korvin
pre 6 godina
Bog je stvorio coveka! (ivan, 30. april 2017 13:47)
# # # # # # # #
Zašto?
Nedelja, 30.04.2017.
10:05
Izvor: Newser
pre 6 godina
Bog je stvorio coveka! (ivan, 30. april 2017 13:47)
# # # # # # # #
Zašto?
pre 6 godina
Covek nije nastao od majmuna, jer je mnogo gori od majmuna.
pre 6 godina
Da li postoji jedan primer mutacije gde se informacija neke genetske strukture uvecala? Ne postoji naravno. Da li postoji jedan primer gde se od dva majmuna moze dobiti nesto sto nije majmun, ili bilo koje dve druge zivotinje gde se moze dobiti druga vrsta? Ne postoji, od pasa ce uvek nastati pas, a od majmuna majmun, nema izuzetka, jer ako postoje izuzetci zasto ih danas ne vidimo? Postoje razlicite vrste pasa ali su to i dalje psi. Slicnosti u genima samo pokazuju da imamo zajednickog dizajnera. Kakve veze ima repni prsljen sa evolucijom, pa repni prsljen ima 9 veoma vaznih misica koje omogucavaju coveku da radi odredjene stvari, da ih ne pominjem sad. Pa kojom logikom su nastali kicmenjaci od beskicmenjaka? Svi primeri koji navodno govore o evoluciji coveka od majmuna su odbaceni pre dosta godina. “Covek iz Nebraske” je skiciran od fosila samo jednog zuba, koji je ustvari bio fosil svinje. “Piltdaunski covek” evolucionisti su spojili ljudsku lobanju i vilicu majmuna. Neandertalac je bio pravi covek, naucno je dokazano da je bolovao od artritisa. “Majmunica Lusi”, pronadjeno 40% fosila, nije imala lobanju, koleno ove simpanze koje navodno ukazuje na evoluciju pronadjeno 2 kilometra dalje od ostatka fosila na dubini od 200 metara ocigledno pokazuje da ne pripada fosilu Lusi simpanze. Svi ovi “dokazi” mogu da stanu na jedan mali sto, uz to svi su odbaceni vec godinama unazad.
pre 6 godina
@Ivana. Bonobo ne zive u Indoneziji vec samo u Kongu i to sa samo jedne strane reke Kongo.
pre 6 godina
Kad otkrijemo ko smo MI, tada će nam biti jasno od koga smo nastali. Odgovor, sasvim sigurno, leži u našoj svesti. A na nama je da ga otkrijemo. Koliko ćemo biti uspešni, zavisi koliko smo spremni daleko da odemo u potrazi. A i to zavisi od izbora pravog puta na putu potpune spoznaje, jer je mnogo raskrsnica a samo jedna ona prava.
pre 6 godina
Sam Darvin je priznao pred smrt da je njegova cuvena teorija Evolucije, narucena od tadasnjih svetskih mocnika!
Covek NIJE nastao od majmuna, vec ga je Gospod Bog stvorio po svom promislu!
(Beobrad, 30. april 2017 16:09)
A ko je onda stvorio Gospoda Boga? Mozda i on ima svog tvorca koji je i njega stvorio? E to je kreacionisticka teorija. I onda se tako vrtimo u krug do beskraja.
pre 6 godina
samo da pozdravim labuda!!retko bistar i duhovit pa i objektivan komentator cak kad se radi i o sportu!!
pre 6 godina
@ Budan
oni ne veruju,oni jednostavno znaju,,oni mogu ako hoce i da ti objasne program po kojem je moguce da jedan genom stvori dva razlicita organizma ,ali nece,ne znam zasto?
pre 6 godina
Tzv. preci nisu preci modernog coveka.
Ne postoje naucno relevantni dokazi za to.
Dokazi tipa slice i prilice, imaju iste udove,
vilice, zube i kosti, i DNK nisu dokazi.
*
Moderni covek nastao je direktnom Bozjom intervencijom.
Odmah ovakav kao sto smo mi - lep i pametan,
sposoban za apstrktno misljenje i pisanje poezije.
pre 6 godina
Mozda su neki vanzemaljci oziveli ljude preko majmuna kao sto mi ocemo mamuta preko slona
pre 6 godina
Najjaci su mi ovi koji prozivaju nauku, kao "nauka ima samo 10% odgovora". A koliko odgovora ima religija, NULA.
pre 6 godina
Bog je stvorio evoluciju, Bog je stvori fizicke zakone, Bog je server koji simulira nas Univerzum i mozda jos neke druge svetove. Mi smo kokreatori koji zajedno sa Bogom ucestvujemo u toj simulaciji i imamo odredjenih ovlasti.
pre 6 godina
Inače ljudska DNK se uklapa sa DNK šimpanze u 98.8%... Prosto mi je neverovatno koliku fenotipsku razliku može da napravi nešto više od 1%.
(dr Evil, 30. april 2017 10:45)
Da. Pekinezeri i šarplaninci imaju (skoro) identični genotip, pa se ipak dosta fenotipski razlikuju. Ljudi neće da priznaju da liče na šimpanze, ali neki neutralni vanzemaljac bi možda zaključio da su ljudi i šimpanze sličniji nego pekinezeri i šarplaninci.
pre 6 godina
Meni je fascinantno da u 21. veku neki ljudi i dalje veruju u Darvinovu izmisljotinu
pre 6 godina
Rodjaci po babine linije.
pre 6 godina
Ako nismo od majmuna,od sta smo! karfiola mozda
pre 6 godina
Sam Darvin je priznao pred smrt da je njegova cuvena teorija Evolucije, narucena od tadasnjih svetskih mocnika!
Covek NIJE nastao od majmuna, vec ga je Gospod Bog stvorio po svom promislu!
pre 6 godina
Labud preferira mačke u odnosu na čoveka i njegovog pretka. Ako bi već morao da bira, prihvatio bi i da predak upravlja čovekom, a ne obratno. Jer predak je ipak pametniji, utoliko što ne uništava prirodu koja ga je iznedrila.
pre 6 godina
Neobjasnjivo je samo da je razvoj coveka isao "svemirskom brzinom" a razvoj bonomi i sipanze brzinom puza i to je jedino neobjasnjivo.Da li je neko pogurao taj razvoj e to je drugo pitanje
pre 6 godina
Најјаче је што ови научници/еволуционисти лупају минусе на сваки коментар који сумња у то.. у фазону, пи!, глупа религија и пусто вјеровање..
А зар је наука нешто што се експериментом доказати не може? Тј. може, али треба пар милки година.. :-))) зар то онда није религија и вјеровање?
pre 6 godina
Hmm,ta priča sa stablom ne pije baš vodu.To funkcioniše kod čoveka sa njegovim rodjacima ali sa majmunima ni tad,ni sad,ni nikad.Neka to mal bolje objasne kako je neko postao čovek a neko ostao majmun.
pre 6 godina
(Mile, 30. april 2017 10:48)
Vidiš Mile ja kad u nešto nisam siguran da znam da je točno onda o tome ne pričam i ne dajem izjave, to je odlika pametnog čovjeka.
