatura kojoj za verbalni delikt možete da zaglavite godine zatvora, ali zato neradniku, parazitu ili teroristi teško da će faliti dlaka s glave.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 9. novembar 2017 11:35)

Tuzni i bolesni covece.

Milos

pre 6 godina

ma to je samo veselje !
(BG, 09. novembar 2017 11:30)
dok ne ubijes nekoga!!! Takodje u vremenu kada je svaki musliman potencijalni terorista ovako mahati pistoljem je glupo.

Direktor

pre 6 godina

Dobro istoricari kako su to Turci mogli da nam "ostave" pucanje na svadbama i to iz kola ako su kola izmisljena pola veka nakon sto smo ih oterali?!? Pucali kuburama iz kocija?!?

dosta pljuvanja po Srbima

pre 6 godina

@ Ivan to tvoje usporedjivanje Srba i Turaka nema nikakve veze s istinom, to nisu preuzeti obicaji od Turaka, jer i Amerikanci pucaju na svadbama , a i u mnogim drugim drzavama se vozi u koloni . Nevjerovatno kako neki ljudi stalno pokusavaju da nas stave u kontekst Anadolije a nitko od vas nije nikada ni vidio Turcina u zivotu. Nas mentalni sklop nema nikakvu dodirnu tocku s njihovim , mi smo daleko veci individualci od njih , oni su slicniji Albancima i Arapima koji se stalno vuku u grupama. Odi malo u Njemacku pa ces vidjeti

kako da ne

pre 6 godina

@Dzo
Drzava kao drzava treba tome stati na put. Ne ustupajuci nikome. Oni ne daju dvojna drzavljanstva i kao nesto postigli. Neka zapucaju ovako u Svajcarskoj braticu, za minut bi se pojavila policija pa kazna za uznemiravanje javnog reda i mira, pa kazna sto uopste puca, pa plus pritvor i sudjenje zbog upotrebe oruzja na sred ulice, svasta bi mu se nakacilo. E, posto to zna i Srbin ovde i Turcin i Albanac i svako drugi, zato ljudi ne rade sto se ne sme. Ne diraju oni obicaje ljudi, eto i sirena je uznemiravanje javnog reda i mira pa kad je srpska svadba par vozila ide i svira i ne kazu nista, vide da je svadba, okej to im je obicaj, to je 5-10 minuta. Ali i to sto dopuste, dopuste ali da se ne pretera. Nemci i Francuzi su mnooogoo popustili strancima, mnogo. Svajcarci ne. Ali i u pravu su. Zivim u CH i podrzavam ih u svemu. Kako za nas Srbe, tako svima. Kako meni, tako svima. Zna se propis i zakon, tako je i tacka, ako vam se ne svidja vrati se odakle si dosao. Eto imamo samo 3 crkve u celoj CH i to je samo jedna prava crkva, dve su vise sale za liturgije. Dzamija isto 3, isto samo jedna prava dzamija. Ostale dve sale. Ne daju nama da pravimo vise, ne daju njima. Njima kazu ‘narusice izgled grada’, nama kazu isto. Nema sta vise da se objasnjava, prica zavrsena. U drugoj si zemlji i postuj je. Ako ne, znas gde je tvoja pa se vrati. Pozz

да су хтели, могли су...

pre 6 godina

Не бих о култури и примитивизму. Мене чуди неефикасност немачке полиције. Нису им могли ништа јер нису нашли оружје? Типу са снимка се уради парафинска рукавица, па нек онда објасни откуд му трагови барута на руци. Успут се нађе и ауто из ког је пуцано, па власника/возача у притвор да објасни шта је радио док је овај пуцао кроз прозор. Организаторе свадбе такође треба упитати шта су урадили да се спречи пуцњава, зашто нису звали полицију кад су чули пуцње? Итд...

KUD Idijot

pre 6 godina

Gledam svaki dan ovakve likove na poslu dole u pogonu. Na minimalcu a vozi se Bmw x 5, garderoba od 1000 €, parfemi, telefoni, svi smrknuti jer im sreću na kraju meseca odnese bujica pristiglih računa i rata. Pokusaj bilo kakvog razgovora na temu kulture ili necega viseg zavrsava se odmahivanjem ruke i nekim neartikulisanim kricima.

Milan_PT

pre 6 godina

Bio sam i ja na srpskoj svadbi u Americi 1998. Srpska svadba, nešto nesrpskih gostiju (prijatelji i komšije), mladoženja nam prišao i rekao da ne pucamo čak ni iz plašljivaca, jer će policija da upadne na svadbu. Ne znaju oni za naše običaje i ne interesuju ih. Sad će oni da nagađaju da li su pravi pištolji ili ne, da li su ćorci ili ne. Aha. Policajci nemaju drugog posla nego da izučavaju svadbene običaje od Kine, preko Indonezije, Indije, Avganistana, arapskih zemalja, Turaka, svih vrsta Balkanaca...
Verovatno će na osnovu reči pesama da razlikuju indijsku pesmu od turske ili "srpske narodne", pa da se tako postave i prema slavljenicima.

odin

pre 6 godina

Jeste, mi smo primitivci sto pucamo po svadbama, a Nemci su jedna divna i pametna nacija koja je pobila pola Evrope u II svetskom ratu.
Ali to ne sme da se kaze, jel tako?
Njima je oprosteno jer su danas ekonomski mocna drzava koja je kupila i slobodu i oprostaj. Danas hapse pojedine babe koje trtljaju o holokaustu, prave se fini i dobri.
Jedini razlog zasto su fini i dobri je odlican zivotni standard. Mirni su jer su zadovoljni. Prva ekonomska kriza pokazace njihovo pravo lice.

Hello

pre 6 godina

Prihvatili smo od anadolskih pasa najgore obicaje koji su se kod nas preko sela nasih infintrilari danas i u gradove. Pucanje po svadbama, vrsta muzike kao i nacin pevanja, kicenje kola papazjanijama raznim, usiljena dernjava i trista cuda jos.

realno

pre 6 godina

Turaka je i ovoliko koliko ih je naprimano po Evropi previše, kamoli još da ih prime u EU. Isto je i sa ostalim bliskoitočnim migrantiuma, budite vi do sudnjeg dana politički korektni - činjenie govore same za sebe. Oni se nikada ne mogu integrisati, Zapadna Kultura je za njih nerešiva enigma.
Juče je recimo u Kopenhagenu opet bila pucnjava sa ranjavanjem. Kažu u vezi je sa bandama.
(Hygge, 9. novembar 2017 10:38) # Link komentara
A ovi što rokaju po Bg. i NS, ko su oni? Turci, migranti itd. ? Ajd sad budi politički korektan.

