Sreda, 22.03.2017.

13:41

Isusov grob "rastavljen pa sastavljen", uloženo 3,4 miliona $

Izvor: Tanjug

Isusov grob "rastavljen pa sastavljen", uloženo 3,4 miliona $ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

91 Komentari

Sortiraj po:

Spike

pre 7 godina

Макс Планк, вероватно највећи физичар у историји је истовремено био и англикански свештеник. О Њутну, Калвину, Бору и њиховим религиозним ставовима је више пута писано и на овом порталу. Информишите се пре него напишете овакво нешто.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Старац Исаија, 24. mart 2017 02:10)

Jos vise puta je pisano o pojmu argumenta u logici, argumentum ad verecundiam-u, autoritetu istine i istini autoriteta, ali dzaba...

Старац Исаија

pre 7 godina

Ni jedan naucnik, ateista (jer to je neodvojivo, ma koliko se vernici pozivali na nekakvu navodnu religioznost najvecih naucnika) ...... (Ruzicasti jednorog, 23. mart 2017 18:08)

Макс Планк, вероватно највећи физичар у историји је истовремено био и англикански свештеник. О Њутну, Калвину, Бору и њиховим религиозним ставовима је више пута писано и на овом порталу. Информишите се пре него напишете овакво нешто.

DORN

pre 7 godina

@ KORN
zanimljiv mi komentar,pa rekoh ajde da malo istrazujem sta je moguci uzrok svemu tome..upisem osnovne pojmove i gle cuda,prva informacija koja se pojavila:"Jabuka je selo u Srbiji,,,,"

Marko

pre 7 godina

Zasto toliko price i polemike oko Isusa Hrista koji je po ateistima samo covjek ili nije postojao?Zasto toliko polemike oko nepostojeceg i obicnog?Pa zato sto ta licnost nije nepostojeca i obicna.Licnost koja pokrece svijet,rasprave,i ta tema je uvijek ziva.Zasto toliko ne polemisemo o Sokratu,Aleksandru Velikom,Napoleonu.Zato sto oni nisu ovakva licnost.jer ova licnost je vjecna i uvijek ziva.Licnost koja jednom okusi smrt zbog nas,vaskrse iz mrtvih zbog nas i vaznese se zbog nas.Jer ta licnost je i covjek i Bog,Gospod Hristos.Postoji li bog?To nije pitanje ima li nesto?Bog je onaj koji Jeste a nesto sto tek tako postoji.O ti mali covjece koji zivis u tami otrijezni se pa ces vidjeti Boga?ostavi grijeh pa ces vidjeti Boga?Cujes li,ako ne ostavis grijeh neces vidjeti Boga!Grijeh je tama i djavo,djavo neda da se vidi Bog.
Zasto toliko para za crkvu,za grob?
Toliko i jos vise prilici dati za ukrasavanje svetinje Cara Nebeskog.Njegovo je sve ,zemlja ,nebo vazduh,sve je Njegovo,mi prinosimo od njegovog njemu.Ti si sagradio crkvu,on je sagradio.Ne ,Bog je sagradio a ti i tvoje pare koje si zaradio su samo slijepo orudje u volji Bozijoj,jer ti ne bi mogao zaraditi te pare da Bog nije htio da ih zaradis,jer da te nije probudio svako jutro,nista od tih para,ali Bog te voli,pa ti je dao zivot i sjutra i sjutra i ti eto zaradio pare,a sad ulazes u crkvu,crkvu Boga zivoga.Zaista ti nece propasti plata.

Marko

pre 7 godina

Koga cemo da slusamo?Ateistu,neznabosca ili crkvu?Nevjernika ili svetitelje?prve ili mucenike?prve ili mucenice?Prve ili ispovjednike?Prve ili Boga?O koliko svjedoka!Vaskrsenje,najdokazaniji fakt u istoriji svijeta!O koliko svjedoka!Svjedok je svaki svetitelj,mucenik,ispovjednik,a njih je milioni milioni kroz svu istoriju crkve.Koliko ih je stradalo za Hrista?procitajte samo zitija nekih od njih.Pa sta ,vi mislite da su zitija lazna?Vama je sve lazno sto ima veze sa crkvom?Vi mislite da su milioni stranica i milioni svjedocanstava lazni?E pa nisu,sve je istina i samo istina.
O covjece!Kome se protivis?Bogu?Ne ti se protivis sebi.Bog jeste,ckva jeste ,svetitelji i angeli jesu.A ti sta si?Nista.Ti se Bogu protivis.Gledas crkvu iz ugla politike i ne sire od toga.Nema otkrivenja za tebe.I mucitelji su gledali cuda mucenika pa nisu vjerovali jer nisu htjeli da povjeruju.A ti ,ti kazes da nemas dokaze.Imas dokaze covjece,nego ti neces da vjerujes?A zasto neces da vjerujes?Zato sto volis grijeh.A Bog razoblicava grijeh,pa ti bjezis od Boga i neces da vjerujes.
Ili ces mozda uraditi najtuzniju stvar.Sacekati smrtni cas da povjerujes.A kad umres i kad dusa izadje iz tijela i kad te okruze strasni i zlobni demoni koje si svojim nevjerstvom okupio i Boga odbacio.Avaj ,avaj.Tada ces da vices,da molis samo jedan dan jos,da molis da se vratis u tijelo,ali nista cas zivota je istekao,sad ces da jedes u vjecnosti ono sto si poznjeo u vremenu.Tesko nama bez Hrista Spasitelja.A nemora taKO .

Ruzicasti jednorog

pre 7 godina

"Dugo nisam bio tuuu"
Vidim, zakuvalo se!

Ni jedan naucnik, ateista (jer to je neodvojivo, ma koliko se vernici pozivali na nekakvu navodnu religioznost najvecih naucnika) se nece naci UVREDJEN ako mu se ponudi nekakav kontraargument. Ni jedan naucnik ni ateista nikad nije spalio na lomaci bilo koga ko je imao suprotna uverenja. Postoji borba misljenja, postoji validna i nevalidna argumentacija, pa izvolite!
Vernici jedino sto imaju je njihova uvredjenost. To im je jedini argument.
Eno vam ISIS, pa se ugledajte. Oni to lepo srede po karatkom postupku i nema vise nikakvih argumenata ni rasprave. Molim lepo: Nazoves 555-333 i resis to za jedan dan. To je isto ono sto je bila hriscanska religija pre samo nekoliko vekova.
Ja se bas ne bih hvalio takvim duhovnim stavom, a pogotovo ne bih sebe nazivao "duhovnim" covekom, za razliku od "onih bednih titoista i darvinista"

Uostalom, lepo kaze nas narod:"Ko se ljuti... kruti!"

klf

pre 7 godina

Није проблем ако неко верује или не верује у Бога, то је лична ствар. Проблем је што људи који не верују својим коментарима и то најчешће промашеним покушавају стално на овакве и сличне вести да нешто докажу. Да ли то они покушавају да докажу осталима да они не верују или можда сами себи ? Велика је то унутрашња борба...

Hep.C

pre 7 godina

Marija bila nevina kada je ovog rodila,a ovoga sahranili a on opet prošeto,tako kažu istoričari,e da deda mraz vam dolazi 24 decembra to vam ja kažem.

BVB

pre 7 godina

Koja crkva (kao organizovana verska ustanova) nije napadala ateiste? Baš suprotno tvojoj tvrdnji, svaka je napadala ateiste, "grešnike" i pripadnike drugih vera. I to nisu nekakva "proteravanja" ili izbacivanja iz crkve, to su masovna i stravična ubistva. Bolje se informiši pre nego sledeći put napišeš nešto takvo.

nitex

pre 7 godina

Svako moze da da misljenje o svemu pa i ateista o religiji. Isto kao sto moze vernik da prica najneverovatnije stvari o nauci i naziva je budalastinom. Ono sto je jos bitnije niko ne moze da brani pravo na misljenje. O religiji itekako ima sta da se kaze i mora. Kako se ljudi samo o tome nadju uvredjeni pa se onda jos veca glupost izjavi da nam je bas ovako zato sto bogohulimo i ne verujemo u boga. Ej bre. Pre neki dan na vest o smrti coveka (ko god da je i sta god da je) u komentarima se slavi. Na stranu to sto me vest uopste nije dotakla ne znam ko treba da umre da kazem ako je. Tu nisam naisao ni na jedan komentar osude od hriscana ali da se crkva dirne to nikako. E zbog toga nam je tako kako jeste. Licemeri odvratni. Objavite komentar!

dragan

pre 7 godina

BVB, 22. mart 2017 22:05)
Jeste li spremni za citate iz boblije (čitaj korpuse)?! Verovato je niste čitali...ne verujem da se toliko pravite ludi...nasilja, apsolutizam, mizogenija...
Ako Vas već mrzi da se tako dugo bavite čitanjem (analizom), pogledajte jedan indikativni video na YouTube-u gde se slučajnim prolaznicima čitaju citati iz biblije koja je umotan u korice kurana. Prijateljski pozdrav...pun razumevanja

Nepristojko

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste?
BVB, 22. mart 2017 22:05)

hahahaha!!! ma joook, samo ih je spaljivala na lomaci.
a ni u danasnje vreme, ne moze da se zivi od vas - svaku vest iz nauke a posebno o evoluciji, svemiru, obliku zemlje, starosti zemlje itd. vi obavezno morate da negirate i namecete religijske stavove kao "jedinu istinu" bez ikakvih dokaza ali u to mora de veruje bez pogovora. jel to ta sloboda o kojoj pricate?

hipster

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!
(Daca, 22. mart 2017 14:37)

Titoisti, vama niko ne dira vašu Kuću cveća, red bi bio da i vi poštujete druge veroispovesti.

dejcha

pre 7 godina

Zasto jednu lijepo napisanu i prijatnu vijest prljate zlobnim komentarima? Uzivajte u zivotu i pustite druge da uzivaju.
(Dr. Mario, 22. mart 2017 21:27)

Slazem se. Onog momenta kad vi prestanete da namecete svima svoje religiozne dogme na bukvalno SVAKU vest iz nauke.

A druga strana

pre 7 godina

Ne razumem zasto su ljudi ogorceni kad se prica o istorisjkom spomeniku,ali razumem sto su ogorceni na crkvu,dok nama pricaju da zivimo skromno izaslanici Hristove crkve zive na visokoj nozi i to gledamo svaki dan!Eto primer u Kragujevcu dom vladike je uradjen od najskupljeg mermera opasan visokom ogradom i kamerama kao da se u njemu cuva neka "gudra".Ne kazem da svestenici ne treba da imaju i materijalne stvari ali u skladu sa standardom drustva s'obzirom da od istog zavise.Jer opet to je njihov put jer u suprotnom ja to smatram cistim neoporezovanim profitom.P.s isto vazi za katolike,muslimane,protestante itd...

KORN

pre 7 godina

Kod mene u selu posle mnogo vremena napravise crkvu dva coveka koja su se popela i montirala zvono su poginula tako sto je autobus prosao na crveno i udario u njihov automobil.Prvi decko koji se ozenio u toj crkvi pre par dana je umro od leukemije,decko sportista otisao da se pregleda nesto mu nije bilo dobro umro za 15 do 20 dana.Decko koji je prvi krstio dete u toj crkvi sada ima zdravstvenih problema koji uopste nisu naivni.Ako mi neko ne veruje slobodno neka dodje u Jabuci kod Panceva pa neka se proveri.Nemam nista protiv vernika ali imam protiv zaludjenika,kada god se desi neka dobra stvar to je Bog pomogao a to sto se pored jedne dobre desi milion loših stvari sta cemo sa tim.

Mirko Pantic

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?
(BVB, 22. mart 2017 22:05)
Crkva je oduvek protiv slobode!
Slobodan covek je onaj koji rzmislja o sebi i svetu oko sebe,ne veruje u gluposti koje Crkva prica i ne opterecuje se bogovima i slicnim glupostima.

Sloboda izbora je jedba od vecih gluposti koje je neko smislio.Slobodan izbor ne postoji,vec je uslovljen razlicitim stvarima ili dogadjajima,najcesce zdravim razumom ili zakonima.Kako god da u zivotu napravis izbor,nuzno je da pravis kompromis i necega se odreknes.
Veronauka u skolama nije slobodan izbor,vec indoktrinacija.Dobar deo dece ide na taj besmisleni predmet zato sto to roditelji izabrali umesto njih.Ta vecina onda maltretira manjinu koja ne ide ...

Ateisti u koje i sam spadam,ne maltretiraju nikoga,vec nerviraju vernike,jer imaju vise slobode od njih.Biti vernik je isto kao i biti retardiran,ogranicen,omedjen.Ta vera utice na tvoj zivot i usmerava te u jednom odredjenom pravcu,a omedjen si pravilima koja su smisljena hiljadama godina pre,a menjana mnogo puta kroz istoriju.
Zasto bi to iko zeleo sebi?

