Ponedeljak, 23.11.2015.

08:16

Ko su bili najpoznatiji masoni u istoriji?

Izvor: Independent

Ko su bili najpoznatiji masoni u istoriji? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

144 Komentari

Sortiraj po:

Smile

pre 8 godina

Masonerija je u simboličkom smislu čist plagijat stare srpske vere! Svevideće oko je simbol "(j)arila", prvog slova azbuke i lične zamenice za boga Kola (godišnji ciklus Sunca). Otud i simbolika 2 zraka Sunca koji su u masoneriji označeni stubovima "Jakin" i "Boaz". Mit o Velikom Majstoru Hiramu Abifu je iz Sirmiuma (Sremska Mitrovica), itd.

neobrazovani teoreticari zavera

pre 8 godina

Kakav udarac za neobrazovane teoreticare zavera kada shvate ko su sve bili masoni, neki od najvecih Srba, auuuu... Bojim se da su na aparatima, a prognoza je losa, mozda to nece ni preziveti.

Big muff

pre 8 godina

Bubnjar Pink Flojda je isto mason. Lako je proveriti.
(stručnjak, 23. novembar 2015 13:47)

Znači, to je to! A ja se godinama pitam zašto on svira 7/8-ski ritam nekako... masonski!


E pa druze ne razumes se ti u materiju, nikakva pretraga ti nije potrebna da bi skontao foru, a sad to sto ti slusas muziku sa splavova, to je tvoj problem. Lik je pogodio da tacnije ne moze biti, bubnjar se zove Nick Mason.
Inace, nesto mi to sumnjivo oko Pink floyda :D
Nik Mason,
Dark side of the (na coveru albuma je trougao)
pesma empty space (tajanstvena poruka kad se slusa u nazad)
maskota albuma the Wall (navodno cekic, ali ko zna sto se krije iza toga :D)
pesma Set the controls for the heart of the sun (naziv govori za sebe), ...

Alegretto

pre 8 godina

Bubnjar Pink Flojda je isto mason. Lako je proveriti.
(stručnjak, 23. novembar 2015 13:47)

Znači, to je to! A ja se godinama pitam zašto on svira 7/8-ski ritam nekako... masonski!

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 8 godina

Za ove sto kazu da Njegos nije mason, i to predstavljaju kao cinjenicu,siguran sam da nikad nisu procitali "Lucu mikrokozma".Vjerovatno samo "Gorski vijenac",jer i to sto citaju krive stvari citaju.Za neupucene,Njegos je prvi Jugosloven,tvorac ideje jugoslovenstva.I naravno mason.

nikola

pre 8 godina

Naravno da su veliki ljudi bili masoni...ta organizacija zajedno sa Iluminatima, je bila pokretač prosvetiteljstva u Evropi, zahvaljujući njima Evropa se spasila crkvenog uticaja.

xyz

pre 8 godina

@ Bankar
Kako glupa paralela! Tačno se zna gde radim, sa kojim ciljem je osnovana firma, koja joj je delatnost, koje poslove obavlja, ko su partneri, šta je sve radila do sada, ko joj je vlasnik a ko direktor. Zna se i koliko ima zaposlenih, gde su nam kancelarije.
Isto tako je svako građansko udruženje poput neprofitnih organizacija i KUD-ova legalno prijavljeno, javno, sa imenom osnivača i članova, navedenim ciljem osnivanja, misijom i vizijom.

Je li moguće da si tajnu organizaciju poput masona uporedio sa nekom firmom????
Jasno mi je zašto je Kristijan faca na ovim prostorima i šta su uradile devesete sa mozgovima ljudi. Ne poznajete osnove poslovanja, građanskog udruživanja i delovanja u pravnoj državi.

Vlada djordjevic

pre 8 godina

Mnogo ljudi komentarise cak tvrde stvari za koje nemaju pojma i u koje se ne razumeju uopšte , procitajte bar malo ili malo vise ako vas zanima pa onda pričajte! Masoni nisu ni babaroga a ni djavoli, pa cak ni sve moćnici!

Predrag

pre 8 godina

@Kralj Petar i ALeksandar gde su ih bas masoni OBMANULI da 1918-e ne naprave Veliku Srbiju nego=Jugoslaviju

Nije ih niko obmanuo nego je njima zinulo nešto da vladaju što većom teritorijom. Uvek nam je neko drugi kriv.

Oblaci iznad Lovćena

pre 8 godina

@Ja znam kao činjenicu da Petar Petrović Njegoš nije bio član ni jedne masonske lože. On je bio svešteno lice, a kao takvo, prkosi moralnom i religijskom kodu Masonerije.

Jel ste čuli za Njegoševo delo: Luča mikrokozma ? Zašto Njegoš nikada nije kanonizovan a bio je najveći pesnik i filozof crnogorskog naroda ikada?

elas

pre 8 godina

Na grafitu jedne srpske crkve stoji; slobodna izbora je divna stvar. Mozete sluziti Isusa ili Lucifera.
Izbor je vas. Vecni zivot ili kratku moc novca i uspeha.

chombe

pre 8 godina

Svetom vlada grupacija koju cini oko 150 najmocnijih porodica. Oni su uglavnom anglo - saksonskog i jevrejskog porekla, i svi su familijarno uvezani. Oni drze u rukama najvece banke i multinacionalne kompanije, ali isto tako kontrolisu i nelegalne poslove u kojima se vrti ogroman novac. Izvodjaci njihovih radova i njihove udarne pesnice su vlada SAD, NATO, EU, MMF, UN itd. Takodje su u simbiozi sa katolickom crkvom, naime, zna se da je Rotsild glavni bankar iste. Masoni, jezuiti i slicne tajne organizacije su samo mesta okupljanja uglednih clanova drustva koje vrbuju za svoje ciljeve. A ciljevi su apsolutna kontrola ljudi i sopstveno bogacenje i sve drugo sto ide uz to. To je toliko jasno da je vise i glupo razglabati o tome, mada, naravno, sve se ovo ne moze dokazati, ali, mnogo sto sta se ne moze dokazati, a znamo da postoji i deluje.

ima li mozga u masonima

pre 8 godina

(istinu_govorim, 23. novembar 2015 14:11)

Sve u redu, ali da se "edukujes" preko YT videa? :D
(Emil Cioran, 23. novembar 2015 14:43)

A gde ce da se edukuje o masonima? Na fakultetu?

Predrag

pre 8 godina

@Zasto ste Broza izostavili?

Zato što Tito nije bio mason. Tito je bio komunista i veliki patriota. Ovi današnji nesposobnjakovići mogu samo da mu zavide i da ga mrze.

spaceman

pre 8 godina

@ Negde kapiram poentu, samo ne kapiram ovo vezivanje simbola zmaja ekskluzivno za Kinu? Srednjovekovna Evropa, pa tako i Srbija, je bila prepuna simbola vezanih za zmajeve. Pa i Sveti Djordje ubija zmaja (azdaju). Nece biti da su se zmajevi javljali samo Kinezima.
(Orko, 23. novembar 2015 10:50)

Pa Kinezi prvi patentirali zmaja :-)

Boycie

pre 8 godina

Vuk S. Karadžić? Možda, mada džabe mu je bilo... nije mogao decu i ženu da prehrani!
@(servis, 23. novembar 2015 11:06)
Šta si ti mislio da su oni kao politička stranka? Jel si mislio kao Del Boy da im se priključiš zbog sopstvenih interesa? Neverovatno! Što se mene tiče mogu samo da ti dam crnu kuglicu.

xul

pre 8 godina

Umetnici-masoni bili su: Goethe, Marc Chagall, Alfonso Mucha, Bertel Thorvaldsen, Voltaire, J. Swift, Mozart, F. Haydn, J. Sibelius, G.Gershwin, Louis Armstrong, Stanley Laurel...

Laki

pre 8 godina

Pustite masone,gde imaju da se kupe prave gumene bombone u obliku prasenceta,jagnjeta...Zabranila mi zena masno,kaze dobio sam 5 kilograma,a ja jadan sam jedino u tome dobar i bas mi dobro ide,kad nesto dobijas sto to prekidati naviknes se da si pobednik,danas je i kilograme tesko dobiti.Ja sam rodjeni pobednik,kilo po kilo pogaca na eks!!!

dr Zoki

pre 8 godina

Nikakva tajna nije da Mason od 30. stepena pa nadalje zna da je veliki arhitekta univerzuma niko drugi do Lucifer. Albet Pajk je bio zlo. Ölanovi u masonstvu su imali mnogi dobri ljudi koi nisu dogurali preko 30. stepena. Ti dobri ljudi su maska za zlo kje se nalazi iza.

артиљерац

pre 8 godina

@ SIMO-DEVRNJA Фрањо Туђман НИКАКО није могао да буде члан друштва
Лобање и Кости(skulles&bones)зати што су чланови тог друштва само,
једино и искључиво људи који су завршили Харвард(Harvard University,
Cambridge,Massachusetts).Како Фрањо Туђман није завршио Харвард,а
не постоји институција "почасног чланства",ниси у праву.Да ли је био
члан Велике ложе Енглеске,не знам.

ffs

pre 8 godina

Gospodo, potrazite od lokalnih popova mali krst kojim mase pred slavu, vencanje ili sahranu. Na poledjini, u tacki gde se seku linije krsta, ugravirano je svevidece oko u trouglicu (vrhu piramide, upuceni razumeju na sta mislim). Od tog trenutka, sve moje sumnje su opravdane da je crkva samo instrument a religija nacin.

mattko

pre 8 godina

Uzmite bilo koju novcanicu izdatu bilo kada Srbiji (Jugoslaviji) Necete naci niti jedan lik koji nije pripadao masonskoj organizaciji. Znaci sve je javno i nemu tu neke velike misterije. Samo norvinari ponekad potezu ovu temu stavrajuci misteriju u cilju prelaska sa jedne na drugu zurnalisticku (danas medijsku) kampanju.

Dolasci

pre 8 godina

Masoni i iluminati su sada jedno isto.
@asdf Vatikan i iluminati deluju zajedno, nikako jedni protiv drugih. Vidim da mnogo ljudi nema blage veze o ovoj vrlo ozbiljnoj temi. Koga zanima neka pogleda dokumentarac Arrivals (Dolasci), gde su jasno prikazani masonski ciljevi.

i mega glupani kako stvari stoje

pre 8 godina

Mega pametni, mega uspjesni, mega utjecajni, mega bogati, mega humani i mega tajnoviti. A ostali mega naivni.
(Mega naivni, 23. novembar 2015 10:43)

Mgea bogati i mega humani u jednoj recenici.

Čika Đorđe

pre 8 godina

@ andreas kisser, 23. novembar 2015 11:05)
Nikada nemoj da misliš da nekoga toliko dobro poznaješ, čak i ako živiš sa tim nekim...

jasta

pre 8 godina

Sta je razlika izmedju Masona i Iluminata?
(., 23. novembar 2015 12:25)

Pitanje je sta je slicno, a odgovor nista, osim da koriste hermeticku simboliku. Kod nas ljudi vide piramidu nacrtanu i odma' bude "masonski iluminati" i slicne price.

istinu_govorim

pre 8 godina

Mnogo vas ocigledno pojma nema o masonima i iluminatima itd, a pisete zaista gluposti i sprdate se sa tim kao da je to crtani film)) Youtube, google i sve ostalo vam je na dohvat ruke pa se edukujte, i zaista je zastrasujuce saznati istinu o tim "humanitarnim udruzenjima".

P.S.

pre 8 godina

Kakva glupost! Ili je možda pokušaj regrutacije? Zar vam nije jasno da se niko pametan za života tamo ne broji? Samo kada umru i kada su uspešni, onda "puste buvu" , kao što to radi autor ovog članka. Pa naravno niko od ovih nabrojanih velikih ljudi ne može reći da je ovo laž, a to upravo i liči na neku smutljivu "tajnu organizaciju".

Pera

pre 8 godina

I Karadjordje je bio blizak bratstvu, kao i Dimitrije Davidovic, pisac Sretenjskog ustava, izmedju ostalih.

Takodje, dobar deo vodja I srpskog ustanka ili su bili bliski ili clanovi. Naime, Heterija, pod cijim okriljem su dizani mnogi balkanski ustanci protiv Otomanske imperije, bila je slobodnozidarski projekat.

badjura

pre 8 godina

Dakle svi vazniji umovi i vladari oduvek su bili uvuceni,u ovu satanisticku sektu,sigurno jednu od najvecih na svetu posle Vatikana,Ali srecom Srbija i njen ljudski duh traju ipak malo duze od ovih okultnih religija!

Emir

pre 8 godina

,,Najveća prevara djavola je ta da ubedi ljude da on ne postoji" reče bivsi mason i iluminat. Postoji serijal na YouTube-u,koji se zove The Arivals, koji je brisan milion puta,a govori o masoneriji,njihivim mehanizmima i ciljevima.

Nikola

pre 8 godina

A joj, pa zar toliko ljudi ne znaju stvari i ponose se onim cega bi vecina trebala da se stidi i da u najmanju ruku zeli da ne postoje?