EU Citizen

pre 6 godina

Šta fali pucanju na svadbi? Nije to moj ukus, ali ako ljudi to vole i rade to tako da nikog ne ugrožavaju, ko je država da im to zabranjuje? Da ostavimo po strani činjenicu da država nema nikakvo pravo da ograničava slobodne građane u posedovanju nošenju oružja, osim eventualno, u državnim institucijama, to je osnovna građanska sloboda. Ali Nemačka je klasična neokomunističko-ljudkopravaška pljačkaška diktatura kojoj za verbalni delikt možete da zaglavite godine zatvora, ali zato neradniku, parazitu ili teroristi teško da će faliti dlaka s glave.

Senluk cini aga Becir aga

pre 6 godina

Treba biti tolerantniji i omogucuti svim gradjanima da slobodno ispoljavaju svoje obicaje. Pobedice demokratija i proevropske vrednosti. EU nema alternativu.

Ona

pre 6 godina

@Е то се зове мушкарчина.
(Шоња, 9. novembar 2017 10:36)

Ne, to se zove neizivljeni primitivac sa dve mozdane celije. "Muskarcina" je neko ko je obrazovan, kulturan, i pristojan.

devlinjo

pre 6 godina

Da li ste ikad culi za manevarsku municiju? Pa gde bi smeo ovako nakoso da puca sa bojevom municijom. Pisete svasta.
(Tako, 09. novembar 2017 10:16)

nemas to pojma. ovo je gasni pistolj i apsolutno je zabranjeno nosenje istog u nemackoj.

зиговање

pre 6 godina

@џо
грешиш. исламска култура је таква да су сервилни када су у мањини и подређеном положају. чим постану бројнији и осете моћ, одмах крећу да се бахате, малтретирају и на крају протерују све остале. то је правило без изузетка код њих, а много пута потврђено. дакле јесте ствар експанзионистичке културе. ислам не признаје "мултикултуралност".

todos

pre 6 godina

Kako će se jednog dana balvanima ovo obiti o glavu... Nemci žrtvuju jednu generaciju da bi tri živele u bogatstvu i blagostanju, zapamtite to...

Nikola

pre 6 godina

"Potičem iz multikulturne sredine i živim u Nemačkoj već neko vreme ali što se u poslednje vreme dešava sa Turcima, Arapima i severnoafrikancima tj muslimanima u napadajućem porastu bahatosti i uznemiravanja na javnim mestima je zabrinjavajuće. Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma."
Ah, kakav politički korektan komentar...Upravo to jeste stvar religije i kulture. Odvojiti primitivizam od kulturnog okvira je oksimoron.

Petar

pre 6 godina

Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma.
(dzo, 9. novembar 2017 10:42)
Upravo su su religija i kulturoloske razlike koje ona proizvodi rezultat ovoga. Ako to ne shvatate, i treba da se desava sve sto se desava u evropi

џж

pre 6 godina

Не жалим Западњаке уопште, сами су криви. Немци пре свега јер су ономад кренули у рат против целог света и остали без људства после чега су били принуђени да увозе јефтину радну снагу односно Турке, а остали бледуњави Скандинавци такође остају без људства и принуђени су да увозе Азијате зато што им је драже уживање у сопственом комфору него формирање великих породица. Зато ето им Турака, Азијата и свих осталих да те рупе попуне, све те западне демократије су дебело то заслужиле. (да не говорим о Французима и Енглезима и њиховој крвавој, колонијалној прошлости, тек су они заслужили "африканизацију" својих држава)

nJemac (sta god to znacilo)

pre 6 godina

Sta znaju njemci sta je svadba i veselje. Dok se ne isprazne sarseri,ne racunaju da je svadba (Miki, 9. novembar 2017 10:36)

Sta znaju balkanci sta je kultura. Bahatost, primitivizam, to im valjda bolje lezi.

Ivan

pre 6 godina

Nismo ni svesni koliko turskih običaja smatramo za srpske. Dovoljan je ovaj snimak za početak. Šenlučenje (turski ºenlik) na svadbi. Vožnja kolima u koloni koja su okićena peškirima (turski pîºgîr). Muzika i "moda" karaktera na snimku.

Evropa, Rusija? Čini mi se Anadolija. Ukoliko to ne shvatimo i ne promenimo se.

Pera

pre 6 godina

Puca i pravo i nakoso. Za pištolje postoji municija koja radi funkcionisanja pištolja ima plastični čep koji može na daljini od par metara nekome izbiti oko, a bliže napraviti ozbiljan krvni podliv. Ne pucanju osim u streljani ili lovištu. Oružje nije opasno, opasni su ljudi bez kontrole.

Zvrndoje

pre 6 godina

Turci da pucaju po ulici u Nemackoj? Ma,nemoguce! E,pa i neka,dali ste im sve,pa sad gledajte sta rade po vasim ulicama... Sta ste skrojili,to ce te i nositi.

Hygge

pre 6 godina

Domaći divljaci su ovo poprimili od turaka. Osim na svadbama i rođendanima, domaći divljaci "vernici", pucaju i za Božić i Uskrs.

Turaka je i ovoliko koliko ih je naprimano po Evropi previše, kamoli još da ih prime u EU. Isto je i sa ostalim bliskoitočnim migrantiuma, budite vi do sudnjeg dana politički korektni - činjenie govore same za sebe. Oni se nikada ne mogu integrisati, Zapadna Kultura je za njih nerešiva enigma.

Juče je recimo u Kopenhagenu opet bila pucnjava sa ranjavanjem. Kažu u vezi je sa bandama. A bande su druga generacija "Danaca" poreklom i bliskoistočnih i azijskih nedođija. Objavi komentar, za promenu.

slobodno tumacenje

pre 6 godina

Mozda smo obicaje preuzeli od njih, a mozda su oni od nas.
A najverovatnije su stariji i od jednih i od drugih.
Etnologija ne moze biti u sluzbi nacionalizama.

dzo

pre 6 godina

Potičem iz multikulturne sredine i živim u Nemačkoj već neko vreme ali što se u poslednje vreme dešava sa Turcima, Arapima i severnoafrikancima tj muslimanima u napadajućem porastu bahatosti i uznemiravanja na javnim mestima je zabrinjavajuće. Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma.

abraham

pre 6 godina

pa streljajte bagru, bar ste vi strucnjaci za to. izvuces ga iz blata, dovedes, nahranis, obuces, platis ga ko kneza i on se seljaci i bahati ko da je u svojoj selendri

dzo

pre 6 godina

Potičem iz multikulturne sredine i živim u Nemačkoj već neko vreme ali što se u poslednje vreme dešava sa Turcima, Arapima i severnoafrikancima tj muslimanima u napadajućem porastu bahatosti i uznemiravanja na javnim mestima je zabrinjavajuće. Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma.