Neleh

pre 7 godina

@BVB Crkva namece svoj stav svima pa i ateistima. Napada i osudjuje gay populaciju, napada zene koje abortiraju, evolucionaliste, naucnike koji imaju drugaciji pogled na svet, pa i ljude koji zele samo razvod, svakoga ko se ne drzi svete knjige. Prete paklom svima koji se ne slazu sa njima. Jel ti stvarno ne znas sta je sve crkva radila u proslosti i koliko je ljudi poginulo i spaljeno zbog suprostavljanja crkvi ili ti to nije bitno sad?

Педро

pre 7 godina

(Lepa prica ali je mnogi iskrive..., 22. mart 2017 18:42)

Ау сине мој, ал се ти лепо нама излупета. Иди настави да се бавиш тиме чиме се бавиш, а твоје мисли о вери, Христу и религији батали, не иде ти! Добронамеран савет.

cici

pre 7 godina

Za veru nije potreban dokaz!Verujem u tebe Boze,volim te i trebam te!
Bas me briga sta svi kazu,ateisti ili naucnici ili drugi ili treci...ma bas me briga..Ja slusam samo svoje srce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Simeon

pre 7 godina

Onda vi ne komentarišite i ne zagađujte vesti iz nauke svojim glupostima o ravnoj zemlji, kreacionizmu i sličnim religioznim budalaštinama.
Hrišćanske ratove i religijske zločine ispaštaju svi, a vi biste i uzrok da sakrijete, da se ćuti. Sačuvaj me bože hrišćanskog morala!

црна овца друштва

pre 7 godina

franjevci finansirali...bravo grobari svaka cast.
(crni_redstar, 22. mart 2017 14:19)

кад комплекси ударе ништа више није свето....

Старац Исаија

pre 7 godina

"А ја вам кажем: Љубите непријатеље своје, благосиљајте оне који вас куну, чините добро онима који вас мрзе и молите се за оне који вас вријеђају и гоне." - Матеј, 5:44

Након прочитаних коментара, свако од нас, верник или атеиста, би требало да се замисли над овим речима. Господе Исусе Христе, сине Божији, помилуј нас грешне.

M

pre 7 godina

"Bilo je i za očekivati da će se javiti dežurni ateisti da komentarišu.
(Zoki, 22. mart 2017 20:22)"

Za razliku od profesionalnih ignoramusa koji se ne kace na svaku naucnu vest da prosipaju svoju srednjovekovnu "mudrost" protiv svakog naucnog dostignuca, pritom, u stilu kraljeva licemerja, koristeci upravo neka od tih istih dostignuca dok to skrabaju. Uzme smartphone u ruke i napise - nauka je laz, onda ga malo zaboli glava od sopstvene dubine i mudrosti pa drmne jedan kafetin i onda napise - farmacija je laz, zatim sedne u automobil koji pokrece fosilno gorivo pa se onda vrati da napise kako fosili ne postoje...itd...itd...itd...
To nije vera, to je namerna suspenzija kritickog misljenja, pokusaj pravljenja vrline od nerazmisljanja, najprostije receno - drustveno prihvatljivi neuroloski poremecaj.

M

pre 7 godina

"Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?
(BVB, 22. mart 2017 22:05):

Nije, samo ih je ubijala, mucila i proterivala nekoliko vekova.
Ne trazi se ukidanje religije vec uklanjanje iste iz skola i parlamenta, uvodjenje poreza njihovoj, kao i svakoj drugoj profitabilnoj organizaciji, ukidanje neustavnog finansiranja iz budzeta i procesuiranje kriminalaca, pedofila...itd. iz njihovih redova na civilnim sudovima. Zamisli...trazi se da budu tretirani kao svi ostali.

M

pre 7 godina

"Mislim da je ova vest toliko nebitna.Isus je vaskrsnuo i uskoro ce doci po drugi put u svoj svojoj slavi i njegovom carstvu nece biti kraja.Zatvorite se u svoju klet i u molitvi pronadjite Isusa nema potrebe za tolikim kilometrima hodocasca.
(srbin-protestant, 22. mart 2017 22:02)"

A kad tacno dolazi? Da slucajno ne propustim.
I kako da vam se covek ne smeje...odrasla deca.

dragan

pre 7 godina

Gispodo "vernici" bivši komunisti.Srbija dok je imala 80% ateista je napredovala i narid bio zadovoljan.Onda se pojavili 80% "vernika" i Srbija u blatu do vrata.Uzgred tkzv vernici što koristite internet ibratite se Bogu.Zašti vas "Bog" kažnjava svaki dan ? Najveće ubice,kriminalcu,zločinci se krste.Pi vama je i Hitler u raju jer se krstio.

Too Drunk To Fuck

pre 7 godina

Ne mogu da verujem kakvi su sve komentari ovde !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (???, 22. mart 2017 20:05)

Neverniche ! Mislim, posto ne mozes da verujes...
Ljudi, ovo je 21. vek, otkrivaju se kosmicka prostranstva, desifrovan ljudski genom, a neki jos uvek nisu izasli iz pecine u kojoj se se pre vise milenijuma pricale kojekakve izmisljotine...

logika je čudo!

pre 7 godina

@aca, 22. mart 2017 20:59

Nisam bio na vašem tzv "ground zero".
Ali sam bio u više azijskih zemalja gde STOTINE MILIONA (ogromna većina!) ljudi ne ispovedaju hrišćanstvo.
Šta više, nikad nisu čuli za Isusa.
Onda tu nešto baš i neče biti jedinstveno i univerzalno. (Kao što je npr elektrotehnika ;)
A zaglupljivanje počinje upravo rečenicom:
"Ја сам Господ Бог твој; немој имати других богова осим Мене."

N

pre 7 godina

Vernici se zale kako su napadnuti. Siroti. Ja cesto dozivljavam razne uvredljive komentare jer nisam vernik, narocito u periodu slava i verskih praznika. Ta kolicina primitivizma, malogradjanstine, prosto ruznoce duha kojima me bombarduju je neopisiva. Sa sve pretnjama da ce me kad-tad stici Bozja kazna. Naravno, nisu svi isti t.j., nisu svi agresivni u istoj meri, ali definitivno me drustveno odbacuju kao neprilagodjenu jedinku koja im strci. A pritom ja uvek uredno svima cestitam njihove praznike.

Jca

pre 7 godina

Vidim da neki inzenjeri toliko su pobozni da ne znaju kada je osnovana pravoslavna crkva. Nije pre 2000 godina vec mnogo kasnije a i celo hriscanstvo je uveo nislija Konstantin jos u 3 ili 4 veku nase ere...
Ja sam takodje hriscanin....

BVB

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?

srbin-protestant

pre 7 godina

Mislim da je ova vest toliko nebitna.Isus je vaskrsnuo i uskoro ce doci po drugi put u svoj svojoj slavi i njegovom carstvu nece biti kraja.Zatvorite se u svoju klet i u molitvi pronadjite Isusa nema potrebe za tolikim kilometrima hodocasca.

yamani

pre 7 godina

Isus je Boziji poslanik, i vera u njegove reci je vera u reci Bozije. I verovati u njega znaci ziveti po onome sta je on doneo ljudskom rodu, tako da za one koji su iskreno verovali u njega on jeste spasitelj i Gospod. Gospod dolazi od reci Gospodar, sto Isus a.s zaista i jeste bio u svoje vreme. Ali Isus nije i ne moze da bude Apsolutno Bozanstvo Kome ne treba nista i Koji ne zavisi no od koga. Jer je Isus u svom vremenu zavisio od Boga i molio ga da casa raspeca bude otklonjena od njega. I tako je i bilo, a razapet je onaj koji je dosao na njegovo mesto. Jer zaista nema smisla niti pameti u govoru da je Isus najblizi Bogu a da Bog ne ispunjava njegov vapaj da se casa raspeca otkloni od njega.
A ljudi iz b92 cesto ne odobravaju komentare koji ni sami ne mogu da razumeju.

franciskus

pre 7 godina

Isus jest uskrsnuo ali je njegovo tijelo bilo u grobu od petka do nedelje ujutro. Da li je to baš taj grob ne znam. Isus je bio položen u grob izdubljen u stijeni a na otvor je bio stavljen teški kamen. Sigurno postoje argumenti i arheološki nalazi zašto se baš to mjesto tretira kao Isusov grob. Ako i nije pravo mjesto onda je bar simbolično pa opet dođe na isto.

aca

pre 7 godina

Boga koga propoveda pravoslavna crkva vec 2000 godina čovek počinje da upoznaje u trenutku kada reši da se bori sa svojom sujetom i arogancijom...

Bogu hvala posetio sam Hram Vaskresenja prosle godine, to je zaista "ground zero"..

ps: za ove "moderne", ja sam inače elektro inženjer, nije da imam 4 razreda osnovne pa da sam "zatucan"...

Nikola

pre 7 godina

Istorijske cinjenice o Isusu po najrelevantnijim istoricarima danasnjice (raznih vjera, ponajvise ateista, medju njima najuglednijim kriticarima/protivnicima Hriscanstva)

1. Isus je postojao i bui uticajna licnost (100% istoricara se slaze)
2. Isus je umro raspet na krstu (100% istoricara se slaze)
3. Nakon 3 dana njegov grob je pronadjen prazan (oko 75%-80% istoricara se slaze)
4. Neposredno nakon njegove smrti vise stotina ljudi je tvrdilo i iskreno vjerovalo da su ga vidjeli vaskrslog (pricali sa njim, mogli da ga dodirnu itd.) Veliki broj njih je zbog te tvrdnje ubijen najtezom smrcu, raspet i sl.. i niko od nje nije odustao (100% istoricara se slaze).

Ove cinjenice hriscani objasnjavaju vaskrsenjem. Istoricari koji su ateisti priznaju ove cinjenice i ili ih ne ulaze u objasnjavanje ili pribjegavaju alternativnim teorijama (teorija masovne halucinacije, na pr.) od kojih ni jedna u istorijskoj nauci nije prihvacena kao validna.

Dakle, obrazujte se prije nego pocnete samouvjereno da tvrdite stvari koje su naucno potpuno apsurdne, kao to da Isus nije postojao (sa cim se prakticno ni jedan ziv istoricar ne slaze) ili to da Isus nije razapet na krst vec uzdignut na nebo u sta vjeruju muslimani, bez i jednog jedinog dokaza u citavoj istoriji civilizacije sem bukvalno 40 arapskih rijeci u jednom ajetu u Kuranu (nastalom 600 godina kasnije na lokaciji preko 1000km udaljenoj od Jerusalima) uz to nepotvrdjeno ni u jednom drugom dokumentu (hadisima i sl).

Ивица

pre 7 godina

Никакву штету и зло им Црква није нанела. Имају пуну слободу у деловању и мишљењу дату им од Господа,али опет се у коментарима демонстрира невероватна количина мржње и нетолеранције. Њима су Црква и верници криви за све личне, породичне и друштвене проблеме које имају у животу. И није проблем браћо и сестре, само ако вам је тако лакше у животу и на души. Ту смо да истрпимо свако понижавање вређање и потцењивање,па на крају и мржњу. Мир Вам желим!

Православац

pre 7 godina

Е Титовци моји, после се питате што сте где сте и што вам је лоше, и све горе и горе. И биће, док год не престанете да пљујете на Господа.

Lepa prica ali je mnogi iskrive...

pre 7 godina

Koliko ja znam, ne postoji ni jedan istorijski dokaz koji bi ukazivao na postojanje Isusa Hrista. Slusao sam predavanje jednog svestenika koji je pronasao da je novo-zavetna prica o Isusu u ranom hriscanstvu pricana deci kao stvarna, a kasnije, kad odrastu bilo im je receno da je to samo prica koja nam daje moralnu pouku. Navodno su crkvene vlasti u odredjenom trenutku zakljucile da je bolje ako se prica predstavi kao autenticna. Pravim vernicima nije bitno da li je prica autenticna ili ne - bitna je moralna pouka, a ona svakako nije da treba grdne pare trositi na obnavljanje napustenih zidina. Ako se dobro secam, cak je u Isusovim besedama bilo price da hramove treba srusiti i graditi crkvu u srcima ljudi...

Staro kuče

pre 7 godina

Srbi su postali mnogo veliki hejteri, prema Crkvi posebno, štiteći time svoje neznanje i neobrazovanost. Zato smo tu gde jesmo i zato nam tako ide...

истина IC XC NI KA

pre 7 godina

Правилније је да се каже Христов гроб а не ”Исусов” гроб. Јавите особи која је преводила текст и реците јој да не постоји грчко-православна Црква, већ Јерусалимска патријаршија и да је Христов гроб у њеној јурисдикцији (иако су се ту још само-прилепили Јермени, Фрањевци, Етиопљани итд. (додуше Протестанти дебело касне у томе пошто су се најкасније формирали).
На том месту је Христос (кога описују и јеврејски и римски извори из тог времена независно од Јевађелиста) положен у гроб чији је био власник Јосип из Араматеје све док није васкрсао након три дана и гроб оставио празним.
Цркву је иначе изградио Нишлија Свети Цар Константин и у њој се сваког Васкрса по искључиво јулијанском (старом календару) дешава чудо (за које постоје истоветни историјски описи више од хиљаду година) силаска светог пламена, што потврђује да је стари или јулијански календар важећи за Црквене прилике и да папин календар не треба да се користи.