Malo istorije - Albert Pajk, osnivac Masona je luciferijanac (obozavalac satane). 33. red masona je najvisi i samo ti redovi znaju pravu prirodu udruzenja. Slicno je i sa Jezuitima koji su na povrsini stare, ranjive cike u crnom koji eto tako jadni i skromni sede u Vatikanu, a prava istina je da su to igraci koji povlace vecinu konaca u svetu.

Oni su inace odavno infiltrirali redove Masona, mada nije mi bas jasno koja je razlika izmedju jednih i drugih jer je po sredi obozavanje satane, samo je osnivac drugi i Jezuiti su zilion puta mocniji, ali to je sad neka druga prica.

Odbijam da poverujem da su ovi nasi velikani bili u takvim organizacijama, mada ne bi bilo mnogo nerealno.

Vladike masoni

pre 8 godina

Masonski pokreti su masovno nastajali u 17-om i 18-om veku po uzoru na vitezove Templare i ostale pljackase Krstase a sve pod izgovorom "oslobadjanja Hristovog Groba"Vatikan je NA VREME uvideo gde to vodi,narocito njihovi "ponocni rituali" i tajna drustva u kojima su uvek trcali prvi da budu oni koji su bili najvise zainteresovani za MATERIJALNO.NAzalost,u celom Pravoslavlju,unutar lokalnih crkvi je puno masona koji su mislili da ce time da nesto ucine za svoju zemlju i svoj narod ,kao sto su to mislili i Kralj Petar i ALeksandar gde su ih bas masoni OBMANULI da 1918-e ne naprave Veliku Srbiju nego=Jugoslaviju da ne bi Pravoslavlje prevladalo do Trsta i podnozja Beca.Sami masoni su po prirodi SEKTASKA GRUPA jer su TAJNE PRIRODE,rituali su upuceni NE ZNA SE KOME(eh,da) a kecelje,rukavice,macevi,piramide su REKVIZITI ,kao sto shamani i vidovnjaci imaju "rekvizite" da bi bili sto ubedljiviji.I onda kad malo duze budu u masoneriji,shvate KOLIKU SU GLUPOST napravili ali iz nje ne izadju jer sad je red da oni malo iskoristavaju nove,mlade i naivne clanove.Cela zamisao je (nisam antisemita) potekla od Jevreja i njih je najvise u masoneriji,narocito medju pripadnicima loze Ruza i Krst(Rozenkrojceri) kao i vecina Africkih Predsednika koji su sebi izmislili "Plemicko poreklo".MAsonerija je danas NA IZDISAJU,Bogu hvala,a jedan od razloga neujedinjnja dveju Hriscanskih crkvi je sto Vatikan od Pravoslavaca trazi da iz svojih redova izbace masone ali ce to malo teze ici (vecina Vladika).

cotton touch

pre 8 godina

Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza.
(asdf, 23. novembar 2015 08:53)

Nije to toliko prosto. Ne kazem da nisi u pravu, niti da jesi, samo da uopste nije toliko prosto. Pokusaj da proucis istoriju Katara i Templara, njihova verovanja, odakle ona poticu, pa ces biti blize sustini sukoba, mada sumnjam da ce ti i tada ista biti kristalno jasno. Jedni za druge sa pravom tvrde da su satanisti, jer su im verovanja dijametralno suprotna. Ko je u pravu, ako je iko, tesko je reci, a veliko je pitanje da li i oni sami znaju, bez obzira koliko visoko ili nisko na lestvici bili. Uzgred, niti je katolicka crkva jedinstvena organizacija, niti su masoni potpuno slozni, a daleko od toga da su i jedni i drugi jedini ucesnici.

Mikan K

pre 8 godina

Ja znam kao činjenicu da Petar Petrović Njegoš nije bio član ni jedne masonske lože. On je bio svešteno lice, a kao takvo, prkosi moralnom i religijskom kodu Masonerije. Kao što je i činjenica da Masonska biblija "Morali i dogme" Koju je napisao najveći mason svih vremena, Albert Pajk. Naš bog je onaj koji donosi svetlost, onaj kojeg zovu Lucifer. To je knjiga, koju mora da pročita svaki mason koji je treći stepen. inače postoje tri osnovna stepena, pa onda još 30. Na 33 stepenu, spoznaješ svog gospodara Lucifera. Ljudi ćinjenice, nije tajna uopšte, literatura i dokazi su skroz transparentni.

B

pre 8 godina

Oni slabo upuceni, masone nazivaju sektom, oni nisu sekta,njima se moze pridruziti svako ko veruje, veruje u bilo sta, bitno je da veruje... Ali, kao sto rece Den Braun u knjizi Izgubljeni simbol, oni nisu sekta ali ja jesam u sekti, ja svako vece kleknem pred spravom za mucenje i uzmem simbole krvi i mesa... (Nedeljna pricest)

Bankar

pre 8 godina

(expert, 23. novembar 2015 10:31)

Nisi nebitan lik, nego je konstitucijom zabranjeno da se neko pozova u drustvo Slobodnih zidara. Ako zelis morqs ti da trazis ulaz

xul

pre 8 godina

A definition of the Order is relatively easy: Freemasonry is a secular fraternal organization, traditionally open only to men. It promulgates the principles of morality and seeks to advance the practice of brotherly love and charitable action among all persons- not simply among Masons. It is not a religion; but it is a society of religious men in the sense that it requires its members to believe in the existence of a ' Supreme Being' .

Bankar

pre 8 godina

(SIMO-DEVRNJA, 23. novembar 2015 11:13)

Nije istina sto pises. Da li ima nedju komentatorima Slobodnih Zidara? ako vas nesto interesuje pitajte me slobodno

Bankar

pre 8 godina

xyz, 23. novembar 2015 10:01)

Ako radis negde, posalji mi spisak svih zaposlenih u tvojoj firmi? Posalji nam planove menadzemnta ili vlasnika kako misli da uveca kapital? Da li ja mogu da dodjem da prisustvujem vasim sastancima? Pa ne mogu druze zato sto ne radim kod vas. Isto tako i sa masonima, sto bi ti koji nisi clan se mesao u rad neke organizacije.

Bane

pre 8 godina

Onog dana je objavljeno istraživanje u kome se Srbija nalazi na 3. mestu u svetu po stepenu nepoverenje u društvu. Otuda i toliko komentara na ovu temu. Mi volimo naše "teorije zavere" i to je. Nemojte pogrešno da me shvatite i ja sam jedan od vas. Ali sve to proizilazi iz činjenice da se u ovoj zemlji uvek nešto skriva od naroda i istina nikad ne izadje na videlo. Tako da...takvi smo silom prilika ne zato što volimo da budemo.

Emil Cioran

pre 8 godina

dva plusa... jedan za komentar, drugi za niknejm ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. novembar 2015 11:14)

Ime nije moje, ali to ime je reklo vec sve umesto mene. Emil je moj omiljeni pisac i cesto jedan od potcenjenijih. Svakako, hvala na komplimentu.

Glengeglach

pre 8 godina

Masonerija nije sekta jer nije vjera i ne poznaje za dogme. Osim toga nije ni tajna jer inace za nju nebi ni znali, ali zato jeste tajanstvena.

andreas kisser

pre 8 godina

@Žaki

daj molim te ne filozofiraj. katolici ovo, materijalizam ono. sve bi to u teoriji bilo lepo da te praksa ne demantuje! ako cemo da filozofiramo, konzervativni pravoslavni misticizam ala vladika nikolaj & co. dovedu na kraju do izjava da je odbrambeni rat blogosloven (i sta je odbrambeni rat? proterivanje milion ipo ljudi sa neke teritorije koju pravoslavna crkva smatra nasom? u cemu je onda razlika izmedju katolicke crkve iz doba spanske kolonizacije juzne amerike?), blagosiljanja skorpiona, lopatanja narkomana, prebijanja gejeva...!

@automedont

po cemu su masoni uopste tajna organizacija? deda moje devojke je bio mason. i to nije bila nikalva tajna niti je ikoga sramota zbog toga. uclanio se kada je vec dovoljno napredovao u profesionalnoj karijeri; i zato sto mu je bilo bitno za dalju karijeru, i zbog neke licne identifikacije, jer je to bila jos jedna u nizu potvrda da je mukotrpnim radom napredovao od sina iz siromasne rudarske porodice u dobrostojeceg pripadnika srednje klase. clanstvo mu je donelo piknike sa nekim vaznijim ljudima, clanstvo u najboljem lokalnom golf-klubu, i mnogo obaveznog humanitarnog rada, kroz koji je, novcano, vise dao nego dobio. umro je nedavno i bio jedan od najboljih ljudi koje sam poznavao i prava slika old-school engleskog gospodina, a sahranjen je kao i svaki drugi hriscanin. inace sin (moj tast) mu je protestantski svestenik. da prevedem na jezik vernika, ako ima zagrobnog zivota, sigurno se ne vrti na raznju u paklu :-)

kakav flash

pre 8 godina

srbi i masoni-kakav je to duel,borba vekovnih neprijatelja,samo malo nelogicno da su najobozavaniji ljudi u srbiji bili i masoni.previse je to komplikovano,previse.

C i n i k

pre 8 godina

Mason i ne moze da bude golja,nego samo zasluzan i istaknuti pojedinac.To je i priznanje u neku ruku.Slobodni zidari nisu,kako se ovde kod vecinskog neukog naroda misli,neka sekta.

ajde vise...

pre 8 godina

Izvod iz spiska poznatih masona:

Aleksandar I Karadjordjevic
Ivo Andric
Stanislav Binicki
Jovan Ducic
Milan Grol
Slobodan Jovanovic
Vuk Karadzic
Zivojin Misic
Stevan Mokranjac
Aleksa Nenadovic
Mateja Nenadovic
Dositej Obradovic
Mihailo III Obrenovic
Borislav Pekic
Petar I Karadjordjevic
Petar II Petrovic Njegos
Mihajlo Pupin
Sima Milutinovic Sarajlija
Stevan Sremac
Djordje Vajfert
Jovan Jovanovic Zmaj

Sta cemo sad, braco Srbi? Da ih se odreknemo preko novina?

Alexander

pre 8 godina

Masoni su samo spoljni red tj. piuni i potrckala onih vecih i najvaznijih kreatora i idejnih tvoraca svjetskih desavanja i projekcija i kod kojih su kljucevi ,,glavnog sefa" tj. hiljada i hiljada nelegalnih milijardi $ i € kojim vecinu planete drze u saci uz pomoc institucija i organizacija koje su i sami osnovali (MMF,Svjetska Banka,Americke Fed. Rezerve itd.,itd.)!

neutralni felsh

pre 8 godina

Vidim da bi "veliki hriscani" otvorenog srca i "plemenitih" misli opet da spaljuju bogumile. Njima je sve sekta, sve je satanisticki i sve treba pobiti. Na kraju kad podvuces liniju, oni vise ljudi pobise nego masoni i satanisti zajedno. Hriscani, ako ste stvarno hriscani onda se vodite Isusovim ucenjima, a ne ucenjima poglavara kojekakvih korumpiranih crkava.
(Emil Cioran, 23. novembar 2015 09:58)

dva plusa... jedan za komentar, drugi za niknejm ;)

SIMO-DEVRNJA

pre 8 godina

Franjo Tudjman je bio clan dva tajna drustava. Velike Masonske loze Velike Britanije i clan tajnog drustva Lobanja i kost. To mu je omogucilo vrlo jake veze sa Britanijom i Amerikom oko stvaranja Hrvatske i proterivanja Srba iz Krajine. Milosevic je bio clan West Bridz kluba to je neka Masonska ispostava Velike Masonske loze Velike Britanije . Zato i ne cudi sto su se Tudjman i Milosevic onako dobro razumevali kroz Yugo ratove jer su obojica bili na istom zadatku.

Dusan

pre 8 godina

Шта је уопште масон ако неко може да ми појасни? И илуминати? Кад год неко спомене то мени просто више смешно јер чини ми се да то више нема значење никакво. Тајне организације ,а све се зна о њима. Па ту ништа онда није тајно

ditmir

pre 8 godina

pitam se zasto nas narod ima potrebu da obelezava slobodne masone kao neke zlikovce. cinjenica je da je to najobicnije bratstvo kome moze bilo ko da pristupi, drustvo u kome clanovi pomazu jedni drugima. bilo ko od nas moze da osnuje jedno takvo.

pilatus

pre 8 godina

Samo je jedna istina,ljubav i zivot vecni a to je Isus.
Sve ostalo je kratkorocni uspeh i lazni sjaj. Bez dinara se rodimo bez dinara cemo otici. Svaki covek ima slobodu izbora.

CATAPA

pre 8 godina

Masoni su uvek bili odbrana od političke dominacije crkve, od klerikalne tiranije. Naravno, i među crkvenim velikodostojnicima bilo je ljudi koji su shvatali da je sekularnost najbolji oblik kohabitacije crkve i države.
Masonerija je bila tajna onoliko koliko je to moralo da bude, s obzirom na protivnika koji nije bio opterećen argumentima kada je trebalo nekoga diskvalifikovati, kompromitovati, ponekad i posthumno.
Demokratija kakvom je znamo je tekovina vrednosti i delovanja slobodnih zidara. Da ih nije bilo, na čelu država bi bili verski psihopate koji se proglašavaju za bogove ili božje sluge, ljudi kao Adolf Hitler, Džordž Buš, ... ljudi sa "misijom" kojima je mozak nepovratno kontaminiran religijom.