Ivan

pre 6 godina

Nismo ni svesni koliko turskih običaja smatramo za srpske. Dovoljan je ovaj snimak za početak. Šenlučenje (turski ºenlik) na svadbi. Vožnja kolima u koloni koja su okićena peškirima (turski pîºgîr). Muzika i "moda" karaktera na snimku.

Evropa, Rusija? Čini mi se Anadolija. Ukoliko to ne shvatimo i ne promenimo se.

Hygge

pre 6 godina

Domaći divljaci su ovo poprimili od turaka. Osim na svadbama i rođendanima, domaći divljaci "vernici", pucaju i za Božić i Uskrs.

Turaka je i ovoliko koliko ih je naprimano po Evropi previše, kamoli još da ih prime u EU. Isto je i sa ostalim bliskoitočnim migrantiuma, budite vi do sudnjeg dana politički korektni - činjenie govore same za sebe. Oni se nikada ne mogu integrisati, Zapadna Kultura je za njih nerešiva enigma.

Juče je recimo u Kopenhagenu opet bila pucnjava sa ranjavanjem. Kažu u vezi je sa bandama. A bande su druga generacija "Danaca" poreklom i bliskoistočnih i azijskih nedođija. Objavi komentar, za promenu.

Ona

pre 6 godina

@Е то се зове мушкарчина.
(Шоња, 9. novembar 2017 10:36)

Ne, to se zove neizivljeni primitivac sa dve mozdane celije. "Muskarcina" je neko ko je obrazovan, kulturan, i pristojan.

Hello

pre 6 godina

Prihvatili smo od anadolskih pasa najgore obicaje koji su se kod nas preko sela nasih infintrilari danas i u gradove. Pucanje po svadbama, vrsta muzike kao i nacin pevanja, kicenje kola papazjanijama raznim, usiljena dernjava i trista cuda jos.

зиговање

pre 6 godina

@џо
грешиш. исламска култура је таква да су сервилни када су у мањини и подређеном положају. чим постану бројнији и осете моћ, одмах крећу да се бахате, малтретирају и на крају протерују све остале. то је правило без изузетка код њих, а много пута потврђено. дакле јесте ствар експанзионистичке културе. ислам не признаје "мултикултуралност".

odin

pre 6 godina

Jeste, mi smo primitivci sto pucamo po svadbama, a Nemci su jedna divna i pametna nacija koja je pobila pola Evrope u II svetskom ratu.
Ali to ne sme da se kaze, jel tako?
Njima je oprosteno jer su danas ekonomski mocna drzava koja je kupila i slobodu i oprostaj. Danas hapse pojedine babe koje trtljaju o holokaustu, prave se fini i dobri.
Jedini razlog zasto su fini i dobri je odlican zivotni standard. Mirni su jer su zadovoljni. Prva ekonomska kriza pokazace njihovo pravo lice.

nJemac (sta god to znacilo)

pre 6 godina

Sta znaju njemci sta je svadba i veselje. Dok se ne isprazne sarseri,ne racunaju da je svadba (Miki, 9. novembar 2017 10:36)

Sta znaju balkanci sta je kultura. Bahatost, primitivizam, to im valjda bolje lezi.

devlinjo

pre 6 godina

Da li ste ikad culi za manevarsku municiju? Pa gde bi smeo ovako nakoso da puca sa bojevom municijom. Pisete svasta.
(Tako, 09. novembar 2017 10:16)

nemas to pojma. ovo je gasni pistolj i apsolutno je zabranjeno nosenje istog u nemackoj.

Nikola

pre 6 godina

"Potičem iz multikulturne sredine i živim u Nemačkoj već neko vreme ali što se u poslednje vreme dešava sa Turcima, Arapima i severnoafrikancima tj muslimanima u napadajućem porastu bahatosti i uznemiravanja na javnim mestima je zabrinjavajuće. Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma."
Ah, kakav politički korektan komentar...Upravo to jeste stvar religije i kulture. Odvojiti primitivizam od kulturnog okvira je oksimoron.

abraham

pre 6 godina

pa streljajte bagru, bar ste vi strucnjaci za to. izvuces ga iz blata, dovedes, nahranis, obuces, platis ga ko kneza i on se seljaci i bahati ko da je u svojoj selendri

џж

pre 6 godina

Не жалим Западњаке уопште, сами су криви. Немци пре свега јер су ономад кренули у рат против целог света и остали без људства после чега су били принуђени да увозе јефтину радну снагу односно Турке, а остали бледуњави Скандинавци такође остају без људства и принуђени су да увозе Азијате зато што им је драже уживање у сопственом комфору него формирање великих породица. Зато ето им Турака, Азијата и свих осталих да те рупе попуне, све те западне демократије су дебело то заслужиле. (да не говорим о Французима и Енглезима и њиховој крвавој, колонијалној прошлости, тек су они заслужили "африканизацију" својих држава)

todos

pre 6 godina

Kako će se jednog dana balvanima ovo obiti o glavu... Nemci žrtvuju jednu generaciju da bi tri živele u bogatstvu i blagostanju, zapamtite to...

realno

pre 6 godina

Turaka je i ovoliko koliko ih je naprimano po Evropi previše, kamoli još da ih prime u EU. Isto je i sa ostalim bliskoitočnim migrantiuma, budite vi do sudnjeg dana politički korektni - činjenie govore same za sebe. Oni se nikada ne mogu integrisati, Zapadna Kultura je za njih nerešiva enigma.
Juče je recimo u Kopenhagenu opet bila pucnjava sa ranjavanjem. Kažu u vezi je sa bandama.
(Hygge, 9. novembar 2017 10:38) # Link komentara
A ovi što rokaju po Bg. i NS, ko su oni? Turci, migranti itd. ? Ajd sad budi politički korektan.

Zvrndoje

pre 6 godina

Turci da pucaju po ulici u Nemackoj? Ma,nemoguce! E,pa i neka,dali ste im sve,pa sad gledajte sta rade po vasim ulicama... Sta ste skrojili,to ce te i nositi.

Pera

pre 6 godina

Puca i pravo i nakoso. Za pištolje postoji municija koja radi funkcionisanja pištolja ima plastični čep koji može na daljini od par metara nekome izbiti oko, a bliže napraviti ozbiljan krvni podliv. Ne pucanju osim u streljani ili lovištu. Oružje nije opasno, opasni su ljudi bez kontrole.

