Sreda, 24.08.2016.

14:15

Elementi života pronađeni na 1.400 svetlosnih godina od Zemlje

Izvor: klix.ba

Elementi života pronaðeni na 1.400 svetlosnih godina od Zemlje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

29 Komentari

Sortiraj po:

vasilije knezevic

pre 7 godina

Vrlo blizu.Ima li nesto jos blize?Ja,licno.vjerujem da "sto trazili ono su i nasli".
Velika je znatizelja za necim slicnim ili neslicnim.Naucni kadar kao "pronalazi"
nesto sasvim sto se ne moze provjeriti,vjerovali ili ne.
vasilije knezevic 25 aug 2016

smej

pre 7 godina

@ ((.))), 18:35

Ne treba se moliti takvim stvorenjima. Ne treba se moliti nikome osim Bogu, jer samo je On svemocan. A taj ‘’kameni’’ koji po svemiru rasipa micelijume zivota koji nisu njegovi, kojih on nije stvaralac i vlasnik, vec mu ih je Bog dao, nista ne kreira.
*
Ljudi se Bogu mole ne stoga sto je On sve stvorio, vec stoga sto su najpre osetili, doziveli, opipali, okusili… ljubav, brigu i staranje Bozje o sebi, i o svoj tvorevini.

Marko

pre 7 godina

@ Saul Goodman

Nema potrebe da je nose kornjace.
Zasto bi je bilo gde nosile?
Meni je zao ljudi koji ne mogu da priuste malo jaci laser pointer i odu na obliznje jezero, pa se i sami uvere kakva je povrsina vode...

Vader

pre 7 godina

@smej

Šta znaš o osnovama fizike, hemije, biologije?

Zašto je ljudima toliko neshvatljivo da neko ko ima više obrazovanja iz date oblasti verovatno zna više? I meni je npr fizika čestica zvučala malo sumnjivo dok nisam baš ništa znala o tome, ali se nisam prepirala sa ljudima koji o tome znaju više, već sam čekala da malo o tome (i drugim stvarima koje za to trebaju) naučim da bih formirala bilo kakvo mišljenje. I zamisli, kad sam se malo obrazovala, ispostavilo se da i meni sad to sve deluje logično što nije ranije :)

Vader

pre 7 godina

@Trovach

Uveličava svakako, mada nam to i nije korisno ako gledamo zvezde jer su i dalje samo tačkice (ali ih vidimo sjajnije i čak možemo da vidimo i koje su boje). Ali možemo da prikupimo više svetlosti nego okom i da bolje "razdvojimo" izvore na nebu. I još možemo da povežemo razne instrumente koji će analizirati detektovanu svetlost.

A nadam se da "." samo troluje :D

smej

pre 7 godina

@ ((.))), 18:35

Ne. Ne treba se moliti takvim stvorenjima. Ne treba se moliti nikome osim Bogu, jer samo je On svemocan. A taj ‘’kameni’’ koji po svemiru rasipa micelijume zivota koji nisu njegovi, kojih on nije stvaralac i vlasnik, vec mu ih je Bog dao, nista ne kreira.
*
Ljudi, vernici, Bogu se mole ne stoga sto je On sve stvorio, vec stoga sto su najpre osetili, doziveli, opipali, okusili… ljubav, brigu i staranje Bozje o sebi, i o svoj tvorevini.

Jugram Haschwalth

pre 7 godina

@smej

Potpuno si u pravu. Evolucija je mit. Prava istina je da je bradati cika koji zivi na oblaku rekao 'abrakadabra' i stvorio sve. Onda se sedmog dana smorio i prilegao da odmori malo, i ostalo je istorija...

Saul Goodman

pre 7 godina

@Marko.... Verovatno si hteo da nam objasniš kako je Zemlja ravna ploča koju nose kornjače. Meni je tebe žao. Stvarno žao...

Trovach

pre 7 godina

@.
Nadam se da nisi ozbiljno pitao. Za svaki slucaj; teleskop samo uvelicava sliku. Naravno da je ta slika, u tom slucaju, stara kao i ona koju vidimo (ili ne mozemo da je vidimo) golim okom.