Vlasta

pre 7 godina

Frapantno je neznanje ljudi koji zastupaju ateizam ili čak antiteizam. O hrišćenstvu nešto znati pa i ako se ne veruje je bazično elementarno poznavanje opšte kulture. Može se ne verovati ali je strašno kada se ne ceni zdanje staro skoro 2000 godina. Onda je ateista sličan nekome ko bi to i srušio jer eto to nikakvu vrednost nema jer služi "popovima" i lakovernim vernicima.

Republikanac

pre 7 godina

Prvih 9 komentara agresivni ateisti, ili bolje receno antiteisti najgora sorta ljudi. Pokusajte barem biti agnostici, bice vam lakse u zivotu. Zasto komentarisete nesto sto vas se ne tice, u sta vi licno ne verujete i sto gurate nos u tudja misljenja i opredeljenja na toliko agresivan nacin.

To je stvar izbora i svako ima pravo da veruje ili ne, kao sto svaka verska organizacija ima pravo da postoji i deluje ne ugrozavajuci nikoga. Po meni ne postoji nikakva razlika u zatucanosti i stepenu drustvene opasnosti izmedju verskih fanatika, i agresivnih ateista jer i jedni i drugi normalnim ljudima idu na zivce pokusavajuci da im, iz samo njima znanih razloga, nesto objasnjavaju.

Pokusajte nekad da svoje misljenje zadrzite za sebe jer nikoga ne zanima vase misljenje. Orijentisite se na teme koje vas zanimaju i stvari koje volite.

Usao sam na vest da kazem samo da bi kod nas restauracija verovatno kostala 90 miliona evra, promenila bi se 4 izvodjaca, sva 4 bi otisla u "stecaj", a radovi bi trajali oko 9 godina. Samo sam to u stvari hteo da kazem, ali sam procitao prethodnike pa eto.

ne blamirajte se

pre 7 godina

Izvor: Tanjug
Tanjug se totalno srozao ako je napisao 'tri hrišćanske vere, grčko-pravoslavna, jarmenska i franjevačka' jer te 'vere' ne postoje. Franjevačka vera uopšte ne postoji ali postoji katolička. Pravoslavna vera je samo jedna a unutar pravoslavlja postoje nacionalne pravoslavne crkve. Jarmenska vera isto ne postoji, jer to je pravoslavna vera. U šta se Tanjug pretvori?

aed

pre 7 godina

Као по обичају атести први прочитају и коментаришу овакве вести. Савест или притајена вера , шта год да је ...

DrHouse

pre 7 godina

Ne razumem komentare ateista ovde, ako vec ne veruju, sto ne ostave nas na miru da budemo vernici. U danasnje vreme treba sve dopustiti i sa uvazavanjem se odnositi ka svakom izboru ljudi, da ljudi budu ateisti, da budu slobodne seksualne orijentacije... samo je problem dopustiti nekom da bude vernik a pogotovo postovati i uvazavati taj izbor...
Sto se tice novca, milijarde se daju godisnje u svetu za obnovu kulturnih znamenitosti pa ne vidim da iko normalan to osporava, samim tim ne vidim gde je problem da hriscani obnove hram iznad groba iz koga je Hristos vaskrsao ?
Ako trazite postovanje za sebe i svoje stavove, postujte i druge i njihove

Pozdrav svima

Gavra Kacanski

pre 7 godina

Jedino gore od ekstemnih teista su ekstremni ateisti. Prvih devet komentara... zamislite se malo nad vasim pitanjima i mozda skontate da to nije vasa briga, naprosto
ignorisite i preskocite ovakve vijesti.

goran

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!
(Daca, 22. mart 2017 14:37)

psiholozi su eksperimentom sa decom utvrdili da je čoveku Bog neophodan...imalo ga ili ne...jer bez Boga nema ni duhovnosti (tj. SAVESTI), a ljude bez savesti medicina definiše kao psihopate...

Mirko Pantic

pre 7 godina

Ova grobnica deluje vrlo spektakularno i veoma bogato ,sto je veoma neobicno za osobu koja je bila sin stolara.Stavise,u vreme kada je navodno umro,imao je veoma malo sledbenika,koji su bili iz najsiromasnijih slojeva drustva,sto znadi da je prilicno neverovatno da je ovo bas njegova grobnica.
U slucaju da je zaista postojao,verovatnije bi bilo da je sahranjen u nekoj skrovitoj pecini ili vec nekom drugom skrovitom mestu.Problem je kada se u pricu ubace i biblijski elementi,jer je posle uskrsnuca otisao na nebo i nigde se ne pominje njegovo fizicko telo niti sta je sa njim bilo.
Ista je prica i sa mitskim Svetim Gralom,koji se obicno prikazuje optocen zlatom i dragim kamenjem,sto je protivno izvornom hriscanskom poimanju sveta,posto je materijalno obelezeno kao nesto sto prlja dusu.
Cak ni crkvena vizija Isusa nije ispravna ,jer ga prikazuju kao visokog ,plavokosog muskarca evropskih crta lica,sto je budalastina.Istorijski Isus bi bio ili crnac ili bi imao arapaske crte lica,posto je potekao sa tih prostora.

black hawk

pre 7 godina

Isus Hrist je vaskrsao da bi dokazao pobedu života nad smrću, pobedu duhovne čistoće nad grehom. Snaga Hristova se spoznajanje kroz lično pokajanje i život po jevanđelju, u protivnom nam verovanje u filozovski naturalizam blokira čula za spoznaju ljubavi božije.

Zeleni zmaj

pre 7 godina

Isus ( Isa a.s. ) nije umro, on je udzignut i bice vraćen pred Sudnji dan.
(Akida, 22. mart 2017 14:11)

Nije umro nego je ubijen. Ali je uskrsnuo. I ne, nije Juda bio na krstu, nego Isus.

Staša

pre 7 godina

Količina bezbožništva na B92, mi je odavno poznata.... pre svega mislim na komentare... No nije to problem, svako odgovara za sebe... Ispravite ime Gospodnje, Isus Hristos... a ne onako kako ste vi napisali.... Svakakvih slovnih grešaka sam video, ali takvu nisam...
Ppzdrav i svako dobro...

Bravo za komentatore

pre 7 godina

Pod hitno uvesti pitanje za omogucavanje komentara po principu - pitanje iz vesti, pa ako tacno odgovoris - mozes da komentarises. Ej, covek je postavio pitanje - sta je u tom grobu, kad je Isus vaskrsao??? AteJisti su i neobrazovani i zadrti, druga strana iste medalje sa zadrtim vernicima.

Daca

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!

Petar

pre 7 godina

Na stranu da li ste verujući ili ne, po hrišćanskom predanju Isus jeste umro, zatim i sahranjen. Zato grob. Posle toga je vaskrsao, zato je grob prazan... (druga stvar je da li je uopšte bilo tako)

Vlado Banja Luka

pre 7 godina

Ekumenisti i globalisti ovu restauraciju vec koriste kao argument za svoje planove "pomirenja", "ujedinjenja" i stvaranja jedne svjetske (antihriscanske) religije. Takodje, jos jedna losa stvar u vezi ovog diranja Hristovog groba je i to da je glavni finansijer bio jos jedan globalni igrac i sluga novog svjetskog poretka - jordanski kralj Abdulah II...

maki

pre 7 godina

Slazem se da se vere generalno oslanjaju na decije price, svaka je ista, a svima nam je jedan Bog. Crkve su institucije moci, nemojte mesati crkve sa Bogom jer je to pravo Bogohuljenje!

Jarmen

pre 7 godina

"tri vodeće hrišćanske vere, grčko-pravoslavna, franjevačka i jarmenska" ?????
Prvi put čujem za te tri 'vere'.
Poznate su mi katolička vjera, pravoslavna vjera sa nacionalnim crkvama i Armenska apostolska crkva koja je varijanta pravoslavne vjere i priznata od Vatikana kao pravovjerna.

Floyd011

pre 7 godina

Pitanje. Ko je platio renovaciju? Pravoslavci, katolici, protestanti,...? Ako su pravoslavci koji? Mozda je bolje pitanje ciji Isus je sahranjen tamo?

Daca

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!

BVB

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?

Православац

pre 7 godina

Е Титовци моји, после се питате што сте где сте и што вам је лоше, и све горе и горе. И биће, док год не престанете да пљујете на Господа.

aca

pre 7 godina

Boga koga propoveda pravoslavna crkva vec 2000 godina čovek počinje da upoznaje u trenutku kada reši da se bori sa svojom sujetom i arogancijom...

Bogu hvala posetio sam Hram Vaskresenja prosle godine, to je zaista "ground zero"..

ps: za ove "moderne", ja sam inače elektro inženjer, nije da imam 4 razreda osnovne pa da sam "zatucan"...

Floyd011

pre 7 godina

Pitanje. Ko je platio renovaciju? Pravoslavci, katolici, protestanti,...? Ako su pravoslavci koji? Mozda je bolje pitanje ciji Isus je sahranjen tamo?

goran

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!
(Daca, 22. mart 2017 14:37)

psiholozi su eksperimentom sa decom utvrdili da je čoveku Bog neophodan...imalo ga ili ne...jer bez Boga nema ni duhovnosti (tj. SAVESTI), a ljude bez savesti medicina definiše kao psihopate...

ne blamirajte se

pre 7 godina

Izvor: Tanjug
Tanjug se totalno srozao ako je napisao 'tri hrišćanske vere, grčko-pravoslavna, jarmenska i franjevačka' jer te 'vere' ne postoje. Franjevačka vera uopšte ne postoji ali postoji katolička. Pravoslavna vera je samo jedna a unutar pravoslavlja postoje nacionalne pravoslavne crkve. Jarmenska vera isto ne postoji, jer to je pravoslavna vera. U šta se Tanjug pretvori?

Republikanac

pre 7 godina

Prvih 9 komentara agresivni ateisti, ili bolje receno antiteisti najgora sorta ljudi. Pokusajte barem biti agnostici, bice vam lakse u zivotu. Zasto komentarisete nesto sto vas se ne tice, u sta vi licno ne verujete i sto gurate nos u tudja misljenja i opredeljenja na toliko agresivan nacin.

To je stvar izbora i svako ima pravo da veruje ili ne, kao sto svaka verska organizacija ima pravo da postoji i deluje ne ugrozavajuci nikoga. Po meni ne postoji nikakva razlika u zatucanosti i stepenu drustvene opasnosti izmedju verskih fanatika, i agresivnih ateista jer i jedni i drugi normalnim ljudima idu na zivce pokusavajuci da im, iz samo njima znanih razloga, nesto objasnjavaju.

Pokusajte nekad da svoje misljenje zadrzite za sebe jer nikoga ne zanima vase misljenje. Orijentisite se na teme koje vas zanimaju i stvari koje volite.

Usao sam na vest da kazem samo da bi kod nas restauracija verovatno kostala 90 miliona evra, promenila bi se 4 izvodjaca, sva 4 bi otisla u "stecaj", a radovi bi trajali oko 9 godina. Samo sam to u stvari hteo da kazem, ali sam procitao prethodnike pa eto.

black hawk

pre 7 godina

Isus Hrist je vaskrsao da bi dokazao pobedu života nad smrću, pobedu duhovne čistoće nad grehom. Snaga Hristova se spoznajanje kroz lično pokajanje i život po jevanđelju, u protivnom nam verovanje u filozovski naturalizam blokira čula za spoznaju ljubavi božije.

Nikola

pre 7 godina

Istorijske cinjenice o Isusu po najrelevantnijim istoricarima danasnjice (raznih vjera, ponajvise ateista, medju njima najuglednijim kriticarima/protivnicima Hriscanstva)

1. Isus je postojao i bui uticajna licnost (100% istoricara se slaze)
2. Isus je umro raspet na krstu (100% istoricara se slaze)
3. Nakon 3 dana njegov grob je pronadjen prazan (oko 75%-80% istoricara se slaze)
4. Neposredno nakon njegove smrti vise stotina ljudi je tvrdilo i iskreno vjerovalo da su ga vidjeli vaskrslog (pricali sa njim, mogli da ga dodirnu itd.) Veliki broj njih je zbog te tvrdnje ubijen najtezom smrcu, raspet i sl.. i niko od nje nije odustao (100% istoricara se slaze).

