Subota, 15.08.2015.

19:35

Da li je ovo naš prvi kontakt sa vanzemaljcima?

Izvor: news.com.au

Da li je ovo naš prvi kontakt sa vanzemaljcima? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Kontras

pre 8 godina

@ petar

Da, zavrsio sam fakultet, a procitao i puno knjiga iz domena fizike i astronomije. Naravno i "naucno popularne" emisije kojima smo indoktrinirani da bez kritickog razmisljanja prihvatamo Nasinu kvazi nauku. U pravu si, 21. vek je, i polaku se ljudi bude iz masovne hipnoze Nase. Polako big bang/helioocentricni/relativisticki model svemira gubi pristalice, a kreacionisticki/geocentricni/eksperimentalni model
svemira stice sve vise pristalica.

@ kapetan esid

Koliko god ta "Judeo-masonska zavera svetskih razmera" :) delovala neverovatno (a deluje vise nego neverovatno, slazem se) ona je realnost. Sto se tice entuzijasta, tu se slazem: veliki sam naucni entuzijast. :) Ali, ni priblizno veliki kao kriticari Nase i geocentristi koji su celu ovu pricu pokrenuli.

Klima i oseka nikako ne mogu da budu posledica gravitacije Meseca. Manje telo ne moze da utice gravitacijom na vece. Osim toga, da je to tacno na jezerima koja su daleko manja masom od mora imali bismo daleko vece talase.

Dan i noc imaju svoje objasnjenje u geocentricnom modelu, bas kao i godisnja doba. Ne mogu ih objasnjavati u jednom komentaru.

Vazdusne struje nastaju kao posledica rotacije univerzuma oko staticne Zemlje, a ne obratno.

Sto se gravitacije tice, ne znam sta je konkretno pitanje u vezi iste.

Ako malo kriticki pogledas heliocetricni model koji podrzavas, videces sledece: to je pametno smisljen matematicki model. I nista vise od toga. Model koji nema ama bas nikakvu eksperimentalnu podrsku. Koji se zasniva na pretpostavkama. Nijednu od tih pretpostavki ne mozemo proveriti. Nasi stalno i uvek verujemo na rec, i na cgi slike. Nasina "otkrica" nikada nemaju nikakvu prakticnu primenu. To nisu odlike prave nauke.

Unknown.MNE

pre 8 godina

Hoce li ID i vanzemaljcima da kidaju glave ili sta vec imaju?!

Hoce li Amerikanci i vanzemaljce da bombarduju?!

Hoce li Papa da pokrsti vanzemaljce!?

Hoce li EU i SAD i vanzemaljcima da uvedu intergalakticke jednostrane sankcije bez savjeta bezbjednosti UN?!

I hoce li Rusi staviti veto na sve to, a Kinezi standardno biti neutralni!?

rebel_45

pre 8 godina

Najvažniji detalj: Ako je verovatnoća da je ovaj događaj slučajan - 5 u 10000 (ili 1 u 2000, kako vam drago) i to u ovom ogromnom svemiru u kome je procenjeno da ima 400 milijardi galaksija , onda je takav nazovi "slučajan" događaj u ovakvom i ovolikom svemiru gotovo siguran događaj.
Ostali detalji su više manje nevažni. Prvi sledeći detalj po važnosti je kako se došlo do procene slučajnosti od 5:10000.
Pozdrav svima , a naročito vanzemaljcima !
Mnogi su pisali o tome šta se sve što je nepojmljivo može očivati u ovoliko i ovakvom svemiru.

kapetan esid

pre 8 godina

@ Kontrast
Kako je tebi dobro ja reči nemam. Ti si bre iskombinovao onaj trip svetskih zavera, Judeomasoni i Vatikan i još si začinio sa srednjevekovnim zemlja ravna ploča u sred svemira oko koje se sve vrti i da još smo na leđima dzinovske kornjače. I sve se to zna i krije od javnosti i niko sem tebe i još šačice entuzijasta nije to provalio, jel ti si pronicljiv dečko i tebe neće prevariti noć dan plima oseka vazdušna strujanja gravitacija i te ostale svetske prevare.
Lično mišljenja sam da ni Rusija ni Amerika nisu otkrili vanzemaljce jel bi se desila jedna od dve stvari ili bi da su se dokopali znanja i tehnologije znajući i jedne i druge svi bili ameri ili svi bili rusi ili ako bi otkrili naprednu civilizaciju zavladao bi mir u svetu. Pošto očigledno od toga nema ništa ja mislim da za sada još uvek traže. A inače zašto nismo ostvarili kontakt najbolje koga zanima neka pročita Fermi paradoks tu je lepo objašnjeno.

Markovic

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...
(KolektivnaHisterija, 16. avgust 2015 01:45)

Da, kao sto su plemena u Juznoj Americi prestala da ratuju, kada su se pojavili Konkvistadori... al' zamalo. Jedino mozemo da se nadamo da ce taj visi oblik zivota doci sa sredstvima prinude, da zavede red. A i u tom slucaju ce se pojaviti medju nama grupica "odabranih", koji ce umisliti da su na neki nacin posebni, zasluzni ili zaduzeni da nas vode. Nastavi da mastas.

Petar

pre 8 godina

...ovaj univerzum je kreiran samo za ljude i ostala ziva bica na staticnoj Zemlji u centru svemira. Oko Zemlje rotiraju Sunce, Mesec i zvezde koje nisu toliko udaljene kao sto se predstavlja...
(Kontras, 16. avgust 2015 09:59), Човече, 21.век је!??? Да ли си икад ишао у школу, да ли си икад погледао неку научно популарну емисију???

Keke

pre 8 godina

187,5 cega? Krompira (rekla bi uciteljica Vera)?
(svemir, 16. avgust 2015 08:25)

Ne krompira, nego jedinica. Ako ti imas 20 jabuka a ja 5 jabuka, ti imas 4 puta vise. 4 cega? Cetiri puta vise istih jedinica, dakle jabuka. Capisci?

voodoo

pre 8 godina

Interesantno ali ne bi slozio sa teoritacarima zavere da ameri i rusi vec znaju za vanzemaljce i kriju to od svih, iz prostog razloga da je tako ne bi se ovako ponasali i pravili toliko sukoba po planeti. Vanzemaljski zivot i to onaj koji je inteligentniji od nas, a morao bi da bude po tim teorijama da bi nas uopste nasao i dosao do nas, svakako bi promenio ponasanja velikih sila, i fokus sa ratova oko resursa i nafte po bliskom istoku, kao i drzanje africkog kontinenta porobljenog u siromastvu i bolestima bi se promenio.

