Ponedeljak, 04.07.2016.

14:21

Sonda "Džuno" blizu Jupitera: Novi uvid u najveću planetu

Izvor: radiosarajevo

Sonda "Džuno" blizu Jupitera: Novi uvid u najveæu planetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

mali perica

pre 7 godina

@marko
Ajd stavku po stavku sta je covek izvrnuo i sta je slagao. I da to dokumentujes!
Jel smes? Ili ces ko i uvek da se pravis lud i da vices kako je sve to laz

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Ne, ti lupas i lazes.
Selektivno komentarises ono sto mozes da izvrnes, ono sto ne mozes - ignorises.
Sramota.
Bio bi odlican politicar, ako nista drugo.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@marko

Daj prestani vise covece, govorimo o prirodnim stvarima i pojavama, a ti navodis dimenzije obeliska u Vasingtonu?! Zasto bi milje i stope bile povlascenije jedinice od metra, sa simbolikom od kosmickog znacaja? Ako sve pocinje od Jovana sa Patmosa, koji nije imao pojma ni o miljama ni o sekundama, a verovatno ni o casovima, ni o polozaju i kretanju Zemlje kroz svemir - zasto njemu naknadno prisivati znacenja i mere koje veze s njim nemaju?
Sirina obeliska na podnozju je 55' 1.5" a to je 661.5", nema veze sa 666. A broj 6666 nema veze ni sa cim. Visina je 554" 7 in to je 6655". lupas.
Dosta bre.

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Pa u tom zecu i lezi grm, da jedinice budu imperijalne.
Sad bi ti da pretvaras, pa ne moze.
Mozda tebi 666 ne znaci nista, ali mnogima evidentno znaci.
Mogao bi da ti nabrajam do sutra, evo jos jedan primer...
Obelisk u Washington-u, u bazi sirok 666 incha, visok 6666 incha, zvanicni podaci.
Koincidencija?
Naravno.
Ti bese koji faks zavrsio?
Pogledaj ziro racun, pogledaj ziro racune svih fakulteta u Srbiji.
Da ne nabrajam simbole, logoe...
Nekome jeste bitan, i to mnogo.
I onda se ti javis i kazes "meni nije", pa ne pitam te da li je tebi.
Trazio sam objasnjenje od komentatora 'andreas kisser', rekoh, covek je strucan, mozda zna nesto.

pirke

pre 7 godina

@marko
Sve odgovore si dobio. Na svako pitanje. Dakle namerno ignorises. Plus kolko vidim ima i pitanja koja su ti upucena koja takodje ignorises.
TO sto se ti pravis da nesto ne vidis ne znaci da to nije tu

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@Marko

poslao sam ti ja odgovor, ali je ostao zaturen u katakombama B92. Mrzi me da ponovo pisem, ukratko:

1) zasto bas broj 666? Nama koji ne obozavamo ludilo Jovana sa Patmosa (a to je vecina covecanstva) taj broj ne znaci nista.

2) zasto bas u stepenima i zasto bas u miljama na cas? Ako te cifre napisemo u radijanima i metrima u sekundi, cifre gube znacenje koje im ti pridajes.

Ako ima Tajne, ona je ista za sve ljude, bez obzira na brojne sisteme i jedinice mera.

Hajde smisli nesto drugo, ali to zadrzi za sebe. Slatka tajna!

mali perica

pre 7 godina

@marko
cek malo zar ti ne rece da je zemlja ploca koja ne mrda i sunce kruzi oko zemlje.
kako onda verujes u ovakve stvari??
ili je ploca i te brojke ne postoje ili su brojke tacne a zemlja nije ploca :)
odluci se

neutralni felsh

pre 7 godina

@ mali perica 

Svugde vidim okultizam? 
Pa, ono, kao, mozda zato sto JESTE svugde!? 
Ne uzimam psihoaktivne supstance, ne haluciniram. 
Znas onu od EKV-a... 
"Da, to je stvaran svet oko mene 
to je stvaran svet oko mene 
to je stvaran svet oko mene 
samo cekam da prodje..." ;)
(Marko, 05. jul 2016 21:03)


rano je za EKV... trebalo bi da pocnes sa cika jovom zmajem.

Marko

pre 7 godina

@ mali perica

Ma znace mi cinjenice, kako mi ne bi znacile.
Evo, omiljene su mi:
- ugao koji osa rotacije Zemlje zaklapa sa orbitalnom ravni= 66.6°
- brzina kretanja Zemlje oko Sunca= 66600mph;
ti ces naravno reci da je to koincidencija, i to bas na jedinoj planeti u radijusu od xyz svetlosnih godina na kojoj su ispunjeni uslovi za zivot.
Da ne govorimo kako je odnos udaljenosti Meseca i Sunca savrseno proporcionalan odnosu njihovih poluprecnika.
Opet koincidencija?
Uf, ima li im kraja!?
Znam, cuda su svuda oko nas. ;)

mali perica

pre 7 godina

@marko
kako znas da ne haluciniras. za tebe bi to bila stvarnost. ne bi znao razliku. ne tvrdim samo ti ukazujem na cinjenicu.
naravno znam da tebi cinjenice ne znace nista. ali ti priznajem na upornost. zapravo pouzdano tvrdim da ne postoji nista sto tebi moze da promeni misljenje. samo to nije skepticizam. to je dogmatizam.