A inače kad si spomenuo svinje ne znam da li ti je poznato da se svinjska jetra može transplatirati čovjeku kao privremeno rješenje dok se ne nađe adekvatna ljudska jetra?!
pre 6 godina
Tomy podrzavam tvoju reoriju da je majmun nastao od covjeka.Lako dokazivo "da bi bio rahat".
pre 6 godina
Mnogi u srbiji su ostali na nivou ortaka sa fotografije.
pre 6 godina
Delfin i ajkula liče, pa je delfn sisar
pre 6 godina
Niti je majmun postao od čoveka, niti je čovek postao od majmuna. Mi smo primati koji imaju zajedničkog pretka. Taj predak liči na majmuna, ali je to ipak vrsta za sebe. Sa svinjama imamo sličnosti među unutrašnjim organima (kao i sa većinom sisara, samo što je svinja slične veličine kao čovek), ali mi papke nemamo. I svinje su koristili hirurzi da vežbaju operacije. A Bog da je stvarao svet za 7 dana, morao bi da ide na popravni. Ovo ne valja ništa. Hoću reći, ne verujte slepo svemu što čujete. Razmišljajte. Koliko je nauka u pravu, toliko i greši. Nauka ne može sam postanak života da objasni. Prema zakonima prirode, mi ne bi trebalo da postojimo. A ipak smo tu. Što znači da postoji neka sila, nazovite je božanska (neobjašnjiva) koja je stvorila život. Ali taj proces nije trajao 7 dana. On traje i dan danas.
pre 6 godina
Lično poznajem lika kome je ovo najbliži rođak.
pre 6 godina
Kako covek i banana imaju 50 posto istog DNK materijala (ko ne veruje neka izgugla) jasno je da imaju zajednickog pretka?!? Spojis dve banane i eto ti coveka :) naravno Milioni i milioni godina evolucije su prosli dok od banane nije postao covek! Zato mi bananameni zivimo u banana drzava :)
pre 6 godina
Evolucionista - Obisao celu zemaljsku kuglu, posmatrao sav zivi svet, skupljao fosile, proveo ceo zivot u labaratoriji i na samrti opet rekao: "Nisam u sve 100% siguran ali ovo i ovo se poklapa, nastavite da istrazujete posle mene"
Kreacionista - jednog vruceg letnjeg dana je lezao ispod hrasta u hladu, ladio m**a, pogledao u nebo i rekao: "Neko odozgo nas je stvorio"
pre 6 godina
Gde si, rođo!
pre 6 godina
(Predrag Markovic, 30. april 2017 12:46)
meni se bas cini da ima mnogo vise informacije koja nam nije dostupna i nece ni biti, sve dok ne budemo "zreli" za to, a do tada neka psi laju na mesec
pre 6 godina
Ovo su majmuni koji se masovno istrebljuju u Indoneziji zbog proizvodnje palminog ulja. Molim vas izbegavajte palmino ulje, osim sto je stetno za nas poubijacemo i sve majmune tamo!
pre 6 godina
Evo nek prosto objasne kako nastaje čovjek u materici.
99 % sličnosti a bonobo još nije stigao do trotineta
pre 6 godina
Bog je stvorio coveka!
pre 6 godina
ovaj majmun je veci covek od mnogih ljudi :))
pre 6 godina
Sve naučnik do naučnika u komentarima, pa se pitam zašto je evolucija krenula unazad kad smo toliko pametni?
pre 6 godina
@Kobster...Jesmo, nastali smo od majmuna. Bas i taj repni prsljen to dokazuje. Naravno, nasa vrsta (H. sapiens) nije direktno nastala od majmuna, nego od starije vrste iz roda Homo, ali najverovatniji preci roda Homo su Australopitekus sediba, ili A. garhi, a oni su bili (uspravni) majmuni. Pored svega toga, od pojave roda Homo do poslednjeg zajednickog pretka nas deli bar 5 miliona godina. Toliko dugo su se svi nasi potencijalni preci borili za goli zivot i kroz tu borbu postajali uspesniji i pametniji (sto je samo posledica te borbe).
pre 6 godina
@Mile: Doticni naucnici su sigurno i potpisali navedenu studiju, jer u protivnom to ne bi bila studija...Ali, eto, nisu se javili u komentarima pa da ih ti kritikujes i isprozivas zbog neukosti. Posto je studija na engleskom, a koliko vidim tebi ni srpski nije jaca disciplina, bojim se da za tebe Mile nema nade.
pre 6 godina
То што има сличности не значи да смо постали од мајмуна...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Славиша, 30. april 2017 10:38)
I nismo, nego imamo zajednickog pretka.
moj rođak sigurno nije ;)
(čiko, 30. april 2017 10:22)
Pa mozes ti da se rodjaka odreknes preko novina, ali to nece ponistiti vasu DNK, anatomsku i svaku drugu povezanost.
Covek nema pretka u zivotinjama. Svi imamo boziju klicu stvaranja u sebi iz koje potiču te slicnosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Black Eagle, 30. april 2017 10:16)
Zasto onda covek ima repni prsljen? Ako slicnosti proisticu zbog "bozije klice stvaranja", zasto onda amebe nemaju repni prsljen, zasto samo kicmenjaci imaju kicmu? Covek je mnogo slicniji simpanzi nego zglavkaru. Kako objasnjavas homologaciju gena?
pre 6 godina
Malo su dlakaviji od nas
pre 6 godina
@Black Eagle
Mojne te blam,to su nam daleki rodjaci,šta nas briga- neće nam se pojaviti na slavi,svadbi...
pre 6 godina
A šta ako je majmun postao od coveka.Tu teoriju niko ne dokazuje.
pre 6 godina
@Kobster...Cak se i kod ljudske vrste i sada vidi evolucija uzivo. Zvanicno postoje 3 ljudske rase, ali cak i u okviru svake rase postoje razlike koje se ne mogu zanemariti. Ako uporedimo Inuite i Indijance iz Amazonije, videcemo da se jako razlikuju, a spadaju u istu rasu zajedno sa sibirskim starosedeocima, Mongolima, Kinezima, Japancima...
pre 6 godina
kobster bravo za komentar. citajte i ucite ako vec necete knjige.
pre 6 godina
@Mile... Niko ne tvrdi da je svinja predak coveka. Imamo zajednickog pretka i to je sve. Svinje su mnogo srodnije sa kitovima.
pre 6 godina
dovoljno je da na primer pukne tektonska ploca, pojavi se provalija, jedan deo simpanzi ostane na jednoj, drugi na drugoj strani i ove dve grupe iste vrste ce vremenom, usled adaptacije na sada razlicite uslove (napr. na jednoj strani ima lavova, na drugoj ne), udaljiti i posle izvesnog - dugog vremena nece vise moci da se uspesno pare: nastace dve zasebne vrste, napr. miroljubivi bonobo i agresivne simpanze. to objasnjava galapagos, australiju... kad ti se kljuc evolucije otvori, sve postane jasno, sve se uklapa, cak i paunovo perje, koje je darvina dugo izludjivalo...
pre 6 godina
ko jos veruje u to.