Petar

pre 6 godina

Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma.
(dzo, 9. novembar 2017 10:42)
Upravo su su religija i kulturoloske razlike koje ona proizvodi rezultat ovoga. Ako to ne shvatate, i treba da se desava sve sto se desava u evropi

EU Citizen

pre 6 godina

Šta fali pucanju na svadbi? Nije to moj ukus, ali ako ljudi to vole i rade to tako da nikog ne ugrožavaju, ko je država da im to zabranjuje? Da ostavimo po strani činjenicu da država nema nikakvo pravo da ograničava slobodne građane u posedovanju nošenju oružja, osim eventualno, u državnim institucijama, to je osnovna građanska sloboda. Ali Nemačka je klasična neokomunističko-ljudkopravaška pljačkaška diktatura kojoj za verbalni delikt možete da zaglavite godine zatvora, ali zato neradniku, parazitu ili teroristi teško da će faliti dlaka s glave.

Senluk cini aga Becir aga

pre 6 godina

Treba biti tolerantniji i omogucuti svim gradjanima da slobodno ispoljavaju svoje obicaje. Pobedice demokratija i proevropske vrednosti. EU nema alternativu.

Dule

pre 6 godina

Kada se nađete u Nemačkoj prosto ne možete poverovati koliko tamo ima Turaka. Bukvalno su svuda... Procene idu i do 7-8 miliona! A još sa ovim nedavnim masovnim imigracijama Afrikanaca i Arapa koji su svi u najboljim godinama, za razliku od matorih Nemaca, etnički sastav Nemačke je potpuno neprepoznatljiv u odnosu na onaj od pre 50 god. U Frankfurtu i Štutgartu Nemci već čine manje od polovine stanovništva... A Nemačka je odavno druga država sveta po broju imigranata koji im dolaze svake godine.

slobodno tumacenje

pre 6 godina

Mozda smo obicaje preuzeli od njih, a mozda su oni od nas.
A najverovatnije su stariji i od jednih i od drugih.
Etnologija ne moze biti u sluzbi nacionalizama.

Istina

pre 6 godina

Stvarno ne mogu da verujem da neko podrzava pucanje pogotovo ljudi koji su pod dejstvom alkohola.Znam najmanje pet slucaje va gde su ljudi ranjeni i li poginuli zbog pucnjave na svadbi.

KUD Idijot

pre 6 godina

Gledam svaki dan ovakve likove na poslu dole u pogonu. Na minimalcu a vozi se Bmw x 5, garderoba od 1000 €, parfemi, telefoni, svi smrknuti jer im sreću na kraju meseca odnese bujica pristiglih računa i rata. Pokusaj bilo kakvog razgovora na temu kulture ili necega viseg zavrsava se odmahivanjem ruke i nekim neartikulisanim kricima.

Milan_PT

pre 6 godina

Bio sam i ja na srpskoj svadbi u Americi 1998. Srpska svadba, nešto nesrpskih gostiju (prijatelji i komšije), mladoženja nam prišao i rekao da ne pucamo čak ni iz plašljivaca, jer će policija da upadne na svadbu. Ne znaju oni za naše običaje i ne interesuju ih. Sad će oni da nagađaju da li su pravi pištolji ili ne, da li su ćorci ili ne. Aha. Policajci nemaju drugog posla nego da izučavaju svadbene običaje od Kine, preko Indonezije, Indije, Avganistana, arapskih zemalja, Turaka, svih vrsta Balkanaca...
Verovatno će na osnovu reči pesama da razlikuju indijsku pesmu od turske ili "srpske narodne", pa da se tako postave i prema slavljenicima.

dragan

pre 6 godina

Treba uvesti stroge imigracijske zakone i to je uglavnom to, kakva politička korektnost,socijale i ostale liberalne idiotarije.Samo oštri zakoni. Tolerancija netolerantnog je glupost. Svako ko dođe u drugu državu bi trebao biti pod nadzorom barem 5 godina i svako divljanje i kriminal bi trebalo automatski uslijediti deportacija.Dok toga ne bude nasilje i nesigurnost će samo rasti u velikim gradovima. Isto tako treba i domaće divljake dovesti u red. Samo jedan model zakona bi trebao postojati ako želite sigurnost i red a to je kako se u Americi naziva "zero tolerance criminal justice". Pogledajte samo zemlje exYU prije i danas. Došla demokracija i liberalne ideje što je rezultiralo ogromnom pohlepom,kriminalom i perverzijama svih vrsta. Od nekad čestitog seljaka i radnika nastali su moderna primitivna čudovišta.Zapad će biti još gori ako nastave sa ovakvom debilnom praksom.

Beli maharadža

pre 6 godina

(џж, 09. novembar 2017 11:05)

Kažeš ko je kriv Nemcima i Skandinavcima kad se ne množe pa moraju da uvoze jeftine radnike? Da li si možda razmislio o ironiji davanja takvog komentara iz Srbije, zemlje koju istovremeno drma bela kuga i masovni odlasci iz zemlje? Koja li onda muku mi zaslužujemo?

Mrle

pre 6 godina

Pucali Nemci po Nemackoj sigurno svi imaju Nemacke papire. I dabogda im se pucalo svaki dan, to je nacija koja je odgovorna za smrt najvise ljudi u istoriji covecanstva. Jeste ih pustili u zemlju da rmbaju za duplo manje pare poslove koje Nemac nece da pogleda, izrabljujete iz kako stignete e sad trpite bice ovoga sve vise i vise.

Meister Jakob

pre 6 godina

Ni ja ni moj prijatelj Srbin kad smo se ženili u Beču to smo obavili bez zastave i trubljenja kroz grad, a kamo li da pucamo!
(Meister Jakob, 09. novembar 2017 11:44)
Pa kako da pucate na svadbi sa prijateljem kad po obicaju treba da puca mladozenja a vi ste obojica muskarci?!?
(Direktor, 9. novembar 2017 16:31)

Wow, nekoliko komentara na gay foru, nisam to očekivao!
Ne, i ja on smo se posebno oženili, inače riječ oženiti znači dobiti ženu. Obojica smo se odvojeno vjenčali ženama i obojica smo rastavljeni!
A inače on je iz jednog malog grada iz dijela Srbije koji slovi za posebno zatucan i primitivan kraj!

kako da ne

pre 6 godina

@Dzo
Drzava kao drzava treba tome stati na put. Ne ustupajuci nikome. Oni ne daju dvojna drzavljanstva i kao nesto postigli. Neka zapucaju ovako u Svajcarskoj braticu, za minut bi se pojavila policija pa kazna za uznemiravanje javnog reda i mira, pa kazna sto uopste puca, pa plus pritvor i sudjenje zbog upotrebe oruzja na sred ulice, svasta bi mu se nakacilo. E, posto to zna i Srbin ovde i Turcin i Albanac i svako drugi, zato ljudi ne rade sto se ne sme. Ne diraju oni obicaje ljudi, eto i sirena je uznemiravanje javnog reda i mira pa kad je srpska svadba par vozila ide i svira i ne kazu nista, vide da je svadba, okej to im je obicaj, to je 5-10 minuta. Ali i to sto dopuste, dopuste ali da se ne pretera. Nemci i Francuzi su mnooogoo popustili strancima, mnogo. Svajcarci ne. Ali i u pravu su. Zivim u CH i podrzavam ih u svemu. Kako za nas Srbe, tako svima. Kako meni, tako svima. Zna se propis i zakon, tako je i tacka, ako vam se ne svidja vrati se odakle si dosao. Eto imamo samo 3 crkve u celoj CH i to je samo jedna prava crkva, dve su vise sale za liturgije. Dzamija isto 3, isto samo jedna prava dzamija. Ostale dve sale. Ne daju nama da pravimo vise, ne daju njima. Njima kazu ‘narusice izgled grada’, nama kazu isto. Nema sta vise da se objasnjava, prica zavrsena. U drugoj si zemlji i postuj je. Ako ne, znas gde je tvoja pa se vrati. Pozz