STOJKO TVRDI

pre 8 godina

"Neobjašnjivi naleti radio talasa, koje trenutno istražuju australijski naučnici, mogli bi da vode poreklo od vanzemaljskih oblika života, piše “Newc.com.au”." KOJI SU KO ZNA KAD EMITOVANI. MOZDA PRE MILIJARDU GODINA U ODNOSU NA NAS SISTEM.

Kontras

pre 8 godina

Pomenuti radio talasi, ako su stvarno zabelezeni, ne predstavljaju nikakav konkretan argument za postojanje navodnih vanzemaljaca. Ceo tekst je u stilu: "moze da bude, ali ne mora da znaci." Pogotovo je zadnji pasus smesan. :) Sam clanak sluzi tome da se pokaze da Nasa nesto navodno "otkriva" u svemiru, a ustvari obmanjuje siroku javnost vezi prave strukture svemira.

Vanzemaljci (bica sa drugih "planeta") u ovom nasem univerzumu ne postoje. Naravno da ovo zvuci vise nego neverovatno, ali je tako: ovaj univerzum je kreiran samo za ljude i ostala ziva bica na staticnoj Zemlji u centru svemira. Oko Zemlje rotiraju Sunce, Mesec i zvezde koje nisu toliko udaljene kao sto se predstavlja. Odgovor na pitanje kako ne dolazi do dezintegracije univerzuma pri rotaciji oko staticne Zemlje je jedan od sledecih zadaka prave, eksperimentalne astronomije.

Da li postoje drugi entiteti/univerzumi osim ovog naseg? Verovatno da. Ko zna sta je sve Kreator stvorio. Ali kako oni izgledaju i ko/sta egzistira u njima je za nasa shvatanja nepojmljivo i cista je spekulacija i to ne zna niko.

guess who's a moron

pre 8 godina

@(guess who's gonna win, 15. avgust 2015 22:09) # Link komentara

Ma bitno je da ti znas! Pa genije, jel bi mogao da odgovoris, kolika je verovatnoca da si ti jedan totalno iskompleksirani idiot, cim imas potrebu da na ovaj nacin prozivas ljude po komentarima?

Zavrsio covek faks, ljubi ga majka... :P

Ivan iz Čačka

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...
(KolektivnaHisterija, 16. avgust 2015 01:45)

Jeste lepo maštati, ali daleko da su to samo dečji snovi, mada deca najpre mogu da skapiraju jer nisu zaražena sindromom odraslih... Već su otkriveni inteligentni oblici života i vodi se zaista velika i za nas nepojmljiva borba da se i naše čovečanstvo uzdigne na taj stepen inteligencije. I što je daleko bitnije, privodi se kraju i ishod će biti u našu korist. U pitanju je svega par godina, ali opet, sve benefite toga možemo mnogo brže spoznati ako konačno počnemo neke stvari sami kod sebe da menjamo i bolje da to uradimo na vreme, jer će kasnije biti mnogo teže prihvatiti naglo taj viši stupanj svesti...

Ajoj

pre 8 godina

5 prema 10.000 nije isto što i 1 prema 2000 jer 5 slučaja može da se pojavi u prvih 2000 a u ostalih 8000 ni jednom.
(Nije isto, 16. avgust 2015 00:56)

Jeste bre potpuno isto, ne lupetajte. Skrate se brojilac i imenilac, matematika iz petog razreda. A vi svi se razumete u matematiku ko moj nepostojeci pas u generisanje prostih brojeva.

Srbin do daske

pre 8 godina

Kada većina ljudi shvati da život nije nastao na Zemlji, hoću da kažem da je Zemlja samo jedna od mnogih pogodnih planeta za život,onda će nam, donekle, biti jasnije da smo svi mi vanzemaljci, ali da postoje viši i niži nivoi svesti, jedni bi da se tuku, zbog teritorija ili relegija, zbog novca, zbog svojine, zbog ovoga ili onoga, dok drugi, koji su u manjini, žele napredak duhovni...

Kiza

pre 8 godina

Mediji lagano pripremaju civilizaciju za informaciju. Bilo bi suvise šokantno ako bi se odmah objavilo sve sto se zna mozda i 50-60 godina već. Ameri i Rusi znaju a verovatno i druge zamlje koje su ukljucene u svemirske misije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ko jel ja, 15. avgust 2015 22:10)

Da vanzemaljci dolaze svakako ne bi bilo ratova ili sukoba medju drzavama. Vlade bi se oncentrisale bi se na njihov dolazak. Ili vanzemaljcima nesto treba ???

Azdaja

pre 8 godina

Jel vidite vi sa kakvim se znanjem ide u kafanu?
pa ovi kvazi naucnici se bogate o tudjim parama,a pricaju gluposti,jos na kraj ispade mikrotalasna
poslali vanzemaljci poruku koja je u trajanju nekoliko milisekundi? WTF!
kakve sve budale zive na ovoj planeti

KolektivnaHisterija

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...

uredni neplatisa

pre 8 godina

"Pre par meseci ustanovljeno je da je signale koje je teleskop Sparks zabeležio 2010. godine emitovala – mikrotalasna rerna iz obližnje kuhinje."

Bez sumnje najbolji komentar naseg razumevanja i poimanja kosmosa...

Vladimir

pre 8 godina

Ali onaj poslednji pasus je najjaci! Clanak pocinje kao visoko strucan, skupili se najbolji naucnici bla bla bla i onda ih izradi neki kucni uredjaj!

Milos

pre 8 godina

Radio talasi koji u par milisekundi nose energiju koju Sunce oslobodi za mesec dana?!?
Jesam li ja lud ili ovde neko gadno greši?
(čika Boki, 15. avgust 2015 21:08)

Nisi lud ali ni oni ne greše. Radi se o objektu koji je nekoliko milijardi puta moćniji od Sunca, najverovatnije Kvazar.