pre 6 godina
@Kobster
Zivot je duhovnog porekla. Ajde zamislite svest da evoluira iz nesvesti. Pa nije sve u materiji. Odakle svest? Da li je neziva materija pocela da misli i planira? Tesko. Odakle Sunce? Odakle gravitacija? To je sve tako doslo niotkuda i ide prema nigde, komete lete bezveze tamo vamo, dok je cilj zivota provesti se i cekati kraj? Naucnici nemaju pojma sta se desava kada covek zaspi i odakle snovi, a ovamo znaju kako je nastao zivot. Kako da ne. Primer decaka je nije prikladan. Naime, decak postaje muskarac po strogo planiranom programu koji je zapisan u genima, a ima ga zapisanog i na ljudskoj kozi, recimo dlan. Naucnici evolucionisti svesno varaju covecanstvo, ogranicavajuci ga na njihova skromna znanja i zatvorenost.
pre 6 godina
čovekova dnk od banane se razlikuje 1%
pre 6 godina
(Mile, 30. april 2017 10:48)
Mile, zastrašujuće si neuk čovek... i to je isključivo tvoja krivica. To je nedopustivo u današnje vreme kada su nam sve informacije lako dostupne.
pre 6 godina
Samo da preduhitrim kreacioniste koji ce komentarisati ovu vest.
Prelazni oblici: samo se uslovno tako nazivaju. I mi smo prelazni oblici, osim ako ne budemo istrebljeni pre nego sto nas evolucija odvede u nekom pravcu. Prelazni oblik nije privrmeni oblik dok ne dodje kranji oblik, nego svaki zivotni oblik koji bude evolucijski gledano uspesan. Prelzi kod kompleksnih organizama uglavnom nisu nagli, nego iz generacije u generaciju se desavaju manje promene. To je kao kad hocete da odredite trenutak kada je decak postao muskarac. Trenutka nema, a opet, decaci postaju muskarci :)
Kako se iz zivog stvorilo nezivo?: Tu problematiku ne pokriva evolucija, vec abiogeneza. Istina je da, za sada naucnici ne znaju tacno kako je do ovoga doslo. Ono sto treba znati, medjutim je da su prve zivotne forme morale biti izuzetno proste, celije koje su potom nastale su bile mnogo jednostavnije od sadasnjih celija (mitohondrije su postale standardni deo celija tek pre oko 2 milijarde godina ako se ne varam). Imate viruse, koji imaju neke karakteristike zivih organizama, ali i neke nezivih. Prvi zivot je verovatno bio jos prostiji od RNK lanca i cim je uspeo da izvrsi deobu, eto zivota!
Ima sigurno jos zanimljivih tema, ako se neko seti, neka dopise.
pre 6 godina
Kakve gluposti? Ovo ni pas sa maslom ne bi progutao. Nisam ne sto religiozan i ne verujem ni u Adama i Evu (ili Stevu, svejedno), ali su nadmasili sebe sa ovim glupim teorijama. Cuj, naucnici! Pa sto se ne potpisu ti naucnici koji stoje iza ove studije. Postoji studija i po kojoj je sastavi gradja ljudskog tela najslicnija svinjskom pa ih koriste za razne eksperimente i ispitivanja. Znaci li to da je mozda covek postao i od svinje? Kakvim idiotarijama se ljudi bave u 21.veku, strasno.
pre 6 godina
Inače ljudska DNK se uklapa sa DNK šimpanze u 98.8%... Prosto mi je neverovatno koliku fenotipsku razliku može da napravi nešto više od 1%.
pre 6 godina
Covek nema pretka u zivotinjama. Svi imamo boziju klicu stvaranja u sebi iz koje potiču te slicnosti.
pre 6 godina
Cini mi se da su Bonoboi ostali najslicniji Prokonzulu, koga mnogi smatraju poslednjim zajednickim pretkom. Znaci, Prokonzul je bio majmun, posle njega slede Sahelantropus, Ororin, Ardipitekusi i Australopitekusi i svi su oni majmuni, mnogi od njih i uspravni, a rod Homo vuce poreklo od njih, tako da jesmo nastali od majmuna.
pre 6 godina
moj rođak sigurno nije ;)
pre 6 godina
Sad će se javiti protivnici evolucije da daju svoje stručno naučno mišljenje bazirano na dugogodišnjem obrazovanju i istražičkom radu...
pre 6 godina
Kada sam pročitao:Otkriven najbliži živ "čovekov rođak", prva misao mi je bila da su to bonobo šimpanze. Čitajući članak, uverio sam se da sam u pravu. Ne bih vam mnogo pričao o "našim srodnicima". Koga interesuje, može odgovor naći "guglajući". Ono što bih hteo da istaknem je, bonobo šimpanze su u izumiranju! To je i logično, ako znate kojim putem su krenuli. Bojim se da i mi ne završimo kao oni. Za sada, jedino je sigurno da smo krenuli istim smerom.
pre 6 godina
То што има сличности не значи да смо постали од мајмуна...
pre 6 godina
Inače ljudska DNK se uklapa sa DNK šimpanze u 98.8%... Prosto mi je neverovatno koliku fenotipsku razliku može da napravi nešto više od 1%.
pre 6 godina
Sad će se javiti protivnici evolucije da daju svoje stručno naučno mišljenje bazirano na dugogodišnjem obrazovanju i istražičkom radu...
pre 6 godina
Samo da preduhitrim kreacioniste koji ce komentarisati ovu vest.
Prelazni oblici: samo se uslovno tako nazivaju. I mi smo prelazni oblici, osim ako ne budemo istrebljeni pre nego sto nas evolucija odvede u nekom pravcu. Prelazni oblik nije privrmeni oblik dok ne dodje kranji oblik, nego svaki zivotni oblik koji bude evolucijski gledano uspesan. Prelzi kod kompleksnih organizama uglavnom nisu nagli, nego iz generacije u generaciju se desavaju manje promene. To je kao kad hocete da odredite trenutak kada je decak postao muskarac. Trenutka nema, a opet, decaci postaju muskarci :)
Kako se iz zivog stvorilo nezivo?: Tu problematiku ne pokriva evolucija, vec abiogeneza. Istina je da, za sada naucnici ne znaju tacno kako je do ovoga doslo. Ono sto treba znati, medjutim je da su prve zivotne forme morale biti izuzetno proste, celije koje su potom nastale su bile mnogo jednostavnije od sadasnjih celija (mitohondrije su postale standardni deo celija tek pre oko 2 milijarde godina ako se ne varam). Imate viruse, koji imaju neke karakteristike zivih organizama, ali i neke nezivih. Prvi zivot je verovatno bio jos prostiji od RNK lanca i cim je uspeo da izvrsi deobu, eto zivota!
Ima sigurno jos zanimljivih tema, ako se neko seti, neka dopise.
pre 6 godina
То што има сличности не значи да смо постали од мајмуна...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Славиша, 30. april 2017 10:38)
I nismo, nego imamo zajednickog pretka.
moj rođak sigurno nije ;)
(čiko, 30. april 2017 10:22)
Pa mozes ti da se rodjaka odreknes preko novina, ali to nece ponistiti vasu DNK, anatomsku i svaku drugu povezanost.