Miki

pre 8 godina

Iluminati su vladari sveta. U njihovim rukama je MMF,Svetsku banku...Njima ceo svet duguje.Oni stanpaju dolar bez pokrica, izmislili su elektronski virtuelni novac koji niko nevidi a svi rade za njega i trguju njime. To su Rotsildi,Morganovi,Engleska kraljica....Masoni su sekta koja okuplja najbolje iz svih oblasti, izmisljeni da drze pod kontrolom velike mozgove covecanstva.

Orko

pre 8 godina

Masoni su slobodni zidari,isto koliko su se članovi viteškog Reda Zmaja sastajali da razgovaraju o rudarstvu.Zmaj?U Srbiji?U 12. veku?Kina udaljena 7000km?Mnogo ozbiljna i široka tema.
(not for the faint-hearted, 23. novembar 2015 09:12)

Negde kapiram poentu, samo ne kapiram ovo vezivanje simbola zmaja ekskluzivno za Kinu? Srednjovekovna Evropa, pa tako i Srbija, je bila prepuna simbola vezanih za zmajeve. Pa i Sveti Djordje ubija zmaja (azdaju). Nece biti da su se zmajevi javljali samo Kinezima.

Rocco

pre 8 godina

(automedont, 23. novembar 2015 09:20)

Bravo, odlično si verbalizovao i moj stav. Šta, kao, odrasli ljudi se skupe, obuku neke zidarske kecelje, mole se nekom uzvišenom biću? Igraju se nekih misterioznih rituala? Svaka im čast kad imaju vremena za te gluposti. Kako se uopšte postane mason? Dođu kod tebe i "ej, hoćeš da se igraš sa nama?". Infantilno baš.

xyz

pre 8 godina

@ asdf
Pa dobro, zašto se kriju, zašto su tajna organizacija? Zašto nemaju javan spisak članova, zašto jasno ne kažu koji su im ciljevi, vizija i misija, i šta su uradili do sada po tom pitanju? Više ih niko ne bi spalio na lomači zato što žele da se obrazuju i zato što su izvrsni naučnici i pametni ljudi. Svi bi pozdravili tako nešto.
Ali to su gmazovi koji žele ličnu moć i uticaj.

Kontrabanda

pre 8 godina

Bili bi u čudu kada bi znali ko je sve iz SPC u redovima masonerije a ljudi se prepucavaju između jednog ili drugog.

Uostalom masonerija ne pravi uspešne i ostvarene ljude ona ih prima. U Srbiji masonerija je još uvek mala beba u poređenju sa drugim državama tako da su mnogi tu zbog titule i biznis networkinga.

U Srbiji je i dalje Partija najveća i najmoćnija organizacija i 95% političara će radije ostati u političkoj igri nego da budu masoni kada bi im rekli da moraju da biraju između partije ili masonerije.

Igor

pre 8 godina

Kako da ne! Ko god da je uspesan i ostvario neki rezultat, taj je mason!? Cudo niste na listu stavili i Novaka Djokovica, Metallica-u, Jurija Gagarina, itd?

informacija

pre 8 godina

Trilateralna komsija se naslanja na masoneriju kao bazu, a predstavnici Trilaterale za Srbiju mogu se naci na sajtu njihove organizacije East West Bridge.

Ko je procitao i barem malo razumeo Njegosevu Lucu mikrokozmu, tesko da ce poverovati da je Njegos bio mason.

Emil Cioran

pre 8 godina

Vidim da bi "veliki hriscani" otvorenog srca i "plemenitih" misli opet da spaljuju bogumile. Njima je sve sekta, sve je satanisticki i sve treba pobiti. Na kraju kad podvuces liniju, oni vise ljudi pobise nego masoni i satanisti zajedno. Hriscani, ako ste stvarno hriscani onda se vodite Isusovim ucenjima, a ne ucenjima poglavara kojekakvih korumpiranih crkava.

Aramis

pre 8 godina

Kako ljudi obozavaju lude teorije zavere i svi znaju sve a nemaju ni Jedan dokaz..... citali zonu sumraka.
Ima puno organizacija za mocne ljude Mason, Bilderberg itd

stephanplatz

pre 8 godina

Ajde za kraljeve naše i mogu da poverujem ,al za Njegoša sigurno lažu jer žele da afirmišu ovu satanističku organizaciju,jer eto svi najvažniji su bili masoni.Mene više interesuju ko su sadašnji ,a to kriju!
(Slobo, 23. novembar 2015 08:41) 
pogledaj malo bolje sliku sa njegovim portretom i videces

Милан

pre 8 godina

Воле "браћа" да се ките туђим перјем па то ти је...хајде што су Његоша присвојили, него сам још негде видео некакав списак српских масона на којем је био Владика Николај Велимировић. Да се неко ко је написао "Молитве на језеру" и "Охридски пролог" бави инфантилном езотеријом, је тотална будалаштина. Али као што кажу: "Кад лажеш, лажи масно." Ако је некад у тој организацији и било много часних, али заведених људи, данас се могу избројати на прсте. Углавном је то гомила скоројевића и јајара који не знају ништа о масонерији, али су ту да нешто изјајаре, неки положај, кинту, титулу...

not for the faint-hearted

pre 8 godina

Masoni su slobodni zidari,isto koliko su se članovi viteškog Reda Zmaja sastajali da razgovaraju o rudarstvu.
Zmaj?
U Srbiji?
U 12. veku?
Kina udaljena 7000km?
Mnogo ozbiljna i široka tema.

automedont

pre 8 godina

Meni je clanstvo u masoneriji infantilno. Sta navede odraslog coveka da se uclani u bilo kakvu tajnu organizaciju? Sta uopste rade tamo, ne kapiram, podele im kobajagi maceve pa se kobajagi macuju po vrticu? Moj tata je jaci od tvog tate... Kakva sprdnja, odbijam da poverujem da su ove znacajna licnosti iz nase istorije bile na tom mentalnom nivou. Uostalom, koji je to cilj u zivotu za koji se covek ne moze boriti javno?

Žaki

pre 8 godina

Đavo je bio anđeo, on uopšte nije ružan. Brejvik je na oko lep čovek! Maks Luburić isto tako. Spoljašnja forma ili "ja sam dobar majke mi" nije nikakvo merilo. Problem je u tome što đavo ne izvrće Istinu u ekstremnom obliku već samo "premesti zarez" i konsekvento kroz neko vreme to seme laži porađa smućenost i zbunjenost u vrednosnim sistemima. Posledice toga su izjednačavanja dobra i zla. Tada čovek misli da mu je sve dozvoljeno i da je sve na korist. Crkva (sa nekorumpiranim i nekomprimitovanim sveštenicima kao počivši Pavle patrijarh) je svetionik u mraku iluzornih vrednosnih sistema koja pomaže ljudima ali ne po svaku cenu! Ona ne može pomoći čoveku ako to ovaj od nje ne traži ili prosto neće. Bog nije siledžija koji se nameće, i to je suštinska greška katolika kroz istoriju, ali onda čovek i ne može da Mu se žali ili da Ga za bilo šta krivi. Najzad, kod masona postoji i jedan red, dole među stafom, koji je po svojoj ulozi dobio i ime - "korisne budale". U biti to je tiho razaranje životno važnih vrednosti koje svoj izvor imaju u Hristu! Sve je zarez po zarez ili vešto umetnuto "ali" usmereno protiv Njega... i to Agnus Dei (Jagnje Božije) ne može niti hoće da na silu spreči. On poštuje naš izbor. Gde ste videli jagnje koje se opire ili ujeda? Ali šta god ljude da snađe onda ne mogu njega da okrivljuju. Tada je naša stvarnost posledica našeg izbora. Prosto i jednostavno. Poruka je: proslavljajte koga god želite, nemate posle prava da se kukate. To kaže i Dostojevski parafrazirano i dodaje za lepotu Hristove ličnosti: "Ako mi i dokažu da je istina na nekoj drugoj strani ja ću radije ostati uz Hrista".

Dejan Kostic

pre 8 godina

"Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza."

Pravo zbori ovaj covek. Samo bih dodao da nema velikog imena sa ovog prostora a da nije na ovom spisku.

asdf

pre 8 godina

Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza.

Slobo

pre 8 godina

Ajde za kraljeve naše i mogu da poverujem ,al za Njegoša sigurno lažu jer žele da afirmišu ovu satanističku organizaciju,jer eto svi najvažniji su bili masoni.Mene više interesuju ko su sadašnji ,a to kriju!

asdf

pre 8 godina

Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza.

stephanplatz

pre 8 godina

Ajde za kraljeve naše i mogu da poverujem ,al za Njegoša sigurno lažu jer žele da afirmišu ovu satanističku organizaciju,jer eto svi najvažniji su bili masoni.Mene više interesuju ko su sadašnji ,a to kriju!
(Slobo, 23. novembar 2015 08:41) 
pogledaj malo bolje sliku sa njegovim portretom i videces

Dejan Kostic

pre 8 godina

"Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza."

Pravo zbori ovaj covek. Samo bih dodao da nema velikog imena sa ovog prostora a da nije na ovom spisku.

Orko

pre 8 godina

Masoni su slobodni zidari,isto koliko su se članovi viteškog Reda Zmaja sastajali da razgovaraju o rudarstvu.Zmaj?U Srbiji?U 12. veku?Kina udaljena 7000km?Mnogo ozbiljna i široka tema.
(not for the faint-hearted, 23. novembar 2015 09:12)

Negde kapiram poentu, samo ne kapiram ovo vezivanje simbola zmaja ekskluzivno za Kinu? Srednjovekovna Evropa, pa tako i Srbija, je bila prepuna simbola vezanih za zmajeve. Pa i Sveti Djordje ubija zmaja (azdaju). Nece biti da su se zmajevi javljali samo Kinezima.

Žaki

pre 8 godina

Đavo je bio anđeo, on uopšte nije ružan. Brejvik je na oko lep čovek! Maks Luburić isto tako. Spoljašnja forma ili "ja sam dobar majke mi" nije nikakvo merilo. Problem je u tome što đavo ne izvrće Istinu u ekstremnom obliku već samo "premesti zarez" i konsekvento kroz neko vreme to seme laži porađa smućenost i zbunjenost u vrednosnim sistemima. Posledice toga su izjednačavanja dobra i zla. Tada čovek misli da mu je sve dozvoljeno i da je sve na korist. Crkva (sa nekorumpiranim i nekomprimitovanim sveštenicima kao počivši Pavle patrijarh) je svetionik u mraku iluzornih vrednosnih sistema koja pomaže ljudima ali ne po svaku cenu! Ona ne može pomoći čoveku ako to ovaj od nje ne traži ili prosto neće. Bog nije siledžija koji se nameće, i to je suštinska greška katolika kroz istoriju, ali onda čovek i ne može da Mu se žali ili da Ga za bilo šta krivi. Najzad, kod masona postoji i jedan red, dole među stafom, koji je po svojoj ulozi dobio i ime - "korisne budale". U biti to je tiho razaranje životno važnih vrednosti koje svoj izvor imaju u Hristu! Sve je zarez po zarez ili vešto umetnuto "ali" usmereno protiv Njega... i to Agnus Dei (Jagnje Božije) ne može niti hoće da na silu spreči. On poštuje naš izbor. Gde ste videli jagnje koje se opire ili ujeda? Ali šta god ljude da snađe onda ne mogu njega da okrivljuju. Tada je naša stvarnost posledica našeg izbora. Prosto i jednostavno. Poruka je: proslavljajte koga god želite, nemate posle prava da se kukate. To kaže i Dostojevski parafrazirano i dodaje za lepotu Hristove ličnosti: "Ako mi i dokažu da je istina na nekoj drugoj strani ja ću radije ostati uz Hrista".

neutralni felsh

pre 8 godina

Vidim da bi "veliki hriscani" otvorenog srca i "plemenitih" misli opet da spaljuju bogumile. Njima je sve sekta, sve je satanisticki i sve treba pobiti. Na kraju kad podvuces liniju, oni vise ljudi pobise nego masoni i satanisti zajedno. Hriscani, ako ste stvarno hriscani onda se vodite Isusovim ucenjima, a ne ucenjima poglavara kojekakvih korumpiranih crkava.
(Emil Cioran, 23. novembar 2015 09:58)

dva plusa... jedan za komentar, drugi za niknejm ;)

Emil Cioran

pre 8 godina

Vidim da bi "veliki hriscani" otvorenog srca i "plemenitih" misli opet da spaljuju bogumile. Njima je sve sekta, sve je satanisticki i sve treba pobiti. Na kraju kad podvuces liniju, oni vise ljudi pobise nego masoni i satanisti zajedno. Hriscani, ako ste stvarno hriscani onda se vodite Isusovim ucenjima, a ne ucenjima poglavara kojekakvih korumpiranih crkava.