Eti

pre 8 godina

Moze biti pulsirajuci kvazar, mali promjer nije nista neobicno ni lude frekvencije. Bila emisija o tome na tv. A moze biti i novi model Samsunga rerna kuha u 4D i pritome zbunjuje cijeli nasin tim.

guess who's gonna win

pre 8 godina

Zasto nije 1 prema 2000 vec je 5 prema 10000?
(Liga šampiona, 15. avgust 2015 20:27)
Zato sto si zavrsio samo osnovnu a ne i srednju skolu ili nedajboze fax. Ali nikad nije kasno, zato u ponedeljak u knjizaru i trazi neku knjigu iz verovatnoce (cak i ona za srednju ekonomsku bi trebalo da bude dovoljna)

ko jel ja

pre 8 godina

Mediji lagano pripremaju civilizaciju za informaciju. Bilo bi suvise šokantno ako bi se odmah objavilo sve sto se zna mozda i 50-60 godina već. Ameri i Rusi znaju a verovatno i druge zamlje koje su ukljucene u svemirske misije.

Vladislav

pre 8 godina

To su elektromagnetni-talasi ne čista energija to je samo signal odaslat sa pulsara,magnetara,belog patuljka,neutronske zvezde,sudara neutronskih zvezda ili sudara crnih rupa pa možda i obližnji izvor elektromagnetnih talasa. Ako ne znate ništa o ovome zašto komentarišete?Ja znam o tome iako imam 13 god. i ne hvalim se.Vidim kakva je sredina i ponekad nešto kažem.Žao mi je što nema dovoljno pametnih ljudi koji mogu da odgovore na ovo.

dusanmal

pre 8 godina

@Cika Boki "Radio talasi koji u par milisekundi nose energiju koju Sunce oslobodi za mesec dana?!?
Jesam li ja lud ili ovde neko gadno greši?" - Ne , niko grdno ne gresi (moja profesija). U tome je i deo zagonetke: nesto fizicki relativno malo (stotine kilometara) emituje astronomsku kolicinu energije u vrlo kratkom intervalu. Zato ih i primecujemo sa tako velikih udaljenosti (izvori se poklapaju sa udaljenim galaksijama, vrlo su daleko od nas).
No, najveci deo zagonetke je "standardno" kasnjenje izmedju pocetka i kraja za koje nemamo nikakvo fizicko objasnjenje. 187,5. A kako se izvori pojavljuju u medjusobno udaljenim galaksijama, za takav univerzalni broj se mora naci neki univerzalni odgovor.

neki manijakalno depresivni

pre 8 godina

U stvari, kad malo bolje razmislim, tako im i treba. Politicarima nije dovoljno da spijuniraju 8 milijardi ovozemaljaca pa ce da prosire delatnost na jos bezbroj milijardi vanzemaljaca.

Hallo

pre 8 godina

A jel mogu ja da im posaljem jednu poruku: javite se bre vec jednom vanzemljaci,znamo da ste tu i nemoj vise da nas zamajavate,da vam mi donesemo demokratiju pa da i vama bude malo lepo,a ne samo nama.

lale

pre 8 godina

"" tim australijskih naučnika radi na odgonetanju porekla radio talasa čiji nalet u trajanju od par milisekundi nosi onoliko energije koliko Sunce oslobodi za mesec dana, piše “New Scientist”. """

Kazu da radio talasi u trajanju od par milisekundi nose toliko energije koliko Suncu treba da oslobodi za mesec dana!

Znaci energija moze da se prenosi bezicni

Sobzirmom da mogu da odrede koliko energije nose elektro-magnetni talasi
Onda sigurno mogu i da je uhvate i koriste!

Dokle ce sw cutati o bezicnoj energiji?

Saul Goodman

pre 8 godina

Ukoliko dodje do prvog kontakta i ako shvatimo da su neprijateljski nastrojeni obavezno ih prvo upoznati sa Ekremom Jevricem i Erom Ojdanicem. Kada dodju u zabludu da je cela nacija kao oni, krenuti u brzu kontraofanzivu i vanzemaljci ce pobeci glavama bez obzira... ;)

ls

pre 8 godina

Pa da, sada ce skontati da je to bio odjek iz wc solje, kad se neki veseljak najeo pasulja pa ga priteralo, a zvucna izolacija mu bila slaba u toj odaji gde je boravio. Kao i uvek.

samo pompezno, samo senzacionalno

pre 8 godina

Leteće špageti čudovište postoji, prvi kontakt sa vanzemaljcima, vehabije u okolini beograda... Sta me jos čeka danas majko mila...

Slavisa Vukosavljevic

pre 8 godina

Cak i da je te radio talase uputila neka vanzemaljska civilizacija iz druge galaksije vreme od upucivanja do primanja tih radio talasa moglo bi da se meri desetinama ili stotinama hiljada godina.

samo pompezno, samo senzacionalno

pre 8 godina

Leteće špageti čudovište postoji, prvi kontakt sa vanzemaljcima, vehabije u okolini beograda... Sta me jos čeka danas majko mila...

Hallo

pre 8 godina

A jel mogu ja da im posaljem jednu poruku: javite se bre vec jednom vanzemljaci,znamo da ste tu i nemoj vise da nas zamajavate,da vam mi donesemo demokratiju pa da i vama bude malo lepo,a ne samo nama.

lale

pre 8 godina

"" tim australijskih naučnika radi na odgonetanju porekla radio talasa čiji nalet u trajanju od par milisekundi nosi onoliko energije koliko Sunce oslobodi za mesec dana, piše “New Scientist”. """

Kazu da radio talasi u trajanju od par milisekundi nose toliko energije koliko Suncu treba da oslobodi za mesec dana!

Znaci energija moze da se prenosi bezicni

Sobzirmom da mogu da odrede koliko energije nose elektro-magnetni talasi
Onda sigurno mogu i da je uhvate i koriste!

Dokle ce sw cutati o bezicnoj energiji?

Saul Goodman

pre 8 godina

Ukoliko dodje do prvog kontakta i ako shvatimo da su neprijateljski nastrojeni obavezno ih prvo upoznati sa Ekremom Jevricem i Erom Ojdanicem. Kada dodju u zabludu da je cela nacija kao oni, krenuti u brzu kontraofanzivu i vanzemaljci ce pobeci glavama bez obzira... ;)

Slavisa Vukosavljevic

pre 8 godina

Cak i da je te radio talase uputila neka vanzemaljska civilizacija iz druge galaksije vreme od upucivanja do primanja tih radio talasa moglo bi da se meri desetinama ili stotinama hiljada godina.

neki manijakalno depresivni

pre 8 godina

U stvari, kad malo bolje razmislim, tako im i treba. Politicarima nije dovoljno da spijuniraju 8 milijardi ovozemaljaca pa ce da prosire delatnost na jos bezbroj milijardi vanzemaljaca.

KolektivnaHisterija

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...