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

GPS ne postoji u juznoj hemisferi. ;)

@ mali perica

Svugde vidim okultizam?
Pa, ono, kao, mozda zato sto JESTE svugde!?
Ne uzimam psihoaktivne supstance, ne haluciniram.
Znas onu od EKV-a...
"Da, to je stvaran svet oko mene
to je stvaran svet oko mene
to je stvaran svet oko mene
samo cekam da prodje..." ;)

mali perica

pre 7 godina

@marko
jel ti namerno ne citas sta pise ili stvarno ne mozes da ukapiras. ili ne razmes kako magnetni polovi deluju na analogni kompas? covek ti je lepo objasnio. nacrtao u detalje. prosto analogni kompas tamo moze da gresi. u njemu je problem. i ti i doticni ignorisete magnetne polove ali oni nece da zbog toga prestanu da postoje.
sto se opsednutosti okultizmom tice prvo ti pojasni sto si ti opsednut okultizmom. svugde ga vidis. da li su ove grupe neko ko se pita za sve i svasta. da. da li suruju sa luciferom i gusterima. mani nas makar toga. i cak i da jesu kakve to veze ima sa istorijom avionima i kompasima?!?!?

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Interesantno, analogni kompas pokaze SW, a instrumenti aviona koji kosta ~250 miliona dolara pokazu NW, i ti kazes "igla malo seta", pa i nije malo 90°.


Alo, Posetilac 4, zar mislis da se navigacija aviona koja toliko kosta oslanja na Zemljino magnetno polje? Hajde citaj malo o navigaciji, inercijalnoj i GPS. I nisam rekao da igla "malo seta" nego da "veoma gresi".
Citaj kao sto je napisano (Vuk).

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Interesantno, analogni kompas pokaze SW, a instrumenti aviona koji kosta ~250 miliona dolara pokazu NW, i ti kazes "igla malo seta", pa i nije malo 90°.

@ andreas kisser

Doktorat iz istorije?
Super, ajd' u par recenica da mi objasnis zasto je elita opsednuta okultizmom...
To bi trebalo da su racionalni ljudi, ne tamo neki vracevi i vestice. ;)
Da nije sa Jejla doktorat?
Tamo je Skull&Bones, mogao bi iz prve ruke da pricas. ;)

neutralni felsh

pre 7 godina

Ono sto treba primetiti ovde je cist paganizam i okultizam kod davanja naziva nebeskim telima. I kvazi letelica i sva data nebeska tela imaju striktno paganske nazive: i sonda Junona (Dzuno), i Kalisto, i Evropa, i Ganimed, i Kalisto... To vazi i za nazive Pluton, Uran, Saturn, Haron, Mars, Venera... Cist paganizam i okultizam pod plastom pseudo nauke. Voleo bih da se Nasa-ini fanovi koji zaista vole nauku barem jednom kriticki osvrnu na ono sto Nasa predstavlja naukom. Zakljucke ce uzvesti sami. To je pseudo nauka.
(Kontras, 04. jul 2016 15:52)


pa kako da ih nazovu, gospodine?
jupiter da se zove hilandar, a venera - studenica?
da, evropa - sveta petka, i kalisto - pirkovac.

zamisljam vest: posle dugog kruzenja u orbiti, sonda "sveti sava" uspesno se spustila na svetu petku i upravo se sprema da pocne prikupljanje uzoraka. ali, za sada, sveta petka i dalje cuva svoje tajne u dubinama njenog toplog jezgra ;)

paganizam? ako se devojka zove vesna, onda treba da zakljucimo da je ona slovenska paganka, ili barem njen kum?
okultizam? pa ti prvi ovde konstantno zastupas razne okultne ideje. ima li sta okultnije od misljenja da su skoro svi naivne ovce koje nekoliko prevaranata drzi u ubedjenju da ne zive na planeti nego na ravnoj ploci, okruzenoj specijalnim efektima. covece dragi, ti za jupiter govoris da je nekakav nebeski lampion!?

andreas kisser

pre 7 godina

(Marko, 4. jul 2016 20:21)

evo poslusah tvoju preporuku i krenuh da gledam. naravno posle par desetina sekundi sam prestao :-) umesto toga sam pogledao komentare ispod. prvi komentar, covek koji se potpisao sa ron burgundy, rekao bih u desetak recenica pobija sve sto tvoj heroj pokusava da dokaze. a prvo i osnovno, sto naravno svima nama koji razmisljamo logicki a ne po unapred postavljenoj matrici, odmah pada na pamet je da postoji jednostavan fizicki razlog zbog cega igla seta (da ne pominjem da avioni ne lete pravolinijski, vec po vazdusnim koridorima slicnim autoputevima na zemlji i cesto menjaju pravac! jbt, cak i voz nis-bar prvo ide 'gore', pa onda 'dole'). onda sledi kanonada tvojih istomisljenika, psovke i najprostackija vredjanja i slicno, medju njima se i nadje poneko ko pokusa da pobija to sto im covek objasnjava, na kraju je njegova poslednja :-) tako da ako ti zaista verujes u sve ovo.... uffff onda je srpski obrazovni sistem negde mnogo zastranio! inace imam doktorat iz istorije sa jednog zapadnog univerziteta, tako da je odgovor 'da', moji roditelji su vrlo ponosni na mene ;-)

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Marko, Marko, opet verujes ljudima koji ne poznaju svoje merne uredjaje...

Prema mapi Zemljinog magnetnog polja,

http://i.stack.imgur.com/m7krl.gif

i mapi puta Santjago - Sidnej,

http://s1297.photobucket.com/user/Cristoobal_ignacio/media/PS_zpsxkzgvo2l.gif.html

vidi sa da avion leti u blizini JUZNOG MAGNETNOG POLA, kada igla moze (i mora) da veoma gresi!

Dakle ova pojava ne odgovara mapi ravne zemlje, nego mapi magnetnog polja okrugle Zemlje.