Slobo

pre 8 godina

Ajde za kraljeve naše i mogu da poverujem ,al za Njegoša sigurno lažu jer žele da afirmišu ovu satanističku organizaciju,jer eto svi najvažniji su bili masoni.Mene više interesuju ko su sadašnji ,a to kriju!

Kontrabanda

pre 8 godina

Bili bi u čudu kada bi znali ko je sve iz SPC u redovima masonerije a ljudi se prepucavaju između jednog ili drugog.

Uostalom masonerija ne pravi uspešne i ostvarene ljude ona ih prima. U Srbiji masonerija je još uvek mala beba u poređenju sa drugim državama tako da su mnogi tu zbog titule i biznis networkinga.

U Srbiji je i dalje Partija najveća i najmoćnija organizacija i 95% političara će radije ostati u političkoj igri nego da budu masoni kada bi im rekli da moraju da biraju između partije ili masonerije.

kakav flash

pre 8 godina

srbi i masoni-kakav je to duel,borba vekovnih neprijatelja,samo malo nelogicno da su najobozavaniji ljudi u srbiji bili i masoni.previse je to komplikovano,previse.

SIMO-DEVRNJA

pre 8 godina

Franjo Tudjman je bio clan dva tajna drustava. Velike Masonske loze Velike Britanije i clan tajnog drustva Lobanja i kost. To mu je omogucilo vrlo jake veze sa Britanijom i Amerikom oko stvaranja Hrvatske i proterivanja Srba iz Krajine. Milosevic je bio clan West Bridz kluba to je neka Masonska ispostava Velike Masonske loze Velike Britanije . Zato i ne cudi sto su se Tudjman i Milosevic onako dobro razumevali kroz Yugo ratove jer su obojica bili na istom zadatku.

ditmir

pre 8 godina

pitam se zasto nas narod ima potrebu da obelezava slobodne masone kao neke zlikovce. cinjenica je da je to najobicnije bratstvo kome moze bilo ko da pristupi, drustvo u kome clanovi pomazu jedni drugima. bilo ko od nas moze da osnuje jedno takvo.

ajde vise...

pre 8 godina

Izvod iz spiska poznatih masona:

Aleksandar I Karadjordjevic
Ivo Andric
Stanislav Binicki
Jovan Ducic
Milan Grol
Slobodan Jovanovic
Vuk Karadzic
Zivojin Misic
Stevan Mokranjac
Aleksa Nenadovic
Mateja Nenadovic
Dositej Obradovic
Mihailo III Obrenovic
Borislav Pekic
Petar I Karadjordjevic
Petar II Petrovic Njegos
Mihajlo Pupin
Sima Milutinovic Sarajlija
Stevan Sremac
Djordje Vajfert
Jovan Jovanovic Zmaj

Sta cemo sad, braco Srbi? Da ih se odreknemo preko novina?

Dusan

pre 8 godina

Шта је уопште масон ако неко може да ми појасни? И илуминати? Кад год неко спомене то мени просто више смешно јер чини ми се да то више нема значење никакво. Тајне организације ,а све се зна о њима. Па ту ништа онда није тајно

automedont

pre 8 godina

Meni je clanstvo u masoneriji infantilno. Sta navede odraslog coveka da se uclani u bilo kakvu tajnu organizaciju? Sta uopste rade tamo, ne kapiram, podele im kobajagi maceve pa se kobajagi macuju po vrticu? Moj tata je jaci od tvog tate... Kakva sprdnja, odbijam da poverujem da su ove znacajna licnosti iz nase istorije bile na tom mentalnom nivou. Uostalom, koji je to cilj u zivotu za koji se covek ne moze boriti javno?

Aramis

pre 8 godina

Kako ljudi obozavaju lude teorije zavere i svi znaju sve a nemaju ni Jedan dokaz..... citali zonu sumraka.
Ima puno organizacija za mocne ljude Mason, Bilderberg itd

Милан

pre 8 godina

Воле "браћа" да се ките туђим перјем па то ти је...хајде што су Његоша присвојили, него сам још негде видео некакав списак српских масона на којем је био Владика Николај Велимировић. Да се неко ко је написао "Молитве на језеру" и "Охридски пролог" бави инфантилном езотеријом, је тотална будалаштина. Али као што кажу: "Кад лажеш, лажи масно." Ако је некад у тој организацији и било много часних, али заведених људи, данас се могу избројати на прсте. Углавном је то гомила скоројевића и јајара који не знају ништа о масонерији, али су ту да нешто изјајаре, неки положај, кинту, титулу...

xyz

pre 8 godina

@ asdf
Pa dobro, zašto se kriju, zašto su tajna organizacija? Zašto nemaju javan spisak članova, zašto jasno ne kažu koji su im ciljevi, vizija i misija, i šta su uradili do sada po tom pitanju? Više ih niko ne bi spalio na lomači zato što žele da se obrazuju i zato što su izvrsni naučnici i pametni ljudi. Svi bi pozdravili tako nešto.
Ali to su gmazovi koji žele ličnu moć i uticaj.

istinu_govorim

pre 8 godina

Mnogo vas ocigledno pojma nema o masonima i iluminatima itd, a pisete zaista gluposti i sprdate se sa tim kao da je to crtani film)) Youtube, google i sve ostalo vam je na dohvat ruke pa se edukujte, i zaista je zastrasujuce saznati istinu o tim "humanitarnim udruzenjima".

informacija

pre 8 godina

Trilateralna komsija se naslanja na masoneriju kao bazu, a predstavnici Trilaterale za Srbiju mogu se naci na sajtu njihove organizacije East West Bridge.

Ko je procitao i barem malo razumeo Njegosevu Lucu mikrokozmu, tesko da ce poverovati da je Njegos bio mason.

Predrag

pre 8 godina

@Kralj Petar i ALeksandar gde su ih bas masoni OBMANULI da 1918-e ne naprave Veliku Srbiju nego=Jugoslaviju

Nije ih niko obmanuo nego je njima zinulo nešto da vladaju što većom teritorijom. Uvek nam je neko drugi kriv.

Bankar

pre 8 godina

xyz, 23. novembar 2015 10:01)

Ako radis negde, posalji mi spisak svih zaposlenih u tvojoj firmi? Posalji nam planove menadzemnta ili vlasnika kako misli da uveca kapital? Da li ja mogu da dodjem da prisustvujem vasim sastancima? Pa ne mogu druze zato sto ne radim kod vas. Isto tako i sa masonima, sto bi ti koji nisi clan se mesao u rad neke organizacije.

Igor

pre 8 godina

Kako da ne! Ko god da je uspesan i ostvario neki rezultat, taj je mason!? Cudo niste na listu stavili i Novaka Djokovica, Metallica-u, Jurija Gagarina, itd?

chombe

pre 8 godina

Svetom vlada grupacija koju cini oko 150 najmocnijih porodica. Oni su uglavnom anglo - saksonskog i jevrejskog porekla, i svi su familijarno uvezani. Oni drze u rukama najvece banke i multinacionalne kompanije, ali isto tako kontrolisu i nelegalne poslove u kojima se vrti ogroman novac. Izvodjaci njihovih radova i njihove udarne pesnice su vlada SAD, NATO, EU, MMF, UN itd. Takodje su u simbiozi sa katolickom crkvom, naime, zna se da je Rotsild glavni bankar iste. Masoni, jezuiti i slicne tajne organizacije su samo mesta okupljanja uglednih clanova drustva koje vrbuju za svoje ciljeve. A ciljevi su apsolutna kontrola ljudi i sopstveno bogacenje i sve drugo sto ide uz to. To je toliko jasno da je vise i glupo razglabati o tome, mada, naravno, sve se ovo ne moze dokazati, ali, mnogo sto sta se ne moze dokazati, a znamo da postoji i deluje.

артиљерац

pre 8 godina

@ SIMO-DEVRNJA Фрањо Туђман НИКАКО није могао да буде члан друштва
Лобање и Кости(skulles&bones)зати што су чланови тог друштва само,
једино и искључиво људи који су завршили Харвард(Harvard University,
Cambridge,Massachusetts).Како Фрањо Туђман није завршио Харвард,а
не постоји институција "почасног чланства",ниси у праву.Да ли је био
члан Велике ложе Енглеске,не знам.

andreas kisser

pre 8 godina

@Žaki

daj molim te ne filozofiraj. katolici ovo, materijalizam ono. sve bi to u teoriji bilo lepo da te praksa ne demantuje! ako cemo da filozofiramo, konzervativni pravoslavni misticizam ala vladika nikolaj & co. dovedu na kraju do izjava da je odbrambeni rat blogosloven (i sta je odbrambeni rat? proterivanje milion ipo ljudi sa neke teritorije koju pravoslavna crkva smatra nasom? u cemu je onda razlika izmedju katolicke crkve iz doba spanske kolonizacije juzne amerike?), blagosiljanja skorpiona, lopatanja narkomana, prebijanja gejeva...!

@automedont

po cemu su masoni uopste tajna organizacija? deda moje devojke je bio mason. i to nije bila nikalva tajna niti je ikoga sramota zbog toga. uclanio se kada je vec dovoljno napredovao u profesionalnoj karijeri; i zato sto mu je bilo bitno za dalju karijeru, i zbog neke licne identifikacije, jer je to bila jos jedna u nizu potvrda da je mukotrpnim radom napredovao od sina iz siromasne rudarske porodice u dobrostojeceg pripadnika srednje klase. clanstvo mu je donelo piknike sa nekim vaznijim ljudima, clanstvo u najboljem lokalnom golf-klubu, i mnogo obaveznog humanitarnog rada, kroz koji je, novcano, vise dao nego dobio. umro je nedavno i bio jedan od najboljih ljudi koje sam poznavao i prava slika old-school engleskog gospodina, a sahranjen je kao i svaki drugi hriscanin. inace sin (moj tast) mu je protestantski svestenik. da prevedem na jezik vernika, ako ima zagrobnog zivota, sigurno se ne vrti na raznju u paklu :-)

Glengeglach

pre 8 godina

Masonerija nije sekta jer nije vjera i ne poznaje za dogme. Osim toga nije ni tajna jer inace za nju nebi ni znali, ali zato jeste tajanstvena.

Predrag

pre 8 godina

@Zasto ste Broza izostavili?

Zato što Tito nije bio mason. Tito je bio komunista i veliki patriota. Ovi današnji nesposobnjakovići mogu samo da mu zavide i da ga mrze.

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 8 godina

Za ove sto kazu da Njegos nije mason, i to predstavljaju kao cinjenicu,siguran sam da nikad nisu procitali "Lucu mikrokozma".Vjerovatno samo "Gorski vijenac",jer i to sto citaju krive stvari citaju.Za neupucene,Njegos je prvi Jugosloven,tvorac ideje jugoslovenstva.I naravno mason.

C i n i k

pre 8 godina

Mason i ne moze da bude golja,nego samo zasluzan i istaknuti pojedinac.To je i priznanje u neku ruku.Slobodni zidari nisu,kako se ovde kod vecinskog neukog naroda misli,neka sekta.

Vladike masoni

pre 8 godina

Masonski pokreti su masovno nastajali u 17-om i 18-om veku po uzoru na vitezove Templare i ostale pljackase Krstase a sve pod izgovorom "oslobadjanja Hristovog Groba"Vatikan je NA VREME uvideo gde to vodi,narocito njihovi "ponocni rituali" i tajna drustva u kojima su uvek trcali prvi da budu oni koji su bili najvise zainteresovani za MATERIJALNO.NAzalost,u celom Pravoslavlju,unutar lokalnih crkvi je puno masona koji su mislili da ce time da nesto ucine za svoju zemlju i svoj narod ,kao sto su to mislili i Kralj Petar i ALeksandar gde su ih bas masoni OBMANULI da 1918-e ne naprave Veliku Srbiju nego=Jugoslaviju da ne bi Pravoslavlje prevladalo do Trsta i podnozja Beca.Sami masoni su po prirodi SEKTASKA GRUPA jer su TAJNE PRIRODE,rituali su upuceni NE ZNA SE KOME(eh,da) a kecelje,rukavice,macevi,piramide su REKVIZITI ,kao sto shamani i vidovnjaci imaju "rekvizite" da bi bili sto ubedljiviji.I onda kad malo duze budu u masoneriji,shvate KOLIKU SU GLUPOST napravili ali iz nje ne izadju jer sad je red da oni malo iskoristavaju nove,mlade i naivne clanove.Cela zamisao je (nisam antisemita) potekla od Jevreja i njih je najvise u masoneriji,narocito medju pripadnicima loze Ruza i Krst(Rozenkrojceri) kao i vecina Africkih Predsednika koji su sebi izmislili "Plemicko poreklo".MAsonerija je danas NA IZDISAJU,Bogu hvala,a jedan od razloga neujedinjnja dveju Hriscanskih crkvi je sto Vatikan od Pravoslavaca trazi da iz svojih redova izbace masone ali ce to malo teze ici (vecina Vladika).