Vladimir

pre 8 godina

Ali onaj poslednji pasus je najjaci! Clanak pocinje kao visoko strucan, skupili se najbolji naucnici bla bla bla i onda ih izradi neki kucni uredjaj!

ls

pre 8 godina

Pa da, sada ce skontati da je to bio odjek iz wc solje, kad se neki veseljak najeo pasulja pa ga priteralo, a zvucna izolacija mu bila slaba u toj odaji gde je boravio. Kao i uvek.

uredni neplatisa

pre 8 godina

"Pre par meseci ustanovljeno je da je signale koje je teleskop Sparks zabeležio 2010. godine emitovala – mikrotalasna rerna iz obližnje kuhinje."

Bez sumnje najbolji komentar naseg razumevanja i poimanja kosmosa...

Srbin do daske

pre 8 godina

Kada većina ljudi shvati da život nije nastao na Zemlji, hoću da kažem da je Zemlja samo jedna od mnogih pogodnih planeta za život,onda će nam, donekle, biti jasnije da smo svi mi vanzemaljci, ali da postoje viši i niži nivoi svesti, jedni bi da se tuku, zbog teritorija ili relegija, zbog novca, zbog svojine, zbog ovoga ili onoga, dok drugi, koji su u manjini, žele napredak duhovni...

Milos

pre 8 godina

Radio talasi koji u par milisekundi nose energiju koju Sunce oslobodi za mesec dana?!?
Jesam li ja lud ili ovde neko gadno greši?
(čika Boki, 15. avgust 2015 21:08)

Nisi lud ali ni oni ne greše. Radi se o objektu koji je nekoliko milijardi puta moćniji od Sunca, najverovatnije Kvazar.

Ajoj

pre 8 godina

5 prema 10.000 nije isto što i 1 prema 2000 jer 5 slučaja može da se pojavi u prvih 2000 a u ostalih 8000 ni jednom.
(Nije isto, 16. avgust 2015 00:56)

Jeste bre potpuno isto, ne lupetajte. Skrate se brojilac i imenilac, matematika iz petog razreda. A vi svi se razumete u matematiku ko moj nepostojeci pas u generisanje prostih brojeva.

Vladislav

pre 8 godina

To su elektromagnetni-talasi ne čista energija to je samo signal odaslat sa pulsara,magnetara,belog patuljka,neutronske zvezde,sudara neutronskih zvezda ili sudara crnih rupa pa možda i obližnji izvor elektromagnetnih talasa. Ako ne znate ništa o ovome zašto komentarišete?Ja znam o tome iako imam 13 god. i ne hvalim se.Vidim kakva je sredina i ponekad nešto kažem.Žao mi je što nema dovoljno pametnih ljudi koji mogu da odgovore na ovo.

dusanmal

pre 8 godina

@Cika Boki "Radio talasi koji u par milisekundi nose energiju koju Sunce oslobodi za mesec dana?!?
Jesam li ja lud ili ovde neko gadno greši?" - Ne , niko grdno ne gresi (moja profesija). U tome je i deo zagonetke: nesto fizicki relativno malo (stotine kilometara) emituje astronomsku kolicinu energije u vrlo kratkom intervalu. Zato ih i primecujemo sa tako velikih udaljenosti (izvori se poklapaju sa udaljenim galaksijama, vrlo su daleko od nas).
No, najveci deo zagonetke je "standardno" kasnjenje izmedju pocetka i kraja za koje nemamo nikakvo fizicko objasnjenje. 187,5. A kako se izvori pojavljuju u medjusobno udaljenim galaksijama, za takav univerzalni broj se mora naci neki univerzalni odgovor.

Eti

pre 8 godina

Moze biti pulsirajuci kvazar, mali promjer nije nista neobicno ni lude frekvencije. Bila emisija o tome na tv. A moze biti i novi model Samsunga rerna kuha u 4D i pritome zbunjuje cijeli nasin tim.

ko jel ja

pre 8 godina

Mediji lagano pripremaju civilizaciju za informaciju. Bilo bi suvise šokantno ako bi se odmah objavilo sve sto se zna mozda i 50-60 godina već. Ameri i Rusi znaju a verovatno i druge zamlje koje su ukljucene u svemirske misije.

Azdaja

pre 8 godina

Jel vidite vi sa kakvim se znanjem ide u kafanu?
pa ovi kvazi naucnici se bogate o tudjim parama,a pricaju gluposti,jos na kraj ispade mikrotalasna
poslali vanzemaljci poruku koja je u trajanju nekoliko milisekundi? WTF!
kakve sve budale zive na ovoj planeti

STOJKO TVRDI

pre 8 godina

"Neobjašnjivi naleti radio talasa, koje trenutno istražuju australijski naučnici, mogli bi da vode poreklo od vanzemaljskih oblika života, piše “Newc.com.au”." KOJI SU KO ZNA KAD EMITOVANI. MOZDA PRE MILIJARDU GODINA U ODNOSU NA NAS SISTEM.

guess who's gonna win

pre 8 godina

Zasto nije 1 prema 2000 vec je 5 prema 10000?
(Liga šampiona, 15. avgust 2015 20:27)
Zato sto si zavrsio samo osnovnu a ne i srednju skolu ili nedajboze fax. Ali nikad nije kasno, zato u ponedeljak u knjizaru i trazi neku knjigu iz verovatnoce (cak i ona za srednju ekonomsku bi trebalo da bude dovoljna)

Ivan iz Čačka

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...
(KolektivnaHisterija, 16. avgust 2015 01:45)

Jeste lepo maštati, ali daleko da su to samo dečji snovi, mada deca najpre mogu da skapiraju jer nisu zaražena sindromom odraslih... Već su otkriveni inteligentni oblici života i vodi se zaista velika i za nas nepojmljiva borba da se i naše čovečanstvo uzdigne na taj stepen inteligencije. I što je daleko bitnije, privodi se kraju i ishod će biti u našu korist. U pitanju je svega par godina, ali opet, sve benefite toga možemo mnogo brže spoznati ako konačno počnemo neke stvari sami kod sebe da menjamo i bolje da to uradimo na vreme, jer će kasnije biti mnogo teže prihvatiti naglo taj viši stupanj svesti...

guess who's a moron

pre 8 godina

@(guess who's gonna win, 15. avgust 2015 22:09) # Link komentara

Ma bitno je da ti znas! Pa genije, jel bi mogao da odgovoris, kolika je verovatnoca da si ti jedan totalno iskompleksirani idiot, cim imas potrebu da na ovaj nacin prozivas ljude po komentarima?