Marko

pre 7 godina

@ andreas kisser

Tvoji roditelji mora da su ponosni na tebe.
Znas i sam da je na ekranu moguce videti putanju leta, gde se avion trenutno nalazi, brzina, predjeni km...
Par sati pre sletanja u Sidnej, kompas na ekranu pokazuje pravac NW, i to odgovara putanji leta, onako kako je prikazana, i trenutnoj lokaciji aviona, ali analogni kompas pokazuje SW, sto odgovara, verovao ti, ili ne, mapi ravne Zemlje.
Covek se zove Max Igan, probaj da nadjes klip.

andreas kisser

pre 7 godina

Imate na yt snimak iz aviona gde covek leti iz Santjaga (Cile) u Sidnej, ekran na sedistu ispred pokazuje da avion leti u pravcu severozapad, a covek drzi analogni kompas i on pokazuje pravac jugozapad.
I? Zasto avio kompanija laze?
(Marko, 4. jul 2016 16:47)

em sam imao peticu iz geografije i u osnovnoj i u srednjoj, em sam posetio sidnej, em jedan pogled na geografsku kartu otkriva da je sidnej blago jugo-zapadno od santjaga. zasto bi avio leteo na sever!? jesi li siguran da nije u stvari leteo za tokio ili peking :-) inace prelepa vest, jupiter je fasinantan! napred junono paganko nasa (sto bi rekao trolas, ovaj kontras)!

akilev ajiretsim

pre 7 godina

(Kontras, 4. jul 2016 15:52)

Khm, khm...imena prvih 5 planeta su dali jos Rimljani. Volim vas sto u svemu vidite neku nameru, pa oko ideje konstruisete price, ali ponekad vas poslusam i stvarno se zapitam. Zapitam se koliko ste dokoni.

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

(Beli pupak, 4. jul 2016 18:14)

Ako znaju sta ko misli onda ne znaju puno, al' su zato ludi 100 na sat.

Inace, los trol, 2/10, jer si me naterao da procitam.

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

(Beli pupak, 4. jul 2016 18:14)

Ako znaju sta ko misli onda ne znaju puno, al' su zato ludi 100 na sat.

Inace, los trol, 2/10, jer si me naterao da procitam.

Beli pupak

pre 7 godina

@Kontras

Brate moj ovozemaljski, istinu besediš. Živimo u svetu laži i obmane. Oblaci mračne sile prekrili su sve. Ostalo je malo nas sa svetlosnim zapisom. Traže nas, progone nas. Divim se tvojoj hrabrosti, da ovako javno kažeš istinu, i podigneš glas protiv njih. Oni su suviše moćni. Uspeli su da obmane 7 milijardi ljudi na ovoj planeti, i uspevaju da ih i dalje sve drže pod kontrolom. Oni sve prate, tačno znaju ko šta radi, i ko šta misli.

Marko

pre 7 godina

Imate na yt snimak iz aviona gde covek leti iz Santjaga (Cile) u Sidnej, ekran na sedistu ispred pokazuje da avion leti u pravcu severozapad, a covek drzi analogni kompas i on pokazuje pravac jugozapad.
I?
Zasto avio kompanija laze?

Kontras

pre 7 godina

Jupiter naravno ne izgleda ovako, osim na Nasa-inim cgi "fotografijama". Realno, na njihovim cgi "fotografijama" lici na dobar makijato. :) U stvarnosti, Jupiter je najverovatnije ogroman svetlosni objekat, ali ne i gasovito telo.

Naravno, kao i obicno ni ova misija nece doneti nista novo, konkretno i primenljivo za nauku. Jer ova misija zapravo i ne postoji. A potrosise tolika sredstva.

Ono sto treba primetiti ovde je cist paganizam i okultizam kod davanja naziva nebeskim telima. I kvazi letelica i sva data nebeska tela imaju striktno paganske nazive: i sonda Junona (Dzuno), i Kalisto, i Evropa, i Ganimed, i Kalisto... To vazi i za nazive Pluton, Uran, Saturn, Haron, Mars, Venera... Cist paganizam i okultizam pod plastom pseudo nauke. Voleo bih da se Nasa-ini fanovi koji zaista vole nauku barem jednom kriticki osvrnu na ono sto Nasa predstavlja naukom. Zakljucke ce uzvesti sami. To je pseudo nauka.

cole

pre 7 godina

Upravo zbog tog magnetnog polja bi bilo interesantno videti sta se desava ispod ledene povrsine Evrope, ali izgleda da to nije u planu ovaj put....

Beli pupak

pre 7 godina

@Kontras

Brate moj ovozemaljski, istinu besediš. Živimo u svetu laži i obmane. Oblaci mračne sile prekrili su sve. Ostalo je malo nas sa svetlosnim zapisom. Traže nas, progone nas. Divim se tvojoj hrabrosti, da ovako javno kažeš istinu, i podigneš glas protiv njih. Oni su suviše moćni. Uspeli su da obmane 7 milijardi ljudi na ovoj planeti, i uspevaju da ih i dalje sve drže pod kontrolom. Oni sve prate, tačno znaju ko šta radi, i ko šta misli.

cole

pre 7 godina

Upravo zbog tog magnetnog polja bi bilo interesantno videti sta se desava ispod ledene povrsine Evrope, ali izgleda da to nije u planu ovaj put....

akilev ajiretsim

pre 7 godina

(Kontras, 4. jul 2016 15:52)

Khm, khm...imena prvih 5 planeta su dali jos Rimljani. Volim vas sto u svemu vidite neku nameru, pa oko ideje konstruisete price, ali ponekad vas poslusam i stvarno se zapitam. Zapitam se koliko ste dokoni.

andreas kisser

pre 7 godina

Imate na yt snimak iz aviona gde covek leti iz Santjaga (Cile) u Sidnej, ekran na sedistu ispred pokazuje da avion leti u pravcu severozapad, a covek drzi analogni kompas i on pokazuje pravac jugozapad.
I? Zasto avio kompanija laze?
(Marko, 4. jul 2016 16:47)

em sam imao peticu iz geografije i u osnovnoj i u srednjoj, em sam posetio sidnej, em jedan pogled na geografsku kartu otkriva da je sidnej blago jugo-zapadno od santjaga. zasto bi avio leteo na sever!? jesi li siguran da nije u stvari leteo za tokio ili peking :-) inace prelepa vest, jupiter je fasinantan! napred junono paganko nasa (sto bi rekao trolas, ovaj kontras)!