Trovach

pre 7 godina

@smej...Tako mali Perica zamislja evoluciju, ali kada zavrsi osnovnu skolu, a mozda i nesto vise, pa poraste i postane cika Pera, mozda ce mu ono njegovo detinjasto lupetanje biti smesno, a mozda ce se i stideti.

smej otkriva Ameriku

pre 7 godina

@smej

Polako se vrati u školsku klupu koju si napustio školske 1389 - 1390 godine. Čitav svet pred tobom leži neotkriven

mislim, stvarno...

pre 7 godina

Mislim, svarno! Uočili gradivne molekule života!
(+Savo, 24. avgust 2016 16:45)

Pa naravno. Od cega se tvoje telo sastoji? Etra? Mane? Nektara?

((.)))

pre 7 godina

@smej
Imam ja primedbu i nekoliko pitanja.
Ako kamenje od 20t kontaminiramo, posaljemo ih u razlicitim smerovima u svemir, pod pretpostavkom da jedan nekada zavrsi na egzoplaneti privucen gravitacionim poljem i kao posledica svega nastane citav jedan biosistem koji se unapredjuje. Da li bi ti nas definisao kao kreatore?
Da li oni nama treba da se mole?

Zamisli bazen pun vode i osobu koja stoji na dnu tog bazena. Sva ta voda, to su determinante koje determinisu materiju u prostor-vremenu kao i svaki njen pokret i novu poziciju u prostor-vremenu. Najveci problem imamo izgleda sa stvarima koje ne vidimo golim okom, sto nikako ne znaci da nisu tu, svuda oko nas. Ako pomeris ruku 5cm levo, nesto mora da je determinise na novoj pozciji u prostor-vremenu, nesto mora da joj odredi oblik, gustinu i svojstva, inace bi svako pomeranje dalo drugaciji rezultat.

.

pre 7 godina

Moze neko da mi odgovori na ovo pitanje. Ako je nesto udaljeno na primer 100 svetlosnih god onda ga mi gledamo pre sto godina, a jel isto tako i teleskop ili on moze da posmatra u sadasnosti?

Marko

pre 7 godina

Vide gradivne molekule zivota na 1400 svetlosnih godina, a ne vide ovde na Zemlji da je povrsina vode UVEK ravna.
Cudan neki svet ti naucnici.

smej

pre 7 godina

Odlično. Sad znači uzmemo PAH, pa sipamo vode, i dodamo malko sirćeta i ostavimo na Suncu i vetru i abraka dabra budemo strpljivi milion godina, i eto ga pile. Pa kad poodraste ono snese jaje i još dabra abraka i eto majmuna, a potom, naravno, eto i nas čoveca. Sve prosto! Ko ima primedbu?

Ana-bg

pre 7 godina

I sada sam definitivno potpuno sigurna da negde u svemiru postoji zivot u raznim oblicima a da nam periodi tih saznanja tek predstoje !Svaka cast naucnicima koji mukotrpno rade da nam razjasne fenomenalan univerzum.

Ana-bg

pre 7 godina

I sada sam definitivno potpuno sigurna da negde u svemiru postoji zivot u raznim oblicima a da nam periodi tih saznanja tek predstoje !Svaka cast naucnicima koji mukotrpno rade da nam razjasne fenomenalan univerzum.

mislim, stvarno...

pre 7 godina

Mislim, svarno! Uočili gradivne molekule života!
(+Savo, 24. avgust 2016 16:45)

Pa naravno. Od cega se tvoje telo sastoji? Etra? Mane? Nektara?

smej otkriva Ameriku

pre 7 godina

@smej

Polako se vrati u školsku klupu koju si napustio školske 1389 - 1390 godine. Čitav svet pred tobom leži neotkriven

smej

pre 7 godina

Odlično. Sad znači uzmemo PAH, pa sipamo vode, i dodamo malko sirćeta i ostavimo na Suncu i vetru i abraka dabra budemo strpljivi milion godina, i eto ga pile. Pa kad poodraste ono snese jaje i još dabra abraka i eto majmuna, a potom, naravno, eto i nas čoveca. Sve prosto! Ko ima primedbu?