Bane

pre 8 godina

Onog dana je objavljeno istraživanje u kome se Srbija nalazi na 3. mestu u svetu po stepenu nepoverenje u društvu. Otuda i toliko komentara na ovu temu. Mi volimo naše "teorije zavere" i to je. Nemojte pogrešno da me shvatite i ja sam jedan od vas. Ali sve to proizilazi iz činjenice da se u ovoj zemlji uvek nešto skriva od naroda i istina nikad ne izadje na videlo. Tako da...takvi smo silom prilika ne zato što volimo da budemo.

Rocco

pre 8 godina

(automedont, 23. novembar 2015 09:20)

Bravo, odlično si verbalizovao i moj stav. Šta, kao, odrasli ljudi se skupe, obuku neke zidarske kecelje, mole se nekom uzvišenom biću? Igraju se nekih misterioznih rituala? Svaka im čast kad imaju vremena za te gluposti. Kako se uopšte postane mason? Dođu kod tebe i "ej, hoćeš da se igraš sa nama?". Infantilno baš.

not for the faint-hearted

pre 8 godina

Masoni su slobodni zidari,isto koliko su se članovi viteškog Reda Zmaja sastajali da razgovaraju o rudarstvu.
Zmaj?
U Srbiji?
U 12. veku?
Kina udaljena 7000km?
Mnogo ozbiljna i široka tema.

elas

pre 8 godina

Na grafitu jedne srpske crkve stoji; slobodna izbora je divna stvar. Mozete sluziti Isusa ili Lucifera.
Izbor je vas. Vecni zivot ili kratku moc novca i uspeha.

ima li mozga u masonima

pre 8 godina

(istinu_govorim, 23. novembar 2015 14:11)

Sve u redu, ali da se "edukujes" preko YT videa? :D
(Emil Cioran, 23. novembar 2015 14:43)

A gde ce da se edukuje o masonima? Na fakultetu?

CATAPA

pre 8 godina

Masoni su uvek bili odbrana od političke dominacije crkve, od klerikalne tiranije. Naravno, i među crkvenim velikodostojnicima bilo je ljudi koji su shvatali da je sekularnost najbolji oblik kohabitacije crkve i države.
Masonerija je bila tajna onoliko koliko je to moralo da bude, s obzirom na protivnika koji nije bio opterećen argumentima kada je trebalo nekoga diskvalifikovati, kompromitovati, ponekad i posthumno.
Demokratija kakvom je znamo je tekovina vrednosti i delovanja slobodnih zidara. Da ih nije bilo, na čelu država bi bili verski psihopate koji se proglašavaju za bogove ili božje sluge, ljudi kao Adolf Hitler, Džordž Buš, ... ljudi sa "misijom" kojima je mozak nepovratno kontaminiran religijom.

Mikan K

pre 8 godina

Ja znam kao činjenicu da Petar Petrović Njegoš nije bio član ni jedne masonske lože. On je bio svešteno lice, a kao takvo, prkosi moralnom i religijskom kodu Masonerije. Kao što je i činjenica da Masonska biblija "Morali i dogme" Koju je napisao najveći mason svih vremena, Albert Pajk. Naš bog je onaj koji donosi svetlost, onaj kojeg zovu Lucifer. To je knjiga, koju mora da pročita svaki mason koji je treći stepen. inače postoje tri osnovna stepena, pa onda još 30. Na 33 stepenu, spoznaješ svog gospodara Lucifera. Ljudi ćinjenice, nije tajna uopšte, literatura i dokazi su skroz transparentni.

Emir

pre 8 godina

,,Najveća prevara djavola je ta da ubedi ljude da on ne postoji" reče bivsi mason i iluminat. Postoji serijal na YouTube-u,koji se zove The Arivals, koji je brisan milion puta,a govori o masoneriji,njihivim mehanizmima i ciljevima.

spaceman

pre 8 godina

@ Negde kapiram poentu, samo ne kapiram ovo vezivanje simbola zmaja ekskluzivno za Kinu? Srednjovekovna Evropa, pa tako i Srbija, je bila prepuna simbola vezanih za zmajeve. Pa i Sveti Djordje ubija zmaja (azdaju). Nece biti da su se zmajevi javljali samo Kinezima.
(Orko, 23. novembar 2015 10:50)

Pa Kinezi prvi patentirali zmaja :-)

Oblaci iznad Lovćena

pre 8 godina

@Ja znam kao činjenicu da Petar Petrović Njegoš nije bio član ni jedne masonske lože. On je bio svešteno lice, a kao takvo, prkosi moralnom i religijskom kodu Masonerije.

Jel ste čuli za Njegoševo delo: Luča mikrokozma ? Zašto Njegoš nikada nije kanonizovan a bio je najveći pesnik i filozof crnogorskog naroda ikada?

ffs

pre 8 godina

Gospodo, potrazite od lokalnih popova mali krst kojim mase pred slavu, vencanje ili sahranu. Na poledjini, u tacki gde se seku linije krsta, ugravirano je svevidece oko u trouglicu (vrhu piramide, upuceni razumeju na sta mislim). Od tog trenutka, sve moje sumnje su opravdane da je crkva samo instrument a religija nacin.

Čika Đorđe

pre 8 godina

@ andreas kisser, 23. novembar 2015 11:05)
Nikada nemoj da misliš da nekoga toliko dobro poznaješ, čak i ako živiš sa tim nekim...

Boycie

pre 8 godina

Vuk S. Karadžić? Možda, mada džabe mu je bilo... nije mogao decu i ženu da prehrani!
@(servis, 23. novembar 2015 11:06)
Šta si ti mislio da su oni kao politička stranka? Jel si mislio kao Del Boy da im se priključiš zbog sopstvenih interesa? Neverovatno! Što se mene tiče mogu samo da ti dam crnu kuglicu.

nikola

pre 8 godina

Naravno da su veliki ljudi bili masoni...ta organizacija zajedno sa Iluminatima, je bila pokretač prosvetiteljstva u Evropi, zahvaljujući njima Evropa se spasila crkvenog uticaja.

xyz

pre 8 godina

@ Bankar
Kako glupa paralela! Tačno se zna gde radim, sa kojim ciljem je osnovana firma, koja joj je delatnost, koje poslove obavlja, ko su partneri, šta je sve radila do sada, ko joj je vlasnik a ko direktor. Zna se i koliko ima zaposlenih, gde su nam kancelarije.
Isto tako je svako građansko udruženje poput neprofitnih organizacija i KUD-ova legalno prijavljeno, javno, sa imenom osnivača i članova, navedenim ciljem osnivanja, misijom i vizijom.

Je li moguće da si tajnu organizaciju poput masona uporedio sa nekom firmom????
Jasno mi je zašto je Kristijan faca na ovim prostorima i šta su uradile devesete sa mozgovima ljudi. Ne poznajete osnove poslovanja, građanskog udruživanja i delovanja u pravnoj državi.

pilatus

pre 8 godina

Samo je jedna istina,ljubav i zivot vecni a to je Isus.
Sve ostalo je kratkorocni uspeh i lazni sjaj. Bez dinara se rodimo bez dinara cemo otici. Svaki covek ima slobodu izbora.

Miki

pre 8 godina

Iluminati su vladari sveta. U njihovim rukama je MMF,Svetsku banku...Njima ceo svet duguje.Oni stanpaju dolar bez pokrica, izmislili su elektronski virtuelni novac koji niko nevidi a svi rade za njega i trguju njime. To su Rotsildi,Morganovi,Engleska kraljica....Masoni su sekta koja okuplja najbolje iz svih oblasti, izmisljeni da drze pod kontrolom velike mozgove covecanstva.

Emil Cioran

pre 8 godina

dva plusa... jedan za komentar, drugi za niknejm ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. novembar 2015 11:14)

Ime nije moje, ali to ime je reklo vec sve umesto mene. Emil je moj omiljeni pisac i cesto jedan od potcenjenijih. Svakako, hvala na komplimentu.

cotton touch

pre 8 godina

Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza.
(asdf, 23. novembar 2015 08:53)

Nije to toliko prosto. Ne kazem da nisi u pravu, niti da jesi, samo da uopste nije toliko prosto. Pokusaj da proucis istoriju Katara i Templara, njihova verovanja, odakle ona poticu, pa ces biti blize sustini sukoba, mada sumnjam da ce ti i tada ista biti kristalno jasno. Jedni za druge sa pravom tvrde da su satanisti, jer su im verovanja dijametralno suprotna. Ko je u pravu, ako je iko, tesko je reci, a veliko je pitanje da li i oni sami znaju, bez obzira koliko visoko ili nisko na lestvici bili. Uzgred, niti je katolicka crkva jedinstvena organizacija, niti su masoni potpuno slozni, a daleko od toga da su i jedni i drugi jedini ucesnici.

Alexander

pre 8 godina

Masoni su samo spoljni red tj. piuni i potrckala onih vecih i najvaznijih kreatora i idejnih tvoraca svjetskih desavanja i projekcija i kod kojih su kljucevi ,,glavnog sefa" tj. hiljada i hiljada nelegalnih milijardi $ i € kojim vecinu planete drze u saci uz pomoc institucija i organizacija koje su i sami osnovali (MMF,Svjetska Banka,Americke Fed. Rezerve itd.,itd.)!

mattko

pre 8 godina

Uzmite bilo koju novcanicu izdatu bilo kada Srbiji (Jugoslaviji) Necete naci niti jedan lik koji nije pripadao masonskoj organizaciji. Znaci sve je javno i nemu tu neke velike misterije. Samo norvinari ponekad potezu ovu temu stavrajuci misteriju u cilju prelaska sa jedne na drugu zurnalisticku (danas medijsku) kampanju.

Vlada djordjevic

pre 8 godina

Mnogo ljudi komentarise cak tvrde stvari za koje nemaju pojma i u koje se ne razumeju uopšte , procitajte bar malo ili malo vise ako vas zanima pa onda pričajte! Masoni nisu ni babaroga a ni djavoli, pa cak ni sve moćnici!

Nikola

pre 8 godina

A joj, pa zar toliko ljudi ne znaju stvari i ponose se onim cega bi vecina trebala da se stidi i da u najmanju ruku zeli da ne postoje?

Malo istorije - Albert Pajk, osnivac Masona je luciferijanac (obozavalac satane). 33. red masona je najvisi i samo ti redovi znaju pravu prirodu udruzenja. Slicno je i sa Jezuitima koji su na povrsini stare, ranjive cike u crnom koji eto tako jadni i skromni sede u Vatikanu, a prava istina je da su to igraci koji povlace vecinu konaca u svetu.

Oni su inace odavno infiltrirali redove Masona, mada nije mi bas jasno koja je razlika izmedju jednih i drugih jer je po sredi obozavanje satane, samo je osnivac drugi i Jezuiti su zilion puta mocniji, ali to je sad neka druga prica.

Odbijam da poverujem da su ovi nasi velikani bili u takvim organizacijama, mada ne bi bilo mnogo nerealno.

xul

pre 8 godina

A definition of the Order is relatively easy: Freemasonry is a secular fraternal organization, traditionally open only to men. It promulgates the principles of morality and seeks to advance the practice of brotherly love and charitable action among all persons- not simply among Masons. It is not a religion; but it is a society of religious men in the sense that it requires its members to believe in the existence of a ' Supreme Being' .

jasta

pre 8 godina

Sta je razlika izmedju Masona i Iluminata?
(., 23. novembar 2015 12:25)

Pitanje je sta je slicno, a odgovor nista, osim da koriste hermeticku simboliku. Kod nas ljudi vide piramidu nacrtanu i odma' bude "masonski iluminati" i slicne price.

xul

pre 8 godina

Umetnici-masoni bili su: Goethe, Marc Chagall, Alfonso Mucha, Bertel Thorvaldsen, Voltaire, J. Swift, Mozart, F. Haydn, J. Sibelius, G.Gershwin, Louis Armstrong, Stanley Laurel...

dr Zoki

pre 8 godina

Nikakva tajna nije da Mason od 30. stepena pa nadalje zna da je veliki arhitekta univerzuma niko drugi do Lucifer. Albet Pajk je bio zlo. Ölanovi u masonstvu su imali mnogi dobri ljudi koi nisu dogurali preko 30. stepena. Ti dobri ljudi su maska za zlo kje se nalazi iza.

i mega glupani kako stvari stoje

pre 8 godina

Mega pametni, mega uspjesni, mega utjecajni, mega bogati, mega humani i mega tajnoviti. A ostali mega naivni.
(Mega naivni, 23. novembar 2015 10:43)

Mgea bogati i mega humani u jednoj recenici.

B

pre 8 godina

Oni slabo upuceni, masone nazivaju sektom, oni nisu sekta,njima se moze pridruziti svako ko veruje, veruje u bilo sta, bitno je da veruje... Ali, kao sto rece Den Braun u knjizi Izgubljeni simbol, oni nisu sekta ali ja jesam u sekti, ja svako vece kleknem pred spravom za mucenje i uzmem simbole krvi i mesa... (Nedeljna pricest)

Dolasci

pre 8 godina

Masoni i iluminati su sada jedno isto.
@asdf Vatikan i iluminati deluju zajedno, nikako jedni protiv drugih. Vidim da mnogo ljudi nema blage veze o ovoj vrlo ozbiljnoj temi. Koga zanima neka pogleda dokumentarac Arrivals (Dolasci), gde su jasno prikazani masonski ciljevi.