neutralni felsh

pre 7 godina

Ono sto treba primetiti ovde je cist paganizam i okultizam kod davanja naziva nebeskim telima. I kvazi letelica i sva data nebeska tela imaju striktno paganske nazive: i sonda Junona (Dzuno), i Kalisto, i Evropa, i Ganimed, i Kalisto... To vazi i za nazive Pluton, Uran, Saturn, Haron, Mars, Venera... Cist paganizam i okultizam pod plastom pseudo nauke. Voleo bih da se Nasa-ini fanovi koji zaista vole nauku barem jednom kriticki osvrnu na ono sto Nasa predstavlja naukom. Zakljucke ce uzvesti sami. To je pseudo nauka.
(Kontras, 04. jul 2016 15:52)


pa kako da ih nazovu, gospodine?
jupiter da se zove hilandar, a venera - studenica?
da, evropa - sveta petka, i kalisto - pirkovac.

zamisljam vest: posle dugog kruzenja u orbiti, sonda "sveti sava" uspesno se spustila na svetu petku i upravo se sprema da pocne prikupljanje uzoraka. ali, za sada, sveta petka i dalje cuva svoje tajne u dubinama njenog toplog jezgra ;)

paganizam? ako se devojka zove vesna, onda treba da zakljucimo da je ona slovenska paganka, ili barem njen kum?
okultizam? pa ti prvi ovde konstantno zastupas razne okultne ideje. ima li sta okultnije od misljenja da su skoro svi naivne ovce koje nekoliko prevaranata drzi u ubedjenju da ne zive na planeti nego na ravnoj ploci, okruzenoj specijalnim efektima. covece dragi, ti za jupiter govoris da je nekakav nebeski lampion!?

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Marko, Marko, opet verujes ljudima koji ne poznaju svoje merne uredjaje...

Prema mapi Zemljinog magnetnog polja,

http://i.stack.imgur.com/m7krl.gif

i mapi puta Santjago - Sidnej,

http://s1297.photobucket.com/user/Cristoobal_ignacio/media/PS_zpsxkzgvo2l.gif.html

vidi sa da avion leti u blizini JUZNOG MAGNETNOG POLA, kada igla moze (i mora) da veoma gresi!

Dakle ova pojava ne odgovara mapi ravne zemlje, nego mapi magnetnog polja okrugle Zemlje.

andreas kisser

pre 7 godina

(Marko, 4. jul 2016 20:21)

evo poslusah tvoju preporuku i krenuh da gledam. naravno posle par desetina sekundi sam prestao :-) umesto toga sam pogledao komentare ispod. prvi komentar, covek koji se potpisao sa ron burgundy, rekao bih u desetak recenica pobija sve sto tvoj heroj pokusava da dokaze. a prvo i osnovno, sto naravno svima nama koji razmisljamo logicki a ne po unapred postavljenoj matrici, odmah pada na pamet je da postoji jednostavan fizicki razlog zbog cega igla seta (da ne pominjem da avioni ne lete pravolinijski, vec po vazdusnim koridorima slicnim autoputevima na zemlji i cesto menjaju pravac! jbt, cak i voz nis-bar prvo ide 'gore', pa onda 'dole'). onda sledi kanonada tvojih istomisljenika, psovke i najprostackija vredjanja i slicno, medju njima se i nadje poneko ko pokusa da pobija to sto im covek objasnjava, na kraju je njegova poslednja :-) tako da ako ti zaista verujes u sve ovo.... uffff onda je srpski obrazovni sistem negde mnogo zastranio! inace imam doktorat iz istorije sa jednog zapadnog univerziteta, tako da je odgovor 'da', moji roditelji su vrlo ponosni na mene ;-)

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@marko

Daj prestani vise covece, govorimo o prirodnim stvarima i pojavama, a ti navodis dimenzije obeliska u Vasingtonu?! Zasto bi milje i stope bile povlascenije jedinice od metra, sa simbolikom od kosmickog znacaja? Ako sve pocinje od Jovana sa Patmosa, koji nije imao pojma ni o miljama ni o sekundama, a verovatno ni o casovima, ni o polozaju i kretanju Zemlje kroz svemir - zasto njemu naknadno prisivati znacenja i mere koje veze s njim nemaju?
Sirina obeliska na podnozju je 55' 1.5" a to je 661.5", nema veze sa 666. A broj 6666 nema veze ni sa cim. Visina je 554" 7 in to je 6655". lupas.
Dosta bre.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@Marko

poslao sam ti ja odgovor, ali je ostao zaturen u katakombama B92. Mrzi me da ponovo pisem, ukratko:

1) zasto bas broj 666? Nama koji ne obozavamo ludilo Jovana sa Patmosa (a to je vecina covecanstva) taj broj ne znaci nista.

2) zasto bas u stepenima i zasto bas u miljama na cas? Ako te cifre napisemo u radijanima i metrima u sekundi, cifre gube znacenje koje im ti pridajes.

Ako ima Tajne, ona je ista za sve ljude, bez obzira na brojne sisteme i jedinice mera.

Hajde smisli nesto drugo, ali to zadrzi za sebe. Slatka tajna!

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

(Beli pupak, 4. jul 2016 18:14)

Ako znaju sta ko misli onda ne znaju puno, al' su zato ludi 100 na sat.

Inace, los trol, 2/10, jer si me naterao da procitam.

pirke

pre 7 godina

@marko
Sve odgovore si dobio. Na svako pitanje. Dakle namerno ignorises. Plus kolko vidim ima i pitanja koja su ti upucena koja takodje ignorises.
TO sto se ti pravis da nesto ne vidis ne znaci da to nije tu

Marko

pre 7 godina

Imate na yt snimak iz aviona gde covek leti iz Santjaga (Cile) u Sidnej, ekran na sedistu ispred pokazuje da avion leti u pravcu severozapad, a covek drzi analogni kompas i on pokazuje pravac jugozapad.
I?
Zasto avio kompanija laze?