Saul Goodman

pre 7 godina

@Marko.... Verovatno si hteo da nam objasniš kako je Zemlja ravna ploča koju nose kornjače. Meni je tebe žao. Stvarno žao...

Jugram Haschwalth

pre 7 godina

@smej

Potpuno si u pravu. Evolucija je mit. Prava istina je da je bradati cika koji zivi na oblaku rekao 'abrakadabra' i stvorio sve. Onda se sedmog dana smorio i prilegao da odmori malo, i ostalo je istorija...

Vader

pre 7 godina

@smej

Šta znaš o osnovama fizike, hemije, biologije?

Zašto je ljudima toliko neshvatljivo da neko ko ima više obrazovanja iz date oblasti verovatno zna više? I meni je npr fizika čestica zvučala malo sumnjivo dok nisam baš ništa znala o tome, ali se nisam prepirala sa ljudima koji o tome znaju više, već sam čekala da malo o tome (i drugim stvarima koje za to trebaju) naučim da bih formirala bilo kakvo mišljenje. I zamisli, kad sam se malo obrazovala, ispostavilo se da i meni sad to sve deluje logično što nije ranije :)

Trovach

pre 7 godina

@smej...Tako mali Perica zamislja evoluciju, ali kada zavrsi osnovnu skolu, a mozda i nesto vise, pa poraste i postane cika Pera, mozda ce mu ono njegovo detinjasto lupetanje biti smesno, a mozda ce se i stideti.

Trovach

pre 7 godina

@.
Nadam se da nisi ozbiljno pitao. Za svaki slucaj; teleskop samo uvelicava sliku. Naravno da je ta slika, u tom slucaju, stara kao i ona koju vidimo (ili ne mozemo da je vidimo) golim okom.

Marko

pre 7 godina

Vide gradivne molekule zivota na 1400 svetlosnih godina, a ne vide ovde na Zemlji da je povrsina vode UVEK ravna.
Cudan neki svet ti naucnici.

((.)))

pre 7 godina

@smej
Imam ja primedbu i nekoliko pitanja.
Ako kamenje od 20t kontaminiramo, posaljemo ih u razlicitim smerovima u svemir, pod pretpostavkom da jedan nekada zavrsi na egzoplaneti privucen gravitacionim poljem i kao posledica svega nastane citav jedan biosistem koji se unapredjuje. Da li bi ti nas definisao kao kreatore?
Da li oni nama treba da se mole?

Zamisli bazen pun vode i osobu koja stoji na dnu tog bazena. Sva ta voda, to su determinante koje determinisu materiju u prostor-vremenu kao i svaki njen pokret i novu poziciju u prostor-vremenu. Najveci problem imamo izgleda sa stvarima koje ne vidimo golim okom, sto nikako ne znaci da nisu tu, svuda oko nas. Ako pomeris ruku 5cm levo, nesto mora da je determinise na novoj pozciji u prostor-vremenu, nesto mora da joj odredi oblik, gustinu i svojstva, inace bi svako pomeranje dalo drugaciji rezultat.

Vader

pre 7 godina

@Trovach

Uveličava svakako, mada nam to i nije korisno ako gledamo zvezde jer su i dalje samo tačkice (ali ih vidimo sjajnije i čak možemo da vidimo i koje su boje). Ali možemo da prikupimo više svetlosti nego okom i da bolje "razdvojimo" izvore na nebu. I još možemo da povežemo razne instrumente koji će analizirati detektovanu svetlost.

A nadam se da "." samo troluje :D

.

pre 7 godina

Moze neko da mi odgovori na ovo pitanje. Ako je nesto udaljeno na primer 100 svetlosnih god onda ga mi gledamo pre sto godina, a jel isto tako i teleskop ili on moze da posmatra u sadasnosti?

smej

pre 7 godina

@ ((.))), 18:35

Ne treba se moliti takvim stvorenjima. Ne treba se moliti nikome osim Bogu, jer samo je On svemocan. A taj ‘’kameni’’ koji po svemiru rasipa micelijume zivota koji nisu njegovi, kojih on nije stvaralac i vlasnik, vec mu ih je Bog dao, nista ne kreira.
*
Ljudi se Bogu mole ne stoga sto je On sve stvorio, vec stoga sto su najpre osetili, doziveli, opipali, okusili… ljubav, brigu i staranje Bozje o sebi, i o svoj tvorevini.