Dunster

pre 6 godina

Ajd, cik Turcine probaj to da uradis u Lajpcigu ili Drezdenu, ili bilo gde na istoku zemlje. Razvalili bi te oni njihovi, i tebe i mladu i mladozenju. Zbog ovakvih gluposti, AFD jaca svakog dana, siri se sa istoka ka zapadu zemlje. A ko dodje do sranja, zna se ko ce najeb...

Mgrud

pre 6 godina

Kako je nisko držao pištolj dok je ispaljivao, pravo je čudo da neko, možda čak i iz neke od zgrada ako ih ima u blizini, nije glavom platio njegovo šenlučenje.

dosta pljuvanja po Srbima

pre 6 godina

@ Ivan to tvoje usporedjivanje Srba i Turaka nema nikakve veze s istinom, to nisu preuzeti obicaji od Turaka, jer i Amerikanci pucaju na svadbama , a i u mnogim drugim drzavama se vozi u koloni . Nevjerovatno kako neki ljudi stalno pokusavaju da nas stave u kontekst Anadolije a nitko od vas nije nikada ni vidio Turcina u zivotu. Nas mentalni sklop nema nikakvu dodirnu tocku s njihovim , mi smo daleko veci individualci od njih , oni su slicniji Albancima i Arapima koji se stalno vuku u grupama. Odi malo u Njemacku pa ces vidjeti

Milos

pre 6 godina

ma to je samo veselje !
(BG, 09. novembar 2017 11:30)
dok ne ubijes nekoga!!! Takodje u vremenu kada je svaki musliman potencijalni terorista ovako mahati pistoljem je glupo.

X @EU Citizen

pre 6 godina

Problem je u tome sto svako zrno koje je ispaljeno mora negde da zavrsi. Iako Vas u vecini komentara podrzavam jer ste surovo osvesceni i zdravorazumski razmisljate u ovom slucaju ne mogu.
Ugao pod kojim puca ovaj, ne znam kako da ga nazovem predstavlja smrtnu opasnost u gusto naseljenom mestu.
Ugao ne zahvata vise od 45° u odnosu na tlo, i ako metak ne pogadja nekoga direktno postoji velika mogucnost rikoseta.

Srdacan pozdrav.

Petar

pre 6 godina

Da ostavimo po strani činjenicu da država nema nikakvo pravo da ograničava slobodne građane u posedovanju nošenju oružja, osim eventualno, u državnim institucijama, to je osnovna građanska sloboda. Ali Nemačka je klasična neokomunističko-ljudkopravaška pljačkaška diktatura kojoj za verbalni delikt možete da zaglavite godine zatvora, ali zato neradniku, parazitu ili teroristi teško da će faliti dlaka s glave.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 9. novembar 2017 11:35)

Tuzni i bolesni covece.

kölnerjung

pre 6 godina

@odin- uopste u ovom slucaju nije bitno ko su i sta su ili kakavi su nemci, sada ili kako su bili ranije. ako zivis u nemackoj imas da se integrises u njihovo drustvo, koje ne poznaje koja kakva pucanja u vazduh , na svadbama ili bilo kojim drugim slavljima. ako hoces da pucas, put pod noge, pa idi u sumadiju ili anatoliju pa tamo pucaj na svadbi.

да су хтели, могли су...

pre 6 godina

Не бих о култури и примитивизму. Мене чуди неефикасност немачке полиције. Нису им могли ништа јер нису нашли оружје? Типу са снимка се уради парафинска рукавица, па нек онда објасни откуд му трагови барута на руци. Успут се нађе и ауто из ког је пуцано, па власника/возача у притвор да објасни шта је радио док је овај пуцао кроз прозор. Организаторе свадбе такође треба упитати шта су урадили да се спречи пуцњава, зашто нису звали полицију кад су чули пуцње? Итд...

Ненад

pre 6 godina

Ко ће него Турци, мада ни ови наши сељобери нису ништа бољи. Не подносим то сељачење са трубљењем из кола, истицањем заставе. Па рођаци, у Немачкој сте, а не у Турској.

box

pre 6 godina

Eu citizen je garant sredovecni muskarac bez prijatelja i zene/devojke. Ima vezu samo sa antisocijalistickom idejom, a i ona ga mnogo ne mirise nego je na taj odnos prinudjena.

Direktor

pre 6 godina

Dobro istoricari kako su to Turci mogli da nam "ostave" pucanje na svadbama i to iz kola ako su kola izmisljena pola veka nakon sto smo ih oterali?!? Pucali kuburama iz kocija?!?

n6

pre 6 godina

uhapsiti, proterati i udariti zabranu ulaska u eu 10god. ... jednog, drugog, trećeg pa da vidimo dal će posle neko da puca, tj možda i hoće ali u Ankari.

Direktor

pre 6 godina

Ni ja ni moj prijatelj Srbin kad smo se ženili u Beču to smo obavili bez zastave i trubljenja kroz grad, a kamo li da pucamo!
(Meister Jakob, 09. novembar 2017 11:44)
Pa kako da pucate na svadbi sa prijateljem kad po obicaju treba da puca mladozenja a vi ste obojica muskarci?!?

Lorimer

pre 6 godina

(EU Citizen, 09. novembar 2017 11:35)

Molim te seti se svog komentara ako se ikad desi da voziš i odjednom naletiš na lika koji drži uperen pištolj u tebe. Mada se iskreno nadam da si se šalio.

Tebra

pre 6 godina

Ono sto treba da brine je da Nemci na ovo, pristaju? Jer, sta ima da traze oruzje, kad imaju ovaj snimak!?
Oruzje treba da traze iz drugog razloga, sta ce i odakle strancu u Nemackoj oruzje!?