Kontras

pre 7 godina

Jupiter naravno ne izgleda ovako, osim na Nasa-inim cgi "fotografijama". Realno, na njihovim cgi "fotografijama" lici na dobar makijato. :) U stvarnosti, Jupiter je najverovatnije ogroman svetlosni objekat, ali ne i gasovito telo.

Naravno, kao i obicno ni ova misija nece doneti nista novo, konkretno i primenljivo za nauku. Jer ova misija zapravo i ne postoji. A potrosise tolika sredstva.

Ono sto treba primetiti ovde je cist paganizam i okultizam kod davanja naziva nebeskim telima. I kvazi letelica i sva data nebeska tela imaju striktno paganske nazive: i sonda Junona (Dzuno), i Kalisto, i Evropa, i Ganimed, i Kalisto... To vazi i za nazive Pluton, Uran, Saturn, Haron, Mars, Venera... Cist paganizam i okultizam pod plastom pseudo nauke. Voleo bih da se Nasa-ini fanovi koji zaista vole nauku barem jednom kriticki osvrnu na ono sto Nasa predstavlja naukom. Zakljucke ce uzvesti sami. To je pseudo nauka.

neutralni felsh

pre 7 godina

@ mali perica 

Svugde vidim okultizam? 
Pa, ono, kao, mozda zato sto JESTE svugde!? 
Ne uzimam psihoaktivne supstance, ne haluciniram. 
Znas onu od EKV-a... 
"Da, to je stvaran svet oko mene 
to je stvaran svet oko mene 
to je stvaran svet oko mene 
samo cekam da prodje..." ;)
(Marko, 05. jul 2016 21:03)


rano je za EKV... trebalo bi da pocnes sa cika jovom zmajem.

mali perica

pre 7 godina

@marko
jel ti namerno ne citas sta pise ili stvarno ne mozes da ukapiras. ili ne razmes kako magnetni polovi deluju na analogni kompas? covek ti je lepo objasnio. nacrtao u detalje. prosto analogni kompas tamo moze da gresi. u njemu je problem. i ti i doticni ignorisete magnetne polove ali oni nece da zbog toga prestanu da postoje.
sto se opsednutosti okultizmom tice prvo ti pojasni sto si ti opsednut okultizmom. svugde ga vidis. da li su ove grupe neko ko se pita za sve i svasta. da. da li suruju sa luciferom i gusterima. mani nas makar toga. i cak i da jesu kakve to veze ima sa istorijom avionima i kompasima?!?!?

Marko

pre 7 godina

@ andreas kisser

Tvoji roditelji mora da su ponosni na tebe.
Znas i sam da je na ekranu moguce videti putanju leta, gde se avion trenutno nalazi, brzina, predjeni km...
Par sati pre sletanja u Sidnej, kompas na ekranu pokazuje pravac NW, i to odgovara putanji leta, onako kako je prikazana, i trenutnoj lokaciji aviona, ali analogni kompas pokazuje SW, sto odgovara, verovao ti, ili ne, mapi ravne Zemlje.
Covek se zove Max Igan, probaj da nadjes klip.

mali perica

pre 7 godina

@marko
cek malo zar ti ne rece da je zemlja ploca koja ne mrda i sunce kruzi oko zemlje.
kako onda verujes u ovakve stvari??
ili je ploca i te brojke ne postoje ili su brojke tacne a zemlja nije ploca :)
odluci se

mali perica

pre 7 godina

@marko
Ajd stavku po stavku sta je covek izvrnuo i sta je slagao. I da to dokumentujes!
Jel smes? Ili ces ko i uvek da se pravis lud i da vices kako je sve to laz

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Interesantno, analogni kompas pokaze SW, a instrumenti aviona koji kosta ~250 miliona dolara pokazu NW, i ti kazes "igla malo seta", pa i nije malo 90°.


Alo, Posetilac 4, zar mislis da se navigacija aviona koja toliko kosta oslanja na Zemljino magnetno polje? Hajde citaj malo o navigaciji, inercijalnoj i GPS. I nisam rekao da igla "malo seta" nego da "veoma gresi".
Citaj kao sto je napisano (Vuk).

mali perica

pre 7 godina

@marko
kako znas da ne haluciniras. za tebe bi to bila stvarnost. ne bi znao razliku. ne tvrdim samo ti ukazujem na cinjenicu.
naravno znam da tebi cinjenice ne znace nista. ali ti priznajem na upornost. zapravo pouzdano tvrdim da ne postoji nista sto tebi moze da promeni misljenje. samo to nije skepticizam. to je dogmatizam.

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

(Beli pupak, 4. jul 2016 18:14)

Ako znaju sta ko misli onda ne znaju puno, al' su zato ludi 100 na sat.

Inace, los trol, 2/10, jer si me naterao da procitam.

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Interesantno, analogni kompas pokaze SW, a instrumenti aviona koji kosta ~250 miliona dolara pokazu NW, i ti kazes "igla malo seta", pa i nije malo 90°.

@ andreas kisser

Doktorat iz istorije?
Super, ajd' u par recenica da mi objasnis zasto je elita opsednuta okultizmom...
To bi trebalo da su racionalni ljudi, ne tamo neki vracevi i vestice. ;)
Da nije sa Jejla doktorat?
Tamo je Skull&Bones, mogao bi iz prve ruke da pricas. ;)

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

GPS ne postoji u juznoj hemisferi. ;)

@ mali perica

Svugde vidim okultizam?
Pa, ono, kao, mozda zato sto JESTE svugde!?
Ne uzimam psihoaktivne supstance, ne haluciniram.
Znas onu od EKV-a...
"Da, to je stvaran svet oko mene
to je stvaran svet oko mene
to je stvaran svet oko mene
samo cekam da prodje..." ;)

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Ne, ti lupas i lazes.
Selektivno komentarises ono sto mozes da izvrnes, ono sto ne mozes - ignorises.
Sramota.
Bio bi odlican politicar, ako nista drugo.