Ove cinjenice hriscani objasnjavaju vaskrsenjem. Istoricari koji su ateisti priznaju ove cinjenice i ili ih ne ulaze u objasnjavanje ili pribjegavaju alternativnim teorijama (teorija masovne halucinacije, na pr.) od kojih ni jedna u istorijskoj nauci nije prihvacena kao validna.

Dakle, obrazujte se prije nego pocnete samouvjereno da tvrdite stvari koje su naucno potpuno apsurdne, kao to da Isus nije postojao (sa cim se prakticno ni jedan ziv istoricar ne slaze) ili to da Isus nije razapet na krst vec uzdignut na nebo u sta vjeruju muslimani, bez i jednog jedinog dokaza u citavoj istoriji civilizacije sem bukvalno 40 arapskih rijeci u jednom ajetu u Kuranu (nastalom 600 godina kasnije na lokaciji preko 1000km udaljenoj od Jerusalima) uz to nepotvrdjeno ni u jednom drugom dokumentu (hadisima i sl).

истина IC XC NI KA

pre 7 godina

Правилније је да се каже Христов гроб а не ”Исусов” гроб. Јавите особи која је преводила текст и реците јој да не постоји грчко-православна Црква, већ Јерусалимска патријаршија и да је Христов гроб у њеној јурисдикцији (иако су се ту још само-прилепили Јермени, Фрањевци, Етиопљани итд. (додуше Протестанти дебело касне у томе пошто су се најкасније формирали).
На том месту је Христос (кога описују и јеврејски и римски извори из тог времена независно од Јевађелиста) положен у гроб чији је био власник Јосип из Араматеје све док није васкрсао након три дана и гроб оставио празним.
Цркву је иначе изградио Нишлија Свети Цар Константин и у њој се сваког Васкрса по искључиво јулијанском (старом календару) дешава чудо (за које постоје истоветни историјски описи више од хиљаду година) силаска светог пламена, што потврђује да је стари или јулијански календар важећи за Црквене прилике и да папин календар не треба да се користи.

Staša

pre 7 godina

Količina bezbožništva na B92, mi je odavno poznata.... pre svega mislim na komentare... No nije to problem, svako odgovara za sebe... Ispravite ime Gospodnje, Isus Hristos... a ne onako kako ste vi napisali.... Svakakvih slovnih grešaka sam video, ali takvu nisam...
Ppzdrav i svako dobro...

DrHouse

pre 7 godina

Ne razumem komentare ateista ovde, ako vec ne veruju, sto ne ostave nas na miru da budemo vernici. U danasnje vreme treba sve dopustiti i sa uvazavanjem se odnositi ka svakom izboru ljudi, da ljudi budu ateisti, da budu slobodne seksualne orijentacije... samo je problem dopustiti nekom da bude vernik a pogotovo postovati i uvazavati taj izbor...
Sto se tice novca, milijarde se daju godisnje u svetu za obnovu kulturnih znamenitosti pa ne vidim da iko normalan to osporava, samim tim ne vidim gde je problem da hriscani obnove hram iznad groba iz koga je Hristos vaskrsao ?
Ako trazite postovanje za sebe i svoje stavove, postujte i druge i njihove

Pozdrav svima

Vlasta

pre 7 godina

Frapantno je neznanje ljudi koji zastupaju ateizam ili čak antiteizam. O hrišćenstvu nešto znati pa i ako se ne veruje je bazično elementarno poznavanje opšte kulture. Može se ne verovati ali je strašno kada se ne ceni zdanje staro skoro 2000 godina. Onda je ateista sličan nekome ko bi to i srušio jer eto to nikakvu vrednost nema jer služi "popovima" i lakovernim vernicima.

Staro kuče

pre 7 godina

Srbi su postali mnogo veliki hejteri, prema Crkvi posebno, štiteći time svoje neznanje i neobrazovanost. Zato smo tu gde jesmo i zato nam tako ide...

Ивица

pre 7 godina

Никакву штету и зло им Црква није нанела. Имају пуну слободу у деловању и мишљењу дату им од Господа,али опет се у коментарима демонстрира невероватна количина мржње и нетолеранције. Њима су Црква и верници криви за све личне, породичне и друштвене проблеме које имају у животу. И није проблем браћо и сестре, само ако вам је тако лакше у животу и на души. Ту смо да истрпимо свако понижавање вређање и потцењивање,па на крају и мржњу. Мир Вам желим!

Gavra Kacanski

pre 7 godina

Jedino gore od ekstemnih teista su ekstremni ateisti. Prvih devet komentara... zamislite se malo nad vasim pitanjima i mozda skontate da to nije vasa briga, naprosto
ignorisite i preskocite ovakve vijesti.

Petar

pre 7 godina

Na stranu da li ste verujući ili ne, po hrišćanskom predanju Isus jeste umro, zatim i sahranjen. Zato grob. Posle toga je vaskrsao, zato je grob prazan... (druga stvar je da li je uopšte bilo tako)

aed

pre 7 godina

Као по обичају атести први прочитају и коментаришу овакве вести. Савест или притајена вера , шта год да је ...

Bravo za komentatore

pre 7 godina

Pod hitno uvesti pitanje za omogucavanje komentara po principu - pitanje iz vesti, pa ako tacno odgovoris - mozes da komentarises. Ej, covek je postavio pitanje - sta je u tom grobu, kad je Isus vaskrsao??? AteJisti su i neobrazovani i zadrti, druga strana iste medalje sa zadrtim vernicima.

franciskus

pre 7 godina

Isus jest uskrsnuo ali je njegovo tijelo bilo u grobu od petka do nedelje ujutro. Da li je to baš taj grob ne znam. Isus je bio položen u grob izdubljen u stijeni a na otvor je bio stavljen teški kamen. Sigurno postoje argumenti i arheološki nalazi zašto se baš to mjesto tretira kao Isusov grob. Ako i nije pravo mjesto onda je bar simbolično pa opet dođe na isto.

Jarmen

pre 7 godina

"tri vodeće hrišćanske vere, grčko-pravoslavna, franjevačka i jarmenska" ?????
Prvi put čujem za te tri 'vere'.
Poznate su mi katolička vjera, pravoslavna vjera sa nacionalnim crkvama i Armenska apostolska crkva koja je varijanta pravoslavne vjere i priznata od Vatikana kao pravovjerna.

Mirko Pantic

pre 7 godina

Ova grobnica deluje vrlo spektakularno i veoma bogato ,sto je veoma neobicno za osobu koja je bila sin stolara.Stavise,u vreme kada je navodno umro,imao je veoma malo sledbenika,koji su bili iz najsiromasnijih slojeva drustva,sto znadi da je prilicno neverovatno da je ovo bas njegova grobnica.
U slucaju da je zaista postojao,verovatnije bi bilo da je sahranjen u nekoj skrovitoj pecini ili vec nekom drugom skrovitom mestu.Problem je kada se u pricu ubace i biblijski elementi,jer je posle uskrsnuca otisao na nebo i nigde se ne pominje njegovo fizicko telo niti sta je sa njim bilo.
Ista je prica i sa mitskim Svetim Gralom,koji se obicno prikazuje optocen zlatom i dragim kamenjem,sto je protivno izvornom hriscanskom poimanju sveta,posto je materijalno obelezeno kao nesto sto prlja dusu.
Cak ni crkvena vizija Isusa nije ispravna ,jer ga prikazuju kao visokog ,plavokosog muskarca evropskih crta lica,sto je budalastina.Istorijski Isus bi bio ili crnac ili bi imao arapaske crte lica,posto je potekao sa tih prostora.

Lepa prica ali je mnogi iskrive...

pre 7 godina

Koliko ja znam, ne postoji ni jedan istorijski dokaz koji bi ukazivao na postojanje Isusa Hrista. Slusao sam predavanje jednog svestenika koji je pronasao da je novo-zavetna prica o Isusu u ranom hriscanstvu pricana deci kao stvarna, a kasnije, kad odrastu bilo im je receno da je to samo prica koja nam daje moralnu pouku. Navodno su crkvene vlasti u odredjenom trenutku zakljucile da je bolje ako se prica predstavi kao autenticna. Pravim vernicima nije bitno da li je prica autenticna ili ne - bitna je moralna pouka, a ona svakako nije da treba grdne pare trositi na obnavljanje napustenih zidina. Ako se dobro secam, cak je u Isusovim besedama bilo price da hramove treba srusiti i graditi crkvu u srcima ljudi...

yamani

pre 7 godina

Isus je Boziji poslanik, i vera u njegove reci je vera u reci Bozije. I verovati u njega znaci ziveti po onome sta je on doneo ljudskom rodu, tako da za one koji su iskreno verovali u njega on jeste spasitelj i Gospod. Gospod dolazi od reci Gospodar, sto Isus a.s zaista i jeste bio u svoje vreme. Ali Isus nije i ne moze da bude Apsolutno Bozanstvo Kome ne treba nista i Koji ne zavisi no od koga. Jer je Isus u svom vremenu zavisio od Boga i molio ga da casa raspeca bude otklonjena od njega. I tako je i bilo, a razapet je onaj koji je dosao na njegovo mesto. Jer zaista nema smisla niti pameti u govoru da je Isus najblizi Bogu a da Bog ne ispunjava njegov vapaj da se casa raspeca otkloni od njega.
A ljudi iz b92 cesto ne odobravaju komentare koji ni sami ne mogu da razumeju.

maki

pre 7 godina

Slazem se da se vere generalno oslanjaju na decije price, svaka je ista, a svima nam je jedan Bog. Crkve su institucije moci, nemojte mesati crkve sa Bogom jer je to pravo Bogohuljenje!

srbin-protestant

pre 7 godina

Mislim da je ova vest toliko nebitna.Isus je vaskrsnuo i uskoro ce doci po drugi put u svoj svojoj slavi i njegovom carstvu nece biti kraja.Zatvorite se u svoju klet i u molitvi pronadjite Isusa nema potrebe za tolikim kilometrima hodocasca.

Zeleni zmaj

pre 7 godina

Isus ( Isa a.s. ) nije umro, on je udzignut i bice vraćen pred Sudnji dan.
(Akida, 22. mart 2017 14:11)

Nije umro nego je ubijen. Ali je uskrsnuo. I ne, nije Juda bio na krstu, nego Isus.

Vlado Banja Luka

pre 7 godina

Ekumenisti i globalisti ovu restauraciju vec koriste kao argument za svoje planove "pomirenja", "ujedinjenja" i stvaranja jedne svjetske (antihriscanske) religije. Takodje, jos jedna losa stvar u vezi ovog diranja Hristovog groba je i to da je glavni finansijer bio jos jedan globalni igrac i sluga novog svjetskog poretka - jordanski kralj Abdulah II...

Nepristojko

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste?
BVB, 22. mart 2017 22:05)

hahahaha!!! ma joook, samo ih je spaljivala na lomaci.
a ni u danasnje vreme, ne moze da se zivi od vas - svaku vest iz nauke a posebno o evoluciji, svemiru, obliku zemlje, starosti zemlje itd. vi obavezno morate da negirate i namecete religijske stavove kao "jedinu istinu" bez ikakvih dokaza ali u to mora de veruje bez pogovora. jel to ta sloboda o kojoj pricate?

BVB

pre 7 godina

Koja crkva (kao organizovana verska ustanova) nije napadala ateiste? Baš suprotno tvojoj tvrdnji, svaka je napadala ateiste, "grešnike" i pripadnike drugih vera. I to nisu nekakva "proteravanja" ili izbacivanja iz crkve, to su masovna i stravična ubistva. Bolje se informiši pre nego sledeći put napišeš nešto takvo.

hipster

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!
(Daca, 22. mart 2017 14:37)

Titoisti, vama niko ne dira vašu Kuću cveća, red bi bio da i vi poštujete druge veroispovesti.

M

pre 7 godina

"Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?
(BVB, 22. mart 2017 22:05):

Nije, samo ih je ubijala, mucila i proterivala nekoliko vekova.
Ne trazi se ukidanje religije vec uklanjanje iste iz skola i parlamenta, uvodjenje poreza njihovoj, kao i svakoj drugoj profitabilnoj organizaciji, ukidanje neustavnog finansiranja iz budzeta i procesuiranje kriminalaca, pedofila...itd. iz njihovih redova na civilnim sudovima. Zamisli...trazi se da budu tretirani kao svi ostali.

Mirko Pantic

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?
(BVB, 22. mart 2017 22:05)
Crkva je oduvek protiv slobode!
Slobodan covek je onaj koji rzmislja o sebi i svetu oko sebe,ne veruje u gluposti koje Crkva prica i ne opterecuje se bogovima i slicnim glupostima.

Sloboda izbora je jedba od vecih gluposti koje je neko smislio.Slobodan izbor ne postoji,vec je uslovljen razlicitim stvarima ili dogadjajima,najcesce zdravim razumom ili zakonima.Kako god da u zivotu napravis izbor,nuzno je da pravis kompromis i necega se odreknes.
Veronauka u skolama nije slobodan izbor,vec indoktrinacija.Dobar deo dece ide na taj besmisleni predmet zato sto to roditelji izabrali umesto njih.Ta vecina onda maltretira manjinu koja ne ide ...