smej

pre 7 godina

@ ((.))), 18:35

Ne. Ne treba se moliti takvim stvorenjima. Ne treba se moliti nikome osim Bogu, jer samo je On svemocan. A taj ‘’kameni’’ koji po svemiru rasipa micelijume zivota koji nisu njegovi, kojih on nije stvaralac i vlasnik, vec mu ih je Bog dao, nista ne kreira.
*
Ljudi, vernici, Bogu se mole ne stoga sto je On sve stvorio, vec stoga sto su najpre osetili, doziveli, opipali, okusili… ljubav, brigu i staranje Bozje o sebi, i o svoj tvorevini.

Marko

pre 7 godina

@ Saul Goodman

Nema potrebe da je nose kornjace.
Zasto bi je bilo gde nosile?
Meni je zao ljudi koji ne mogu da priuste malo jaci laser pointer i odu na obliznje jezero, pa se i sami uvere kakva je povrsina vode...

vasilije knezevic

pre 7 godina

Vrlo blizu.Ima li nesto jos blize?Ja,licno.vjerujem da "sto trazili ono su i nasli".
Velika je znatizelja za necim slicnim ili neslicnim.Naucni kadar kao "pronalazi"
nesto sasvim sto se ne moze provjeriti,vjerovali ili ne.
vasilije knezevic 25 aug 2016

Marko

pre 7 godina

Vide gradivne molekule zivota na 1400 svetlosnih godina, a ne vide ovde na Zemlji da je povrsina vode UVEK ravna.
Cudan neki svet ti naucnici.

smej

pre 7 godina

Odlično. Sad znači uzmemo PAH, pa sipamo vode, i dodamo malko sirćeta i ostavimo na Suncu i vetru i abraka dabra budemo strpljivi milion godina, i eto ga pile. Pa kad poodraste ono snese jaje i još dabra abraka i eto majmuna, a potom, naravno, eto i nas čoveca. Sve prosto! Ko ima primedbu?

.

pre 7 godina

Moze neko da mi odgovori na ovo pitanje. Ako je nesto udaljeno na primer 100 svetlosnih god onda ga mi gledamo pre sto godina, a jel isto tako i teleskop ili on moze da posmatra u sadasnosti?

smej

pre 7 godina

@ ((.))), 18:35

Ne treba se moliti takvim stvorenjima. Ne treba se moliti nikome osim Bogu, jer samo je On svemocan. A taj ‘’kameni’’ koji po svemiru rasipa micelijume zivota koji nisu njegovi, kojih on nije stvaralac i vlasnik, vec mu ih je Bog dao, nista ne kreira.
*
Ljudi se Bogu mole ne stoga sto je On sve stvorio, vec stoga sto su najpre osetili, doziveli, opipali, okusili… ljubav, brigu i staranje Bozje o sebi, i o svoj tvorevini.

Ana-bg

pre 7 godina

I sada sam definitivno potpuno sigurna da negde u svemiru postoji zivot u raznim oblicima a da nam periodi tih saznanja tek predstoje !Svaka cast naucnicima koji mukotrpno rade da nam razjasne fenomenalan univerzum.

smej

pre 7 godina

@ ((.))), 18:35

Ne. Ne treba se moliti takvim stvorenjima. Ne treba se moliti nikome osim Bogu, jer samo je On svemocan. A taj ‘’kameni’’ koji po svemiru rasipa micelijume zivota koji nisu njegovi, kojih on nije stvaralac i vlasnik, vec mu ih je Bog dao, nista ne kreira.
*
Ljudi, vernici, Bogu se mole ne stoga sto je On sve stvorio, vec stoga sto su najpre osetili, doziveli, opipali, okusili… ljubav, brigu i staranje Bozje o sebi, i o svoj tvorevini.

vasilije knezevic

pre 7 godina

Vrlo blizu.Ima li nesto jos blize?Ja,licno.vjerujem da "sto trazili ono su i nasli".
Velika je znatizelja za necim slicnim ili neslicnim.Naucni kadar kao "pronalazi"
nesto sasvim sto se ne moze provjeriti,vjerovali ili ne.
vasilije knezevic 25 aug 2016

Marko

pre 7 godina

@ Saul Goodman

Nema potrebe da je nose kornjace.
Zasto bi je bilo gde nosile?
Meni je zao ljudi koji ne mogu da priuste malo jaci laser pointer i odu na obliznje jezero, pa se i sami uvere kakva je povrsina vode...