Covek nema pretka u zivotinjama. Svi imamo boziju klicu stvaranja u sebi iz koje potiču te slicnosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Black Eagle, 30. april 2017 10:16)
Zasto onda covek ima repni prsljen? Ako slicnosti proisticu zbog "bozije klice stvaranja", zasto onda amebe nemaju repni prsljen, zasto samo kicmenjaci imaju kicmu? Covek je mnogo slicniji simpanzi nego zglavkaru. Kako objasnjavas homologaciju gena?
pre 6 godina
Cini mi se da su Bonoboi ostali najslicniji Prokonzulu, koga mnogi smatraju poslednjim zajednickim pretkom. Znaci, Prokonzul je bio majmun, posle njega slede Sahelantropus, Ororin, Ardipitekusi i Australopitekusi i svi su oni majmuni, mnogi od njih i uspravni, a rod Homo vuce poreklo od njih, tako da jesmo nastali od majmuna.
pre 6 godina
(Mile, 30. april 2017 10:48)
Mile, zastrašujuće si neuk čovek... i to je isključivo tvoja krivica. To je nedopustivo u današnje vreme kada su nam sve informacije lako dostupne.
pre 6 godina
dovoljno je da na primer pukne tektonska ploca, pojavi se provalija, jedan deo simpanzi ostane na jednoj, drugi na drugoj strani i ove dve grupe iste vrste ce vremenom, usled adaptacije na sada razlicite uslove (napr. na jednoj strani ima lavova, na drugoj ne), udaljiti i posle izvesnog - dugog vremena nece vise moci da se uspesno pare: nastace dve zasebne vrste, napr. miroljubivi bonobo i agresivne simpanze. to objasnjava galapagos, australiju... kad ti se kljuc evolucije otvori, sve postane jasno, sve se uklapa, cak i paunovo perje, koje je darvina dugo izludjivalo...
pre 6 godina
@Mile... Niko ne tvrdi da je svinja predak coveka. Imamo zajednickog pretka i to je sve. Svinje su mnogo srodnije sa kitovima.
pre 6 godina
Kada sam pročitao:Otkriven najbliži živ "čovekov rođak", prva misao mi je bila da su to bonobo šimpanze. Čitajući članak, uverio sam se da sam u pravu. Ne bih vam mnogo pričao o "našim srodnicima". Koga interesuje, može odgovor naći "guglajući". Ono što bih hteo da istaknem je, bonobo šimpanze su u izumiranju! To je i logično, ako znate kojim putem su krenuli. Bojim se da i mi ne završimo kao oni. Za sada, jedino je sigurno da smo krenuli istim smerom.
pre 6 godina
@Black Eagle
Mojne te blam,to su nam daleki rodjaci,šta nas briga- neće nam se pojaviti na slavi,svadbi...
pre 6 godina
moj rođak sigurno nije ;)
pre 6 godina
@Kobster...Cak se i kod ljudske vrste i sada vidi evolucija uzivo. Zvanicno postoje 3 ljudske rase, ali cak i u okviru svake rase postoje razlike koje se ne mogu zanemariti. Ako uporedimo Inuite i Indijance iz Amazonije, videcemo da se jako razlikuju, a spadaju u istu rasu zajedno sa sibirskim starosedeocima, Mongolima, Kinezima, Japancima...
pre 6 godina
Covek nema pretka u zivotinjama. Svi imamo boziju klicu stvaranja u sebi iz koje potiču te slicnosti.
pre 6 godina
То што има сличности не значи да смо постали од мајмуна...
pre 6 godina
A šta ako je majmun postao od coveka.Tu teoriju niko ne dokazuje.
pre 6 godina
kobster bravo za komentar. citajte i ucite ako vec necete knjige.
pre 6 godina
Malo su dlakaviji od nas
pre 6 godina
Kakve gluposti? Ovo ni pas sa maslom ne bi progutao. Nisam ne sto religiozan i ne verujem ni u Adama i Evu (ili Stevu, svejedno), ali su nadmasili sebe sa ovim glupim teorijama. Cuj, naucnici! Pa sto se ne potpisu ti naucnici koji stoje iza ove studije. Postoji studija i po kojoj je sastavi gradja ljudskog tela najslicnija svinjskom pa ih koriste za razne eksperimente i ispitivanja. Znaci li to da je mozda covek postao i od svinje? Kakvim idiotarijama se ljudi bave u 21.veku, strasno.
pre 6 godina
čovekova dnk od banane se razlikuje 1%
pre 6 godina
Najjaci su mi ovi koji prozivaju nauku, kao "nauka ima samo 10% odgovora". A koliko odgovora ima religija, NULA.
pre 6 godina
Inače ljudska DNK se uklapa sa DNK šimpanze u 98.8%... Prosto mi je neverovatno koliku fenotipsku razliku može da napravi nešto više od 1%.
(dr Evil, 30. april 2017 10:45)
Da. Pekinezeri i šarplaninci imaju (skoro) identični genotip, pa se ipak dosta fenotipski razlikuju. Ljudi neće da priznaju da liče na šimpanze, ali neki neutralni vanzemaljac bi možda zaključio da su ljudi i šimpanze sličniji nego pekinezeri i šarplaninci.
pre 6 godina
Evolucionista - Obisao celu zemaljsku kuglu, posmatrao sav zivi svet, skupljao fosile, proveo ceo zivot u labaratoriji i na samrti opet rekao: "Nisam u sve 100% siguran ali ovo i ovo se poklapa, nastavite da istrazujete posle mene"
Kreacionista - jednog vruceg letnjeg dana je lezao ispod hrasta u hladu, ladio m**a, pogledao u nebo i rekao: "Neko odozgo nas je stvorio"
pre 6 godina
(Mile, 30. april 2017 10:48)
Vidiš Mile ja kad u nešto nisam siguran da znam da je točno onda o tome ne pričam i ne dajem izjave, to je odlika pametnog čovjeka.
A inače kad si spomenuo svinje ne znam da li ti je poznato da se svinjska jetra može transplatirati čovjeku kao privremeno rješenje dok se ne nađe adekvatna ljudska jetra?!
pre 6 godina
ovaj majmun je veci covek od mnogih ljudi :))
pre 6 godina
Kako covek i banana imaju 50 posto istog DNK materijala (ko ne veruje neka izgugla) jasno je da imaju zajednickog pretka?!? Spojis dve banane i eto ti coveka :) naravno Milioni i milioni godina evolucije su prosli dok od banane nije postao covek! Zato mi bananameni zivimo u banana drzava :)
pre 6 godina
Meni je fascinantno da u 21. veku neki ljudi i dalje veruju u Darvinovu izmisljotinu
pre 6 godina
Најјаче је што ови научници/еволуционисти лупају минусе на сваки коментар који сумња у то.. у фазону, пи!, глупа религија и пусто вјеровање..