Zavrsio covek faks, ljubi ga majka... :P

Keke

pre 8 godina

187,5 cega? Krompira (rekla bi uciteljica Vera)?
(svemir, 16. avgust 2015 08:25)

Ne krompira, nego jedinica. Ako ti imas 20 jabuka a ja 5 jabuka, ti imas 4 puta vise. 4 cega? Cetiri puta vise istih jedinica, dakle jabuka. Capisci?

Markovic

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...
(KolektivnaHisterija, 16. avgust 2015 01:45)

Da, kao sto su plemena u Juznoj Americi prestala da ratuju, kada su se pojavili Konkvistadori... al' zamalo. Jedino mozemo da se nadamo da ce taj visi oblik zivota doci sa sredstvima prinude, da zavede red. A i u tom slucaju ce se pojaviti medju nama grupica "odabranih", koji ce umisliti da su na neki nacin posebni, zasluzni ili zaduzeni da nas vode. Nastavi da mastas.

Kiza

pre 8 godina

Mediji lagano pripremaju civilizaciju za informaciju. Bilo bi suvise šokantno ako bi se odmah objavilo sve sto se zna mozda i 50-60 godina već. Ameri i Rusi znaju a verovatno i druge zamlje koje su ukljucene u svemirske misije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ko jel ja, 15. avgust 2015 22:10)

Da vanzemaljci dolaze svakako ne bi bilo ratova ili sukoba medju drzavama. Vlade bi se oncentrisale bi se na njihov dolazak. Ili vanzemaljcima nesto treba ???

Kontras

pre 8 godina

Pomenuti radio talasi, ako su stvarno zabelezeni, ne predstavljaju nikakav konkretan argument za postojanje navodnih vanzemaljaca. Ceo tekst je u stilu: "moze da bude, ali ne mora da znaci." Pogotovo je zadnji pasus smesan. :) Sam clanak sluzi tome da se pokaze da Nasa nesto navodno "otkriva" u svemiru, a ustvari obmanjuje siroku javnost vezi prave strukture svemira.

Vanzemaljci (bica sa drugih "planeta") u ovom nasem univerzumu ne postoje. Naravno da ovo zvuci vise nego neverovatno, ali je tako: ovaj univerzum je kreiran samo za ljude i ostala ziva bica na staticnoj Zemlji u centru svemira. Oko Zemlje rotiraju Sunce, Mesec i zvezde koje nisu toliko udaljene kao sto se predstavlja. Odgovor na pitanje kako ne dolazi do dezintegracije univerzuma pri rotaciji oko staticne Zemlje je jedan od sledecih zadaka prave, eksperimentalne astronomije.

Da li postoje drugi entiteti/univerzumi osim ovog naseg? Verovatno da. Ko zna sta je sve Kreator stvorio. Ali kako oni izgledaju i ko/sta egzistira u njima je za nasa shvatanja nepojmljivo i cista je spekulacija i to ne zna niko.

Petar

pre 8 godina

...ovaj univerzum je kreiran samo za ljude i ostala ziva bica na staticnoj Zemlji u centru svemira. Oko Zemlje rotiraju Sunce, Mesec i zvezde koje nisu toliko udaljene kao sto se predstavlja...
(Kontras, 16. avgust 2015 09:59), Човече, 21.век је!??? Да ли си икад ишао у школу, да ли си икад погледао неку научно популарну емисију???

kapetan esid

pre 8 godina

@ Kontrast
Kako je tebi dobro ja reči nemam. Ti si bre iskombinovao onaj trip svetskih zavera, Judeomasoni i Vatikan i još si začinio sa srednjevekovnim zemlja ravna ploča u sred svemira oko koje se sve vrti i da još smo na leđima dzinovske kornjače. I sve se to zna i krije od javnosti i niko sem tebe i još šačice entuzijasta nije to provalio, jel ti si pronicljiv dečko i tebe neće prevariti noć dan plima oseka vazdušna strujanja gravitacija i te ostale svetske prevare.
Lično mišljenja sam da ni Rusija ni Amerika nisu otkrili vanzemaljce jel bi se desila jedna od dve stvari ili bi da su se dokopali znanja i tehnologije znajući i jedne i druge svi bili ameri ili svi bili rusi ili ako bi otkrili naprednu civilizaciju zavladao bi mir u svetu. Pošto očigledno od toga nema ništa ja mislim da za sada još uvek traže. A inače zašto nismo ostvarili kontakt najbolje koga zanima neka pročita Fermi paradoks tu je lepo objašnjeno.

Unknown.MNE

pre 8 godina

Hoce li ID i vanzemaljcima da kidaju glave ili sta vec imaju?!

Hoce li Amerikanci i vanzemaljce da bombarduju?!

Hoce li Papa da pokrsti vanzemaljce!?

Hoce li EU i SAD i vanzemaljcima da uvedu intergalakticke jednostrane sankcije bez savjeta bezbjednosti UN?!

I hoce li Rusi staviti veto na sve to, a Kinezi standardno biti neutralni!?

rebel_45

pre 8 godina

Najvažniji detalj: Ako je verovatnoća da je ovaj događaj slučajan - 5 u 10000 (ili 1 u 2000, kako vam drago) i to u ovom ogromnom svemiru u kome je procenjeno da ima 400 milijardi galaksija , onda je takav nazovi "slučajan" događaj u ovakvom i ovolikom svemiru gotovo siguran događaj.
Ostali detalji su više manje nevažni. Prvi sledeći detalj po važnosti je kako se došlo do procene slučajnosti od 5:10000.
Pozdrav svima , a naročito vanzemaljcima !
Mnogi su pisali o tome šta se sve što je nepojmljivo može očivati u ovoliko i ovakvom svemiru.

voodoo

pre 8 godina

Interesantno ali ne bi slozio sa teoritacarima zavere da ameri i rusi vec znaju za vanzemaljce i kriju to od svih, iz prostog razloga da je tako ne bi se ovako ponasali i pravili toliko sukoba po planeti. Vanzemaljski zivot i to onaj koji je inteligentniji od nas, a morao bi da bude po tim teorijama da bi nas uopste nasao i dosao do nas, svakako bi promenio ponasanja velikih sila, i fokus sa ratova oko resursa i nafte po bliskom istoku, kao i drzanje africkog kontinenta porobljenog u siromastvu i bolestima bi se promenio.

