Subota, 11.03.2017.

18:45

Poslušajte pesmu koja će nas predstavljati na Evroviziji

Izvor: B92

Poslušajte pesmu koja æe nas predstavljati na Evroviziji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

235 Komentari

Sortiraj po:

Zox

pre 7 godina

Mnogo izkopirana pesma,glas odlican,tekst jednostavan i razumnjiv,muzika ok al bi trebalo ubaciti malo etno instrumenti pa cak sto da ne i harmoniku da udara kontru.Malo produciski da se dotera,malo je ovako siromasno...
Poslusaj te pesme za evroviziju,kao da slusam TDI Radio.Virus Disko Tehno House muzike je zahvatio pa tako i nas.
Licno da se ja pitam,nebi vise trosio pare na evroviziju.Taj dogadjaj vec deset godina nema veze sa muzikom...

Ivan

pre 7 godina

prosto ne mogu da poverujem sta citam.Ljudi,ako vam se pesma ne svidja i imate mrznju prema Pesmi Evrovizije,zbog cega uopste komentarisete?Nije to ona Evrovizija na kojoj su zemlje ucesnice pevale na maternjem jeziku,ali moramo se pomiriti sa tim da muzika ide napred i da je ovo 21 vek i gde je engleski jezik znak komunikacije medju svetom.I da zavrsim za one koji su gledali izbor pesama,mogu da kazem je samo Portugal ostao dosledan i peva na maternjem jeziku,svi ostali na engleskom,A sto se nase pesme tice,mogu da kazem da prema komentarima sa sajtova se najvise dopada strancima sto je mnogo bitnije nego nama sto je zalosno.Ali to je Srbija.Svet vise ceni nasu pesmu nego mi,a mi je ne volimo zato sto Tijana peva na engleskom,a ne srpskom.

Aleksandar

pre 7 godina

Generička konfekcija, takvih pesama se napravi jedno pedesetak svakog dana i samo je pitanje kome koju uvale da li će postati 'poznate' ili ne. Doduše, i Evrovizija je takvo 'takmičenje' (generička zabava za mase) tako da su se našli... Ne znam za vas, ja ovo nisam mogao da doslušam...

Sanja

pre 7 godina

Nikakva ja osecanja u vezi sa ovim nemam. Niti znam ko je ova zena, niti smo mi birali pesmu, zena pravi karijeru, neka joj je sa srecom, pesma lici na MTV hitice, kopija, neautenticna. Islo se na to da bude kopija, komercijalna i u tome se uspelo. Nadam se da ce neko dati nesto svoje i zaustaviti ovaj MTV trend na Evroviziji.

Orao

pre 7 godina

Pesma baš za Evroviziju, jeste da je refren plagijat, ali šta danas u muzici nije plagijat.A, ovima što žale, što pesma nije na srpskom, verovatno isto tako voze još Yuga.

P

pre 7 godina

Ja mislim da ''normalan'' svet na tu evroviziju gleda kao na neko staromodno i nebitno takmičenje.
Mi smo čak i pobedili sa pesmom Molitva, i nikom ništa...
Nit nam je bolje, niti gore, jednostavno nebitno takmičenje kojim se zaluđuje samo zaludan narod.
Iz nekog razloga nama je bitna ova evrovizija, samo ja ne razumem zašto?

Саша

pre 7 godina

Не знам кога ова песма, иста као милион сличних, представља, Србију сигурно не! Шта је ту аутентично Српско и још на туђем језику! СРАМОТА !

Realista

pre 7 godina

princ rima

Koliko kontradiktornost u vasem komentaru. Pa i Crna Gora i Makedoniaj pevaju ko i Srbija na engleskom jeziku a ne na maternjim jezicima.
Drugo autori Makedonske pesme su i autori srpske pesme.

Realista

pre 7 godina

expert

A sto bi mi bojkotovali Evroviziju zbgo Dzamaline pesme o sovjestkom komunistickom ubijaju Tatara 1944 godine kao odmazde sto su podrzali Nemce, kada se Rusija nije povukla sa Evrovizije 2017. Drugo Ukrajina je dobial od Srbije 19 poena 12 od zirija a 7 od tv gledaoca a Rusiaj 13 12 od tv gledaloca od kojih su mnogi rusofili i glasali bi i da neko iz Rusije peva 3 minuta la,la,la,la i 1 poen od zirija. Tako da se i gradjaniam Srbije dobala Dzamaline pesma a ne samo ziriju.

Anita

pre 7 godina

Dosadna, kao sto ce vecina njih biti! Ne znam zasto pevamo na engleskom i pokusavamo da licimo na ostale??? Pobedili smo onda kad smo bili drugaciji, a svoji, kad se pevalo na srpskom i prenela nasa emocija!Nasoj predstavnici puno srece, ali je u ovom izvodjenju mogla da nastupa za bilo koju zemlju....

expert

pre 7 godina

Ovogodišnju Evroviziju je trebalo bojkotovati zbog tematike prošlogodišnje pobedničke pesme i mesta gde se sledstveno tome održava. Ali kako da je očekujemo bojkot kad je naš žiri glavama i bradama izglasao dotičnu pesmu?

Ljiljana, London

pre 7 godina

Funcionalna pesma za Evroviziju, necemo se obrukati, predstavnica je ok ima glas, samo da scenski nastup bude normalan, jer smo za to anti-talenti. To je ono 'suvo' posmatranje. A da li bih je slusala svakodnevno - ne. Pesma nije autenticna, fazon Katy Perry i to nije ono sto ja volim.

rajko

pre 7 godina

zadivljujuca je nagativnost u komentarima. odakle vam bre ljudi toliko negativne energije da apsolutno sve sto nije po vasem ukusu mora da se pljuje odmah na prvu. ovo nije festival etno motiva, nego komerc trash muzike, gde trazi hit koji ce se vrteti na radiju. godinama posle molitve smo slali pesme u "joksimovic" fazonu, te "cipele", te "ovo je balkan kamon", i nikad nista nismo napravili. a svi salju pesme na engleskom. ko je poslusao pesme ostalih takmicara, zna da ova pesma itekako ima sanse.

nikola

pre 7 godina

@(jesenko, 11. mart 2017 21:13)
nismo mi skontali u kom pravcu ide evrovizija nego crnogorci,a mi smo poceli da kopiramo albaniju,azerbejdzan,jermeniju... ove sto pokusavaju da se predstave kao moderne zemlje pa uvek salju neke genericne pop gluposti na engleskom...

T E K S T je vrlo B I T A N

pre 7 godina

Pošto vidim da neki komentarišu na šta ih ova pesma asocira, da napišem i ja na šta mene asocira - na depresiju, eto na to...
Kako da očekujem da takva pesma pobedi ili da postane hit ili da je neko drugi sluša (i oseti se depresivno)?

Dajte sledeće godine barem (ako ove već ne može) neki bolji tekst?

U očima Putin, u glavi promaja

pre 7 godina

Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom
(Ari, 11. mart 2017 21:13)

Ubedljivo najjači komentar na ovoj temi. Još uvek se valjam od smeha. Znači, mi treba da pevamo na ruskom dok ruski pomodari već godinama šalju pesme na engleskom (jedna takva je i pobedila na EC u Beogradu). Ali to je u redu pošto nikad niko i nije optužio rusofile da su objektivni.

djoledjole

pre 7 godina

Ocekivao sam seksipilniji spot. Nije bilo dovoljno zumiranja u ovome sto sam uspeo da uhvatim obrzavanjem spota.
Ne interesuje me ni pesma ni plasman.

lola

pre 7 godina

Ona predstavlja Srbiju,pa zasto ne peva srpski? Muka mi je vise od tog ulizivanja i pevanja na engleski! Svako treba da peva na svoj jezik,u tom je car i lepota,u razlicitosti!

Sportski analiticar

pre 7 godina

Ljudi su do sada trebali da svate razliku izmedju dobre pesme i dobre evrovizijske pesme. Raspravljati o tome da li je pesma dubokoumna pop letnji hit...potpuno besmisleno, poenta uspeha na evroviziji je prva impresija. Zapravo, nama u poslednjih par puta i nisu pesme i vokali problem, vec scenski nastupi, koju si bili blago receno ocajni. Ovo je sasvim solidna, ponavljam evrovizijska pesma, tako da je samo pitanje kakav ce se aranzman RTS napraviti. Uz solidan scenski nastup, u prvih 10 mesta bez ikakvih problema.

Lena_Bg

pre 7 godina

Bila bih iznenadjena da je vecina komentara pozitivno. Stvarno smo seljaci. Nikada nam nista nece biti dobro. Pitam se odakle crpite vise tu negativu? Tijana je izuzetan vokal, mislim da je zasluzila da se za nju cuje na siroko i na veliko. Obzirom kakve su se numere pojavljivale na Eurosongu, ova pesma je apsolutno zadovoljavajuca. Sada ce ispasti je "Cipela" bolja pesma od ove.

Baxuz

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Kada cete shvatiti da '"cistila sam sulundar, cistila sam sulundar, decko mi je rudar, jooo jooj" nema takodje veze sa Srbijom.

princ rima

pre 7 godina

Polako gubimo nas srpski identitet udvarajuci se evropi..srpski predstavnik bi trebao da peva na srpskom i da ga mi izaberemo...ovako navijacu za makedonce ili crnogorce a ne za rts

Aleksa

pre 7 godina

Prazno, cuto, nebitno, tuzno, a pre samo 10 godina smo pobedili. Ako vec treba da saljemo pevace onda RTS treba da nadje nacin i prave ljude da tamo idemo uspravno, a ne u "second hand" odeci neke zapadnjacke kuhinje. Zasto toliko zelimo da se utopimo u bezoblicnu masu praznine?

Јабучило

pre 7 godina

Sto volim ove koji misle da na evroviziju treba da ide neko ko ce da peva 'dubokoumne pesme' na srpskom jeziku.
(mare, 11. mart 2017 23:03)

Песма треба да има потенцијал да буде поп-хит лаких нота, без превелике филозофије, па и без друштвеног и политичког ангажовања. Али би обавезно морала бити на језику земље коју представља, са извођачима из те земље који певају на језику земље коју представљају. У противном (а тако јесте већ дуже време) је цео концепт такмичења обесмишљен. Скупе се људи из целе Европе, одскора и Аустралије, да певају на енглеском.

prijatno iznenađen

pre 7 godina

Jako pristojna pesma, i veoma korektna interpretacija. Čim su Rusi počeli stalno da šalju pesme na engleskom, znao sam da ćemo i mi kad-tad tim putem, i kada je već tako, dobro je da je angažovan pevač iz naše anglosaksonske dijaspore i strani tekstopisci kojima je engleski maternji. Iako to ništa ne mora da znači, pogotovo u ovako ranoj fazi, ali sada sam upravo video da nam se pesma odlično kotira na engleskim kladionicama, i daju joj se najbolje šanse u odnosu na zemalje u okruženju (po trenutnim kvotama, samo rumunska pesma joj je konkurent od zemalja sa Balkana i jugoistoka Evrope). Glavni i veliki favorit je trenutno Italija (2.50), zatim najbolje stoje sa kvotoma oko 7-8 Belgija i Švedska, i odmah za njima sa kvotoma između 11-13 nalazi se Srbija zajedno sa Portugalom i Rusijom.

Revolt

pre 7 godina

Melodija "Firework" uz malo primesa Emeli Sande, tekst Adel (nema potrebe da se objasnjava, nadam se:-D), spot Kejti Peri (pesma "Unconditionally", Tica Kejtici slobodno moze i spomenik da podigne ako udje u finale:-D) i Bijonse, scenografija Pink i Majli Sajrus. FAKE na 100-ti stepen...

EU Citizen

pre 7 godina

Moderan zvuk i okej glas, ali autorski tanko, nažalost. Gospođica odlično peva engleski i uopšte nema ni ttaga akcenta, što je svakako prednost, a za one koji pitaju zašto ne srpski, zato što se ne radi o festivalu etno-muzike, već popa, odnosno komercijalne muzičke industrije, a engleski je glavni globalni jezik te vrste stvaralaštva/biznisa i većine drugih :) Mislim da i sama slična pitanja odaju priličan nivo nerazmišljanja i odvojenosti od realnosti dvadeset prvog veka, što je u Srbiki endemska bolest :)

lili

pre 7 godina

Ne znam da li bi neki komentatori bili zadovoljni i da nas Bijonse predstavlja na Evroviziji ? Meni je pesma odlična, aranžman, glas, spot a ne smeta mi ni engleski...

Петар

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Zato što to i nije festival folklornih ansambala već festival pop muzike.
(Željko J., harmoničice, frulice i ovčice u polju, 11. mart 2017 21:49

А ко је поменуо да ово треба бити фолклорна песма? Ја сам говорио о мотиву-кад су Грци побеђивали, песма им је била модерна са мотивима грчке музике. Исто важи и за Норвешку, Шведску, Украјну итд. Коменат Вам пун злобе.

zdravko

pre 7 godina

Pjesma da bi dobila moj glas je morala biti na srpskom jeziku,ovako ne mislim glasati.Žao mi je da je ovo izbor RTS-a koji bi morao promovisati srpsku kulturu i srpski jezik.

Пионирска

pre 7 godina

Чујеш једну, чуо си све, заборавиш за минут шта си слушао, све су исте песме на том такмичењу. Потрошите тај новац на неки квалитетан дечији програм, документарни, не на депласирани Еуросонг. Нико не спори да девојка зна да пева, али бесмисленост "такмичења" и избора представника, учинили су да ово одавно никог не занима, осим у тужном смислу- н пта се троши наш новац...

Аник

pre 7 godina

Слична је мору других песама на енглеском, не очкујем неки успех. И да, ова песма не представља Србију већ РТС, јер они сами бирају мимо жеље гледалаца у Србији.

šetač

pre 7 godina

Ma nek peva na kojem god hoće jeziku, za bolesnu decu skpljamo pare preko SMS poruka, državne kuhinje hrane siromašne kojih ima sve više, bolnice se raspadaju ... a mi bacamo pare na ovakve manifestacije.