А зар је наука нешто што се експериментом доказати не може? Тј. може, али треба пар милки година.. :-))) зар то онда није религија и вјеровање?
pre 6 godina
@Mile: Doticni naucnici su sigurno i potpisali navedenu studiju, jer u protivnom to ne bi bila studija...Ali, eto, nisu se javili u komentarima pa da ih ti kritikujes i isprozivas zbog neukosti. Posto je studija na engleskom, a koliko vidim tebi ni srpski nije jaca disciplina, bojim se da za tebe Mile nema nade.
pre 6 godina
Ako nismo od majmuna,od sta smo! karfiola mozda
pre 6 godina
Bog je stvorio coveka!
pre 6 godina
Sam Darvin je priznao pred smrt da je njegova cuvena teorija Evolucije, narucena od tadasnjih svetskih mocnika!
Covek NIJE nastao od majmuna, vec ga je Gospod Bog stvorio po svom promislu!
pre 6 godina
Neobjasnjivo je samo da je razvoj coveka isao "svemirskom brzinom" a razvoj bonomi i sipanze brzinom puza i to je jedino neobjasnjivo.Da li je neko pogurao taj razvoj e to je drugo pitanje
pre 6 godina
@Kobster
Zivot je duhovnog porekla. Ajde zamislite svest da evoluira iz nesvesti. Pa nije sve u materiji. Odakle svest? Da li je neziva materija pocela da misli i planira? Tesko. Odakle Sunce? Odakle gravitacija? To je sve tako doslo niotkuda i ide prema nigde, komete lete bezveze tamo vamo, dok je cilj zivota provesti se i cekati kraj? Naucnici nemaju pojma sta se desava kada covek zaspi i odakle snovi, a ovamo znaju kako je nastao zivot. Kako da ne. Primer decaka je nije prikladan. Naime, decak postaje muskarac po strogo planiranom programu koji je zapisan u genima, a ima ga zapisanog i na ljudskoj kozi, recimo dlan. Naucnici evolucionisti svesno varaju covecanstvo, ogranicavajuci ga na njihova skromna znanja i zatvorenost.
pre 6 godina
Niti je majmun postao od čoveka, niti je čovek postao od majmuna. Mi smo primati koji imaju zajedničkog pretka. Taj predak liči na majmuna, ali je to ipak vrsta za sebe. Sa svinjama imamo sličnosti među unutrašnjim organima (kao i sa većinom sisara, samo što je svinja slične veličine kao čovek), ali mi papke nemamo. I svinje su koristili hirurzi da vežbaju operacije. A Bog da je stvarao svet za 7 dana, morao bi da ide na popravni. Ovo ne valja ništa. Hoću reći, ne verujte slepo svemu što čujete. Razmišljajte. Koliko je nauka u pravu, toliko i greši. Nauka ne može sam postanak života da objasni. Prema zakonima prirode, mi ne bi trebalo da postojimo. A ipak smo tu. Što znači da postoji neka sila, nazovite je božanska (neobjašnjiva) koja je stvorila život. Ali taj proces nije trajao 7 dana. On traje i dan danas.
pre 6 godina
Rodjaci po babine linije.
pre 6 godina
@Kobster...Jesmo, nastali smo od majmuna. Bas i taj repni prsljen to dokazuje. Naravno, nasa vrsta (H. sapiens) nije direktno nastala od majmuna, nego od starije vrste iz roda Homo, ali najverovatniji preci roda Homo su Australopitekus sediba, ili A. garhi, a oni su bili (uspravni) majmuni. Pored svega toga, od pojave roda Homo do poslednjeg zajednickog pretka nas deli bar 5 miliona godina. Toliko dugo su se svi nasi potencijalni preci borili za goli zivot i kroz tu borbu postajali uspesniji i pametniji (sto je samo posledica te borbe).
pre 6 godina
Mnogi u srbiji su ostali na nivou ortaka sa fotografije.
pre 6 godina
Delfin i ajkula liče, pa je delfn sisar
pre 6 godina
Da li postoji jedan primer mutacije gde se informacija neke genetske strukture uvecala? Ne postoji naravno. Da li postoji jedan primer gde se od dva majmuna moze dobiti nesto sto nije majmun, ili bilo koje dve druge zivotinje gde se moze dobiti druga vrsta? Ne postoji, od pasa ce uvek nastati pas, a od majmuna majmun, nema izuzetka, jer ako postoje izuzetci zasto ih danas ne vidimo? Postoje razlicite vrste pasa ali su to i dalje psi. Slicnosti u genima samo pokazuju da imamo zajednickog dizajnera. Kakve veze ima repni prsljen sa evolucijom, pa repni prsljen ima 9 veoma vaznih misica koje omogucavaju coveku da radi odredjene stvari, da ih ne pominjem sad. Pa kojom logikom su nastali kicmenjaci od beskicmenjaka? Svi primeri koji navodno govore o evoluciji coveka od majmuna su odbaceni pre dosta godina. “Covek iz Nebraske” je skiciran od fosila samo jednog zuba, koji je ustvari bio fosil svinje. “Piltdaunski covek” evolucionisti su spojili ljudsku lobanju i vilicu majmuna. Neandertalac je bio pravi covek, naucno je dokazano da je bolovao od artritisa. “Majmunica Lusi”, pronadjeno 40% fosila, nije imala lobanju, koleno ove simpanze koje navodno ukazuje na evoluciju pronadjeno 2 kilometra dalje od ostatka fosila na dubini od 200 metara ocigledno pokazuje da ne pripada fosilu Lusi simpanze. Svi ovi “dokazi” mogu da stanu na jedan mali sto, uz to svi su odbaceni vec godinama unazad.
pre 6 godina
Sve naučnik do naučnika u komentarima, pa se pitam zašto je evolucija krenula unazad kad smo toliko pametni?
pre 6 godina
Lično poznajem lika kome je ovo najbliži rođak.
pre 6 godina
Hmm,ta priča sa stablom ne pije baš vodu.To funkcioniše kod čoveka sa njegovim rodjacima ali sa majmunima ni tad,ni sad,ni nikad.Neka to mal bolje objasne kako je neko postao čovek a neko ostao majmun.
pre 6 godina
Bog je stvorio evoluciju, Bog je stvori fizicke zakone, Bog je server koji simulira nas Univerzum i mozda jos neke druge svetove. Mi smo kokreatori koji zajedno sa Bogom ucestvujemo u toj simulaciji i imamo odredjenih ovlasti.
pre 6 godina
Ovo su majmuni koji se masovno istrebljuju u Indoneziji zbog proizvodnje palminog ulja. Molim vas izbegavajte palmino ulje, osim sto je stetno za nas poubijacemo i sve majmune tamo!
pre 6 godina
@Ivana. Bonobo ne zive u Indoneziji vec samo u Kongu i to sa samo jedne strane reke Kongo.
pre 6 godina
Labud preferira mačke u odnosu na čoveka i njegovog pretka. Ako bi već morao da bira, prihvatio bi i da predak upravlja čovekom, a ne obratno. Jer predak je ipak pametniji, utoliko što ne uništava prirodu koja ga je iznedrila.
pre 6 godina
Tzv. preci nisu preci modernog coveka.
Ne postoje naucno relevantni dokazi za to.
Dokazi tipa slice i prilice, imaju iste udove,
vilice, zube i kosti, i DNK nisu dokazi.
*
Moderni covek nastao je direktnom Bozjom intervencijom.