Laki

pre 8 godina

Pustite masone,gde imaju da se kupe prave gumene bombone u obliku prasenceta,jagnjeta...Zabranila mi zena masno,kaze dobio sam 5 kilograma,a ja jadan sam jedino u tome dobar i bas mi dobro ide,kad nesto dobijas sto to prekidati naviknes se da si pobednik,danas je i kilograme tesko dobiti.Ja sam rodjeni pobednik,kilo po kilo pogaca na eks!!!

Bankar

pre 8 godina

(expert, 23. novembar 2015 10:31)

Nisi nebitan lik, nego je konstitucijom zabranjeno da se neko pozova u drustvo Slobodnih zidara. Ako zelis morqs ti da trazis ulaz

Pera

pre 8 godina

I Karadjordje je bio blizak bratstvu, kao i Dimitrije Davidovic, pisac Sretenjskog ustava, izmedju ostalih.

Takodje, dobar deo vodja I srpskog ustanka ili su bili bliski ili clanovi. Naime, Heterija, pod cijim okriljem su dizani mnogi balkanski ustanci protiv Otomanske imperije, bila je slobodnozidarski projekat.

neobrazovani teoreticari zavera

pre 8 godina

Kakav udarac za neobrazovane teoreticare zavera kada shvate ko su sve bili masoni, neki od najvecih Srba, auuuu... Bojim se da su na aparatima, a prognoza je losa, mozda to nece ni preziveti.

P.S.

pre 8 godina

Kakva glupost! Ili je možda pokušaj regrutacije? Zar vam nije jasno da se niko pametan za života tamo ne broji? Samo kada umru i kada su uspešni, onda "puste buvu" , kao što to radi autor ovog članka. Pa naravno niko od ovih nabrojanih velikih ljudi ne može reći da je ovo laž, a to upravo i liči na neku smutljivu "tajnu organizaciju".

Big muff

pre 8 godina

Bubnjar Pink Flojda je isto mason. Lako je proveriti.
(stručnjak, 23. novembar 2015 13:47)

Znači, to je to! A ja se godinama pitam zašto on svira 7/8-ski ritam nekako... masonski!


E pa druze ne razumes se ti u materiju, nikakva pretraga ti nije potrebna da bi skontao foru, a sad to sto ti slusas muziku sa splavova, to je tvoj problem. Lik je pogodio da tacnije ne moze biti, bubnjar se zove Nick Mason.
Inace, nesto mi to sumnjivo oko Pink floyda :D
Nik Mason,
Dark side of the (na coveru albuma je trougao)
pesma empty space (tajanstvena poruka kad se slusa u nazad)
maskota albuma the Wall (navodno cekic, ali ko zna sto se krije iza toga :D)
pesma Set the controls for the heart of the sun (naziv govori za sebe), ...

Bankar

pre 8 godina

(SIMO-DEVRNJA, 23. novembar 2015 11:13)

Nije istina sto pises. Da li ima nedju komentatorima Slobodnih Zidara? ako vas nesto interesuje pitajte me slobodno

Alegretto

pre 8 godina

Bubnjar Pink Flojda je isto mason. Lako je proveriti.
(stručnjak, 23. novembar 2015 13:47)

Znači, to je to! A ja se godinama pitam zašto on svira 7/8-ski ritam nekako... masonski!

badjura

pre 8 godina

Dakle svi vazniji umovi i vladari oduvek su bili uvuceni,u ovu satanisticku sektu,sigurno jednu od najvecih na svetu posle Vatikana,Ali srecom Srbija i njen ljudski duh traju ipak malo duze od ovih okultnih religija!

Smile

pre 8 godina

Masonerija je u simboličkom smislu čist plagijat stare srpske vere! Svevideće oko je simbol "(j)arila", prvog slova azbuke i lične zamenice za boga Kola (godišnji ciklus Sunca). Otud i simbolika 2 zraka Sunca koji su u masoneriji označeni stubovima "Jakin" i "Boaz". Mit o Velikom Majstoru Hiramu Abifu je iz Sirmiuma (Sremska Mitrovica), itd.

Slobo

pre 8 godina

Ajde za kraljeve naše i mogu da poverujem ,al za Njegoša sigurno lažu jer žele da afirmišu ovu satanističku organizaciju,jer eto svi najvažniji su bili masoni.Mene više interesuju ko su sadašnji ,a to kriju!

automedont

pre 8 godina

Meni je clanstvo u masoneriji infantilno. Sta navede odraslog coveka da se uclani u bilo kakvu tajnu organizaciju? Sta uopste rade tamo, ne kapiram, podele im kobajagi maceve pa se kobajagi macuju po vrticu? Moj tata je jaci od tvog tate... Kakva sprdnja, odbijam da poverujem da su ove znacajna licnosti iz nase istorije bile na tom mentalnom nivou. Uostalom, koji je to cilj u zivotu za koji se covek ne moze boriti javno?

Žaki

pre 8 godina

Đavo je bio anđeo, on uopšte nije ružan. Brejvik je na oko lep čovek! Maks Luburić isto tako. Spoljašnja forma ili "ja sam dobar majke mi" nije nikakvo merilo. Problem je u tome što đavo ne izvrće Istinu u ekstremnom obliku već samo "premesti zarez" i konsekvento kroz neko vreme to seme laži porađa smućenost i zbunjenost u vrednosnim sistemima. Posledice toga su izjednačavanja dobra i zla. Tada čovek misli da mu je sve dozvoljeno i da je sve na korist. Crkva (sa nekorumpiranim i nekomprimitovanim sveštenicima kao počivši Pavle patrijarh) je svetionik u mraku iluzornih vrednosnih sistema koja pomaže ljudima ali ne po svaku cenu! Ona ne može pomoći čoveku ako to ovaj od nje ne traži ili prosto neće. Bog nije siledžija koji se nameće, i to je suštinska greška katolika kroz istoriju, ali onda čovek i ne može da Mu se žali ili da Ga za bilo šta krivi. Najzad, kod masona postoji i jedan red, dole među stafom, koji je po svojoj ulozi dobio i ime - "korisne budale". U biti to je tiho razaranje životno važnih vrednosti koje svoj izvor imaju u Hristu! Sve je zarez po zarez ili vešto umetnuto "ali" usmereno protiv Njega... i to Agnus Dei (Jagnje Božije) ne može niti hoće da na silu spreči. On poštuje naš izbor. Gde ste videli jagnje koje se opire ili ujeda? Ali šta god ljude da snađe onda ne mogu njega da okrivljuju. Tada je naša stvarnost posledica našeg izbora. Prosto i jednostavno. Poruka je: proslavljajte koga god želite, nemate posle prava da se kukate. To kaže i Dostojevski parafrazirano i dodaje za lepotu Hristove ličnosti: "Ako mi i dokažu da je istina na nekoj drugoj strani ja ću radije ostati uz Hrista".

not for the faint-hearted

pre 8 godina

Masoni su slobodni zidari,isto koliko su se članovi viteškog Reda Zmaja sastajali da razgovaraju o rudarstvu.
Zmaj?
U Srbiji?
U 12. veku?
Kina udaljena 7000km?
Mnogo ozbiljna i široka tema.

informacija

pre 8 godina

Trilateralna komsija se naslanja na masoneriju kao bazu, a predstavnici Trilaterale za Srbiju mogu se naci na sajtu njihove organizacije East West Bridge.

Ko je procitao i barem malo razumeo Njegosevu Lucu mikrokozmu, tesko da ce poverovati da je Njegos bio mason.

asdf

pre 8 godina

Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza.

Rocco

pre 8 godina

(automedont, 23. novembar 2015 09:20)

Bravo, odlično si verbalizovao i moj stav. Šta, kao, odrasli ljudi se skupe, obuku neke zidarske kecelje, mole se nekom uzvišenom biću? Igraju se nekih misterioznih rituala? Svaka im čast kad imaju vremena za te gluposti. Kako se uopšte postane mason? Dođu kod tebe i "ej, hoćeš da se igraš sa nama?". Infantilno baš.

Vladike masoni

pre 8 godina

Masonski pokreti su masovno nastajali u 17-om i 18-om veku po uzoru na vitezove Templare i ostale pljackase Krstase a sve pod izgovorom "oslobadjanja Hristovog Groba"Vatikan je NA VREME uvideo gde to vodi,narocito njihovi "ponocni rituali" i tajna drustva u kojima su uvek trcali prvi da budu oni koji su bili najvise zainteresovani za MATERIJALNO.NAzalost,u celom Pravoslavlju,unutar lokalnih crkvi je puno masona koji su mislili da ce time da nesto ucine za svoju zemlju i svoj narod ,kao sto su to mislili i Kralj Petar i ALeksandar gde su ih bas masoni OBMANULI da 1918-e ne naprave Veliku Srbiju nego=Jugoslaviju da ne bi Pravoslavlje prevladalo do Trsta i podnozja Beca.Sami masoni su po prirodi SEKTASKA GRUPA jer su TAJNE PRIRODE,rituali su upuceni NE ZNA SE KOME(eh,da) a kecelje,rukavice,macevi,piramide su REKVIZITI ,kao sto shamani i vidovnjaci imaju "rekvizite" da bi bili sto ubedljiviji.I onda kad malo duze budu u masoneriji,shvate KOLIKU SU GLUPOST napravili ali iz nje ne izadju jer sad je red da oni malo iskoristavaju nove,mlade i naivne clanove.Cela zamisao je (nisam antisemita) potekla od Jevreja i njih je najvise u masoneriji,narocito medju pripadnicima loze Ruza i Krst(Rozenkrojceri) kao i vecina Africkih Predsednika koji su sebi izmislili "Plemicko poreklo".MAsonerija je danas NA IZDISAJU,Bogu hvala,a jedan od razloga neujedinjnja dveju Hriscanskih crkvi je sto Vatikan od Pravoslavaca trazi da iz svojih redova izbace masone ali ce to malo teze ici (vecina Vladika).

Aramis

pre 8 godina

Kako ljudi obozavaju lude teorije zavere i svi znaju sve a nemaju ni Jedan dokaz..... citali zonu sumraka.
Ima puno organizacija za mocne ljude Mason, Bilderberg itd

Милан

pre 8 godina

Воле "браћа" да се ките туђим перјем па то ти је...хајде што су Његоша присвојили, него сам још негде видео некакав списак српских масона на којем је био Владика Николај Велимировић. Да се неко ко је написао "Молитве на језеру" и "Охридски пролог" бави инфантилном езотеријом, је тотална будалаштина. Али као што кажу: "Кад лажеш, лажи масно." Ако је некад у тој организацији и било много часних, али заведених људи, данас се могу избројати на прсте. Углавном је то гомила скоројевића и јајара који не знају ништа о масонерији, али су ту да нешто изјајаре, неки положај, кинту, титулу...

SIMO-DEVRNJA

pre 8 godina

Franjo Tudjman je bio clan dva tajna drustava. Velike Masonske loze Velike Britanije i clan tajnog drustva Lobanja i kost. To mu je omogucilo vrlo jake veze sa Britanijom i Amerikom oko stvaranja Hrvatske i proterivanja Srba iz Krajine. Milosevic je bio clan West Bridz kluba to je neka Masonska ispostava Velike Masonske loze Velike Britanije . Zato i ne cudi sto su se Tudjman i Milosevic onako dobro razumevali kroz Yugo ratove jer su obojica bili na istom zadatku.

ditmir

pre 8 godina

pitam se zasto nas narod ima potrebu da obelezava slobodne masone kao neke zlikovce. cinjenica je da je to najobicnije bratstvo kome moze bilo ko da pristupi, drustvo u kome clanovi pomazu jedni drugima. bilo ko od nas moze da osnuje jedno takvo.

xyz

pre 8 godina

@ asdf
Pa dobro, zašto se kriju, zašto su tajna organizacija? Zašto nemaju javan spisak članova, zašto jasno ne kažu koji su im ciljevi, vizija i misija, i šta su uradili do sada po tom pitanju? Više ih niko ne bi spalio na lomači zato što žele da se obrazuju i zato što su izvrsni naučnici i pametni ljudi. Svi bi pozdravili tako nešto.
Ali to su gmazovi koji žele ličnu moć i uticaj.

Mikan K

pre 8 godina

Ja znam kao činjenicu da Petar Petrović Njegoš nije bio član ni jedne masonske lože. On je bio svešteno lice, a kao takvo, prkosi moralnom i religijskom kodu Masonerije. Kao što je i činjenica da Masonska biblija "Morali i dogme" Koju je napisao najveći mason svih vremena, Albert Pajk. Naš bog je onaj koji donosi svetlost, onaj kojeg zovu Lucifer. To je knjiga, koju mora da pročita svaki mason koji je treći stepen. inače postoje tri osnovna stepena, pa onda još 30. Na 33 stepenu, spoznaješ svog gospodara Lucifera. Ljudi ćinjenice, nije tajna uopšte, literatura i dokazi su skroz transparentni.