Topličanin Milan

pre 7 godina

Sto volim ove koji misle da na evroviziju treba da ide neko ko ce da peva 'dubokoumne pesme' na srpskom jeziku.
(mare, 11. mart 2017 23:03)
----------
Vi verovatno volite da budete "englez", samo me čudi zašto bi Srbija finansirala i zadovoljavala želju "stranaca", ili onih koji to žele da budu?! Zar nije prirodno da predstavnica Srbije peva na srpskom i baš te "dubokoumne pesme" u kojima će se prepoznavati "retrogradni" instrumenti karakteristični za ovo područje i ovaj narod?

miki

pre 7 godina

Meni s ne sviđa. Previše bezlična pesma. Inače slušam pomalo pesme sa evrovizije imam od prošle godine većinu pesama na usb-u kad mi uđe neko iz "običnog sveta" da imam da mu pustim..

Mitropolit Jovan

pre 7 godina

bas je Gueta.. ali ne razumem zasto pesma mora da ima bilo kakve veze sa Srbijom? Dosta vise frula i mojih laneta.. opustite se malo.
(klikbajt, 11. mart 2017 20:03)
--------
Pa da?! Zašto bi jedna pesma i jedan izvodjač, koji predstavljaju Srbiju, morali da imaju "veze sa Srbijom"?! Možda bi bilo bolje da podsećaju na Irsku ili Albaniju?! To bi nam bilo samo jedno veliko plus, zar ne? Možda bi nas svet pohvalio u stilu: "Eto, Srbi su konačno uznapredovali, više ne liče na sebe"? Bože mili, šta čovek još neće čuti i pročitati?!

Bla bla

pre 7 godina

Ja sam isto misljenja da treba da peva na Srpskom.Ustvari uveo bi pravilo da svi moraju na svom jeziku.To mu i daje neku draz.Pesma nije losa ali to je neka klasicna ino zabavna pesma.Taj fazon vec dugo i uporno forsiraju mnogi pogotovo Grci.Gledaoci sirom Evrope zato i glaasaju iz revolta za nesto nesvakidasnje kao sto su bili Finci.

Limunada

pre 7 godina

Ja inače slušam popularnu i house muziku recimo na TDI-u, ali ne sviđa mi se ova pesma na prvo slušanje.
Iskreno, bolji je bio onaj instrumental (teaser) nego cela pesma. Šteta što nema pesma više dodira sa Srbijom, Balkanom.

Dr Zomo

pre 7 godina

Deep da ne kazem sta. Ko samo naprepisa ovo bezlicno i ispalo u polufinalu naricanje. A gde nam je identitet? Ili pitanje, ko je odlucio da bude na engleskom, mozda bi bio bolji nemacki ili ruski..francuski ? Ili najbolje ipak turski zbog glasaca iz turske, ako je ideja bila da reci razume sto vise ljudi.

Zoran Jovanović

pre 7 godina

Meni je strašno što svoju zemlju predstavljamo na engleskom jeziku. Zar mi nemamo dovoljno naših muzičkih numera da ih ispevamo na srpskom jeziku. U ostalom Marija Šerifović je pobedila sa pesmom na srpkom jeziku.
Čemu služi ovo podvlačenje zapadu i pevanje na stranom jeziku. Država bi trbalo da zabrani izlazak sa pesmom koja nije na nacionalnom jeziku.

Jelenasto

pre 7 godina

Ma kakva Katy Perry... Fireworks je pesma u odnosu na ovo..
Naši mogu mnogo bolje, ali očito nikome nije stalo, A narod se još uvek nečemu nada....

aneta

pre 7 godina

Evrovizija je izgubila smisao onda kada su svi krenuli da pevaju na engleskom.Zemlje su izgubile indetitet,sve su pesme iste,pa i ova nasa, ne znam koga predstavlja...Srbiju sigurno ne,jer je birana u nekom studiu.Da nije tragicno,umrla bih od smeha.

Zeljko

pre 7 godina

nista nevrazumem sta peva ima lep glas lepa zena ali ne razumem sta peva ritam je lep mada mislim da bi Dzej Ramanadadovski bolje prosao sa pesmom ej da te pitam koi je to ritam...

max

pre 7 godina

Tijana je super odradila posao, scenski nastup ce biti izazov. Engleski ma koliko ga mrzeli spaja nacije ako cemo tako da gledamo, a ovo je hitic koji kao i svaka pesma bude super pa zaboravljen. Al manje vise mi, crnogorci su mi pobedili sa kikicom :)

Ana

pre 7 godina

Pesma je prosecna, ne privlaci paznju, ne budi nikakvu emociju..Kao i svaka druga na Evroviziji...I neee, nije ovo kao za Mariju, svi pricali kako je prosecna, a ona pobedi..U "molitvi" niceg nije bilo bledunjavog i sladunjavog, a jos manje u Marijinoj izvedbi.. Zali boze para za ovo takmicenje, cemu to? Zar je ova pesma nas izbor?

PP

pre 7 godina

Vidim da ovi sto pisu da je pemsa kopija pesme Kejt Peri da su se raspisali i na eurovison youtube kanalu i vidim da tamo najvise blate pesmu ljudi iz Srbije.
Onda jadikovanje da je nije narod odabrao nego RTS pa pored Srbije je jos 14 drzava odabralo interno pevaca i pesmuj pa tamo niko ne blati izvodjace sto su tako odabrani.
Onda jadikovanje sto ona peva na engleskom jeziku, sto da ne peva kada pevaju i jos 30 i nesto drzava ucesnica. Pa kada se ne brinu manji narodi od nas i oni 10,20 puta veci sto pevaju na engelskom pa necemo ni mi propasti nitei ce neko u Srbiji zaboraviti srpski jezik ako pevacica iz Srbije na Evroviziji peva na engleskom ili nekom drugom jeziku.
Sto se tice pesme jedna od boljih ove godine i najmodernjia pesma Srbije od njenog prvoc usesca.

Kontras

pre 7 godina

Dobra je pesma. Ulazimo minimum u top 10. Steta sto nema vise etno elemenata iz teaser-a.

Napredujemo na kladionicama. Na pocetku smo bili izmedju 10 i 20 mesta, sad smo vec 7. i 8. Napredovacemo jos.
Tijana ima sjajan vokal.

Aristotel

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

A sto pa mora da ima veze sa Srbijom?
Muzika je globalna, vesela, pridruzimo se svetu,
a ne da kukumavcimo sa nasim zalopojkama.

ds

pre 7 godina

Početak pjesme copy-paste refrena Sugababes - About You Now, ostatak pjesme kao što neko reče liči na Naughty Boy & Beyonce - Runnin'. Moglo je to i bolje.

Zverina

pre 7 godina

Konacno dobra,moderna pesma...posle kojekakvih budalastina koje smo slali napokon nesto u korak sa vremenom.Nema nikakvih etno elemenata,i ne treba da ima,to je prevazidjen stil koji smo uporno gurali mi i jos par isto cnoevropskih zemalja.Inace,dominiraju ove godine pesme slicne nasoj,elektro pop,i po onom sto sam preslusao,ima nekoliko bas dobrih pesama.Belgija ima sjajnu pesmu,verovatno pobednicku ali i nasa se lepo kotira.Sve u svemu,mnogo kvalitetnije takmicenje u odnosu na prethodne godine.

mik

pre 7 godina

sve su pesme na isti kalup paravljene i to jos otpevane na engleskom... strasno....vec 15 godina slusamo jednu istu pesmu samo malo doradjenu i obrajenu... i sad putis "molitvu" posle ovoga i kazes eeeee daleko smo drugovi od svega ....

Samo pitam

pre 7 godina

Može li neko da mi nađe u propozcijama ovog takmičenja, gde to piše da se države moraju predstaviti na maternjem jeziku i da pesme moraju po svaku cenu imati etno-elemente države koju predstavljaju. Većina komentara ovde mi izgledaju tipa "kako mali Perica zamišlja Evroviziju".

Sanja

pre 7 godina

Da je više "naša" pesma, svi bi pljuvali kako smo ostali u proslom veku i kako ne pratimo muzicke trendove...svetu se ne moze ugoditi! A tek nama Srbima...

tipsa

pre 7 godina

Srpska nacija je jedno veliko hejtersko drustvo,zaista sam ogorcen.Znam da to vredja mnoge,razumem razlicitost ukusa,ali moglibismo svi staviti podrsku za naseg predstavnika.Slazem se u nekim negativnim komentarima,tipa izbor pevaca i pesme,tako je trenutno,menjace se opet,niko tim nije zadovoljan,mora da se vrati stari nacin.Ali sad kako je,tako je,podrzimo i verujemo u pobedu,iz dobru koreograviju i vizuelnim efektima na bini,ova pesma moze dosta cini mi se,mozda i do pobede.Pozdrav svima

Filip

pre 7 godina

Znaci, definitivno nisam jedini koga ova pesma podseca na katy perry.

Meni odmah bila ona pesma "Firework" u glavi ..

Ma bolje je i ovo nego cipela i ostale gluposti

Dejan

pre 7 godina

@ Ari

Ahaha al si se prosuo. Pa i Rusi ti pevaju na engleskom.
"Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom"

Cinik

pre 7 godina

Mozda je pesmu trebalo ipak da cuje neko iz RTS/a?
Ili im je bilo potpuno svejedno?
Pevaljaku ne znam,cujem zivi u USA,lepo za nju,ali kakve ona veze ima sa Srbijom, sem imena i prezimena?
Bilo bi lepo da neko vrati takmicenje,da ljudi mogu da cuju pesme i da glasaju,to bi bilo posteno,ovo je prevara,radi se o tome da je neko verovatno uzeo pare da anonimnoj pevaljki omoguci PR,to se ne radi za DZ,problem je samo sto taj ogavni RTS placamo svi mi i sto su te pare nase...

MikiMaric

pre 7 godina

Bezlicna. Takve pesme idu na zacelje. Malo ce nas izvuci "komsisko"glasanje. I da. Upristojite se vise. Nije ovo festival striptiza.

Kriticar

pre 7 godina

Muzika, pesam i glas pevacice su izvanredni i verujem da ce se dobro plasirati.
Upravo pesma koja se moze slusati ovog leta negde na moru i biti romantican uz
partnericu ili partnera.
Sta me posebno smeta je to, da skoro svi pevaci uvek moraju pevati na prokletom engleskom jeziku, kao da na svetu nema lepsih i melodicnijih jezika (italijanski, spanski, francuski, pa cak i poneki slavenski).
Jos me vise smeta to, da mnogi komentatori skoro sve podcenjuju sta je srpsko. Da li su Srbi uopste necim zadovoljni ili su isfrustrirani licnim problemima? Ako malo razmisle
koliko Srbija ima ljudskog potencijala u svom nadarenom narodu (sportu, glumi, reditelji, profesori, pevaci (naravno ne svi), zatim mladi matematicari, fizicari itd.), a o duhovitoscu
Srba da i ne govorim koje je nadaleko poznato. Srbi, probudite se, budite pozitivni i
podrzavajte svoje nadarene gradjane!!!

Čvarkov

pre 7 godina

.... ovo takmičenje, festival, emisija... štagod da je... je postalo mnogo jadno... ne treba trošiti narodne pare na ovo! Ima mnogo pametnijih načina da se pozitivno promoviše Srbija... drugi smisao ovog ne- vi-dim, a vi?

zoran bgd

pre 7 godina

shvatite da ako bismo poslali 'nasu', 'srpsku' pesmu, ala Lane moje, ne bismo nista uradili... to ne prolazi vise... otvorite prozore, ugasite ruzicastu televiziju, ne kupujte informerske novine, batalite ove nase sto idu napred i shvatite da je vreme da se prilagodimo trendovima, da idemo u korak sa ostalima... inat nam nista nije dobro doneo, osim 3 rata i 4.na pomolu

Patrick

pre 7 godina

Samo Zoc Joksimovic!! On kad je bio predstavnik jednom smo pobedili sa pesmom lane moje a sa pesmom nije ljuba stvar smo bili drugi!
Ja sam za to da nas poznati pevaci predstavljaju a ne neke Bojane Stajmenov,Tijana Bogdanovic,ona neka Nina...Jedan je Zeljko!!

Vlada

pre 7 godina

Totalno ok pesma. Zvuci poznato, al zar ne zvuci sve? Top 10 sigurno, mozda nas i iznenadi. Secam se komentara kad je M.Serifovic pobedila na beoviziji. Od 100 komentara bio je 101 negativan. Podrska.

EnaE

pre 7 godina

Pesma uopste nije losa.Mada s obzirom na to da je Tijana vrhunska pevacica ona je mogla da se odluci za bilo sta pa i nesto zahtevnije i impresivnije.Iskreno mislin da smo imali mnogo boljih pesama.Necemi biti bolje plasirani nego prosle godine verovatno.

marko

pre 7 godina

lose da losije ne moze biti.. sta je poenta pesme? melodija. sam aranzman pesme nesto sto se spremi za dva sata rada.. pevanje ok ali sve u svemu steta...

Haha

pre 7 godina

Iskreno, ništa posebno... deluje kao "playing it safe", ne znam, možda se svidi ljudima koji slušaju Adele, Katy Perry i sl. isprazne pop hitiće za jedno leto, ali sve je to već odavno viđeno. Meh...
(Admiral, 11. mart 2017 18:56)

A ti ocekivao Betovenovu devetu i sad je tvoje profinjeno uvo razocarano?

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Jesam li jedini koji misli da bi svaka zemlja trebala na svom jeziku da peva? Koja je poenta ako vise od pola peva na jednom jeziku, engleskom?

Vrući pas

pre 7 godina

Pesma je prosečna, ali može da se upotpuni nekim brutalnim scenskim nastupom. Poslednjih godina "priče" pobeđuju na Evroviziji, neka kombinacija šta se krije iza, kvaliteta pesme i scenskog nastupa.