Odmah ovakav kao sto smo mi - lep i pametan,
sposoban za apstrktno misljenje i pisanje poezije.
pre 6 godina
Gde si, rođo!
pre 6 godina
Mozda su neki vanzemaljci oziveli ljude preko majmuna kao sto mi ocemo mamuta preko slona
pre 6 godina
ko jos veruje u to.
pre 6 godina
Evo nek prosto objasne kako nastaje čovjek u materici.
99 % sličnosti a bonobo još nije stigao do trotineta
pre 6 godina
(Predrag Markovic, 30. april 2017 12:46)
meni se bas cini da ima mnogo vise informacije koja nam nije dostupna i nece ni biti, sve dok ne budemo "zreli" za to, a do tada neka psi laju na mesec
pre 6 godina
@ Budan
oni ne veruju,oni jednostavno znaju,,oni mogu ako hoce i da ti objasne program po kojem je moguce da jedan genom stvori dva razlicita organizma ,ali nece,ne znam zasto?
pre 6 godina
samo da pozdravim labuda!!retko bistar i duhovit pa i objektivan komentator cak kad se radi i o sportu!!
pre 6 godina
Sam Darvin je priznao pred smrt da je njegova cuvena teorija Evolucije, narucena od tadasnjih svetskih mocnika!
Covek NIJE nastao od majmuna, vec ga je Gospod Bog stvorio po svom promislu!
(Beobrad, 30. april 2017 16:09)
A ko je onda stvorio Gospoda Boga? Mozda i on ima svog tvorca koji je i njega stvorio? E to je kreacionisticka teorija. I onda se tako vrtimo u krug do beskraja.
pre 6 godina
Covek nije nastao od majmuna, jer je mnogo gori od majmuna.
pre 6 godina
Tomy podrzavam tvoju reoriju da je majmun nastao od covjeka.Lako dokazivo "da bi bio rahat".
pre 6 godina
Kad otkrijemo ko smo MI, tada će nam biti jasno od koga smo nastali. Odgovor, sasvim sigurno, leži u našoj svesti. A na nama je da ga otkrijemo. Koliko ćemo biti uspešni, zavisi koliko smo spremni daleko da odemo u potrazi. A i to zavisi od izbora pravog puta na putu potpune spoznaje, jer je mnogo raskrsnica a samo jedna ona prava.
pre 6 godina
Bog je stvorio coveka! (ivan, 30. april 2017 13:47)
# # # # # # # #
Zašto?
pre 6 godina
Kakve gluposti? Ovo ni pas sa maslom ne bi progutao. Nisam ne sto religiozan i ne verujem ni u Adama i Evu (ili Stevu, svejedno), ali su nadmasili sebe sa ovim glupim teorijama. Cuj, naucnici! Pa sto se ne potpisu ti naucnici koji stoje iza ove studije. Postoji studija i po kojoj je sastavi gradja ljudskog tela najslicnija svinjskom pa ih koriste za razne eksperimente i ispitivanja. Znaci li to da je mozda covek postao i od svinje? Kakvim idiotarijama se ljudi bave u 21.veku, strasno.
pre 6 godina
Covek nema pretka u zivotinjama. Svi imamo boziju klicu stvaranja u sebi iz koje potiču te slicnosti.
pre 6 godina
То што има сличности не значи да смо постали од мајмуна...
pre 6 godina
moj rođak sigurno nije ;)
pre 6 godina
Sad će se javiti protivnici evolucije da daju svoje stručno naučno mišljenje bazirano na dugogodišnjem obrazovanju i istražičkom radu...
pre 6 godina
čovekova dnk od banane se razlikuje 1%
pre 6 godina
Sam Darvin je priznao pred smrt da je njegova cuvena teorija Evolucije, narucena od tadasnjih svetskih mocnika!
Covek NIJE nastao od majmuna, vec ga je Gospod Bog stvorio po svom promislu!
pre 6 godina
A šta ako je majmun postao od coveka.Tu teoriju niko ne dokazuje.
pre 6 godina
Meni je fascinantno da u 21. veku neki ljudi i dalje veruju u Darvinovu izmisljotinu
pre 6 godina
Samo da preduhitrim kreacioniste koji ce komentarisati ovu vest.
Prelazni oblici: samo se uslovno tako nazivaju. I mi smo prelazni oblici, osim ako ne budemo istrebljeni pre nego sto nas evolucija odvede u nekom pravcu. Prelazni oblik nije privrmeni oblik dok ne dodje kranji oblik, nego svaki zivotni oblik koji bude evolucijski gledano uspesan. Prelzi kod kompleksnih organizama uglavnom nisu nagli, nego iz generacije u generaciju se desavaju manje promene. To je kao kad hocete da odredite trenutak kada je decak postao muskarac. Trenutka nema, a opet, decaci postaju muskarci :)
Kako se iz zivog stvorilo nezivo?: Tu problematiku ne pokriva evolucija, vec abiogeneza. Istina je da, za sada naucnici ne znaju tacno kako je do ovoga doslo. Ono sto treba znati, medjutim je da su prve zivotne forme morale biti izuzetno proste, celije koje su potom nastale su bile mnogo jednostavnije od sadasnjih celija (mitohondrije su postale standardni deo celija tek pre oko 2 milijarde godina ako se ne varam). Imate viruse, koji imaju neke karakteristike zivih organizama, ali i neke nezivih. Prvi zivot je verovatno bio jos prostiji od RNK lanca i cim je uspeo da izvrsi deobu, eto zivota!
Ima sigurno jos zanimljivih tema, ako se neko seti, neka dopise.
pre 6 godina
Cini mi se da su Bonoboi ostali najslicniji Prokonzulu, koga mnogi smatraju poslednjim zajednickim pretkom. Znaci, Prokonzul je bio majmun, posle njega slede Sahelantropus, Ororin, Ardipitekusi i Australopitekusi i svi su oni majmuni, mnogi od njih i uspravni, a rod Homo vuce poreklo od njih, tako da jesmo nastali od majmuna.
pre 6 godina
Kada sam pročitao:Otkriven najbliži živ "čovekov rođak", prva misao mi je bila da su to bonobo šimpanze. Čitajući članak, uverio sam se da sam u pravu. Ne bih vam mnogo pričao o "našim srodnicima". Koga interesuje, može odgovor naći "guglajući". Ono što bih hteo da istaknem je, bonobo šimpanze su u izumiranju! To je i logično, ako znate kojim putem su krenuli. Bojim se da i mi ne završimo kao oni. Za sada, jedino je sigurno da smo krenuli istim smerom.
pre 6 godina
То што има сличности не значи да смо постали од мајмуна...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Славиша, 30. april 2017 10:38)
I nismo, nego imamo zajednickog pretka.
moj rođak sigurno nije ;)
(čiko, 30. april 2017 10:22)
Pa mozes ti da se rodjaka odreknes preko novina, ali to nece ponistiti vasu DNK, anatomsku i svaku drugu povezanost.