Igor

pre 8 godina

Kako da ne! Ko god da je uspesan i ostvario neki rezultat, taj je mason!? Cudo niste na listu stavili i Novaka Djokovica, Metallica-u, Jurija Gagarina, itd?

istinu_govorim

pre 8 godina

Mnogo vas ocigledno pojma nema o masonima i iluminatima itd, a pisete zaista gluposti i sprdate se sa tim kao da je to crtani film)) Youtube, google i sve ostalo vam je na dohvat ruke pa se edukujte, i zaista je zastrasujuce saznati istinu o tim "humanitarnim udruzenjima".

stephanplatz

pre 8 godina

Ajde za kraljeve naše i mogu da poverujem ,al za Njegoša sigurno lažu jer žele da afirmišu ovu satanističku organizaciju,jer eto svi najvažniji su bili masoni.Mene više interesuju ko su sadašnji ,a to kriju!
(Slobo, 23. novembar 2015 08:41) 
pogledaj malo bolje sliku sa njegovim portretom i videces

kakav flash

pre 8 godina

srbi i masoni-kakav je to duel,borba vekovnih neprijatelja,samo malo nelogicno da su najobozavaniji ljudi u srbiji bili i masoni.previse je to komplikovano,previse.

Nikola

pre 8 godina

A joj, pa zar toliko ljudi ne znaju stvari i ponose se onim cega bi vecina trebala da se stidi i da u najmanju ruku zeli da ne postoje?

Malo istorije - Albert Pajk, osnivac Masona je luciferijanac (obozavalac satane). 33. red masona je najvisi i samo ti redovi znaju pravu prirodu udruzenja. Slicno je i sa Jezuitima koji su na povrsini stare, ranjive cike u crnom koji eto tako jadni i skromni sede u Vatikanu, a prava istina je da su to igraci koji povlace vecinu konaca u svetu.

Oni su inace odavno infiltrirali redove Masona, mada nije mi bas jasno koja je razlika izmedju jednih i drugih jer je po sredi obozavanje satane, samo je osnivac drugi i Jezuiti su zilion puta mocniji, ali to je sad neka druga prica.

Odbijam da poverujem da su ovi nasi velikani bili u takvim organizacijama, mada ne bi bilo mnogo nerealno.

Emir

pre 8 godina

,,Najveća prevara djavola je ta da ubedi ljude da on ne postoji" reče bivsi mason i iluminat. Postoji serijal na YouTube-u,koji se zove The Arivals, koji je brisan milion puta,a govori o masoneriji,njihivim mehanizmima i ciljevima.

Predrag

pre 8 godina

@Zasto ste Broza izostavili?

Zato što Tito nije bio mason. Tito je bio komunista i veliki patriota. Ovi današnji nesposobnjakovići mogu samo da mu zavide i da ga mrze.

neutralni felsh

pre 8 godina

Vidim da bi "veliki hriscani" otvorenog srca i "plemenitih" misli opet da spaljuju bogumile. Njima je sve sekta, sve je satanisticki i sve treba pobiti. Na kraju kad podvuces liniju, oni vise ljudi pobise nego masoni i satanisti zajedno. Hriscani, ako ste stvarno hriscani onda se vodite Isusovim ucenjima, a ne ucenjima poglavara kojekakvih korumpiranih crkava.
(Emil Cioran, 23. novembar 2015 09:58)

dva plusa... jedan za komentar, drugi za niknejm ;)

Emil Cioran

pre 8 godina

Vidim da bi "veliki hriscani" otvorenog srca i "plemenitih" misli opet da spaljuju bogumile. Njima je sve sekta, sve je satanisticki i sve treba pobiti. Na kraju kad podvuces liniju, oni vise ljudi pobise nego masoni i satanisti zajedno. Hriscani, ako ste stvarno hriscani onda se vodite Isusovim ucenjima, a ne ucenjima poglavara kojekakvih korumpiranih crkava.

Dejan Kostic

pre 8 godina

"Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza."

Pravo zbori ovaj covek. Samo bih dodao da nema velikog imena sa ovog prostora a da nije na ovom spisku.

badjura

pre 8 godina

Dakle svi vazniji umovi i vladari oduvek su bili uvuceni,u ovu satanisticku sektu,sigurno jednu od najvecih na svetu posle Vatikana,Ali srecom Srbija i njen ljudski duh traju ipak malo duze od ovih okultnih religija!

Alexander

pre 8 godina

Masoni su samo spoljni red tj. piuni i potrckala onih vecih i najvaznijih kreatora i idejnih tvoraca svjetskih desavanja i projekcija i kod kojih su kljucevi ,,glavnog sefa" tj. hiljada i hiljada nelegalnih milijardi $ i € kojim vecinu planete drze u saci uz pomoc institucija i organizacija koje su i sami osnovali (MMF,Svjetska Banka,Americke Fed. Rezerve itd.,itd.)!

nikola

pre 8 godina

Naravno da su veliki ljudi bili masoni...ta organizacija zajedno sa Iluminatima, je bila pokretač prosvetiteljstva u Evropi, zahvaljujući njima Evropa se spasila crkvenog uticaja.

Dusan

pre 8 godina

Шта је уопште масон ако неко може да ми појасни? И илуминати? Кад год неко спомене то мени просто више смешно јер чини ми се да то више нема значење никакво. Тајне организације ,а све се зна о њима. Па ту ништа онда није тајно

dr Zoki

pre 8 godina

Nikakva tajna nije da Mason od 30. stepena pa nadalje zna da je veliki arhitekta univerzuma niko drugi do Lucifer. Albet Pajk je bio zlo. Ölanovi u masonstvu su imali mnogi dobri ljudi koi nisu dogurali preko 30. stepena. Ti dobri ljudi su maska za zlo kje se nalazi iza.

chombe

pre 8 godina

Svetom vlada grupacija koju cini oko 150 najmocnijih porodica. Oni su uglavnom anglo - saksonskog i jevrejskog porekla, i svi su familijarno uvezani. Oni drze u rukama najvece banke i multinacionalne kompanije, ali isto tako kontrolisu i nelegalne poslove u kojima se vrti ogroman novac. Izvodjaci njihovih radova i njihove udarne pesnice su vlada SAD, NATO, EU, MMF, UN itd. Takodje su u simbiozi sa katolickom crkvom, naime, zna se da je Rotsild glavni bankar iste. Masoni, jezuiti i slicne tajne organizacije su samo mesta okupljanja uglednih clanova drustva koje vrbuju za svoje ciljeve. A ciljevi su apsolutna kontrola ljudi i sopstveno bogacenje i sve drugo sto ide uz to. To je toliko jasno da je vise i glupo razglabati o tome, mada, naravno, sve se ovo ne moze dokazati, ali, mnogo sto sta se ne moze dokazati, a znamo da postoji i deluje.

Miki

pre 8 godina

Iluminati su vladari sveta. U njihovim rukama je MMF,Svetsku banku...Njima ceo svet duguje.Oni stanpaju dolar bez pokrica, izmislili su elektronski virtuelni novac koji niko nevidi a svi rade za njega i trguju njime. To su Rotsildi,Morganovi,Engleska kraljica....Masoni su sekta koja okuplja najbolje iz svih oblasti, izmisljeni da drze pod kontrolom velike mozgove covecanstva.

B

pre 8 godina

Oni slabo upuceni, masone nazivaju sektom, oni nisu sekta,njima se moze pridruziti svako ko veruje, veruje u bilo sta, bitno je da veruje... Ali, kao sto rece Den Braun u knjizi Izgubljeni simbol, oni nisu sekta ali ja jesam u sekti, ja svako vece kleknem pred spravom za mucenje i uzmem simbole krvi i mesa... (Nedeljna pricest)

pilatus

pre 8 godina

Samo je jedna istina,ljubav i zivot vecni a to je Isus.
Sve ostalo je kratkorocni uspeh i lazni sjaj. Bez dinara se rodimo bez dinara cemo otici. Svaki covek ima slobodu izbora.

andreas kisser

pre 8 godina

@Žaki

daj molim te ne filozofiraj. katolici ovo, materijalizam ono. sve bi to u teoriji bilo lepo da te praksa ne demantuje! ako cemo da filozofiramo, konzervativni pravoslavni misticizam ala vladika nikolaj & co. dovedu na kraju do izjava da je odbrambeni rat blogosloven (i sta je odbrambeni rat? proterivanje milion ipo ljudi sa neke teritorije koju pravoslavna crkva smatra nasom? u cemu je onda razlika izmedju katolicke crkve iz doba spanske kolonizacije juzne amerike?), blagosiljanja skorpiona, lopatanja narkomana, prebijanja gejeva...!

@automedont

po cemu su masoni uopste tajna organizacija? deda moje devojke je bio mason. i to nije bila nikalva tajna niti je ikoga sramota zbog toga. uclanio se kada je vec dovoljno napredovao u profesionalnoj karijeri; i zato sto mu je bilo bitno za dalju karijeru, i zbog neke licne identifikacije, jer je to bila jos jedna u nizu potvrda da je mukotrpnim radom napredovao od sina iz siromasne rudarske porodice u dobrostojeceg pripadnika srednje klase. clanstvo mu je donelo piknike sa nekim vaznijim ljudima, clanstvo u najboljem lokalnom golf-klubu, i mnogo obaveznog humanitarnog rada, kroz koji je, novcano, vise dao nego dobio. umro je nedavno i bio jedan od najboljih ljudi koje sam poznavao i prava slika old-school engleskog gospodina, a sahranjen je kao i svaki drugi hriscanin. inace sin (moj tast) mu je protestantski svestenik. da prevedem na jezik vernika, ako ima zagrobnog zivota, sigurno se ne vrti na raznju u paklu :-)

Laki

pre 8 godina

Pustite masone,gde imaju da se kupe prave gumene bombone u obliku prasenceta,jagnjeta...Zabranila mi zena masno,kaze dobio sam 5 kilograma,a ja jadan sam jedino u tome dobar i bas mi dobro ide,kad nesto dobijas sto to prekidati naviknes se da si pobednik,danas je i kilograme tesko dobiti.Ja sam rodjeni pobednik,kilo po kilo pogaca na eks!!!

Oblaci iznad Lovćena

pre 8 godina

@Ja znam kao činjenicu da Petar Petrović Njegoš nije bio član ni jedne masonske lože. On je bio svešteno lice, a kao takvo, prkosi moralnom i religijskom kodu Masonerije.

Jel ste čuli za Njegoševo delo: Luča mikrokozma ? Zašto Njegoš nikada nije kanonizovan a bio je najveći pesnik i filozof crnogorskog naroda ikada?

C i n i k

pre 8 godina

Mason i ne moze da bude golja,nego samo zasluzan i istaknuti pojedinac.To je i priznanje u neku ruku.Slobodni zidari nisu,kako se ovde kod vecinskog neukog naroda misli,neka sekta.

ffs

pre 8 godina

Gospodo, potrazite od lokalnih popova mali krst kojim mase pred slavu, vencanje ili sahranu. Na poledjini, u tacki gde se seku linije krsta, ugravirano je svevidece oko u trouglicu (vrhu piramide, upuceni razumeju na sta mislim). Od tog trenutka, sve moje sumnje su opravdane da je crkva samo instrument a religija nacin.

elas

pre 8 godina

Na grafitu jedne srpske crkve stoji; slobodna izbora je divna stvar. Mozete sluziti Isusa ili Lucifera.
Izbor je vas. Vecni zivot ili kratku moc novca i uspeha.

ima li mozga u masonima

pre 8 godina

(istinu_govorim, 23. novembar 2015 14:11)

Sve u redu, ali da se "edukujes" preko YT videa? :D
(Emil Cioran, 23. novembar 2015 14:43)

A gde ce da se edukuje o masonima? Na fakultetu?

krsto,diplomirani istoricar i prorok modernog doba

pre 8 godina

Za ove sto kazu da Njegos nije mason, i to predstavljaju kao cinjenicu,siguran sam da nikad nisu procitali "Lucu mikrokozma".Vjerovatno samo "Gorski vijenac",jer i to sto citaju krive stvari citaju.Za neupucene,Njegos je prvi Jugosloven,tvorac ideje jugoslovenstva.I naravno mason.

CATAPA

pre 8 godina

Masoni su uvek bili odbrana od političke dominacije crkve, od klerikalne tiranije. Naravno, i među crkvenim velikodostojnicima bilo je ljudi koji su shvatali da je sekularnost najbolji oblik kohabitacije crkve i države.
Masonerija je bila tajna onoliko koliko je to moralo da bude, s obzirom na protivnika koji nije bio opterećen argumentima kada je trebalo nekoga diskvalifikovati, kompromitovati, ponekad i posthumno.
Demokratija kakvom je znamo je tekovina vrednosti i delovanja slobodnih zidara. Da ih nije bilo, na čelu država bi bili verski psihopate koji se proglašavaju za bogove ili božje sluge, ljudi kao Adolf Hitler, Džordž Buš, ... ljudi sa "misijom" kojima je mozak nepovratno kontaminiran religijom.

ajde vise...

pre 8 godina

Izvod iz spiska poznatih masona:

Aleksandar I Karadjordjevic
Ivo Andric
Stanislav Binicki
Jovan Ducic
Milan Grol
Slobodan Jovanovic
Vuk Karadzic
Zivojin Misic
Stevan Mokranjac
Aleksa Nenadovic
Mateja Nenadovic
Dositej Obradovic
Mihailo III Obrenovic
Borislav Pekic
Petar I Karadjordjevic
Petar II Petrovic Njegos
Mihajlo Pupin
Sima Milutinovic Sarajlija
Stevan Sremac
Djordje Vajfert
Jovan Jovanovic Zmaj

Sta cemo sad, braco Srbi? Da ih se odreknemo preko novina?