WoW

pre 7 godina

Može li mi neko objasniti šta vi mislite o pesmi kada vam se ne sviđa. Zato što je na engleskom? Pa Marija je zadnja pobednica na maternjem jeziku 2007. godine. Pre nje je Dana Internacional i pesma Diva 1998. Još 3. pesme koje nisu na Engleskom su pobedile od 1990. i Evrovizije u Zagrebu i to Italija upravo te 1990. pa Švedska 1991. i Norveška 1995. Ostalo su pesme na engleskom. Zato što živi u Americi? Pa kakvo je vreme za 15. godina nećemo imati kvalitetnog pop pevača u Srbiji zbog mainstream turbo folka. A svakako je bolja pevačica od većine njih. Zato što je izabrana interno? Narod je izabrao Cipelu, Ovo je Balkan i Ljubav je svuda. Ili možda zato što mi Srbi ne praštamo uspeh naših ljudi i da hejtamo Novaka Đokovića, Nikolu Jokića, Anu Ivanović i mnoge druge svetske talente. Samo ću reći da će Tijana razvaliti u Kijevu i da će te je veličati i pričati svima kako ste verovali u nju a ona dobila najviše minusa na video klipu iz svoje Srbije pa tek onda iz Albanije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine. #Belgrade2018 #Serbia2018

kole

pre 7 godina

ne razumem zasto izbacuju pesme na engleskom,ako zamisljaju neke internacionalne karijere onda se grdno varaju jer svaki drugi lik peva 100x bolje na engleskom,pun je youtube takvih likova,za uspeh su potrebne x drugih stvari.Ne vidim ni da neke orginalne tekstove imaju te pesme,obicne gluposti,evo ova sa falling u nesto.... milijardu puta vec korisceno.kad ne znaju ljudi o cemu peva,deluje daleko bolje nego koriscenje otrcanih fraza.Nija losa pesma ali nista posebno...inace pohvalio bih kvalitetan kvadriceps i femoris kod pevacice...

Šteta

pre 7 godina

Uopšte mi se ne sviđa. Neoriginalna, mlaka, ni po čemu nije naša, dosadna, neautentilna, neubedljiva. Podilazimo tuđim trendovima. A na sve to i na engleskom! Uh!

Ari

pre 7 godina

Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom

Miljana

pre 7 godina

Pesma je toliko dosadna da sam uspela samo do pola da je odslusam. Promasaj. A koliko su hvalili ovu pevavicu, mislila sam da ima bolji glas, ovo nije nesto za toliko velicanje. Zali Boze na sta se daju pare pretplatnika.

jesenko

pre 7 godina

Konacno smo skontali u kom pravcu Evrovizija ide.Od pobede one male Nemice a tome ima nekih 7 godina,stil evrovizijskih pesama se od bezlicnih balada,eurodensa i etna pomerio ka modernoj pop produkciji,a mi smo se sve to vreme drzali Joksimovic stila.Takodje veliki plus je i spot,do sada nismo bili u stanju ni to da uradimo vec su nam videoklipovi bili sa Beovizija,koja je takodje srecom ukinuta jer je podlozna namestanju.Sama pesma nije nista posebno ali Evrovizija nikad i nije bila merilo kvaliteta,u svakom slucaju samo napred.

Željko J., harmoničice, frulice i ovčice u polju

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Zato što to i nije festival folklornih ansambala već festival pop muzike.

mada je ona beše živela u Americi?

pre 7 godina

Očekivala sam nešto skroz drugačije, ne nešto što liči na elektronsku muziku, nešto gde nema priliku da pokaže vokalne sposobnosti...

Volela bih samo da joj spreme neku pristojnu odeću (pa neka bude i narodna nošnja - bolje je nego ovo), da ne misle ljudi da smo u Srbiji svi "goli i bosi"...

Srdjan

pre 7 godina

@Petar i svi ostali koji razmisljaju kao on

Kakve veze ima da li pjesma ima veze sa Srbijom? Ovo je muzicko takmicenje, muzicki festival. Da li pjesma "Apolo" predstavnice Svajcarske ima veze sa tom zemljom? Da li Svajcarci treba da pkevaju o siru, kravama, satovima?

mare

pre 7 godina

Nekad je bilo desetak pesama na srpskom, i gledaoci su odlučivali koja ide. Tada smo dobro prolazili. Sada samo pročitaš - ova nas predstavlja, i to je to, podrazumeva se da je na engleskom. Možda je i to jedan od uslova za ulazak u EU... Mislim, ova pesma nije loša, ali koja je to draž takmičenja za najbolju evropsku pesmu kad sve treba da budu što sličnije jedna drugoj?

SRB

pre 7 godina

Tijana je sjajan vokal i odslusajte njenu muziku, videcete da to nije golotinja i zaglupljivanje ljudi nego cist talenat, svaka cast samo napred Tijana, svi smo uz tebe! A slazem se da eurosong nije vise ono sto je nekad bio!

bahati biciklista

pre 7 godina

e a koko je to nekada bilo. beovizija, pa se prijavljuju, mi glasamo... ceo šou se napravi i lepo zaradi. zar je moguće da nismo više u stanju tako nešto da organizujemo? neko tamo je odlučio da će ova pesma srbiju da predstavlja i da će na to pare da se potroše. ne ulazim uopšte u to kakva je pesma. samo kažem da ova pesma nas ne pretstavlja. pretstavlja tijanu bogićević i autore, mi smo tu kolatetaral.

gorango

pre 7 godina

Ta Evrovizija je vec postala scena za licnu promociju. Svi na Engleskom za sto siri auditorijum u cilju neke internacionalne slave. Ok, to je svojevremeno mogla ABBA, ali ova "nasa" pesma je apsolutno sablonska, bez duse. Jeftina marmelada, sto puta vidjena, ziva dosada. Samim tim, niti je na Srpskom, niti je nas Melos, osim po mediokritetu ne vidim po cemu ce predstavljati Srbiju.

objavite

pre 7 godina

Kako deci da pustimo pesmu, da ih pitamo za mišljenje, kada je teta u spotu obučena ko striptizeta?

Kada se ovo emituje na RTS-u - u večernjim satima?

Petar

pre 7 godina

Kakva jadna "kineska konfekcija", bez duše, stila i inteligencije. Kako da shvatim naslov? Kao džep ili ono drugo - vrlo in u Srbiji poslednjih godina (a šta drugo da se radi, svako koristi ono što ima, najbolje ono sa čime je rođen!).

Meister Jakob

pre 7 godina

Ta Evrovizija već dugo nije šta je nekad bila, dok sam bio klinac za vrijeme Juge to su svi obavezno gledali, sad ne znam nikog ko to gleda.
Prije su morali pjevati na svojim jezicima a sad svi na engleskom.

stručnjak seoski

pre 7 godina

Pesma je užasno mejnstrim. Instrumentalni teaser je mnogo obećavao, ali svi etno elementi koji su isticali balkanski duh su nestali. Znači, baš ono što se najviše dopadalo strancima... Evrovizija je ionako izgubila smisao, međutim, ovo je moglo da zvuči mnogo bolje. Mogla je biti pesma koja će se slušati.

Петар

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Pokušavam da pronadjem detalj koji će me navesti da prepoznam numeru koja će predstavljati Srbiju ali, ne uspevam. Možda to nije ni važno. Postajemo neprepoznatljivi a to je valjda večita i iskonska želja ovog naroda. Da bude NIKO i NEPREPOZNATLJIVI deo rulje kojoj se divimo.

siki

pre 7 godina

Meni lično ništa posebno. Klasična tralala pesmica. Plus za d'n'b aranžman i produkciju, ali iskreno svaka druga pesma sa UKF mi je zakon za ovo. Kao što napomenuh, moje lično mišljenje koje ništa ne znači.

tak

pre 7 godina

Svakodnevno na radiju čujem bar 247 pesama na ovu foru. Da li je moguće da maltene svaka zvuči isto? Ponekad mi se čini da na svetu postoji samo jedna pevačica koja snima sve svetske "hitove" unazad nekoliko godina.

Mladen

pre 7 godina

A gde je nestao etno element iz tisera, mislim da se svi slazemo da je eurosong izgubio smisao, ali "nasa" pesam je ok, i od mene ima podrsku.

MarkoPK

pre 7 godina

Nisam hejter, zelim joj srecu, ali ovo takmicenje je odavno izgubilo smisao, a jos pesme koje izvodimo na engleskom jeziku cisto da bismo bili u trendu...... Over.

petar

pre 7 godina

Tizer je obećavao izuzetno originalnu elektro pesmu koja posle prvog slušanja ostavlja jak utisak.
I etno prateći vokali tako dobro upakovani u aranžman. Komentari iz Evrope su bili samo pozitivni.
Pesma je od obecavajuce originalnosti spala na mlaku pop kompoziciju već vidjenu hiljadu puta. Pesmica nije loša, ali ni po čemu se ne izdvaja. Tako da je šteta velika.

Zuba

pre 7 godina

Ovo nema blage veze sa tizerom koji su pustili pre neki dan. Ima jos vremena da se poradi na aranzmanu. Da se razumemo pesma nije losa ali sam ocekivao vise.

Mozak

pre 7 godina

Nije lose, ali bolje bi bilo da peva na srpskom. Ja navijam za fenomenalnu Italiju, a drugi favorit- Belgija. Nasa pesma definitivno nije pobednicka.

my way

pre 7 godina

Е, ово је музика за слушање, не само за једнократну употребу. Добра ствар, квалитетна, свиђа ми се. За сам Еуросонг ако успеју нешто са аранжманом и наступом да ураде за ето тај тренутни "вау" ефекат којег сада можда нема било би одлично.

Admiral

pre 7 godina

Iskreno, ništa posebno... deluje kao "playing it safe", ne znam, možda se svidi ljudima koji slušaju Adele, Katy Perry i sl. isprazne pop hitiće za jedno leto, ali sve je to već odavno viđeno. Meh...

MarkoPK

pre 7 godina

Nisam hejter, zelim joj srecu, ali ovo takmicenje je odavno izgubilo smisao, a jos pesme koje izvodimo na engleskom jeziku cisto da bismo bili u trendu...... Over.

Петар

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...

Meister Jakob

pre 7 godina

Ta Evrovizija već dugo nije šta je nekad bila, dok sam bio klinac za vrijeme Juge to su svi obavezno gledali, sad ne znam nikog ko to gleda.
Prije su morali pjevati na svojim jezicima a sad svi na engleskom.

Admiral

pre 7 godina

Iskreno, ništa posebno... deluje kao "playing it safe", ne znam, možda se svidi ljudima koji slušaju Adele, Katy Perry i sl. isprazne pop hitiće za jedno leto, ali sve je to već odavno viđeno. Meh...

Željko J., harmoničice, frulice i ovčice u polju

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Zato što to i nije festival folklornih ansambala već festival pop muzike.

Petar

pre 7 godina

Kakva jadna "kineska konfekcija", bez duše, stila i inteligencije. Kako da shvatim naslov? Kao džep ili ono drugo - vrlo in u Srbiji poslednjih godina (a šta drugo da se radi, svako koristi ono što ima, najbolje ono sa čime je rođen!).

Haha

pre 7 godina

Iskreno, ništa posebno... deluje kao "playing it safe", ne znam, možda se svidi ljudima koji slušaju Adele, Katy Perry i sl. isprazne pop hitiće za jedno leto, ali sve je to već odavno viđeno. Meh...
(Admiral, 11. mart 2017 18:56)

A ti ocekivao Betovenovu devetu i sad je tvoje profinjeno uvo razocarano?

Šteta

pre 7 godina

Uopšte mi se ne sviđa. Neoriginalna, mlaka, ni po čemu nije naša, dosadna, neautentilna, neubedljiva. Podilazimo tuđim trendovima. A na sve to i na engleskom! Uh!

Čvarkov

pre 7 godina

.... ovo takmičenje, festival, emisija... štagod da je... je postalo mnogo jadno... ne treba trošiti narodne pare na ovo! Ima mnogo pametnijih načina da se pozitivno promoviše Srbija... drugi smisao ovog ne- vi-dim, a vi?

my way

pre 7 godina

Е, ово је музика за слушање, не само за једнократну употребу. Добра ствар, квалитетна, свиђа ми се. За сам Еуросонг ако успеју нешто са аранжманом и наступом да ураде за ето тај тренутни "вау" ефекат којег сада можда нема било би одлично.

jesenko

pre 7 godina

Konacno smo skontali u kom pravcu Evrovizija ide.Od pobede one male Nemice a tome ima nekih 7 godina,stil evrovizijskih pesama se od bezlicnih balada,eurodensa i etna pomerio ka modernoj pop produkciji,a mi smo se sve to vreme drzali Joksimovic stila.Takodje veliki plus je i spot,do sada nismo bili u stanju ni to da uradimo vec su nam videoklipovi bili sa Beovizija,koja je takodje srecom ukinuta jer je podlozna namestanju.Sama pesma nije nista posebno ali Evrovizija nikad i nije bila merilo kvaliteta,u svakom slucaju samo napred.

Mozak

pre 7 godina

Nije lose, ali bolje bi bilo da peva na srpskom. Ja navijam za fenomenalnu Italiju, a drugi favorit- Belgija. Nasa pesma definitivno nije pobednicka.

Srdjan

pre 7 godina

@Petar i svi ostali koji razmisljaju kao on

Kakve veze ima da li pjesma ima veze sa Srbijom? Ovo je muzicko takmicenje, muzicki festival. Da li pjesma "Apolo" predstavnice Svajcarske ima veze sa tom zemljom? Da li Svajcarci treba da pkevaju o siru, kravama, satovima?

EnaE

pre 7 godina

Pesma uopste nije losa.Mada s obzirom na to da je Tijana vrhunska pevacica ona je mogla da se odluci za bilo sta pa i nesto zahtevnije i impresivnije.Iskreno mislin da smo imali mnogo boljih pesama.Necemi biti bolje plasirani nego prosle godine verovatno.

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Jesam li jedini koji misli da bi svaka zemlja trebala na svom jeziku da peva? Koja je poenta ako vise od pola peva na jednom jeziku, engleskom?