Marko

pre 7 godina

@ mali perica

Ma znace mi cinjenice, kako mi ne bi znacile.
Evo, omiljene su mi:
- ugao koji osa rotacije Zemlje zaklapa sa orbitalnom ravni= 66.6°
- brzina kretanja Zemlje oko Sunca= 66600mph;
ti ces naravno reci da je to koincidencija, i to bas na jedinoj planeti u radijusu od xyz svetlosnih godina na kojoj su ispunjeni uslovi za zivot.
Da ne govorimo kako je odnos udaljenosti Meseca i Sunca savrseno proporcionalan odnosu njihovih poluprecnika.
Opet koincidencija?
Uf, ima li im kraja!?
Znam, cuda su svuda oko nas. ;)

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Pa u tom zecu i lezi grm, da jedinice budu imperijalne.
Sad bi ti da pretvaras, pa ne moze.
Mozda tebi 666 ne znaci nista, ali mnogima evidentno znaci.
Mogao bi da ti nabrajam do sutra, evo jos jedan primer...
Obelisk u Washington-u, u bazi sirok 666 incha, visok 6666 incha, zvanicni podaci.
Koincidencija?
Naravno.
Ti bese koji faks zavrsio?
Pogledaj ziro racun, pogledaj ziro racune svih fakulteta u Srbiji.
Da ne nabrajam simbole, logoe...
Nekome jeste bitan, i to mnogo.
I onda se ti javis i kazes "meni nije", pa ne pitam te da li je tebi.
Trazio sam objasnjenje od komentatora 'andreas kisser', rekoh, covek je strucan, mozda zna nesto.

Kontras

pre 7 godina

Jupiter naravno ne izgleda ovako, osim na Nasa-inim cgi "fotografijama". Realno, na njihovim cgi "fotografijama" lici na dobar makijato. :) U stvarnosti, Jupiter je najverovatnije ogroman svetlosni objekat, ali ne i gasovito telo.

Naravno, kao i obicno ni ova misija nece doneti nista novo, konkretno i primenljivo za nauku. Jer ova misija zapravo i ne postoji. A potrosise tolika sredstva.

Ono sto treba primetiti ovde je cist paganizam i okultizam kod davanja naziva nebeskim telima. I kvazi letelica i sva data nebeska tela imaju striktno paganske nazive: i sonda Junona (Dzuno), i Kalisto, i Evropa, i Ganimed, i Kalisto... To vazi i za nazive Pluton, Uran, Saturn, Haron, Mars, Venera... Cist paganizam i okultizam pod plastom pseudo nauke. Voleo bih da se Nasa-ini fanovi koji zaista vole nauku barem jednom kriticki osvrnu na ono sto Nasa predstavlja naukom. Zakljucke ce uzvesti sami. To je pseudo nauka.

Marko

pre 7 godina

Imate na yt snimak iz aviona gde covek leti iz Santjaga (Cile) u Sidnej, ekran na sedistu ispred pokazuje da avion leti u pravcu severozapad, a covek drzi analogni kompas i on pokazuje pravac jugozapad.
I?
Zasto avio kompanija laze?

Marko

pre 7 godina

@ andreas kisser

Tvoji roditelji mora da su ponosni na tebe.
Znas i sam da je na ekranu moguce videti putanju leta, gde se avion trenutno nalazi, brzina, predjeni km...
Par sati pre sletanja u Sidnej, kompas na ekranu pokazuje pravac NW, i to odgovara putanji leta, onako kako je prikazana, i trenutnoj lokaciji aviona, ali analogni kompas pokazuje SW, sto odgovara, verovao ti, ili ne, mapi ravne Zemlje.
Covek se zove Max Igan, probaj da nadjes klip.

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Pa u tom zecu i lezi grm, da jedinice budu imperijalne.
Sad bi ti da pretvaras, pa ne moze.
Mozda tebi 666 ne znaci nista, ali mnogima evidentno znaci.
Mogao bi da ti nabrajam do sutra, evo jos jedan primer...
Obelisk u Washington-u, u bazi sirok 666 incha, visok 6666 incha, zvanicni podaci.
Koincidencija?
Naravno.
Ti bese koji faks zavrsio?
Pogledaj ziro racun, pogledaj ziro racune svih fakulteta u Srbiji.
Da ne nabrajam simbole, logoe...
Nekome jeste bitan, i to mnogo.
I onda se ti javis i kazes "meni nije", pa ne pitam te da li je tebi.
Trazio sam objasnjenje od komentatora 'andreas kisser', rekoh, covek je strucan, mozda zna nesto.

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Interesantno, analogni kompas pokaze SW, a instrumenti aviona koji kosta ~250 miliona dolara pokazu NW, i ti kazes "igla malo seta", pa i nije malo 90°.

@ andreas kisser

Doktorat iz istorije?
Super, ajd' u par recenica da mi objasnis zasto je elita opsednuta okultizmom...
To bi trebalo da su racionalni ljudi, ne tamo neki vracevi i vestice. ;)
Da nije sa Jejla doktorat?
Tamo je Skull&Bones, mogao bi iz prve ruke da pricas. ;)

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Ne, ti lupas i lazes.
Selektivno komentarises ono sto mozes da izvrnes, ono sto ne mozes - ignorises.
Sramota.
Bio bi odlican politicar, ako nista drugo.