Predrag

pre 8 godina

@Kralj Petar i ALeksandar gde su ih bas masoni OBMANULI da 1918-e ne naprave Veliku Srbiju nego=Jugoslaviju

Nije ih niko obmanuo nego je njima zinulo nešto da vladaju što većom teritorijom. Uvek nam je neko drugi kriv.

xul

pre 8 godina

A definition of the Order is relatively easy: Freemasonry is a secular fraternal organization, traditionally open only to men. It promulgates the principles of morality and seeks to advance the practice of brotherly love and charitable action among all persons- not simply among Masons. It is not a religion; but it is a society of religious men in the sense that it requires its members to believe in the existence of a ' Supreme Being' .

mattko

pre 8 godina

Uzmite bilo koju novcanicu izdatu bilo kada Srbiji (Jugoslaviji) Necete naci niti jedan lik koji nije pripadao masonskoj organizaciji. Znaci sve je javno i nemu tu neke velike misterije. Samo norvinari ponekad potezu ovu temu stavrajuci misteriju u cilju prelaska sa jedne na drugu zurnalisticku (danas medijsku) kampanju.

xyz

pre 8 godina

@ Bankar
Kako glupa paralela! Tačno se zna gde radim, sa kojim ciljem je osnovana firma, koja joj je delatnost, koje poslove obavlja, ko su partneri, šta je sve radila do sada, ko joj je vlasnik a ko direktor. Zna se i koliko ima zaposlenih, gde su nam kancelarije.
Isto tako je svako građansko udruženje poput neprofitnih organizacija i KUD-ova legalno prijavljeno, javno, sa imenom osnivača i članova, navedenim ciljem osnivanja, misijom i vizijom.

Je li moguće da si tajnu organizaciju poput masona uporedio sa nekom firmom????
Jasno mi je zašto je Kristijan faca na ovim prostorima i šta su uradile devesete sa mozgovima ljudi. Ne poznajete osnove poslovanja, građanskog udruživanja i delovanja u pravnoj državi.

Bankar

pre 8 godina

(SIMO-DEVRNJA, 23. novembar 2015 11:13)

Nije istina sto pises. Da li ima nedju komentatorima Slobodnih Zidara? ako vas nesto interesuje pitajte me slobodno

Orko

pre 8 godina

Masoni su slobodni zidari,isto koliko su se članovi viteškog Reda Zmaja sastajali da razgovaraju o rudarstvu.Zmaj?U Srbiji?U 12. veku?Kina udaljena 7000km?Mnogo ozbiljna i široka tema.
(not for the faint-hearted, 23. novembar 2015 09:12)

Negde kapiram poentu, samo ne kapiram ovo vezivanje simbola zmaja ekskluzivno za Kinu? Srednjovekovna Evropa, pa tako i Srbija, je bila prepuna simbola vezanih za zmajeve. Pa i Sveti Djordje ubija zmaja (azdaju). Nece biti da su se zmajevi javljali samo Kinezima.

Dolasci

pre 8 godina

Masoni i iluminati su sada jedno isto.
@asdf Vatikan i iluminati deluju zajedno, nikako jedni protiv drugih. Vidim da mnogo ljudi nema blage veze o ovoj vrlo ozbiljnoj temi. Koga zanima neka pogleda dokumentarac Arrivals (Dolasci), gde su jasno prikazani masonski ciljevi.

Vlada djordjevic

pre 8 godina

Mnogo ljudi komentarise cak tvrde stvari za koje nemaju pojma i u koje se ne razumeju uopšte , procitajte bar malo ili malo vise ako vas zanima pa onda pričajte! Masoni nisu ni babaroga a ni djavoli, pa cak ni sve moćnici!

Glengeglach

pre 8 godina

Masonerija nije sekta jer nije vjera i ne poznaje za dogme. Osim toga nije ni tajna jer inace za nju nebi ni znali, ali zato jeste tajanstvena.

Bane

pre 8 godina

Onog dana je objavljeno istraživanje u kome se Srbija nalazi na 3. mestu u svetu po stepenu nepoverenje u društvu. Otuda i toliko komentara na ovu temu. Mi volimo naše "teorije zavere" i to je. Nemojte pogrešno da me shvatite i ja sam jedan od vas. Ali sve to proizilazi iz činjenice da se u ovoj zemlji uvek nešto skriva od naroda i istina nikad ne izadje na videlo. Tako da...takvi smo silom prilika ne zato što volimo da budemo.

cotton touch

pre 8 godina

Velika organizacija sa velikim ljudima koja je od strane Vatikana proglasena za satanisticku. A vi verujte Vatikanu na rec. Stara dobra taktika u vremenima dominacije crkve. Kad ti se neko ne svidja samo ga proglasi sektasem i stvar resena. Tako su i Templare osudili pod izgovorom da rade protiv Boga, bez dokaza.
(asdf, 23. novembar 2015 08:53)

Nije to toliko prosto. Ne kazem da nisi u pravu, niti da jesi, samo da uopste nije toliko prosto. Pokusaj da proucis istoriju Katara i Templara, njihova verovanja, odakle ona poticu, pa ces biti blize sustini sukoba, mada sumnjam da ce ti i tada ista biti kristalno jasno. Jedni za druge sa pravom tvrde da su satanisti, jer su im verovanja dijametralno suprotna. Ko je u pravu, ako je iko, tesko je reci, a veliko je pitanje da li i oni sami znaju, bez obzira koliko visoko ili nisko na lestvici bili. Uzgred, niti je katolicka crkva jedinstvena organizacija, niti su masoni potpuno slozni, a daleko od toga da su i jedni i drugi jedini ucesnici.

P.S.

pre 8 godina

Kakva glupost! Ili je možda pokušaj regrutacije? Zar vam nije jasno da se niko pametan za života tamo ne broji? Samo kada umru i kada su uspešni, onda "puste buvu" , kao što to radi autor ovog članka. Pa naravno niko od ovih nabrojanih velikih ljudi ne može reći da je ovo laž, a to upravo i liči na neku smutljivu "tajnu organizaciju".

neobrazovani teoreticari zavera

pre 8 godina

Kakav udarac za neobrazovane teoreticare zavera kada shvate ko su sve bili masoni, neki od najvecih Srba, auuuu... Bojim se da su na aparatima, a prognoza je losa, mozda to nece ni preziveti.

Boycie

pre 8 godina

Vuk S. Karadžić? Možda, mada džabe mu je bilo... nije mogao decu i ženu da prehrani!
@(servis, 23. novembar 2015 11:06)
Šta si ti mislio da su oni kao politička stranka? Jel si mislio kao Del Boy da im se priključiš zbog sopstvenih interesa? Neverovatno! Što se mene tiče mogu samo da ti dam crnu kuglicu.

Kontrabanda

pre 8 godina

Bili bi u čudu kada bi znali ko je sve iz SPC u redovima masonerije a ljudi se prepucavaju između jednog ili drugog.

Uostalom masonerija ne pravi uspešne i ostvarene ljude ona ih prima. U Srbiji masonerija je još uvek mala beba u poređenju sa drugim državama tako da su mnogi tu zbog titule i biznis networkinga.

U Srbiji je i dalje Partija najveća i najmoćnija organizacija i 95% političara će radije ostati u političkoj igri nego da budu masoni kada bi im rekli da moraju da biraju između partije ili masonerije.

xul

pre 8 godina

Umetnici-masoni bili su: Goethe, Marc Chagall, Alfonso Mucha, Bertel Thorvaldsen, Voltaire, J. Swift, Mozart, F. Haydn, J. Sibelius, G.Gershwin, Louis Armstrong, Stanley Laurel...

Alegretto

pre 8 godina

Bubnjar Pink Flojda je isto mason. Lako je proveriti.
(stručnjak, 23. novembar 2015 13:47)

Znači, to je to! A ja se godinama pitam zašto on svira 7/8-ski ritam nekako... masonski!

Bankar

pre 8 godina

(expert, 23. novembar 2015 10:31)

Nisi nebitan lik, nego je konstitucijom zabranjeno da se neko pozova u drustvo Slobodnih zidara. Ako zelis morqs ti da trazis ulaz

Emil Cioran

pre 8 godina

dva plusa... jedan za komentar, drugi za niknejm ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neutralni felsh, 23. novembar 2015 11:14)

Ime nije moje, ali to ime je reklo vec sve umesto mene. Emil je moj omiljeni pisac i cesto jedan od potcenjenijih. Svakako, hvala na komplimentu.

Pera

pre 8 godina

I Karadjordje je bio blizak bratstvu, kao i Dimitrije Davidovic, pisac Sretenjskog ustava, izmedju ostalih.

Takodje, dobar deo vodja I srpskog ustanka ili su bili bliski ili clanovi. Naime, Heterija, pod cijim okriljem su dizani mnogi balkanski ustanci protiv Otomanske imperije, bila je slobodnozidarski projekat.

spaceman

pre 8 godina

@ Negde kapiram poentu, samo ne kapiram ovo vezivanje simbola zmaja ekskluzivno za Kinu? Srednjovekovna Evropa, pa tako i Srbija, je bila prepuna simbola vezanih za zmajeve. Pa i Sveti Djordje ubija zmaja (azdaju). Nece biti da su se zmajevi javljali samo Kinezima.
(Orko, 23. novembar 2015 10:50)

Pa Kinezi prvi patentirali zmaja :-)

Big muff

pre 8 godina

Bubnjar Pink Flojda je isto mason. Lako je proveriti.
(stručnjak, 23. novembar 2015 13:47)

Znači, to je to! A ja se godinama pitam zašto on svira 7/8-ski ritam nekako... masonski!


E pa druze ne razumes se ti u materiju, nikakva pretraga ti nije potrebna da bi skontao foru, a sad to sto ti slusas muziku sa splavova, to je tvoj problem. Lik je pogodio da tacnije ne moze biti, bubnjar se zove Nick Mason.
Inace, nesto mi to sumnjivo oko Pink floyda :D
Nik Mason,
Dark side of the (na coveru albuma je trougao)
pesma empty space (tajanstvena poruka kad se slusa u nazad)
maskota albuma the Wall (navodno cekic, ali ko zna sto se krije iza toga :D)
pesma Set the controls for the heart of the sun (naziv govori za sebe), ...

Bankar

pre 8 godina

xyz, 23. novembar 2015 10:01)

Ako radis negde, posalji mi spisak svih zaposlenih u tvojoj firmi? Posalji nam planove menadzemnta ili vlasnika kako misli da uveca kapital? Da li ja mogu da dodjem da prisustvujem vasim sastancima? Pa ne mogu druze zato sto ne radim kod vas. Isto tako i sa masonima, sto bi ti koji nisi clan se mesao u rad neke organizacije.

i mega glupani kako stvari stoje

pre 8 godina

Mega pametni, mega uspjesni, mega utjecajni, mega bogati, mega humani i mega tajnoviti. A ostali mega naivni.
(Mega naivni, 23. novembar 2015 10:43)

Mgea bogati i mega humani u jednoj recenici.

jasta

pre 8 godina

Sta je razlika izmedju Masona i Iluminata?
(., 23. novembar 2015 12:25)

Pitanje je sta je slicno, a odgovor nista, osim da koriste hermeticku simboliku. Kod nas ljudi vide piramidu nacrtanu i odma' bude "masonski iluminati" i slicne price.

Čika Đorđe

pre 8 godina

@ andreas kisser, 23. novembar 2015 11:05)
Nikada nemoj da misliš da nekoga toliko dobro poznaješ, čak i ako živiš sa tim nekim...

артиљерац

pre 8 godina

@ SIMO-DEVRNJA Фрањо Туђман НИКАКО није могао да буде члан друштва
Лобање и Кости(skulles&bones)зати што су чланови тог друштва само,
једино и искључиво људи који су завршили Харвард(Harvard University,
Cambridge,Massachusetts).Како Фрањо Туђман није завршио Харвард,а
не постоји институција "почасног чланства",ниси у праву.Да ли је био
члан Велике ложе Енглеске,не знам.

Smile

pre 8 godina

Masonerija je u simboličkom smislu čist plagijat stare srpske vere! Svevideće oko je simbol "(j)arila", prvog slova azbuke i lične zamenice za boga Kola (godišnji ciklus Sunca). Otud i simbolika 2 zraka Sunca koji su u masoneriji označeni stubovima "Jakin" i "Boaz". Mit o Velikom Majstoru Hiramu Abifu je iz Sirmiuma (Sremska Mitrovica), itd.