EU Citizen

pre 6 godina

Šta fali pucanju na svadbi? Nije to moj ukus, ali ako ljudi to vole i rade to tako da nikog ne ugrožavaju, ko je država da im to zabranjuje? Da ostavimo po strani činjenicu da država nema nikakvo pravo da ograničava slobodne građane u posedovanju nošenju oružja, osim eventualno, u državnim institucijama, to je osnovna građanska sloboda. Ali Nemačka je klasična neokomunističko-ljudkopravaška pljačkaška diktatura kojoj za verbalni delikt možete da zaglavite godine zatvora, ali zato neradniku, parazitu ili teroristi teško da će faliti dlaka s glave.

odin

pre 6 godina

Jeste, mi smo primitivci sto pucamo po svadbama, a Nemci su jedna divna i pametna nacija koja je pobila pola Evrope u II svetskom ratu.
Ali to ne sme da se kaze, jel tako?
Njima je oprosteno jer su danas ekonomski mocna drzava koja je kupila i slobodu i oprostaj. Danas hapse pojedine babe koje trtljaju o holokaustu, prave se fini i dobri.
Jedini razlog zasto su fini i dobri je odlican zivotni standard. Mirni su jer su zadovoljni. Prva ekonomska kriza pokazace njihovo pravo lice.

Senluk cini aga Becir aga

pre 6 godina

Treba biti tolerantniji i omogucuti svim gradjanima da slobodno ispoljavaju svoje obicaje. Pobedice demokratija i proevropske vrednosti. EU nema alternativu.

realno

pre 6 godina

Turaka je i ovoliko koliko ih je naprimano po Evropi previše, kamoli još da ih prime u EU. Isto je i sa ostalim bliskoitočnim migrantiuma, budite vi do sudnjeg dana politički korektni - činjenie govore same za sebe. Oni se nikada ne mogu integrisati, Zapadna Kultura je za njih nerešiva enigma.
Juče je recimo u Kopenhagenu opet bila pucnjava sa ranjavanjem. Kažu u vezi je sa bandama.
(Hygge, 9. novembar 2017 10:38) # Link komentara
A ovi što rokaju po Bg. i NS, ko su oni? Turci, migranti itd. ? Ajd sad budi politički korektan.

Ivan

pre 6 godina

Nismo ni svesni koliko turskih običaja smatramo za srpske. Dovoljan je ovaj snimak za početak. Šenlučenje (turski ºenlik) na svadbi. Vožnja kolima u koloni koja su okićena peškirima (turski pîºgîr). Muzika i "moda" karaktera na snimku.

Evropa, Rusija? Čini mi se Anadolija. Ukoliko to ne shvatimo i ne promenimo se.

џж

pre 6 godina

Не жалим Западњаке уопште, сами су криви. Немци пре свега јер су ономад кренули у рат против целог света и остали без људства после чега су били принуђени да увозе јефтину радну снагу односно Турке, а остали бледуњави Скандинавци такође остају без људства и принуђени су да увозе Азијате зато што им је драже уживање у сопственом комфору него формирање великих породица. Зато ето им Турака, Азијата и свих осталих да те рупе попуне, све те западне демократије су дебело то заслужиле. (да не говорим о Французима и Енглезима и њиховој крвавој, колонијалној прошлости, тек су они заслужили "африканизацију" својих држава)

Hello

pre 6 godina

Prihvatili smo od anadolskih pasa najgore obicaje koji su se kod nas preko sela nasih infintrilari danas i u gradove. Pucanje po svadbama, vrsta muzike kao i nacin pevanja, kicenje kola papazjanijama raznim, usiljena dernjava i trista cuda jos.

Ona

pre 6 godina

@Е то се зове мушкарчина.
(Шоња, 9. novembar 2017 10:36)

Ne, to se zove neizivljeni primitivac sa dve mozdane celije. "Muskarcina" je neko ko je obrazovan, kulturan, i pristojan.

dzo

pre 6 godina

Potičem iz multikulturne sredine i živim u Nemačkoj već neko vreme ali što se u poslednje vreme dešava sa Turcima, Arapima i severnoafrikancima tj muslimanima u napadajućem porastu bahatosti i uznemiravanja na javnim mestima je zabrinjavajuće. Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma.

nJemac (sta god to znacilo)

pre 6 godina

Sta znaju njemci sta je svadba i veselje. Dok se ne isprazne sarseri,ne racunaju da je svadba (Miki, 9. novembar 2017 10:36)

Sta znaju balkanci sta je kultura. Bahatost, primitivizam, to im valjda bolje lezi.

зиговање

pre 6 godina

@џо
грешиш. исламска култура је таква да су сервилни када су у мањини и подређеном положају. чим постану бројнији и осете моћ, одмах крећу да се бахате, малтретирају и на крају протерују све остале. то је правило без изузетка код њих, а много пута потврђено. дакле јесте ствар експанзионистичке културе. ислам не признаје "мултикултуралност".

Mrle

pre 6 godina

Pucali Nemci po Nemackoj sigurno svi imaju Nemacke papire. I dabogda im se pucalo svaki dan, to je nacija koja je odgovorna za smrt najvise ljudi u istoriji covecanstva. Jeste ih pustili u zemlju da rmbaju za duplo manje pare poslove koje Nemac nece da pogleda, izrabljujete iz kako stignete e sad trpite bice ovoga sve vise i vise.

Direktor

pre 6 godina

Ni ja ni moj prijatelj Srbin kad smo se ženili u Beču to smo obavili bez zastave i trubljenja kroz grad, a kamo li da pucamo!
(Meister Jakob, 09. novembar 2017 11:44)
Pa kako da pucate na svadbi sa prijateljem kad po obicaju treba da puca mladozenja a vi ste obojica muskarci?!?

Hygge

pre 6 godina

Domaći divljaci su ovo poprimili od turaka. Osim na svadbama i rođendanima, domaći divljaci "vernici", pucaju i za Božić i Uskrs.

Turaka je i ovoliko koliko ih je naprimano po Evropi previše, kamoli još da ih prime u EU. Isto je i sa ostalim bliskoitočnim migrantiuma, budite vi do sudnjeg dana politički korektni - činjenie govore same za sebe. Oni se nikada ne mogu integrisati, Zapadna Kultura je za njih nerešiva enigma.