Ateisti u koje i sam spadam,ne maltretiraju nikoga,vec nerviraju vernike,jer imaju vise slobode od njih.Biti vernik je isto kao i biti retardiran,ogranicen,omedjen.Ta vera utice na tvoj zivot i usmerava te u jednom odredjenom pravcu,a omedjen si pravilima koja su smisljena hiljadama godina pre,a menjana mnogo puta kroz istoriju.
Zasto bi to iko zeleo sebi?

Neleh

pre 7 godina

@BVB Crkva namece svoj stav svima pa i ateistima. Napada i osudjuje gay populaciju, napada zene koje abortiraju, evolucionaliste, naucnike koji imaju drugaciji pogled na svet, pa i ljude koji zele samo razvod, svakoga ko se ne drzi svete knjige. Prete paklom svima koji se ne slazu sa njima. Jel ti stvarno ne znas sta je sve crkva radila u proslosti i koliko je ljudi poginulo i spaljeno zbog suprostavljanja crkvi ili ti to nije bitno sad?

Старац Исаија

pre 7 godina

"А ја вам кажем: Љубите непријатеље своје, благосиљајте оне који вас куну, чините добро онима који вас мрзе и молите се за оне који вас вријеђају и гоне." - Матеј, 5:44

Након прочитаних коментара, свако од нас, верник или атеиста, би требало да се замисли над овим речима. Господе Исусе Христе, сине Божији, помилуј нас грешне.

M

pre 7 godina

"Bilo je i za očekivati da će se javiti dežurni ateisti da komentarišu.
(Zoki, 22. mart 2017 20:22)"

Za razliku od profesionalnih ignoramusa koji se ne kace na svaku naucnu vest da prosipaju svoju srednjovekovnu "mudrost" protiv svakog naucnog dostignuca, pritom, u stilu kraljeva licemerja, koristeci upravo neka od tih istih dostignuca dok to skrabaju. Uzme smartphone u ruke i napise - nauka je laz, onda ga malo zaboli glava od sopstvene dubine i mudrosti pa drmne jedan kafetin i onda napise - farmacija je laz, zatim sedne u automobil koji pokrece fosilno gorivo pa se onda vrati da napise kako fosili ne postoje...itd...itd...itd...
To nije vera, to je namerna suspenzija kritickog misljenja, pokusaj pravljenja vrline od nerazmisljanja, najprostije receno - drustveno prihvatljivi neuroloski poremecaj.

KORN

pre 7 godina

Kod mene u selu posle mnogo vremena napravise crkvu dva coveka koja su se popela i montirala zvono su poginula tako sto je autobus prosao na crveno i udario u njihov automobil.Prvi decko koji se ozenio u toj crkvi pre par dana je umro od leukemije,decko sportista otisao da se pregleda nesto mu nije bilo dobro umro za 15 do 20 dana.Decko koji je prvi krstio dete u toj crkvi sada ima zdravstvenih problema koji uopste nisu naivni.Ako mi neko ne veruje slobodno neka dodje u Jabuci kod Panceva pa neka se proveri.Nemam nista protiv vernika ali imam protiv zaludjenika,kada god se desi neka dobra stvar to je Bog pomogao a to sto se pored jedne dobre desi milion loših stvari sta cemo sa tim.

dejcha

pre 7 godina

Zasto jednu lijepo napisanu i prijatnu vijest prljate zlobnim komentarima? Uzivajte u zivotu i pustite druge da uzivaju.
(Dr. Mario, 22. mart 2017 21:27)

Slazem se. Onog momenta kad vi prestanete da namecete svima svoje religiozne dogme na bukvalno SVAKU vest iz nauke.

M

pre 7 godina

"Mislim da je ova vest toliko nebitna.Isus je vaskrsnuo i uskoro ce doci po drugi put u svoj svojoj slavi i njegovom carstvu nece biti kraja.Zatvorite se u svoju klet i u molitvi pronadjite Isusa nema potrebe za tolikim kilometrima hodocasca.
(srbin-protestant, 22. mart 2017 22:02)"

A kad tacno dolazi? Da slucajno ne propustim.
I kako da vam se covek ne smeje...odrasla deca.

nitex

pre 7 godina

Svako moze da da misljenje o svemu pa i ateista o religiji. Isto kao sto moze vernik da prica najneverovatnije stvari o nauci i naziva je budalastinom. Ono sto je jos bitnije niko ne moze da brani pravo na misljenje. O religiji itekako ima sta da se kaze i mora. Kako se ljudi samo o tome nadju uvredjeni pa se onda jos veca glupost izjavi da nam je bas ovako zato sto bogohulimo i ne verujemo u boga. Ej bre. Pre neki dan na vest o smrti coveka (ko god da je i sta god da je) u komentarima se slavi. Na stranu to sto me vest uopste nije dotakla ne znam ko treba da umre da kazem ako je. Tu nisam naisao ni na jedan komentar osude od hriscana ali da se crkva dirne to nikako. E zbog toga nam je tako kako jeste. Licemeri odvratni. Objavite komentar!

cici

pre 7 godina

Za veru nije potreban dokaz!Verujem u tebe Boze,volim te i trebam te!
Bas me briga sta svi kazu,ateisti ili naucnici ili drugi ili treci...ma bas me briga..Ja slusam samo svoje srce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Simeon

pre 7 godina

Onda vi ne komentarišite i ne zagađujte vesti iz nauke svojim glupostima o ravnoj zemlji, kreacionizmu i sličnim religioznim budalaštinama.
Hrišćanske ratove i religijske zločine ispaštaju svi, a vi biste i uzrok da sakrijete, da se ćuti. Sačuvaj me bože hrišćanskog morala!

A druga strana

pre 7 godina

Ne razumem zasto su ljudi ogorceni kad se prica o istorisjkom spomeniku,ali razumem sto su ogorceni na crkvu,dok nama pricaju da zivimo skromno izaslanici Hristove crkve zive na visokoj nozi i to gledamo svaki dan!Eto primer u Kragujevcu dom vladike je uradjen od najskupljeg mermera opasan visokom ogradom i kamerama kao da se u njemu cuva neka "gudra".Ne kazem da svestenici ne treba da imaju i materijalne stvari ali u skladu sa standardom drustva s'obzirom da od istog zavise.Jer opet to je njihov put jer u suprotnom ja to smatram cistim neoporezovanim profitom.P.s isto vazi za katolike,muslimane,protestante itd...

N

pre 7 godina

Vernici se zale kako su napadnuti. Siroti. Ja cesto dozivljavam razne uvredljive komentare jer nisam vernik, narocito u periodu slava i verskih praznika. Ta kolicina primitivizma, malogradjanstine, prosto ruznoce duha kojima me bombarduju je neopisiva. Sa sve pretnjama da ce me kad-tad stici Bozja kazna. Naravno, nisu svi isti t.j., nisu svi agresivni u istoj meri, ali definitivno me drustveno odbacuju kao neprilagodjenu jedinku koja im strci. A pritom ja uvek uredno svima cestitam njihove praznike.

dragan

pre 7 godina

BVB, 22. mart 2017 22:05)
Jeste li spremni za citate iz boblije (čitaj korpuse)?! Verovato je niste čitali...ne verujem da se toliko pravite ludi...nasilja, apsolutizam, mizogenija...
Ako Vas već mrzi da se tako dugo bavite čitanjem (analizom), pogledajte jedan indikativni video na YouTube-u gde se slučajnim prolaznicima čitaju citati iz biblije koja je umotan u korice kurana. Prijateljski pozdrav...pun razumevanja

Hep.C

pre 7 godina

Marija bila nevina kada je ovog rodila,a ovoga sahranili a on opet prošeto,tako kažu istoričari,e da deda mraz vam dolazi 24 decembra to vam ja kažem.

logika je čudo!

pre 7 godina

@aca, 22. mart 2017 20:59

Nisam bio na vašem tzv "ground zero".
Ali sam bio u više azijskih zemalja gde STOTINE MILIONA (ogromna većina!) ljudi ne ispovedaju hrišćanstvo.
Šta više, nikad nisu čuli za Isusa.
Onda tu nešto baš i neče biti jedinstveno i univerzalno. (Kao što je npr elektrotehnika ;)
A zaglupljivanje počinje upravo rečenicom:
"Ја сам Господ Бог твој; немој имати других богова осим Мене."

dragan

pre 7 godina

Gispodo "vernici" bivši komunisti.Srbija dok je imala 80% ateista je napredovala i narid bio zadovoljan.Onda se pojavili 80% "vernika" i Srbija u blatu do vrata.Uzgred tkzv vernici što koristite internet ibratite se Bogu.Zašti vas "Bog" kažnjava svaki dan ? Najveće ubice,kriminalcu,zločinci se krste.Pi vama je i Hitler u raju jer se krstio.

Too Drunk To Fuck

pre 7 godina

Ne mogu da verujem kakvi su sve komentari ovde !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (???, 22. mart 2017 20:05)

Neverniche ! Mislim, posto ne mozes da verujes...
Ljudi, ovo je 21. vek, otkrivaju se kosmicka prostranstva, desifrovan ljudski genom, a neki jos uvek nisu izasli iz pecine u kojoj se se pre vise milenijuma pricale kojekakve izmisljotine...

Педро

pre 7 godina

(Lepa prica ali je mnogi iskrive..., 22. mart 2017 18:42)

Ау сине мој, ал се ти лепо нама излупета. Иди настави да се бавиш тиме чиме се бавиш, а твоје мисли о вери, Христу и религији батали, не иде ти! Добронамеран савет.

Старац Исаија

pre 7 godina

Ni jedan naucnik, ateista (jer to je neodvojivo, ma koliko se vernici pozivali na nekakvu navodnu religioznost najvecih naucnika) ...... (Ruzicasti jednorog, 23. mart 2017 18:08)

Макс Планк, вероватно највећи физичар у историји је истовремено био и англикански свештеник. О Њутну, Калвину, Бору и њиховим религиозним ставовима је више пута писано и на овом порталу. Информишите се пре него напишете овакво нешто.

Jca

pre 7 godina

Vidim da neki inzenjeri toliko su pobozni da ne znaju kada je osnovana pravoslavna crkva. Nije pre 2000 godina vec mnogo kasnije a i celo hriscanstvo je uveo nislija Konstantin jos u 3 ili 4 veku nase ere...
Ja sam takodje hriscanin....

Ruzicasti jednorog

pre 7 godina

"Dugo nisam bio tuuu"
Vidim, zakuvalo se!

Ni jedan naucnik, ateista (jer to je neodvojivo, ma koliko se vernici pozivali na nekakvu navodnu religioznost najvecih naucnika) se nece naci UVREDJEN ako mu se ponudi nekakav kontraargument. Ni jedan naucnik ni ateista nikad nije spalio na lomaci bilo koga ko je imao suprotna uverenja. Postoji borba misljenja, postoji validna i nevalidna argumentacija, pa izvolite!
Vernici jedino sto imaju je njihova uvredjenost. To im je jedini argument.
Eno vam ISIS, pa se ugledajte. Oni to lepo srede po karatkom postupku i nema vise nikakvih argumenata ni rasprave. Molim lepo: Nazoves 555-333 i resis to za jedan dan. To je isto ono sto je bila hriscanska religija pre samo nekoliko vekova.
Ja se bas ne bih hvalio takvim duhovnim stavom, a pogotovo ne bih sebe nazivao "duhovnim" covekom, za razliku od "onih bednih titoista i darvinista"

Uostalom, lepo kaze nas narod:"Ko se ljuti... kruti!"

Marko

pre 7 godina

Koga cemo da slusamo?Ateistu,neznabosca ili crkvu?Nevjernika ili svetitelje?prve ili mucenike?prve ili mucenice?Prve ili ispovjednike?Prve ili Boga?O koliko svjedoka!Vaskrsenje,najdokazaniji fakt u istoriji svijeta!O koliko svjedoka!Svjedok je svaki svetitelj,mucenik,ispovjednik,a njih je milioni milioni kroz svu istoriju crkve.Koliko ih je stradalo za Hrista?procitajte samo zitija nekih od njih.Pa sta ,vi mislite da su zitija lazna?Vama je sve lazno sto ima veze sa crkvom?Vi mislite da su milioni stranica i milioni svjedocanstava lazni?E pa nisu,sve je istina i samo istina.
O covjece!Kome se protivis?Bogu?Ne ti se protivis sebi.Bog jeste,ckva jeste ,svetitelji i angeli jesu.A ti sta si?Nista.Ti se Bogu protivis.Gledas crkvu iz ugla politike i ne sire od toga.Nema otkrivenja za tebe.I mucitelji su gledali cuda mucenika pa nisu vjerovali jer nisu htjeli da povjeruju.A ti ,ti kazes da nemas dokaze.Imas dokaze covjece,nego ti neces da vjerujes?A zasto neces da vjerujes?Zato sto volis grijeh.A Bog razoblicava grijeh,pa ti bjezis od Boga i neces da vjerujes.
Ili ces mozda uraditi najtuzniju stvar.Sacekati smrtni cas da povjerujes.A kad umres i kad dusa izadje iz tijela i kad te okruze strasni i zlobni demoni koje si svojim nevjerstvom okupio i Boga odbacio.Avaj ,avaj.Tada ces da vices,da molis samo jedan dan jos,da molis da se vratis u tijelo,ali nista cas zivota je istekao,sad ces da jedes u vjecnosti ono sto si poznjeo u vremenu.Tesko nama bez Hrista Spasitelja.A nemora taKO .