Miljana

pre 7 godina

Pesma je toliko dosadna da sam uspela samo do pola da je odslusam. Promasaj. A koliko su hvalili ovu pevavicu, mislila sam da ima bolji glas, ovo nije nesto za toliko velicanje. Zali Boze na sta se daju pare pretplatnika.

tak

pre 7 godina

Svakodnevno na radiju čujem bar 247 pesama na ovu foru. Da li je moguće da maltene svaka zvuči isto? Ponekad mi se čini da na svetu postoji samo jedna pevačica koja snima sve svetske "hitove" unazad nekoliko godina.

petar

pre 7 godina

Tizer je obećavao izuzetno originalnu elektro pesmu koja posle prvog slušanja ostavlja jak utisak.
I etno prateći vokali tako dobro upakovani u aranžman. Komentari iz Evrope su bili samo pozitivni.
Pesma je od obecavajuce originalnosti spala na mlaku pop kompoziciju već vidjenu hiljadu puta. Pesmica nije loša, ali ni po čemu se ne izdvaja. Tako da je šteta velika.

U očima Putin, u glavi promaja

pre 7 godina

Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom
(Ari, 11. mart 2017 21:13)

Ubedljivo najjači komentar na ovoj temi. Još uvek se valjam od smeha. Znači, mi treba da pevamo na ruskom dok ruski pomodari već godinama šalju pesme na engleskom (jedna takva je i pobedila na EC u Beogradu). Ali to je u redu pošto nikad niko i nije optužio rusofile da su objektivni.

Саша

pre 7 godina

Не знам кога ова песма, иста као милион сличних, представља, Србију сигурно не! Шта је ту аутентично Српско и још на туђем језику! СРАМОТА !

rajko

pre 7 godina

zadivljujuca je nagativnost u komentarima. odakle vam bre ljudi toliko negativne energije da apsolutno sve sto nije po vasem ukusu mora da se pljuje odmah na prvu. ovo nije festival etno motiva, nego komerc trash muzike, gde trazi hit koji ce se vrteti na radiju. godinama posle molitve smo slali pesme u "joksimovic" fazonu, te "cipele", te "ovo je balkan kamon", i nikad nista nismo napravili. a svi salju pesme na engleskom. ko je poslusao pesme ostalih takmicara, zna da ova pesma itekako ima sanse.

kole

pre 7 godina

ne razumem zasto izbacuju pesme na engleskom,ako zamisljaju neke internacionalne karijere onda se grdno varaju jer svaki drugi lik peva 100x bolje na engleskom,pun je youtube takvih likova,za uspeh su potrebne x drugih stvari.Ne vidim ni da neke orginalne tekstove imaju te pesme,obicne gluposti,evo ova sa falling u nesto.... milijardu puta vec korisceno.kad ne znaju ljudi o cemu peva,deluje daleko bolje nego koriscenje otrcanih fraza.Nija losa pesma ali nista posebno...inace pohvalio bih kvalitetan kvadriceps i femoris kod pevacice...

lola

pre 7 godina

Ona predstavlja Srbiju,pa zasto ne peva srpski? Muka mi je vise od tog ulizivanja i pevanja na engleski! Svako treba da peva na svoj jezik,u tom je car i lepota,u razlicitosti!

nikola

pre 7 godina

@(jesenko, 11. mart 2017 21:13)
nismo mi skontali u kom pravcu ide evrovizija nego crnogorci,a mi smo poceli da kopiramo albaniju,azerbejdzan,jermeniju... ove sto pokusavaju da se predstave kao moderne zemlje pa uvek salju neke genericne pop gluposti na engleskom...

Revolt

pre 7 godina

Melodija "Firework" uz malo primesa Emeli Sande, tekst Adel (nema potrebe da se objasnjava, nadam se:-D), spot Kejti Peri (pesma "Unconditionally", Tica Kejtici slobodno moze i spomenik da podigne ako udje u finale:-D) i Bijonse, scenografija Pink i Majli Sajrus. FAKE na 100-ti stepen...

Zuba

pre 7 godina

Ovo nema blage veze sa tizerom koji su pustili pre neki dan. Ima jos vremena da se poradi na aranzmanu. Da se razumemo pesma nije losa ali sam ocekivao vise.

Vrući pas

pre 7 godina

Pesma je prosečna, ali može da se upotpuni nekim brutalnim scenskim nastupom. Poslednjih godina "priče" pobeđuju na Evroviziji, neka kombinacija šta se krije iza, kvaliteta pesme i scenskog nastupa.

gorango

pre 7 godina

Ta Evrovizija je vec postala scena za licnu promociju. Svi na Engleskom za sto siri auditorijum u cilju neke internacionalne slave. Ok, to je svojevremeno mogla ABBA, ali ova "nasa" pesma je apsolutno sablonska, bez duse. Jeftina marmelada, sto puta vidjena, ziva dosada. Samim tim, niti je na Srpskom, niti je nas Melos, osim po mediokritetu ne vidim po cemu ce predstavljati Srbiju.

Ljiljana, London

pre 7 godina

Funcionalna pesma za Evroviziju, necemo se obrukati, predstavnica je ok ima glas, samo da scenski nastup bude normalan, jer smo za to anti-talenti. To je ono 'suvo' posmatranje. A da li bih je slusala svakodnevno - ne. Pesma nije autenticna, fazon Katy Perry i to nije ono sto ja volim.

stručnjak seoski

pre 7 godina

Pesma je užasno mejnstrim. Instrumentalni teaser je mnogo obećavao, ali svi etno elementi koji su isticali balkanski duh su nestali. Znači, baš ono što se najviše dopadalo strancima... Evrovizija je ionako izgubila smisao, međutim, ovo je moglo da zvuči mnogo bolje. Mogla je biti pesma koja će se slušati.

SRB

pre 7 godina

Tijana je sjajan vokal i odslusajte njenu muziku, videcete da to nije golotinja i zaglupljivanje ljudi nego cist talenat, svaka cast samo napred Tijana, svi smo uz tebe! A slazem se da eurosong nije vise ono sto je nekad bio!

marko

pre 7 godina

lose da losije ne moze biti.. sta je poenta pesme? melodija. sam aranzman pesme nesto sto se spremi za dva sata rada.. pevanje ok ali sve u svemu steta...

Lena_Bg

pre 7 godina

Bila bih iznenadjena da je vecina komentara pozitivno. Stvarno smo seljaci. Nikada nam nista nece biti dobro. Pitam se odakle crpite vise tu negativu? Tijana je izuzetan vokal, mislim da je zasluzila da se za nju cuje na siroko i na veliko. Obzirom kakve su se numere pojavljivale na Eurosongu, ova pesma je apsolutno zadovoljavajuca. Sada ce ispasti je "Cipela" bolja pesma od ove.

Ari

pre 7 godina

Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom

bahati biciklista

pre 7 godina

e a koko je to nekada bilo. beovizija, pa se prijavljuju, mi glasamo... ceo šou se napravi i lepo zaradi. zar je moguće da nismo više u stanju tako nešto da organizujemo? neko tamo je odlučio da će ova pesma srbiju da predstavlja i da će na to pare da se potroše. ne ulazim uopšte u to kakva je pesma. samo kažem da ova pesma nas ne pretstavlja. pretstavlja tijanu bogićević i autore, mi smo tu kolatetaral.

expert

pre 7 godina

Ovogodišnju Evroviziju je trebalo bojkotovati zbog tematike prošlogodišnje pobedničke pesme i mesta gde se sledstveno tome održava. Ali kako da je očekujemo bojkot kad je naš žiri glavama i bradama izglasao dotičnu pesmu?

Baxuz

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Kada cete shvatiti da '"cistila sam sulundar, cistila sam sulundar, decko mi je rudar, jooo jooj" nema takodje veze sa Srbijom.

EU Citizen

pre 7 godina

Moderan zvuk i okej glas, ali autorski tanko, nažalost. Gospođica odlično peva engleski i uopšte nema ni ttaga akcenta, što je svakako prednost, a za one koji pitaju zašto ne srpski, zato što se ne radi o festivalu etno-muzike, već popa, odnosno komercijalne muzičke industrije, a engleski je glavni globalni jezik te vrste stvaralaštva/biznisa i većine drugih :) Mislim da i sama slična pitanja odaju priličan nivo nerazmišljanja i odvojenosti od realnosti dvadeset prvog veka, što je u Srbiki endemska bolest :)

Aleksa

pre 7 godina

Prazno, cuto, nebitno, tuzno, a pre samo 10 godina smo pobedili. Ako vec treba da saljemo pevace onda RTS treba da nadje nacin i prave ljude da tamo idemo uspravno, a ne u "second hand" odeci neke zapadnjacke kuhinje. Zasto toliko zelimo da se utopimo u bezoblicnu masu praznine?

Mladen

pre 7 godina

A gde je nestao etno element iz tisera, mislim da se svi slazemo da je eurosong izgubio smisao, ali "nasa" pesam je ok, i od mene ima podrsku.

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Pokušavam da pronadjem detalj koji će me navesti da prepoznam numeru koja će predstavljati Srbiju ali, ne uspevam. Možda to nije ni važno. Postajemo neprepoznatljivi a to je valjda večita i iskonska želja ovog naroda. Da bude NIKO i NEPREPOZNATLJIVI deo rulje kojoj se divimo.

lili

pre 7 godina

Ne znam da li bi neki komentatori bili zadovoljni i da nas Bijonse predstavlja na Evroviziji ? Meni je pesma odlična, aranžman, glas, spot a ne smeta mi ni engleski...

Sportski analiticar

pre 7 godina

Ljudi su do sada trebali da svate razliku izmedju dobre pesme i dobre evrovizijske pesme. Raspravljati o tome da li je pesma dubokoumna pop letnji hit...potpuno besmisleno, poenta uspeha na evroviziji je prva impresija. Zapravo, nama u poslednjih par puta i nisu pesme i vokali problem, vec scenski nastupi, koju si bili blago receno ocajni. Ovo je sasvim solidna, ponavljam evrovizijska pesma, tako da je samo pitanje kakav ce se aranzman RTS napraviti. Uz solidan scenski nastup, u prvih 10 mesta bez ikakvih problema.

siki

pre 7 godina

Meni lično ništa posebno. Klasična tralala pesmica. Plus za d'n'b aranžman i produkciju, ali iskreno svaka druga pesma sa UKF mi je zakon za ovo. Kao što napomenuh, moje lično mišljenje koje ništa ne znači.

mare

pre 7 godina

Nekad je bilo desetak pesama na srpskom, i gledaoci su odlučivali koja ide. Tada smo dobro prolazili. Sada samo pročitaš - ova nas predstavlja, i to je to, podrazumeva se da je na engleskom. Možda je i to jedan od uslova za ulazak u EU... Mislim, ova pesma nije loša, ali koja je to draž takmičenja za najbolju evropsku pesmu kad sve treba da budu što sličnije jedna drugoj?

objavite

pre 7 godina

Kako deci da pustimo pesmu, da ih pitamo za mišljenje, kada je teta u spotu obučena ko striptizeta?

Kada se ovo emituje na RTS-u - u večernjim satima?

mik

pre 7 godina

sve su pesme na isti kalup paravljene i to jos otpevane na engleskom... strasno....vec 15 godina slusamo jednu istu pesmu samo malo doradjenu i obrajenu... i sad putis "molitvu" posle ovoga i kazes eeeee daleko smo drugovi od svega ....

Zverina

pre 7 godina

Konacno dobra,moderna pesma...posle kojekakvih budalastina koje smo slali napokon nesto u korak sa vremenom.Nema nikakvih etno elemenata,i ne treba da ima,to je prevazidjen stil koji smo uporno gurali mi i jos par isto cnoevropskih zemalja.Inace,dominiraju ove godine pesme slicne nasoj,elektro pop,i po onom sto sam preslusao,ima nekoliko bas dobrih pesama.Belgija ima sjajnu pesmu,verovatno pobednicku ali i nasa se lepo kotira.Sve u svemu,mnogo kvalitetnije takmicenje u odnosu na prethodne godine.

Петар

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Zato što to i nije festival folklornih ansambala već festival pop muzike.
(Željko J., harmoničice, frulice i ovčice u polju, 11. mart 2017 21:49

А ко је поменуо да ово треба бити фолклорна песма? Ја сам говорио о мотиву-кад су Грци побеђивали, песма им је била модерна са мотивима грчке музике. Исто важи и за Норвешку, Шведску, Украјну итд. Коменат Вам пун злобе.

Аник

pre 7 godina

Слична је мору других песама на енглеском, не очкујем неки успех. И да, ова песма не представља Србију већ РТС, јер они сами бирају мимо жеље гледалаца у Србији.

šetač

pre 7 godina

Ma nek peva na kojem god hoće jeziku, za bolesnu decu skpljamo pare preko SMS poruka, državne kuhinje hrane siromašne kojih ima sve više, bolnice se raspadaju ... a mi bacamo pare na ovakve manifestacije.

Јабучило

pre 7 godina

Sto volim ove koji misle da na evroviziju treba da ide neko ko ce da peva 'dubokoumne pesme' na srpskom jeziku.
(mare, 11. mart 2017 23:03)

Песма треба да има потенцијал да буде поп-хит лаких нота, без превелике филозофије, па и без друштвеног и политичког ангажовања. Али би обавезно морала бити на језику земље коју представља, са извођачима из те земље који певају на језику земље коју представљају. У противном (а тако јесте већ дуже време) је цео концепт такмичења обесмишљен. Скупе се људи из целе Европе, одскора и Аустралије, да певају на енглеском.

T E K S T je vrlo B I T A N

pre 7 godina

Pošto vidim da neki komentarišu na šta ih ova pesma asocira, da napišem i ja na šta mene asocira - na depresiju, eto na to...
Kako da očekujem da takva pesma pobedi ili da postane hit ili da je neko drugi sluša (i oseti se depresivno)?