Kontras

pre 8 godina

@ petar

Da, zavrsio sam fakultet, a procitao i puno knjiga iz domena fizike i astronomije. Naravno i "naucno popularne" emisije kojima smo indoktrinirani da bez kritickog razmisljanja prihvatamo Nasinu kvazi nauku. U pravu si, 21. vek je, i polaku se ljudi bude iz masovne hipnoze Nase. Polako big bang/helioocentricni/relativisticki model svemira gubi pristalice, a kreacionisticki/geocentricni/eksperimentalni model
svemira stice sve vise pristalica.

@ kapetan esid

Koliko god ta "Judeo-masonska zavera svetskih razmera" :) delovala neverovatno (a deluje vise nego neverovatno, slazem se) ona je realnost. Sto se tice entuzijasta, tu se slazem: veliki sam naucni entuzijast. :) Ali, ni priblizno veliki kao kriticari Nase i geocentristi koji su celu ovu pricu pokrenuli.

Klima i oseka nikako ne mogu da budu posledica gravitacije Meseca. Manje telo ne moze da utice gravitacijom na vece. Osim toga, da je to tacno na jezerima koja su daleko manja masom od mora imali bismo daleko vece talase.

Dan i noc imaju svoje objasnjenje u geocentricnom modelu, bas kao i godisnja doba. Ne mogu ih objasnjavati u jednom komentaru.

Vazdusne struje nastaju kao posledica rotacije univerzuma oko staticne Zemlje, a ne obratno.

Sto se gravitacije tice, ne znam sta je konkretno pitanje u vezi iste.

Ako malo kriticki pogledas heliocetricni model koji podrzavas, videces sledece: to je pametno smisljen matematicki model. I nista vise od toga. Model koji nema ama bas nikakvu eksperimentalnu podrsku. Koji se zasniva na pretpostavkama. Nijednu od tih pretpostavki ne mozemo proveriti. Nasi stalno i uvek verujemo na rec, i na cgi slike. Nasina "otkrica" nikada nemaju nikakvu prakticnu primenu. To nisu odlike prave nauke.

Kontras

pre 8 godina

Pomenuti radio talasi, ako su stvarno zabelezeni, ne predstavljaju nikakav konkretan argument za postojanje navodnih vanzemaljaca. Ceo tekst je u stilu: "moze da bude, ali ne mora da znaci." Pogotovo je zadnji pasus smesan. :) Sam clanak sluzi tome da se pokaze da Nasa nesto navodno "otkriva" u svemiru, a ustvari obmanjuje siroku javnost vezi prave strukture svemira.

Vanzemaljci (bica sa drugih "planeta") u ovom nasem univerzumu ne postoje. Naravno da ovo zvuci vise nego neverovatno, ali je tako: ovaj univerzum je kreiran samo za ljude i ostala ziva bica na staticnoj Zemlji u centru svemira. Oko Zemlje rotiraju Sunce, Mesec i zvezde koje nisu toliko udaljene kao sto se predstavlja. Odgovor na pitanje kako ne dolazi do dezintegracije univerzuma pri rotaciji oko staticne Zemlje je jedan od sledecih zadaka prave, eksperimentalne astronomije.

Da li postoje drugi entiteti/univerzumi osim ovog naseg? Verovatno da. Ko zna sta je sve Kreator stvorio. Ali kako oni izgledaju i ko/sta egzistira u njima je za nasa shvatanja nepojmljivo i cista je spekulacija i to ne zna niko.

lale

pre 8 godina

"" tim australijskih naučnika radi na odgonetanju porekla radio talasa čiji nalet u trajanju od par milisekundi nosi onoliko energije koliko Sunce oslobodi za mesec dana, piše “New Scientist”. """

Kazu da radio talasi u trajanju od par milisekundi nose toliko energije koliko Suncu treba da oslobodi za mesec dana!

Znaci energija moze da se prenosi bezicni

Sobzirmom da mogu da odrede koliko energije nose elektro-magnetni talasi
Onda sigurno mogu i da je uhvate i koriste!

Dokle ce sw cutati o bezicnoj energiji?

ls

pre 8 godina

Pa da, sada ce skontati da je to bio odjek iz wc solje, kad se neki veseljak najeo pasulja pa ga priteralo, a zvucna izolacija mu bila slaba u toj odaji gde je boravio. Kao i uvek.

guess who's gonna win

pre 8 godina

Zasto nije 1 prema 2000 vec je 5 prema 10000?
(Liga šampiona, 15. avgust 2015 20:27)
Zato sto si zavrsio samo osnovnu a ne i srednju skolu ili nedajboze fax. Ali nikad nije kasno, zato u ponedeljak u knjizaru i trazi neku knjigu iz verovatnoce (cak i ona za srednju ekonomsku bi trebalo da bude dovoljna)

Azdaja

pre 8 godina

Jel vidite vi sa kakvim se znanjem ide u kafanu?
pa ovi kvazi naucnici se bogate o tudjim parama,a pricaju gluposti,jos na kraj ispade mikrotalasna
poslali vanzemaljci poruku koja je u trajanju nekoliko milisekundi? WTF!
kakve sve budale zive na ovoj planeti

Hallo

pre 8 godina

A jel mogu ja da im posaljem jednu poruku: javite se bre vec jednom vanzemljaci,znamo da ste tu i nemoj vise da nas zamajavate,da vam mi donesemo demokratiju pa da i vama bude malo lepo,a ne samo nama.

Vladislav

pre 8 godina

To su elektromagnetni-talasi ne čista energija to je samo signal odaslat sa pulsara,magnetara,belog patuljka,neutronske zvezde,sudara neutronskih zvezda ili sudara crnih rupa pa možda i obližnji izvor elektromagnetnih talasa. Ako ne znate ništa o ovome zašto komentarišete?Ja znam o tome iako imam 13 god. i ne hvalim se.Vidim kakva je sredina i ponekad nešto kažem.Žao mi je što nema dovoljno pametnih ljudi koji mogu da odgovore na ovo.

neki manijakalno depresivni

pre 8 godina

U stvari, kad malo bolje razmislim, tako im i treba. Politicarima nije dovoljno da spijuniraju 8 milijardi ovozemaljaca pa ce da prosire delatnost na jos bezbroj milijardi vanzemaljaca.