црна овца друштва

pre 7 godina

franjevci finansirali...bravo grobari svaka cast.
(crni_redstar, 22. mart 2017 14:19)

кад комплекси ударе ништа више није свето....

klf

pre 7 godina

Није проблем ако неко верује или не верује у Бога, то је лична ствар. Проблем је што људи који не верују својим коментарима и то најчешће промашеним покушавају стално на овакве и сличне вести да нешто докажу. Да ли то они покушавају да докажу осталима да они не верују или можда сами себи ? Велика је то унутрашња борба...

Marko

pre 7 godina

Zasto toliko price i polemike oko Isusa Hrista koji je po ateistima samo covjek ili nije postojao?Zasto toliko polemike oko nepostojeceg i obicnog?Pa zato sto ta licnost nije nepostojeca i obicna.Licnost koja pokrece svijet,rasprave,i ta tema je uvijek ziva.Zasto toliko ne polemisemo o Sokratu,Aleksandru Velikom,Napoleonu.Zato sto oni nisu ovakva licnost.jer ova licnost je vjecna i uvijek ziva.Licnost koja jednom okusi smrt zbog nas,vaskrse iz mrtvih zbog nas i vaznese se zbog nas.Jer ta licnost je i covjek i Bog,Gospod Hristos.Postoji li bog?To nije pitanje ima li nesto?Bog je onaj koji Jeste a nesto sto tek tako postoji.O ti mali covjece koji zivis u tami otrijezni se pa ces vidjeti Boga?ostavi grijeh pa ces vidjeti Boga?Cujes li,ako ne ostavis grijeh neces vidjeti Boga!Grijeh je tama i djavo,djavo neda da se vidi Bog.
Zasto toliko para za crkvu,za grob?
Toliko i jos vise prilici dati za ukrasavanje svetinje Cara Nebeskog.Njegovo je sve ,zemlja ,nebo vazduh,sve je Njegovo,mi prinosimo od njegovog njemu.Ti si sagradio crkvu,on je sagradio.Ne ,Bog je sagradio a ti i tvoje pare koje si zaradio su samo slijepo orudje u volji Bozijoj,jer ti ne bi mogao zaraditi te pare da Bog nije htio da ih zaradis,jer da te nije probudio svako jutro,nista od tih para,ali Bog te voli,pa ti je dao zivot i sjutra i sjutra i ti eto zaradio pare,a sad ulazes u crkvu,crkvu Boga zivoga.Zaista ti nece propasti plata.

DORN

pre 7 godina

@ KORN
zanimljiv mi komentar,pa rekoh ajde da malo istrazujem sta je moguci uzrok svemu tome..upisem osnovne pojmove i gle cuda,prva informacija koja se pojavila:"Jabuka je selo u Srbiji,,,,"

Spike

pre 7 godina

Макс Планк, вероватно највећи физичар у историји је истовремено био и англикански свештеник. О Њутну, Калвину, Бору и њиховим религиозним ставовима је више пута писано и на овом порталу. Информишите се пре него напишете овакво нешто.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Старац Исаија, 24. mart 2017 02:10)

Jos vise puta je pisano o pojmu argumenta u logici, argumentum ad verecundiam-u, autoritetu istine i istini autoriteta, ali dzaba...

Daca

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!

Floyd011

pre 7 godina

Pitanje. Ko je platio renovaciju? Pravoslavci, katolici, protestanti,...? Ako su pravoslavci koji? Mozda je bolje pitanje ciji Isus je sahranjen tamo?

BVB

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?

srbin-protestant

pre 7 godina

Mislim da je ova vest toliko nebitna.Isus je vaskrsnuo i uskoro ce doci po drugi put u svoj svojoj slavi i njegovom carstvu nece biti kraja.Zatvorite se u svoju klet i u molitvi pronadjite Isusa nema potrebe za tolikim kilometrima hodocasca.

Lepa prica ali je mnogi iskrive...

pre 7 godina

Koliko ja znam, ne postoji ni jedan istorijski dokaz koji bi ukazivao na postojanje Isusa Hrista. Slusao sam predavanje jednog svestenika koji je pronasao da je novo-zavetna prica o Isusu u ranom hriscanstvu pricana deci kao stvarna, a kasnije, kad odrastu bilo im je receno da je to samo prica koja nam daje moralnu pouku. Navodno su crkvene vlasti u odredjenom trenutku zakljucile da je bolje ako se prica predstavi kao autenticna. Pravim vernicima nije bitno da li je prica autenticna ili ne - bitna je moralna pouka, a ona svakako nije da treba grdne pare trositi na obnavljanje napustenih zidina. Ako se dobro secam, cak je u Isusovim besedama bilo price da hramove treba srusiti i graditi crkvu u srcima ljudi...

yamani

pre 7 godina

Isus je Boziji poslanik, i vera u njegove reci je vera u reci Bozije. I verovati u njega znaci ziveti po onome sta je on doneo ljudskom rodu, tako da za one koji su iskreno verovali u njega on jeste spasitelj i Gospod. Gospod dolazi od reci Gospodar, sto Isus a.s zaista i jeste bio u svoje vreme. Ali Isus nije i ne moze da bude Apsolutno Bozanstvo Kome ne treba nista i Koji ne zavisi no od koga. Jer je Isus u svom vremenu zavisio od Boga i molio ga da casa raspeca bude otklonjena od njega. I tako je i bilo, a razapet je onaj koji je dosao na njegovo mesto. Jer zaista nema smisla niti pameti u govoru da je Isus najblizi Bogu a da Bog ne ispunjava njegov vapaj da se casa raspeca otkloni od njega.
A ljudi iz b92 cesto ne odobravaju komentare koji ni sami ne mogu da razumeju.

goran

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!
(Daca, 22. mart 2017 14:37)

psiholozi su eksperimentom sa decom utvrdili da je čoveku Bog neophodan...imalo ga ili ne...jer bez Boga nema ni duhovnosti (tj. SAVESTI), a ljude bez savesti medicina definiše kao psihopate...

Православац

pre 7 godina

Е Титовци моји, после се питате што сте где сте и што вам је лоше, и све горе и горе. И биће, док год не престанете да пљујете на Господа.

Nikola

pre 7 godina

Istorijske cinjenice o Isusu po najrelevantnijim istoricarima danasnjice (raznih vjera, ponajvise ateista, medju njima najuglednijim kriticarima/protivnicima Hriscanstva)

1. Isus je postojao i bui uticajna licnost (100% istoricara se slaze)
2. Isus je umro raspet na krstu (100% istoricara se slaze)
3. Nakon 3 dana njegov grob je pronadjen prazan (oko 75%-80% istoricara se slaze)
4. Neposredno nakon njegove smrti vise stotina ljudi je tvrdilo i iskreno vjerovalo da su ga vidjeli vaskrslog (pricali sa njim, mogli da ga dodirnu itd.) Veliki broj njih je zbog te tvrdnje ubijen najtezom smrcu, raspet i sl.. i niko od nje nije odustao (100% istoricara se slaze).

Ove cinjenice hriscani objasnjavaju vaskrsenjem. Istoricari koji su ateisti priznaju ove cinjenice i ili ih ne ulaze u objasnjavanje ili pribjegavaju alternativnim teorijama (teorija masovne halucinacije, na pr.) od kojih ni jedna u istorijskoj nauci nije prihvacena kao validna.

Dakle, obrazujte se prije nego pocnete samouvjereno da tvrdite stvari koje su naucno potpuno apsurdne, kao to da Isus nije postojao (sa cim se prakticno ni jedan ziv istoricar ne slaze) ili to da Isus nije razapet na krst vec uzdignut na nebo u sta vjeruju muslimani, bez i jednog jedinog dokaza u citavoj istoriji civilizacije sem bukvalno 40 arapskih rijeci u jednom ajetu u Kuranu (nastalom 600 godina kasnije na lokaciji preko 1000km udaljenoj od Jerusalima) uz to nepotvrdjeno ni u jednom drugom dokumentu (hadisima i sl).

Mirko Pantic

pre 7 godina

Ova grobnica deluje vrlo spektakularno i veoma bogato ,sto je veoma neobicno za osobu koja je bila sin stolara.Stavise,u vreme kada je navodno umro,imao je veoma malo sledbenika,koji su bili iz najsiromasnijih slojeva drustva,sto znadi da je prilicno neverovatno da je ovo bas njegova grobnica.
U slucaju da je zaista postojao,verovatnije bi bilo da je sahranjen u nekoj skrovitoj pecini ili vec nekom drugom skrovitom mestu.Problem je kada se u pricu ubace i biblijski elementi,jer je posle uskrsnuca otisao na nebo i nigde se ne pominje njegovo fizicko telo niti sta je sa njim bilo.
Ista je prica i sa mitskim Svetim Gralom,koji se obicno prikazuje optocen zlatom i dragim kamenjem,sto je protivno izvornom hriscanskom poimanju sveta,posto je materijalno obelezeno kao nesto sto prlja dusu.
Cak ni crkvena vizija Isusa nije ispravna ,jer ga prikazuju kao visokog ,plavokosog muskarca evropskih crta lica,sto je budalastina.Istorijski Isus bi bio ili crnac ili bi imao arapaske crte lica,posto je potekao sa tih prostora.

aca

pre 7 godina

Boga koga propoveda pravoslavna crkva vec 2000 godina čovek počinje da upoznaje u trenutku kada reši da se bori sa svojom sujetom i arogancijom...

Bogu hvala posetio sam Hram Vaskresenja prosle godine, to je zaista "ground zero"..

ps: za ove "moderne", ja sam inače elektro inženjer, nije da imam 4 razreda osnovne pa da sam "zatucan"...

Staša

pre 7 godina

Količina bezbožništva na B92, mi je odavno poznata.... pre svega mislim na komentare... No nije to problem, svako odgovara za sebe... Ispravite ime Gospodnje, Isus Hristos... a ne onako kako ste vi napisali.... Svakakvih slovnih grešaka sam video, ali takvu nisam...
Ppzdrav i svako dobro...

истина IC XC NI KA

pre 7 godina

Правилније је да се каже Христов гроб а не ”Исусов” гроб. Јавите особи која је преводила текст и реците јој да не постоји грчко-православна Црква, већ Јерусалимска патријаршија и да је Христов гроб у њеној јурисдикцији (иако су се ту још само-прилепили Јермени, Фрањевци, Етиопљани итд. (додуше Протестанти дебело касне у томе пошто су се најкасније формирали).
На том месту је Христос (кога описују и јеврејски и римски извори из тог времена независно од Јевађелиста) положен у гроб чији је био власник Јосип из Араматеје све док није васкрсао након три дана и гроб оставио празним.
Цркву је иначе изградио Нишлија Свети Цар Константин и у њој се сваког Васкрса по искључиво јулијанском (старом календару) дешава чудо (за које постоје истоветни историјски описи више од хиљаду година) силаска светог пламена, што потврђује да је стари или јулијански календар важећи за Црквене прилике и да папин календар не треба да се користи.

Vlado Banja Luka

pre 7 godina

Ekumenisti i globalisti ovu restauraciju vec koriste kao argument za svoje planove "pomirenja", "ujedinjenja" i stvaranja jedne svjetske (antihriscanske) religije. Takodje, jos jedna losa stvar u vezi ovog diranja Hristovog groba je i to da je glavni finansijer bio jos jedan globalni igrac i sluga novog svjetskog poretka - jordanski kralj Abdulah II...

black hawk

pre 7 godina

Isus Hrist je vaskrsao da bi dokazao pobedu života nad smrću, pobedu duhovne čistoće nad grehom. Snaga Hristova se spoznajanje kroz lično pokajanje i život po jevanđelju, u protivnom nam verovanje u filozovski naturalizam blokira čula za spoznaju ljubavi božije.

Staro kuče

pre 7 godina

Srbi su postali mnogo veliki hejteri, prema Crkvi posebno, štiteći time svoje neznanje i neobrazovanost. Zato smo tu gde jesmo i zato nam tako ide...