Marko

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

GPS ne postoji u juznoj hemisferi. ;)

@ mali perica

Svugde vidim okultizam?
Pa, ono, kao, mozda zato sto JESTE svugde!?
Ne uzimam psihoaktivne supstance, ne haluciniram.
Znas onu od EKV-a...
"Da, to je stvaran svet oko mene
to je stvaran svet oko mene
to je stvaran svet oko mene
samo cekam da prodje..." ;)

Marko

pre 7 godina

@ mali perica

Ma znace mi cinjenice, kako mi ne bi znacile.
Evo, omiljene su mi:
- ugao koji osa rotacije Zemlje zaklapa sa orbitalnom ravni= 66.6°
- brzina kretanja Zemlje oko Sunca= 66600mph;
ti ces naravno reci da je to koincidencija, i to bas na jedinoj planeti u radijusu od xyz svetlosnih godina na kojoj su ispunjeni uslovi za zivot.
Da ne govorimo kako je odnos udaljenosti Meseca i Sunca savrseno proporcionalan odnosu njihovih poluprecnika.
Opet koincidencija?
Uf, ima li im kraja!?
Znam, cuda su svuda oko nas. ;)

andreas kisser

pre 7 godina

Imate na yt snimak iz aviona gde covek leti iz Santjaga (Cile) u Sidnej, ekran na sedistu ispred pokazuje da avion leti u pravcu severozapad, a covek drzi analogni kompas i on pokazuje pravac jugozapad.
I? Zasto avio kompanija laze?
(Marko, 4. jul 2016 16:47)

em sam imao peticu iz geografije i u osnovnoj i u srednjoj, em sam posetio sidnej, em jedan pogled na geografsku kartu otkriva da je sidnej blago jugo-zapadno od santjaga. zasto bi avio leteo na sever!? jesi li siguran da nije u stvari leteo za tokio ili peking :-) inace prelepa vest, jupiter je fasinantan! napred junono paganko nasa (sto bi rekao trolas, ovaj kontras)!

Beli pupak

pre 7 godina

@Kontras

Brate moj ovozemaljski, istinu besediš. Živimo u svetu laži i obmane. Oblaci mračne sile prekrili su sve. Ostalo je malo nas sa svetlosnim zapisom. Traže nas, progone nas. Divim se tvojoj hrabrosti, da ovako javno kažeš istinu, i podigneš glas protiv njih. Oni su suviše moćni. Uspeli su da obmane 7 milijardi ljudi na ovoj planeti, i uspevaju da ih i dalje sve drže pod kontrolom. Oni sve prate, tačno znaju ko šta radi, i ko šta misli.

neutralni felsh

pre 7 godina

Ono sto treba primetiti ovde je cist paganizam i okultizam kod davanja naziva nebeskim telima. I kvazi letelica i sva data nebeska tela imaju striktno paganske nazive: i sonda Junona (Dzuno), i Kalisto, i Evropa, i Ganimed, i Kalisto... To vazi i za nazive Pluton, Uran, Saturn, Haron, Mars, Venera... Cist paganizam i okultizam pod plastom pseudo nauke. Voleo bih da se Nasa-ini fanovi koji zaista vole nauku barem jednom kriticki osvrnu na ono sto Nasa predstavlja naukom. Zakljucke ce uzvesti sami. To je pseudo nauka.
(Kontras, 04. jul 2016 15:52)


pa kako da ih nazovu, gospodine?
jupiter da se zove hilandar, a venera - studenica?
da, evropa - sveta petka, i kalisto - pirkovac.

zamisljam vest: posle dugog kruzenja u orbiti, sonda "sveti sava" uspesno se spustila na svetu petku i upravo se sprema da pocne prikupljanje uzoraka. ali, za sada, sveta petka i dalje cuva svoje tajne u dubinama njenog toplog jezgra ;)

paganizam? ako se devojka zove vesna, onda treba da zakljucimo da je ona slovenska paganka, ili barem njen kum?
okultizam? pa ti prvi ovde konstantno zastupas razne okultne ideje. ima li sta okultnije od misljenja da su skoro svi naivne ovce koje nekoliko prevaranata drzi u ubedjenju da ne zive na planeti nego na ravnoj ploci, okruzenoj specijalnim efektima. covece dragi, ti za jupiter govoris da je nekakav nebeski lampion!?

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

Marko, Marko, opet verujes ljudima koji ne poznaju svoje merne uredjaje...

Prema mapi Zemljinog magnetnog polja,

http://i.stack.imgur.com/m7krl.gif

i mapi puta Santjago - Sidnej,

http://s1297.photobucket.com/user/Cristoobal_ignacio/media/PS_zpsxkzgvo2l.gif.html

vidi sa da avion leti u blizini JUZNOG MAGNETNOG POLA, kada igla moze (i mora) da veoma gresi!

Dakle ova pojava ne odgovara mapi ravne zemlje, nego mapi magnetnog polja okrugle Zemlje.

akilev ajiretsim

pre 7 godina

(Kontras, 4. jul 2016 15:52)

Khm, khm...imena prvih 5 planeta su dali jos Rimljani. Volim vas sto u svemu vidite neku nameru, pa oko ideje konstruisete price, ali ponekad vas poslusam i stvarno se zapitam. Zapitam se koliko ste dokoni.

andreas kisser

pre 7 godina

(Marko, 4. jul 2016 20:21)

evo poslusah tvoju preporuku i krenuh da gledam. naravno posle par desetina sekundi sam prestao :-) umesto toga sam pogledao komentare ispod. prvi komentar, covek koji se potpisao sa ron burgundy, rekao bih u desetak recenica pobija sve sto tvoj heroj pokusava da dokaze. a prvo i osnovno, sto naravno svima nama koji razmisljamo logicki a ne po unapred postavljenoj matrici, odmah pada na pamet je da postoji jednostavan fizicki razlog zbog cega igla seta (da ne pominjem da avioni ne lete pravolinijski, vec po vazdusnim koridorima slicnim autoputevima na zemlji i cesto menjaju pravac! jbt, cak i voz nis-bar prvo ide 'gore', pa onda 'dole'). onda sledi kanonada tvojih istomisljenika, psovke i najprostackija vredjanja i slicno, medju njima se i nadje poneko ko pokusa da pobija to sto im covek objasnjava, na kraju je njegova poslednja :-) tako da ako ti zaista verujes u sve ovo.... uffff onda je srpski obrazovni sistem negde mnogo zastranio! inace imam doktorat iz istorije sa jednog zapadnog univerziteta, tako da je odgovor 'da', moji roditelji su vrlo ponosni na mene ;-)

cole

pre 7 godina

Upravo zbog tog magnetnog polja bi bilo interesantno videti sta se desava ispod ledene povrsine Evrope, ali izgleda da to nije u planu ovaj put....