Covek nema pretka u zivotinjama. Svi imamo boziju klicu stvaranja u sebi iz koje potiču te slicnosti.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Black Eagle, 30. april 2017 10:16)
Zasto onda covek ima repni prsljen? Ako slicnosti proisticu zbog "bozije klice stvaranja", zasto onda amebe nemaju repni prsljen, zasto samo kicmenjaci imaju kicmu? Covek je mnogo slicniji simpanzi nego zglavkaru. Kako objasnjavas homologaciju gena?
pre 6 godina
@Kobster
Zivot je duhovnog porekla. Ajde zamislite svest da evoluira iz nesvesti. Pa nije sve u materiji. Odakle svest? Da li je neziva materija pocela da misli i planira? Tesko. Odakle Sunce? Odakle gravitacija? To je sve tako doslo niotkuda i ide prema nigde, komete lete bezveze tamo vamo, dok je cilj zivota provesti se i cekati kraj? Naucnici nemaju pojma sta se desava kada covek zaspi i odakle snovi, a ovamo znaju kako je nastao zivot. Kako da ne. Primer decaka je nije prikladan. Naime, decak postaje muskarac po strogo planiranom programu koji je zapisan u genima, a ima ga zapisanog i na ljudskoj kozi, recimo dlan. Naucnici evolucionisti svesno varaju covecanstvo, ogranicavajuci ga na njihova skromna znanja i zatvorenost.
pre 6 godina
(Mile, 30. april 2017 10:48)
Mile, zastrašujuće si neuk čovek... i to je isključivo tvoja krivica. To je nedopustivo u današnje vreme kada su nam sve informacije lako dostupne.
pre 6 godina
Најјаче је што ови научници/еволуционисти лупају минусе на сваки коментар који сумња у то.. у фазону, пи!, глупа религија и пусто вјеровање..
А зар је наука нешто што се експериментом доказати не може? Тј. може, али треба пар милки година.. :-))) зар то онда није религија и вјеровање?
pre 6 godina
dovoljno je da na primer pukne tektonska ploca, pojavi se provalija, jedan deo simpanzi ostane na jednoj, drugi na drugoj strani i ove dve grupe iste vrste ce vremenom, usled adaptacije na sada razlicite uslove (napr. na jednoj strani ima lavova, na drugoj ne), udaljiti i posle izvesnog - dugog vremena nece vise moci da se uspesno pare: nastace dve zasebne vrste, napr. miroljubivi bonobo i agresivne simpanze. to objasnjava galapagos, australiju... kad ti se kljuc evolucije otvori, sve postane jasno, sve se uklapa, cak i paunovo perje, koje je darvina dugo izludjivalo...
pre 6 godina
@Kobster...Cak se i kod ljudske vrste i sada vidi evolucija uzivo. Zvanicno postoje 3 ljudske rase, ali cak i u okviru svake rase postoje razlike koje se ne mogu zanemariti. Ako uporedimo Inuite i Indijance iz Amazonije, videcemo da se jako razlikuju, a spadaju u istu rasu zajedno sa sibirskim starosedeocima, Mongolima, Kinezima, Japancima...
pre 6 godina
Inače ljudska DNK se uklapa sa DNK šimpanze u 98.8%... Prosto mi je neverovatno koliku fenotipsku razliku može da napravi nešto više od 1%.
pre 6 godina
Da li postoji jedan primer mutacije gde se informacija neke genetske strukture uvecala? Ne postoji naravno. Da li postoji jedan primer gde se od dva majmuna moze dobiti nesto sto nije majmun, ili bilo koje dve druge zivotinje gde se moze dobiti druga vrsta? Ne postoji, od pasa ce uvek nastati pas, a od majmuna majmun, nema izuzetka, jer ako postoje izuzetci zasto ih danas ne vidimo? Postoje razlicite vrste pasa ali su to i dalje psi. Slicnosti u genima samo pokazuju da imamo zajednickog dizajnera. Kakve veze ima repni prsljen sa evolucijom, pa repni prsljen ima 9 veoma vaznih misica koje omogucavaju coveku da radi odredjene stvari, da ih ne pominjem sad. Pa kojom logikom su nastali kicmenjaci od beskicmenjaka? Svi primeri koji navodno govore o evoluciji coveka od majmuna su odbaceni pre dosta godina. “Covek iz Nebraske” je skiciran od fosila samo jednog zuba, koji je ustvari bio fosil svinje. “Piltdaunski covek” evolucionisti su spojili ljudsku lobanju i vilicu majmuna. Neandertalac je bio pravi covek, naucno je dokazano da je bolovao od artritisa. “Majmunica Lusi”, pronadjeno 40% fosila, nije imala lobanju, koleno ove simpanze koje navodno ukazuje na evoluciju pronadjeno 2 kilometra dalje od ostatka fosila na dubini od 200 metara ocigledno pokazuje da ne pripada fosilu Lusi simpanze. Svi ovi “dokazi” mogu da stanu na jedan mali sto, uz to svi su odbaceni vec godinama unazad.
pre 6 godina
Bog je stvorio evoluciju, Bog je stvori fizicke zakone, Bog je server koji simulira nas Univerzum i mozda jos neke druge svetove. Mi smo kokreatori koji zajedno sa Bogom ucestvujemo u toj simulaciji i imamo odredjenih ovlasti.
pre 6 godina
Bog je stvorio coveka!
pre 6 godina
@Mile... Niko ne tvrdi da je svinja predak coveka. Imamo zajednickog pretka i to je sve. Svinje su mnogo srodnije sa kitovima.
pre 6 godina
ko jos veruje u to.
pre 6 godina
Najjaci su mi ovi koji prozivaju nauku, kao "nauka ima samo 10% odgovora". A koliko odgovora ima religija, NULA.
pre 6 godina
kobster bravo za komentar. citajte i ucite ako vec necete knjige.
pre 6 godina
Evo nek prosto objasne kako nastaje čovjek u materici.
99 % sličnosti a bonobo još nije stigao do trotineta
pre 6 godina
Tzv. preci nisu preci modernog coveka.
Ne postoje naucno relevantni dokazi za to.
Dokazi tipa slice i prilice, imaju iste udove,
vilice, zube i kosti, i DNK nisu dokazi.
*
Moderni covek nastao je direktnom Bozjom intervencijom.