Ивица

pre 7 godina

Никакву штету и зло им Црква није нанела. Имају пуну слободу у деловању и мишљењу дату им од Господа,али опет се у коментарима демонстрира невероватна количина мржње и нетолеранције. Њима су Црква и верници криви за све личне, породичне и друштвене проблеме које имају у животу. И није проблем браћо и сестре, само ако вам је тако лакше у животу и на души. Ту смо да истрпимо свако понижавање вређање и потцењивање,па на крају и мржњу. Мир Вам желим!

maki

pre 7 godina

Slazem se da se vere generalno oslanjaju na decije price, svaka je ista, a svima nam je jedan Bog. Crkve su institucije moci, nemojte mesati crkve sa Bogom jer je to pravo Bogohuljenje!

franciskus

pre 7 godina

Isus jest uskrsnuo ali je njegovo tijelo bilo u grobu od petka do nedelje ujutro. Da li je to baš taj grob ne znam. Isus je bio položen u grob izdubljen u stijeni a na otvor je bio stavljen teški kamen. Sigurno postoje argumenti i arheološki nalazi zašto se baš to mjesto tretira kao Isusov grob. Ako i nije pravo mjesto onda je bar simbolično pa opet dođe na isto.

Vlasta

pre 7 godina

Frapantno je neznanje ljudi koji zastupaju ateizam ili čak antiteizam. O hrišćenstvu nešto znati pa i ako se ne veruje je bazično elementarno poznavanje opšte kulture. Može se ne verovati ali je strašno kada se ne ceni zdanje staro skoro 2000 godina. Onda je ateista sličan nekome ko bi to i srušio jer eto to nikakvu vrednost nema jer služi "popovima" i lakovernim vernicima.

Bravo za komentatore

pre 7 godina

Pod hitno uvesti pitanje za omogucavanje komentara po principu - pitanje iz vesti, pa ako tacno odgovoris - mozes da komentarises. Ej, covek je postavio pitanje - sta je u tom grobu, kad je Isus vaskrsao??? AteJisti su i neobrazovani i zadrti, druga strana iste medalje sa zadrtim vernicima.

Republikanac

pre 7 godina

Prvih 9 komentara agresivni ateisti, ili bolje receno antiteisti najgora sorta ljudi. Pokusajte barem biti agnostici, bice vam lakse u zivotu. Zasto komentarisete nesto sto vas se ne tice, u sta vi licno ne verujete i sto gurate nos u tudja misljenja i opredeljenja na toliko agresivan nacin.

To je stvar izbora i svako ima pravo da veruje ili ne, kao sto svaka verska organizacija ima pravo da postoji i deluje ne ugrozavajuci nikoga. Po meni ne postoji nikakva razlika u zatucanosti i stepenu drustvene opasnosti izmedju verskih fanatika, i agresivnih ateista jer i jedni i drugi normalnim ljudima idu na zivce pokusavajuci da im, iz samo njima znanih razloga, nesto objasnjavaju.

Pokusajte nekad da svoje misljenje zadrzite za sebe jer nikoga ne zanima vase misljenje. Orijentisite se na teme koje vas zanimaju i stvari koje volite.

Usao sam na vest da kazem samo da bi kod nas restauracija verovatno kostala 90 miliona evra, promenila bi se 4 izvodjaca, sva 4 bi otisla u "stecaj", a radovi bi trajali oko 9 godina. Samo sam to u stvari hteo da kazem, ali sam procitao prethodnike pa eto.

Hep.C

pre 7 godina

Marija bila nevina kada je ovog rodila,a ovoga sahranili a on opet prošeto,tako kažu istoričari,e da deda mraz vam dolazi 24 decembra to vam ja kažem.

aed

pre 7 godina

Као по обичају атести први прочитају и коментаришу овакве вести. Савест или притајена вера , шта год да је ...

Zeleni zmaj

pre 7 godina

Isus ( Isa a.s. ) nije umro, on je udzignut i bice vraćen pred Sudnji dan.
(Akida, 22. mart 2017 14:11)

Nije umro nego je ubijen. Ali je uskrsnuo. I ne, nije Juda bio na krstu, nego Isus.

Gavra Kacanski

pre 7 godina

Jedino gore od ekstemnih teista su ekstremni ateisti. Prvih devet komentara... zamislite se malo nad vasim pitanjima i mozda skontate da to nije vasa briga, naprosto
ignorisite i preskocite ovakve vijesti.

DrHouse

pre 7 godina

Ne razumem komentare ateista ovde, ako vec ne veruju, sto ne ostave nas na miru da budemo vernici. U danasnje vreme treba sve dopustiti i sa uvazavanjem se odnositi ka svakom izboru ljudi, da ljudi budu ateisti, da budu slobodne seksualne orijentacije... samo je problem dopustiti nekom da bude vernik a pogotovo postovati i uvazavati taj izbor...
Sto se tice novca, milijarde se daju godisnje u svetu za obnovu kulturnih znamenitosti pa ne vidim da iko normalan to osporava, samim tim ne vidim gde je problem da hriscani obnove hram iznad groba iz koga je Hristos vaskrsao ?
Ako trazite postovanje za sebe i svoje stavove, postujte i druge i njihove

Pozdrav svima

ne blamirajte se

pre 7 godina

Izvor: Tanjug
Tanjug se totalno srozao ako je napisao 'tri hrišćanske vere, grčko-pravoslavna, jarmenska i franjevačka' jer te 'vere' ne postoje. Franjevačka vera uopšte ne postoji ali postoji katolička. Pravoslavna vera je samo jedna a unutar pravoslavlja postoje nacionalne pravoslavne crkve. Jarmenska vera isto ne postoji, jer to je pravoslavna vera. U šta se Tanjug pretvori?

hipster

pre 7 godina

Kakve nebuloze!!!Dokle vise zatupljivati ljude crkvom i religijom?Od tih nekoliko miliona za obnovu,koliko je otislo u dzepove izvodjaca i kojekakvih crkvenjama???Dajte ljudima pare i hleba da jedu!
(Daca, 22. mart 2017 14:37)

Titoisti, vama niko ne dira vašu Kuću cveća, red bi bio da i vi poštujete druge veroispovesti.

Jarmen

pre 7 godina

"tri vodeće hrišćanske vere, grčko-pravoslavna, franjevačka i jarmenska" ?????
Prvi put čujem za te tri 'vere'.
Poznate su mi katolička vjera, pravoslavna vjera sa nacionalnim crkvama i Armenska apostolska crkva koja je varijanta pravoslavne vjere i priznata od Vatikana kao pravovjerna.

BVB

pre 7 godina

Koja crkva (kao organizovana verska ustanova) nije napadala ateiste? Baš suprotno tvojoj tvrdnji, svaka je napadala ateiste, "grešnike" i pripadnike drugih vera. I to nisu nekakva "proteravanja" ili izbacivanja iz crkve, to su masovna i stravična ubistva. Bolje se informiši pre nego sledeći put napišeš nešto takvo.

dejcha

pre 7 godina

Zasto jednu lijepo napisanu i prijatnu vijest prljate zlobnim komentarima? Uzivajte u zivotu i pustite druge da uzivaju.
(Dr. Mario, 22. mart 2017 21:27)

Slazem se. Onog momenta kad vi prestanete da namecete svima svoje religiozne dogme na bukvalno SVAKU vest iz nauke.

Mirko Pantic

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?
(BVB, 22. mart 2017 22:05)
Crkva je oduvek protiv slobode!
Slobodan covek je onaj koji rzmislja o sebi i svetu oko sebe,ne veruje u gluposti koje Crkva prica i ne opterecuje se bogovima i slicnim glupostima.

Sloboda izbora je jedba od vecih gluposti koje je neko smislio.Slobodan izbor ne postoji,vec je uslovljen razlicitim stvarima ili dogadjajima,najcesce zdravim razumom ili zakonima.Kako god da u zivotu napravis izbor,nuzno je da pravis kompromis i necega se odreknes.
Veronauka u skolama nije slobodan izbor,vec indoktrinacija.Dobar deo dece ide na taj besmisleni predmet zato sto to roditelji izabrali umesto njih.Ta vecina onda maltretira manjinu koja ne ide ...

Ateisti u koje i sam spadam,ne maltretiraju nikoga,vec nerviraju vernike,jer imaju vise slobode od njih.Biti vernik je isto kao i biti retardiran,ogranicen,omedjen.Ta vera utice na tvoj zivot i usmerava te u jednom odredjenom pravcu,a omedjen si pravilima koja su smisljena hiljadama godina pre,a menjana mnogo puta kroz istoriju.
Zasto bi to iko zeleo sebi?

KORN

pre 7 godina

Kod mene u selu posle mnogo vremena napravise crkvu dva coveka koja su se popela i montirala zvono su poginula tako sto je autobus prosao na crveno i udario u njihov automobil.Prvi decko koji se ozenio u toj crkvi pre par dana je umro od leukemije,decko sportista otisao da se pregleda nesto mu nije bilo dobro umro za 15 do 20 dana.Decko koji je prvi krstio dete u toj crkvi sada ima zdravstvenih problema koji uopste nisu naivni.Ako mi neko ne veruje slobodno neka dodje u Jabuci kod Panceva pa neka se proveri.Nemam nista protiv vernika ali imam protiv zaludjenika,kada god se desi neka dobra stvar to je Bog pomogao a to sto se pored jedne dobre desi milion loših stvari sta cemo sa tim.

M

pre 7 godina

"Bilo je i za očekivati da će se javiti dežurni ateisti da komentarišu.
(Zoki, 22. mart 2017 20:22)"

Za razliku od profesionalnih ignoramusa koji se ne kace na svaku naucnu vest da prosipaju svoju srednjovekovnu "mudrost" protiv svakog naucnog dostignuca, pritom, u stilu kraljeva licemerja, koristeci upravo neka od tih istih dostignuca dok to skrabaju. Uzme smartphone u ruke i napise - nauka je laz, onda ga malo zaboli glava od sopstvene dubine i mudrosti pa drmne jedan kafetin i onda napise - farmacija je laz, zatim sedne u automobil koji pokrece fosilno gorivo pa se onda vrati da napise kako fosili ne postoje...itd...itd...itd...
To nije vera, to je namerna suspenzija kritickog misljenja, pokusaj pravljenja vrline od nerazmisljanja, najprostije receno - drustveno prihvatljivi neuroloski poremecaj.

Petar

pre 7 godina

Na stranu da li ste verujući ili ne, po hrišćanskom predanju Isus jeste umro, zatim i sahranjen. Zato grob. Posle toga je vaskrsao, zato je grob prazan... (druga stvar je da li je uopšte bilo tako)

logika je čudo!

pre 7 godina

@aca, 22. mart 2017 20:59

Nisam bio na vašem tzv "ground zero".
Ali sam bio u više azijskih zemalja gde STOTINE MILIONA (ogromna većina!) ljudi ne ispovedaju hrišćanstvo.
Šta više, nikad nisu čuli za Isusa.
Onda tu nešto baš i neče biti jedinstveno i univerzalno. (Kao što je npr elektrotehnika ;)
A zaglupljivanje počinje upravo rečenicom:
"Ја сам Господ Бог твој; немој имати других богова осим Мене."

Nepristojko

pre 7 godina

Da li je ikada Crkva napadala ateiste?
BVB, 22. mart 2017 22:05)

hahahaha!!! ma joook, samo ih je spaljivala na lomaci.
a ni u danasnje vreme, ne moze da se zivi od vas - svaku vest iz nauke a posebno o evoluciji, svemiru, obliku zemlje, starosti zemlje itd. vi obavezno morate da negirate i namecete religijske stavove kao "jedinu istinu" bez ikakvih dokaza ali u to mora de veruje bez pogovora. jel to ta sloboda o kojoj pricate?

dragan

pre 7 godina

Gispodo "vernici" bivši komunisti.Srbija dok je imala 80% ateista je napredovala i narid bio zadovoljan.Onda se pojavili 80% "vernika" i Srbija u blatu do vrata.Uzgred tkzv vernici što koristite internet ibratite se Bogu.Zašti vas "Bog" kažnjava svaki dan ? Najveće ubice,kriminalcu,zločinci se krste.Pi vama je i Hitler u raju jer se krstio.

Neleh

pre 7 godina

@BVB Crkva namece svoj stav svima pa i ateistima. Napada i osudjuje gay populaciju, napada zene koje abortiraju, evolucionaliste, naucnike koji imaju drugaciji pogled na svet, pa i ljude koji zele samo razvod, svakoga ko se ne drzi svete knjige. Prete paklom svima koji se ne slazu sa njima. Jel ti stvarno ne znas sta je sve crkva radila u proslosti i koliko je ljudi poginulo i spaljeno zbog suprostavljanja crkvi ili ti to nije bitno sad?

nitex

pre 7 godina

Svako moze da da misljenje o svemu pa i ateista o religiji. Isto kao sto moze vernik da prica najneverovatnije stvari o nauci i naziva je budalastinom. Ono sto je jos bitnije niko ne moze da brani pravo na misljenje. O religiji itekako ima sta da se kaze i mora. Kako se ljudi samo o tome nadju uvredjeni pa se onda jos veca glupost izjavi da nam je bas ovako zato sto bogohulimo i ne verujemo u boga. Ej bre. Pre neki dan na vest o smrti coveka (ko god da je i sta god da je) u komentarima se slavi. Na stranu to sto me vest uopste nije dotakla ne znam ko treba da umre da kazem ako je. Tu nisam naisao ni na jedan komentar osude od hriscana ali da se crkva dirne to nikako. E zbog toga nam je tako kako jeste. Licemeri odvratni. Objavite komentar!