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

(Beli pupak, 4. jul 2016 18:14)

Ako znaju sta ko misli onda ne znaju puno, al' su zato ludi 100 na sat.

Inace, los trol, 2/10, jer si me naterao da procitam.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@ Blazena Svetlost Nekomentarisanja

Interesantno, analogni kompas pokaze SW, a instrumenti aviona koji kosta ~250 miliona dolara pokazu NW, i ti kazes "igla malo seta", pa i nije malo 90°.


Alo, Posetilac 4, zar mislis da se navigacija aviona koja toliko kosta oslanja na Zemljino magnetno polje? Hajde citaj malo o navigaciji, inercijalnoj i GPS. I nisam rekao da igla "malo seta" nego da "veoma gresi".
Citaj kao sto je napisano (Vuk).

mali perica

pre 7 godina

@marko
jel ti namerno ne citas sta pise ili stvarno ne mozes da ukapiras. ili ne razmes kako magnetni polovi deluju na analogni kompas? covek ti je lepo objasnio. nacrtao u detalje. prosto analogni kompas tamo moze da gresi. u njemu je problem. i ti i doticni ignorisete magnetne polove ali oni nece da zbog toga prestanu da postoje.
sto se opsednutosti okultizmom tice prvo ti pojasni sto si ti opsednut okultizmom. svugde ga vidis. da li su ove grupe neko ko se pita za sve i svasta. da. da li suruju sa luciferom i gusterima. mani nas makar toga. i cak i da jesu kakve to veze ima sa istorijom avionima i kompasima?!?!?

neutralni felsh

pre 7 godina

@ mali perica 

Svugde vidim okultizam? 
Pa, ono, kao, mozda zato sto JESTE svugde!? 
Ne uzimam psihoaktivne supstance, ne haluciniram. 
Znas onu od EKV-a... 
"Da, to je stvaran svet oko mene 
to je stvaran svet oko mene 
to je stvaran svet oko mene 
samo cekam da prodje..." ;)
(Marko, 05. jul 2016 21:03)


rano je za EKV... trebalo bi da pocnes sa cika jovom zmajem.

"nema sta nisam citao"

pre 7 godina

(Beli pupak, 4. jul 2016 18:14)

Ako znaju sta ko misli onda ne znaju puno, al' su zato ludi 100 na sat.

Inace, los trol, 2/10, jer si me naterao da procitam.

mali perica

pre 7 godina

@marko
kako znas da ne haluciniras. za tebe bi to bila stvarnost. ne bi znao razliku. ne tvrdim samo ti ukazujem na cinjenicu.
naravno znam da tebi cinjenice ne znace nista. ali ti priznajem na upornost. zapravo pouzdano tvrdim da ne postoji nista sto tebi moze da promeni misljenje. samo to nije skepticizam. to je dogmatizam.

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@marko

Daj prestani vise covece, govorimo o prirodnim stvarima i pojavama, a ti navodis dimenzije obeliska u Vasingtonu?! Zasto bi milje i stope bile povlascenije jedinice od metra, sa simbolikom od kosmickog znacaja? Ako sve pocinje od Jovana sa Patmosa, koji nije imao pojma ni o miljama ni o sekundama, a verovatno ni o casovima, ni o polozaju i kretanju Zemlje kroz svemir - zasto njemu naknadno prisivati znacenja i mere koje veze s njim nemaju?
Sirina obeliska na podnozju je 55' 1.5" a to je 661.5", nema veze sa 666. A broj 6666 nema veze ni sa cim. Visina je 554" 7 in to je 6655". lupas.
Dosta bre.

mali perica

pre 7 godina

@marko
cek malo zar ti ne rece da je zemlja ploca koja ne mrda i sunce kruzi oko zemlje.
kako onda verujes u ovakve stvari??
ili je ploca i te brojke ne postoje ili su brojke tacne a zemlja nije ploca :)
odluci se

Blazena Svetlost Nekomentarisanja

pre 7 godina

@Marko

poslao sam ti ja odgovor, ali je ostao zaturen u katakombama B92. Mrzi me da ponovo pisem, ukratko:

1) zasto bas broj 666? Nama koji ne obozavamo ludilo Jovana sa Patmosa (a to je vecina covecanstva) taj broj ne znaci nista.

2) zasto bas u stepenima i zasto bas u miljama na cas? Ako te cifre napisemo u radijanima i metrima u sekundi, cifre gube znacenje koje im ti pridajes.

Ako ima Tajne, ona je ista za sve ljude, bez obzira na brojne sisteme i jedinice mera.

Hajde smisli nesto drugo, ali to zadrzi za sebe. Slatka tajna!

mali perica

pre 7 godina

@marko
Ajd stavku po stavku sta je covek izvrnuo i sta je slagao. I da to dokumentujes!
Jel smes? Ili ces ko i uvek da se pravis lud i da vices kako je sve to laz

pirke

pre 7 godina

@marko
Sve odgovore si dobio. Na svako pitanje. Dakle namerno ignorises. Plus kolko vidim ima i pitanja koja su ti upucena koja takodje ignorises.
TO sto se ti pravis da nesto ne vidis ne znaci da to nije tu