Ivan iz Čačka

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...
(KolektivnaHisterija, 16. avgust 2015 01:45)

Jeste lepo maštati, ali daleko da su to samo dečji snovi, mada deca najpre mogu da skapiraju jer nisu zaražena sindromom odraslih... Već su otkriveni inteligentni oblici života i vodi se zaista velika i za nas nepojmljiva borba da se i naše čovečanstvo uzdigne na taj stepen inteligencije. I što je daleko bitnije, privodi se kraju i ishod će biti u našu korist. U pitanju je svega par godina, ali opet, sve benefite toga možemo mnogo brže spoznati ako konačno počnemo neke stvari sami kod sebe da menjamo i bolje da to uradimo na vreme, jer će kasnije biti mnogo teže prihvatiti naglo taj viši stupanj svesti...

samo pompezno, samo senzacionalno

pre 8 godina

Leteće špageti čudovište postoji, prvi kontakt sa vanzemaljcima, vehabije u okolini beograda... Sta me jos čeka danas majko mila...

Saul Goodman

pre 8 godina

Ukoliko dodje do prvog kontakta i ako shvatimo da su neprijateljski nastrojeni obavezno ih prvo upoznati sa Ekremom Jevricem i Erom Ojdanicem. Kada dodju u zabludu da je cela nacija kao oni, krenuti u brzu kontraofanzivu i vanzemaljci ce pobeci glavama bez obzira... ;)

ko jel ja

pre 8 godina

Mediji lagano pripremaju civilizaciju za informaciju. Bilo bi suvise šokantno ako bi se odmah objavilo sve sto se zna mozda i 50-60 godina već. Ameri i Rusi znaju a verovatno i druge zamlje koje su ukljucene u svemirske misije.

Kiza

pre 8 godina

Mediji lagano pripremaju civilizaciju za informaciju. Bilo bi suvise šokantno ako bi se odmah objavilo sve sto se zna mozda i 50-60 godina već. Ameri i Rusi znaju a verovatno i druge zamlje koje su ukljucene u svemirske misije.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ko jel ja, 15. avgust 2015 22:10)

Da vanzemaljci dolaze svakako ne bi bilo ratova ili sukoba medju drzavama. Vlade bi se oncentrisale bi se na njihov dolazak. Ili vanzemaljcima nesto treba ???

Slavisa Vukosavljevic

pre 8 godina

Cak i da je te radio talase uputila neka vanzemaljska civilizacija iz druge galaksije vreme od upucivanja do primanja tih radio talasa moglo bi da se meri desetinama ili stotinama hiljada godina.

KolektivnaHisterija

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...

STOJKO TVRDI

pre 8 godina

"Neobjašnjivi naleti radio talasa, koje trenutno istražuju australijski naučnici, mogli bi da vode poreklo od vanzemaljskih oblika života, piše “Newc.com.au”." KOJI SU KO ZNA KAD EMITOVANI. MOZDA PRE MILIJARDU GODINA U ODNOSU NA NAS SISTEM.

Ajoj

pre 8 godina

5 prema 10.000 nije isto što i 1 prema 2000 jer 5 slučaja može da se pojavi u prvih 2000 a u ostalih 8000 ni jednom.
(Nije isto, 16. avgust 2015 00:56)

Jeste bre potpuno isto, ne lupetajte. Skrate se brojilac i imenilac, matematika iz petog razreda. A vi svi se razumete u matematiku ko moj nepostojeci pas u generisanje prostih brojeva.

uredni neplatisa

pre 8 godina

"Pre par meseci ustanovljeno je da je signale koje je teleskop Sparks zabeležio 2010. godine emitovala – mikrotalasna rerna iz obližnje kuhinje."

Bez sumnje najbolji komentar naseg razumevanja i poimanja kosmosa...

dusanmal

pre 8 godina

@Cika Boki "Radio talasi koji u par milisekundi nose energiju koju Sunce oslobodi za mesec dana?!?
Jesam li ja lud ili ovde neko gadno greši?" - Ne , niko grdno ne gresi (moja profesija). U tome je i deo zagonetke: nesto fizicki relativno malo (stotine kilometara) emituje astronomsku kolicinu energije u vrlo kratkom intervalu. Zato ih i primecujemo sa tako velikih udaljenosti (izvori se poklapaju sa udaljenim galaksijama, vrlo su daleko od nas).
No, najveci deo zagonetke je "standardno" kasnjenje izmedju pocetka i kraja za koje nemamo nikakvo fizicko objasnjenje. 187,5. A kako se izvori pojavljuju u medjusobno udaljenim galaksijama, za takav univerzalni broj se mora naci neki univerzalni odgovor.

Eti

pre 8 godina

Moze biti pulsirajuci kvazar, mali promjer nije nista neobicno ni lude frekvencije. Bila emisija o tome na tv. A moze biti i novi model Samsunga rerna kuha u 4D i pritome zbunjuje cijeli nasin tim.

Srbin do daske

pre 8 godina

Kada većina ljudi shvati da život nije nastao na Zemlji, hoću da kažem da je Zemlja samo jedna od mnogih pogodnih planeta za život,onda će nam, donekle, biti jasnije da smo svi mi vanzemaljci, ali da postoje viši i niži nivoi svesti, jedni bi da se tuku, zbog teritorija ili relegija, zbog novca, zbog svojine, zbog ovoga ili onoga, dok drugi, koji su u manjini, žele napredak duhovni...

Petar

pre 8 godina

...ovaj univerzum je kreiran samo za ljude i ostala ziva bica na staticnoj Zemlji u centru svemira. Oko Zemlje rotiraju Sunce, Mesec i zvezde koje nisu toliko udaljene kao sto se predstavlja...
(Kontras, 16. avgust 2015 09:59), Човече, 21.век је!??? Да ли си икад ишао у школу, да ли си икад погледао неку научно популарну емисију???

Keke

pre 8 godina

187,5 cega? Krompira (rekla bi uciteljica Vera)?
(svemir, 16. avgust 2015 08:25)

Ne krompira, nego jedinica. Ako ti imas 20 jabuka a ja 5 jabuka, ti imas 4 puta vise. 4 cega? Cetiri puta vise istih jedinica, dakle jabuka. Capisci?

Markovic

pre 8 godina

Dan kada ljudi budu otkrili postojanje inteligentnog oblika zivota van nase planete ce biti dan koji ce spasiti nasu vrstu i ovu planetu - od tog trenutka vise nece postojati Britanci, Rusi, Amerikanci, pravoslavci, katolici, muslimani i sl - vec ce svi postati Zemljani koji Zemlju vise nece uzimati zdravo za gotovo.
Naravno da je ovo na nivou decijih snova, ali lepo je mastati...
(KolektivnaHisterija, 16. avgust 2015 01:45)

Da, kao sto su plemena u Juznoj Americi prestala da ratuju, kada su se pojavili Konkvistadori... al' zamalo. Jedino mozemo da se nadamo da ce taj visi oblik zivota doci sa sredstvima prinude, da zavede red. A i u tom slucaju ce se pojaviti medju nama grupica "odabranih", koji ce umisliti da su na neki nacin posebni, zasluzni ili zaduzeni da nas vode. Nastavi da mastas.