Dajte sledeće godine barem (ako ove već ne može) neki bolji tekst?

princ rima

pre 7 godina

Polako gubimo nas srpski identitet udvarajuci se evropi..srpski predstavnik bi trebao da peva na srpskom i da ga mi izaberemo...ovako navijacu za makedonce ili crnogorce a ne za rts

ds

pre 7 godina

Početak pjesme copy-paste refrena Sugababes - About You Now, ostatak pjesme kao što neko reče liči na Naughty Boy & Beyonce - Runnin'. Moglo je to i bolje.

djoledjole

pre 7 godina

Ocekivao sam seksipilniji spot. Nije bilo dovoljno zumiranja u ovome sto sam uspeo da uhvatim obrzavanjem spota.
Ne interesuje me ni pesma ni plasman.

prijatno iznenađen

pre 7 godina

Jako pristojna pesma, i veoma korektna interpretacija. Čim su Rusi počeli stalno da šalju pesme na engleskom, znao sam da ćemo i mi kad-tad tim putem, i kada je već tako, dobro je da je angažovan pevač iz naše anglosaksonske dijaspore i strani tekstopisci kojima je engleski maternji. Iako to ništa ne mora da znači, pogotovo u ovako ranoj fazi, ali sada sam upravo video da nam se pesma odlično kotira na engleskim kladionicama, i daju joj se najbolje šanse u odnosu na zemalje u okruženju (po trenutnim kvotama, samo rumunska pesma joj je konkurent od zemalja sa Balkana i jugoistoka Evrope). Glavni i veliki favorit je trenutno Italija (2.50), zatim najbolje stoje sa kvotoma oko 7-8 Belgija i Švedska, i odmah za njima sa kvotoma između 11-13 nalazi se Srbija zajedno sa Portugalom i Rusijom.

Пионирска

pre 7 godina

Чујеш једну, чуо си све, заборавиш за минут шта си слушао, све су исте песме на том такмичењу. Потрошите тај новац на неки квалитетан дечији програм, документарни, не на депласирани Еуросонг. Нико не спори да девојка зна да пева, али бесмисленост "такмичења" и избора представника, учинили су да ово одавно никог не занима, осим у тужном смислу- н пта се троши наш новац...

mada je ona beše živela u Americi?

pre 7 godina

Očekivala sam nešto skroz drugačije, ne nešto što liči na elektronsku muziku, nešto gde nema priliku da pokaže vokalne sposobnosti...

Volela bih samo da joj spreme neku pristojnu odeću (pa neka bude i narodna nošnja - bolje je nego ovo), da ne misle ljudi da smo u Srbiji svi "goli i bosi"...

Samo pitam

pre 7 godina

Može li neko da mi nađe u propozcijama ovog takmičenja, gde to piše da se države moraju predstaviti na maternjem jeziku i da pesme moraju po svaku cenu imati etno-elemente države koju predstavljaju. Većina komentara ovde mi izgledaju tipa "kako mali Perica zamišlja Evroviziju".

PP

pre 7 godina

Vidim da ovi sto pisu da je pemsa kopija pesme Kejt Peri da su se raspisali i na eurovison youtube kanalu i vidim da tamo najvise blate pesmu ljudi iz Srbije.
Onda jadikovanje da je nije narod odabrao nego RTS pa pored Srbije je jos 14 drzava odabralo interno pevaca i pesmuj pa tamo niko ne blati izvodjace sto su tako odabrani.
Onda jadikovanje sto ona peva na engleskom jeziku, sto da ne peva kada pevaju i jos 30 i nesto drzava ucesnica. Pa kada se ne brinu manji narodi od nas i oni 10,20 puta veci sto pevaju na engelskom pa necemo ni mi propasti nitei ce neko u Srbiji zaboraviti srpski jezik ako pevacica iz Srbije na Evroviziji peva na engleskom ili nekom drugom jeziku.
Sto se tice pesme jedna od boljih ove godine i najmodernjia pesma Srbije od njenog prvoc usesca.

Mitropolit Jovan

pre 7 godina

bas je Gueta.. ali ne razumem zasto pesma mora da ima bilo kakve veze sa Srbijom? Dosta vise frula i mojih laneta.. opustite se malo.
(klikbajt, 11. mart 2017 20:03)
--------
Pa da?! Zašto bi jedna pesma i jedan izvodjač, koji predstavljaju Srbiju, morali da imaju "veze sa Srbijom"?! Možda bi bilo bolje da podsećaju na Irsku ili Albaniju?! To bi nam bilo samo jedno veliko plus, zar ne? Možda bi nas svet pohvalio u stilu: "Eto, Srbi su konačno uznapredovali, više ne liče na sebe"? Bože mili, šta čovek još neće čuti i pročitati?!

Ana

pre 7 godina

Pesma je prosecna, ne privlaci paznju, ne budi nikakvu emociju..Kao i svaka druga na Evroviziji...I neee, nije ovo kao za Mariju, svi pricali kako je prosecna, a ona pobedi..U "molitvi" niceg nije bilo bledunjavog i sladunjavog, a jos manje u Marijinoj izvedbi.. Zali boze para za ovo takmicenje, cemu to? Zar je ova pesma nas izbor?

Kontras

pre 7 godina

Dobra je pesma. Ulazimo minimum u top 10. Steta sto nema vise etno elemenata iz teaser-a.

Napredujemo na kladionicama. Na pocetku smo bili izmedju 10 i 20 mesta, sad smo vec 7. i 8. Napredovacemo jos.
Tijana ima sjajan vokal.

aneta

pre 7 godina

Evrovizija je izgubila smisao onda kada su svi krenuli da pevaju na engleskom.Zemlje su izgubile indetitet,sve su pesme iste,pa i ova nasa, ne znam koga predstavlja...Srbiju sigurno ne,jer je birana u nekom studiu.Da nije tragicno,umrla bih od smeha.

Anita

pre 7 godina

Dosadna, kao sto ce vecina njih biti! Ne znam zasto pevamo na engleskom i pokusavamo da licimo na ostale??? Pobedili smo onda kad smo bili drugaciji, a svoji, kad se pevalo na srpskom i prenela nasa emocija!Nasoj predstavnici puno srece, ali je u ovom izvodjenju mogla da nastupa za bilo koju zemlju....

Aristotel

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

A sto pa mora da ima veze sa Srbijom?
Muzika je globalna, vesela, pridruzimo se svetu,
a ne da kukumavcimo sa nasim zalopojkama.

zdravko

pre 7 godina

Pjesma da bi dobila moj glas je morala biti na srpskom jeziku,ovako ne mislim glasati.Žao mi je da je ovo izbor RTS-a koji bi morao promovisati srpsku kulturu i srpski jezik.

Ivan

pre 7 godina

prosto ne mogu da poverujem sta citam.Ljudi,ako vam se pesma ne svidja i imate mrznju prema Pesmi Evrovizije,zbog cega uopste komentarisete?Nije to ona Evrovizija na kojoj su zemlje ucesnice pevale na maternjem jeziku,ali moramo se pomiriti sa tim da muzika ide napred i da je ovo 21 vek i gde je engleski jezik znak komunikacije medju svetom.I da zavrsim za one koji su gledali izbor pesama,mogu da kazem je samo Portugal ostao dosledan i peva na maternjem jeziku,svi ostali na engleskom,A sto se nase pesme tice,mogu da kazem da prema komentarima sa sajtova se najvise dopada strancima sto je mnogo bitnije nego nama sto je zalosno.Ali to je Srbija.Svet vise ceni nasu pesmu nego mi,a mi je ne volimo zato sto Tijana peva na engleskom,a ne srpskom.

Sanja

pre 7 godina

Da je više "naša" pesma, svi bi pljuvali kako smo ostali u proslom veku i kako ne pratimo muzicke trendove...svetu se ne moze ugoditi! A tek nama Srbima...

tipsa

pre 7 godina

Srpska nacija je jedno veliko hejtersko drustvo,zaista sam ogorcen.Znam da to vredja mnoge,razumem razlicitost ukusa,ali moglibismo svi staviti podrsku za naseg predstavnika.Slazem se u nekim negativnim komentarima,tipa izbor pevaca i pesme,tako je trenutno,menjace se opet,niko tim nije zadovoljan,mora da se vrati stari nacin.Ali sad kako je,tako je,podrzimo i verujemo u pobedu,iz dobru koreograviju i vizuelnim efektima na bini,ova pesma moze dosta cini mi se,mozda i do pobede.Pozdrav svima

Jelenasto

pre 7 godina

Ma kakva Katy Perry... Fireworks je pesma u odnosu na ovo..
Naši mogu mnogo bolje, ali očito nikome nije stalo, A narod se još uvek nečemu nada....

Dr Zomo

pre 7 godina

Deep da ne kazem sta. Ko samo naprepisa ovo bezlicno i ispalo u polufinalu naricanje. A gde nam je identitet? Ili pitanje, ko je odlucio da bude na engleskom, mozda bi bio bolji nemacki ili ruski..francuski ? Ili najbolje ipak turski zbog glasaca iz turske, ako je ideja bila da reci razume sto vise ljudi.

Bla bla

pre 7 godina

Ja sam isto misljenja da treba da peva na Srpskom.Ustvari uveo bi pravilo da svi moraju na svom jeziku.To mu i daje neku draz.Pesma nije losa ali to je neka klasicna ino zabavna pesma.Taj fazon vec dugo i uporno forsiraju mnogi pogotovo Grci.Gledaoci sirom Evrope zato i glaasaju iz revolta za nesto nesvakidasnje kao sto su bili Finci.

Zoran Jovanović

pre 7 godina

Meni je strašno što svoju zemlju predstavljamo na engleskom jeziku. Zar mi nemamo dovoljno naših muzičkih numera da ih ispevamo na srpskom jeziku. U ostalom Marija Šerifović je pobedila sa pesmom na srpkom jeziku.
Čemu služi ovo podvlačenje zapadu i pevanje na stranom jeziku. Država bi trbalo da zabrani izlazak sa pesmom koja nije na nacionalnom jeziku.

Topličanin Milan

pre 7 godina

Sto volim ove koji misle da na evroviziju treba da ide neko ko ce da peva 'dubokoumne pesme' na srpskom jeziku.
(mare, 11. mart 2017 23:03)
----------
Vi verovatno volite da budete "englez", samo me čudi zašto bi Srbija finansirala i zadovoljavala želju "stranaca", ili onih koji to žele da budu?! Zar nije prirodno da predstavnica Srbije peva na srpskom i baš te "dubokoumne pesme" u kojima će se prepoznavati "retrogradni" instrumenti karakteristični za ovo područje i ovaj narod?

P

pre 7 godina

Ja mislim da ''normalan'' svet na tu evroviziju gleda kao na neko staromodno i nebitno takmičenje.
Mi smo čak i pobedili sa pesmom Molitva, i nikom ništa...
Nit nam je bolje, niti gore, jednostavno nebitno takmičenje kojim se zaluđuje samo zaludan narod.
Iz nekog razloga nama je bitna ova evrovizija, samo ja ne razumem zašto?

Sanja

pre 7 godina

Nikakva ja osecanja u vezi sa ovim nemam. Niti znam ko je ova zena, niti smo mi birali pesmu, zena pravi karijeru, neka joj je sa srecom, pesma lici na MTV hitice, kopija, neautenticna. Islo se na to da bude kopija, komercijalna i u tome se uspelo. Nadam se da ce neko dati nesto svoje i zaustaviti ovaj MTV trend na Evroviziji.

Aleksandar

pre 7 godina

Generička konfekcija, takvih pesama se napravi jedno pedesetak svakog dana i samo je pitanje kome koju uvale da li će postati 'poznate' ili ne. Doduše, i Evrovizija je takvo 'takmičenje' (generička zabava za mase) tako da su se našli... Ne znam za vas, ja ovo nisam mogao da doslušam...

Zox

pre 7 godina

Mnogo izkopirana pesma,glas odlican,tekst jednostavan i razumnjiv,muzika ok al bi trebalo ubaciti malo etno instrumenti pa cak sto da ne i harmoniku da udara kontru.Malo produciski da se dotera,malo je ovako siromasno...
Poslusaj te pesme za evroviziju,kao da slusam TDI Radio.Virus Disko Tehno House muzike je zahvatio pa tako i nas.
Licno da se ja pitam,nebi vise trosio pare na evroviziju.Taj dogadjaj vec deset godina nema veze sa muzikom...

MikiMaric

pre 7 godina

Bezlicna. Takve pesme idu na zacelje. Malo ce nas izvuci "komsisko"glasanje. I da. Upristojite se vise. Nije ovo festival striptiza.

Limunada

pre 7 godina

Ja inače slušam popularnu i house muziku recimo na TDI-u, ali ne sviđa mi se ova pesma na prvo slušanje.
Iskreno, bolji je bio onaj instrumental (teaser) nego cela pesma. Šteta što nema pesma više dodira sa Srbijom, Balkanom.

Orao

pre 7 godina

Pesma baš za Evroviziju, jeste da je refren plagijat, ali šta danas u muzici nije plagijat.A, ovima što žale, što pesma nije na srpskom, verovatno isto tako voze još Yuga.

WoW

pre 7 godina

Može li mi neko objasniti šta vi mislite o pesmi kada vam se ne sviđa. Zato što je na engleskom? Pa Marija je zadnja pobednica na maternjem jeziku 2007. godine. Pre nje je Dana Internacional i pesma Diva 1998. Još 3. pesme koje nisu na Engleskom su pobedile od 1990. i Evrovizije u Zagrebu i to Italija upravo te 1990. pa Švedska 1991. i Norveška 1995. Ostalo su pesme na engleskom. Zato što živi u Americi? Pa kakvo je vreme za 15. godina nećemo imati kvalitetnog pop pevača u Srbiji zbog mainstream turbo folka. A svakako je bolja pevačica od većine njih. Zato što je izabrana interno? Narod je izabrao Cipelu, Ovo je Balkan i Ljubav je svuda. Ili možda zato što mi Srbi ne praštamo uspeh naših ljudi i da hejtamo Novaka Đokovića, Nikolu Jokića, Anu Ivanović i mnoge druge svetske talente. Samo ću reći da će Tijana razvaliti u Kijevu i da će te je veličati i pričati svima kako ste verovali u nju a ona dobila najviše minusa na video klipu iz svoje Srbije pa tek onda iz Albanije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine. #Belgrade2018 #Serbia2018

Cinik

pre 7 godina

Mozda je pesmu trebalo ipak da cuje neko iz RTS/a?
Ili im je bilo potpuno svejedno?
Pevaljaku ne znam,cujem zivi u USA,lepo za nju,ali kakve ona veze ima sa Srbijom, sem imena i prezimena?
Bilo bi lepo da neko vrati takmicenje,da ljudi mogu da cuju pesme i da glasaju,to bi bilo posteno,ovo je prevara,radi se o tome da je neko verovatno uzeo pare da anonimnoj pevaljki omoguci PR,to se ne radi za DZ,problem je samo sto taj ogavni RTS placamo svi mi i sto su te pare nase...