Juče je recimo u Kopenhagenu opet bila pucnjava sa ranjavanjem. Kažu u vezi je sa bandama. A bande su druga generacija "Danaca" poreklom i bliskoistočnih i azijskih nedođija. Objavi komentar, za promenu.

box

pre 6 godina

Eu citizen je garant sredovecni muskarac bez prijatelja i zene/devojke. Ima vezu samo sa antisocijalistickom idejom, a i ona ga mnogo ne mirise nego je na taj odnos prinudjena.

slobodno tumacenje

pre 6 godina

Mozda smo obicaje preuzeli od njih, a mozda su oni od nas.
A najverovatnije su stariji i od jednih i od drugih.
Etnologija ne moze biti u sluzbi nacionalizama.

abraham

pre 6 godina

pa streljajte bagru, bar ste vi strucnjaci za to. izvuces ga iz blata, dovedes, nahranis, obuces, platis ga ko kneza i on se seljaci i bahati ko da je u svojoj selendri

dosta pljuvanja po Srbima

pre 6 godina

@ Ivan to tvoje usporedjivanje Srba i Turaka nema nikakve veze s istinom, to nisu preuzeti obicaji od Turaka, jer i Amerikanci pucaju na svadbama , a i u mnogim drugim drzavama se vozi u koloni . Nevjerovatno kako neki ljudi stalno pokusavaju da nas stave u kontekst Anadolije a nitko od vas nije nikada ni vidio Turcina u zivotu. Nas mentalni sklop nema nikakvu dodirnu tocku s njihovim , mi smo daleko veci individualci od njih , oni su slicniji Albancima i Arapima koji se stalno vuku u grupama. Odi malo u Njemacku pa ces vidjeti

Petar

pre 6 godina

Da ostavimo po strani činjenicu da država nema nikakvo pravo da ograničava slobodne građane u posedovanju nošenju oružja, osim eventualno, u državnim institucijama, to je osnovna građanska sloboda. Ali Nemačka je klasična neokomunističko-ljudkopravaška pljačkaška diktatura kojoj za verbalni delikt možete da zaglavite godine zatvora, ali zato neradniku, parazitu ili teroristi teško da će faliti dlaka s glave.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (EU Citizen, 9. novembar 2017 11:35)

Tuzni i bolesni covece.

Lorimer

pre 6 godina

(EU Citizen, 09. novembar 2017 11:35)

Molim te seti se svog komentara ako se ikad desi da voziš i odjednom naletiš na lika koji drži uperen pištolj u tebe. Mada se iskreno nadam da si se šalio.

Petar

pre 6 godina

Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma.
(dzo, 9. novembar 2017 10:42)
Upravo su su religija i kulturoloske razlike koje ona proizvodi rezultat ovoga. Ako to ne shvatate, i treba da se desava sve sto se desava u evropi

Direktor

pre 6 godina

Dobro istoricari kako su to Turci mogli da nam "ostave" pucanje na svadbama i to iz kola ako su kola izmisljena pola veka nakon sto smo ih oterali?!? Pucali kuburama iz kocija?!?

Milan_PT

pre 6 godina

Bio sam i ja na srpskoj svadbi u Americi 1998. Srpska svadba, nešto nesrpskih gostiju (prijatelji i komšije), mladoženja nam prišao i rekao da ne pucamo čak ni iz plašljivaca, jer će policija da upadne na svadbu. Ne znaju oni za naše običaje i ne interesuju ih. Sad će oni da nagađaju da li su pravi pištolji ili ne, da li su ćorci ili ne. Aha. Policajci nemaju drugog posla nego da izučavaju svadbene običaje od Kine, preko Indonezije, Indije, Avganistana, arapskih zemalja, Turaka, svih vrsta Balkanaca...
Verovatno će na osnovu reči pesama da razlikuju indijsku pesmu od turske ili "srpske narodne", pa da se tako postave i prema slavljenicima.

kölnerjung

pre 6 godina

@odin- uopste u ovom slucaju nije bitno ko su i sta su ili kakavi su nemci, sada ili kako su bili ranije. ako zivis u nemackoj imas da se integrises u njihovo drustvo, koje ne poznaje koja kakva pucanja u vazduh , na svadbama ili bilo kojim drugim slavljima. ako hoces da pucas, put pod noge, pa idi u sumadiju ili anatoliju pa tamo pucaj na svadbi.

Zvrndoje

pre 6 godina

Turci da pucaju po ulici u Nemackoj? Ma,nemoguce! E,pa i neka,dali ste im sve,pa sad gledajte sta rade po vasim ulicama... Sta ste skrojili,to ce te i nositi.

Nikola

pre 6 godina

"Potičem iz multikulturne sredine i živim u Nemačkoj već neko vreme ali što se u poslednje vreme dešava sa Turcima, Arapima i severnoafrikancima tj muslimanima u napadajućem porastu bahatosti i uznemiravanja na javnim mestima je zabrinjavajuće. Nije stvar ni religije ni kulture već čisto primitivizma."
Ah, kakav politički korektan komentar...Upravo to jeste stvar religije i kulture. Odvojiti primitivizam od kulturnog okvira je oksimoron.

KUD Idijot

pre 6 godina

Gledam svaki dan ovakve likove na poslu dole u pogonu. Na minimalcu a vozi se Bmw x 5, garderoba od 1000 €, parfemi, telefoni, svi smrknuti jer im sreću na kraju meseca odnese bujica pristiglih računa i rata. Pokusaj bilo kakvog razgovora na temu kulture ili necega viseg zavrsava se odmahivanjem ruke i nekim neartikulisanim kricima.

Meister Jakob

pre 6 godina

Ni ja ni moj prijatelj Srbin kad smo se ženili u Beču to smo obavili bez zastave i trubljenja kroz grad, a kamo li da pucamo!
(Meister Jakob, 09. novembar 2017 11:44)
Pa kako da pucate na svadbi sa prijateljem kad po obicaju treba da puca mladozenja a vi ste obojica muskarci?!?
(Direktor, 9. novembar 2017 16:31)

Wow, nekoliko komentara na gay foru, nisam to očekivao!
Ne, i ja on smo se posebno oženili, inače riječ oženiti znači dobiti ženu. Obojica smo se odvojeno vjenčali ženama i obojica smo rastavljeni!
A inače on je iz jednog malog grada iz dijela Srbije koji slovi za posebno zatucan i primitivan kraj!

Pera

pre 6 godina

Puca i pravo i nakoso. Za pištolje postoji municija koja radi funkcionisanja pištolja ima plastični čep koji može na daljini od par metara nekome izbiti oko, a bliže napraviti ozbiljan krvni podliv. Ne pucanju osim u streljani ili lovištu. Oružje nije opasno, opasni su ljudi bez kontrole.

Ненад

pre 6 godina

Ко ће него Турци, мада ни ови наши сељобери нису ништа бољи. Не подносим то сељачење са трубљењем из кола, истицањем заставе. Па рођаци, у Немачкој сте, а не у Турској.

Dunster

pre 6 godina

Ajd, cik Turcine probaj to da uradis u Lajpcigu ili Drezdenu, ili bilo gde na istoku zemlje. Razvalili bi te oni njihovi, i tebe i mladu i mladozenju. Zbog ovakvih gluposti, AFD jaca svakog dana, siri se sa istoka ka zapadu zemlje. A ko dodje do sranja, zna se ko ce najeb...