((.)))

pre 7 godina

@smej
Imam ja primedbu i nekoliko pitanja.
Ako kamenje od 20t kontaminiramo, posaljemo ih u razlicitim smerovima u svemir, pod pretpostavkom da jedan nekada zavrsi na egzoplaneti privucen gravitacionim poljem i kao posledica svega nastane citav jedan biosistem koji se unapredjuje. Da li bi ti nas definisao kao kreatore?
Da li oni nama treba da se mole?

Zamisli bazen pun vode i osobu koja stoji na dnu tog bazena. Sva ta voda, to su determinante koje determinisu materiju u prostor-vremenu kao i svaki njen pokret i novu poziciju u prostor-vremenu. Najveci problem imamo izgleda sa stvarima koje ne vidimo golim okom, sto nikako ne znaci da nisu tu, svuda oko nas. Ako pomeris ruku 5cm levo, nesto mora da je determinise na novoj pozciji u prostor-vremenu, nesto mora da joj odredi oblik, gustinu i svojstva, inace bi svako pomeranje dalo drugaciji rezultat.

mislim, stvarno...

pre 7 godina

Mislim, svarno! Uočili gradivne molekule života!
(+Savo, 24. avgust 2016 16:45)

Pa naravno. Od cega se tvoje telo sastoji? Etra? Mane? Nektara?

smej otkriva Ameriku

pre 7 godina

@smej

Polako se vrati u školsku klupu koju si napustio školske 1389 - 1390 godine. Čitav svet pred tobom leži neotkriven

Trovach

pre 7 godina

@smej...Tako mali Perica zamislja evoluciju, ali kada zavrsi osnovnu skolu, a mozda i nesto vise, pa poraste i postane cika Pera, mozda ce mu ono njegovo detinjasto lupetanje biti smesno, a mozda ce se i stideti.

Jugram Haschwalth

pre 7 godina

@smej

Potpuno si u pravu. Evolucija je mit. Prava istina je da je bradati cika koji zivi na oblaku rekao 'abrakadabra' i stvorio sve. Onda se sedmog dana smorio i prilegao da odmori malo, i ostalo je istorija...

Saul Goodman

pre 7 godina

@Marko.... Verovatno si hteo da nam objasniš kako je Zemlja ravna ploča koju nose kornjače. Meni je tebe žao. Stvarno žao...

Vader

pre 7 godina

@smej

Šta znaš o osnovama fizike, hemije, biologije?

Zašto je ljudima toliko neshvatljivo da neko ko ima više obrazovanja iz date oblasti verovatno zna više? I meni je npr fizika čestica zvučala malo sumnjivo dok nisam baš ništa znala o tome, ali se nisam prepirala sa ljudima koji o tome znaju više, već sam čekala da malo o tome (i drugim stvarima koje za to trebaju) naučim da bih formirala bilo kakvo mišljenje. I zamisli, kad sam se malo obrazovala, ispostavilo se da i meni sad to sve deluje logično što nije ranije :)

Trovach

pre 7 godina

@.
Nadam se da nisi ozbiljno pitao. Za svaki slucaj; teleskop samo uvelicava sliku. Naravno da je ta slika, u tom slucaju, stara kao i ona koju vidimo (ili ne mozemo da je vidimo) golim okom.

Vader

pre 7 godina

@Trovach

Uveličava svakako, mada nam to i nije korisno ako gledamo zvezde jer su i dalje samo tačkice (ali ih vidimo sjajnije i čak možemo da vidimo i koje su boje). Ali možemo da prikupimo više svetlosti nego okom i da bolje "razdvojimo" izvore na nebu. I još možemo da povežemo razne instrumente koji će analizirati detektovanu svetlost.

A nadam se da "." samo troluje :D