Dejan

pre 7 godina

@ Ari

Ahaha al si se prosuo. Pa i Rusi ti pevaju na engleskom.
"Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom"

Filip

pre 7 godina

Znaci, definitivno nisam jedini koga ova pesma podseca na katy perry.

Meni odmah bila ona pesma "Firework" u glavi ..

Ma bolje je i ovo nego cipela i ostale gluposti

Kriticar

pre 7 godina

Muzika, pesam i glas pevacice su izvanredni i verujem da ce se dobro plasirati.
Upravo pesma koja se moze slusati ovog leta negde na moru i biti romantican uz
partnericu ili partnera.
Sta me posebno smeta je to, da skoro svi pevaci uvek moraju pevati na prokletom engleskom jeziku, kao da na svetu nema lepsih i melodicnijih jezika (italijanski, spanski, francuski, pa cak i poneki slavenski).
Jos me vise smeta to, da mnogi komentatori skoro sve podcenjuju sta je srpsko. Da li su Srbi uopste necim zadovoljni ili su isfrustrirani licnim problemima? Ako malo razmisle
koliko Srbija ima ljudskog potencijala u svom nadarenom narodu (sportu, glumi, reditelji, profesori, pevaci (naravno ne svi), zatim mladi matematicari, fizicari itd.), a o duhovitoscu
Srba da i ne govorim koje je nadaleko poznato. Srbi, probudite se, budite pozitivni i
podrzavajte svoje nadarene gradjane!!!

max

pre 7 godina

Tijana je super odradila posao, scenski nastup ce biti izazov. Engleski ma koliko ga mrzeli spaja nacije ako cemo tako da gledamo, a ovo je hitic koji kao i svaka pesma bude super pa zaboravljen. Al manje vise mi, crnogorci su mi pobedili sa kikicom :)

Zeljko

pre 7 godina

nista nevrazumem sta peva ima lep glas lepa zena ali ne razumem sta peva ritam je lep mada mislim da bi Dzej Ramanadadovski bolje prosao sa pesmom ej da te pitam koi je to ritam...

miki

pre 7 godina

Meni s ne sviđa. Previše bezlična pesma. Inače slušam pomalo pesme sa evrovizije imam od prošle godine većinu pesama na usb-u kad mi uđe neko iz "običnog sveta" da imam da mu pustim..

Vlada

pre 7 godina

Totalno ok pesma. Zvuci poznato, al zar ne zvuci sve? Top 10 sigurno, mozda nas i iznenadi. Secam se komentara kad je M.Serifovic pobedila na beoviziji. Od 100 komentara bio je 101 negativan. Podrska.

zoran bgd

pre 7 godina

shvatite da ako bismo poslali 'nasu', 'srpsku' pesmu, ala Lane moje, ne bismo nista uradili... to ne prolazi vise... otvorite prozore, ugasite ruzicastu televiziju, ne kupujte informerske novine, batalite ove nase sto idu napred i shvatite da je vreme da se prilagodimo trendovima, da idemo u korak sa ostalima... inat nam nista nije dobro doneo, osim 3 rata i 4.na pomolu

Realista

pre 7 godina

princ rima

Koliko kontradiktornost u vasem komentaru. Pa i Crna Gora i Makedoniaj pevaju ko i Srbija na engleskom jeziku a ne na maternjim jezicima.
Drugo autori Makedonske pesme su i autori srpske pesme.

Realista

pre 7 godina

expert

A sto bi mi bojkotovali Evroviziju zbgo Dzamaline pesme o sovjestkom komunistickom ubijaju Tatara 1944 godine kao odmazde sto su podrzali Nemce, kada se Rusija nije povukla sa Evrovizije 2017. Drugo Ukrajina je dobial od Srbije 19 poena 12 od zirija a 7 od tv gledaoca a Rusiaj 13 12 od tv gledaloca od kojih su mnogi rusofili i glasali bi i da neko iz Rusije peva 3 minuta la,la,la,la i 1 poen od zirija. Tako da se i gradjaniam Srbije dobala Dzamaline pesma a ne samo ziriju.

Patrick

pre 7 godina

Samo Zoc Joksimovic!! On kad je bio predstavnik jednom smo pobedili sa pesmom lane moje a sa pesmom nije ljuba stvar smo bili drugi!
Ja sam za to da nas poznati pevaci predstavljaju a ne neke Bojane Stajmenov,Tijana Bogdanovic,ona neka Nina...Jedan je Zeljko!!

Петар

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...

my way

pre 7 godina

Е, ово је музика за слушање, не само за једнократну употребу. Добра ствар, квалитетна, свиђа ми се. За сам Еуросонг ако успеју нешто са аранжманом и наступом да ураде за ето тај тренутни "вау" ефекат којег сада можда нема било би одлично.

Ari

pre 7 godina

Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom

MarkoPK

pre 7 godina

Nisam hejter, zelim joj srecu, ali ovo takmicenje je odavno izgubilo smisao, a jos pesme koje izvodimo na engleskom jeziku cisto da bismo bili u trendu...... Over.

Mozak

pre 7 godina

Nije lose, ali bolje bi bilo da peva na srpskom. Ja navijam za fenomenalnu Italiju, a drugi favorit- Belgija. Nasa pesma definitivno nije pobednicka.

Čvarkov

pre 7 godina

.... ovo takmičenje, festival, emisija... štagod da je... je postalo mnogo jadno... ne treba trošiti narodne pare na ovo! Ima mnogo pametnijih načina da se pozitivno promoviše Srbija... drugi smisao ovog ne- vi-dim, a vi?

Haha

pre 7 godina

Iskreno, ništa posebno... deluje kao "playing it safe", ne znam, možda se svidi ljudima koji slušaju Adele, Katy Perry i sl. isprazne pop hitiće za jedno leto, ali sve je to već odavno viđeno. Meh...
(Admiral, 11. mart 2017 18:56)

A ti ocekivao Betovenovu devetu i sad je tvoje profinjeno uvo razocarano?

Željko J., harmoničice, frulice i ovčice u polju

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Zato što to i nije festival folklornih ansambala već festival pop muzike.

Meister Jakob

pre 7 godina

Ta Evrovizija već dugo nije šta je nekad bila, dok sam bio klinac za vrijeme Juge to su svi obavezno gledali, sad ne znam nikog ko to gleda.
Prije su morali pjevati na svojim jezicima a sad svi na engleskom.

Petar

pre 7 godina

Kakva jadna "kineska konfekcija", bez duše, stila i inteligencije. Kako da shvatim naslov? Kao džep ili ono drugo - vrlo in u Srbiji poslednjih godina (a šta drugo da se radi, svako koristi ono što ima, najbolje ono sa čime je rođen!).

Admiral

pre 7 godina

Iskreno, ništa posebno... deluje kao "playing it safe", ne znam, možda se svidi ljudima koji slušaju Adele, Katy Perry i sl. isprazne pop hitiće za jedno leto, ali sve je to već odavno viđeno. Meh...

Miljana

pre 7 godina

Pesma je toliko dosadna da sam uspela samo do pola da je odslusam. Promasaj. A koliko su hvalili ovu pevavicu, mislila sam da ima bolji glas, ovo nije nesto za toliko velicanje. Zali Boze na sta se daju pare pretplatnika.

Šteta

pre 7 godina

Uopšte mi se ne sviđa. Neoriginalna, mlaka, ni po čemu nije naša, dosadna, neautentilna, neubedljiva. Podilazimo tuđim trendovima. A na sve to i na engleskom! Uh!

lola

pre 7 godina

Ona predstavlja Srbiju,pa zasto ne peva srpski? Muka mi je vise od tog ulizivanja i pevanja na engleski! Svako treba da peva na svoj jezik,u tom je car i lepota,u razlicitosti!

THE FINAL CUT

pre 7 godina

Jesam li jedini koji misli da bi svaka zemlja trebala na svom jeziku da peva? Koja je poenta ako vise od pola peva na jednom jeziku, engleskom?

mada je ona beše živela u Americi?

pre 7 godina

Očekivala sam nešto skroz drugačije, ne nešto što liči na elektronsku muziku, nešto gde nema priliku da pokaže vokalne sposobnosti...

Volela bih samo da joj spreme neku pristojnu odeću (pa neka bude i narodna nošnja - bolje je nego ovo), da ne misle ljudi da smo u Srbiji svi "goli i bosi"...

objavite

pre 7 godina

Kako deci da pustimo pesmu, da ih pitamo za mišljenje, kada je teta u spotu obučena ko striptizeta?

Kada se ovo emituje na RTS-u - u večernjim satima?

kole

pre 7 godina

ne razumem zasto izbacuju pesme na engleskom,ako zamisljaju neke internacionalne karijere onda se grdno varaju jer svaki drugi lik peva 100x bolje na engleskom,pun je youtube takvih likova,za uspeh su potrebne x drugih stvari.Ne vidim ni da neke orginalne tekstove imaju te pesme,obicne gluposti,evo ova sa falling u nesto.... milijardu puta vec korisceno.kad ne znaju ljudi o cemu peva,deluje daleko bolje nego koriscenje otrcanih fraza.Nija losa pesma ali nista posebno...inace pohvalio bih kvalitetan kvadriceps i femoris kod pevacice...

marko

pre 7 godina

lose da losije ne moze biti.. sta je poenta pesme? melodija. sam aranzman pesme nesto sto se spremi za dva sata rada.. pevanje ok ali sve u svemu steta...

mare

pre 7 godina

Nekad je bilo desetak pesama na srpskom, i gledaoci su odlučivali koja ide. Tada smo dobro prolazili. Sada samo pročitaš - ova nas predstavlja, i to je to, podrazumeva se da je na engleskom. Možda je i to jedan od uslova za ulazak u EU... Mislim, ova pesma nije loša, ali koja je to draž takmičenja za najbolju evropsku pesmu kad sve treba da budu što sličnije jedna drugoj?

lili

pre 7 godina

Ne znam da li bi neki komentatori bili zadovoljni i da nas Bijonse predstavlja na Evroviziji ? Meni je pesma odlična, aranžman, glas, spot a ne smeta mi ni engleski...

Mladen Mladenović

pre 7 godina

Pokušavam da pronadjem detalj koji će me navesti da prepoznam numeru koja će predstavljati Srbiju ali, ne uspevam. Možda to nije ni važno. Postajemo neprepoznatljivi a to je valjda večita i iskonska želja ovog naroda. Da bude NIKO i NEPREPOZNATLJIVI deo rulje kojoj se divimo.

princ rima

pre 7 godina

Polako gubimo nas srpski identitet udvarajuci se evropi..srpski predstavnik bi trebao da peva na srpskom i da ga mi izaberemo...ovako navijacu za makedonce ili crnogorce a ne za rts

Саша

pre 7 godina

Не знам кога ова песма, иста као милион сличних, представља, Србију сигурно не! Шта је ту аутентично Српско и још на туђем језику! СРАМОТА !

rajko

pre 7 godina

zadivljujuca je nagativnost u komentarima. odakle vam bre ljudi toliko negativne energije da apsolutno sve sto nije po vasem ukusu mora da se pljuje odmah na prvu. ovo nije festival etno motiva, nego komerc trash muzike, gde trazi hit koji ce se vrteti na radiju. godinama posle molitve smo slali pesme u "joksimovic" fazonu, te "cipele", te "ovo je balkan kamon", i nikad nista nismo napravili. a svi salju pesme na engleskom. ko je poslusao pesme ostalih takmicara, zna da ova pesma itekako ima sanse.

Lena_Bg

pre 7 godina

Bila bih iznenadjena da je vecina komentara pozitivno. Stvarno smo seljaci. Nikada nam nista nece biti dobro. Pitam se odakle crpite vise tu negativu? Tijana je izuzetan vokal, mislim da je zasluzila da se za nju cuje na siroko i na veliko. Obzirom kakve su se numere pojavljivale na Eurosongu, ova pesma je apsolutno zadovoljavajuca. Sada ce ispasti je "Cipela" bolja pesma od ove.

U očima Putin, u glavi promaja

pre 7 godina

Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom
(Ari, 11. mart 2017 21:13)

Ubedljivo najjači komentar na ovoj temi. Još uvek se valjam od smeha. Znači, mi treba da pevamo na ruskom dok ruski pomodari već godinama šalju pesme na engleskom (jedna takva je i pobedila na EC u Beogradu). Ali to je u redu pošto nikad niko i nije optužio rusofile da su objektivni.

Srdjan

pre 7 godina

@Petar i svi ostali koji razmisljaju kao on

Kakve veze ima da li pjesma ima veze sa Srbijom? Ovo je muzicko takmicenje, muzicki festival. Da li pjesma "Apolo" predstavnice Svajcarske ima veze sa tom zemljom? Da li Svajcarci treba da pkevaju o siru, kravama, satovima?

jesenko

pre 7 godina

Konacno smo skontali u kom pravcu Evrovizija ide.Od pobede one male Nemice a tome ima nekih 7 godina,stil evrovizijskih pesama se od bezlicnih balada,eurodensa i etna pomerio ka modernoj pop produkciji,a mi smo se sve to vreme drzali Joksimovic stila.Takodje veliki plus je i spot,do sada nismo bili u stanju ni to da uradimo vec su nam videoklipovi bili sa Beovizija,koja je takodje srecom ukinuta jer je podlozna namestanju.Sama pesma nije nista posebno ali Evrovizija nikad i nije bila merilo kvaliteta,u svakom slucaju samo napred.

Aleksa

pre 7 godina

Prazno, cuto, nebitno, tuzno, a pre samo 10 godina smo pobedili. Ako vec treba da saljemo pevace onda RTS treba da nadje nacin i prave ljude da tamo idemo uspravno, a ne u "second hand" odeci neke zapadnjacke kuhinje. Zasto toliko zelimo da se utopimo u bezoblicnu masu praznine?

djoledjole

pre 7 godina

Ocekivao sam seksipilniji spot. Nije bilo dovoljno zumiranja u ovome sto sam uspeo da uhvatim obrzavanjem spota.
Ne interesuje me ni pesma ni plasman.