Mgrud

pre 6 godina

Kako je nisko držao pištolj dok je ispaljivao, pravo je čudo da neko, možda čak i iz neke od zgrada ako ih ima u blizini, nije glavom platio njegovo šenlučenje.

todos

pre 6 godina

Kako će se jednog dana balvanima ovo obiti o glavu... Nemci žrtvuju jednu generaciju da bi tri živele u bogatstvu i blagostanju, zapamtite to...

devlinjo

pre 6 godina

Da li ste ikad culi za manevarsku municiju? Pa gde bi smeo ovako nakoso da puca sa bojevom municijom. Pisete svasta.
(Tako, 09. novembar 2017 10:16)

nemas to pojma. ovo je gasni pistolj i apsolutno je zabranjeno nosenje istog u nemackoj.

да су хтели, могли су...

pre 6 godina

Не бих о култури и примитивизму. Мене чуди неефикасност немачке полиције. Нису им могли ништа јер нису нашли оружје? Типу са снимка се уради парафинска рукавица, па нек онда објасни откуд му трагови барута на руци. Успут се нађе и ауто из ког је пуцано, па власника/возача у притвор да објасни шта је радио док је овај пуцао кроз прозор. Организаторе свадбе такође треба упитати шта су урадили да се спречи пуцњава, зашто нису звали полицију кад су чули пуцње? Итд...

kako da ne

pre 6 godina

@Dzo
Drzava kao drzava treba tome stati na put. Ne ustupajuci nikome. Oni ne daju dvojna drzavljanstva i kao nesto postigli. Neka zapucaju ovako u Svajcarskoj braticu, za minut bi se pojavila policija pa kazna za uznemiravanje javnog reda i mira, pa kazna sto uopste puca, pa plus pritvor i sudjenje zbog upotrebe oruzja na sred ulice, svasta bi mu se nakacilo. E, posto to zna i Srbin ovde i Turcin i Albanac i svako drugi, zato ljudi ne rade sto se ne sme. Ne diraju oni obicaje ljudi, eto i sirena je uznemiravanje javnog reda i mira pa kad je srpska svadba par vozila ide i svira i ne kazu nista, vide da je svadba, okej to im je obicaj, to je 5-10 minuta. Ali i to sto dopuste, dopuste ali da se ne pretera. Nemci i Francuzi su mnooogoo popustili strancima, mnogo. Svajcarci ne. Ali i u pravu su. Zivim u CH i podrzavam ih u svemu. Kako za nas Srbe, tako svima. Kako meni, tako svima. Zna se propis i zakon, tako je i tacka, ako vam se ne svidja vrati se odakle si dosao. Eto imamo samo 3 crkve u celoj CH i to je samo jedna prava crkva, dve su vise sale za liturgije. Dzamija isto 3, isto samo jedna prava dzamija. Ostale dve sale. Ne daju nama da pravimo vise, ne daju njima. Njima kazu ‘narusice izgled grada’, nama kazu isto. Nema sta vise da se objasnjava, prica zavrsena. U drugoj si zemlji i postuj je. Ako ne, znas gde je tvoja pa se vrati. Pozz

n6

pre 6 godina

uhapsiti, proterati i udariti zabranu ulaska u eu 10god. ... jednog, drugog, trećeg pa da vidimo dal će posle neko da puca, tj možda i hoće ali u Ankari.

Beli maharadža

pre 6 godina

(џж, 09. novembar 2017 11:05)

Kažeš ko je kriv Nemcima i Skandinavcima kad se ne množe pa moraju da uvoze jeftine radnike? Da li si možda razmislio o ironiji davanja takvog komentara iz Srbije, zemlje koju istovremeno drma bela kuga i masovni odlasci iz zemlje? Koja li onda muku mi zaslužujemo?

Istina

pre 6 godina

Stvarno ne mogu da verujem da neko podrzava pucanje pogotovo ljudi koji su pod dejstvom alkohola.Znam najmanje pet slucaje va gde su ljudi ranjeni i li poginuli zbog pucnjave na svadbi.

Dule

pre 6 godina

Kada se nađete u Nemačkoj prosto ne možete poverovati koliko tamo ima Turaka. Bukvalno su svuda... Procene idu i do 7-8 miliona! A još sa ovim nedavnim masovnim imigracijama Afrikanaca i Arapa koji su svi u najboljim godinama, za razliku od matorih Nemaca, etnički sastav Nemačke je potpuno neprepoznatljiv u odnosu na onaj od pre 50 god. U Frankfurtu i Štutgartu Nemci već čine manje od polovine stanovništva... A Nemačka je odavno druga država sveta po broju imigranata koji im dolaze svake godine.

Tebra

pre 6 godina

Ono sto treba da brine je da Nemci na ovo, pristaju? Jer, sta ima da traze oruzje, kad imaju ovaj snimak!?
Oruzje treba da traze iz drugog razloga, sta ce i odakle strancu u Nemackoj oruzje!?

X @EU Citizen

pre 6 godina

Problem je u tome sto svako zrno koje je ispaljeno mora negde da zavrsi. Iako Vas u vecini komentara podrzavam jer ste surovo osvesceni i zdravorazumski razmisljate u ovom slucaju ne mogu.
Ugao pod kojim puca ovaj, ne znam kako da ga nazovem predstavlja smrtnu opasnost u gusto naseljenom mestu.
Ugao ne zahvata vise od 45° u odnosu na tlo, i ako metak ne pogadja nekoga direktno postoji velika mogucnost rikoseta.

Srdacan pozdrav.

Milos

pre 6 godina

ma to je samo veselje !
(BG, 09. novembar 2017 11:30)
dok ne ubijes nekoga!!! Takodje u vremenu kada je svaki musliman potencijalni terorista ovako mahati pistoljem je glupo.

dragan

pre 6 godina

Treba uvesti stroge imigracijske zakone i to je uglavnom to, kakva politička korektnost,socijale i ostale liberalne idiotarije.Samo oštri zakoni. Tolerancija netolerantnog je glupost. Svako ko dođe u drugu državu bi trebao biti pod nadzorom barem 5 godina i svako divljanje i kriminal bi trebalo automatski uslijediti deportacija.Dok toga ne bude nasilje i nesigurnost će samo rasti u velikim gradovima. Isto tako treba i domaće divljake dovesti u red. Samo jedan model zakona bi trebao postojati ako želite sigurnost i red a to je kako se u Americi naziva "zero tolerance criminal justice". Pogledajte samo zemlje exYU prije i danas. Došla demokracija i liberalne ideje što je rezultiralo ogromnom pohlepom,kriminalom i perverzijama svih vrsta. Od nekad čestitog seljaka i radnika nastali su moderna primitivna čudovišta.Zapad će biti još gori ako nastave sa ovakvom debilnom praksom.