Milos

pre 8 godina

Radio talasi koji u par milisekundi nose energiju koju Sunce oslobodi za mesec dana?!?
Jesam li ja lud ili ovde neko gadno greši?
(čika Boki, 15. avgust 2015 21:08)

Nisi lud ali ni oni ne greše. Radi se o objektu koji je nekoliko milijardi puta moćniji od Sunca, najverovatnije Kvazar.

Vladimir

pre 8 godina

Ali onaj poslednji pasus je najjaci! Clanak pocinje kao visoko strucan, skupili se najbolji naucnici bla bla bla i onda ih izradi neki kucni uredjaj!

guess who's a moron

pre 8 godina

@(guess who's gonna win, 15. avgust 2015 22:09) # Link komentara

Ma bitno je da ti znas! Pa genije, jel bi mogao da odgovoris, kolika je verovatnoca da si ti jedan totalno iskompleksirani idiot, cim imas potrebu da na ovaj nacin prozivas ljude po komentarima?

Zavrsio covek faks, ljubi ga majka... :P

voodoo

pre 8 godina

Interesantno ali ne bi slozio sa teoritacarima zavere da ameri i rusi vec znaju za vanzemaljce i kriju to od svih, iz prostog razloga da je tako ne bi se ovako ponasali i pravili toliko sukoba po planeti. Vanzemaljski zivot i to onaj koji je inteligentniji od nas, a morao bi da bude po tim teorijama da bi nas uopste nasao i dosao do nas, svakako bi promenio ponasanja velikih sila, i fokus sa ratova oko resursa i nafte po bliskom istoku, kao i drzanje africkog kontinenta porobljenog u siromastvu i bolestima bi se promenio.

kapetan esid

pre 8 godina

@ Kontrast
Kako je tebi dobro ja reči nemam. Ti si bre iskombinovao onaj trip svetskih zavera, Judeomasoni i Vatikan i još si začinio sa srednjevekovnim zemlja ravna ploča u sred svemira oko koje se sve vrti i da još smo na leđima dzinovske kornjače. I sve se to zna i krije od javnosti i niko sem tebe i još šačice entuzijasta nije to provalio, jel ti si pronicljiv dečko i tebe neće prevariti noć dan plima oseka vazdušna strujanja gravitacija i te ostale svetske prevare.
Lično mišljenja sam da ni Rusija ni Amerika nisu otkrili vanzemaljce jel bi se desila jedna od dve stvari ili bi da su se dokopali znanja i tehnologije znajući i jedne i druge svi bili ameri ili svi bili rusi ili ako bi otkrili naprednu civilizaciju zavladao bi mir u svetu. Pošto očigledno od toga nema ništa ja mislim da za sada još uvek traže. A inače zašto nismo ostvarili kontakt najbolje koga zanima neka pročita Fermi paradoks tu je lepo objašnjeno.

rebel_45

pre 8 godina

Najvažniji detalj: Ako je verovatnoća da je ovaj događaj slučajan - 5 u 10000 (ili 1 u 2000, kako vam drago) i to u ovom ogromnom svemiru u kome je procenjeno da ima 400 milijardi galaksija , onda je takav nazovi "slučajan" događaj u ovakvom i ovolikom svemiru gotovo siguran događaj.
Ostali detalji su više manje nevažni. Prvi sledeći detalj po važnosti je kako se došlo do procene slučajnosti od 5:10000.
Pozdrav svima , a naročito vanzemaljcima !
Mnogi su pisali o tome šta se sve što je nepojmljivo može očivati u ovoliko i ovakvom svemiru.

Unknown.MNE

pre 8 godina

Hoce li ID i vanzemaljcima da kidaju glave ili sta vec imaju?!

Hoce li Amerikanci i vanzemaljce da bombarduju?!

Hoce li Papa da pokrsti vanzemaljce!?

Hoce li EU i SAD i vanzemaljcima da uvedu intergalakticke jednostrane sankcije bez savjeta bezbjednosti UN?!

I hoce li Rusi staviti veto na sve to, a Kinezi standardno biti neutralni!?

Kontras

pre 8 godina

@ petar

Da, zavrsio sam fakultet, a procitao i puno knjiga iz domena fizike i astronomije. Naravno i "naucno popularne" emisije kojima smo indoktrinirani da bez kritickog razmisljanja prihvatamo Nasinu kvazi nauku. U pravu si, 21. vek je, i polaku se ljudi bude iz masovne hipnoze Nase. Polako big bang/helioocentricni/relativisticki model svemira gubi pristalice, a kreacionisticki/geocentricni/eksperimentalni model
svemira stice sve vise pristalica.

@ kapetan esid

Koliko god ta "Judeo-masonska zavera svetskih razmera" :) delovala neverovatno (a deluje vise nego neverovatno, slazem se) ona je realnost. Sto se tice entuzijasta, tu se slazem: veliki sam naucni entuzijast. :) Ali, ni priblizno veliki kao kriticari Nase i geocentristi koji su celu ovu pricu pokrenuli.

Klima i oseka nikako ne mogu da budu posledica gravitacije Meseca. Manje telo ne moze da utice gravitacijom na vece. Osim toga, da je to tacno na jezerima koja su daleko manja masom od mora imali bismo daleko vece talase.

Dan i noc imaju svoje objasnjenje u geocentricnom modelu, bas kao i godisnja doba. Ne mogu ih objasnjavati u jednom komentaru.

Vazdusne struje nastaju kao posledica rotacije univerzuma oko staticne Zemlje, a ne obratno.

Sto se gravitacije tice, ne znam sta je konkretno pitanje u vezi iste.

Ako malo kriticki pogledas heliocetricni model koji podrzavas, videces sledece: to je pametno smisljen matematicki model. I nista vise od toga. Model koji nema ama bas nikakvu eksperimentalnu podrsku. Koji se zasniva na pretpostavkama. Nijednu od tih pretpostavki ne mozemo proveriti. Nasi stalno i uvek verujemo na rec, i na cgi slike. Nasina "otkrica" nikada nemaju nikakvu prakticnu primenu. To nisu odlike prave nauke.