Too Drunk To Fuck

pre 7 godina

Ne mogu da verujem kakvi su sve komentari ovde !!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (???, 22. mart 2017 20:05)

Neverniche ! Mislim, posto ne mozes da verujes...
Ljudi, ovo je 21. vek, otkrivaju se kosmicka prostranstva, desifrovan ljudski genom, a neki jos uvek nisu izasli iz pecine u kojoj se se pre vise milenijuma pricale kojekakve izmisljotine...

M

pre 7 godina

"Da li je ikada Crkva napadala ateiste? Rec "sloboda", covekov izbor (izraz Bozije ljubavi) prozima kompletan korpus Biblijskih tekstova. A sta rade ateisti? Ne biraju sredstva, a ni reci kojima napadaju istu Crkvu i traze ukidanje religije...I ko je na kraju pretnja za slobodu izbora?
(BVB, 22. mart 2017 22:05):

Nije, samo ih je ubijala, mucila i proterivala nekoliko vekova.
Ne trazi se ukidanje religije vec uklanjanje iste iz skola i parlamenta, uvodjenje poreza njihovoj, kao i svakoj drugoj profitabilnoj organizaciji, ukidanje neustavnog finansiranja iz budzeta i procesuiranje kriminalaca, pedofila...itd. iz njihovih redova na civilnim sudovima. Zamisli...trazi se da budu tretirani kao svi ostali.

Ruzicasti jednorog

pre 7 godina

"Dugo nisam bio tuuu"
Vidim, zakuvalo se!

Ni jedan naucnik, ateista (jer to je neodvojivo, ma koliko se vernici pozivali na nekakvu navodnu religioznost najvecih naucnika) se nece naci UVREDJEN ako mu se ponudi nekakav kontraargument. Ni jedan naucnik ni ateista nikad nije spalio na lomaci bilo koga ko je imao suprotna uverenja. Postoji borba misljenja, postoji validna i nevalidna argumentacija, pa izvolite!
Vernici jedino sto imaju je njihova uvredjenost. To im je jedini argument.
Eno vam ISIS, pa se ugledajte. Oni to lepo srede po karatkom postupku i nema vise nikakvih argumenata ni rasprave. Molim lepo: Nazoves 555-333 i resis to za jedan dan. To je isto ono sto je bila hriscanska religija pre samo nekoliko vekova.
Ja se bas ne bih hvalio takvim duhovnim stavom, a pogotovo ne bih sebe nazivao "duhovnim" covekom, za razliku od "onih bednih titoista i darvinista"

Uostalom, lepo kaze nas narod:"Ko se ljuti... kruti!"

Marko

pre 7 godina

Koga cemo da slusamo?Ateistu,neznabosca ili crkvu?Nevjernika ili svetitelje?prve ili mucenike?prve ili mucenice?Prve ili ispovjednike?Prve ili Boga?O koliko svjedoka!Vaskrsenje,najdokazaniji fakt u istoriji svijeta!O koliko svjedoka!Svjedok je svaki svetitelj,mucenik,ispovjednik,a njih je milioni milioni kroz svu istoriju crkve.Koliko ih je stradalo za Hrista?procitajte samo zitija nekih od njih.Pa sta ,vi mislite da su zitija lazna?Vama je sve lazno sto ima veze sa crkvom?Vi mislite da su milioni stranica i milioni svjedocanstava lazni?E pa nisu,sve je istina i samo istina.
O covjece!Kome se protivis?Bogu?Ne ti se protivis sebi.Bog jeste,ckva jeste ,svetitelji i angeli jesu.A ti sta si?Nista.Ti se Bogu protivis.Gledas crkvu iz ugla politike i ne sire od toga.Nema otkrivenja za tebe.I mucitelji su gledali cuda mucenika pa nisu vjerovali jer nisu htjeli da povjeruju.A ti ,ti kazes da nemas dokaze.Imas dokaze covjece,nego ti neces da vjerujes?A zasto neces da vjerujes?Zato sto volis grijeh.A Bog razoblicava grijeh,pa ti bjezis od Boga i neces da vjerujes.
Ili ces mozda uraditi najtuzniju stvar.Sacekati smrtni cas da povjerujes.A kad umres i kad dusa izadje iz tijela i kad te okruze strasni i zlobni demoni koje si svojim nevjerstvom okupio i Boga odbacio.Avaj ,avaj.Tada ces da vices,da molis samo jedan dan jos,da molis da se vratis u tijelo,ali nista cas zivota je istekao,sad ces da jedes u vjecnosti ono sto si poznjeo u vremenu.Tesko nama bez Hrista Spasitelja.A nemora taKO .

N

pre 7 godina

Vernici se zale kako su napadnuti. Siroti. Ja cesto dozivljavam razne uvredljive komentare jer nisam vernik, narocito u periodu slava i verskih praznika. Ta kolicina primitivizma, malogradjanstine, prosto ruznoce duha kojima me bombarduju je neopisiva. Sa sve pretnjama da ce me kad-tad stici Bozja kazna. Naravno, nisu svi isti t.j., nisu svi agresivni u istoj meri, ali definitivno me drustveno odbacuju kao neprilagodjenu jedinku koja im strci. A pritom ja uvek uredno svima cestitam njihove praznike.

M

pre 7 godina

"Mislim da je ova vest toliko nebitna.Isus je vaskrsnuo i uskoro ce doci po drugi put u svoj svojoj slavi i njegovom carstvu nece biti kraja.Zatvorite se u svoju klet i u molitvi pronadjite Isusa nema potrebe za tolikim kilometrima hodocasca.
(srbin-protestant, 22. mart 2017 22:02)"

A kad tacno dolazi? Da slucajno ne propustim.
I kako da vam se covek ne smeje...odrasla deca.

Simeon

pre 7 godina

Onda vi ne komentarišite i ne zagađujte vesti iz nauke svojim glupostima o ravnoj zemlji, kreacionizmu i sličnim religioznim budalaštinama.
Hrišćanske ratove i religijske zločine ispaštaju svi, a vi biste i uzrok da sakrijete, da se ćuti. Sačuvaj me bože hrišćanskog morala!

Старац Исаија

pre 7 godina

"А ја вам кажем: Љубите непријатеље своје, благосиљајте оне који вас куну, чините добро онима који вас мрзе и молите се за оне који вас вријеђају и гоне." - Матеј, 5:44

Након прочитаних коментара, свако од нас, верник или атеиста, би требало да се замисли над овим речима. Господе Исусе Христе, сине Божији, помилуј нас грешне.

Jca

pre 7 godina

Vidim da neki inzenjeri toliko su pobozni da ne znaju kada je osnovana pravoslavna crkva. Nije pre 2000 godina vec mnogo kasnije a i celo hriscanstvo je uveo nislija Konstantin jos u 3 ili 4 veku nase ere...
Ja sam takodje hriscanin....

cici

pre 7 godina

Za veru nije potreban dokaz!Verujem u tebe Boze,volim te i trebam te!
Bas me briga sta svi kazu,ateisti ili naucnici ili drugi ili treci...ma bas me briga..Ja slusam samo svoje srce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Педро

pre 7 godina

(Lepa prica ali je mnogi iskrive..., 22. mart 2017 18:42)

Ау сине мој, ал се ти лепо нама излупета. Иди настави да се бавиш тиме чиме се бавиш, а твоје мисли о вери, Христу и религији батали, не иде ти! Добронамеран савет.

dragan

pre 7 godina

BVB, 22. mart 2017 22:05)
Jeste li spremni za citate iz boblije (čitaj korpuse)?! Verovato je niste čitali...ne verujem da se toliko pravite ludi...nasilja, apsolutizam, mizogenija...
Ako Vas već mrzi da se tako dugo bavite čitanjem (analizom), pogledajte jedan indikativni video na YouTube-u gde se slučajnim prolaznicima čitaju citati iz biblije koja je umotan u korice kurana. Prijateljski pozdrav...pun razumevanja

Marko

pre 7 godina

Zasto toliko price i polemike oko Isusa Hrista koji je po ateistima samo covjek ili nije postojao?Zasto toliko polemike oko nepostojeceg i obicnog?Pa zato sto ta licnost nije nepostojeca i obicna.Licnost koja pokrece svijet,rasprave,i ta tema je uvijek ziva.Zasto toliko ne polemisemo o Sokratu,Aleksandru Velikom,Napoleonu.Zato sto oni nisu ovakva licnost.jer ova licnost je vjecna i uvijek ziva.Licnost koja jednom okusi smrt zbog nas,vaskrse iz mrtvih zbog nas i vaznese se zbog nas.Jer ta licnost je i covjek i Bog,Gospod Hristos.Postoji li bog?To nije pitanje ima li nesto?Bog je onaj koji Jeste a nesto sto tek tako postoji.O ti mali covjece koji zivis u tami otrijezni se pa ces vidjeti Boga?ostavi grijeh pa ces vidjeti Boga?Cujes li,ako ne ostavis grijeh neces vidjeti Boga!Grijeh je tama i djavo,djavo neda da se vidi Bog.
Zasto toliko para za crkvu,za grob?
Toliko i jos vise prilici dati za ukrasavanje svetinje Cara Nebeskog.Njegovo je sve ,zemlja ,nebo vazduh,sve je Njegovo,mi prinosimo od njegovog njemu.Ti si sagradio crkvu,on je sagradio.Ne ,Bog je sagradio a ti i tvoje pare koje si zaradio su samo slijepo orudje u volji Bozijoj,jer ti ne bi mogao zaraditi te pare da Bog nije htio da ih zaradis,jer da te nije probudio svako jutro,nista od tih para,ali Bog te voli,pa ti je dao zivot i sjutra i sjutra i ti eto zaradio pare,a sad ulazes u crkvu,crkvu Boga zivoga.Zaista ti nece propasti plata.

Старац Исаија

pre 7 godina

Ni jedan naucnik, ateista (jer to je neodvojivo, ma koliko se vernici pozivali na nekakvu navodnu religioznost najvecih naucnika) ...... (Ruzicasti jednorog, 23. mart 2017 18:08)

Макс Планк, вероватно највећи физичар у историји је истовремено био и англикански свештеник. О Њутну, Калвину, Бору и њиховим религиозним ставовима је више пута писано и на овом порталу. Информишите се пре него напишете овакво нешто.

црна овца друштва

pre 7 godina

franjevci finansirali...bravo grobari svaka cast.
(crni_redstar, 22. mart 2017 14:19)

кад комплекси ударе ништа више није свето....

A druga strana

pre 7 godina

Ne razumem zasto su ljudi ogorceni kad se prica o istorisjkom spomeniku,ali razumem sto su ogorceni na crkvu,dok nama pricaju da zivimo skromno izaslanici Hristove crkve zive na visokoj nozi i to gledamo svaki dan!Eto primer u Kragujevcu dom vladike je uradjen od najskupljeg mermera opasan visokom ogradom i kamerama kao da se u njemu cuva neka "gudra".Ne kazem da svestenici ne treba da imaju i materijalne stvari ali u skladu sa standardom drustva s'obzirom da od istog zavise.Jer opet to je njihov put jer u suprotnom ja to smatram cistim neoporezovanim profitom.P.s isto vazi za katolike,muslimane,protestante itd...

Spike

pre 7 godina

Макс Планк, вероватно највећи физичар у историји је истовремено био и англикански свештеник. О Њутну, Калвину, Бору и њиховим религиозним ставовима је више пута писано и на овом порталу. Информишите се пре него напишете овакво нешто.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Старац Исаија, 24. mart 2017 02:10)

Jos vise puta je pisano o pojmu argumenta u logici, argumentum ad verecundiam-u, autoritetu istine i istini autoriteta, ali dzaba...

klf

pre 7 godina

Није проблем ако неко верује или не верује у Бога, то је лична ствар. Проблем је што људи који не верују својим коментарима и то најчешће промашеним покушавају стално на овакве и сличне вести да нешто докажу. Да ли то они покушавају да докажу осталима да они не верују или можда сами себи ? Велика је то унутрашња борба...

DORN

pre 7 godina

@ KORN
zanimljiv mi komentar,pa rekoh ajde da malo istrazujem sta je moguci uzrok svemu tome..upisem osnovne pojmove i gle cuda,prva informacija koja se pojavila:"Jabuka je selo u Srbiji,,,,"