EnaE

pre 7 godina

Pesma uopste nije losa.Mada s obzirom na to da je Tijana vrhunska pevacica ona je mogla da se odluci za bilo sta pa i nesto zahtevnije i impresivnije.Iskreno mislin da smo imali mnogo boljih pesama.Necemi biti bolje plasirani nego prosle godine verovatno.

EU Citizen

pre 7 godina

Moderan zvuk i okej glas, ali autorski tanko, nažalost. Gospođica odlično peva engleski i uopšte nema ni ttaga akcenta, što je svakako prednost, a za one koji pitaju zašto ne srpski, zato što se ne radi o festivalu etno-muzike, već popa, odnosno komercijalne muzičke industrije, a engleski je glavni globalni jezik te vrste stvaralaštva/biznisa i većine drugih :) Mislim da i sama slična pitanja odaju priličan nivo nerazmišljanja i odvojenosti od realnosti dvadeset prvog veka, što je u Srbiki endemska bolest :)

expert

pre 7 godina

Ovogodišnju Evroviziju je trebalo bojkotovati zbog tematike prošlogodišnje pobedničke pesme i mesta gde se sledstveno tome održava. Ali kako da je očekujemo bojkot kad je naš žiri glavama i bradama izglasao dotičnu pesmu?

gorango

pre 7 godina

Ta Evrovizija je vec postala scena za licnu promociju. Svi na Engleskom za sto siri auditorijum u cilju neke internacionalne slave. Ok, to je svojevremeno mogla ABBA, ali ova "nasa" pesma je apsolutno sablonska, bez duse. Jeftina marmelada, sto puta vidjena, ziva dosada. Samim tim, niti je na Srpskom, niti je nas Melos, osim po mediokritetu ne vidim po cemu ce predstavljati Srbiju.

Zverina

pre 7 godina

Konacno dobra,moderna pesma...posle kojekakvih budalastina koje smo slali napokon nesto u korak sa vremenom.Nema nikakvih etno elemenata,i ne treba da ima,to je prevazidjen stil koji smo uporno gurali mi i jos par isto cnoevropskih zemalja.Inace,dominiraju ove godine pesme slicne nasoj,elektro pop,i po onom sto sam preslusao,ima nekoliko bas dobrih pesama.Belgija ima sjajnu pesmu,verovatno pobednicku ali i nasa se lepo kotira.Sve u svemu,mnogo kvalitetnije takmicenje u odnosu na prethodne godine.

nikola

pre 7 godina

@(jesenko, 11. mart 2017 21:13)
nismo mi skontali u kom pravcu ide evrovizija nego crnogorci,a mi smo poceli da kopiramo albaniju,azerbejdzan,jermeniju... ove sto pokusavaju da se predstave kao moderne zemlje pa uvek salju neke genericne pop gluposti na engleskom...

Baxuz

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Kada cete shvatiti da '"cistila sam sulundar, cistila sam sulundar, decko mi je rudar, jooo jooj" nema takodje veze sa Srbijom.

Петар

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

Zato što to i nije festival folklornih ansambala već festival pop muzike.
(Željko J., harmoničice, frulice i ovčice u polju, 11. mart 2017 21:49

А ко је поменуо да ово треба бити фолклорна песма? Ја сам говорио о мотиву-кад су Грци побеђивали, песма им је била модерна са мотивима грчке музике. Исто важи и за Норвешку, Шведску, Украјну итд. Коменат Вам пун злобе.

Јабучило

pre 7 godina

Sto volim ove koji misle da na evroviziju treba da ide neko ko ce da peva 'dubokoumne pesme' na srpskom jeziku.
(mare, 11. mart 2017 23:03)

Песма треба да има потенцијал да буде поп-хит лаких нота, без превелике филозофије, па и без друштвеног и политичког ангажовања. Али би обавезно морала бити на језику земље коју представља, са извођачима из те земље који певају на језику земље коју представљају. У противном (а тако јесте већ дуже време) је цео концепт такмичења обесмишљен. Скупе се људи из целе Европе, одскора и Аустралије, да певају на енглеском.

stručnjak seoski

pre 7 godina

Pesma je užasno mejnstrim. Instrumentalni teaser je mnogo obećavao, ali svi etno elementi koji su isticali balkanski duh su nestali. Znači, baš ono što se najviše dopadalo strancima... Evrovizija je ionako izgubila smisao, međutim, ovo je moglo da zvuči mnogo bolje. Mogla je biti pesma koja će se slušati.

SRB

pre 7 godina

Tijana je sjajan vokal i odslusajte njenu muziku, videcete da to nije golotinja i zaglupljivanje ljudi nego cist talenat, svaka cast samo napred Tijana, svi smo uz tebe! A slazem se da eurosong nije vise ono sto je nekad bio!

zdravko

pre 7 godina

Pjesma da bi dobila moj glas je morala biti na srpskom jeziku,ovako ne mislim glasati.Žao mi je da je ovo izbor RTS-a koji bi morao promovisati srpsku kulturu i srpski jezik.

prijatno iznenađen

pre 7 godina

Jako pristojna pesma, i veoma korektna interpretacija. Čim su Rusi počeli stalno da šalju pesme na engleskom, znao sam da ćemo i mi kad-tad tim putem, i kada je već tako, dobro je da je angažovan pevač iz naše anglosaksonske dijaspore i strani tekstopisci kojima je engleski maternji. Iako to ništa ne mora da znači, pogotovo u ovako ranoj fazi, ali sada sam upravo video da nam se pesma odlično kotira na engleskim kladionicama, i daju joj se najbolje šanse u odnosu na zemalje u okruženju (po trenutnim kvotama, samo rumunska pesma joj je konkurent od zemalja sa Balkana i jugoistoka Evrope). Glavni i veliki favorit je trenutno Italija (2.50), zatim najbolje stoje sa kvotoma oko 7-8 Belgija i Švedska, i odmah za njima sa kvotoma između 11-13 nalazi se Srbija zajedno sa Portugalom i Rusijom.

bahati biciklista

pre 7 godina

e a koko je to nekada bilo. beovizija, pa se prijavljuju, mi glasamo... ceo šou se napravi i lepo zaradi. zar je moguće da nismo više u stanju tako nešto da organizujemo? neko tamo je odlučio da će ova pesma srbiju da predstavlja i da će na to pare da se potroše. ne ulazim uopšte u to kakva je pesma. samo kažem da ova pesma nas ne pretstavlja. pretstavlja tijanu bogićević i autore, mi smo tu kolatetaral.

siki

pre 7 godina

Meni lično ništa posebno. Klasična tralala pesmica. Plus za d'n'b aranžman i produkciju, ali iskreno svaka druga pesma sa UKF mi je zakon za ovo. Kao što napomenuh, moje lično mišljenje koje ništa ne znači.

Samo pitam

pre 7 godina

Može li neko da mi nađe u propozcijama ovog takmičenja, gde to piše da se države moraju predstaviti na maternjem jeziku i da pesme moraju po svaku cenu imati etno-elemente države koju predstavljaju. Većina komentara ovde mi izgledaju tipa "kako mali Perica zamišlja Evroviziju".

šetač

pre 7 godina

Ma nek peva na kojem god hoće jeziku, za bolesnu decu skpljamo pare preko SMS poruka, državne kuhinje hrane siromašne kojih ima sve više, bolnice se raspadaju ... a mi bacamo pare na ovakve manifestacije.

Ivan

pre 7 godina

prosto ne mogu da poverujem sta citam.Ljudi,ako vam se pesma ne svidja i imate mrznju prema Pesmi Evrovizije,zbog cega uopste komentarisete?Nije to ona Evrovizija na kojoj su zemlje ucesnice pevale na maternjem jeziku,ali moramo se pomiriti sa tim da muzika ide napred i da je ovo 21 vek i gde je engleski jezik znak komunikacije medju svetom.I da zavrsim za one koji su gledali izbor pesama,mogu da kazem je samo Portugal ostao dosledan i peva na maternjem jeziku,svi ostali na engleskom,A sto se nase pesme tice,mogu da kazem da prema komentarima sa sajtova se najvise dopada strancima sto je mnogo bitnije nego nama sto je zalosno.Ali to je Srbija.Svet vise ceni nasu pesmu nego mi,a mi je ne volimo zato sto Tijana peva na engleskom,a ne srpskom.

petar

pre 7 godina

Tizer je obećavao izuzetno originalnu elektro pesmu koja posle prvog slušanja ostavlja jak utisak.
I etno prateći vokali tako dobro upakovani u aranžman. Komentari iz Evrope su bili samo pozitivni.
Pesma je od obecavajuce originalnosti spala na mlaku pop kompoziciju već vidjenu hiljadu puta. Pesmica nije loša, ali ni po čemu se ne izdvaja. Tako da je šteta velika.

tipsa

pre 7 godina

Srpska nacija je jedno veliko hejtersko drustvo,zaista sam ogorcen.Znam da to vredja mnoge,razumem razlicitost ukusa,ali moglibismo svi staviti podrsku za naseg predstavnika.Slazem se u nekim negativnim komentarima,tipa izbor pevaca i pesme,tako je trenutno,menjace se opet,niko tim nije zadovoljan,mora da se vrati stari nacin.Ali sad kako je,tako je,podrzimo i verujemo u pobedu,iz dobru koreograviju i vizuelnim efektima na bini,ova pesma moze dosta cini mi se,mozda i do pobede.Pozdrav svima

Aristotel

pre 7 godina

Ова песма нема везе са Србијом. Нема ни трунке нашег. Срећно у сваком случају...
(Петар, 11. mart 2017 19:08)

A sto pa mora da ima veze sa Srbijom?
Muzika je globalna, vesela, pridruzimo se svetu,
a ne da kukumavcimo sa nasim zalopojkama.

Topličanin Milan

pre 7 godina

Sto volim ove koji misle da na evroviziju treba da ide neko ko ce da peva 'dubokoumne pesme' na srpskom jeziku.
(mare, 11. mart 2017 23:03)
----------
Vi verovatno volite da budete "englez", samo me čudi zašto bi Srbija finansirala i zadovoljavala želju "stranaca", ili onih koji to žele da budu?! Zar nije prirodno da predstavnica Srbije peva na srpskom i baš te "dubokoumne pesme" u kojima će se prepoznavati "retrogradni" instrumenti karakteristični za ovo područje i ovaj narod?

Ljiljana, London

pre 7 godina

Funcionalna pesma za Evroviziju, necemo se obrukati, predstavnica je ok ima glas, samo da scenski nastup bude normalan, jer smo za to anti-talenti. To je ono 'suvo' posmatranje. A da li bih je slusala svakodnevno - ne. Pesma nije autenticna, fazon Katy Perry i to nije ono sto ja volim.

Vrući pas

pre 7 godina

Pesma je prosečna, ali može da se upotpuni nekim brutalnim scenskim nastupom. Poslednjih godina "priče" pobeđuju na Evroviziji, neka kombinacija šta se krije iza, kvaliteta pesme i scenskog nastupa.

PP

pre 7 godina

Vidim da ovi sto pisu da je pemsa kopija pesme Kejt Peri da su se raspisali i na eurovison youtube kanalu i vidim da tamo najvise blate pesmu ljudi iz Srbije.
Onda jadikovanje da je nije narod odabrao nego RTS pa pored Srbije je jos 14 drzava odabralo interno pevaca i pesmuj pa tamo niko ne blati izvodjace sto su tako odabrani.
Onda jadikovanje sto ona peva na engleskom jeziku, sto da ne peva kada pevaju i jos 30 i nesto drzava ucesnica. Pa kada se ne brinu manji narodi od nas i oni 10,20 puta veci sto pevaju na engelskom pa necemo ni mi propasti nitei ce neko u Srbiji zaboraviti srpski jezik ako pevacica iz Srbije na Evroviziji peva na engleskom ili nekom drugom jeziku.
Sto se tice pesme jedna od boljih ove godine i najmodernjia pesma Srbije od njenog prvoc usesca.

aneta

pre 7 godina

Evrovizija je izgubila smisao onda kada su svi krenuli da pevaju na engleskom.Zemlje su izgubile indetitet,sve su pesme iste,pa i ova nasa, ne znam koga predstavlja...Srbiju sigurno ne,jer je birana u nekom studiu.Da nije tragicno,umrla bih od smeha.

Mitropolit Jovan

pre 7 godina

bas je Gueta.. ali ne razumem zasto pesma mora da ima bilo kakve veze sa Srbijom? Dosta vise frula i mojih laneta.. opustite se malo.
(klikbajt, 11. mart 2017 20:03)
--------
Pa da?! Zašto bi jedna pesma i jedan izvodjač, koji predstavljaju Srbiju, morali da imaju "veze sa Srbijom"?! Možda bi bilo bolje da podsećaju na Irsku ili Albaniju?! To bi nam bilo samo jedno veliko plus, zar ne? Možda bi nas svet pohvalio u stilu: "Eto, Srbi su konačno uznapredovali, više ne liče na sebe"? Bože mili, šta čovek još neće čuti i pročitati?!

Sportski analiticar

pre 7 godina

Ljudi su do sada trebali da svate razliku izmedju dobre pesme i dobre evrovizijske pesme. Raspravljati o tome da li je pesma dubokoumna pop letnji hit...potpuno besmisleno, poenta uspeha na evroviziji je prva impresija. Zapravo, nama u poslednjih par puta i nisu pesme i vokali problem, vec scenski nastupi, koju si bili blago receno ocajni. Ovo je sasvim solidna, ponavljam evrovizijska pesma, tako da je samo pitanje kakav ce se aranzman RTS napraviti. Uz solidan scenski nastup, u prvih 10 mesta bez ikakvih problema.

tak

pre 7 godina

Svakodnevno na radiju čujem bar 247 pesama na ovu foru. Da li je moguće da maltene svaka zvuči isto? Ponekad mi se čini da na svetu postoji samo jedna pevačica koja snima sve svetske "hitove" unazad nekoliko godina.

Zuba

pre 7 godina

Ovo nema blage veze sa tizerom koji su pustili pre neki dan. Ima jos vremena da se poradi na aranzmanu. Da se razumemo pesma nije losa ali sam ocekivao vise.

WoW

pre 7 godina

Može li mi neko objasniti šta vi mislite o pesmi kada vam se ne sviđa. Zato što je na engleskom? Pa Marija je zadnja pobednica na maternjem jeziku 2007. godine. Pre nje je Dana Internacional i pesma Diva 1998. Još 3. pesme koje nisu na Engleskom su pobedile od 1990. i Evrovizije u Zagrebu i to Italija upravo te 1990. pa Švedska 1991. i Norveška 1995. Ostalo su pesme na engleskom. Zato što živi u Americi? Pa kakvo je vreme za 15. godina nećemo imati kvalitetnog pop pevača u Srbiji zbog mainstream turbo folka. A svakako je bolja pevačica od većine njih. Zato što je izabrana interno? Narod je izabrao Cipelu, Ovo je Balkan i Ljubav je svuda. Ili možda zato što mi Srbi ne praštamo uspeh naših ljudi i da hejtamo Novaka Đokovića, Nikolu Jokića, Anu Ivanović i mnoge druge svetske talente. Samo ću reći da će Tijana razvaliti u Kijevu i da će te je veličati i pričati svima kako ste verovali u nju a ona dobila najviše minusa na video klipu iz svoje Srbije pa tek onda iz Albanije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine. #Belgrade2018 #Serbia2018

mik

pre 7 godina

sve su pesme na isti kalup paravljene i to jos otpevane na engleskom... strasno....vec 15 godina slusamo jednu istu pesmu samo malo doradjenu i obrajenu... i sad putis "molitvu" posle ovoga i kazes eeeee daleko smo drugovi od svega ....

Zoran Jovanović

pre 7 godina

Meni je strašno što svoju zemlju predstavljamo na engleskom jeziku. Zar mi nemamo dovoljno naših muzičkih numera da ih ispevamo na srpskom jeziku. U ostalom Marija Šerifović je pobedila sa pesmom na srpkom jeziku.
Čemu služi ovo podvlačenje zapadu i pevanje na stranom jeziku. Država bi trbalo da zabrani izlazak sa pesmom koja nije na nacionalnom jeziku.

miki

pre 7 godina

Meni s ne sviđa. Previše bezlična pesma. Inače slušam pomalo pesme sa evrovizije imam od prošle godine većinu pesama na usb-u kad mi uđe neko iz "običnog sveta" da imam da mu pustim..

T E K S T je vrlo B I T A N

pre 7 godina

Pošto vidim da neki komentarišu na šta ih ova pesma asocira, da napišem i ja na šta mene asocira - na depresiju, eto na to...
Kako da očekujem da takva pesma pobedi ili da postane hit ili da je neko drugi sluša (i oseti se depresivno)?

Dajte sledeće godine barem (ako ove već ne može) neki bolji tekst?

Zox

pre 7 godina

Mnogo izkopirana pesma,glas odlican,tekst jednostavan i razumnjiv,muzika ok al bi trebalo ubaciti malo etno instrumenti pa cak sto da ne i harmoniku da udara kontru.Malo produciski da se dotera,malo je ovako siromasno...
Poslusaj te pesme za evroviziju,kao da slusam TDI Radio.Virus Disko Tehno House muzike je zahvatio pa tako i nas.
Licno da se ja pitam,nebi vise trosio pare na evroviziju.Taj dogadjaj vec deset godina nema veze sa muzikom...

Mladen

pre 7 godina

A gde je nestao etno element iz tisera, mislim da se svi slazemo da je eurosong izgubio smisao, ali "nasa" pesam je ok, i od mene ima podrsku.

zoran bgd

pre 7 godina

shvatite da ako bismo poslali 'nasu', 'srpsku' pesmu, ala Lane moje, ne bismo nista uradili... to ne prolazi vise... otvorite prozore, ugasite ruzicastu televiziju, ne kupujte informerske novine, batalite ove nase sto idu napred i shvatite da je vreme da se prilagodimo trendovima, da idemo u korak sa ostalima... inat nam nista nije dobro doneo, osim 3 rata i 4.na pomolu

Cinik

pre 7 godina

Mozda je pesmu trebalo ipak da cuje neko iz RTS/a?
Ili im je bilo potpuno svejedno?
Pevaljaku ne znam,cujem zivi u USA,lepo za nju,ali kakve ona veze ima sa Srbijom, sem imena i prezimena?
Bilo bi lepo da neko vrati takmicenje,da ljudi mogu da cuju pesme i da glasaju,to bi bilo posteno,ovo je prevara,radi se o tome da je neko verovatno uzeo pare da anonimnoj pevaljki omoguci PR,to se ne radi za DZ,problem je samo sto taj ogavni RTS placamo svi mi i sto su te pare nase...

ds

pre 7 godina

Početak pjesme copy-paste refrena Sugababes - About You Now, ostatak pjesme kao što neko reče liči na Naughty Boy & Beyonce - Runnin'. Moglo je to i bolje.

Ana

pre 7 godina

Pesma je prosecna, ne privlaci paznju, ne budi nikakvu emociju..Kao i svaka druga na Evroviziji...I neee, nije ovo kao za Mariju, svi pricali kako je prosecna, a ona pobedi..U "molitvi" niceg nije bilo bledunjavog i sladunjavog, a jos manje u Marijinoj izvedbi.. Zali boze para za ovo takmicenje, cemu to? Zar je ova pesma nas izbor?

Bla bla

pre 7 godina

Ja sam isto misljenja da treba da peva na Srpskom.Ustvari uveo bi pravilo da svi moraju na svom jeziku.To mu i daje neku draz.Pesma nije losa ali to je neka klasicna ino zabavna pesma.Taj fazon vec dugo i uporno forsiraju mnogi pogotovo Grci.Gledaoci sirom Evrope zato i glaasaju iz revolta za nesto nesvakidasnje kao sto su bili Finci.

Аник

pre 7 godina

Слична је мору других песама на енглеском, не очкујем неки успех. И да, ова песма не представља Србију већ РТС, јер они сами бирају мимо жеље гледалаца у Србији.

Anita

pre 7 godina

Dosadna, kao sto ce vecina njih biti! Ne znam zasto pevamo na engleskom i pokusavamo da licimo na ostale??? Pobedili smo onda kad smo bili drugaciji, a svoji, kad se pevalo na srpskom i prenela nasa emocija!Nasoj predstavnici puno srece, ali je u ovom izvodjenju mogla da nastupa za bilo koju zemlju....

Patrick

pre 7 godina

Samo Zoc Joksimovic!! On kad je bio predstavnik jednom smo pobedili sa pesmom lane moje a sa pesmom nije ljuba stvar smo bili drugi!
Ja sam za to da nas poznati pevaci predstavljaju a ne neke Bojane Stajmenov,Tijana Bogdanovic,ona neka Nina...Jedan je Zeljko!!

Kriticar

pre 7 godina

Muzika, pesam i glas pevacice su izvanredni i verujem da ce se dobro plasirati.
Upravo pesma koja se moze slusati ovog leta negde na moru i biti romantican uz
partnericu ili partnera.
Sta me posebno smeta je to, da skoro svi pevaci uvek moraju pevati na prokletom engleskom jeziku, kao da na svetu nema lepsih i melodicnijih jezika (italijanski, spanski, francuski, pa cak i poneki slavenski).
Jos me vise smeta to, da mnogi komentatori skoro sve podcenjuju sta je srpsko. Da li su Srbi uopste necim zadovoljni ili su isfrustrirani licnim problemima? Ako malo razmisle
koliko Srbija ima ljudskog potencijala u svom nadarenom narodu (sportu, glumi, reditelji, profesori, pevaci (naravno ne svi), zatim mladi matematicari, fizicari itd.), a o duhovitoscu
Srba da i ne govorim koje je nadaleko poznato. Srbi, probudite se, budite pozitivni i
podrzavajte svoje nadarene gradjane!!!

Kontras

pre 7 godina

Dobra je pesma. Ulazimo minimum u top 10. Steta sto nema vise etno elemenata iz teaser-a.

Napredujemo na kladionicama. Na pocetku smo bili izmedju 10 i 20 mesta, sad smo vec 7. i 8. Napredovacemo jos.
Tijana ima sjajan vokal.

max

pre 7 godina

Tijana je super odradila posao, scenski nastup ce biti izazov. Engleski ma koliko ga mrzeli spaja nacije ako cemo tako da gledamo, a ovo je hitic koji kao i svaka pesma bude super pa zaboravljen. Al manje vise mi, crnogorci su mi pobedili sa kikicom :)

Limunada

pre 7 godina

Ja inače slušam popularnu i house muziku recimo na TDI-u, ali ne sviđa mi se ova pesma na prvo slušanje.
Iskreno, bolji je bio onaj instrumental (teaser) nego cela pesma. Šteta što nema pesma više dodira sa Srbijom, Balkanom.

Пионирска

pre 7 godina

Чујеш једну, чуо си све, заборавиш за минут шта си слушао, све су исте песме на том такмичењу. Потрошите тај новац на неки квалитетан дечији програм, документарни, не на депласирани Еуросонг. Нико не спори да девојка зна да пева, али бесмисленост "такмичења" и избора представника, учинили су да ово одавно никог не занима, осим у тужном смислу- н пта се троши наш новац...

Revolt

pre 7 godina

Melodija "Firework" uz malo primesa Emeli Sande, tekst Adel (nema potrebe da se objasnjava, nadam se:-D), spot Kejti Peri (pesma "Unconditionally", Tica Kejtici slobodno moze i spomenik da podigne ako udje u finale:-D) i Bijonse, scenografija Pink i Majli Sajrus. FAKE na 100-ti stepen...

Orao

pre 7 godina

Pesma baš za Evroviziju, jeste da je refren plagijat, ali šta danas u muzici nije plagijat.A, ovima što žale, što pesma nije na srpskom, verovatno isto tako voze još Yuga.

Vlada

pre 7 godina

Totalno ok pesma. Zvuci poznato, al zar ne zvuci sve? Top 10 sigurno, mozda nas i iznenadi. Secam se komentara kad je M.Serifovic pobedila na beoviziji. Od 100 komentara bio je 101 negativan. Podrska.

Sanja

pre 7 godina

Da je više "naša" pesma, svi bi pljuvali kako smo ostali u proslom veku i kako ne pratimo muzicke trendove...svetu se ne moze ugoditi! A tek nama Srbima...

Dejan

pre 7 godina

@ Ari

Ahaha al si se prosuo. Pa i Rusi ti pevaju na engleskom.
"Da Bog da ispala u polufinalu. Jel ona peva pesmu Srbije ili Engleske. Nije ona kriva nego onaj ko je poslao tamo. I po cenu da nikad ne učestvujemo ne bi trebali da pevamo na engleskom. Što ne peva na Ruskom"

Filip

pre 7 godina

Znaci, definitivno nisam jedini koga ova pesma podseca na katy perry.

Meni odmah bila ona pesma "Firework" u glavi ..

Ma bolje je i ovo nego cipela i ostale gluposti

Zeljko

pre 7 godina

nista nevrazumem sta peva ima lep glas lepa zena ali ne razumem sta peva ritam je lep mada mislim da bi Dzej Ramanadadovski bolje prosao sa pesmom ej da te pitam koi je to ritam...

Jelenasto

pre 7 godina

Ma kakva Katy Perry... Fireworks je pesma u odnosu na ovo..
Naši mogu mnogo bolje, ali očito nikome nije stalo, A narod se još uvek nečemu nada....

Dr Zomo

pre 7 godina

Deep da ne kazem sta. Ko samo naprepisa ovo bezlicno i ispalo u polufinalu naricanje. A gde nam je identitet? Ili pitanje, ko je odlucio da bude na engleskom, mozda bi bio bolji nemacki ili ruski..francuski ? Ili najbolje ipak turski zbog glasaca iz turske, ako je ideja bila da reci razume sto vise ljudi.

Realista

pre 7 godina

expert

A sto bi mi bojkotovali Evroviziju zbgo Dzamaline pesme o sovjestkom komunistickom ubijaju Tatara 1944 godine kao odmazde sto su podrzali Nemce, kada se Rusija nije povukla sa Evrovizije 2017. Drugo Ukrajina je dobial od Srbije 19 poena 12 od zirija a 7 od tv gledaoca a Rusiaj 13 12 od tv gledaloca od kojih su mnogi rusofili i glasali bi i da neko iz Rusije peva 3 minuta la,la,la,la i 1 poen od zirija. Tako da se i gradjaniam Srbije dobala Dzamaline pesma a ne samo ziriju.

P

pre 7 godina

Ja mislim da ''normalan'' svet na tu evroviziju gleda kao na neko staromodno i nebitno takmičenje.
Mi smo čak i pobedili sa pesmom Molitva, i nikom ništa...
Nit nam je bolje, niti gore, jednostavno nebitno takmičenje kojim se zaluđuje samo zaludan narod.
Iz nekog razloga nama je bitna ova evrovizija, samo ja ne razumem zašto?

Sanja

pre 7 godina

Nikakva ja osecanja u vezi sa ovim nemam. Niti znam ko je ova zena, niti smo mi birali pesmu, zena pravi karijeru, neka joj je sa srecom, pesma lici na MTV hitice, kopija, neautenticna. Islo se na to da bude kopija, komercijalna i u tome se uspelo. Nadam se da ce neko dati nesto svoje i zaustaviti ovaj MTV trend na Evroviziji.

Aleksandar

pre 7 godina

Generička konfekcija, takvih pesama se napravi jedno pedesetak svakog dana i samo je pitanje kome koju uvale da li će postati 'poznate' ili ne. Doduše, i Evrovizija je takvo 'takmičenje' (generička zabava za mase) tako da su se našli... Ne znam za vas, ja ovo nisam mogao da doslušam...

MikiMaric

pre 7 godina

Bezlicna. Takve pesme idu na zacelje. Malo ce nas izvuci "komsisko"glasanje. I da. Upristojite se vise. Nije ovo festival striptiza.

Realista

pre 7 godina

princ rima

Koliko kontradiktornost u vasem komentaru. Pa i Crna Gora i Makedoniaj pevaju ko i Srbija na engleskom jeziku a ne na maternjim jezicima.
Drugo autori Makedonske pesme su i autori srpske pesme.