Odmah ovakav kao sto smo mi - lep i pametan,
sposoban za apstrktno misljenje i pisanje poezije.
pre 6 godina
Evolucionista - Obisao celu zemaljsku kuglu, posmatrao sav zivi svet, skupljao fosile, proveo ceo zivot u labaratoriji i na samrti opet rekao: "Nisam u sve 100% siguran ali ovo i ovo se poklapa, nastavite da istrazujete posle mene"
Kreacionista - jednog vruceg letnjeg dana je lezao ispod hrasta u hladu, ladio m**a, pogledao u nebo i rekao: "Neko odozgo nas je stvorio"
pre 6 godina
@ Budan
oni ne veruju,oni jednostavno znaju,,oni mogu ako hoce i da ti objasne program po kojem je moguce da jedan genom stvori dva razlicita organizma ,ali nece,ne znam zasto?
pre 6 godina
Mozda su neki vanzemaljci oziveli ljude preko majmuna kao sto mi ocemo mamuta preko slona
pre 6 godina
Neobjasnjivo je samo da je razvoj coveka isao "svemirskom brzinom" a razvoj bonomi i sipanze brzinom puza i to je jedino neobjasnjivo.Da li je neko pogurao taj razvoj e to je drugo pitanje
pre 6 godina
Hmm,ta priča sa stablom ne pije baš vodu.To funkcioniše kod čoveka sa njegovim rodjacima ali sa majmunima ni tad,ni sad,ni nikad.Neka to mal bolje objasne kako je neko postao čovek a neko ostao majmun.
pre 6 godina
Ako nismo od majmuna,od sta smo! karfiola mozda
pre 6 godina
@Kobster...Jesmo, nastali smo od majmuna. Bas i taj repni prsljen to dokazuje. Naravno, nasa vrsta (H. sapiens) nije direktno nastala od majmuna, nego od starije vrste iz roda Homo, ali najverovatniji preci roda Homo su Australopitekus sediba, ili A. garhi, a oni su bili (uspravni) majmuni. Pored svega toga, od pojave roda Homo do poslednjeg zajednickog pretka nas deli bar 5 miliona godina. Toliko dugo su se svi nasi potencijalni preci borili za goli zivot i kroz tu borbu postajali uspesniji i pametniji (sto je samo posledica te borbe).
pre 6 godina
Labud preferira mačke u odnosu na čoveka i njegovog pretka. Ako bi već morao da bira, prihvatio bi i da predak upravlja čovekom, a ne obratno. Jer predak je ipak pametniji, utoliko što ne uništava prirodu koja ga je iznedrila.
pre 6 godina
@Black Eagle
Mojne te blam,to su nam daleki rodjaci,šta nas briga- neće nam se pojaviti na slavi,svadbi...
pre 6 godina
Malo su dlakaviji od nas
pre 6 godina
(Predrag Markovic, 30. april 2017 12:46)
meni se bas cini da ima mnogo vise informacije koja nam nije dostupna i nece ni biti, sve dok ne budemo "zreli" za to, a do tada neka psi laju na mesec
pre 6 godina
Inače ljudska DNK se uklapa sa DNK šimpanze u 98.8%... Prosto mi je neverovatno koliku fenotipsku razliku može da napravi nešto više od 1%.
(dr Evil, 30. april 2017 10:45)
Da. Pekinezeri i šarplaninci imaju (skoro) identični genotip, pa se ipak dosta fenotipski razlikuju. Ljudi neće da priznaju da liče na šimpanze, ali neki neutralni vanzemaljac bi možda zaključio da su ljudi i šimpanze sličniji nego pekinezeri i šarplaninci.
pre 6 godina
Niti je majmun postao od čoveka, niti je čovek postao od majmuna. Mi smo primati koji imaju zajedničkog pretka. Taj predak liči na majmuna, ali je to ipak vrsta za sebe. Sa svinjama imamo sličnosti među unutrašnjim organima (kao i sa većinom sisara, samo što je svinja slične veličine kao čovek), ali mi papke nemamo. I svinje su koristili hirurzi da vežbaju operacije. A Bog da je stvarao svet za 7 dana, morao bi da ide na popravni. Ovo ne valja ništa. Hoću reći, ne verujte slepo svemu što čujete. Razmišljajte. Koliko je nauka u pravu, toliko i greši. Nauka ne može sam postanak života da objasni. Prema zakonima prirode, mi ne bi trebalo da postojimo. A ipak smo tu. Što znači da postoji neka sila, nazovite je božanska (neobjašnjiva) koja je stvorila život. Ali taj proces nije trajao 7 dana. On traje i dan danas.
pre 6 godina
Ovo su majmuni koji se masovno istrebljuju u Indoneziji zbog proizvodnje palminog ulja. Molim vas izbegavajte palmino ulje, osim sto je stetno za nas poubijacemo i sve majmune tamo!
pre 6 godina
(Mile, 30. april 2017 10:48)
Vidiš Mile ja kad u nešto nisam siguran da znam da je točno onda o tome ne pričam i ne dajem izjave, to je odlika pametnog čovjeka.
A inače kad si spomenuo svinje ne znam da li ti je poznato da se svinjska jetra može transplatirati čovjeku kao privremeno rješenje dok se ne nađe adekvatna ljudska jetra?!
pre 6 godina
Kako covek i banana imaju 50 posto istog DNK materijala (ko ne veruje neka izgugla) jasno je da imaju zajednickog pretka?!? Spojis dve banane i eto ti coveka :) naravno Milioni i milioni godina evolucije su prosli dok od banane nije postao covek! Zato mi bananameni zivimo u banana drzava :)
pre 6 godina
@Mile: Doticni naucnici su sigurno i potpisali navedenu studiju, jer u protivnom to ne bi bila studija...Ali, eto, nisu se javili u komentarima pa da ih ti kritikujes i isprozivas zbog neukosti. Posto je studija na engleskom, a koliko vidim tebi ni srpski nije jaca disciplina, bojim se da za tebe Mile nema nade.
pre 6 godina
Kad otkrijemo ko smo MI, tada će nam biti jasno od koga smo nastali. Odgovor, sasvim sigurno, leži u našoj svesti. A na nama je da ga otkrijemo. Koliko ćemo biti uspešni, zavisi koliko smo spremni daleko da odemo u potrazi. A i to zavisi od izbora pravog puta na putu potpune spoznaje, jer je mnogo raskrsnica a samo jedna ona prava.
pre 6 godina
Sve naučnik do naučnika u komentarima, pa se pitam zašto je evolucija krenula unazad kad smo toliko pametni?
pre 6 godina
ovaj majmun je veci covek od mnogih ljudi :))
pre 6 godina
Lično poznajem lika kome je ovo najbliži rođak.
pre 6 godina
Rodjaci po babine linije.
pre 6 godina
samo da pozdravim labuda!!retko bistar i duhovit pa i objektivan komentator cak kad se radi i o sportu!!
pre 6 godina
Covek nije nastao od majmuna, jer je mnogo gori od majmuna.
pre 6 godina
Mnogi u srbiji su ostali na nivou ortaka sa fotografije.
pre 6 godina
Gde si, rođo!
pre 6 godina
@Ivana. Bonobo ne zive u Indoneziji vec samo u Kongu i to sa samo jedne strane reke Kongo.
pre 6 godina
Delfin i ajkula liče, pa je delfn sisar
pre 6 godina
Sam Darvin je priznao pred smrt da je njegova cuvena teorija Evolucije, narucena od tadasnjih svetskih mocnika!
Covek NIJE nastao od majmuna, vec ga je Gospod Bog stvorio po svom promislu!
(Beobrad, 30. april 2017 16:09)
A ko je onda stvorio Gospoda Boga? Mozda i on ima svog tvorca koji je i njega stvorio? E to je kreacionisticka teorija. I onda se tako vrtimo u krug do beskraja.
pre 6 godina
Bog je stvorio coveka! (ivan, 30. april 2017 13:47)
# # # # # # # #
Zašto?
pre 6 godina
Tomy podrzavam tvoju reoriju da je majmun nastao od covjeka.Lako dokazivo "da bi bio rahat".
59 Komentari
Sortiraj po: